رواية ليالي الغيث غيث وليالي كاملة جميع الفصول

رواية ليالي الغيث غيث وليالي للكاتبة هايدي الصعيدي هي حكاية تنبض بالمشاعر وتفيض بالصراعات الداخلية والخارجية، حيث تتقاطع الأقدار وتتشابك المصائر في قصة حب مختلفة لا تخضع للمنطق أو الزمن.في رواية ليالي الغيث، يعيش القارئ حالة من الانجذاب العاطفي والتوتر النفسي، وسط أحداث متسارعة تكشف أسرارًا مدفونة وقرارات مصيرية تغير كل شيء. الرواية لا تقدم حبًا مثاليًا، بل واقعيًا، مليئًا بالتحديات والتضحيات.

رواية ليالي الغيث غيث وليالي كاملة جميع الفصول

رواية ليالي الغيث من الفصل الاول للاخير بقلم هايدي الصعيدي

في قسم شرطه سيدي بشر كان يجلس غيث المحمدي وهو شارد وع وجهه ابتسامه لذيذه 
وكل ما يشغل باله هي ليالي تلك البريئه التي
وقعت بين يديه بمحض الصدفه هذه الصغيره
عوض لاخيه وزوجته الذي كانو ع وشك الانفصال
هذه الملاك التي دخلت الي حياتهم ف لونتها بضحكاتها وطفولتها ومشغبتها ف اصبح كل 
اهتمامه موجه لها واليها ولاجلها وعندما
بدأت تلك الزهره تتفتح خشي عليه من نفسه
اصبحت هوسه خاف عليها من نسمة هواء
فلاش بااك 16سنه
كان غيث لسه متخرج من كلية الشرطه برتبة ملازم
خديجه بدموع : ارجوك ي غيث بدر اخوك الكبير وزي ولدك اقنعه يتجوز ويشوف وحده تخلف ليه 
البيبي الي بيحلم بيه انا خلاص مش قادره احرمه
من الاطفال بسببي اكتر من كده بس ارجوك عرفه
اني مش هقدر اشوفه متجوز غيري مش هقدر
عشان كده لازم ننفصل ..
غيث بحزن : اهدي بس ي ديجه متقوليش كده عشان خطري ربنا هيعوضكم انشالله 
خديجه بيأس : لا ي غيث صدقني احنا بنحاول من عشر سنين مفيش فايده ..يلا هسيبك انا وانت حاول تقنعه ارجوك ..
فاق من شروده لما الباب خبط ودخل العسكري
العسكري : غيث باشا ف وحده عايزاك برا اسمها فيروز الالفي ..
غيث اتنفض : دخلها بسرعه 
دخلت فيروز متوشحه بالاسود وعيونها مرهقه وتمسك بين يدها طفله غيث حزن من شكلها 
غيث وقف: تعالي ي فيروز ارتاحي مالك وايه حصل 
اختفيتي انتي واحمد من تلت سنين ..
فيروز ببكي : احمد ضحي بيا ي غيث اخترت الشخص الغلط سبني وهرب بعد ما سبت 
الدنيا كلها عشانه سبني انا وبنته من 
سنتين لما عرف ان اهلي قلبين 
الدنيا علينا خاف ومكملش معايه
الطريق بعد ما حرضني اهرب معاه 
غيث بهدوء : اهدي ي فيروز وفهميني وحده وحده 
فيروز مسحت دموعها : انا يرتني كنت سمعت كلامك ان احمد هوائي ومش قد المسؤليه بس انا فكرتك بتقول كده لانك كنت معترف لي بحبك 
بس لما انا اخترته كان مبين لي غير كده عرف يلف دماغي ويضحك عليا وانا لما اخترته هو انت فرحتلنا وقولتلي انتي اختي وهو صحبي 
لكن حظرتني من اني اخد الخطوة دي معاه وانا
مسمعتش كلامك ..وغامرت معاه واهو 
النتيجه سبني وبنته عندها سنه 
وختفي انا مقدرش اربي طفله لوحدي واهلي بيبحثو عني لحد دلوقتي ..
غيث بحميه : انا هحميكي منهم وهتكفل ببنتك متقلقيش ..
فيروز بعترض : لا ي غيث لا انا مش ممكن هائذيك اكتر من كده ابويه لما انا هربت ساب اسكندريه 
كلها ورجعه الصعيد باخواتي ولكن بلاغ كل 
ولاد عمي واعمامي يدورو عليا واكيد
هيجي يوم ويلقوني لاكن انا خايفه 
ع بنتي تتأذي انا مجبتهاش ف 
الحرام احمد كتب عليا 
لكن هما مش هيصدقو كده وممكن يقتلونا احنا الاتنين و..
غيث بغضب : فيروز يقتلوكي ازاي يعني انا معاكي متقلقيش
فيروز: غيث انا طلبه منك طلب ارجوك اوعدني انك 
هتنفذه ..
غيث : انتي اختي ي فيروز وعزيزه ع قلبي وعد اعملك الي انتي عايزاه 
فيروز بدموع وقهر : خد ليالي وربيها زي بنتك وانا هتصل بخالي يرجعني لاهلي ولو الجبان ابوها رجع
اوعي تسلمها ليه وانا لو فضلت عايشه واهلي 
سمحوني انا هقولهم عليها وانشالله يقبلو 
بيها ارجوك احمي بنتي وانا هاخد ع قد 
نصيبي ولو مت فده هيبقا جزائي..
غيث بعتراض : انا مش ممكن اسيبك تعملي كده انا..
فيروز قطعته : غيث ارجوك وصدقني لو حسيت اني ف خطر انا هبلغك ع طول .. دي اوراق ليالي
ممكن تحتاجها ف يوم  وبغصه .. غيث ارجوك 
دي امانتي ليك حافظ عليها .. ع فكره انا بقالي
سنه من ساعت ما ليالي بدأت تستوعب انا
بفرجها صوره ليك عندي قديمه وقولها ده عمو عشان انا يوم ما فكرت ف حد يساعدني ملقتش غيرك وكنت متاكده انك مش هتخذلني 
لكن كنت متردده وخلاص خدت 
القرار ارجوكي اوعدني
وتركت ليالي الي نامت ف حضنها بين ايدين غيث 
وهيا كان عمرها سنتين او تلاته بالكتير ..
غيث خدها ف حضنه ولعن احمد ولعن اليوم الي ساب فيروز تاخد خطوة متهورة زي دي وهي 
النتيجه طفله مشتته لكن هو هيحطها ف قلبه
غيث خد ليالي وطلع عربيته ليالي فتحت عيونها 
الخضره ببرأه وبتسمت لغيث وقالتلو عمو
غيث حضنه بقهر : قلب عمو ي ليللي
وطلع ع الفيلا بتاعتهم ف سيدي بشر وتصل ب
بدر: ايوة ي بدر انا جي الفيلا دلوقتي 
‏ولو سمحت كنت عايزك ف موضوع...لا لا صدقني مش موضوع جوزك ع خديجه ..تمام انا جاي دلوقتي ويريت انت وخديجه تكونو موجدين ..
بعد نص ساعه دخل غيث الفيلا لقا خديجه وبدر ف انتظاره ..
خديجه وقفت : الله ي غيث مين القمر دي وخدتها ف حضنها بحنان وباستها بحب ..ليالي عيطت وراحت حضن غيث وهيا بتقول ماما ..ماما 
غيث حضنها وحاول يهديها وسكتت ف حضنه 
بدر بقلق : مين دي ي غيث 
غيث : دي بنتكم واحنا اهلها ..خديجه شهقت وحطت ايدها ع قلبها 
بدر بعتراض : لا ي غيث انا مش هقبل ..
غيث : اسمعنيي فاكر فيروز .....وقص عليه الحكايه ووعده لفيروز انه هيحافظ ع البنت 
خديجه بدموع : ارجوك ي بدر اقبل ارجوك دي املنا الوحيد خلينا نتبناها ونكتبها ع اسمنا 
وبعدين لسه صغننه وهنكون ليها اب 
وام اي طفل ف الدنيا يتمناهم ..ارجوك 
بدر حضنها : خلاص ي حببتي متعيطيش ارجوك وخد نفس يمكن هيا محتاجه اهل يعوضوها 
لكن هيا الي عوض ربنا لينا احنا محتاجين 
لها اكتر منها ..شوف ي غيث وخلص
اورقها من انهارده ليالي بنتي الي 
ربنا بعتها ليا من السما ..
****************************
فاق غيث من شروده وخد مفاتيحه والفون والسجاير وطلع وهو بيفكر ف الي استولت 
ع حيااته ..
وصل البيت كانت الساعه تسعه ..
كان بدر وخديكه ف اليفنج بيتفرجو ع التلفزيون 
غيث : مسالخير 
بدر : مساء النور ي غيوث
غيث بسخريه :غيوث احترم حتي النجمتين والنسر الي كتافي 
خديجه بضحكه : حتي لو بقيت بابا هتفضل برضو الولد المشاغب ف عنينا 
غيث : لا مانا بقيت بابا من زمان البركه ف بنتكم الي رايحه جايه تقولي ابيه ..اومال هيا فين
صح ..
بدر : طلعت مع اسما راحو محطة الرمل يدخلو سينما في فيلم جديد راحو يتفرجو عليه 
غيث وقف منفوض: اااايه انتو عرفين الساعه كاام 
سينما دلوقتي ده انا هطلع ميتينها ..
بدر : ولد اوع تفكر تعالي صوتك عليا ولا تعيش دور الظابط ده انا اقوم املص ودانك ..
غيث : هو يعني معلشي بس حضرتك جايب البرود ده من فين ازاي تسبهم يخرجو دلوقت لوحديهم 
خديجه : لا مهو معاهم لؤي اخو اسما 
غيث كان هيسحب صوت من منخيره بس وقف نفسه لاخر لحظه احترام ليهم وعض ع شفته 
بغيظ: ماهو ده العن لؤي يعني كفايه اسمه 
ي خديجه دي اسما ارجل منو انا رايح 
لها خليكم ف لامبلاه بتعتكم دي ..
وطلعت رن عليها كنسلت وهيا مندمجه ف الفيلم 
غيث سب بلفظ وبعت لها مسدچ : لو مبعتليش انتي ف انهي سينما دلوقتي هاجي اقلب
محطة الرمل ع دماغك ..
ليالي شافت الرساله ووقفت منفوضه شخص من المشاهدين الي وراه :انتي ي انسه اقعدي عايزين 
نتفرج ليالي فضلت مسكه الفون ومتنحه 
ليالي كتبت لغيث بايد بتترعش : انا ف سينما سان استيفانو متتعبش نفسك انا جايه حالا ي ابيه 
مراد شاف الرساله ومردش وداس بنزين 
الشخص : انتي ي طرشه هو فين الامن يلم الاشكال دي 
اسما : جاك طرش لما يطرشك ومالها الاشكال دي ي حيوان 
الشخص وقف هو واحد معاه : مين الحيوان ي زباله ي قذره يالي متربتيش 
اسما بردح : مين الي متربااااش ي عووووومر انا قذره ي بن الكلب ده انا هخلي اخويه يربيك
..لؤي واسما اخوات ولؤي اكبر منهم بسنتين  اصحاب ليالي من ايام المدرسه 
لؤي لطش بالقلم ع وش وف بالو الله يخربيتك ي اسما الكلب 
‏لؤي تخن صوته : جري ايه ي عمنا متحترم نفسك 
‏انت عمال تقل ادبك وانا سكتلك من الصبح 
‏اسكت بدل ما اربيك 
جيه الامن وطردو اسما ولؤي وليالي الي مش معاهم اصلا والشخصين الي وراهم 
قدام السينما
واحد منهم مسك لؤي: تعالي ي روح امك كنت عايز تربي مين ولطشه بالقلم 
اسما خلعت الشوزه وفضلت تضرب فيه لحد ما فلت لؤي وطلعو يجرو ومعاهم ليالي لحد ما وصلو للباب الخارجي 
والشخصين بيجرو وراهم وهما عملين يسبو ويشتمو 
لحد ما خبطو ف غيث الي لسه نازل من عربيته 
خدهم وراه وهو بيبص لها بطرف ف عينه 
وبيجز ع اسنانه : ماشي ي ليالي حسبنا
بعدين ...
ولف للشخصين وهو بيغمز بعينه : خير ي شباح منك ليه 
واحد منهم : ابعد انت ي برنس انا مش هسيب ولاد الكلب دو...كان غيث لكمه خلاه قطع كهربا 
ولسه هيتهجم عليه هو والي معاه طلع سلاحه : اثبت ي بن المرا منك ليه 
الشخصين شافو السلاح وطلعو يجرو 
غيث لف لهم بغضب : حد هيفهمني الي حصل ولا ادور فيكم الضرب انتو التلاته ..
غيث بغضب : حد هيفهمني الي حصل ولا ادور الضرب فيكم انتو التلاته..
التلاته ابتلعو بخوف وتوتر ودخلت اسما : ي ابيه وربنا هو الي بدء وغلط ف لولو و
غيث : ايه غلط فيها ليه ولف ل ليالي مد ايده ولا اتجرء عليكي ..اتحرشو بيكم حصل اايه
ليالي هزت راسها بالنفي ..
غيث أومأ بغيظ : طب يلا يلا 
ركبو العربيه وغيث نزل لؤي واسما عند بتهم وكمل بليالي ودماغه بتودي وتجيب وبيضرب الدركسيون بغضب وتصل بمصطفي صاحبه وبن 
عم اسما : ايووة ي مصطفي ..هتطلع ع سان استيفانو وتفرز الكاميرات وتجبلي الخو***
الي كانو بيجرو وراه اسما وليالي ..اه من نص ساعه
كده تقريبا بكرا القيهم عندي ي مصطفي سمعني 
يلااا سلاااام
ليالي بتوتر : ي ابيه مفيش داعي ا.اسما مسكتتش
صدقني هو بس غلط لما وقفت قدامه والفيلم 
شغال..
غيث بعصبيه: انتي تخرسي خااالص سمعاني مش عايز اسمع صوتك لحد ما نوصل 
ليالي بعناد : وليه بقا انشالله وانا كنت عملت ايه لده كلوو 
غيث بصوت عالي : عملتيي ااايه لا معملتيش حاجه خالص طالعه سينما والساعه كانت تسعه ورايحه ومعاكي بنتين اساسا مش بت وحده وقعده 
ف الضلمه ورجاله دخله تتلزق وجيلك القي اتنين شحوطه بيجرو وراكم ولو مكنتش لحقتك كان ممكن يعملو فيكم اكتر من كده وانتي بتقوليلي 
عملت ايه ..معملتيش حاجه ي ست ليل 
ليل عنيها اتملت دموع من صوته العالي : ابيه لو سمحت متزعقليش انا معملتش حاجه انا عايزه اعيش سني انت الي معقد وعايز تسيطر ع حياتي
وتتحكم فيها وا..
غيث بغضب : لياااالي اقفلي بوقك احسن لك فهمني انتي شيفاها سيطره تحكم شيفاها بلا
ازرق ع دماغك دي حاجه ترجعلك تقبليها 
او لا برضو حاجه ترجعلك اما انا لو وصل
بيا الحال اني اعدد انفاسك حفاظاً عليكي 
هعملها انتييييي امااااانتي اعتبريها
بقا تخلف معقد معاق ذهنياً عندك 
بحر اسكندريه اشربيه كله 
انا الي فدمااغي هعمله سمعاااه 
وصل عند الفيلا ونزلت ليالي تجري وطلعت ع غرفتها ع طول ..
دخل غيث بعصبيه شاف بدر وخديجه لسه قعدين 
بدر : حصل ايه ي غيث عملتلها ايه انت مش هتبطل الي بتعملو ده ..
غيث كتم غيظه : بعملوو والله ما في حد غيرك هيوديها ف داهيه انا روحت لقيت اتنين بيجرو وراهم وغلطو فيهم وي عالم كانو هيعملو ايه 
تاني لو انا ملحقتهمش ..عايزة تتنيل تخرج 
اخرجو معاها انتو ولو مش فاضين انا اخرجها
اما هيا لوحديهاااا لا سمعااااااااني ي ليااالي 
مفيش خرووووج لو حدك ابدا ...
وسبهم وخرج قعد ف الجنينه وطلع زجاجة مشروب معتق ..وشرب كاسين وتلاته 
وهو قاعد بيفتكر لما خدها من فيروز 
ازاي كانت متعلقه بيه وكانت خايفه من بدر وخديجه ..كان ياكلها ويحميها وكانت تنام 
ف حضنه كانت تلعب معاه ولما كبرت شوية
ازاي كانت تشخبط بالوانها ع ملفاته ولما 
كانت تحب تعصبه وتكسر السجاير 
بتاعته عشان يجري وراها وفضلت 
الورده صغيره تفتح قدام عنيه 
وفتكر موقف تاني 
فلاش بااك 
كان غيث راجع من مهما وكان نايم من التعب دخلت عليه ليالي كان عندها 13سنه وبدأت 
تصحيه 
ليالي بدمووع : ابيه قووم لو سمحت ابيه ..ابيه 
غيث فتح عنيه : ايه ي لولي ف ايه مالك ي قلبي 
ليالي قعدت تعيط جامد غيث خدها ف حضنه 
بخوف : مالك ي ليالي حد زعلك حاجه وجعاكي 
ف ايه طمنيني 
ليالي بشهقه: انا مش عايزة اسيبك ي ابيه انا بحبك اووي ارجوك انا خايفه ومش عايزة اموت ..
غيث غمض عنيه بوجع مش متخيل انو هيعدي يوم عليه ف حياته من غير لياليه : بس ي ليلي 
انا معاكي ي بابا بعد الشر عنك..ليه بتقولي كده
ليالي بخوف : بطني وجعاني اووي بقااي فتره قولت مغص وهيمشي لكن انهارده وانا نايمه
لقيت ف دم نزل مش عارفه من ايه 
انا خايفه اووي ي ابيه ...
غيث اتصدم وف باله ..الله يخربيتك ي خديجه انتي دكتورة انتي برضو مش عارفه تفهمي البنت
حاجه زي دي احيييه عليا ده لما تفهم الي بيحصل
معاها مش بعيد تموت نفسيها ..
ليالي : ابيه ..ابيه انت سكت ليه ارجوك متخوفنيش
غيث بتوتر : ب.بصي ي لولو دي حاجه طبيعيه ي بابا متقلقيش يعني انتي كنتي بنوته صغيره 
دلوقتي بقيتي انسه عادي عادي ..اممم 
بصي انا هخلي خديجه تفهم كل حاجه 
الصبح تمام انت روحي اوضتك 
وخدي شور دافي وانا هجيب 
حاجه وجاي ماشي ..
نزل غيث جري خد العربيه وطلع ع اقرب صيدليه 
خد مسكن للالم وخد فوط صحيه وروح 
خبط ع ليالي لقاها متغطيه ف السرير وباين عليها الوجع ..
غيث : ايه ي لولو عامله ايه دلوقتي 
ليالي بدموع : بطني وجعااني 
غيث قرب منها : تعالي ي قلبي خودي المسكن ده 
وعدلها ومسك كوب المايه وشربها ببطء...امم بصي 
ي ليالي دي حفضات صحيه تلبسيها عشان خاطر
الي نزيف الي عندك وصدقيني ي بابا هما كام 
يوم وهتبقي احسن ماشي 
ليالي بخوف ودموع وخجل : ا.انا..انا مش ب.بعرف ازاي 
غيث بتوتر وهو بيحاول يهديها : ط.طب اهدي ي ليل وانا هتصرف ومسالهاش كتير عشان احرج ليه 
وليها وقام فتح درج صغنن ف اندرات ليالي وخد 
واحد وهو جسمه متوتر وف حاجه غريبه بتحصل 
ليه هو مش عرفها ..
وخد حفاضه من العلبه وفتحها ولزقها ف الاندر 
‏ولف ل ليالي الي اتكسفت منه لما مسك 
‏اندرها ...
غيث وهو بيمسح عرق جبينه: بصي ي لولي انا عملتها لحد ما تتعلمي انتي بقا تمام يلا قومي 
غيري ولبسي ده و رماه ع السرير وطلع من غرفتها
ع طول ع اوضته ..
تاني يوم زعق مع خديجه الي اعتذرت ليه انه بسببها اتحط ف موقف زي ده وفهمت ليالي 
بالتفصيل ..الي فضلت ف غرفتها شهرين 
مش بتنزل بعد الاحراج الي حصل 
ومن وقتها وبدأت معاملت غيث تتغير معاها وبدأ البسي ده اخلعي ده مفيش خروج مفيش لبس 
مكشوف او قصير برا غرفتك مفيش كلام 
مع ولاد غريبه مفيش مفيش حجات كتير
بدأ يمنعها منها ...لما بدأت معالم انوثتها 
تكبر وتوضح وبدات تكبر اكتر وبقت
بنووته كل العيون تشتهيها ..وخاف 
عليها اول حاجه من نفسه وزاي 
ثبقا يفكر فيها بس هو اقنع نفسه 
لانها بتشبه فيروز امها بنسبه كبيره وان دي بنت اخوه قانوني ودي رببته بس مش اكتر ..بااك
فاق من شروده لما الكاس اتكسر من شدت ضغطه عليه وايده اتجرحت ..
قام دخلث غرفته دور ع علبة اسعافات لقاها مش موجوده طلع وخبط ع غرفت ليالي الي لازقه 
ف غرفته ..
ليالي فتحت وهيا مسك منديل بتمسح انفها من ساعت ما سمعت صوته العالي وهو بيقول مفيش
خروج لوحدك ابدا وهيا بتعيط ف غرفتها ..
ليالي بغصه : متتعبش نفسك ي ابيه انا حفظتهم كل مره تفرض سيطرتك عليا وترجع تقولي متزعليش وحقك عليا وانا اسف وانتي 
امانتي وانتي مش عارفه ايه خلاص 
حفظتهم مفيش داعي تقولهم 
غيث رفع ايده المجروحه الي كلها دم ليالي شفتها وشهقت بصوت عالي ..
ليالي بفزع : ابيه مال ايدك تعالي معايه ارجوك 
وخدت غيث قعدته ع سررها ودخلت الحمام وطعلت علبة الاسعافات وجريت عليه 
خدت قطن بمطهر وبدات تمسح الدم براحه وايدها بتترعش ودموعها نزلها 
غيث رفع ايده السليمه ومسح دموعها بابهامه بهدوء ورفع خصله من شعرها نزله ع وشها 
وحطها وراه ودنها وصوبعه بتلمس خدها
بحنان ليالي جسمها اترعش اكتر وعضت ع شفتها
بتوتر وهيا بتلف ايده غيث قرب من شفتها وخرجها
من بين اسنانه بصوت خشن : تؤتؤ متعضيش عليها 
ليالي شهقت وغيث فاق ع نفسه ..احسن تتعوري
انتي كمان ي لولو انا مجرب عضت سنانك دي
وضحك بتوتر ..
ليالي وقفت وغيث شاف لبسها القصير شورت روز لحد فوق الركبه وبادي بحماله روز ستان ورجليها الي باينه وصدرها وايديها وجسمه سخن من منظرها وغمض عنيه بعنف ...وخد علبة الاسعافات ودخلها الحمام وغسل وشه بمايه بارده بعنف وتأنيب وحط راسها تحت المايه البارده 
لمادة خمس دقايق
ليالي قعدت ع السرير وشافت فون غيث الي لسه واصل عليه مسدچ ..
مسكت الفون بفضول وفتحته لانها عارفه كلمت السر الي من ساعت ما طلبت منه يخليها 
باسمها وهو مش بيغيرها ابدا..
وشافت المسدج من وحده اسمها نانا فتحتها بفضول اكتر وشافت نانا دي بعتاله صورة 
مغريه وكتبها : اشتقت لك اووي تعالي عندي 
بقالك اسبوع متعرفش عني حاجه ي غيث هستناك انهارده ومحضرالك سهرا تجنن ..
ليالي اتعصبت وحست بنار جواها متعرفش سببها 
ومسحت المسدچ بنرفزها  بعد ما قلبت ف المحدثه كلها وشافت صور زي كده كتير والي حرق دمها اكتر صوره ليها مع غيث 
وف بالها ده عمي انا 
وكل اهتمامه وحبه ليا ي سلعوه انتي ..سلعوه 
ايه بس ي ليالي ده الزفته دي عليها اغراء 
يهبل بس لا برضو يانا ي هيا.. يطلع عيني 
ويمنعني من الخروج وف الاخر هو يعيش
حياته بطول والعرض تؤ مش هسمحلو..
غيث طلع ومسك منشفه يمسح بيها شعره و وجهه 
وشم ريحت ليالي فيها فضل حتطها ع انفه وبيشمها بعنف بيشمها لدرجة توجع الصدر
من كتر ما بيشم بعنف ويكتم نفسه ..
فاق ع نفسه ورما المنشفه بطول دراعه بعصبيه ..
وجاي يخرج من الغرفه ليالي اتمسكت ف دراعه 
غيث بصلها بطرف عينه ..
ليالي بتوتر : امم خليك معايه متطلعش عشان لو ايدك وجعتك بليل ..امم .يعني .امم وبعدين
ان.نا زعلانه منك..و.و خايفه كماان نام هنا ..
غيث : ف ايه ي ليالي ف دماغك انا عرفك مش بتعرفي تكدبي ..
ليالي : ها لا ابدا هو بس زي ما قولتلك ويلا بقا صالحني ..
غيث قرب منها وخدها ف حضنه وباس دماغها بحب : حقك عليا ي ليلي بس برضو مفيش
خروج لوحدك تاني 
ليالي زقت بزعل وقعدت ع سريرها غيث ضحك عليها وقعد ع الكنبه الي قدام السرير ..
ليالي : شطور يلا بقا نام متخرجش من هنا ماشي ..
غيث : ماشي ي لمضه يلا نامي 
ليالي غمضت عنيها وفضلت تتقلب ع السرير وكل شوية تفتح عنيها تشوف غيث نايم بهدوء ومغمض 
عنيه لحد ما نامت غيث فتح عنيه وكل مره 
كانت تتحرك يغمضهم لكن هو كان بيبص 
عليها وهيا نايمه قدامه وفضل يتأملها ..
وقام غيث لما الغط نزل من عليها من كتر حركتها غطها بهدوء وحرك ايده ع خصل شعرها 
وباس خدها بحب ليالي مسكت 
ايده وحضنتها وكملت نووم 
غيث مقدرش يقاوم نفسه اكتر من كده وبسها بوسه رقيقه ع شفتها وغمض عنيه وشم انفسها الي خرجه من بين شفيفها وبسها بوسه تاني 
وتالته وجسمه بدأ يسخن وقلبه دق بعنف
وترعش من الي حسه بسبب بوسه من 
شفيفها لحد ما سمع انينها فقد السيطره ع نفسه وضغط ع خصرها ومتص شفيفها بعنف ..
ليالي فتحت عنيها : ا.ابيه ..غيث اتنفض 
----------------------------------------
اسما صديقة ليالي
مصطفي صديق غيث وابن عم اسما 
و لؤي
يتابع
"ف بيت تاني ف سيدي بشر لكن يبعد عن فيلا المحمدي بشوية بيت عائله من اصول الصعيد
بيت واسع مكون من اربع ادور.. الدور  الاول 
للجد والجده والعمه الارماله وبنتها 
دره ذات 20سنه 
الدور التاني للابن الكبير وابناءه مصطفي ذي ال32 وجميله ذات ال17سنه 
‏والدور التالت الابن الوسط وأبناءه اسما و لؤي 
والاخير فيه زي قاعده وكراسي وشوية زهور ونعناع وريحان وغرفه مغلقه لمصطفي فقط..
****
مصطفي رن ع اسما بعد ما قفل مع غيث : ايه ي زفتها الي حصل ومين كان بيجري وراكم 
ف السينما 
اسما ضربة ع راسها : ها لا ده ده غلط ف ليالي وهيا شتمته ولما كمان ضرب لؤي ليالي 
شبشبتلو ..
مصطفي : اممم ليالي قولتيلي ع العموم انا هفرز الكاميرات دلوقتي وهشوف كل حاجه
وقفل مع اسما الي فضلت رايحه جايه ف الاوضه وهيا مرعوبه من رد فعل مصطفي 
وبعد ساعه باب الشقه 
مصطفي بعصبيه : فين عمي ي مرات عمي 
ام اسما : تعالي طيب ادخل ف ايه مالك ي ولاه 
جي بزعبيبك ليه 
دخل مصطفي وهو بيجز ع اسنانه : اسمااا ي اااااسما تعالي عايزك 
اسما حطت ايدها ع قلبها وخرجت ليه
مصطفي بصلها بطرف عينه وشاور لها ع الكرسي 
وقعدت وهيا مرعوبه 
ناصر بص لاسما بغضب ومصطفي اتدخل : ي عمي انا مش بقولك عشان تعمل لها حاجه بس عشان 
تاخد بالك بعد كده لو احتاجت تخرج يبقا 
بدري وف اماكن مفتوحه 
ناصر : ماشي ي مصطفي حصل خير وع العموم دي اول واخر مره اصلا ..
مصطفي : لا ي عمي بعد اذنك مش عشان غلطه 
نكتم ع نفسها وبعدين لو حبت تخرج انا ي عمي 
بنفسي هكون معاها 
كل ده واسما قعده سكته وهيا متغظه من مصطفي 
الام رشا : حصل خير ي ابو اسما وهو غيث بيه لحقهم وبعدين انتو علمتوها تاخد حقها بايدها 
من وهيا صغيره وهو مصطفي هيكون معاهم 
بعد كده يلا مصطفي هحط لك عشا ..شكلك 
لسه راجع من الشغل تعالي ي اسما معايه
يلا وغمزت لها ودخلو المطبخ..
رشا مسكت ودن اسما : تعالي ي اخرة صبري اخوكي واقف وانتي تتخنقي
اسما بوجع : بس بقا ي ماما ودني اله وبعدين م لؤي اضرب افضل سكته لما نضرب احنا كمان 
رشا : لا يختي شبشبيلو ي ميلة بختك ي رشا ع عيالك واد خفيف وبت مسترجله ..يلا يختي 
يلا حطي عشا لابن عمك وطلعي اعتذريلهم 
ع الموقف البايخ ده 
تحبّ ليالي الغيث +21 ؟
اسما : حاضر ي ماما حاضر انشالله هتجوز وهغور من عندكم خالص ..
رشا : تتجوزي ده مين الي امو دعيا عليه يتجوز راجل زيه ده يختي ..
إعلان
اسما بدلع : انا راجل طب وهو انا فيه ف حلوتي ولا جمالي ولا انوثتي ..
مصطفي كان داخل الحمام بعد ما استأذن من عمه ولمح اسما وهيا ماشيه بغراء وبتلف بدلع وبتحسس ع جسمها بنعومه ومنحنيتها الي شدت عليهم جلبيتها الوسعه وبان جسمها بكل فتنه
..مفقش من شروده فيها غير لما مامتها لسعتها قلم ع قفاها 
ودخل الحمام وهو جسمه متوتر وغسل وشه مره واتنين وتلاته وف باله ..بس ي مصطفي انت هتخيب هتبص ع العيله الي كبرت قدامك 
ده انا لو اتجوزت كنت جبت قدها وبعدين 
دي اسما هبله وخد نفس عميق ..بس انا مش 
قادر انكر حبها من جوايه اكتر من كده 
بكابر وقول فرق السن بس انا حبتها 
من وهيا عندها 16سنه وهفضل 
كاتم جوايه ومش هبص ليه 
اكتر من انها اختي ...
وطلع اتعشي واسما اعتذرت لهم ومصطفي كان بيبصلها بحب .. وقعد يتفرج ع اعادة الماتش مع لؤي الي لسه راجع وتهزق من ابوه تهزيقه معتبره بعنوان انت راجل انت .. وسبهم ودخل نام هو ورشا .
اسما طلعت من غرفتها جري : فين الرموت ي لوقه 
لؤي ضربها برجله : قلتلك مية مره متقوليش لوقه دي 
اسما شدت شعره وهو مسك شعرها 
مصطفي بنرفزه : بس ي حيوان منك ليها انا قاعد احترموني حته 
اسما سابت شعره : اهو فين الرموت بقا اعادة المسلسل هتبدأ خلصو بقا مش بتزهقو 
من الماتش ده 
مصطفي : لا مش بنزهق ي عسل ويلا ع اوضتك انا مش هغير 
اسما بعناد : وانا عايزة المسلسل هات الرموت 
مصطفي بعناد اكتر خد الرموت حطه ع رجله وطلع المسدس من الجراب بتاعه وبصلها برفعه 
حاجب : طب اهو الرموت ولو بنت ابوكي 
تعالي خوديه وعمر الفرد 
اسما اتنفضت ولؤي قاعد مندمج مع الماتش مش معاهم اصلا 
اسما : انت مفكر انا هخاف من المسدس المايه ده 
خاف ع نفسك بقا ي حظابط بدل ما تتعور 
وجريت عليه عايزه تخطف الرمووت وووو اتخشبت لما مسكت رجولت مصطفي بالغلط 
احيييه مصطفي جسمه اتصلب وعنيه 
بقت زي الدم واسما عنيها اتملت 
دموع من الاحراج وطلعت 
تجري ع اوضتها ومصطفي 
خد بعضه وطلع غرفته 
الي فوق السطح ..
******
ليالي فتحت عيونها: ا.ابيه غيث اتنفض لكن خد نفس لما ليالي دفنت نفسها ف حضنه وغطت 
ف النوم عميق وهيا بتمتم : خلي.يك جمبي
م.متروحش عند السلعوه نانا ...
غيث اتصدم عرفت من فين نانا وفتكر الفون بتاعه 
نانا دي غيث كاتب عليها عقد مسيار بمدة مفتوحه 
بيخاف ربنا برضو الراجل 🤣 
وطلع ليالي من حضنه وخد الفون وفتحه وضرب ع دماغه لما عرف انها عرفه الرمز 
غيث ف باله .. طب هيا مش بتفتش ف الفون ابدا ايه الي حصل خلاها تفتح الفون اكيد زفته بعتت 
حاجه وانا ف الحمام ..
فتح المسدچات مشفش جديد بعت لنانا عشان يتاكد : ابعتي اسكرين لاخر محدثتنا 
نانا ع طول فتحت الرساله وستغربت وبعتتله اسكرين وكتبت : مجتش ليه ده كلوو 
غيث شاف الاسكرين الي بعتتو نانا وتاكد ان ليالي شافتهم وف باله.. وعشان كده اتمسكت بيا عشان كده كانت عايزني مخرجش من اوضتها هه وانت 
مفكرها بتحبك اووي كده ده هيا شيفاك قيد 
مقيد حريتها وكاتم انفسها معقوله بتغير 
عليا تؤ هيا حب تتملكني او ..يووووه 
انا مش عارف انا زهقتتت..
قام غيث وطلع من الغرفه من غير حتي ما يبص ع ليالي بطرف عينه وخد عربيته وطلع ع نانا 
اول ما فتح الشقه ودخل شم ريحة سجاير
ونانا قعده بتهز ف رجليها بتوتر وهيا بتدخن ..
واول ما شافت غيث قامت تجري عليه وحضنته 
غيث بعدها بعنف : انا مش قولتلك كذا مره متبعتليش مسدچ بصورك انا يعني معرفكيش
ك** الغباء ده مش هتبطليه يعني انا مثلا 
لما شوف صورك عريانه هاجي جري عليكي
وبقا مشتقالك ي بنتي فوووقي مفيش
وحده بتعمل كده غير وهيا بتقل 
من كرمتها ك انثي وهتبقا ف 
عيني انها رخصت نفسها
انا هغليها ازاي 🙃 #
نانا بزعل : غيث انا مراتك وبعدين انا حره 
غيث : اممم مراتي طب كويس ي مراتي وخبط ع وشها بالقلم براحه ..مش عايز اشوف صورك ع فوني تاني ويريت متبعتليش وانا ف البيت 
اصلا ..
نانا بدلع : من عيوني وقربت منه وحطت ايدها ع صدره انت وحشني اووي ي غيث 
غيث : خودي منع الحمل وحصليني ودخل الاوضه 
وهو بيفك ف ازرار القميص ونام ع السرير 
نانا دخلت وراه وقفت قدامه ونزلت حملات القميص الاسود ووقع ف الارض عند رجليها 
غيث بصلها ببرود : اقفل النور والباب وتعالي 
نانا : عشان خطري ي غيث بلاش انهارده كل مره بتبقا ف الضلمه 
غيث بصلها برفعة حاجب وبص ع الباب راحت من سكات وقفلت النور والباب والاوضه كانت عباره عن ضلمه كحل ..
نانا فضلت ماشيه براحه لحد ما وصلت السرير ونامت ف حضن غيث وكانت هتاخد شفايفه 
بعد وجه وضربها بالقلم ع مؤخرتها بعنف
غيث بنزعاج : لو فكرتي تبوسيني مره تانيه هقطع 
العقد الي بنا والف غيرك يتمنو يبقو مكانك 
نانا بخوف : لالا. خلاص صدقني مش هعملها تاني 
غيث : جدعه اقفلي بوقك بقا ومش عايز اسمع 
غير اهاتك وبس
ونزل غيث يبوس ف جسمها وهو عايش اللحظه وبيتعامل معاها بكل رومانسيه وحب بيتحسس
نعومة جسمها تحت ايده مغمض عنيه وعقله
بعيييد باس رقبتها وصدرها ومسكمهم 
بنعومه امتصهم بكل هدوء وكانه عايز يتلذذ بالحظه دي ايده كانت بتمشي ع كل جسمها 
ايديها ضهرها مؤخرتها انوثتها خصرها وهو 
واخد صدرها بين شفيفه ودفن وجهه ف رقبتها 
وشم عطرها الي اختاره بنفسه ومش بترش غيره
لما يكون عندها ..اشتمه بعنف بعشق بهياام 
داب ف رحتها وملمس جسمها الي تحتيه 
ومسك رجولته ودخلها ف انوثتها ببطء عايز يعيش كل لحظه معاها براحه وهدوء بدأ يتحرك جواها 
ولما سمع تنهداته واهاتها بقا يتحرك اسرع 
اقوه رجولته كانت بتخبط ف انوثتها الي ضمت
عليه وستشعر نبضها تحرك بعنف لما حس 
بضوفرها ع ضهره ورقبته وفضل يتحرك اسرع 
وجسمها يتلوي تحتيه من المتعه ويتنفض
لحد ما دفع كل ماء رجولته بداخلها 
وهو بيزمجر : امممممم ليلي اااخ بعشقك 
بحبكككك اووي ي ليالي اممممم 🙀
غيث فتح عنيه وقام بكل برود دخل الحمام وخد شور وهو بيخبط ع الحيط بعنف وهو مش عارف 
يطرد السم الي تغلغل ف عروقه مش عارف 
يطرد حبها من جواه 
طلع يلبس هدومه ونانا كانت قعده ع السرير 
نانا : مش ناوي تقولي مين ليالي دي الي من ساعت 
ما عرفتك مش بتصرخ غير باسمها 
غيث بصلها بغضب : نانا فكك مني وملكيش فيه 
مش عجبك خدي كل حقك والباب اهوو غير
كده ميخصكيش يلا سلام ي قطه 
وطلع ورزع الباب وراه ونانا قعده بتغلي من القهر 
خد العربيه ورجع الفيلا شاف ليالي قعده ف الجنينه وبتعيط بحرقه قرب منها بخوف
غيث : ليلي مالك ي حبيبي ليالي اتنفضت ونزلت ع وجه بالقلم 😱
غيث يصلها بغضب وليالي كملت ضرب فيها : هو مش انت وعدتني متخرجش الايه مش قادر تبعد عنها هتجنتك اووي كده انت طلعت قد....
غيت مسك ايديها الاثنين وكتفهم وراه ضهرها باید و حده وايده الثانيه مسك فكها بعنف وبيتكلم وهو نفسه في نفسها بخشوونه لياااااالي انتي اتعديتي حدودك معايه مش معني داعتك ف هتخيييبي لا فووووقي .. وضغط اكثرع ايدها
وبعدين انتي ما الك اصلا انا حر
ليالي بدمووع : لااا مش حرمش حر انا مش هسمحلك تقيد حريتي وتكتفني وتعيش
حيااتك
غیت ببرود : برضو وانتي ما الك هتحسبيني ايه الي مزعلك
ليالي : عشان عشان انت عمي
غيث : اهو قولتيها عممممك
ليالي : وعشان انت عمي وحبك وهتمامك ليا من وانا بيبي انا كنت متعلقه بيك أكثر من بابا وماما
مش هقدر اشوف كل حبك وهتمامك ده يروح
لوحده غيري مش هقدر اشوفك يتحب وتدلع
السلعوه دي انا ليلك انا وبس ارجوك ي ابيه
متروحش عندها ثاني وبكت بعنف انا مش
عارفه مالي بس مش قادره حسه اني
يتخنق من ساعت ما شوفت صورتكم
مع بعض
غيت رجع بيها وسند ضهرها ع شجره : ليبيه اتخنقتي ليه وبيتكلم ونفسه في رقبتها
ليالي غمضت عليها وجسمها اترعش عشان مش عايزة اهتمامك بيا ودلعك وهزارك معايه وحبك
وحده تانيه تقسمني فيه انا حياتي كلها تحت ايدك
ومش يعمل اي حاجه غير لما ارجعلك وعودتني
عليك عودتني تبقا كل حاجه في حياتي مش
پس عمي ف لما تبقا معاه اكيد هتبعد عنى
هتبقا بتحبها زي ما يتحبني ويمكن
اكثر متدلعها وتخدها في حضنك
وتهتم باكلها ولبسها وانا لا .
غيت خد نفس عمييق وغمض عنيه : مقدرش ي ليلي انت بس حبيبي انتي ي بس ليللي مش هعرف
احب حد زيك ولا اهتم بغيرك ولا ادلع غيرك ي بابا
بتغيري عليا ي صفتن
ليالي : اممم بغير عليك اووي ي ابيه اوعدني مش
هتروح عندها ثاني...
غيث يص في عيونها الي كلها دمووع : خلاص بس دموعك متنزلش تاني
ليالي اومات ومسحت دموعها وشافت ع رقبت غيت خربيش بسيطه جدا بسبب ضوافر نانا
ليالي بصت لها بستغراب وحطت أناملها
عليهم براحه مراد غمض عيونه وجسمه
اترعش وقلبه دق ...
ليالي : مين عمل فيك كده وجعينك غيث حب اهتمامها وأوماً
غيت : امم وجعني
ليالي قربت بهدوء وحطت شقيقها مكان الجرح وفضلت تبوس في رقبته براحه مراد جزع استانه
وفكه الصلب يعنف وخد ليالي في حضنه وهيا لسه بتبوس في رقبتها ورفعتراسها يضحكه جميله : خفت
غيت يصلها يحب ونكش شعرها وحط صوابعه ع وشها برخاامه عشان يلهي نفسه و ميخدهاش تحتيه وفضل يرحم عليها وينكش في شعرها ويزغزغها وليالي فضلت تضحك وجريت منه وغيت جري وراها وشالها وفضل يلف بيها. ف الجنينة وضحكت ليالي ملت قلبه سعااده ونام ع النجيله وليالي جمبيها
ليالي : عارف ي ابيه انا بحب النجووم لوووي
غيت : وهيا كمان بتحبك اووي ي ليلي
ليالي نامت ع ايده وهيا بتتأمل النجوم بعشق وهو بيتامل ليالي بغراام
ليالي لفت ليه وشافت نظراته ليها : بص ي ابيه النجم الي هنا اك ده انا مسمياه غيث كل ما تكون في مهما وقافل قوتك بفضل اتكلم معاه لحد ما ترجع ويكون قلقاته عليك
جدا ...
غيت : مسمياه ايه
ليالي : غيت
غيث لف ليها وعنيه في عنيها : اليه
ليالي بكسوف : غیبت...
غيت قلبه دق : تااني
ليالي بهمس: غيث
غيث عليه لمعت بحب اول مره يسمع اسمه
منها : ثاني
ليالي نفسها الرعش : في يث
غيث قرب اكثر و غمض عيونه : ثاني ي ليلي
ليالي غمضت عيونها وحست انها عايزه تقول اسمه اکثر : غيث .. غبيت .. غيت .. غيبت.. ونفسها بقا
عالي .. غيت .. انت غيتيي انا وبس
غيت غمض عنيه حاوول فعلا حاول يقاوم نفسه ومشاعره : يتحبيني ي ليل
ليالي حطت ايدها ع خده : بحبك اووي ي ابيه
غيت : تؤتؤ قولي اسمي طول ماحنا لوحدين قولي
اسمي من غير أبيه
ليالي الكسفت : بحبك اووي ي غيث ... بس مش كده عيب اقول اسمك من غير أبيه
غيث : لا ي حبيبي مفيش حاجه بنا عيب ي ليل وبعدين انا الي طلبت منك ي لولي
ليالي : ماشي ي ابيه الى تشوفه .. ايوة صح من خريشك كده
غيت لف ورقبته بانت اکثر مش لازم تعرفي ي لولو لما تكبري هتفهمي كل حاجه
ليالي بصرار : لاعشان خطري عشان خطري عايزه اعرف
غيت يضحكه : السلعووه
ليالي برطمت : وهيا عورتك ليه الزفته دي وانت ازاي تسبها تضربك
غيت ضحك أكثر : تضرربتي وخيط خدها براحه انا محدش يقدر يضربني ي ليل ... الا انتي ي جزمهپس ده طبعا مش يديكي الحق تعمليها ثاني هكسر لك ايدك ي اول لو عملتها تاني وشد خدها بین صوبعه
ليالي : اااي طب خلاص سيب حررمت ي ابيه وبعدين ايه لول دي وعملتها انت شيفني ولد
غيث : واجمل ولد كمان ي صفتن
ليالي لفت وضهرها كان لغيت الى قرب منها وسند ع كوعه ولفها ليه : اووعي في يوم تديني ضهرك ي ليل اوووعي حتى لو زعلانه مني تعالي از علي ف حضني عتبيني صوتي وعيطي وغضبي مني ف حضني غير كده انا مش هسمحلك ي ليلي
ف خليها تكون بمزاجك ورضاكي احسن ...
ليالي اومات ليه ويفضول : برضو مش هتعرفني عملت فيك ليه كده انتو كنتو بتتخانقو ليه
غیت اتورط وعارفها وعارف ذنها وفضولها : يصي ي ليل دي حاجه من حجات كتير بتحصل بين
اي اثنين بيحبو بعض بس كده خلاص مش
هقول تاني ...
ليالي يزعل : يعني انت بتحبها
غيت : تو مش بحبها بس هيا بتحبني
ليالي : بجدي ابيه مش بتحبها
غيت بتأكيد : يحبك انت ي ليل
ليالي رفعت ايدها و حطت ضوفرها ع رقبت غيث
وبدأت تحركها ببطء
غیت قلبه دق جامد : يتعملي ايه ي ليل
ليالي : انا بحبك وهمسح حبها ليك وهخلي حبي
انا الى باين بس مش هيوجعك
غيث يعشق : تو مش هتوجعني طول ما انتي سببها خريشي برحتك
ليالي فرحت زي الهبله وزي ما فهمها غيت ده رمز حب ...
وبدأت ليالي تحرك ضوفرها ع رقبته وغيت مغمض عيونه
ليالي : انا وجعتك
غیت هر دماغه برفض وفتح ازرار القميص وظهر كتافه ورقبته اكثر وليالي خربشته مكان ضوافر
نانا وف بالها همحي اثر حبك ليه وهمحيكي من حياتها خالص انا وبس الي يحبه وفضلت تخريش
فيه بهدوء وغيت مستمتع بملمس ايدها وضوفرها بشرته حس انه عايز أكثر منها حب تملكها ليه وغيرتها الوضحه وف باله ... هعلمك ع حبي وهعودك
ع
عليا وهفتح عيونك ي قطتطي وحده وحده عشان
لما
يجي الوقت متقدريش تهربي مني ...
وزمجر بعنف لما ليالي بسته برقه مكان الجروح الي عملتها
ليالي : انا اسفه حقك عليا بس مش عايزه اشوف اثر حبها ليك اسفه لو وجعتك ...
غيث اتنهد بعمق : خلاص هيا خفت لما لمستهم بشفيفك ي ليل ولمس شقيقها برقها
ليالي ضحكت بحب وميلت رسها عشان رقبتها
تظهر : يلا اعملي زيك عشان انت بتحبني
غيت ضحك : يخربيتك ي مجنونه والله هتوديني ف داهيه .. وبعدين انا مقدرش اوجعك ي صفتن
غيث يصلها بغضب وليالي كملت ضرب فيها : هو مش انت وعدتني متخرجش الايه مش قادر تبعد عنها هتجنتك اووي كده انت طلعت قد....
غيت مسك ايديها الاثنين وكتفهم وراه ضهرها باید و حده وايده الثانيه مسك فكها بعنف وبيتكلم وهو نفسه في نفسها بخشوونه لياااااالي انتي اتعديتي حدودك معايه مش معني داعتك ف هتخيييبي لا فووووقي .. وضغط اكثرع ايدها
وبعدين انتي ما الك اصلا انا حر
ليالي بدمووع : لااا مش حرمش حر انا مش هسمحلك تقيد حريتي وتكتفني وتعيش
حيااتك
غیت ببرود : برضو وانتي ما الك هتحسبيني ايه الي مزعلك
ليالي : عشان عشان انت عمي
غيث : اهو قولتيها عممممك
ليالي : وعشان انت عمي وحبك وهتمامك ليا من وانا بيبي انا كنت متعلقه بيك أكثر من بابا وماما
مش هقدر اشوف كل حبك وهتمامك ده يروح
لوحده غيري مش هقدر اشوفك يتحب وتدلع
السلعوه دي انا ليلك انا وبس ارجوك ي ابيه
متروحش عندها ثاني وبكت بعنف انا مش
عارفه مالي بس مش قادره حسه اني
يتخنق من ساعت ما شوفت صورتكم
مع بعض
غيت رجع بيها وسند ضهرها ع شجره : ليبيه اتخنقتي ليه وبيتكلم ونفسه في رقبتها
ليالي غمضت عليها وجسمها اترعش عشان مش عايزة اهتمامك بيا ودلعك وهزارك معايه وحبك
وحده تانيه تقسمني فيه انا حياتي كلها تحت ايدك
ومش يعمل اي حاجه غير لما ارجعلك وعودتني
عليك عودتني تبقا كل حاجه في حياتي مش
پس عمي ف لما تبقا معاه اكيد هتبعد عنى
هتبقا بتحبها زي ما يتحبني ويمكن
اكثر متدلعها وتخدها في حضنك
وتهتم باكلها ولبسها وانا لا .
غيت خد نفس عمييق وغمض عنيه : مقدرش ي ليلي انت بس حبيبي انتي ي بس ليللي مش هعرف
احب حد زيك ولا اهتم بغيرك ولا ادلع غيرك ي بابا
بتغيري عليا ي صفتن
ليالي : اممم بغير عليك اووي ي ابيه اوعدني مش
هتروح عندها ثاني...
غيث يص في عيونها الي كلها دمووع : خلاص بس دموعك متنزلش تاني
ليالي اومات ومسحت دموعها وشافت ع رقبت غيت خربيش بسيطه جدا بسبب ضوافر نانا
ليالي بصت لها بستغراب وحطت أناملها
عليهم براحه مراد غمض عيونه وجسمه
اترعش وقلبه دق ...
ليالي : مين عمل فيك كده وجعينك غيث حب اهتمامها وأوماً
غيت : امم وجعني
ليالي قربت بهدوء وحطت شقيقها مكان الجرح وفضلت تبوس في رقبته براحه مراد جزع استانه
وفكه الصلب يعنف وخد ليالي في حضنه وهيا لسه بتبوس في رقبتها ورفعتراسها يضحكه جميله : خفت
غيت يصلها يحب ونكش شعرها وحط صوابعه ع وشها برخاامه عشان يلهي نفسه و ميخدهاش تحتيه وفضل يرحم عليها وينكش في شعرها ويزغزغها وليالي فضلت تضحك وجريت منه وغيت جري وراها وشالها وفضل يلف بيها. ف الجنينة وضحكت ليالي ملت قلبه سعااده ونام ع النجيله وليالي جمبيها
ليالي : عارف ي ابيه انا بحب النجووم لوووي
غيت : وهيا كمان بتحبك اووي ي ليلي
ليالي نامت ع ايده وهيا بتتأمل النجوم بعشق وهو بيتامل ليالي بغراام
ليالي لفت ليه وشافت نظراته ليها : بص ي ابيه النجم الي هنا اك ده انا مسمياه غيث كل ما تكون في مهما وقافل قوتك بفضل اتكلم معاه لحد ما ترجع ويكون قلقاته عليك
جدا ...
غيت : مسمياه ايه
ليالي : غيت
غيث لف ليها وعنيه في عنيها : اليه
ليالي بكسوف : غیبت...
غيت قلبه دق : تااني
ليالي بهمس: غيث
غيث عليه لمعت بحب اول مره يسمع اسمه
منها : ثاني
ليالي نفسها الرعش : في يث
غيث قرب اكثر و غمض عيونه : ثاني ي ليلي
ليالي غمضت عيونها وحست انها عايزه تقول اسمه اکثر : غيث .. غبيت .. غيت .. غيبت.. ونفسها بقا
عالي .. غيت .. انت غيتيي انا وبس
غيت غمض عنيه حاوول فعلا حاول يقاوم نفسه ومشاعره : يتحبيني ي ليل
ليالي حطت ايدها ع خده : بحبك اووي ي ابيه
غيت : تؤتؤ قولي اسمي طول ماحنا لوحدين قولي
اسمي من غير أبيه
ليالي الكسفت : بحبك اووي ي غيث ... بس مش كده عيب اقول اسمك من غير أبيه
غيث : لا ي حبيبي مفيش حاجه بنا عيب ي ليل وبعدين انا الي طلبت منك ي لولي
ليالي : ماشي ي ابيه الى تشوفه .. ايوة صح من خريشك كده
غيت لف ورقبته بانت اکثر مش لازم تعرفي ي لولو لما تكبري هتفهمي كل حاجه
ليالي بصرار : لاعشان خطري عشان خطري عايزه اعرف
غيت يضحكه : السلعووه
ليالي برطمت : وهيا عورتك ليه الزفته دي وانت ازاي تسبها تضربك
غيت ضحك أكثر : تضرربتي وخيط خدها براحه انا محدش يقدر يضربني ي ليل ... الا انتي ي جزمهپس ده طبعا مش يديكي الحق تعمليها ثاني هكسر لك ايدك ي اول لو عملتها تاني وشد خدها بین صوبعه
ليالي : اااي طب خلاص سيب حررمت ي ابيه وبعدين ايه لول دي وعملتها انت شيفني ولد
غيث : واجمل ولد كمان ي صفتن
ليالي لفت وضهرها كان لغيت الى قرب منها وسند ع كوعه ولفها ليه : اووعي في يوم تديني ضهرك ي ليل اوووعي حتى لو زعلانه مني تعالي از علي ف حضني عتبيني صوتي وعيطي وغضبي مني ف حضني غير كده انا مش هسمحلك ي ليلي
ف خليها تكون بمزاجك ورضاكي احسن ...
ليالي اومات ليه ويفضول : برضو مش هتعرفني عملت فيك ليه كده انتو كنتو بتتخانقو ليه
غیت اتورط وعارفها وعارف ذنها وفضولها : يصي ي ليل دي حاجه من حجات كتير بتحصل بين
اي اثنين بيحبو بعض بس كده خلاص مش
هقول تاني ...
ليالي يزعل : يعني انت بتحبها
غيت : تو مش بحبها بس هيا بتحبني
ليالي : بجدي ابيه مش بتحبها
غيت بتأكيد : يحبك انت ي ليل
ليالي رفعت ايدها و حطت ضوفرها ع رقبت غيث
وبدأت تحركها ببطء
غیت قلبه دق جامد : يتعملي ايه ي ليل
ليالي : انا بحبك وهمسح حبها ليك وهخلي حبي
انا الى باين بس مش هيوجعك
غيث يعشق : تو مش هتوجعني طول ما انتي سببها خريشي برحتك
ليالي فرحت زي الهبله وزي ما فهمها غيت ده رمز حب ...
وبدأت ليالي تحرك ضوفرها ع رقبته وغيت مغمض عيونه
ليالي : انا وجعتك
غیت هر دماغه برفض وفتح ازرار القميص وظهر كتافه ورقبته اكثر وليالي خربشته مكان ضوافر
نانا وف بالها همحي اثر حبك ليه وهمحيكي من حياتها خالص انا وبس الي يحبه وفضلت تخريش
فيه بهدوء وغيت مستمتع بملمس ايدها وضوفرها بشرته حس انه عايز أكثر منها حب تملكها ليه وغيرتها الوضحه وف باله ... هعلمك ع حبي وهعودك
ع
عليا وهفتح عيونك ي قطتطي وحده وحده عشان
لما
يجي الوقت متقدريش تهربي مني ...
وزمجر بعنف لما ليالي بسته برقه مكان الجروح الي عملتها
ليالي : انا اسفه حقك عليا بس مش عايزه اشوف اثر حبها ليك اسفه لو وجعتك ...
