رواية دموع السيف سيف ودموع كاملة جميع الفصول

رواية دموع السيف سيف ودموع للكاتبة هايدي الصعيدي هي حكاية تنبض بالمشاعر وتفيض بالصراعات الداخلية والخارجية، حيث تتقاطع الأقدار وتتشابك المصائر في قصة حب مختلفة لا تخضع للمنطق أو الزمن.في رواية دموع السيف، يعيش القارئ حالة من الانجذاب العاطفي والتوتر النفسي، وسط أحداث متسارعة تكشف أسرارًا مدفونة وقرارات مصيرية تغير كل شيء. الرواية لا تقدم حبًا مثاليًا، بل واقعيًا، مليئًا بالتحديات والتضحيات.

رواية دموع السيف سيف ودموع كاملة جميع الفصول

رواية دموع السيف من الفصل الاول للاخير بقلم هايدي الصعيدي

ف مدينة باريس ف دولة فرنسا كان واقف سيف قدام باب المعرض اللي عارض فيه لوحاته وكان بيتكلم ف الفون بعصبيه .

: انت فين يا زفت اتأخرت ليه.. ما انت عارف مش بعرف ابدأ اي حاجه غير لما تكون جمبي

يوسف بضحكه عاليه وهو بيجري : جيلك يا صحبي انا اهو قربت يدوب لسه مستأذن من المطعم اهو خلاص داخل عليك .

سيف ضحك علي ضحكة صاحب عمره ورفيق دربة : وانا هستناك لاخر لحظه ف عمري يا صحبي

يوسف بحب : ربنا ما يحرمنا من بعض يا سيلفر

سيف ابتسم : سيلفر ده بتاع الخواجات يااه اما انا وانت شقو يابو الصحاب .

يوسف وهو فاكر نفسه بيتكلم فرنساوي لبلب

:انا نفسي اعغف عايش ف فغنسا بقالك حوالي عشغين سنه يا توغ ولسه سغسجي زي مانت

سيف ضحك بقوة : انت بقا لما تحط مكان الراء غين انت كده بتتكلم فرنساوي

يوسف ضحك : وي مسيوه

سيف : دي انت حافظها من ثانوي يااه هههههههههههه

يوسف بصوت عالي بعد ما قفل الفون : انا وصلت يا زماااااله .يا سيلفرررر.

.وبيشاور لسيف من الطريق التاني

سيف شاور له وهو بيضحك وبص علي الساعه ويوسف بيعدي الطريق جري ورفع عنيه في نفس اللحظة ملامحه اتبدلت لما شاف صاحب عمره عربيه بتخبطه وبيترفع لفوق وبيتهبد في الارض بكل قوه

سيف من قوة الصدمه حيله اتهد وحس انه مش قادر يتحرك وهو شايف صحبه بيعافر قدام عنيه والدم مغرقه من كل حته

سيف بصوت عالي : يووووووووسف

وطلع يجري عليه وهو بيصرخ باسمه ونزل ع الارض ورفع راسه وحطها على رجله واتكلم وهو الدموع مغرقه وشه

: بالله يا صحبي ما تغمض عنيك الحلوة يا يووووسف لا لا لا فوووق يا صحبي بالله عليك

يوسف وهو بيعافر : س.يف ا.مي ومراتي وعيالي قو.ولهم ميزعلوش مر.يم ي سيف امي و عيالي امانتك

سيف وهو دموعه نزله بغزاره : لا لا انت هتعيش وهترجع لأمك و مراتك وعيالك وهتربيهم احسن تربيه زي ما بتتمنى

وقام وقف وهو بيرفع يوسف من الارض والناس متجمهرا حوليهم وفي اللي اتصل بالاسعاف
وقبل ما سيف يوصل عند عربيته كانت
الاسعاف وصلت ونزلوا جري بالسرير النقال

وخدو يوسف وجريوا بيه وسيف وراهم وهو ماسك ايده وعينه في عين صاحب عمره وقعد جمبيه
والمسعف بيركب له الاكسجين وبيلف جهاز
الضغط علي ايده وبيوصل سلوك في صدره

ويوسف قلبه وقف ف نص الطريق والمسعف بدأ يعمله انعاش بالصعقات الكهربائيه وجسمه بيتنفض قدام سيف الي لسه مش مستوعب الي بيحصل

ده كان لسه بيضحك معاه وكان لسه بيكلمه امبارح و بيخطط انه عايز يرجع لأهله ومراته وعياله ويستقر معاهم و كفايه غربه.. ازاي كل دا حصل في لحظه كده بقا بين الحياه والموت

سيف انهار وقلبه وقف من الصدمه لما شاف المسعف غطي وش يوسف وبقا يصرخ بكل الوجع الي جواه وهو بيهز ف يوسف بقوه

: قووووم قوم يا يوووووسف قوم عشان خاطري متسبنيش انا ماليشش غيرك قوم عشان خاطر امك وحببتك قوم يا خويااا..قوووم..ااااااااه يااااا رب..... يارررب
1

سيف انهار والمسعف عرض يديه مهدئ لكن رفض وبعد شويه وصلوا المستشفي وسيف بدأ يخلص اجراءات الدفن والترحيل ع مصر وأخر حاجه شافها صاحب عمره واللي بيعتبره اخوه وهو جثة همدا ف تلاجة الميتين
15

طلع من المستشفي بحاله مزرية وهو تايه ف شوارع باريس وهدومه كلها دم ودموعه نزلة بغزارة مش عارف هيوصل الخبر لام يوسف ازاي بعد ساعات طويله وصل شقته بحيل مهدود وقلب مكسور وحزين ودخل قعد علي الانترية وهو بيبص ع ايده الغرقانه من دم صاحبه بشرود وحزن ووجع ودموعه بدأت تنزل تاني بغزاره وهو بيفتكر احلى أيامهم مع بعد لما مكنوش شايلين هم اي حاجه في الدنيا رجع لايام ما كانو في الاعداديه ..
9

فلاش باااك ..

يوسف من تحت البلكونه في شارع من شوارع القاهرة ف حي شعبي

: يا سييييف يا شقوووو.. يا سيييفوو يلا بقاا انجز اتأخرنااا يلااه

سيف بصله من البلكونه وهو بيقفل قميص المدرسة : نازل اهو يااه كفااية تجعير يعني اتأخرنا علي الامله بروح امك ..
11

يوسف ابتسم وغمزله : مانت فاهم ليه ف اخلص بقا

سيف ضحك : ايوة ايوة فاهم يا نحنوح اطلع لسه بدري خلينا نفطر مع بعض الاول

يوسف ضحك وهو بيحط ايده علي معدته

: اذا كان كده مااشي

سيف ابتسم ودخل ويوسف طلع جري علي السلم وبقا يطبل على الباب وهو بيغني

: افتح يا سيف يا ابن ام سيف.... يلاا انا جعاان

فتح ابو سيف الباب وهو عاقد حواجبه و يوسف بلع ريقه : احم صباح الخير يا عم محمد
1

محمد مسكه من ودنه : انت يلاه مش بتوب كام مره قولتلك بطل الحركة دي

يوسف ابتسم بتوتر : مش فااكر

محمد لسه هيرد عليه قطعته مها ام سيف

مها بضحكه وهي مسكه صنية الفطار : سيبه يا محمد انت هتعمل عقلك بعقله تعالي يا يوسف يا حبيبي يلا قبل ما الاكل يبرد

يوسف ابتسم لها وبص على محمد وهو بيشاور

: اهو بص حبيبها اسمع الكلام بقا و سبني يا عم محمد خلينا ادخل افطر عشان منتاخرش ع المدرسه

محمد سابه وهو معدي من قدامه رزعه قلم علي قفاه وهو بيقول

: ادخل يا خويا ادخل لا وش علام اوي يا صايع منك ليه دا انتوا مقضينها مشي وراه البنات يا سفلاه

سيف بضحك : وانا مالي انا يا حج حدلله بيني وبين الحرام انا ببقا ماشي معاه بس هو اللي بيعاكس وبيجبلنا الكلام

يوسف شنق ف الاكل وقعد يكح : ملاااك الرحمة بيرفر حوليك يا سيف ده انت اللي بتشقطهم يا جدع
1

سيف بصله برفعة حاجب يوسف بضحكه : اخويا الي حافظ مصحفين ربنا يقوي ايمانك
6

محمد كتم ضحكته : طب يلا بلاش رغي كتير و افطروا عشان اخدكم معايا وانا نازل هوصلكم بنفسي

سيف : ايه يا بابا شغل تلته اول ده

مها بضحكه مسكت خده : حبيب قلب ماما اللي كبر يا ناس وبقا رااجل

يوسف ضحك بقوة : منظر سوو كرووت
2

سيف بصله بقرف : كرووت.. تصدق يلاه انت اللي كروت .

فطروا مع بعض ومبطلوش هزار وضحك ونزل ابو سيف وام سيف للشركة الي متوظفين فيها
ابو سيف وام سيف وقفين ف بوفية ابو سيف ساعي وامه هي اللي بتحضر المشروبات ورضين بالمقسوم

ونزل سيف ويوسف وكل واحد حاطت ايده علي كتف صاحبه وكانوا مشين وراه مريم البنت الي بيحبها يوسف هي وصحبتها ..

وعدت بت من قدامهم سيف لف وراها : اللعب يخربيت ام اشيائك
9

مريم لفت وبصت ليوسف بقرف يوسف سحب سيف من قفاه : حبكت يا زفت تعاكس دلوقتي اهي بصتلي بقرف عجبك يا لوح .

سيف : هو انت تحب وانا اللي اتوب ولا ايه وانا مالي يا نحنوح

يوسف : ماشي ماشي يا سيف مردودلك مسيرك تقعي يا بيضه

سيف : هقو قو قااااو ده ف احلاامك البنفسجي

يوسف : ليه انشالله مركب قلب صناعي

سيف غمز له : لا قلب كبير وبيساع من الحبايب كتييير

يوسف ضحك : واطي واطي مفيش كلام

ودخلو المدراسه بتعتهم وسجلوا حضور بعدين هربوا من المدرسه بعد الحصه الاولي عشان عندهم ماتش كورة
2

خلصوا ونزلوا يتمشوا ودخنوا سجاير كوكو الضعيف اربعه فرط بجنيه ورجعو قعدوا علي سور مدرسة البنات
7

لحد ما طلعت مريم ويوسف مشي وراها لحد البيت وكملوا طريقهم ..

سيف : هتفضل عملي فيها الحارس الامين كده كتير متعترفلها وخلص

يوسف : خايف تصدني .

سيف : انت مش بتحبها وعايزها تكون حلالك خلاص قرب وخد خطوه احسن ما حد غيرك يقطفها يا غشيم و متقوليش احنا لسه صغيرين على الكلام دا البنات بتكبر بدري ويما بنات مخطوبه وهي لسه في اعدادي فا احسنلك خد خطوه معاها بدل ما تزعل في الاخر
2

عدت الايام ويوسف وسيف مع بعض يوم بيوم

ويوسف مش عارف يعترف لمريم ازاي لحد ما في يوم سيف قرب منه وهما قاعدين قدام سنتر الدروس ومستنين البنات تخلص عشان يدخلوا هما

: مالك يا صحبي قاعد زي المطلقين كده ليه ..

يوسف اتنهد بضيق : سبني في حالي يا سيف بالله عليك
2

سيف : تؤتؤ لا ده شكلو حوار كبير بقا انجز ياض في ايه

يوسف بنزعاج : في اني بقالي تلت سنين بحبها وخايف اقرب منها بحبها من بعيد وملازمها زي ضلها بس خايف برضو اقرب خايف تضيع مني يا سيف زي ما انت قولت

سيف : ماانت الي لوح قولتلك علي الاقل حاول حتي يبقا اسمك حولت مش قاعد زي خيبتها كده .

يوسف بحزن : اعمل ايه طيب

سيف : اكتب

يوسف بستغراب : اكتب!

سيف اومأ : ااه اكتبلها كل اللي جواك وعبر عن حبك ليها وقد ايه انت بتحبها وعايزها بص عايز الجواب يبقا فولت عالي يرشق في قلبها علي طول
2

يوسف بتوتر : وبعدين

سيف : انجز انت بس وملكش دعوة

يوسف اومأ وقعد يكتب ف الورقه كل الي جواه وكل الي حسه ووعدها بحاجات كتير وف الاخر كتب رقمه

سيف : متخلص يا روميو البنات بدأت تنزل يعني خلصوا الدرس

يوسف قفل الورقه وباسها وسيف خدها منه وجري علي السنتر واول بنت جت ف وشه من صحاب مريم قرب منها ..

سيف ابتسم بشقاوة : بقولك يا قمر

البنت ابتسمت بهيام : نعم يا سيف

سيف بتمثيل وتسبيل : ااخ سيف ضااع خلاص
1

وغمز لها وبعدين كمل

: المهم ممكن تخدي الورقه دي تديها لمريم كرم صحبتك

البنت كشرت وقلبت وشها

سيف ضحك : لا لا متفهمنيش غلط دا مش تبعي وانتي هاتي ايدك كده

البنت مدت ايدها وسيف مسكها كتب رقمه : ده رقمي هستناكي يا قطة تطمنيني مريم خدت الورقه دي ولا لا .
1

البنت اومأت بفرحه وسيف قرب منها هي بالذات عشان هو ملاحظ نظرتها ليه وبتسامتها

عدت الايام ومريم كلمت يوسف وبقا بنهم قصة حب كبيرة ..

ف مره مريم كانت ماشيه ووحد عاكسها ومش اول مره يعملها وكان قاطرها ف الريحه والجايه ..

اخر ما زهقت قالت ليوسف وكانت خناقه كبيرة اوي بين الواد ده وصحابه وكان يوسف وسيف بس..

و ساعتها اتعمل لهم محضر ولولاه تدخل صاحب الشركة الي شغال فيها ابو سيف كان زمنهم اتعملهم فيش وتشبيه ومستقبلهم ضاع ..

عدت الايام وسيف ويوسف بيكبروا ووصلوا ثانوي مع بعض وشقاوتهم بتزيد سيف مدوب البنات ويوسف دايب ف مريم...لحد ما ابو سيف تعب.. تعب شديد ودخل المستشفي وكان عايز عملية قلب مفتوح في أسرع وقت

ومش عرفين يجيبوا مصريفها من فين لحد ما استاذ سالم صاحب الشركه لاحظ غياب ابو سيف ومها الي بتحضر يوم ويوم لاء وباين الحزن عليها

سالم رفع السماعه التلفون

:مدام مها هتيلي القهوة بتاعتي لو سمحتي ..

مها دخلت بالقهوة ومنديل ف ايدها وبتمسح منخيرها وعنيها حزينه : اتفضل يا استاذ سالم

سالم اتعدل : تعالي يا مدام مها خير في ايه وفين محمد

مها اتخنقت في دموعها ومقدرتش تمسك نفسها وبدأت دموعها تنزل واحده وراه التانيه والشهقات زادت

: اقولك ايه بس يا سالم بيه محمد بيموت وحنا
مالناش غيره و سيف هيضيع من غير ابوه

سالم بحزن : لا حول ولا قوة الله بالله ليه بس حصل ايه

مها مسحت دموعها : ونعم بالله وقع من كام يوم وعايز عملية قلب مفتوح في اسرع وقت واحنا
حضرتك عارف البير وغطاه اللي رايح على قد اللي جاي

سالم بصلها بستغراب.. وف باله ازاي وحده جميلة بشكل دا وسنها صغير في نص التلتينات زي مها لسه في عز شاببها و قابله تعيش ف الفقر ده ومتشحططه مع جوزها في الشغل وساكته وراضيه وحمده ربنا وكمان زعلانه عليه للدرجه دي.. وانا مراتي يوم ما كنت هعلن افلاسي خدت مجوهراتها وفلوسها وسابت بنتنا ومشيت حتي لما عرفت اني دخلت المستشفي قلبها محنش ورجعت.. ترجع لمين بس دي قلبها محنش علي طفلتها .
5

سالم فاق من شرودة : تعالي يا مدام مها هنروح لابو سيف المستشفي وانشالله هيقوم بسلامه ومتقلقيش كل المصريف علي الشركة

مها بفرحه : تعبينك معانا يا استاذ سالم دا جميل ودين في رقبتنا عمرنا ما هننسهولك وربنا يقدرنا ونرده... ربنا يخليلك الانسة الصغيرة ربنا يكرم اصلك يارب

سالم اومأ : انتو تستهلوا كل خير والمعروف فيكم حلال يا ام سيف...وان شاء الله يقوم منها بالسلامه
ويرجع شغله على خير

طلع سالم ووراه مها وركبت العربيه قدام جمب السواق بإحراج وسالم وراه وطلعو علي المستشفي ..

وخلص اجراءت العملية ودفع المصريف ومشي وفضلت مها وسيف وقفين قدام باب العمليات ..

ولكن يشاء القدر و يتوفي محمد اثناء العملية
وسايب وراه مها وسيف في أشد لحظات حزن عدت عليهم في حياتهم
6

......

ومرت ايام زي العلقم علي مها وعلي سيف اللي مش قادر يتخطي موت ابوه ويوسف مش مفرقه وزعلهم علي محمد كان كبير اوي

مها مبطلتش تنزل تشتغل في الشركة ورفضة رفض قاطع ان سيف يشتغل ويعيل معاها وطلبت منه يتفرغ لتعليمه وبعد مرور سنه سالم عرض عليها الجواز بنية انها هي الوحيدة الي ينفع تربي بنته لانه معجب بيها وبأخلاقها واصلها الطيب وجدعنتها وكمان عشان يعلم سيف تعليم عالي
ويريحها من المرمطه وطبعا مها رفضت رفض قاطع وكان ردها عليه

: انا ابني راجل ومينفعش اتجوز انا معدتش صغيرة و العشرة مش بتهون غير على ولاد الحرام وانا جوزي ميت بقاله سنه مستحيل افكر في حاجه زي كده مجرد تفكير

بس سالم مستسلمش لانه بدأ كمان يتعلق بيها وبقا كل فتره وفتره يعرض عليها الموضوع تاني لحد ما فكرت تسيب الشغل بسبب اصراره وبالفعل سابته شهر وكان حالهم زي الزفت وتراكمت عليهم الديون بسبب ان سيف في ثانويه عامه و الدروس مصريفها كتيره وهي مُصره انه ميفوتش حصه ميحضرهاش

رجعت الشركة لما خلصت كل الفلوس اللي حيلتها وتراكمت عليها الديون بس للاسف لما رجعت لقت غيرها اتوظف

وللحظه فكرت انه تقبل بالجواز وتعتبره عمل إنساني عشان خاطر بنته المسكينه اللي رمتها مامتها وعشان خاطر ابنها سيف يتعلم احسن تعليم زي ما كانت بتحلم هي وبباه

مها لما روحت البيت وقعدت تبكي ف صمت وسيف دخل شافها قرب و حضانها

: مالك يا ماما بس كفاية بالله عليكي ايه اللي حصل

مها بقهر : رجعت الشركة لقيت غيري اتوظف فيها

سيف : خلاص ولا يهمك هنزل اشتغل انا بس اهدي

مها وقفت بعصبيه : لا والف لا انت ثانوية عامه السنادي ومش هسمحلك تجيب مجموع وحش
انت امانة ابوك مش هسيبك تضيع مستقبلك وهو لسه بيبدأ

سيف وقف قصدها : طب تقدري تقوليلي هناكل ونشرب من فين هنصرف من فين هروح الدروس دي ازاي بعد كده... ابويا الله يرحمه مالوش تأمين انا هتعلم من فين مش انتي بقا عايزاني اتعلم

مها قعدت بهم ونكست وشها في الأرض وتكلمت بخجل وهي بتفرك في اديها

: م. ما هو.. اا..انا لقيت الحل..... س سالم بيه صاحب الشركة... ط. طلب مني الجواز عشان خاطر اربي بنته وعشان خاطر تعليمك

سيف وقف مصدوووم وعنيه احمرت : اها بقااااا قولتيلي... يا ترا صحيح بقا استاذ سالم بيه كان خد ايه عشان يدفع فلوس عملية ابويا اكيد حاجه ف الحرام عشان كده مات فيها
8

مها وقفت بصدمه وغضب وبقت تضرب فيه بكل قهر : ااه يسافل يا بن الكلبة يا وسخ يخسارة تربيتي فيك
14

وكانت بطلتشه بكل قوتها بقهر وهي بتصرخ فيه

: يخسارة تعبي فيك يا خسارة بطني اللي اتشقت نصين فيك يا وسخ يا بتاع الحواري يا فاشل انا انا تظن فيا الظن الوسخ داااا يا قذر وانا شربة الكوده عشان ادفعلك مصريف دروسك وانت تقولي كده يا كللللللب .

وقعدت بحيل مهدود ودموعها نزلت : فينك يا محمد تشوف ابنك بيقولي ايه شوفت يا محمد اخر الزمن سيف عمل فيا ايه خلاني ست مش مظبوطه

وقعدت طلتم علي وشها بقهر : اخرتها يا سيف اخرتها يرتني كنت مت ولا سمعت الكلمه دي منك خليت ايه للغريب يا ابن بطني

سيف بصلها بقهر وندم علي كلمة طيشه طلعت منه جرحت امه بالشكل ده وحس قد ايه هو حقير
في اللحظه دي اتمني الزمن يرجع ويسحب
كلامه نزل يجري على تحت وقعد تحت بيت يوسف بعد ما نده عليه ..

يوسف نزله وقعد يتكلموا مع بعض وبعد السلام والكلام سيف حكاله اللي عمله مع امه

يوسف وقف بغضب وراح نزل على وشه بالقلم : شكل كلامك مع البنات الشمال اثر علي دماغك.. دي امك يا قذر ده انا خالتي مها الحارة كلها تحلف بحايتها وانت ابنها وقولت كده لما قالت هتدور علي حلال ربنا عشان تربيك احسن تربيه
بدل ما تقع في الغلط كفالله الشر وتتجه لسكك تانيه تجيب بيها فلوس عشان تربيك وانت مفكر لو متجوزتش ولقت راجل يسندها حد هيسبها ف حالها وهي لسه صغيرة وعليها العين
قووووووم......وجر سيف من ليقته ..قووم يا كلب عشان تنزل تبوس رجل امك وترضيها

سيف مشي مع يوسف من غير اعتراض وخبط علي باب شقتهم مها فتحت ولفة رايحة اوضتها من غير كلام

سيف بص ليوسف بقهر اللي قاله : ادخل وراه امك يلا... منك لله يا بعيد امك مطفتش علي موت ابوك قد ما اطفت بسبب كلامك النجس... روح يلا متبصليش كتير روح راضيها ولو مرضيتش عنك
مش عايز اشوف وشك تاني يا صاحبي اللي مالوش خير ف امه مالوش خير ف حد ..سلااام
5

سيف دخل وهو بيقدم رجل ويأخر رجل وفتح بابا اوضتها ودخل لقاها قاعده علي السرير ورجليها في الارض وبتبكي ف صمت نزل قعد تحت رجليها

سيف بدموع : حقك عليا سامحيني معرفش انا قولت كده ازاي هموت نفسي لو فضلتي زعلانه مني انا اسف بالله عليكي سامحيني يا ماما

وفضل يبوس ف رجليها بندم ودموعه نزله ..

مها مسحت وشها ورفعته من الارض وخدته ف حضنها : بس كفاايه يا قلب امك انا مقدرش
ازعل منك يا سيف ده انت حته من روحي
بس يا حبيبي خلاص دموعك بتكوي قلبي ..

سيف فضل يبوس ف ايديها ودماغها : حقك عليا حقك عليا يا غاليه ولو عايزه تتجوزي المدير والله ما هعترض وهسيبك تشوفي حياتك انتي اتبهدلتي كتير حقك عليا سامحيني انا ندمان ومش هزعلك
تاني ابدا

مها مسحت عنيه : انا مش هتجوزه عشان خاطر نفسي انا هتجوز عشان خطرك عشان خاطر اعلمك تعليم نضيف عشان ابني مستقبلك عشان ماليش غيرك ف الدنيا و عشان حتة عيله امها هربت وسبتها للزمن يلطش فيها.. فهمت يا سيف انا اخر
حاجه ممكن افكر فيها نفسي .

سيف مسك خدها : لا انا عايزك بقا تفكري في نفسك وانتي بيضه وحلوة كده وقمره وبعدين سالم ده مش عجوز عليكي شوية يا غزال

وغمز لها

مها ضحكت بكسوف : قوم يا قليل الادب من هنا

وضربته علي كتفه وزقته

سيف حط ايده مكان الضربه : مكفاية طلتيش انتي استحلتيها انتي والكلب التاني ولا ايه.. وانتي بذات ايدك بتلسع يا وليه

مها وقفت وخلعت الشبشب : وليه يا كلب

سيف جري : احله ولية والله يا مهاميهو
5

وعدت الايام ومها اتجوزت سالم وسيف مشي معاها وقفل شقة ابوه ف الحارة وكان كل فترة يروح يقعد مع يوسف يا اما يتصل عليه ويخرجوا
مع بعض بس مكنش متقبل يقعد مع امه
وجوزها وبرضو مش متقبل فكرة امه
تعيش مع راجل غير ابوه بس مبين
العكس عشان ميزعلهاش.. بس مقدرش يتحمل اكتر من كده بعد ما امه خلفت ولد وسمته فارس وسيف خلص تالته ثانوي

وطلب من جوز امه يسفرو براه ويدخله جامعه براه امه طبعا كانت رفضه بس بعد اصرار كبير منه وخيرها يا اما يسافر او يرجع يقعد في الحارة و طبعاا هي وفقت يسافر يكمل تعليمه برا لان دا الأحسن ليه ..

سافر فرنسا ودخل مدرسة الفنون الجميلة ف باريس اتعلم فيها جميع انواع الفنون تشكيلي وتصويري ونحت ومعماري ..

وكان بيشتغل ف مطعم مع ان زوج امه بيبعتله مصريف كل شهر وبزيادة بس هو حابب يشتغل ويصرف علي نفسه والفلوس بتاعة زوج امه
كان بيحوشها علي جمب عشان عايز يبعت
يجيب يوسف يشتغل معاه ..

مرت حوالي عشرين سنه عليه في فرنسا وبقا عمره ٣٧ وفتح معرض بإسمه وستديو تصويري وحط فيه جميع لوحاته والتماثيل الي نحتها وكان بيبيع اللوحة او التمثال بملايين وتشهر باسم سيلفر وكانت صوروه بتنزل ف المجلات وعلي السوشيال ميديا بسبب فنونه والمطعم الي كان شغال فيه وهو صغير بقا شريك فيه ويوسف بيشتغل فيه ومش راضي برضو ياخد من فلوس صحبه غير علي قد تعبه....ومها كانت بتزوره كل فترة ومعاها سالم
وفارس اخو سيف من امه وياسمين بنت جوز امه ..وكانت الايام ماشيه زي الفل وهو ويوسف صاحبه اللي كانوا مش بيفرقوا بعض يوم غير لما كان يوسف بينزل اجازه لأهله

لحد ما حصل الي حصل وصاحبه مات قدام عنيه فاق سيف من شرودة ودموعه نزله مغرقه وشه والشمس طلعه قام مره واحده بسبب خبط ع الباب وفتح لقااهم الشرطه الي حققت ف حادثة يوسف
نزل معاهم وخلص القاضيه ودخل افادته
والسائق اتحبس لانه كان متعطي مخدرات
وسيف وكل طقم من المحامين عشان
حق صحبه ميضيعش ..

سيف رجع ع شقته لم كل هدومه ومستلزماته كل ادواته كل صورة مع يوسف وخد شنطه وطلع
ع المطار ف نفس الوقت الي تم فيه اجراءات
نقل جسمان يوسف للقاهرة ..
في مكان تاني في أرض الوطن في أحدا الاحياء الشعبيه نجد اثنان من أجمل الفتيات الحي يدخلان الي بنايه قديمه واول ما طلعوا بعض الدرجات استمعت أحدهن لأكثر صوت تبغضه على الإطلاق والذي ما كان الا صوت تلك العجوز الشمطاء والدة زوجها
+

: اهلا بست الحسن.. وخده في وشك كده وطلعه علي فوق على طول منغير ما تقولي اعدي على حماتي اشوف محتاجه حاجه كده ولا كده...بس انا صحيح هستنا ايه من واحده زيك مهمله ف جوزها و بتنزله كل يوم على لحم بطنه ومعيشاه ع الشندوتشات و الاكل الجاهز عشان ست الكونتسه في مدعوق الشغل وفي الاخر هستنا منها تهتم بيا انا
9

ردت اللي متوجه ليها الكلام

: في ايه يا ماما لزومهم ايه الكلمتين دول اللي كل يوم تسمعيهملي

ردت الاخري برفعة حاجب

: طب والله كويس ان الحلوفه ملحظه اني كل يوم بقول نفس الكلام مبتحسيش على دمك ليه بقا وتتعدلي
10

: وانا فيا ايه غلط يا ماما عشان اتعدل

: انتي كلك على بعضك غلط...مش فالحه بس غير في المحلسه ويا ماما و يا بابا واحنا عارفين اللي في النفوس كويس يا ختي.. ..يلا يلا غوري على شقتك يا ام بطن بور
8

انهت كلامها ودخلت شقتها وهي بترزع الباب وبتقول بصوت عالي
1

: جتك خيبه كان يوم اسود يوم ما دخلتي علينا بقدمك النحس حتى حتة عيل صغير مش عارفه تجيبي جتك دهايه تشيلك من وشنا
7

: ست قلية الذوق وديني ادخل اقفش ف زمارتها
الي بتبخ سم دي
4

: بس يا ندى... بطلي جنان ... دي مهما كان حماتي بردو

: بقولك ايه يا دموع بلا حماتي بلا زفت دي وليه عايزه الحرق انا مش فاهمه انتي ايه اللي مصبرك على بلاه الازرق دا يخربيت برودك
3

دموع وهي بتشدها لفوق

: طب بس بس الله يخليكي وطي صوتك لتسمع وتقول لحسين ... تعالي نتكلم فوق يلا
1

خلصت كلامها وطلعت دورين ووقفت قدام شقتها وفتحت ودخلت ووراها صحبتها اللي لسه متعصبه وبتنفخ

ندي وهي بترمي شنتطها على الكنبه وهي بتقول
بعصبيه : دموع انا بجد مش فاهمه ايه اللي مصبرك على الناس دي إلا ما فيهم حد عدل يا شيخه...طب امه وهنقول ست كبيره وبتخرف وكام سنه وتقابل وجه كريم ... طب واخواته اللي ما يتسموا اللي كل شويه يطلعولك بحكايه وقصه دول .. دا غير تسلطهم لأمهم وخوهم عمال على بطال.. وجوزك اللي يوم معدول معاكي وعشره لاء بسبب كلام امه وأخواته واخرتها بقا يمد ايده عليكي.. انتي ايه اللي مصبرك على الهم دا... وكل دا كوم ومعيرتهم ليكي بالخلفه كوم تاني... بجد ناس جهله وميستهلوش واحده زيك تكون في وسطيهم... قولتلهم بدل المره الف ان الدكتور قال ان العيب لا منك ولا من جوزك المسأله مسأله وقت مش اكتر لكن هنقول ايه نقول طور يقولوا احلبوه

دموع ضحكت برقه : طب بس بس اهدى ايه كل دا انتي مديقه اكتر مني

ندي ابتسمت ببرود : هو انتي ازاي بارده كده انا ساعات بحس انك تستهلي عشان سكتلهم

دموع اتنهدت بهم : مش سكته ولا حاجه كل القصه اني بنت أصول ومش بنسى المعروف والعيش والملح... واللي عمله معايا حسين كان كبير ويستاهل اتحمل عشانه اكتر من كده كمان... وبعدين حسين مش وحش اوي كده هو صحيح اتغير شويه بعد موضوع الخلفه دا وشغلي وكلام امه واخواته بس لسه حنين عليا وكويس معايا وبيحبني
6

: اه يا ختي اضحكي على نفسك بالكلام دا عشان تصبري نفسك على العيشه الحزن دي

: والله ما بضحك عليكي ولا على نفسي.. طب انا هحكيلك الحكايه يمكن تفهميني معي اني الماضي
ده كنت عايزة ادفنه من ساعة ما فتحت جرحي لحسين وبقا من فترة للتانيه يعايرني بسبب الذل الي كنت عايشه بس انا متاكده انك عمرك
ما هتجرحيني

: احكي يا اختي انت حد وخد منك ابيض ولا اسود

: بصي يا ستي الحكايه ابتدت من تمن سنين

فلاش باااك

في بيت بسيط في قاريه ريفيه بسيطه

سامية مرات ابو دموع : انتييي يا زفته هتفضلي مكفيه علي الكتاب كده كتيرر قوومي اغسلي الموعين مفكره نفسك هتطلعي دكتورة ياختي مش كفايه مستحمله قرفك وقرف اخواتك من قبلك انتوا وابوكم
2

دموع بزهق من نغمة كل يوم : استغفر الله العظيم مالك يا مرات ابويا شيطه ليه كده اهدي احسن يطقلك عرق وبعدين انا لسه مخلصه الموعين وقولت اقعد اذاكر شوية يمكن اطلع دكتورة فعلا وربنا ينصفني

سامية برفعة حاجب : وحياة مقاصيصي دول ما هيحصل وهتتجوزي زيك زي اخواتك بعد الثانويه هنجبلك من فين يختي مصريف جمعات... يلا يختي بلا وكسه كان غيرك اشطر قومي نضفي المطبخ... اصلي قومت جعانه ونضفت فسيخ وملوحه ورنجه وبصل اخضر وسخنت عيش علي البتجاز والمطبخ اتبهدل تاني
2

دموع بقرف من الاكل ده : والله كل اللي عمل حاجه ينضف وراه انا ماليش دعوة
1

سامية جريت مسكتها من شعرها وخدت منها الكتاب : انت بتكلميني انا بقرف يا بنت الوسخه
6

دموع زقتها بقهر : امي مش وسخه امي انضف منك انتي اللي وسخه وستين وسخه

ساميه قطعت الكتاب مية حته : انا بقا هوريكي الستين وسخه هتعمل فيكي ايه

وجرتها علي المطبخ من شعرها : هو ده بقا الاكل الي بتقرفي منه

راحت جابت المية بتاعت الملوحه و الفسيخ وكبتها على دماغها ونزلت فيها ضرب بالخرطوم قطعت جسمها الناعم وكله
بقا احمر وزرق ودموع بتصرخ وبتعافر
معاها بس كانت مسكاها من شعرها
بقوة لحد ما حست ان روحها
بتخرج منها من كتر الضرب
والعياط
5

سامية وهي بتاخد نفسها : يلا المطبخ ده عايزاه بيلمع ومش هتستحمي غير لما ينضف وعشان تريحي دماغك ابوكي بايت ف الشغل النهاردة يعني يا انا يا انتي يا بت الكلب يا شرم***
51

دموع وقفت بقهر وهي مش طيقه ريحتها ولا ريحة المطبخ الزفرة : حتي لو جاي مش هتفرق كتير ماهو بقا لعبه في ايدك

ساميه بسخرية : كويس انك عارفه يا بنت الوسخه خافي ع نفسك بقا بدل ما البسك مصيبه ومشي
معايا بحاضر ونعم يا روح امك احسنلك

وتفت علي وشها وخرجت
1

دموع مسحت وشها وهي بطنها مقلوبة وكرهت اليوم الي تولدت فيه كل ما تتحرك جسمها ينشر عليها من الوجع والبرد وهدومها المبلوله من ماية الموعين وكل يوم ف نفس المعاناه مع اب سلبي ولا بيصد ولا بيرد ومرات اب متجبره
5

بعد حوالي ساعه خلصت دموع ودخلت تستحمي لقتها فصله فيشة السخان والماية متلجه ف عز الشتاء استحمت بيها مضطرة مش طايقه نفسها خلصت وطلعت لمة كتابها
المتقطع بقهر ودموعها نزله وف بالها

: يا رب خلصني
من الهم ده يا رب انا بعاني بقالي خمس سنين
من ساعة موت امي واخواتي كل واحده سابت
تعلمها وهربت لحياة اوسخ واذل بس علي رأيهم
نار جوزي ولا جنة سامية يا رب خليك معايا

وعدت الايام ودموع ف نفس المعاناه لحد ما وصلت لتلته ثانوي بالعافيه من مرات ابوها الي كل شوية تلعب ف دماغه عشان يقعدها من المدرسه وهي تقومها مناحه عشان ابوها ميوفقش لحد ما في يوم

كانت واقفه دموع تحت رجلين ابوها وبتعيط بحرقه وهي بتترجاه

: عشان خاطري يا بابا عشان خاطري ونبي ما تقعدني مالمدرسه دا انا خلاص كلها كام شهر ودخله الامتحانات .. ونبي بلاش تقعدني في اهم سنه في حياتي عشان خاطر ربنا بلاش ابوس رجلك

زقها الاب برجله وهو بيزعق بصوت عالي بعد ما سامية لعبة ف دماغه وقالتله شوفت بنتك وقفه فى البلكونه بتلاغي ابن الجيران
1

: بقولك ايه يا بت انا قولت كلمتي وخلاص انتي اصلا كان المفروض تبطلي من اعدادي زيك زي اخواتك كل واحده فيهم خدت الاعداديه وترزعت في البيت لحد ما جها نصبها وانتي عشان اصغرهم دلعتك حبتين وخليتك تكملي علام سنتين زياده عن خواتك بس كفياكي لحد كده هتخدي ايه يختي من العلام مسيرك في الاخر لبيت جوزك وعيالك.. وانتي اصلا جايلك عريس ومش اي عريس دا من مصر وعنده ورشة دوكو ومعاه دبلون صنايع يعني مافيش احسن من كده... ام عمر جارتنا اللي في البيت اللي قصدنا يبقا ابن اختها وهي اللي قالت لامه عليكي وهيجوه كمان يومين عشان يشوفكي ..
1

دموع وقفت بقهر ومسحت دموعها مفيش فايدة يا رب صبرني فضلت طول اليومين عياط وحزن ومنعه الاكل والشرب

فات اليومين وجيه حسين وامه واخواته
من القاهرة ومعاهم خالته ام عمر ..

وطلعت دموع تسلم عليهم بعد ما مرات ابوها لونت وشها بالاحمر والاخضر

سامية بخبث : يا عبيطه افردي وشك وضحكي يمكن تعجبيه ويخليكي تكملي علامك في القاهرة

دموع بصت لها بأمل بس عرفت اني دي عمرها ما تتمني ليها الخير وطلعت وهي بتقدم رجل وتأخر
رجل وكلام مرات ابوها بيرن ف دماغها

وسلمت علي الضيوف بإحراج لحد ما وصلت عند حسين وشافت شكله ورجولته الخشنه وخافت بس بسمته وعنيه الحنينه طمنتها شويه..

دموع قعدت بكسوف وكل الي يسألها حاجه ترد بخجل بصوت يدوب طالع

ام عمر بصت لختها بمعني مش قولتلك

كانت قيللها انها بت مكسورة مالهاش غير في التنضيف وشغل البيت زي الباهيم بالظبط تاكل وتشرب وتنضف
من الارياف طبعا ولا تعرف تصد ولا ترد وهتكون خدامه تحت رجليكي انتي وعيالك ..
19

بعد شويه قاموا عشان العرسان يتكلموا مع بعض شوية

وحسين مرفعش عينه من عليها وتفتن بجمالها وحس انها خطفت قلبه من اول نظره

: تعالي قربي قعده بعيد ليه

دموع قربة بخجل شديد وقعدت في الكرسي اللي جمبيه وبصت ف الارض

حسين ابتسم بهدوء : مش عايزة تسأليني علي حاجه

دموع هزت دماغها برفض

: طب مش عايزة تطلبي مني حاجه

دموع رفعت عنيها بأمل ودموعها لمعت ف عنيها وهي بتقول بصوت بيترعش

: ممكن اطلب طلب واحد مش عايزة غيره ابدا ولا عايزة شبكه ولا هدوم ولا حاجه ابدا بس تنفذه

حسين بهدوء : اوعدك لو اقدر اعمله هعمله طبعا خير

دموع شفتها اترعشت وبلعت غصتها : عايزة اكمل تعليمي عايزك تقف جمبي وتسندني لحد ما ابقا حاجه كويسه ممكن زي ما امي الله يرحمها كنت بتتمنالي.. وانا واعدك هعمل كل اللي اقدر عليه عشان اسعدك وعمري ما هقصر معاك

حسين ابتسم بحب وحاسس ان البنت دي ملكت قلبه برقتها وبراءتها : يا سلام بس كده شدي حيلك انتي بس عايزك اشطر دكتورة طول ماانتي دماغك نضيفه وعايزة تتعلمي

دموع ابتسمت بشهقه و مسكت ايده بلهفه

: بجدد بجد يا حسين

حسين مسح خدها : بجد يلي خطفتي قلب حسين
3

دموع وقفت بكسوف وجسمها بيترعش وطلعت تجري وهي مبسوطه وقلبها بينبض بشده... وبعد ما قعدوا الرجاله مع بعض بعد ما سمعوا موفقت العروسين حددوا معاد الفرح ومرات ابوها لهفت مهرها و مجبتش لها حاجه غير شوية هلاهيل وفي خلال كام شهر قليلين دموع اتجوزت حسين

الي عمل الفرح بعد ما امتحنت تالته ثانوي بتفاق مع ابوها وكانت دموع مبسوطه من فرصتها ف النجاة الي بعتها ليها ربنا

برغم المعاناه الي شافتها من اهل حسين وحقد اخواته وغيرتهم منها ولسان امه السليط وعدم الانجاب لحد دلوقتي.. بتنسي ده كله لما تشوف الي وصلتله بسبب دعم حسين ليها برغم تغيره معاها بقاله سنتين بسبب عدم الإنجاب لحد دلوقتي وتسليط اهله ليه عمال على بطال لحد ما خلوه واحد تاني

وهي بقت مصممه اعلانات ودعاية لاكبر شركة في القاهرة شركات " سالم الألفي" ..

بااك

: بس ياستي وانتي عارفه الباقي وعارفه انك أجمل حاجه حصلتلي هنا وهي اني اتعرفت عليكي اول ما جيت ودخلنا نفس الجامعه وخلصنا و اشتغلنا نفس الشغل وف نفس المكان.

: يا حبيبتي حتى لو ساعدك في أول حياتك دا ميدهوش الحق انه يسمح لأهله يمرمطوكي كده في الريحه و الجايه لا وايه كمان بقا هو كمان يعمل زيهم واللعن

: ربنا يهديه يارب ويرجعلي حسين بتاع زمان اللي كان بيحبني ويتمنالي الرضا ارضى

: ان شاء الله يا حبيبتي يرجعلك احسن من الاول... يلا بقا انا هقوم امشي احسن اتأخرت وامي هتشعلقني من قفايا

ضحكت دموع وهي بتودعها

: ماشى يا حبيبتي ابقي سلميلي علىها و بوسهالي و متنسيش بكره الجمعه بلاش توني عليا من صبحية ربنا انتي عارفه يوم الجمعه بحب اصحى متأخر شويه

: تمام يا حبيبتي سلام

نزلت ندى واول ما وصلت لمدخل العماره لقت في وشها حسين داخل وشه عليه غضب ربنا بسب كشرة وشه اللي مش بتفارقه... ندى بصتله بقرف وهي بتقول

: استغفر الله العظيم من دي سحنه حقها تقطع الخلف
2

قالتها بصوت واطي لكن سمعها حسين

حسين بصوت خشن يدب الرعب في القلوب

: خيير يا ست ندى مش عجباكي سحنتي ليه.. اه طبعا ما هي متشبهش ولاد الذوات اللي بتشفوهم في المخروبه اللي بترحولها من صبحية ربنا بالمحزق والملزق لما جبتولنا الكلام من طوب الأرض
1

: جرا ايه يا حسين ما توطي صوتك في ايه هو انا جيت جمبك... وبعدين احنا بنشتغل في شركه محترمه مش في مخروبه..وقطع لسان اللي يجب سرتنا بأي كلمه إذا كنت انا او دموع.. وعلي فكرة الكلام ده لو مش علي هواك انت كنت قعدتها
من الشغل بس انت بتتلكك على الفاضيه
والمليانه دموع بتحبك بلاش تخسرها
بسبب اللذن ع الوادن صحبتي
متستهلش منك كده

: الله يقطعها دي صحوبيه يا شيخه ما هو محدش مقويها عليا غيرك ومحدش بيلعب في دماغها غيرك ملقتش في الحاره كلها غيرك وتصحبه يلي عايشه في دور رضوى الشربيني يا خرابة البيوت... بس يا انا يا نتي يا ست ندى وهفضل وراها لحد ما افضها سيره من الصحبيه دي وهتشوفي
4

نده برفعة حاجب وهي بتفتح باب العماره

: دا بعينك يا حسين باشا وانا اهو وانت اهو وهنشوف دي اختي الي مجبتهاش امي

خلصت كلامها وراحت خارجه ورازعه الباب ورها

: مين اللي رزع البوابه كده

حسين بص وراه بعد ما سمع صوت امه اللي طلعت على صوت رزع الباب الحديد

: مفيش يا ما اترزع لوحده

: طيب يا حبيبي تعالي عشان عايزاك في كلمتين يا قلب امك
3

حسين بأرهاق وهو يبدعك دماغه : بعدين ياما حيلي مهدود في الورشه من بدري عايز اطلع اكل لقمه وانام

: تعالي بس دا انا مستنياك من بدري وبعدين وانت هتلاقي لقمه تكولها دا السنيوره لسه واصله

كانت بتتكلم وهي بتسحبه اتجاه شقتها ودخلت وقفلت الباب

واول ما دخل قعدته ع الكنبه وراحت المطبخ غرفت له غدا من الي جهزته دموع من امبارح بليل عشان لو اتأخرت ف الشغل يتغدو مع بعض وهي تبقا تاكل اي حاجه بس في ناس كده تاكل وتنكر ولو ولعتلها صوابعك العشره شمع يقولك مش بطلع دخان من منخيرك ليه
8

حسين يا دوب بيمد ايده وهياكل سمع امه بتعيط
1

: خير يامه بتعيطي ليه.. في ايه

الام بتمثيل تحسد عليه من شدة اتقانه

: بقا يرضيك يا بني مراتك تقل مني قدام صحبتها وتسمعني الغلط ع السلم وتخلي وشي قد السمسمه قدام الجيران

: طب اهدى بس ياما الزعل دا غلط عليكي... اهدى و احكيلي براحه دموع عملت ايه وانا وديني لجبلك حقك تالت ومتلت

حكت الام وهي بتشهق بتمثيل : بهدلتني يا ضنايا وكل دا ليه عشان بقولها معدتيش عليا ليه قبل ما تطلعي تشوفيني اذا كنت محتاجه حاجه ولا لاء...وتأخرتي ليه متعرفيش ان وراكي راجل محتاج لقمه وهدمه نضيفه ومراته منتظره رجوعه
من الشغل انا غلطانه يا بني كده

رد عليها حسين وهو بدأ الدم يغلى في عروقه ويجز على سنانه

: لا ياما مغلطيش... كملي قالتلك ايه الهانم

: يووووه قول ماقالتش ايه دي مخلتليش يا حبيبي رصتهملي رص... زعقت في وشي قدام صحبتها وقالتلي انا جايه من شغلي تعبانه وبعدين مانتي قعده اهو ما ياكل عندك وكفايه القبض الي بتلهفي نصه كل اول شهر وبعدين انا اهم حاجه عندي شغلي والباقي يولع وكلام كتير من دا مش عايزه اقلهولك عشان محرقش دمك
6

: دمى اتحرق واللي كان كان ياما

قالها حسين وهو بيرمي اللقمه من ايده وهو بيوقف بعصبيه واتجه ناحيه الباب وفتحه بعنف وطلع على فوق وهو يباخد السلم في خطوتين وبيستحلف لدموع

والحجه رمت المنديل و الضحكه شقت وشها وجريت على التليفون عشان تكلم بناتها عشان تطمنهم ان الخطه نجحت وخدت التليفون وهي وبتكلم وراحت وقفت في شباك المنور عشان تسمع اللي هيحصل

اما عند دموع بعد ما مشيت ندى قامت وغيرت هدومها ودخلت تاخد شور وهي مندمجه في الشور فجأه اتنفضت لما سمعت صوت ترزيع وخبط على باب الحمام واللي كان صوت حسين

: افتحي يا دموووووع... افتحي يا بنت الكلب... افتحي يا وسخه.. بقا بتغلطي في امي يا زباله يا كسر الحريم.. نسيتي نفسك يا بت الكلب.. بقا اهم حاجه عندك الشغل والباقي يولع... انتي كسره عيني كده بالفلوس الي بتديها لامي طيب يا دموع والله لكسر عضمك يا بنت الكلاب.... وديني لقعدك في البيت زيك زي بقيت الحريم تنضفي وتطبخي وبس
2

وفضل يرزع في الباب برجله ويشتم بأفظع الألفاظ ودموع جوه مرعوبه وخيفه وبتترعش وعلى اعصبها ليكسر الباب عليها ويدخلها يكسرها زي عدته منذ فتره وفعلا هي دقيقه وكان كاسر الباب وبقا واقف قدامها زي الطور الهايج وهي قدامه زي الكتكوت المبلول

دموع بخوف شدت البرنس ولفت نفسها : اهدي يا حسين عشان خاطري والله ما عملت حاجه

حسين سحبها من شعرها وجرها وراه لاوضة النوم ورمها ع السرير وهو بيفك حزام البنطلون
1

دموع اترعبت ودموعها نزلت من منظره : حسين بلاش بالله عليك وسمعني اكيد فهمتك غلط زي كل مرا

حسين نزل بالحزام علي رجليها ودموع صوتت وقامت منفوضه

: يعني انا امي كدابه يا زفره
4

دموع بعياط : لا والله مش قصدي بس اسمعني ولا فهمني قالتلك ايه وانا افهمك والله ما عملت حاجه اسأل ندي ونبي بلاش ضرب انا مش قادرة اتحمل
معملتلك دي اكتر من كده ..

حسين نزل ع جسمها بالحزام تاني : ندي هو ف حد هيوديكي ف داهيه غير شر الباليه دي وانتي مفكره اني هصدقكم وكدب امي الي مرعياني وانتي ديره تتمرقعي ي بنت المرا ال..

دموع قطعته و صرخت : متجب شيش سيرة امي. انا امي عاشت عزيزه وماتت عزيزه مش فاضل غير انك تغلط فيها كمان وبعدين امك دي منها لله هي واخواتك ع حياتي الي عايزين يخربوهااا ..

حسين سمع صوتها العالي ودوعها على امه وخواته وعفريت الدنيا بقت تتنطط ف وشه ونزل ضرب فيها لحد ما جسمها كله علم بسبب لسعات الحزام

دموع لمت نفسها بعد ما رمي الحزام ومسحت دموعها بقهر

: انا مش مسمحاك عشان ده عمره ما كان وعدك ليا ده نار ساميه ولا جنتك ع الاقل اسمها مرات اب مش زوج بيهين ويضرب ويذل زيك .... رفعت راسها بقهر وبصتله في عنيه وكلمت.. طلقني ي حسين انا تعبت منك ومن عمايلك طلقني بقا كفاية

حسين قرب منها بغضب اعمي و مسك فكها بعنف : اطلقك ده بعينك وانا هربيكي عشان تاني
مره متنطقيش الكلمه دي تاني ..

وخلع قميصه ونام فوقيها بالعافيه وو
سيف نزل القاهرة متوشح بالسواد والحزن الي طغي ع ملامحه وكان ف استقباله سالم والحارس الشخصي تميم واخوه فارس ومعاهم مها وياسمين

جريت مها عليه حضنته وهي بتبكي بحرقه بعد ما سيف قالها الخبر يوسف ده كان ابنها التاني ..

سيف حضنها ودموعه نزلت تحت نضرته الشوبارد وهو لحد دلوقتي مش مستوعب ان صاحب عمره خلاص مات ومش هيشوفه تاني ...
2

قرب سالم وربت ع كتفه : شد حيلك يا سيف ربنا يرحمه ..اهدي يا مها كله بتاع ربنا

: ونعم بالله

قالتها مها وهي بتحاول تسيطر على نفسها

سيف باس دماغ امه بعد ما اومأ لسالم وقرب منه فارس وحضنه وهمس بحزن : انا مش عارف اقولك
ايه بس انا جمبك ومعاك انا عارف اني عمري ما هوصل لمكانته عندك بس اعتبرني مكانه ف اي وقت هتحتاجني هتلاقيني ربنا يرحمه يا سيف
2

سيف ربت علي كتفه وبعد عنه اول ما شاف تبوت يوسف خارج ودخل عربية نقل الموته سيف انهار وبقا مش قادر يمنع شهقاته بص لامه بقهر

: يوسف مات يا ماما يوووسف صاحبي رااح انا لحد دلوقتي مش عارف اقول لامه ازاي هدخل علي مراته الي منتظراه يرجع بتبوته.. انا السبب انا
الي خدته معايه انا الي جبته من شغله انا السبب
9

مها ببكي :متقولش كده يا حبيبي دا قدر ومكتوب  بس يا حبيبي عشان خاطري وخاطري يوسف مش بيحب يشوفك حزين عشان خاطره متعملش في  نفسك كده وبعدين ده قدره وحياته لحد كده وكلها اسباب يا بني شد حيلك ولو ع الخبر انا كنت مضطرة اعرفهم عشان ميتفجعوش وانت داخل عليهم بتبوت كان لازم يعرفو بدل ما الفجعه تبقا اكبر ويقدرو يتحملوا المصيبه يا بني

سيف قلع نضرته ومسح عنيه و وشه بقهر وهو بيومأ : يلا يلا يا امي عشان الحق ادفنه ف النور صحبي مش بيحب العتمه
7

انهي كلامه وجهش ف البكي تانيه وهو بيركب العربيه جمب فارس ..