غيث اتنهد بعمق : خلاص هيا خفت لما لمستهم بشفيفك ي ليل ولمس شقيقها برقها
ليالي ضحكت بحب وميلت رسها عشان رقبتها
تظهر : يلا اعملي زيك عشان انت بتحبني
غيت ضحك : يخربيتك ي مجنونه والله هتوديني ف داهيه .. وبعدين انا مقدرش اوجعك ي صفتنالسلعوه دي انا ليلك انا وبس ارجوك ي ابيه متروحش عندها تاني وبكت بعنف انا مش عارفه مالي بس مش قادره حسه اني بتخنق من ساعت ما شوفت صورتكم مع بعض
غيث رجع بيها وسند ضهرها ع شجره : ليييه اتخنقتي ليه وبيتكلم ونفسه في رقبتها
ليالي غمضت عنيها وجسمها اترعش عشان مش عايزة اهتمامك بيا ودلعك وهزارك معايه وحبك وحده تانيه تقسمني فيه انا حياتي كلها تحت ايدك ومش بعمل اي حاجه غير لما ارجعلك وعودتني عليك عودتني تبقا كل حاجه ف حياتي مش بس عمي ف لما تبقا معاه اكيد هتبعد عني هتبقا بتحبها زي ما بتحبني ويمكن اكثر هتدلعها وتخدها ف حضنك وتهتم باكلها ولبسها وانا لا ...
غيث خد نفس عمييق وغمض عنيه : مقدرش ي ليلي انت بس حبيبي انتي ي بس ليللي مش هعرف احب حد زيك ولا اهتم بغيرك ولا ادلع غيرك ي بابا بتغيري عليا ي صغننغيث بصلها بغضب وليالي كملت ضرب فيها : هو مش انت وعدتني متخرجش ااايه مش قادر تبعد عنها هتجننك اووي كده انت طلعت قد....
غيث مسك ايديها الاتنين وكتفهم وراه ضهرها باید وحده وايده التانيه مسك فكها بعنف وبيتكلم وهو نفسه ف نفسها بخشوونه لياااااالي انتي اتعديتي حدودك معايه مش معني اني دلعتك ف هتخيييبي لا فووووقي .. وضغط اكتر ع ايدها وبعدين انتي مااالك اصلا انا حر
ليالي بدمووع : لااا مش حر مش حر انا مش هسمحلك تقيد حريتي وتكتفني وتعيش حيااتك
غيث ببرود : برضو وانتي ما الك هتحسبيني ايه الي مزعلك
ليالي : عشان .. عشان انت عمي
غيث : اهو قولتيها عممممك
ليالي : وعشان انت عمي وحبك وهتمامك ليا من وانا بيبي انا كنت متعلقه بيك اكثر من بابا وماما
مش هقدر اشوف كل حبك وهتمامك ده يروح
لوحده غيري مش هقدر اشوفك بتحب وتدلعالسلعوه دي انا ليلك انا وبس ارجوك ي ابيه متروحش عندها تاني وبكت بعنف انا مش عارفه مالي بس مش قادره حسه اني بتخنق من ساعت ما شوفت صورتكم مع بعض
غيث رجع بيها وسند ضهرها ع شجره : ليييه اتخنقتي ليه وبيتكلم ونفسه في رقبتها
ليالي غمضت عنيها وجسمها اترعش عشان مش عايزة اهتمامك بيا ودلعك وهزارك معايه وحبك وحده تانيه تقسمني فيه انا حياتي كلها تحت ايدك ومش بعمل اي حاجه غير لما ارجعلك وعودتني عليك عودتني تبقا كل حاجه ف حياتي مش بس عمي ف لما تبقا معاه اكيد هتبعد عني هتبقا بتحبها زي ما بتحبني ويمكن اكثر هتدلعها وتخدها ف حضنك وتهتم باكلها ولبسها وانا لا ...
غيث خد نفس عمييق وغمض عنيه : مقدرش ي ليلي انت بس حبيبي انتي ي بس ليللي مش هعرف احب حد زيك ولا اهتم بغيرك ولا ادلع غيرك ي بابا
بتغيري عليا ي صغننليالي : اممم بغير عليك اووي ي ابيه اوعدني مش هتروح عندها تاني..
غيث بص ف عيونها الي كلها دمووع : خلاص بس دموعك متنزلش تاني
ليالي اومأت ومسحت دموعها وشافت ع رقبت غيث خربيش بسيطه جدا بسبب ضوافر نانا ليالي بصت لها بستغراب وحطت اناملها عليهم براحه مراد غمض عيونه وجسمه
اترعش وقلبه دق ...
ليالي : مين عمل فيك كده وجعينك غيث حب اهتمامها وأوماً
غيث : امم وجعني
ليالي قربت بهدوء وحطت شفيفها مكان الجرح وفضلت تبوس ف رقبته براحه مراد جزع اسنانه
وفكه اتصلب بعنف وخد ليالي ف حضنه وهيا لسه بتبوس ف رقبتها ورفعت
راسها بضحكه جميله : خفت
غيث بصلها بحب ونكش شعرها وحط صوابعه ع وشها برخاامه عشان يلهي نفسه و ميخدهاش تحتيه وفضل يرخم عليها وينكش ف شعرهاويزغزغها وليالي فضلت تضحك وجريت منه وغيث جري وراها وشالها وفضل يلف بيها ف الجنينه وضحكت ليالي ملت قلبه سعااده ونام ع النجيله وليالي جمبيها
ليالي : عارف ي ابيه انا بحب النجووم اوووي
غيث : وهيا كمان بتحبك اووي ي ليلي
ليالي نامت ع ايده وهيا بتتأمل النجوم بعشق وهو بيتامل ليالي بغراام
ليالي لفت ليه وشافت نظراته ليها : بص ي ابيه النجم الي هنااك
ده انا مسمياه غيث كل ما تكون ف مهما وقافل فونك بفضل اتكلم معاه لحد ما ترجع وبكون قلقانه عليك
جدا ...
غيث : مسمياه ايه
ليالي : غيث
غيث لف ليها وعنيه ف عنيها : اايه
ليالي بكسوف : غييث...غيث قلبه دق : تااني
ليالي بهمس : غيث
غيث عنيه لمعت بحب اول مره يسمع اسمه
منها : تاني
ليالي نفسها اترعش : غي. يث
غيث قرب اكثر وغمض عيونه : تاني ي ليلي
ليالي غمضت عيونها وحست انها عايزه تقول اسمه اكثر : غيث
.. غييث .. غيث .. غييث.. ونفسها بقا
عالي .. غيث .. انت غيثيي انا وبس
غيث غمض عنيه حاوول فعلا حاول يقاوم نفسه ومشاعره : بتحبيني ي ليل
ليالي حطت ايدها ع خده : بحبك اووي ي ابيه
غيث : تؤتؤ قولي اسمي طول ماحنا لوحدين قولي اسمي من غير ابيه
ليالي اتكسفت : بحبك اووي ي غيث .. بس مش كده عيب اقول اسمك من غير ابيه
غيث : لا ي حبيبي مفيش حاجه بنا عيب ي ليل وبعدين انا اليطلبت منك ي لولي
ليالي : ماشي ي ابيه الي تشوفه .. ايوة صح من خربشك كده
غيث لف ورقبته بانت اكتر : مش لازم تعرفي ي لولو لما تكبري هتفهمي كل حاجه
ليالي بصرار : لا عشان خطري عشان خطري عايزه اعرف
غيث بضحكه : السلعووه
ليالي برطمت : وهيا عورتك ليه الزفته دي وانت ازاي تسبها تضربك
غيث ضحك اكثر : تضرربني وخبط خدها براحه انا محدش يقدر يضربني ي ليل .. الا انتي ي جزمه بس ده طبعا مش يديكي الحق تعمليها تاني هكسر لك ايدك ي لول لو عملتها تاني وشد خدها
بين صوبعه
ليالي : اااي طب خلاص سيب حررمت ي ابيه وبعدين ايه لول دي وعملتها انت شيفني ولد
غيث : واجمل ولد كمان ي صغنن
ليالي لفت وضهرها كان لغيث الي قرب منها وسند ع كوعهولفها ليه : اووعي ف يوم تديني ضهرك ي ليل اوووعي حتي لو زعلانه مني تعالي از علي ف حضني عتبيني صوتي وعيطي وغضبي مني ف حضني غير كده انا مش هسمحلك ي ليلي ف خليها تكون بمزاجك ورضاكي احسن
ليالي اومأت ليه وبفضول : برضو مش هتعرفني عملت فيك ليه كده انتو كنتو بتتخانقو ليه
غيث اتورط وعارفها وعارف ذنها وفضولها : بصي ي ليل دي حاجه من حجات كتير بتحصل بين اي اتنين بيحبو بعض بس كده خلاص مش
هقول تاني ...
ليالي بزعل : يعني انت بتحبها
غيث : تؤ مش بحبها بس هيا بتحبني
ليالي : بجدي ابيه مش بتحبها
غيث بتاكيد : بحبك انت ي ليل
ليالي رفعت ايدها وحطت ضوفرها ع رقبت غيث وبدأت تحركها ببطء
غيث قلبه دق جامد : بتعملي ايه ي ليلليالي : انا بحبك وهمسح حبها ليك وهخلي حبي
انا الي باين .. بس مش هيوجعك
غيث بعشق : تو مش هتوجعني طول ما انتي سببها خربشي برحتك
ليالي فرحت زي الهبله وزي ما فهمها غيث ده رمز حب ...
وبدأت ليالي تحرك ضوفرها ع رقبته وغيث مغمض عيونه
ليالي : انا وجعتك
غیث هز دماغه برفض وفتح ازرار القميص وظهر كتافه ورقبته اکثر وليالي خربشته مكان ضوافر
نانا وف بالها همحي اثر حبك ليه وهمحيكي من حياتها خالص
انا وبس الي بحبه وفضلت تخربش
فيه بهدوء وغيث مستمتع بملمس ايدها وضوفرها ع بشرته حس انه عايز اكثر منها حب تملكها ليه وغيرتها
الوضحه وف باله .. هعلمك ع حبي وهعودك
عليا وهفتح عيونك ي قطتطي وحده وحده عشان
لما يجي الوقت متقدريش تهربي مني ...
وزمجر بعنف لما ليالي بسته برقه مكان الجروح الي عملتها
ليالي : انا اسفه حقك عليا بس مش عايزه اشوف اثر حبها ليك
اسفه لو وجعتكغيث اتنهد بعمق : خلاص هيا خفت لما لمستهم بشفيفك ي ليل ولمس شفيفها برقها
ليالي ضحكت بحب وميلت رسها عشان رقبتها تظهر : يلا اعملي زيك عشان انت بتحبني
غيث ضحك : يخربيتك ي مجنونه والله هتوديني ف داهيه ... وبعدين انا مقدرش اوجعك ي صغنن
ليالي اتقمصت : يبقا انت مش بتحبني
غيث : مش شرط عشان اكون بحبك يبقا اخر بشك وبعدين الخربيش دي البنات هيا الي بتعملها اما الرجاله بتعمل حجات تانيه ي ليلي
ليالي : حجات زي ايه
غيث : خلاص بقاي لولي
ليالي : قولي ي ابيه ما انت ديما الي بتعلمني وتعرفني ارجووك
قولي ...
غيث هز راسه برفض
ليالي بصرار : ليلك عايزه تعرف .. غيث هز راسه برفض تاني
ليالي : عشان خطري ي غ . غيثغيث جسمه ترعش : ليالي قولت لا وبعدين لما تكبري هعرفك او اخلي خديجه تفهمك
ليالي بزعل : لا انا عايزة اعرف منك انت .. اكيد بتحب ناناا السلعوه اكثر مني اووع انا زعلت منك غيث ضحك لما سمع اسم نانا الجديد
ليالي : وكمان بتضحك عليا اه مانا بقا عيله عبيطه ومعرفش حجات الكبار .. انا بقا هحب واحد غيرك زي ما انت حبيت نانا وهخلبه يعلمني
غيث ضربها بصوبعه ع شفيفها : قول كده تاني وهقطع لساانك سمعاااه ويلا ع اوضتك الصبح قرب يطلع
ليالي بحزن : انت بتضربني ي ابيه
غيث : وكسر دماغك كمان لو جبتي سيرة راجل تاني ع لساانك
ليالي : طب خلاص انا اسفه مش هتتكرر تاني صدقني .. بس
انت مش عايز تعرفني انا عايزه اعمل كل حاجه بتحبها عشان نانا مش تخدك مني ...غيث زفر بعنف ولعن نفسه ولعن نانا ولعن اليوم الي سلم فيه لحب ليالي طفله ي غيث وانت بتدمرها لا مش بدمرها دي هتكون ليا .. هيا شيفاك عمها الي بتحبه وتعلقت بيك .. هيا بتغير عليا مفيش وحده بتغير ع عمها هيا بتحبني لكن هيا بريئه ومتعرفش معني الحب الي جواها من نحيتي انا احترت وزهقت خايف اكون بظلمها لكن انا فعلا مش قادر استغني عنها ليالي امتلكتني انا حاسس اني هتجنن من كتر التفكير
مبقتش عارف ده صح ولا غلط ...
ليالي : ابيه روحت فين خلاص متزعل....
غيث قطعها لما نزل الهدوم من ع كتفها وبان ومتصه جلدها
بین شفيفه بعمق ليالي قلبها
دق وستغربت من حركت غيث الي فصل العضه وهو بيلهث ولحسها بلساانه
ليالي بصت مكان ما غيث عضها : وااو ايه ده
غيث : اسمها عضت حب بس ده سر بيني وبينك مينفعش حد
يشوفه ماشي ي ليلي
ليالي بفرحه : يعني انت عملتلي كده عشان انت بتحبني صحغيث اوماً ليالي حضنته بفرحه
ليالي : مرسي اووي ي ابيه .. انت عملتها للزفته دي قبل كده
غيث هز راسه برفض : عمري ي لولو عمررري
ليالي وقفت تتنطط من الفرحه : يس يسسس كنت عارفه انك بتحب لياليك بس انا وبسسس
غيث ضحك ع جنونها وشالها : يلا بقا ي بسكوته عشان تنامي
ليالي حطت ايدها ع رقبته وبتمسح ع الخربيش بحب وعنيها بتلمع من الفرحه : انا حسه اني مش عندي نوووم خالص انت هتفضل سهران معايه لحد ما انام ما اشي
غيث ف باله صبرني ي رب ده البيت انهارده هرمونتها بایظه خاالص وانا بني آدم والله وبحس جدا انا خاااااايف منها
غيث طلع بيها ونيمها ع السرير وكان هيخلع قميص بس غير رأيه ونام جمبها
فضلت ليالي تتكلم وتهزر مع غيث لحد ما نامت ف حضنه غيث
قعد يتأملها بحب بحزن بعشق وحيرهوحجات كتير بتتخبط جواه باسها من راسها وغطاها كويس وطلع راح غرفته ولع سجارا
وفضل واقف ف الشرفه بشرود لحد الشروق
فاق من شروده وبص ف الساعه لقاها سته الصبح
غيث: امم يلا هفضل صاحي سعتين تلاته كده لحد ما يجي
معاد كلية ليالي هوصلها وهرجع انام ...
وغير هدومه ونزل يجري ويعمل تمرينات ف غرفه رياضيه ف الجنينه عملها لنفسه .. وبعد سعتين دخل الفيلا شاف خديجه وبدر قعدين بيفطرو
غيث: صباح الخير
بدر وخديجه : صباح النور
خديجه مدت ليه كوب عصير برتقال طازج خد اشرب ده و روح خد شور وانا هصحي لولو وتعالو هحضر فطركم عشان لازم نمشي
انا وبدر دلوقتي ...
غيث اوماً بهدوء وخديجه طلعت تصحي ليالي الي
فاقت بالعافيه
عند غيثبدر : ابقا قص ضوافر قطتك بدل ما هيا مبهدلاك كده
غيث شرق ف العصير وقعد يضحك وف باله .. ينهاااري لو عرف انها ليالي هيتجلط
ويقولي انا اربي واكبر وانت تفسد اخلاقها .
غيث : والله كنت مفكرها قطه سيامي بسبب الغير اتحولت لقطه شرسه مش ذنبي يعني
بدر : ماشي ي بريئ وخبط ع كتف غيث : فووق ي غيث قبل ما تندم مش هقولك اكتررر من كده
وساب غيث وطلع يحضر العربيه خديجه نزلت
خديجه غيث انت لسه مخدتش شور يلا خلص عشان ليالي ما تتخرش انا صحتها بالعافيه
وهيا هتعمل روتينها ونزله تفطر يلااا...
غيث قرب منها وقرص خدها : ماشي ي ديجه ي عسل وبسها ع راسها .. ربنا يخليكي لينا ي ديجه
بعد ماما الله يرحمها انتي الي اهتمتي بيا .. انا بحبك اووي ع فكره خديجه حضنته بحب وعيونها اتملت دموع
غيث بضحكه: بس بلاش بالله عليكي شغل ابله نظيره دهخدیجه ضربته براحه ع راسه : انا ابله نظريه ي جزمه ... بدر ادخل وبعد غيث عن خديجه بس ي بابا دي تبعي دي انت مش بتحل
غيث ضحك هو وبدر وخديجه ونزلت ليالي لبسه ميني چيب قصير وبدي بنص كم ولبسه صندل لذيذ ع رجليها الصغننه و فرده شعرها وعمله ميكب خفيف
غيث بصلها بغضب وكلم بدر : شووف بنتك عشان متقولش بتحكم فيها مفكره نفسها رایحه نایت كلوب مش جامعه الهانم
ولسه بدر هيتكلم غيث مستناش اصلا وخد ليالي من ايدها وطلع بيها ع غرفتها بعصبيه
ليالي : ثانيه بس ي ابيه مالو البس
غيث : بس ي لياااالي
ودخل الغرفه وفتح الدولاب طلع تيشرت اسود اوفر سایز وبنطلون تلجي وكونفرس ابيض
غيث : يلاي ليالي من غير كلام كتير البسي الهدوم دي ولمي شعرك ومسحي الزفت الي ع وشك دهليالي بعناد : لا مش هغير اللوك ده عجبني اكثر وبعدين انا مش حطه ميك اب كتير
غيث بعصبيه : هتغيري ولا اغير لك انا بنفسي .. اظن مش غريبه عليا طفولتك كلها وانا بغير لك
ليالي خافت واتحرجت وخدت الهدوم ودخلت الحمام وغيرت وطلعت
غيث خد الفرشه ولم شعرها لفوق وحطلها مشبك شعر واخد منديل مبلله ومسح عنيها خدودها وشفيفها وقلبه اترعش وهو بيمسح شفيفها
غيث خد نفس : يلا انزل افطري وانا هاخد شور وجاي ويريت نبطل اسطوانات كل يوم دي بحث انه بقاع مزاجك تعصبيني وتعندي معايه
وسبها وخرج وليالي قعدت تضحك ع جنونه مش ذنبها بتحب
اهتمامه بيها ...
فطرت وغيث خدها وعدا ع اسما ولؤي ف الطريق ونزلهم قدام الجامعه بعد ما ليالي بسته من خده
غيث : خالي بالك منها ي اسما وبلاش تهور وملكمش دعوة بحد
ماشياسما بنكش : ف عنيا ي حظابط
غيث ضحك : ماشي ي لمضه ي سلام
وفضلت اسما وليالي من محاضره للتانيه وكانو مع بعض وقت البريك والتيشرت الواسع نزل من ع كتف ليالي اسما شافت العضه وعنيها برقت
اسما : ايه ده ي ليالي
ليالي ضحكت : ده ابيه عملهالي
اسما شهقت بعنف وحطت ايدها ع فمها ووو
اسمها عضت حب بس ده سر بيني وبينك مينفعش حد يشوفه ماشي ي ليلي .. ليالي افتكرت الجمله دي وصوت غيث رن ف دماغها حطت ايدها ع بوقها وطلعت تجرري اسما فاقت من صدمتها
اسما : انتي ي بت خدي هنااا بقولك اقفي مش هسيبك ي ليالي ابيه .. ابيه مين انتييي ي بت
ليالي وقفت ولفت ليها : ابيه مين قال ابيه انا قولت ابيه لا لا لا مش ابيه خاالص
اسما : اومال مين يختي ابن الجيران .. انتي هتقوليلي حالا كل الي حصل امبارح
ليالي برفض : مينفعش
اسما خافت اکثر : هو ايه الي مينفعش ي لولي هتخبي برضو عن اسمتك
ليالي : لا مش بخبي عنك بس.
اسما قطعتها : مبسش ي ليالي من امته واحنا بنخبي حاجه عن بعض يلا احكيلي عشان خطري
ليالي زفرت بيأس : بس انا وعدت ابيه . امم انا هقولك وانتي
كانك مسمعتيش حاجه ماشي ...اسما : اكيد ي لولي تعالي بقا نقعد ف جمب هادي وحكيلي كل حاجه
قاعدو مع بعض وليالي بدات تحكلها من بعد ما روحو من السينما
ليالي : وبعد كده ي ستي الباب خبط وكان ابيه وايده متعورة جامد وانا اخدته الاوضه ونضفتها ولفتها حتي سعتها مسح دموع ورجع شعري لوراه وقعد يمسح ع خدي براحه ولما عضيت شفتي مسك شفتي وطلعه من بين سناني وقالي
تؤتؤ متعضيش عليها وكانت ايده بتترعش اسما بدأت تهز رجلها بعصبيه وبعد كده وقفت وهو بصلي وحسيته اتعصب بعد كده داخل التواليت وطلع شعره بينقط
مايه وفضل حاطت الفوطه ع وشه
كتير اووي وكان بيشمه جام وبعد كده رماها جاامد
وكان خارج بس انا مسكت ايده ومنعته
اسما : ومنعتيه ليه ي ست ليالي
ليالي : اص . اصل قبل ما يخرج من الحمام فتشت ف الفون
بتاعه
اسما ضربت ع وشها : اممم وبعدينليالي : ولقيت واحده اسمها نانا بعتاله صورة .. بالبكيني وبتقولي انت بقالك اسبوع مجتش عندي وتعاله وكده .. وقلبت فى الشات لقيت صور زي كده كتير وصورة ليه معاه
اسما ف بالها اه ي غيث الكلب ده انت طلعت مش سالك : وعشان كده منعتيه طب ليه برضو
ليالي بحزن : اصلي غرت عليه اووي ومكنتش عايزاها يروح لها هو قالي انو مش بيحبها
بس انا برضو مش عايزاه يشوفها وعايزه اهتمامه وحبه يكون ليا انا وبس .. اتخنقت اووي ي اسما لما شوفتهم مع بعض وطلبت منه ي بات معايه عشان ميسبنيش ويرحلها
وبعد كده نمت وصحيت لقيته مش موجود غيرت هدومي مانتي عارفه منعني اخرج بهدوم النوم بره الاوضه بتعتي
اسما بيغير التيس : وعملتي ايه
ليالي : فضلت مستنياه ف الجنينه وكنت بعيط وزعلت منه
اووي .. بعد كده جيه واول ما شفته
لطشته بالقلماسمها ضحكت والله حلال فيه : يخربيتك ي لوله ضربتي غيث با اشا ده انتي قادره ده تلاقيه
نفخك
ليالي ضحكت : لا كملت ضرب فيه عادي مانا كنت متغاظه بعدين مسك ايديه الاثنين وراه ضهري وايده التانيه مسك فكي وقالي ليالي متخبيش ولا هو عشان انا دلعتك وانا حر وبتاع وقعد يزعقلي لما قلتلو انت روحت عندها وكده بعد كده رجعني للوراه وسندني ع الشجره وتكلم وهو حاطت بوقه عند رقبتي وجسمه بيترعش برضو وقالي اتخنقتي ليه لما
شوفتي صورتنا ..... وحكتلها
اسما احيه بستيه من رقبته ي بنت الهطله: ايوة وبعد ما حريتو وراه بعض وهزرتو ولعبتو ونمته ع النجيله ي ست صغيره ع الحب
... لما قلتلو اني مسميه النجم ده غيث قالي ايه قلتلو غيث وفضل يطل منه اني اقول اسمه
وانا كان عجبني اني اقوله لما شوفت عنيه
بقت بتلمع لما بنطق اسمه .. بعد كده قالي بتحبيني ي ليل قلتلو
بحبك اوي ي ابيه وطلب مني اقول
اسمه ف قلتلو بحبك اووي ي غيثاسما بيت ام دلعك ي شيخه ده انا صحبتك وقلبي دق لما طلعت منك : الله ي بنتي هو انتي مش وخده بالك انو عمك ولا اي
ليالي : ايوه مانا عرفه
اسما : انا عارفه انك عرفه ي نصه كملي
لما قعدت اساله خربشتك ليه وكنت عايزة افهم السبب اخر لما زهقتو قالي انها عشان بتحبه خربشته وكده .. انا اتغظت وكنت عايزة اخبي حبها ده ف قعدت اخربشه في رقبته مكان ضوفرها وهو قالي مش بتوجعه وانها حلوة عشان مني وفتح القميص اكثر عشان اخد راحتي
اسما قعدت تضحك وتضرب كف ع كف : والله العظيم انتي حكيتك حكايه وهو ع هواه حظابط هههههههههههههههههه ده انتو شلفطووه خالص
... وبعد كده قلتلو اعملي زيها ورفض وكده وفضلت مصره راح سرح شویه کتر ولسه هتكلم راح نزل التيشرت ومص الحته دي وبس ع كده وقالي دي حاجه بيني وبينك .
اسما سرحت .. طب هو الي انا فهمته ده صح اسما شیفاها
حاجه بريئه بس الكلب ده بيستغل برئته ودي حاجه مش بريئهخالص بنسبه ليه طب وبعدين اسكت وسيب صحبتي تروح ف
داهيه
ولا افهمها ان ده غلط ولا اعمل ايه ...
اسما بشرود : هو انتي بتحسي بايه لما بيحضنك ي ليل ...
ليالي : بحس اني نفسي بيبقا سريع وقلبي بيدق جامد وسعات
جسمي بيترعش من انفاسه والنبض بيبقا ف جسمي كله حته حته فهماني
اسما .. اله فهماكي ده انا بيحصلي كده من صوت مصطفي ولما عنيا بتتكحل بشوفته وضربت ع وشها لما افتكرت الموقف المحرج الي اتحطت فيه
مع مصطفي
اسما : بس ده غلط ي ليل ومينفعش تحسي بكده مع عمك ي لولو انتي اختي ولازم انصحك الواحده مش بتحس بكده غير ف حضن حد بتحبه
ليالي : طب مانا بحبه
اسما : ي حببتي ف حب عن حب يفرق ولي بتحسي ده الواحده بتحسه مع الراجل الي ينفع يبقا جوزها .. انتي فهماني
ده عمك محرم عليكيليابي بحيره : يعني كده حرام يعني انتي مش بتعملي كده ولا بتحسي بكده مع عمك
اسما هزت راسها بالرفض
ليالي : طب اشمعنا انا يمكن عشان هو الي رباني وهتم بيا من وانا بيبي
اسما رفت كتفها بعدم معرفه : المهم عمك فين دلوقتي
ليالي : هو قالي انو هيرجع ينام سعتين بعد كده يجي يخدنا ويروح الشغل
اسما قامت ومسكت شنطتها ومسكت ايد ليالي : طب يلا بينا هنمشي دلوقتي عشان انا افتكرت موضوع مهم يخص مصطفي ولازم اروح اساله حالا
ليالي : اوكي بس اوع تقوليلو اني عرفتك حاجه
اسما : متقلقيش يلا نوقف تاكسي .. وف بالها ده انا هطلع ميتينه بس ربنا يستر والحيوان التاني ميكونش عارف وحده زي نانا تبقا مصيبه .
روحت اسما وليالي الفيلااسما : بصي ي لولو نفسي ف الايس كوفي الي بتعمليه ... اعمليلنا اتنين وانا مطلع استناكي ف الاوضه
ليالي اومات واسما طلعت ع فوق وخبطت ع غيث مره واتنين مردش فتحت الباب ودخلت لقتو نايم
اسما وهيا بتخبط ع كتف غيث ببعض العنف : حظابط حظابط غيث بيه .. انت يا اعم اصحييي
غيث فاق من النوم وبص ل اسما بستغراب وقام منفوض : اسما .. ف ايي ايه الي حصل ليالي فين حصلها حاجه ردي
اسما ببرود : مفيش حاجه وليالي كويسه هيا تحت انا عايزاك ف موضوع
غيث بستغراب : موضوع ايه
اسما خدت نفس : ممكن اعرف ايه الي بتعمله مع ليالي ده وزي تعملها كده انت مش مكسوف دي بنت اخوك .. انا متكده اني لمساتك ليه مش بريئه وانا مش خايفه منك انا حبيت اكلمك الاول عشان لو ما بطلتش الي بتعمله معاها ده انا هبلغ عمو بدر بنفسي
و مدام خديجه وهما يتصرفوغيث خد نفس ومسح وجه بعنف ورجع شعره لوراه : اقعدي ي اسما وانا هفهمك كل حاجه
اسما : لا مش هقعد ومش محتاجه مفهوميه ليالي بريئه ومتعرفش لكن انا فهمت معنا لمستك ونظراتك ليه وحركاتك معاه وده غلط
غيث بصلها بغضب : قولتلك اترزعي وانا هفهمك
اسما : طب براحه متزوقش اله
غيث ضربها ع راسها : بصي ي اسما انا بعزك وعارف انك بتحبي ليالي وبتخافي عليها .. عشان كده لازم اعرفك بس اوعي اوعي ي اسما الكلام ده يطلع برا ... ليالي مش بنت اخويه بدر
اسما بسخريه : ااه ولقتوها قدام جامع وتبنتوها وشغل ابيض واسود عشان تبرر غلطتك
غيث بصلها برفعه حاجب
اسما حطت ايدها ع فمها : بالله متهزر الكلام ده مفهوش هزار انت بتتكلم جد احيييييه ده ليالي ممكن تدمر بسبب الحقيقه ديغيث : عشان كده لازم تخدي بالك انا عرفتك عشان متفمنيش غلط انا بحب ليالي بعشقها وبتنفس هواها ومش هسمح لحد
يخدها مني اوي يبعدها عني وقابل انها تفضل جمبي وتحت عيني حتي لو هتعتبرني عمها لاخر نفس ف حياتي
اسما : بس ليالي مش معتبراك عمها من الي فهمتو
غيث : ازاي يعني
اسما : ليالي بتحبك .. غيث اوماً بمعني ايوة وايه يعني ..لا
افهمني ليالي بتحبك حب ولد لبنت الي بتحسه ف حضنك مينفعش وحده تحسه اتجاه عمها
غيث : انتي بتقولي ايه ي اسما انتي متاكده طب بتحس بايه ...
اسما : هقولك بس لما اعرف ايه حكيتك مع نانا وهل سامع هل مصطفي ابن عمي ليه
ف نانا .. وتوتو .. فيفي .. وسوسو ولا حضرتك بس الي عينك زيغه
غيث مسكها من حجبها : ي بنتي ي بنتي ام لسانك هقطعه ليكياسما : ايدك بس ي حظابط احنا هنهزر ولا ايه
غيث : ماشي ي اسما الكلب ماهو لو ليكي حاجه عند الكلب
انتي فاهمه بقا .. لا يستي مصطفي
يعاكس ينكش يسهر لكن مالهوش علاقات
اصلو بي
اسما : اصلو بي ايه
غيث : بيخااف .. ونانا دي انا كاتب عليها عقدي بنتي مش بعمل حاجه خطأ انا بسخريهة وبعدين دي حاجه مؤقته كده ولكن
خلاص وعدت ليالي
مش هروح لها تاني وخلاص هقطع العقد ده
اسما : طب كويس ريحتني الله يريح قلبك ي شيخ غيث الدوسري
غيث : طب انجزي بتحس بايه .. صدقيني انا لو متاكد اني ليل هتقيل انا هتجوزها و هرجعها
ع اسم ابوها الحقيقي ...
اسما : بتحس اني قلبها بيدق وجسمها بيترعش ونفسها بيعله
وكده انت فاهم يعني شغل
العشق الممنوع ده واللهغيث قلبه دق : طب يلا فز قومي انتي هتخدي عليا ولا ايه ي
بلوة انتي
اسما : ماشي مسيرك ي ملوخيه تيجي تحت المخرطه
وهتحتاجلي غيث حدفها بالمخده
وبجديه .. بس لا والله بجد يعني مش ليالي
لازم تعرف انك مش عمها
غيث لسه هيرد سمعو صوت تكسير برا الغرفه
غيث قام يجري وفتح الباب شاف ليالي وبص ل اسما بخوف وقرب منها
غيث بقلق : مالك ي ليل ايه الي حصل اتعورتي
ليالي : ابدا ي ابيه انا بس كنت هقع ورجلي اتلوت والمجات اتكسرت مني
غيث قرب منها وشالها : انت كويس ي صغنن رجلك وجعاكي او القزاز عورك
ليالي هزت راسها بالرفض وبصت ل اسما الي وقفه مزبهله من تغير غيث اتجله ليالي وزاي بيعملها
كانها بيبي صغير و بيخايف عليها زي عنيه
ومشيت اسما بعد ما ودعت ليالي وف بالها خايفه تكون لياليسمعتهم ...
اسما دخلت بيتهم وشافت مصطفي نازل ع السلم غطت وشها وكانت هتلف وترجع تاني مصطفي ضحك ع شكلها وعارف
سبب احرجها
مصطفي : ازيك ي ابو الصحاب
اسما : مصطفي ابن عمي العسل
مصطفي : حبيبي ي شق
وقعد يضحكوو واسما لما شافت ان مصطفي ناسي هيا كمان عدت الموضوع
مصطفي : كنتي فين ي بطه
اسما : كنت ف الكليه وروحت مع ليل ولسه جايه
مصطفي : و رحتيي عندها ليه
اسما شردت ف الي حصل وعدا كلام غيث يعاكس ينكش يهزر لكن مالهوش علاقات .. احييه بكره يوعجب ويحب ويعمل علاقه وانا هنا اقعد اتعذب
بقا لا لا لا انا لازم اشوف حل سريع الواد هيضيع
مني ..مصطفي ضربها ع قفاها عشان تفوق
اسما بوجع : اومال ايه ي حظابط ده قلم حرامي غسيل ده مش لبنت عمك الكيووته ورمشت بدلع
مصطفي سرح ف عنيها : كيووته طب يلاي سفاحه ع فوق
اسما : ماشي ي مصطفي ماشي
مصطفي عدا من جمب اسما وكل واحد غمض عنيه لما شم ريحة الثاني الي بيعشقها
اسما فتحت عينها : مصطفي
مصطفي لف ليها وهيا لسه مدیاه ضهرها : هممم
اسما بحب : خالي بالك من نفسك
وطلعت السلم ومصطفي تنح ف مؤخرتها الممثلها وهيا بتتحرك بدلال اسما لفت ليه وشافت نظرته الواقحه وطلعت تجري باقي السلم
مصطفي حط ايده ع قلبه .. اممم ي ترا هيجي يوم وهقدر اعترفلك بحبي ولمس كل حته فيكي وتبقي مراتي وملكي ي
اسمتي ولا لا ...عند غيث وليل حطها ع السرير وطلع وسبها مع اسما ولع
سجارا وفضل رايح جاي ف الغرفه
وهو بيفكر ف كلام اسما .. مش معتبراك عمها
بتحبك .. قلبها بيدق جسمها بيترعش بتغير عليا
يعني ممكن لما تعرف اني مش عمها تقبلني
كزوج .. يووه بقا انا حترت والله وخايف
تبعد عني وطلع دخل غرفتها وفتح الباب ع طول من غير ما
يخبط
شافها بتغير هدومها ووقفه بالاندر والبرا بس وو
لموخذه
للتنبيه غيث بيقولها ليلي مش زي لي لي لا وزي ليلي مجنون ليلي لا بيقولها ..لليل لي ..وصلت 
.......
"ليالي شهقت وغمضت عنيها وحطت الهدوم ع جسمها غيث شفها وتنح ف جملها وجمال تفصلها
وبقا يبصلها بجرائه 
ليالي : ابيه عيب كده بعد اذنك اخرج برا 
غيث دخل ومشي نحيتها براحه وهيا لسه مغمضه 
عيونها مسك وجهه بين ايديه وبهمس : بصي لي
ليالي غمضت عنيها اكتر وهزت دمغها بالرفض
غيث : يلا ي ليلي 
ليالي فتحت عنيها ببطء وبصت ف عيون غيث 
غيث ابتسم بحب : اووعي ف يوم تتكسفي من اوعي ي ليل اتخبي من الدنيا كلها الا انا ..سمعه 
ليالي اومأت وغيث خد الكاش مايوه الي ف ايدها ولبسها وهو عنيه ف عنيها وشالها قعدها ع السرير
ومسك رجلها 
غيث : رجلك لسه وجعاكي 
ليالي : شوية ي ا.ابيه 
غيث : وديكي للدكتوره 
ليالي : تؤتؤ مش محتاجه هو التواء بسيط يعني 
غيث رفع رجلها وحطها ع شفايفه وبسها ببطء
ليالي شهقت وسحبت رجلها : ابيه بتعمل ايه
غيث اتمسك بيها : هوووش 
وفضل يبوس ف اصابع رجلها ويمتصهم بهدوء ويبوس باطن رجلها بوسات متفرقه وهو مغمض عيونه
غيث فتح عيونه وخد نفس لما حس بجسم ليالي الي اترعش تحت ايده : خفت 
ليالي : لازم تخف ي اونكل 
غيث بسخريه: اونكل وابيه قوليلو جدو ي ليالي 
ليالي ضحكت : احله جدو 
غيث قرب منها وفضل يزغزغها وليالي ضحكت لحد ما نفسها اتقطع 
ليالي بتاخد نفسها بالعافيه : خلاااص عشاان خطري مش قادره ابوس ايدك 
غيث برخامه مد ايدو بوسي 
ليالي خدت ايده وبستها وبكل برئه قلدت حركت غيث وخدت صوابعه بين شفيفها ومصتهم 
غيث بنفس عالي : ليل 
ليالي ولسه بتلعق صوابعه : همممم 
غيث شااف منظرها وهو صوابعه بين شفيفها وتمني تكون حاجه تاني هيا الي مكانهم وقلبه دق لمجرد 
التخيل سحب ايده ورمي نفسه ع السرير
وغمض عنيه وهز راسه بعنف من شدة
احساسها ..
ليالي راحت زي قطه الصغننه وقعدت ع بطنه : ماالك ي ابيه انتي كوويس 
غيث مسح وجهه بعنف وخلاص صبرو قرب ينتهي
ليالي : ابيه في ايه انت زعلان مني 
غيث : انزلي ي ليالي 
ليالي بعند: تؤتؤ لما تقولي ماالك الاول 
ورجعت لوراه وربعت ايدها ف صدرها ومؤخرتها 
بقت ع عضو غيث 
غيث زمجر وهو بيجز ع سنانه وفكه اتصلب وعنيه بقت دم من شدت الكتمه ي عيني 😂
غيث : انا تعباان شوية 
ليالي خافت : تعبان من ايه ي ابيه
غيث : منككك 
ليالي بحزن : مني طب انا عملت ايه 
غيث شاف حزنها وتعدل وخدها ف حضنه وايده ع شعرها : انا بهزر ي ليل حتي لو تعبان منك تعبي 
هيبقا راحه حتي لو فضلت عمري كلو بتعذب 
اهم حاجه انك جمبي وضحكتك ماليه
وشك انا بحبكك اووي ي ليلي اووي 
سمحيني ي ليل 
ليالي دفنت وجهه ف رقبته : وانا بحبك اووي ي ابيه بس اسمحك ع ايه 
غيث بحزن : سمحيني لما يجي يوم وتكبري وتفهمي سمحيني لو ظلمتك او اذيتك سمحيني 
ع اي حاجه ممكن تفهميها بعد كده بس صدقيني
غصب عني ده من حبي وخوفي عليكي ..
ليالي حضنت غيث اكتر وفضلت تبوسه ف رقبته ووجنته بوسات رقيقه دوبت غيث 
ليالي وهيا نفسها عالي : ابيه 
غيث : همممم 
ليالي : ممكن اطلب طلب 
غيث : عيوني ليك ي ليل 
ليالي : هما طالبين 
غيث اومأ بحب 
*******
عند بدر وخديجه ف مستشفي المحمدي التابعه لعائلتهم  جت لخديجه حاله حرجه مريضة قلب 
دخلت تكشف عليها وكان لازمها تدخل جراحي ..
طلبت بدر وقلتلو عن الحاله 
بدر : انتي قولتي اسمها ايه 
خديجه : فيروز الالفي 
بدر شهق وطلع يجري ع غرفة الي قالت عليها  خديجه وهي وراه 
بدر دخل بعد ما خبط ع الباب وشفها شاف فيروز بس ورده دبلانه خلاص بتفارق الحياه وعيونه اتملت دمووع 
بدر قرب : فيروز 
فيروز فتحت عنيها بإرهاق وستغربت شوية ولكن اتعرفت ع بدر وكانت عايزة تتعدل بدر قرب منها ورفع السرير فيروز شالت جهاز التنفس 
فيروز بدمووع : بدرر ..بنتي ي بدر بنتي فين 
بدر : متقلقيش ي فيروز بنتك ف عنينا ليالي انا كتبتها ع اسمي انا وخديجه مراتي بقت انسه جميله ورده مفتحه بنتك ف قلوبنا غيث 
حطتها جوا قلبه وقافل عليها متخفيش
اهدي دلوقتي عشان صحتك 
فيروز بقت بقهرا : اتعذبت ف فرقها كتير كان نفسي اشوفها بتكبر قدامي اتبهدلت كتير اووي ي بدر ع غلطه عملتها وانا مرهقه ارجوك ي بدر 
انا طلبت من الدكتور ف الصعيد يحولني 
ع المستشفي هنا مخصووص ع امل اني 
اسمع حاجه عنها وابويه وافق لما شفني
خلاص بموتت..
بدر بحزن : اهدي ي فيروز متقوليش كده احنا جمبك وانشالله هتكوني بخير ..
فيروز اومأت برفض : انا لو ربنا مد ف عمري لليوم ده ف عشان اني كنت بدعي اشوف بنتي لاخر مرا
ف حياتي .. عايزة اشوفها ي بدر حتي لو هتعرفوني عليها كاني وحده قريبتكم 
لقد أسعدنا تمتعك بالقصة
بدر : حاضر ي فيروز الي انتي عايزاه هيكون بس ارتاحي دلوقتي 
فيروز : انا مش هدخل عمليات غير لما اشوفها ي بدر 
خديجه ادخلت وعنيها كلها دموع : اهدي ي فيروز هجبهالك والله ..وبستها من دماغها شكرا ع البنوته القمر الي دخلت حيتنا نورتها بعد ما كنت انا وبدر هننفصل هيا سبب سعادتنا ..
فيروز نامت من الارهاق وبعد المحدثه الطويله 
وبدر خد خديجه وراحو الڤيلا 
غيث كان نازل وهو شارد وشاف بدر وخديجه 
غيث : ايه ي دكاتره جاين بدري يعني 
خديجه دمعت ..
بدر: اقعد ي غيث عايزك ف موضوع
غيث قعد بقلق من شكلهم : خير ي بدر ف ايه 
بدر : فيروز انهارده دخلت المستشفي عندنا 
غيث وقف : ااايه فيروووز 
بدر: ايوة فيروز ام ليالي ودخله حالته حرجه ولما شفتني طلبت تشوف ليالي حتي لو هنعرفها عليها 
ع انها قربتنا ورفضت تدخل العمليه غير لما تشوفها 
غيث حط ايده ع راسه ورجع شعره لوراه بعنف 
ليالي : وانا موافقه ي بابا 
غيث غمض عنيه وخديجه وبدر اتفزعو 
غيث افتكر طلبات ليالي ..فلاش بااك 
ليالي : الطلب الاول عايزاك متسبنيش ابدا 
غيث : انا كده كده مش هسيبك ي ليل بس ليه  
ليالي قربت منه بسرعه وطبعة بوسه بريئه ع شفيفه بوسه هادي اووي غيث داخ من حلوتها 
بس فاق وبعدها عنه: لا ي ليالي عملتي كده ليه
ليالي : مش عارفه انا حبه اجربها معاك وهعتبرها  دليل انك مش هتبعد عني ..
غيث : ي بابا انا عمري مقدر ابعد عنك بس مينفعش
ليالي بدموع : ليه مش انت بتحبني 
غيث : وعشان انا بحبك لاا كل حاجه ف وقتها حلو ي ليلي وانت لسه صغننه بلاش تسرع ماشي 
ليالي اومأت وخدت نفس : الطلب التاني ..عايزه اشوف ماما الحقيقيه انا سمعتك انت واسما 
وصدقني مش زعلانه بالعكس انا فرحانه 
بيكم اوو وبحبكم ومقدرش استغني عنكم 
بس عايزة اشوفها حتي لو مرا 
غيث سابها ع السرير : يعني انتي عارفه دلوقتي اني مش عمك 
ليالي اومأت : ايوة وحباك بكل حلاتك المهم تكون ف حياتي موجود عمي او لا المهم انت ي غيث 
غيث مسح وجهه ورجع شعره لورا وفضل رايح جاي ف الغرفه وجواه افكار كتير وساله اكتر لكن هو عارف ان ليالي بريئه لدرجه انها مش هتفهمو 
هيسبها للايام والوقت كفيل بكل حاجه 
غيث : انا هعرف مكان مامتك الاول وشوف اذا كان ينفع تروح لها ولا لا وبعدين فوق ده كلو انا مش هسيبك ي ليل عشان يكون ف معلومك انا مش 
هسييييبك ابدا حتي لو لابوكي شخصيا 
ليالي : وهو ده الي انا عايزاه ي ابيه 
غيث طبع من الغرفه غير هدومه ونازل الشغل وعشان يشوف هيعمل ايه وشاف بدر وخديجه 
وليالي كانت نزله وسمعتهم ..باااك 
غيث : ليالي عارفة الحقيقه ..
خديجه وقفت وقربت منها : ليالي ا.انا
ليالي حضنتها بحب : انتي مامتي وحببتي ومش هقدر ابعد عنكم ابدا بس عايزه اشوفه 
بدر وقف وباسه جبهتها : واحنا كمان منقدرش نستغنا عنك ي لولو وفيروز كمان عايزة تشوفك 
ليالي اومأت : ممكن نروح لها دلوقتي 
غيث خدها وطلع بيها ع المستشفي و وراهم بدر وخديجه ..
دخلهم بدر غرفة فيروز 
غيث قرب منها وحزن عليها وباس جبهتها 
فيروز فاقت : غيييث 
غيث بحزن : ايوة ي فيروز قومي كده يلا وشدي حيلك انا حتي عملك موفجائه 
فيروز اتعدلت وشافت ليل وقفه وراه غيث وبتفرك ف صوابعها بتوتر ..
فيروز بدموع : ل.لياالي.ي
ليالي بكت وتمسكت ف قميص غيث 
غيث حط ايده ع كتفها وقربها من فيروز : بس ي ليلي متبكيش وبعدين انتي مش قولتيلي انك 
عايزة تشوفي مامتك ..
فيروز شهقت : هيا عرفت ..غيث اومأ وليالي بصتلها بحزن 
فيروز بدموع : تعالي ي ليالي قربي من حضن ماما تعالي خليني اشم رحتك واموت ف حضنك وانا مرتاحه ..
ليالي عيطت اكتر وقربت منها وترمت ف حضنها : بعد الشر عنك متقوليش كده انتي ..انتي سبتيني ليه هو انتي مش بتحبيني 
فيروز بوجع : غصب عني غصب عني خوفت عليكي انا اتعذبت ف بوعدي عنك ي ليالي 
غيث : اهدي ي فيروز عشان صحتك وبص ل ليالي انا هسيبك مع مامتك وتكلمو برحتكم وهيا تحكيلك 
وانت احكلها كل الي جواكي وهعدي اخر اليل هخدك ..ليالي اومأت ليه وغيث سبهم وخرج 
غيث لبدر : انا سبتهم مع بعض يتكلمو برحتهم ورايح الشغل وانا راجع هخدها عايزين تروحو ف معادكم برحتكم ..يلا سلام 
عند اسما ..
دخلت بيت جدها وجدتها وسلمت عليهم وع عمتها 
ودخلت عند دره بنت عمتها الي بتحكلها كل اسرارها ومعرفها قد ايه هيا بتحب مصطفي
اسما : انا مش قادره اخبي حبه جوايه اكتر من كده ي دره انا خايفه يضيع مني مش عارفه اعمل ايه
دره : امم بصي انا معايه رقم قديم محدش يعرفه ف العيله ادخلي انكشي بيه مصطفي وشوفيه
هيجيب معاكي سكه ولا لا بس متقوليش
ليه انك اسما 
اسما : ايه ده لا لا لا مينفعش ابدا 
دره : ي بت افهمي هو مش هيعرف انك اسما لو حبك عرفيه وقليلو انك عملتي كده عشان 
كنتي معجبه بيه لو محبكيش حاولي 
تعرفي هيا مين الي شغله قلبه بقا ..
اسما قعدت تفكره ودره فضلت توسوس لها بطريقه 
شيطانيه لحد ما اقنعتها تاخد الخطوه دي ..
اسما بعتت لمصطفي بالرقم الي خدته من دره 
وبقت تبعت وهو يرد عليه وحس انه يعرفها 
ومؤلوفه ليه وكان بيكلمها فضول عايز 
يعرف هيا مين دي ..
اسما فرحت ان مصطفي بيرد عليها وبيكلمها عادي وف نفس الوقت زعلت ان هو كان لو وحده غيرها 
كان كلمها عادي وبكل بساطه ..
وخلص اليوم وغيث حكي لمصطفي ع كل الي حصل وان اسما وليالي عرفه الحقيقه ..ومصطفي 
اضايق من اسما وزي تدخل ع غيث غرفة النوم 
بس هو عارف انها متقصدش وغيث معتبر اسما 
راجل مش بنت .. وشغلت دماغه البنت الي بيكلمها 
وغيث سابه وراح عشان ياخد ليالي وخبط ع باب الغرفه ودخل شاف ليالي حضنه فيروز الي نامت 
بعد العلاج ...
اهل فيروز عايزين يدخلو ليها من الصبح وبدر قالهم ممنوع الزياره 
غيث : ليالي 
ليالي : اهلا ي ابيه 
غيث : مش يلا ونسبها ترتاح 
ليالي اتمسكت بفيروز : لا انا مش هسيب ماما 
وبعد اذنك امشي انا مش هرجع معاك تاني ..
غيث رفع عيونه بغضب ..وووو
مصطفي روح وطلع الغرفة بتعته فوق السطح واتصل ع اسما
مصطفي : ايوة ي اسما انا عايزك اطلعيلي فوق عشان متكلمش قدام عمي وتحصل مشكله
اسما قلبه وقع ف رجليها من الخووف وبقت تشد ف شعرها وهي رايحه جايه ف الغرفه بقلق من مصطفي وانه عرف انها البنت الي بتكلمه
اسما قامت وحطت حجاب ع شعرها وطالع بتمتم .. منك لله ي درة الكلاب انا ايه الي خلاني
سمعت كلامك هيبقا منظري قدامه ايه دلوقتي فلانه بحملات .. ده هبقا بحماله وحده
وفتحت الباب وطلعت فوق السطح...
خبطت ع مصطفي وطلع وقعده برا الغرفه بتاعته
اسما : والله ي مصطفي .
مصطفي : بس ي اسما وسمعي انا عارف انك تعرفي حدودك كويس بس انك تدخلي ع غيث وهو نايم
دهاسما استغربت غيث وهو نايم احيييه كنت معترف ع نفسي
بذات نفسي وضحكت بهبل : انت ع الحوار ده
مصطفي اتعصب : وكمان بتضحكي وهو في اكثر من كده
اسما : لا ي صحبي الموضوع اني انا ااااا
مصطفي : ايه سفيتي ي زفته
اسما : لا اصلو سر ...
مصطفي بسخرية : سرري بنتي انا عارف الموضوع ده وانتي لسه بتعمليها ع رجلي
اسما : احم ايه الاحراج ده ي حظابط وقامت وقفت وضربت
مصطفي ع كتفه .. اخص عليك
تعرف من زمان كده ومفكرتش ف مره تقولي
مصطفي : وانا مالي اقولك ليه هيا حاجه تخصني وبعدين متلفيش وتدوري ازاي تعملي كده
اسما : بص ي مصطفي انا كنت متعصبه ع ليل وقعدت اخبط ع الباب وهو مردش روحت دخلت عليه وبعدين غيث ده اخوي الكبير ومربيني مع ليل يعني عااديمصطفي : لا مش عادي وحيات ابوكي يختي.. ومتفكريش تعملي الحركه البايخه دي تاني وهو عشان اخوكي الكبير تدخلي عليه اوضة نومه فوقي ي اسما انتي معدتيش صغيره وده غلط
اسما وقفت وراحت عند الورد بتاعها وبستعباط : وانت زعلان ليه يعني مش فهمه
مصطفي اتنرفز : هو ايه الي زعلان ليه انت مجنونه ي بت
اسما وطت تسقي الزرع : ايوة ليه برضو
مصطفي تاه ف تفصيل جسمها : احم اسما متستهبليش وبعدين تعالي هنا وانا بكلمك
اسما وقفت قدامه : انا مش بستهبل غيث ده اخويه
مصطفي وقف قدامها وفرق الطول بان بينهم : اتنيل بس ومش هحظرك تاااني انتيي بنت عميي عرضي وبغيير عليكي
اسما قلبها دق : بتغير عليا
مصطفي اتوتر : ا . ا يووة بغير مش بنت عمي وزي اختي
الصغيره ..اسما اضيقت لكن مبينتش : اممم اختككك ماشي ي مصطفي .. يلا عن اذنك
مصطفي مسح وجهه ومسك ايدها : استني ي اسما
اسما رفعت عيونها ليه وبصت ع ايد مصطفي : نعم
مصطفي ساب ايدها : ليالي عرفت الحقيقه وسمعتك وانتي بتتكلمي مع غيث
اسما شهقت : يا ا الهووي انت بتهزر
مصطفي : لا مش بهزر وهيا مع ولدتها الحقيقه دلوقتي ف المستشفي لانها تعبانه جدا
اسما : وليالي .. ليالي كويسه
مصطفي رفع ايديه : معرفش
اسما بحزن : ونبي ي مصطفي وديني ليهم عشان خطررري
مصطفي : ماشي شوفي ابوكي وستأذني وتعالي هوصلك
اسما اومأت وجريت ع تحت .. مصطفي عض شفته وف باله ... غبيييي غبي اختي الصغيره قال .اسما دخلت شقتهم
رشا : كنتي فين ي اسما
اسما : اا. كنت بسال دره ع حاجه
رشا : برحتك مع دره انا مش هحظرك منها دي بنت عمتك وانتو
حرين لكن انا حظرتك متجيش تبكي بعدين.
اسما : مش وقته ي ماما دلوقتي ليل ف المستشفي مع ولدتها وانا لازم اروح اشوفهم ضروري ونبي ي ماما ونبي توفقي
رشا : روحي الصبح هتروحي فين دلوقتي
اسما : لا مانا كلمت مصطفي وهو هيوصلني ونبي ي ماما بالله عليكي
رشا : ماشي ي اسما اما شوف اخرتها معاكي بس خدي لؤي معاكم هتلقيه تحت ف الشارع...
اسما جریت باست دماغ امها : حببتي ي ماما ربنا يخليكي لياا ... ودخلت غيرت هدومها وطلعت ف دققتين .. ونزلت شافت مصطفي واقف بالعربيه
ركبت جمبه ونسيت لؤي اصلا من استعجلها
مصطفي طلع بيها ع المستشفي وسال بدر الي شافه خارج منالمستشفى مع خديجه
وعرفه مكان الغرفه ...
غيث رفع عيونه بغضب ولسه هيتكلم الباب خبط ودخلت اسما الي جريت ع ليالي حضنتها وليالي بكت ف حضنها واسما عيونها اتملت دموع ع صديقت عمرها
اسما بحزن : بس ي لولي هتكون كويسه انشالله متقلقيش
ليالي مسحت عيونها : انشالله ي اسما قربت اسما من ام ليل وبستها ع وجنته بهدوء
اسما : ربنا يشفيها ي لولو شبهك اووي
ليالي نظرت ل غيث نظره كلها عتااب غيث شافها وفهم هيا ليه بتبص ليه كده وليه مكنتش عايزة تمشي معاه مسح وجهه بعنف و أومأ وكانه بيحدث شياطينه داخل جمجمته
غیث بخشونه : اسما قعدي مع ليل هشرب فنجان قهوة مع مصطفي اجي القيها رجعت عن الي ف دمغها يامه مش هتشوف وشي التاني هيا حره
وبص ع ليالي نظره دبت الزعر ف قلبها وخرجاسما خدت ليالي وقعدت ع كنبه بعيده شويه عن مكان ولدتها
اسما بقلق : ف ايه ي ليل
ليالي عنيها اتملت دمووع : انا زعلانه اوي ي اسما
اسما : ليه ي قلبي ايه الي حصل
ليالي : انا سمعتك وانتي بتتكلمي معاه وبتقوليه الي بيحصل منك دي حجات مش بريئه .....