ومها وياسمين مع سالم وتميم وطلعو علي بيت يوسف ووراهم العربيه الي شيله تبوت يوسف ..

وصل بيه عند بيتهم وهو سامع الصريخ والعويل واعلاهم صوت مريم حببته وصحبته ومراته
الي طلعت تجري ع جثة جوزها زي المجنونه ..

مريم بعويل يقطع نياط القلب  : يوووووووسف ااااااه يا حبيبي موت وسبتني لمين يا يوسف عيااالك ي ابو سيف عيااالك.. موووت من غير ما اشوفك يا غااالي موت ف الغربه يا حبيبي حقك عليا حقك عليا يا يوسف
4

قربت منها مها وياسمين الي بعدوها عن التبوت بالعافيه وسيف قرب شاله هو وتميم وفارس
وبعض الجيران ودخل بيه البيت

وبعت جاب المغسل والكفن وسيف مقدرش يقف ع غسله بعد ما شاف منظر امه ومراته وهو حاضن عياله وبيطلب سماحهم والعيال صغيرة ومش مستوعبين ..الا سيف الكبير .

خلصت الدفنه وتنصب العزا واهل سيف موجدين وسيف بعد ما وقف ف عزا صاحبه خد بعضه
وراح المدافن بعد العشا ووقف ع قبر يوسف

سيف ببكي : انا جيت ابات معاك مش هسيبك تنام لوحدك يا صاحبي مش هسيبك يا يوسف ف اول ليله ليك تحت التراب يا غالي مش هنساك عمري كله يا ابو سيف
10

وقعد جمبيه على  القبر وبقا يتكلم وكانه قدامه ومره يضحك ومره يبكي بعد ما مسح وشه  : انا شكلي هتلبس بسببك ياض وانا بكلم نفسي زي المجانين
8

وفضل قاعد قدام قبره لحد ما الصبح طلع سلم عليه ومشي امه رنت عليه وهو خارج المدافن.

مها بقلق  : انت فين يا سيف من امبارح اختفيت وبرن عليك تليفونك مش مجمع شبكه ليه تخوفني عليك يا ابني 

سيف بحزن : كنت بايت مع يوسف  يا ماما

مها بصدمه : بايت معاه فين يا حبيبي

سيف بدموع : بايت معاه ف المكان الي خده منه

مها لطمت : يالهوووي بايت ف المقابر من امبارح يا سيف انت مش خايف علي نفسك يا بني

سيف بغصه : غصب عني مش قادر اصدق لحد دلوقتي ان يوسف راح

مها بحزن : وحد الله يا حبيبي وحد الله يا سيف مش كده يا ضنايا

سيف اتنهد : لا اله الا الله يا امي

مها بلهفة : ربنا يخليك ليا يا سيف يلا تعالي بقا شوية انت وحشني اوي ونفسي اقعد معاك كتير يلا مستنياك نتغدي سوي هعملك ورق عنب زي ما بتحب

سيف ابتسم بهم : والله ما ليا نفسي حتي اتنفس بس حاضر عشان خطرك يا حببتي

وقفل مع امه وخد العربية وطلع على  فيلا سالم الالفي وقف قدام البوابة الي عليها حرس وبصوت عالي نسبيا  

: افتح البوابه دي ي بني

الحارس الجديد : مين حضرتك

سيف بنرفزه : مين حضرتي انجز ي بني وفتح البوابة انا مش ناقص ع الصبح

الحارس بلغ الريس بتاعهم وجيه تميم مفكر فيه مشكله وفتح البوابه وخرج وقرب من العربيه

تميم بجديه  : سيف باشا اعذرني الحارس جديد ميعرفش حضرتك اتفضل وسع يا بني منك ليه اتفضل

سيف اومأ ببرود ودخل بالعربية ونزل ف فيلا يرمح فيها الخيل واراضيها مالا نهاية دخل البهو وكانت مها ف ستقباله ومعاها ياسمين الي لمحها تميم وبصلها بغضب ولف وشه ..
1

دخل سيف وقعد في  الصالون بحيل مهدود من ساعة موت يوسف وعينه مدقتش النوم حط صوابعه علي عضم منخيره بإرهاق

ياسمين : حمدلله ع السلامه يا سيف شد حيلك

سيف رفع راسه وبتسم بهدوء : الله يسلمك يا حببتي

ياسمين ابتسمت بخجل : انت هتقعد هنا ولا ماشي تاني

مها دخلت مسكه العصير : لا مش هيمشي تاني

سيف بصلها ببرود : ده ع اساس ايه

مها بصتله بمغزي :ولا اي اساس كفاية هروب بقاا
اظن بقيت كبير كفاية وعاقل الهروب مش حل

سيف اومأ وهو بيضغط ع كفه : انا اصلا كده كده مكنتش هرجع تاني كفاية صحبي الي ضاع ف الغربة

مها قربة منه وربتت علي كتفه : هونها علي نفسك يا حبيبي خد اشرب العصير ده لحد ما اجبلك
الغدا وشك اصفر وهفتان

مها برغم العز والهيلامان الي بقت فيه الا انها منسيتش اصلها ومع وجود الخدم ف البيت
زي خلية النحل ومع ذلك زيها زي اي ام
مصرية اصيله وربة منزل مش بتقدر
تقعد علب حيلها ولازم الاكل يكون من
ايدها وحاجات تانيه كتير بتساعد
الخدم فيها ومعتبراهم بناتها
مش شغالين عندها

سيف خد منها العصير شرب نصه ووقف : عن اذنك انا محتاج انام ولما اصحي ابقا اكل اوضتي جاهزة

مها اومأت : ايوة يا حبيبي جناحك زي ما هو من ساعة ما سفرت مغيرتش فيه حاجه ..الصبح
بس الخدم نضفوه وانا حطيت فيه كل حاجتك

سيف هز دماغه وطلع على  جناحه الي كان مختارة ف جنب منعزل عن باقي الفيلا ..

اول ما دخل خلع القميص وهو ماشي والبنطلون ودخل ع الحمام خد شور طويل وطلع وهو لافف
المنشفه ع خصرة ورما نفسه ع السرير وراح ف نوم عميق بعد ارهاق طويل ..

سيف فضل نايم يومين متوصلين وكل ما مها تدخل تصحي ميرضاش يقوم بقت تدخل تطمن عليه وتخرج .. وكأنه بيهرب بالنوم من الواقع

....

عند دموع

حسين فك القميص وهجم عليها وهو بيربط ايدها بيه
4

: بقا عايزه تطلقي اه مانا بقيت مشبهش ولاد الزوات الي بتشتغلي عندهم دلوقتي عينك قويت  وبتقوليلي طلقني بعد ما القرش جري في ايدك بس ده بعينك يا دموع

دموع وهي بتتلوي تحتيه : ابعد عني يا حسين بقولك ابعد وبطل كلامك اللي زي السم ده انا لو قولت كده ف عشان تعبت من معملتك اللي زي الزفت

حسين وهو بيبوس ف رقبتها وصدرها المكشوف من الروب : انتي بتعتي ملكي ليا انا وبس كل الي انتي فيه ده بسببي انا انا الي عملتك ي دموع

دموع بحزن : ويا ترا ده حب فيا ولا حب تملك يا حسين

حسين بصلها وتاه ف عنيها ودموعها وسكت

دموع بقهر : انت لسه بتحبني يا حسين

حسين فك حزام البرنص بتعها : انا حبيت دموع الصغيرة القطه المغمضه انما انتي.. انتي وحده غريبه عليا وكلمة طلقني دي هحسبك عليها
2

وقال كده وهو بيفك بنطلونه وسحبه لتحت بعد ما شد دموع من رجليها وفتاحها بعنف وهو بيرفعهم لفوق كل رجل ف ايد ..

دموع بصوت عالي  : بقولك ابعد عني ابعد

حسين مهتمش بكلامها وخترقها بقوة وضاجعها بعنف برغم انها مش مستعده ولا في اي
شهوة ف الموضوع والوضع بتعها كان مؤلم جدا  ..
1

دموع ببكي : انا مش جهزه ابعد اوعه انت بتوجعني
1

حسين وهو بيسرع من دفعاته : مانا عايز اوجعك يا دموع عشان متنطقيش الكلمه دي تاني
2

دموع غمضت عنيها ودموعها نزلت بصمت وسابت نفسها وجسمها يعمل الي هو عايزه مفيش فايده
جوزها لا يمكن يرجع زي الاول .

وتاهت بتفكرها وفتكرت اول ايام جوزهم ولما كانت خايفه منه ولما كان بيطول باله عليها ويعملها ع انها طفله صغيره حنانه وحبه وهتمامه كل ده انتهي مع انها متغيرتش باسلوبها ولا طريقتها ولا
كلامها ولا معملتها معاه ولا حبها ..

فاقت من شرودها على  ايد حسين الي بتشد شعرها بعنف وعنيه الي حمره دم وهو بيبصلها بغضب ،

حسين بزمجره : روحتي فين وانا معاكي مش هتقدري تهربي مني ي دموع مش هحلك ولا هسيبك حتي ف افكارك انتي ملككككي

وضرب بكف ايده علي فخدها بقوة

دموع صوتت بوجع : وانت مفكر لما تخدني بالطريق دي انا هبقا مبسوطه وانت عايز توجعني

وبتوسل كملت : فك ايدي يا حسين عشان خطري بلاش معملتك دي معايه انا مغلطش في حاجه

حسين حس انه هيتعاطف معاها و لكن قسي قلبه كالعاده وببرود رد  : لا غلطاانه

ولفها بعنف وخترق انوثتها بعد ما رفعها علي ركبها وجسمه بيخبط ويرزع فيها كأنه بيعقبها وصريخ
دموع بقا عالي بسبب ايديه ورجولته واسنانه
اللي مش رحمين جسمها وكان بيعملها بكل
غشوميه لحد ما خلص وهو بيشد شعرها
بغباء لحد ما حست انه هيتخلع من جذوره

وزقها بعيد عنه وقام عنها دخل الحمام : قومي يلا عشان تنزلي تعتذري لامي وطلاق مش هطلق
و كلامي لو ما تنفذش رجلك
ما هتخطي عتبة الباب .
9

دموع لمة نفسها بوجع وجسمها كله تاعبها وقلبها تاعبها وعقلها تاعبها ودموعها نزلت بزيادة وصوت بكاها بقا عالي وشهقتها عاليه و كانت مش قادرة تاخد نفسها من القهر هتروح لمين لابوها الي مسألش فيها من ساعة متجوزت ولا مرات ابوها عشان تعذبها هترمي نفسها ف حضن مين جوزها الي تغير عليها ولا امه الي راحت خدتها من بيت اهلها عشان تكون خدامه ليها غمضت عنيها بقهر ودخلت ف دوامة النوم وكأنها بتهرب من الواقع المر .

8

في فيلا الالفي .

سيف صحي وسند علي ضهر السرير بزهق ولع سيجارا ومش قادر يهدي قلبه علي موت صحبه وفضل  يدخن بشرود

مها خبطت ودخلت عليه : اخيرا صحيت كان بقالك سنه منمتش ولا ايه وبعدين ايه السجاير دي على  الريق يا سيف كده غلط على  صحتك .

سيف شد اللحاف على  صدره وطفي السجاره ومسح وشه بخنقه : انا ماليش نفس اعيش تاني اصلا

مها بحزن : اخص عليك يا سيف انا عارفه ان يوسف كان غالي عندك بس يعني انت ليك غيره في الحياة
ولا انا واخوك منستهلش انك تعيش عشان خطرنا

سيف بقهر  : حقك عليا يا امي الموقف صعب علي اني اتحمله اعذريني

مها بهدوء : ربنا يصبرك يا حبيبي ويخليك ليا ويبعد عنك الشر يلا اقوم بقا عشان تاكل بقالك يومين نايم من غير اكل ..

سيف : حاضر يا امي

مها : طب يلا قوم مالك متبت في السرير واللحاف كده ليه

سيف ابتسم بسخرية : والله  انا كنت نايم بفوطه وحاليا مش عارف هي فين اصلا ف اتفضلي حضرتك وانا خمسه وجي وراكي
3

مها ضحكت وضربته علي دماغه : لو قعدت خمسين سنه ف فرنسا هتفضل برضو سيف ابني قليل الادب

سيف ضحك : لا وفخورة اووي وهي بتقولها ..وبعدين قلة ادب ايه بس يا مها  توبنا وندمنا على ما فعلنا ده كان طيش مراهقه
3

مها بأمل : طب زمان وتوبت ودلوقتي ناوي علي ايه

سيف كتم ضحكته : مش هتجوز برضو ريحي نفسك انا كده ملك زماني

مها فضلت تضرب فيه : طب يلا قوم قووم سديت نفسي يا بااير
2

سيف ضحك برجوله :  بااير فينك يا يوسف كنت رديت عليها انت ..كان زمانه قايل والله يا خالتي مها ابنك حتي بنات فرنسا بيترمو عليه مخلاش ابيض ولا اسود  سيلفر..  ربنا يرحمك يا صحبي والله

قال الاخيره بعد ما ابتسامته اختفت لما افتكر كلامه صحبه ووطرقته واسلوب كلامه 

مها ربت علي كتفه : يارب يا حبيبي يرحمه ويرحمنا جميعاً...وانت يلا بقا  قوم يلا دنچوان يلا مستنياك تحت 

مها نزلت وسيف وقف يفرد عضلات جسمه ويطقطق ضهره من النومه الطويله ودخل وقف قدام الحوض

وبص لنفسه في المراية وللهلات السوده الي تحت عينه ودقنه الكثيفه وشعره الي نزل على عنيه ودموعه نزلت بقهر ووجع

: بحاول والله يا صحبي بحاول صدقني بس مش قادر حاسس اني هتجنن يا يوسف منظرك وانت بتفارق الروح موت روحي يا يوسف

ونهار ف بكي حاد وشهقاته كانت بتجرح قلبه .

وبعد شويه حاول يهدي ووقف خد شور وغسل شعره وجسمه بتعب وطلع لبس طقم اسود زي طعم حياته من بعد يوسف ولبس نضارة عشان يداري عنيه الي باين عليها البكي والآلم واضح فيها ..

وبعد شويه حاول يهدي ووقف خد شور وغسل شعره وجسمه بتعب وطلع لبس طقم اسود زي طعم حياته من بعد يوسف ولبس نضارة عشان يداري عنيه الي باين عليها البكي والآلم واضح فيها 

نزل لقا مها مجهزة السفرة وكلهم ف انتظاره
فارس جري عليه حضنه سيف ربت علي كتفه بهدوء

فارس بحب : حمدلله علي السلامه يا برو كل ده نوم

سيف بملامح وش باهته: معلش يا حبيبي كنت مرهق شوية

فارس بنكش : حتي وانت لسه صاحي يسطا بتلمع ما تيجي تخرج معايا ..وعض ع شفته... هنلم مزز ايه بالعبيط

سيف ضحك : مزز ايه ياض ده انت لسه مبلغتش
1

فارس بخفوت بصله وبص على رجولته من فوق بنطلونه : بلغت والله تحب تشوف
3

سيف ضربه علي قفاه وضحكوا مع بعض وراح بيه عند السفرة وقعد جمبيه

سالم بهدوء : عامل ايه يا سيف دلوقتي

سيف اومأ براحه : بخير الحمدلله

مها قامت توزع الاكل قدمهم وهي بتنكش في  سيف بس كان بياكل بشرود ومش معاهم

سالم وقف وباس ايدها  : تسلم ايدك يا حببتي

مها ابتسمت بخجل : بالهنا والشفا يا حبيبي

سالم ابتسم لها بحب ومشي

سيف نزل عينه ف الارض وهو مش متقبل العلاقة دي لحد دلوقتي وقام وقف : الحمدلله بعد اذنكم

مها وقفت : علي فين يا سيف انت مكلتش حاجه

سيف بهدوء : الحمدلله يا امي يلا انا هروح ازور يوسف بقالي يومين مرحتش وانا وعده كل يوم
هزوره عن اذنك

فارس وقف بعد ما مسح فمه بالمنديل : استني انا جاي  معاك

سيف اومأ وبص لمها : معلش هتعبك خلي الخدم يجهزوا شنطي وانا راجع هخدهم .

مها بخوف : ليه يا سيف انت مش قولت مش هتسافر تاني

سيف : مش مسافر بس حابب اقعد مع نفسي كام يوم عايز افصل عن الدنيا بلي فيها متقلقيش مش هبعد هتلقيني ف شقة ابوية الله يرحمه ..سلام

وطلع من غير ما ينتظر ردها فارس باس دماغها وهو بيوسيها بعنيه وجري وراه سيف مها قعدت بحزن ووقفت ياسمين حضنتها

: معلش متزعليش يا ماما هو كام يوم وهيرجع زي الاول واحسن

مها بلعة غصتها وبتسمت لها من غير ما ترد

سيف طلع وراح المدافن وقراء الفاتحه ليوسف وقعد يكلمه وكأنه قدامه ودي حاجه قلقت فارس علي اخوه

بس سابه على راحته وراح وقف قدام العربيه وهو بيدخن من الفيب بتاعه ..

بعد ساعه خرج سيف وفارس اتعدل : ايه يا برو لسه بدري دققتين تاني وكنا هنتلبس

سيف ابتسم  وهو بينكش شعره الكيرلي

فارس بعد ايده بنرفزه : بص يا سيف عشان نبقا اخوات وحبايب اتنين ملكش دعوة بيهم شعري
والغالية

سيف بسخرية : ومين الغاليه دي يا بو شخه

فارس بضحكه : المكنه الريس بتاعتي يسطا

وغمز له

سيف ضحك : مش مطمنلك حاسس ان كلامك مش بريئ خالص بضحكتك الصفرا دي ياض

فارس سحب نفس من الفيب : لا متقلقش نضيف يا باشا

سيف : بالڤيب بتاع العيال النيتي دي انا اطمنت خلاص
18

فارس فتح باب العربية : طب يلا يا رايق هوديك كافيه حلو نشرب فنجانين قهوة

سيف اومأ ليه بدون نفس بس هيروح معاه عشان ميزعلش

: اعرف مثل بيقول الي يمشي وراه العيال
ميسلمش من ال ... انت طبعا فاهم بس خليني وراك بشعرك ده اما اشوف اخرتها
3

فارس ضحك : اخرتها ماليطه سلملي نفسك انت بس ومالكش دعوة

سيف رفع ايده : لا ابعد عني دلوقتي حدالله انا معنديش عرق يرف ايووة خلينا خفيف خفيف

فارس  :هههه  خلصه يا صحبي خفيف خفيف .
4

وطلع بسيف ع مكان ف الدور العاشر بيطل ع النيل كافيه بالنهار  وبار بليل ومكان حفلات

فارس حط رجل علي رجل وشاور للنادل بصوابعه

النادل : اتفضل يا فندم تطلب ايه

سيف ببرود : ايسبرسو دبل شوت

فارس : ودبل كمان ده انت مدمن

سيف ابتسم بسخرية ومردش

فارس : هات سموزي بلو بيري يا يسطا  ..

سيف ضحك : بلو بيري و يسطا ده بقا بالظبط الفلاح لما بيتمدن
4

فارس ضحك ع ضحكت اخوه الحلوة : ايوة كده يسطا اضحك وفك شوية ضحكتك جامده يا برو
1

.وغمزله

سيف كتم ضحكته : ولااه اظبط احسنلك وبعدين بقولك ايه اثبت على شخصيه و متحاولش تبقا ابن حواري وسرسجي باين عليك انك ابن ناس وفرفور بشعرك دا 
1

فارس وهو بيرجع لوراه و حط رجل على رجل

: لا لا لا دا انت قرتني غلط خالص يا برو فرفور ايه وابن ناس ايه ميغركش شعري و السلسله اللي لبسها والخواتم اللي في أيدي دي انا لبسهم اصلا لوقت اللزوم حتى بص

انهي كلامه وراح دايس على سن صغير في جانب كل خاتم طلع من كل واحد سن صغير حاد جدا شبه الخنجر 
1

سيف ابتسم بستغراب وفارس شاف نفسه وكمل

: ميغركش دا انا لما بقلب ببقا عربجي
2

سيف ضحك وضربه في كتفه بهزار

: لا جدع ياض

: امال انت فاكر ايه.. لو قعت في اي عوق كلمني بس وخوك سداد

ضحك سيف وضحك فارس
وثواني بعدها ووصلت المشروبات وكل واحد شرب المشروب الي طلبه و فارس بيدخن من الڤيب وسيف ولع سجاره وقعدو يتكلمو ف مواضيع عامه وسيف كان بيحاول يداري ضقته عشان اخوه ميزعلش وبعد مرور ساعه ..

سيف وقف ومسك الفون والسجاير ولبس نضارته

: يلا بقا

فارس وقف وغمز له  : بقا يلا

نزل سيف مع فارس ورجعوا الفيلا فارس حاول مع سيف انه ينزل معاه

سيف بضيق : معلش يا فارس مرا تاني محتاج ابقا لوحدي

فارس بمحاولة اخيرة يمكن مها تقدر تأثر عليه

: تمام بس حتي تعاله خد حاجتك

سيف وهو بيدور العربيه : بعدين بعدين يا فارس سلام

وطلع بالعربية وفضل يلف بيها ف شوارع القاهرة وهو بيدخن ودموعه نزله بحزن .

...........

عند دموع... حسين خرج من الحمام شاف دموع نايمه ودموعها مغرقه وشها

: هربتي زي كل مرا

و هز دماغه وهو بيعض على شفته ولبس هدومه بعصبيه ونزل على  تحت وراح قعد ع القهوة .

دموع فضلت نايمه لحد ما صحيت على  الساعه 10 فضلت نايمه اربع ساعات وتعدلت بتعب

بصة علي جسمها الي كله ازرق واحمر ودموعها نزلت بصمت وقهره على حياتها الزوجية الي كل مدي في الاسوء ..

ووقفت بصعوبه وراحت وقعه ف الارض من الوجع اللي حسته ف ضهرها وانوثتها ..وفضلت تبكي بصوت عالي وبكها زي صوت الاطفال ..

...

سيف بعد ما لف لمدة اربع ساعات وبرضو مفيش حاجه قادرة تشغل تفكيره عن موت صاحبه
رجع علي الحارة القديمه يمكن يشم ريحته فيها ويهدا قلبه

وقف العربيه ف جراچ علي اول المنطقه ودخل الحارة بشرود وهو بيتفرج علي ناسها ودكاكنها والعيال الي بتلعب بشغب وفيه الي بيلعبوا كره وفتكر لما كان بيلعب هو ويوسف وهما و صغيرين وضحك بحزن .

لحد ما وصل العمارة القديمه وبص على  بلكونتهم وبتسم
وف نفسه : اخخخ يا يووسف كل حاجه هنا بتفكرني بيك ي صحبي

طلع عند الشقه وخرج المفتاح من المدلية بتعته والي من ساعة ما سافر وهو مش بيفرقه

.ودخل الشقه وخد نفس بس مش شم غير ريحة التراب والهجر والزمن الي فرق شمل عيلته الصغيرة ..

بلع غصته وفتح النور وشاف العفش زي ما هو بس متغطي بملايات قديمه شد الملايات ورماها ف الارض ونفض ايده وقعد علي كرسي الانترية مكان ما ابوه كان بيقعد : ربنا يرحمك يا بابا بجد موتك قسم ضهري ويوسف كمل على  اللي باقي فيه

وغمض عنيه بقهر وسمع صوت بكي جاي من جوه فتح عنيه بصدمه : لا اله الا الله هي الشقه اتسكنت ولا ايه اللهم سكنهم مساكنهم .
1

والشهقات والبكي بصوت ناعم مش مبطل وقف براحه وهو رايح ف اتجاه الصوت ولع النور بس كان محروق فتح الكشاف ودخل الاوضة لحد ما وصل نحية شباك جاي من وراه الصوت فتحه وتصنم مكانه ..

وهو شايف طفله صغيرة بس مش طفله اوي ف حدود الخمسه والعشرين سنه كده مسكه فوطه حمرا لفاها على  جسمها الي بتنافس بياضه ووقفه قدام الدولاب وكل شوية تمسح دموعها وترجع شعرها الطويل لوراه
8

سيف شافها وتاه ف جملها لدرجة انه وقف مشدوه حتي النفس نسي ياخده ولما لفت شاف ملامحها
الجريئه الطفولية وجسمها الريان الي مشوه
بالاحمر والازرق ..

وجت تمشي راحت مصوته ومسكت ضهرها بوجع والفوطه فلتت منها وجسمها كله ظهر قدام عنيه
وف نفس اللحظه لف وهو بيشهق من الصدمه
ومن جمال منظرها ومن جسمها المتشوهة
وباين عليه اثر الضرب ..

دموع سمعت صوت الشهقه  وسحبت الفوطه بخضه وبقت تتلفت يمين وشمال بس مشفتش حد لانها كانت وقفه ف النور وسيف واقف ف ضلمه ومجاش ف بالها ابدا تبص من الشباك المفتوح لانها عارفه الشقه دي مهجورة من عشرين سنه زي ما سمعت اول ما قعدت ف البيت ..

هزت دماغها وهي بتنفخ ودخلت علي الحمام تاخد شور دافي يهدي وجع جسمها ..

...

سيف رجع الصاله وهو نفسه مضطرب وتفكيره بعيد

طلعت من فين الجنية دي بمنخرها الحمرا وخدودها وعنيها الي بتلمع وشفتها المقلوبة زي الاطفال وهي ابعد ما يكون عن الاطفال بجسمها
المتفجر بالأنوثة ..

فرد جسمه على  الكرسي وغمض عنيه جامد وهو عايز يخرج صورتها من باله : ده غلط يا سيف حرمة بيت انا غلطان اني فضلت متنح بس غصب عني بس ده ميصحش يا رتني ما روحت نحية الصوت خالص

وقام وقف دخل الحمام وفتح الماية غسل وشه مره وتنين وسمع صوت شقاتها الي جايه من الحمام التاني وهرب من الحمام كأنها جنية فعلا وهتسحره وتخليه يعمل حاجات برا حدود العقل .

طلع من الحمام ودخل الاوضة شال ملاية السرير ونفض السرير والعفش الي ف الاوضة حاجه كده ع الماشي لحد ما يجيب حد ينضفها ..

وفتح الدولاب طلع ملايه وفرشها ع السرير والمخده وخلع التيشرت وسند ع ضهر السرير

وفتح الدولاب طلع ملايه وفرشها ع السرير والمخده وخلع التيشرت وسند ع ضهر السرير 

وولع سجارا وهو بيحاول يشغل تفكيرة عن صوت الحركه الي ف الاوضة التانيه ..

وهو مش قادر يخرج تفاصيل جسمها من خياله ..وف باله ..ايه يا سيف اعتبر نفسك مشوفتش حاجه وحده زي اي وحده شوفتها او رسمتها مش قصه يعني مش قصة ايه بس ده جسمها وشكلها لوحده قصة وحكاية والف رواية ولا يقدرو يوصفو جمالها وهي بتعيط مابلك ضحكتها وشقوتها ودلعها شكلها هيبقا ازاي... دي لو رسمتها في لوحه مش هتتقدر بتمن .
1

وعده قدام عنيه صدرها المشدود وبياضه الحليبي  ووسطها الضيق ونوثتها المليانه برغم رشقتها ولونه اللمزوج بين الأبيض والأحمر... جمالها رباني بدون اضافات او تغير جمال تعب اعصابه
2

فتح عنية بعصبيه وقام وقف طلع البلكونه و شافها تاني  وقفه وف ايدها فنجان بتشرب منه والايد التانيه فيها تليفون بتقلب فيه .

دخل من جواه الباب عشان متلمحوش وتدخل وبقا واقف يتفرج عليها وكأنه بيتأمل اجمل لوحات العالم

دموع طلعت من الحمام لبسة بيجامه خفيفه بكم وبنطلون واسع عملت نسكافيه وخدت الفون
ولاب توب بتاعها عشان وراها شغل عايزة
تخلصه رنت على  ندي ومردتش كانت محتاجه
حد تفضفض معاه جت تقفل شافت صورتها
مع حسين وهما قعدين ف مدينة الالعاب
وف ايدها غزل بنات وعنيها دمعت ع ايامها
الحلوة الي ضاعت ..

خلصت كباية النسكافيه وركنتها ع التربيزة وقعدت ع الكرسي وفتحت الاب توب ولبسة نضارة طبيه
بأطار  اسود مستطيل زدها فتنه وقعدت تشتغل
بتركيز لمدة ساعتين تقريبا وكل ده سيف

متابعها بشرود بدون ملل وهي بتتثأب وهي
بتعدل شعرها ومره تعض ع شفتها مره
تنفخ ع قصتها وتتمطع وترفع ايدها لفوق
وصدرها يبان اكتر ف التيشرت الخفيف اللي باين انها مش لبسه تحتيه حمالة صدر لأنها مش بتحب تلبسها في البيت

فضلت تشتغل ع اللاب لحد ما سمعت صوت
الباب بيتفتح لمة حاجتها وقفلت البلكونه ودخلت

سيف خلص السجارا الي ف ايده ورمها ف الشارع ودخل نام ع السرير وغمض عنيها وراح ف النوم
وصورتها قدامه مش مفرقه خياله ...

دموع دخلت وبصت لحسين بحزن ودخلت الفنجان ف المطبخ ودخلت الاوضة التانيه ..

حسين شفها مجريتش عليه زي كل مره وضايق كان متعود يزعلها وتجري عليه وتبررله موقفها وتتأسفله.بس النهاردة شاف عنيها مكسورة لاول مرة

دخل الاوضة التانيه لقاها نايمه ف وضع الجنين وحطه ايدها علي وشها وبتبكي ف صمت وفي اللحظه دي صعبت عليه وقرب منها ..
1

و قعد جمبها ع السرير وحط ايده ع فخدها براحه : دموع

دموع مردتش عليه ..

: دموع ردي عليا... حقك عليا متزعليش كنت متضايق شويه

دموع بقهر : وانت عشان متضايق تيجي تضربني بالشكل البشع ده وتغتصبني

حسين بسخريه : اغتصبتك حتة وحده انت عبيطه يابت انتي مراتي

دموع اتعدلت : طول ما انا مش عايزة وطول ماانت نمت معايا غصب عني يبقا اغتصاب سيبك من دي وبنسبه لضربك ليا بطريقه همجيه وانا معرفش امك قالتلك ايه وانت صدقتها
1

حسين ببرود : امي ملهاش دعوة
1

دموع هزت دماغها : تمام يبقا انا الي لي دعوة ابعد بقا عني وسبني ف حالي الله يخليك

ورجعت نامت تاني حسين قام ورزع الباب وراه ودخل نام ف اوضة النوم ..

...

تاني يوم الصبح دموع صحيت الضهر لان الجمعه اجازة وبتحب تصحي متأخر 

دخلت الحمام عملت روتينها الصباحي وتوضت وطلعت لفه الفوطه ع شعرها وصلاة الضهر ودخلت المطبخ حضرت فطار

وراحت تصحي حسين عشان يفطر لقته مش موجود لمة الفطار بحزن بعد ما نفسها اتسدت وقعدت تروق ف الشقه وتنفض وتمسح خلصت بعد ساعه ووقفت تعمل كيك الشكولاته زي ما بتحب ودخلته الفرن

وعملت نسكافيه ودخلت خدت شور سريع وطلعت لبسة هدومها قميص بيتي طويل اسود بنص كم

وفتكرت الورد بتاعها ف البلكونه خدت قزازة ماية ودخلت تسقيه

دموع ع بلكونتها ستاره محدش يشوفها غير البلكونه اللي جانبها لزقه في بلكونتها بنهم مسافه بسيطه  حوالي متر وهي عرفها انها مهجورة ف وخده راحتها
و حسين ركبها لما شافها بتقعد فيها كتير ..

ابتسمت بحب وهي بتسقي الورد ولتفت علي صوت

: يا يالهووي ع الجمال ورد بيسقي ورد ..

ياسمين ضربت فارس علي كتفه بعد ما كان ضهرها لدموع ولفة عشان تعتذر 

ياسمين ضربت فارس علي كتفه بعد ما كان ضهرها لدموع ولفة عشان تعتذر

ياسمين بصدمه : دمووع

دموع شهقت : استاذه ياسمين مش معقول

وبصة يمين وشمال  : انتي بتعملي ايه  هنا

ياسمين ضحكت ع شكلها : ههههههههه مالك يابنتي هو انا عايشه فوق الكوكب ولا ايه وبعدين هنا بعمل ايه دي شقة اخوية تقريبا تقدري تقولي كده
جيت انا وماما والخدم ننضفها وماشين تاني ..

دموع ضحكت : اخوكي تقريبا جت ازاي دي المهم نورتي والله ما تيجي تتغدو معايا ايه رايك
ولا اقولك انا هاجي اساعدكم ..

فارس ابتسم بحماس  : اه تعالي ساعديهم ونبي احسن متبهدلين يا حرام
3

ياسمين ضحكت : بس يا حيوان ..فارس أخويا ..دموع مديرة الدعاية والاعلان
ف شركتنا يا فارس متخديش عليه
هو بيحب يهزر .

فارس بسهتان : اسمك جامد.. تشرفنا يا دموعي ما لازم تبقي مديرة والله مينفعش تبقي غير كده

دموع ضحكت ع طريقة كلامه : تشرفنا يا استاذ فارس ..بس بلاش تاخد علي البنات هنا بسرعه
احسن تتفهم غلط ويقولو بيعاكس لاسمح الله
وتبقا قصه

فارس بضحكه : كروان بيضحك وبعدين غلط ايه انا بعاكس اصلا
1

ياسمين نكشت شعره وهو شد شعره وفضلو يهزرو مع بعض دموع دخلت و خدت الكيكه ع طبق حلويات
بالغطي بتاعه ولبسة روب مفتوح وطلعت خبطت ع الشقه الي قصادها

مها صحيت خدت اربعه من الخدم وكل الي سيف ممكن يحتاجه ف الشقه وراحت عشان تنضفها
ليه وياسمين وفارس شبطو فيها زي الاطفال

راحت خبطت ع الباب ودموعها اتجمعت ف عنيها اول ما افتكرت ذكرياتها في المكان فضلت تخبط  مره وتنين لحد ما سيف صحي وقام يفتح الباب بستغراب

وشاف امه الي حضنته ع طول ومسحت دموعها ف صدره وهو بلع غصته لما فهمها وباس دماغها وسلم على  ياسمين وفارس ودخل الحمام والخدم انتشرو ف الشقه ..

طلع من الحمام لابس طقم امبارح لحد ما الخدم تفضي الهدوم ..

وباب الشقه خبط راح وهو بينشف شعره فتح الباب واول ما بص شاف دموع قدامه تنح ..

و دموع شهقة بصدمه : سيلفرر ..وو
دموع رجعت لوراه بصدمه وداست علي الروب
الي لبساه ..
+

سيف بسرعه مسك ايدها قبل ما تقع لوره

: حسبي هتقعي

دموع اتعدلت وسحبت ايدها : اعذرني اتفاجأت

سيف بتساؤل وعنيه بتلتهم ملامحها القريبه منه

: انتي تعرفيني

دموع ابتسمت بإنبهار : ومين ميعرفش حضرتك انا من اشد المعجبين بيك وبلوحاتك وفنونك وعلي فكرة عملالك فلوو ع الانيستا كمان مش انت سيلفر برضو .

سيف للحظه حس بالاحباط ونفس الوقت كان فرحان اوي انها عرفاه لا ومعجبه بيه كمان ومد ايده : ايوة انا سيلفر ..سيف القاضي

دموع سلمت عليه بفرحه وكأنها طفله شافت ممثلها المفضل قدام شقتها : اهلا بحضرتك بجد انا مبسوطه اني شوفتك ف الواقع ..انا دموع

سيف لعق شفيفه براحه وبتسم بخفوت وعيونه
بتلمع : دموع اسمك لذيذ
9

دموع اتكسفت ونزلت عنيها وخرجت ياسمين وقربت لما سمعت صوتها : تعالي يا دموع اتفضلي ..

وبصة لسيف : دي دموع مديرة عندنا في الشركه يا سيف

سيف اومأ بمعني " انا اتعرفت عليها خلاص "

دموع : شكرا يا استاذة ياسمين اتفضلوا انا جبتلكم كيكه انا لسه عملاها ..عن اذنكم

سيف بلهفه : اتفضلي اشربي القهوة معانا وتعرفي على ولدتي 

دموع بصت علي لبسها ..وكأنها بتقول لبسي مش مناسب

ياسمين بضحكه : تعالي تعالي قمر ف كل حلاتك

فارس من وراهم وهو ساند علي ضهر سيف

: يا نهاري قمر بس ..دي شمس ف جملها وقمر ف رقتها وجميع الكواكب في انو...
7

سيف لف ليه بعصبيه : هووووش ..وشاور بعنيه ..ع جوه يا حيوان يلا

فارس بتذمر : انت حيوان واختك حيوان ..شايفيني بني ادم براس كلبه ولا ايه .... ودخل
8

سيف ابتسم تاني : اتفضلي

وعنيه كلها رجاء

دموع اومأت ودخلت معاهم وياسمين

مسكت ايدها  : يا مامتي يا ماما تعاالي عايزاكي

خرجت مها من اوضة سيف : ايوة يا يويو

ياسمين بحب : تعالي اتعرفي علي دموع بتشتغل معانا في الشركة وطلعت جارتكم هنا

دموع حطت الكيك علي التربيزة وقربت من مها

: ازي حضرتك

مها قربت سلمت عليها بحب وبستها من هنا ومن هنا : ازيك يا كتكوته وايه حضرتك دي انا خالتك مها

دموع ابتسمت وهي بتعض على شفتها بفرحه وبتبص لياسمين وبخفوت : ايه القمر ده

ياسمين ضحكت لها وقعدوا مع بعض وفارس رفع الغطي : شكولاته عمله شكولاته

مها ضربته علي كتفه : احترم نفسك يا حيوان
6

فارس : لا ده كده بقا اوفر منظري قدام الاجانب طيب
7

دموع ضحكت عليه فارس انشكح وسيف تاه

مها وقفت : عن اذنك يا دودو البيت بيتك هقوم اخلص الي ورايا

سيف : يا امي متتعبيش نفسك الخدم شغالين

مها بحب : تعبك راحه يا سيف كفايه غايب عني بقالك كتير مفيهاش حاجه لو تعبت لك يوم

سيف وقف باس دماغها بحب ومها دخلت تكمل شغلها

وفارس عمال ياكل ف الكيكه بنهم سيف قرب منه : بس يا بابا اهدي على نفسك وبعدين ده الجيران لبعضيها وانا الي جارها مش انت اوعه كده هات
5

وخد الطبق من فارس

فارس وهو بيبلع الي ف فمه : علي فكره بقا هي مكنتش تعرفك ده جبتها لما شفتني انا و سوو في  البلكونه

سيف طنشه وقعد ياكل ف الكيك : معلش يا ياسمينا هتعبك عايز فنجان قهوة

ياسمين اومأت : من عيوني ..تعالي معايا يا دودو

فارس : ليه كده ليييه

سيف اتنرفز وطلع عرق السرسجيه بخفوت : آتك عليه يا روح امك ريح يااه بدل ما اريحك انا
13

فارس بضحكه : ازااي
1

سيف ضحك على شغبه : لما تبلغ هبقا اقولك

فارس بنرفزة : والله بلغت بلغت بس انت بقا الي مصمم تشوف
4

ووقف وهو بيفتح سوستت البنطلون
15

سيف بضحكه : اقعد الله يحرقك الشقه فيها حريم
صدقتك صدقتك خلاص
7

فارس قعد وحط رجل علي رجل وعدل شعره براحه : ناس مبتجيش غير بالحنطكور

سيف ضحك بصوت عالي : مش بقولك مش لايق على  بعضيك رجل ع رجل وحنطكور يا شمام

فارس ببتساامه : يااااه شمام صدق اول مره حد يقولي الكلمه دي

سيف  : ومالك فرحان كده ليه وبعدين شمام ايه ..كنت تعالي لعمك محمد الله يرحمه كان مسمعنا وسخ الودان انا ويوسف هههههههه

  وف اخر الكلام ضحكته اتطفت لما افتكر

فارس ربت على رجله : ربنا يرحمهم يا حبيبي

سيف : يا رب

عند ياسمين ودموع ..

ياسمين بكسوف : بقولك ايه يا دموع انا اسفه يعني ممكن تعملي انتي القهوة احسن مش بعرف واتكسفت ارفض له اول طلب يطلبه مني

دموع ابتسمت بهدوء : اسفه ايه بس يا بنتي من عنيا حاضر وبعدين ازاي اخوكي وازاي اول طلب وغير كده اسمأكم مختلفه انتي الالفي وهو القاضي زي ما قال

ياسمين : اولا متقعديش مع ندي كتير عشان الفضول مضر بالصحه ههههه ثانيا بقا ..بصيي يا  ستي سيف ابن ماما مها من زوجها الي اتوفي

بعد كده اتجوزت بابا سالم وانا عندي يمكن 8 سنين وهي الي ربتني ومشفتش ف حنانها ولا طيبة قلبها عشان كده بقولها يا ماما وفارس يبقا اخويه واخوه سيف وانا اعتبرته اخويه برضو فهمتي

دموع وهي بتقلب ف القهوة : اما قصة عبره بصحيح هههه اااه صح بمناسبة ندي  لو عرفت انك هنا هتيجي جري

ياسمين بضحكه : هي سكنه هنا برضو

دموع : اه انا وهي هنا مع بعض من ساعة ما تجوزت وجيت من بلدنا وهي معايا مفرقتنيش ابدا

ياسمين بتسأل : انتي متجوزه من امته يا دودو

دموع : تقريبا متجوزه من 8 سنين يا قلبي

ورفعة فنجان القهوة وصبته ف نفس الوقت الي قرب فيه سيف وشافها وهي بتحضرله قهوته وكان فرحان اوووي وفرحته اطفت لما سمعها بتقول متجوزة
من 8 سنين ..وفتكر اثر الضرب ع جسمها وجز على  سنانه بغضب ..
3

ياسمين خدت القهوة ولفت شافت سيف وقف قدمهم بفك متصلب وبتوتر : مالك يا سيف
2

سيف : هاا لا مفيش يا حببتي عايز مايه بس
2

دموع خدت كاس من المطبخ وملته مايه من البراد الصغير وحطتها جمب القهوة

سيف برسميه  : شكرا يا مدام دموع تعبناكي
2

دموع : ولا تعب ولا حاجه يلا همشي انا بقا.. و بجد مبسوطه اني اتعرفت عليكم يلا باي نتقابل
بكرا في الشركه ي ياسمين... وع فكرة انا عايزة
اخد امضتك يا سيلفر
15

سيف بابتسامه بسيطه : تحت امرك في  اي وقت يا استاذة دموع

دموع اومأت وشورت بايدها بعد ما وصلوا معاها عند الباب وجريت علي شقتها الي نسيها مفتوحه ودخلت تطمن على مشاكس القط بتاعها

اول ما دخلت سمعت التليفون بيرن وفصل ومسكته لقت ندى رنه عليها مرتين لسه ريحه ترن عليها راحت ندي متصله تاني ردت عليها دموع بابتسامه بشوشه

: ايوه يا ندوش معلش الفون كان بعيد عني

ندى وهي بتتاوب : ولا يهمك يا قلبي انا اصلا كنت متصله عشان اقولك معلشي كنت نمت امبارح لما رنيتي عليا.. خير كنتي عايزني في حاجه

دموع وشها بهت لما افتكرت كانت عايزها في ايه لكن سرعان ما نفضت دماغها وردت بحماس وابتسمتها رجعتلها

: لا سيبك مني خالص دلوقتي عندي ليكي خبر هيجننك مش هتصدقيه

ندى اتعدلت في سريرها وقالت

: لا بقولك ايه من غير مقدمات ادخلي في الموضوع على طول انتي عارفه فضولي

دموع بنفس الحماس

: توقعي مين طلع ساكن في الشقه اللي قصادي
1

ندى وهي بتدلك في شعرها

: شقة ايه!؟ هي مش الشقه دي مهجوره من يجي عشرين سنه

: ايوه ما هو أصحابها رجعوا وتوقعي طلعوا مين

: قولي يا ختي على طول انا لسه صاحيه ومخي واقف ومش قادره افكر

: مش هتصدقي... اخو ياسمين الالفي

ندى بنتباه : بتهزري... ياسمين الألفي الي تبعنا بنت سالم بيه ؟!

: ايوه والله

: بس ازاي انا اعرف ان معندهاش غير اخ واحد  صغير ومظنش خالص حد في مستواهم يكون عنده شقه في حارتنا الموبؤة دي

ضحكت دموع على كلامها و قالتلها

: انا هفهمك ماهو مش اخوها الصغير لاء واحد تاني ابن مرات ابوها واخو اخوها الصغير وهي بتعتبره زي اخوها..وخدي بقا الكبيره اخوها دا طلع سيلفر الرسام المشهور في فرنسا اللي متبعينوه انا وانتي على الانستا

ندى وقفت مره واحده وفتحت بقها من الصدمه

: احلفففففي بالله كده... لا لا مش مصدقه بقا  سيلفر الرسام المشهور طلع جارك طب ازاي... انا كنت فكراه اجنبي طلع مصري وجارك دا ايه احلام العصر دي
3

: ايوه والله واسمه الحقيقي سيف كمان.. سيف القاضي

: يبختك يا دموع الحظ لعب معاكي عقبالي انا كمان يارب  واصحى الصبح الاقي براد بيت ساكن في الشقه اللي قصادي واسمه الحقيقي علاء عبد الراضي .
16

دموع فطست من الضحك وندى ضحكت معها وبعدين جريت على الحمام تغسل وشها وهي بتقول
2

: طيب يلا اقفلي اقفلي انا جايلك لازم اشوفه بنفسي عشان اشوف مز كده فعلاً في الحقيقه وطول بعرض زي ما بيطلع في الصور ولا فلتر و فوتوشوب

دموع برومانسيه : انتي عارفه مش بشوف حد احلى  من حسين بس بصراحه هو حلو فعلا زي الصور
5

وقفلت معاها دموع وهي لسه بتضحك على كلامها و جنونها وراحت تبص على القط بتاعها

عند ندي خرجت بسرعه من الحمام بعد ما غسلت وشها من الغسول بتاعها وغسلت سنانها وجريت على دولابها سحبت بنطلون جنز تلجي وتيشرت ابيض لبستهم بسرعه وسرحت شعرها البني الناعم على السريع

عند ندي خرجت بسرعه من الحمام بعد ما غسلت وشها من الغسول بتاعها وغسلت سنانها وجريت على دولابها سحبت بنطلون جنز تلجي وتيشرت ابيض لبستهم بسرعه وسرحت شعرها البني الناعم على السريع 
14

وطلعت تجري على برا وهي خارجه من الباب قالت لمامتها انها رايحه لدموع في حاجه مهمه بخصوص الشغل

وفي خلال دقيقتين كان بتدخل مدخل عمارة دموع اللي بعديهم بعمرتين على طول

وخدت السلم جري واول ما وصلت قدام الشقه خدت نفس عميق ورنت الجرس وهي وقفه وكلها حماس ان سيلفر هو اللي يفتحلها ولكن اختفت ابتسمتها بأحباط لما لقت حد تاني بيفتحلها والي كان فارس اللي اول ما فتح وعينه جت في عنيها قلبه اتنفض و تنح وجمله واحده بس خرجت منه وهو بيكلها بعنيه
4

: ايه الحاره اللي كلها حريم تحل من على حبل المشنقه دي...و بيقولوا مصر مفهاش نووي..
6

سيف من وراه : مالك يلاه متنح كده ليه

فارس بخفوت وهو بيميل عليه : متنح بس... يسطا ده انا قلبي وقف.
3

سيف كتم الضحكه وقرب يشوف مين
واول ما ندى شفته الضحكه والانبهار الشديد شقوا وشها سيف ابتسم وفارس تاهه في جمال الضحكه ام غمزات وشفايف تتاكل

: احيييييه دا طلع سيلفر بجد

: ايه الحاره اللي كلها عرفاني دي
3

قالها سيف بابتسامه وف نفس الوقت خرجت دموع من شقتها لما سمعت صوت ندى

ندا بصتلها وهي بتقول

: ايه دا يا دموع متفقناش على كده دا طلع احلى من الصور... كملت وهي بتتريق علي دموع ..مبعرفش اشوف حد احلى  من حسين بس هو حلو الصراحه ..ده حلو جدا ياختي
2

سيف ابتسم وهو بيعض ع شفته بيكتم الضحكه وفارس اتغاظ لأنها مخدتش بلها منه أصلاً وكأنه مش واقف ودموع كانت في نص هدومها من كلام  صحبتها

ندي من تبريقت دموع استوعبت هي قالت ايه و حمحمت بأحراج وقالت
1

: والله نورت نورت يا استاذ سيف ولا اقول سيلفر

سيف بابتسامه ودوده

: اللي يريحك ي انسه

: ندي اسمي ندي والله انا لسه مش مصدقه... عايزه اقولك انا ودموع من اشد المعجبين بيك وبفنونك مبنخرجش من ع الصفحه بتعتك حرفيا

سيف ضحك تاني على كلامها وفارس لسه متنح عليها لدرجة انه ندى واخيرا خدت بالها وكلمته بجديه 

: مالك يا حبيبي فيك حاجه
6

: يا ديني حبيبي حته واحده... انا ضعت خلاص
5

قالها بسهتنه وندى رفعت الحاجب بس سيف انقذ الموقف بسرعه وقال قبل ما ندى  ترد

: طب ما تفضلوا يا جماعه هنفضل وقفين ع الباب كده كتير

: لا مرسي مش عايزين نعطلكم

قالتها دموع وهي بتسحب ندي نحيتها

ندى قبل ما تدخل

: استني بس يا دموع انا كنت سامعه ان ياسمين هنا كمان ممكن تروح تندهلها يا كوكو

: خخخخ كوكو
6

قالها فارس بصوت واطي محدش سمعه غير سيف اللي كتم ضحكته وزقه لجوه وقال

: ثواني انا هندهالك

ثواني وحضرت ياسمين اللي سلمت عليها بترحاب شديد لان ندى ودموع من اقرب الناس ليها في الشركه وعلى طول قعدتها معاهم... دخلوا كلهم شقة دموع اللي عملتلهم عصير فرش  وطلعت لهم من الكيك اللي عملاه
1

وفضلو ندي ودموع هارين ياسمين اسأله عن سيف وعن حياته وياسمين  بتجوبهم وكل شويه تضحكهم لما تحكلهم مغامره من مغامراته مع الستات لما كان لسه واصل فرنسا جديد وهما مش قادرين يبطلوا  ضحك لحد ما قطع عليهم القاعده الحلوه دي دخول حسين اللي اول ما دخل قال بصوت عالي
8

: دمووووع... حطيلي الغدا ع ما اخد دش ولا معملتيش وانتي قاعده بتتسهري
4

هو عارف انه مش وقت غدا بس اي تلاكيك

البنات اتخضوا من صوته وخصوصا ياسمين اللي مش متعوده على الجو دا
2

جريت عليه دموع وقالت له بصوت واطي

: معلش يا حبيبي انا لسه محضرتيش الغدا صبر نفسك بأي حاجه عقبال ما البنات تمشي وهحضرلك الغدا بسرعه...ثواني انا عامله كيك وعصير هجبلك
2

مسكها حسين من اديها جامد وهو بيقول بصوت عالي
1

: كيك  ميت مره اقولك عيشي عيشة اهلك يا روووح امك و متنسيش نفسك واصلك ولا تنسي الحارة الي انت عايشه فيها الي كلها اوضة وصاله من قصور ولاد الزواد الي انتي تعرفيهم
9

وبص لياسمين من فوق لتحت وكأنه بيقولها انه قصده عليها بكلامه  وكمل بنفس الزعيق 

: حسي على دمك  انا طلع عين ميتيني ف الورشة عايز ارجع الاقي لقمة اسد بيها جوعي وانتي يا ام مخ زنخ بتقوليلي كيك وشاي خخخخ احاااا
18

دموع.. الدموع اتحجرت في عنيها بسبب الاحراج اللي هي فيه قدام البنات وبقت مسكه في طرف الروب بتاعها وبصه في الأرض ووشها احمر دم من كتر الكسره والاحراج

ياسمين اتنفضت اول ما سمعت صوته والفاظه

وقامت وقفه مره واحده وهي بتقول لندي اللي شكلها مش مستغرب وقاعده حاطه رجل على رجل وبتاكل كيك

: ايه الهمجيه دي

ندا بابتسامه سمجه

: اقعدي اقعدي يا بسكوته انتي لسه شوفتي حاجه
2

: لا يا قلبي مش عايزه اشوف اكتر من كده كفايه عليا اللي شوفته وسمعته

قالتها وهي بتاخد شنطتها وبتستعد للرحيل وبصت لندي وقالت

: مش هتيجي معايا

: لا يا حبيبتي انا متعوده على الكلام دا مقدرش اسبها معاه وهو كده دا طور هايج ممكن يكسرها في اي لحظه
1

: يلهوي كمان بيضربها لا لا انا ماشيه مش قادرة استحمل الهمجيه دي

: بالسلامه يا بسكوته

قالتها ندى وهي بتحدفلها بوسه في الهوه
1

وخرجت ياسمين بسرعه وهي حاطه اديها على قلبها وعنيها مبرقه بسبب صوت زعيق حسين اللي لسه مستمر

رنت جرس باب شقتهم فتحتلها مها اللي اتخضت اول ما شافتها بالمنظر دا

: ايه يا بنتي مالك وشك مخطوف كده ليه

دخلت ياسمين بسرعه وقعدت على الكرسي وسط اخوتها وهي بتقول

: دا انسان مش طبيعي دا متخلف انا مش عارفه ازاي واحده زي دموع دي عايشه مع الهمجي دا.. دا انا في دقيقتين بس اترعبت منه ومن منظره

مها بحب وهي بتبطبطب عليها

: طب اهدي وحكلنا في ايه عشان نفهم

: مافيش يا ماما كنا قاعدين انا ودموع وياسمين ومبسوطين وبنتكلم وبنضحك فجأه دخل جوز دموع وندهه عليها بصوت عالي و قالها تحضرله الغدا فا تقريباً دموع مكنتش لسه جاهزت راح مزعق فيها قدمنا وبهدلها وقال الفاظ مش كويسه وكمان ندى بتقولي انه احتمال يمد ايده عليها كمان بسبب حاجه تافهه زي دي... وشهقت و هي بتكمل.. .. وصحيح يا مامي دا كمان طلع صوت غريب من منخيره خضني اوي
5

: يابن الجزمه دا انا هروح افشخه
1

قالها فارس لما هب من مكانه بعد ما سمع جملتها الاخيره مسكه سيف وقال

: اقعد يلاه هتروح تقوله ايه بتشخر قدام اختي ليه

: تتحرق اختي انا رايح ادافع عن دموع
19

سيف ضربه على قفاه ومهما وياسمين ضحكوا

سيف بجديه : اقعد يا اذكي اخواتك مالناش دعوه... ايه هتروح تقوله بتزعق لمراتك ليه الف واحد ف الحارة دي هيقولك هي اللي اكيد غلطانه محدش هنا بيغلط الراجل فكك دي قضيه خسرانه 

وقعد سيف وهو بيغلي من جوه بس مش عايز يبين وبيقول في عقله

: بتشخر لوحده زي دموع يابن الكلب... دا انت معاك واحده المفروض تتحط في متحف و يتفرجوا عليها من بعيد.....وزفر بخنقه وهو بيمسح وشه.... استغفر الله العظيم يارب..
4

وقفت مها وهي بتقول

:  يلا بقا يا ولاد خلصنا كل اللي ورانا مش هنمشي بقا ولا ايه زمان بابا قاعد في البيت لوحده زهقان انتوا ناسيين ان النهارده الجمعه

ياسمين : روحي انتي يا ماما وانا وفارس هنيجي وراكي

: ماشى يا حبيبتي متتأخروش

مشيت مها مع السواق والخدم ف نفس العربية الي جت بيها وفارس نزل مع ياسمين بعد ما ودعو سيف

......