اسما قطعتها : ايوة ده عشان انا كنت مفكره انو عمك ومكنش ينفع الي بيحصل لكن دلوقتي انتو تقدرو تتجوزه عادي وانا شيفاكي بتحبيه
ليالي : ايوة لكن هو مش بيحبني وانا لا يمكن هتجوز واحد كنت مفكره عمري كله انو عمي
اسما : ازاي مش بيحبك غيث بيعشقك وانتي عارفه
ليالي هزت راسها بحزن : لا مش بيحبني انا بيحب مامتي ... اسما : انتي عبيطه ي ليل
ليالي : زمان كان هو والي اسمه احمد ده بابا الحقيقي كانو اصدقاء وكان هما الاتنين معجبينب ماما ولما غيث اعترف لها بحبه ماما اختارت احمد ده عشان كان لف دمغها ووقعها ف حبه وغيث سعتها قالها انتي اختي وغاليه عندي وهو صحابي وهفرح لكم .. يعني هو بيعمل معايه كده حب ف مامتي وعشان انا شبها هو شيفها فيا مش اكتر ...
اسما : ي حبيبت قلبي انتي بتتكلمي وتردي ع نفسك افهمي ي لولو هو كااان سمعه كا ان معجب بيه ولكن لما اختارت غيره فرح لها وقالها انها هتكون اخت ليه يعني خلاص خرج حبها من قلبه اما انتي .. انتي حاجه تانيه بالنسبه ليه انتي بنوته الصغيره الي كانت متعلقه ف رقبته
انتي كل حاجه بالنسبه لغيث متعلق بيكي بدرجه مريضه ومش هيقدر يخرجك من جواه انا متاكده انه حاول لكن هو اهوس بيكي ف الفرق كبير انت ليلو فووقي ي ليالي قبل ما تعملي حاجه وتندمي عليه
ليالي : بس انا لما اتكلمت مع ماما قلتلي كل علاقه وليه حدود
وفي حجات مينفعش اعملها غير مع جوزي زي البوسه
والحضن وملامسات تانيه قلتلي
لمينا
یم هفیا کا علمه وقاتل
فيكيملو ربنا من عمري هفهمك كل حاجه وقلتلي غير كده
هيبقا حرام وعيب ...
اسما : ماشي وانا مع مامتك لكن غيث عايزك تكوني زوجته
وهيبقا كل حاجه بنكم حلال وهيعمل كده واكتر ...
ليالي بفضول كالعاده : هيعمل ايه يعني
اسما اتوترت : احييه ده انتي بلوظه خاالص
ليالي : طب عرفيني
اسما : بعدين بعدين
ليالي : خلاص هخلي ابيه يعرفني هو اصلا ديما الي بيعرفني كل حاجه .. انا زعلانه اووي وهو وحشني ونفسي ادخل جواه
حضنه .. وخايفه
يكون فعلا مش بيحبني ...
اسما : طب خلاص اسمعي كلامه ولما تروحي معاه اساليه وانتي عارفه هو مش بيكدب عليكي ابدا
الباب خبط ودخل غيث ومصطفي غمز ل اسما بمعني يلا ...
اسما وقفت : طب يلا انا بقا ي لولو همشي وهجيلك بكرا
وانشالله مامتك هتكون كويسهليالي حضنتها بحب وودعتها
اسما وهي خرجه : حد لله ربنا معاك ي حظابط
غيث ضحك وضربها ع قفاها
غيث قرب من ليالي وعنيه ف عنيها : مش يلا بقا فيروز نايمه وبدر قال مش هتقوم غير الصبح وانا هجيبك تاني ...
ليالي بغيره : اسمها مامتك ع فكره مش شرط انك تنطق اسمها
غيث ببرود : والله انا حر وبعدين فيروز زيبي اختي وزيها زي خديجه بالنسبالي ف اقول اسمها برحتي
ليالي دبت برجلها ف الارض وقربت خدت شنطتها وباست فيروز بحب وطلعت برا الغرفه من غير ما تبص ع غيث ...
غيث خد نفس عميق وطلع وراها ...
وصله الفيلا وليالي نزلت
غيث : اطلعي خدي شور ونزلي هحضرلك عشا
ليالي : ماليش نفس .غيث بصلها بغضب : لياااالي متنرفزنيش ويلا اسمعي الكلام ...
ليالي طلعت ع غرفتها والدموع ف عنيها خدت شور ولبست بچامه ستان طویله لونها بيبي بلو ونزلت
غيث شافها وهو وقاف بيحضر السفره : الله يرحم تويتي
ليالي نفخت خدودها بغيظ : والله تويتي وستروبري و بطوط والحجات الي كنت بحبها حضرتك بطلت تجبهم ليا من زمان يعني قول
لنفسك ..
غيث ضحك وحب يرخم عليها اكثر : طب بالنسبه للي شوفته الصبح انا مغيرتش الاندر ابو دباديب وفرشات راحو فين مش انتي الي قولتيلي وقلد ليالي .. لو سمحت ي ابيه عيب كده انا
كبرت بطلت تجبلي الغيارات الخاصه بتعتي ...
ليالي وجهه احمر اووي واتكسفت غيث ضحك عليها : خلاص خلاص تعالي كلي يلا
ليالي قعدت تاكل غيث قرب منها ومسح ع خدها وهمس جمب
رقبتها : بس الجديد اجمل عليكي
بكتيييير .. يجنن
ليالي شرقت ف الاكل وقعدت تكح وغيث ضحك اكترعمنظرها ادها كوب مايه : خدي خدي بدل ما تموتي مني بسبب
الدباديب
ليالي خدت نفس : ع فكره انت قليل الادب ي ابيه ومينفعش تقول كده وبعدين انت لحقت تشوف ازاي وانا
غطيت نفسي وبعدين جيت جمبي وعنيك ف عنيا منزلتهمش ... 1
غيث غمز لها : ما انت شاطري صغنن اهو وفاكر كل حاجه
ليالي وقفت : انا شبعت
غيث مسك ايدها : اقعدي كملي طبقك
ليالي : خلاص صدقني مش قادره
غيث اوماً بهدوء وولع سجارا ومسك ايدها وطلع الجنينه وقعد وقعدها قدامه
غيث : امم انا سمعك
ليالي : انا مش عندي حاجه اقولها
غيث مسك ايدها : بصي لي ي ليلي
ليالي هزت راسها برفض وسحبت ايدها
غيث خد نفس من السجارا ورمها بعيد وقرب منها خدها فحضنه ومسح ع شعرها ...
غيث : شكل ليلي زعلان مني اووي
ليالي اومأت : لو سمحت ي ابيه ابعد عني مينفعش تقرب مني
كده تاني ...
غيث بعدها عنه بعنف وستغراب ردها : مين الي بيقول كده ليلي تؤ تؤ ليالي بنوتي متقوليش كده انتي الصبح كنتي نايمه ف حضني ومكنتيش عايزه تبعدي عني ده غير الي عملتيه انتي عارفه انا اقصد ايه .. بس المهم انا سمعك قولي كل الي جواكي ومين دخل الكلام ده ف راسك وليه مكنتيش عايزه ترجعي معايه
ليالي بدموع : مكنتش عايزه ارجع...
غيث قطعها : امسح دموعك الاول واوعي دموعك تنزل قدامي تاني سمعه .. انا بتخنق ي ليل لما اشوف دموعك .
ليالي بصت ليه بحزن ومسحت عيونها : انتي مش بتحبني انا ف بلاش كلامك ده لو سمحت
غيث خد نفس : ومين قالك المعلومه المفيده دي
ليالي : انت بتحب مامتي وبتعمل كده معايه حب فيها وعشان
انا شبهاΠ
غيث اوما وبهدوء : بص ي ليل انا مش عارف هتفميني ولا لا بس انا هعرفك كل حاجه
زما ان انا كنت معجب بفيروز و بجملها لكن لما حبت صحبي انا فرحت ليهم وعتبرتها اخت ومش اكتر من كده انا لو فعلا حبتها نص حبك مكنتش هسمح ابدا باي حد يخدها مني او اسبها لواحد تاني وانا فرحان ليهم من قلبي لا لا لا مش انا الموضحي ده خالص ولا عند الاجابيه الي اسيب حد بحبه لو هيكون سعيد بعيد عني والكلام ده لااا مش انا
خاالص ده انا اسيطر عليكي وتحكم فيكي ودفنك بالحياه كمان وربطك بيا مدا الحياه ويتقبلتيني وحبتيني وفرحتي معايه ي قبر يلمك ولا غيري يضمك ادفنك وحزن عليكي سنه كمان بس مش هسيبك لغيري ثانيه .. انتي فهماني يعني انا محبتش فيروز الحب الي يخليني اعمل معاها كده
وبعد كده جت لي وسبتك معايه وكيد فهمتك ليه انا خدتك عشان كنت عايز اقف مع اختي وسندها وقت لم
الدنيا مالت بيها فهماني
وغمض عنيه خدتك منها واول ما فتحتي عيونك الخضرا دي
وضحكتي وقلتيلي عموو انا طرت من الفرحه اتمسكت بيكي
ودخلتي قلبي من اول ما فتحتي عيونك ولما اتعلقتي بيا اكثر
من خديجه وبدر وكنت انا الي اكلك وهتم بيكي وبالبسكونضفتك كنتي تسيبي اوضتك وتجي تنامي ف
حضني وحده وحده البنوته كبرت وبقت زي القمر ورده واتفتحت قدام عيووني حبيتك بكل تفصيلك عشقتك ودخلتي جوواه جسمي وسربتي جوايه زي الاكسجين الي مقدرش اعيش من غيره اتكمتي ف قلبي وعقلي وروحي بقيت نفسي ي ليل
نكرت حبك ده وقولت اهتمام تعود اي حاجه ف الدنيا ومكدبش عليكي قولت يمكن عشان فيروز لكن كنت بحبك كل يوم اكثر من اليوم الي قبله كنت بقول صغننه وقد بنتك كنت بقول بنت اخويه وامانه
عندي كنت بحاول اخرجك من جوايه بكل الطرق لكن خلاص
فات الاوان وعشقتك
وخد نفس عميق عرفت حريم وعملت معاهم كل حاجه كنتي انتي الي بتبقي ف حضني مش هما كنتي بتبقي معايه ف عقلي وجواه قلبي كنت بغمض عيوني وتخيلك انتي لسااني مكنش بينطق غير اسمك وكنت بخلص وقوم قرفان للحاله الي وصلتلها بسبب حبك ...
لما كنت بتيجي ف حضني ي علم الله انا كنت ببقا عايز اعمل
فيكي حجات لكن بتحكم ف نفسي وقول طفله بريئه امانتي
الي محافظ عليهالحد ما يجي الوقت المناسب ...
لكن الظاهر جيه بسرعه والعصفوره الصغيره كبرت واول ما تعلمت تطير بقت عايز تطير مني ...
وفتح عنيه وكنت جهنم الحمرا .. لكن ده بعدك ي ليالي سمعه بعدددك ي انا ي المووت مفيش حل وسط عندي ومسك شعرها ااانا وبس .
وهبط ع شفيفها ببوسه عنيفه طلع فيها كل حب وشتياقه ولهفته عليها طلع فيها كل سنين عمره الي حرم نفسه فيها يبوس وحده لان دي حاجه ملك لحببته وبس بسها ومتص شفيفها وقتحم ثغرها وداق طعم شهدها وولعقه بعشق خالص متص ومتص لحد ما ليالي خبطت ع كتفه
فاق من الغيبوبه ع شهقت ليالي ...
ليالي وهيا بتاخد نفسها وجسمها مش عارفه تتحكم فيه اعصبها باظت وجسمها بيترعش ونفسها مش راضي يدخل جواه صدرها من عنف نبضتها
ليالي ماتت وصحيت من كلام غيث وعترفه قلبها الصغير مش
مستوعب كم المشاعر دي ليالي خافت وفرحت وكل وتلخبطت
وكل احاسيس الدنيا اتجمعت جواه ...
ليالي بتوتر من الي حسه بيه : ارجوك ي ابيه متقربش مني كدهتاني ماما قلتلي انه حرام وعيب
غيث ف باله ينعل ميتينك ي فيروز هتمسك ف الكلمتين دول زي الطفل الي امه قلتله متخدش حاجه حلوه من حد غريب
بس وماله ده كده حلو اووي وجيه ع هوايه
غيث : اممم ماشي ي ليل سهله .. يلا اطلع اوضتك ونامي
كويس عشان بكرا عملك مفجأة .
ليالي بصت لغيث بحيره : اوكي بس ممكن اطلب منك حاجه ... غيث : عيوني ليك ي ليل
ليالي باحراج : انا مش عارفه ايه الي حصلي ومش قادره اتحكم ف اعصابي ممكن ...
غيث قطعها وشالها وطلع بيها ع غرفتها نومها ع السرير وغطها وباس دمغها وخرج ...
ليالي فضلت تفكر ف الي حصل وكلام غيث وبوسته وقلبها دق
بعنف وفضلت تتقلب
طول اليل ف السرير لحد الصبح
غيث دخل غرفته وخد شور بارد وشغل مكيف الهواء ع ابرد درجه من السخونه الي حسسها ف جسمه وقعد بس بالمنشفه
الي لففها ع وسطهوفضل قاعد للصبح بيدخن وبيفكر ف الي جااي
الساعه سته الصبح لبس هدومه ونزل يخلص شوية اوراق وع الساعه ثمانيه
راح المستشفي لفيروز وخبط ودخل الغرفه شاف الممرضه بتديها العلاج وقرب منها لما الممرضه خلصت
غيث بجديه : فيروز انا هكتب ع ليل انهارده ...
اسما حولت تكلم مصطفي ف العربيه مردش عليه وكانت عروق ايديه برزه بشكل يخوف وهو ضاغط ع الدركسيون اسما شافت منظره وسكتت واول ما دخله العماره اسما نزلت
ومصطفي وراها ...
مصطفي مسكها من حجبها بعنف ولفه ليه : هو مش انا قولتلك بطلي استعبط
اسما بخوف : انت مسكني ليه كده ابعد عني
مصطفي بعصبيه قرب منها اكثر : ولو مبعدتش قولتي ايه لغيث خله ضحك وضربك كده
اسما بعند : وانت مالك
مصطفي : مالي ونص
اسما : امم عشان اختك الصغيره مش كده
مصطفي : ايه وانتي مضيقك اووي انك تكوني اختي الصغيره وقرب اكثر عايزه تكوني اكثر من كده
اسما بتوتر : ابعد عني
مصطفي : ولو مبعدتشاسما بصت ليه وعضت ع شفتها مصطفي تاه فيها قربت اكثر وحطت ايدها صدره : غمض عيونك عشان بتكسف
مصطفي غمض عيونه اسما مسكت ايده الي لسه مسكه حجبها وحطتها ع خصرها مصطفي جسمه اترعش من ملمس جسمها تحت ايده
اسما : ايه ي مصطفي جسمك بيترعش ليه
مصطفي زمجر لما اسما حطت ايدها ع رقبته ونزلت راسه بحيث يبقا ف طولها مصطفي خلاص مش قادر واخد وضع البوس
اسما قربت من ودنه وهمست : شكلك بقا وحش اوي ي حظابط وانت عايز تعمل كده مع اختك....
وطلعت تجري مصطفي كأن حد كب عليه جردل مايه متلجه
مصطفي بعصبيه : وحيات ميتين ابوكي ي اسما الكلاب لربيك هتشوووفي .. ولكم الحيطه بعنف وطلع اوضته
كانت اسما دخلت شقتهم وجسمها بيترعش شافت مامتها رشا اتخرتي ليه وبعدين مش قولتلك خدي اخوكيطلعتي مع مصطفي لوحديكم ليه
اسما بحزن : متقلقيش ي ماما مانا كده كده اخت مصطفي الصغيره برضو
مصطفي سمعها وهو طالع ولعن نفسه ولعن اليوم الي قالها فيه الكلمه
اسما دخلت غرفتها وغيرت هدومها ونامت ع السرير وغمضت عنيها وفتكرت الموقف الي حصل وفضلت تتقلب خدت الفون وبعتت لمصطفي
من الرقم التاني ...
اسما : مصطفي انت صاحي ؟!
مصطفي : ايه ي ساسو
اسما : عامل ايه
مصطفي : بخير مش ناوية تقوليلي انتي مين او حتي اسمك الحقيقي
اسما : مانا قولتلك بعدين وانت وعدتني مش هتعرف بطرقتك صدقني هيجي يوم وعرفك بس كل الي اقدر اقوله دلوقتي اني..مصطفي : انك ايه ي ساسو
اسما : بحبكك اوي ي مصطفي اوي ده
مصطفي : وطب دي حاجه مزعلاكي يعني
اسما : امم لانك مش هتحس بيا ابدا
مصطفي : اعذريني ي سو بس قلبي مش بايدي وانا زي ما قولتك انا حاسس براحه وانا بفضفض معاكي وحابب اكلمك حاسس اني اعرفك او انتي مألوفه ليا بس ...
اسما : ماشي ي حظابط
مصطفي : حظابط حتي انتي كمان ت
اسما ضربت ع راسها : ليه بتقول كده
مصطفي : لا ابدا مفيش .. طب مش هتبعتي صورتك حابب
اعرف شكلك مش اكتر ...
اسما : تؤتؤ مش هينفع خاالص
مصطفي : طب او صفي شكلك ي سوو ...
وفضلو يدردشه لحد الصبح واسما نامت وهيا مسكه الفونف المستشفي ..
فيروز : غيث انت بتقول ايه
غيث : الي سمعتيه ي فيروز انا بحب ليالي لا انا بعشقها مهووس بيها ومش هسمح لحد يخدها مني او اسمح ليه تبعد عني همووت من غيرها ي فيروز
فيروز : انا مش هقف ف وشك ي غيث ولا اقولك فرق السن ولا اي حاجه انت احق واحد باليالي انا مش همنعك ولا هعترض بس ليا طلب واحد
عندك ...
غيث فرح : الي انت عايزة ي فيروز
فيروز : لليالي صغننه وبريئه سبها سنتين لحد ما تستوعب وتفهم احسسها كويس وبعدين هيا تختار لو اخترتك وده انا متاكده منه دي هيكون يوم فرحكم لو طلبت تبعد عنك ارجوك متكسرش بنتي
وديها كل الوقت الي محتجاه ...
غيث ضغط ع فكه : ماشي ي فيروز ماشي
فيروز ببسمه : مبروك ي غيث ربنا يفرحكم ي حبيبي ... عمليتي انهارده ي غيث عايزهاسلمها ليك بنفسي قبل ما ادخل العمليه
غيث اومأ وتصل ببدر : ايوة ي بدر لو سمحت هات خديجه وليالي وانا مستنيكم عند فيروز
لا لا مفيش حاجه يلا فنتظركم
اتصل بمصطفي : ايوة ي مصطفي عن اذنك عايزك ف موضوع ولو ينفع تجيب اسما معاك يريت تبقا موجوده ...
وتصل بالمأذون : ايوة ي استاذ علي معلشي برن عليك بدري كده بس انا كنت محتاجك ف مستشفي المحمد ضروري
تمام في انتظارك ...
غيث بص لفيروز : عايزه حد من اهلك يحضرو
فيروز رفضت : لا لا بعدين لما تبقا مراتك رسمي وتبقو
تزروني وتدخلو عليا ورفع راسي
بيكم وسط اهلي ...
غيث اتفهم موقفه وفضل ف انتظرهم
دخل بدر وخديجه وليالي ...غيث : تعالي ي ليالي عايزك
ليالي سلمت ع مامتها وحضنتها بحب وراحت ورا غيث الي وقف ف الشرفه ومولع سجاره
غيث سحب نفس : تعالي ي ليل وقفلي الباب وراكي ...
غيث : انا طلبت جوزك من امك وهيا وفقت وطلبت يكون كتب الكتاب قبل ما تدخل العمليه انهارده
ليالي : يعني ايه انا هكون زوجتك بعد ما كنت بقولك ابيه ...
غيث اوماً : ايوة ده الحل الوحيد انا مش هسيبك تبعدي عني
وبعدين هيكون لمدة سنتين زي طلب امك وبعدين انتي
تختاري تكملي معايه او لا وعشان متفضليش تقولي ابعد عني وحرام وعيب هتكوني مراتي ويحلالي وعمل فيكي كده واكتر ...
ليالي : امم يعني حضرتك عايز تكمل سيطره ع حياتي بس باسم غير عمي تكون زوجي
غيث عض ع شفته وبصلها بغضب : ليالي بطلي استعباط كل الي قولته امبارح وانتي لسه شيفاها
سيطره ..
ليالي افتكرت كلامه والبوسه وجسمها اترعش وف بالهاهيعمل اكثر من كده هيكون ايه يعني اسما الزفته مرديتش تقولي طب انا اوافق ولا ارفض انا هوافق وبعد السناين ابقا اقرر زي ما اتفقو وغير كده انا اصلا كده كده مش هقدر ابعد عنه
ليالي : اوكي ي ابيه
غيث ابتسم ورجع خصلت شعرها لوراه : لا خلاص بقا مفيش
ابيه تاني ي ليلي
ليالي اتكسفت واومأ ليه
دخلت اسما ومصطفي وغيث عرفهم كل حاجه
خديجه : انتي موفقه ي فيروز ع الكلام ده
فيروز : دي اقل حاجه اقدمها لغيث بعد وقفته معايه ولو ع
موفقت ليا الي ف هما الاتنين
يقررو مع بعض .. انا مش هلاقي احسن من غيث يحافظ عليها بعد ما انتو حفظتو عليها العمر ده كلو انا مش هقدر اوفيكم
حقكم ...
بدر : متقوليش كده ي فيروز ليالي ف عيونه ولا ايه ي بنوتي القمر وحضن لياليغيث بصلهم : احم شيل ايدك طيب
بدر : انت بتغير ع بنتي مني ولا ايه ي طفل انت وبعدين ده
انا هخلص منك كل مره حضنت
فيها خديجه وقعدو يضحكو مع بعض ...
اسما حضنت ليالي : مبروك ي هطله هههههههههههههههههه بقيتي عروسه
ليالي حضنته وقعدت تضحك معاها ومصطفي بص ع اسما بحزن
اسما بصت لغيث : مبروك ي حظابط
غيث ابتسم : تسلميلي ي اسما عقبالك ي بطه
اسما بضحك : عندك عريس طيب .. المهم يكون ظابط من زيك کده
غيث : يسلام ده انا اجبلك الدوفعه كلها وتختاري منهم ع مزاجك احنا عندنا كام اسما
فيروز : وهو الجدع الي معاكي ده مش ظابط وابن عمك كمان ما يشد حيله كده ويتجد عن وهو هيلاقي ف حلوتك .
مصطفي شرق ف القهوة واسما اتكسفت..الباب خبط وغيث وقف : شكلو المأذون .
دخل المأذون ومعاه واحد تاني
غيث : اتفضل ي استاذ علي اتفضل
علي: يزيد فضلك ي غيث بيه اؤمرني
غيث : بص ي استاذ علي انت هتكتب كتابي وتجهز كل حاجه
لكن الورق هيقف بس ع بيانات العروسه بطاقتها الجديده يومين بالكتير وهتكون عندك تخلص بيها الورق
علي : مفيش مشكله ي غيث باشا اهم حاجه العروسه تكون موافقه ووكلها موجود واتنين شهود وانا الورق هبقا اخلصه بعدين
وبعتلك القسيمه لحد عندك ...
غيث : تمام بدر اخوية هيكون وكيل العروسه ومصطفي صحبي شاهد كده ناقص واحد
علي : تمام محمد موجود معايه ولو موافقين يكون شاهد ع
العقد ...
غيث : خلاص تمام جداطلع المأذون الورق وكتب بيانات غيث والشهود وفضل بيانات
ليالي بس .
وقعد بدر قدام مصطفي بعد ما ليالي وكلته
والمأذن بدأ ب ايات قرانيه وشوية كلام ديني عن برا الزوج و احترام الزوجه وطلب منهم يقراؤ الفاتحه ويشهدو ع عقد
القرآن
وحط المنديل ع ايد غيث وبدر
بدر : إني استخرت الله العظيم وزوجتك موكلتي وابنتي ليالي احمد الادهم على كتاب الله وعلى سنة رسول الله وعلى الصداق المسمى بيننا عاجله وآجله والحضور شهود على ذلك
والله خير الشاهدين.
غيث بفرحه : إني استخرت الله العظيم وقبلت زواج موكلتك ليالي احمد الادهم على كتاب الله وسنة رسول الله وعلى الصداق المسمى بيننا عاجله وآجله والحضور شهود على ذلك
والله خير الشاهدين.
المأذون رفع المنديل : بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم
علي خير .. مبروك ي غيث بيه اتفضل امضي هنا وابصم
والشهود برضو اتفضلو امضوغيث : ليالي هتمضي وتبصم ونبقا نكمل بياناتها بعدين ي استاذ علي وهجبلك الصور وكل الحجات النقصه بعد بكرا انشالله
علي : مفيش مشكله ي غيث باشا
غيث عنيه كانت بتلمع بص ع ليالي الي فيروز مسك ايدها الشمال وخديجه مسكه اليمين واسما وقفه جمبها وكل واحد ع وجهه
بسمه من قلب ...
غيث : تعالي ي ليل عشان تمضي ليالي قربت منه ومسكت القلم
غيث قرب منها : اكتبي اسمك الحقيقي ليالي احمد الادهم ي ليل .. ليالي اومأت وكتبت اسمها الحقيقي
وبصمة والعقد جاهز ناقصه بص بياناتها الي هتكون ف البطاقه الجديد وصورهم
استأذن المأذون بعد ما خد حقه وزياده من غيث
بدر حضنه : مبروك ي غيوث الله مبروك ي حبيبي
غيث ربت ع كتفه : الله يبارك فيك ي بدر تسلممصطفي قرب منه وحضنه : دخلتي القفص ي بيضه
غيث همس ف ودنه : عقبالك ي ك * امك وربي لو ما تحركت من مكانك ي لطع هكون مجوزها وريحك خاالص منها....
خدیجه مسکت ايده بدموع : مبروك ي قلبي خالي بالك من ليالي ي غيث ولو فكرت تزعلها انا الي هربيك من اول وجديد
غيث باس ايدها : في عنيا وانتي عارفه ي ديجه
ليالي طلعت من حضن فيروز بعد ما بركت لها هيا وخديجه
واسما وراحت ف حضن بدر ...
بدر : جيه اليوم الي جوزتك فيه ي لولو اوعي ي ليالي اي حاجه تتغير من جواكي انا باباكي وهفضل طول عمري كده ...
ليالي اومأت بحب : اكيد ي بابا انا معرفتش غيرك ومش عايزه اعرف ربنا يخليك ليا ي بابي
غيث : طب العشق الممنوع ده مش هيخلص بدر ضحك وباس دماغ ليالي وطالعها من حضنه
مصطفي مد ايده وسلم ع ليالي : مبروك ي ليالي كبرت ي
صغنونه خلاص ربنا يعينك ع الجلف
دهغيث : طب ايدك ي روح امك بدل ما اجيلك
قرب من فيروز وباس جبهتها : مرتاحه ي حماتي
فیروز ضحكت بحب : شوفت بقا ي غيث بقيت حماتك وبجديه .. خالي بالك منها ي غيث وستحملها وطول بالك عليها انا عارفه مفيش حد هيحبها ويحافظ عليها زيك بس معلشي اعتبرو اخر طلب
منك
غيث مسك ايدها وربت عليها : ف عنيا ي فيروز وقلبي .
وبص ع ليالي وقرب منها بهدوء وعنيه كلها حب : مبروك ي ليلي وباس جبهتها براحه وخد نفس عميق وحضنها جوا صدره بعشق
ليالي بخجل : الله يبارك فيك ي ابيه كل الي ف الاوضه ضحكو عليها
وغيث قرب منها ودنها : احاااي لولي ابيه ده ابيه هيعلم ع الي جبوكي انهارده اصبري بس
وخد شفيفها ف بوسه رقيقه وهمس قدام شفيفها
كل مره هتقولي ابيه هبوسك كده عشان تبطليهاليالي الله يرحمها ماتت من الكسوف ...
بدر : ابعدي حيوان ف حريم قعده
غيث بصه وبص ع الحريم الي بتتفرج عليهم وهما فرحنين : حریم حدالله ده عايزين عرض مجاني خاف ع نفسك انت بس ههههههههههههههههه
خديجه قربت منه : اوعي بقا بعد اذنك مش هتيجي جمب بنتي تاني غير بعد سنتين
غيث : ااه ومالو ي ديجه ده انا حتي مؤدب جدا وبسمع الكلام
الباب خبط ودخلت ممرضه : دكتور بدر غرفة العمليات جهزه عشان مدام فیروز
ليالي عيونها اتملت خوف وجريت ع فيروز
فيروز : بس ي قلبي ماما متخفيش انا هكون كويسه انشالله
غيث قرب منها وخدها تحت دراعه : متخفيش ي ليل هتبقا زي الفل
ليالي بقلق بصت لبدر : ارجوك ي بابا طمني عليها
بدر : متقلقيش ي ليالي دي عمليه بسيطه ومن بعديها هتكونبخير ديما ي حببتي..
دخلت فيروز غرفة العمليات وطلعت بعد مرور كذا ساعه عشتهم ليالي ف خوف جمبيها اسما ومصطفي استأذن وراح شغله
وفضلت ليالي جمب مامتها بتروح لها كل يوم لمدة عشرين
يوم هو وخديجه وساعت بتكون معاها
اسما
غيث جتله مهم ف نفس اليوم وكانت من غير وقت محدد وودع ليالي بعد ما اطمن ع فيروز وامن عليها بدر وخديجه
اسما ومصطفي ف العشرين يوم دول كانو بيكلمو بعض ف الشات ومصطفي كان مشتت بين حبه لاسما وتعلقه بي البنت الي بتكلمه وكان حرفين ف ضغط نفسي صعب .. وف يوم كان راجع من الشغل قبلته دره ع السلم
دره طبعا كانت متبعه الاحداث واسما قلتلها انو اتعلق بيها جامد وف كلتا الحلتين اسما هتكون هيا الكسبانه وهيا الي هتاخد منها مصطفي ... الي اسما متعرفوش ان دره معجبه بمصطفي
وعملت معاها كده عشان تقدر تبوظ علاقة اسمابمصطفي لانها كانت حسه ان مصطفي اصلا بيحب اسما ...
دره : مصطفي ازيك عامل ايه
مصطفي : بخير الحمد لله ي دره
دره : اسما اتاخرت عند صحبتها وكنت عايزها تجبلي حاجه معاها ومعنديش رصيد ارن عليها
ممکن موبيلك ارن عليها
مصطفي : تمام هيا لسه عند ليالي ومد لها الفون
دره خدت الفون : اممم لسه عندها وكتبت الرقم .. وبخبث ايه ده هو رقم اسما الثاني عندك مش معقوول
مصطفي استغرب : التاني هيا اسما عندها رقم تاني
دره اومأت بخبث : ايوة اهو حتي انت مسجله بساسو
مصطفي خطف منها الفون وشاف الرقم : انتي متاكده ان ده رقم اسما
دره : ااه ده حتي الرقم ده هيا جيباه عشااا.. وسكتت
مصطفي بعصبيه : عشان ايه انطقيدره بتوتر مزيف : امم .. لا || مش هقدر اقولك
مصطفي مسكها من ايدها بعنف : اتكلمي احسن لك
دره : هقولك بس ارجوك متقولهاش
مصطفي بصلها بغضب : انجززززي
دره : امم عشان تكلم من عليها حببها ...
مصطفي فكر الكلام عليه
دره كملت : هو معاها ف الكليه
مصطفي : انتي كدابه
دره : لا والله حتي انا عندي اسكرينات كانت هي بعته ليا وطلعت الفون ورته محدثتها مع اسما مصطفي دخل ع الرقم اول حاجه
شافه رقم اسما الاصلي.....
اسکرين ده واحد كانت بتكلمه دره ع اساس اسمها اسما تمام کده خدت الاسكرين بعتته لاسما حلو
قامت رسله لنفسها من عند اسما دلوقتي مين باعث الاسكرين
اسما بعته من ع فونها لدره ....
اسما فينكانتي وحشتيني عايز اشوفك ابعتي صوره ليكي اسما انتي فين ببعتلك مش بتردي انتي وحشاني اووي ي اسمتي طب انا زعلت في حاجه
اسما انتي فين
معاك ي حبيبي معلشي معرفتش ارد ابن عمي الطع كان جمبي وبعدين مش قلتلك متبعتليش ع رقمي ده ابعت ع التاني ال 010 | خرو خمسين
والرقم ده الي معا مصطفي تمام كده المحدثه دي بعتتها دره
من فون اسماع رقمها هيا
وكتبت تحتيها ...
مش قولتلك ي دره هيتجنن عليا غبت عنه بس ساعه اتهبل دره ردت من فونها
ي اسما الي بتعمليه ده غلط وبعدين ده بيطلبمنك صور انتي بعتيله قبل كده
وردت من فون اسما ااه ببعتله هو بيحبني وانا حبه
اجننه اكثر ...
دره ردت طب ي اسما خالي بالك انا حظرتك وانتي حره ....
مصطفي قراء المحدثه من فون دره الي بينها وبين اسما وشاف الاسكرين الي بعتاه اسما وبتتفاخر بعلاقتها القذره وضغط ع الفون بين ايديه
ورماه ع الارض وطلع ع المستشفي وهو بيعمر سلاحه ....
انتظروني ف ليالي الغيث وتوقعتكم مصطفي هيعمل ايه مع اسما بعد لعبة دره القذره
وغيث هيعمل ايه مع ليالي بعد ما يرجع من المهما
غيث رجع من المهما الي كان فيها قفل الفون بتاعه لمدة عشرين يوم وميعرفش حاجه عن لياليه كان هيتجنن ويخدها ف حضنه وصل قدام
المستشفي وركن العربيه ونزل وشاف مصطفي نازل من عربيته والفرد ف ايده وماشي زي التور الهايج غيث جري عليه ومسكه
غيث : انت رايح فين ياض انت وماسك السلاح ليه
مصطفي بعصبيه : ابعد عني ي غيث الساعه دي
غيث شخر له : ك * امك انت بتتكلم كده ليه ي خ **
مصطفي بغضب : فكك مني ي غيث وبعد من وشي
غيث بصوت عالي : احال طب وربي ما هسيبك تعاله بس وفهمني ف ايه بدل ما امد ايدي عليك .
وقعدو ف عربية مصطفي غيث ولع سجارا ليه ووحده
لمصطفي
غيث : اممم سمعك
مصطفي سحب نفس بغل وهو بيهز ف رجليه : اسما ...
غيث : مالهامصطفي : هيا البنت الي كانت بتكلمني
غيث : البنت الي حكتلي عنها امم وفيها ايه عليا الطلاق بت جدعه وارجل منك ع الاقل خدت خطوة مش زيك مرخي ...
مصطفي بعصبيه : الي خلاها تعمل معايه كده هتعملها مع غيري
غيث ضربه بالبنيه ف وشه : انت عيل ابن ميتين كلب ياااه
مصطفي : انا مش بتكلم كده عفريتي انا شوفت الي يثبت كلامي
غيث : اقولك تحطه فين ومتزعلش
مصطفي بنرفزه : غيث انا مش بهزر وبعدين ملكش دعوة انت.. بنت عمي وانا الي هربيها
غيث طب حط ايدك عليها وانا هكسرهالك
مصطفي بقهرا : ي غيث انا شوفت بعيني الاسكرين الي بعتها من عندها لدره بنت عمتي وهيا بتتفشخر قد ايه الخ ** الي بتكلمه هيموت عليها
غيث : حتي لو شوفت بعينك متصدقش ي جلف ده اسما الياحنا مربينها وطلعه قدام عنينا فوق ي مصطفي قبل ما تعمل حاجه وتندم عليها
مصطفي مسح وجه بعنف : هتجنن ي غيث هتجنن انا كنت بخاف عليها من نفسي لما شوفت بعيني مصدقتش كرهت نفسي لما عقلي اتشغل بوحده غيرها وف الاخر طلعت هيا الي بتشتغلني بتضحك ف وشي من ورايه بتضربني ع قفااايه ي غيث عيله طول رجلي..
غيث : اهدي طيب انت ايه الي مزعلك ع الاقل عرفت انها عايزاك وبتحبك زي ما انت بتحبها فكك بقا من حورات دره وركز ف ان اسما كلمتك ونكشتك ي تور عشان تحس بيها
انا هطلع وبعتهالك وتكلم معاها بعقل بلاش تهور اسما بتحبك وانت بتحبها سووو وات عيش ي برووو وفكك بقا من دور عاااري وتاري وبطل عبط .. يلا سلام وفكر كويس
مصطفي اومأ ليه ومن جواه برضو لازم اتاكد من الكلام الي
شفته بس مش دلوقتي وحده وحده
وانا وانتي والزمن طويل ي اسما الكلاب ....غيث طلع ع فوق شاف خديجه ف حضنها ليالي الي بتعيط وجمبيها اسما وبدر
جري عليهم وخد ليالي ف حضنه : ف ايه ي بابا مالك ي ليلي
ليالي رفعت عيوونها وبتسمت : ابيه اخيرا جيت انت كنت وحشني اووي
غيث مسح ع شعرها بحب : وانت اكتري ليل .. مالك بتعيط ليه
ليالي بحزن : ماما فيروز مشيت خلاص مش هشوفها تاني ... غيث بص لبدر بستفسار
بدر : فیروز بقت كويسه وعمليتها بقت تمام وتحسنت وكنا وضعنها تحت المتابعه العشرين
يوم الي فاته وحالته زي الفل وجيه ابن
عمها الكبير انهارده خدها من شويه ... ولما شاف اسما وليالي
وخديجه معاها قلتلو انها صحبتها
ودول بنتها .. وطلب خروجها ومشيو من عشر دقايق
غيث اوماً : تمام متزعليش ي ليل انا شوية وهخدك ونروح نزرها ماشي ي بابا متنزليش دموعك
الحلوة دي تانيليالي بفرحه : ربنا يخليك ليا ي ابيه وبسته من خده
اسما بسخريه : ربنا يعينك والله ي بت ابيه مين جتك نيله ده جوزك دلوقتي ...
غيث ضحك : قليلها ونبي ي صحبي بسس سيبك انتي ابيه ابيه المهم انها فرحانه .. بقولك صح مصطفي تحت مستنيكي
اسما بستغراب : مصطفي ابن عمي .. الله ينور عليك ي حظابط لسه فاكر تقولي ده هينفخني
غيث ضحك وف باله لا مانتي كده كده هتتنفخي ...
اسما نزلت لمصطفي وغيث لف لبدر وخديجه
غيث : هتروحه ولا ايه دنيتكم
بدر : لسه قدامنا شوية شغل
غيث: خلاص هسباقكم انا وليالي وانتو برحتكم بقا
خديجه : وربنا لو جيت جمب البنت انت حر
غيث سحب ليالي وراه وبضحكه: شوف مراتك ي بدر ...
ركب عربيته هو وليالي وطلع ع الفيلا
غيث : عايزه حاجه اجبهالك ي صغننليالي بقمصه : مرسي مش عايزة ولفت وشها
غيث : مالك ي ليل
ليالي : ماليش
غيث : بصيلي طيب
ليالي هزت دمغها
غيث بخشونه : لما اكلمك تسمعي الكلام وتردي عليا زي البني ادمین سمعاه ولا لا في اااايه
ليالي لفت ليه : ف اني زعلانه ومش طايقه حضرتك كمان
غيث : ليه
ليالي : مشيت ده كلو ومسالتش عليا ولا فكرت تطمني عليك انا زعلانه اووي منك وبعدين احنا كنا لسه مكتوبين تسبني وتمشي
غيث ضحك : مكتوبين معلشي ي قلبي انا هخليكي انهارده دخلين
ليالي : يعني ايه
غيث بسخريه مش لما اعرف انا يعني ايه مكتوبين الاول ابقاافهمك
ليالي : ابيه انت بتتريق عليا ااه بقا مانا مش نانا بتعتك
غيث بصلها بغضب : ليالي الي فات كوم والي جاي كوم تاني
دلوقتي انتي مراتي اكبري شوية وعقلي معودتيش بنت اخويه المدلعه الي بترمي الكلام و خلاص .. لا دلوقتي انتي بقيتي مدام وشيله اسمي يعني لازم كل كلمه تطلع منك بحساب وبعدين نانا صفحه وتقفلت خلاص من يوم ما طلبتي مني مروحش عندها تاني
وانا نهيت كل حاجه ....
ليالي : بس متقولش اسمها نانا قال وبتفكير .. بجدي ابيه خلاص يعني كده كل حاجه انتهت
غيث اوماً ليها ليالي ضحكت بفرحه
غيث مسك ايدها وحطها ع شفيفه : مش ناويه تبطلي كلمه ابيه دي
ليالي قلبها دق وهزت رسها : تؤتؤ مش هبطلها بحبها اووي وبعدين حاجه اتعودت عليها عمري كلو هبطلها ازاي ف يومينغيث باس صوبعها : وهيا بتحبك اووي برضو بس انا هخليكي تنسي امها انهارده ...
" عند اسما نزلت وركبت جمب مصطفي الي دور العربيه وطلع من سكاات .. وهو تفكيره بعيد
اسما : عامل ايه
مصطفي اوماً ليها من غير كلام اسما فكرت انه لسه زعلان منها بسبب اخر موقف
وصلو عند البيت مصطفي نزل واسما خدت شنطتعا ونزلت وراه
اسما : مصطفي انا اسفه مكنش قصدي اعمل الحركه البايخه
دي من يومين متزعلش مني ما انت كل ما تتكلم تقولي اختي الصغيره
مصطفي فهم قصدها : اممم ف انتي بقا لازم تسبتي اونثتك وتعملي حركات قذره صح ...
اسما اتصدمت : مصطفي انت..
مصطفي قطعها : تسمي ايه قربك مني بالطريقه
دي غير قلة ادب ...اسما هزت رسها بحزن وصدمه مصطفي مسك الفون ورن عليها ع الخط الثاني
مصطفي بسخريه : ما تردي ي اسما ولا اقولك ي ساسو هااي سوو مش هتوصفيلي شكلك
اسما اتصدمت وتصلبت مكانها .. مش هو ده الي كانت تقصده ولا كانت عايزه يفهمها بالشكل ده والي يفهمها غلط بقت تهز راسها وعيونها
ماليا انه دمووع .
مصطفي شاف دموعها ولف طلع ع اوضته الي فوق السطح . اسما فاقت من صدمتها وطلعت تجري وراه مصطفي ودخلت الغرفه عليه لقت بيخلع القميص الي لبسه مصطفي كمل
مصطفي بسخريه : تعالي متتكسفيش هقدملك عرض مجاني اعتبريه مکافات نهايه الخدعه مش الخدمه
اسما بلعت رقها : ا. انا انا مك . كنتش لاقصد .. انت عررفت ازاي
مصطفي قرب منها بعصبيه ومسك فكها ورزعها ف الحيطه :
هو ده كل الي همك عرفت ازاااااااي ايه مكفكيييش الي
عملتيه انتييي متخيله انا كنت حاااسس بايه ولا حسسيتبااايه لما عرفت
اسما عنيها اتملت دموع : مصطفي ارجوك اسمعنيي وشهقت لما مصطفي ضغط ع جسمها بجسمه وقرب من ودنها
مصطفي بفحيح : اسمع ااايه هااا اسمع ازاي خدعتيني ولعبتي بيا اززاي كنت لعبه بين صوبعك اااانتي عارفه انا انا كنت مقسوم نصين نص بيحبك ونص اتعلق بيكي برضو
اسما بوجع انت بتقوول ايه
مصطفي ضحك بتهكم : اممم بحبك بحبك من وانتي لسه عيله عندك 15 سنه لما بداتي تفتحي قدام عنيا عشقت تفصيلك وحبيتك وتمنيتك تكوني ليا بس قولت لا عيله واصغر مني قولت لا حرام اظلمها خووفت عليكي من نفسي حبيتك وكنت بكابر وقول اختي الصغيره عشان مجيش ف يوم وخدك جواه حضني ولي يحصل يحصل
وانتي عملتي ايه لعبتي بيا بقت متعلق بالبنت الي بتكلمني وقلبي كان متعلق بيكي كرهت نفسيازاي بحبك وازاي اتعلق بغيرك كنت مقسوم نصين كنت مشتت وانتي كل الي همك عرفت ازااي لعبتك القذره ...
اسما بكت بعنف وحطت ايدها ع شعر مصطفي : سمحني سمحنييي والله مكنش قصدي والله من حبي فيك عملت كده
خووفت خوفت تضيع مني انا عشقتك من وانا لسه عليه كنت بسمع صوتك قلبي بيدق ولو شوفتك كنت بحس روحي فرحانه كنت ببقا عايزه اجري وترمي ف حضنك والله بحبك
ولا هعرف احب غيرك ي مصطفي انا كنت عايزة اقرب منك انا
اصلا مكنتش عايزه اعمل الخطووة
دي والله صدقني دره دره هيا الي ادتني الخط وهيا الي قلتلي اعمل كده والله انا كان ممكن افضل عمري كلو كده
مستنياك تشوفني لكن هيا الي
شجعتني والله .
مصطفي بعد عنها وبص ف عنيها : و دره برضو الي قلتلك
تكلمي واحد معاكي ف الجامعه
اسما استغربت : اكلم واحد ازاي يعني مش فهمه
مصطفي فتح الفون بتاعه وراها الفيديو الي سجله من فون
دره : اتفضلیاسما خدت الفون وشهقت من الصدمه وبقت تهز رسها بعنف ودموعها نزله زي الشلال : لالالا والله مش انا صدقني اقسم لك بالله انا معرفش حاجه
عن الكلام ده ورمت الفون من ايدها ومسكت وجهه مططفي بين ايديها .. مصطفي عشان خطري قول انك مش مصدق الكلام ده دي لعبه قذره عملتها دره
من ورايه اكيد قول انك واثق فيا قول اني تربيتك ومش بعمل حاجه زي كده ارجووك رد عليا اي مصطفي .
مصطفي بعد عنها ولع سجارا ووقف ف الشباك يدخن بعصبيه اسما قعدت ف الارض وحضنت رجليها ودفنت وجهه بين ركبها وفضلت تنتحب بشده و ندم لانها مسمعتش تحذير امها ندمت لانها سمعت كلامها ندمت ع كل يوم قعدت فيه و دردشت معاها
وهيا بتخطط لتدمرها
مصطفي رما السجارا من ايده لما صوت عياط اسما وجع قلبه و مقدرش يستحمله اكثر من كده قرب منها ورفعها وقعدها ع
السرير وقعد جمبيها
سند ع ركبته وحط صوابعه بين خصل شعره
مصطفي : احكيلي كل حاجه حصلتاسما مسحت عيونها : انا كنت بحكلها اني بحبك ومتعلقه بيك
وخايفه تضيع مني ولما عرفت غيث وعلاقته ب نانا دي خفت انت كمان يكون ليك علاقه وبقيت خايفه اكثر لما دره قلتلي خدي الخط ده كلميه ع اساس انك بنت تانيه واناي وشطرتك لو حبك ابقي عرفيه الحقيقه ولو قلبه مع وحده تاني حاولي تعرفيه هيا مين وسعتها قلتلي هاتي اركبلك الخط وعملك بيه واتساب جديد وانتي قومي اعملي لنا كوبيتين نسكافيه روحت عملت النسكافيه وعملت شاي ل جدي وستي وقعدت اتكلم معاهم شوية ودخلت الاوضه عليه لقيتها ارتبكت قالتلي هاا لا مفيش ده رقم غريب بعتلي ع الخط الي ادتهولك ثانيه هحطه ف الحظر ... وبس ع كده ومن سعتها وانا بكلمك
عليه
مصطفي : افتحي الفون
اسما فتحت الفون ومدته لمصطفي خده قلب فيه
ودخل ع محدثتها هيا ودره لقاه مفيش المحدثه الي شافها
مصطفي : فين الواتس الي بتكلميني من عليه
اسما طلعته ليه : اهومصطفي فتحه شاف ان مفيش غيره بس ع الواتس ده وشاف اخر محدثه ليه مع اسما وبتسم بوجع
اسما قربت منه وباست كتفه : سمحني عشان خطري والله كنت طلبه حبك والله مكنتش عايزه اوجعك
مصطفي كمل ودخل ع الارقام المحظوره وشافه واحد بس .
فك من عليه الحظر وكتب ...
از يك عامل ايه ي قلبي .. مفيش دققتين و الولد رد
الولد رد : اسما انتي فكيتي الحظر اخر مره قولتلي باباكي هياخد الفون مبعتش ليكي ولا ع ده ولا ع الخط الثاني
مصطفي بص لاسما وكتب : لا ما خلاص بقاي روحي بقولك ايه صح ممكن تبعتلي صوري الي عندك احسن اتمسحو من عندي
الولد : تمامي روحي بس اوعديني هتبعتي غيرهم
مصطفي جزع سنانه بعنف اللحظه الحسمه خلاص الي سعتها لو طلعت صور اسما فعلا هيقوم يفرغ المسدس ف جسمها : وعدي قلبي يلا ابعتهمالولد بعت الصور وطلعت دره بنت عمته بوووووووم .. وقعت ف شر اعملها
مصطفي غمض عنيه بغضب وضغط ع التسجيل
مصطفي بخشونه وغضب : معاااكي الرائد مصطفي ي بن ديك الكلب والصور دي لو متمسحتش من عندك هاجي طلع ك * ام المتن *** امك ساامع ي عررر ولو فكرت تلعب بديلك كده ولا كده هعرف اجيبك ورقمك عندي .. وصور الكرنيه بتاعه وجمبيه السلاح وبعتهم للواد كا
تحذير ..
الواد اصلا سمع الريكورد وشاف الصوره وعمل حظر للرقم وبيتهيالي كمان مسح الواتساب خالصت
مصطفي لف ع اسما الي كانت بصه ليه بعتاب : ارتحت
مصطفي سحبها ف حضنه وباسها ع دمغها : سمحيني اي راجل غيري كان عمل اكثر من كده
لعبتها صح بنت العر * اخرت انك تثق في واحده
زيها ..
اسما بصتله : يعني عايز تطلعني انا الي غلطانه ف الاخرما انت وقفت وسمعتلها وشكيت فيا
مصطفي : سمحيني بقا خلاص حقك ع عيوني ورفع وجهها ليه .. كنت بتقوليلي بقا بتحبيني من امته
اسما اتكسفت ووقفت : انا هنزل احسن اتاخرت
مصطفي شدها من ايدها وقعت ف حضنه وخد شفيفها ف بوسه كلها حب كان هيتجنن ويدوق طعم شفيفها امتص شفيفها بشهوة وايده بتتحرك
ع جسمها بحب اسما دابت ف حضنه وكانت عايزه اكثر من كده بكتير مصطفي اخيرا ف حضنها وبين ايديها
وحلمها اتحقق بدلته البوسه بحب وهيام وحطت صوابعها ف خصل شعره والتانيه ع رقبته ومصطفي حضنها ليه اكثر ونام بيها ع السرير
ولفها بقت هيا ع السرير وهو فوقيها
خلعها حجبها ومسك خصل شعرها بين ايديه : بحبك ي اسمتي بحبكككككككككك
اسما ضحكت : وانا بحبك اكتري صوفي
مصطفي : احال صوفي ده عيلت خاالص
ومتص شفيفها مره يمتص السفليه ويدعبها بلسانه ومراالعلويه ودخل لسانه بين شفيفها واسما فتحت صغرها برغبه ومتصت لسانه بین شفيفه
مصطفي نزل بشفيفه ع رقبتها وفتح مقدم قمصها وشاف البرا البينك الي لبسها وتجنن وبقا يمص ويعض ف نهدها الظاهر من البرا رفعا الجيبه الطويله لفوق وشاف الاندر البينك وحط صوابع ع انوثتها وحركهم براحه اسما جسمها اترعش
اسما بتوتر : مصطفي انت بتعمل ايه ابعد كفاايه
مصطفي بشهوة : تؤ تؤ مش هقدر انا لما صدقت باقيتي ف حضني
وفضل يحرك صوبعه ع انوثتها وخد ايد اسما حطها ع رجولته اسما اتخضت وجسمها ساب
مصطفي برغبه : امسكيه عشان خطري يلا وداعب انوثتها اسرع وخد شفيفها ولحسهم بلسانه
اسما الشهوة عندها زادت اکثر ولفت صوابعها ع رجولت مصطفي وحركتها لفوق وتحت وكل ما مصطفي يحرك ايده اسرع هيا
تضغط ع رجولته واتحرك ايدها بسرعه
لحد ما جسمهم اتشنج وكل واحد نزل شهوتهعند غيث باشااااا
وصل ب ليالي الفيلا ونزله
غيث : جعانه ي ليلي احضرلك عشا
ليالي : لا شبعانه هعملنا چوس
غيث : ماشي ي قلبي وانا مطلع اخد شور وحصليني ع فوق
ليالي اومأت وغيث طلع ياخد شور وليالي دخلت المطبخ لقت ف البراد عصير مانجه جاهز صبت كوبين وطلعت فتحت
غرفة مراد
وشغلت التكييف والشاشه ع موسيقي هادي
وراحة غرفتها وهي ف بالها كلام مامتها الوحده لازم تكون نضيفه ديما ومهتمه بجمالها قدام زوجها لازم تهيئ ليه جو حلو وهو راجع من شغله لازم يشوفها ع طول مبتسمه ف وشه وف اجمل حالاتها وتهون عليه وتكون جمبه يرجع من قرف براه عشان يرتاح ف نعيم
بيته وحضن زوجته مش يرجع يلاقي واحده مكشره وهدومها مش نضيفه ولا مش مهتمه بنفسها وتنكد علیه اکثر ما هو قرف ...... العبيطه طلعت بتفهم اهو
دخلت طلعته بچامه ستان بیضه وبرا حمرا وبس
خدت شور سريع وستخدمت الشور بتعها وطلعت من الحمام نشفت شعرها وحطت ع جسمها لوشن بريحة الفانيليا ورفعه رومشها بمسكارا وحطت روح نبيتي خله شفيفها قمه ف الاغراء
ولبست البجامه ورشة برفانها ع العروق ف كف ايدها ورقبتها وسابت شعرها وخرجت دخلت الاوضة وشافت غيث خارج من الحمام والمنشفه ف ايده ولبس شورت بس وكان شكله فتنه وقلبها نبضه اضطرب
Brk
غيث شافها وتفتن من شكلها جسمه سخن وقلبه دق بعنف فباله .. احاا مين دي ف ليالي الهبله لا انا مش عايز الانثه المتفجرة الاونثه دي اانا عايزة الطفله الي بتقولي ي ابيه انا لسه قدامي سنتين انتظار احا عليا لا لا هو مين فهمها تعمل كده البت متعرفش اكثر من البوسه
فين ليااااالي ..
فاق من شرودة ع صوت ليالي : ابيه مالك انت كويس
غيث قعد يضحككك ضحك هستيري وليالي مش عارفه السبب : غيث وانا قولت حد لعب ف الاعدادات بس الحمد لله لسه بضبط
المصنع بتاعك غيرو الشكل بس
غيث قرب وقعد جمبها : ايه الي انت عمله ف نفسك ده ي ليل
ليالي حفظه مش فهمه : ما عشان لازم الوحده تكون متجهزه الزوجه ويكون شكلها حلو
غيث : اممم وبعدين ايه الي هيحصل
ليالي : معرفش هو ده بس الي ماما عرفتهولي
غيث : وربي جيت فيروز دي جت عليا بخساره
سكسيت منها انا بقيت مرات اخيرابس كسبت منها انك بقيتي مراتي اخيرا حتي لو هنتظرك سنتين تاني ...
ليالي : تنتظرني ليه ي ابيه
غيث : فكك بقا من ابيه دي وخدها ف حضنه ومسك العصير اشربي يلا عايزك بكل البور
ليالي شربت العصير وخلصت وغيث ايده ع فخدها العريان بعدين خصرها صدرها ورقبتها حط صوبعه ع شفيفه ومسحهم من العصير ومص صباعه
وفجاءة ليالي قامت منفووضه وبصت ع رجولت غيث : عااااااااا
اسما فاقت من غمرة الشهوة وعدلت هدومها
اسما : الي احنا عملناه ده غلط
مصطفي باس دمغها : سمحيني حقك عليا انا مقدرتش اسيطر ع نفسي لما دخلتي حضني انا هكلم ابوية بكره وهتقدملك متخفيش مش هسيبك عمري ابدا وهنصلح ده وهتكوني حلالي ...
اسما فرحت : ربنا يخليك ليا ي صوفي
مصطفي ضحك : ماشي ي قلب صوفي يلا جري ع تحت وقوليلهم اني لسه جايبك
اسما عدلت حجبها كويس وهدومها وباسته من خده وجريت ع تحت
شافت اهلها قعدين سلمت عليهم وحكتلهم عن الي حصل مع ليالي
رشا : امم دي قصه ولا الافلام يولاد
اسما : اه والله ي ماما بس اهو ربنا عوض غيث بيهوليالي بقت مراته
ناصر : بس فرق السن مش كبير لو زمان كان عادي
بس دلوقتي الحال اتغير
اسما : ي بابا طول ما هما متفهمين خلاص فرق السن مالوش لازمه وبعدين مفيش حد ف الدنيا فاهم ليالي ولا حفظها
قد غيث
رشا : عندك حق والله ي بنتي ده بيحبها زي عنيه ربنا يبرك لهم ونفرح بيكي انتي كمان ي سومه
اسما اتكسفت وافتكرت مصطفي والي حصل واستأذنت من اهله وجريت ع اوضتها طلعت بچامه و دخلت خدت شور ورجعت ع اوضته مسكت الفون وفضلت سهرانه مع مصطفي
للصبح.
عند فيروز لما ركبت العربيه مع ابن عمها الكبير وهما ع الطريق
جاسم : ايه شايف الروح ردتلك لما رجعتي اسكندريه
فیروز بحب وشرود ده انا روحي وعقلي وقلبي ف سكندريهومفقتش غير ع صوت عربيه بتفرمل وقبضه من حديد مسكت فكها
جاسم بغضب : ايه شوفتي حبيب الجلب ولا ايه انت واحده ما عندك كرامه لاجل ما تفرحي كده ده واحد رماكي كيف الكلبه وهرب
فيروز بحزن : مفيش داعي تفكرني ولو ع الكلب ده ف هو مفيش بنا حاجه من زمان من ساعت ما سبني وهو سيبلي ورقة طلاقي وهرب وديك قولت ي جاسم كككلب هفكر ف كلب
ونظرت في عيونه بوجع .. ده انا لو جوايه حاجه ليه ف خلاص انتهت من زمان بسبب الي شوفته منكم ومعملتكم الزباله ليا انتو خلتوني خداامه تحت رجليكم ورجلين حريم البيت ذلتوني واذتوني لدرجة خلت قلبي لسه عندي 38 سنه وبشكي من القلب زي الي عندها 80 سنه انا كرهت حياتي ونفسي بسببكم
جاسم لف وجه النحيه التانيه بنزعاج مش بيقدر ع حزنها كان
بيأذيها السنين الي فاتت من وجع قلبه
كان منتظرها تخلص علامها وكان هيتجوزهاكان بيعشقها من صغرها لكن هيا عملت
ايه هربت وكسرت عنهم مع واحد تاني وف الاخر رماها زي الكلاب اتقهر وقهرت الراجل الحر كبيره اووي وجعته من غير ما تعرف هو الي اتولي مسؤليتها باقي الرجاله كان عايزين يقتلوها
لكن هو ادخل وقال الموت رحمه ليه
لكن انها تعيش مذلوله عمرها كله ده يخليها تكفر الي عملته لكن ده خوف عليها هو مكنش عايزها تموت مهووس بيها كان يجرحها ويدويها ويوم ما يعرف ان حد غيره نزل دمعه من عيونها كان يقلب البيت ع
الي فيها .. دي فيروزه دموعه تنزل بسببه هو بس وهو الي
يمسحهم ليها مفيش
حد ليه الحق فيها غيره ....
جاسم مسك وشها بين ايديه ومسح دموعها خلااص ي فيروز بكفاايه مفيش دموع تاني مفيش وجع ولا ذل تاني
فیروز بصت ف عيونه بتسأل
جاسم : هنروح البلد وهكتب عليك اول ما نوصل وهتدخلي
البيت وانتي مرتي ومحدش هيجدر يجولك بم تانيفيروز اتفزعت : لا لا لا لا انت عايز تكمل الي بدأته وانا مراتك وبعدين انت واحد متجوز لا لا مش هقدر وبعدين جواز مین هو انا لسه صغيره
لا انسه انا مش هقدر ...
جاسم بخشونه مسك كتفها : ليه انشالله نجصه اید ولا رچل ولا انت ف ايه معاكي بضبط
فيروز : اهو هو ده بالظبط الي خايفه منه انت مش بتتفاهم ي جاسم بتجرح بعدين تداوي وانا معدش فيا طاقه لده كله
جاسم : غيريني انتي وشطرتك خليني كيف مانتي عايزة بس
ده هيكون فوج ف خلوتنه بس
غير كده انا زي مانا مهتغيرش واصل .. فكري زين ي فيروز لو عايزه ترجع للي كنتي فيه انتي حره لو عايزاني اكون سند ليكي والهوي ميهوبش نحيتك وتكوني ست دارك انتي حره برضو بس صدجيني لو رفضتي انا هكون معاهم عليكي مش هكون ف صفك تاني
ي فيروزا
فيروز قعدت تفکر وجاسم دور العربيه وكمل الطريق ...
فيروز ف بالها .. طب انا هقدر ارجع للذل ده تانيجاسم هيرفع عني الحمايه ده هيكلوني وكلهم بيكرهوني ف البيت الكبير اما لو رجعت ع اساس اني مرات جاسم كبيرهم والي كلمته بتمشي ع الكل محدش
هيقدر يعملي حاجه تاني وعشان يسندني لما يعرف اني ليا بنت ويكون ف صفي .. طب وبعدين ده غشيم اووي وانا بخاف منه . بس مش هنكر انه كان بيحن عليا وكان يدافع عني طب هو متجوز ومعاه عيال كمان ...
فيروز بصت ليه : طب ومراتك جاسم ابتسم ابتسامه جانبيه كان متاكده انها هتوافق بس هو
الي غبي ساب الغضب عميه كل السنين الي فاتت : مالها مرتي هيا ف شجتها وانتي ف شجتك وزي ما هجيبلك هجيب لها ومتجلجيش مش عشاني عندي ٤٢ سنه ابجا كبرت ده انا اجوم بچیش حررريم وغمز لها
فيروز اتكسفت اووي وجسمها اتوتر وبصت لجاسم قمه ف الرجوله راجل طول بعرض وكتاف عريضه تتوه بينهم راجل
العين تخجل تبص ليه سماره وحلاوة وملامح حداه بتبين قد
ايه هو شديد شفايف مزينها شنب كثيف شوية ولحيه
متحدده فك عريض وعيون دياابه وانف مسلول بيبين غرور
وثقة صاحبه شعر ناعم قصير وفيه بعد الشيب الخفيف اليزاده هيبه ووقار ...
جاسم ضحك : طب حتي اخجلي ولا اتكسفي كيف الحريم كلتيني بعنيكي
فيروز فاقت من شرودها فيه وشها بقا احمر من الكسفه ومن الاحساس الي اتسرب جوااه .. هيا نسيت يعني ايه تكون اونثه نسيت نفسها من الي
حصل فيها لكن هيا لسه بحلاوتها شعرها البني الكثيف ملامحها الجميله عيونها الخضرا جسمهاالممشوق من العمل الشاق الي كانت بتقوم بيه لكن وسط الي كانت فيه كانت بتهتم بنفسها وتعمل وصفات طبيعه ف البيت لشعرها وجسمها وكانت لسه اكنها بنت العشرينجاسم بصلها بطرف عينه وشفها سرحانه : ما الك روحتي وين
فيروز : مفيش انا حسه اني كبرت ع الجواز والكلام ده وراحت عليا
جاسم : انتي يعني جسمك يحل من علي حبل المشنجه ولا كانك بت العشرين انت مفكره
الي الحريم هتعملو فيكي ده زعل ع سمعة العيله الكريمه لاااه خاالص ده غيره وصرم من الحريم المنغمشه اكمنك حلوه حبتين تلاته وعيونك
خضر وشفيف..فیروز نطت حطت ايدها ع فمه : بس خلاااص كفايه مش عايزه اعرف
جاسم ابتسم وعض ايدها براحه فیروز شالت ایدها ولزقة ف الكرسي وفتحتش فمها طول الطريق
تاني وجاسم نفس الكلام ...
وصله البلد الساعه عشره ودخلو مع بعض
امها وجدتها بس الي كانو بيحنو عليها ...
الجده بدور : حمد لله ع سلامتك ي بتي نورتي ي جلب امك
تعالي ي ضنايه ..
عيلة فيروز عايشه فى بيت كبير اووي مكون من اربع طوابق كل دور فيه اربع شقق لكل راجل دور بعياله وحريمهم ابو فيروز ليه تلت اخوات
رجاله كل واحد ليه ابناء اتجوزه ف نفس الطابق وبنات
اتجوزت برا البيت الجد والجده لسه عيشين
الدور الارضي والبهو والمضيفه والمطبخ الكبير وكذا اوضه
تاني منهم اوضة للجد والجده
ومنهم اوض للبنات الي بتيجي زيارةالدور الاول للابن الكبير وعياله ومنهم جاسم الدور الثاني للابن الي بعده وعياله الدور التالت لا ابو فيروز
الرابع ده بناه جاسم من حر ماله ليه وكان بيحلم يسكن فيروز فيه لكن كانت عملت الي عملته و من سعتها مقفول ساعت كان يفتحه ويقعد فيه وديما كان يخلي فيروز بس تنضفه وكانت بتنبهر من جماله دكوراته مفهوش غير غرفة واحد بس مفروشه جاسم كان بيهرب فيها الدور اصلا عبارة عن برانده كبيرة اوووي
وغرفت نوم بحمام كبير جدا وغرفتين اطفال كبار بالحمام وغرفة سفره مفتوح عليها المطبخ
وغرفة المعيشه والبرانده الكبيره الي وخده نص مساحة الدور ولفه ع جميع الاوض
المهم
الجد شاف ترحيب الجده والام بفيروز خبط بعنف بعصايته ع الارض : بكفا ايه دلع ما اسخ فيهاالخاطيه دي ولا يلا همي غووري ع الزريبه
ام فيروز : بس دي لسه طالعه من عملية كبيره ولازمها راحه
الجد : اكتمي حسك ي مراا
فيروز قامت بنكسار وحزن لكن وجدت اید مسکت ایدها وقعدها جمبيه
جاسم بقوة : لااه فيروز متهخدمش تاني ولا حد هيبجا ليه کلمه عليه من السعاادي
الجد : يعني ايه ي جاسم بيه
جاسم : يعني خلاصك فيروز هتكون مرتي وهكتب عليها
مرات جاسم كانت قعده وسط الحضور وقامت زي التور الهايج
مروة بغضب : اااه ي كسر البيوت ي لمامة الشوارع لوفتي ع چوزي ابو عيالي و هتخديه مني ده بعينك
ي فاااج..
جاسم قطعها ومسك فكها بعنف : كلمه تاني وهجطعلك لساانك وفيروز بت عمي هتجوزها غصب عن الكل ولي مش عاجبه يخبط راسهاف الحيط والب عنددي جولته وزق مراته قعدها مكانها وبصوت عالي .. اي حد هيفكر يأذي مرتي بكلمه ولا حتي
حرف هيكون حسابه معايه
اي حد هيفكر يعمل معاه كييف جبل سابج هطينن عيشت الي خلفووه كلامي وصل
ام جاسم : سحرتك بحري سحرتك بسحر الغواني الفاجره
جاسم بغضب : ااااامه مش عايز حديث كتيير وعجلي بت اختك اني الراجل يتجوز واحد واتنين وتلاته وفهميها اني شغل الضراير مش عندي خلصنا ااا
امه اتكتمت وخدت مروة بنت اختها وطلعه الدور الي فووق
جاسم قعد وتصل ع المأذون : اية ياعم الشيخ معلشي جا صدك في خدمه عا ايزك بكره بعد العصريه كده ف كتب كتاب ماشي
تمام يلا مع السلامه
جاسم رفع عينه لكل الي قعدين مع عمامه وحرمهم وعيالهم واهل البيت كلهم: اظن كلامي وصل ... يلاي عروسه اطلعي
مع امك فوج بكره دخولتك ..جاسم اتصل بمدير مصنع الموبيليه بتاعه : ايوة ي استاذ
احمد من النجمه لاجي عندي افخم اوضة نوم واوضتين اطفال وسفره وركنه وجميع احتيجات الشجه وعندك المجسات ف المكتب
ي بدر اتصل بمكتب اجهزة كهربائية تحت ادرته برضو : ايوة . بكره من النجمه لاجي عندي بتجاز و تلاچه و غساله و اربع خمس تكيفات وتلاجه صغيره وغسالة اطباج وتلت شاشة
بلازمه
وكل احتيجات المطبخ من الابره للصروخ من محلاتنا التانيه عایز چهاز عروسه
کامل
بص ع الحريم : مین هینزل بدر یچیب باجي حاجت الشجه ولا وازم العروسه مع ام فيروز
الحريم بصه لبعض وفيه الي طاوع وفيه الي فضل ساكت جاسم اومأ بتفهم وقام دخل اوضة المكتب بتاعه طلع من الخزنه 200 الف جنيه
جاسم قرب من ام فيروز : خدي ي مرت عمي دول وهات
جميع الفرشه والهدوم فهمني الهدوم وجميع لوازمها كل الي
يخطر ع بالك هتيه لفيروز ولو عوزتي تاني اتصلي عليا من
تمانيه الصبح العربيه هتكون تحت رجلك انت وباجي الحريمالي هتروح معاكي
جاسم : ي جده ابعتي للحريم الي هتخدم ف البيوت يجو يفرشو الشجه وينضفوها ويرتبو كل حاجه من الصبح للمغرب عايز تكون كل حاچه چاهزه
اتصل ع واحد الي بيدير مزرعة الباهيم بتعته برضو حببنا مملين : ايوة ي غريب بكره الصبح جيبلي تلت اربع دبايح وتصل ع الطباخ يطبخ الي يطبخه والباجي يتفرج بكره كتب كتابي ...
بص ع اخواته وولاد عمه : من بدري اتفجه مع بعد وعزمه الناس كلها ع كتب الكتاب وانا هخليه حتي بعد المغرب عشان تلحجه يلا شفجت عليكم
تصبح ع خير جاي من سفر بردك وسبهم وطلع
ساب الدنيا كلها بتدي خمسات ف سبعات وطلع ولا ع باله
وهو ع السلم بص لفيروز المصدومه لحد دلوقتي وضحك وهو ف باله ههنيكي ي فيروز وهعوضك عن كل الي فاات هرجع ايامك الحلوة كلياتها
: احم ما تجومي ي فيروز شوفي حاالك بدل مانتي اتمسمرتي
مكانك اكدهفيروز كانت مسكه ايد ولدتها وتيها ف الي عمله جاسم وكانت
فرحانه اوي من جواها
فيروز اومأت براسها ومسكت وقامت وامها معاها
واخواتها البنات الي لسه متجوزوش
عند غيث الي قام منفوضه وقعد يبص حوليه
غيث بخضه : ميتيين ابوكي ف ايه ي بنت الملبووسة
ليالي : والله والله ف حاجه بتتحرك ف شورتك انا حسيت بيها ع رجلي ازاي بقا وايدك الاتنين كانو ع جسمي
غيث واقف مصدووووم بعد كده فاق وقعد يضحك ع اخره : اااه ي قلبي يلا هتموت مشلول حاجه بتتحرك
هههههههههههههههههه احا علياا...
وقعد : تعالي ي ليلي وانا هفهمك
ليالي قربت منه وعنيها ع الشورت وغيث كاتم ضحكته بالعافيه
غيث بحنان: تعاله ي ليل .. بصي ي بابا انت دلوقتي كبرت وبقيتي متجوزه ولازم تفهمي الحجات الثانيه الي بتحصل
بين المتجوزينليالي اومأت بفضول : ااه عرفني ونبي احسن انا عندي فضول هيجنيني
غيث ابتسم وضربها ع راسها براحه : بس ي جزمه مينفعش تقولي كده
بصي ي ليل الواحده لما بتبدأ يظهر عندها معالم انوثه زي صدرك يكبر جسمك يتدور وتجيلك البريود .. حلو كده
ليالي اومأت .. كده انت بقا بلغتي وتقدري تتجوزي وتخلفي ومعالم الاونثه الي عندك دي بتثير شهوتي وبتخليني عايز اجمعك
ليالي: يعني ايه شهوة ويعني ايه تجمعني وليه جسمي بيخلي عندك شهوة
غيث بهدوء : بص ي لول دلوقتي انتي لو قدام حاجه حلوة جاتو شكولاته مثلا وانتي بتحبيه هيحصلك ايه
ليالي : ببقا عايزة اكله
غيث : حلوو ليه عشان انتي اشتهيتي الحاجه دي وليه جسمك عشان دي طبيعتنا ك راجل وك ستربنا خلقنا بنكمل بعض انت تشتهي جسمي وانا اشتهي
جسمك عشان ده الطبيعي الفطره
الي اتخلقنا عليه غير كده هيبقا شذوذ عن الطبيعه
وليه جسمك انتي بذات عشان انا بحبك اووي وفي بنا اولفه ومحبه فيبقا عايز قربك احضنك ابوسك امتع نظري بجسمك عشان انت حتة الجاتو الي بشكولاته بتعتي وبقيتي حلالي ف
اعمل فيكي
كل حاجه امرنا بيها ربنا ...
غيث خد نفس : قوليلي ي ليل انت بتحسي بايه لما تكوني ف حضني
ليالي اتوترت من حركت ايده ع رجلها : ببقا عايزة افضل ف حضنك مطلعش وجسمي بيبقا سخن وبيترعش وو امم
غيث اوماً ليها وصوبعها اتحركت ع رجليها لحد ما وصل ل انوثتها : اممم ي ليلي وايه تاني
ليالي شهقت وجسمها اتنفض : ابيه اممم بيبقا في حاجه غريبه هنا مكان ايدك
غيث قرب منها ومسك خدها وبص ف عيونه : ايه هيا الحاجه
الغريبه نبض كده بوجع لذيذوببقا حسه اني عايزة حاجه انا مش عارفها
غيث : دي اسمها شهوة جسمك مشتهيني عايزني اوصل معاكي للابعد الحدود وهو الجماع
غيث خد ايدها حطها ع رجولته : اني ادخل ده عندك هنا
ونبقا جسم واحد نجتمع لحد ما نوصل
لقمة المتعه وكل واحد ينزل شهوته من المكان ده غير كده
مش هنرتاح
ليالي اتوترت لم غيث حط ايدها ف المكان ده لكن استغربت كان ف حاجه نشفه من شويه ف المكان ده راحت فين وكانت بتدور بایدها
غيث ضحك : انت بدوري ع ايه ي بابا
ليالي : فين الي كان بيتحرك كان ناشف
غيث : مات من الخضه تكلك عربيه .. قطعت الخلف وانا
4 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 660 is lis
ليالي : يعني ايه
غيث : خلينا نقول رجولتي وانوثتك .. بصي انوثتك ليه شكل
معين عشان تتكيف مع رجولتي .. يعني ايه انوثتك جميله
وليها شكل لذيذ وليها فتحهصغيره صح
ليالي اوماً بخجل ووشها احمر .. وانا رجولتي لازم تدخل ف المكان ده لما احس بشهوة عشان ارتاح جواه ليه بقا عشان لما
بشتهيكي بيحصلي انتصاب وبينشف زي ما بتقولي عشان اقدر اقتحم المكان ده ولما برتاح وبنزل شهوته بيرجع ينام تاني
غيث وايد ليالي لسه ع رجولته : فهماني يعني مثلا لو لمستيني زي مانا لمسك كده وحركتي عندي شهوتي هيرجع ينتصب تاني .. ومن الحجات الي بتزود الشهوة البوسه الحضن المس مناطق جسمك وانتي زي وحجات تاني كتير هعلمها
ليكي الايام
الجايه ...
ليالي كانت بتسمع لغيث وايدها بتتحرك ع رجولته ولما حست ببداية انتصاب قربت منه عشان تزود شهوته " بتدعك المصباح والمارد هيطلع وهيا متعرفش اخرتها الهبله
ليالي حطت ايدها التانيه ع فك غيث ولزقة شفيفها ف
شفيفه و بسته بوسات رقيقه وسطحيه غيث
حط ايديه الاتنين ع خددها وشعرها وخد شفيفه
ف بوسه عميقه امتص شفيفها مع بعض بعدين مص كل واحدلوحديها ودعبها بلسانه وعضها عضات رقيقه بین سنانه
غيث برغبه : افتحي شفيفك ليالي فرقة شفيفها بهدوؤ وغيث دخل لسانه بين شفيفها وحركه حركت دائريه ع لسانه ومتص رقها وليالي ايدها ع رجولته الي انتصبت غيث فصل البوسه
ليا الي : واااااو ده صحي تاني
غيث : صحي اسمها وقف انتصب ايه صحي دي
ليالي : مش انت الي قولتلي لما اخلص بينام
غيث ضرب ع وجه : انا غلطان فعلا الحق عليا ا تعاااليى وشال ليالي ونيمها ع السرير
غيث قرب منها وجاي يخلعها هدومها ليالي مسكت ف البجامه : ف ايه ي ابيه .
غيث جزع سنانه : هغلي ابيه دي خاالص وبعدين احنا شرحنا شفوي لازم عملي ونظري بقاا .. يعني هنشوف الديتلز الي اتكلمنا فيها
ليالي اوماً برفض : عييب بتكسفغيث : بتتكسفي عند امك ي بت مين دي الي بتتكسف وبعدين مش عيب ي لولي ده حقي كزوجك سيبي الهدووم
ليالي اومأت وغمضت عيونها وغيث خلعها هدومها براحه وببطئ وفك البرا وصدرها بقا قدامه لاول مرا كان هيتجنن
من شكله وحجمه والحلمتها الوردي محمره اووف كان هيتجنن من الشمات التلاته بالطول ع الخط الفاصل بين صدرها
و بعدين نزل شورت بچامتها وفتح رجليها براحه وكشف انوثتها الوردي الصغيره وشامه ع الخط الفاصل بين رجلها وانوثتها زود ضربات قلبه
و جسمه سخن وعرق من منظرها تحتيه
متخيلش انه هيجي يوم وتتكشف كده قدامه وتكون حلاله
الدم جري في عروقه زي النار
عايزها ومش هيقدر يبعد نفسه عنها عايز
يقتحم انوثتها ...
غيث بنفس عاالي : افتحي عيونك ي ليلي عشان خطري
ليالي فتحت عيونها وبص لغيث لقت جواه عنيه نظره وترت
ضربت قلبها كانت عنيه نعساانه
وجهه احمر وبيلهث وشفيفه مفتوحهحاجه بسيطه عنيه كان جواها نار ودبت في جسمها ونفسها اضطرب
غيث قرب عليها وخد شفيفها ف بوسه كل شهووة بقا يمص ويعض ويقطع ف شفيفها برغبه هتطلع من نفووخه وليالي بتحاول تجريه وهيا جسمها بيتلوي تحتيه نزل ايده من رقبتها لصدرها وداعب حلمتها وقرصه عليهم ليالي اتأوهت
بین شفیفه اقتحم صغرها بلسانه ليالي امتصت لسانه بحركه سريعه لما
صوبعه نزلت ع انوثتها ...
غيث فصل البوسه ونزل ع صدرها ومتصه زي الجعان و محروم بقالو زما ان امتص حلمتها ودعبها بلسانه وعضه عضات خفيفه ومتص جلدها وساب عليها ختمه شوه صدرها نزل قفل الباب بالمفتاح
وقرب ع السرير قدام ليالي العريانه وجسمها بيترعش من كم المشاعر وجسمها احمر وصدرها طالع نازل ... وخلع الشورت وظهرت رجولته المتصلبه بعروق نفره ليالي
شافت منظره وهو خد كل الوقت عشان تعرف شكل رجولته
ليالي نفسها كتمت نفسها من منظره مبقتش عارفه تغمض
عيونها من الصدمه جسمها اتخشب
من شكله ونبض قلبها نسي دقه من دقاتهغيث قرب منها وحط ايده ع خدها : اتنفسي يخربيت امكك بس متخفيش
ليالي : || .. د. د ه. يد ازاد
غيث ضحك : هاار اسود البت سفت .. بس ي لولي اهدي وخدي نفس وتكلمي براحه
ليالي خدت نفس وغمضت عيونها : ده ده هي. دخل عندي ازااي يخووف
غيث : متقلقيش ي بابا وحده وحده وهيدخل جواكي وجسمك هيستوعبه انا مقدرش اوجعك
وقرب منها اكثر : انا محتجاك ي ليل ولازم اقرب منك ورتاح وخد ايدها وحطها ع رجولته يامه ده مش هينام ليا اي ايدها اتخشبت عليه
Iriskغيث : متخفيش .. مش هدخله انهارده انا وعدت امك مش هدخل عليكي الاه بعد سنتين بس ده ف احلمهم طبعا اولا ثانيا لو انتي طلبتي مني كده انا هعمل كده لازم رضاكي
الاول
ليالي اوماً وغيث حط ايده ع جسمها : بتحبيني ي ليل وعايزاني معاكي ولا لا
ليالي : بحبك ي اب غيث بصلها برفعة حاجب .. بحبك ي غيث بحبك اووي ومش عايزه ابعد عنك ممكن اطلب حاجه منك ...
غيث : عيوني ي ليل
ليالي : امم يعني ... . المسني زي ما كنت بتعمل قبل ما تقوم
حاسه اني عايزه كده تاني
غيث قلبه دق وقرب منها خدها ف حضنه ومتص شفيفها وجسمه بيتحرك ع جسمها وليالي لفت ايدها حوليها ورجليها
بتداعب رجليها وكل حته
فيهم لمسه بعضيها غيث نزل بايده ع مؤخرتها
وقبض عليها براحه ونزل ع رقبتها بلسانه وصدرها
خصرها لحد ما وصل انوثتها
ليالي عيونها برقت وغيث فتح رجليها وعنيه ف عنيها ونزل
بلسانه ع بظرها ليالي شهقت بعنفمن لسانه الدافي ع انوثتها غيث دعبه بهدوء ف حركات دائريه ومتصه بين شفيفه
ليالي صدرها وجعها من عنف نبضتها ونفسها العالي جسمها سيب وعضلتها ارتخت وعقلها غيب وجسمها كان بيتنفض بشده بيترعش وشهقاتها وتأوهاتها ملت الغرفة السخونه الي جسمها وصلت لعنيها الي دمعته من كم المتعه الرهيب الي حسه بيه لاول مره وجع وجع ف انوثتها هيجننها
بقت تتلوي بين ايدين غيث وتمسك الملايه وتشد ف شعر غيث وجزه ع اسنانه من الي حسااه
ليالي بلهااث : هاااه غيييث غيث ارجووك مش قادره حسه هيغم عليا اممم هتجنن
غيث سرع وتيرة حركت لسانه ع انوثتها وايده طلعت ع صدرها واعب حلمتها ليالي خلاص هتجيب شهوتها غيث رفع وجهه وبص ع صدمت ليالي
ليالي بشهووة : لا لا ارجووك عشان خطري كمل كمل وقفت
ليه ..
غيث نام ع ضهره : حسك مش بتبدلينى الحب بحب وانكمش عايزاني جمبك قولت ابعد
ليالي قربت منه : لا عايزاك ي غيث عايزاك صدقني
غيث : فين ده وريني
ليالي قربت منه وباست شفيفه وحولت تعمل زيه وعضت شفيفه وامتصتها .. غيث ضغطع انوثتها الحساسه وليالي
اتأوهت وعضته جامد غيث زمجر
بمتعه ليالي شافت عضتها عجبت غيث بقت بتعضه اجمد وهيا بتمتص شفيفه ونزلت ع رقبتها ومصتها وبستها ولعقتها بلسانه ومصت وعضت كتفه وصدره وعضتهم عضات جامده
وغيث ايده ف شعرها
والتانيه ع مأخرتها بيداعب فتحتها
ليالي نزلت ع رجولت غيث ومسكتها بايدها الي بتترعش و باست مقدمت رجولته ولحستها
زي ما غيث لحس انوثتها ...
غيث بلهاات : بيتمص ي ليلي ده
ليالي مصته وحطت الراس بين شفيفها وصغرها الدافي ابتلعه غيث جسمه اتصلب اكثر وتنفض
من الي حسهغيث بزمجره : اممم ليل حولي تدخليه اكتر ف بوقك ولفي لسانك حوليه
ليالي عملت كده ودعبته بلساانها ودخلته اكتر ف بوقها ولسانه بيتحرك عليه
غيث شخر من المتعه ومسك شعرها بايده الاثنين وبقا يحرك رسها عليه بسرعه وينزلها وطلعها ع رجولته وليالي مصها بين شفيفها وبداعبه بلسا انها وغيث اتحرك اكثر ودخل رجولته جواه بوقها لحد ما حس بيها بتتخنق خرجها
ليالي جسمها كان وجعها من الشهوة وعايزه غيث باي طريقه هتجنن وعايزة ترتاح من الي حسااه كانت بتمص لرجولت غيث ف الاول عشان ترضيه لكن بعد كده حست انها عايزه كده واكتر عايزة تفضل تمص فيه كده انوثتها وجعتها ونبض فيها زاد وجسمها سخن اكثر ....
غيث خدها ف حضنه ونيمها ع السري وتعدل عليها ورجولت الي مليانه لعاب من شفيف ليال
حطها بي فخدها وضغط ع انوثتها
ليالي بلها اث : غيث ارجوك ارجوك متبعدش عني انا عايزاك
غيث زمجره : اممم عايزه ايه ي ليلي قوليليليالي : حسه اني عايزه ارتاح مشتهياك تدخل رجولتك جووايه لما مصتها بين شفيفي حسيت كده ااه ي غييث مش قادره
غيث شخر وهو بيحرك نفسه اسرع عليها : وانا مش قادر اكثر منك عايز ادخله ف ك ** هتجنن من رغبتي فيكي ي ليل بس ده وعد
ليالي بشهوة : وانا هكسر وعدك ارجوك دخله حتي منقولهمش انك عملت كده انا مرتك دلوقتي وانت بتقول ده عادي يحصل انوثتها كانت بتبض بوجع وشهوة
غيث بخشونه مسك شعرها : عايزاني انام معاكي ي ليل زي ما انا عايزك عايزاني ادخله فيكي
ليالي اومأ بعنف ونفس عالي غيث فرق رجليها الاتنين ونوثتها كانت غرقانه من شهوتها
غيث حط راس رجولته عن فتحته وضغط بقوة لحد ما اخترقها وحده وحده ليالي صرخت جاامد وقبضت ع كتاافه بضوفرها
غيث بشهووة : خلاص ي بابا دخل خلاص اهدي اهدي
ليالي بواجع ودموع : اااه مش قادره بيوجع اوووي همووتغيث : خلاص ي ليل الوجه هيروح دلوقتي ارخي جسمك و متشديش نفسك عليه عشان متتوجعيش اكثر .. ليالي رخت جسمها المتصلب وعضلات انوثتها الي قبضت ع رجولت وحولت تنسا الوجع
غيث باس راسها وخدودها منخرها وعيونها وشفيفها بوسات رقيقه وبين كل بوسه والتانيه بحبكك ي ليلي مش مصدق انك ف حضني بقيتي مراتي خلاص بقيتي مدام غيث ااه ي ليل بعشقك بعشقكككك
ومص شفيفها الاتنيني وهو بيمسح بكف ايدها ع شعرها وخدها وبدأ يتحرك جواها ببطء
ليالي كان فيه وجع عندها بس محتمل الرغبه والمتعه غطت عليه وبقت عايزاه يتحرك اسرع
حضنت غيث بايديها الاتنين ونفسها كان عالي اووي وشهقاتها وجسمها البدي بيترعش جنن غيث
غيث بقا بيتحرك اسرع واقووى وهو شفيفه في رقبتها وبيمتص صدرها وايده ع فخدها ضاغط عليه بقووة ليالي :
ااه غيييث بحبككك اوووي اوووي مش عايزاك تبعد عني
بعشقكك ي غيثي
اممم حلوو حلوو اووي الي بتعمله دهغيث ضحك وعنيه ف عنيها الملياانه دموع من المتعه ومسح ع خدها وهو بيتحرك جوااه
غيث : اسمه الي بعمله ده باااني * * اسمه اني هفشخ ميتينك الايام الجاايه ي ليل ده انت دمرتي رجولته بجهلك وانا هخليكي قطه شرسه ووقحه كمان ف السرير هشكلك ع ايدي ي قطتيي
اسمه مدخل ز*** ف ك **
وتحرك جواها اسرع وليالي اتمسكت فيه بقوة وضوافرها بتخدش كتفه ورقبته وجسمها اتشنج وجابت شهوته ليالي بعقل مغيب وجسم بيترعش بعنف ونوثتها بتنقبض بسرعه ع رجولته : غيث غيث انا ف حاجه بتحصلي اااااااه اممم ايه ده ايه ده اااه لذيذه
غيث زمجر : انتي جبتي شهووتك ي لبوتي نزلتيها ع ز *** الي هيفشخك ي ليلي
ليالي قربت منه بمتعه عدت الحدود ومص شفيفه بعنف وعضتها وسحبتها بين سنانه وايدها بتتحرك ع رقبته غيث زمجر بعنف وبقا بيخبط جوواه
بعنف ويرزع ف انوثتها لحد ما جسمه اتصلب وتشنج
ورجولته نبضت جواهاونزل شهووته سخنه نااار طفت وجعهم هما الاتنين وترمي ع ليالي الي لسه مغيبه
وهو بيتنفس بعنف : اممم ي ليل مبروك ي صغنن مبروك ي حبيبي وباس دمغها وخرج رجولته من جواها وخدها ف حضنه
ليالي : ايه السخن الي نزلته جوايه
غيث : دي شهوتي كده انا ارتحت وضحك هبقا اوريكي عامل ازاي او اشربهولك عادي برضو
ليالي بستغراب : تشربهلي
غيث : اممن ما هو لبن هههههههههههههههههه
ليالي : انت بتتريق عليا ي ابيه
غيث : احاا ابيه ده انا كنت لسه بني ** ي بنتي ابيه ايه
ليالي اتكسفت ودفنت وشها ف رقبته غيث شالها وليالي فاقت من المتعه وحست قد ايه هيا موجوعه
ليالي بوجع : براحه ارجوك عندي وجع فظيع
غيث بحزن : حقكك عليا سمحيني هو اول مره او مرتيني
وهيضيع خاالص متخفيشوقعدها ف مايه دافيه وسعدها تاخد شور ولفها ف البرنس وقعدها ع السرير ودخل خد شور سريع وغتسل وطلع لفف
المنشفه ع خصره
والباب خبط ليا الي اتخضت وغيث شاور
ع شفيفه بمعني هوووش
غيث شور لها بمعني .. هوووش
ولم هدومهم من الارض ولبسها تيشرت من بتوعه وصل لركبتها وغطها وقالها نامي وهو لبس تيشرت وشورت كل ده بسرعه جدا وطفي النور وفتح المفتاح براحه بعد كده فتح الباب عادي
خديجه : انا بقالي شوية بخبط ف ايه
غيث : كان معايه مكالمه وكنت ف البلكونه لسه واخد بالي
خدیجه : ااه ماشي فين ليالي
غيث : نايمه من بدري اهي
خدیجه بصت عليها : ونايمه ف سريرك ليه غيث بلاش تهوور
غيث : وايه الجديد ماهي ديما نايمه ف سرير ومحتله حياتي
خدیجه : ااه بس دلوقتي فيه فرق اوكي خالي بالك من حاجه زي دي ويريت تصحيها ترجع اوضتها...
غيث برفض : تؤ مش هترجع اوضتها تاني من انهارده مش هتنام غير جمبي
خديجه : يعني ايه ب .. قطعها بدر الي خرج من جنحهمبدر : ايه ف ايه صوتكم عالي ليه
خدیجه : اخوك منيم البنت ف سريره ولما قلتو ترجع غرفتها قالي لا مش هتنام غير هنا من انهارده
غيث بلا مبالاة مراااتي ....
بدر اوماً : خلاص ي ديجه اهو قالك مراته هو حر بقاا بس میر جعش يندم بعدين البنت لسه صغيره ومش هتقدر تستوعب كل الي بيحصل وهو الي هيشيل اليله ف الاخر يلا بينا
خديجه : ايوة ي بدر بس لسه محدش يعرف انها مراته مش بنت اخوه وو
غيث قطعها : تتخرج وهعملها فرح كبير والدنيا كلها هتعرف واظن اني مفيش حد ليه عندي حاجه وانتي اكثر واحده عارفه انو مش بيفرق معايه كلام حد .. كانت فين الناس دي لما ربتها وهيا لسه بيبي واكلتها وغيرتلها وكنت ليها ام واب وصاحب بعد احترامي ليكم طبعا محدش ليه اي حق ف ليل قدي بتعتي انااا وبس .
خديجه اومأت ومشيت وبدر ربت ع كتفه: تصبح ع خيري
غيث وراح وراه خدیجهغيث دخل الاوضه وقفل الباب وراه وخلع التيشرت بتاعه وخد السجاير ودخل ع البلكونه بعد ما بص ع ليالي لقاها سرحانه وتيها ف دنيا تانيه ورسها بس خرجه من تحت
الغطاه ..
دخل البلكونه ولع السجاره وخد نفس عميق وزفره بقووة وكانه بيطلع كبته فيها وقعد يفكر ف الي حصل وزاي شهوته سيطرة عليه وزاي ده حصل ليه وصل معها للمرحله دي بدري كده ليه مستنهاش حتي لو طلبت منه كان المفروض عمل حدود ايوة مراته لكن لسه طفله ولا تفقه شئ كاان بيتنفس دخان السجارا بشروود وحس بكف رقيقه بتلمس ضهره والخدوش الي ع كتاافه ورقبته
ليالي بدمووع : هو دي من ضمن الحجات الي بتحصل بين اتنين بيحبه بعض .. يعني الي عملته معاليه من شوية هو نفسه الي عملته مع نانا
لدرجة انها خربشتك زي ما انا عملت وشهقة
بحزن
غيث غمض عيونه اخرة الصراحه المفرطه مسح وجه
وطفي السجارا ولف ليها .
غيث : ليل انتي حاجه وهيا حاجه تاني خاالص صدقيني ...ليالي : نمت معاها زي ما بتقول ولا لا
غيث اوماً بهدوء..
ليالي غمضت عيونها : حصنتها زي ما حضنتني بوستها
لمستها شوفت جسمها اشتهتها
مسحت دموعها لما اتوجعت بصيت ف عيونها وانتي عنيك بتلمع زي ما بصت ليا وقعدت تهز دماغها برفض
.. ودموع
غيث : لا ي ليلي انا عملت كده معاكي انتي بس انتي بس حببتي ي ليل انا عملت كده من عشقي ليكي ...
ليالي : وانا قرفانه من الي عملته معاك وقرفانه منك والحجات المقززه الي عملنها انت من كام يوم كنت عمي ازاي اتعريت قدامك ازي وصلنا لكل القرف ده انت الي وصلتني للمرحله دي وخليت شهوتي اتحكمت فيا خلتني لعبه ف ايدك زي ما انا طول حياتي كلها لعبه بين صوابعك انا بكرررررهك ..
غيث واقف مصدوم مين دي هيا نفسها الي طلبت مني نوصل لا بعد الحدود ده طفله متعرفش قيمة الي حصل لا لالا ولو دي
مراتي حقي وزيااده انا اتسرعت بس ده من حبي فيها اااه ي
وجع قلبي
هونت عليك ي ليل تكرهني عشان لقيت راحتي جواه حضنكليالي طلعت تجري ع اوضتها وغيث فاق ع رزعت الباب ...
رما نفسه ع السرير وحس بحاجه رطبه شاف دم عذریت لیل وبعض السوائل الي نزلت منهم
قام بكل غضب زي التور الهايج فضل رايح جاي ف الاوضة كسر المرايه والبرفانات الي عليها كسر كل حاجه ايده لم مفرش السرير ورماه وقلب المرتبه خاالص دمر الغرفه من القهرا الي جوااه
الباب فضل يخبط داره ايده المجروحه من القزاز وراه ضهره وفتح الباب شاف بدر و خديجه وليل
عند باب غرفتها بتبص ليه بنظره مفهمهاش اول مرا میفهمش ليله
بدر بخوف : ايه الصوت ده ايه الي حصل انت كويس
خدیجه قربت : ما الك ليالي فين
غيث قفل باب الاوضة زياده عشان ميديش لحد فرصه يشوف الي حصل او بمعني اصح يشوف الملايه الملطخه بدم ليل :
مفيش حاجه بنتك وراكي اهي بعد اذنكم وقفل الباب ودخلحط ايده تحت المايه وهو النفس بيوجع
صدره من الخنقه الي حس بيهاا ...
خديجه و بدر قربو من ليل بقلق
خديجه : مالك ي ليالي ايه الي حصل عشان یکسر اوضته کده انتو اتخنقته
ليالي هزت رسها بلا مبالاة ورفعة كتفها لفوق : معرفش ي ماما انا صحيت ودخلت اوضتي
من بدري ..
بدر لمح رقبت ليالي وبص ف عيونها وزي ما يكون فهم الي حصل وان غيث شكله اتسرع وليالي جرحته بالكلام او مثلا رفضته عشان يتعصب
بدر اوماً ليها وليالي اتوترت من نظرت عيونه وحست انها مكشوفه
بدر : خلاص ي خديجه تعالي وانا هتكلم مع غيث الصبح
تصبح ع خيري ليالي ...
وخد خديجه ودخله غرفتهم وهما جواهم مية سؤال وليالي دخلت اوضتها وجهشت من الي حسه بيه وجع سكن قلبها متعرفش سببه هو عشان غيث عمل معاها كده ولا عشان عملهمع غيرها ولا عشان الوجع الي شفته ف عيونه بس غصب
عنها ..
الي حصل وشفته وعملته مكنش قليل عليها حجات اول مره تشوفها احساس اول مره تحس بيه دي حته متعرفش يعني ايه عادة سريه مرسة جنس مره واحده مع الي كان عمها ايوة الشهوة غمرتها
وتبعت شهوتها ورغبتها ولما فاقت حست بصدمها
شلت اطرفها قلبها وجعها واتخنقت وكانت قرفاانه لسه مش مستوعبه ان ده جوزها وان دي حاجه طبيعيه هو الي وصلها تطلب منه يكمل خلاها
عبده لشهوتها لكن ده كان من حبه ورغبته ف معشقتوه الي تجهل كل ع حاجه عن العشق والغرام
والهوس والجنون والشهوة والرغبه
ف لما عملت كده من غير ما تستعد جيه معاها
بنتیجه عکسیه
وانا احب اقولكم ان ده بيحصل للبنات الي مش متقبله الزاوج او مش فهمه الي مقبله عليه او حتي فهمه ولكن كل واحده
بتختلف عن التانيه ودي اول مره ليها ف بتقلب بنتيجه
سعات ومش ديما عكسيه ومع اول ممارسة جنس بتفوق من
الي هيا فيه اذا كان واجب او شهوة او عاده ولبد من تنفزهاليلة الدخله .. وحرفيا بتفقد الشغف وبتكون قرفانه ونفسها بتقف من الحاجه دي بس مع الوقت بتتقبلها يامه بحب يامه عشان شهوتها يامه عشان ده واجب عليها وده بيكون اساسه زوجها.. و كل ده بيبقا عمتا اساسه
المصيبه الكبري الزواج المبكرر للبنات .. سعت مش بيحصل اي حاجه من ده كله لو الزوجه مستوعبه ده وكبيره وفهمه كفاايه .. يلا نرجع
عند مصطفي نزل تاني يوم الصبح وطلع ع البلد ... وصل عند اهل جوز عمته المتوفي وقابل اخوات جوز عمته ورحبه وهلو بيه وطلب يقابل كبرهم وده الي حصل
مصطفي : بص ي عمي انا جي وطالب منك تفهمني وتحكم عقلك وبلاش تهور
العم : خيري ولدي جلجتني
مصطفي : بص ي عمي عمتنا من ساعت اخوك الله يرحمه اتوفي واحنا حطنها جواه عنينا هيا وبنتها
وربنا يعلم .. لكن لما بنتكم تحاول تبوظ سمعت بنت عمي
وتعملها مشكله انا مش هسكت انا كان ممكن الدبها بطريقتي
لكن رجعت لرجالتها الاول .. وبرضو عشان مكنش اتعديت ع
حرمة بتكمالعم : عداك العيب ي ولدي بتنا واحنا اولي بربيتها عملت ايه
هياا..
مصطفي : لمؤخذها ي عمي الحج مش هقدر اقول غير انها كنت عايزة تفضح بنتي عمي و خاضت ف عرضها والكلام ده
مفيش غيري انا وانتي نعرفه
لاني مردتش اعمل مشاكل وتبقا فضيحه سببها
حريم .. خدو بنتكم ربوها علموها الصح من الغلط جوزها انتو حرين لكن وربي لو فضلت قاعده ف بيتنا انا هفرغ الطبنجه دي فيها ...
العم : لاه ي ولدي وكتر الف خيرك چات من عندك ولد الدهشوري حداهم عندنا تار وانا هجوزها لكبيرهم لاجل ما
يوجف الدم الي بناتنا
عشان من اصلو كل بناتنا اتجوزه
واتستره بدري
مصطفي ابتسم بشماته وف باله .. يلاي دره كبرهم حتي وحده ده انتي هتكوني مسااحت سلالم عشان تعرفي تلعبي
بديلك ي بنت الكلب ...
مصطفي وقف : حلال عليكم يلا استأذن انا
العم : هتتغدا حدانه ي حضرت الظابط عيب اما ال ده احناحتي اهل كرم
مصطفي : خيرك ساابق ي كبير
العم : ع العموم كلها اسبوع وهنكون حداكم نخدوها نكون اتفجنا مع كبير الدهاشره وتيجي ع دخلتها طوالي
مصطفي : تنوري عم الحج بنتكم محدش يقدر يعترض يلا سلام علیکم
مصطفي طلع عربيته ورجع اسكندريه وهو شافي غليله من
رغد من غير ما يلمسها ولا يجيب سيرة
اسما ا ع لسان حد ولا حتي برضو يفضحها ف الاول وف الاخر بنت عمته برضوو
عند ليل نزلت راحت لاسما لانها كنت مخنوقه ومش طايقه تقعد ف الفيلا ...
ليالي اتصلت باسما : ايوه ي سوو انا تحت بيتكم تعاالي خوديني
اسما قفلت معاها وحطت حجاب ع شعرها ونزلت تجري ع السلم وخدت ليالي ف حضنها
اسما بقلق : انتي كويسه انا كنت جيالك غيث كلمني الصبحوهو رايح الشغل وقالي روحلها ..
ليالي هزت دمغها برفض وعنيها اتملت دموع ...
اسما : طب تعالي تعالي
ليالي مشيت معها وهيا بتعرج ومشيتها مش مظبوطه ...
اسما بستغراب : ما الك بتمشي كده ليه
ليالي اتوترت وسكتت
اسما اومأت بتفهم وخدتها وطلعه شافت دره وقفه قدام باب الشقه ونزله بصت لاسما بتشفي وضحكت بخبث
اسما بصتلها بغضب ومقدرتش تمسك نفسها : متفرحيش
اووي كده ي خبيثه مصطفي ابن عمي عرف الحقيقه وعرف انك انتي الي وراه العبه الزبله
الي ذيك ي قذره وبصتلها بتشفي ولعلمك شكرا لعبتك جت ف صفي وعترفلي بحبه وهيفاتح
ابوه انهارده عشان يتقدملي وبقا مراته حلاله
بيباي ي قطه
دره الغل والحقد بقا يخر من عنيها دخلت شقتهم تاني وفتح اوضة ولدتها ورمت الشنطه من ايدها
وفكت حجبها بغل وبقت تشد ف شعرهاامها : مالك ي بت دخله بتشدي ف شعرك زي المجنين ليه
دره بقهر : هتجنني ماما عملت المستحيل عشان اوقع بنهم
وبرضو مفيش فايده لفت عليه اسما الوسخه مصطفي ي ماما هيطير مني وعايز يتقدملها وهيفاتح ابوه ف موضوعها انهارده
امها بحقد : ده بعينها بنت رشا وانا هيا والزمن طويل مصطفي مش هيكون ليها ابدا متحرقيش انتي دمك وشوفي امك هتعمل ايه
وخدت بعضها وطلعو لاخوها ابو مصطفي دره قعدت بسعاده وعارفه ان امها هتبوظ الجوازه ...
عند اسما وليل طلعت اسما بيها فوق السطح ف القعده الريقه لوحديهم عشان تعرف تتكلم
معاها برحتها ...
اسما بهدوء : هاا بقاي ستي حصل ايه ...
ليالي : غيث عمل معايه علاقه
اسما : ازاي يعني
ليالي : حجات متجوزيناسما عشان عرفها ليالي متعرفش اي حاجه ف اي حاجه ف فكرت انه عمل علاقه سطحيه معاها
اسما : ايوة يعني وفيها ايه ي ليل ما هو جوزك دلوقتي حقه يلمسك باي طريقه
ليالي بنزعاج : طريقه مقرفه اني اكون عرياانه ف حضن الي كان عمي ويعمل معايه الي قال عليه ويوجعني بالطريقه دي ده ده انا مش قادره امشي من الوجع
اسما حطت ايدها ع فمها : نا ام معاكي
ليالي اومأت
اسما : يعني دخل عليكي وجمعك بطريقه كامله وشورت بيدها دوريه ودخلت صبعها السبابه عشان ليالي تستوعب الكلام اندمجتوو يعني
ليالي اومأت : ايوة ي اسما ايوة اقولك الفظ الزباله الي قلهولي
امبارح عشان تستوعبي
اسما حطت ايدها ع فم ليل : لا لا خلاص انا مستوعبه لكن انتي استوعبتي ازاي اصلا ...
ليالي : هو الي فهمني وقعد يشرحلياسما فصلت من الضحك وهيا مش قادره تستوعب ان غيث هو
الي فهمها ...
ليالي بغيظ ودموع : انتي بتضحك انتي مش حسها بالي جوايها انا اصلا غلطانه اني بحكيلك ...
اسما قامت حضنتها ومسحت دموعها : انا اسفه حقك عليا متزعليش و باست خدها .. بس انتي ايه الي مزعلك اينعم هو اتسرع وبعدين هو كان مواعد امك يدخل عليكي بعد سنتين
ايه الي حصل
خلاه يعمل كده ...
ليالي بإحراج : ا. انا الي طلبت منه
اسما بصدمه : نعم ي عمررري انتي ايه .. وكمان انتي الي زعلانه .. ايه بقاي ختي الي مزعلك
ليالي بحزن : عشان هو السبب هو الي وصلني اطلب منه .. وعشان عا. عامل كده مع الي اسمها نانا دي ...
اسما : انتي مين قالك
ليالي : انا عرفت انا مش غبيه اوي كده وبعدين هو اعترفلي ...
اسما : بص ي ليل غيث عمل كده لما انتي مكنتيش معااه .ليالي قطعتها : انا طول عمري كنت معاه
اسما : افهميني انا قصدي مكنش يقدري يجي جمبك كده واكيد هو عمل معاها كده شهوة جنس بيفرغ طاقة اكيد مش حب او عشق غيث بيحبك
انتي وبعدين هو راجل وليه احتيجاته وانتي كنتي لسه صغيره وهو حتي لما كبرتي رفضه الي عملوه معاكي وبتقولي
قرف ..
ليالي : يعني
اسما : يعني مش من حقك تحسبيه ع الي فات حقك تحسبيه من لما بقيتي مراته ونصيحه مني لو فضلتي نفره منه بالطريقه دي مش بعيد يرجع لها تاني ...
ليالي شهقت : لا مش ممكن هو قالي انا سبتها هو وعدني
اسما : اهو رديتي ع نفسك سابها عشان خطرك سابها عشان وعدك عشان متزعليش وانتي عملتيه ايه بقا
ليالي بحزن : قلتلو كلام وحش قلتلو بكرهك امبارح كسر اوضته وانا انا بصتله ولا كنت متاثره بالوجع الي شوفته ف
عيونه .. والصبح وهو نازل شوفته لافف ايده حتي مش بص
عليا ومشي ع طولاسما بعتاب : اخص عليكي ي ليالي بجد ليه عملتي كده ليه
ليالي بدموع : مش عارفه حسيت اني كنت مخنوقه ع قرفانه مش عارفه كنت متلخبطه
اسما : هو غصبك ع نام معاكي بالعافيه طلب منك حاجه وعملتيها غصب عنك عشان كده قرفتي
ليالي هذه راسها برافض وبدات تحكي ل اسما ان هي اللي كان عندها فضول هي اللي قومت شهوته هي اللي طلبت يلمسها اكثر ولما بعد عنها هي اللي قربت منه ولمسته في الاخر هي اللي طلبت منه يكسر وعده حطت ايدها على فمها وغمضت
عيونها بقهره وجهشت في بكاء يمزق القلب
اسما حضنتها وربتت ع ضهرها : كل مره بتتسرعي وكل مره بتوجعيه من غير ما تفكري وف الاخر بتردي ع نفسك بذات
نفسك طب ليه التسرع امسكي العقل شوية انتي بقيتي متجوزه دلوقتي مينفعش كده ي ليل
ليالي بعدت عنها ومسحت دمعها : الي حصل كان غريب عليه
كنت حسه اني مش ف وعي وبعدين الوجع صعب اووي ولما
فوقت اتكسفت جدا وبقت ملخبطه
اسما : عادي ي ليل ده لازم يحصل معاكي عشان دي اول مرهوبعدين اكيد لازم تتلخبطي لازم تحسي بوجع لازم تتكسفي
وبعدين هتتعودي على كل ده وكمان ده غيث غيث يا ليل ما ينفعش ان انتي كنت تسمعيه اي حاجه توجعه ده بيحبك و بيعشقك اكثر من نفسه ده بيشوفك بيفرح وعينيه بتلمع انا مش عارفه ولا قادره استوعب انت ازاي قدرتي تقولي له انا بكرهك و توجعيه بالطريقه دي يالهوي يا ليل طب انت دلوقتي هتصالحيه ولا هتفضلي واخده موقف ولا هتعملي ايه بس انا من رايي ان انت لازم تراضيه وبسرعه عشان ما يفكرش يروح لنانا .. اسما قالتها بقصد عشان ليل تفوق من دور الطفوله ده وتبقا زوجه بتغير ع زوجها ...
ليالي اتنفضت : لا طبعا مستحيل انا مش هسمحلو
اسما : ليه مش انتي الي بعدتيه عنك .. عيني فيه وقول اخيه
زي ما بيقولو سبيه يشوف نفسه
ويروح لوحده مش بتقرف منه ...
ليالي : اسما خلاص لو سمحتي اسكتي وبيئس اصلحه ازاي
قوليلي عشان خطري
اسما بتفكير : اممم معاكي فلوس
ليالي : اها معايه الكرديت كارد بتاع غيث
اسما بغيظ : تففف عليكي ومش مكسوفه برضو انا حبيبييسبلي الكرديت بتاعه وقوله بكرهك ده انا احطه ف عنيها
ليالي ابتسمت ع كلامه : واه صح ايه حكايت مصطفي ابن عمك
اسما : لااااده حكايه طويله تعاله هلبس وننزل مع بعض نعمل شوبنج وحكيلك وقولك تصلحي غيث ازاي ما انتي بقيتي
مودام بقال
ف الصعيد ... كان البيت الكبير ع قدم وساق الصنيعيه جابت الادوات وركبتها والعفش وع دماغهم جاسر من سته خلصو ع تمانیه كده ركبه الحاجه ونصبوها مكانها وبعد كده الحريم
نزلت تجيب الحاجه الي امر بيها جاسم والي يجبوه من ستاير لفرش وسجاد الهدوم لادوات مطبخ كانت العربيه تشحنه ع البيت ووراها التانيه ع طول والحريم الي بتشتغل ف البيوت تنضف الشقه وترص وترتب
كل حاجه ف مكانها ع العصريه مفضلش غير لبس الشقه وقمصان النوم والبرفانات والمكياج والذي منه ام فيروز
طلبت من حريم اخوات جاسم هما
الي ينقو الحاجه دي وكده عشان صغيرين ويفهمو عن الحريم
الكبيرهالطباخ جيه من النجمه مع الجزار ووقفت الرجاله ومعاهم جاسم ع الدبح ولما العصر ادن ويعتبر كل حاجه خلاص تمام
غيث اتصل بالحلاق وجيه حلاقله ف البيت وروق عليه واتصل بكوافير كبير ف المحافظه وجابو مخصوص لفيروز مع فستان ستان بسيط ابيض سكري
وعملولها كل حاجه تتخيلوها ولما خلصت بعد العصر حست انها رجعت عيله .. البيت اتمله حريم والرجاله الي اتعزمت بتتغدا ف الصوان براه والمأذون مع ادان المغرب
جيه كانت الحريم شطبت كل حاجه ف الشقه وعطرتها وعطو المفتاح للجده وخدو وجبهم ولحمه لعيالهم كمان وحقهم ومشيو
دخل المأذون ف المضيفه المليانه رجاله وكتب الكتاب وجاسم حط ايده ف ايد عمه وهو حاسس انه رجع عشرين سنه وراه والفرحه مش سيعاه ...
طلع ضرب نار والحريم عرفت ان الكتاب اتكتب فضلو
يزغرطه جاسم شاور للدجيه الي اخواته
اجبوه ودخل ع فيروز.. يريت تقرأ الاغنيه بمكان جاسم
تطمن لا يَجِئ فبالك
جَفَا مِنِّي وَطَارِئَ غِيَاب .