فارس وقف تحت العمارة وركب المكنة بتعته ومد لياسمين الخوذة عشان تلبسها وركبت وراه ..

واحد من اللي قعدين علي القهوة

: مش كبيرة عليك المكنة ديي فرفور سبهلنا احنا نركبها

وضحك بصوت عالي هو وصاحبه على كلامه القذر  المبطن

فارس نزل بغضب بعد ما فهم قصده كويس

: تركبها ده انا اركبك انت والي يتشددلك يا حيلتها

الواد وقف ووراه شلة الالضيش بتوعه

: هه تركبني.... انت عارف انت جاي ع اسكة مين ياض ي خو* يا ابو سلسله

فارس بغضب : خشي جواه ..وخلع سلسلته وداس ع زرار التأمين والسلسله العريضه فلتت منها سنون صغيره زي المخالب المسنونه من كل مستطيل ..تعاااالي بقا ي ك***ك اوريك السلسه الي مش عجبك هتعمل فيك ايه

ونزل بالسلسله على وش الواد بغشمية قطع وشه كذا جرح الباقين جريو عليه وفيه الي طللع مطوة من جيبه وياسمين جريت على سيف
5

واحد قرب وماسك المطوى ف ايده فارس نزل بالسلسه علي ايده جرحها وضربه بالرجل وقرب منه ودخلو ف عركه مع بعض واحد يضرب من وراه والتاني من قدام وفارس بيصد عليهم هما الاتنين بالبوكسات وبالرجلين 
1

سيف نزل يجري بعد ما ياسمين بلغته  وقام الواد اللي اضرب ف وشه فتح مطوته وجاي يغز فارس
سيف ضربة بالرجل وقعه ف الارض ودخل
رفع اخوه ونفض هدومه وفجأة نزل ضرب
ف الي وقفين قدامه دمدم وشهم وكسر
عضمهم وهو اصلا مغلول وبعدين بص لفارس وقال
3

: فين الخو* الي عااايز يركب
1

فارس شاور عليه

سيف سحله من ليقته : حبيبي ..ونزل بالقلم نور علي وشه وهو بيكمل... .انت بقا الروش اللي هتجيب من الاخر ونزل بقلم تاني اقوه من اللي قبليه..... ..دكررر انت اووي لما تقف تلسن علي واحده والراجل الي معاها مش مالي عينك.. وقلم نزل قوي من الي قبليهم.... .يلاا اديك اتقل منك يا دكر

خلص وزقه الواد ع الارض والواد خلصان

سيف بصوت عالي وخشونه  : اي حد هيوذه شطانه ويفكر يستظرف علي اي حد تبعي هو حر.. اوعوا تقولوا دا اجنبي وجاي من براااا... ولا يغركم العز والهيلامان ده لاااااا ده انا جايبها من تحت اووووي قد اعذر من انذر المرا الجايه مش هكتفي بضرب... المره الجايه هيبقا فيها كسرة عين ونفس.... يلااااا كله واحد يروح يشوف مصالحه
8

وضرب واحد منهم بالرجل والباقي خدو صاحبهم وجريوا

ندي ودموع في البلكونه من اول الخناقه كانوا وقفين يتفرجو بعد ما سمعوا الصوت العالي ..

ندي بتشجيع :  الحقي الحقي الواد الي كنت بقوله كوكو ده انا الي طلعت كوكو الواد شلفطهم... احيييه نزل الباشا كمان....يا نهااري يا نهااري... ده سحالهم يا بت يا دودو دا اللي كنت فكراه اجنبي ده سيلفر ده سيلفستر استلون ف نفسه شايفه ي بت بيرفع رجليه ازاي كانه بيصارع
8

ودموع ترد عليها : هو مين ده دهه سيلفر!!؟ ده الي من فرنسا...  مين دول؟؟؟ ..دول اخوات البسكوته ده انا اللي بسكوته ..ده فارس الالفي ..ده عربجي  الالفي
6

وفضلو يتكلمهوا طول الخناقه لحد ما انتهت وصقفوا بنبهار وحماس : وااااو تحفه تحفه رضا رزق ف نفسه اوي
3

حسين بخشونه : ما تحترمي نفسك يا مرا منك ليها يلا غوروا اخفو علي جواه حريم عايزة الحرق
12

لسه ندي هترد دموع مسكت ايدها برجاء ودخلت بيها ع المطبخ تكمل غدا التور

..
سيف طلع بيهم الشقه وغير هدومه وغسل ايديه ووشه ومسح علي شعره وطلع

: هو ايه الي حصل والواد الزفر ده  نكشك ليه

فارس وهو بيقفل السلسله بتعته ولبسها

: انا راكب انا وياسمين ع المكنه ولقته بيقولي كبيره عليك وهات انا اركبها وكلام ابن مرا زيه
2

سيف ضربة بالبنيه في كتفه

: مانت غلطان برضو جاي تركب اختك وراك مكنه ف حارة زي دي اكيد كله هيلسن عليكم.. وهي ام العربية الي مرزوعه تحت دي اشتكتلك ف حاجه.. ع العموم خلصت يلا يلاا عشان متتأخروش اكتر من كده

ونزل سيف وصلهم البيت بالعربية بتاعته ومرديش ينزل وقال انه هيروح يزور يوسف

.....

بعد شويه كان واقف قدام قبر يوسف  وقراء له الفاتحه وبدأ يتكلم معاه وكأنه أقف قدامه

: عاامل ايه ياصحبي وحشتني يا يوسف...مكسوف اقولك اني  انا بقالي يوم اهو مفكرتش فيك ..حقك عليا  مانت لو عرفت ان الي شغلني عنك مرا هتشخرلي... مش اي مرا ..لا دي متجوزه كمان هههههه عارف عارف اني مش بيهمني بس دي غير يا صحبي....   وبعدين مش انت الي كنت بتدعي عليا اقع ومحدش يسمي عليا يا زفت اهو وقعت وقعه منيله بس متخفش اخوك اسد وزيها زي غيرها يعني....سكت دقيقه وسرح وهو بيكمل... ..غير مين بس يا صحبي ده انا مش قادر انسي تفاصيل جسمها لما شوفتها من شباك اوضتها مع اني شوفت كتير غيرها برا وجوه ورسمت اكتر بس دي غيرررر.. ..طب بس خلاص خلاص متزوقش وربنا لفيت بسرعه وملحقتش اتفرج بس هي لمحات يعني حاجه كده طشاش هههههه... حبيبي يسطا تسلم ده زوقك مانا مش منحرف اوي زي زمان برضو .. كبرنا وعقلنا و توبنا وندمنا على ما فعلنا هههههههه
8

وقعد يتكلم مع يوسف ويهزر ويرد علي نفسه كأن صاحبه قدامه هو كده بيصبر نفسه علي فراقه وهو بيتكلم مع صورة يوسف الي علي قبرة .
2

وبعد شويه خرج بعد ما ودعه وفضل يلف بالعربية ف شوارع القاهرة زي المره الي قبلها وركن قدام النيل وولع سجارا وفتح الباب وقعد يقلب
ف الفون بتاعه لحد ما وصل لحساب
دموع الي عملاله متابعه وتابعها هو برضو
وفضل يقلب في صفحتها لقي اغلب الصور علي صفحتها لقطتها وللورد بتاعها لصور اعلانتها الي بتصممها ومن النادر لما يشوف صورة ليها
غير صور جماعيه ف الشركه ..

روح سيف علي الساعه 12 فتح باب الشقه بهدوء ودخل خد شور ولف الفوطة علي خصرة وراح ف نوم عميق

...

و تاني يوم الصبح صحي على دوشه وصوت عاالي وتخبيط قام مره واحده  ووو
سيف قام من النوم على صوت دوشه عاليه وعيال بتصوت وترزيع وتخبيط راح ناحيه شباك الصاله المفتوح على شباك صاله دموع ولقى المهرجان ده عندها

دموع كانت بتجهز نفسها ونازله الشركه على الساعه 8:00 تقريبا وسمعت صوت تخبيط على الباب فتحت لقيت اخوات جوزها وعيالهم وحماتها طالعين عليها وفي ايديهم شنطه ومن غير ما تسال عرفت ايه اللي جوه الشنط من الريحه الزفاره اللي وصلت لحد عندها
2

حماتها بخبث :  ايه على فين يا ست الحسن اخوات جوزك جايين عندك هتسيبي ضيوفك وتنزلي

دموع بعصبيه مكبوته : لا ازاي يا ماما تفضلوا.. دا  البيت بيتكم.

دخلوا ريا وسكينه ودي هتكون اسميهم معانا نظرناً لصفاتهم

دخلو هما وامهم وانتشروا في الشقه بدون اي خجل واللي فتحت التلاجه تقلب فيها واللي فتحت الشنط وطلعت الفسيخ والرنجه السردين في نص الصاله وقعدت.... واللي دخلت المطبخ وخلته زريبه بعد ما كان بيلمع وريحته كلها زفاره والعيال انتشروا في الشقه زي الوباء
4

دموع دخلت الاوضه على حسين بقهر

: حسين حسين قوم عايزاك

حسين فتح عينيه واتكلم بخشونه

: في ايييه  ابوكي مات ولا ايه  بتصحيني كده ليه

دموع بغصه :  اخواتك وامك بره وجايبين اكل بحري معاهم وقلبوا ريحه الشقه... المهم مش دي مشكلتي... المشكله ان انا عندي شغل ضروري النهارده و لازم يتسلم.. وبعدين حد يجي عند حد بدري كده بدون اذن

حسين اتعدل بعصبيه ومسكها من اديها جامد

: انتي اتجننتي يا بت.. انتي عايزه اخواتي يستاذنوا قبل ما يجوا شقتي شكلك اتهبلتي وبعدين ك*ام الشغل ما تستاذني يا اختي عملالي  فيها رئيسه الوزراء

خلص كلامه وزقها ونفض الغطا عنه ووقف وقال وهو ماشي اتجاه الحمام

: يلا  غوري حضرلي غيار داخل اتغسل داهيه لاصبحك ع الصبح يا بومه

دموع اتقهرت من طريقته لكن للأسف ما باليد حيله وقفت دققتين تهري وتنكت في نفسها وبعدين  غيرت هدومها بعصبيه واستاذنت من الشغل ولبست جلابيه بيتي واسعه  مش ناقصه كلام من العقارب
وطلعت لحسين غيار وطلعت تلم من ورا عيالهم المعفنه اللي بهدلت الشقه وبقت تكلم العيال بهدوء ما فيش فايده والعيل مش بيسمع الكلام بقت تجري وراهم في الشقه ورايا واسكينه مبسوطين وعلى مزاجهم اللي بيحصل لا وكمان بيسلطوا العيال عشان يجننوها اكتر

دقايق و حسين طلع صبح على امه واخواته وقعدوا ياكلوا مع بعض

حسين بص لدموع وهو بياكل بصله وقال

: تعالي كلي يا سنيوريتا دموع

دموع بصتله بقرف  وهي خلاص هيغموا عليها من الريحه

:  لا بالهناء والشفاء ما اقدرش أكل الحاجه دي وانت عارف

اخت حسين الصغيره برفعة حاجب ونظرات شماته

:  الله يرحم ميه الفسيخ و الملوحه اللي كنت غرقانه فيهم

دموع بصه لحسين بقهر وعتاب وفي بالها
5

" دي اخرتها يا حسين بتستاهين بجرحي اللي عريته قدامك وبتطلع سري عشان في الاخر اخواتك تعايرني بيه "

وبلعت غصتها وبصت بعيد عنهم.... حسين بص لاخته بغضب وجز على سنانه وما تكلمش شويه  وخلصوا حفله الزفاره بتاعتهم وقامت دموع عملت لهم شاي وهي خلاص هترجع من منظر مطبخها وطلعت بالشاي قدمته ليهم
4

اخته الكبيره خدت منها كوبايه الشاي وبتشمها وهي بتقول

:  ما اعرفش ليه سبحان الله بقرف منك ومن اكلك وشربك
1

دموع ببرود :  خلاص مش عاجبك ما متشربيش ده اللي ناقص كمان

حسين بصوت عالي :  دمووووع
1

ريا تمثيل :  هو ده اللي قدرت عليه يا اخويا.. اختك الكبيره بتتهان في بيتك وانت قاعد تتفرج
1

حسين وقف :  والله انتوا حرين في بعض انا ورايا شغل ومش ناقص رط حريم ع الصبح... يلا انا نازل الورشه ادعيلي ياما
1

دموع كانت بتبص ليه برجاء عشان ما ينزلش ويسيبها معاهم لكن ما عبرهاش..... دموع قعدت بقهر وبصت جمبيها لقت ابن رايا عملها في الارض رحت مصوته بصوت عالي

: ااااااييييع.. الحقي ابنك عمل حمام في الارض وبهدل الدنيا بقذرته

ريا ببرود :  انتي مش شايفاني بشرب الشاي لما اخلص ان شاء الله

دموع بقرف : يا بنتي  الحقي دا  بيلعب في البيبي بتاعه
7

ريا بنفس البرود اللي. قاصده تستفزها بيه

: والله مش عاجبك قومي امسحي انتي  وشطفيه واغسلي بنطلونه
4

دموع بشمئزاز

:  يييييع انا لا يمكن اعمل كده انتي مجنونه

ريا وقفت بردح  : يع ومجنونه الله يرحم يا اختي ما تنسيش احنا جايبينك من فين يا كسر الحريم يا عره يا ام بطن بور دا احنا جيبينك من وراه الجموسه يا بت....  انا شخة ابني ياااااع ده انتي حتى مش عارفه تجيبي حتة عيل زيه يا اختي لا وقرفانه قوي ما تنسيش الجيله بتاعة البهايم اللي مرات ابوكي كانت بتخليكي تشيليها بايديكي الحلوه اللي فرحانه بيهم وبضوافرك دي يا روح امك

كل دا كان بيحصل قدام سيف في الشقه التانيه اللي كان متابع الأجواء من اول ما صحي كأنه بيتفرج على مسلسل في حاره شعبيه او فيلم قديم.. وكان بيعلق في باله على كل مشهد بيشوفه
3

واول ما ريا ابتدت تردح قال

:  ايه البلاعه اللي اتفتحت دي.... الله يحرقك.. وليه قذره ده انتي  لو كلب شاخخ في بقك مش هتتكلمي كده .....شخة ابنك ياع لاء  يا ك**مك شخه ابنك بلسم جروح .... وخبط ايد بأيد وهو بيكمل وهو باصص على دموع..... انا مش عارف مال البسكوته دي بشخاخكم يا عيله معفنه وايه اللي زنقك وسطيهم
13

عند دموع وقفت بغضب وهي خلاص جابت اخرها

:  امشي اطلعي برااا مش كفايه مستحمله قرفكم من صباحيه ربنا كمان هستحمل لسانكم الطويل وقله ادبكم... لحد هنا وكفايه اطلعي من بيتي
3

وقفت حماتها  بكل تجبر وبصوت عالي

: بيت مين يا ام بيييييييت.... ده انت اللي تغوري بره وهم اللي يقعدوا... دا بتنا يا وسخه

دموع بنفس الغضب :  لا دي شقتي انا وانا اللي اقول مين يقعد ومين يمشي

وقفت سكينه راحت زقه دموع لورا وهي بتقول بغل و رفعة حاجب

: انتي بتكلمي امي انا كده ده انا هطلع ميتين امك

دموع بغضب وهي كمان بتزقها

:  ما تمديش ايدك واحترمي نفسك انا ما غلطتش.. وسيرة امي لو جت تاني على لسانك مش هيحصل طيب... اوعي ايدك دي
2

وزقت ايدها اللي ماسكه الجلابيه راحت سكينه بصلها بغل وراحت ماسكاها من شعرها وهجمت عليها
1

ودموع بقت تصوت على اخرها وهي بتحاول تدافع عن نفسها و دخلت رايا  مع اختها و هم الاثنين بقوا يضربوا فيها بغل.... جرحوا ايديها ورقبتها بضوافرهم وقطعوا شعرها وعضعضوها وهم متغاظين من جمالها ومن رقتها وعايزين يشوهوها قطعوا جلابيتها ومناخيرها نزفت وشفتها اتجرحت وبقوا يضربوا بايديهم في بطنها وظهرها دموعي تفشفشت وامهم الكبيره عامله نفسها بتحوش وهي بتضرب معاهم من تحت لتحت والفرحه والشماته مش سيعنها
8

وسيف ع النحيه التانيه هيتجنن وعنيه مبرقه وكان هيخرج برا شقته ويروحلها ينقذها من الوحوش دي بس وقفه دخول حسين اللي نسي محفظته ورجع يخدها وشاف المنظر اللي كان عباره عن

دموع مرميه في الأرض بتصوت وبتنزف  وخواته وامه فوقيها وهرينها ضرب

جري عليهم وهو بيزعق وبيشتم وهو بالعافيه بيحاول يسحب دموع من تحت اديهم

: وسعي ياااابت.....بس يا وسخه منك ليها.... يا بت كفايه هتموتيها.... اوعي يابت الكلب من عليها... اوعيييي ياما انتي بتضربي معاهم.... يا بت سيبي شعرها طلع في ايدك..... الله يحرقكوا بجاز وسخ يا شيخه ع الصبح...ما تبس يا مرا منك ليهااااااا وعمال يلطش فيهم يمين وشمال
8

بعد فين وفين بصعوبه لما قدر يشلها من تحت اديهم ويبعدها عنهم وهي خلصانه وبص عليها وصعبة عليه اوي منظرها وهي متبهدله كده و هدومها اتقطعت وشعرها بقا حوليها في كل حته وانفها وفمها الاتين نزفين دم دا غير العضات اللي متفرقه على جسمها غير الخرابيش

بصلهم بغضب وزعق بصوته الخشن ونظراته المهيبه

: يلا على برااااا يا بنت الكلب منك ليها وليكم رجاله يترد عليها يا زباله ... يلاااا غووووروو

البنات وهما كل واحده بتلم حاجاتها وعيالها

: ماشى يا حسين بقا بتطردنا احنا وامك عشان خاطر المحروسه... منغير ما تعرف حتى عملت ايه

امه : حصره عليك يا دكري... سحرتلك بنت حسنيه خلتك علي اخر الزمن تطرد امك واخواتك

: ماشى يا خويا سيبنهالك انت ومراتك وحسبي الله ونعم الوكيل
6

فضلوا يبرطموا لحد ما خرجو ورزعوا باب الشقه وراهم وهو مش راضي يرد عليهم وكلن بيبصلهم بغضب لحد ما خرجوا ونظراتوا اتغيرت وهو بيبص لدموع بحزن وتعاطف معاها دموع اللي كانت بصاله بصدمه واول ما قرب منها وحط اديه عليها راحت زقه اديه وهي بتقول بقهر

: هو دا اللي قدرت عليه...طردتهم وبس كده وخلصت الحكايه
3

: اهدى يا دموع انا عارف ان معاكي حق.. بس صدقيني انا مش هسكت انا هخلي كل وحده فيهم جوزها يحاسبها

قالها وهو يحاول يقرب منها راحت دموع زقاه تاني وهي بتقول.

: لا والله!!!؟؟؟... وانا هستفاد ايه لما كل واحده جوزها يتخانق معاها فين حقي اللي هيبقا جهه

: يعني عايزه ايه يا دموع مش فاهممم.. عايزني امسك في اخواتي وامي اعجنهم قدامك عشان ترتاحي وحقك يبقا جهه

دموع وهي رايحه اتجاه باب الشقه

: لا خلي عنك انا هعرف اجيب حقي كويس... وديني لبيتهم في الحجز الليلادي... انا هنزل دلوقتي بحالتي دي أعملهم محضر في القسم
6

: استهدي بالله بس يا دموع قسم ايه ومحضر ايه من امتى واحنا بتوع الكلام دا... اهدى بس يا بت الناس وانا هنفذلك كل اللي انتي عايزاه

وقفت دموع قدامه بصتله في عينه وقالت

: اخواتك وامك ميدخلوش الشقه دي تاني طول ما انا عايشه  ولا يتدخلوا ف حياتنا تاني ولا تسمعلهم ولا لينا علاقة بيهم تاني يا كده يا اما هنزل اعمل المحضر واللي يحصل يحصل حتى لو هطلق فيها

حسين بصلها لقها في وضع مش هتبقل في النقاش ومش هتقابل تنفذ غير اللي في دمغها وبصراحه هي معاها حق

: ماشى يا دموع  انا هعملك كل اللي انتي عايزاه بس اهدى وادخلي خدي دش دافي عقبال ما اوصل الصيدليه اجبلك مرهم للكدمات دي ولازق طبي عشان الجروح اللي في جسمك ... وبالمره وانا طالع هعدي على امي ابلغها بالكلمتين دول اللي اتفقنا عليهم

اومأت دموع ودخلت الحمام وهي لسه دموعها على وشها وكمان بسبب جسمها المتكسر

ونزل حسين... وكل دا وسيف كان واقف من اول الموضوع وكان مبسوط اوي وبيشجعها في سره لما قالت هتنزل تعمل محضر بس رجع اتعصب لما لقا انه عرف يسكتها ويخليها تتراجع وتعصب اوي من دموع وقفل الشباك ودخل
6

بعد شويه رجع حسين وفضل مع دموع ساعتين بيراضي فيها وحطلها المرهم واللزق وسمع منها كل الي حصل و غمضة عنيها ونامت من غير كلام حسين فضل قاعد جمبها لحد العصر مستنيها تقوم عشان يطمن عليها ... وفي الوقت دا كانت ندا خلصت شغل وطبعا راحت علي دموع على طول عشان تعرف مجتش ليه الشغل انهارده.. واول ما خبطت وفتحلها حسين وشافها نفخ وقال

: هي كده كملت هو اليوم كان نقصك انتي كمان

ندى بابتسامه سمجه

: الله يسلمك يا حسين باشا طبعا هتفضل ادخل امال انا جايه ليه
4

قالتها ببرود وتخطتته ودخلت الشقه حسين رزع الباب وراه ومسك الفون ورن ع اجواز اخواته

: خمس دقايق ولقيكم تحت عند امي
والا وربي هرتكب جناايه انهاردة

اما ندي اول ما شافت منظر دموع جريت عليها بخضه

: ايه يا بت اللي عمل فيكي كده... هو مد ايده عليكي تاني اللي ما يتسما وديني لوريه

: لا لا استنى و اهدي بس مش حسين والله اللي عمل فيا كده...اقعدي وانا هحكيلك اللي حصل..

حسين سمعهم وبعصبيه فتح باب الشقه ونزل ورزع الباب وراه

قعدت دموع تحكي لندي اللي حصل بالتفاصيل وندي اتجننت وصوتها عالي وقعدت تشتم وتسب فيهم وسيف ضحك علي طريقتها وقال في عقله  دي فعلا الي كانت هتسلك مع جوز العقارب مش دموع وهو سامعها من الشقه التانيه الي كل شباك فيها ف وشه شباك من شقة سيف ...
7

ندي وقفت بغضب : وديني ما هاسبهم يا انا يا هما ريا وسكينه ولاد الكلب انتي ازاي محبستهمش ونيمتيهم علي البورش ولاد الوسخه دول

دموع مسكت ايدها : اقعدي بالله مش قادرة اقف ومش قادرة اتخانق ومش قادرة اتكلم اصلا وبغصه ..بصي خديني ف حضنك وبس
هو ده كل الي انا محتجاله دلوقتي

ندي الدموع لمعة ف عنيها وحضنت صحبتها بحزن وهي بتدعي من قلبها ربنا يهون عليها ...

نزل حسين وخبط علي امه وفتحت له وهي عمله نفسها زعلانه : ايه لسه فاكر ان ليك ام تسأل فيها بعد ما رضيت السنيورة

حسين بغضب : اماااااه شغل التلت ورقات ده فكك منه انا عرفت كل الي حصل ف بلاش نلف وندور علي بعض ومسمعتش منها بس لا ده انا كماان شوفت بعيني.... و سيبكككككك من ده كلو انا مراتي لو غلطت ليها راجل
يترد عليه مش يروحوا هما يضربوها كأنها متجوزة سوسن  بس وديني الي هتعتب باب شقتي تاني لكون قاطع رجلها ومحدش يدخل فيكم وانتي اولهم ف حياتي تاني كفااية اوي الي انتو عملتوه ..

دخل ف الوقت ده نسايبوا وهما قلقانين من صوته العالي : خير يسطا حسين في ايه

حسين لفلهم بغضب : في ان مراتي اضربت وطلع ميتينها بسبب حرمكم وفي قلب شقتها وانا بقا عايز حقها

جوز الكبيرة : حقك يسطا حسين وانا مراتي هعرف اربيها ولينا شقه تلمنا يلا قومي فزي قدامي

جوز الصغيرة : حقك هيرجع يا حسين كده كده دي وليه ولا بترحم ولا بتخلي رحمت ربنا تنزل

حسين وقف وهو بيشمر كمه : لا مهو انا مش خو* وانتو رجاله وزي ما شوفت مراتي بتضرب انتو كمان هتشوفوا حرمكم وهيا بتضرب وجبتكم عشان محدش يقولي انت مديت ايدك ع مراتي ليه
ولي هيتكلم دلوقتي هحطه فوقيهم
7

وخلع حزامه ونزل ضرب ف ريا وسكينه قطعهم وصوتهم كان واصل اخر البيت وندي كانت بتتمزجك علي صريخهم وبتضحك بشماته ودموع ابتسمت وهي بتعض ع شفتها واخيرا  حسين نصفها لاول مره من سنين ..
7

شويه ورن فون ندي و ردت : ايوة يا لوكه عامله ايه يا روحي ..بجد والله طب انا جيالك سلام سلام

دموع مسكتها لما شفتها وقفت : علي فين بالله خليكي شوية

ندي : ملك بنت خالتي عندنا وبقالها كتير مجتش من ساعة ما طلقت ووحشاني

دموع بحب : طب ما تخليها تيجي هنا هي كمان وحشتني اوي وبالمره نتكلم معاها شوية بدل نفسيتها الزفت

ندي : ونبي ياختي انتي اللي عايزة اللي يتكلم معاكي يومين متوصلين بعد العلقة اللي خدتيها دي

دموع ضحكت : معلشي اهو نخفف عن بعض وعميه بتزين لمجنونه

ندي ضحكت وتصلت على ملك وقلتلها تيجي عند دموع مستنينها

دموع فردت ضهرها ع السرير  : قومي بقا خليكي جدعه اعملي اي منظر ف الشقه حولي تلمي بس كده من ع الوش ..كباية عصير شوية تسالي انا مش قدرة اقوم اي حاجه يعني

ندي وقفت : الشقه وانا دخله كانت فلة هقوم اعمل عصير

دموع بستغراب : فلة ازاي بس معلش دي كانت مزبله

ندي رقصة حوجبها : شكلها حسنيه الداده اشتغلت جواه حسين وحن عليكي وروقها

دموع وقفت : لا ده انا لازم اشوف بنفسي بقا

طلعت ندي مع دموع وانبسطت من نضافة الشقه وريحتها الي كلها معطر بريحة التوت البري وبتلمع زي ما كانت بالظبط
6

دموع ضحكت بحب : عشان تعرفي بس انه لسه بيحبني
5

ندي اومأت : ماشي ياختي اتنيلي بس بيضحك عليكي زي العيال وبيلفك لفت هداية بحركتين من بتوعه

ودخلت المطبخ تعمل العصير فتحت التلاجه وبصوت عالي : دموووع انتي متاكده انك عندك فاكهه تتعمل عصير بعد الديناصورات الي كانت عندك دي ..

دموع ضحكت برقه سيحت الي قاعد بيدخن وباله معاها

: اعملي اي حاجه يا ندي مش شرط عصير يعني
6

ندي شغلت الكاتيل عشان تعمل نسكافيه وبسخرية 

: احمدي ربنا يا دودو سابوا الشاي والسكر عااالم اوباش
3

دموع ابتسمت بهدوء وهي مرتاحه نفسياً وبتشم ريحة الشقة براحه ..

......

تحت عند حسين طلع بعصبيه وقفل الباب وراه بعد ما نفض رايا وسكينه علقه هيفضلوا شهر يتعالجوا منها وهو بيقفل الحزام وخبط ف مالك الي دخلت من باب العمار عشان تطلع لدموع وبلمت مكانها

وتاهت ف ملامحة الرجوليه الخشنه وعروق ايديه ورقبته النفرين من القميص المتشمر وزرايرة المفتوحه وفتحت فمها بزهول ..
8

حسين بخشونه ونرفزة : هتفضلي متنحه كده كتيير اوعي من وشي عايز اطلع

ملك قفلت فمها بصدمه وبلعت ريقها بتوتر وبقت تروح كده حسين يروح كده وفضلت يمين وشمال كل ما حسين يروح اتجاه هي تروح قدامه ..
7

حسين بعصبيه : انت يا بت اهمدي ف مكاان قرفتيني اوووعي كده

وزحها بايده علي جامب وخرج يدب ف الارض وملك حطت ايدها علي قلبها بخوف وطلعت الدور التالت زي ما ندي وصفت لها وخبطت علي باب الشقه بتوتر

فتحت لها ندي وسلمت عليها ودخلوا مع بعض لدموع الي استقبلتها بالاحضان

ندي بستغراب : ماالك يا بت مش علي بعضيك ليه

ملك بخوف : قبلت واحد وانا دخله كان حلو موت لحد ما فتح بوقه من بعديها عينك ما تشوف الا النور غسلني.. غشيم غشومية تخوف .

دموع حطت ايدها على وشها بخجل وندي ضحكت بسخرية : لا ده حسين باشا الطرنش بتاعنا وزوج المرحومه
7

وهي بتشاور علي دموع

دموع بحنق : اخص عليكي يا ندي حسين طرنش
11

ندي بنرفزة : وبالنسبه للمرحومه دي مزعلتكيش وبعدين انا فعلا غلطانه ده مش طرنش ده بلاعة عمومي دي بتقولك غسلها وهو ميعرفهاش اصلا

دموع ضحكت : حقك عليا انا يا كوكو هو بس متنرفز حبتين

ندي تمتمت بسخرية وسكتت هتعمل ايه صحبتها ف عالم موازي اصلا .

قعدو البنات يدردشوا مع بعض لحد ما فتحوا موضوع طلاق ملك ..

دموع بهدوء : بس انا حبة اقولك مش معني انك مطلقه ان حياتك تقف علي كده انتي لسه صغيرة وزي القمر وقدامك المستقبل طويل ..وكتير يتمنوكي يا لوكه

ملك بحزن : انا مش علي كتير ولا قليل يا دموع انا نفسيتي ادمرت وكرهت كل الرجاله بعد اللي شوفته انا كنت بتعذب وبتهان وبتضرب وبعاني مع راجل مريض اكبر مني بعمر وكل دا وانا يدوبك عندي ١٨ سنه  وف الاخر طلعت انا المعيوبة وانا الي مش بخلف ورماني زي الكلبه لما اعترضت علي كلامه وقلتله العيب منك مش مني انا كشفت كذا مره روح انت اكشف وراني الويل وهو بيقولي انتي بتقوليلي اني مش راجل يعني
3

ندي بغضب : ده حيوان ابن وسخه عنده الرجوله بالخلفه ده القطط في الشوارع بتخلف يا غبي
4

دموع شورة لندي بعنيها : بس ده برضو مش سبب انك توقفي حياتك وتتعقدي بالشكل ده صوبعك مش زي بعضها يا لوكه

ملك  : طب بصي هسألك سؤال وانتي تجوبي معلشي لو كنت هتدخل ف حياتك

دموع اومأت : لا ولا يهمك عاادي

ملك : اول يوم جواز ليكي انتي طبعا كنتي قلقانه ومتوتره وخايفه صح

دموع اومأت بهدوء

ملك كملت  : طب جوزك اتعامل معاكي ازاي جوبيني ومش لازم تفاصيل منعا للاحراج

دموع بشرود : عاملني بكل حنان الدنيا وبالهداوة وسبني براحتي كان مهتم بيا وبإحساسي

ملك بغصه ودموع اتحجرت في عنيها

: انا بقا اغتصبني بعد ما ضربني وموتني عملي تهتك ف المهبل فضلت شهر بتعالج ويريت وقف الي كان بيعمله لا فضل يغتصبني يوم بعد يوم لحد ما بقت عنده عااده يربطني زي الحيوانه ويمارس
عليا ساديته وامراضة النفسيه كان بينتهك
انوثتي وشخصيتي وبراءتي و كرمتي وروحي هشمها .
3

دموع حضنتها بعبرة : بس يا حببتي خلاص حقك عليا اهدي انا اسفه فعلا مفيش حد يقدر يحس بمعانتك غير الي عاش نفس ظروفك ..

ندي بصت لها بستغرب و بتسأل ( الي هو انتي بتقولي كده ليه يا دموع انت حصل معاكي كده؟! )

دموع بلعت ريقها وربتت ع كتف ملك

: فعلا اللي يشوف بلاوي الناس تهون عليه بلوته ..وبصة لندي بمغزي .. ده حسين علي كده طلع ملاك وانا مش عارفه

ملك مسحت عيونها : ربنا يخليهولك يا قلبي

ندي ببرود : ملاك الموت يا قلبي
7

دموع ضحكت : لا لا والله ده حنين اوي هو طبعا اوقات كتير عصبي بس طيب وبيحبني وبيطول بالو عليا

وفضلت تحكلهم مواقف حصلت ف سنين جوازهم الاوله وخروجاتهم والهدايا والاهتمام والضحك والهزار والغيرة والدلع حاجات كتير ملك كانت محرومه منها وكانت بتسمع بنبهار عن شخصية حسين
الي زي ابطال الروايات الخياليه زي ما بتقراء
8

دموع كانت بتحاول تطمن ندى عليها وتواسي نفسها بذكرايات قديمه اتدفنت وهي ف عمر العشرين ومن
بعدها بدت معانتها كانت محتاجه تفتكر
الايام الحلوة عشان تقدر تكمل متعرفش
انها بتزين لوحده تانيه جوزها وشخصيته لوحده 
اتحرمت من الكلام ده كله
13

ع الاقل دموع زي ما حكت
الحلو كانت تحكي الوحش والمشاكل عشان الحياة
مش وردي مع حسين زي ما بينت لها
بدون قصد منها .
7

دموع بضحكه : الصورة دي كنا في الملاهي وكان جيبلي غزل بنات
1

ملك شافت الصورة وهو حضنها بتملك وحاطت رجل ع رجل ودموع بتبصله بحب وغصب عنها اتحصرت علي وردة شبابها
الي اتقطفت ف عمر بدري لسه مكملتش العشرين مع راجل قد ابوها موتها بالحياة
4

ندي وقفت : طب يلا بقا يا كوكو نشوف خالتك احسن زمانها خلصت الغدا لوحديها

ملك اومأت وهي لسه بتقلب ف صور دموع وحسين ..
2

ودموع مبتسمه لها بحب مفكره انها خرجتها من المود متعرفش انها دخلتها عالم الاوهام ..
2

وسمعوا باب الشقه اتفتح وحسين داخل بيتنحنح ندي ودموع وقفوا وملك قامت منفوضه وتوترت لما سمعت صوته وحست بيه بيقرب ..
3

دموع بهدوء : تعالي يا حسين سلم علي ملك بنت خالة ندي

حسين رما المفتاح ع جمب : اهلا وسهلا

وبص ع ملك بتهكم : سبحان الله دي بنت خالتك ازاي
1

ندي ببرود : قصدك ايه يا حسين
3

حسين : قصدي ايه اللي جاب الهبل لخبث الافاعي
5

ندي اتخصرت والحاجب اترفع: افاااااعي

حسين بسخرية : بالظبط اهو هو ده عليكي نور

ودخل اوضته ..

ندي بنرفزة اومأت : ماشي ماشي يا حسين يلاا يا ست الهبله خالتك زمانها خلصت المحشي انا جوعت يلا بدل ما ارتكب جناايه ف ابن الافعي الي دخل

ملك ضحكت هي ودموع : تصدقي وانا كمان جعاانه اووي

ندي وهي معاها ع باب الشقه : ابعتلك محشي

دموع : تؤتؤ ماليش نفس اكل محشي ..اممم نفسي ف بيتزا
5

ندي : خشي نامي يا دموع علي اساس اني سيحس باشا هيجبلك بيتزا

ملك : وليه لاء تطلب منه وهو اكيد مش هيتأخر مع دودو القمر
4

دموع حضنته : حببتي حببتي ..

ودعتهم من ع الباب وندي حضنتها وبخفوت قالتلها

: انا سبتك تعيشي نفسك الوهم وتضحكي علي نفسك بالكلام وهعمل نفسي مصدقة حوديت الف ليله وليله بس على الاقل زي ما كنتي بينتي لها اني الحياة وردي كان لازم تعرفيها ان كل العلاقات فيها
مشاكل وشد وجزب اه مش زي حياتها
بس عشان منصعبهاش عليها .

دموع دخلت وهي بتفكر في كلام ندي ولمت الكبايات مكان ما كانو قعدين بشرود ونضفت وراهم ..

حسين دخل عندها المطبخ : اعمليلي لقمة اكلها
4

دموع اومأت بشرود ووقفت تحضر عشا خفيف وهي مش عايزة تبين لحسين انها مرضية وان رضها مش بسهولة الدور ده زي ما هو متوقع ..
1

حطت لحسين العشا وسبته ودخلت تاخد شور دافي عشان تخفف اللآم جسمها بسبب الضرب ..

سيف سمع دموع وهي ع الباب وبتقول انها نفسها ف بيتزا وكان لسه راجع من عند يوسف وبيخلع الشوز بتاعه وراه الباب
8

دخل علي النت وجاب رقم اقرب مطعم بيتزا وعمل اردر طلب ليها وليه ..
3

الطلب وصل بعد نص ساعه كانت دموع خلصت العشا ودخلت تاخد شور ..

سيف خد طلبه وحاسب الدليفري وداها بقشيش زيادة : بص يا برنس الشقه الي ف وشي دي هتاخد العلبة دي وتقولهم ده اوردر لمدام دموع ..مين بعته انت متعرفش تمام
6

الدليفري اومأ بفرحه من البقشيش

: تمام يا فندم تماام

وخبط ع باب شقة دموع فتح حسين وخد الاوردر ومسألش من مين وفكر ندي الي بعتته عشان كان سمعهم وكان هيتعشي وينزل يجيب لها ويصالحها بيها .

حسين بسخرية : يلا الي يجي منك احسن منك يا بوومه

ودخل لدموع اوضة النوم وهو ماسك العلبة

: خدي يا دموع
2

دموع قربت بتسأل وبتسمت بفرحه : انا كنت متأكده اني مش ههون عليك انت سمعتني صح البت ملك كان عندها حق لما قالت انك مش هتتأخر عليا في جاحه

حسين ف باله .. اول مره استفاد من وراكي يا بنت الافاعي وبتسم بهدوء : بالهنا والشفي يا دودو وانا اقدر بردو اتأخر عليكي ملك دي فيها الخير والله
3

دموع حضنته وهي فرحانه زي الاطفال

: مرسي مرسي بجد يا حبيبي
1

سيف قفل الشباك بنرفزة وعصبيه
4

: انتو بتتصلحوا علي قفاايا يا ولاد الوسخه ينعل ابو ام كرمتك يا دمووع جيتي بعلبة بيتزا اومال لو جبلك حاجه اغلي كنتي عملتيله تمثااال
13

حسين مسك وسط دموع : هنزل اقفل الشغل الي ف ايدي وجيلك متنميش نصاية بالكتير وكون معااكي

دموع اومأت وهي بتعض ع شفتها حسين دفن وشه ف رقبتها ومص جلدها بشهوة وبعد عنها وهو بيقرص ع مؤخرتها

: يلا نازل شوية وجاي

دموع وقفت قدام المراية تجهز نفسها وفردت شعرها ولبست قميص ستان اورنچ طويل وده بنسبالها قمة الاغراء
8

ورسمت عيونها بالكحل وحددت شفايفها بروچ غامق رشت برفانها السكسي وقعدت علي السرير مستنيه حسين وعدت النص ساعه وعدت ساعه وهي منتظراه وطلعت الصاله تدور علي فونها عشان ترن عليه لقت فونه بيرن ف الشقه 
9

ورسمت عيونها بالكحل وحددت شفايفها بروچ غامق رشت برفانها السكسي وقعدت علي السرير مستنيه حسين وعدت النص ساعه وعدت ساعه وهي منتظراه وطلعت الصاله
تدور علي فونها عشان ترن عليه لقت فونه بيرن ف الشقه

فضلت رايحه جايه ف الشقه بتوتر مش بتحب الانتظار ومن النوع الي معندوش صبر ...

سيف شاف خيال رايح جاي قدامه ف الصاله قرب من الشباك وشافها وشاف تفاصلها وشعرها ملامحها المثيرة جسمها ف القميص والكدمات والخدوش ع اديها لوحة فنيه اجتمع فيها الرقي مع الظلام لوحة جننته وشغلت افكاره وسخنت جسمه
1

وفضل متابعها بشرود وهو بيتأمل كل سنتي فيها بعيون جريئه وهو مش قادر يبعد نفسه ..

دموع بزهق : ماااشي يا حسين هي دي الي نص ساعه وجيلك انا اصلا غلطاانه اني اديتك وش

ولمت شعرها ولبست روب وقفلته كويس وخدت سلة الغسيل وطلعت الهدوم من الغساله وراحت تنشر بدل ما هي منتظره ف توتر ..


سيف ولع سجارا ودخل البلكونه ووقف يدخن وهو عارف انها هتطلع دلوقتي ..وفعلا ثواني وكانت دموع ف البلكونه

ومخدتش بالها منه وهي وقفه تنشر غير لما شمة ريحة الدخان رفعة عيونها وشافت سيف لابس سويت شرت اسود وشعره نازل ع عيونه ودقنه
الكثيفه ع غير العاده وبيدخن بشرود

ومخدتش بالها منه وهي وقفه تنشر غير لما شمة ريحة الدخان رفعة عيونها وشافت سيف لابس سويت شرت اسود وشعره نازل ع عيونه ودقنهالكثيفه ع غير العاده وبيدخن بشرود 

دموع ابتسمت : مساء الخير يا استاذ سيف

سيف رفع راسه على اساس انه مكنش متابعها من ثواني : مساء النور يا مدام دموع

وبص ع الكدمة الي ف فكها : الف سلامة عليكي ..مالك

دموع حطت ايدها مكان الجرح بتوتر : الله يسلمك لا ابدا ده انا اتخبط

سيف ف باله ..والله من نحية اتخبطي ف انتي اتدمدمتي خالص من الحريم السعرانه الي كانت عندك
1

كل ده وهو شارد ف ملامحها دموع رجعت شعرها وراه ودنها بتوتر من نظراته الحادة وكملت نشر الهدوم ..

سيف بهدوء : عملتلك فولو باك على فكرة

دموع ضحكت وهي بتنشر : بجد والله بس تعرف انا اصلا لحد دلوقتي مش مقتنعه ان سيلفر جاري لا وواقف بيكلمني حسه انكم شخصين مش شخص واحد

سيف اومأ : في دي عندك حق احنا فعلا شخصين

دموع بصدمه : بجد ده ازاي

سيف ابتسم بخفوت : قصدي يعني سيلفر ده الشب الي عاش ف فرنسا 20 سنه غير سيف الي اتولد هنا وعاش 17 سنه تقريبا ف الحارة دي ..بس هما الاتنين بيعانوا من نفس الفراق انك تفقدي حد عزيز عليكي دي صعبه اووي
1

وبلع غصته وغمض عنيه بوجع

:.تصبحي ع خير

ورما السجارا من البلكونه ودخل اوضته حتي منتظرش ترد عليه دموع عضت شفتها بحزن هي مجربة شعور الفقد واكتر وحده عانت بعد موت امها وحست بوجعه ..

خلصت ودخلت شقتها خلعت الروب وطلعت ع السرير وف بالها اسلم حل اني انام خلاص الساعه دخلت ع 12 وشوية

سيف نام علي السرير ودموعه نزلت بهدوء حزين وغمض عنيه بيأس وهو عايز يهرب ف النوم ولكن فتح عنيه ع صوت

حسين الخشن وهو بيغني بعد ما دخل الشقه ..

حسين بخشونه : كان يووووم حبك اجمل صدفه لما قبلتك مره صدفه ...يا دوددددددوو

سيف هز دماغه بقرف وحط المخده ع وشه وحاول ينام وفضل يتقلب يمين وشمال لحد ما فتح عنيه بصدمه وووو
دخل حسين وهو بيغني بسمااجه.. دموع غمضت عنيها وعملت نفسها نايمه... حسين قرب منها وحط ايده ع وسطها : ااايه يا دودو نمتي وسبتيني
1

دموع مردتش عليه..قرب من خدودها ورقبتها وبقا يبوسها بوس مستفز بصوت عاالي... دموع فتحت عنيها بعصبيه
4

في نفس الوقت اللي سيف فتح عنيه بصدمه وهو بيتعدل : الله.... كملت مش ناقص غير اني اسمع صوت بوستك اللزجه .. مش كفايه دودو اللي بتقولها بكل سماجه ..وخشن صوته وهو بيقلده..
دودو دودو تور بيجعر.... يا غبي ده اسم دموع لوحده اعزوفه مش محتاجه دلع
19

على الجهه التانيه دموع بعصبيه : بطل رخاامه يا حسين مش بحب الصوت اللي بطلعه ده مزعج

حسين بضحكه : مانتي اللي عسل ولهطة قشطه عايزة تتلهط تتشفط تتاكل اكل يا ابيض يا مقلوز
117

سيف عض ع شفته وهو مغمض عنيه وباين علي ملامحه الاشمئزاز بعد ما سمع الي قاله

: لهطه.. و تتشفط و مقلوز!!؟؟
16

دموع ضحكت بهبل فرحانه بقا لهطه لهطه اللي يجي منه احسن منه
11

: اوعه يا حسين انا اصلا زعلانه تقولي نص ساعه وتتأخر ساعتين انا اصلا غلطانه اني استنيتك

حسين حضنها اكتر وهو بيستتشق رحتها العطره

: امممم.. طب تعالي بقا اما اصلحك يا مهلبية

وهجم علي رقبتها وبقا يبوسها بنهم من خدودها وشفايفها

دموع بصوت ناعم بقت تبعدو بدلع : لا اوعي مش عايزة
3

حسين حط ايده علي انوثتها : طب وريني كده

سيف سمع دلعها وبلع ريقه اللي نشف وحس نار دبت في عروقه غمض عنيه جامد بيحاول ميركزش معاهم   ..
17

حسين دخل صوابعه جواه الاندر وداعب انوثة دموع وخرج صوابعه : ماانتي غرقانه اهو يا محن اومال مالك
12

وهو لسه بيداعبها بصوابعه دموع ئنت براحه وصوت اهاتها بدأ يعلي لما قربت من شهوتها

دموع بشهوة : بوسه يا حسين

حسين خرج ايده من قبل ما توصل لمتعتها

: تؤ فكك بقرف
16

سيف فتح عنيه ع الجزئيه دي : خخخ بتقرف يا ابن الكلب.... راجل غشيم...دي من اولها لآخرها تتباس حته حته.... اوووف استغفر الله العظيم نام يا سيف نااام

دموع عضة شفتها بحزن وكسفه و حسين وقف يخلع هدومه : يلا قومي اقلعي

دموع اومأ بصمت وقفت تقلع هدومها ونامت على  السرير

قرب  حسين وحضنها من ضهرها وفضل يحرك ايده علي صدرها ويحرك رجولته علي مؤخرتها حركات ولا ليها اي ستين لازمه بالنسبلها لحد ما انتصب هو و عدلها على  ضهرها ونام فوقيها

دموع بنعومه : بتعمل ايه هتنام معايا على  طول كده من غير اي مداعبة استني شوية لسه بدري السهره طويله

حسين اخترق انوثتها بغشم : داعبنا وخلصنا
12

وفضل يطلع ويدخل رجولته جواها وهو شغال ع الصامت ومافيش في الاوضه غير اهأت دموع و أنينها الي سخن جسم سيف قبل حسين
14

دموع برغبه

:تعالي نغير الوضع طيب  نعمل وضع اللوتس
ايه رايك
23

حسين بخشونه وجهل : ايه وضع اللوتيس دا.. انتي اتعلمتي  أمور الشرم*** دي منين... اتلمي وبطلي محن خليني اركز بلا لوتيس... ايه مش عجبك اللي بعمله
10

دموع اتعلقت ف رقبته : اممم... خلاص مش وقته...  عاجبني عاجبني اوي كده
1

سيف عمال يتقلب يمين وشمال وهو سامع نعومتها وهمجية جوزها وجهله... وقد ايه كان بيتمني يكون هو الي معاها ويعلمها فنون الجنس والعشق والجنون بيبقا شكله ازاي ع السرير ولا اراديا وهو لسه مغمض عنيه  نام على  بطنه وهو بيقول برغبه اشتعلت جواه
5

 وقد ايه كان بيتمني يكون هو الي معاها ويعلمها فنون الجنس والعشق والجنون بيبقا شكله ازاي ع السرير ولا اراديا وهو لسه مغمض عنيه  نام على  بطنه وهو بيقول برغبه اشتعلت جواه 5

: ااممم.. تعاالي يا دموعي وانا هعملك كل الي نفسك فيه والي يجي علي بالك والي عمره ما جيه ع بال حد.. هبوس كل سنتي فيكي وهبوس الكوكو الي يجنن اكيد و  همتعك يا روحي... وهيبقا اجمل وضع للوتس وانتي معايه ومتعشقه جوايا وف حضني وعيونك الي تفتن في عيوني وصدرك علي صدري
18

وتخيل منظرهم مع بعض

حسين وهو بينهج وهو بيضاجع انوثتها ف حركة
رتيبه روتينيه : اممم. ه... لم عجبك ياختي اوي... كنتي عامله نفسك نايمه ليه بقا... صحيح يبقا عيني فيه وقول اخيه
1

دموع حضنته وهي بتغمض عنيه وبتبوس ف رقبته : مش وقته مش وقته يا حسين انسى كل حاجه وانت في حضني انسي وخليني انسا معااك يا حبيبي
1

حسين رفع رجليها عند بطنها ورفع نفسه عنها وبدأ يسرع ف دفعاته وقوة اختراقه ودموع قربت
توصل لشهوتها الي مجتش من اساسه

دموع بشهوة : اااه اسرع اسرع يا قلبي  ااه.. قربت  أسرع ارجوك

ع الجهه التانيه سيف وهو بيتحرك ع السرير بجنون
8

: اممم.. اهو يا دمووعي اهو ياروحي انا... اممممم... صوت الاه منك جنني. اااه.. اهو يا روووووحي بتحرك جواكي بكل قوووتي.. ااه محتجلك يا دموع
13

دموع بصوت عالي : اااه يلا يلاا عشا

وقفلت بوقها بصدمه لما حسين وصل قبلها وهو بيزمجر بصوت عاااالي دلاله على نزول كامل شهوته جوها  وهي ملحقتش تنزل شهوتها
10

ابتسمت بحزن وغمضت عنيها وهي بتربت علي ضهرو براحه ..
5

سيف اتعدل بصدمه : ازااااي دا يعني... دي مرتحتش اكيد انا متأكد...وبعدين هو دا اخرك عشر دقايق مع وحده زي دمووع؟؟! ده بجد
19

وبعصبيه : انا قولت من الاول إنك مع الشخص الغلط... لا وكانت مستنياه ده انا قولت البيت هيقع بعد ما يشوف منظرك وانت متجهزاله ..
9

وبص ع رجولته الي كانت بدأت تنتصب بسبب اهاتها : كويس انك مقمتش يا غالي نام نام دي رجاله عايزة شوية بنزين وعود كبريت ويتولع فيهم... الي يرتاح قبل مراته ده ..
23

وقام راح المطبخ يعمل قهوة وهو بيولع سجارا

حسين قام من علي دموع ودخل الحمام وبصوت عالي : دموع قومي اعمليلي حاجه اكولها ع ما اطلع
7

دموع وقفت بهدوء و لبست روب علي جسمها وراحت المطبخ .