تطمن وأنت عارفني
أبيع الناس لأجل اشريك . أنَا مَلْهُوف لوصالك
ترا ماهوب وقت عتاب . تعال وخليني أنسى
هُمُومِي الله يخليك . يا ملهمني يَا أَسَرَنِي
یا قاريني بليا كتاب . يا عازفني عَلَى نَأْي
الْغَرَامِ إِلَى عَبر طاريك . تطمن لا يجى فبالك
جَفَا مِنِّي وَطَارِئ غِيَاب . تطمن وأنت عارفني
أبيع الناس لأجل اشريك . أبي تستوطن ضلوعي
جرحي بغرامك طاب . أنا سلمتلك قيد الْمَشَاعِر
مَنْ كَثُرَ مَا غليك . يَا سَاكِن بَيْن ضلعيني
يا مغنيني عن الأحباب . يَا كُلُّ النَّاسِ فِي عَيْنِي
تفضل قَلْبِي بَين ايديك . تسلهم لِي بِطَرَف عَيْنَك
واضيع بظلمه الاهداب . واشوفك كيف تناظرني
وَالْقَانِئ غَرِيق فيك . أبي تستوطن ضلوعيجزحي بغرامك طاب . أنا سلمتلك قيد الْمَشَاعِر
مَنْ كَثُرَ مَا عَليك
انزفت فيروز ع الاغنيه دي بطلب من جاسم الي اول ما دخل عليها وسط الحريم وهو عينه مش شايفه غيرها هيتهبل من جماالها وكانت زي الملايكه ...
قرب منها وباس جبهتها وايديها وعيونها الي اتملت دموع وهو داخل عليها بجلبيته البيضه وكان فيه زي البدر ف تمامه والفرحه رجعته شب تاني
قرب منها وهمس ف ودنها : خلاص ي فيروزي خلصت بجيتي حلالي اوعي اشوف عيونك الحلوة دي تاني ماليها الدمع اضحكي يلا لاجل خاطري
فیروز ضحكت ومسحت عيونها براحه غصب عنها وهو داخل عليها شافت عوض سننها الي فاتت كلها الي شغلها عشانها والي عملوه كلو عشان خطرها ف يوم واحد خلها مصدومه لحد دلوقتي ...
الحريم بقت تضحك وتغمز لبعضيها ومش مصدقين ان دهجاسم الي هيمشي ف البلد يهز شناب من هبته اخواته البنات واخوات فيروز قربو عليهم بتلت صواني دهب
فيروز بصتله بصدمه جاسم ضحك وقرب منها : هكسيكي من ساسك لراسك دهب ي فيروزي هعوضك وهخلي كل عين شمتت فيكي تنكاادي دهبي
وخد من اول صنيه مشربيه غطت من اول صدرها لخصرها وتاني صنيه خد 12 غوايش ف ايدها اليمين سته والشمال سته غير الكفين والصنيه التلته فيها الخواتم الخمسه بلدبله ومعاهم حجلين دهب وتلت سلاسل صغيرين وحلق كبير
لبسها المشربيه والغوايش والدبله
جاسم : اکفایه كده والباجي حطوه ف علابه تلبس منهم ع زوجها وبص لاخته.. خدي المفتاح من جدتك وطلعيهم شجت فيروز
فيروز بهدوء : بس ده كتيري جاسم
جاسم بهمس: مفيش حاجه تکتر ع عيونك ي فيروز
قربت الجده وحضنتهم وبركت ليهم وام فيروز حضنتهاامها : بعد الصبر جبري بنتي وانتي صبرتي وربنا عوضك بزين الرجال وجولتي انا غلط وستاهل الي بيحصل فيا وتحملتي كتير جيه الوقت الي تفرحي فيه .. افرح ي بنتي وفرح جاسم الي هيطير بيكي من الفرحه .. وقربت حريم كتير وبركت
الفيروز ومنهم الي طمعان ف رضاها من اجل ينول رضا جاسم ...
جاسم خد ايد فيروز : يلا عن اذنكم البيت بيتكم وطلعو ع السلم وسط زغريط الحريم منهم الفرحان ومنهم الحاسد ومنهم المقهور ...
فيروز طلعت مع جاسم اول السلم وبعدين حط ايده ع خصرها وشالها لحد باب شقتهم
فيروز متشعلقه في رقبته وبتضحك ع عمايل جاسم ومش متخيله انه هو ده ابن عمها الي كان جلادها .
جاسم بضحكه : ايه هتضحكي عليه فكرتيني كبرت يااك
فیروز هزت دمغها وجاسم فتح باب الشقه الي اخته سابت
فيه المفتاح ودخل بيها ونزلها براحه
فيروز جريت تتفرج ع الشقه وجمالها ومش متخيله ان ديشقتها وجاسم وراها فرحان لفرحتها
فیروز فتحت اوضة النوم ووقفت قدام الباب جاسم حضنها من وراه : عجبتك الحاجه الي جابوها
فيروز اومأت بتوتر من ايده الي بتتحرك ع وسطها
جاسم بحب : ده كلو مؤجت لحد ما تنزلي وتختاري الي يعجبك وع هواكي بنفسك
فیروز لفت ليه : لا حلو والله وكل حاجه جميله تسلم ع كل الي عملته عشاني انا مش قادره اوصفلك فرحتي
جاسم : ولسه ي فيروز ولسه .. ادخلي يلا غير هدومك وانا هچيب العشا و چاي وراكي ...
فيروز اومأت بكسووف ودخلت الاوضه وشافت القميص الابيض الستان بالروب بتاعه ع السرير
وقلبها دق وف بالها .. طب انا هقدر البس ده قدامه انا بتكسف منه اووي بس هو بقا جوزي دلوقتي
لالالا مش قادره .. اممم لا هتقدر عشان خطر فرحته تكمل وعشان خاطر اشكره بعد ما رفع
راسي وفرحني وعله من مقامي لما اتكتبت ع اسمه
جاسم دخل فواقها من شرودها وهو شايل صنيه العشا حطهاع التربيزه الي حوليها انتريه
ف جمب بيطل ع الشرفه .
وقرب منها : ايه ي فيروز لسه واجفه عندك يعني
وشاف القميص الي بتبص عليه وقرب منها مسك وجنتها بعيون بتلمع : خجلانه يااك ع العموم براااحتك واصل اوعي تعملي حاجه مش ع هواكي وانا هنتظرك عمري كله ي فيروز لاجل ما انول حبك .. انا عارف اني سواعي جسيت ع
فیروز قطعت كلامه لما حطت ايدها ع فمه وهيا بتهز رسها : لا ي جا اسم عداه وفاات مش عايزه افتكر وبعدين احنا ولاد انهارده وكفايه الي عملته
عشان خطري ..
جاسم اومأ لها : خلاص هروح انا الحمام الثاني وانتي خدي راحتك هناا
فيروز اومأت وجاسم فتح الدولاب وخد غيار نضيف
وهو طالع : فيروز متنسيش تتوضي لاجل ما نصلو ركعتين
خلي الفرحه تمله دارنا ...
فيروز ابتسمت وخدت القميص وخدت اسدال من الدولاب
ودخلت الحمام خدت دش بارد نعنشجسمها وبصت ع نفسها ف المرايه وشافت مكان العمليه الاخيره وتصدمت لما شافت مكان العمليه القيصري وحطت ايدها ع فمها .. اعمل ايه انا مش عايزه افتح موضوع ليالي انهارده لسه شوية امم ي رب اعمل ايه خلاااص هقوله طفي النور وحاول میشوفنيش دلوقتي .. واتوضت ولبست القميص ولبست الاسدال وطلعت كان جاسم بيمشط شعره القصير ولبس قفطان ابيض خفيف والبوكسر الاسود باين منه وعضلات ظهره وكتافه وضحين بص لفيروز ف المرايه ورش من برفانه ولف لها
فیروز شافت منظره وبلعت رقها ونفسها اتوتر من ريحيت برفا انه الي بتعشقها ومش بيرش غيره
من زماان ...
جاسم : يلاي فيروز تعالي نصلو
فيروز قربت منه و وقفت وراه وعنيها كلها دموع وجوها بتدعي ربنا يتم فرحتهم ع خير
جاسم خلص ودع دعاء المتزوجين وقرب من فيروز وقفهاجاسم بضحكه: تعالي اتعشي احسن تفرفطي مني وانتي لسه طالعه من عمليه مكملتیش شهر
فيروز اتكسفت : انتي الي فجأتني وفجأت البيت كله وعملت كل حاجه ف يووم
جاسم : ده كان يووم طويل جووي بس عده ي فيروزي واخرته اهي اديكي جمبي وقعد فيروز جمبيه وعره صنيت الاكل وقعده اتعشو مع بعض وجاسم قام بالواجب مع الحمام المحشي والكبده البلدي والاكل كله سمن بلدي وفيروز انهارده هااا...
جاسم دخل يغسل ايديه وفيروز غطت الاكل ودخلت الصنية المطبخ وجسم طلع وهيا دخلت غسلت ايديها وسنانه بالفرشه .. احم النضافة حلو خصتا
للست...
طلعت لقت جاسم مولع سجارا فيروز بقت مش عارفه تعمل ايه ولا تروح فين
جاسم بنكش : مش ناويه تجلعي اسدل امك ده ولو ايه
فيروز اتوترت : ااه ايوة هخلعه
وخلعت الاسدال وهيا جسمها بيترعش وجاسم عنيه معهاوهيا بترفعه واحده واحده ببطئ عنيه ع رجليها الملفوفه بعدين فخدها المكتنزين وخصرها الضيق بعدين صدرها الي باين نصه من القميص القصير بعدين شعرها البني الكثيف الي اتهبل لما شافه لاول مره وتمني يلمسه
فیروز شافت نظرته الي اشتعلت وجسمها اتوتر وقلبها دق وقربت تاخد الروب من السرير جاسم مسك ايدها وشدها ف حضنه
جاسم برغبه : خلصنا من الاسدال هتمسكي ف الروب ده انا
مصدجت شوفت تجاسيمك وشعرك الي كيف الحرير ومسح ع شعرها بهدوء ودخل صوابعه بين خصل شعرها وقربه من منخيره وشمه بعمق وعشق ريحته وتجنن بيها حضن فيروز جامد ودخلها بين ضلوعه وصدرها البض لازق ف عضلات صدره ف لقاء مشتعل دوبهم ف بعض فيروز جسمها تنفض لما خدها بين ايديه بقوة ورجوله تجنن وجاسم قرب من عنقها وباسه
بوسات
رطبه ولعقه بلسانه ومتص جلدها بين شفيفه
بشهوة فيروز ئنت ف حضنه رفع راسه وعنيه
كانت بتلمع من الرغبه
جاسم بشهوه و خفوت : مش مصدج نفسي ي فيرووز مشمتخيل انك بجيت بين ايديها ف حضني وع فرشتي ي غزاالي
فيروز ابتسمت : لا صدق ي جا اسم انا مراتكك اقنع نفسك وقنعني بقا عشان انا زيك
جاسم بص ف عيونها وايده ع خدها : ده انا هجنع ابوكي شخصيا وهبط ع شفيفها ف بوسه كان بيتمنها من زمان ف كل مره شاف شفيفه بتتحرك ولا بتعض عليهم ولا بتترعش من الحزن كل مره شافهم وكان نفسه يلتهمهم يقطعهم بين سنانه امتصهم بعنف وكبت سنين بسها وبسها ولعق شفيفها لحد ما نفسهم اتقطع بعد عنها وخد نفسه وفيروز فتحت عنيها بشكر
دب نار ف قلبه وهبط ع شفيفها ومتصهم مع بعض بين شفيفه وحرك لسانه عليهم مشي ايده ع جسم فیروز بشهوه وبقا يلمس كل حته ف جسمها بعشق
حط ايده ع فخدها بعد ما القميص اترفع لحد ما وصل لانوثتها وقبض عليها وفيروز اتأوهت بين ايديه دخل لسانه
بين شفيفها وداعب لسانها
بلسانه ولف حوليه ومتصه ومتص ماية فمها
بشهوة فيروز جسمها سخن جدا وترعش من
بوسة جاسم وحركت ايده ع جسمها ولاولمره من سنين تحس انها محتاجه لراجل ف حياته حست انها هتنهار لو مخدهاش دلوقتي وطفه النار الي دبت ف انوثتها جاسم نيمها ع السرير وخلعها القميص وفضلت بالاندر وجسمها بقا حساس من اقل لمسه منه وشهقتها بقت عاليه لما جاسم مسك صدرها الاتنين بين كفوفه وضغط عليهم وداعب حلامتها بإبهامه الي كانه منتصبين من الشهوة ونزل بشفيفه امتصه الشمال بشهوة وجنون وكان بيرضع منها
زي الجعان ويمتص بين شفيفها وسنانه ولسانه بيدعب حلمتها بسرعه وفيروز جسمها نمل وانوثتها انقبضت بمتعه وجع لذيذ ورعشه دبت زي الكهربا ف انوثتها لما امتص صدرها اليمين وسحبه بين اسنانه وتأوهت بمتعه والم
جاسم وقف وجسمه كله بيشع حراره وخلع قفطانه وظهر جسمه الي بيلمع من العرق وصدره طالع نازل بعنف خلع
البكسر وظهرت رجولته المنتصبه الي فيروز شفتها وشهقت
وضمت رجليها ع بعض وغمضت عيونه قرب من فيروز
وخلعها الاندر وشاف مكان العمليه وبص ف عيون فيروز
وشفها مغمضه عنيها وجسمها بيترعش
بعنف واجل الكلام لبعدين
جاسم بخشونه : فتحي عيونك ي غزااليفيروز فتحت عنيها بضعف وكانت مليانه دموع ورجاء خفي
وضعف وشهوة جننت جاسم
جاسم زمجر بعنف : هلكتيني من وانتي عيلة وهلكتيني دلوجتي بنظرة عيونك الي زلزلت کیااني ي فيروزي وقرب منها ومسك رجولته وبقا يحركه ع انوثت فيروز ببطء جنن فيروز وخلها تتلوي وتتنفض زي الي مسكه سلك كهربا فولت عاالي
جاسم قرب منها ولحس رقبتها ولسه بيحرك رجولته ع بظرها
: جوليها ي فيروز لاجل ماجتحم عشك
فيروز بأنين : نا ام معايه ي ي جاسم ارجووك انا عايزك ومحتجالك زي ما انت عايزني انا مراتك وحلالك وليك وعشانك وطوع ايدك وواااااااه
جاسم بعد ما كان بيحرك رجولته ع انوثتها اسرع مع كل كلمه وفجأة اقتحمها ودخل رجولته كلها مره واحده جواه انوثتها وبدأ يتحرك جواها بعنف وسرعه رهيبه خلت الذه دبت ف
جسمهم وضربت ف دما اغهم وعقلهم غيب من شدت المتعه
فیروز حضنته بين ايديها لما نزل بجسمه كله ع جسمها
وعجبها رجولته وقوته وعجبها وجننها ومتعها حجم رجولته
الي مله انوثتها وحست بالم جامد بس استحملته وجسمها
كله اتنفض وعرق ونفسها بقا عاالي اوي لما قرب منها وهمسف ودنها
جاسم بزمجره وانين مكتومه : اااممم ي فيروز ك ** ضيج جوي ويجنن سخن نار وهيتنفض وانا هطفي ناارك ورفع نفسه ورجولته جواها فيروز رفعة نصها السفلي معاه بعد ما رفعها بمعني الكلمه وحط ايديه وراه ضهرها وخده ف حضنه
جا اسم : يلا اتحركي معاليه وطفي نارك وناري ي فيروزي اتحركي اخخخخ وريني سخونتك ي غزاالي
فيروز بقت تتحرك ع رجولته وهو بيتحرك معاه ف ايقاع متناغم سريع وعنيف قووي وكله رغبها
ريحة الجنس ملت الغرفه وأنينهم واهاتهم العالي شهوتهم وحبهم الي بيحركهم لحد ما فيروز قبضت بضوفرها ع ضهر جاسم وانوثتها انقبضت ع رجولته وجسمها اتخشب ونزلت شهوتها جا اسم شخر بعد ما اترمت بين ايديه واتحرك بعنف وسرعه بعد ما حس بمايتها الي غرقت رجولته ونزلت ع رجليها ومسك
شعرهاا وسحبه بجنووون وزمجر وهو بيحضنها جوه صدره
لحد ما كسر عضمها
وجسمه اتصلب ونبض جواها وخرج كل شهوته
السخنه ف انوثتها الحساسهعند مصطفي الي رجع من البلد بعد المغرب ملحقش يرتاح وطلع ف مهما هو وغيث وكانن مدهما ع وكر تجار مخدرات
وهو الواء بيشرح خطة الهجوم خد باله من شرود غيث
الواء : ايه ي حضرت الظابط غيث عاايز تسرح مش هناا .. هناا لازم تكون ف كل قواك العقليه والبدانيه ده خدمت واطن ومستقبل بشريه لااازم تركز
غيث قبض ع ايده بعنف ودي اول مره تحصل هو يضرب بيه المثل ف الدخليه اتهزق ولاول مره بسبب ليالي وكلامها مصطفي غمز ليه بمعني ف ايه غيث شاور براسه برفض
وجهزو نفسهم وقبل ما غيث يطلع الواء وقف معااه
الواء : ي غيث انا عارف ان شغلك وقوة تركيزك واتقانك ف الخدمه محدش زيك انا قولت كده لتنبيهك انت مثل اعلي لكل دفع جديده بتدخل
كليه شرطه كله عايز يبقا ف الامن المركزي ضمن فريق المقدم
غيث المحمدي انت لو شايف نفسك مش تمام عرفني وخلي
حد غيرك يتولي المهما
غيث اشار بالرفض : لا ي باشا انا تماام عن اذنك وأده التحيه
العسكريه .. تماام ي فندم وخرج وراهوراه الفريق
بقولكم ايه بقاي جماعه خدوني ع قد عقلي ف كلام الظباط ده انا كل الي اعرفهم بلطجيه اصلا"
وطلعو المدهما وحصرو المكان وحصل تشابك ناري وكان الضرب ف المليان وصفو نص العصابه
مصطفي ف الاسلكي غيث كل تمام الجهة الشرقيه كلو اتكلبش
غيث : تماام ي حضرت الظاابط || وفجأة طلق ناري خرج من تاجر وصاب غيث ف صدره غيث رفع السلاح وفرغه ف التاجر ومسك جرحه ووقع ع ركبه .. مصطفي سمع ع اتصااب ووو
الاسلكي ان غيث
مصطفي جري ع غيث ورفعو من الارض هو وكام عسكري وطلع بيه ع المستشفي وباقي الفرقه بتكمل المهما
مصطفي بقلق : غيث خليك معاليه متغمضش عنيك
غيث : ما طتلعش ع مستشفي المحمدي روح المستشفي العسكري م. مش عايز حد من البيت
يعرف
مصطفي : طب ماشي متتعبش نفسك وانا هعمل الي انت
عايزه ..
عند اسما وليالي نزلو مع بعض وراحو بيوتي سنتر كبير وعملو حمام مغربي وساونه وعنايه بالجسم والبشره وليالي قصت شعرها وكان شكله وايفي ويجنن عليها وبعد كده راحو المول واسما اختارت لها ا لانجري كتير وهدوم نوم مغريه جدا ونوع برفان جديد وتعشو مع بعض وركبو تاكسي عشان يروحو
ليالي بهمس : يعني انا البس بيبي دول من الي اشتريناهم واصلح غيث طب وهو هيرضي
اسما بخفووت : اكيد انتي غيرتي شكلك وطريقة لبسك
وحتي برفاانك كمان ولما اروح هقولك تعمليايه معااه بظبط
ليالي : طب وهو انتي عرفتي الحجات دي ازاي
اسما ضحكت : اصلي انا وماما صحااب جدا من وقت ما جت لي البريود وهيا مفهماني ايه الي هيحصل لما اتجوز اما التفصيل في زفته بنت عمتي بيتهيالي انها اتجوزت وطلقت عشر مرات تعرف كل حاجه تتخيليها وكنت بتقعد تحكيلي
وانا برضو كنت بقرء روايتي بلص ايتين وكده يعني ...
ليالي : يبختك انا ماما خديجه حتي معرفتنيش يعني ايه بريود وبحزن .. غيث هو الي عرفني
اسما حضنتها : خلاص بقا انا معاكي اهو وبعدين انتي عرفتي غلطك وعايزه تصلحيه
ليالي بنرفزه : طب وانتي ي زفته معرفتنيش ليه لما انتي عارفه كل حاجه
اسما بسخريه : ي ليل ده لو جيه مشهد ف فيلم البطل بيبوس البطله لو مغمضتيش عنيكي يغمي
عليك ده كويس محصلش مع غيث الحب
تاثیره جاامد .. هيييحليالي سرحت ف كلمها وفتكرت لما شافت رجولت غيث وكانت مش عارفه تاخد حتي نفسها وفتكرت قلق غيث عليها وتخيلت لو كان اغمي عليه كان ممكن يعمل ايه وضحكت ومسكت الشنط بتعتها
اسما : بتضحكي ع ايه ي بت
ليالي بضحكه : مفيش يلا بااي وهطلع اوضتي وكلمك ع طول
وصلت ليالي واسما كملت بالتاكسي ونزلت عند بيتهم وتصلت ع مصطفي المختفي من الصبح
وليالي دخلت اوضتها وحطت الحاجه ف مكانها وتصلت ع غيث مره واتنين وتلاته مردش عليها
زعلت اووي وقامت ملت حوض الاستحمام ولمة شعرها لفووق وحطت زيوت عطرية ف الماية ونزلت ف المايه وتصلت باسما والسماعه ف ودنها
اسما : ايوة ي لولي عملتي ايه
ليالي باحباط معملتش حاجه
اسما : ايه ي بت البؤس ده
ليالي بحزن : رنيت ع غيث مردش عليا قلتلك زعلان منيومش هيرد ...
اسما : انا برضو رنيت ع مصطفي ومرد تشتلقيهم مشغولين دلوقتي المهم بتعملي ايه
ليالي : با اخد شور
اسما : شور تاني وهتبوشي المهم برضو خدي شور وحطي ميك اب جريئه مش هو صيكي طبعا ولبسي البيبي دول الاسود وعطي من البرفان الجديد وستنيه في سريره وهيئ جو روما انسي ولو فيه شمع ولعي وخليه الجو الشااعري يدخل يشوفك وتتكلمي معاه وتعتذر وقربي منه بغراء بوسه حضن لمسه ضحكه نظره
خلاص غيث بقا الله يرحمه
ليالي : انا متوتره وخاايفه بجد مش عايزه يحصلي تاني زي امبارح
اسما : متخفيش انتي لو طلبتي من غيث يبعد هيبعد هو مش ممكن يغصبك ع حاجه
ليالي : عندك حق خلاص انا هروح اظبط كل حاجه وهكلمك تاني با اي
وقفلت مع اسما ولفت البشكير ع جسمها وخرجت ترتب نفسها
عشان تصالح غيثعند جاسم وفيروز خدها ف حضنه بعد جولة عشق وغراام
جاسم : يااابوي حضنك يجنن ي روز حطك افحضني
ومشتاجلك
فيروز اتكسفت وحطت وشها في رقبته اكثر وايدها ع صدرها وكانت بتتنفس بسرعه نفسها السجن ع رقبت جاسم جننه ودقات قلبه زادت فيروز حستها تحت كفها ولقت نفسها بتحرك ايدها ع صدر جاسم الي نفسه سريع وجسمه اترعش اول ما باست رقبته بوسه رطبه وحركت لسانها تحت ودنه
فیروز بقت مش عارفه هيا عملت ازاي كده جاسم خد فخدها وحطه ع رجولته الي بدأت تنتصب تاني
فیروز حست بيه وبكف ايده الي الي وصل مؤخرتها وبقت تحرك رجلها ع رجولته وتمص رقبته مصات عميقه جاسم الشهوة عنده زادت خطفها من وسطها وقعده ع رجولته وبقا يحركه بعنف وسرعه
فیروز ئنت اول ما ضرب ع مؤخرتها ومسك شعرها وقربها ع
شفيفه و و .. اطلعو برا لو سمحته يلا نشوف العياان التاني
غيث دخل ع العملياات ع طول وخرجه الرصاصه الي جات
فصدره نحيت كتفه اليمين وخيطه الجرح ولفه شاش ع
صدره بكتفه ودخل اوضة عاديه بعد ساعه ونصمصطفي دخل عليه وشاف المحلول الي ف كفه وقعد ع الكرسي بحزن وخرج الفون شاف اسما رنت عليه كذا مره وبعتاله مسدجات ع الواتس دخل يشوفها
مصطفي : ايوة ي اسما معلشي مشفتش الفون
اسما : انا قلقت عليك فينك من الصبح
مصطفي صور غيث الي نايم ع السرير وبعت الصوره لاسما .. غيث اتصاب ف مدهما
اسما شهقت بعنف وخافت ع غيث وخافت ان ليل تشيل نفسها الذنب
اسما : طب هو كويس طمني بالله
مصطفي : ايوة الحمد لله الرصاصه جت ف كتفه بعيد عن الرئه بشوية ولسه خارج من العمليات
و مستنيه يفوق ...
اسما ملحقتش ترد ولقت ليالي بترن عليها
اسما بحزن : ايوة ي ليل
ليالي بعصبيه : انا قولتلك مش هيجي انهارده ومش بعيد يبات برا مش بيرد عليا ي اسمابعد ما عملت كل حاجه عشان اصلحه قعد مرزوعه ف السرير سعتين وهو مجااش وف الاخر يقفل الفوون انا اصلا غلطانه
اسما بدموع : غيث اتصاب ف المهما الي طلعها انهارده
ليالي سمعت كلام اسما وقفت مرا وحده من ع السرير ودموعها نزلت ونفسها اتكتم
ليالي بشهقا ودموع غرقت وشها : انتي بتقوووولي ااااايه .. غييييييتمصطفي مسح ف وشه .. اااه ي اسما الكلب : ف المستشفي القوات المسلحه ي بدر
بدر قفل معاه وجري ع العربيه ومعاه خديجه وليل وصلو المستشفي وسالو عن مكان الغرفة وليالي طلعت تجري اول ما عرفت مكانه فتحت الاوضة وشافت غيث وهو نايم ع السرير وصدره ملفوف بشاش ووشه باين عليه التعب حطت ايدها ع فمها ووقعت ع ركبها وهيا بتعيط عياط يوجع القلب مصطفي قرب منها وحاول يطمنها وهيا عنيها متعلقه ع غيث وف دنيا تانیه
قرب منها خديجه وبدر ورفعوها من الارض
بدر : طمني ي مصطفي حصل ايه
مصطفي بهدوء : والله هو كويس اتصاب ف كتفه ورصاصه بعيده عن الاعضاء الحمد لله
بدر قرب منه وكشف عليه وشاف مؤشراته الحيويه وطمن وقرب من ليالي حضنها
بدر بحنان : اهدي ي ليل هو كويس والله
ليالي بعياط : لا هو زعلان مني انا السبب انا السبب
خدیجه مسكت ايدها : لا ي قلبي هو عمره ما يزعل منكليالي بصت لها : بجدي ماما .. انا خاايفه عليه اووي انا عايزاه
يفتح عنيه ومش عايزه حاجه تاني ...
غيث بدأ يفووق واول ما فتح عنيه وشاف اهله بص ع مصطفي بغل
مصطفي رفع ايديه لفووق بمعني انا ماليش دعووة
بدر قرب منه : انت كويس
غيث بحشرجه : اممم انا تمامم اااه اتوجع وهو بيحاول يتعدل
بدر : قولي وانا هساعدك بطل عند
غيث بص لمصطفي : تعاله اعدلني ي لووح مصطفي قرب منه وسعده هو وبدر
و خديجه قربت منه : الف سلامه ي حبيبي بعد الشر عنك و باست دما اغه
غيث بهدوء : الله يسلمك ي ديجه انا تمام وبص ع ليالي تعبته نفسكم مكنش ف داعي تيجوو
ليالي دموعها نزلت وقربت منه ومسكت كف ايده
ليالي بحزن : الف سلامه عليك انت كويسغيث سحب ايده بهدوء : الله يسلمك وبص ع بدر .. خد مراتك وبنتك وروحه وانا شوية وهحصلكم
بدر : تخرج ازاي انت اتجننت اقعد يومين تلاته لحد ما نطمن عليك
غيث : ولا حتي تلت سعات وبعدين انا معايه اتنين ف البيت ولا انتو ملكمش لازمه
خدیجه : خلاص ي بدر سيبه ع رحته وانا ههتم بيه
غيث : اهو خلاص بقا يلا روحو
ليالي رفضت : لا انا هفضل معااك
غيث مردش عليها : مصطفي عملته ايه معا العصاابه
مصطفي : احم كلو تمام وقبضو عليهم كلهم غير الي اتصفو
ليالي كنت وقفه مصدومه من تجاهل غيث ليها
ليالي بعبره : غيث
غيث تجاهلها تاني وبيكلم مصطفي ليالي قربت منه وفجأه الباب فتح ودخلت نانا الي جريت ع حضن غيث وهيا بتعيطغيث : انتي ايه الي جابك وعرفتي ازاي
نانا بدمووع : مش مهم المهم انك بخير طمني عليك ي حيااتي وفضلت تبوس ف دماغ
غيث وايديه وقربت تبوس شفيفه
بدر اتنحنح : احم مين دي ي غيث وزاي تقرب منك كده من غير خجل
غيث بص ع ليالي وهيا وقفه مصدوومه وبهدوء وعنيه ف
عيون ليالي : مرااتي ....
انا اسفه اسفه اسسسیسسسسفه اعتبروه مش فصل وهقعد اكتب ف واحد طول خالص دلوقتي وهنزله الصبح انشالله
بحبكممصطفي جري ع غيث ورفعو من الارض هو وكام عسكري وطلع بيه ع المستشفي وباقي الفرقه بتكمل المهما
مصطفي بقلق : غيث خليك معاليه متغمضش عنيك
غيث : ما طتلعش ع مستشفي المحمدي روح المستشفي العسكري م. مش عايز حد من البيت
يعرف
مصطفي : طب ماشي متتعبش نفسك وانا هعمل الي انت
عايزه ..
عند اسما وليالي نزلو مع بعض وراحو بيوتي سنتر كبير وعملو حمام مغربي وساونه وعنايه بالجسم والبشره وليالي قصت شعرها وكان شكله وايفي ويجنن عليها وبعد كده راحو المول واسما اختارت لها ا لانجري كتير وهدوم نوم مغريه جدا ونوع برفان جديد وتعشو مع بعض وركبو تاكسي عشان يروحو
ليالي بهمس : يعني انا البس بيبي دول من الي اشتريناهم واصلح غيث طب وهو هيرضي
اسما بخفووت : اكيد انتي غيرتي شكلك وطريقة لبسك
وحتي برفاانك كمان ولما اروح هقولك تعمليايه معااه بظبط
ليالي : طب وهو انتي عرفتي الحجات دي ازاي
اسما ضحكت : اصلي انا وماما صحااب جدا من وقت ما جت لي البريود وهيا مفهماني ايه الي هيحصل لما اتجوز اما التفصيل في زفته بنت عمتي بيتهيالي انها اتجوزت وطلقت عشر مرات تعرف كل حاجه تتخيليها وكنت بتقعد تحكيلي
وانا برضو كنت بقرء روايتي بلص ايتين وكده يعني ...
ليالي : يبختك انا ماما خديجه حتي معرفتنيش يعني ايه بريود وبحزن .. غيث هو الي عرفني
اسما حضنتها : خلاص بقا انا معاكي اهو وبعدين انتي عرفتي غلطك وعايزه تصلحيه
ليالي بنرفزه : طب وانتي ي زفته معرفتنيش ليه لما انتي عارفه كل حاجه
اسما بسخريه : ي ليل ده لو جيه مشهد ف فيلم البطل بيبوس البطله لو مغمضتيش عنيكي يغمي
عليك ده كويس محصلش مع غيث الحب
تاثیره جاامد .. هيييحليالي سرحت ف كلمها وفتكرت لما شافت رجولت غيث وكانت مش عارفه تاخد حتي نفسها وفتكرت قلق غيث عليها وتخيلت لو كان اغمي عليه كان ممكن يعمل ايه وضحكت ومسكت الشنط بتعتها
اسما : بتضحكي ع ايه ي بت
ليالي بضحكه : مفيش يلا بااي وهطلع اوضتي وكلمك ع طول
وصلت ليالي واسما كملت بالتاكسي ونزلت عند بيتهم وتصلت ع مصطفي المختفي من الصبح
وليالي دخلت اوضتها وحطت الحاجه ف مكانها وتصلت ع غيث مره واتنين وتلاته مردش عليها
زعلت اووي وقامت ملت حوض الاستحمام ولمة شعرها لفووق وحطت زيوت عطرية ف الماية ونزلت ف المايه وتصلت باسما والسماعه ف ودنها
اسما : ايوة ي لولي عملتي ايه
ليالي باحباط معملتش حاجه
اسما : ايه ي بت البؤس ده
ليالي بحزن : رنيت ع غيث مردش عليا قلتلك زعلان منيومش هيرد ...
اسما : انا برضو رنيت ع مصطفي ومرد تشتلقيهم مشغولين دلوقتي المهم بتعملي ايه
ليالي : با اخد شور
اسما : شور تاني وهتبوشي المهم برضو خدي شور وحطي ميك اب جريئه مش هو صيكي طبعا ولبسي البيبي دول الاسود وعطي من البرفان الجديد وستنيه في سريره وهيئ جو روما انسي ولو فيه شمع ولعي وخليه الجو الشااعري يدخل يشوفك وتتكلمي معاه وتعتذر وقربي منه بغراء بوسه حضن لمسه ضحكه نظره
خلاص غيث بقا الله يرحمه
ليالي : انا متوتره وخاايفه بجد مش عايزه يحصلي تاني زي امبارح
اسما : متخفيش انتي لو طلبتي من غيث يبعد هيبعد هو مش ممكن يغصبك ع حاجه
ليالي : عندك حق خلاص انا هروح اظبط كل حاجه وهكلمك تاني با اي
وقفلت مع اسما ولفت البشكير ع جسمها وخرجت ترتب نفسها
عشان تصالح غيثعند جاسم وفيروز خدها ف حضنه بعد جولة عشق وغراام
جاسم : يااابوي حضنك يجنن ي روز حطك افحضني
ومشتاجلك
فيروز اتكسفت وحطت وشها في رقبته اكثر وايدها ع صدرها وكانت بتتنفس بسرعه نفسها السجن ع رقبت جاسم جننه ودقات قلبه زادت فيروز حستها تحت كفها ولقت نفسها بتحرك ايدها ع صدر جاسم الي نفسه سريع وجسمه اترعش اول ما باست رقبته بوسه رطبه وحركت لسانها تحت ودنه
فیروز بقت مش عارفه هيا عملت ازاي كده جاسم خد فخدها وحطه ع رجولته الي بدأت تنتصب تاني
فیروز حست بيه وبكف ايده الي الي وصل مؤخرتها وبقت تحرك رجلها ع رجولته وتمص رقبته مصات عميقه جاسم الشهوة عنده زادت خطفها من وسطها وقعده ع رجولته وبقا يحركه بعنف وسرعه
فیروز ئنت اول ما ضرب ع مؤخرتها ومسك شعرها وقربها ع
شفيفه و و .. اطلعو برا لو سمحته يلا نشوف العياان التاني
غيث دخل ع العملياات ع طول وخرجه الرصاصه الي جات
فصدره نحيت كتفه اليمين وخيطه الجرح ولفه شاش ع
صدره بكتفه ودخل اوضة عاديه بعد ساعه ونصمصطفي دخل عليه وشاف المحلول الي ف كفه وقعد ع الكرسي بحزن وخرج الفون شاف اسما رنت عليه كذا مره وبعتاله مسدجات ع الواتس دخل يشوفها
مصطفي : ايوة ي اسما معلشي مشفتش الفون
اسما : انا قلقت عليك فينك من الصبح
مصطفي صور غيث الي نايم ع السرير وبعت الصوره لاسما .. غيث اتصاب ف مدهما
اسما شهقت بعنف وخافت ع غيث وخافت ان ليل تشيل نفسها الذنب
اسما : طب هو كويس طمني بالله
مصطفي : ايوة الحمد لله الرصاصه جت ف كتفه بعيد عن الرئه بشوية ولسه خارج من العمليات
و مستنيه يفوق ...
اسما ملحقتش ترد ولقت ليالي بترن عليها
اسما بحزن : ايوة ي ليل
ليالي بعصبيه : انا قولتلك مش هيجي انهارده ومش بعيد يبات برا مش بيرد عليا ي اسمابعد ما عملت كل حاجه عشان اصلحه قعد مرزوعه ف السرير سعتين وهو مجااش وف الاخر يقفل الفوون انا اصلا غلطانه
اسما بدموع : غيث اتصاب ف المهما الي طلعها انهارده
ليالي سمعت كلام اسما وقفت مرا وحده من ع السرير ودموعها نزلت ونفسها اتكتم
ليالي بشهقا ودموع غرقت وشها : انتي بتقوووولي ااااايه .. غييييييتمصطفي مسح ف وشه .. اااه ي اسما الكلب : ف المستشفي القوات المسلحه ي بدر
بدر قفل معاه وجري ع العربيه ومعاه خديجه وليل وصلو المستشفي وسالو عن مكان الغرفة وليالي طلعت تجري اول ما عرفت مكانه فتحت الاوضة وشافت غيث وهو نايم ع السرير وصدره ملفوف بشاش ووشه باين عليه التعب حطت ايدها ع فمها ووقعت ع ركبها وهيا بتعيط عياط يوجع القلب مصطفي قرب منها وحاول يطمنها وهيا عنيها متعلقه ع غيث وف دنيا تانیه
قرب منها خديجه وبدر ورفعوها من الارض
بدر : طمني ي مصطفي حصل ايه
مصطفي بهدوء : والله هو كويس اتصاب ف كتفه ورصاصه بعيده عن الاعضاء الحمد لله
بدر قرب منه وكشف عليه وشاف مؤشراته الحيويه وطمن وقرب من ليالي حضنها
بدر بحنان : اهدي ي ليل هو كويس والله
ليالي بعياط : لا هو زعلان مني انا السبب انا السبب
خدیجه مسكت ايدها : لا ي قلبي هو عمره ما يزعل منكليالي بصت لها : بجدي ماما .. انا خاايفه عليه اووي انا عايزاه
يفتح عنيه ومش عايزه حاجه تاني ...
غيث بدأ يفووق واول ما فتح عنيه وشاف اهله بص ع مصطفي بغل
مصطفي رفع ايديه لفووق بمعني انا ماليش دعووة
بدر قرب منه : انت كويس
غيث بحشرجه : اممم انا تمامم اااه اتوجع وهو بيحاول يتعدل
بدر : قولي وانا هساعدك بطل عند
غيث بص لمصطفي : تعاله اعدلني ي لووح مصطفي قرب منه وسعده هو وبدر
و خديجه قربت منه : الف سلامه ي حبيبي بعد الشر عنك و باست دما اغه
غيث بهدوء : الله يسلمك ي ديجه انا تمام وبص ع ليالي تعبته نفسكم مكنش ف داعي تيجوو
ليالي دموعها نزلت وقربت منه ومسكت كف ايده
ليالي بحزن : الف سلامه عليك انت كويسغيث سحب ايده بهدوء : الله يسلمك وبص ع بدر .. خد مراتك وبنتك وروحه وانا شوية وهحصلكم
بدر : تخرج ازاي انت اتجننت اقعد يومين تلاته لحد ما نطمن عليك
غيث : ولا حتي تلت سعات وبعدين انا معايه اتنين ف البيت ولا انتو ملكمش لازمه
خدیجه : خلاص ي بدر سيبه ع رحته وانا ههتم بيه
غيث : اهو خلاص بقا يلا روحو
ليالي رفضت : لا انا هفضل معااك
غيث مردش عليها : مصطفي عملته ايه معا العصاابه
مصطفي : احم كلو تمام وقبضو عليهم كلهم غير الي اتصفو
ليالي كنت وقفه مصدومه من تجاهل غيث ليها
ليالي بعبره : غيث
غيث تجاهلها تاني وبيكلم مصطفي ليالي قربت منه وفجأه الباب فتح ودخلت نانا الي جريت ع حضن غيث وهيا بتعيطغيث : انتي ايه الي جابك وعرفتي ازاي
نانا بدمووع : مش مهم المهم انك بخير طمني عليك ي حيااتي وفضلت تبوس ف دماغ
غيث وايديه وقربت تبوس شفيفه
بدر اتنحنح : احم مين دي ي غيث وزاي تقرب منك كده من غير خجل
غيث بص ع ليالي وهيا وقفه مصدوومه وبهدوء وعنيه ف
عيون ليالي : مرااتي ....
غيث بهدوء : مرااتي
خدیجه شهقت و بدر اتصدم وليالي من القهرا بصت ليه بصه وجعت قلبه
ومصطفي خبط ع وشه وف باله ينهار اسوووح
بدر : ا. انت بتقول ايه ومراتك ازاي فهمني
غيث مسك ايد نانا الي طارت من الفرحه : زي ما اسمعت ي بدر
خديجه : طب وليالي دي نظامها ايه انشالله
نانا سمعت اسم ليالي وودنها بقت اطباق دش هتموت وتعرف
مين ليا الي ..
بدر : ليالي بنتي مش هسمحلك انك تعمل معاها كده
نانا اتصدمت ليالي بنت اخوه طب ازاي بيصرخ باسمها وقت العلاقه .. وفتحت عنيها زي فنجاين الشااي وبصت لغيث بزعر غيث شافه وفهم الي داير ف دماغها مصطفي كتم ضحكته
بالعافيه ع منظرها
غيث بصله واما ليه مصطفي بلع ريقه
غيث : بقولكم ااايه محدش ليه دعووة انا بعمل ايهبدر بعصبيه : ازاي مالنااش دعووة انا اتجننت ي حيوان
كل ده وليالي بصاله بدمووع وقربت منه : طب لما هياا تبقا مراتك كتبت عليا ليه وبكت بعنفنانا شفتها وعرفت انها ليالي وبصت لها بحقد... عيله ي غيث عيله تعمل فيك كده
خدیجه حضنتها : متعيطش ي قلب ماما عشان خطري
نانا بذهوول : انتو بتقوله ايه ماما وبابا وبنت اخوه ومرااته انتوو من فين بالظبط ولا انتو بتعملو ايه
غيث بوقاحه : خديجه لو سمحتي متدخلش ازاي دي مرااتي برضو
خديجه بصت لها بغضب : وانت ما الك انتي اخرصي خاالص ومتدخليش
ليالي شهقت بعنف وطلعت تجري ع برا و خديجه وراها بدر وهو بيتحرك : ماشي ي غيث ما اشي كلامنا مش خلصاان
بدر طلعت وغيث قرب من نانا ومسكها من شعرها بعنف : انتي ايه الي جااابك ي بنت الع * * انا مش طلقتك ومديكي حقك وزيااده رجعه تقرفيني ليه
وشد شعرها اکثر وسط صدمت مصطفي وصراخ نانا وربي وما اعبد لو فكرتي تلعبي بديلك معا ايه لطاااهر *** امك
اخليكي متنفعيش تاني ومره تانيه لو شوفتك قداامي هبيدك
يلا غوووري من هنااا....نانا طلعت تجري ومصطفي مصدوووم
غيث بعصبيه : فوق ي روح امك وهتلي الدكتور يفك الزفت ده عايز اخرج من هنا ولينا كلام تاني مع بعض
مصطفي : ي غيث طب حتي باات هنا انهارده
غيث اتعصب اكتر : يووووه وشال الكنونه من ايده بعنف الدم غرق السرير
مصطفي قرب منه بسرعه : طب خلاص خلاص هعملك الي انت عايزه
وخرج جاب الممرضه لفت ايده الي بتنزف والدكتور كتب ليه تصريح وخرج مصطفي جيه يسنده رفض مساعدته ومشي لوحده
مصطفي ساق العربيه وغيث جمبيه
مصطفي بهدوء : طب ايه كان لازمته الفيلم الي عملته ده
غيث بشرود : هيا جت كده بقال
مصطفي نزله عند قيلا وراح بيتهم وطلع فوق السطح ورن ع
اسماا .. طلعت ليه
اسما بقلق : ايه الي حصل طمنيمصطفي : ده انا هطلع ميتينك اقولك كلمتين من هنا تنقليهم
من هنا وغيث كان محظرني محدش يعرف ...
اسما : طب انا معرفش وبعدين ليالي كنت مستنياه وكانت
عايزه تصلحو عشان متخنقين
مصطفي : اهااا عشان كده بقاا عمل الفيلم ده
اسما : فيلم ايه
مصطفي : بس ي خميس خبااص انتي وربنا ما هعرفك حااجه تاني
اسما : بقا كده ي مصطفي انا خبااصه ما اشي انا اصلا مش عايزه اعرف وجت تمشي مصطفي حضنها من وراه
مصطفي وايده ع صدرها : راايحه فين بس ده انتي وحشااني مووت
اسما لفت عليه : ابعد عني ي حظا ابط انا زعلانه منك وبعدين انت كنت فين طول النهاار
مصطفي ضحك : اصلي روحت لاهل دره و... وحكلها التفصيل
اسما بضحكه : ينهااري عليك وقربت منه وحضنته بهدوء شكرا عشان خدت حقي ومضيعتوشمصطفي : عيوني فدااكي ي نور عيوني
وسند اسما ع الحيطه وحط شفيفه في رقبتها وايده ع وسطها : وحشتيني اوي ي سوو
اسما حضنته اكثر : وانت اكتري قلبي وحطت ايدها ع رقبته بهدوء مصطفي رفع عيونه وبص ع عيونها بعدين شفيفها ونزل عليهم ببوسه عميقه وضغط عليها بجسمه اكثر اسما اتنهدت بين شفيفه مصطفي عض شفتها الي تحت بين سنانه وسحاابها بعنف
مصطفي غمض عنيه : هعد لحد تلاته لو ماجرتيش ع شقتكم هناام معاكي وحاالا .. هنزل اكلم ابوية مينفعش الحااال ده كتير .. احا انتي لسه وقفه
اسما ضحكت عليه وهو مغمض عيونه وبيجز ع سنانه وقربت خطفت بوسه من شفيفه وجريت
ع تحت ..
غيث دخل الفيلا وشاف بدر ف الليفينج
غيث طلع ع اوضته وبدر طلع وراه
بدر : ممكن تفهمني ايه الي حصلغيث بإرهااق : بدر ارجوك مش وقته
بدر : لا وقته
غيث زفر بنزعاج وقعد ع السرير : عااايز تعرف ايه نانا كنت كاتب عليه عقد مسيار بس طلقته قبل ما اكتب ع ليالي وسبتها لما عارفت علقتي بيها سبتها عشان خطرها وهيا هيا عملت ايه
بدر : طب لما انت سبتها قولت كده ليه انت صممت توجع ليالي
غيث بص لبدر بوجع : لا اطمن كده كده بتكرهني مش فارق معاها كتيير
بدر : يعني انت كنت قا اصد تقول كده قدمهاا
غيث سكت و مردش عليه
بدر خد نفس وقاام من جمب غيث : ع العموم انا هخلي خديجه متدخلش بنكم وبقا حاول تصلح الي عملته ده ليالي منهاره من ساعت ما رجعنا
بدر طلع وفهم خديجه كل حاجه وقالها تاخد عشا لغيث
خدیجه خبطت ع الباب ودخلت وهيا معاها العشاقربت بهدوء وحطت صنية العشا قدامه وجت تخرج غيث بحزن : ديجه انتي زعلانه مني صدقيني كان غصب عني اقول كده
خديجه بهدوء : انت حري حضرت الظابط
غيث : خديجه ارجوكي انا مقدرش ع زعلك بلاش انتي كمان عشان خطري
خديجه بصت ليه بدموع وقربت منه حضنته بحنان : ماشي ي غيث اما اشوف اخرتها معااك .. وقعدت تاكله ودته العلاج
وساعدته ينام وغطته
غيث : بنتك عامله ايه
خديجه : دلوقتي بقت بنتي .. ع العموم انا مش هدخل بنكم زي ما بدر طلب مني بس هيا كنت منها اره من العيااط ونامت بعد الارهااق الي حست
بيه ..
غيث غمض عنيه بوجع وأوما ليها وهيا طلعت بهدوء
غيث حاول ينام معرفشي قام براحه وفتح غرفتها بهدوء
وقرب منها وفضل يتأمل ملامحها بحزن
وشاف عنيها التعبانين من كتر العياط وزفربوجع وفضل قااعد يبص عليها لحد ما النهار طلع قرب منها بهدوء وباس شفيفها بوسه رقيقه وخرج ...
ليالي فتحت عيونها بدمووع .. حتي ف احلامي بشووفك وخدني ف حضنك وبتبوسني ولمسة شفيفها بس انا زعلانه منك اووي ومش هسمحكمصطفي نزل وحمد ربنا عشان شاف ابوه صاحي
مصطفي : مسالخيري حج كنت عايزك ف كلمتين
ابوه : مسالنوري با اشا خير ف ايه
مصطفي : كنت عايزك تفاتح عمي وتطلب ايد اسماا
ابوه افتکر کلام ام دره .. مصطفي ابنك قيمه وعليه العين وظابط قد الدنيا يوم ما يتجوز يتجوز دكتوره مهندسه تلیق
بيه وتليق باسمه
هو قليل ولا ايه .. وبعدين بيني وبينك ي اخويا سمعت ان رشا طمعا انه فيه هيا وبنتها الي مش وراها غير الرسم والشخبطه وجريها وراه بنت الدكتور زي الخدمين
ابوه : بس ي بني مش صغيره عليك .. وبعدين ما تشوف واحده تاني تليق بيك وبمركزك وحده عقله ورزينه وتشيل
اسمك ي حضرت الظابط دكتوره ولا مهندسه
مصطفي استغرب كلام ابوه : هو ايه الي دكتوره ولا مهندسه ي حج هيا هتصرف عليا ولا ايه وبعدين بنت عمي انا اولي
بيه
ابوه : وانا مش هفاتح عمك ف الموضوع ده غير لما تفكر
كويسمصطفي : براحتك بس انا بنت عمي هخدها بلا دكتوره بلا طبيبه ولو مجتش معايه انا هتكلم معاه لوحدي وانت حر لو عايز تخسر اخوك..
وطلع من الشقه خاالص وكلم اسما وحكلها وكانت منهاره بعد ما فرحت ان مصطفي هيخطبها
خلص اليوم بحلوه ومره تاني يوم الصبح عند فيروز وجاسم الي خدها اكثر من تلت مرات
صحیت و قامت باست جاسم من خده ودخلت خدت شور وطلعت لبست قميص بيتي مفتوح من الجمبين وقربت من
جا اسم
فيروز بهدوء : جا اسم جاااسم اصحي يلاا عشان تفطر يلاا قووم
جاسم فتح عنيه ببسمه صباحك عسل ي فيروزي وحط ايده ع خصرها ما تيچي نكمل كلام عشيه
فیروز ضحكت : بس ي جا اسم وعيب كده يلا قوم بقينا الضهر باب الشقه خبط وفيروز اتحركت عشان تفتح جاسم مسك ايدها
جاسم برفعة حاجب : علي وينفيروز : هفتح الباب
جاسم بغيره : طب روحي اتحشمي ف لاول وبعدين افتحي وحسك عينك تفتحي الباب من غير ما تدري شعرك الي كيف
العسل السايح ده ...
فیروز ضحكت وقربت باست خده : طب يلا قووم وانا هلبس كويس جاسم حط ايده ع وسطهاا... مفيش داعي تعالي ف حضني وانتي كيف الجمر ع الصبح كده
فيروز : جا اسم الباب بيخبط
جاسم : دلوجتي الي ع الباب هيزهج ويمشي
فيروز ضحكت : يالهووي منك طب قوم وبعدين اليوم ورانا طويل ومسحت ع صدره برقه
جاسم زمجر وراح شدها من وسطها وقعت ع ف حضنه وراح لفها تحتيه نزل القميص وخد صدرها بين شفيفه وقعد يمتص حلامتها بشهووة ويبدل بين نهدها اليمين والشمال
فیروز جسمها اترعش وغمضت عيونها ومسکت خصل شعره وقربته لصدرها اكثرجاسم اتنهد بخشوونه من استجابتها الي بتجننه
ومسك صدرها ولمهم ع بعض بقوة وبقا يمتص الاثنين مع بعض رفع القميص ونزل شااف انوثتها مکشوفه من غير اندر
جاسم حرك صوابعه ع فتحته براحه وقرب منها وهو ماسك شعرها
جاسم بهمس : هتجوليلي النهار طوييل وانتي ماشيه وك ** مكشوف وعايزاني اسيبك
فیروز ئنت بشهوة من حرکت صوابعه : خلاص انا بين ايديك خدني
جاسم برغبه : لاه براحتي عااد
ونزل ع خصرها وباس بطنها بوسات رطبه ووسطها وجسمها بيترعش ويتنفض تحت شفيفه فتح رجليها بقوة وبص ف عيوونها
جاسم بشهووة : ك ** ضيج كيف بت البنوت جننتيني بحلاوتك ي روز
وهبط ع انوثتها امتصها كلها بين شفيفها وهو بيحرك لساانه لفوق وتحت ع بظرهافيروز اتأوهت بعنف وجسم اتنفض بعنف وعنيها اتملت دمووع
فيروز بلذه تجنن : اممم جاااسم هتجنني
جاسم خد بظرها بين شفيفه وهو بيلعقه بلسانه بسرعه رهيبه وعض عليه براحه
فيروز جسمها اتشنج و صرخت باسمه
ونزل ع فتحت مهبلها بقا بيضاجع فتحتها بلسانه ويدخل لسانه ويطلعه ويحركه بسرع ع فتحتها
جا اسم رفع شفيفه : يلاي فيروز عايز ادوج شهدك هتيهم لاجلي يلااا
وهبط ع انوثتها مره تاني وايده بداعب بظرها ولسانه بيضاجع فتحتها
فیروز جسمها بيترعش واعصابها سابت وعنيها اتقلبت من الشهوة ولذه الي حسه بيهم وفجأة جسمها اتشنج بعنف ومسكت شعر جا اسم وهيا بتتنفض وانوثتها بتنقبض وتنبسط بقوة ونزلت شهوتها وهيا بتصرخ باسم جا اسم الي متص كل شهوتها ...فيروز اترمت ع السرير زي المقتوله جاسم قرب منها وخدها بين ايديه ودخل بيها الحمام
حطها تحت المرش البارد عشان تفوق وجيه من وراها رفع رجلها الشمال ومسك رجولته بايده وحطها ع فتحتها ودخل رجولته جواها براحه
جا اسم بشهوة : امممم ي فيروزي عشجتككك وباس رقبتها من وراه ومتصها بعنف
فيروز : اااه جا اسم وانا وانا والله مش عارفه ازي
جاسم برغبه وهو بيحرك رجولته براحه جواها : وانتي ايه ي جلبيي
فيروز بمتعه : حبيتك حبيت شهمتك معاليه وموقفك ودفاعك عني حبيت حنانك ورجولتك عشقت تفصيلك وكل حاجه فيك حبيت نفسي وانا ف حضنك ي جاسم انا اصلا كنت بحبك من زما ان انت الوحيد الي كنت تقسي وتحن عليا كنت عارفه ان الي بتعمله معايه ده وراه بحر حنا ان كان نفسي اشوفه واهو الي حلمت بيه
لقيته جاسم لفها ليه ورفعها وسندها ع الحيط
وفيروز اتعلقت في رقبته ولفت رجليها ع خصرهودخل رجولته ف انوثتها تاني
جاسم برغبه : كنت هتجولي ايه عااد
فیروز مسكت وجنته : كنت بقولك كل قط بيحب خنااقه
جاسم ابتسم : بجاا كده يعني طب وانت هتحبيني ع كده
فیروز باست عيونه وجنته وقربت من شفيفه : الي عشته معاك ف اليومين دول كفيل يخلوني اعشقكك .. بحبك ي جا اسم وباست شفیفه برقه
جاسم قلبه اتنفض بعنف جواه صدره فيروزه بتحبه زمجر بمتعه ومسك شعرها وايده التانيه ع فخدها ومتص شفيفها بعنف وشهوة وحب ورغبهة باسها بكل سنين الحب الي جواه
جاسم اتحرك جواها اسرع : جوليها ي اصرخي باسمي وانتي هتجوليها
فيروز حضنته اقوة ولفت ايديها ورجليها ع جسمه وهو بيحرك رجولته جواها اسرع : عشقتكك ي جاااااسم ااااه حضنك يجنن عشقت رجولتك
ي قلب فيروز عشقت حنانك وضحكتك
الي مش مفرقه وشك من امبارح
يحبكككك بحبككك اووويبحبكككك بحبككك اوووي
وجسمها اتشنج ونزلت شهوتها مره تاني ع رجولته
جاسم حس بيها ودفن وجه ف رقبتها ومتصها بعنف وشهوة و بيلحس رقبتها بلسانه وبيحرك رجولته اسرع واعنف جوااه وفيروز تأوهاتها وأنتها ملت الحماام
جاسم همس ف ودنها : بحبكك ي فيروز بحبك من وانتي لسه بت ال 15 سنه عشقتكك ي جلب جا اسم ونزلت دمعه من عيونه فيروز حست بيها ع كتفها وسط المياه البارده نزلت زي الجمر السخن كوت جلدها
جا اسم جسمه اتصلب بعد اعترافه وحضن فيروز بعنف وجع ضلوعها لكن اتمسکت بیه اکثر ونزل كل شهوته جواه وهو بيتحرك بعنف ودفن وجهه ف رقبتها وصدرها
نزلها ع رجليها وداها ضهره فيروز قربت منه وعنيها اتملت دمووع لمست ضهره جسمه اتخشب قربت اکثر و باست ضهره بوسات رقيقه
فيروز بدموع : حقك ع عيني ي نور عيني سمحني انا ندمانهو مقهوره بلاش تزود عليا عشان خطري ارجووك ونبي ي جا اسم سمحني وصدقني هعووضك عن كل العمر الي فاات العمر قدمنا طويل ي حبيبي وايامنا كلها هتكون هنا وفرحه وحب وعشق بس عشاان خطري متزعلش نفسك وانسه وخليني انسه معاك ي جا اسم وحضنته وحطت ايدها ع صدره
جاسم لف ليها وغمض عيونها : انا مش جولت مش عايز اشوف عيونك دول ماليهم الدمع تاني
فيروز اومأت وهيا مغمض عيونها
جاسم : يبجا اسمعي الكلام وضحكي لاجلي يلاا
فيروز فتحت عيونها وهدته اجمل ضحكتها وقربت حضنته بحب
ورفعة نفسها ع صوابعها وبسته من خده جاسم مسك خصرها
جاسم : وبعدين ف ابن الرفضي ده
فیروز بستغراب : مين ده
جاسم بص ع رجولته المنتصبه تاني وفيروز بصت معاهو شهقت
فيروز : لا لا لا ده احنا كده مش هنبطل الي احنا بنعمله ابدا
جاسم قرب منها ومسك شعرها بين ايديه : ومين جالك اني عايز ابطل نيا * * فيكي انا اصلا معرفش اشبع منكك
فيروز اتكسفت وجاسم ضغط ع كتفها لحد ما نزلت ع ركبها وشها بقا قدام رجولته
جاسم برغبه : مصيه
فیروز بصت ف عيونه بصه كلها خضوع ورغبه فيه وف حبه وف رحته وعملت الي عايزه منها
عند غيث صحي الصبح ونزل ع تحت شاف بدر و خدیجه بيفطره
خدیجه : نزلت ليه كنت هطلعلك الفطار تعبت نفسك وقومت ليه وقربت منه وخدت ايده
وقعدته ع الكرسي ...