سيف بسخرية : لا ومهبط كمان يا حول الله
15

دموع دخلت المطبخ ودموعهاا نزلت ف صمت وشهقتها رقيقه وهي بتمسح دموعها بضهر ايدها وتكمل تحضير الاكل وهي بتفتكر ايامها الحلوة مع حسين الي كان
مش بيخلص معاها وهو متاكد من راحتها وكان
بيتعامل معاها بكل رومانسيه وحب
1

سيف كان واقف مراقب خيالها الي ظاهر من وراه سلك الشباك وحزين على حالتها كان نفسه يطلع يحضنها ويطيب خاطرها ويمسح دموعها برقة ..
1

وفضل متابعها بشرود وهو بيشرب فنجان القهوة الي كان هيفور منه ولحقه ف اخر للحظه بعد ما سمع صوت شهقتها ..

دموع حطت الاكل علي صنية وحطتها قدام حسين الي قاعد يتفرج علي قناة رقص شرقي  ..

حسين قرب من الاكل : حريم نصحة بصحيح مش الهبله اللي عندي
10

دموع حطت الاكل وجت تدخل الحمام سمعته وعضت علي شفتها غصب عنها مش بتعرف ترقص ولما عرضت عليه تنزل الچيم عشان تتعلم رقص شرقي مرضيش ورفض رفض قاطع
1

حسين بصوت عالي : ما تيجي تاكلي
3

دموع بخفوت : شبعانه بالهنا والشفا

حسين وهو بيمدغ الاكل : اللي  ياكل علي ضرسة ي دمووع
3

دموع طنشته ودخلت خدت شور وطلعت نضفت من وراه ودخلت نامت علي السرير وراحت ف النوم بعد الصداع الي كانت حساه

حسين زق صنية الاكل بعد ما دخلت الحمام ومسح وشه بعنف : مبقتش عارف اتعامل معاك ي دموع اااخ ي تري
هشوف منك ايه تاني بسبب وعد وعدته ليكي انا
لو اتغيرت عليكي ف عشان انا مبقتش عارف اتقبل
الي وصلتي ليه
5

فلاش بااك

حسين كان قاعد قدام الورشة وبيخلص شغل دخل عليه سواق مكرباص بالعربية بتاعته نزل وهو بيسحب نفس من سجارة : زيت العربية دي حسين

حسين : خلصانه خمسه هخلص الي ف ايدي ي باتع

بعد خمس دقايق السواق : متنجز ي حسسسسين اله انت هتعيش دور صاحب الاعمال ليه

حسين بخشونه : انت بتتكلم كده ليه ياض ي عر *

السواق : انا عر* مش فاضل غير جوز الست الي يتكلم

حسين : انا جوز الست ي بن اللبو*

السواق : اه ي ك**ك لما تبقا قاعد جمب امك والمدام تنزل تصرف عليكم تبقا جوز الست الي بتطلع بالمحزق
والملزق وانت زي الخروف

ونزلو ضرب ف بعض والناس حجزت بنهم بالعافيه بعد ما كان حسين هيموت السواق ف ايده ..

حسين قفل الورشة وطلع قعد ع القهوة بغضب ودمه هيتحرق ..وف باله وبعدين انا هفضل كده كتير
سمعت وسخ الودان من اهل بيتي مش فاضل
غير الاشكال العرة ي دموع كل ده عشان
وعد وعدتو ليكي هطول بالي عليكي لحد
امته انا لو بضربك ف من الي بسمعه ولو
قسيت عليكي ف عشان انا مكنتش متوقع
منك القسوة ي دموع هطول بالي معاكي
للاخر لحد ما اشوف هتيجي منك وتختاريني
وتختاري بيتك ولا هتختاري شغلك ومستقبلك
وروح فتح باب الشقه وعرف انها مستنياه
ابتسم من غير نفس وهو مش عارف يقبلها
ع نفسه ..
6

باااك
5

......

سيف فضل يتقلب ف السرير ومن الاوضة للبلكونه للصاله وهو مش قادر يخرج دموع واللي حصل من باله وفين فين لما نام في وش الصبح وصحي
ع صوت رنة الفون المستمرة بتواصل ازعجه
مسك الفون بنرفزة وهو عايز يسب للي بيرن
شفها امه ومسح وشه وهو بيستغفر

: صباح الخير يا ماما..... مالك في ايه بتعيطي ليه

قال آخر كلام بعد ما اتنفض من سريره لما سمع صوت بكاها

مها علي الجهه التانيه

: الحقني يا سيف.. سالم رجع البيت  قبل الضهر وفجأه اول ما دخل لسه بكلمه لقته وقع من طوله...وانا لوحدي ف المستشفي وخايفه اوصل الخبر لياسمين وفارس وانا حالتي كده تعالي ارجوك

سيف جري  ع الحمام يغسل وشه عشان يفوق

: طب اهدى اهدى يا أمي أنا مسافة السكه وهكون عندك... اهدى بالله ومتخفيش ان شاء الله هيبقا كويس

مها بنهيار : يارب يارب... مش هستحمل يا سيف يحصل فيا نفس الموقف تاني صعب عليا مش هقدر بجد... روح لفارس عرفه براحه وهو هيقدر يتعامل مع ياسمين

سيف وهو بيلبس بسرعه : حاضر حاضر ياامي انا هنزل اهو وهعملك كل اللي انتي عايزاه بس اهدى عشان خاطري

مها خدت نفس ومسحت وشها بغصه : حاضر حاضر يا حبيبي هحاول

: سلام يا حبيبتي

سيف قفل معاها ولبس نضارة الشمس السوده بعد ما كان خلص لبس لبسها عشان يداري إرهاق عنيه ونزل جري على عربيته وصل المكان المركونه فيه َركبها ونطلق بيها وفي الطريق رن علي فارس كذه رنه لحد ما رد عليه

فارس بلهفة : معلش يا برو كنت ف المحاضرة

سيف بهدوء : ولا يهمك ياحبيبي المهم ابعتلي لوكيشن الكلية بتاعتك

فارس بستغراب وقلق

: في حاجه ولا ايه يا سيف

: مفيش يا فارس عايزك بس ف موضوع يلا انجز

فارس بعتله الموقع علي الواتساب ووقف قدام الكلية مستنيه يوصل وسيف متأخرش عليه كتير فارس شاف سيف نزل من العربية وقرب منه

فارس بقلق : طمني يا سيف انا مش مرتاح في ايه

سيف حضنه بهدوء : متقلقش... الحكايه بس ان سالم بيه مرهق شوية وراح المستشفي

فارس تنفض بصدمه : ابوويا ..ابويا في ايه يا سيف ابوية جراله حاجه وانت مش راضي تقولي

سيف هز دماغه  : ابدا والله يا حبيبي انا بس مرضتش اعرفك ف الفون بس هو تمام متقلقش وهيقوم بسلامه انشالله امي قالت انك هتعرف تتعامل مع ياسمين هطلع قدامك انا وانت ابقي حصلني وبراحه وانت سايق بلاش تهور ..يلا سلام

فارس اومأ وركب الموتسكل بتاعه ونطلق بيه بسرعة  متجه للشركه....

...

وبعد شويه كان فارس في الشركة وبيحاول يبان انه هادي ومفيش حاجه ...وكل الي يشوفه وهو داخل الشركة يرحب بيه وهو يهز دماغه ببرود لحد ما وصل مكتب ياسمين وسمع صوت ندي

ندي : ده كده الشغل الي كان مطلوب من دموع طلبت مني اوصله ليكي عشان هي اخدت اجازة مرضيه يومين

ياسمين اومأت : تمام مكنتش تعبت نفسها لحد ما بقت كويسه.. ابقي طمنيني عليها يا ندي بليز

ندي لسه هتتكلم الباب خبط ودخل فارس علي طول  : سووو

ياسمين وقفت بصدمه : يا نهاااري مش معقول هي القيامه هتقوم ولا ايه فارس ف الشركة ازااي

فارس ضحك من غير نفس : عشان تعرفي بس اني بقدم تنازولات كتير الفتره دي... المهم يلا تعالي معاايا رايحين مشوار

ياسمين بستغراب : علي فين وبعدين مش تسلم ع ندي اظن اتعرفته مش كده

ندي اومأت : ايوة اتعرفنا..... ازيك يا كوكو ولا كوكو مين بقا ده انت طلعت بلطجي كبير ههههه

فارس لو ف حاله تانية كان نفخ ريشه بس مش وقته

: الله يسلمك يا قمر ..يلاا بقاا يا ياسمين

ياسمين : تؤ انا مش فاضيه عندي شغل كتير وبابا روح انهاردة وانا لوحدي ف الشركة خليها مره تاني يا فروسه

فارس عض شفته وبخفوت  : ياسمين بابا في المستشفي

ياسمين شهقت بخضه وعنيها برقت  ودموعها اتجمعت

فارس جري عليها : اهدي متخفيش ده شوية ارهاق بس

ياسمين ببكاء : انا من اول اليوم وانا حساه تعبان و بالعافيه سمع كلامي وروح .. بس لو اعرف انه هيجراله حاجه مكنتش سبته لحظه

ندي مسكت اديها بموساه وقالت

: ان شاء الله خير يا حبيبتي متقلقيش سالم بيه قوي وزي ما قال فارس اكيد شوية ارهاق بس خير ان شاء الله 

: يارب يا ندى يارب

: طب يلا بينا بقا عشان منتأخرش زمان سيف وصل

قالها فارس هو بيخدها ف حضنه ونزل بيها قدام الشركه وداها  الخوذه لبستها وركبت وراه وودعتهم ندى و رجعت تاني الشركه وهي مهمومه وكلمت دموع اللي واخده جازه  بسبب الجروح الي في وشها وجسمها.. كلمتها ندى وحكتلها عن اللي حصل وهي كمان زعلت عليهم اوي .

.......

في المستشفى وصل سيف وسأل عن الدور اللي موجود فيه سالم وراحله اول ما وصل شاف تميم ومها قدام الاوضه اللي موجود فيها سالم. .. مها اول ما شافته جريت عليه وترمت في حضنه اللي حتوها

سيف بهدوء : اهدى يا حبيبتي اهدى عشان خاطري و متقلقيش

: الدكتور طول اوي جوه يا سيف بقاله ساعه ولسه مخرجش انا خايفه عليه اوي يا بني

: متقلقيش يا أمي دلوقتي الدكتور يطلع ويطمنا

: كلمت اخواتك انا خايفه يسمعوا الخبر من برا مع ان تميم خد كل الإجراءات اللازمة بس الاخبار بتتسرب

: كلمتهم متقلقيش وجايين في الطريق 

وقبل ما يخلص جملته كان وصل فارس وياسمين اللي جريوا على امهم حضنوها وياسمين انهارت هي ومها في البكاء اول ما حضنو بعض
3

وتميم في اللحظه دي مقدرش يشيل عينه من على ياسمين... وقلبه وجعه عليها كان نفسه في اللحظه دي يخدها في حضنه ويواسيها لكن ما باليد حيله تنهد بهم وقلب مكسور ومتالم بسبب بكاها ونزل يجبلها مايه او عصير بعد ما شفها قعدت علي الكرسي بتعب وحزن
4

طلع الدكتور اللي كلهم جريوا عليه بلهفه

مهما بلهفه وقلق : خير يا دكتور طمنا الله يخليك

الدكتور بابتسامه هاديه : خير يا جماعه متقلقوش... سالم بيه صحته زي الفل.. واحنا عملنا ليه شوية فحوصات وطمنا..
ضغط وسكر ورسم قلب وتحليل دم فحص شامل  والموضوع كله.. الضغط والسكر مش مظبوطين بسبب شوية ارهاق ولخبطه ف الاكل خلت السكر عالي..وطت الضغط

الفرحه هلت على وشوشهم لما سمعوا كلام الدكتور و فارس حضن سيف وهو بيشكر ربنا ونفس الوضع مع ياسمين ومهاا

مهما بابتسامه واسعه : يعني هو كويس صح نقدر نشوفه

الدكتور ببتسامه : ايوة يا مدام مها اتفضلوا هو بخير

دخلت مها ووراه فارس ..سيف قرب من ياسمين ومسك ايدها : تعاالي يا حببتي متخفيش

ياسمين بغصه : خايفه الدكتور يكون بيطمنها بطلب من بابا خايفه يكون فيه حاجه ومداري علينا مش هقدر اخسرة يا سيف صدقني

سيف خدها ف حضنه : اهدي يا بابا متخفيش انا هاخد الفحوصات و وديها لدكتور تاني يطمنا لو ده هيريحك

تميم جاب الماية والعصير وشفها ف حضن سيف وتصلب مكانه وقلبه وجعه من المنظر والدم غلي في عروقه وجز على سنانه وهو بيقول

: طبعا هو ده الي يليق بمقامك يا ياسمين هانم
9

ورما المايه والعصير ف سلة الزباله وطلع بعصبيه وهو مش طايق سيف .

ياسمين اومأت بهدوء ومسحت وشها

: شكرا شكرا بجد يا سيف ع وقفتك معانا

سيف ابتسم بخفوت

: متقوليش كده تاني انتوا عيلتي 

ودخل هو وياسمين شاف مها مسكه ايد سالم وهو تلاشي يدخل معاهم ف الاول عشان تاخد راحتها وفارس نايم جمبه زي الاطفال

ياسمين جريت عليه بلهفه وهي بتبوس ايده الي ع كتف فارس

: الف سلامه عليك يا بابا سلمتك يا  غالي... كده برضو تخضني عليك كده

سالم بصوت مرهق : متخفيش يا قلب بابا انا كويس اهو... بلاش دموعك عشان خطري يا ياسمينا

الدكتور دخل بعد خمس دقايق : ايه يا سالم بيه شوفت الغلاوة ولا لسه عشان تعرف بس انك غالي عندهم وتهتم بصحتك شويه ولا ايه يا مدام مها

مها اومأت بلهفه : اكيد طبعا يا دكتور انا بنفسي ههتم بالموضوع دا

الدكتور : المهم الراحه التامه يا سالم وياريت لو تاخد اجازة من الشغل اعتبرها فترة نقاهه لحد ما
تسترد كامل صحتك وده العلاج اللي هتمشي عليه
ونظام الاكل

وخرج

سيف بهدوء وهو واقف بعيد

: حمدلله على سلامتك يا سالم بيه

: الله يسلمك يا سيف شكرا تعبتك معايا

سيف : ولا تعب ولا حاجه متقولش كده انت ف مقام والدي الله يرحمه

مها بجديه : بقولك ايه انت تنسي خالص الشغل الفتره دي الدكتور قال اهم حاجه الفتره الجايه هي الراحه التامه

: راحت ايه بس يا مها ما انتي عارفه...مش هقدر اقعد وسيب الشركة الاساسيه الباقين فيهم مدراء ام دي هسبها لمين وبعدين الفتره الجايه داخلين على شغل كتير وياسمين مش هتعرف تسد لوحدها كتير عليها

: انسي.. مستحيل هخليك تعتب الشغل دا قبل شهر على الاقل ودا كلام الدكتور مش كلامي لعلمك....ولو على الشغل سيف هينزل الشركه مع ياسمين والاتنين يسدوا 

سيف بصلها وبرق بصدمه اول ما سمع كلامها وف باله ..بتدبسيني يا مها ماشي ماااشي
10

ياسمين بلهفة : اه يا بابا عشان خاطري اسمع كلام ماما عشان تبقا كويس ومتشيلش هم الشغل خالص  انا هعلم كل حاجه لسيف وكله هيبقا تمام

مها بحماس وهي عامله نفسها مش واخده بالها من نظرات سيف
5

: ايوه دا سيف شاطر وناصح و بيتعلم بسرعه هما يومين وهتلاقيه فاهم كل حاجه في الشغل

وف بالها ..متبرقليش يا روح امك امال هسيبك في عزلتك كده كتير... واهو منها تساعد سالم ومنها تلهي نفسك بدل ما انت كل يوم بتروح تكلم الاموات ونايم في الشقه المهجوره ليل مع نهار
7

: قولت ايه يا بابا

سالم بابتسامه وهو بيبص على سيف

: انا عن نفسي معنديش مانع وهو حد يكره الراحه وخصوصا الي زيي عمره ما عرف طعم الراحه عامل ازاي... بس المهم دلوقتي رأي سيف

كلهم بصو لسيف اللي لسه هيتكلم راحت مها قايله

: سيف طبعا موافق وهو هيلاقي فرصه احسن من دي حتى يسلي وقته بدل الفضا اللي هو عايش فيه مش ساعة ما رجع 

سالم : استني بس يا مها خلينا نسمع رأيه

اتكلم سيف واخيرا وهو بيضغط على سنانه وهو فاهم امه كويس وقال بابتسامه مضغوطه

: وهو في كلام يتقال بعد كلام مها هانم.. اكيد موافق طبعا يا سالم باشا... وكمل بجديه... وبعدين  انت جمايلك مغرقاني وجيه الوقت اللي أرد منها ولو جزء.. انا تحت امرك المهم راحتك انت عشان خاطر اولادك
4

مها وهي بتبصله ببتسامه وهي عارفه انه من جواه مولع

: قلب ماما العاقل ايوة كده مخيبتش ظني فيك
10

فارس كان قاعد سرحان من الصبح من وقت ما اطمن على باباه وهو قاعد سرحان في القمر اللي شافها الصبح لما راح يجيب ياسمين وافتكرها ان هي ودموع شاغلين عندهم في الشركه وكان قاعد بيفكر في باله وهو بيفتكر تفاصيل شكلها

( لا لا دا مش جسم دا ملفيه... ااااخ ولا الشفايف حوووار.. ولا العيون دي قصه تانيه... ولا الخدود فروله .. ولا ولا دا الواحد مش عارف يبدأ منين وينتهى منين )
17

واطي ووقح هههه

وف وسط ما هو بيفكر في تفاصيلها لفت نظره كلامهم عن شغل سيف في الشركه قام هب واقف هو كمان وقال

: وانا كمان هنزل الشغل مع سيف

كلهم بصولو وضحكوا

سالم : ودا من امتى ان شاء الله

فارس بضحكه صفرا : ف ايه بابا هو انا علي دماغي ريشة وبعدين انا ادارة اعمال وكلها سنه وهتخرج وكمان عشان اساعدهم ف الشغل ولا ايه يا سوو متقولي حاجه

ياسمين بستفزاز : لاء...وبعدين انت طول عمرك بتكره الشغل اشمعنا انهاردة
2

فارس عض علي شفته : يا بنتي انا غلطان يعني عايز اسعدكم عشان راحة بابا  اخلصي هروق عليكي ف الشركة وبعدين انا وشي اصلا لوحده وجهة و مش بعيد اكون موديل لاعلانتكم

ياسمين بضحك : تبا لتواضعك يا فارس
3

سيف ضحك :  وواثق من نفسه.. يلا خليك تجرب حظك معانا يا كوكو ..وبصله بمغزي
10

فارس بصله وفهمو بعض وضحك بصوت عاالي وف باله يا بن العفاريت مكدبتش وانت بتقول جيبها من تحت
2

سالم ببتسامه : انا كده هرتاح ربنا يخليكم لبعض يا ولادي يلا شوفوا تميم فين وانتي ياسمين
خلصي الإجراءات عايز اخرج

سيف :  انا جاي معااكي

فارس بسخرية : طب خدووني معاكم عايز اعمل بي بي  ههههههه
3

سيف ابتسم :  لا بقولك ايه  انشف شويه شغل تلته اول دا مش هايكل في  الشركه يا كوكو

فارس بصله وعض ع شفته : ده هو ده الي هينفع... سوق الهبل علي الشيطنه يسطا واعمل نفسك من بنها وانت ماية من تحت تبن ..وغمزلو
6

ياسمين دخلت ف نصهم ولفت ايديها على ايد كل واحد فيهم
2

: هو انتوا بتتكلموا علي الشركة ولا علي ايه انا مبقتش فاهمه ..
5

سيف ابتسم وفارس ضحك :  بصي يا حبيبتي  الفترة اللي جاية دي متركزيش معاانا خالص .
5

تميم شفهم وهو قاعد ف الرسبشن وزفر بخنقه

ياسمين شفته وشورت عليه : تميم اهو انا هروح اقوله يجهز العربية

فارس : خلاص يلا روحي وانا هشوف المصريف واخلص الإجراءات

سيف : انا هخلص كل حاجه بس روح انت هتلي قهوة دبل سادة بسرعه عشان دماغي هتتفرتك ومنمتش كويس

فارس : عنيا يا بروو بس سادة برضو ودبل كمان ده جلد الذات ده
6

سيف : مش هتبقا امر من الي عشته ودوقته يلا بقا يا كوكو اخلص

فارس ضحك وهو ماشي : مقبوله منك يسطا بس منها احلي
6

وغمز في الاخر وسيف ضحك
1

تميم شاف ياسمين بتقرب منه وقف ببرود و رسميه معتاد عليها

: اتفضلي يا ياسمين هانم خير سالم بيه كويس

ياسمين ابتسمت : ايوة يا تميم الحمدلله شكرا عشان مسعدتك لماما

تميم قلبه نبض بعد ما سمع اسمه من شفايفها وكل مره قلبه ينبض وكأنه اول مره يسمعه منها
لكن حاول ميبينش وكمل بنفس الرسميه

: ده واجبي يا هانم

ياسمين ببتسامه جميلة : ما بلاش هانم دي يا تميم ده انا كبرت قدامك حتي يعني بلاش تكبرني وانا اصغر منك

تميم بحزن : الكبير كبير مقام مش سن يا هانم

: تمام دي وجهة نظرك وتحترم وكل حاجه بس انا مش عايزة ابقا كبيرة مقام انا شخص عادي جدا يا تميم انا ياسمين وبس ممكن
2

تميم ابتسم براحه : اللي تشوفيه حضرتك

ياسمين : ييييه خلصنا من هانم مسكنا في حضرتك هههه.... المهم جهز العربية لو سمحت عشان بابا عايز يروح

تميم اومأ بهدوء : انسه ياسمين ممكن طلب
3

ياسمين ابتسمت : اتفضل يا تميم

تميم حط ايده علي رقبته بتوتر : اححم.. ممكن متحضنيش سيف باشا تاني
8

ياسمين بستغراب : ده اخويا... وبعدين ليه يعني مش فاهمه
1

تميم : لا مش اخوكي ده يحل ليكي ..وليه اعتبريها خوف عليكي عشان ده حرام وميصحش
6

ياسمين بصتله بستغراب... اول مره يتدخل في الي ميخصهوش طول عمره زي الآلة ده حتي من النادر لما بيتكلم ما بالك طلب زي دا
3

ياسمين اومأت بهدوء ومن جواها حبت اهتمامه بس مبينتش : تمام حاضر هعتبرها نصيحه اخويه
مش تدخل ف حياتي يا تميم
1

تميم فاق لنفسه : العفو يا هانم اعتبريني مقولتش حاجه عن اذنك .

خلصوا كل الإجراءات وروحوا وسيف قضي معاهم اليوم  كله و نام ساعتين قبل العصر وصحي اتغدي ومن بعديها  ياسمين بتحاول تفهمه الشغل ماشي ازاي والاساسيات الي قايمة عليها الشركة لحد الساعه عشرة بليل
1

وبعدها خرج من عندهم و راح عدي علي يوسف وتكلم معاه زي كل يوم وبعدها روح شقته
3

ودخل الحمام بص لنفسه ف المراية وستغرب شكله و الهالات والارهاق اللي باين علي وشه ودقنه كثيفة وشعره طويل طلع شنطة الحلاقة بتاعته وخد المكنة الكهربائية وحدد دقنه وخففها وخفف شعره من الجناب وقصرة وروق ع نفسه
ودخل خد شور طويل طلع من الحمام
رش برفانه وحط كريم مرطب علي وشه
وايديه
8

وطلع يعمل قهوة وشاف شباك دموع مقفول حس باليأس اليوم كله برا مسمعش صوتها ولا شافها
خايف يكون حصلها حاجه وفتح الفون يقلب
فيه ..صب القهوة ودخل اوضة النوم لبس
تيشرت اسود وبنطلون قطني وولع سجاره
3

وخد القهوة وطلع البلكونه وشاف ملاكه قاعده بتشتغل علي الاب توب وزي كل مره دموع رفعة راسها لما شمت ريحة السجاير ...

دموع ببتسامه : عامل ايه

سيف ابتسم لها : بخير وانتي
2

دموع اومأت : تماام وبصتله وابتسمت ..نعيماً
5

سيف حط ايده ع شعره : تسلمي يا دموع 

دموع ابتسمت بخجل : كويس اني شوفتك بخير الفترة الي فاتت كنت مش احسن حاجه دلوقتي حسه انك رجعت سيلفر المشهور الي متبعاه من سنين

سيف : شكرا علي اهتمامك فعلا الفترة الي فاتت كانت صعبة جدا عليا وبحاول اتعافي الاهمال ف نفسي مش حل وسلفر كده كده موجود جوايه ..
3

دموع اومأت بهدوء : بتشرب ليه قهوة دلوقتي الوقت اتأخر استني هجبلك عصير احلي
2

وجريت ع جواه

وطلعت بكاس العصير وهي خرجه شافت تشرت ابيض ليها كانت خلعه ع الكنبة وخدته ف ايدها ودخلت البلكونه ..
3

سيف كان واقف بيدخن ومنتظرها دموع قربت من السور : اتفضل ... ومدت ايدها كلها وهي بتوطي وروبها اتفتح وصدرها بان قدامه لكن نزل عنيه قبل ما تاخد بالها من نظراته وخد منها العصير
5

سيف ابتسم : Merci, ma lune

( شكرا يا قمري )

دموع تهات ف حلاوة نبرته وابتسمته :  pardon

سيف ضحك : بتفهميى فغنسيه

دموع ضحكت بنعومه : لا خالص كليمات بسيطه زي شكرا عفوا يعني انا فهمت مرسي الي بعدها معرفش يعني ايه المفرادت الي اخدتها ف ثانوي جوتيم كده

سيف لعق شفته : je t'aime  ..وكأنه بيعدل لها النطق

دموع : je t'aime

سيف اومأ برفض وقلبه دق من رقتها وجمال شفايفها وهي بتنطق بحبك : je t'aime

دموع ضحك : Je t'aime, ma chérie حلوة كده افتكرت دي كمان  ..

( بحبك عزيزي )

سيف عض شفته ونفسه اضطرب : je t'aime à la folie

( بحبك بجنون )

دموع ضحكت : لا دي بقا انا مش فاهمها ..المهم اااه صح خد امضيلي وحدفت له التيشرت الي ف ايدها

سيف الي كان تايه ف ضحكتها ممسكش القميص ووقع علي وشه وشم ريحتها رجولته منتصبتش ع صوت اهاتها امبارح انتصبت بسبب ريحت تيشرتها وشاله من ع وشه

: لا سبيه هبقا ارسملك عليه حاجه احله من الامضي ..تمام

دموع بفرحه : لا ده تمام اوووي

شرب باقي العصير ومدلها
الكاس : Merci, mes larmes

( شكرا يا دموعي )

دموع وطت تاخد الكباية منه وسيف المرا دي مشلش عينه من علي صدرها وتنح ف بياض جسمها الناعمالطري وتمني لمسه وحده بس .

دموع خدت بلها من نظرته ولمة حاجتها بتوتر

: تصبح ع خير  يا سيلفر

...........

عدا اليومين الاجازه بتوع دموع

وراحت الشركه زي المعتاد

واول ما دخلت مكتبها طلعت الشغل ع الاب توب

: هروح اسلمه لسالم بيه وشوف الجديد

قالت جملتها وخرجت متجه لمكتب سالم

خبطت وسمعت صوت مش غريب عليها سمحلها بالدخول واول ما دخلت لسه هتكلم لكن صدمها اللي كان موجود جوه المكتب

: سيلفر!!؟

سيف ببرود غاضب : استاذ سيف المدير الجديد بتاعكم
سيف ببرود غاضب : استاذ سيف المدير الجديد هنا

دموع بستغراب من اسلوبه وكلامه ونظراته الحادة : اهلا وسهلا بيك بس سالم بيه فين هو بخير

سيف فرد ضهرو بعد ما كان ساند ع المكتب

: ايوة بخير اتفضلي عشان نشوف شغلنا

وشاور لها علي الكرسي اللي قدامه

دموع هزت دماغها

: خلاص هسلم الشغل لاستاذة ياسمين

سيف بحدة : قولتلك اتفضلي يا استاذة دموع وهاتي الشغل الي معاكي يلا
8

دموع بلعت غصتها وهي بتعض على شفتها بحزن من اسلوبه معاها
1

: اتفضل ده الاعلان الجديد انا صممته ده اتيليه
كبير هيتم افتتاح الفرع الثالث منه وطلبين اعلان
مختلف عن الاتنين الي قبله

سيف اومأ وهو بيمد ايده ليها : تماام هاتي  الاب توب ده .. وعايز فايل بتفاصيل اخر سنه والاعلانات الي تعملت لمين ولا ايه ونسبه الارباح والخسائر في السنه الي فاتت

دموع بهدوء : بس ده مش شغلي حضرتك ممكن تكلم حد من الارشيف يجهزلك ده كله

سيف ببرود : وانا المدير وطلبته منك انتي وانتي الي هتعملي الشغل ده والفايل يكون عندي خلال ساعتين يلا اتفضلي شووفي شغلك
10

دموع اومأت بقهر : تمام.. ماشي يا استاذ سيف عن اذنك
5

ودبت الارض وهي طلعه بعصبيه سيف مسح وشه بضيق وهو حاطت صوابعه علي عضم منخيره بإرهاق بسبب اليله السودة الي عدت عليه بسببها هو عايز يشغلها عشان ميحتكش بيها كتير في الشركة كفايه الشقة

فلاش بااك

سيف رجع من برا بعد يوم طويل مع ياسمين وخد تيشرت دموع اللي من ساعتها وهو بيشم ريحتها فيه اللي جننته وفقدته اخر ذرة في المنطق

وكل ما يفكر في الموضوع يعقل يتجنن ازاي وحده متجوزة عجباه وبقا مهوس بيها وبمرقبتها الاكتأب واليأس اللي كان فيه بقا بيختفي اول ما يسمع صوتها او يشوف طيفها بقا مستنقص نفسه ومش عارف يحط لنفسه حدود او يسيطر ع مشاعرة من نحيتها
1

اخد التيشرت ورسم عليه صورة ليها بكل احتراف وكأنه حافظ ملامحها من سنين مش ايام خلص الرسمه المصغرة من الي فتنته ع تيشرتها الابيض الي معبق بريحتها اللذيذة و ولع سجارة وهو راضي عن ملامحها اللي رسمها بكل دقه وهو بيتأملها بشرود

خد التيشرت وفرده جمبيه ع السرير ودخل ياخد شور طلع من الحمام وهو لافف خصرة بفوطه صغيرة

وقعد على طرف السرير وهو بيبص ع التيشرت

: وبعدين هيحصل معايا اايه تااني.. واخرتها طيب انا مبقتش عارف ابعد نفسي عنك وكأن ماتخلقش غيرك في بنات حواء

رجع شعره لورا بعنف وقام راح المطبخ يعمل فنجان قهوة وهو بيهرب من نفسه ومن صورتها وريحتها اللي علي سريره قعد ف الصاله بشرود

وهو بيفكر مينمش ف الاوضة تاني عشان ميسمعش دموع مع جوزها تاني ..
2

قعد يشرب فنجان القهوة وهو بيظبط المنبه ف الفون علي الساعه سبعه ونص وفجأءة سمع صوت حركه وباب شقت دموع بيتقفل

دموع بفرحه : انا فرحاااااااااانه اووي بجد يا حسين من زمان مخرجناش مع بعض بجد مبسوطه
2

حسين بضحكه : اي خدمه يا دودو عدي الجمايل
2

دموع ضحكت : جماايل مااشي يا عم جمايل جمايل المهم مش هديك فرصة تبوظ الموود

حسين قرب منها وهما لسه ف الصاله وسيف الي قاعد ف الضلمه شايفهم من الشباك الي قصاده

: طب تعالي نكمل السهرة بقا يا دودوو

دموع بدلع وهي بتحرك كتف واحد : تؤ تؤ

حسين : خخخخ تؤتؤ طب تعاالي
1

وقرب منها بسرعه ورفعها من وسطها وايديه بترفع فستنها سيف شاف وراكها البيضه وايد جوزها
الي بتقرص ع للحمها الطري وقام كأنه
اتكب عليه زيت مغلي
4

وجيه يقف فنجان القهوة اتكب سابه ودخل بسرعه الاوضة

حسين لف بدماغه لما سمع صوت كسر وشاف شباك الصاله بتاعه مفتوح مش مقفول غير الشيش بس

حسين بخشونه : هو الزفت ده مفتووح ليه يا بت

دموع رفعة كتافها : عادي ما هو طول عمره مفتوح
ايه الجديد وبعدين بيهوي الشقة بدل الكتمه

حسين ساحبها من كتفها : لا يا روح امك تعااالي كده.. شايفه ده شباكك والي ف وشه ده شباك الشقه الي ساكن فيها الراجل الملزق الي نزل من
بلاد برا يعني معدتش مهجورة يختيي ساااامعه
1

دموع اومأت بصمت : طب تمام اهدي انا كنت متعودة من تمن سنين علي كده خلاص مش مشكله اقفله

حسين قفل الشباك بعنف وهو لسه بيزعق

: تاني مره لو شوفته مفتوح هكسر اييييدك
1

دموع قربت باست ضهره : خلاص بقا بلاش تبوظ اليوم

حسين لف عليها مسك شعرها : غلطاتك كترت يا دموع وحوراتك بقت اكتر وانا صبري نفذ
3

وهجم علي شفايفها وهو ماسك شعره بكل قوته وبيعض شفايفها بعنف وجعها اكتر من انه متعها وشد اندرها قطعه.. و عورها ف وسطها وهو بيشده ونزل بنطلونه لتحت ورفعها علي وسطه ودخل رجولته جواها بدون اي مقدمات وهو زنقها ف الحيطه وبيضغط علي جسمها الناعم بعنف
1

دموع بوجع : حسين براحه ف ايه

حسين بجنون وهو بيتحرك بسرعه جواها

: هووووش مش عاايز اسمع غير صوت اهااااتك

وعض كتفها باسنانه نهش لحمها الطري .

: صرخيي ي دموع

دموع عنيها دمعت : حسين بلاش جنون اهدي

حسين رجع لوراع ورزع رجولته بكل عنف جواها تعبها : خخخخخخخخ بقولك صرخي يا بنت الزاااااانيه
9

دموع عيطت وهي بتزوقه : ابعد عنييي اوعي متشتمش امي 
4

وفضلت تزوق في حسين لحد ما نزلت من بين ايديه وجريت على الاوضة حسين جري وراها بعد ما قلع بنطلونه خااالص وراح جيبها من شعرها ..
7

حسين بخشووونة

: تعاالي يا دمووع هريحك متخفيش مش كنتي زعلانه وبتبكي امبارح عشان ما بوستش ك*ك.. تعاالي بقاا و هعملك اللي عايزة
3

دموع صرخت من قبضة ايده ع شعرها : لا لا اوووعي مش عايزة انا اصلا عارفه انك عمرك ما هتتغير

حسين حط ايده ع وسطها ودخل رجولته بين رجليها وبقا يحرك رجولته ع انوثتها براحه
1

: اسمعي كلامي وانا هتغير يا دودو... انا بحبك بحبك يا دموووع بعشقك

ونزل يبوس ف رقبتها ويلحسها برقه وايده بتتحرك ع وسطها ومأخرتها براحه

: اه بعشق ريحتك انت بتعتي انا يا دموع مرااااتي انا رجلك وبس
1

كان بيتكلم وهو بيدخل رجولته ف انوثتها وشالها نام بيها علي السرير

سيف دخل من الصاله وراح اوضة النوم وهو بيعض ع شفته بغضب وشوية سمع صوتهم جاي من شباك اوضة النوم وسمع كلام حسين الي بيتكلم بكل تملك وكأنه بياكد له انها مش هتكون ليه ولو بعد مية سنه وف باله
4

:  هاه كنت مستني ايه ي سيلفر دي وحده بتحب جوزها برغم غشوميته.. انا بعمل ف نفسي ااااايه انا ولا عيل ولا انا مراهق انا سيف القاضي مليون بنت بتترمي تحت رجلي انااااا يحصل معايا كده ولا دي ذنوووب وبتخلص
7

وغمض عنيه بقهر لما سمع صوت اهات دموع الي طلعه بكل محن والتور ده عرف يضحك عليها زي كل مره بكلمتين وحركة من بتوعه وهي زي الهبله
10

وفضل سيف يتقلب يمين وشمال وهو مغمض عنيه وحاطت ايده علي ودنه مش عايز يسمعهم مش عايز يتخيل
مش عااااايز وهو حاسس وكأن قلبه بيتعصر
بسبب اهاتها وهي ف حضن واحد تاني حتى لو كان  الحد دا جوزها
4

رما تيشرتها من ايده بعد ما كان قابض عليه بكل قوته وبيشمه بجنوون وخرج يجري ع الدولاب طلع قزازة وسكي فااخر جايبه من فرنسا وسط الحاجه الي لمها من غير ما ياخد باله وخد سجايرة ودخل البلكونه
1

وهو بيهرب من اهاتها الي غصب عنه خلته ينتصب ودي حاجه حرقت دمه اكتر كل دروس ضبط النفس والسيطرة ضاعت واتبخرت بسببها ..
1

ولع سجاره وقعد يسحب دخنها بنرفزة وفتح قزازة الوسكي وشرب منها كتير وهو حاسس ان حنجرته اتحرقت من قوته نزل القزازة علي سور البلكونه

والنار دبت ف جسمه بزياده عض علي شفته وهو بيهز رجله بعصبيه وبياخد نفس وراه التانيه وسجارة ف التانيه لحد ما فاات خمس دقايق

: باااس كده تمام اوي.. شقلب وقلب وخلصوا انا داخل اتخمد
10

دخل ورزع الباب وراه ونام ع السرير ودفن وشه ف المخده ولحد الساعه خمسه الصبح مش جاي ليه
نوم وهو رجولته منتصبه وجسمه سخن ومش
راضي يلمس نفسه خد دش والتاني وبرضو
مفيش فاايده بص ع رجولته

: يكش تولع مش هعملها هقضيها انا شغل اندر ايدچ ولا ايييه
12

وبعد شويه وبصعوبه عينه غفلت ويدوب نام ساعتين وصحي على صوت المنبه قام خد شور وغسل اسنانه  وحط المرطب علي ايده ووشه  سرح شعره الناعم الكثيف رش برفانه علي جلده العريان وبدأ يلبس بدله رسمي سودة بس بدون كرافيت عشان بتخنقه
1

 وبعد شويه وبصعوبه عينه غفلت ويدوب نام ساعتين وصحي على صوت المنبه قام خد شور وغسل اسنانه  وحط المرطب علي ايده ووشه  سرح شعره الناعم الكثيف رش برفانه علي جلده العريان وبدأ يلبس بدله رسمي سودة بس بدون كرافيت عشان بتخنقه 

وطلع يعمل فنجان قهوة بدل ما هو مقريف ونايم الصبح غير طبعا السم الي ضارب ف دماغه وقايم بزعبيبه


ساعه وكان في الشركة دخل قعد علي المكتب وهو مستني حضورها ف اي لاحظه


باااك ...

سيف وقف بعد ما دموع طلعت وخد السجاير والفون بتاعه ونزل تحت ودخل الكافتيريا

قرب الساعي منه : أمورني تشرب ايه ي سعادة البيه

سيف بص عليه وشافه راجل عجوز وفتكر ابوه وقلبة وجعه

: ميأمورش عليك ظالم يا عم... اسم الكريم ايه
1

الساعي : خدامك سعد يا باشا

سيف : كلنا خدمين لقمة العيش انا ولا باشا ولا بيه يا عم سعد هتلي قهوة سادة بعد اذنك ..
3

سعد بفرحه : ربنا يكرم اصلك يا بني من عيوني

سيف ابتسم له بهدوء وولع سجارة وهو بيدخن بشرود

قربت منه ياسمين اللي لسه وصله مع تميم

: الله ده سيف باشا جاي من الفجر ولا ايه صباحك عسل يا سيلفر

سيف اتعدل وطفي السجارة

: صباح الفل يا قمري عامله ايه ..صحيت بدري قولت اسبقكم

ياسمين ابتسمت بحمااس : ياااه علي الحمااااس بجد مبسوطه اووي ان احنا هندير الشركة مع بعض اكيد هنطلع شغل هايل

سيف ابتسم : انشالله يا حببتي يلا اطلاعي شوفي الدنيا وانا هشرب فنجان قهوة وجاي وراكي

ياسمين اومأت بعد ما مسكت ايده : بجد شكرا يا سيف

سيف اومأ ليه ببتسامه هادية

وشاف تميم الي قاعد يشرب قهوة ونظراته بطق شرار

سيف ف باله.. ( كان نقصني عاشق متيم غيور لا وصعيدي كمان الله يخربيتك يا ياسمين ده نظراته فضحاه)
13

وبتسم بسخريه وخد السجاير بتعته وقرب منه قعد ع نفس التربيزة

: صباح النور يا تميم

تميم بجدية : صباح الخير يا باشا

سيف بضحكه : يادي باشا وربنا انا هنا زي زيكم يا جدعان شغال فيها زي زيكم مش ابن صاحب
الشركة متقلقش

تميم بهدوء :العفو  مقامك محفوظ يا سيف بيه

سيف مدله سجارة : خد بس وروق كده بدل مانت عنيك بطق شرار من صباح ربنا

تميم خد السجارة ببتسامه بسيطه : ولا شرار ولا حاجه يا سيف باشا

سيف : باشا فينك يا يوووسف تسمع ههههه ربنا يرحمك يا صحبي والله انا ولا باشا ولا بيه
ولا ليا ف الجو ده اصلا بس هتلقيني جدع مع
الجدع ابن بلد و باشا وبيه مع الي شايف
نفسه زيادة عن البشر والجلاله وخداه
انا سيف و سيلفر يا تميم مش باشا
2

تميم خد نفس من السجارة وهو بيغمز وبيهز دماغه بتساؤل

: بس ايه المناسبه وبتقولي ليه كده

سيف : عشان انا يا تميم مش ببص لحاجة غيري ربنا يشهد ..اني عارف القرصة ف ايد اليتيم عجبه
ف مش بعرف اطمع في الي مش ليا

وغمض عنيه بقهر وكأنه بيسمع الكلام لنفسه مش لتميم 

: انا راجل ابن اصول ابويا رباني مش انا الي هبص علي حاجه مش ملكي  ..وياسمين اختي الي ربتها امي ف بلاش نظرات السفاحين دي 
6

تميم بتفهم : عندنا مثل ف الصعيد هيجول مرت راچل ميخدهاش راچل يعني لو ليك هتكون ليك ولو بعد مية سنه ولو هي لراچل غيرك لو اطبجت السما ع الارض مش هتكون ليك .. وانا ربنا يعلم  بحالي واكيد مش هيخيب ظني ولا هيخيب ظنك يا سيف
2

سيف وقف : تمام يا صحبي وانا معاك لو احتجت اي حاجه ف اي وقت.... ولو عايزني اكلم سالم بيه انا معنديش مانع

تميم وقف بتوتر : لا لا مش  ... ده اللي اقصده  ..قصدي... بص يا سيف سبها لوقتها وبراحتها اناا ..

سيف : بس خلاص اهدي انت قلقان من وهم.. جمد قلبك انت بس وحاول وانا هسندك ماشي

تميم ضحك بفرحة : والله انا خجلان منك يا سيف
3

سيف ضحك  : حقك يسطا انا ساعتين تاني وكنت هظهر ف صفحة الحوادث المطعون من عاشق مجنون ههههه
7

تميم بإحراج عدل شعره : بس انت عرفت ازاي

سيف غمزله : عيب عليك ده انا جيبها من تحت اوووي
وبحب ..نظراتك فكرتني بنظرات يوسف الله يرحمه

تميم ضحك وحضنه وسيف حضنه وكل واحد بيربت علي كتف التاني برجوله ..

شربو القهوة مع بعض وسيف طلع مكتبة وهو مروق شوية

....

في فيلا الألفي و بتحديد في غرفة ملك السهرات اللي رجع من سهرته بعد نص الليل... وهو بيقلب في سريره الشمس ضيقته فتح نص عين وهو بيحط ايده علي الكمدين عايز الرموت كنترول يقفل الستايرعشان يعرف يكمل نوم مسك الفون مكان الرموت وهو فاتح عين ومغمض عين وشافها الساعه 10:00 فتح عنيه بصدمه

: احاااا.. ازاي؟؟ دا انا ظبطك علي تمانيه ازاي مسمعتوش
12

قال كلامه وهو بيتنفض من على السرير وجري على الحمام  خد دش سريع عشان يفوق 
وخرج وهو بيجيري يمين وشمال في الاوضه اللي كلها فوضى طبعا مش اوضة فارس باشا... اللي بسرعه لبس البوكسر والبنطلون وفتح باب الاوضه والتيشيرت في رقبته لبسه وهو بينزل ع السلم جري
5

:انت بتجري كده ليه...ورايح فين ع الصبح كده من غير فطار
2

: رايح الشركه يا مها انتي نسيتي ولا ايه...وهفطر هناك متقلقيش ياسمين الزفته مصحتنيش معاها ليه
3

قالها بستعجال وهو بيفتح باب الفيلا وخرج

: طب سوق براحه الدنيا مش هطير وبعدين مصحتكش عشان محدش مصدق انك هتنزل الشغل فعلا

فارس بضحك : والله عيب عليكي يا غاليه.. يلا سلام

خلص كلامه و جري على جراج الفيلا خرج المكنه بتاعه ونطلق بيه متجها للشركه

ومها هزت راسها بيأس من عمايله وطيشه ودعتله ربنا يهديه ويصلح حاله

...........

بعد نص ساعه كان داخل الشركه والكل بيبصله ويبتسمله برسميه فكرينوه جاي في زياره عاديه... وهو عينه على الكل وبلع ريقه وهو بيبص حوليه كلهم لبسين بدل واطقم رسميه وهو الوحيد اللي لابس لبس كاجول وسطيهم.
7

: ايه الخنقه دي.. انا ايه اللي جابني هنا ... بس كله يهون لجل العيون

قال الاخيره بابتسامه جذابه وهو بيفتكر عيون ندى
4

........

دقايق وكان بيدخل مكتب سيف علي طول منغير حتى ميخبط على طول دخل وهو بيقول

: طبعا انا لو حلفتلك ع المصحف اني كنت ظابط المنبه ع الساعه ٨ ومسمعتوش مش هتصدقي

: وهتسمعه ازاي وانت نايم وش الصبح

: ادا انت شفتني؟

: اترزع... مش محتاج اشوفك هو انا لسه هعرفك..وبقولك ايه الشغل دا مش هينفع معايا اتعدل وتلم كده وظبط
5

: مالك  يا برووو حامي كده ليه مكنوش ساعتين تلاته اللي اتأخرتهم.. كمل هو بيقعد وبيحط رجل على رجل.....وبعدين دا انا حتى ابن صاحب الشركه يعني اتأخر برحتي
1

:فاااارس... مش هنبه عليك تاني الساعه تمانية بالدقيقه تبقا هنا كل يوم.. وبقا شوفلك بدله
... وكبر شوية يا كوكو هاه

فارس وهو بيظبط في شعره من غير اهتمام بكلام سيف

: طيب طيب هحاول... بس بلاش كوكو دي

سيف وهو بيمسك سماعة التليفون

: انا عارف ايه هيخليك تلتزم وتيجي من الفجر..... ايوه أبعتيلي الانسه ندى عثمان علي مكتبي
8

فارس انتبه بكل حواسه و عنيه برقت وتعدل بسرعة
2

سيف بصله وبتسم له بسخرية و الباب خبط بعد شويه وسمح سيف للطارق بالدخول واللي كانت ندى اللي اول ما شافها فارس عنيه لمعت ببريق وجبها من اول شعر راسها لحد رجليها  بإعجاب شديد وهو بيقول في عقله

( يخربيت منحنياتك)
21

وعض على شفته

ندى بابتسامه رقيقه : ازيك يا مستر سيف ..عامل ايه يا كوكو
8

سيف كتم ضحكته وفارس بصلها بقرف

سيف : ازيك يا استاذة ندى.....كوكو بيه هيداوم معانا من انهارده وهيكون تحت تدريبك
10

ندي وفارس الاتنين فتحه بقهم بصدمه بس كل واحد كانت صدمته مختلفه

فارس ضحك بصوت عالي :  حبيبي يا برووووو
1

اما ندى كانت مصدومه و مستغربه وبصت لفارس من فوق لتحت وهي شيفاه عيل طايش واكيد مش قد شغله دا وجاي يلعب وقالت برفعة حاجب

: نعم... ادربه!؟

فارس : اه تدربيني

سيف ببروده اللي متسلح بيه من اول اليوم

: ايوه يا انسه ندى في اعتراض

: سوري يعني بس دراسة فارس باشا ملهاش علاقه بالشغل بتاعنا الا لو كان هيمسك حاجه في الاداره ودا طبعا مش تخصصي

: لا متقلقيش انتي انا بفهم في كل حاجه وعجبك 

طبعا هو قصده على حاجه تانيه مش الشغل خالص 
7

ندى بصتله من تحت لفوق ومدتهوش اهتمام ورجعت بصت لسيف وقالت

: معلش يا فندم بس دا مش من اختصاصاتي اصلا ممكن تسلمه لحد تاني

: لاء انا عايزك انتي 

قالها فارس بوقاحه وهو بيكلها يعنيه

سيف بص لفارس بجديه عشان يسكت وبعدين بص لندى بنفس البرود وقال

: وانا خليته من اختصاصاتك يا انسه ندي عندك اي  اعتراض

ندى ببتسامه مضغوضه وهو متاغظه منه اصلا بسبب الي عمله ف دموع وهي مسحوله برا

: لا يا فندم انا تحت امرك... اي أوامر تانيه

سيف ابتسم ببرود : حاليا لاء... اتفضلي على مكتبك دلوقتي  وفارس هيحصلك

اومأت ندى برأسها وبصت لفارس اللي مسبلها بعنيه بغيظ وطلعت... واول ما طلعت قام فارس علي طول وهجم على سيف وهو بيحضنه
3

: والله يا برو انا لو ليا اخ مكنش هيبقا في جدعنتك دي
3

: اقعد يا اذكي اخوتك اقعد يا كوكو

قالها سيف وهو بيفك أدين فارس من حولين رقابته

: حاضر اللي انت شايفه يا غالي.. انا والله ما عارف اقولك ايه... يا ديييني دا انت وفرت عليا دخله طويله 

: انا ظبتك اهو وريني شطرتك بقا ومتكسفناش
6

: عيب عليك.. هبهرك
1

قالها فارس بكل حماس وبعدها قال وهو متجه للباب

: يلا اطير انا بقا عشان عندي شغل مستعجل

قالها بغمزه وبتسامه لعوبه وبعدها فتح الباب وخرج وهو كله حماس للي جاي... وسيف كان بيبصله بابتسامه وفتكر نفسه لما كان في سن فارس وكان في نفس صياعته ويمكن اكتر منه وافتكر قد ايه كان بيحب الحياه وكان مقضيها مع يوسف في فرنسا وكل يوم كان ليهم مغامره شكل

اتنهد بهم واختفت ابتسامته وهو بيقول

: الله يرحمك يا صحبي... تعالي شوف حال صاحبك  ... لو كنت عايش كان زمانك شمتان فيا ما هو كله من دعاك عليا... كان زمانك بتقولي جيه اليوم اللي اشوفك فيه متعذب من الحب يا سيلفر يا بركة دعايا عليك يا صاحبي.

رجع ابتسم وهو بيتخيله قدامه بيقوله الكلام دا

: الله يرحمك يا يوسف
1

.........

في مكان تاني في الشركه عند الثنائي المجنون

فارس خرج من مكتب سيف وفضل يسأل على مكتب ندى لحد ما وصله وقبل ما يوصل كانت دموع عند ندى وبيتكلموا

ندى بغيظ : انا مش فاهمه ايه اللي غيره كده دا عايزني انا ادرب ابو شخه دا
12

ضحكت دموع بصوت عالي وهي بتقول برقه

: عيب يا ندى كده وبعدين ده عيل صغير

: يا شيخه اسكتي انتي مشوفتيش حاجه دا انسان وقح ونظراته تحسسك انك عريانه قدامه عيل قال

لسه دموع هترد دخل فارس علي طول من غير ما يخبط واول ما شاف دموع قال

: الله... دا النووي كله هنا.. مش تقولو طيب
3

: اتفضلي.. قال عيب يا ندى قال

قالتها ندى بغيظ وهي بتشاور على فارس وبعدين بصت لدموع اللي ماسكه الضحكه بالعافيه

: اهلا يا استاذ فارس نورت الشركه

: اكتر من كده نور الشركه هتولع يا دموعي كفاية نوركم 
4

دموع ضحكت من كلامه وجنونه

: وبعدين ايه استاذ فارس دي... انتي تقوليلي فارس علي طول دا احنا جيران حتى

دموع ببتسامه

: ماشى يا زي ما تحب يا فارس ... وكملت وهي بتبص لندى... طب يا ندوش اسيبك انا وروح أكمل الشغل اللي سلمهولي الاستاذ سيف.. ربنا معاكي يا حبيبتي

فارس وهو بيبص على مؤخرة دموع وهي خارجه
14

: ليه كده...يا دودو بس

: فارس بيييييه 

قالتها ندى بصوت عالي وهي بدب على المكتب بعصبيه عشان ينتبه ليها بعد ما خدت بالها من نظراته الوقاحه

: قلب فارس بيه

عضت ندى على شفايفها بغيظ من بروده.. بس حركتها دي دوبت قلب فارس وهو مركز في الشفايف وهو بيقول في باله ( لا لا متعضيش عليهم جامد كده امال انا مهمتي ايه)
8

ندى بجديه وهي بتحاول تمسك اعصابها من نظراته الوقحه

: بص يا فارس بيه مبدأيا كده وقبل اي حاجه... ذوقياً المفروض حضرتك وانت داخل مكتب عارف ان اللي جوه بنت لازم تخبط الأول

: بيبيع ايه ذوقياً دا انا معرفوش

ندى كانت هتشد في شعرها من ردوده وقالت وهي بتجز على سنانها

:انا غلطانه ليك سوري.. اقعد بقا يا كوكو  خلينا ندخل في الشغل على طول عشان ننجز انا عندي شغل كتير غير حضرتك... ممكن تجيب الكرسي بتاعك جامبي عشان الشغل هيبقا على الاب توب
1

: ممكن جداااا

قالها فارس بحماس وهو بيخطف الكرسي خطف ولزقه في الكرسي بتاعها

: وبعدين مالك.. كوكو كوكو شيفاني برضع في الدندودو  ولا ايه طنط
6

قال الاخيره وهو بيبص علي صدر ندي

ندي غمضت عنيها بغيظ و ابتسمت بغل

: طب ممكن تركز معايه يا فارس يا اوكي

فارس بص ف اللاب : اوكي يا طنط 
12

........

عند دموع كانت بتجري يمين وشمال وهي بتحاول تخلص الشغل ف الساعتين..

خلصت وطبعت الفايل الي عايزوه سيف ..

وقربة من المكتب وهي فرحانه بإنجازها خبطت ودخلت بعد ما سمعت صوته

سيف كان واقف عند الشرفه الكبيرة القزاز ومدي ضهره للباب وخد نفس عميق بعد ما شم ريحتها ملت المكتب وغمض عنيه بيأس

: فات ساعتين وربع يا مدام دموع

دموع قربت بسرعه : انا خلصت اهو اتفضل الفايل

سيف لف ليها ودموع بتقرب بسرعه وهب اتشنكلت ف السجادة وقعت على ركبتها ووشها قدام رجولة سيف
33

رفعة نظرتها الي كلها احراج ووو
تميم طلع فوق ف مقر الشركة وهو شايل علبة كبيرة بين ايديه وخبط ع باب مكتب ياسمين ودخل ببتسامه جميلة من النادر لما تظهر : الاورد الي طلبتيه ي انسه ياسمين

ياسمين وقفت من ع المكتب بلهفة : مرسي ي تميم مكنتش تعبت نفسك وطلعت كنت بعته مع عمو سعد

تميم ابتسم بهدوء : تعبك راحه ي فندم

ياسمين ابتسمت : اخيرا شوفنا ضحكتك ي تميم ايوة كده خلي يومنا يزيد حلاوة

تميم قلبة دق : وانا ضحكتي هتفرق مع حضرتك كتير

ياسمين بضحكه : يوووة كتير اوي انت ملاكي الحارس ي تميم من وانا صغننه وانت معاية زي ضلي اكيد هحب اشوفك بتضحك وبتتكلم زينا انتي مش روبووت 

ياسمين بضحكه : يوووة كتير اوي انت ملاكي الحارس ي تميم من وانا صغننه وانت معاية زي ضلي اكيد
هحب اشوفك بتضحك وبتتكلم زينا انتي
مش روبووت

وقربة من العلبة الكبيره الي ع المكتب وفتحت الكيس ولقت جواه كيس صغير تاني : ايه ده ي تميم

تميم بتوتر حك رقبته : ده الدونتس الي بتحبي جبته عشانك
5

ياسمين بضحكه : يالهوي ي نااس مش بقولك ملاكي عشان تعرف بس انك لما تضحك وتكون رايق
هتروق عليا انا مفطرتش اصلا شوفت بقا

تميم ابتسم براحة : بالهنا ي انسه ياسمين وطلبتلك قهوة موكا عم سعد زمانه جيبها افطري بقا وبقي احتفلي
بالمدير الجديد براحتكم عن اذنك

ياسمين بفرحة : مرسي بجد ع اهتمامك اتفضل
+

تميم خرج وقلبه بيتنطط من الفرحه وياسمين شخصيا بقت تتنطط من الفرحه جواه المكتب بسبب اهتمامه
الرقيق زيه

فارس قعد جمب ندي وهو بيحاول يندمج معاها ف الشرح بس مش عارفه بسبب حركت شفايفها وايديها
وريحت برفانها الي جننه .

فارس : هو انتي نوع البرفيوم بتاعك ايه
7

ندي خبطت بإيدها ع وشها وبصتله : افندم احنا ف ايه ولا ف اااايه

فارس : مالك ي طنط سؤال بسيط يعني

ندي ضغطت ع اسنانها : دي تركيبة ي فارس بيه متعرفش انت الكلام ده

فارس بضحكه : وربنا لو كلونيا خمس خمسات هتبقا قمر عليكي ي طنط
5

ندي وقفت : مكنوش اربع خمس سنين دول الفرق عشان تقرفني طنط طنط

فارس : قولي لنفسك كل شوية كوكو ..كوكو هو ف ايه ي طنط ااااله
بمص صبااعي قدامك
9

ندي اومأت وقعدت بعصبيه : ماشي ي كبير ي عااقل هات الملف الي هناك ده وتعاله يلا

فارس وقف : لا لا لا مش انا الي ف خيالك خااالص انتي عايزة تشوفي التوته قوليلي بلاش لف و دوران
16

ندي ببرود : يلا ي مهزق هات الملف ده وتعاله
7

فارس بسخرية : مهزق حته واحده  خالي بالك ده انا ابن صاحب العمارة احترميني شوية

ندي : قوووم قوووم ي فارس بيه وكبر شوية

فارس مشي بضهرو : حاضر ي طنط بصي ف ورقتك بقا متنحيش

ندي دعكت جبهتها بإرهاق وهي مغمضه عنيها : ولسه

فارس جاب الملف وقعد جمبيها تاني وندي رجعت تشرح له من اول وجديد

ياسمين فتحت الباب : ايه ي حلوين عاملين ايه مع بعضى

فارس : فاجرين اوووي
9

ياسمين بنرفزة : احترم نفسك ي زفت

ندي بتعب : خوديه انتي ونبي

ياسمين جعت لوراه  : لا مرسييي جدا كفاية البيت
ويلا انا بعت جبت تورته عشان هنحتفل بالمدير
الجديد روح نادي سيف ي فارس وانا هجمع
باقي الموظفين

دموع وقعت قدام رجولت سيف بالظبط وعنيها جت ع عضوه الواضح من تحت قماش البنطلون وتخضت
وبصتله بتوتر وخجل وعيونها بتلمع فيها الدموع

سيف لعق شفيفه وبلع ريقه بغصه وهو شايف منظرها تحت رجليه بالخضوع ده وتمنييي حاجات كتير
اوي اولهم ان الوقت يقف فاق من شرودة

ع صوت الباب بيتفتح ودخل فارس الي اول ما شاف منظرهم لف ورجع تاني : احيييييه ع كسفتك
ي حازم حااازم ف الشركة ي برووو
20

سيف قرب من دموع بسرعه قومها من الارض : انتي كويسة

دموع بخجل بصت ع رجلها : اه كويسه ركبتي اتعورت
بس

سيف قاعدها ع الكرسي : طب تعالي اقعدي هناا

دموع فكت ايدها من ايده : انا كويسه ..الفايل اهو بعد اذنك بقا ..

سيف غمض عنيه ومسح وشه بقهر وبص ع فارس الي مديه ضهرو وواقف ع الباب مركز مع دموع وهي ماشيه بتعرج : تعاااله ي زفت عاايز ايه

فارس دخل وهو بيمسح رقبته وبيضحك ضحكه صفراه وغمز لسيف : اايه انت

سيف ببرود هز دماغه : اناا ايه متنحش دي كانت وقعه

فارس ضحك : وقعه ولا قطعت عليك اللحظه

سيف بعصبيه : فاارس امشي ي فاارس الله يصلح حال امك الي جبتك ع اخر الزمن امشششي
7

فارس ضحك بصوت عالي : متغاظ شيفك يلا مني انا متغااظ ده انا حتي اخر العنقود يسطاا

سيف كتم ضحكته : جاي ليه وتاني مرة ابقا خبط ع الزفت

فارس اومأ : ماشي ي برو وجاايه ليه عشان سنفورة هانم عملالك حفلة صغيرة بمناسبة تولي سيادتك
دور المدير البارد الثقيل 😊 وهو بيضحك ببرود
3

سيف عض ع شفته وقرب من فارس الي طلع يجري : طب يلا بقا استأذن انا اللهم بلغت اللهم فشهد

وطلع يجري وسيف قعد ع الكرسي وهو بيبص ف الارض وشابك صوابعه ف بعض ورفع عنيه وبص ع المكان الي وقعت فيه وعض ع شفته قام وقف ورجع شعره لوراه
وهرب من المكتب بسبب طيفها وريحتها الي مالت
المكان ...
3

طلع سيف ولقاه كل الموظفين متجمعين ف الرسيبشن حولين التورتة الكبيرة وكلهم سلموا عليه ورحبوا
بيه وف بنات اتصورت معاه ودموع وندي
3

قعدين جمب بعض دموع لسه وخده الصدمه وندي بتدلك بين عنيها : ااه ع الصداع الواد المجنون
ده هيخوتني
8

دموع ابتسمت : طب والله عسل

ندي بنرفزة : خديه يختي خدددديه
4

فارس وهو شايل طبقين من الجاتو : لا عايزك انتي طنط ي اما مش لاعب
6

ندي غمضة عنيها بوجع : يالهووي عليا وع سنيني السودة
5

دموع ضحكت بصوت عالي : بقا كده ي فارس مش عايزني دلوقتي انت ع فكرة مالكش صاحب
ي خسارة كيك الشكولاته

فارس عض ع شفته : يالهووي ي ناس وانا اقدر بس انتي متجوزة بقا يدموع خليني ف مز العاذب ده
3

دموع ضحكت تاني : وشك عليها يلا هروح مكتبي

ندي : ي بت انتي ي بت دموووع ماشي ي بت كوم شكاير الغدارين

دموع طنشتها وهي ماشيه بتضحك بصة ع سيف وشافت البنات لفه حولية وبيدردشة ومبتسم لهم
ابتسامه تهبل وسيف رفع عنيه وجت ف عنيها

دموع لفت وشها بسبب الموقف المحرج وبسبب تاني جواها وهو تغير سيلفر من نحيتها وبرودة معاها
واسلوبه وطريقته واهو واقف يضحك ويدردش
والدنيا حلوة ....
6

دخلت دموع مكتبها وفضلت رايحه جاية وهي مش عارفه مالها عايزة تطلع تصوت ف وشه عايزة
تجيبه من شعره متغااظة منه ومتعرفش
السبب وقعدت تخلص باقي الشغل الي
معاها شغلها الاساسي مش الي طلبة
سيف منها ..وبعد مرور ساعة
7

سمعت الباب بيخبط ودخل سيف هي فكرت ندي ولا ياسمين او حد من الموظفين وسمحتله بالدخول
من غير ما ترفع عينها ..

سيف : شكلك مشغوله

دموع فتحت عنيها بصدمه ووقفت بسرعه : هاا لا ابدا خير

سيف اومأ بهدوء وقعد حط رجل ع رجل قدام مكتبها : كل خير حبيت اعتذر عن طريقتي الصبح كنت مضايق شوية وبسبب اسلوبي كنتي هتتأذي ..

دموع هزت دماغها برفض : حصل خير

سيف : تمام لسه جاي لي بطاقة دعوة لحضور افتتاح الفندوق الي صممته اعلان ليه ومطلوب حضور
المدير والمساعد التنفيذي والمصممين
للحفلة وكمان عشان في لقاء صحفي

دموع لعقت شفتها بهدوء : بس انا مش بحضر حفلات

سيف ف باله ..حقك متحضريش حفلات مانتي متجوزة
بني ادم براس تور ي حلوة
9

سيف وقف : والله ده شغل ولازم يتنفذ اتصرفي وبعدين كله عشان نجاح الشركة الي انتي متوظفه فيها
عن اذنك ..وساب لها ع المكتب علبة صغيرة وخرج

دموع شدت شعره بغل وقربة من العلبه فتحتها لقت مرهم مضاد حيوي مكتوب عليه ادهنيني
ولزق طب مكتوب عليه اللزقيني
بخط مميز اوي
18

دموع ابتسمت بكسوف وعضت ع شفتها سيف شافها وهو معدي من قدام قزاز مكتبها الي بيودي ع طرقه فيها مكتبه ومكتب ياسمين وبتسم بغرور
وكمل لمكتبه
4

خلص اليوم بين شد وجذب وإرهاق لكل الاطراف معادي ياسمين وفارس المرطقع  ...

روحت ندي ودموع بعد ما طلبو اوبر مع بعض لحد قبل الحارة بشوية ...وقبلتهم ملك الي كانت ف محضرات
تالته ثانوي بعد ما ندي اصرت عليها تكمل تعليمها
الي سبته من سنتين ..

ملك حضنت دموع : عمله ايه ي دودو وحشاني مش بتيجي عندي خالتي ليه ابقي تعالي اسهري معانه
شوية انا وندي الي مش بتعمل حاجه غير
انها بتسمع اغاني وترقص طول الليل لحد
ما زهقتني

ندي بصتلها برفعة حاجب : ده انتي شيلة ومعبية اوووي ي بت

دموع ضحكت : حاضر ي كوكو هشوف حسين وبقا اجيلكم شوية ..
2

وكملوا الطريق وهما بيهزرو مع بعض وحسين كان قاعد ع القهوة هو واحد صاحبه وشافهم ...

دموع رفعة عنيها وشافت نظراته الضحكه اختفت من ع وشها وبصت ف الارض بتوتر

ندي شافت منظرها وبصت جمبها وشافت حسين قاعد  وحواجبه معقودين ١١١ عقده : يختيييه مش هنخلص
ربنا يعينك ع ما بلااكي ي اختي

ملك بصت وراها ووشها احمر وبهدوء : اييش عرفك انتي ف الحب دي غيرة ي ندي غيررة العاشق
لمعشووقه

ندي : ونبي حد يسكت البت دي بلا معشوقة

دموع التسمت براحه : مالكيش دعوة بيها يلاا سلام

مالك بحب : بااي ي قلبي هستناكي بليل

وودعتهم وطلعت شقتها غيرة هدومها ولمت شعرها ولبست قميص واسع ودخلت المطبخ وبدأت تحضر
الغداء بسرعه عشان ساعه وحسين هيفتح بقو
زي البلاعه ويفضل يجعر ..
2

نص ساعه وحسين دخل رما المفاتيح ع التربيزة : عامله ايه ي ست الستات ي هانم

دموع رفعة عنيها بتوتر : الحمدلله ي سينو انت اخبارك ايه

حسين وقف ف مدخل المطبخ : انا فل اوووي مالي مراتي ماشيه تضحك وتتمرقع ف الشوارع
و انا قاعد زي الخروف ده انا زي العسل
6

دموع غمضت عنيها وسكتت عشان تعدي يومهاا بدون اصابات : العفو ي حسين ماعاش الي يقول عليك كده

حسين اومأ : غلطاتك بتكتر ي دموع وسابها ومشي وهو بيقلع هدومه ..حطيلي اطفح يلاا
5

دموع وقفت تشتغل وهي عايزة تخلص ف اسرع وقت عشان يومها يعدي بسلام كفاية ضغط الشغل

حسين خرج من الحمام وقعد ع كرسي الانترية وهو بيفتكر كلام صاحبه ..

مجدي : هي مين الي ماشيه مع مراتك وصاحبتها دي ي سحس

حسين بقرف : بنت خالت العقربة

مجدي : ده البت ي جدع بقالها بتاع اسبوع هنا اهو كل يوم ف الريحه والجاية مش شيله عنها من عليك
2

حسين بصلها : بس ياعم هي نقصه هبل

مجدي  : طب والله البت شكلها عينها منك

حسين : والمفروض اني اعمل ايه مثلا

مجدي : المفروض اني دي عيله هبلة زي ما بتقول استغلها لمصلحتك وخليها العصفور بتاعتك الي وسط
مراتك والسنيورة التانيه الي عمله فيها
بنت بارم ديله دي ...
11

حسين : طب وهي هتيجي معاية سكه

مجدي : بقولك اضحك عليها يسطا كل بعقلها حلاوة وقع منها الكلام الي انت عايز تسمعه ..وبسخريه .ولا مش هتعرف وبعدين دي شكلها وقع اصلا

حسين : انا مروح عشان شكلها السجارة هبت ع دماغك

حسين فاق من شروده ع صوت صرخت دموع جري عليها ف المطبخ : ايه ف ايه بتصرخي ليه

دموع لفت معصمها بوجع  : ايدي اتسلعت ف الحله وانا مش وخده بالي عايزة اخلص بسرعه وحطلك الاكل

حسين : عمله ده كلو عشان اللسعه دي روحي طيب حطيها تحت ماية برده ولا ادهني معجون سنان
وبطلي محن
6

دموع : محن ماشي ي حسين شكرا اتفضل اطلع برا بقاا

حسين : طب ي سنيوره

دموع وقفت وسندت ايديه ع الحوض وبصت قدامها بشرود ... خدت خدش ف رجلي جبلي مرهم وجوزي
شفني محروقه بيقولي بطلي محن ي تارة هو الي اوفر ولا جوزي الي حلوف ...يوووة بقا انا بفكر ف ايه اصلا
26

خلصت دموع الاكل بعد ما لفت ايدها وطلعت حطت له الغدي وقعدت كلت معاه وقامت عملتله شاي وغسلت المواعين ودخلت تاخد شور ...

طلعت بتنشف شعرها وقربة من حسين وقعدت جمبه
: حسين

حسين ببرود : همممم

دموع بهدوء : كنت عايزة اروح عند ندي شوية

حسين بخشونه : ايه اشتقتلها مهي ف وشك الاربعه وعشرين ساعه لا مفيش نزول

دموع بخفوت : معلشي ي حسين وبعدين انا هروح عشان مالك بقالها شوية تتحايل عليا اروح لهم
دي غلبانه وطلعه من موضوع وحش وعايزة 
اكون جمبها

حسين بفضول : موضوع ايه

دموع استغربت اول مرة عايزة يفتح معاها نقاش من سنين وتحمست : والله ي حسين ده ملك دي غلبانه
ومكسور معانه جميله وكيوت وتستاهل كل خير

وقعدت بقا تشرحله حصل معاها ايه وتدافع عنها وتزين ف صورتها عةقد ما تقدر عشان عرفه جوزها بيفهم
ع مزاجه وقعدت تزين صحبتها لجوزها  🤦
14

حسين بملل : خلصتا ي دموع عرفت انها ربعه العدواية قومي روحي ومتتأخريش نص ساعه وتكوني هنا

دموع وقفت بحماس : خليك جدع بقا وخليها ساعه
يلا رايحه البس ..وجريت من قدامه

لبسة بسرعه ونزلت ونسيت تاخد فونها وهي خايفه يغير رأيه

سيف طلع من الشركة وراح عداه ع يوسف قعد قدام قبر يشكي ويحكي همه ليه وقد ايه هو بيعاني لمدة ساعتين
لحد ما ليل بدأ يليل : يلا بقا ي صحبي معلشي قرفتك بقلقك ف نومتك بمشكلي وضحك بحب ..حاضر خلاص هبطل اڤوره بس انت لو صاحي وبتتكلم كنت قولتلي
وانا مالي انا بمعناتكك ي عم انا عرفك غدار هههههههههههههههه يلا هتوكل انا عشان
سامع صوت حركه مش مريحاني

ايوة ايوة بقول كده عشان اخلع بشيكه وانا قلبي قاعد حفظني ي زفت.. وبحزن

الصراحه وحشتني ي يوسف.. وخد نفس سلام ي صاحبي ...
9

وركب عربيته وروح ع العمارة القديمه الي فيها سبب معاناته الي مش قادر يبعد عنها ..

ياسمين ركبة مع تميم بعد ما خلصت شغلها مع سيف وفارس اول ما ندي مشيت خلع بشياكه وخد المكنه
بتعته ومشي ..

ياسمين وهي بتبص من الشبك : واااو بجد الجو تحفه انهاردة

تميم بصلها ف المراية ورجع بص قدامه : تحبي نقف شوية ع النيل
2

ياسمين بحماس : يرررريت

تميم ابتسم بخفوت وطلع ع الكوبري ووقف وركن العربية ونزل فتح لها الباب : اتفضلي

ياسمين بفرحه : مرسي مااي انجيل

تميم ضحك : انجل ..ابويه لو سمعك هيطخني عيرين جبل ما اچيب لهم العار ههههههههه
6

ياسمين ضحكت ضحكه لذيذة : اوووه بجد انت مشكله بلاش تضحك احسن ما تبقا فتنه متنقلة ف الشركة
والبنات لما بتصدق شوفتهم انهاردة لفو ع سيف
ازاي متضحكش قدمهم انا بقولك اهووو

تميم ابتسم : وانتي عايزاني مضحكش قدمهم ليه بقاا

ياسمين خدت نفس عميق وهي بتتفرج ع النيل والغروب بعيون بتلمع زي الاطفال رفعة كتفها لفوق : معرفش مش حبه اشوف ان الحاجه المتاحه ليا متاحه للجميع
بحس اني ضحكتك خاصه بيا وبتطلع معاية
انا وبس من وانا صغننه بحس ان الحارس
تميم هو حارس ياسمين فقط خاص
بيا انا مش انانية صدقني
بس مش عارفة السبب
4

تميم حد حاسس بقلبه الي هيطلع من بين ضلوعه بسبب كلمها حتي لو انانيه هو عايزة تبقا انانية فيه عجبه
وع هواه كفاية انها حسه نحيته باي حاجه
حتي لو تملك : حيث كده بقا هروح اجبلك
الايس كريم الي بتحبيه ..

ياسمين اومأت ببتسامه حلوة وتميم عنيه ف عنيها مش قادرة يحمي قلبه منها اكتر من كده
4

راح تميم يجيب لها الايس كريم المفضله عندها وياسمين قرب منها اتنين شكلهم ميطمنش ..

سيف دخل العمارة وطلع ع السلم ف نفس الوقت الي كانت نزله دموع فيه وهي بتجري وجت قدامه وراحت
مفرمله قبل ما تقع ف حضنه
12

سيف رفع ايديه وهو بيرجع لوراه : هوب هوب اقفي
7

دموع وقفت بسرعه وهي بتضحك بهبله : معلشي كنت مستعجله جت سليمه المره دي

سيف ضحك ع ضحكتها وف باله ..اه يبنت الهبلة
6

وبجدية : خالي بالك بعد كده مش كل شوية تقعي زي الاطفال ايوة انتي طفله بس مش للدرجة دي خافي
ع نفسك ي مدام

دموع  بإحراج : ده اهتمام ولا توبيخ ..مدح ده ولا ذم ههههههههه ع العموم ماشي تمام شكرا ي استاذ
سيف هاا ي مدير ي جديد اوعه بقا عديني

سيف عض ع شفته وهو بيكتم الضحكه : خلصنا بقا مانا اعتذرتلك يلا يلا عدي ي ست الطفله من هنا

دموع اومأت وهي مبتسمه لي وعدت من جمبه وايدها احتكت برجولته من غير ما تاخد بالها بس في واحد
حس بضطراب بسبب لمسه غير مقصودة
16

سيف وهو بيطلع باقي السلم وهو قابض ع كفه  : اه صح اناا خلصتلك الرسمه بس مش هديكي التيشرت
غير بمقابل ف انتي وشطرتك بقا وريني المقابل
2

دموع بغيظ : ع فكرة كده استغلال ي استاذ سيلفر ونبي وريهاني طيب

سيف كمل السلم وهو بيضحك ف صمت وطنشها

دموع دبت السلم برجلها وهما ده كلو ف الدور التاني بين شقتها وشقت ام حسين القرشانه الي راحت عند بنتها
من ساعت الخناقه :  وده اجبله من فين مقابل ده بيقبض بالدولار
6

ونزلت راحت عند ندي وكانت قعدتهم لذيذة كلها ضحك وهزار عدت ساعه ونص وحسين كان عايز ينزل ودموع
ده لسه مجتش مسك الفون بعصبيه عشان يرن عليها

سمع صوت رنت تليفونها ف المطبخ ..دخل خده وفتح البسورد الي هو حفظه وجاي يرن ع ندي غير رأيه
وخد رقم ملك ورن عليه من عنده ..بعد ما شاف
دموع معندهاش رصيد ..
2

ملك مسكت الفون بتاعه : مين بيرن دلوقتي ولا رقم مين ده وبصت لهم ..انا خايفه يكون جوزي القديم

ندي خدت منها الفون : اجمدي ي بت في ايه هااتي كده انا هرد ..الوو

حسين : هو انتي ف حد مصلتك عليا ي بت

ندي : هو انت وبعدين بترن ع ملك ليه وخدت رقمها من فين

حسين : والله يختي عايز الست الي عندك وبصراحه كده مكنتش عايز اكلمك ي نخرة هانم رنيت ع بنت خلتك الحلوة من عندي عشان الست معندهاش رصيد

ندي : ومعندهاش رصيد ليه وانت ع قلبك قليل متشحن لها ي حسين باشا

دموع فتحت عنيها بستغراب لما سمعت اسم جوزها كان المفروض تعرف ان هو بسبب تعبيرات وش ندي

حسين : بت انتييي فكك مني يلا قولي لصحبتك تتنيل تنزل كفاااية تأخير ..وقفل ف وشها السكه

ندي ضربة ع رجلها : اااه ي ناااري راااجل سم

دموع : هو في ايه

ندي حكت لها  دموع وقفت بسرعه وسابت النسكافيه من ايدها : طب يلا يلا سلام انا باااي نتقابل بكرة
ونزلت تجري ..

ندي : ونبي انا خايفه تصحي من الي وانتي فيه وقعه ع جدور رقبتك ي بنت حسنية

ملك خدت الفون من ايدها : يلاا انا رايحه انام تصبحي ع خير

ودخلت اوضتها مع ندي وفتحت الفون وسجلت رقم حسين بفضول وهي متعرفش السبب

ياسمين قرب منها شبين شكلهم ميطمنش ونظرتهم ونوين ع شر : اااية ي حلوة سيبه السما ونزله
ع الارض ليه
3

& : متيجي نسهر مع بعض ي وتكه

$ : ي ديييني هتبقا سهراه ضرب ناار ي عود ملفوف تعالي هنبسطك

ووحد قرب يلمس شعرها ياسمين بخوف نزلت ف الارض وحطت ايدها ع ودنها وغمضت عنيها وبقت تصوت بحسها كلو : تميييييييم تميييييييم تميييم

وهي بيعدي عليها مشاهد حصلت لها لما كانت  عندها تمن سنين وشافت اتنين من صحاب امها لما كان سالم مسافر ومقربين منها بالشكل القذر ده بعد سهرة كلها
فجر ومجون ... وعندها عقدة وجبانه بشكل غير
طبيعي بسبب الموضوع ده ..

تميم الي راجع ماسك الايس كريم ف ايده ببسمة حلوة سمع صوت صراخها العالي الي كله خوف وشاف اتنين وقفين نحيت العربية مكان ما سبها رما الي ف ايده
وطلع يجري عليها بخووف ..

مسك الوادين عدمهم العافيه بعد ما كانو عايزين يهربوا منه دعكهم ف بعض بغل وقهر واضح لما شاف منظرها
كسر ايديهم هما الاتنين وراح مطلع الفرد بتاعه وبيعمره
4

ياسمين بخوف وبكي يقطع نياط القلب : بلاش ارجوك عشان خطري تميمي عشااان خطري انا خااايفه
2

ياسمين بخوف وبكي يقطع نياط القلب : بلاش ارجوك عشان خطري تميمي عشااان خطري انا خااايفه 

تميم بصلها بقهر ورجع بص ع الي مرمين قدامه ف الارض ودب واحد فيهم بالرجل ف وشه ومسك ايدها ركبها العربيه جمبيه وطلع بسرعه وف نار جواه

ياسمين عماله تعيط ومش مبطله وشقتها بتجرح صدره هو

تميم بعصبيه : كفااايه كفااايه عيااط ..وبيدب الدركسيون بكف ايده

ياسمين شافت منظره وزادت ف بكاها تميم فرمل بعنف ونزل من الباب وراح نحيتها فتح بابها نزلها من ايدها
ومسك كتفها : عملوا فيكي ايه عشان تبكي بالطريقه
دي كفاااية إذوكي لمسوكي لمسه معجبتكيش
عرفينييي انا جواية نار انا السبب سبتك لوحدك
انا السبب حصلك كده بسبببي ردي عليه
1

ياسمين غمضت عنيها بقهر ورمت نفسها ف حصنه : كفاااية كفااية ارجوك انا خاايف ارجوك تميم
انااا مرعوبة بلاش صوت عاالي
3

ياسمين غمضت عنيها بقهر ورمت نفسها ف حصنه : كفاااية كفااية ارجوك انا خاايف ارجوك تميم انااا مرعوبة بلاش صوت عاالي 

تميم الدمع اتحبس ف عنيه الي بقا لونهم احمر بلون الجحيم : اهدي اهدي طيب حقك عليا سامحيني كفااية عياط ...عشان خطري متبكيش دموعك هتكوي جلبي
5

وضمها جوه صدره اكترر وايد ف شعرها وايد ع ضهرها
وغمض عنيه وجميع مشاعر الدنيا بتخبط جواه صدره

فضلت ياسمين جواه حضنه وقت هما الاتنين ميعرفهوش نسيوا نفسهم ونسيوا الدنيا
بالي فيها وكل واحد هايم ف ملكوته
الخاص جواه حضن بعض

تميم فاق من دومته وبعدها عنه براحه : احمم احسن دلوقتي

ياسمين مسحت عنيها ووشها و اومأت بهدوء وخجل وعقلها مشتت : هممم احسن انا اسفه

تميم : متتأسفيش انا الي غلطان بس وعد مني ليكي وعد راچل دمه حر عمرها ما هتحصل تاني لدين ديان
وهحميكي بروحي ونفسي تروح فداكي لاجل
ما تخفي وتنزلي دموع عنيكي

ياسمين بلعت غصتها وعنيها لمعة بمتنان : انا بجد بحمد ربنا انك ف حيااتي ي تميم بجد مرسي ع كلامك الحلو ده اللهجة الصعيدي بتاخد قلبي مني لما الشريط معاك يقلب عليها هههههههههههههه
2

ياسمين بلعت غصتها وعنيها لمعة بمتنان : انا بجد بحمد ربنا انك ف حيااتي ي تميم بجد مرسي ع كلامك الحلو
ده اللهجة الصعيدي بتاخد قلبي مني لما الشريط
معاك يقلب عليها هههههههههههههه

تميم ابتسم بحب : اللهچة الصعيدي والصعيدي كله تحت امرك يلا عاد اتأخرنا زمان سالم بيه جلجان

ياسمين ضحكت : ده انت قصدها بقا بس انا عرفه بتطلع منك امته

تميم ركبها وركب جمبيها : امته ي ست الهانم

ياسمين : وقت ما بتكون فرحان ووقت ما بتكون متضايق ومتعصب وبتبقا جمررر جووي جوي

تميم ضحك : اسكتي متجلدناش تاني بدل مانتي هتكحولي ف سحنتك كده عشان تنطجي كلمتين

باسمين ضحكت بصوت عالي وهي بجد من جواها طايرة من الفرح برغم الموقف المحزن الي حصلها
هبداء من فين امممم ..سيف فتح شقته ودخل واعصابه كلها مشدودة دخل خد شور وطلع بالمنشفه كالعادة

راح خد كاس وقزازة الوسكي وقعد ف الصاله وجيه قدامه منظرها وهي وقعه تحت رجليه ونفسه ضاق
وغمض عنيه وتخيل انها قربة منه بكل خضوع وهي بتعض شفته برقة وحطت ايدها ع رجولته وحركتها براحه وهي بتفك زرار البنطلون وو فتح عنيه بسرررعه وهو وشه احمر وعروق رقبته نفره
14

سيف بص ع رجولته : تؤ مش هريحك عشان تعرف تتحكم ف نفسك بعد كده مش هنعيد شغل المراهقة
من اول وجديد ..وشرب من كاسة بعصبيه وصوابعه
ضغطه ع الكأس
8

فضل قاعد يشرب كاس ف التاني ويدخن بشرود وبيحاول يخرجها من افكاره وجملها وجمال ضحكتها
ورقتها وريحتها ..وع ذكر ريحتها قام وهو دماغه
تقيله من الشرب وقعد ع السرير وحرك ايده
ع ملامحها الموجوده ع التيشرت
2

سيف بغصه : دمووع زي ما ليكي حظ من اسمك انا كمان ليه حظ من اسمك ي دمووعي وسبب وجعي
ايوة انتي مالكيش ذنب ده ذنب قلبي الي حب
وحده مش ليه اااه ي وجع قلبي بعد مااختارك
وهو مالوش اي حق فيكي ولو حتي بسيط
حق اني اكون حبيبك وراجلك سندك وضهرك
حق اني اغير عليكي واتملك كل سنتي فيكي
حقي فيكي ضايع ي دمووعي
11

ونزلت دمعه شردة من عيونه الحادة وقرب تيشرتها من منخيرة يشمه بعمق وهو بيحضنه لصدرة بكل قوته
وبيدور ع ريحتها الضعيفه الي قربت تختفي
من تيشرتها ...
4

ياسمين روحت وهو قلبها مخطوف وعقلها مش معاها سلمت ع اهلها وطلعت اوضتها بعد ما عرفتهم انها
هتنام ومالهاش نفس تتعشي ..

دخلت خدت شور وطلعت قعدت ع السرير وفضلت تتقلب ف سريرها وهي بتتفكر كل الي حصل
ووشها احمر بخجل لما افتكرت حضن تميم
وكلامه غمضت عنيها وهي بتعض شفتها
بكسوف لذيذ وقلبها دق فتحت الفون
وقعدت تقلب ف صور تميم الي ديما
بتغفله فيها وهو ديما حواجبة معقودة

ياسمين : ملاكييي ..وحركت صوابعها ع ملامحه الرجولية برقه ..شكرا عشان انت موجود ف حياتي

وغمضت عنيها وراحت ف نوم عميق ..

فارس طبعا روح غير وطلع ع النايت كلوب وراح يسهر سهراه من سهراته الماجنه المشبعه بالبنات والمشروبات
بس مقدرش يكمل وقعد ي دوب ساعه وقام
وقف وراح المول

دموع روحت جري من عند ندي فتحت باب الشقه ودخلت ..ما لسه بدري ي ست هااانم
3

دموع شهقت بخضه بسبب خشونة صوته الي طلعت لها من الضلمة : معلشي ي حسين الوقت سرقني

حسين : والمفروض اني استناه صبح وليل عشان السنيورة تدور عليا وتديني حقي عليها
3

دموع قربة منه وقعدت جمبيه وحطت ايدها ع وشه وهي بتحرك صوابعها مكان عقدت حواجبة : فك انت بس التكشيرة دي وانا اهو معاك وجمبك ف اي وقت

وقربة حضنته برقه حسين ضغط ع جسمها بخشونه وسحب شعرها لوراه ونزل ع شفايفها وخدودة ورقبتها ببوسات همجية بيدور فيها ع متعته هو مش متعت
الشخص الي قدامه
7

وقف ومسك ايدها وجرها وراه ع الاوضة خلع هدومه وخلعها هدومها بحركه روتينيه باردة

وطلع فوقيها وبدون مقدمات فتح رجليها ودخل رجولته ولما حس انها جفه ومش مستعده لولوجه بصق ع كف ايده ودلك رجولته ودخلها جواه انوثتها
30

دموع بشمئزاز : حسين ليه القرف ده يعني مش بحب كده ما تصبر شوية خليك ف حضني بوسني ولا
داعبني وهتلقيني مستعده ليك
5

حسين وهو بيدفع جواها بسرعه : وانا لسه هستناكي تستاعدي ي سنيورة مانتي لو بتحسي كان من لمسة
اتبليتي
11

دموع غمضت عنيها بغصه وكرهت العلاقة معاه الي كل مره تيجي ع نفسها فيها وتعدي وتفوت كلامه واسلوبه وطرقته ودي حاجه تعباها نفسياً لكن بتحاول متبينش
وتمشي حياتها الي اصبحت لا تطاق ف اخر فترة ..
1

سيف كان قاعد ف اوضته وسمع كلمهم وشد شعره بقهر طلع الصاله وشغل جهاز الموسيقي الي اشتراه وهو راجع
بعد ما وصله بالبلوتوث وشغل ع فونه اغنيه فرنسيه
حزينه وعلي الصوت
3


1

وهو بيفرك ف شعره بتعب

وراح قايم مطلع ادوات الرسم بتعته وسند اللوحه قدامه وفضل يغرق فيها بالالوان ويرسم بالفرشه بحركة سريعه وبيدمج الالوان بصوابع فنان محترف وهو دماغه بتفكرش غير فيها وكم الحزن والوجع والقهر الي حاسس بيه بقا بيفرغه ف اللوحه الي قدامه 1

وراح قايم مطلع ادوات الرسم بتعته وسند اللوحه قدامه وفضل يغرق فيها بالالوان ويرسم بالفرشه بحركة سريعه
وبيدمج الالوان بصوابع فنان محترف وهو دماغه بتفكرش غير فيها وكم الحزن والوجع والقهر
الي حاسس بيه بقا بيفرغه ف اللوحه الي
قدامه ..لحد ما طلعت معاه تفصيل جسمها
الي شفها اول مره
1



ومكنش ف باله غير صورتها دي

ومكنش ف باله غير صورتها دي 


ولعن افكارة القذرة وهو بيضحك وغمض عنيها ونزلت دمعه حزينه لتاني مرة بسببها ودي عمرها محصلت ليه
دوب كتير وصاحب كتير ودخل ف علاقات كتير عمرو
ما وحده أثرت فيه زيها ..
12

قام غسل ايديه ودخل نام ع السرير وغمض عنيه بإرهاق

دموع بعد ما حسين خلص معاها لفت الملاية ع صدرها
وبلعة رقها بتوتر : حسين كنت عايزة اطلب منك حاجه

حسين : وانتي مستنياني انام معاكي عشان تطلبي ايه بتخدي الاجرة ..
18

حبه اقول لك وحده انها متطلبش اي حاجه من زوجها اثناء العلاقة او قبل او بعد مش وقتها سبكم من الطور الي بينطح فوق ده ف العموم ممكن الي قدمك يفهم
ان ده استغلال وانك بتدوري ع مصلحتك مقابل علاقة
معاه وطبعا صوابعكم مش زي بعضيها ممكن الي
قدامك ميفهمش ليكي الغلط ...
7

دموع : انت بتقول ايه انا مقصدش حاجه بس انا خلاص شوية وهنام وانت بتلبس ونازل هقولكم امته يعني

حسين وهو بينشف شعره بعد ما خد دش سريع : خير عايزة ايه
5

دموع : امم بص هي حاجه تبع الشغل حفله افتتاح لازم احضرها لاني انا الي صممت الاعلان ولازم حضوري

حسين : خخخ حفله لا ي حلوة انسي ده الي ناقص حفلات ومسخرة ومرقعه طول الليل
1

دموع اتعدلت : افهمني ي حسين ده هتبقا قبل المغرب كول ليل ايه وبعدين بقولك شغل شغل

حسين بخشونه : ك* ام الشغل قولت لا  وحمدي ربنا اني بنزلك شغلك اصلا ي ست المصممه
1

دموع بغصه : انت المفروض تكون فخور بيا وبتقدمي واني ف سنين قليلة قدرت ابقا مديرة ف شركة كبيرة
وليها اسمها
4

حسين بسخرية : فخور هه هبقا فخور بيكي اكتر لما متنسيش اصلك
9

دموع غمضت عنيها بقهر وف بالها ..انت حلال فيك التغفيل ع رأي ندي والله ..تعبتني معاك
6

....

ياسمين صحيت من النوم ع الساعه 12 وكانت جعانه مسكت الفون بتاعها وطلبت اوردر من مطعم بيتزا مشهورة وقامت غسلت وشها واسنانها ولبسة
روب ع قميص نومها وشبشبها البيتي الفرو
ونزلت تحت مستنيه وصول الاوردر ..

وصل بتاع الدليفري وسلم البيتزا لتميم الي كان واقف مع الحرس ع بوابة الفيلا ..

دخل تميم وشايل اوردر بإسم الاستاذة ياسمين ..الي طلعت برا بعد مرور نص ساعه عشان تستلم الاوردر

ولقت تميم بيقرب بيها قعدت ف الجنينه وتميم قرب بالعلبة وحطها قدامها ع التربيزة

ياسمين : مرسي ي تميم مكنتش تعبت نفسك انا كنت طالعه اخدها
2

تميم : ولا تعب ولا حاجه ي انسه انتي كنتي عرفتيني وانا كنت هجبهالك لحد جواه مكنتيش خرجتي دلوقتي

ياسمين. بزهق : صحيت من النوم دلوقتي وكنت زهقانه قولت اكل وقعد ف الجنينه شواية ..اقعد كل معايه

تميم : شكرا ي فندم بالهنا والشفا هوطي الاضاءة عشان تخدي راحتك اكتر

ياسمين : اقعد بليز مش بحب اكل لوحدي وبعدين احنا بعيد عن الحرس مش مهم توطي الاضاءة ..وبرجاء
بلييييز تميم
1

تميم بلع ريقه وامأ بصمت وقعد قدامها ياسمين ضحكت بفرحه وفتحت الاكل ومدت لتميم : اتفضل

تميم اومأ بتوتر : يزيد فضلك

وقعدو يكلو ف هدوء وياسمين نسيت الاتيكيت مع البيتزا وبقت تاكل بنهم والكاتشب بهدل شفايفه

تميم شاف منظرها وضحك بصمت

ياسمين غمضت عنيها بتسأل : انت بتضحك ع ايه هاا

تميم ضحك بصوت عالي ومد صباعه ياسمين فكرت انه هيمسح شفيفها وبرقة عنيها بص تميم مسح منخيرها : بضحك ع دي ع مهلك بدال ما تشرجي ف الوكل ي جطه
3

ياسمين ضحكت بكسوف : جطه جطه وبعدين انا بحبها اصلا وكملن جعان تخيل بقاا

تميم بحب : بالهنا والشفا ي انسه ياسمين

ياسمين بلعة الي ف بوقها : متقول ياسمين ع طول وبلاش بقا حضرتك وانسه وهانم وفندم دول
هو احنا مش صاحب ولا ايه

تميم اومأ : صحاب ي ياسمين وكمل بضحكه وبعدين وفرتي عليه مجموعة حروف جطعت الاسماء
عشان يسموكي ياسمين جصر معاهم ف ايه فله
6

ياسمين برفعة حاجب : ونبي دلوقتي اسمي مش حلو يعني وبعدين الفل والياسمين والورد انا ي تيمو وغمزتله ف اخر كلامها

تميم ضحك : متجعديش مع فارس بيه كتيير ههههههه
وبعدين انا جولت وحش ده اسم ريحته ترد الروح
مبالك صاحبته
8

ياسمين عضة ع شفتها : رضيت غروري خلاص عفوت عنك

وفضلوا يدردشه مع بعض لحد الساعه اتنين ياسمين وقفت

ياسمين : سهرتك معاية وقلقتك انا اسفه

تميم وقف : الكلام معاكي يريح ميجلجش ي فله
1

ياسمين ضحكت : ماشي ي عم تميم متشكرين يلا تصبح ع خير

تميم : وانتي من اهل الخير 

ياسمين مشيت كام خطوة

: هجولك

ياسمين لفت ببسمه : جولي
8

تميم حك رقبته : ممكن تاني مرة لو عوزتي حاچه تعرفيني وانا هچبهالك حتي لو نچمه من السما
هتكون عندك وبلاش خروچ برا بلبس النوم
ده انا هخاف عليكي
3

ياسمين قلبها دق بسرعه وعض ع شفتها اومأت ولفت جري ع اوضتها
7

تميم ضحك بحب وهو بينكش شعره وراح الملحق الي بينام فيه ..

عدا اسبوع على ابطالنا كان الوضع فيه كا الاتي

فارس بقا يومه كله عباره عن ندى.. الصبح معاها في الشركه وبليل معاها على الفون.... طبعا كل مره كان بيتصل بجحه شكل وبعدها ميبطلش معاها كلام لحد ما تقفل في وشه ...وانتظم في مواعيده و بقا بيروح الشركه من النجمه قبل معاده بساعه
2

فلاش باك لأول مكالمه بينهم من اسبوع بعد ما روح من الشركه على طول

ندي كانت لسه داخله البيت من شويه وكانت مرميه على السرير بتعب وهي بتقول

: منك لله يا فارس.. هديت حيلي الله يهد حيلك.... كان نقصني انا ياربي المرمطه دي مع حتت عيل بشخه
4

و غمضت عينها شويه وبعدين قامت عشان تاخد دوش.. دخلت الحمام وهي لسه بتدعي على فارس

: اااه يا رجلي... منك الله يا شيخ علي التنطيط اللي خلتني اتنطته وراك انهارده دا... دا انا محتاجه إعادة تأهيل عشان اعرف ارجع اعيش تاني
3

ندي فضلت طول اليوم في الشغل كل شويه تجيب فارس من مكان شكل.. وطبعا لازم المكان دا بيكون في تجمع بنات وهو وسطيهم.. واخر حاجه جبته من اوضة المودلز... حيلها اتهد وراه وكانت هتشد في شعرها منه
3

.....

ندا خدت الشور بتاعها وطلعت من الحمام وهي لفه فوطه على جسمها وواحده على شعرها.... كانت طالعه مبتسمه بعد ما حست ان تعب اليوم راح بعد الشور دا... طلعت بصت لنفسها في المرايه حست بشرتها مجهده شويه...راحت مطلعه ماسك من بتوعها وحطته على وشها وراحت جابت خيار وقطعته وحتطه على عنيها ونامت على السرير بسترخاء وابتسامه صافيه... لحد ما قطع استرخأها دا صوت رسايل كتير وراه بعضها كانت هطنش بس صوت الرسايل الكتير اوي ازعجها... شالت الخيار من على عنيها بعصبيه ومسكت الفون وفتحته وجزت على سنانها بغضب شديد لما لقيت الرسايل عباره عن

: طنط...طنط.. طنط.. طنط.. طنط.. طنط..طنط..طنط.. طنط.. طنط.. طنط
11

ندى مسكت المخده ودفنت وشها فيها وراحت مصرخه فيها  بغيظ وصوت مكتوم
2

كل دا وفارس لسه شغال

: طنط.. طنط.. طنط.. طنط.. طنط.. طنط
1

: اااااايييييه في اييييه عايزززز اييييه.. انت ورايا ورايه مش هخلص منك
1

ندا طبعا مش محتاجه تعرف مين صاحب الرقم ولا حتى تبص ع الصوره واضح زي الشمس هو مين

: في ايه طنط مالك اهدى العصبيه دي غلط على صدرك..قصدي على صحتك
9

: عايز ايه يا فارس

قالتها ندا وهي مسكه الفون وضاغطه عليه جامد عايزه تكسره

: كنت عايز اخد رأيك في حاجه مهمه اوي تخص الشغل

ندي انتبهت وقالت بجديه

: بجد حاجه تخص شغلك طب قول قول

: الكحلي ولا الرمادي اختاري بسرعه

ندي عضت كف اديها بجنون وكانت هتنفجر من كترر العصبيه لما لقته بعتلها صورة بدلتين
1

: هو دا اللي موضوع مهم يخص الشغل... ايه علاقة دا بالشششغل يا فارررررسسس
1

فارس بكل برود : ايوه مش البدل دي هلبسها في الشغل.. يبقا تخص الشغل ولا متخصش الشغل
5

: يارب صبرني على ما بلتني يارب
2

قالتها ندى وهي بتبص لفوق بعدها حاولت تهدي وتجريه في الكلام عشان تخلص منه... بس للاسف مقدرتش تخلص منه كل ما تقفل معاه موضوع يفتح هو التاني وفضلوا على الحال دا اسبوع فارس كل يوم بعد الشغل اول ما يروح يبعتل لها مسدچات على طول و يفضل يرغي معاها بالساعات في اي حاجه المهم ينام على وهو بيكلمها وبطل سهر برا ..

باااااك

اما دموع وسيف الوضع بنهم كان غير

سيف كان بيحاول بكل الطرق ميحتكش بدموع كتير
بس دموع مكنتش سيباه ف حاله وهي بتحاول
تديه مقابل يرضيه عشان يديها التيشرت
بتاعها
1

اما دموع كان عندها فضول تعرف رسم ايه والموضوع قلب معاها بتحدي بعد محولتها لما عملت له كيك الشكولاته وجبتله علبة صغيرة فيها زرار كم فضيه
مرسوم عليها سيف ووحد تاني مكتوب عليه اسم سيلفر وقالها ان مش هو ده المقابل الي ف باله
8

لكن سيف بقا مش بيلبس غير الازرار دي

وكانت محتارة لان برفانه وساعاته ونضراته
من اغلي المركات الفرنسيه يعني مفيش
مستوي بينهم وبين الي هتجيبه

وسيف اصلا مكنش عايز غير تيشرت غير الي عنده يكون متشبع بريحتها ومش عارف يجبلها ازاي وعجبته
محولتها
11

.....

اما عصافير الحب تميم وياسمين.. الحب بنهم كان عمال يزيد كل يوم عن يوم بعد ما تميم بدأ يتجرأ ويلمح لياسمين تلميحات كتير وهي واخيرا بدأت تفهم التلميحات دي وكانت فرحانه اوي وبقت تحس ان قلبها بيرفرف كل ما تشوفه او عنيها تيجي في عنيه

تميم اتشجع بعد كلام سيف وبعد اخر موقف بنهم وحب ياخد خطوه اتجاهها وبقا يستغل اي فرصه عشان يلمحلها بحبه... وطبعا عايش اسعد لاحظات حياته لانه حاسس انها بقت حسه بيه وان في حاجه في قلبها اتجاهه

.....

اما الاستاذ حسين

بقاله اسبوع منيم دموع في العسل ولا فف علي صحبتها ملك اللي بيعرف منها كل كبيره وصغيره عن دموع
8

فلاش باااك

حسين كان قاعد ماسك تليفونه بيقلب في و فجأه لقا أستوري ملك ظاهر عنده على الوتساب
اتعدل وهو بيقول بابتسامه لعوبه

: الله.. دي سجلت الرقم.. دا شكله كلامك صح ياض يا مجدي

حسين مضيعش وقت و دخل على الاستوري دي اللي كانت عباره عن اغنيه حزينه وملك حطه عليها قلب مكسور 💔

حسين سرح شويه بتفكير وبعدين ابتسم بخبث وبعتلها

: ايه بس اللي مزعلك ي كتكوته 
5

ع الجهه التانيه ملك اول ما شافت الرساله

قلبها دق مره واحده بسرعه شديده وجسمها سخن
8

ومسكت الفون بأيد ببترعش وكتبت وهي بتحاول تسيطر على نفسها و مشاعرها

: ولا حاجه يا استاذ حسين شوية مخنوقة شوية

حسين بنحنه : لو حبه تفضفي عن الي خنقك كده انا موجود.. وبلاش استاذ حسين دي.. اعتبرني اخوكي الكبير.. اللي عمره ما هيطلع سرك برا
16

ملك ابتسمت بهبل  وحسين كان حاسس بيها وبهبلها اللي استغله أسوأ استغلال وفضل يجر معاها كلام لاحد ما بقا مبيعديش يوم عليهم مش بيتكلموا فيه مع بعض... ملك تعلقت اوي بيه ومبقتش تخبي عنه أي حاجه بتحصل في يومها
1

وهو كان بيستغل دا بكل خبث ويعمل نفسه بيدردش معاها ويفضل يسألها عن اخبار دموع وندي وهي الهبله كانت بتحكي على نياتها كل حاجه بيعملوها او بيتكلموا
فيها ندى ودموع قدمها..
2

كانت بتحكي عادي مش قصدها تفتن عليهم هو اللي كان بيسحب الكلام منها بالطريقه
2

و دا كان الوضع بينهم الي الان

باااااك

.........