غيث بهدوء : فين بنتك
خديجه بنزعاج : مالك من امبارح بنتك بنتك هو ف ايهغيث : ايه هيا مش بنتك ولا ايه
خديجه : بنت بس شكلك نسيت انها مراتك برضو
غيث شافها وقفه ع السلم : تؤ مش مراتي انا اصلا اتجوزتها عشان خاطر فیروز
ليالي نزلت بهدوء : وطلعت براا
بدر بعصبيه ضرب التربيزه : لاااا ده انت زودتهم اووي وانا مش هسمحلك باكتر من كده ماشي متخنقين وبتعقبها لكن مش كده بطل قسووة ي زفت انت
غيث سابه ومشي خرج وراها براحه شفها بتكلم واحد من الجيران وقعده معاها قدام فيلاتهم
غيث دخل بعصبيه وبصوت عاالي : اطلع لم بنتك بدل ما اطلع اجبها من شعرها ف وسط الشاارع
وضرب الكرسي برجله وطلع ع اوضته بدر طلع ناده ع ليالي ع اساس تيجي تفطر وخلصت وكلت حاجه بسيطه عشان خاطر خديجه وبدر وطلعت غيرت ونزلت خدیجه : ليل انتي متاكده عايزه تخرجي كده
ليالي : ااه وليه لا .. امم قصدك ع ابيه لا يروح يشوف مراتهبقا ما انا مش مراته اصلاا وطلعت بحزن
بعد العصر خديجه طلعت ليه بالغدا وكان بدر راح المستشفي وليالي ف المرسم المشتركه فيه
خدیجه خبطت ودخلت قعدت معاه وساعدته ف الاكل ودته العلاج
خدیجه قامت : عايز حاجه تاني غيث بصلها ..ااه وبنتي راحت المرسم واخوك ف المستشفي .. حلو كده
غيث ابتسم : بتردهالي ي يعني ي ديجه ما اشي .. اديني بعد اذنك علبة السجار والولاعه عندك
خدیجه قربت خدتهم الولاعه وقعت منها نزلت تجبها شافت برا ليالي طالع من تحت المخده
سحبته بهدوء ورفعته : اايه ده وبيعمل عندك ايه
غيث اتلبش : ده ده ليالي نسيته
خديجه : وهيا كانت خلعته هنا عشان تنساه
غيث : لا لا انا خدته من اوضتها اصل رحتها كانت وحشااني
خديجه قربت منه ومسكت ودنه : اااه ي منا افق ع ماما ي ولدده حفظاك وعرفاك لما بتكدب الحماله دي هنا بتعمل ايه
غيث : احم بس بقاي خديجه هاتي الزفت ده وحطه تحت المخده اصلها كنت مشتااق وراح غمزها ف وسطها خديجه صوتت ونتط ف مكانها وضربت غيث ع ايده السليمه
خديجه : مش قولتلك بطل الحركه دي
غيث ضحك : حد قالك اركبي الهوي
خدیجه سبته وخرجت : ماشي ي زفت
غيث ولع سجااره و سند راسه ع ضهر السرير ولقاا نفسه ايده بتتمد وتخرج برا ليل من تحت المخده
و بيشمه بعمق وشتيااق ووجع خده ع وشه وضغطه بقوة وغمض عنيه وحشته ونفسه يضمها ويشم ريحتها تاني
الباب خبط خبه البرا تحت المخده بسرعه وتعدل
وخد نفس من السجارا خديجه دخلت وقربت منه
خدیجه : عمر سال ع بدر قلتلو مش موجود وسالك عنك ومستنيك تحت
غيث : عمر مينخديجه : الشاب من الفيلا الي جمبنا
غيث ضغط ع فكه ونزل ليه بهدوء
عمر وقف : غيث بااشا الف سلامه عليك
غيث : الله يسلمك ي دكتور اتفضل
عمر قعد : الصراحه ي حضرت الظابط انا كنت جاي افاتح
حضرتك ف موضوع بس مكنت اعرف ان حضرتك متصااب
غيث : لا عادي ولا يهمك خير
عمر ده ف كلية طب بشري وجيرانهم ومعجب بليل من زمان
ولما ادته وش وتكلمت معاه انهارده انتهز الفرصه ..
عمر : الصراحه ي غيث بيه انا كنت جااي وعايز اطلب ايد بنت
اخو حضرتك لي..
غيث وقف بصوت عالي : انت ااايه يخويااا
الواد وقف من الصدمه وبيبص لخديجه الي دخله بالعصير وقعدت تضحك
خدیجه : اهدي بس ي غيث الكلام اخد وعطا
غيث بعصبيه : عطاده عند امك بس ي وليه انتي
عمر بتوتر : هو ف ايه غيث با اشاا انا طالب ايد ليلي ف حلال
غيث بقرف : لي لي ك ولسه هيكمل خديجه حطت ايدها بوقه شال ايدها وبصلها بغضب وهيتكلم
ليالي : وانا موافقه ي دكتور وهيا بتبص لغيث بتحدي
غيث بصلها من فوق لتحت و
غيث بصلها من فوق لتحت وسفها واوماً بهدوء لما شاف لبسها الي كانت خرجه بيه وبص لخديجه
غيث بيجزع سنانه : خدي بنتك واطلعي ي خديجه
وبص ع عمر : وانتي ي بني اتوكل ع الله طلبك مرفوض معندناش بنات للجواز
ليالي بعند : لكن انا موافقه ي ابيه ع عمر
غيث شخر بصوت عالي خالي عمر عدل نضرته وتلبش وهو واقف
غيث بغضب اعمي : اطلعي ي بنت ميتين الكلب فوق .
وبص ع عمر .. يلا ي دكتور انت لسه وااقف اتفضل
عمر خد بعضه ومشي وغيث طلع ل ليالي فوق
فتح باب اوضتها بعنف : ايه الي انتي عملتيه ده
ليالي وهيا قعده ع السرير : وانت ما الك اصلا روح شوف الي قولت عليها مراتك
انت كده كده اتجوزتني عشان خاطر ماما طلقني بقال وخليك جدع وبعدين انا لسه صغيره وعايزه شب من سني وبسخريه ي ابيهغيث بصلها بغضب : ده ف احلام انوثتك الورديه ي قطه ولا هطلقك ولا معترف بيك زوجه اصلا هخليكي متعلقه وقرب
منها وبفحيح
ادفينك وموتك بالحياه ولا اخلي غيري يطول ضفرك يا .. شطره
وساب ليالي وخرج من البيت خاالص ونزل يتمشي ع بحر اسکندریه شط ميامي وهو قرفان ومش طايق نفسه ومش عارف اخر حكيته مع ليل
عند فيروز وجايم خلصو جولاتهم بعد العصر والباب خبط تاني جاسم لبس قفطان وراح فتح شاف واحده من حريم البيت
: الحجه الكبيره هتجولك جيب فيروز وتعاله اتغدو حداها
جاسم : خلاص ما اشي نزلين وراكي
ونزلت تحت ودخلت ع المطبخ
: ي بوووي لو شفته الي عملته فيروز ف رجبت جا اسم وكلاها وكل بت الكلب
والحريم قعدت تضحك وتتغمز لبعض ومروة قعده هتموت من قهرتهامروة : خيرر ف ااايه هتتغمزو لبعض ع الي
وحده منهم مش بتحب مروة : ابدا ده احنا هنجول العرسان للعصر ما صحيوش شکل تاثیر فیروز عااالي .. وضحكه كلهم
مروة قامت بغضب : حرريم عينها بيضه .. اتفووو
وطلعت شافت جاسم نازل هو وفيروز وماسك ايدها وفيروز لبسه جلبيه اوف وايت ف داهبي وجاسم لابس قفطانه وشكله يرد الروح
الحجه شفتهم : زغرطي ي بت منك ليهاا
والحريم الي اتشتمت من مروة شغلوها دفع رباعي مروة كانت زلاهم وشايفه نفسها عليهم ف لما صدقو شمتو فيها
وقربو كلهم وحضنو فيروز وبركو ليها وقعدت جمب جدتها وجاسم جمبها
جاسم لف ايده من وراه ضهرها وقرص وسطها فيروز قامت منفوضه
فيروز : انا هروح اساعد الحريم ف نقل الاكلالجده : لا اجعدي ارتاحي انتي ي حببتي
مروة : ليه انشالله ع رجليها نجش الحنه
الجده : من نحية ع رجليها نجش الحنه ف هو ع رجليها ورفعة الجلابيه عن رجلين فيروز المفلوفه اما نتي جاعده ولا ع رجليكي نجش ولا غيرو مالكيش صالح انتي
جاسم نزل جلابيتها : خلااص ي جده مش كده
مروة شافت حركة جاسم وتغاظت اكثر : وانا ي جده هتعمليني كيف الهرباانه الي جابت لكم الع.. جاسم قطعه
جاسم بعصبيه : اكتمي بوووووذك ي مره بدل ما احط مركووبها ف خشمك جولتلك الي هيغلط ف مرتي بنص حرف حساابه معاليه شغل
الضراير بطليه عشان متتعبيش ...
مروة بغل : براحه ع نفسك يبو فاارس احسن يطجلك عرج ع
بت عمك وبصت ع رقبته وشوفلك شال داري بيه فضايح مرتك الحلوه عيب ع سنكجاسم دمه اتحرق منها ضرب التربيزه الي قدامه برجله خبطت ف مروة الي قامت منفووضه
جاسم بصوت عالي : اطلعي شجتك والمكان الي انا فيه مش عايز اشوف فيه كلحتك العفشه يلا غووري طول ما انت مش هتيجي بالادب وكلمه تاني وهتكوني ف بيت ابووكي يلا اخفيييي....
مروة طلعت شقتها وجاسم قرب من فيروز وباس دماغها
جاسم بهمس : حجك عليا
فيروز بخفوت : انا مش زعلانه ي حبيبي وبصت ع الحريم الي وقفه تتفرج بصدمه
وف بال كل واحده فيروز بقة ورقة الكومي ...
الجد بعصبيه : خلصت المسرحيه يلا كل واحده تشوف شغلها
وبص ع جاسم .. وانتي انشف اشوية كفا ايه جلع ما اسخ
جاسم حط ايده ع كتف فيروز وضمها ليه وبتسم بعند ف جده : ما ارتي
اتغده وكل واحد راح مصلحته وجا اسم طلع قاعد بره معالرجاله ...
عند ليالي اتصلت باسما وقعدت تشكلها بعد ما خديجه سبتها وراحت المستشفي عندها حالات ولاده
اسما : ي ليل ما هو اكيد قال كده عشان مجروح منك ي بنتي وبعدين هو سابها عشان خطرك
ليالي : ااه بقا واول ما نزعل يروح يرجعهاا صحح
اسما : طب بعقل كده امته .. اول امبارح اتخنقته وتعصب وكسر الاوضة وطلعش برا البيت تاني يوم كان قرفان من الي حصل طلع مهما وتصاب رجعها امته وهو ف العملياات
ليالي : معرفش بقا هو حر لكن انا مش هسمحلو يتحكم فيا اكثر من كده وهو قال اتجوزني عشام مامتي خلاص هو حر بقاا وانا حرره برضو
وفضلت تدردش مع اسما ف كل الي حصل
ليالي : وبس ي بنتي اتكلمنا مع بعض شوية الصبح وهزرنا وببص بعد العصر لقيته جاي يطلب ايدي من غيث
اسما بضحكه : اااايه ي نهاااري بيطلب ايدك من جوزكهههههههههههههههههه ده تلاقي غيث
عمل معاه الدنيئه
ليالي ابتسمت : لا طرده بس بعد ما قلتلو انا موافقه
اسما شهقت : هيييييييق يخرب عقلك وغيث عمل ايه
ليالي بحزن : تحكمات تحكمات قلتلو روح شوف مراتك وانا
هشوف شب من سني ي اابيه وانا بتريق
اسما بصدمه : اممم وبعدين طينتيها اكثر ماهيا مطينه كملي
ليالي بتوتر : ق . قال ده ف ا . احلام انوثتك الورديه
اسما : ههههههههعهعهعهعههعهعهعههعه اااااااه هموووت ههخهههههههههخههخهههه يخربيتككككك
ليالي : وربنا انتي ما عندك دم
اسما خدت نفس: احم خلاص ههههههه امم وبعدين
ليالي : قالي هسيبك كده ولا انتي محصله مراتي وطلقتي ولا معترف بيكي وهسيبك متعلقه
اقتلك وادفينك ولا حد غيري يطول ضفرك .. مريض
اسما : اسمها غيره هوس عشق حد الجنون مش مريض ي
مريضهليالي بحزن : انا الي وجعني انه من امبارح مسفهني ولا حتي نطق اسمي حتي ماما خديجه قلتلو ايه من امبارح بنتك بنتك
ف ايه وهو بيكلمني يقولي
ي شطره ي قطه من غير ميقولي ليلي وعنيها اتملت دموع
وسعات بكلمه مش بيرد عليا اصلا هو . هو وحشني اووي وانا اعصابي تعبت بقالي فتره مش بلحق افرح ومش بعرف اتصرف مش ذنبي انا معرفش حاجه ف اي حاجه وشهقت وحشني اووي ي اسما وقلبي وجعني من الي عمله معاايه
اسما بحزن : طب كفايه بكي عشان خطري وقفلي دلوقتي قومي اغسلي وشك وعملي اي حاجه تخرجك برا المود وانا شويه كده وهكلمك
ليالي : تمام ماشي با اي
وغسلت وشها ونزلت تحت وخرجت برا الفيلا شافها عمر وقرب منها
عمر : ليااالي
ليالي لفت ليه : اهلا ي دكتور
عمر بتوتر : انا يعني .. اسف ع الي حصل الصبح معرفش انوكان ممكن يحصل كده او يوصل
انو يشتمك
ليالي : امم انا الي اسفه بعد ما ابيه طردك
عمر : لا عاادي انا كنت خايف عليكي المهم انك بخير
ليالي : انا تمام
عمر : شكلك حزينه .. ممكن تطلب منك طلب
ليالي : امم اتفضل
عمر ف كافيه بعدين بشوية تعالي نتمشي لحد عنده نشرب
حاجه مع بعض وندردش شوية ونرجع ع طول بليييز وافقي
ليالي : تمام ماشي انا اصلا كنت رايحه هنااك
عمر ابتسم : اووكي يلا شكلك زهقاانه
ليالي : زهقانه جداا ومخنوقه
عمر : ليه كده لو حبه انا هسمعك
ليالي : لا مش عايزه اقرفك كده احسن
عمر: اوكي برحتك ع العموم انا موجود ف اي وقتغيث فضل قاعد ع الشط بيدخن بشرود لحد بعد العشا زهق والجرح شد علیه خد بعضه
ورجع وهو راجع شافهم و فرمل العربيه ف نص الطريق ونزل يمشي نحيتهم
ليالي وعمر قعدو من برا ولسه بيتكلمو شافت غيث قدامها مسك ايدها بعنف
ليالي : ابيه ف ايه احنا بنتكلم عاادي
غيث : انتي تخرصي خاالص وحسابنا بعدين وخد ايدها وماشي مسكه عمر
عمر : هو ف ايه وحساب وبتاع وبعدين انت مالك متحكم ف حياتها كده ليه وابوها عايش سبها حاالا ايه التخلف بتاعك ده
غيث عض ع شفته ولف عليه ونزل بكل غضب بالبنيه ع وشه عمر وقع ف الارض
غيث بعصبيه : انت ياض ي خول مش قولتلك طلبك مرفووض لو شوفتك بتحووم حوليها تاني طلع الفرد وعمره هيا رصاصه بعشره
جنيه وخلصت حكاايتكوسحب ليل وراه ودخلها العربيه ورزع الباب ولف ركب وطلع ع الفيلا ونزلت وهو وراها
غيث بغضب : اقفي عندك
ليالي بصوت عااالي : اايه ماااالك عايز مني اي بعد الفضايح دي كلها قولتلك احنا كنا بنتكلم عاادي قلتلككككك ملكش دعوة بيا انا حررره
غيث قرب منها ومسك شعرها وجرها وراه ع اوضته دخلها رمها ع الرير وقفل الباب ورااه
غيث قرب منها بجنوون : ايوووه بقا خير ايه الي ماليش دعوه انتي مرااااتي فهم يعني ايه مراتي
ليالي بعصبيه : لا مش فااهم ومش هسمحلك تعملني زي البهيمه كده تاني انا مش القطه بتعتك انت فااهم وبعدين ايه دلوقتي بقيت مرااتك لاااااااي غيث لا مش مراتك ومش هسمحلك تتحكم ف حيااتي بالشكل ده تاني بعد ما مسكت ايدها قداميييي وهان عليك وجعي
غيث بصووت عاالي : انااااااا حرر اقول الي اقووله وانتي هناتترمي زي الكلبه ده الكلب وفي عنك لصااحبه وانتي مع اول مطب قبلنا قولتيلي بكرررررهك اناااا اتحكم حتي ف الانفااسك مراااتي انتيييي ع اسمي ومش هسمحلكك باي حاجه مش جااايه ع هووواي تدخلي تخرج تتنفسسسسسسسسسي بإذني انا وبس فهماااايالي بعند : لا مش فااهم مش فاااهم انا مش كلبه عند رووح شوف الكلبه بتاعتك الي قولت عليا مراااتك
غيث بستفزاز : وانتييي ما الك وحده مش بتحبني وبتقرف مني ايه الي مزعلك مراتي بقا عشقتي حببتي انتيييي مااالك
ليالي وشها احمر وعروق رقبتها نفرة : لااااااا ما الي انت حبيبي انااااا وبس انفاااااااسك ملكي حبك عشقك جنونك ليااا مش هسمح لاي واحده تخدك مني وبجنون فضلت تضرب فيه ابعدد عني يلااا روح لها سبتها تقرب منك قدااامي سبتها تبوسك وتحضنك وانا كاان قلبي هيقف من خووفي عليكي مسكت ايدها وقولتها ف وشي مرراااتي وبدافع كما ان عنها واناااا انا مش ذنبي انا مكنتش مستعده انككك تعمل معاليه كده انا عرفه اني زعلتك عااارفه اني جرحتك بالكلااام تاني يوم فضلت مستنيااك وبدمووع استنيتك ترجع عاشن اترمي ف حضنك استنيتك وانا لبسااه ومتشيكه ومستنيه ف سريرك وكنت مستعده اعمل اي حااجه عشان رضااك وف الاخر اتصدمت لما عرفت
انك مش بخير كنت بجري زي المجنونه ومش عاريزه غير انك
تفتح عنيك وطمن عنك واول حاجه
عملتها لما فتحت تجهلتني ومسكت ايد واحده غيري منطقتشاسمي سفهتني ذليت انفااسي عشان انت عارف اني روحي فيكككك وكان غصب عني الكلااام الي قولته
غيث قرب منها وخد شفيفها بين شفيفه بجنوون وهوس خد شفيفها وكانه بينتقم منها مصهم وعضهم وكاانه عطشاان وشفيفها الماليه بقاا يزمجر ويعض ع شفيفها بجنون لما حس بيها بتبدله ولفت ايد ع رقبته والتانيه ع صدره
رفعت ايدهالي ع صدره وبصت عليها بعد ما حست برطوبه لقت دم غيث مغرق ايدها بعدت عنه وتنفضت بعنف والباب خبط
ليالي : ايه الدم ده انت كووويس
غيث ببضحكه : اناا كويس اووي انت الي كنت شرس ي ليل
ليالي عيونها دمعت : انا اسفه مكنتش اقصد والله معرفش انا ضربتك ازاي ع الجرح انا اسفه
خديجه بقلق وبتخبط ع الباب : غيث رد عليا وفين ليالي
ليالي جريت ع الباب فتحته : تعاالي ي ماما ارجوكي شوفي
غيث بينزف ورفعت ايدهاخدیجه دخلت بقلق : غيث ما الك ايه الي فتح الجرح
غيث ببتسامه : اناا تمااام تعالي بس غيري ع الجرح اصلي كنت بتخاانق وغمز ل ليالي الي بصت ع الارض
خديجه قربت منه : وما الك مبسوط كده ليه .. هاتي ي ليل صندوق الاسعافات ف الحمام
ليالي جابت الصندوق وخديجه غيرتلو ع الجرحه ولفت عليه شاش : هنزل اجبلك عصير عشان الدم الي نزل منك ونزلت تحت
غيث : تعاله ي ليل
ليالي قربت منه بهدوء وقعدت جمبيه غيث شدها ليه وباس دماغها خدودها وعنيها وايديها وخدها ف حضنه
غيث بخوفت : سمحيني انا اسفه غصب عني كلام حرق قلبي عشان كده قولت وعملت ده کلوو مقدرش ي ليل ع انك تقوليلي بكرهكك ده انا بعشق تراب بدوسي عليه
وع فكره انا عمري ما عملت مع اي واحده الي عملته معااكيعمري ما بوست غيرك ي ليلي اه كنت بجمعها بس ف ضلمه كحل كنت بتخيلك انتي بين ايديه كنت ببقا مشتاقلك وعايزك ومينفعش اقرب منك كنت بصرخ باسمك وهياا
ف حضني مكنتش بشوفها ولا تشوفني غير. بس سمعااني وانا بنطق اسمك وعترف بحبك وشتيااقي ليكي
خدیجه خبطت الباب ودخلت حطت العصير وليالي جريت ع اوضتها وهيا حطه ايدها ع قلبها وبتضحك الباب اتفتح ودخل غيث وقرب منها بضحكه وهيا ضحكت لي
غيث : هربت مني ي ليل وقرب منها وخد شفيفها ف بوسه كلها عشق
وزمجر وحشااني ي ليلي هتجنن ع حضنك وليالي كانت بتبدله البوسه بشتيااق
غيث بجنون : دوقيني شهد لساانك هتجنن ع شفيفك ومشتااق لطعمهم
ليالي خرجت لسانه وبقت تداعب لسانه وتمص شفيفه وخدت لساانه ومصته بين شفيفه بعنف وغيث اتجنن من شهوة قطته
الي مشتقاه اكثر منهاتحرك بيها وهيا ف حضنه ووووو
جاسم رجع بعد العشا ودخل البيت الكبير سال عن فيروز وعرف انها ف المطبخ دخل عليها بعصبيه وشافها متنيله ف غسل الموعين كلها لوحديها والحريم كلها قااعده وهدومها مبلوله وحالها بلاا مواعين عيله فوق الاربعين نفرر
جاسم بعصبيه : انتي هتعملي ايه عندك
فيروز اتنفضت : جاااسم ايه خضتني .. بغسل الموعين اطلع انت خد دوش وانا هجبلك العشا وجايه وراك
جاسم سحابها من ايدها وطلع بيها ع براا
فيروز بخفووت : جا اسم بس سبني ف ايه هخلص الاول
جاسم رفع عينه بغضب وبص لك الي قعدين
وبصوت عاالي : يعني كلكم جعدين وانا مرتي هتغسل من وراكم جرفكم
ام جاسم : كلو ساعد مفيش غير مارتك نزلت كلت ع الجاهز هيا الي تغسل
جا اسم : يعني كلو ساعد ف الوكل وعند النضاافه تشتغل
الخدامه بتاعت ابوكم وبعدين انا مرتىلسه عروسه مكملتش يومين ومن الاصول متتحركش من مطرحها
امه : ليه انشالله بت بنووت يااك
جاسم : والله بت بنوت بت كلاب محدش ليه صالح اجولكم ع حااچه احسن هچیب لها خداامه هعزل بيه عنكم وتشوف امور شجتها ولا ليها صالح بيكم تاني جعدين متستاتين وانا مرتي تدعك وحديها
فيروز بخجل : خلاص ي جا اسم عاادي يعني
جاسم بصلها بغضب : اسكتي انتي مالكيش صالح
وبص ع الحريم الي قاعده .. يلا فوتكم مطينين ابطين ع دما اغكم وسحابها وطلع ع شقتهم
ام جاسم كنت قعده بتغلي زي البركان والحريم كانت قاعده مصدوومه جاسم الي كان بيخليها تخدم وهما قعدين دلوقتي عايز يجبلها خدامها كما ان
جاسم دخل ورزع الباب وراه بعصبيهفيروز : ليه الي انت عملته ده كلو هيقوله اني قوايتك عليهم
جاسم بنزعاج : وانا من ميته همشي وراي كلام الحريم انا عايز اعززك زمان شئ ودلوجتي شئ تاني انسيه زمان الي يجولك دلوجتي بم تجوليلو بم وتفجعي عيونه التنين فوووجي معودتيش الخدامه بتاعت حريمهم
فيروز اومأت بهدوء ودخلت الاوضه خلعت هدومها وراحت تاخد جا اسم فضل يدخن بعصبيه برا ودخل عليها الاوضه شافها بتسرح شعرها بشرود قدام المرايه ولفه الفوطه ع جسمها شكلها كان حزين دخل الحمام وقفله
وراه بعصبيه فاقت من شرودها رشة برفان ولبست قميص احمر قصير وطلعت له قفطان وبكسر اسود وحطتهم ع السرير وراحت المطبخ
قطعت فاكهه وحطت عصير ومكسرات وولعت الفحم عشان الشيشه الي جاسم بيحبها من زمان و بيشربها فواكهه بس
دخلت الحاجه الاوضه وخففت الاضاءة وسابت المعطر ورشةمن برفاان جاسم الي عشقته
اکثر واكثر ...
جاسم خرج لبس ولقااه دخله عليه الاوضة وهيا مسكه الشيشه بتاعته وبتسم وهيا ضحكتله
قرب خدها منها وحطها ع جمب ورجع خدها ف حضنه وباس دماغها
جاسم بهمس : حجكك عليا مكنتش جاصد اذكرك بالماضي
فيروز ابتسمت وحضنت اقوة : انا مش بعرف ازعل منك ي جاسم
جاسم ضحك ومسك ايدها وراح نحيت الانتريه بيها : جلب جا اسم ي روز
وقعد وفيروز قربت منه الفاكه وحطت الشيشه جمبيه وجاسم قام فتح باب البرانده عشان ميضيقش فيروز بالدخاان
وشغل الشاشه ع موسيقي هاديه وفضلو يدردشه مع بعض وفيروز كانت الفرحه ماليه قلبها كل ما تشوف ضحكته الي طالعه من القلبمصطفي رجع من برا وطلع ع اوضته ع طول زعلان من مواقف ابوه واعتراضه وشاف اسما قعده فوق السطح بشرود ودموعها ماليه عنيها قرب منها بهدوء واسما شفته وجريت ع حضنه
مصطفي بحزن : متزعليش ومتشليش هم لو بعد مية سنه ها خدك برضو وسيبك من ابويه انا هعرف اخليه يوافق
اسما بدموع : انا الي مزعلني ليه عمي يرفض هو انا وحشه اوي کده
مصطفي : قطع لسان الي يقول عنك وحشه ي سوو بالله بلاش دمووع مش بقدر ع زعلك
اسما اومأت ومسحت دموعها مصطفي مسك ايدها ودخل بيها الاوضه وقفل وراه وقرب من التلاجه الصغيره وطلع لها كنز بيبسي وهو خد زجاجة اي دي
وقرب منها وقعد جمبيها ع السرير
مصطفي بضحكه : خدي ي قلبي وروقي دمك
اسما ضحكت : خلي حمااده يسكرمصطفي بص ع رجولته : لا والله حماده مش بيسكر
اسما ضحكت وضربته ع رجله : ساافل
مصطفي : طب يختي ي مؤدبه ده انتي كنتي بتتحرشي بياا
اسما : طب وربنا انت كدااب وبعدين انا كنت هاخد الرمووت وبس بقا متفکر نیش ده كان موقف زبااله
مصطفي ضحك : يختيي وربنا انا كان قصدي ع مدخل البيت بس انتي الي دما اغك مش تمام
اسما اتصدمت ومصطفي قرب منها خطف شفيفهاوهو لسه بيضحك عليها : خلاص متعشيش الدور ما انتي كده كده مسكتيه بمزاجك مش بالغلط
اسمت وقفت : انا نزله ي حيوان
مصطفي مسكها ولف ايدها وراه ضهرها ولزق فيها وقرب من ودنها بهمس : قولي حيوان تاني وانا هحطه ف بوقك يمكن
ينضف لساانك او يوسخه اكثر انتي وحظكك
اسما وشها احمر : طب وربنا انت قليل الادب ابعد عني يااه
مصطفي بضحكه : يااه ده انا لو مسكتك هااا انتي اسما وفهما بقاا
اسما بدلع قربت منه وبصت ليه بغراء : لا مش فاهمه فاهمني و باست خده
مصطفي بلع ريقه : اسماا شغل الانفصام بتاعك ده بلاش منه خليكي الراجل الجدع احسن من رقاصت شارع الهرم دي
اسما ضحكت عليه وهو قاعد ع الكرسي واسما ع السرير ولع سجارا وقعد يشرب من ال اي دي 12
اسما بفضول : هو ده ايه بجدمصطفي : حاجه اصفره
اسما : طب ما تدوقني الله يخليك نفسي اجرب
مصطفي : بس يماما
1
اسما قربت منه : عشان خطري عشان خطري و با است شفيفه وراحت خدت القزازه من ايده
مصطفي : طب متكتريش
اسما اومأت وخدت بوق : ييححح ده بيحرق الزور وطعمه مر بس في طعم حلو
مصطفي : عشان بالبطيخ ي لووزه اسما خدت بوق تاني وتالت
مصطفي : كفاايه ي بت هاتي القزازه
اسما رفعتها ع بوقها وفضلت تشرب زي المجنونه ومصطفي وقف يخدها منها جريت وهيا رفعها ع بوقها لحد ما خلصتها يعتبر
مصطفي خدها بالعافيه : يخربيت امك ي بنت الشرقا انهاسما : هيييييح بتحررق هههههههههههههههههه
مصطفي بضحكه : وربنا انا ما ليا دعوه لو حصلك حااجه
اسما قعدت ع السرير وحست فينار دبت ف جسمها من اول زورها لحد رجليها سخوونه طفحت ع جسمها بطريقه صعبه
خلعت حجبها وفتحت السوسته بتاعت عبايتها وسندت راسها ع ضهر السرير وهيا حساه ان الدنيا بتلف بيها والسخونه وصلت انووثتها وجسمها سيب
مصطفي قااعد بيدخن وملامحه اسودت وهو بيتفرج ع حببته اايه ي سوو سلمتي نمرر
اسما بهدوء : مش عاارفه اعصابي سابت
مصطفي : ما انا قولتلك انتي الي استعبطي قومي انزلي خودي شور بارد ومتتكلميش مع حد لحد ما تفوقي
اسما اومأت وجت تقف كانت هتقع مصطفي سندهاا رفعة عنيها بضعف وتعلقت في رقبته وخدت شفيفه وفضلت تمص فيهم مصطفي قلبه اتنفض وسابها
تعمل الي هيا عايزااه لحد ما ايدها وصلتازرار القميص مسك ايدها
مصطفي بخشوونه : اسمااا بلاش
اسما هزت دما اغها برفض : وخلعته القميص ونزلت بشفيفها ع عضلات صدره وفضلت تبوسه وتحسس ع جسمه بشهوة مصطفي فقد عقله ورفع راسها وهجم ع شفيفها ومصهم بعنف وزقها ع السرير وركب فوقيها وهو بيحرك رجولته ع انوثتها وشفيفه ف شفيفها وبيمتصو شفايف بعض بجنون ولهفه وفضل يتحرك فوقيها لحد ما عبايتها اترفعت وحس بانوثتها السخنه من تحت قماش الاندر الخفيف وفتح زرار البنطلون ونزله بس فضل بالبوكسر
عشان يحس بيه اكثر وفضل يتحرك عليها وشفيفه في رقبته واسما بتحضنه اكثر ليها وهيا بتنزل شهوتها وهو نزل وراها ع طول
مصطفي بزمجره : امممم ي بنت الشرقا انه انتي الي بتجري رجلي للرزيله انا عارفاسما ضحكت و باست خده : بعشقككك
مصطفي ابتسم : وانا بمووت فيكي ي اسمتي
وقام من عليها واسما عدلت هدومها
مصطفي قعد ولع سيجارا : طبعا بعد الفرهده دي انتي فوقتي ده طلعه من نفوخك مش الكوكو بتاعك هههههههههههههههههه
اسما وقفت : انت وقح
مصطفي بضحكه : * * ك قال وقح قاال
اسما : صدق انا غلطاانه اني بحب لطع زيك وطلعت تجري نزلت ع تحت وهيا بتضحك
دخلت شقتهم وجريت ع اوضتها قبل ما تتقفش
غيث مشي بيها للسرير ونومها وقعد خلعها الشوز
ليالي اتعدلت : انا هخلعوو
غيث : هوووش وقرب من رجليها باسهم برااحه
ليالي اتكسفت اووي وسحبت رجليها غيث قرب منها ونام فوقيها وخد شفيفها ف بوسه عميقهوفصل البوسه
ليالي بعدت عنه وشها احمر ونفسها سريع : اووف الجو حر اووي
غيث : اخلعي هدومك
ليالي اتكسفت لكن قاامت كانت هتاخد بیچامه بعد کده افتکر البيبي دول ووجمدت قلبها لما عرفت ان غيث تعبانه ومش
هيعرف يعمل حاجه هههههههههههههههههه عبيطه ...
ودخلت الحمام وغيرت وطلعت غيث شافها الي لسه راجع من اوضته كان بيجيب السجااير وشخر من الصدمه ومن حلوتها ومن القميص الاسود الي يجنن عليها الي واصف معالم انوثتها بكل وضووح
غيث بخشوونه : ااايه ده ي ليل
ليالي اتوترت وهيا بتسحب القميص لتحت : ده ده انا كنت بجربه
غيث : احال جايه تجربيه وانا مجرووح
ليالي : ايووة عشان تستاهل ومتعرفش تعمل حاجه ي بتاع ناناغيث ضحك عليها : لا مهو انا مش هعمل انتي الي هتعمل ي لول
ليالي اتصدمت وجريت ع السرير : ها ها ف احلاامك الوردي ي ابيه
غيث ضحك وقرب منها بهدوء : تعاله ي ليل
ليالي بتضعف كل ما تسمع اسمها منه بالطريقه دي وكانها ليله ولياليه هو بس وقربت منه زي المغيبه غيث قعد وخدها ف حضنه وانوثتها ع رجولته
غيث بهدوء : انت بجد قرفانه مني ي ليل
ليالي : لا صدقني انا مش عارفه قولت كده ازاي بس يمكن عشان اول مره اعمل كده
غيث : وانا صدقيني مش هغصبك ع حاجه ومش هتسرع معااكي تاني هديكي كل الوقت ي ليلي بس بلاش اسمع منك الكلام ده تاني
و بخشونه مسك شعرها .. ومش عايز اشوفك مع ابن العر ده تاني عشان مطلعش ميتينك سامعه
ليالي اومأت بهدوء : وانا مش عايزه اشوفك مع زفته تاني
برضوغيث ابتسم : كده كده مش هتشوفيها تاني خلاص ليالي باست خده وعيونه وبصت ع شفيفه بتوتر
غيث غمض عنيه وساب نفسه ليها : اعملي كل الي انتي حسه بيه وعايزاه ي لوليته انا مش هعمل حاجه
ليالي قربت من شفيفه ولعقتهم بلسانها ومتصت شفته السفليه بین اسنانها غيث من بمتعه من قطته ليالي فضلت تبوس ف شفيفه وتمصها وتدعبها بلسانها وغيث مش بيعمل حاجه
حطت ايدها ع صدره وحركتها بهدوء وباست رقبته ومصت جلده بعمق وهيا بتسم ريحته بجنون حست انها عايزه اكثر وغيث مش بيتحرك ولقت نفسها مشتاقه للمسااته والي بيعمله فيها وف جسمهاا ...
رجعته لواره لحد ما نام ع السرير ونزلت بشفيفها ع صدره لحد ما وصلت لخصره وفضلت تحرك لسانه ع صدره كله وغيث قابض ف كفوفه بعنف عايزها ولكن ماسك نفسه عشان
خطرها ليالي حست برجولت غيث بتضغط
ع انوثتها وبدأت تتحرك عليها غيثزمجر بخشوونه وجزع اسنانه
ليالي قربت منه وباست شفیفه بوسات رقيقه
ليالي بهمس ومحنه : بووسني زي ما ببوسك
غيث فتح عيونه الي كانت سوده من الرغبه ومسك شعرها بايديه الاثنين وقربها منه وخد شفيفها الاثنين مع بعض ومصهم بعنف ليالي حست انه هيقلع شفايفه من عنف مصاته وعضه عليهم وفتحت شفايفها وغيث دخل لسانه في صغرها وداعب
لساانه بسرعه وبتلع كل
ريقها بحب ورغبه وايده نزلت من شعرها لضهرهاونزل بكف ايده بقوة ع مؤخرتها ليالي اتأوهت بین شفیفه
ليالي برغبه : تاني
غيث استغرب كلامها : عايزاني اضربك تاني عليها
ليالي اومأت عجبها الاحساس الي حسته
غیث بخشونه : عنيا ليك ي ليل
وتعدل ونيمها ع بطنها ع رجليه ورفع القميص وشاف الاندر الي داخل بين اردفها وتجنن وحرك ايده براحه ع مؤخرتها
ومسك مؤخرتها بعنف وهزها ونزل بكفه بهدوء ع مؤخرتها ونفسه اتوتر وقلبه دق من شكلها وهيا
بتتهز قدام عنيه وضربها مره تاني وليالي جسمها يتنفض مع كل قلم وانوثتها تنقبض وكل مره يزود قوة القلم وليالي تتأوه بمتعه احساس يجنن اتحكم فيها من لمست ايديه وقوة ضرباته
غيث نزل الاندر ورفع راسها لما شدها من شعرها وحط صوابعه بين شفيفهاغيث بشهووة : مصي
ليالي خدتهم بين شفيفها ومصتهم بمتعه وعنيها ف عيون غيث
طلع صوبعه الغرقانه من ريق ليل وداعب بيها فتحت مؤخرتها وبيضربها بيده التانيه
غيث بخشونه وهو بيحرك ايده اسرع ع فتحتها : عجبك كده ي ليل هو ده الي انتي عايزاه
ليالي اومأت بمتعها وتأوهاتها بقت عاليه وجسمها بيترعش غيث نيمها ع ركبها ومؤخرتها قدامه نزل بشفيفه ع انوثتها ولسانه بقا يداعب
انوثتها ومؤخرتها بسرعه وعنف وبيضرب مؤخرتها ويهزها ويقبض عليها بقوة لحد ما ليالي جسمها تخشب وترعشت بعنف ونزلت شهوتها
غيث رفع راسه وشاف مؤخرتها الحمرا وعجبه منظرها اووي
ليالي نامت ع ضهرها وصدرها طالع نازل من عنف انفسها بطريقه تجننغيث قرب منها ولعق خصرها وبطنها بلسانه لحد تحت صدرها ولسه هيكمل بعد عنها
ليالي بصت ليه وعرفت انو بعد عنها غصب عنه وانه محتاج لها بجنون وقفت قدامها ومدت ايدها
غيث بصلها
ليالي : تعاله عشاان خطري وحيااتي عندك
غيث بخشونه : لا ي ليل انا هاخد شور وهكون تمام المهم انتي ارتحتي ي قططتي وباس راسها
وجاي يطلع ليالي مسكت ايده
ليالي بدموع : ارجوك متخرجش صدقني انا محتجاالك
غيث : ليل انا مش هستحمل اسمع منك كلام يوجع او انك تبعدي عني تاني
ليالي قربت وباست رقبته بحب : انا مراتك ومشيت قدامه للسرير حضنها ومص رقبتها
ونزل القميص من كتفها وقع ع الارض....... 
ويتبعع...
جاسم وفيروز قضو سهرا حلوه
جاسم بشرود وفيروز نايمه ف حضنه : منوياش تعرفيني ايه سبب الخياطه ف بطنك
فيروز اتفزعت وقامت منفوضه ازاي كانت بالغباء ده ونسيت نفسها ف حضنه : ده ده
جاسم اتعدل ومسك ايدها : اهدي .. انا من اول دجيجه معاكي وانا حفظت تفصيلك كت هديكي الوجت كله عشان تيجي من نفسك وتعرفيني لكن ما جدرش اصبر ريحي بالي وبلاش تكدبي علي ف حرف واحد سمعااني ي فيرووز
فيروز اومأت بهدوء : انا انا كنت هعرفك والله بس قولت بعدين مش الايام دي مكنتش عايزه اشغلك وانت فرحاان .. دي مكان الولاده انا عندي بنت عمرها 19 سنه
جاسم اتصدم : ااايه عندك بت وهيا وين كيييف
فيروز : امم الكلب ده سبني مكنتش عارفه اروح فين واجي منين و خووفت خوفت ع بنتي منكم انا رجعت وانا شيله كفني ع ايديلكن مقدرتش اشوف بنتي تتأذي او حد يعملها معامله وحشه او يأذيها بكلمه بنتييي لا
جاسم بقهرا : وين بتك ي فيروز وانتي هتجولي ابوها فاتكم و هچ
فیروز خدت نفس : سبتها عند ناس جيرانه اتبنوها وبيعملوها كوويس ولما نزلت اسکندریه شوفتها كانت زي الملايكه ي جاسم انا وجبتها معايه كانت بقت خدامه كانو قالولها بت الحرام
جاسم وقف : سيبه بتك لنا اس غريبه يربوها چالك جلب تفوتيها ومتعرفيش عنها حاجه العمر ده کلو
فيروز بدموع : ايووة قدرت احسن ما كنت جبتها معايه هنا سبتها مع الي يعرف يحميها ...
جاسم : حجكك حجك ي نور عيني وباس دماغها ومسح عيونها بتك لازم تيجي وتكون ف حضنك خلاص عاده وفات والي كنت خايفه منه رااح وبتك انا هحطها ف عيوني لكن خلاص معدش ينفع تعيش وسط
ناس غريبه وهيا كبيره كدهحراام ي جلبي
فيروز اومأت وف بالها .. انا هخليها تيجي تزورني هيا وغيث وهو بقا يعرفهم انها مراته ويدافع عنها مش هقدر اقوله اني جوزتها للي كان مربيها هيفهم ايه
جاسم : تتصلي عليهم لو كان معاكي ليهم نمره وتخليهم يحبوها ويجو ولا اجولك انا بنفسي هروح اجيبها کتر خیرهم چیه الوجت الي ناخد فيه امنتنا
فيروز : لا لا انا هكلمهم
جاسم : تماام ي جلبي وقرب منها خد شفيفها ف بوسه وكأنه بيوسيها ع كل الي عشته وستحملته
غيث وليالي فضلت نايمه جواه حضنه لحد تاني يوم الصبح حست بمتعه تجننه وكانت بتتلوي من احساسه وجسمها بيترعش فتحت عيونها وشافت غيث بين رجليها بيبوس انوثتها
غيث رفع راسه بضحكه صباح العسل ي ليلي
ليالي ابتسمت ليه ونفسها اتوتر ورمت راسها ع المخده تاني ...
مصطفي وهو نازل للشغل ابوه شافه ومصطفي لف وشهالنحيه التانيه
ابوه : ايه للدرجه دي زعلان مني ي حضرت الظابط
مصطفي : لا عشت ولا كنت ي حج بس الي عملته معايه میتعملش مع عيل مراهق
ابوه : خلاص ي مصطفي ي بني الي انت عايزه وانا موافق روح لعمك وتكلم معاه والي يرضيك انا هعملو ي حبيبي
مصطفي ابتسم بفرح وحضن ابوه : ربنا يخليك لينا ي حج ربنا ما يحرمني منك ي غاالي
وتصل عليه عم دره الكبير مصطفي رد عليه وعرف انهم تحت البيت وجين يخدو دره
مصطفي لابوه : بقولك ي حج اهل دره تحت وجين يخدوها
ابوه بستغراب : ازاي يعني وبعدين هما لسه فكرين ان ليهم بنت
مصطفي : انت عارف انهم كانو عايز بن يخدوها من زمان بس سبوها عشان خطركم وبعدين كبرت وهما اولي ببنتهم بلاش ندخل ف حاجه زي دي
ابوه : خلاص ي بني الي تشوفه
وجم اهلها خدوها وسط اعتراض وشد وجذب وصريخ من درهوامها الي اتمسكت بيها
وراحت معاها ...
مصطفي قبل ما دره تمشي قرب منها بهدوء : دي حاجه بسيطه عشان تعرفي تلعبي معايه ي قطه مبروك الجواز مقدما
دره خرجت وهيا كلها حقد وغل وهيا مش فاهمه كلامه وتصدمت لما عمها عرفها ان فراحها
انهارده ع راجل كبير ولو رفضت مالهاش غير المووت
فيروز بعد العصر خدت تلفون اختها ورنت ع رقم ليالي مردتش ورنت ع غيث
فيروز : ايوه ي حبيب قلبي وحشني ي غيث ليالي عامله ايه وانت عامل ايه طمني عليكم
غيث : حمااتي الي وحشااني ليالي مطلعه ميتين امي متقلقيش
فیروز ضحكت : يلا ابن حلال وتستاهل رنيت عليها مردتش
غيث ابتسم : قطتي مش بترد ع ارقام غريبه ي حماتي
فيروز : عااشت تربيتك ي حبيبي المهم عايزاك تيجي انت وليالي واهلك بكرا لو تقدر اناعرفت جاسم ابن عمي وهو هيعرف باقي العيله ارجوك ي غيث ليالي وحشتني
غيث : تمام ي فيروز الي انتي عايزه وانا هشوف بدر وخديجه وهنيجي عشان خطرك مش انتي سبتلهم العنوان
فيروز : ايوة ي غالي هستناكم بكره ما اشي
غيث : ماشي ي ام ليل عيوني ليكم
فيروز ابتسمت : تسلم عيونك ي حبيبي سلام ي غالي سلام .. وقفلت
جاسم بغضب : هتكلمي ميني فيروز
مروة سمعت فيروز وهيا بتتكلم ف الفون وبتقول لغيث حبيب قلبي ووحشني ومن غير ما تسمع الباقي جريت ع جاسم
مروة بشمااته : ايه ي بو فارس مدبحتش الجطه يااك
جاسم بنزعاج : عايزه ايه ي مروة فضي
مروة : اصلي حببت الجلب عينها بيضه وشكلك مش مكفيها
جاسم وقف بعنف ومسك شعرها : مرووووه جولتلك بلاااشمروة : اهدي بس اهي عندك سمعتها هتتكلم ف التلفون وهي هتجول ايوة ي غيث ي حبيب جلبي وحشني ولسه برا هتتكلم من تلفون اختها
جاسم زق مروة بغضب وطلع وسمع فيروز وهيا بتقول تسلم عيونك ي حبيبي
وقرب من فيروز وخد الفون من ايدها
فيروز : افهم ي جاسم ده
جاسم رفع عنيه بغضب وكتب الرقم عفونه وبعدين ورن ع الرقم تاني من التلفون الي كان مع فيروز
غيث بضحكه : ايه ي فيروزا لحقت اوحشك ولسه هيقول ي حماتي كان جاسم كسر الفون ف الارض
فيروز اتفزعت : جا اسم افهمني الله يخليك انت فاهم غلط ده غیث جو
جاسم سمعها بتنطق اسم راجل تاني وجراها من شعرها وطلع بيها ع شقتهم وهما دخلين وسط صراخ فيروزمروة بسخريه : هههههههههههههههههه سلامتك ي عروسه تعيش وتاخد غيرها ي بو فارس
الوسخه هتفضل طول عمرها وسخه
فيروز بغضب : اخرسي قطع لسانك انت الوسخه ده ...
كان جاسم نزل ع وشها بقلم خرسها فيروز بصت ليه بعتاب وسكتت وعنيها ماليانه دموع
جاسم مسك درعها وطلع بيها : الي مره هتفتح خشمها ي مروة حسااابك معاليه انتي حرره
وفتح باب الشقه وزق فيروز بعنف : كنتي هتكلمي مین
فیروز بصت ليه بعتاب ومردتش جاسم قرب منها ومسك فكها : فيروز انا معنديش صبر ردي عليا
فيروز بحزن : روح اسال الي ضربتني عشانها
جاسم بغضب : ايه زعلانه اكمنها سمعتك هتتمعشجي ف تلفونات لو عليها ساهله اكدب ابوها لكن انااا انا السمعت بودني
وبسخريه جال ايه اي ي روزا لحقت اوحشكفيروز غمضت عنيها : انا مش هدافع عن نفسي لكن هيجي وقت وعرف الحقيقه وسعتها انا الي هيكونلي حق عندك ي جاسم
جاسم بعصبيه : هه ضحكتيني والله من جصره طول ما انتي مش هتعرفيني كتي هتكلمي مين
هتترزعي هنا كيف الكلب لحد ما اعرف مين الي كنتي هتحبي فيه وتضحكني معاه ف التلفونات وبعدين راجعلك وحسابك تجيل
وسبها وخرج وقفل الباب بعنف وفيروز دموعها نزلت بحزن وف بالها .. هتيجي ي غيث وهيعرف الحقيقه وصدقني ي جاسم هتندم انت عمرك ما هتتغير بتجرح من قبل ما تفكر .. غشييم
عند اسما كانت الفرحه مش سيعاها وتصلت ب ليالي بعد ما مصطفي قالها ان ابوه وافق با وکمان دره غارت من وشهم
ليالي ردت : ايوة ي ساسو
اسما بفرحه : زغرطي ي بت ي ليل ابوه مصطفي وافق ع الجوازه لولولولولولولولي يختي هموووت
من الفرحه عايزه ارقص وتنطط مش مصدقه نفسي بجدفرحاانه
ليالي بضحكه : اهدي هتتجنني قبل ما تتجوزي وبدل ما تدخلي دنيا هندخلك السرايه الصفرا
اسما ضحكت : انا اصلا اتجننت بصوفي خلاص
ليالي : صووفي حته واحده الله يرحم حظابط هههههههههههههههههه مبرووك ي قلبي والله فرحانه ليكي اووي ربنا يتمم لكم ع خير
اسما : يلا بقا عشان مصطفي قرب يجي هروح اجهز نفسي ...
مصطفي طلع وقعد مع عمه بعد المغرب ...
مصطفي : بص ي عمي انا ولا هلف ولا هدور ومن الاخر كده انا طالب ايد اسما بنتك ع سنة الله ورسوله ...
ابو اسما افتكر كلام ام دره الي قالته قبل ما تمشي ان اخوه ابو مصطفي كان رافض اسما وانها مش قد مقام ابنه وفضلت تعبي دماغه بكلام زي السم وعملت فتنه بين اخواتها .. شكل كلام ام دره صح ده حتي مكلفش نفسه يجي يطلب البنت مني
ماشي ي خويه دي اخرتها انا لازم اعزز بنتي
ناصر : احم والله ي مصطفي ي بني كل شئ قسمه ونصيبطلبك مرفوض اسما بنتي متقدم لها ابن خالتها رجل اعمال كبير ف القاهره وانا اديته الموافقه الصبح
مصطفي : انت بتقول ايه ورجل اعمال وخالت مین اسماا ليا وهخدها يعني هخدها يلا ومن غير سلام
اسما كانت خرجه بالعصير وقع منها وعنيها كلها دموع ومصطفي بصلها بوجع وخرج ...
اسما : بس انا موافقتش ع ابن خالتي ي بابا ومصطفي ابن عمي واقرب لي
ناصر بنزعاج : عمك كا ان رافض ي بنت الجوازه انا بعززك وبحفظ كرمتك انتي مش اقل من الدكتورة ولا مهندسه من الي كان عايزهم اخويه اللطع لابنه
اسما اتصدمت ابوها عرف ازاي : عن اذنك ي بابا وع فكره انا برضو مش موافقه ع ابن خاالي
لؤي : والله ي بابا انا مش عارف انت رفضت مصطفي ليه اصلا عن اذنكم
ونزل تحت وهو بيرن ع جميله بنت عمه واخت مصطفي الي
اعترف لها بحبه من فتره ومستني
يتخرجوتقدر امان ما وعدها مديما يتقبلهيتخرج ويتقدم لها زي ما وعدها وديما يتقبلو ف مدخل البيت ...
الدنيا دواره ويوم ليك ويوم عليك وكما تدين تدان **
غيث رن ع ليالي : ايوة ي ليل انا ف الجنينه تعالي عايزك
ليالي نزلت وهيا مبتسمه وفتكرت الي عمله الصبح وزاي خدها بكل جنون ونزله يفطره وايدها ف ايده و فرحت خدیجه وبدر لما شفوهم نزلين مع بعض وكل واحد عنيه بتضحك
ليالي : ايوة ي ابيه
غيث ضحك : انتي شكلك مصممه ع ابيه دي صح ليالي اومأت وغيث وقف وهيا بترجع لواره وغيث بيمشي ليها بهدوء
غيث برفعة حاجب : بطلي الكلمه دي
ليالي بضحكه : لا ي ابيه وخبطت ف شجره ولسه هتجري غيث مسكها وقرب منها وضغط عليها بجسمه
غيث بهمس : وكده لسه ابيه وحرك رجولته ع انوثتهاليالي جسمها اترعش : بس ي غيث
غيث مص رقبتها : دلوقتي بقيت غيث وخد شفيها ف بوسه
رطبه وفصل البوسه.. ودلوقتي
ليالي عضت ع شفتها : حبيبي وعشقي وجنوني
غيث ضحك وخد ايده وقعدو مع بعض
غيث : فيروز اتصلت بيا وطلبت مني نزورها بكره ايه رايك
ليالي بفرحه : بجدي غيث وهنروح ولا لا
غيث : اكيد ي قلبي هنروح عشان خطرها وبتقول انك
وحشتيها اوي ...
ليالي بحب : وهيا وحشتني جدا هنروح امته
غيث : هشوف بدر وخديجه لو بكرا مناسب ليهم نطلع بدري
عشان نلحق نوصل قبل العصر
ليالي قربت من غيث بلهفه : ربنا يخليك ليا ي حبيبي انا فرحانه اووي
غيث ببسمه : ويخليك ليا ي ليل كلو يهون عشان عيونك
جاسم خرج وعمل اتصلاته وسال عن صاحب الرقم وعرف انه
رقم المقدم غيث المحمدي من اسكندريهواتصل بناس معرفه ليه هناك وعرف عنه كل حاجه وعرف اخوه ومراته وبنتهم والمشكله عرف انه كان صاحب احمد الادهم جوز فيروز الي هرب ...
جاسم روح البيت وعيونه بطق شرار وطلع ع الشقه ع طول : دخل شاف فيروز ع نفس قعدتها مكان ما زقها
قرب منها ومسك شعرها بعنف وبفحيح : هتكلمي صاحب جوزك الي هرب ليه .. ولا هيا كانت شركه الكلب وصاحبه وكل واحد يخدك شووية
فيروز رفعت عنيها بوجع : جا اسم كلامك
جاسم بغضب اعمي : ااايه يعني كلامككك هتدديني يااك هتكلمييي الظابط ليه
ايه لفيتي عليه عشان تعرفي اخبار حبيب الجلب ويتري اتجبلته ف سكندريه ولا ايه ي روزه
انا كان فين عجلي لما شيلتك اسمي ووثجت فيكي بعد الي عملتيه ملعووون ابو جلبي الي حبكك ي شيخه
فيروز وقفت وجايه تمشي جاسم مسك ايده
فيروز بوجع سيب ايدي ي جاسم انت مش في عقلك دلوقتيجاسم ضغط ع ايدها اكثر : وانتي خليتي فيا عجل ي بت الككلب كتي هتكلميه لييييه
فيروز بدموع : والله ما هبرر ليك ولا هدافع عن نفسي وهخليك
كده نارك تاكل حطبك عشان تجرني وراك زي الكلبه وتسحلني من شعري وتضربني قدام مراتك وتشك فيا وتقطع فيا بكلامككك فين وعوودك فين كلامك ولا هو عشان معرفتش تطولني السنين الي فاتت ضحكت عليا بكام كلمه حلوه وكلت عقلي عشان اترمي ف حضن جلااادي بكل
طيب خاطر ...
جا اسم بصوت عالي : انا حبييييتك عشجت تفصيلك شهجت باسمك وانتييي عملتي ااايه هااااا عملتييييي ايه
فيروز بحزن : بكرا هتعرف الحقيقي وصدقني مش هسمحك وسبته وراحت اوضتها
جاسم زمجر بغضب وفضل رايح جاي ف الصاله ونار قاايده جواه صدره سمع بودنه وقلبه
بيقول لا مخنتش وعقله يقول خاانت
والمشكله انها مش راضيه تريحه
وتقول ليه الحقيقه خايف يمد ايدهعليها وتقع بين ايديه المره دي من غير رجعه خايف يمش وراه شيطانه ويأذيها خايف يصدق نفسه وفيروزه
تطلع خااينه هيتجنن شد شعره بعنف وساب الشقه ومشي خاالص فيروز سمعت خبطت الباب ودموعها نزلت .. ي رب ي غيث تيجي بكرا زي ما وعدت .
اسما رنت ع مصطفي وهيا بتعيط : ايوة ي مصطفي انت مش بترد عليا ليه
مصطفي بنزعاج : عايزه ايه روحي شوفي ابن خالتك اسما : والله ما وافقت وربنا صدقني
مصطفي : ولما هو ف عريس متقدملك معرفتنيش ليه اصلا
اسما : مكنتش عايزه اضيقك وانا رفضت مكنتش اعرف ان الموضوع هيتفتح تاني والله
مصطفي : طب ما اشي ي اسما
اسما : ابويه عرف ازاي ان عمي كان رافض
مصطفي بستغراب : معرفش والله ولو ابوي كان رافض اهو وافق يجي هو التاني يرفضاسما : بيقولي بعززك وعملك كرامه انت مش قليله عشان خطري ي مصطفي حاول تكلمه تاني
مصطفي بحزن : ااه ويرفضني تاني بقا صح
اسما عيطت : طب وبعدين
مصطفي بوجع : الي فيه الخير يقدمه ربنا سلام دلوقتي
احب اقولكم الي بيحبو بعض ويتقبلو ف الحرام ربنا هيبعدهم عن الحلال عشان ربنا مش بيتعاند مصطفي كان واثق انه هيخدها واسما كانت واثقه فيه لكن ميعرفوش ان بذنبهم ربنا بيعذبهم ومش بعيد مش يتلاقو ابدا وكل ما يطلعه من حفره يقعو ف حفره اكبر اي بنت بتعمل علاقه مع حببها ف الحرام تحاول تبعد وترجع لربنا وتطلبه من ربنا انه يكون حلالها وربنا مجيب سميع والله العلاقات دي مش هتخدو منها غير وجع القلب لذتها ف ساعتها لكن
وجعها دايم وندمها اكبر وذنبها
اعظم الحلااااالي امه بلاش الحرام ليه لذه
لكن حراااااااااااام وهتتعذبو بيه ف الدنيا قبل
الاخرره .. يلا بينا
جاسم راح شقته التاني ودخل عند مروة شافها مروقه نفسها عسنجت عشره وكانها عرفه انو راجع لها ...
مروة : نورت مطرحك ي ابو فارس
جاسم اوماً بهدوء حاسس انه غريب وده مش مكانه قلبه واجعه وعايز يكون مع معشقته لكن موجوع منها ومش قادر يتصرف
مروة : احضر لك العشاي جلبي
جاسم هز دماغه برفض : لااه هتيلي غيار هاخد دش العيال وين
مروة : نايمين
جاسم اوماً بهدوء ودخل الحمام وهو كله وجع وحزن هيتجننن
فيروز حضنت قفطانه الي خلعه الصبح ونامت وعنيها كلها دموع بسبب الفتنه الي فرقت بين قلبين
جاسم طلع ومروة قعدت جمبه
مروة : هطليجها ميته
جاسم رفع عنيه : هطلج مين
مروة الهتجب في الرحاله الخطيه الماليها كبيرمروة : الي هتحب ف الرجاله الخطيه الي ماليها كبير
جاسم بهدوء مرعب قرب من مروة وقبض ع فكها بعنف شوفي ي مروة انا حظرتك مره واتنين وتلاته وانتي مصممه لكن وربي وما اعبد
هتجيب سيرة فيروز ع لسانك تاني هرمي عليكي اليمين ورميكي رميت الكلاب ف بيت ابوكي
مروة : وانا كت عملت اليه لده كلو هتخونك وانت لسه هدافع عنها والله سحر الك خرابت البيوت ومجوياك عليا
جاسم شاف مفيش فايده وهو اصلا مش طايق نفسه سبها وقام ونزل من الشقه خاالص وقعد برا البيت
بدر و خديجه رجعو شافو غيث وف حضنه ليالي وقعدين بيتفرجوع فيلم ف الليفينج
بدر : مالك قافش ف البت كده ليه يا اض
غيث بصله وضحك وحضن ليالي اكثر : مرراتي نفسي افهم الكلمه دي مش ركبه ف دمغكم ليه
خدیجه بسخريه : الله يرحم بنتك .. بنتك وتخنت صوتها مشمراتي انا اصلا اتجوزتها عشان خاطر فيروز
غيث ضحك هو وبدر وليالي بصتله بنرفزه غيث قطع الضحكه الله ينور عليكي ي ديجه انتي بتفكريها .. المهم بكره هنسافر
الفيروز
عايزانه نزرها واهلها يتعرفو علينا
بدر : تمام بس هو لازم بكرا
غيث : ايوة وعدتها ع كده
بدر : بس احنا مش فاضين
غيث : معلشي ي بدر يوم صد رد ونرجع ع طول
بدر خلاص مفيش مشكله كلو عشان خاطر لولو حبيبت بابا
ليالي قربت وباست خده : شكرا ي قلب لولو
غيث مسك ايدها : طب ماشي ي عسل كفايه محن بقال .. وشدها وطلع ع فوق .. ع فكره انا وليالي طلبنا عشا واكلكم ف
المطبخ طلبنا ليكم معانه
تصبحوع خير هنحضر نفسنا للسفر عشان نمشي
الصبح بدري ...
خديجه : طب وربنا اخوك ده بجح ده سحب البنت قدمنا عينيعينك
بدر بضحكه: ما هيا الي ماشيه وراه زي الخروفه
خدیجه ضحكت : هيا من نحيت خروفه ف هيا طول عمرها كده من وهيا بيبي ربنا يفرحهم ي رب غيث متعلق بيه اووي ي بدر
بدر قرب منها وباس شفيفها : مانا متعلق بيكي برضو ي قلب بدر
خدیجه بكسوف : بس ي بدر عيب كده يشوفونا
بدر ضحك : ده تلقيهم بيعملو اكثر مننا ده اخويا وقح وانا عرفو هههههههههههه تربيتي
خدیجه : فخوور اووي انت
غيث في الاوضته سند ليالي ع الباب : انتي ي بت بطلي تلزيق ف بدر انا كنت سكتلك السنين الي فاتت دي كلها عشان كنتي مفكراه ابوكي بس
دلوقتي خلاص
ليالي ضحكت : مانا السنين الي فاتت كلها كنت لزقه فيك اكثر
غيث قرص صدرها اليمين : لا انا برحتي ي لولليالي بكسوف : متحررش
غيث ضحك : متحررش جبتيها منين دي
ليالي : ايوة كنت بتبوسني وتحضني وقال ايه حبيبت عمو
غيث بضحكه : انا ي بنتي انااا ده حجات بريئه والله مكنش ف نيتي حاجه حمرا
ليالي : ساافل
غيث قرب منها : قلب السافل و ليلو وبسها وعض شفتها الي تحت وسحبها بين سنانه
ليالي : بس عشان خطري انا ماشيه بالعافيه عشان اقدر اسافر بكره خلي وقحتك بعدين هروح اجهز شنطه صغيره
غيث : طب اهربي اهربي بس هيجيلك يوم ي صغنن وه انتي فهمه بقا
ليالي ضحكت : طب اوعي بقا وع فكره مش هنام جمبك تاني عشان بصحي القيك بتعمل حجات قلة ادب
غيث ابتسم بوقاحه : كنت بفطري ليلي اله ومسك شعرها وقرب شفيفه من شفيفها وقولي مش هنام جمبك تاني وانا هنيمك جمبي طول العمر مكسحه
ي قلبو وخد شفيفها ف بوسه عنيفه وكانه بيعقبهاع كلامه
تاني يوم الصبح بدري غيث طلع بيهم ع العنوان الس سبته فيروز
بدر : طب ما اكنت سوقت انا عشان جرحك
غيث بص ل ليالي بطرف عينه : متقلقش عليا انا اسوق دوله بخشها وغمز لها
ليالي اتكسفت وفتكرت لما بسها بليل ومشي بيها للسرير خلع هدومو وخلعها ونزل ع صدرها ومتصه بین شفیفه وداعب حلامتها الوردي الي بيعشقهم وعضهم بسنانه لحد ما بقو حمر ونزل ع نوثتها لعقها ومتصها ولفها ع بطنها وضرب مؤخرتها الي عشق ضربهم وزاي خلاها تئن باسمه طول اليل ولما امتصت رجولته ودعبتها بايده ولسانه لحد ما قزف ع وشها وصدرها ومتصت شفيفها الي جيه عليهم من شهوته وغيث اتجنن عليها وخدها بعنف عشقته معاه
ليالي وشها بقا احمر وجسمها اتوتر وضمت رجليها بقوة غيث خد باله منها وتجنن عليها ورجولتهانتصبت وعند اول بنزینه نزل
غيث : فول انتي بدر هودي ليالي الحمام
بدر اوماً ليه وخد ليالي من ايدها الي مستغربه
دخل حمام السيدات الي لقاه فااضي لاجل الحظ
ليالي : غيث انا مش عايزه اروح الحمام وبعدين ازي تدخل هنا ده تواليت سيدات
غيث قفل الباب وسند ليالي عليه وخد شفيفها
غيث بشهوة : افتكرتي ايه ف العربيه وحسيتي بايه ي ليل
ليالي بتوتر : ا. انت عرفت ازاي
غيث لف ايده ع مؤخرتها وضغط عليها وقربها ع رجولته
المنتصبه : قوليلي
ليالي بنفس سريع : افتكرت الي حصل امبارح وحسيت بوجع
غيث : بوجع فين وضغط برجولته اكثر ع انوثتها
ليالي جسمها اترعش وئنت : ااه غيث حد يدخل
غيث وهو بيحرك رجولته بشهوة : مفيش حد هيدخل قفلت الباب حسيتي بوجع فينليالي حطت ايدها ع انوثتها : هنا
غيث بجنون : قوولي كي
ليالي : لا مش هقدر
غيث قرب من رقبتها ولحسها وهو بيتحرك عليها اسرع ورفع فستانها الناعم وحط ايده جواه الاندر وداعب فتحت مؤخرتها
غيث بلها اث : عشان خطري ي ليل
ليالي اتأوهت بمتعه ووجع لذيذ : حسيت بوجع في ك. ك ي اااه
غيث
غيث زمجر بشهووه : اممم ي قلبي غيث عايزاني اعمل ايه ف
ك ك عايزاني اني **
ليالي اومأت بشهوة : ااه عشان خطري
غيث نفسه اتوتر : اممم قوليها
ليالي شهوتها غرقت الاندر وجسمها بيترعش وعايزه تحس بيه جواها : ني *** ي غيث ليلك عايزااك اووي
غيث خلعها الاندر وشمه بعنف وخرج رجولته ودخلها ف انوثتها بعنف بعد ما رفعهاوفضل يضاجعها بسرعه وعنف وهو هيتجنن عليها
غيث بمتعه : ااه ي ليل ك ** يجنن بعشقك ي ليلي بمووت فيك جننتيني لما حسيت بيكي عايزاني ف العربيه ااه ي صغنن بتبدليني الحب بحب اكبر قطتي اتعودت ع ز *** الي بيمتعها صح
ليالي بمتعه ولذه : اااه اتعودت ومشبعرف ابعد عنك وبحب الي بعمله معاك اووي بعشقك ي غيث وبعشق كل حاجه فيك مجنونتك اناا ومصت شفيفه بعنف ورغبه وعضتهم جاامد وجسمها اتصلب ونزلت شهوتها الي غرقت رجولته الي اتنفضت جواها ونزل كل شهوته مصحوبه بشخرره طوويله
غيث ضحك ومسح وشها وعدل شعرها وخد منديل ونزل يمسح انوثتها بهدوء وبسها بوسه سطحيه وليالي ضحكت ع جنونه وغيث وقف
وعدل ومسح رجولته وعدل هدومه وغسل ايديه ووشه وليالي زيه وخرجو شاف بدر بيبص
ع الساعهبدر بنرفزه : ده کلو بتعمل ايه ي زفت
غيث ببرود : بطنها كانت وجعها
ليالي كتمت ضحكتها وغيث بصلها بتحذير
وطلع ع البلد ووصلو ع العصر بعد ما فضلو يسالو عن البيت والعنوان كذا مرت كان كلو قاعد ع سفرت الغدا وفيروز قاعده
جمب جدتها بحزن وجاسم بيبصلها بوجع ...
الغفير دخل : جا اسم بيه ف واحد برا بيجول انه المجدم غيث المحمد وهيسال عنكم
جاسم وقف بعنف والكرسي وقع ع الارض وفيروز ابتسمت من قلبها جاسم بصلها اوماً بغضب وطلع وهو عنيه بطق شرار
واول ما طلع بغضب : انت غيث
غيث اوما كان جا اسم نزل ع وشه ببنيه خلت شفته اتفتحت
غيث رفع وجهه بغضب وجاسم عمر الفرد وصوب عليه وووو
يتبععععع.........
غيث رفع وجهه بغضب وجاسم عمر الفرد وصوبه
نحيته كانت فيروز طلعت تجري وراه ووقفت بينه
وبين غيث وهيا فتحه ايديها بتحمي غيث ليالي اتفزعت وصرخت باسم غيث وبدر كان هيدخل
وغيث منعه
فيروز بخووف : اوووعه ي جاااسم سمع اووعه
جاسم بغضب اعمي : بعدي احسن لك ويلا غوري
خشي چواه ايه طلعه ادفعي عن حبيب الجلب
غيث مسح شفته بعنف : اوعي انتي ي فيروز ملكيش دعوة انا هتفاهم مع التور ده
ولف وقوته كلها نزل بالبنيه ع وش
جاسم منخيره نزفت
فيروز صوتت : يالهووي جووووزي وقربت من جااسم .. والله غيث جوز بنتي اهدي
بس فين بقا جاسم بقا عامل زي التور الهايج الي شاف لون احمر نط ع غيث ووقعه هما الاتنين
ع الارض ده يضرب والتاني يرد عليه
جاسم بنرفزه وهو فوق غيث : هتكلم فيروز ليه ومالك بيها
غيث قلبه بغضب : وانت مال امك هتعمل عليها راجل ليه
جاسم ضربه برجله : مرتي وانا حر فيها ي بن العر*..
غيث بستغراب : مراتككك ..حماتي اتجوزت من غير مااعرف
جاسم بصدمه : حمااتك
غيث بنفس عالي : ايوة انا جوز ليالي اهي وراك ي تور ..
جاسم بص ع ليالي الي حضنه فيروز وشها غرقان دموع : ك**ك ده انت عمها ودي بت اخوك
غيث بسخريه : ايه ده انت حافظ مش فااهم ايوة انا اخوي بدر الي اتبناها ..
جاسم عنيه طقت نار ومسك غيث من تلبيبه : اتچوزتها كيييف ااه ي بن الكلب بصيت للي
كانت بت اخوك ونزل بالبنيه ع وش غيث
اتچوووزتها ليه ..
غيث : وانت مال ك**ك ات
بدر قرب بهدوء : خلصت المسرحيه ولا لسه ..بطله مراهقه وقومو اتفهمو زي اي راجلين عقلين
جااسم زق غيث وغيث ضربه بالرجل وكل واحد قام نفض هدومه
قرب من فيروز وبصلها بغضب وبص ع خديجه الوقفه مصدومه وعنيها مبرقه وكتم ضحكته
بالعافيه وبص ع ليالي وبتسم
جاسم بحب : تعالي ي جلبي تعالي ي ليله متخفييش
غيث بصلها بتحذير وهو بيمسح منخيره جاسم بصله : تعالي سيبك منه ده بوج ميجدرش
يعملك حاچه هنا
غيث اتصدم مين الي بوق انا بوق ليالي ابتسمت ليه وقربت منه بتوتر اتصدمت شايفه واحد
قد دلفت الباب طول بعرض وطالع بالجلابيه
الصعيدي الي زدته هيبه وهجم ع غيث
بكل غضب لكن دلوقتي عنيه كلها حب
وحنان لمس قلبها...
قربت منه مدت ايدها بكسوف جاسم صحب ايدها وباس دماغها وحضنها بحنان ليالي حست بالامان ف حضنه كانه ابوها ...
غيث شافه حضن ليالي وتعفرت قرب منهم
بغضب : ليااالي
جاسم حط ليالي ورا ضهرو : ارچع مكاانك يااض
غيث شخرر : يااض
جاسم سفهه : اتفضل ي بدر بيه لمؤخذه ي دكتور حجك ع راسي ع الاستجبال اتفضلي ي مداام
بص لفيروز بطرف عينه : خودي الچماعه ع فوج
فيروز بحراج : تعالي ي ليل اتفضلي ي خديجه انا اسفه ع الي حصل
خديجه : لا لا ولا يهمك ي فيروز
جاسم : اتفضل ي دكتور اتفضل
وجاسم دخل : اعملي طريج ي مرا منك ليها
الحريم كل واحده هربت ع مكان
جاسم : اتفضل ي دكتور اتفضلوو
بدر دخل بهدوء وغيث دخل وراه وهو بيتنحنح
وطلعه كلهم وسط استغراب الاهل مين دول والراجاله الي خداها جاسم ع شقته دي مين
عمرها ماحصلت استقبال الرجاله ف المضيفه
قعده كلهم ف الاستقبال ف شقة جاسم وفيروز
قامت تجيب عصير
فيروز : عن اذنكم ي جماعه البيت بيتكم
جاسم دخل وراها بنزعاج : روحي غير الملون الي انت لبساه ده
فيروز تجهلته وجاسم سبها وخرج دخل غسل ايديه ووشه وغير الجلبيه المتبهدله وخرج
طلع شاف فيروز بتقدم العصير وسفهت كلامه خالص قبض ع ايده : احم مرحب بيك ي دكتور
بدر : مرحب ي عمده
وقعد قصاد غيث الي بصله بستفزاز : عن اذنك ي روزه عايز اروح الحمام
جاسم بصله برفعة حاجب : ام ليالي ي لووح ..جوم معايه وملكش صالح بمرتي واصل
غيث : طب وانا اقدر دي حمااتي القمر
فيروز كتمت ضحكته ع غيث وجاسم بصلها بغضب
فيروز اتعدلت
غيث وقف وجاسم زقه : طب عدي ي روش
غيث ببرود : طب بس براحه متزوقش اوي كده
غيث لقا الي يقفله اخيرا 😂💔
دخل الحمام وغسل ايديه ووشه ومسح ع شعره ونفض هدومه وبص ع الجرح والي كان شادد عليه بسبب البنزينه وبسبب الخناقه
وخرج شاف جاسم واقف يدخن بشرود وراح عنده بهدوء : ممكن سجاره
جاسم ايده العلبه ول ولاعه وخد نفس من سجارته غيث ولع ووقف جمبيه ف البرانده
غيث : ممكن اعرف كنت متعصب ليه وانا ولا اعرفك ولا تعرفني
جاسم ببرود : مليكش صالح
غيث بسخريه : ازاي ده انت ف مقام بابا دلوقتي هو انت اتجوزت فيروز امته صح
جاسم بقرف : باباه اتنيل بس وجول اسمها تاني وانا هجص لسانك وتجوزتها ميته تاني يوم
ما رجعت من المستشفي
غيث : انا بقا اتجوزت ليالي قبل ما تدخل العمليات بنص ساعه وده كان طالبها بعد ما عرفتها اني عايز اتجوز ليل
جاسم بهدوء : اتچوزت البت ليه
غيث : نفس السبب الي خلاك تتجوز امها تاني يوم رجعها من عمليه كبير ..انا عارف انك بتحب ام ليل وفهمك و عارف ومتاكد برضو انك هتفهمني ليل
دي ملكي ومراتي حلالي ومش مستعد اي حد يقولي ليه عشان مفيش حد لي الحق فيها
غيري امووت ف سبيل ضحكتها ولي
يرشها بالميه ارشه برصاص انا
جبتها وجيت عشان فيروز
طلبت كده غير كده انا
مش هسمح لاي مخلوق يبصلها بطرف عينه بصه متعجبهااش ليالي كعبها عالي ع اي حدد
جاسم ربت ع كتف غيث بقووة : عداك العيب ي بو عمه ..مشكرين ع وجفتكم مع ام ليالي
غيث ابتسم : متقولش كده ي كبير عيب عليكك
وخد غيث ودخله الاستقبال وهما بيضحكه فيروز ابتسمت هيا وكل الموجودين
بدر ببسمه : ايووة كده ده انتو ف الاول وف الاخر اهل برضو
جاسم : والله كلمة شكرا متوفيكمش حجكم ي دكتور ع الي عيملتوو
بدر : ليالي دي بنتنا وحطها جواه قلبي وعيني كماان
جاسم : تعالي ي ام ليله عايزك البيت بيتكم ي چماعه
غيث قعد جمب ليالي الي مسكت ايده : انت كويس
غيث بصلها بهدوء ومقدرش يقاوم نفسه وبس شفيفه برقه : انا كويس ي قلبي
خديجه بصدمه : هيييييق اه ي سافل
بدر ضحك ع منظر خديجه وبعصبيه مزيفه : ما تحترم نفسك ي حيوان وحدف ع غيث تفاحه
غيث مسكه وقطم منها : حبيبي تسلم خد نفس ي ديجه الشهقه دي غلط ع صحتك وحضن ليالي
تحت دراعه الي وشها احمر من الخجل
جاسم : مجولتيش ليه انه چوز بتك
فيروز بحزن : وانت كنت سالت اصلا غير سحلتني وراك زي البقره
جاسم : وانتي كتي عايزاني اعمل ايه وانا سمعك ي جلبي وعيونك ووحشني ومحن انتي تحمدي ربك انا مشكتش فيكي نسبة واحد ف الميه ولاه كنت هفرغ فيكي سلاحي
فيروز بغضب : كل ده ومشكتش اومال ده كان ايه انشالله
جاسم : كان غيرة ع غضب ع حرجت دم جصره احكي كل الي حصل يلا ..
فيروز حكتله كل حاجه وزاي سبتها مع غيث وليه وطبعا مجبتش سيرة ان غيث كان معجب بيها
طبعااا ولما رجعت اسكندريه وشفتها وحب غيث
ل ليالي وشرطها انه يدخل عليها بعد سنتين
جاسم اومأ بتفهم : تماام تعالي عشان تحضري غدا للناس چين من سفر
والباب خبط فتح شاف اخت فيروز شيله صنيه كبيره وعليها غدا
&: چدتي هتجولك غدا لضيوفك
جاسم ببسمه : جوليلها عاشت يدك ي كبيره
وحط الاكل قدام الضيوف : يلا ي چماعه مدو يدكم البيت بيتكم كولي ي ليله ي جلبي
ليالي : شكرا ي ابيه
غيث قرص فخدها ليالي اتنفضت وقرب منها
بهمس : قولي لاي حد ي ابيه تاني وانا هفشخك
ليالي ابتسمت ع المنفصم الي معايه واومأت ليه بهدوء
وكلو وخلصه وفيروز شالت الصنيه وعملت شاي
وقعدو مع بعض
جاسم : احمم ع العموم ي حظابط ليالي هتفضل حدانه لحد ما السنتين يخلصه وتعملها فرح
وتخدها ع بيتكك
ليالي برقت وخديجه وبدر حزنو وغيث 😂💔
غيث سحب شخره طلعت من معدته : نعم مين دي الي تقعد عندكم لمؤخذه وانت شيفني مركبهم ولا ايه
جاسم ببرود : اعتبرهم سنتين خطوبه انت كده كده مش هتدخل عليه غير بعد سنتين
غيث بوقاحه : خطوبة مين ودخلت ايه انا مراتي قربت تولد اصلا ..ده انا لسه مستحمتش
من اخر واحد
ليالي غمضت عنيها وتمنت الارض تبلعها خديجه بصت لبدر بصدمه الي كان مبتسم بفخر هههههههههههه وفيروز شهقت وجاسم
بصلها بغضب وقام وقف
بعصبيه : ااه ي معر* ولسه هيقرب من غيث بدر وقف ف النص
بدر : استهدي بالله ي جاسم بيه
جاسم : اهدي كييف وهو هيجول دخل ع بتنا سكييتي كيفها كيف العامل عامله
غيث وقف : والله مراتي والناس دي شهدا وهيا راضيه وانا عايزها ايه الي يمنع انا مصدقت
بقت حلال احرم نفسي من حلالي ليه انشالله
جاسم : كنت احرم نفسك لاچل وعدك وعد الحر دين ع رجبته بتني مش هترچع معاك
ليالي مسكت ايد غيث بهدوء غيث بصلها وكانه بيطمنها وبهمس : متخفيش انا اسيبك ع جوثتي
ي ليالي
ليالي وقفت وقربت من فيروز : حقك عليا انا الي طلبت منه انا الي خليته كسر وعدك انا الغلطانه
جاسم سمع اعتراف ليالي وقعد : خلصنه عشانك خاطرك ي ليل المهم بكرا يتحضر لها فرح كبير
وتدخل عليها وي كانك معملتهاش ي بن الرفضي
وتخدها وتتوكل ع الله ايه رايك ي ام ليالي
فيروز اومأت بفرحه ...وبتنا ي بدر بيه هتزورنا كل شهر مره ولو حصلت ظروف احنا نيچي نزروها
ومش هتتجطع منا تاني واصل ..حلو ي ليله
ليالي اومأت بسعاده ..
غيث بصلها وبتسم : كل يهون فدا عيونك ي ليل احله فرح ي قلب غيث عشان خطرك
جاسم : تحضرلت فرح ليله عليا
غيث : احاا بقا انت مصمم ترفعهملي
بدر ادخل : خلااااص بس انت وهو كل واحد يشل النص مفيش كلام تاني
جاسم : زغرطي ي ام ليالي فيروز وخديجه فتحوها ع الراابع
نزل جاسم واهل ليالي تحت وجاسم جمع العيله كلها
جاسم بفخر خد ليالي تحت دراعه وهو واقف : دي ليالي بت فيروز وف مجام بتي ودول الناس الي ربوها من وهيا صغيره وده المجدم غيث المحمدي خطيبها وبص لمروة من فوق لتحت
اكبر فرح هيتعمل ليها هناا وچوزها
هيخدها ويرجع لبلدهم
كل هنا وبارك ورحب بالضيوف
الجده : تعالي ي جلب ستك تعالي ي نورتنا
ليالي قربت منها : ازيك ي تيته
الجده بستها بحب : يختيي عليكي حلوه وتتكلي وكل
ام فيروز قربت بدموع : تعالي ي ليالي انا ابقا جدتك ام امك ..
ليالي قامت حضنتها : الله انا كان نفسي يبقا ليا جده اووي بقا عندي اتنين هههههههههههههههههه
غيث فرح لفرحتها وكلو كان مبسوط بليالي وروحها الحلوه
مروة بغل : يلاا چت ع بت الحرام مااحنا عملنا فرح لامها الهربانه من جبل سابج
غيث بص لجاسم بعيون حمرا دم وليالي عنيها اتملت دموع وفيروز قربت حضنتها بوجع
جاسم قرب منها بهدوء ونزل ع وشها بكف مظبوط
وبفحيح : عارفه ي مروة انا اتچوزتك من اچل اميي غير اكده انا مكنتش بصيت ف بوذك اصلا
ان جلبي كان لفيروز من وهيا عيله الي هيا
مش عچباكي دي هيا الي ملكت جلب
بس خلاصكك معدتش طايجك
ونفسي ارتاح عاد مع حبيبت
جلبي رووح وانتي طااالج بتلاته
مروة : بووووووووه طلجتني ي ود خالتي عشان ربايت الشوارع وبتها
جاسم بغضب : وكلمه تاني هفرغ فيكي السلاااح يلا غورري من وشي وعياالك هيفضلو هنا
ويزروكي كل اسبوع يلا بسلامه حاچتك
هتوصلك بيت ابوكي ...
جاسم بصوت عالي : زغرطي ي مرا منك ليها عندنا فرح ونزاح الهم من وشي فرحتي فرحتين
وقرب من ليالي وباس دماغها وحضنها
هيا وفيروز المصدومه وفرحانه
كانت شيله هم ازاي جاسم
هيلمس مروة وهيا ع زمته
ومحصلتش الحمدلله
غيث : احم طب ممكن تبطل تفعيص ف مراتي
كل الموجودين ضحكه
جاسم بضحكه : انسه انك تشوفها غير يوم فرحكم
وقعدو يتفقو ع الحاجه وغيث حجز لها فستان فرح وفستان رقيق للحنه وفريق تجميل هيوصلو بكره مع اسما الي هتروح هيا وامها واخوها ومصطفي
وجميله الي اتحيلت عليه تحضر
معاه
وغيث عزم اغلب زمايله ع الفرح الي بعد بكرا
وجاسم عزم البلد كلها وجاب الدبايح
ورتب الدنيا هو وغيث وكل واحد
شال النص ف التكليف
اليوم خلص وكل حاجه اترتبت
بدر وغيث قعدو ف المضيفه وجاسم طلع لهم قفطين جديده وشكل غيث ف القفطان كان يهبل
وبدر كان طويل عليه ي عيني ههههههههه وخديجه وليالي طلعو مع فيروز الي جابت لهم غيرات عشان مش عملين حسابهم وقعدو ف اوضت الاطفال
وقعد جاسم وغيث خدو السهرا مع بعض وجاسم لف سجاره حشيش فااخر هههههههه وتكيف
هو وغيث وبقو حبايب بعد لقائهم
عشان شبه بعض وكل واحد فتح قلبه للتاني وجاسم حكالو سوء التفاهم الي حصل
غيث بضحكه : حدالله انت تور فكرتني بمصطفي اللوح
جاسم ضربه بالرجل : انت هتشمت فيا ي عر*
ووقف .. يلا هسيبك انا تعد النچوم ويخلص ليلك من غير لياليك هههههههههههه وهروح انا اصالح روزه سلام ي جلبي
غيث بشخره : ده انت راجل مستفااااااز بس عاادي هو انا هغلب ممكن تصحا الصبح تلقيها ف حضني
جاسم ضحك: هنشووف
جاسم رن جرس الباب الاول عشان وميسببش احراج
فتحت فيروز : تعاله خديجه وليل نامو من بدري
جاسم دخل ع اوضة النوم ع طول وفيروز وراه
طلعته غيار وجاسم دخل الحمام
فيروز قربت من الباب : انا طلعتلك غيار ع السرير عايز حاجه تاني
جاسم : ليه يعني
فيروز : رايحه انام جمب بنتي وع فكره انا هرجع معاهم تصبح ع خ
كان جاسم فتح الباب وشد فيروز للحمام وو
ي بنات كده تمام ولا التشفيره موجوده
جاسم فتح الباب بغضب وشد فيروز لجواه الي اتصدمت وبصت ع شكل جاسم وشعره المبتل
وهو نازل ع وجه بتمرد وتاهت ف ملامحو
جاسم غمز بعينه ورفع حاجب : خير كتي هتجولي ايه
فيروز نفضت ايدها بقوة : ابعد عني وبعدين الي سمعته
جاسم بتحذير : فيرووز متخبيش
1
فيروز : ايه هتضربني تاني مثلا ولا هتعمل ايه
جاسم قرب منها وبتسم : كل ده عشان ضربتك ده حتي هيجولو ضرب الحبيب زي وكل الزبيب
وحسس ع انوثت فيروز
7
فيروز اتنفضت لوراه : انت شكيت فيا هنتني ووجعتني بكلامك وتقولي حبيب
جاسم قرب منها وسند ضهرها ع الباب : مشكيتش وبعدين اعذريني انت خلتيني فجدت عجلي
ومرضتيش اتريحي بالي ..وااه حبيب ونص
كماانك
فيروز بعند : لا مش حبيب وابعد عني بقا
جاسم : لاه حبيبك وجلبك وروحك وان مبعدتش
فيروز بعصبيه : ابعد ي جااسم بقولك مش عايزه صوتي يعله
جاسم : متجلجيش عندي الي يكتم صوتك ويسد خشمك وغمزها برجولته
3
فيروز اتوترت : انت قليل الادب
جاسم قرب من رقبتها ولحسها برغبه : جليل الادب خااالص تعالي اوريكي
1
فيروز بكرامه : لااا مش عايزه اشوف
جاسم بصلها بغضب ورجع لواره فيروز اتصلبت احيه ده بعد بجد لا لا انا مكنش قاصدي والله
كان لازم الكرامه الي نقحت مره واحده
دي ...فاقت من شرودها ع صوت
المايه الي اتفتحت وجاسم
تحت المرش وضهرو ليها وقابض ع ايده بعنف
وبصت ع جااسم بحزن وبقت مش عارفه تروح ليه ولا تخرج ده طلق مراته عشان خاطري وخاطر رضايه عايز يعيش مرتاح معايه خلاص بقا
ي فيروز عدا وفات وهو عرف غلطه
وخدت بعضها وخرجت جاسم سمع قفلت الباب ولكم الحيطه بغضب ..
فيروز خرجت وهيا مبتسمه بخبث يلا دي قرصت ودن ليه وخلعت هدومها كلها وفردت شعرها
ودخلت وقربت منه بهدوء ولفت ايديها
حولين جسمه
3
جاسم غمض عنيه وبتسم ولف لها بعنف ومسك شعرها وو يلا من هنا
خلاص خلاص متعيطوش 😂
11
وباس عيونها وخدودها وفيروز فتحه شفايفها وبتتنفس بسرعه وعنيها نعسانه ومشتاقه
لشفايف جاسم وطعمهم جاسم ابتسم
بخبث ونزل ع رقبتها امتصها ولحسه بلسانه
لحد صدرها رفعه بايده ومصو بنعف
وخد التاني ومصو وعضه بسنانه
ونزل لحد انوثتها ودفن وشه
بين رجليها ومتص بظرها ودعبه وشده بين شفيفه
ولحس شفرتها ودخل لسانه ف فتحتها فيروز
شهقت وجسمها اترعش اكتر لما حست بلسانه
الدافي جواها وشدت شعرها ورفعت راسه
من عند انوثتها ونزلت ع شفايفه امتصتهم
بشهوة وعضت شفته السفليه وشدتها بين
اسنانه وخدت لسانه بين شفيفه ومتصته
برغبه عنيف جاسم ابتسم وقلبه دق بسرعه
من جنونها وقف وفيروز نزلت ع ركبها
قدامه وبصت ف عيونه ومسكت رجولته
لاول مره ودعبتها بايدها براحه جاسم
زمجر ومسك شعرها وحرك رجولته
ع وشها وخدودها وداعب شفايفها برجولته
فيروز خرجت لسانه ولعقته وجاسم
جسمه اترعش وعجبها اوي ملمس
رجولته ع لسانه ومصت الراس
بين شفايفها
2
جاسم بتهدج : امم مصي اكتر دخليه كله
2
فيروز مصته اقوي واسرع وحولت تدخله كلو بين شفايفها فمها مستوعبش غير نصه وتخنقت
من حجمه الكبير وبقت تمصه بشرهه وعنف
ولسانها بيداعب رجولته وبيلف حولها
وبتمصه بكل قوتها وجاسم ماسك
شعرها وبيتحرك بسرعه جواه
فمها وبيضجعو برغبه
لحد ما جسمه اتصلب وترعش ورجولته نبضت جواه فمها ودفع مائه كله جواه بزمجره
فيروز رفعت راسها ليه وبتلعتهم كلهم ولعقت شفايفها جاسم اتجنن فكرها هتقرف منه
لكن فيروزه خيبت ظنه خدها ف حضنه
ومص شفايفه بجنون ورفع رجل واحده
ع ايده والتانيه ع الارض وحط رجولته
ع انوثتها ودفع جواها بعنف لحد ما دخل كله
غيث رن ع ليالي الي كانت نايمه ومردتش ورن تاني ليالي خدت الفون من تحت المخده وردت بنعس
ليالي بخفوت : اامم ي قلبي
غيث قلبو دق من صوتها : اايه ي ليلي نمتي
ليالي : ااه
غيث : اايه
ليالي : ايوة
غيث : لا الي قبلها
ليالي بستغراب: ااه
1
غيث بضحكه : استمري بقاا
ليالي : يعني ايه
3
غيث : اصلي انت قولتي ااه وانا اتخيلت حاجه تاني خاالص
ليالي : اتخيلت ايه
غيث : بصوتك ده ومحنك اتخيلت انك ف حضني وز** جواكي وانتي بتأوهي من المتعه
3
ليالي اترعشت : ا.انت وقح
3
غيث : انا معاك وقح وسافل ومراهق وكل حاجه تتخيلها ي ليل ..وخد نفس وحشتيني
ليالي بحب : وانت وحشني اووي ي غيث
وفتحت الباب براحه وراحت غرفت
الاطفال التانيه عشان خديجه
غيث : بتعملي ايه
ليالي : رايحه الاوضه التانيه عشان ماماخديحه نايمه
غيث برغبه : لا انتي افتحي باب الشقه وتعاليلي
4
ليالي : دلوقتي
غيث : ااه دلوقتي انا هقف لك قدام مدخل البيت
ليالي : ماشي وقربت من باب الشقه بهدوء
وفتحت الباب ..غيث الباب مقفول
بالمفتاح ..
2
غيث بغضب : ي جاسم ي بن العر*
6
ليالي : مالو
غيث : مفيش ي بابا خلاص روحي الاوضه التانيه
ليالي راحت الاوضه التانيه وقفلت الباب وراها
غيث : دخلتي
ليالي : ااه
غيث : ما كفايه اهات انا مش ناقص
1
ليالي ابتسمت بخبث : ااه ماشي
1
غيث : ماشي ي ليل انت الي هتجيبو لنفسك ..افتحي كام يلا
ليالي : ليه
غيث شخر : مراتي ووحشاني فيها حاجه دي
ليالي قفلت ورنت عليه فيديو وقعدت ع السرير
والفون ف ايدها
2
غيث شافها وابتسم بحب : وحشتيني ي ليلي
ليالي ضحكت : احنا كنا مع بعض الصبح
غيث : بتوحشيني وانتي ف حضني ي صغنن
ليالي اتكسفت وغيث بص ع هدومها
غيث بعصبيه : ايه ك* ام الي انتي لبسااه ده جااسم شاافك كده
ليالي : تؤتؤ
غيث تنح : هاا
ليالي : ماالك
غيث : انا عاارف ايه ام المحن الي انا فيه ده شكلو الممنوع مرغووب وانا بحب كده اووي
11
غيث بضحكه : بقولك ايه ي لولو انتي مش حرانه
1
ليالي ابتسمت بخبث ..امم جيه الوقت الي اجننك ي غيث وانت مش عارف تعمل حاجه ههههههه
ي عيني
غيث برفعة حاجب : اايه ي بت بسمت سفاح الجيزه دي
7
ليالي بدلع : اامم مفيش بس صدق حراانه اووي
وقامت خلعت البيچامه وفضلت بالاندر الاحمر والبرا الدنتيل
غيث شافها وتصداااام مكنش متخيل انها هتعمل كده لا وهيا كمان بعيد عنه
2
ليالي بضحكه : ماالك ي ابيه نفسك ف حااجه
2
غيث اتعصب : مااهو الي اخترع الحديده الي انتي مسكاها ومقويه قلبك وانتي مستخبيه وراها
ده راجل مش جدع خو* بيتن**
ليالي ضحكت اكتر وسندت ع ضهر السرير : انت متعصب كده ليه ي قلبي اناا اهددي خود بوسه
وقربت الفون من شفايفه مكنش واضح غير
شفايفها وصدرها غيث شد شعره وضرب
دركسيون العربيه الي قاعد جواها
ليلي : امووووه 💋 امممم بعشقكك ولحست شفتها
وعضت عليها
غيث نفسو علي وقلب دق بسرعه : لياالي بلاش احسنلك ورب البيت لولا العيب انا كنت طلعت
طفشت الباب ولا ركبت ع الموسير وجيت
لميتين امك وعرفتك اخر الي بتعمليه
4
ليالي خافت : خلاص بهزر معاك ي قلبي
غيث : عارفه ي ليل انا لو مسكتك هعمل فيكي ايه
6
ليالي : لا لا مش عايزه اعرف
غيث : ليه ي قلبي مانتي عمله شبح وقعده خلعه
انا لو مسكتك هفشخك
ليالي بعند خدت الفون وسندته قدامها وحطت وراه مخده ونامت ع ضهر السرير و فتحت وتنت رجل وفردت رجل غيث بص ع انوثتها الي مغطيها
قماش خفيف وصدرها الي باين نصه وقلبه
وجعه من عنف نبضاته
غيث بهدوء : ليلي كده مش صح ع فكره انتي بتتعبيني وبتخليني مشتاق لك اكتر ماانا
عاايزك
ليالي قربت من الفون : ماانا عايزه اجننك اصلا
9
غيث بخبث : ااممم كده يعني يبقا اخلعي البرا دي بقاا عشان اتجنن اكتر ولمسي نفسك عشااني يلا
ليالي اتصدمت : هاا
5
غيث : سلامتك ي قطه متلعبيش بالنار بقا تاني مره احسن تتلسعي
ليااي بنرفزه فكت : البرا ورمتها وصدرها ظهر قدام غيث الي شخر من الصدمه ليالي بقت جريئه اوي
حطت ايدها ع صدرها وبتسمت بمكر لما شافت
صدمت غيث وايد بقت تحسس ع صدرها
وايدها التانيه بتحسس ع انوثتها
غيث بشهوة : ليلي اكتر عشاان خطري يلاا
ليالي العبه اتحولت معاها لجد والشهوة لعبة ف جسمها غمضت عيونها واتأوهت لما سمعت
غيث بهمس : ااه عايز ادخله ف ك** وعض صدرك الي انتي بتحسسي عليه ده ومصه بجنوون اامم
عاايزك ي ليل مش قاادر شووفي وقلب الكاميرا
وراها رجولته المنتصبه
ليالي قربت وشها من الكاميرا وخرجت لسانه : اممم وانا عايزه احس بيه اووي جوايه واخده
‏بين شفيفي ونامت ع ضهرها تاني وحطت
‏ايدها ع انوثتها ..وجعني
1
غيث شد شعره وهو هيتجنن عليها ومش عارف يعمل ايه
ليالي بتفكير جتةف دماغها فكره : امم غيث هروح الحمام وجيالك بسرعه استناني
غيث : طب ماتخديني معاكي انا زي جوزك برضو
2
ليالي ابتسمت : ثواني بس مش هتاخر وقامت لبست وهيا خرجه شافت طرحه بتاعت خديجه
حطتها ع جسمها
وقربت من اوضة فيروز الي خرجت من الحمام بعد جولتين وسابت جاسم بيغتسل وطلعت لبست قبل
ما يقفشها تاني الباب خبط وقربت بهدوء
فيروز : انتي كويسه ي ليل ف حاجه
ليالي بتوتر : اه انا كويس اسفه بخبط عليك دلوقتي ممكن تفتحيلي الباب ف حجات
ف العربيه نستها الصبح عايزه اجبها
فيروز استغربت ان الباب مقفول : طب خلاص ادخلي انتي وانا هخلي جاسم يجبهم
ليالي : لا لا بليز انا هجبهم وهاجي ع طول
فيروز ابتسمت وحسة ان الموضوع فيه غيث
دخلت خدت المفاتيح ودتهم ل ليالي
فيروز : بس متتاخريش ويلا بسرعه قبل ما يشوفك جاسم
9
ليالي فرحت وقربت باست خدها وجريت فتحت الباب بهدوء ونزلت ع السلم بسرعه وخفه
وراحت وراه الباب وخبطت ع قزاز العربيه
غيث الي كان ساند راسه ع الدركسيون رفع راسه بستغراب وفتح الباب التاني وشاف ليالي وقفه
قدامه اتصدم وحس ان روحه رجعتلو
ليالي دخلت ببتسامه وقفلت الباب وراها : وحشن كان غيث بلع باقي كلامها ف بوسه عنيفه
شد شعرها ولف ايده ع خصرها ورفعها
ف حضنه وهو بيحضنها جواه بجنون
وشهوة وعشق خاالص
ليالي دخلت ببتسامه وقفلت الباب وراها : وحشن كان غيث بلع باقي كلامها ف بوسه عنيفه شد شعرها ولف ايده ع خصرها ورفعها ف حضنه وهو بيحضنها جواه بجنون وشهوة وعشق خاالص 
غيث فصل البوسه ومسك شعرها وهو بيمسح ع خدها وليالي بتتحرك ع رجولته
غيث فصل البوسه ومسك شعرها وهو بيمسح ع خدها وليالي بتتحرك ع رجولته 
1
غيث بلهااث : جيتي ازااي وعجبك الي عملتيه فيا ده
ليالي : خدت المفتاح من ماما وبعدين انا جتلك خلااص وبين ايديك
غيث عض شفتها ونزل ع رقبتها لحسها وعضها بين اسنانه ليالي باست كتفه وحضنته بمتعه
و خرج صدرها برا البجامه ومصو وكان بيرضع زي المجنون وهو بيعض باسنانه ع حلامتها خلاعها البنطلون وجاب الاندر ع جمب وخرج رجولته ودخلها جواه وهو بيزمجر ويعض شفتها ليالي رجعت راسها لواره بمتعه وهيا بتشد شعر غيث وبتتحرك ع رجولته 
و خرج صدرها برا البجامه ومصو وكان بيرضع زي المجنون وهو بيعض باسنانه ع حلامتها خلاعها البنطلون وجاب الاندر ع جمب وخرج رجولته ودخلها جواه وهو بيزمجر ويعض شفتها ليالي رجعت راسها لواره بمتعه وهيا بتشد شعر غيث وبتتحرك ع رجولته
و خرج صدرها برا البجامه ومصو وكان بيرضع زي المجنون وهو بيعض باسنانه ع حلامتها خلاعها البنطلون وجاب الاندر ع جمب وخرج رجولته ودخلها جواه وهو بيزمجر ويعض شفتها ليالي رجعت راسها لواره بمتعه وهيا بتشد شعر غيث وبتتحرك ع رجولته 
لياالي بمحنه: ااه غيث غيث وحشني ااوي
غيث بزمجره : اممم مش اكتر مني ي قطتي ااه كنت هتجنن عليكي انتي لو مجتيش انا مكنتش هعرف انام ي ليلي اااه بعشقك اسرع ي قطتي
اسرع ي ليل وعض شفتها ودفن راسه ف رقبتها
رجع بيها للكرسي الي وراه ونزل وهو شفايفه ف شفايفها خلع التيشرت
رجع بيها للكرسي الي وراه ونزل وهو شفايفه ف شفايفها خلع التيشرت 
وخلعها الاندر
ودخل رجولته ف انوثتها بشهوة مجنونه واتحرك اسرع جواها ليالي رفعت ايدها وخدشت صدره بضوفرها 
ودخل رجولته ف انوثتها بشهوة مجنونه
واتحرك اسرع جواها ليالي رفعت
ايدها وخدشت صدره بضوفرها
غيث شخر بمتعه وحط ايده ع رقبتها وتحرك جواه بعنف بقا بيضجعها بسرعه لدرجة العربيه كانت بتتحرك
ليالي كتمت تؤوهاتها ودفنت وشها ف رقبت غيث ولفت ايدها ع ضهره الي نبتت ضوافرها فيه من كم المتعه والذه والشهوة الي مالت العربيه وحرفيا شوهت رقبت غيث وصدره
جسمها تصلب وترعشت بعنف من الذه ورجولت غيث الي ملت انوثتها وحست بتصلبه وسرعته
جواها ونزات شهوتها وبعديها غيث حضنها بقوة
ونفض كل شهوته جواه ورجولته بتنبض جواه انوثتها الي قبضت عليه بمتعه
غيث ضحك بمتعه وحضن ليالي وباس راسها وتعدل من عليها وخد منديل مسح وشها وجبهتها من العرق ومسح انوثتها
من ماء رجولته وشهوتها ..
واتعدلت لبست هدومها بمعانه بعد ما دمر جسمها من عنفه ..
غيث بحب : تجري ع الاوضه اوعي حد يشوفك تخدي شور وتنامي بكره يوم طويل ماشي ي ليلي
ليالي ابتسمت : قلب ليلك انت ..بعشقك وباسته زبرقه .يلا تصبح ع خير هتوحشني لحد الصبح
وجت تخرج غيث ضربها ع مؤخرتها بعنف ليالي بصتله بوجع ..
غيث بضحكه : عشان متتمحنيش ف الفون تاني ي قطتي
ليالي اتكسفت وطلعت تجري ع فوق فتحت الباب بهدوء وحطت المفتاح ع التربيزه الاستقبال
وجريت ع الاوضه الي كانت فيها خدت شور
ولبست هدومها ورجعت نامت جمب خديجه
1
تاني يوم الصبح اسما وصلت بالفستانين وبدلت غيث ومعاها مصطفي امها وجميله ولؤي
مصطفي واسما ف حاجه بينهم مبقتش تمام من الي حصل اخر مره وفتكرت اخر لقاء بنهم
اسما مصطفي اتصل بيها وقالها تعالي مستنيكي فوق وطلعت تجري عليه بلهفه
وهتقرب منه وترمي نفسها ف حضنه مصطفي بعد عنها
مصطفي بهدوء : بصي ي اسما احنا ممكن نكون استعبطنا ف الي عملناه والعيب عندي لوحدي
عشان انا شجعتك لكده وعشان كده ربنا بيبعدنا
عن بعض ف احنا مش هنعمل كده تاني لحد ما ربنا يصلح الحال وتبقي حلالي وساعتها حلالي يحلالي
وعمل معاكي الي نفسي فيه ولو محصلش
نصيب يبقا منتعلقش ببعض اكتر من كده
اسما اومأت ودموع ماليا عنيها : تمام الي تشوفه ي حظابط وع العموم انا هستناك لاخر نفس ف عمري
تصبح ع خير
اسما نزلت ومصطفي شد شعره بعنف وجنون وفضل يضرب ف الحيطه بايديه ورجليه
اسما فاقت من شرودها لما قربت من بيت كبير وكلو
زينه وعقاد نور ورجاله كتير وقفه ووسطهم غيث لابس الجلبيه الصعيدي اسما ضحكت ع شكله
ونزلت من العربيه ورفعت ايدها
اسما بصوت عالي : غيييث ي حظااابط
مصطفي زغر لها واسما تنشطه وفضلت تشاور لغيث
الي قرب منهم بضحكه وسلم ع مصطفي وحضنه
وسلم ع لؤي
غيث : ايه ي سومه نورتي ي بيضه جبتي الحاجه معاكي
اسما ابتسمت : ايه ي باشا مبروووك
غيث : الله يبارك فيكي ي حببتي اومال فين فريق التجميل
اسما : ليالي قلتلي الغي الحجز انا مش محتجاه وانا وهيا مع بعض نجهزها
غيث ابتسم : ماشي ي اسما الي تشوفو اتفضلي ي ام لؤي اتفضلي وانتو تعالو معايه
مصطفي ولؤي وطلعت فيروز استقبلت اسما وامها
جاسم سلم ع مصطفي : مرحب باللوح ..انا ماليش صالح صحبك الي هيجول اكده
4
مصطفي ضحك : اهلا ي تور هو قالي كده برضو
3
والتلاته فضلو يضحكو مع بعض جاسم بص ع رقبت غيث بنرفزه وقرب منه
1
جاسم بخفوت : همووت وعرف عيملتها كيييف ي ولد الكلب انت اعدل شاالك فضحتنا الله يفضحك
3
غيث ضحك وعدل الشال : عملتها لاسيلكي ي روح امك وبص لمصطفي جبت الي طلبته منك
5
مصطفي فتح العربيه وخد شنطه قطيفه وطلع العلبه الي فيها طقم الماس حر بحجر احمر
يجنن من خاتم وعقد واسواره وحلق
غيث ربت ع كتف مصطفي : حبيبي ي شق تسلم
وفضل المعزيم تيجي وصحاب غيث جم كلهم كل واحد ف عربيته واهل البلد والدبايح والعشيان
والاغاني والانوار الي مالت البيت والفرحه الي
عمت قلووب الكل ..
اسما دخلت وحضنت ليالي بحب وخدتها وطلعه ع شقت فيروز وهيا بتحكلها ع الي حصل معاها
ليالي بحزن : متزعليش ي قلبي ولما نرجع هخلي غيث يدخل متقلقيش ي قلبي انتي لمصطفي
اسما بضحكه : طب يلا بقا يختي ورانا مهما انهارده سنفره وبياض وتشطيب وحجات كتيره
ليالي ضربتها براحه : بس ي جزمه انا اصلا مش محتاجه حاجه
اسما : ااه ااه انت هتقوليلي ده خريطت العالم الي ع رقبتك وصدرك محتاجه خمس علب كريم اساس
عشان تختفي
6
وضحكو مع بعض وفضلو مع بعض طول النهار مسكات وعنايه بالبشره والجسم لحد ما ليالي
بقت بتنور ولبست فستانها الاحمر الناعم
وقعدت ترسم ملامحها بكل فن ونعومه
ولمت شعرها بتسريحه رقيقه وحطت زي طرحه سوده دنتيل طويله ف نص شعرها ونزلت ع باقي جسمها وطلعت زي القمر المنور ف كماله ..
وضحكو مع بعض وفضلو مع بعض طول النهار مسكات وعنايه بالبشره والجسم لحد ما ليالي بقت بتنور ولبست فستانها الاحمر الناعم وقعدت ترسم ملامحها بكل فن ونعومه ولمت شعرها بتسريحه رقيقه وحطت زي طرحه سوده دنتيل طويله ف نص شعرها ونزلت ع باقي جسمها وطلعت زي القم...