في الوقت الحالي

انهارده يوم الحفله اللي دموع وندى بيستعدوا ليها بقالهم كذه يوم بعد ما ندي اقنعتها تروح من وراه حسين وانه مش هيعرف وبعدين هي نزله الشغل وفعل الحفلة تبع الشغل يعني مكدبتش عليه ..وطبعا الاستعدادات دي كلها والكلام كان كله بيبقا في بيت ندى عشان استاذ حسين ميحسش بحاجه

ندي وهي نزله الصبح ومسكه الفساتين

ملك : ايه الشنط دي ي ندي

ندي بستعجال : دي فساتين عشان ريحين حفله مهمه انهاردة بعد الشغل انا ودموع يلا بااي اتأخرت ي كوكو
5

انتصف النهار ووصلت ياسمين الي روحت تتجهز بدلات سيف وفارس الي شبط فيهم

وندي ودموع دخلوا يتجهزو ف حمام الشركه وكل وحده خرجت اجمل من التانية ..
دموع

دموع 
1

ندي

فارس 
2

فارس

فارس 


سيف
1

تميم 


تميم

قربة دموع وندي من ياسمين وفارس 


قربة دموع وندي من ياسمين وفارس ..

فارس بضحك : ابص فين ولا اعكس مين يخربيت ام الحارة الي انتو فيها ي مزز
3

دموع ضحكت هي وياسمين

ندي بسخرية : مش محتاج تسأل انت كده كده هتبص ع كله ي بو عين زيغه

فارس فضل يغمض عنيه ويفتحها : انا انا ي طنط
2

ندي : جالوا سلل رعاش اهو وهيعمل فيها انا البريئ
1

فارس غمز لها :بريئ اووي .. بس ايه رايك ف الاوت فت بتاعي

ندي كتمت ضحكتها : عملي فيها عارض ازياء يخويا

فارس : يبقا عجبك وربنا ههههههههه

سيف قرب منهم : ايه مش يلاا

ياسمين : اووهه ايه الحلاوة دي ي سيفو

سيف ابتسم : مرسي مونامي

ندي بهمس : يختييي تراني اذوب
1

دموع بخفوت زيها : اومال لو سمعتي جوتيم ولا مالون الي كان بيقولها دي ومعرفش معناها
1

ندي بتساؤل وفضول : وانتي سمعتيهم فين دول يختي

دموع : بيبقا واقف ف البلكونه وساعت بسلم عليه وندردش حبة

ندي شهقت : اه ي بنت الجزم من غير ما تقوليلي

دموع حطت ايدها ع بوقها وبتسمت للوقفين وبهمس : بس خلاص الله يحرقك هبقا اقولك بعدين
1

سيف : كله كده تمام يلا بينا

ياسمين : ايوة بس ف حااجه انت ملبستش ليه الكرفيت وبعدين دي ضروري نسيت اللقاء الصحفي الي
هتصورو

سيف : مبحبهاش ومش بعرف اللبسها من اصله

ياسمين : معلشي حبها انهاردة بس

سيف : اووف تمام مين بيعرف يلفها فيكم

دموع ببتسامه هبله : اناا
7

ياسمين : حلو اووي يلا بقا لفيها ليه هتلقيها اكيد ف مكتبة وانا هنزل اشوف تميم وباقي البنات الي هتروح معانه يلا ي ندي معاية

فارس : اخص مفيش يلا ي اخوية ي حبيبي

ونزلوا مع بعض ومعهم تلت بنات من الشركة

تميم شاف ياسمين اتعدل وفتح لها الباب يايمين دخلت بهدوء بخفوت : مرسيي

تميم اومأ وفتح بابه وهو واقف من برا  : ف حد تاني هيجي معانه

ياسمين لسه هتتكلم فارس ادخل : ااه اااه يلا ي بنات اركبه

وبقا يزق التلت بنات الي ريحين معاهم وندي وقف بتضحك ع منظرهم

فارس قرب منها : بصي هخدك للفه بالمكنه هتنسيكي نفسك وفقي ونبي ده حتي الجو لذيذ بلاش كتمت
العربية احنا ريحين نغير جو

ندي : احنل مش ريحين نغير جو احنا ريحين شغل بس اوكي هتنازل المره دي عشان انا نفسي اركب مكنه
يلا يلا ..وهي بتجري بحماس

دموع دخلت المكتب وسيف وراها وشافها مسكه الكرفيت وبتبصله بتوتر فهم نظراتها انها مش
عايزة تقرب منه وفكه اتصلب وعروقه نفرت

: اربطيها زي ما بتربطيها وهاتي انا هلبسها 


: اربطيها زي ما بتربطيها وهاتي انا هلبسها

دموع ابتسمت براحه وامأت ولفت الكرفيت لفه معينه ووسعت الحلقه وقدمتها ليه

سيف خدها وحطها ف رقبته وحاول يرفعها معرفش : يوووووه بقا
1

دموع : خلاص اهدي ..اهي كده

وقربة منه ورفعتها بهدوء وضيقتها ع رقبته وبخفوت : مش ناوي تقولي المقاابل بقاا

سيف ببرود : تؤ مش هريحك فكري انتي وذوقك

دموع : وانا هعرف من فين طيب

سيف بص ف عيونها وقلبه زاد نبضه : مشكلتك ..يلاة اتأخرنا

دموع بغيظ : ي بااااي انا عايزة تشيرتي ودبت ف الارض

سيف ابتسم وهو مديها ضهرو وكمل طريقه ببرود

دموع نزلت وراه براحه لحد ما وصلو قدام باب الشركة ودموع شافت تميم وهو بيتحرك وندي الي بتركب وراه فارس وبصت لهم بصدمه

وقربة من ندي : انا هركب مع مين انزلي بطلي هبله

سيف قرب منهم : ف مشكله

فارس بفرحه : ابدا ي برو ياسمين طلعت بالبنات وندي هتيجي معايه وانت اطلع بدموع وغمزلو يلا تكيررر
ودور المكنه

ندي بضحكه : سمحينيييي ي دود الكييف بيزل وفارس طار بيها وهي بتصوت وتضحك بصوت عالي
3

سيف غمض عنيه وعض شفته وفتحهم ببتسامه بردة : ممكن تتفضلي عشان نخلص من ام الحفله دي النهاردة

دموع برفض : لا اتفضل انت انا هوقغ تاكسي

سيف بنرفزة : طب ماشي يلا ي عسل اعتبريني تاكسي
اتأخرناا

دموع بصت ف الساعه وشافت ان يدوب قدمها ساعه ساعه ونص ع معاد رجعها وضطرت تركب مع سيف

دموع فتحت الباب الي وراه وقعدت سبف هز دماغه بعصبيه وركب ورزع الباب وراه من غير ما ينطق
حرف دور العربية ومشي بسرعة الصروخ

لكن بداء يهدي السرعه وهو بيتأمل ملامحه كل ثانية من المرايا والهوي بيطير شعرها وهي بتبص ع الطريق بشرود ومن جواها قلبها مقبوض ..بسبب المشوار ده
3

سيف شغل اغنيه من الكاست وكانت




وفضلو ف هدوء تام لحد ما وصلو الحفله وسيف عمل اللقاء الصحفي بدون تصوير عشان ده طلب دموع

وخلصوا وكانوا هيقعدوا نص ساعه وماشين

فارس : متيجي نرقص ي طنط وهو بيشاور ع المنصه الي عليها كبلز بيرقصوا بهدوء

ندي : تؤ مش برقص انا ي كوكو

فارس قعد يتحايل عليها وبرضو موفقتش : يعني البنات قطعت وبص جمبيه ..تعالي ي هنادي نرقص

هنادي اومأت : يلا ي فرووسة
5

فارس خدها ومشي بيها بنرفز من قدام ندي الي بصتله ببرود وجاي بيطلع المنصه بيها داس ع فستنها الستان
وتزحلق رجليها كانت كل رجل ف نحيه وبنطلون
اتفشخ نصين
15

فارس بص ع بنطلونه بصدمه وبص ع الناس : ي ديين امي برستيجي يلا كده كده خربانه

ووقف خلع البنطلون ونزل بالشورت الاسود الي عليه شفايف حمرا وهو رافع راسه بكل غرور والحفله
كلها بتضحك عليه وهو ماشي يقولهم : مرسي مرسي
18

وطلع يجري ع الحمامات دخل حمام السيدات وكلهم قعدوا يصوته من منظره بالشورت ابو شفايف
6

فارس بصدمه : مالك ي مرا منك ليه انا عملت حاجه لسه ع الصويت ده كلووو

وفجاءة اتسحب من قفاه وكان سيف الي بيبصله بعصبيه وعيون بطق شرار : لا بقولك ايه متبصليش كده انا الكرزما دلوقتي ف زمة الله الحمدلله مفيش
تصوير مستقبلي الفني كان ادمر كماان
انا بقوووولك اهو
1

سيف جره ودخل بيه حمام الرجاله : الله يحرقك ي شيخ ده لو حابت دكر بط كان نفعها هو ده
كل الي همك انت خليت منظرنا تراب
بعد ما الحفله كلها كنت بتضرب لنا
تعظيم ي حيووووووان
1

فارس : استني بس كده دقيقه ...وفتح الفون بتاعه طلب اوردر مستعجل ببنطلون غير الي اتفشخ وراح
رن ع واحد صاحبه : الو ي صاحباااي

فارس بعصبيه : الو ي صاحبي ...خخخ ده انا لو مصاحب يهوودي مش هيعمل معايه حركتك
بنت الوسخه تعاله ي فارس نفعني ولو جيت
خدت حاجه من عندي كل الي يعرفك هيجيلي
ومتقلقش ي صاحبي برندات من ايطاليا
وهي ف الاخر طلعت هدوم باله من
بور سعيد ي بنالوسخه مكملتش
ساعه بالبنطلون و اتفتق نصين ي خويا
ابقا تف ف وشي لو حد اشتري
من عندك كلوت يلا اقفل
13

سيف مقدرش يكتم ضحكته وبقا بيضحك بهم : ااخخخخ ي يوسف هتجلط ي صحبي من بعدك
وبنسبه للكلوت الي انت لبسه ده من عنده برضو
5

فارس عدل الشورت وغمزلو : ايه رايك حتة من ع الحبل دي

سيف ضحك بصوت عالي : فعلا حتت مطبخ اخلص يااض وانا هبعتلك تميم بالبنطلون ي حيلتها
انا ماشي مش داخل الحفلة دي تاني
وطلع ..

فارس : بروو ي بروو متسبنيش ف الحمام وانا بالحته ام شفايف دي احسن اتلبس
2

سيف بضحكه : يكش يغتصبوك

ورن ع ياسمين تطلع بالبنات ودخل ف نفس الوقت تميم ببنطلون فارس الي لبس وحصلهم

سيف قرب من دموع : يلا اركبي خليني اوصلك وكلنا ناخد اجازة من بعض عشان كده بقا اوڤر

دموع اتحركت معاه وقربة من العربية وفجاءة شافت متوسيكل وقف قدامها جمد الدم ف عروقها

حسين بغضب اعمي : اركبي 
بعد ما الحفله خلصت.. وخرجوا كلهم من الفندق

تميم اخد ياسمين والبنات اللي كانوا ركبين معاهم ونطلق بسيارته... ياسمين مقدرتش تستنا لحظه زياده في المكان بعد الاحراج اللي حصللهم

وفارس كان راكب ع المكنه وواقف بيها قدام ندى اللي مش راضيه تركب

: انا اركب معاك بعد الكسفه دي دا انت تعرني... احمد ربك انه مكنش فيه تصوير انهارده
4

: بقولك ايه انا على أخرى اخلصي اركبي بدل ما المرادي انا اللي هقلع البنطلون بالبوكسر ابو شفايف مش هستناه يتقطع.. وعليا وع اعدائي
7

ندي ضحكت وقالت وهي بترفع كتفها

: امشي يا كوكو يلا مش هركب معاك
2

: طب اركبي وهشربك حمص الشام ع النيل

: اذا كان كده ماشي
10

قالتها وراحت سنده عليه وركبت وراه ونطلق بيها

.....

سيف ودموع طلع مدير الفندوق ودعهم وعتذروا ليه ع الموقف اللي حصل وخرجوا مع بعض.. سيف فتح لدموع الباب الخلفي وقال
6

: يلا اركبي
1

دموع لسه هتركب راحت مبرقه والدم نشف في عروقها لما لقيت حسين واقف بالمكنه بتاعته قدام عربية سيف وعنيه بطق شرار وكلمه واحده بس خرجت من بين انيابه
6

: اركبي
4

فلاش باااك منذ ساعه

حسين كان قاعد في الورشه فاضي بعد ما خلص الشغل اللي كان في ايده... طلع الفون وهو بيقول

: اما نشوف ايه الجديد عند الهبله
12

ورن عليها و ثواني وغير كل معالم وشه بخبث وهو بيقول
1

: ايه لوكه عامله ايه يا حبيبة قلبي
17

ملك بكسوف و فرحه بتحسها كل مره يتصل عليها
8

: الحمدلله يا استاذ حسين انت عامل ايه
2

: انا زي الفل انتي عامله ايه وقولتلك بلاش استاذ دي يا بابا ... ايه اخبارك
6

ضحكت بكسوف : والله مفيش جديد اديني قاعده اهو بخلص الواجب بتاع الدرس

: ااااه واجب قولتيلي

قالها حسين بتريقه لما حس بيعيدوه من اول تاني
1

بعدين انتبه وقال

: مكلمتيش ندي ودموع انهاردة

ملك بتلقائيه

: لا والله انا اصلا انهارده مشفتش دموع الصبح زي كل يوم وندى كانت نازله بالفساتين مستعجله
4

: فساتين ايه!!؟

: الفساتين اللي هيحضروا بيها الحفله انهارده

حسين اتعدل في الجلسه وملامح وشه اتقلبت وبقت كلها شر وهو بيقول مع نفسه

: دا انا هجيب أجلك يا دموع لو كان اللي في دماغي دا صح

وبعدها راح باعت لملك

: ااااه صح دموع كانت قيلالي على الحفله دي وكانت قيلالي على المكان بس نسيته

ملك بنفس الهبل وهي فكاره نفسها انصح اخواتها

: دا فندق هيلتون مشهور اوي دا لو دخلت على جوجل وكتبت اسمه هتعرف عنوانه على طول
3

: اسمه ايههه

: هيلتون رمسيس
4

حسين قفل التليفون في وشها وبحث ع اسم الفندق دا وطلعله العنوان على طول
..و بص قدامه بشر الدنيا وخد المكنه بتاعته ومهتمش حتى انه بلبس الشغل المتبهدل بالبويه والشحم والسواد بتاع العربيات وراح طب عليها زي القضي المستعجل وهو طول الطريق يستحلفلها
3

باااااك

دموع اتسمرت مكنها من الصدمه مقدرتش تتحرك...
4

حسين بخشونه وصوت عالي : خخخخ قولت اركبي يلاااااااا

دموع اتنفضت و اومأت بخوف وركبت وراه وهي بتبص لسيف برجاء

وكل دا كان قدام سيف اللي  هيتجنن كان عايز يكسر وشه بسبب اسلوبه معاها  بس محبش يزود الطين بله على دموع..وشاف نظرتها اللي كانت مرعوبه وكلها رجاء بس مالهوش اي حق انه يتدخل وفضل يخبط علي كبوت العربية بقهر وهو بيزمجر ركب عربيته بسرعه ونطلق وراهم وهو سايق رفع تليفونه وتصل بالي ديما يسمع دفعها عنها .. وهو بيزعق وقلبه قايد نار من كتر الخوف على دموع
6

: نددددددي... الحقي دمووع بسررررعه... الطور اللي متجوزاه جيه خدها معاه وشكله مش ناوي علي خير
6

: ايييه... طب اقفل اقفل انا هرحلها بسرعه

قالتها ندى بصدمه وقلق بعدها فضلت تخبط في ضهر فارس وهي بتقوله بصوت عالي
4

: اطلع اطلع بيا ع الحارررره بسررررعه يا فارس

: في اااايه

: اطلع اطلع هتعرف دلوقتي

وصلت ندي الحارة قبل سيف ودخلت على بيتهم  الاول وكل ده فارس زي الاطرش ف الزفه
3

ندي من مدخل بيتهم : ياماااا مااامااا.. ماااما الحقي بسرعة ونبي.... حسين عايز يضرب دموع وانا مش هقدر عليه لوحدي حصليني بسرعه
6

وجريت بعدها على عمارة دموع

دموع اللي اول ما وصلت فتحت الباب ودخلت تجري على الاوضته زي الطلقه وقفلت الباب بالمفتاح حسين جري وراها وساب باب الشفه مفتوح وقعد يرزع ف باب الاوضة
3

حسين بغضب : افتحااااااااي افتحييي يا بنت العر* انتي مفكرااااني مش هعرف بتغفلينييييي يا دموووع منيماني علي ودانييي ونزله تترقعي مع الرجل الخو* وبتركبي عربياااااات يا بنت ميتين الكلب ده انا هخلص عليكيييي افتحييييي
6

دموع بعياط : مش هفتححح مش فتحه بقولك... اشتم وجعر برحتكك انت اصلا مبتتفاهمش وانا استأذنتك وانت الي فيك فيك ابعددد عني يا حسيين السااااعدي
6

حسين رزع الباب بجمبه : انتي مفكره الخشب ده هيمنعني عنك ده انا هطلع روحكك في ايدي
وكمان بتبجحي ومش عجبككك

دموع صوتت بخوف ووقفت وراه الباب بإعصاب سيبه لما حست انه فعلا هيكسره  : لا لا بلااااش يا حسيين تدمر الشوية اللي قعدين جوااايا من نحيتكك بلاش
2

حسين بصوت عالي : انااا اللي عملتك وانا اللي هدمرك يا دمووووع يوم ما تخرجي عن طوعي وتمشي ع حل شعررك يا لماااامه يلي جبتك من وراه الجموسه
8

ورزع الباب للمره الاخيرة وتكسر كانت ندي دخلت عليهم وف ثانيه وحده عدت من وراه حسين ووقفت
قدام دموع وبغضب
3

: اااامشي اطلع برا يا حسسين

حسين بغضب اعمي : علي الحرام من ديني لو مبعدتيش عن وشي هجيبك فوقيهاا اوووعي غوووري متتدخليششش
2

: تجيييييب مين فوووقيه يا بن بيااااعة الجاز المغشوووش يا كسر الرجاااله يا صاايع يا ضاااايع
19

حسين بص وراه وشاف صباح ام ندي وعض علي شفته بغل

: خالتيييي صباااح فكك مني انتي وبنتك ويلا
اتوكلووووا من هناا انا ومراتي حرين
3

صباح بصوت عالي : خلخلو جناابك يا بعيييد قول انشالله اماا صحيح عملنااا للخرا مره يحلف عليها
بالطلااااق... انت نسيت نفسك يا حسسسين
ي مقشف امششششي من هنا يلاااه
30

حسين بغل وغيظ  : وليييه انتي بقولك اااايه انا مش ناقصك وبعدين انتي مااالك مراتي غلطت وبربيها دا ايه البجااحه بتاعة الحررريم دي
3

صباح بردح : ولييه ...اناا بجحه يا عررررة الرجاله يا بن بتعه بتاعت الاعماااال وبعدددين اوعه تفكر ان البت دي يتيمه امها ماتت بس انا قعدالك ولو متدخلتش قبل كده ف ده عشااان طلبها يا خووويه قال ايه بتحبك حبك برص ده انت ترد الروح للي خلقها.. ومن هنا وراايح انا مش هسكتلك يا بن بتعه
10

: وماااالها بتعه يا ولية ي قرشاانه ماالك يختيي نزله سلخ ف الواد ليه
9

طبعا دا كان صوت ام حسين اللي طلعت على صوت صريخ دموع وطبعا كانت طلعه تتشمت والفرحه مش سيعاها

صباح بنفس الصوت العالي  : واد الشؤم واد الندامه ياختييي طفحتيه ونمتي جمبه يا بعيددده لا وفرحانه وهي بتقول ابنيي
23

بتعه بغيظ وغل : اما انتي ولية قليلة ادب بصحيح

حسين بص لدموع اللي طلعت من الاوضه ووقفه وراه وندي قدامها وامه وصباح وحس ان مش هو ده المكان الي هيرضي فيه نقصه
2

حسين بنرفزة : الصراحه كانت نقصاكي ياما... اقولك حاجه كلووو في بعض انتي وخالتي صباح.. قال صباح قال دي انتي عتمه وظلام.. ولية قادرة بصحيح
5

وبص لدموع

: كلامنااا مش خلصاان و اوعي تفكري اني هعديهالك يا دموع
1

...

وسبهم وخرج والعفريت بتتنطط قدامه خرج وعينه على باب شقة سيف وقف قدامه و رزاع الباب بكل غل... سيف  كان قاعد بيهز رجله بعصبيه لكن سمع صوت ام ندي ورتاح شوية

صباح كملت وصلت الردح : انا ولية قليلة ادب طب تعااالي بقا انا اصلا مقهوورة منك علي اللي عملتيه ف البت اليتيمه اخر مره انتي والعقارب
بتوووعك تعليلي
17

وراحت قفشه ف شعر ام حسين وركبت فوقيها وهات يا ضرب وعضعضتها وقطعت شعرها ومسكت ف زمارة رقبتهاا ..ندي جريت تحوشها ودموع قعدت ف الارض بخوف .
7

بتعه بصريخ : اووووعي يا وليييه اوعي يا بت الكلب يا مصعوووورة ااااااااه يا بت العضاااضه الحقني يا حسييين.... الحقوني شلوها من فوقياااا هتموتني هتفطسني
1

صباااح بغل : بس يجي وانا احطه فوقيككككي التوور اللي بينهق ده
5

..

صرخهم كان واصل في العمارة كلها

وبرا قدام شقة سيف

حسين بخشووونه وصوت عالي  : بقولك ايه يا راجل يا ملزززق انت مرررراتي خط احمر ولا ليك دعوة بيها من باب ولا شباااك وشغل تلميع الاوكر ده اوعي تفكر اني مش واخد باااالي منه ويلاا لم هدومككك وغووور من هنا شوفلك فيلا اقعد فيها
احناا مش نقصييين بلاااااوي
5

سيف بسخريه وبرود : انت بتكلمني اناا كده يااض ده انت يا ابن امباارح اوعه تفكر اني هخاف وكش ولم هدومي وهرب خخخخخخخخخخخخخخ
24

وسحب شخره صدمتهم هما الاتنين وكمل بعدها
11

:  لاااا ده انا امحييك من على وش الأرض... ولما تكوون العماارة مكتووبة بإسم امك ابقا تعالي
اطردنيي قال مراتي قااال ده انا الحريم بتركع تحت رجلللي يا حيلتهاا .وربت ع وشه ببرود .. ويلا يا عسل من هنا عشان مقلش منك
10

سيف كان بيسمع نفسه حتة الحريم قبل ما يسمع حسين وكان متقصد يستفزه عشان يخلص منه

فاارس ده كله كان تحت العمارة فضل رايح جاي ومش عارف يعمل ايه ميعرفش ان سيف روح لانه بيركن العربية برا الحارة  لحد ما سمع صوت صريخ طلع يجري علي فووق وهو طالع الفون رن
كنسل علي مها الي رجعت رنت تاني

فارس وهو ف الدور التاني : ايوة يا ماما في ايه

مها : انت فين وبتنهج كده ليه

فارس بقلق  : انا ف العمارة عند سيف

وسمع شخرة سيف وصوته العالي

:  اقفلي اقفلي يا أمي دا شكله بيتخاانق سلام

وطلع يجري علي فوق

سيف لف بعد ما ربت على وش حسين بستفزاز حسين سحبه من القميص ولسه هيتكلم كان
سيف نزل علي وشه بالدماااغ
4

حسين زقه لوراه بغضب ونزلوا ف بعض دب زي التيراان وسيف طلع فوق حسين ونزل علي وشه بالبوكسات
وبغل : لييييييه ليييييييه
8

ومكنش بيكرر غيرها مع كل ضربة
3

فارس طلع ووقف في نص الطرقه صريخ طالع من شقة دموع وصوت عالي من شقة سيف وقرب للشقه الي بابها مفتوح وحط ايديه فوق دماغه بصدمه من المنظر الي كان

حسين واقع ف الارض وسيف وشه احمر وعروقه كلها نفره وعنيه بطق شرار ونزل ضرب ف
حسين بكل غل اللي زق سيف ودبه بالرجل سيف وقع لوراه ولسه هيقرب حسين اتعدل عليه وبقا ده يضرب وده يصد وفارس واقف واخد الصدمه من شكلهم
4

ولسه هيتدخل سيف الي لافف رجليه ع رقبت حسين  وبخشونه

: ارجع لورااه ومتدخلش اااانت يا فااارس وإلا هجيبك تحتييه يا ابو شورت شفايف يا خو*
21

فارس رفع كتفه لفوق : ك* امها في  طي*ها افشخوا بعض انا مالي يا بروو
26

وقعد طلع الفيب وحط رجل علي رجل وبقا يشجع سيف وكأنه بيتفرج على متش مصارعه .
10

..........

مها طلعت تجري بخوف وقلق بعد ما سمعت كلام فارس 

وبرا كان تميم وياسمين بيتخانقوا مع بعض بسبب معكسات البنات لتميم وهما رجعين ف العربية ..

فلاش بااك

تميم فتح باب العربية لياسمين

: اتفضلي يا فلة

وبتسم ابتسامه جميلة

ياسمين ضحكت : ماشي يا استاذ تميم بس يلا بقا اهرب بيا من هنا احسن بعد اللي عمله فارس ده هنتحر
3

تميم : بعد الشر عنك يا ست ياسمين

وحده من البنات : اله ده انت طلعت بتتكلم اهو يا تميم اومال مالك ده احنا فكرناك ربووت
1

تميم بص لياسمين اللي قاعده جمبيه وياسمين بصتله ومستنيه رد فعله

تميم بسخريه  : ااه هتكلم و لو دوستي علي جلبي هغني وعنيا هطلع جلوب

البنت بضحكه سمجه : واو وطلعت بتعرف تهزر كماان

وحده تانيه : سيبك انتي اللهچه الصعيدي خدت جلبي مش بتفكر ترتبط يا تميم

ياسمين عضت على شفتها بقهر وهزت رجلها بعصبيه

تميم بضحكه لذيذة وحب يخليها تغير عليه اكتر

: لاه متحوليش جلبي اتخطف ولي كان كان

ياسمين بصتله برفعة حاجب بمعني. وده من امته انشالله

البنت : يبختهاا زوج وحارس شخصي وچنتل كمان

التانية : بس حلوة فكرة الحارس دي انا محتاجه حارس شخصي ف حياتي برضو

قالتها البنت وهي بتضغط علي كتف تميم وبتتحسس عضلاته ..
2

ياسمين بعصبيه : وقف العربيه ديي

تميم فرمل : خير

ياسمين : معلش يا بنات هنرجع مكان الحفله تاني نسيت فوني انزلو خدوا انتوا اوبر وحسابه عليا

البنات اومأت بغيظ ونزلو وحده وراه التانيه

تميم بيلف وهيرجع ياسمين بأمر : اطلع علي الڤيلا

تميم بستغراب : اوماال نزلتيهم ليه

ياسمين بصوت عالي : والله انا حره انزلهم اركبهم دي عربيتي ولا كان علي هواك المسخرة وقلة الادب
1

تميم بصلها وهو بيضغط ع فكه : صوتك

ياسمين بنرفزة : ايه صوتك دي انشالله انت هنا تنفذ الاوامر وبس ايه هتمشي عليا كلامك ولا اييه.... مش معنى  اني سمحتلك تتعدي حدودك مره واتنين وتطلب حاجات ملكش انك تدخل فيها
يبقا تنسااا نفسك انت هنا شغال عندي مش العكككس
15

تميم زود بنزين وبقا ماشي ف سرعة الصروخ

: اجفلي خشمكك اللي هينجط سمم دهه انا شغال عند سالم بيه لكن لو شغلكم هيمس كرااامتي انا اجتل نفسي جبليها اشرف لي
3

ياسمين بسخرية  : بس بلاش تتحمق اوي وتتكلم صعيدي مانت كنت بتتكلم بيه ف المسخرة
طلع مش وقت الغضب بس زي ما كنت فاكره

تميم بنرفزة : وانتي هتحدديلي ميته اتكلم وميته اسك خشمي ده بكيييفي وبمزاچي انتي مالكيش غير طلبااتك غيرر كده انا حر اتكلم صعيدي اتكلم لاوندي شغلي مش شوغلك
3

وفضلوا على الحال دا لحد ما وصلو عند الڤيلا ولسه بيصدو ويردو مع بعض
1

باااك

ياسمين لفت بقلق : خير يا ماما في ايه

مها بخوف : سيف سيف بيتخانق ف العمارة وفارس هناك اطلع بسرعه يا تميم يلا

تميم ركب وياسمين جمبه ووراهم مها

: بسرعه يا تميم الله يسترك

تميم : متقلقيش يا مها هانم خمس دقايق وهتكوني تحت البيت

وطلع بسرعة البرق ووصلوا تحت العمار

تميم : خليكم هنا وانا هطلع اشوف ف ايه الاول

تميم طلع بسرعه والصوت كل مادي بيوضح والعمارة اصلا فيها الدور الاول ام  حسين والتالت شقة دموع وسيف والتاني مفهوش سكان ..

دخل تميم و  شاف شقة سيف عبارة عن حطام والاتنين لسه بيدبو ف بعض وجسمهم متجرح بس الاكتر حسين كان متخرشم ..وفارس بيتفرج

ادخل تميم وفكهم عن بعض بالعاافيه ..ومها مقدرتش تستنا وطلعت علي فوق ووراه ياسمين الي كانت خايفه

ف نفس الوقت الي طلعت فيه ام حسين هربانه من تحت ايد صباااح ام ندي وتقف وتقع وتزحف علي ركبها من كتر الضرب اللي خدته
8

طلع حسين ع صوت امه الي بتصوت ونزل يجري وراها عشان يشوفها وخبط ف مها وياسمين الي كانوا قدام شقة سيف

مها وقفت قدام الباب وحضنت سيف الي كان مسكه تميم بالعافيه عشان ميطلعش وراه حسين

مها بخوف : اهدددي اهدي عشان خاطري مش هسيبك تنزل وراه بس بس اهدى بالله عليكي يا ابني

سيف كان بيزمجر زي الاسد المحبوس وهو لسه مشفاش غليلة من حسين .

طلعت صباح وهي بتلم شعرها : يلااه يا عيلة موبئه منكم لله خرجتوووني عن شعوري وانا جوايه
ست مؤؤؤدبه.... يلا يا بت منك ليها ملكيش قعاد في المخروبه دي تاني لحد ما يتربى و يعرف ان الله حق.... هتيها يا بت ندى وتعالي
12

مها لفت دماغها بصدمة : صباااااح

صباح قربت وهي مغمضه عنيها براحه  : مييييين مها مشاريب.. جتك ااايه معرفتكيش يا ناقصه يلي
مشيتي ومسألتيش علي صحبتك ومين البغل
الي متبته فيه ده يا بتت
10

سيف رفع دماغه : خالتييي صباح هوهو
17

صباح برقت بصدمه : واد يا سيييييف كوكو الضعيف.. انت رجعت يا ولاااه
8

وجريت عليه حضنته وحضنت مها ووراها دمووع الي ندي سنداها

سيف ضحك بصوت عالي برغم الي كان فيه

: ليكي وحشه يا صبااح

وهو بيحضنها

فارس قرب منه : هو انت بتضحك كده ازاي يا برو

سيف بضحكه : تعاالي يا كوكو انا عرفت ندي بتقولك كوكو من فين امها كانت بتقولهالي قبليك بس انا بسبب السجاير يا روح امك مش سهتنتي
1

مها ضربت سيف علي كتفه وحضنها وهو بيضحك

فارس قرب منها لما عرف انها ام ندي

: بالحضن يا خالتو صباااح
5

صباح حضنته وهي بتشم فيه : انت مين يا واد يا ابو ريحه حلوة انت

مها ضحكت : ده فارس ابني يا صبوحه

صباح بفرحه : يا حبيبي يا حبيبي ..ورجعته لوراه
بس مالك ياض ملون كده وابيض وحمر وشعرك
منكوش زي ربش الفراخ ده سيف كان شمحطجي
هو ويوسف ..اخخخ يا حبيبي يا يوسف الله
يرحمكك يا غاالي اخر حاجه كالها قبل
ما يسافرلك يا واد يا سيف سندوتشات 
كبده من عندي
2

سيف : ربنا يرحمه يا صباح اله قوليلي انت لسه بتعملي كبدة كلاب
1

وغمز لها

صباح بشهقه : هيييق انا كبدتي كبدة كلاب ده هي الي كبرتكم يا بغل وبعدين ابو البنات الله يرحمه قبل ما يموت جبلي تصريح من وزارة الصحه وكل سندوتشين وماات بعدها يا عيني عليه

فارس بضحكه : وده ملفتش نظرك لحاجه يا خالتو
صباح ان كل اللي ياكل كبده منك يقابل وجهه كريم
4

ندي كانت وقفه بتبص لدموع بصدمه وكل مره يتصدموا صدمه اكبر من الي قبلها سيلفر وكبدة امها طب بتيجي ازااي دي لحد ما سمعت فارس

: هههههههههاي لعب ف عداد عمره جاب سيرة كبدة امي وحط جمبيها الوفيات
4

دموع وهي لسه مصدومه : صعب عليا

ولسه صباح هتردح لفارس كان سيف ادخل وانقذ الموقف

: طب تعالوا جواه تعالوا بدل مااحنا وقفين كده ع الباب  وحشتيني يا صباح

وخد صباح تحت كتفه ودخل بيها ولف لياسمين بخفوت
وميل عليها وقال

: هاتي صحابك ودخلوا عشان التور جوزها
ميعملهاش حاجه دلوقتي ..

دخلت صباح وقعدت وسيف جمبيها

: وحشتني يا سيف برضو كده متسألش عليا

سيف باس دماغها : حقك عليا يا صبوحه انا محقوقلك

صبااح بحب : هسمحك عشان انت فكرني ومنستنيش تمرت فيك سندوتشات الكبدة يا ولاه

ياسمين قربة من دموع بحزن : انتي وكويسة

دموع اومأت بدون كلام

ياسمين حضنتها : طب اهدي متزعليش نفسك عشان خاطري انا معرفش الي حصل بس وشك المصفرده كفاية ..وبعدت عنها ..يلا يلا تعالوا جواه
اغسلي وشك وشربي مايه عشان تهدي شويه.. يلا يا متبصليش كده انا هموت ودخل عايزه اسلم على طنط  صباح
1

ندي بضحكه : بس بلاش طنط دي بدل ما تفهمك غلط

ياسمين بتوتر : اومال اقولها ايه

ندي بضحكه  : قوليلها خالتي .او خالتشيي هتحبك اكتر وي سلام بقا لو قلتلها صبوحه هتأكلك كبدة من عندها ببلاش
3

ياسمين حطت ايدها علي رقبتها بخوف

: لا خالتي حلوة اوي انا مش عايزة اموت دلوقتي ..يلا بقا يا دموع
4

دموع ضحكت من غير نفس : لا يا قلبي مينفعش مره تانيه

ندي : لا تعالي وهنمشي مع بعض زي ما امي قالت احسن يكون مستنيي تحت

دموع اومأت بخوف ودخلوا مع بعض وكان سيف وفارس ومها وصباح بيضحكوا مع بعض

تميم خرج من البلكونه : يلا هستأذن انا هستناكي تحت يا مدام مها

صباح : مين الواد الحليوة دي يا بت يا مها
1

مها بضحكه: ده تميم النعماني يا صباح رئيس الحرس عند  سالم

صباح بمصمهة ببوقها : مسسس. عشنا وشوفناكي ماشيه بحراسه ياختيي ناس عايشه وناس بايشة
والجدع ده حارس ده شبه ظباط السيما يختي
1

مها ضحكت عليها متعودة علي طريقتها وتميم ضحك بإحراج

سيف : اقعد اقعد يا تميم مفيش حد غريب

فارس بخفوت لسيف : هي خالتو صباح بتقر وبتعاكس عيني عينك كده عاادي

سيف ضحك : انت لسه شوفت حاجه خالتي صباح ماشية بمبداء لا حياء في الحياه 
5

فارس بصوت عالي : يا حببتي يا خالتي صبااح
2

قعدت دموع وندي جمب بعض ومتبعين ف صمت  ياسمين راحت تسلم ع صباح

ياسمين بهدوء : ازيك يا خالتي ياسمين

صباح بفرحه : مين العروسة اللعبة دي كمان تعالي يا شطره ف حضني
3

ياسمين حضنتها وهي بتضحك

مها بحب : دي بنتي الي ربنا بعتهالي بدل جوز التيران دول تبقا اخت فارس من ابوه

ياسمين باست دماغها : ربنا يخليكي ليا ماما

فضلت صباح تتكلم وترغي مع سيف ومها
وفارس قاعد مبهور بيها
1

و بعد شويه سيف حكلهم اتخانق هو وحسين ليه
وهو عنيه علي دموع الي بصه ف الارض

تميم : بس انا دخلت لقيته قاعد بيدخن ولا ف باله

فارس : ادخل مين ياعم خاف علي نفسك ده سيف كان ولا تايسوون في زمانه..وانا وشي وجهه مينفعش اتعور
10

سيف ضحك : انت تخرص خاالص جبت وراه من شخطه عيل سهتان حتي اعمل اي منظر يا جدع

فارس : مانا حطيت رجل علي رجل كدهون

صباح بضحكه : جتك ايه يا واد ي فارس حتة عسلية
1

فارس حدفلها بوسه ف الهوي : حببتي يا صبوحه
1

سيف بخفوت : بتلقط اسرع من البلوتوث يا روح امك

فارس نفش ريشه : عيب عليك اعجبكم

سيف بصوت عالي : والله انت عجبتنا كلنا بعد الوقعه
2

وكلهم قعدو يضحكوا عليه ودموع مش معاهم

دموع وقفت : عن اذنكم فين الحمام يا استاذ سيف

سيف شاور لها : اخر الطرقه دي

دموع دخلت الحمام ووقفت تغسل وشها مره واتنين ودماغها عماله تودي وتجيب وشكلها بقا زباله بعد الفضيحه الي عملها حسين
3

سيف وقف بعديها بشوية : هقوم اجبلكم حاجه تشربوها ومشي ع طول منتظرش الرد

دموع قربت خدت الفوطه المتعلقه جمب المرايه مسحت وشها وغمضت عنيها من جمال الريحه الي دخلت ف نغشيشها وخيشت ف قلبها وبقت بتشمها بستمتاع وعمق ومش عايزة تبعد الفوطه عن وشها وفتكرت ان دي ريحة سيف الشخصيه ودي فوطه مستخدمها
وبطنها مغصت ووشها احمر بإحراج نزلت
الفوطه عن وشها وشافت سيف قدمها
71

سيف دخل نحية الحمام ومستنيها تخرج بس شاف الباب مفتوح ومرديش يقرب وكان هيرجع بس
دموع ظهرت له وهي بتشم ف فوطه بعمق
وصوت استنشقها كان واضح وقلبه نبض
جواه صدره بعنف وعض شفته بإثارة

دموع شهقت : استاذ سيف خضتني

سيف فاق من تخيلاته القذرة : اححم اسف انا كنت داخل المطبخ بس قولت اطمن عليكي.. وبخفوت
انتي كويسه ..
10

دموع نزلت وشها ف الارض بحزن ورفعت وشها وهزت دماغها بالرفض ودموعها نزلت بنهيار
1

سيف قبض علي كفوفه عشان ميشدهاش ويدخلها ف حضنه ويخليها تشم ريحته بس ع جسمها مش
جسمه
7

: اهدي اهدي بالله حقك عليا انا اسف معرفش ان ده كله هيحصل بسبب اصراري انك تحضري الحفله بس الشغل ده امانه عندي  سامحيني

دموع هزت دماغها برفض : لا والله ابدا ده انا اللي المفروض اعتذرلك بعد الي حصلك ده... وشورت
ع وشه..... انا بجد مكسوفه سامحني.

سيف بهدوء : انا مش زعلان منك ممكن بقا تمسحي دموعك دي Oh mes larmes

( ي دموعي انا )

يا Ô larmes d'épée ( ي دموع السيف )
13

دموع ابتسمت : انا هعتبرو مدح ماشي

سيف ضحك : ده اكيد يا دموع يلا بقا اغسلي وشك وتعالي اعمليلي فنجان قهوة من ايديكي الحلوة دي زي اول مره جيتي فيها هنا

دموع اومأت بفرحه : نعتبر ده من ضمن المقابل

سيف ابتسم : تمام

: سادة صح

سيف اومأ وطلع عصير من التلاجه مع كاسات وخرج ودموع دخلت تغسل وشها تاني

صباح بصت لسيف وهي رفعه حاجبها ومصمصت تاني بشفيفها  : مسسس
1

وطلعت صوتها المعتاد

سيف قعد جمبيها بضحكه : صبوووحه متشغليش المعفنه عليا انا بقولك اهو

صباح بخفوت  : الناس خبتها سبت وحد وانت خبتك موردتش علي حد يا ابن الموكوسه

سيف : لا انسي... ووقف... هجيب السجاير وجيلك لسه بتشيشي يا صبوحه

فارس : ايه ده انتي بتشيشي انا كمان بشيش بلو بيري ولمون نعناع وانتي
7

صباح : قص يا روح امك
15

سيف ضحك ع اخره هو وتميم الي قاعد يقلب ف الفون عشان ميبصش علي ياسمين الي قاعده بتبصله بغيظ
3

سيف دخل خد السجاير من اوضته الي ف نفس طرقه المطبخ بص يمين

دموع خلصت القهوة وطلعت سمعت صوته جاي من هناك وهو بيدندن

: والله ونسينا ومر الزمان رجعنا التجينا ف نفس المكان عيونك الزينه جالت كلام خططت جلبي

دموع ابتسمت وقربت من الاوضه ولسه هتخبط ع الباب المفتوح شافت تيشرتها ع السرير بتاعه شهقت بصدمه
+

وووو
دموع ابتسمت وقربت من الاوضه ولسه هتخبط علي الباب المفتوح شافت تيشرتها علي السرير بتاعه شهقت بصدمه و سندت القهوة على الكمدين وجريت عليه خدته على طول في نفس الوقت اللي سيف لحظها و لف عشان يخده قبل ما تشوفه ومسكها من وسطها بس دموع فلتت منه

سيف بخشونه بعد ما خدت التيشرت

: دموووع

دموع بتوتر من صوته الحاد

دموع بتوتر من صوته الحاد 

: اايه... ده تيشرتي وربنا

قالتها دموع وهي بتشد ع التيشرت وبترجع لوراه وسيف بيقرب منها لحد ما بقت على الحيطه وهو قدمها و الاتنين بصين لبعض وسيف بيفكر هيخده منها ازاي وفكرة انها هتخده ومش هيعرف يشوفه جمبيه ولا يشم ريحتها اللي ملازمه تاني ولا لاء كانت هتجننه

دموع لزقت ف الحيطه وسيف قدامها ميفصلش عنها غير بمسافه بسيطه كلمها بنبره اول مره يكلمها بيها

: هاتي التيشرت يا دموع

دموع بخوف : لاء

سيف بصلها بعمق في عنيها ونبرته أصبحت جذابه

: دمووع

: هااه

قالتها دموع بتوهه وسرحان في عنيه اللي شبه عيون الصقر ورحته اللي كانت قريبه منها اوي نستها اسمها

سيف بلم وتاهه هو كمان فيها بعد ما شاف وتوهنها دا.. وللحظه عينه جت على شفايفها وساعتها أدرك هما قد ايه قراب

من بعض لما حس بسخونة نفسها على جلده

دموع بتوتر من الوضع

ابعد لو سمحت وخده خلاص مش عايزاه

سيف منع نفسه بالعذاب عشان ميخدش شفايفها اللي فتنته لكن فوق  نفسه على اخر لحظه من الحاله دي لما شاف خوفها منه و مسح شعره بعنف وسبلها التيشيرت ورجع لوره كام خطوه

سيف بهدوء : انا بعتذر بس انا اتعودت اني الحاجه اللي برسمها بتكون عزيزة عليا شوية... خديه خلاص مبروك عليكي

دموع بفرحه : بجد

وفردت التيشرت براحه وشافت ملامحها مرسومه بكل دقه شفايفها عنيها منخيرها شعرها ..وفتحت فمها بصدمه

: ايه ده

سيف بتوتر : ايه مش عجباكي

دموع بزهول : مش عجباني... ده جننتني وااو بجد تحفه تحفه انا طلعت جميله اووي

سيف ابتسم بهدوء: تواضعك دخل في عيني يا دموع

دموع ضحكت برقه وهي حضنه التيشرت

: بجد مرسي مرسي اووي انا فرحانه دي اجمل هدية شوفتها في حياتي برغم انها بمقابل بس هعتبرها هدية برضو

سيف ابتسم بهدوء : تتهني بيه يا دموع وحتت المقابل دي انا كنت بنكشك بيها مش اكتر وانا تحت امرك عاايزة تترسمي انتي شخصيا وعملك لوحة معنديش مانع

دموع بزهول : بجد

سيف وهو شايف فرحتها الي ذي الاطفال وفتكر نظرات عنيها الخايفه وندم انه كلمها بخشونه وندم انه مدهاش التيشرت على طول

: بجد يا دموع

وخرج من الاوضه بعد ما خد فنجان القهوة ووقف شويه قدام الباب بيحاول يسيطر على انفاسه وجسمه عشان محدش ياخد باله ودخلهم

صباح بنظرات مش مريحه لسيف

: كنت فين يا سيف ده كله

سيف وهو بيبدلها نفس النظرات : جبت السجاير وكنت بعمل قهوة يا صبوحه

صباح هزت راسها وهي لسه عنيها في عنيه و الاتنين فاهمين بعض

......

دموع بعد ما سيف خرج جريت ع الحمام  قلعت القميص الأسود بتعها اللي كانت لبساه في الحفله وعلقته وراه الباب  ولبست التيشيرت المرسوم عليه بكل حماس وبصت على نفسها في المرايه ونبهرت من جمال الرسمه.. وخرجت براه وهي فرحانه ومسكه التيشرت من تحت زي الاطفال

ياسمين اول ما شافتها برقت وقالت

: ادا يا دموع الله حلوه اوي

دموع ببتسامه واسعه وهي باصه على سيف

: سيلفر اللي رسمها

ندى : ايوة بقا يا دودو الجيران لبعضيها وانتي جارك رسام مروق عليكي حلو ده

صباح بصت لسيف برفعة حاجب

سيف : اول مره تعبت نفسها وجابت لي كيك وانا لازم ارد الواجب

مها بابتسامه هاديه : وماله يا حبيبي ربنا يديم الموده 

فارس اول ما شاف انبهار ندى بالرسمه قام وقف و قلع تيشرته بسرعه ومده لسيف وقال

: خد يا بروو ارسملي الشركة

وغمز له.. طبعا انتوا عارفين الشركه بنسبه لفارس ايه

سيف ضحك : بتحب الشركة انت اووي

فارس بغمزه : بس بحبك انت اكتر وانت فاهمني 

: استر نفسك يا واد وبلاش مياعه

قالتها صباح برفعة حاجب لفارس وشورت لسيف

صباح بمغزي : تعالي هنا يا سيف يا حبيبي تعالي جمبي يا غالي وحشني

وكانت بتربت علي الكرسي اللي جانبها

سيف قام من جمب تميم وقعد جمب صباح

صباح بخفوت ميلت عليه وقالت

: وبتقولي متشغليش المعفنه عليا.. وقعت يا بن الموكوسه ولحدش سما عليك..... ولا دا ذنب ناس وبيخلص... ذنب البت قمر الغلبانه البريئه اللي ضحكت عليها وخلتها سنين ترفض العرسان بسببك

: بريئه!!!!؟ قمر بريئه

قالها سيف بصدمه وصوت عالي

صباح بنفس الصوت العالي

: اه كات بريئه يا روح امك وانت اللي كنت عوج دا انا شيفاك بعيني واللباس في الدولاب لحد دلوقتي يشهد

فارس بفضول : ايه حكايه اللباس دي ... ومين قمر دي يا بروو

ندى حطت اديها على وشها بأحراج وقالت

: كفايه ياما ربنا يكرمك 

سيف إحراج هو كمان  : اقعد يا فارس بلا لباس الله يسترك حد يسمع كلام صباح برضو

صباح كملت ولا كأنها سمعت وقالت

: يوم يا خويا لما اطردت انت و يوسف من البيت وجيتوا بيتوا عندي ولا نسيت عملت ايه

سيف خبط علي وشه بضحكه

: ودا يوم يتنسي... بس وربنا ما عملت حاجه 

سرح سيف بعدها بخياله وفتكر اليوم دا وبدأ يحكي والابتسامه مش مفرقه وشه

: اليوم دا كنا انا ويوسف رجعين من الدرس و كنا مروحين وفجأه لقينا ست ماشيه بتتقصع و العبايه هتتفرتك من عليها وقفت قدامنا 

: بقولك يا عسل منك ليه... في انبوبة غاز في مدخل العماره اللي هناك دي تعالو طلعوهالي وهرضيكم

: انا ويوسف بصينا لبعض وخدتنا الشهامه و الرجوله قومت انا بقا الحمية وخداني وقولتلها تعالي يا خالتي هنطلعهالك من غير حاجه

الست ميلت عليا وحطت اديها على كتفي بمحن

: تشكر كلك رجوله يا عسل

: يوسف قالها لا يفتح الله بقا انا عايز اتراضي ماليش دعوة

يوسف مكنش فاهم وقتها ايه نظام الرضا عندها

الست

: تعالي بس وعنيا ليكم

: وروحنا انا ويوسف لحد العماره وطلعنا الامبوبه لحد المطبخ ولسه بنلف عشان نمشي  لقينا الست فتحت العبايه على اخرها ومش لبسه تحتها غير قميص نوم لبني

: يوسف وشه اصفر وانا بلمت ف مكاني  ولسه هتهجم علينا  كل واحد فينا جري في حته

انا فوقت من الصدمه وجريت وانا بقوله

:  اجري يلاههه... وده لسه متنح انا دخلت  استخبي في الحمام... ويوسف اتزنق في المطبخ وفضل يرجع لوره يوسف وهو وبيحك في الحيطه عايزها تشق وتبلعه وبينده عليا بعلو صوته

: يا سيييف... سيييف...اللحقني ياض.. يا سيييف

: وانا ف الحمام ومطلع يدوبك نص راسي من الباب وبقوله

: الا الشرف يا صحبي محلتناش غيره لو فرطت فيه مش هعرفك تاني

وسمعت يوسف بعدها 

: يا وليه سيبي انتي قافشه في ايييه... يا سيف الحقني.. ياسيف... يا وليه اوعي سيبي مستقبلي الله يحرقك... يا سييييف يا بن الكلب الحقني

: انا كنت بضحك علي اخري ف الحمام ومش عارف اعمل ايه لو طلعت هتحطني جمبي الولية  الشرقانه دي...كانت قافشه في يوسف من فوق البنطلون وبتحاول تفك السوسته ويوسف متبت في البنطلون وهوب سمعتها بتقول

: يا واد سيب همتعك يا فقري.. ياواد اوعي متبت في البنطلون كده ليه.. يا واد سيب...ولسه هتكمل...سيف قلد صوتها.... يا لهوووي... اجري اجري على  الحمام عند صبحك جوزي جه الله يخربيتكم

قالتها لما سمعت صوت جرس الباب وصوت جوزها من برا

: افتحي يا نرجس قافله الباب من جوه لييه يا وليه

نرجس جريت ع الباب وهي بتقفل العبايه ويوسف جري على سيف... وهما الاتنين اول ما سمعوا صوت الباب بيتفتح بصوا لبعض وهاتك يا فكيك

: العياااال دي جت منين... تااااااني يا نرجس

: والله كانوا بيغيروا المبوبه

: امبوبه يا بنت الكلب ..وراح نازل على وشها بالقلم  بعدها طلع علي سلم وهو بيقول ... انت يااااض يا ابن محمد انا عرفك وليا كلام مع ابوووك يا عر* منك لييييه

: انا و يوسف فلقنا ف الجوو بقينا مركبين طيرات ف رجلينا وده المعني الحرفي لركبنا الجوو....وبعد شويه  وقفنا ناخد نفسنا وبعدين بصينا  لبعض ونفرطنا من كتر الضحك مش مصدقين اللي حصل معانا

و يوسف نزل فيا بالشلاليط 

:  عشان تبقا تعملي فيها شهم تاني كانت هتضيع مستقبلي الحرمه الصعرانه

: لا يعم يا روح ما بعدك روح دي كانت هتغتصبك يا يوسف

: روحنا بعدها وكل واحد راح بيته ولسه  بفتح الباب لقيت فردة جزمه بطير فوق راسي وابويا وقفلي ومجهز الحزام ولافف نصه على ايده.. فضلت اجري في الشقه وبويا ورايا بالحزام والشتايم

: يابن الكلب أقف هديت حيلي

: وانا واقف وراه الكرسي

: سيب الحزام طيب وانا هقف

: اسيب الحزام!! .. دا انا هطلع ميتنك يا وسخ... انا الراجل يشخرلي يا كلب بسببك.. انا في السن دا وواحد يكلمني يقولي ابنك بيعمل ايه في شقتي مع مراتي... امال لو كبير شويه كنت عملت ايه كنت بهدلتنا ياض ولا ليه

مها ادخلت مع سيف وهي قاعد بتحكي بشرود وضحكه وعنيها لمعت بالدموع

: رحت انا قيلاله... صلى ع النبي يا محمد متحرقش دمك يا اخويا وسيف يقوله والله يا بابا كنا بنطلعلها الأنبوبه وهي اللي قفشت فينا

: امبوبه يا روح امك

قلتها مها وهي بتضحك وبتقلد صوت محمد

: وحولت اللم الدنيا بعدها

: أخرس خالص يا صايع وخش على اوضتك  ومتوريناش وشك تاني ... راح قايلي يخش على اوضته!!!؟ وديني ما هو بايت فيها... يلا يا وسخ برا بيتي لحد ما تتربي.... وفضل يلف وراه بالحزام وسيف يجري منه يمين وشمال لحد ما فتح الباب وجري على تحت

سيف كمل بضحكه وكل القعدين بيضحكوا علي اخرهم

: اول ما نزلت لقيت يوسف في وشي ومن هيأته باين عليه انه متهااان...... ابويا كان كلم ابو يوسف وحكاله  اللي حصل وقاله

: العيال دي تبات ع الرصيف يا عادل عشان تتربى
وتعرف ان الله حق دول جرسونا ولاد الكلب

: حضنا بعض ساعتها

سيف : حبيبي يا صحبي

يوسف ضحك ضحكته الجميله ورد

: حبيبي يا زماله

وفضلنا نلف ف الشوارع وكنا هنموت من الجوع 

طبعا الكل كان منهار من كتر الضحك

الا تميم اللي كان بيضحك شوية و يتوه في ضحكة ياسمين شوية وقلبه كله حسره بسبب كلامها اللي لسه بيتردد في عقله

: اخص.. حمام يا برووو.. وانا اللي فكرتك واد مقطع

: مقطع اه بس مليش في العتاقي يا كوكو

وغمزله وفارس فهمه و ضحكوا الاتنين

وكمل فارس بفضول : طيب مين قمر وايه حكايه اللباس لحد دلوقتي معرفناش

صباح : قمر دي الغلبانه بنتي اللي اخوك كان ضاحك عليها ومعشمها

: بس متقوليش غلبانه بس دا انا كنت بخاف على نفسي وانا معاها

فارس ضحك وميل على ندى : مش طالعه لختك قمر ليه

ندي بنرفزة: اتلم دي كانت عيله ومش فاهمه حاجه

سيف كمل  بنفس الابتسامه اللي مش بتطلع غير وهو بيفتكر صحبه يوسف وذكريات زمان

: اليوم دا واحنا قعدين نلف خدتنا رجلينا لعربية الكبده بتاعة صبوحه حبيبة قلبي بعد طبعا ما خدت التعليمات من البريئة قمر

( قمر دي البنت اللي سيف ادلها جواب يوسف تديه لمريم وكتبلها رقمه على اديها )

: رنت عليا قمر اليوم دا وحنا ع الرصيف ومتكتكين من البرد و سألتني مال صوتك بيتنفض كده ليه فا حكتلها اللي حصل

قمر : وانتوا هتفضلو في الشارع كده دا الدنيا تلج.. وشكلها هتمطر

: هنعمل ايه حكم القوي

: طب بص اتمشي نحيت عربية الكبدة بتاعة امي وحكيلها وهي هتتصرف

: روحنا عند صباح حكينالها وعشتنا

صباح : عشان تعرف اني اصيله يا واطي اومال اسيبكم ف الشارع جعانين و متشحطاطين ع الارصفه

سيف : اصيله يا صبوحه دا انتي استقبالك لحد دلوقتي ف قلبي هو والعلقه بيرنوا في وداني

وقلد صباح

: ادخل ادخل ينجس منك ليه...ملقتوش غير نرجس زبالة الحاره وطلعولها المبوبه يا موكوس منك ليه

ويوسف كان خايف منها اصلا وبيترعش

: والله يا خالتي ما كنا نعرفها

: طب اترزع منك ليه هنا عقبال ما اشوفلكم حاجه عند ابو البنات ينفع تتلبس بدل هدومكم الي اتبهدلت دي

صباح كملت  : دخلت كلمت ام سيف وام يوسف وطمنتهم ان العيال بايتين عندي  وبعدها خدت غيرين من هدوم جوزي الي الله يرحمه ويبشبش الطوبة الي تحت راسه ودتهم ليوسف والمدعوق اللي جمبي ده وكل واحد اترمه في حته ونام.

سيف كمل :  عشان تعرفي انه مش ذنبي ... وف نص اليل قامت قمر اتسحبت من اوضتها  لما شافتني داخل الحمام وراحت واقفه قدام باب الحمام وستنتني  لحد ما خرجت

سيف خارج ماسك في حبل السروال بتاع ابو قمر عشان ميقعش منه فجأه لقا قمر قفشت فيه

: يا بت سيبي اللسروال ... يا بت للباس ابوكي واسع هيقع ...يابت سيبي... يا يوسف... يوسف الحقني ياض... يا يوووسف

: يوسف سمعني وراح مديلي ضهرو ونام

: وانت ملحقتنيش ليه لما كنت ف مطرحك.... الا الشرف يا صحبي لو فرطت فيه مش هعرفك تاني

وفضلت هي تشد وانا شد ودب فيها بالبنية ودي مفيش على لسانها غير وحشتني يا سيف استني بس هقولك حااجه طب هات وحده مشبك بس وهسيبك... لحد ما طلعت صباح على صوتنا وشفتنا وراحت خبطه على صدرها وشههقه

وراحت قلعه الشبش

: ااااه يا نجس يا بن الجزمه ... بتزنق البت يا سيييييف

: لا والله بنتك هي اللي زنقاني اسألي يوسف

يوسف عمل نفسه نايم وبيشخر كمان

: صباح كومتنا احنا التلاته فوق بعض وعدمتنا العافيه

صباح : حدالله خدوا علقه مني ساعتها مخدهاش حمار في مطلع

اتنهد سيف بابتسامه وقال : الله يرحمك يا صحبي

الجميع : الله يرحمه

وقفت بعدها صباح وهي بتبص في الساعه

: يخربيتكم الكلام خدنا ده الساعه داخلت على نص الليل قومي يلا يا ندى هاتي دموع في ايدك وتعالي

مها وهي بتحضنها

: ما خليكي قاعده شويه يا صباح وحشتني قعدتك

: معلش يا حبيبتي هنبقا نجيلك تاني ولا ابقي تعالي انتي نورينا بس دلوقتي خلينا نروح قبل ما الجحش اللي متجوزاه البهيمه دي يرجع.. دا هو زمانه كل دا في المستوصف بأمه القرشنه اصلي فتحت قرنها

قالت الاخيره بكل فخر وقامت سلمت على الكل ومشيت ووراها ندى ودموع

بعدها قام تميم وحمم وهو بيقول

: طيب يا مها هانم حضرتك هترجعي الفيلا ولا هتقعدي مع سيف بيه.

: لا يا تميم كلنا هنروح حتى سيف هيجي معانا انا مش هسيبه هنا ويرجع الطور دا و يتخانق معاه تاني

سيف بنرفزه : في ايه يا ماما هو انا عيل ولا ايه

:  اسمع كلامي الله يخليك يا ابني انا مش حمل عنادك دا دلوقتي.. ريح قلبي يا ضانيا عشان خاطري

: امي ارجوكي انا مش ههرب دا بيت ابويا ومش هخرج منه غير بمزاجي

مها فضلت تتكلم معاه كتير ومخدتش منه عقاد نافع وستسلمت ومشيت هي و ياسمين وتميم
بعد ما اصر فارس يبات معاه

مها وياسمين ركبو مع تميم و نطلقو بتجاه الفيلا

سيف وقف : يلا البيت بيتك انا داخل اخد شور..... متقلبش في حاجه وقعد محترم 

فارس بضحك : عيب عليك هتيجي هتلقيني قاعد على الكرسي اللي كانت قاعده عليه ندى مش هتحرك منه 

سيف ضحك وراح ع الحمام واول ما دخل قلبه نبض وهو شامم ريحتها غمض عنيه بقهر ورزع الباب جامد ووقع قمصها جمب رجليه

سيف شاف قمصها ونزل بلهفه علي ركبه ونص.. و شاله من الارض براحه وقربه من منخيره وقلبه كان بينبض بقوه بلع ريقه وهو بيبصله وبعدها قربه منه براحه و ستنشقه بكل قوته وكتم ريحتها ف صدره وهي بتغلل جواه زي الدم ف الوريد لحد ما وصل القلب

فضل يشم ويشم وهو حضنه لصدره

: اخخخخ يا دموووعي مش عارف اعمل ااايه مش عااارف

وفرت دمعه حزينه من عينه وقعت ع قميصها

: محتاج حضنك.. محتاج اوي لمسه من ايدك علي روحي الموجوع... محتجلك يا دموع تكوني ف حضني مش في حضن غيري... كنت هموت انهاردة
ع شفايفك.. لثمه وحده بس مش طالب اكتر يا دمووووعي وعذابي

: اااايه يا برووو انت بتكلم نفسك ف الحمام ولا ااايه

سيف وقف وهو بيجز علي سنانه

: بدندن يا روح امك وبعدين ياض انا مش قولتلك متتحركش انتشرت وبتتصنط كمان ده شكله داء ف العيلة

: ايه ده هو ف حد غيري بيتصنط في العيلة !؟

سيف بضحكه : اااه امك وبقا ورث

سيف علق القميص بتاع دموع وهو بيحرك ايده عليه ببطء وخلع قميصه وعلقه فوقيه عشان بخار الماية ميغيرش ريحته وخد شور و طلع لافف الفوطه ع خصره والقميص ف ايده وتحتيه قميص دموع

بص ع الصاله لقا فارس حاطت مكسرات وعصير وفشار وفاكه ومشغل التلفزيون ومش موجود

دخل اوضته لقه فارس بيقلب ف الادراج

سيف قرب منه : انا قولتلك ايه يا حيوان

فارس وقف وهو ماسك قزازة الوسكي

: اخصص عليك يا برووو منكر ف الشقه ..استني بس ادور ف الدولاب يمكن الاقي عشقتك.. وعض على شفته وكمل... و تبقا السهرة كده كملت

لسه فارس هيروح نحية الدولاب سيف وقف قدامه لما افتكر لوحة دموع العريانه

: اطلع برا يااض عايز اللبس

فارس بضحكه سافله  : هو انا مسكتك

: اطلع برا يا فارس

فارس بستفزاز : لااه

سيف بكل برود الدنيا شد الفوطه من علي وسطه ووقعت ف الارض فارس شهق ولف بسرعه

: ينعللل بجاحتك يا شييخ وانا الي كنت مفكر نفسي سافل طلع جوايا ست مؤدبه زي صبووحه

سيف : اطلع برا يااض انجز

فارس طلع ورجع دخل دمااغه من وراه الباب

: بروو هو كام سنتيي

سيف بخشونه : تعاالي قيس 

فارس طلع يجري وقعد علي كرسي الانترية وباس قزازة الوسكي

: اخخخخ عاشقتي انتي يا معتقه

وخلط نصها ف قزازة العصير وصب كاس لنفسه و كأس لسيف

سيف خبه قميص دموع مع اللوحه وقفل الدولاب بالمفتاح وحطه ف جيب البنطلون القطني
وطلع لفاارس

...........

عند حسين هو وامه قضوا بقيت اليوم في المستوصف.. ام حسين دمغها مفتوحه وخدت تلت غرز غير الكدمات الي ف جسمها وحسين دراعه اتجزع وخيط جبهته غير الكدمات الي ف جسمه برضو

رجع حسين الساعه واحده وهو لافف دراعه و اول ما دخل الشقه

: دمووووووع... فينك يا بت ... دمووووع

وفضل يدور عليها في الشقه كلها

وسيف سمعه وهو واقف ف البلكونه وفارس واقف جمبيه

حسين دخل البلكونه والاتنين بصوا لبعض..حسين كانت نظراته كلها غل وغيظ.. وسيف كانت نظراته كلها تحدي وكبر وستفزاز

فارس بص لحسين وقال بسخريه

: ايه ده هو انت متعرفش دي راحت عند صبوحه روح خدها بقا ..وبهمس ...دا لو تقدر

سيف سمعه وضحكوا مع بعض وخدوا تحت دراعه ودخل بيه بكل استفزاز جنن حسين

واخيرا انتهى اليوم على كده

وتاني يوم على الضهر في بيت ام حسين كانت قاعده بتولول من كتر الوجع وحوليها بناتها

: ااااه يا نفوخي.... ااااه يجسمي... ااااه يا ناااري

: معلش ياما سلامتك يا غاليه

: انتوا هتفضلوا قاعديين كده كل شويه سلامتك سلامتك مش هتروحوا تجبولي حقي من بنت الكلب دي وتجبوها من شعرها

ريا وسكينة بصو لبعض وبلعوا رقهم

: حقك عند ربنا ياما بقا.. دي صباح ودي حد يقدر  عليها غير اللي خلقها .... انتي عايزها تعملنا كبده

: ااااااه يناااااري اشق هدووومي... دا كنت طلعه اشفي غليلي في بنت الكلب دي بعد اللي  عمله فيكم حسين اخر مره بسببها انزل مكساحه كده

وفضلت بقا تهري وتنكت في نفسها من كتر الغيظ والوجع

.......

سيف صحي بالعافية الساعه 10 بعد ما سهر مع فارس لوقت متأخر... وكمل للفجر بيكلم قميص دموع وبيشم فيه

وقف يعمل قهوة وتصدم من منظر الصاله ومن الحيوان الي نايم ع بطنه والاكل والاطباق والكبايات حوليه ف كل حته راح نحيته

: انت ياااه فااارس قوم يلاااه...فاااارس

وفضل يلم حوليه ويرتب ويصحي فيه فارس قام بعد معاناه وسحله سيف ع المطبخ يغسل الي وسخه وكسر نصهم طبعا

فارس طالع بيمسح ايده : وربناا ما هبات عندك تااني فينك مهاميهو وفين فطارك اللي كان  بيجيلي لحد السرير

سيف : انت مش هتطلع من الشقه دي لحد ما تظبط خلصنا دلع يا روح مهاميهو يلاا يااض انزل هات الفطاار ..طعميه سخنه وفول محوج

فارس : احااااا... فارس الالفي يقف في طبور يشتري طعميه و فول لا انسي برستيجي ميسمحليش

سيف حط رجل ع رجل  : هتلاقي ندي في المطعم
انهاردة كده كده اجازة

: عايز بكام طعميه وبكام فول يا بروو

..........

حسين فتح عنيه : دموووع حطيلي افط

وسكت لما افتكر ان دموع مش ف الشقه وتعدل بقهر و دخل الحمام ونسي ياخد غيار مستني الخدامه تجبله

طلع بعد شويه لبس وخرج من الشقه وعفريت الدنيا بتتنطط قدام عنيه وشه ميتفسرش وملامحه معقده .

فارس وهو طالع بيعدل ف هدومه شافه ولف تاني

: سلاما من قول ربنا رحيم

سيف : ف اايه يااه

فارس : عزرائيل يسطا كان معدي...... ااايه ده يا بروو هي  دموع بتشوف السحنه دي كل صبحيه

سيف اومأ : ااه يا خويا.. ويلا بقا ملناش دعوه

حسين نزل بيدب ف الارض دب.... امه كانت فتحه باب الشقه وشفته : حسسسين يا حسسين

حسين بصلها : اصتبحي ياامه ع الصبح الله يصلح حالك انا مش طايق نفسي

وسبها وخرج

............

فلاش باك منذ ساعات

في بيت صباح دموع اول ما دخلت البيت قابلتها ملك سلمت عليها واستغربت وجودها معاهم مكنتش لسه تعرف اللي حصل

صباح : ادخلي يا حبيبتي خديلك دوش ريحي بيه جتتك من القرف اللي شوفتيه انهارده دا عقبال ما ندى تجبلك غيار من عندها

اومأت دموع بهدوء ودخلت

ملك بستغراب

: هي مالها يا خالتي في ايه وانتوا كنتوا فين لحد دلوقتي انا كنت نايمه وصحيت ملقتش حد في البيت ورنيت عليكم تليفونك انتي كان في البيت هنا وندى مكنتش بترد.... في ايه قلقتوني

ندى وهي بتترمي على الكنبه

: اسكتي اسكتي يا ملك دا كان يوم ما يعلم بيه الا ربنا

وحاكتلها اللي حصل كله..  وملك وشها اصفر ومكنتش عارفه تقولهم ايه

ندى : انا اللي هيجنني عرف منين ابن الكلب دا... يكون سمع دموع وهي بتكلمني في الفون

صباح : لا يا بت لو كان عارف من قبل مكنش خالها عتبتها اصلا.. هو شكله عرف في يومها

ندى بقلق على دموع : يلهوي ياما معقول يكون بيراقب دموع

صباح : مش بعيد هي الرجاله الناقصه تفكرها كده

طبعا كل الكلام دا قدام ملك اللي شغاله تفرك في اديها بتوتر وخوف وقبل ما يلحظو عليها قامت وقالت

: طب انا هدخل انام بقا عشان عندي درس الصبح بدري... تصبحوا على خير

صباح : وانتي من اهله يا ضنايا

ندي : ونا كمان هقوم اغير.. تصبحي على خير ياما

: وانتي من اهل الخير يا حبيبتي

قامت ندى تغير وخرجت دموع من الحمام ودخلت مكانها ندى تاخد دش هي كمان

بعد شويه ندي خرجت وقعدت ع السرير بتاعها وهي بتنشف شعرها

: اوووف اليوم كان طويل بشكل

دموع بحزن:  حقك عليا انا السبب

ندي بسخرية: اتنيلي بس... هو ف حد اتبهدل من غير سبب إلا سيف باشا المديرر يختييي ههههه كل ما افتكر ان جوزك ضرب المدير ببقا عايزة اضحك

دموع بضحكه : مدير ايه بقا ده طلع مسخره

ندي: ياااه سيلفر كان معلق اختي يا نهار ضحك هههه لا وبياكل كبدة من عند صبوحه لا ده كده خربت خاالص

دموع ضحكت هي وندي بصوت عالي

:  بس يا ندي الله يخليكي كل ما افتكر بحس ان دماغي عملتي ايرور

ندي ميلت ع السرير : بس برغم كده فخم وربنا وچان كده ف نفسه سيلفر سيلفر يعني

دموع : مش عارفه بس هو كويس يعني

ندي غمزة لها  :  لا بس حلو التيشرت ملامحك هتاكل منه حته ده حافظ شكلك اكتر من حسين

:  ده مدح ولا ذم طيب

ندي بضحكه  :  وربنا ما قصدي اني جوزك غشيم و مغفل و مش، قادر يقدر النعمه متفهمنيش خطأ

دموع بصة ف الارض بحزن  :  جوزي اتغير و الي فات مات خلاص مبقتش عارفه ارجعه زي الاول بقيت شكه ف نفسي وانوثتي وتأثيري عليه
كا زوجه بقا بيتعامل معايا ومبقتش
عارفه ميين ده اكيد مش حسين اللي اتجوزته..

ندي لما شافتها هتدخل ف دومة حسين وعنيها دمعت غيرت الموضوع

:  بس سيف خد تيشرتك امتي يا دود وايه حكاية جوتيم دي يختي

دموع رفعة رسها  :  الفضول وحش يا ندي مضر بالصحه روحي نامي ههههه

ندي برفعة حاجب  : انجزي يا بت

دموع ضحكت:  ابدا يا ستي هو بلكونته جمب بلكونتي وكنت ساعات بشوفه واقف بيدخن فا بسلم عليه و كده وف مرة اديته التيشرت يمضيلي عليه وانا بقا عشان كنت رشيته بكباية عصير قالي هرسملك عليه رسمه حلوة بس والكلام بالفرنسي ده كنا بنهزر بس طرقته ولهجته وعنيه لو شوفتيها وهو بيقولها كنت نزلت لميتك من الارض سيحه.

ندي  :  هالله هالله كل ده ومعرفش....وعلي اساس انك مسحتيش يختيي

دموع بكبر : وهسيح ليه و انا خفيفه زيك

  :  وربنا بتكدبي

دموع ضحكت  :  حتي لو سحت مينفعش اعترف انا ست متزوجه نحنو بنات عائلات محترمات

ندي بضحكه : متجوزة دكر حلوف ينعل ابو امه.. اوعي تدفعي عنه عشان اجيبك تحتيه زي امي ما عملت ف امه

دموع بضحكه  :  اسكتي متفكرنيش هههه  يلا كانت طلعه تشمت فيا اكيد وخدت الي فيه النصيب وحسين لا مش هدافع عنه انا دمي محروق منه انتي لو مجتيش كان زماني ف الطوارئ  بتعالج

ندي  : بعد الشر عنك يا روحي... بس سيلفر طلع ايه مقطع علي رأي المضروب فاارس

دموع. : طب وربنا فارس ده حتة سكره

ندى :  الحسيه يختي ده واد ملزق كده وخفيف تؤ تؤ مش رزين كده

دموع :  طب ايه قولك بقا ان فارس ده بيداري حقيقته بالهزار والضحك والمسخره انتي نسيتي يوم الخناقه الواد اتحول ازاي

ندي رفعة كتفها:  يمكن او جايز او ممكن يلا تصبحي ع خير يا دود

دموع اتمطعت وهي بتتثأب:  وانتي من اهل الخير ي قلب دود

وبعدها ناموا الاتنين وملك كانت معاهم ف نفس الاوضة
وسمعه ده كلو بس مكنتش حبه تدخل ف حوارهم وهي حساه انها سبب المشكلة

باااااك
.....

فارس نزل الحارة وبقا يتفرج علي الناس اللي فيها يمين وشماال لحد ما وصل المطعم زي ما سيف وصفله وشاف زحمه وناس بتتخانق وشاف منظر
المطعم وكان عايز يلف ويرجع تاني..

بس شافها جاايه بعبايتها السمرا وشبشبها ابو فيونكه وتنح وهو مركز ف خطوتهاا وجسمها اللي بيتمايل يمين وشماال

وقرب منها

فارس بضحكه : وحشتيني يا طنط

ندي وهي بتضغط ع سنانها بخفوت

: امشي من هنا يا فارس هنتفهم غلط وانا مش نقصه حورات

: ليه هو انا زنقك علي الطريق العام... يا طنط

ندي : فاااارس هنا مينفعش الكلام دا احنا هنا مش في الشركة هنا في ناس متخلفه وتفكرهم متخلف 

: ماشى.. طب خدي اشتريلي معاكي بقا عشان انا مش هدخل وسط الناس دي ولو رجعت من غير فطار سيف هيعلقني

ندي : طب اقعد علي اي جمب يا كوكو وانا هجبلك

قالتها وراحت لفه ولسه هتدخل المطعم راح فارس ماسكها من دراعها

: خدي هنا انتي صدقتي ولا ايه.. عايزه تدخلي وسط الزحمه والرجاله دي كلها ودا يحك ودا يحسس

ندى برفعه حاجب : طب خلي حد كده يتجرأ وانا اقطع ايده

: طب وعلى ايه خليكي واقفه هنا وانا هجبلك اللي عايزاه يا طنط

ندى ومأت براسها وابتسمت ومن جواها عجبها الحركه دي منه اوي

وفعلا دخل فارس وسط المدعكه وركب فوق الناس وجاب لندى وجاب لنفسه فطار وندى كانت ميته على نفسها من الضحك على منظره وهو بيتخانق عشان يوصل للراجل بتاع الطعميه

فارس خد الفطار ف ايده ولف وراه :  اتفووو عالم اوباش

ندي بضحكه :  اسملله عليك يا بيضه مالك فرهدت كده ليه

فارس بنرفزة  : بقولك ايه يا بت انتي خدي فطارك ويلا بقا علي بيتكم بدل ما امد ايدي عليكي

ندي ضحكت اكتر من شكله المتنرفز

  :  خلاص خلاص متزوقش ماشيه اهو

فارس بنفخه:  طب يلا امشي قدامي وانا وراكي اهو

ندي مشيت وبعد كده لفت بسرعه  : فااارس اظبط انا بقولك اهوو هخزق عنيك

فارس خبط كف ع كفز: يا حول الله يا رب انا جيت جمبك يا بنتي ايه يا رب البلاوي دي

ندي مشيت وهي مش مطمنه وكل شوية تتلفت زي الحرميه.

فارس كان ماشي وراها وراشق عينه ف مؤخرتها ووسطها وهي بتتمايل وكل ما تلف يبص ع عمارة ع شجرة ع شوية عيال بتلعب

:  يااااه هي الحارة بقت حلوة كده ليه.. الجو النهاردة تحفه تحفه.... ايه الاطفال السو كيوت دي.. كملي كملي يا طنط ف امان الله

ف كل مرة كانت ندي تلتفت عليه يبص بعيد و يقول جمله. 

روحت ندي بالفطار ودخلت تحضر هي وملك ودموع صحيت متأخر ودخلت لهم

:  صباح الخير

ملك بحزن  :  صابح النور

دموع راحت حضنته

  :  حقك عليا دماغي كانت مقلوبة امبارح معرفتش اسلم عليكي

ملك بلعة غصتها :  ولا يهمك يا حببتيى هو انتي كده مش هترجعي لحسين

ندي : لما يتعدل ويعرف ان الله حق تبقا تفكر ده مش.....بعيد يكون مرقبها

دموع بستغراب : مرقبني ازاي،

ندى :  اومال هو عرف ازاي يختي وسيبك من دي كل اللي عمله امبارح ده قليل.. معلشي غلطي بس انتي قلتيله شغل واستأذنتي المفروض يقدرانك مش  عايزة تعملي حاجه من وراه بس هو الي بيحب يبقا مغفل

ملك:  اهدي يا ندي براحه عشان دموع متزعلش اكتر منه

ندى :  دموع مش محتاجه تزعل ما تفكريني قالك ايه كده يا دموع امبارح

دموع بحزن وقلب مكسور  : خلاص يا ندي

ندي:  لا معلشي انا عايزة اعرف وكمان ملك عشان تعرف ان الحياة مش  وردي وتطلع من عالم الروايات اللي عايشه فيه

دموع بقهر  :  شك فيا وقالي بتتسرمحي مع مديرك وبتركبي...عربيات و كان عايز يمد ايدو عليا وراح لسيف وبيقوله ابعد عن مراتي وملكش دعوة بيها طب هو انت شايفني رخيصه اوي كده... ما يبعد ولا يقرب المهم انا على ايه...
انا مش برمي نفسي علي رجاله انا ست متجوزة
ومحترماك ليه تقل مني وتخليه يقولك
مراتك ومش مراتك انا واحد الحريم
بتركع تحت رجلي هان كرمتي منه لله... ليه
يسمعنا كلمتين زي دول بسببك وبسبب
شكك وتهورك وعدم تفااهمك

وحطت ايدها ع وشها وجهشت ف البكي..

حضنتها ندي وفجأه اتخضو لما سمعرا صوت توزيع ع الباب طلعت ملك تفتح ووشها اصفر وجسمها اترعش

:  خير يا استاذ حسين

حسين بخشونه  :  اجري ناادي دمووع يا ملك

دموع من وراهم  :  عاايز ايه

حسين  :  يلا لينا بيت نتكلم فيه مش هنتكلم هنا

ندي:  علي اساس انه بيهمك

حسين بغضب :  بت انتي انا موجهتلكيش كلام و اوعي تفكرري اني هعدي الي عملتيه انتي وامك القادرة.... يلاااا يا دمووووووع

دموع بصتله وبصت لندي الي عنيها كلها رجاء وهي بتهز دماغها بالرفض وخدت نفسها

:  انا عاايزة ورقتي يا حسين طلقنيييي
حسين بصلها  وعنيه الاتنين برقت وبخشونه  : و ااايه يختييي... سمعيني تاني كده...ده عندها ... يلا امشيي انجري قدامي كمان انتي اللي زعلانه... دموووع.. انا عدتهالك بمزااجي متسوقيش فيها

: ميييين التوور اللي بيجعر  ع الصبح دا

قالتها صباح وهي طلعه من اوضتها بتربط الاشرب ع دماغها

حيسن بنرفزة : بقولك ااايه يا خالتي عتمة اطلعي انتي وبنتك من حياتنا اللي خربت من ساعة ما دخلتووها

صباح برفعة حاجب : اصطبح يااض بدل ما اجيلك اكمل الي بدأته مع امك.... ويلااا من هنا.. انا مالي انا وبنتي يا خوويا انت اللي دبور وذن علي خراب عشه و مش مقدر قيمة المراه اللي معاك

حسين بص لدموع وهو بيشاور ع صباح : عجبك اللي بيحصل بسببك والكلام الي بيتقالي دااا

دموع بغصة : انت الي عملت فينا كده

حسين بستعطاف : ايوة من الاخر كده عاايزة ايه عشان طلاق مش هطلق انتي بتعتي يا دموع ولا بقيت مش عاجب دلوقتي.... بعد ما سندتك وعلمتك وكبرتك  لحد ما خلصتي تعليم دلوقتي عايزة تدوسي عليا وتسبيني يا دمووع دي اخرتها

دموع بغصه ودموع  : كفاايه بقا حراام عليك انا بني ادمه وبحس كفاايه يا حسين انت ليه مصمم تعذبني شوية كويس وشوية زي الزفت انت غالي عندي ومفكرتش يوم اني اخسرك ولا ابعد عنك بس انا اللي طلعت رخيصه عندك يا حسين ومليش قيمه

حسين قرب منها ومسك وشها بين ايديه وبص في عنيها بنظرات لهفه وشوق... نظرات كانت بتشوفها منه زمان في أول الجواز

: تعااالي معاايا واللي عايزاه هعملهولك مش هتدخل ف حياتك تاني وهفضل جمبك.... دمووع الشقة متطقش من غيرك.. ارجعي معاايا عشان خاطري

دموع رفعة رسها وفتكرت كل اللي حصل معاها واللي عشته مع حسين السنين اللي عدت الاهانه الكبيره اللي اتعرضتلها بسببه امبارح.. وهزت دماغها بالرفض ودخلت تجري على اوضة ندي .

ندي بحزن بصت لحسين  : عجبك اللي انت عملته ف حياتكم ده.... قولتلك بدل  المره الف هتخسرها بغشميتك ومعملتك الزباله حطتني عدوتك وعايزة اخرب عليكم... اتفضل اشرب بقا.... اطلع برا يا حسين امشي من هنا وياريت تعملها اللي هي عايزاه بهدوء ومن غير مشاكل  كفايه اللي شافته منك انت وامك واخواتك لحد دلوقتي 

حسين رفع عنيه بغضب : مش مطللللق يا ندى... وقولي لاصحبتك اني مش هسبها غير بمووتي

ونزل وعفريت الدنيا بتتنطط قدام عنيه وطلع من الحارة خاالص .

ندي دخلت لدموع هي وملك اللي بتعيط في صمت وفضلوا يواسو فيها وصباح نزلت لشغلها ع العربيه بتاعتها

وعدي نص اليوم بين نكش سيف وفارس وحسين الي مش مبطل يبعت رسايل لدموع من وقت ما رجع الورشه وهي نايمه ع السرير من ساعتها وبتشوف الرسايل اللي كان عباره عن

( بقا عايزه تسبيني يا دموع وانتي عارفه اني مقدرش على بعدك)

( ارجعي يا دموع وانا وعد مني عمري ما هزعلك تاني)

( يا دموع حطي نفسك مكاني انا مش بشك فيكي يا بنت الناس زي ما انتي فاكره.. انا كل اللي عملته.. عملته من غيرتي وناري عليكي لما شوفتك رايحه تركبي مع راجل غريب وكمان كسرتي كلامي ورحتي من ورايا كنتي عايزني اعمل ايه يعني)

دموع كانت بتشوف الرسايل ومش بترد ودموعها نازله في صمت وكانت بين نارين كلامه رقق قلبها وصعب عليها وف نفس الوقت مش قادره تتخطى اللي حصل منه

.....

بعد المغرب ف فيلا الالفي

ياسمين في الفون : ايوة يا تميم جهز العربية عشان رايحين المطعم اللي بنعمل فيه مقبلات العمل

تميم ببرود : تمام يا هانم اي طلابات تانيه

ياسمين  : لا مرسي

وقفلت معاه وكتمت وشها ف المخدة وصوتت بنرفزة من يوم الحفله وهو بيعاملها ببرود تام اكتر من الاول و ردوده  كلها باردة عباره عن كلمة او كلمتين

قامت عدلت شعرها وراحت نحية المراية وهي بتظبط الميك اب بتاعها : مااشي يا تميم مااشي يا انا يا انت

واختارت اكتر نوع برفان سكسي عندها ورشة بضمير علي رقبتها وصدرها كفوف ايديها  ورسمة شفايفها بروچ احمر غامق وطلعت فستان سهرة اسود لبسته ونزلت تحت .

سالم الالفي كان قاعد مستنيها تجهز عشان رايحين مع بعض

مها : كنت خليك مرتاح وراح سيف مع ياسمين

سالم بحب : انا كويس يا حببتي وبعدين النهاردة اجازته محبتش اقرفه كفاية انه ماسك الشركة ف غيابي

مها حضنته بهدوء : خالي بالك من نفسك ومتجهدش صحتك لو تعبت تعالي ع طول واتصل بواحد من الاولاد يكمل مع ياسمين ماشي

سالم باس دماغها : حاضر يا روحي.... يلا سوسو حبيبة بابا جت اهي

ياسمين بضحكه : شكلي قطعت لحظه رومانسيه نلغي المقابلة خاالص لو تحب يا بابا

سالم ضحك : طب يلا يا لمضة زمان الناس ع وصول وبعدين مها قلبي لحظاتي الرومانسيه مش بتنتهي معاها

ياسمين ضحكت : سيدي يا سيددي الدنيا حلو معاكي يا مهاميهو

مها بكسوف : يلا يا بنت من هنا انت وباباكي الوقح ده

ياسمين حضنتها : عايزة حاجه يا قلبي

مها بخفوت : عايزة سلامتك وخلي بالك من بابا ماشي

ياسمين اومأت بحب وخرجت مع سالم وتوجهة نحية تميم المنتظر جمب العربية

تميم رفع راسه ونزلها بغضب وهو بيجز علي اسنانه من ريحتها اللي وصلت قبليها ولا شفايفها الي بتنور ف الضلمة ولا فستانها اللي مبين كل تفاصيلها

سالم : ازيك يا تميم

تميم بجدية : بخير يا سالم بيه اتفضل عشان نتحرك

وفتح له باب العربية ولف النحية التانية فتحه لياسمين

تميم ببرود : اتفضلي يا فندم

ياسمين بلعت غصتها وركبت بهدوء ونطلق بيهم نحية المطعم وطول الطريق وهي باصه عليه في المرايه وهو ملحظها بس كان مش مبين

وبعد شويه نزلوا كلهم مع بعض وتميم ماشي قدمهم لحد التربيزة المحجوزة بإسم سالم الالفي وضيوفه

ووصل " عابد زيدان" ومعاه بنته " بيري زيدان" وابنه "  عاصم زيدان " وابن اخوة والمدير التنفيذي لشركتهم  " ادهم زيدان"

سالم وقف : اهلا وسهلا اتفضل يا عابد باشا

عابد قرب منه وحط ايديه ع اكتاف سالم وبتتسامه : سالم الالفي صديقي وخصمي المفضل ف عالم الأعمال

سالم ابتسم : خلاص انتهي وقت الخصومه وجيه الوقت اللي نتحد فيه ولا ايه

عابد ببتسامه : اكيد اكيد يا حبيبي لازم نتحد عشان خلاص انت عارف انا بفكر انفصل عن الشغل والجيل اللي طالع ده مش هيقدر عليك يا ملك الصفقات.......مش هتعرفنا ع المزمزيل ولا ايه

سالم اومأ بابتسامه : اه اوي اوي ..بنتي ياسمين ودراعي اليمين ف الشغل ومعاها دلوقتي سيف اخوها وفارس.... انا كمان واخد استراحه وسبتهم هما يديروا الشغل مكاني

عابد : ومااله كده هيتفقوا اكتر ويتفاهموا مع بعض خلينا احنا نرتاح شوية.. ..احب اعرفك ..بنتي بيري ..وده ابني عاصم ..وابن اخويا ودراعي اليمين ادهم

وبص لياسمين وكمل : ان شاء الله تعملوا مع بعض شغل فاخر يكتسح عالم الدعاية والاعلان بعد ما ندمج الشركتين مع بعض ولا ايه يا ياسمين هانم

ياسمين بهدوء وعملية : ان شاء الله ليه لا يا عابد بيه بس ده طبعا بعد ما نتفق على الشروط والبنود الي ف العقد والمحامي على وصول دلوقتي

خلصت كلامها وقربت تسلم علي الضيوف

وطبعا كان فيه نظرات وقحه من عاصم وادهم زير النساء ونظرات غيرة من بيري المدلاله النرجسية

ادهم وهو قابض علي كف ياسمين : اكيد يا انسة ياسمين هنتفق اووي مع بعضينا وكل اللي يعجبك هيتنفذ... واحنا معانا المحامي بتاعنا اهو

وكان بيشاور ع عاصم في آخر كلامه وبيحاول يطول ف الكلام وهو ماسك كفها وبيحرك صباعه الابهام علي جلدها الناعم ف حركة خفيفه

مغفلش عنها تميم اللي واقف وراهم بيغلي وعنيه  بطلع نار وشرار والعرق الصعيدي حضر وعايز ينط عليه يقطع ايده ويفقع عينه اللي بتاكلها

و بعد حوالي ساعتين انتهت مقبلة العمل بالاتفاق ع دمج الشركتين مع بعض بعد شد وجذب بين ياسمين وادهم بعدين اتعشوا مع بعض وكانوا بيضحكوا وادهم وعاصم بيحاولوا يلطفوا الجو بسبب نظرات بيري المستفزة
لياسمين

عابد وقف : يلا هنستأذن احنا اشوفك علي خير في اقرب وقت يا صديقي

سالم وقف : مع السلام يا عابد نورتنا وان شاء الله الاولاد هيعملوا شغل احسن مننا

عابد بضحكه : بعد قطتك الشرسه دي انا اكيد متوقع انهم هيعملوا شغل هاايل

سالم حضن ياسمين بفخر : تربيتي دي

ادهم قرب : هنتقابل ف اقرب وقت يا انسة ياسمين
:  Au revoir, féroce

( الي اللقاء ايتها الشرسة )

ياسمين ضحكت بثقة وهي بترجع شعرها لوراه

: je te souhaite bonne chance

( اتمني لك حظ سعيد )

تميم بخشونة : اچهز العربية يا سالم بيه

بيري اخيرا اتكلمت : whaaat اچهز ؟؟؟؟!!!

تميم بقرف ورفة حاجب  : في اعتراااض

بيري بصتله من تحت لفوق بنظرة جريئة كلها استخفاف وستحقار  : ابدا

وتحركت مع اهلها

سالم وهو بيبص حوليه : روحي انتي يا حبيبتي مع تميم انا هتصل بمها تيجي نسهر شويه بقالنا كتير مخرجناش من وقت ما تعبت..خليني استغل الفرصه الجو حلو انهارده والمطعم رايق 

ياسمين : بطرقني يا بابا مااشي ماشي.. ..يلا بينا يا تميم

تميم اتحرك قدمها وهو متعصب ولو نطقة حرف تاني معاه ممكن يحطها تحت العربيه يسويها بالاسفلت

فتح لها الباب الخلفي بصمت وهو باصص قدامه راحت قفلته وركبت قدام جانب كرسيه راح رزع الباب وراها بعنف خض ياسمين اللي بصتله بخضه وعصبيه 

: هو ف ايه يا تميم

تميم ساكت مش بيرد و مفيش غير صوت انفاسه العاليه في العربيه ودا عصب ياسمين اكتر

: انا بقولك في اااايه

تميم ع نفس الصمت بس نفسه بقا سريع اكتر وعرق جبهته برز من كتر الضغط علي فكه

ياسمين بنرفزة: تميم رد عليا انت اتجننت

تميم فرمل بالعربيه لدرجة انها كسحت ف الاسفلت وطلعت صوت عالي

وبصلها بغضب اعمي : ااااااااايه ايييه عاااااايزة ايييه  انتي

ياسمين بصدمه : انت بتزعقليي.. هو في ايه انت بتتعامل كده معايا ليه

تميم بغضب : واللهِ التزمت بحدودي يا هاانم ومنستشي اني شغال عِندك

ياسمين : هو ده اللي مزعلك يا عني وانت كانت عجباك المسخرة اللي بتحصل

تميم بعصبيه صوت عالي  : مسخررررة.. انت هتبصي علي اناا رااااااچل مليون مراة متشغلنيش انما انتي  سبتي روحك للهق والمق وسبتي ده يمسك يدك وده يضحك معاكي ودا ياكلك بعنيه طول الجاده... وهتبصي عليااا انا... وانا كت عملت ايه من اصله

ياسمين بنفس العصبيه والصوت عالي بردو: و انت هتحاسبني اضحك مع مين ولا اتكلم مع مين

تميم ضرب الدركسيون : ولا تحاسبيني ولا احاسبك ولا ليا صالح بيكي تاني من اصله يا ست هانم

ونزل من العربية ورزع الباب وراه وعنية بطق شرار طلع السجاير ووقف يدخن بعصبيه وهو بيزفر بغضب مش عارف يسيطر ع اعصابه بعد اللي شافه طول السهرة ..

ياسمين نزلت و بصتله وحست بالندم

: تميم انا عايزة اروح من فضلك... وانا اسفه لو كنت ضايقتك بكلامي اخر مره... بس انا اضيقت لما شوفت البنات بيضحكوا معاك

تميم بسخرية : شوفتي البنات هتضحك معاي.. وانا شوفت الرجاله هتضحك وتحسس وتاكلك بعنيها
وعادي ....امسك بجا شنطة الهانم في صمت
لحد ما تخلص السهرة وكاني ..خو*  صح

ياسمين بصدمة : تمييم انت بتقول ايه ولا بتعمل كده ل

وقبل ما تكمل كلامها كان تميم مسك وشها بعنف ونزل علي شفايفها ف بوسة عنيفه بتعبر عن كم الحب والغضب والغيرة والعشق والجنون اللي حاسس بيه وهو بيلتهم شفايفها وكأن روحه متوقفه ع البوسة دي

ياسمين كانت مصدومة وخايفه ومجاش ف بالها غير كل اللمحات وذكريات طفولتها اللي كانت بتشوف مماتها فيها مع رجاله غير ابوها بنفس الطريقة دي ودموعها نزلت بخوف و جسمها بقا يتنفض بعنف ومش عارفه تاخد نفسها وبقا صدرها طالع نازل بطريقه خوفت تميم عليها

بعد عنها بصدمه وهو مش عارف عمل كده ازاي وايه رد فعلها ده ... هو  كان حاسس انها مياله ليه متوقعش ان رد فعلها يكون لدرجه دي

ياسمين مسحت فمها بقرف وشهقتها عليت وراحت مصرخه في وشه وهي تقول

: انت بني ادم قذر وحقيييييير انت ازااااي تعمل كده انا بكرهككك

وجريت علي العربية طلعت قزازة ماية وفضلت تغسل ف شفيفها بقرف وقعدت ف الكرسي وسندت راسها بحزن ع التبلو وفضلت تعيط وجسمها لسه بيترعش

تميم... حد حاسس بتميم وجرح تميم وناره اللي بتكوي قلبه وهو شايف حبيبة عمره قرفانه منه بالشكل ده

تميم قرب منها بهدوء وقفل بابها وركب العربية
ف صمت ونطلق بيها وهو بيدخن بشرود

ياسمين بعد شويه في نص السكه  بدأت تستوعب اللي حصل وان تميم باسها وهي اهانته بإبشع طريقة رفعت راسها ببطى وبصتله وتكلمت بتلعثم أثر شهاقتها اللي لسه ملزماها 

: ههو انت.. عملت ككده ليه

تميم بسخرية وقلب مكسور مدمر

: اجنيت في عجلي بعيد عنك.. متشغليش بالك انتي يا هانم... وانا بعتذر تاني مرة علي جرفي واني اتعديت كل حدودى...اصلي كنت واهم نفسي علي الفاضى

ياسمين بحزن : تميم

تميم بقهر : جصدك الحقير

ورفع كف ايده وصوابعه بتتهز من قهرته وهو بيكمل بغصه وخنقه

: هوووش بكفاية اليوم ده خد مني كتييير مش عايزة اسمع حاجه تاني بكفاية اللي سمعته وشوفته

روح بيها ع الفيلا وطلعت تجري علي اوضتها ورمت نفسها ع السرير وهي بتبكي بقهر مكنتش تتخيل انها تجرحه بالشكل ده بس غصب عنها فضلت تبكي بحرقه وقهر على كل اللي حصل

.........

في الحاره حسين كان قاعد في الورشه مش طايق نفسه وعمال  يبعت في رسايل لدموع وحارق دمه انها بتشوفها ومبتردش.. بيرفع راسه لقها واقفه

: ملك!؟؟

ملك كانت واقفه خايفه وبتفرك في اديها بتوتر خايفه حد يشوفها عنده وهي قايله لخالتها هتروح تجيب حاجات من المكتبه

ملك دموعها نزلت وهي بتقول بتوتر

: هو انت مبتردش عليا من امبارح ليه.....حسين انا اسفه... انا عارفه ان انا سبب المشكله اللي حصلت بينك وبين دموع بس والله انا مكنتش اقصد انه يحصل كل دا انا كنت بتكلم عادي ... انا ندمانه ومش قادره ابص في وش دموع.. حقكوا عليا والله ما كان قصدي

حسين بصلها من تحت لفوق وقال في باله

( كنتي تايهه عن بالي فين يا هبله.. جيتي برجلك)

وراح وقف وقايل بتمثيل

: أمسحي دموعك يا ملك.. سببك ايه بس.. انتي ملكيش دعوه بحاجه انا اصلا كنت عارف من قبلك.. سمعتها هي وبتكلم في التليفون مع بنت خالتك .. وهي اصلا كانت قيلالي وانا رفضت... يرضيكي يعني يا ملك تروح من ورايا بعد ما رفضت

حسين حب يحسن شكله في عنيها بعد اللي شافته واللي اتقال قدمها من ندى و دموع و حب يحسسها ان الحق معاه عشان يقدر يستفاد من وراها

ملك هزت راسها بنفي وهي بتقول

: اكيد مينفعش ومعاك حق تزعل بس هي اكيد بردو معاها أسبابها واللي عملته انت معاها مكنش قليل بردو دي كانت زعلانه اوي الصبح قبل ما تجي وكانت بتحكي اللي حصل وهي بتعيط
ومن وقت ما انت مشيت وهي زعلانه وحزينه ومش راضيه تخرج من الاوضه ولا كلت ولا شربت

: ما انا عارف اني ذوتها شويه من حرقة دمى لما شوفتها بتركب عربية راجل غريب... وانا راجل دمى حامي ومقبلش الحال المايل يا ملك ... بس انا دلوقتي محتاج قلب حنين يلين قلبها عليا حاكم انا عارف بنت خالتك في المواقف دي مبتتوصاش

ملك وببتسامه هبله : متقلقش انا هحاول على قد ما اقدر اللين قلبها عليك وانت بردو حاول من نحيتهك

: ما انا بحاول من صبحية ربنا وانا بتصل عليها  وبعتلها في رسايل بتشوفها ومتردش

ملك بتفكير طفولي : طب شوف هي بتحب ايه وعمله... هتلها شوكلاته مثلا

حسين بسخريه في عقله ( شوكلاته...دي خربت خااالص.. بس يلا خلينا وراه العيال يمكن تجيب نتيجه مع دموع حاكم هي ليها في المحن دا )

: طب بقولك يا ملوكه روحي انتي استنينى في مدخل العماره متطلعيش هديكي الشوكلاته اديها لدموع يمكن ربنا يسمع منك

ملك اومأت وببتسامه ومشيت وحسين راح السوبر ماركت

.......

عند فارس وسيف الي كان لابس ونازل

فارس : علي فين يا بروو

: راح لام يوسف اشوفها لو محتاجه حاجه مرحتلهاش من اسبوع وهعدي ازور يوسف

فارس : ربنا يرحمه يا سيف... طب وانا هفضل قاعد كده زي خيبتها ف الشقة

سيف بخشونه ورفعة حاجب  : ولاااه مفيش حفلات ولا خروج كن كده وقعد علي حيلك شوية بكرة ف شغل بدري

فارس  بزهق : اذا كان كده بقا انا رايح اسلم ع خالتي صبوحه

سيف برفعة حاجب : هو ده الي بقولك كن... رايح تتنطط في شقة كلها حريم

فارس : حريم مين يا برووو دي صباااح هو انا اللي هقولك وبعدين دا انا بقول لبنتها يا طنط... وبعدين الصراحه انا عايز اطمن علي دموع هسلم عليهم وجاي علي طول متقلقش

سيف وهو بيبصله بعمق  : مش مطمنلك

فارس بجدية : عيب عليك يبروو

: ع العموم انت حر هتعمل حاجه كده حاجه كده صباح مبتعتمدش حد.. هترفعك

فارس اومأ وقام يغير بنطلون البچامه ويلبس طقم من من هدومه اللي بعتتها مها بعد الضهر مع السواق

سيف نزل بعد ما خد مفاتيحه والفون بتاعه وهو ماشي لمح حسين واقف مع واحده وبتتكلم معاه ودموعها نزله... بصله بسخرية وكمل طريقة

.....

فارس غير وسرح شعره وخد الفيب بتاعه بعد كده جت فكره جهنميه من افكاره الي هتوديه ف داهية

وراح نحية التلاجه وبص على قزازة العصير اللب خلط عليها الوسكي امبارح ومخدش منها غير كباية هو سيف وعض على شفته بابتسامه خبيثه وخد القزازه

ونزل وهو بيضحك ..وصل لحد بيت ندي اللي وصلها نحيته ساعة الحفلة وطلع الدور الاول وخبط ع الباب وبتسمته من الودن للودن

فتحتله ندي وشهقت بصدمه : بتعمل ايه هنا وجاي ليه

فارس ببرود : وانتي مالك

ندي : انت عبيط ياض ده بتنا

فارس ببرود مستفز : ده بيت صبوحه وانا جاي اسلم عليها اوعي بقا كده ..يا خااالتي صباح ..يا خااالتو صبووحة

ندي : فارس بلاش جنون و يلا من هنا

: ايووه مين بينده علياا يوووه هو انت يا مضرووب تعاالي تعالي اوعي يا بت مالك متصدرة ف وش الباب كده ليه اماا انتي قليلة اصل بصحيح.. تعالي يا قلب صبووحة

فارس انشكح : اوعي يا قليلة الاصل ده انتي ولية تنحه

وزق ندي ودخل خد صباح بالحضن ع طول

: وحشتيني يا خالتي صبوحة

صباح ضحكت : تعالي تعالي يا ريحة الغالية امك واطية بس بحبها

فارس قعد جمبها : وهي كمان بتحبك اوي وسيف بيموت فيكي

صباح اومأت بثقة : ايوة ايوة منا عارفه سيف ده تربيتي...وكملت بحسرة .ربنا يرحمك يا يووسف قطعت بصحبك يا غالي

فارس : وانا روحت فين يا خالتي مانا قاعد معاه خلاص

: ايووة كده جدع يا واد يا فارس خليك جمب اخوك انتو ملكمش غير بعض

: حببتي يا خالتي ..دموع عامله ايه

ندي  : ايش عجب دموع مش بتقولها يا طنط

: ليه وهي كانت دموع ف الريحة والجاية تقولي يا كوكو دي وحدة بتفهم مش زي نااس

ندي رفعة حاجبها وقامت تتطلع دموع من الاوضة يمكن فارس يقدر يخرجها من الموود الكائيب بتاعها اللي داخله في من الصبح بسبب جاية حسين

دموع طلعت مع ندى وببتسامه باهته

: ازيك يا فارس بيه

فارس وقف سلم عليها : لاا فارس بيه مين  يا دمووعي مبحبش كده وبعدين مين زعل القمر ده برضو في مغفل ينزل دموعك الغالية دي

دموع ابتسمت : ايوة مغفل واحد

: فكك منه تعالي اقعدي معانا شوية انا خمسه وماشي بدل ما سيف يعلقني

دموع اومأت وقعدت جمب ندي الي بتبص لفارس ومش مطمنه لرزنته وعقله اللي هل مرة وحده ده ..