غيث لبس جلابيه بيضه من عند جاسم وشال اسود وسرح شعره وكان هيحلق بكرا قبل الفرح ونزل وطلع للمعازيم
جاسم شافه وعمر البندقيه وسحب شريط ستين طالقه تفريح للعريس والطبل البلدي والمزمار اشتغلو والاجواء كانت تجنن
نزلت ليالي والزغريط اشتغلت والحريم انبهرت بجمالها وفضلو يغنو ليها ويرقصو وفيروز قربت منها بهدوء وهيا شيله صنية الحنه وتصلت بجاسم
عشان يدخل غيث يحني ليالي دخل غيث ومعاه
جاسم الي قرب من ليالي وباس دماغها وخرج من جيبه مشربيه تلت ادور زي بتاعت فيروز ولبسها
لي ليالي بحب : مبروك ي جلب ابوكي
2
ليالي ابتسمت بفرحه : الله يبارك فيك ي عمو جاسم شكرا ع زوقك
جاسم ربت ع شعرها بحنان وسمع احم احم وضحك ع غيث الي بيغير ع ليالي منه
قرب غيث وف ايده العلبه وفتحها وكل الموجودين انبهرو بجمالها ولبسها الطقم وباس خدودها وعنيها وايديها ولسه هيقرب من شفايفه
1
جاسم بخفوت : خلاص ي لطع الله يحرجك
1
غيث ضحك : قربي ي روزه خليني احنيها
جاسم : روزه ف عين امك ماشي ي غيث
انا وانت والزمن طويل
1
قربت فيروز بالصنيه منه جدتها الي حنت انامل ليالي وقربت الصنيه من غيث الي حنه
كفوف ايدها
الجده : افتح يدك ي حضرت الظابط خليني احني كفوفك
غيث بص لجاسم الي ابتسم : يلا ي غيث عشان تتحني
غيث : احا يلا ي راجل انت من هنا
1
فيروز ضحكت ع جنونه : ي غيث ده عاده هنا ف البلد يلا عاادي والله
غيث : بس يماما قال اتحنه قال وبص لجاسم وانت متحنتش ليه ي خويا
جاسم ضحك وغمز : لاه انا دخلت طوالي من غير حنه هههههههههههههههههه
ليالي : يلا ي غيث عشان خطري عشان خطري
غيث بصلها بضعف ومد ايده الشمال والجده حنة كف ايده : هاات يدك التانيه يلا
غيث وقف : لا كده تماام اووي تسلم ايدك يست الكل وقرب باس دماغها
وبص ع ليالي بخبث : اديني الصنيه دي بقا
وقرب من ليالي ونزل بهدوء ورفع رجليها
وخلعها الشوذ وحنا رجليها الاتنين وسط
استغراب ليالي باس رجليها بحب وسط
الحريم كلها ووقف
غيث بضحكه : عشان متعرفيش تقومي ولا ترقصي خاالص ي لولو يلا بااي
1
كله قعد يضحك ع الظابط المجنون وكل البنات اتمنت نص حبه الي بيحبه ل ليالي
وخرج جاسم مع غيث وليله خلصت بحلوها واجوائها الذيذه
واسما خرجت مع ليالي الصبح عشان تجيب شوذ للفستان بتاع الفرح الي نسيت تجيب ليه
ومعاهم لؤي بعربيت مصطفي
عشان غيث ومصطفي وجاسم كانو مشغولين بالدبح
فون غيث رن كذا مره من غير ما ياخد باله وف المره التلته فتح الفون
اسما بزعر : الحقنيييي ي غيث ليالي اتخطفت
صدمه وجع فزع جنون صمت كل المشاعر اتكون جواه غيث لحظة ما سمع الجمله ليالي اتخطفت ليالي اتخطفت
غيث بصراخ : يعنييييي ايه اتخطفت انتي اجننتي ي اسمااا لياااالي فين انتو فيييييييين
اسما بدموع : احنا كنا ماشين وجت عربيه من غير نمر شدتها ومشيت بسرعه ع ما لؤي طلع العربيه من الباركنج كانو اتبخرو الحقها بالله عليك
غيث قبض ع الفون بكل قوته ورفع راسه لفووق : ااااااااااااااااااااااخ بكل جنووون بقا يصرخ بوجع وقاهر
جاسم كان واقف جمبيه ومسك البندقيه بتاعته : يلا ي رچاله ورانا طااالعه وبص ع العماال كل حاچه تمشي زي ما هيا عندنا زفة انهارده 
جاسم كان واقف جمبيه ومسك البندقيه بتاعته : يلا ي رچاله ورانا طااالعه وبص ع العماال كل حاچه تمشي زي ما هيا عندنا زفة انهارده
جري غيث ووراه مصطفي وجاسم وركبو العربيه قبل ما ينطلق بسرعة الصروخ ووراه بقا الرجاله
واصحاب غيث من الدخليه
غيث وهو بيسوق : قليلي العربيه خدتها من فين بالظبط ونوعها وشكلها
اسما عرفته العنوان بالتفصيل وغيث قفل معاها
وتصل هو ومصطفي بكل ماعرفهم وطلب يقفل المداخل والمخارج بتاعت البلد كلها وكل تسجيلات الطرق المجاوره  جاسم اتصل بكبير قطاع الطرق وكبير المطاريد وداهم تفاصيل العربيه ولونها والمكان الي خرجت منه
3
وصل للمكان واسما كانت منهاره ولؤي مقرفس ع الارض وماسك شعره
غيث جري عليها : طلعت من فين
اسما : من الطريق ده
غيث بص ع صحابو : كل الكاميرات ف الطريق ده تتفرز والكاميرا الي تلقطهم اشوفها يلا اتحركو
مصطفي قرب من اسما وباس دماغها : اهدي انشالله خير وليالي هتيجي ..لؤؤؤؤي يلا قوم
خد اختك ع البيت
اسما : لا لا انا هستنا معاكم
مصطفي : اسمعي الكلام خلاص الرجاله هتشوف شغلها يلاا
غيث واقف يعمل تلفونات وبيتفرج ع التسجيل وظهرت قدامه العربيه وليالي وهيا بتخبط ع قزاز العربيه الخالفي بخووف وقلبة اتقبض حاسس
انه هيطق من الغضب هيتجنن ولو طال الي عمل
كده هيقطعه حتت فكه متصلب وعنيه حمرا
وعروقه نفرا والي يشوفه هيقول ده هيرتكب جنايه
الي خطفو ليالي : تفتكر هنلحق نخلع قبل ما الخبر يوصل يخربيت فكرتك ي اخي
3
عمر : مالك ي عمي مش انت الي كنت هيجيلك انهيار ع ابنك
2
من ساعت ما دخلت العربيه وهيا بتصرخ وخايفه هتموت من الرعب وقلبها وجعه من الي غيث
هيحس بيه لما يعرف وكانت بتتحرك بكل قوتها
لكن الراجل الي مسكها لف ع ايدها لزق قوي
وقفل بوقها باحكام وهديت لما سمعت صوت تعرفه
احمد: ايوة بس مش كده ي حيوان
2
عمر شاف سكوتها وصدمتها وخلع القناع : ازيك ي ليلي متخفيش انا ابن عمك وده ابوكي الحقيقي
وغيث مش هيعرف يعملك حاجه تاني
ليالي بصت لاحمد بفزع وعيون وسعه
احمد : ايوة انا ابوكي احمد الادهم
4
ليالي غمضت عنيها بوجع ودموعها نزلت وف بالها اكيد غيث مش هيسبني
احمد : هشيل الزقه بس متصوتيش
ليالي اومأت واحمد شال الزق : انت خطفني ليه وعايز مني ايه انا معرفكش ومش عايزاك زي مانت مش عايزني انا ماليش اب غير بدر
2
احمد  بتمثيل : انا ي ليالي مين قال اني مش عايزك امك خدتك مني وغيث خباكي انا فضلت كتير ادور عليكي ي حبيبت بابا كتير اووي
2
ليالي بصت ف عنيه بتدور ع الصدق ومطمنتش ليه ابدا مش زي جاسم الي اول ما حضنها حست بالامان وعنيه الي كلها حب وحنان
عمر بخوف : ايه الناس الي وقفه ع الطريق ده اكتر طريق مقطوع مفيش حد بيمشي فيه انا متاكد
2
ليالي بدات تصوت احمد لف لزق ع بوقها تاني بالعافيه ونزلها لتحت وضغط ع رقبتها من وراه
ليالي اتوجعت وحست ان رقبتها هتتخلع بطلت حركه ..
واحد من قطاع الطرق : ايوة ي جاسم بيه العربيه الي جولت عليها چايه علينا ف الطريچ
جاسم بصوت عالي : وجفوووها بسرعه بس بلاش ضرب ناار الي فيها يخصني حي
جاسم : يلا ي غيث ف ناس شافت العربيه ف طريج مجطوع انا عارفه يلا هم
غيث جري ع العربيه وجاسم الدور ده هو الي ساااق وغيث طلع الفرد عمره وفضل مسكه وهو بيهز رجله بعنف وغضب وبيعض ع شفته
الحريم الي كانت فرحانه وصلت لهم اسما بالخبر الحزين
خديجه وقفت بصدمها : ليااااالي ووقعت ف الارض مغمي عليها كل الموجودين جريو عليها
فيروز بصويت : بنتييييبي ااااااااه لا لا بينتيييي ملحقتش افرح بيه ده لسه حنتهم منشفتش
اااااااه ي بنتي وكانت بتلطم ع وشها بعنف
2
بدر وقف برا ع الباب وبيتصل بيهم محدش بيرد هيتجنن ع بنته وفرحت حيااته وسبب سعادته
وفضل رايح جاي وبياكل ف ضوفره من القلق عليها
وعايز حد يطمنه
قطاع الطرق شاورو للعربيه وواحد وقف ف نص الطريق
احمد بخوف : هنعمل ايه
عمر : ولا يهمك وداس بنزين وداس الراجل الي ف نص الطريق الي معاه مش عافين يعملو ايه ولو مضربوش نار ع العربيه هيهربو واحد منهم
طلع البندقيه وضرب ف عجلت العربيه
العربيه فضلت تلف حولين نفسيها
بعنف ولو عمر مسيطرش عليها كانت هتتقلب
1
طلعو يجرو ع العربيه وخرج عمر واحمد الي مسك ليالي وعمر حط مسدس ع دماغها
عمر بصوت عالي : الي هيقرب هفرتك دماغها
1
الرجاله وقفت ومنتظره جااسم وجايه عربيه من اخر الطريق بسرعة الصروخ عفرت الدنيا حوليها
وجيه قدام الرجاله وغيث نط من العربيه من قبل ما تقف ونزل بغضب ووراه جاسم ومصطفي بس
احمد  : بلاش الشويتين بتوع الشرطه دول ي غيث بنتي انا هخدها تعمل عمليه صغننه قد كده عشان خاطر اخوها المشلول ورمهالك زي الكلبه تاني
3
ليالي بصت ليه بوجع ودموع وهيا عايزه تجري وتترمي ف حضن غيث وتصرخ باسمه
غيث بصوت جهووري : ده عند ك* امك ي احمد دلوقتي فاكر ان ليك بنت لا وكمان لما افتكرت جاي تخدها عشان مصلحتك ومصلحت ابنك ده ع قبري 
غيث بصوت جهووري : ده عند ك* امك ي احمد دلوقتي فاكر ان ليك بنت لا وكمان لما افتكرت جاي تخدها عشان مصلحتك ومصلحت ابنك ده ع قبري
عمر : وانت مال ميتين اهلك انت واحد وعايز بنته
غيث بشخره : بس ي متن** انت حسابك جااي
دي مراتي ي ابن العرص
احمد وعمر اتصدمو وبصو لبعض متوقعوش ان غيث متجوزها غيث استغل الفرصه وبص لمصطفي بحركه مصطفي فهمها وف ثانيه الا ثانيه
كان غيث ضارب طلقه جت ف كتفعمر وقع ع الارض ومصطفي ضرب طلقه ع رجل احمد
2
وليالي جريت عليه بفزع وجاسم جري ع احمد وعمر زي التور كسرهم خالص
2
غيث حضن ليالي وفك ايدها وشد الزقه
ليالي بوجع : ااه
غيث بضحكه : ااه ايه بس دلوقتي 
7
ليالي بصت لغيث وشفته اتلوت زي الاطفال وقت تعيط بصووت عاالي
غيث حضنها وعنيه دمعت : سلمتك من الخضه ي ليل حقك عليا انا اسف اني سبتك لوحدك ي صغنن متزعليش كفاايه عشان خطري
ليالي بشهقه : انا ان كنت خاايفه اوووي هااااااااااا
غيث بعدها عنه : ده انا هطلعلك ميتين امهم
مصطفي بسخريه : لا هما خلاص طلعو لميتينهم كلهم وشاور ع جاسم الي نازل فيهم بايديه ورجليه
2
غيث : هما كده لسه شافو حاجه وبصوت عاالي
ي رجاااله اسحلوهم ع الجبل وخدو عليهم السهره
وقرب من العربيه وخد تلت بواكي فلوس كان سحبهم لوقت الزوم وحدفهم ليهم يلا
مش خساره فيكم يتروق وهبعتلكم
قدهم مرتين ....
مصطفي : مانمشيها قنوني
غيث : ما هما هيتروق عليهم ونمشيها قنوني  وائبد ميتينهم برضو  ..يلااا ي ابو فاارس ورانه فرح ...
جاسم اتعدل : اتفووو عليك اب معر* ..ي رچاله ده محدش يجي چمبيه ده بتاااعي اناا وهو بيشاور ع احمد ..ااااه مغلول منه بقا ي جااسم 😂
اما العلج لبيض ده عايز اچيلكم الجيه حامل وهو بيشاور ع عمر
15
وخد ليالي تحت دراعه ببسمه : يلاا ي عروسه متنحيش ورانه دخله انهارده
ليالي بخفوت : دخلت ايه ده انا ركبي سايبه
غيث نزل ايده لوسطها بعد ما قعد جمبها ف العربيه
وبهمس : سايبه ايه بس ده انا هخليكي تنوري ف الضلمه انهارده من سرعة الاحتكااك
5
ليالي ضحكت وضربت كتفه غيث باس راسها : وقعت قلبي عليك ي ليل كنت همووت عليكي
ليالي بحب : بعد الشر عنك ي قلبي وانا والله انا قلبي وقع
غيث غمز لها : وقع فين
جاسم ركب العربيه :حمدلله سلامتك ي جلبي
ليالي : الله يسلمك ي بابا جاسم انا دلوقتي عندي انت وبابا بدر بالدنيا ومافيها
غيث بسخريه : وبالنسبه للي قاعد جمبك ده ايه
جاسم بضحكه : چردل
9
مصطفي : ههههههخههههههههههههخهخهخ جردل ي ديني
3
غيث بنرفزه : طب ريح ي حلو منك ليه وبص ع ليالي وانتي يختي مالك فشخه بوقك كده ليه وفرحاانه
ليالي ضحكت اكتررر
جاسم بسخريه : دلوجتي مش عچباك عرفه ي بت ي ليله كان ع شوية هيبكي كيف العيل الي خدو
امه ي حبت عيني صعب عليا حدلله
مصطفي بضحكه : حصل ده كان بيعيط اصلا وهو بيفرز اخر تسجيل فيديو
1
غيث بشخره : احااا بقا انت هتخدو السهرا علياا
مصطفي : عيب ي غيث معانه انثه ف العربيه
غيث بضحكه : ده امك الانسه ي روح امك
جاسم بغل : ده انت ي خو* لا ومبسوط وهو هيجولها طب حتي اختشي ع دمك
2
غيث بسخريه : لا ي قلبيي ي الي يتكسف من بنت روزه ميجبش منها عيال
1
جاسم اتعفرت بسبب روزه وفضلو طول الطريق منقره ..
1
مصطفي اتصل بالرجاله وقال لهم ان ليالي رجعت وصلو البيت ونزله
غيث وهو حاطت ايده ع كتف ليالي : مش هتقوليلي قلبك وقع فين ي ليلي
ليالي اتكسف : يوووه بقا ي ابيه
جاسم بضحكه رجوليه عاليه : هاهاهاهاهاهةهاهاهاه ي بوووووووي ي ولاد ابيه اوووووووف دي ضربت ف وشه عمته
5
مصطفي ضحك ع ضحكت جااسم
غيث : ده انا هرفع امك ي ليالي
غيث بيشتمها عاادي ميعرفش الي وقع فيه جاسم وقف وشخر بصوووت عااالي : ترفع ام مين ي ك* امك
غيث ضحك بستفزاز : اووبس لمؤخذه ي جااسم مكنتش اقصد روزه 
وطلع يجري وجااسم وراه ومصطفي داخل يحجز وليالي ضحكت ع اخرها
1
بدر وقف مصدوم هما وكل الموجودين من الي بيحصل اسما وفيروز جريو ع ليالي
فيروز حضنتها وفضلت تبوس فيها : حبيبت امك ي بنتييي اااه ي قلبي انت كويس طمنيني عليكي انتي بخيرر اااه ي حببتي قليي كان هيقف
اسما بسخريه : اهدي ي طنط فيروز انتي مش شايفها دخله تضحك ولا كانها كنت مخطوفه واحنا هنا هنموت من القلق عليها
ليالي : انا كويسه حقك عليا انا كنت برضو مرعوبه لكن غيث وجاسم معايه حسيوني بالامان ونسوني الي كنت فيه
وحضنت اسما الي فرحت من قلبها وفيروز مسحت وشها وقعد ع الكرسي بهدت حيل
بدر بغضب : اقف ي تور منك ليه احنا هنا هنمووت من القلق وانتو دخلين تهزرو
جاسم : احم لمؤخذه ي دكتور واها الحمدلله چت سليمه وحبيبت ابوها بخيرر
بدر حضن ليالي بحزن : حمدلله ع سلامتك ي حببتي خديجه ..خديجه انهارت من خوفها عليكي
ادخلي شوفيها هيا ف الاوضه الي هنااك
غيث بخوف : مالها خديجه ي بدر
بدر : وقعت من طولها اول ما سمعت الخبر
ليالي جريت ع الاوضه ومعاها غيث وقربت من خديجه المغمضه عيونها بتعب ودموع نزله
ع وشها ليالي حضنتها : مااالك ي ماماتي اطمني انا كويسه والله متخوفنيش عليكي وبكت
خديجه فتحت عيونها بلهفه : ليالي حببتي كنت هموت من خووفي عليكي ي لولو انت كويسه ي قلب ماما ايه الي حصل
غيث قرب وباس راسها وقعد جمبها ومسك ايدها : اهدي ي ديجه هيا بخير ي قلبي وعدت الحمدلله وهي زي القرده قوومي يلا بقا عشان الفرح
انا هدخل ف اليله دي يعني هدخل
3
خديجه ضحكت وحضنتهم هما الاتنين : ربنا يفرحكم ي حبايب قلبي ومسكت ودن غيث
وبعدين دخلت ايه ي حيوان انت هتعيش الحظه ي ولد
بدر : ايوة كده ملصي ودنه الكلب داخل يضحك ويهزر واحنا هنا هنموت من الخوف ده انا كلت صوابعي مش ضوفري وقرب من خديجه
الي ضحكت وباس خدها .. سلمتك ي دودو
غيث بضحكه : ايوة بقا دودو وجو صغيره ع الحب يلا ي ليالي نسبهم مع بعض
ليالي : ليه
غيث بوقاحه: بطنها بتوجعها
ليالي شهقت وبدر جري وراها : امسك ي جااسم الحيوان ده
جاسم وقف : غاالي والطلب رخييص ده انا مبجوج منه
غيث بصوت عاالي : يختييي الحقيني ي حمااتي عاايز يزنقني وانهارده دخلتيييي ي رووزه
3
جاسم : دي هتبجا خرچتك ي عر*
1
فيروز مسكت جاسم : تعااله بس انا عايزاك ي جسوومتي
جاسم عنيه طلعت قلووب : جلب جسوومتك  عايزه تخاوي ليالي يااك
6
واليوم خلص بفرحه بعد صدمه وكل حاجه جهزت
وليالي لبست الفستان الابيض وغيث لبس بدله بيضه من اختيار ليالي وسط احتفال يجنن اغاني وضرب نار وجاسم رقص بالحصان ع اغنيه الصعيدي ديما ريس مهما بيعلي اساسه مبينساش اصله ونااسه بيحببببب بزمهههه عليه ربطت عمممه ودي تاج ع راسه ي بوووويه 😂💔
1
ورقص هو وغيث ع اغنية لو جبنا سيرت الجدعنه اسمك لازم يتقاال
وليالي واسما فضلو يرقصو مع بعض ومعاهم بنات كتير وفيروز وخديجه وقفين معاهم والفرحه
ماليه قلبهم
غيث دخل ورقص معاها وفضلو يتصورو وينكش ف ليالي وشالها
غيث دخل ورقص معاها وفضلو يتصورو وينكش ف ليالي وشالها 
غيث : يلا مشكرين ي جمااعه تعبناكم وطلع ع شقت فيروز ف الاوضه الي ليالي كلمته منها فيديو وكل تخيلاتها القذره هيحققها 
غيث : يلا مشكرين ي جمااعه تعبناكم وطلع ع شقت فيروز ف الاوضه الي ليالي كلمته
منها فيديو وكل تخيلاتها القذره هيحققها ..ااه صح جااسم شفلك عشه بيت فيها انهارده وضحك وطلع يجري بليالي الي متعلقه ف رقبتها
4
نزل ليالي ودخلو الاوضة الي طلب من جاسم يقفل كل الاوض ويسيب الاوضه دي بالذات جاسم مكنش فاهم ليه بس معترضش
غيث نزل ليالي : ادخلي برجلك اليمين ي حته
10
ليالي بضحكه : حته ربنا يعوض ف الزوج الصاالح خلاص
غيث برفعة حاجب : ايه مش عجبك ي بنت فيروز ولا ايه
ليالي : ببابا جاسم
غيث بص وراه ورجع بص ع ليالي الي دخلت جري وهيا بتضحك
غيث بصوت عالي : بتركبيني الهوي ي ليل وبعدين انا غلطان بحافظ ع نفسي من ايد التور وعايز ادخل عليكي بصحتي
4
ليالي : لا ونبي وانت محتاج ده انت كنت لسه متصاب وعملت حجات قلة ادب برضو
غيث ابتسم : طب ماتيجي نلعب مع بعض عريس وعرووسه وحرك لسانه جواه بوقه زي حمدي الوزير
1
ليالي : عااااااااا ي متحرررش ومسكت الفستان ودخلت الاوضه
غيث بضحكه شريره : هع هع هع هعهاااع اليله ي شبه وقفل الباب بالمفتاح وحطه ف جيب البدله
ليالي رفعت صوبعها : غيث بلاش تهوور
غيث قرب بهدوء  وزنقها ف الدولاب : احييييه ع ده احسااس الدنيا كلها عرفت انك مراتي خلاص ي ليلي ااخخ بعشقكككككك
ليالي اتشعلقت ف رقبته وحضنته بقوي : وانا بمووت فيك ي غيث وفرحاانه اووووووي
غيث همس عند رقبتها : وانا اكتر منك ولعق رقبتها ببطء يتعب الاعصااب لحد ما وصل عند عضم فكها
عضها براحه ومتص الجلد بعمق
ليالي بخفوت : غيث بلاش هنا هتباان
غيث برغبه : انا عايزها تباان ده انا هسبلك لاڤ بات ف خدودك كماان
1
ليالي : طب حااسب عشان نغير وبعدين انا جعاانه اويي
غيث بصلها بقرف : عيله فصيله برضو ف واحده ف دخولتها تقول جعاانه طب حتي اعملي مكسوفه
ليالي بضحكه : انت عايش اللحظه اووي
غيث ببسمه وقحه : اسكووتي ده فيه افكر وتخيلات ف بالي من امبارح هتوديني
الناار وقرص ع صدر ليالي
وبعد عنها مسك المنديل الابيض الي جمب السرير
وخد السكين الي جمب طبق الفواكه وجرح ايده
جرح عميق شوية
1
ليالي بفزع : هيييييق عورت نفسك لييه
غيث ابتسم : كل عشان عيونك ي ليل وبعدين ده جزاتي انا الي دخلت عليكي وانا الي لازم ارفع
راسك وسط الناس الي قعده تحت
ليالي قربت منه وحضنته بحب غيث رفع المنديل من ع ايده كان فيها كمية دم معقوله خلع البدله والقميص وطلع الشرفه
غيث بصوت عالي : ابوو فارس
جاسم رفع راسه : ايه ي عريييس سبع ولا ضبع
غيث رما المنديل : سسسبع ي روح امك
جاسم مسك المنديل وبدأ يفرح ع وكل الرجاله الي موجوده وف باله.. من اجل الورد ينزجي العليج ي فيروزي اليله فضت وكلو روح ع بيته
ومصطفي ولؤي نامو ف المضيفه وخديجه وبدر ف غرفة الضيوف وجاسم وفيروز ف غرفة برضو من بتوع الضيوف عشان فيروز رفضت تدخل شقة مروة واسما معها جميلة وكانو هيروحو تاني يوم
مع غيث وليالي ..
تاني يوم الصبح نزل غيث مع ليالي الي لبسه فستان ابيض ناعم وغيش قميص ابيض
وبنطلون تلجي ونازل ماسك ايدها
وسط زغريط فيروز وخديجه
واسما وكل الحريم
جاسم : صباحيه مبااركه ي عريس وحضن غيث وهمس ..كنت جولتلي كنا دبحنالك فرخه
بدل مانت جاطع يدك ي روميوو دريها
ي منيلل حد ياخد بالوو
1
غيث حط ايده الشمال ف جيبه : حبيبي ي حماايه متوصنيش ليل ف عيووني
جاسم بصله بقرف بسبب حمايه وسكت وقرب منهم كل الموجودين وفطرو مع بعض
وطلعو ع العربيات
غيث : مش هوصيك ع الامانه الي عندك يجاسم
جاسم بغل : عيب عليك ده سهرتي عليهم صباحي انهارده
غيث ضحك وقرب حضنه وجاسم ربت ع كتفه بقوة
فيروز بدموع : خلي بالك من ليالي ي غيث
غيث ابتسم : ف عنيا ي حماتي
وفضلت حضنه ليالي كتير لحد ما جاسم بعدها براحه : خلاصك ي جلبي متنكديش عليها
وانا وجت ما تعوزي تشوفيها هخلي الچردل
ده يچيبها يامه اوديكي عندهاا
غيث ضحك : ماشي ي ابو النسب مقبوله منك يلا بقا شد حيلك هنشوف هتبقا بابا ولا جدو الاول
4
جاسم : اتنيل بس هههههههههههههههههه
وركبو العربيات بعد توديع حار وسلامات وكام طلقه جاسم ضربه للعرسان
ووصلو بعد العصر غيث رجع مع مصطفي البيت وقعد مع جد مصطفي
غيث : بصي ي جدي مصطفي عايز اسما بنت عمه وطلبها ف الحلال وعيالك بيلعبو مع بعض قط وفار
مره واحد يوافق ومره واحد يرفض هما عايزين
ايه بظبط مش نسترهم بدل ما هما قعدين ف بيت
واحد وكل واحد فيهم عينه من التاني ..
الجد : عداك العيب ي حبيب وانا هشوف ولاد الكلب دول هما عايزين ايه بظبط وبص ع مصطفي وانت ي واد ي ابن الكلب مجتش قولتلي ليه ي جدي انا عايز اتجوز بنتي عمي ي للوح
3
غيث كتم ضحكته : ان جيت للحق فا هو للوح والله
الجد بامر : خلي ابوك وعمك ينزلو عايزهم وتصل يلا بالمأذون احنا معندناش تنطيت فوق السطوح ي ابن الكلب الي بتعملها ف طبقك اوعه تفكرني ياض
كبرت وخوخت بس انا سبتك تعمل ما بدالك عشان لما تتلسع تقول حقي برقبتي وكنت هسيب ابوك وعمك يلعبو بيكو الكره بس من اجل خاطر غيث
بيه انا همشيلك الموضوع يلا اتحرك ي لطعع
2
نزل ابو مصطفي وابو اسما ومعاهم حرمهم وعيلهم
الجد : اهلا بولاد الكلب الاعداء
ابو مصطفي : خير ي حج ليه كده
الجد بعصبيه : انت ي للوح منك ليه لما العيال عايزين بعض رفضين ليه عايزنهم يقعو ف الحرام
ي ولاد الوسسخ ده بيقولك يبخت من وفق راسين ف الحلال وانتو اخوات وبتكلو ف بعض خلتو
ايه للغرب
ناصر : ي حج مش القصد ابنك هو الي كان رافض بنتي من الاول وانا بنت عزيزه
ابو مصطفي : لكن عرفت غلطي ومنها لله اختك الي تفت ف وداني وقولت للواد روح اقعد مع عمك
ولا انت مش عجبك ظابط طول بعرض داخل عليك وف الاخر رفضته
ناصر : انا برضو كمان ام دره هيا الي قلتلي انك رافض بنتي
2
الجد : احاا عليكم سبتو مره تلعب بيكم يلا قصره راحت وخدت الشر معاها هيا وبنتها الي مكنتش بالعها
1
الباب خبط ودخل المأذون واسما كانت وقفه تستمع لجدها ومن قلبها بتشكر ف غيث
الجد : تعاله يا شيخنا اكتب ع العيال دي الله يسترك ..
ابو اسما وابو مصطفي مقدروش يعترضو والحريم كانت فرحانه والجده تقوم تضحك وتحضن اسما وترجع تخدلها تغفيله
المأذون قعد يكتب كتب الكتاب وحضر الورق واخد بطايقهم ودخل البيانات
ومصطفي حط ايده ف ايد عمه وغيث كان شاهد هو ولؤي ع العقد
مصطفي بفرحه : وانا قبلت زواجها
المأذون : بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم ف خيرررر تعالي امضي ي عروسه
5
رشا : لولولولولولولولولولولولولولي
اسما قربت بهدوء وعنيها ماليانه دموع ومصت وبصمت ومصطفي زيها وقام حضنها وفضل يلف بيها وعنيه كلها دموع واسما بكت ف حضنه
لؤي : احم جدي عن اذنك بمناسبة المه الحلوة اخطب لي جميله بنت عمي لحد ما اتخرج
وكتب عليها بإذن الله
الجد بضحك : والله عاالي كبرتو ي ولاد الكلب وبص ع جميله وانتي موافقه ع الواد ابو نص واقع ده جميله ابتسمت وبصت ف الارض بخجل 
الجد : ع بركت الله اقرو الفاتحه
ابو مصطفي : بس يابا البت لسه سبعتتشر سنه
الجد : ومالو اهي تبقا مخطوبه لابن عمها لحد ما يتخرج وانا بنفسي هجيب له الشقه يلا الفااتحه
قرو فتحت جميله ولؤي الي كان مبسوط وحس نفسه بقا هركل وام مصطفي حضنت جميله بفرحه
وبركت لها هيا ورشا ...
مصطفي : ع خيرة الله هننزل بعد المغرب انشالله نجيب الدهب وبعد اسبوع الفرح شقتي جهزه ومستنيه العروسه قولت ايه ي جدي
الجد : خير البر عاجله اتوكل ع الله
غيث استأذن بعد ما حصن مصطفي واسما شكرته من كل قلبها ورجع الڤيلا لقاها فاضيه بص ف الفون
لقا بدر وخديجه اتصلو بيه كذا مره قلق ورن
عليهم بدر مردش رن ع خديجه
غيث : انتو فين ي خديجه
خديجه : ليااالي تعبانه اوي ي غيث ونقلناها ع المستشفي بنتي تعباااانه
بدر بسخريه : حرام عليكي ي خديجه ده زمانه قطع الخلف
خديجه بضحكه : يلا ابن حلال ويستاهل ومفيش خمس دقايق كان غيث ف المستشفي وشافهم
وقفين قدام الغرفه مسألش ولا اتكلم فتح
الباب ودخل ع طول ووقف متصلب
من الصدمه
ليالي بدموع : تعاله ي غيث قرب هههههههههههه انا عندي بيبي ف بطني ابننا ي غيث
3
غيث دخل وشاف الدكتوره بتكشف عليها بالسونار وليالي ممدده ع السرير وبتضحك وتعيط ف نفس
الوقت غيث مكنش مستوعب لحد دلووقتي
وقرب منها بهدوء
غيث بدهشه : انتي بجد حامل ي ليللي
ليالي اومأت بفرحه : اهو حتي شوف الدكتورة اكدت لما تعبت وعملت تحليل وطلعت حامل
الدكتورة : مبروك ي غيث بيه اهي النقطه السوده الصغيرة دي هي طفلكم ربنا يقومك بسلامه
ي مدام ليالي انت حامل ف شهرك الاول
وانشالله تمشي ع العلاج ده واشوفك
كل شهر ...
ليالي اتعدلت وبصت لغيث الي مش مستوعب لحد دلوقتي وبيبص ع النقطه السوده
ليالي : غيث انت مش فرحان
3
غيث بفرحه : احييه مش فرحان ازاي ده انا من الفرح عقلي وقف وجري ع ليالي خدها ف حضنه
وقعد يلف بيها ... هههههههههههههههههه مبرووووووووووك ااخ ي ليل مبروووك ي صغنن
انا مش مصدق قطتي كبرت وبقت حامل طب ازاااي انا من كام يوم كنت بغيرلك الحفضااات
هههههههههههههههههه انا فرحان اووي انتي انتي هتولدي امته انا عايز اشوف البيبي انا مشمصدق
وفضل يبوس ف ليالي وحضن فيها والفرحه
مش سيعااه
2
خديجه دخلت راسها من الباب : يلا خلصت من حفضات ليااي الدور ع ابنها ..
غيث بصلها وفتكر : ده انا هعلق امككك ع الخضه الي خدتها ده انا مش هعرف اخاوي الواد الي جاي
خديجه هربت وبدر ضحك : يلا تعيش وتاخد غيرها ي غيووث مبروك ي حبيبي
غيث ضحك وقرب من بدر حضنه : الله يبارك فيك ي حبيب قلبي انا مش مصدق انا فرحان اووي
بدر بدموع : ربنا يفرح قلبك ي حبيبي ويقوم لولو بسلامه حبيبت بابا وباس دماغ ليالي بحب
وخرجو مع بعض وخديجه حضنته وبركت لهم وسط فرحه ودموع وغيث كل ما يقابل ممرضه يديها 200 جنيه ويقولها ادعي لمراتي مراتي حاامل بفرحه ..
1
كل واحد ركب عربيته وجيه عند اشارة مرور ووقفت العربيات غيث طلع راسه من الشباك
وبصوت عاالي : ي بدررر ليالي حاامل مرااااااتي حامل ي ناااس وضحك بصوت عالي ورجوله
مراتييييي حااامل كل الي وقفين ف الاشاره بقو يصقفو ويضحكو ع غيث وفي الا بارك ليه
وفيه الي قعد يصوور والعربية كلها بقت
تدي كلاكساات وتنور وتطفي وغيث
مطلع جسمه من الشباك وينادي ع الناس
ويقولهم كمان تسع شهور ابني هينور
الدنياا
11
وليالي كانت مكسووفه وف نفس الوقت فرحانه بسبب فرحت غيث روحو مع بعض وغيث شالها
لحد اوضتهم
غيث بفرحه : مبروك ي حيات عيني وباس ليالي من شفايفها بوسات رقيقه وليالي متشعلقه
ف رقبته وهيا بتضحك ..بحبكك ي ليل
ليالي حطت ايديه ع وجنته بحب : وانا بمووت فيك ي غيثي وباست شفايفه بوسه عميقه
ومتصت السفليه بقوة وعضتها بين اسنانها
وتبدلو البوسه وكل واحد يمتص ف شفايف
التاني بعشق خاالص وغيث كان بيبادل المص
من بين شفتها السفليه للعلوية لحد ما ليالي
فصلت البوسه وبعيون نعسانه ونفس سريع
وشفايف بتلمع اثر المص بهمس : وحشنيي
غيث قلبه اترعش بين ضلوعه نزل ع شفايفها الاتنين مصهم مع بعض بين شفايفه امتصهم
برغبه وشهوة وعشق خاالص
فصل البوسه ودخل لسانه بين شفايفها وليالي امتصتهم بشغف وكان روحها متوقفه ع البوسه
دي لسانه بيضاجع فمها وبيلتف حول لساانها
الي مصو بين شفايفه بعمق ومتص لعبها
كلو بعطش بيروي قلبه المشتااق
خدها وقعد بيهت ع السرير خلعها الفستان وليالي بتفك ازرار قميصه وغيث لسانه بيداعب رقبتها
ويمتص جلدها بين اسنانه وايده وصلت لضهرها
فك مشبك الحماله بتعتها ومسك صدرها بين ايديه
وليالي بتبص ليه بشهوة وغراام غيث داعب حلامتها وقرص عليهم بين صوابعه
ليالي اتؤهت بوجع ..
غيث بشهوة : مالك ي صغنن
ليالي : براحه صدري بيوجعني مش عارفه ليه
غيث ضحك : لا ده بسبب الحمل ي قطتي ايام وهيروح ..هخفف ليكي دلوقتي
ونزل ع حلامتها ولعقها بلسانه ودعبهم بلسانه الدافي ببطء يجنن ويزود الشهوة امتصهم بين
شفايفه برقه ونعومه ولسانه بيتحرك عليهم
براحه وفضل من صدرها اليمين للشمال
بيدي كل واحد حقه من المداعبه
لحد ما ليالي بدأت تترعش وجسمها يتلو وتتحرك ع رجولته ..
ليالي بشهوة : اممم غيث مش قادره خلاص ارجووك
غيث برغبه : عايزة ايه ي صغنن
ليالي : عايزاك انت عايزاك تخدني بكل العشق والحب الي جواك عايزاك تكون رومانسي
وبطل قلة ادب مش زي يوم الفرح
وعدا لمحه من اليوم ده لما غيث خلها تنام ع السرير زي ما كانت نايمه
غيث بشهوة : يلا المسي نفسك عشاااني يلا عشان اعملك الي انتي عايزاه
ليالي بعد ما هيج شهوته اومأت ليه بخضوع وبدأت تلمس انوثتها وتحرك ايدها بجهل وغيث بيقولها
تعمل ايه
غيث بنفس عالي : لفي ع ركبك ي ليل ووريني حببتي وهيا بتتهز من شهوتك يلا
ليالي لفت وونزات ع ركبها ووشها للسرير ومأخرتها
وانوثتها بقت مكشوفه ليه
غيث زمجر بخشونه : امممم حطي ايدك ع ك** وحركيها بسرعه عشان حببتي تتهز
ليالي عملت كده وبقت يخرج منها انين واهات ومش عارفه تريح نفسها وعايزها غيث
ليالي رفعة رسها بكل خضوع ولسه ع نفس الوضعيه وعنيها بتلمع من دموع شهوتها
ووشها احمر وجسمها بيترعش : ااه غيث
ارجوك ريحني انا محتجاالك
غيث بشهوة : قولي كلمة السر
3
ليالي : ني*** عشاان خط
ليالي مكملتش كان غيث هجم عليها ودخل رجولته بدون مقدمات ف فتحت انوثتها الغرقانه من الشهوة ..
غيث فرقع بصوبعه : اااه ي ليل وصلت لحد فين متنكريش انو كان عجبك ي قطتي وع هواكي
انا فهمتك وعرفت مزاجك من اول ما طلبتي
مني اضربك ع التوته هههههههههههههههههه
ليالي فاقت من ذكره زفافها وقربت من غيث بشهوة فكت ازرار البنطلون ونزلته هو والبكسر مع بعض
بعنف
غيث : اوووووف ده القطه بقت شرسه اااوي تعااالي ي ك**ك ومسك ليالي من شعرها
وقربها من رجولته ..
غيث بآمر : مصي ي لبووتي
ليالي آئنت بمتعه ومسكت رجولته بايدها وبقت تحرك ايدها بسرعه ع رجولته ولساانه
كل من براه بيلعق مقدمته بسرعه
وحولت تخبط بيه ع شفايفها
زي ما غيث عمل قبل كده معرفتش
غيث زمجر بسبب هيجهها ومسك رجولته ورفع وشها لفووق بعد ما شد شعرها وضرب بيه ع خدها : عجبك ز** ي متنا***
ليالي بجنوون وايدها ع انوثتها بتحركها بشهوة : اممم عجبني ااوي اامممم بعشقه وهيا بتحاول توصل ليه بشفايفها
غيث بقا يضربها بيه ع شفايفها ببعض القوة
وليالي تستغل الفرصه وتلعقه يامه تمصه بين شفايفها غيث رفعها ع السرير ونزل ع الاندر قطعه
وفترس انوثتها مص ولحس وعض وليالي جسمها
كان بيشع حراره وبتترعش بعنف من قوة شهوتها
غيث رفع رجليها ومسك رجولته وبقا يخبط بيها
ع انوثتها وليالي تأن بمتعه وكل مره بيبقا الضرب
اقوي واسرع
ليالي بجنوون : اممممم دخلووو عشاان خطري يلا ي حبيبي ااه عشاني عشااني غيث دخل رجولته
ببطء ووحده وحده عايز يجننها اكتر وبقا يتحرك
براحه وهدوء
ليالي بشهوة : غيث بلاش كده عشان خطري
غيث : احاا مش انتي الي عايزه واحد رومانسي ي قطه
ليالي هزت دماغها برفض : لا لا انا اصلا غلطانه انا مش بحب الهدوء ده انا بعشق جنونك وعنفك
يلا بقااا
غيث ضحك وباس راسها وحتوها بكل حب وبقا يتحرك جواها اسرع ولكن بعنف بسيط عشان الجنين وليالي متعلقه بكتافه بعشق
لحد ما وصلو لخلاصهم ونامو ف حضن بعض ..
بعد اسبوع كانت اسما خلصت كل احتيجاتها ومصطفي مسبهاش لحظه من فرحته اختارو الدهب مع بعض والفستان والبدله والقاعه
وفرشو الشقه ع زوقهم ومصطفي
ما حاول ميكلفش عمه ع قد ما يقدر
اسما كنت مشتاقه ليه وهو اكتر لكن
صبر نفسه ليوم الدخله بعد ما جده
قفل غرفة السطح وخد مفتاحها
عشان لؤي وجميله ميعرفش
انا لازم يسد بير السلم كماان
هههههههههههههههههه
يوم الفرح اسما وليالي وجميله كانو ف البيوتي سنتر بعد ما غيث حذر ليالي من الحركه
الكتير
اسما كانت متوتره وفرحانه ومنشكحه وكل احساس الدنيا فيها مره ترقص زي المجانين
ومره تعيط من فرحتها ومره تقعد تفرك ف
صوابعها من التوتر وكانت مهيصه كل الي ف
البيوتي وهيا عماله ترقص وتضحك وتتنطط
من الفرحه وكله كان فرحان لها مصطفي
بعت اكل لكل الي كانو ف البيوتي وكمان
عشان خاطر اسما تتغدا خدته جميله
ومصطفي راح ع الصالون الرجالي معاها
غيث وبعض من صحابهم ..
1
اسما خلصت وكانت زي القمر بحجبها الرقيق وفستانها الفخم وليالي كانت فرشه بفستان
ازرق مالكي محتشم غيث اختاره وتسريحت
شعر رقيقه جميله كانت لبسه فستان بينك
فاتح عشان هتلبس الدهب اثناء فرح
مصطفي وكانو زي القمرات كلهم
جيه مصطفي بالزفه وغيث بيسوق وكل اصحاب لؤي بالمتوسكلات وعملو ليها زفه ع شط اسكندريه
تجنن العب ناريه وضرب نار وعربيه عليها
درمز وديجي واغاني مهرجانات خلو اسما
قعده ف العربيه وسطها بيرقص ومصطفي الي انبهر
من جمال اسما وقعدين يغنو وصقفو ومس ايد اسما ووقف بعد ما غيث كشف سقف العربيه
وليالي قعده جمبيه وماسك ايدها وكلهم
الفرحه مش سيعاهم
1
حببتي افتحي شباكك انا جيت انا واقف تحت البيت مش هحلللللكككك 😂😂 مش حفظها مش حفظها ..
3
وصلو القاعه واسما دخلت مع باباها ع مسيقه فخمه و سلمها لمصطفي بعد ما رفع طرحتها وباسها من جبهتها وشالها وبقا يلف بيها
مصطفي بصوت عالي : بحبكككككككك
وشتغلت اغنيه هاديه ورقصو سلو ومصطفي ف اخرها خطف شفايف اسما وسط الحضور وفيه
الي سقف والي صفر والبنات بقت تصوت بضحك
وخلص الفرح وسط اغاني ورقص وغيث رقص هو ومصطفي وليالي كانت مع اسما مسبتهاش
وكل شوية غيث يخدها يقعدها وهيا مش راضيه تسيب اسما لحد ما غيث قوم مصطفي وقعد ليالي
جمب اسما
1
ليالي واسما حضنو بعض وقعدو يضحكو والمصور خد لهم كذا صورة تجنن مع بعض وباين حبهم
لبعض ..
مصطفي خد اسما وهو الي ساق العربيه الدور ده وووراه غيث وباقي العياله وكانت زفه كبيره
لحد شقت مصطفي الي نزل من العربيه هو واسما وعمالين يرقصو لحد مدخل العماره
شال اسما : باااااس مشكرين ي جمااعه نقبلكم ف الافراح تصبحو ع خير
غيث بضحكه : خالي بالك ورفع راسنا متفضحنااش
مصطفي : عيييب عليك ي صحبي ربع ساعه ورن عليك اديك التمام ي فندم
غيث : طب يلا بينا بقا ي جمااعه بدل ما اسما تطردنا هههههههههههههههههه
3
وكل واحد روح ع بيته ومصطفي واسما طلعو شقتهم وهما بيبوسو بعض بشتيااق زنقها
ف الاصانصير وعند بابا الشقه واول
ما دخلو ومصطفي قفل الباب اسما
اتعلقت ف رقبتها وايدها بتفك ازرار
القميص
مصطفي بلهااث : اهدي يخربيت امك ي مفضوحه
البت هتغتصبني
اسما وهيا بتبوس شفايفه ووجنته ورقبته : وحشني وحشني اوي ي صوفي
10
انا مش عارف كانت متوتره ليه ف البيوتي 😂💔
2
مصطفي خدها ف حضنه شالها ودخل اوضة النوم وايده بتتحرك من شعرها لمؤخرتها واسما
قفشه ف شفيفه
1
تاني يوم
جاسم اتصل بغيث : ايه ي لطع بج ليالي تخبل ونعرف من النت بسبب الفيديو بتاعك
الي انتشر ي بن الرفضي
غيث بضحكه : حقك عليا ي كبير والله اتلهيت ف فرح مصطفي وبعدين انت زعلان عشان سبقتك ولا ايه
جاسم بضحكه : لاه ي روح امك مانا هنتصل عليك عشان اجولك فيروز حبله برضك ف شهر لاول
هاهاهاهاهاهاهاهه
12
غيث بضحكه : ي نهار ملون ليالي هتبقا خاله وام ف نفس الشهر احييييه مباارك ي وحش
6
جاسم : يبارك فيك ي غاالي الامانه اتروج عليها اخر ترويج واظن انهم محتچين السرايه الصفرا بدل
السچن بعد الرعب الي عاشو فيه
غيث : الله ينور عليك ي عمده خلاص خليهم يغورو ف داهيه اظن بعد الي حصل
مش هيجرئو يعملو حاجه بعد الي
حصلهم ..
1
جاسم : يلا الداهيه الي تغوور مترچعش
وفات 8 شهور بين حب وضحك وموده بين الابطال وهتمام غيث واهله ب ليالي وجاسم كان شايل فيروز من الارض شيل واسما حامل ف شهرها السادس والحياه كانت جميله وماشيه بهدوء بين
غيره وحب ونكش بين جاسم وغيث
لحد ما جاسم اتصل بغيث وطلب منه يجيب ليالي واهله ويجو البلد عشان ليالي تولد عندهم عشان
فيروز مش هتقدر تروح لها بسبب تعبها
والفرحه تبقا فرحتين
غيث وافق وخد ليالي وبدر وخديجه قالو انهم هيحصلوهم لما ليالي تولد
غيث راح البلد بليالي وبعد وصولهم باسبوع الي كانت ديما تخرج فيه هيا وفيروز يتمشو ف الحقول ويدردشو لحد ما فيوم
غيث صحي مزعور ع صووت : ااااااااااااه الحقني ي غييييييث شكلي بولاد ااااه عايزه ماماه
الحقنيييييييي
4
جاسم وفيروز قامو مفزوعين ع صوتها وجريو عليها وغيث شالها ونول بيها العربيه
ووراه فيروز وجاسم
وصلو المستشفي وليالي دخلت غرفة الولاده مفيش خمس دقايق وفيروز مسكت ايد جاسم
فيروز بوجع : اااه جاااسم انا بولد انا بوووووولد
اااااااااااااااااااااا
5
جاسم بقا وقف زي الي نزل عليه سهم الله وغيث جاب الممرضاات ودخلوها نفس الغرفه مع ليالي
بقت فيروز تصرخ وليالي ترد عليها وكان واقف دكتورتين وكذا ممرضه لحد ما ليالي
صووتت وولدت ولد خدت نفسها
الدكتورة : ادفعي اكتر ي مدام ليالي الطفل التاني نازل يلا شدي حيلك يلا هاانت
ليالي خدت نفس عميق وضغطت ع سنانها بوجع وشها احمر وفيروز متختلفش عنها والممرضين مسكين ايدها ووحده تمسح جبهتها
ودفعت بكل القوة الي جواها ونزلت البنوته التانيه
مع اول بنوته من فيروز
الممرضات خدت اطفال ليالي وغيرت لهم وحطت التيكت ع ايدهم
وغيث وجاسم وقفين برا وقلق ماليهم ومش عارفين ده ابن مين الي صوته طلع
فيروز : اااااااااااااه منك لله ي جااااااااااااااااااسم
4
غيث بص لجاسم الي واقف مصدوم وكتم ضحكته
ونزل الولد التاني من فيروز
الدكتوره : اجمدي ي مدام فيروز يلا انتي قداها يلا حياتي اطفالك بين ايديكي يلا شدي حاالك
هاااا ادفعي بقووة
فيروز دفعت بكل عزمها وطاقتها الي فضله ونزل البنوته الاخيره
خرجت الممرضات واحده مسك سرير فيه بنت وولد : دول اولاد مدام ليالي بنت وولد زي
القمر
المرضه التانيه : ودول اطفال مداام فيروز
بنتين وولد مشالله عليهم
4
غيث وجاسم سجدو شكر لله ومن الفرحه بقا يوزعو فلوس بالهبل
غيث قرب من اطفاله وبص لهم بعشق وفرحه تجنن وباس كل واحد من جبهته
وهمس انتي ملاك
وانت جاسم
1
جاسم قرب من اطفاله وباس كل واحد وشاله ادن لهم وسماهم : شمس وقمر وبدر
17
غيث شال ولاده وادن لهم وقال الشهاده والممرضات خدوهم ع جناح كبير
غيث وجاسم حضنو بعد بفرحه
غيث : بس كده مفيش تعادل غلبتني الدور ده انت
جاسم بضحكه : وانت هتعمل نفسك زي يطفل انت
ده الدهن ف عتاجي
وضحكو مع بعض وخرجت ليالي ووراها فيروز كل واحد جري ع مراته ومسك ايدها وهو قلقان عليها
لحد ما فاقو غيث مبطلش بوس ف ليالي لحد ما فاقت ..
ليالي بوجع : ااه عيالي فين
غيث سحب السرير بهدوء وشال البنت : يلا ي ملاك قولي هااي لمامي
ليالي باستها براحه وعنيها ماليانه دموع وضحكت : الله ي غيث جميله اووي مشالله
غيث بفرحه : قمر زيك ي قلبي
وحطها ف السرير وخد الولد : يلا ي جاسم ي بن الكلب سلم ع مامي
3
ليالي ضحكت وباسته بحب : قمر ي قلبي قمرر
جاسم : ااه ي ولد الكب عشاانك اكده سميته ع اسمي وانا اجول ايه الحب الي طرح ف جلبك
مره واحده
6
غيث بضحكه : عيب عليك ي كبير ده انت قلبي من جواه
وجاسم ضحك و فضل ماسك ايد فيروز لحد ما فاقت
فيروز : امم جاسم
جاسم بحب : جلب جاسم يام العياال
فيروز ابتسمت : هما كويسين
جاسم : كويسين ي جلبي
وقرب السرير بهدوء : سمي الله شمس وبدر وجمر
نوارت حياتي ي فيروز الي ملتيها فرحه
فيروز ضحكت : الله اكبر ربنا يخليهم ويخليك ليا ي جاسم
جاسم باس راسها :ويخليكم ليا ي جلب جااسم
وبصت ع ليالي : عامله ايه ي قلب ماما
ليالي : انتي عامله ايه ي ماما
غيث ضحك : هههههههههههههههههه احا ع الي بيحصل والله احنا غلابنا حماده ووليد
من فيلم البدله هههههههههههههههههه
4
كلهم ضحكو وجم اهل فيروز واهل غيث بالهدايه والمباركات وخرجو من المستشفي تاني يوم
وبعد اسبوع كان فيه لياله كبيره عمالها غيث وجاسم لطهور جاسم وبدر وكان سبوع كبير
ومليكات السبوع فيروز وبنتها ليله
بعد العصر وصل اسطول عربيات ومن اول الطريق لحد البيت ضرب ناار وتفريح للمواليد
جاسم هب واقف اول ما نزلو من العربيات : مرحااااااب مرحب مرحب
بي مراد بيه الهووواري نورتنا ي كبيررر
12
مراد : مرحب بيك ي غاالي
6
جاسم بفرحه : اقسملك بالله فرحان بيك اكتر من
المواليد
1
مراد بضحكه : حبيبي ي بو فارس جيت انا والعيله كلها عشانك وجت فرحك وفرح بتك هيا والظابط
كنا ف العمره كلياتنا زي مانت عارف
جاسم بفخر : ع راسي من فوج ي كبير هواره عمره مجبوله منك ومن اهل بيتك
الحجه راضيه : وسع ي مرااد خليني ابارك لحبيب جلبي
جاسم ضحك : مرحب ي مرت جد مرحب چيتك ع راسي من فووج
فهد بضحكه : جسوومتي جبت تلاته مره واحده ازاي
جاسم بضحكه : عينك ي فهد الله يصلح حالك انت وسوسو مش ناجصين
6
عامر ضحك وف ايده رقيه : الله يبارك لك فيهم ي كبير
جاسم حضنه : الله يبارك ف اولادك ي حبيبي
هشام : اخص مفيش مرحب ببن جدي كده اخص ده انا كنت جيبلك فرش حشيش يخليك تجيب
تلاته تاني خساره فيك
4
شهد زغدته ف كتفه وفهد وعامر ضحكو عليه
غيث : طب ايه ي كبير مش هتعرفنا
جاسم ابتسم : تعاله ي غالي ده مراد بيه الهواري
تبجا جدتي عمته اخته ابوه حسين بيه وده ي مراد بيه يبجا المجدم غيث المحمدي من سكندريه وچوز بت فيروز
مراد ببسمه : بالظبط اكده كل العيال الي جوه دول يبجو عيال عمتنا حتي حماتك تبجا بنت ابن عمتي
ي رب تكون وصلت هههههههههههه
5
غيث ضحك : مش مهم ي عمده اهلا بيك نورت والله وحضن مراد
1
مراد ابتسم : مش انت بتاع فيديو مرتي حاامل
4
جاسم ضحك : هو بعينه ولد المفضوح
2
كلهم ضحكو وسلم ع عامر وفهد وهشام وباس دماغ الحجه راضيه وسلم ع الحريم من بعيد
مراد : الحب ي ود عمتنا الحب واعر كفيل يشندل الراچل شنديل كل ده ورحيل ف العربيه
2
رحيل بهدوء : طب ايه ي مراد هفضل قاعده كده كتير زهقت
3
مراد بصلها برفعة حاجب عشان رفعة النقاب رحيل نزلته بسرعه : تعالي يام مراد
جاسم : اما انا مغفل بصحيح اتفضلو اتفضلي مرت جد تعاله ي مراد بيه تعاله يلا ي لوح منك ليه
فهد وعامر وهشاام : حبيب ي زوق تسلم
ووراهم شهد وندي ورقيه ورحيل والحجه راضيه
ونزلو الخدم ومعاهم الاطفال الي ملت البيت وفضلت تجري وتلعب
3
جدت فيروز : مرحب مرحب بمرت اخووي تعالي ي حبة عيني اتوحشتكم تعاله ي جلب عمتك
تعاله ي نوارت هواري وكبيرها وكبير ناسي
وعزوتي تعالي ي شهدي مرحب بيكم
ي ولاد اخواتي فهد وعامر حبة عيني وه وه هااشم ي نضري مرحب بيكم كلهم قربو من حضنو عمتهم
الحجه راضيه : اتوحشتك جوي ي ريحة الغالي
الجده : وانا اتوحشتك اكتر ي راضيه نورتوني
الجده بفخر : نااسي وعزوتي وعيال اخواتي ي بدر بيه ده الدكتور بدر ي مراد ي ولدي اخو غيث
ودي ليالي فرحتي الي ربنا بعتها وعوض بتي
ابن فيروز
قرب مراد وسلم ع بدر ومصطفي سلم ع فهد وعامر وهشام وشكلهم هيبقو اصحاب اووي
قربت رحيل وندي وشهد ورقيه من ليالي وفيروز
وحضنوهم وبركو ليهم وكل واحده شالت نونو
وقعدو
رحيل : مبروك ي ليلو ي قمر
ليالي : الله ي بارك فيك ي دكتوره رحيل ماما فيروز حكت لي كتير عن قصت حبك انتي وعمو مراد
1
رقيه : طب ايه مسمعتيش قصة حب عامر ورقيه
الي كان هينتحر من الدور السابع عشان يتجوزني
عامر بمغزه: والله اتوحشت جعدت الچنينه ي فهد
رقيه : انا بقول الطيب احسن هههههههههههههههههه
بس اكيد اكيد سمعتي عن قصة سوسو الملبوسه
ليالي ضحكت : ااه بابا جاسم قالي
ندي بضحكه : طب والله هو الي ملبوس
شهد : والله انتي زي العسل ي ليالي طب ما تحكي لينا بجا جصت حبك انت والظابط
فيروز بضحكه : لاااه ده قصه طويله خااالص
تمت بحمدلله

خلصتي؟ الرواية الجاية أقوى وأحلى… تعالي وعيشيها معانا👇

تعليقات