صباح بصت لندي : متقومي يا بت يا واطيه انتي هات حاجه لفارس يشربها ولا حضرلنا عشا.. اتعشيت يا واد ولا لسه

فارس باس كتفها بضحكه : اصيلة يا خالتي صبوحة...شبعان والله متتعبش نفسك

وراح مطلع القزازة الي ف الكيس : بس انا جيبلكم عصير معايا سيف بعتهولك بيقولك ده من فرنسا يا صبوحة

صباح بفرحة : ونبي صح اجري يا بت هاتي كبايات من جواه خلينا ندوق عصير الخواجات هما احسن مننا ولا ايه

ندي وقفت بحنق : حاضر يا ماما حاضر حتي يوم الاجازة مش ورانا غير فارس باشا الالفي ده ايه الغلب ده

فارس بستفزاز : بسرعه بقا هاا

ندي بغل وغيظ : يا باااااي منك عيل مستفز

ندي جابت الكبايات وصبة اربعه وكل واحد خد كباية من الي قعدين صباح دخلت بقلب جامد

: اححححح ماله يا واد حراق كده ليه

فارس بضحك : ده عليه جنزبيل يا صبوحه اشربي اشربي ده عصير السعادة في فرنسا اللي هيخليكم تفرفشو

صباح خدت شوت تاني على مره واحده

: اذا كان كده اشربي يا بت يا دموع دفي صدرك بدل مانتي قلبه سحنتك دي في وشي طول النهار لحد ما جبتيلي اكتائب وانا ست محبش النكد

دموع ضحكت وشربت العصير الي مكنش عجبها بس عشان خاطر صباح وندي بقت تشرب وتشجعها وتقولها ده حلو وهي قرفانه

خلصوا العصير وفارس حط رجل علي رجل بعد ما شرب نص كبايته وطلع الفيب بتاعه وقعد يدخن بضحكه وهو متشوق للي هيحصل

صباح وهي بتغمض عنيها وتفتحها و دمغها بدأت تلف

: هو ايه الي في ايدك ده يا واد

فارس : دا ڤيب يا صبوحة

صباح بستغراب : زب ازاي يعني

ندي بصدمة : ڤيب ياامه ڤييييب

صباح بلا مبلاة : ياختي ذيب ولا فيب اهو كله بيتشفط انتي مش شايفه قافش فيه ازاي

دموع انهارت من الضحك  : يختييييييييي منك يا صبوحه هموووت ههههههههه قافش فيه

ندي بصت لفارس ملقتهوش لقته مسخسخ ع الكنبه وبيضحك ع اخر وهو حاطت ايده ع بطنه
ووشه احمر

فارس بصوت عالي وضحكه : اخخخخ مش قادر يحرق شطانك يا صبوحة ده انا وانتي هنخربها ههههههههه

صباح ضحكت علي كلامه : اتعدل ياض يا ابن الموكوسة هات كده دوقني البتاع اللي بتشربه ده بطعم الايه

فارس كتم ضحكته : بطعم الشطه واللمون يا صبوحه

صباح برفعة حاجب : ولاااه

: الطعم الي عايزاه يامه انزل اجبلك فيب بطعم القص

: لا هات اللي معاك ده ريحته حلوة

: ايوة اليكود بتاعه بالفانيليا اتفضلي يا صبوحه

صباح خدته وفضلت تسحب منه لحد ما الفيب كان هيتحرق راحة رمته ع فارس

: ونبيي ما أثر فياا قال فانيليا قال

دموع ضحكت هي وندي و قعدين يتفرجوا عليهم ودمغهم تقلت

فارس ميل علي صباح : بقولك ايه يا صبوحة

صباح بخفوت: ايه يا قلب صبوحه قوولي

: متجوزيني بنتك

صباح بصتله وبصت لندي : ودي هترضي بيك يا منيل... دي بت فقر ودمغها نشفه زيي.. واكبر منك كمان 

فارس اتحمس : يا صبوحه يا قمر انتي من ناحية وانا من ناحية دماغها تلين وبعدين هو بالسن يا صبوحه..وغمزلها ..ده انا على مزاجك اوووي وعجبك ... والصراحه كده قلبي ميال ليها وعايزها... هتبعديها عني وامشي اشم بودره يرضيكي

صباح خبطت علي صدرها : قطعوا وقطعت سيرتها بعد الشر عليك يا غالي... بص انت طول ماانت قلبك ميال لها يبقا سبها عليا... طول عمري كنت اتمني سيف يتجوز وحده من بناتي بس انت وسيف واحد وانت دلوقتي من غلاوته وانا حبيتك

فارس ضحك بصوت عالي : علي الطلااق وانا بموت فيكي يا صبوحه 

صباح بخفوت : وطي صوتك ياض مركزة معانا عارف لو طلعت بتلعب بديلك هقطعهولك

فارس اتعدل بصدمه وحط ايده ع رجولته

: هو ايه ده يا طنط

صباح اتعدلت : ديلك يا قلب الطنط

.............

عند سيف اللي نزل راح لاهل يوسف وخد لهم الطلبات الي بيخدها كل اسبوع وزيادة وسلم ع امه واولادة وقعد معاهم شوية ومشي راح يزور يوسف

راح سيف هناك وقعد يتكلم مع صاحب عمرو

سيف بخفوت وهو باصص ف الارض

: كاان هيضربها يا يوسف وانا قاعد متكتف مكنتش عارف اعمل حاجه كنت هتجنن من الاحساس دا... كنت حاسس اني عاجز.... غصب عني يا صحبي قلبي اللي اخترها و حباها... بقيت مهوس بريحتها و عنيها وضحكتها.. كلامها وطفولتها كل حاجه فيها بتشدني ليها مبقتش عارف ارجع ولا اكمل بقيت متعلق ف النص ولا انا معاها ولا انا بعيد عنها ولا قادر اشوف حياتي من غيرها هي بقت كل حياتي انا قعدت فارس معاية عشان يلهيني شوية عنها

وبضحكه : فارس ده طلع واد مشكله لو اتلمينا ع بعض زمان كانت هتبقا انت وهو مسخرة .... اسككت صح عارف مين لحقها امبارح تخييل كده ههههه خالتك صباح هوهو..... اه وربنا زي ما بكلمك صبوحه طلعت ام ندي صاحبة دموع... ندي اللي معجب بيها فارس.... ايوووة ايوه اللي اكبر منه هههههه شوفت الصدف بس بقولك
ايه نفخته هو وامه وانا كملت عليه... يلا ف داهية.....بس انت  وحشنييي اوي يا يوسف وحشني اوي يا صاحبي و

ولسه بتكلم قاطعه صوت الفون بتاعه رن طلعه من جيبه ورد

: ايوة يا تميم... .انا دلوقتي ف المقابر اللي فيها يوسف فكرها.... ..خلاص تمام انا مستنيك هناك تعالي بتاكسي انا معايه العربية.... سلام

....

عشر دقايق وتميم وصل عند سيف نزل قراء الفاتحه ليوسف وسيف قام خدو بالحضن وسلموا ع بعض وطلعوا ركبوا عربية سيف

سيف ببتسامه : ايه يا باشا عامل ايه

تميم زفر بخنقه وكسره باينه في عنيه

: مش زين والله يا سيف

: باين عليك يا صحبي... في ايه

: ياسمين

سيف هو بيبص الناحيه التانيه وبيزفر

: ملعون ابو الحب يا جدعان 

تميم بخفوت : ويجولك الحب مش سهم طايش ده زاد للي عايش ... .ده الحب سهمه رشج ف جلبي كواني بنار لياليه مع بت الزواد الي كرهاني...... ولا لي معاها اني ادوج الفرح ولا اتهني بجربها الي يشفي جلبي العليل.. الحب شندل حالي وسهرني اليالي ابكي ع فراج الي دوبتني ف عنيها وضحكه من شفايفها وف الاخر تجولي كرهاااك.... وتنهد بقهر.... يا بوووي ... هتكرهني يا سيف

سيف بحزن  : ده انت حالتك صعبه قلتلك امتي الكلام ده

تميم ابتسم بسخرية : جالتها لما نار الغيرة دبت في روحي ونستني نفسي....كنت فاكر اني مالك جلبها  اتريني كنت واهم نفسي

سيف ابتسم : ده انت بتقول اشعار يا تميم

تميم ضحك بهم : يا خي روح انت التاني انا في ايه ولا في ايه

سيف بضحكه : انت من سهاچ بلد المواويل

: هي بجلع ابو ابوها

: استهدي بالله يا صحبي لو ليك نصيب فيها هتخدو مش ده كلامك برضو

تميم مسح شعره بعنف : معدش ينفع يا سيف خلاصك

سيف مدله سجارة : خد بس و روق كده ونبقا نشوف ينفع ولا مينفعش بعدين

تميم خد من سجارة وفضل يدخن هو و سيف بشرود وكل واحد يبكي علي ليلاااه

سيف بضحكه : وانت بقا جيت للواد المقطع قاهر قلوب العذاره.. كنت نفعت نفسي يا خوياا

تميم بضحكه : جال چيتك يا عبد المعين تعيني ..اتريك عايز اللي يعينك ....ده ايه الغولب يا ولاد

: والله احنا اللي بنجيبه لنفسنا ما تيجي نعيش وننسا ونفضي دمغنا منهم

: والله ايدي علي كتفك ولو جدرت انا هجدر

: عايز الحق

تميم كتم ضحكته : ومعيزش غيره

: انا بقتش عارف... كأنها مرض ومسك ف جسمي مش راضي يسبني مع اني مكملتش كتير اعرفها
بس من اول نظرة دوبت فيها وكأنها جنية
وتلبستني ومش عايزاني ابطل تفكير فيها وهي اصلا عقلها وقلبها وجسمها مع غيري.. روحها ملك غيري يا تميم

تميم بهم : يا بوووي احنا ايه اللي لمنا علي بعض يخربيت ابو العيشه ده انت ركبتني الهم وانا ركبتك الهم.. هي دي الصحبه اللي بتخفف عن بعض

سيف ضحك : اتلم المنحوس علي خايب الرجا الله يمسكي بالخير يا صبوحة

تميم بضحكه : ده ولية مسترچله كله كوم وانا جوايه ست مؤدبة دي كوم تاني

وبجديه : يعني انت هتحب وحده متچوزة علي كده يا سيف

سيف اومأ بقهر : انا مستنقص نفسي اوي.. بس ايوة مهوس بيها يا تميم

: دي حاچه وعره جوي ده انا طلع امري هين عنك... وبعدين انت ولا تستنجص نفسك ولا حاچه الحب مش بيدنا كده كده هيخلص من حبابي عنيك ده انا واحد مسك يدها انهاردة و كت عايز نجطعها ليه وانت ب

سيف قطعوا : بااااااس كفااية كلامك كده فل اوي انت بتصبرني ولا بتكدرني يا عم

تميم ضحك : هعمل ايه مانت اللي مرك مريين مليكش علاچ

سيف بشرود : علاجي دلوقتي ريحتها اللي بتصربني علي فرقها لحد ما هتكون في يوم معايه وف حضني انا متأكد

تميم بستغراب : هي جريبه منك لدرجة هتشم ريحتها

سيف وهو مغمض عنيه  : قريبه مني اكتر من وريدي ريحتها بقت تجري ف دمي اميزها من وسط الف بنت
وانا مغمض

: يا بووووي ع الحب يا ولااااد

سيف نزل من العربية : يلا هجيب عشا ونروح ناكل لقمة مع بعض زمان فارس جعاان

.............

في مدخل عمارة صباح كانت واقفه ملك بتوتر وخوف لحد ما دخل حسين وقف قدمها ومدلها كيس فيه الشوكلاته وقال وهو مقرب منها

: خدي يا ملوكه وصلي الكيس دا لدموع وقوليلها دول من حسين قوليلها اني قابلتك صدفه وانتي جايه وديتهملك وكلمتين حلوين منك بقا يا قمر يلنو الحجر 

ملك بتوتر من قربه : ححاضر

حسين قرب اكتر وداها شكولاتيه وهو بيبص ف عنيها الي بتلمع

: شكرا يا ملوكه مش عارف من غيرك كنت عملت ايه الشكولاتية دي ليكي ...تشكر يا صغنن

قال آخر حاجه وهو بيقرص خدها براحه وبعدها ربت على دماغها ومشي وملك كانت هتنهار من لمسة ايده وقربه وسخونة نفسه اللي كانت حساها وخلت الفرشات تلعب في بطنها... مسكت الكيس جامد في اديها وصدرها طالع نازل وخدت السلم جري لفوق

....

عند فارس وصبوحه كان الضحك والمسخرة علي ابوها هناك بعد مفعول العصير ما اشتغل

دخلت ملك وهي بتجري ع السلم وف ايدها كيس اللي ادهولها حسين

صباح : كل ده بتشتري حاجات من المكتبة يا بت

ملك وهي بتنهج : معلش يا خالتي كانت زحمه

وقربت من العصير وهي ميته من العطش  ومسكت الكباية شربتها كلها مرة وحده

ملك كحت بعنف وهي بتبصلها بقرف  : ايه ده يا خالتي

دموع بضحكه : دواء كحه

فارس ضحك : ايه ده انتي بتعرفي تقليشي اهو يا دود

ملك : هو مين ده

فارس : جوز اختك قريب

ندي : معندهاش اخوات بنات يا ظريف

صباح بخفوت : اما انتي بت مغفلة بصحيح

فارس ضحك : ليه هي مش اختك يا طنط ولا ايه

ندي مخدتش بالها من قصده

ملك بتوهان : لا بنت خالتها هو انت مين

فارس مد ايده : انا فارس الالفي اخو سيف مدير دموع وندي وف صداقه قديمه بين امي وخالتك صبوحه

ندي شدت ملك اللي لسه في ايدها ف ايد فارس بغيظ

: اقعدي ياختيي اقعدي بدل ما يعجب بيكي احسن ده بيحب اي اُنثي متحركة

فارس حط رجل ع رجل : واحد بفهم وبعرف اقدر الحاجه الحلوة عندي زوق مش غشيم

ندي : شكر انت بس ف نفسك كتير

فارس برفعة حاجب : دي ثقة يا قلبي وبعدين مش محتاج اشكر ف نفسي انا اصلا علامة مميزه
ف القلب علي طول

وغمزلها

ندي بسخرية  : علامه مميزه بشفايف حمره

دموع بضحكه هبله : ما ده الي مميزه يا هطله

فارس ضحك : شااايفه الناس الي بتفهم قلبيييي يا دودو

وبص لندي بغمزة ونظرة جريئة وهو بيلعق شفته

: بس مركزة انتي مع ابو شفايف ايه ساب علامه ولا ايه

ندي اتكسفت وبصتله بتوتر وبقت قعده مش ع بعضها من منظر شفايفه المغريه وهو بيلعقهم

صباح كسرت الجو اللي مشحون بنظراتهم

: شفايف ايه وعلامة ايه يا ولاه مش مطمنه حسه كلامكم مش بريئ كده

دموع بضحكه : صفي النية يا صبوحة بقا... ولا ده تأثير فراق ابو البنات

صباح مصت وهي مغمضة عنيها : ابو البنات هو كان فيه زيه روح ربنا يرحمك يا غااااااالي عليا

فارس ضحك ع طريقتها وهو لسه مركز مع ندي اللي بصتله وراح هز دماغه بغمزة خفيفه

ملك وقفت : اه صح خدي يا دموع الكيس ده بعتهولك حسين قبلني وانا رجعه وقالي اديهولك

دموع خدت الكيس بستغراب وملك قعدت جمبيها وبخفوت : سمحيه يا دموع معلشي اعتبريها اخر فرصة والله هو ندمان والحزن باين عليه وفراقك مأثر فيه بجد تحسيه مكسور كده ومحتاجلك

دموع ابتسمت بحب : انتي كبرتي أمتي يا ملوكة

ملك ابتسمت بحزن : الزمن كفيل بكل شئ يا دموع

دموع ربتت ع رجلها : ربنا يعوضك يا حببتي

ندي برفعة حاجب : هو الكيس ده ف ايه

دموع ركنت الكيس جمبها : معرفش

صباح : خدي يا بت يا ملك عايزاكي تعالي هنا ..قوم ياض يا فارس اقعد جمب دموع شوية

فارس بخفوت : طب مينفعش جمب ندي

صباح بصتله بطرف عينها

: وربنا بهزر هههه

وقام قعد جمب دموع ولف نحيتها وندي النحيه التانيه

وبهدوء : ايه بقا يا ست دودو عاامله ايه

دموع بخفوت : كويسة يا فارس

فارس : مش باين يا قلبي بتضحكي وتهزري وتتكلمي بس عنيكي فيها كتير

ندي بحشرية : عم اسامة منير

فارس وهو بيهش بايده ولف وش دموع ليه تاني اللي بتضحك لندي

: هششش ركزي معايا دلوقتي وقليلي اقدر اساعدك ف ايه

ندي بخفوت سمعه فارس

: حطلها قطرة ف عينها

فارس ضحك بشخره : ما تهمدددي بقا يا طنط الاه ...وغمز لها .. مالك

ندي بصت ف عنيه الجريئة وبلعت رقها وهي مش عارفه مالها وليه متأثرة بإقل حركة منه وايه حكايتها مش على بعضها ليه كده

دموع وهي بتغمض وتفتح في عنيها بسبب مفعول العصير : مفيش حاجه يا فارس صدقني وبجد شكرا علي اهتمامك

فارس : بقولك ايه شغل شكرا وعفوا وجزاك الله كل خير ده مش معاايا وبعدين انتي زيك زي ياسمين بنسبالي دلوقتي ولا انتي شايفه غير كده

دموع هزت دماغها ببتسامه : لا طبعا يا حبيبي والله

فارس بضحكه : لا انا بقول نغير العلاقة ونخليكي في مقام المدام بعد حبيبي دي

دموع ضحكت ع اخرها

ندي بسخرية : الثبات علي الموقف بس

فارس بضحكه : عايزة ايه طيب وانا اعمله

ندي : مش عايزة حاجه يا كوكو

صباح مسكت ملك وقعدت تقرر فيها وفارس بيتكلم مع دموع وندي كل شوية تتحشر ..

دموع مسكت الكيس فتحته وبضحكه هبله

: الله شكولاته

ندى برفعة حاجب  : انتي هتكليها روحي ارقعيها ف وشه يا مهزقه

فارس : كلي يا بنتي وسيبك منها اللي يجي منه احسن منه وخليكي ع مبدائك برضو

ندي : لا ما دي في الثبات ع الموقف معندهاش يامه ارحميني زيك كده بالظبط ..هاتي الكيس ده

دموع هزت دماغها بالرفض وطلعت شكولاته حدفتها لفارس وطلعت التانيه هتديها لصباح لقتها نايمه ع كتف ملك الي نامت جمبها وقعدين حاليا
ف كوكب زمردة

دموع بضحكه وحركه مترنجه : ده ناموا هههه يلا هكولها انا

ولسه بتفتح الشكولاتيه ندي نتشتها منها دموع هتاخد غيرها ندي نتشت الكيس وطلعت تجري

دموع وقفت بغيظ : هاتي الكيس يا ندي بطلي رخامه

ندي وهي وقفه وراه الكنبه : لاااا يا مهزقه

: انتي الي جبتيه لنفسك هتروحي مني فين يا معقده

وجريت وراه ندي الي قعدت تلف ف الشقه ووراها دموع وفارس قاعد بيضحك عليهم وهو شايف
مفعول العصير بقا توب وهو التاني بس اقل منهم
عشان شرب نص بس .

ولسه قايم يمشي وفتح باب الشقة ندي زقته وطلعت تجري فوق السطح ودموع وراها وصوتهم عالي وبيزعقوا مع بعض ودي تشتم ودي ترد

فارس حط ايده ع دماغه : يا ديني ده هربت منهم خاااالص... احيه اعمل ايه اسبهم كده... احسن وحده ترمي التانيه من فوق ..

وطلع يجري وراهم والفون رن و رد عليه

: انت فين ياض ده كله

: انا لسه عند صبوحه يا بروو والحريم خرجت عن السيطرة

: انت بتقول ااايه وايه الصوت اللي جمبك ده

: مش لازم تفهم دلوقتي ندي ودموع بيجروا وراه بعض فوق السطح دلوقتي ومش بعيد وحده تحدف التانيه من فووق اعمل ايه الحقنييي

سيف ع النحية التانية وقف بقلق : تميم خمسه وجيلك بص براحتك البيت بيتك مش هتأخر
ونزل يجري

فارس : خلاص يا بنات استهدوا بالله يخربيتكككم

ندى ودموع بصولوا وف نفس واحد

: مللللكش دعووووه اننننت متتدخلش

: ك*امها في طي*ها.... ولعوا في بعض

وطلع الفون وصورهم وهو عمال يضحك ع منظرهم
وهما بيشدوا شعر بعض

: دي هتبقا زلة العمر يا ندوش...... يخربيتكم حاسبو

قال الاخيره لما الاتنين قربوا من البلكونة القصيرة وسند التليفون في اقرب مكان ليه وجري عليهم
وحاول يفصلهم والكاميرا لسه شغاله

سيف نزل بسرعة وراح نحية بيت صبوحه وكان محتار بين بتها ولا البيت اللي جمبه بس سمع صوتهم اللي واصل لحد تحت وطلع يجري ..والصوت كل مادي يوضح ليه

: يلا يا معدومة الكرامه يا مهزقه

: انتي مااالك ملكيش دعوة يا معقده يا بااردة

: استهدوا بالله يا بنات عيب كده انتو اخوات

سيف وقف قدامهم ولقاه فارس واقف بيشد في دموع ودموع مسكه ف ندي

: اييه اللي بيحصل هنااا

فارس لف على صوت سيف الخشن

: الحق يا بروو البنات رجعت ف كي جي تو

سيف قرب منهم : عملت ايه يا مصيبة انا قولت مش مطمنلك

فارس هو بيضحك  : مش وقته مش وقته

سيف كتف دموع من ضهرها وهو ماسك ايدها وشالها من الارض وهي عماله ترفس برحليها

: اوووعااا بقولك اوعه سيبني يا سيلفر انا عايزة الشكولاتة

حركتها علي صدر سيف خلت نبضة زاد ووقفها قدامه على حيطه وثبتها هو بيحاول بسيطر عليها

وبخفوت  : باااس.. باس اهدي اهدي وانا هجبلك نجمة من السماا لو عايزة

دموع بدأت تهدي وندي كانت هتروح وراهم فارس وقف قدمها ..

فارس وهو فاتح ايديه وبيتقدم نحيتها : انت اايه بقا ما تهمدي كله منك اصلا

ندي وهي بترجع لوراه : اوعه يااض من وشي

فارس بسخريه ولسه بيتقدم نحيتها : ولو موعتش

ندي بتوتر : بس يا فارس

فارس ابتسم : دلوقتي بقيت فارس

ندي وهي لسه بترجع لحد ما بقت ف اخر ركن ع السطح وخبطت فيه بصت وراه لقت مفيش مهرب وبصت لفارس الي عنيه بتلمع بنظرات كلها شقاوه

ندى بعيون نعسانه ودايخه وصوت هيج فارس

: مانت مش عجبك كوكو

فارس قرب منها اكتر بعد ما ساح من نبرتها وعينها المسبله  : كل حاجه منك حلوة

ندي بخفوت : يعني عجبك

فارس حط ايده جمبيها علي الحيط : اووي عجبني اوي

ندي بتوهان وهي بتبص لفارس بعمق و بتحاول تركز 

: انت حلو اوي يا فارس

فارس بخفوت  : حلو ازي يعني

: شكلك عيونك شفايفك

فارس لعق شفته بإثارة ونفسه على : وايه كمان

ندي بصة ف عيونه : كل حاجه بس انت خفيف مش رزين كده وعاقل تؤ... عارف

فارس قرب اكتر لازق فيها و حط ايده ع وسطها براحه : عارف ايه

ندي جسمها اترعش لما حست بجسمه

: كنت متغاظه وانت بتكلم دموع ومهتم بيها وانا لاء

فارس قرب منها اوي ونفسه اطضرب : وايه كمان يا قلبي

عند دموع اللي سيف وقف بيها نحية السلم وسندت قدامه علي الحيطة

: بس يا دموع اهدي بقا

دموع هزت دماغها بحماس : ماشي بس هتجبلي نجمه بجد

سيف بسخريه  : هو انتي شربة حاجه ولا ايه

دموع اومأت بضحكه هبله

سيف بلم بستغراب  : ده بجد

دموع : اه والله العصير اللي انت بعته مع فارس حراق اوي بس دلوقتي انا مش حسه باي حاجه حسه اني بطير مش ماشيه ومن الصبح نضحك... فعلا عصير السعاده زي ما قال فارس

سيف بصدمه : عصير حراق .... وف باله .. يا بن الكلب يا فارس انا قولت مش مطمنلك .

بص لدموع بقلق : انتي كويسه

دموع وهي بترجع راسها لوره بسبب تقلها

: لاء حسه جسمي سخن وف حاجه غريبه انا مش عارفه ايه هيا دماغي تقيلة ومش قادرة افتح عنيا

و حطت ايدها على وش سيف  : سيلفررر

سيف نزل ايدها : انتي بتتعرفي عليا من اول وجديد ولا ايه .

دموع ضحكت : تؤ تؤ انا اصلا مش مصدقة انك سيلفر لحد دلوقتي

سيف بهدوء :و بالنسبة لرسمتي ع تيشرتك دي ايه هوه

دموع هزت دماغها : لااه دي حلوة اويي انت حافظ ملامحي اكتر مني

سيف بخفوت : ملامحك اتوشمت ف قلبي

دموع بسهتان ودوخه : بتقول ايه

سيف بلع ريقة : مش بقول يا دمووعي

دموع ضحكت : دموعك

سيف اومأ : دموع سيف

دموع بخفوت : سيف

: هممم

: سيف

سيف نسي نفسه من نبرتها وعمض عنيه و نفسه عالي : قوليه تاني

دموع بهمس : سيييف

: تاني

: سيف

سيف عض ع شفته وجسمه اتوتر : دموع سيف و وجعه

دموع بصت ع شفايفه وعضت شفتها تلقائي من
منظره وضمت رجليها : شفايفك حلوة يا سيف

سيف فتح عنيه بصدمه واتصدم اكتر من  منظر عنيها الدبلانه اللي مركزه على شايفه...بلع ريقه ومسح على وشه بتوتر وقال في باله.

( اللهم اخذيك يا شطان)

وبصلها وقال : يلا عشان تنزلي

دموع بدلع : لا مش نزله خلينا شويه... سيف

سيف بصلها : نعم يا دموع عايزة ايه

دموع بضحكه : عايزه بوسه

سيف فتح عنيه بصدمة وبص الناحيه التانيه وزفر ولسه عنيه مبرقه ورجع بصلها

: يلا يا دموع على تحت كفاية اوي كده

دموع قلبت شفتها بحزن وتكلمت زي الأطفال

: هو مش انت قولتلي هجبلك نجمه لو عايزة انت كدبت عليا هو ليه لما اطلب حاجه مش بتتنفذلي هو انا ماليش تأثير بجد هو انا مش حلوة

سيف قرب منها ورجع شعرها لوراه بهدوء بعد ما داب من نبرتها وشكلها الطفولي  : تؤ تؤ انت فتنة يا دموعي بس مينفعش انا نفسي اعمل اكتر من كده بكتير مش مجرد بوسه بس مينفعش صدقيني

دموع اتعلقت ف رقبته بدلع : خلاص انا مش عايزة الكتير انا عايزة بوسة وحده بس

سيف بخشونه : دموووع

دموع بتصميم وهي بتقرب وشها عليه بعد ما تعلقت في رقبته  : بوسة بوسة بوسه... بوسه وحده سيف بوسه

سيف نفسه بقا عالي وجسمه سخن وهو شيفها بتقرب منه بعنيها النعسانه وبتمد شفايفها وخدودها ومنخيرها حمرة وصوتها الي كله محنه وبقا مش قادر يقومها اكتر من كده

مسك شعرها براحه ورجع راسها لوراه ودموع بتبص له ومنظرها بقا فتنه بزيادة

مسك شعرها براحه ورجع راسها لوراه ودموع بتبص له ومنظرها بقا فتنه بزيادة 

سيف بهمس وعينه على شفايفها

: دموووع مش قادر كفايه

دموع مسكت لياقته وقربت اكتر   : عشان خطري 

دموع مسكت لياقته وقربت اكتر   : عشان خطري

سيف حط ايده علي وسطها ورعشة جسمها السخن خلت جسمه بيتنفض من كم المشاعر الي حس بيها وهو شيفها بتقرب منه وشفيفها مفتوحه براحه ونفسها اخطلت بنفسه وغمض عنيه وشفايفه لمست شفايفها وعلى اخر لحظه منع نفسه بالعذاب ودفن اراسه في رقبتها

: اخخخخخ مينفعش مينفعش مش هقدر اني اخد شفيفك وغيررري يعملها من بعدها لااا يا دمووع فوقي فووقي عشان خاطري انت لو فايقه مش هتبصي ف وشي اصلا...... اااه يا دموووعي قتلتيني وانا ماليش
حق حتي انفذلك طلب صغير زي ده

وبيتكلم وهو ودفن وشه ف رقبتها وبيشم ريحتها بعمق وهو بيضغط بصوابعه ع وسطها وبيقربها ليه اكتررر وبيضمها لصدره برغبة كبيره اجتاحته  ..

رفع وشه من رقبتها وهو بيلهث ونفسه السخن بيضرب ف وشها  : دمووع عاايزك فوق ما تتخيلي بس يا دمووعي مينفعش... مينفعش يا حبيبي 

قالها وهو عمال يلثم. ف خدودها وعيونها جبهتها وكل حته فيها بين كل كلمه والتانيه لثمه

وبعد عنها بعد ما سيطر ع نفسه بالعذاب وروحه ببتخلع منه وهو بيرفع جسمه من ع جسمها السخن واحساسهوهي جواه تعبه وتعب اعصابه

دموع فتحت عنيها بحزن : ياعني مش هتبوسني شفايفي مش عجباك

سيف بخفوت : انتي لو فوقتي وفكره كلامك ده هتقتلي نفسك..... بس انا عارف انتي دماغك دلوقتي ف زمة الله..و اللي مصبرني ان كل دا مش هتفتكريه

سيف لسه هيتحرك سمع دموع الي بتتكلم بصوت ع وشك البكاء : لا مليش انا عايزة بوسه.. عايزة
الشكولاته.... انا عايزة حسين

سيف لف بغضب وعنيه بطق شرار لما سمع اخر جمله قالتها ووووو
ندي بتوهان وهي بتبص لفارس بعمق و بتحاول تركز  
: انت حلو اوي يا فارس 
فارس بخفوت  : حلو ازي يعني 
: شكلك عيونك شفايفك 
فارس لعق شفته بإثارة ونفسه على : وايه كمان 
ندي بصة ف عيونه : كل حاجه بس انت خفيف مش رزين كده وعاقل تؤ... عارف 
فارس قرب اكتر لازق فيها و حط ايده ع وسطها براحه : عارف ايه 
ندي جسمها اترعش لما حست بجسمه 
: كنت متغاظه وانت بتكلم دموع ومهتم بيها وانا لاء 
فارس قرب منها اوي ونفسه اضطرب 
: وايه كمان يا قلبي 
ندي رفعة كتفها لفوق : مفيش حاجه تاني كنت متضيقه انك بتهزر وتنكشها وانا لاء
فارس قلبه دق بفرحه : بس دي غيرة يا طنط
ندي ضحكت : انا بغير  
فارس قرب اكتر وعينه بقت في عنيها و نفسه اختلط بنفسها وتكلم بنبره جذابه  : اه بتغيري... وبتحاولي تقوميني ومش عارفه.... انتي وقعتي يا ندى خلاص 
ندى بنظره بريئه زي الأطفال  : وقعت ازاي 
فارس لعق شفته بخفوت وبقا يتكلم بهمس و شفايفه بتلمس شفايفها مع كل كلمه 
: يعني بقيتي حاسه اتجاهي بنفس اللي انا حاسه بس مش عايزه تبيني.....انتي خايفه تسلمي
ندى يصدق وعيون بتلمع : انا فعلا خايفه اوي يا فارس... انا طول عمري ندى القويه اللي بميت راجل... ندى اللي تجرح بس متجرحش ...بس المره دي مش عارفه مالي.... خايفه على قلبي منك اوي يا فارس.. وخصوصاً انك 
طايش وبتاع بنات وقلبك للكل دي دخله ودي طلعه
وانا انانية اوي 
فارس قرب منها اكتر وكتر بقا حاسس بكل جزء منها على جسمه واتكلم معاها بكل صدق 
: اوعي ... اوعي تخافي مني ي ندي انتي الي قلبي اختارها من وسط كتير ممكن متصدقنيش لاني اصلا مش مصدق نفسي و واخد الموضوع بهزار بس حقيقي انا ما عرفتش يعني ايه حب غير على اديكي يا ندى 
اني مش قادر اطلعك من دماغي مش قدر ابعد 
عنك للحظه اتعلقت بيكي قلبي ي ندي 
قلبي لما بيشوفك بينبض جواه صدري 
بطريقة مجنونه ده الحب صح 
ندى قلبت شفتها السفليه زي الأطفال 
: بس انا اكبر منك يا فارس 
فارس وهو عينه على شفتها المقلوبه 
: وايه يعني يا قلبي ..... هي بالسن والا ايه 
: امال بايه 
بخفوت : بحاجتين ي قلبي بده .. وشاور ع دماغه ومتقلقيش انا بحب اهزر اه بس ساعت الجد عاقل 
..وابتسم بخبث.. وبدا يا قلبي 
وغمزها برجولته اللي انتصبت ندي شهقت وجسمها اترعش وصدرها بقا طالع نازل  وعنيها سكرت اكتر وبهمس : فارس انت بتعمل ايه 
فارس وهو بيتحسسها من وسطها لمؤخرتها ووشه ف رقبتها  : بعرفك اني بعشقك ومجنون بيكي عايزك معايا وجمبي ف حضنيي.... ندي... سبيلي نفسك خالص انا هحب كل حته فيكي وافرد سيطرتي علي كل تفاصيلك هخليكي مش قادرة تبعدي ولا تشبعي من حضني من كم المتعه اللي هنوصلها...هخليكي تعرفي مين فارس بجد .... ودفن وشه ف رقبتها وهو بيلعقها بلسانه براحه ... .هني* كل حتة فيكي وف اي حتة تتخيلها انا كده كده نك* افكارك خلاص  هههههههههههه هرفعك عليه يطنط 
ندي كانت بتتنفض بين كفوف ايديه... رفعت راسها ليه برغم انها اكبر منه بس هو اطول واعرض منها بكتير وحست انها فعلا ف حضن راجل قدر يفرد سيطرته عليها ريحته الرجولية وصدرو العريض دوبوها ريحت انفاسه
الي بالفانيليا الي بيدخنها وبخفوت ورعشة : فارس 
فارس شاف منظرها وهي بصاله ونظراتها اللي حسسته انه فعلا ملكها مقدرش يشيل عينه من على شفايفها اللي اتمناها من اول يوم شافها فيه وبالفعل خدهم بين شفايفه ف بوسة عنيفه كلها لهفة 
فصل البوسه وبصلها في عنيها  : عيونه ي ندي
ندي قلبها اترعش وجسمها سخن وبلعت ريقها بصدمه
: ايه البوسة دي يخربيتك
فارس وبيحرك ايده ع وسطها : عجبتك يا قلبي  
ندي اومأت بضحكه : اوووي هات وحدة كماان 
فارس بجنون : بس كده 
المرة دي راح رفعها بين ايديه ولف رجليها ع وسطه ونزل ياكل ف شفايفها زي المجنون وندي بتبدله ومتعلقه ف رقبته وبيحرك ايديه من مؤخرتها لضهرها لصدرها اللي قرص علية بعنف .. وندي بتتجاوب معاه بشهوة وفقدان سيطرة وكل واحد جسمه بيطلع سخونه ونفسه عالي وبيتحرك بهياج على عضو التاني فارس زنقها ف الحيطه عشان يقدر يتعمق اكتر بين رجليها لحد ما ندى اتنفضت وجسمها اتخشب وجابت شهوتهااا 
وهي بتهمس باسم فاارس وبتنبت ضوفرها 
ف رقبتو 
.... 
عند سيف ودموع 
سيف لسه هيتحرك سمع دموع اللي بتتكلم بصوت علي وشك البكاء : لا مليش دعوه انا عايزه بوسه....عايزه الشكولاه ....انا عايزه حسين 
سيف لف بغضب وعنيه بطق شرار لما سمع اخر جمله قالتها ومسك فكها بين صوابعه : اقفلي بوقك ده هو ده الي انت عايزة غالي والطلب رخيص انا كنت عايز اميزك بس انتي الي عايزة كده 
دموع اتصدمت من منظر عنيه الي كانت كلها حنية فجاءة اتحول وخافت منه للحظه لما قبض ع فكها 
وقبل ما تستوعب الي بيحصل بعقلها المخمور 
كان سيف حول نظراته الغضبانه لشفايفها وكأنه 
عايز يعاقبها ..
سيف رفع رأسها لفوق وهو قابض ع فكها وهبط ع شفيفها بكل عنف وهو بيلتهمها بغضب وشهوة وغيرة 
وعشق وحرمان بقا يبوسها ومش قادر يشبع منها 
ولا من طعم شفايفها الي بقا متاكد ولا في طعم 
اللذ منه ف الدنيا غمض عنيه وحاوط وشها 
بكفوفه وندمج معاها ف قبلة ملحميه 
وهو بيمتص شفتها السفليه بكل عشق 
دموع الي كل مشاعرها هاجت وبقت مش قدرة من كم الاحساس الي في البوسة طعم شفيفه ريحته المعبقة بريحة التبغ طعم النعناع اللاذع الحلو ف لسانه الي بيلتهمها طريقته وهو بيبوسها كفوفه الدفيه الي حضنة وشها بحنيه لهفته عليها واصوات التلذذ والزمجرة الي 
كانت بتخرج منه ع شكل انفاس سخنه 
حرقتها وحرقة كيانها كله ..بقت تحاول 
تجرية ف البوسه وهي بتمتص لسانه وهي عاجبها طعمه وريحة انفاسه وحطت ايدها ع رقبته 
والتانيه ع قلبة الي كان بيصارع تحت صوابعها 
سيف فصل البوسه وهو بيلهث بعنف : Vous n'avez pas besoin d'un simple baiser, vous voulez des volcans déchaînés qui vous font perdre la tête jusqu'à ce que vous brûliez avec votre extase entre mes mains professionnelles.
انتي لا تحتاجين إلى مجرد قبلة ، انتي تريدين براكين ثائرة بين شفتيكي تفقدك عقلك حتى تحترقي بنشوتك بين يدي المحترفة.
قالها سيف بجنون وعنيه الحاادة بتلمع بنار الشهوة والغاضب 
دموع بتاخد انفاسها بالعافية وضحكت بجنون : بعشق طريقتك لما تتكلم بالفرنسي بتبقا عايز تتاكل 
بتبقا رجولي اووي بنبرتك الحادة وعيونك 
ااااه ..
سيف قرص ع شفتها السفليه بعصبيه بسبب طريقتها وهي بتتميال قدامه وصوتها الي كله محن وعنيها الدبلانه و بسبب النار الي دبت جواه وعارف انه هيفضل يتعذاب ليالي بسببها : الشفايف دي لو فضلت تتكلم هتجيب اجلي 
ونزل ع شفايفها مره تانيه وخد شفايفها الاتنين بين شفيفه امتصهم بعمق وضغط ع رأسها بيقربها ليه اكتر 
دموع فضلت تخبط ع صدره وهي مش عارفه تتنفس 
وتتحرك بين ايديه وهي عايزة تفصل البوسة لحد ما وقعت بين ايديه فقدة الوعي الي كان طاير اصلا
مية مسا عليكم 😂
سيف بلع ريقه وهو شايفها وقعة بين ايديه بالشكل ده وجعه قلبو وندم انه انساق وراه غضبة باس دماغها 
وقعدها ف مكانها وراح يشوف فارس ..
فارس في عز اندماجه مع ندي اللي بيبوسها ويتحرك ف حضنها بهياج وخلاص كان على وشك يجيب شهوته 
سيف بصدمه : يخربيت امك 
فارس اتنفض ونزل ندي بخضة : يخربيت امك انت علي دي قطعه يا بروووو 
قالها فارس وهو حاطط ايده على وشه وهو حاسس انه هيتجنن مصدوم بعد ما كان طاير في السحاب اتقفش 
قفشة مخبرين 
سيف : انت بتعمل ايه 
فارس بسخرية : بحطلها قطرة ف عينها ..ايه السؤال ده
سيف بعصبيه : ولاااه اظبط مانا عارف كنت بتتنيل بتعمل ايه بس انت بتعمل ايه مع دي انت بتزنُق 
ندي بنت صباح الي لو فاقت وفتكرت هترفعك 
فارس لسه هيتكلم سيف زعق فيه... هو اصلا مش طايقه بسبب عملته 
: انت لسه هتحكي البت خربانه خالص نزلها ع تحت وانا هنزل دموع يلاااا وحسبنا في البيت.... عصيييير السعااااده هاااه دا انا هطفحهولك 
سيف راح نحيت دموع ورفعها بين ايديه وهو دافن وشه ف رقبتها دخل بيها الشقة وشاف صباح وملك نيمين ع الكنب وبقا مش عارف يروح فين واول اوضة قبلته 
زق ببها ولقاه فيها سريرين حطها ع واحد فيهم 
خلعها الصندل البيتي الي كانت لبساه وباس رجلها برقة 
وقرب غطاها كويس و باس دماغها بحزن : سامحيني 
ي دمووعي سااامحيني ي بابا انا بجد تعبت وبقيت 
مش عارف انا بعمل ايه جننتيني ي دموع 
وفرت دمعه من عينه وقعت ع خدها ..
فارس بص على ندي لقاها في دنيا تانيه خاااالص بصه للسما وبتضحك وهي بتمرجح جسمها يمين وشمال 
: طبعا وانتي مين قدك ما انتي ريحتي نفسك وانا اولع عادي ...وبتسم بحب ..تعالي يلا نازلين 
وشدها من ايدها وتجه بيها لتحت وهو ماشي لمح الفون 
خده حطه ف جيبه من غير ما ياخد باله ان ده كلو بيصور 
ندى بتوهان ودوخه وبتمشي معاه وهي مترنجه 
وسنده راسها ع كتفه 
: اوعي يا فارس تعمل كده مع غيري ولا تبوس وحده زي ما بوستني او تبعد عني هقتلك ي كوكو 
فارس باس دماغها بفرحة وهو عرف الي جواها وكشفت 
عن الي حساه من نحيته وهيتغير عشانها ويثبتلها 
انه جدي ف علاقتهم : مقدرش ي حبيبي بس ربنا 
يعيني عليكي من بكرة بعد الي حصل ده 
مش متخيل انك هتفوقي وترجعي 
لتكشرتك تاني ..بس انا وراكي 
فارس نزل بيها ودخلها اوضتها ندى اول ما شافت السرير اترمت عليه على طول
سيف وقف من جمب دموع و بص لفارس بغضب وقال وهو بيشاور على ندى ودموع 
: دول عشان اول مره يشربوا هيصحوا مش فاكرين حاجه... بس اللي متكومه بره دي كانت بتحط نص فرش حشيش في سندوتش كبده يعني استلقي وعدك الصبح 
فارس بلع ريقه وقال 
: يا برو انا اتلغبط وانا كنت اقصد يعني اخد القزازه المخلوطه بالوسكي 
: ولاااااااه شغل التلت ورقات دا مش عليا ... غووور قدامي يلا 
طلع فارس ووراه سيف بعد ما القى نظره اخيره على دموع وزفر بخنقه وطلع من الاوضه ..... وتجهه الاتنين على بيت سيف 
سيف هو وطالع لمح تليفون ملك عمال يرن وشاف اسم حسين بص عليها بتمعن وافتكر ان دي البنت اللي شافها معاه من كام ساعه وهو نازل رايح ليوسف بص قدامه بتفكير ورجع بص لملك وبعدين مشي وهو دماغه بتودي وتجيب 
في شقة سيف تميم وقف بقلق او ما شفهم دخلين 
: ايه حصل وتأخرتم ليه كده 
: ادا تميم هنا منور يسطا 
لسه هيقرب من تميم كان سيف إداه بالرجل وقعه ع تميم : هو انت جايب ام البجاحه دي من فين ياض 
لا وداخل يسلام وعاادي وكأنه معملش مصيبه 
من دقايق ..
تميم بسرعه مسك فارس : استهدي بالله بس ي سيف وجولي حصل ايه طيب 
: خلااااص بقا يا سيف وديني ما كان قصدي مكنتش اعرف انها هتهرب منهم اوي كده
سيف بعصبيه وجواه براكين هايجه : اهدي ازاي بس ي تميم اهدي ازاي وهو واخد وسكي شربه للحريم 
الي امنته ودخلته بيتهم وهو بيقولهم ده عصير 
السعادة بيستظرف و واخد الدنيا كلها هزار 
وضحك ومسخرة هيكبر امته ويتعلم المسؤلية
ويبقا راجل مينفعش ي تميم مينفعش 
تميم قرب منه : تعاله بس اجعد و ..ي بووووي مال چسمك جايد نار كده وهتتنفض انت محموم ياك 
سيف بصله وعنيه لاول مرة من سنين يبان فيها الكسرة الي مخفيتش عن تميم وقرأهاا كويس ف عنيه 
تميم بخفوت : مالك ي سيف 
سيف بلع قهرته : مفيش ي تميم مفيش
تميم اومأ وسابه ع راحته : طب جوم خدلك دش بارد روج اعصابك وانا هتكلم معاه 
سيف قام من غير كلام وهو كل عروقه نفرة وجسمه سخن و كله بينبض بوجع واعصابه كلها مشدودة 
دخل اوضتة وطلع بنطلون بچامه واسع قطني وبكسر 
ولمح قميص دموع رزع الدلفه بغضب ودخل 
الحمام خد شور بارد وهو بيبص ع رجولته 
المنتصبه وبيهز دماغه برفض ومش راضي 
يتنازل ولا يعملها ويخلص نفسه وكأنه 
بيجلد ذاته وقلبة الي اتمنه وحده محرمه
عليه وحده متجوزة ملك راجل غيرة 
فضل واقف تحت المرش وهو مغمض عنيه لحد ما جسمه برد شوية نشف جسمه ولبس غياره
وطلع شعره بينقط ع صدره العريان 
عند تميم الي قعد جمب فارس الي باصص ف الارض ولتاني مرة يسمع انهاردة انه طفولي وحركتة 
متلقش برجولته ولا اسمه وكان مقهور 
تميم بهدوء : حصل ايه 
فارس مسح وشه بهم : مفيش كنت قاعد زهقان وسيف مش راضي ينزلني عشان مسهرش وكده برا عشان عندنا 
شغل ف قلتلو اروح اسلم علي خالتي صباح ..
وبخفوت ..وجت فكرة ف دماغي من باب الهزار 
والله مفكرتش ان الموضوع هيكبر روحت 
خدت قزازة عصير مخلوطة بوسكي 
وشربو منها 
تميم خبط ع جبهته : ي بووووي هتهزر 
فارس هز دماغه بالرفض : كانت القعده لذيذة وحلو وكلها ضحك بدل ما دموع كانت حزينه كده 
ومأثرة ع الباقين لحد ما البنات خربت خالص بقا 
تميم بعتاب : لاه لاه غلط ي فارس مليكش حج دول بنات ناس محترمين مكنش ينفع تغفلهم التغفيله 
دي عارف لو من الحريم الي عايزة حش رجابها 
الي بتسهر وتسكر وتنزل تترجص ف الحفلات 
وسط الرچاله كنت جولت معلهشي كده كده 
متعودين لكن انت مسختها الصراحه وسيف 
حجو يعتب عليك ..
فارس بندم : خلاص بقا ي تميم الله يصلح حالك كانت ساعت شيطان وخلاص مش هتتكرر 
تميم اومأ وهو بيربت ع رجله : حصل خير ودي تعلم غيرها ناس فتحت بابها ليك وامنتك لازم تكون 
كد الثقة وخصتاً انهم كلهم حريم وانت الراجل 
الوحيد وسطيهم ..
فارس : والله انا لقتهم كده بداء العصير يشتغل عليهم كنت واخد بعضي وماشي بس البنات طلعت تجري 
وراه بعض فوق السطح وخوفت وحده ترمي 
التانية من فوق وهما مش ف وعيهم 
تميم بضحكه : كمانك ي بووي منك حدالله انت يتفات ليك ابلاد خليت البنات اتچنت ف نفوخها 
فارس ضحك : اسكت ده كانت مسخره 
دخل سيف وهو بيتنحنح وعنيه بطق شرار فارس وتميم 
كتمه الضحكه و قعد فتح علبة السجاير و ولع سجارة 
ورما العلبة بعصبيه ع التربيزة ..وفضل يدخن 
بعصبيه 
: الي حصل ده مش هيتكرر تاني ولو مش عارف تبقا 
راجل فانا ليك ي فارس خلصااااه فا متجيش تزعل
بعديين ..وقبل ما فارس يرد ..قوم حط الاكل ده 
ف المكرويف خليه يسخن عشان تميم يتعشا يلاااا 
فارس وقف بتمته : ده انت لما بتتحول بتبقا مخيف انا فارس الالفي بقيت خدامه الله يخربيتك 
سيف بصوت عالي : خليك انت بس انا فارس الالفي انا فارس الالفي بوق بس من غير فعل كده 
تميم قعد يضحك وربت ع رجل سيف : هدي نفسك ياعم خلاصك غلط وعرف غلطه وبعدين ده فارس 
يعني مش عليه حرچ هههههههههههه
سيف عض شفته وهو بيضحك : ده قعد معاية يومين 
هيشلني ي جدع والله مش سووي الواد ده
فارس بصله من وراه الباب : دلوقتي مش عجبك وبتشتكي مني وانت مشقيني طعميه وفول 
وعشا وموعين مكنش العشم ي بروووو
سيف بعصبيه مزيفة  : انت مش هتبطل صح اه ما هو داء انا عاارف امشي ياض من هنا بدل ما اقوم اشفلط وشك 
خلصت القعدة بين هزار وضحك ونكش فارس لسيف الي كان متضايق منه واتعشوا مع بعض وسيف اصر ع تميم 
يبات معاهم
كان واقف سيف وفارس وتميم ف البلكونه بيشربوا قهوة 
وسيف بيدخن بشرود وتميم ميختلفش عنه كتير هو وفارس ..
طلع حسين البلكونه بزهق بص جمبيه بسبب الدخان الكتير وقلب وشة : المشرحة كانت نقصه قتلة 
قلبناها تكية هنا 
فارس بسخرية : والله بوشك الي عامل شبة تلاجة الميتين ده هي مكنتش ناقصة فعلا 
سيف ببرود : هووش خلصناا 
تميم : الناس تطلع ترمي سلام ربنا وانت طالع تجول يا شر اشتر مالك ي چدع انت 
حسين : مبسلمش ع يهوود 
فارس : وربنا بحوجبك دي انت ابو لهب العاشر اصلا
حسين بنرفزة : متحترم نفسك ياض ي طري انت بدل ما اجي اربيك 
سيف ببتسامه ساخرة : طب ما تيجي 
تميم : باااس استهدوا بالله بلاها فضايح ف نصاص الليالي يلا احنا دخليناا نناموا اصلا فوت ي سيف 
يلاا متنحش ي فارس 
دخل سيف اخر واحد وهو باصص له بستفزاز ونظرات كلها تحدي وحدف له بوسة ف الهوي مع غمزة بكل برود خله حسين هيخبط دماغه ف باب البلكونه 
فارس بنرفزة : ي دينييي انا كل ما بشوف البني ادم ده ببقا عايز اخخخ وربي يقهر مش عارف دموع عايشة 
معااه ازاي الجبله ده 
سيف بعصبيه : تعيش بقا ولا تتنيل ع عين ميتين ابوها مالناش دعووة ياكلوا بعض جوزها وعاجبها 
في ستين داهية بقا 
ودخل اوضتة ورزع الباب وراه بغضب وهو جواه نار بتقيد مبتطفيش 
تميم بص لفارس : هو ف ايه 
فارس رفع كتفه لفوق : مش عارف هو بيجي عند سيرة دموع وبيتحول ساعات يبقا هادي وبيضحك وساعات 
بيبقا مش طايق دبان وشه ولا طايقها هي شخصيا 
تميم وحاجه خطرت ف باله بسبب كلامه مع سيف وعترفاته  : دموع دي الي شغاله معاكم ف الشركة وچارته ومرت اللطع الي كان واجف برا ده صوح  
فارس : ايوة وتقريبا كده جوزها كان هيرفعها لما شفها هتركب العربية مع سيف ..
تميم بتفكير : وانهاردة لما راح لك عندهم عمل ايه 
فارس : فصل بين ندي ودموع وشالها ومش عارف راح بيها فين ولا عمل معاها ايه وبعديها بشوية نزلت بندي لقيته منيهم ع السرير ومغطيها وبيمسح خدها وزي ما يكون كان بيع خخخخخخخخ احييه 
تميم خبط ع وشه بقهر 
: لو حصة المحقق كونان خلصت كل واحد يروح يشوفله سرير بقا عشان انا عفريت الدنيا بتتنطط ف وشي 
واه هي ي تميم هيااا هياااا خلصناااااا بقااا
ده كان كلام سيف الي فتح الباب بعنف وتكلم بصوت عالي وقهر واضح ..وخد السجاير بتاعته ودخل تاني 
ورزع الباب وشكلها هتبقا ليله مرار عليهم 
فارس قعد بصدمه : يعني سيف بيحب دموع 
تميم اومأ : بس ي فارس اسكت مينفعش تتكلم ف الموضوع ده دي وحدة متچوزة 
فارس بحزن : اه ي قهرت قلبك ي سيف ده الباب ف الباب مش بعيد بيكون سماعها وهي مع جوزها اصلا 
تميم : خلاصك ي فارس بس كلامك ده ولا هيجدم ولا يأخر ده يمكن يزود وچع جلبه ويسبب مشاكل 
فارس اومأ بهدوء  : انا رايح انام ي تميم تصبح ع خير 
تميم اومأ بشرود وهو حزين ع حال سيف.. الفون بتاعه رن وشاف الاسم وقبض ع الفون بغضب وكنسل 
ورما جنبه شوية ووصل مسدچ 
: تميم انا اسفه ممكن ترد عليا بليز 
تميم ضحك بتهكم وقفل الفون خالص ودخل اوضة الضيوف عشان ينام ..
سيف كان قاعد ف الاوضة بيفتكر الي حصل ودار بينه وبين دموع وقاعد بيهز رجليه بعنف وبيدخن بشرهة 
وفجاءة قام وقف طلع لوحات الرسم والادوات 
والفورش بتاعته وبقا يرسم بسرعه وغضب 
ويدمج الالوان ببعضها ولوحة وراه 
التانيه ف وقت قياسي 
قعد وهو حاطت ايده ع رأسه وشعره نازل ع جبهته بإرهاق وشاف الي لوحات وبين صوابعه السجارة 
وشاف انه الي بيتمناه اتجسد له ف لوحاتها 
الي بيهرب منه شافه قدام عنيه صوابعه مع عقله الباطن 
صدموا بالواقع المر ..
لوحات كلها عبارة عن ملامح دموع ف اوضاع بيتمنها وهو دافن نفسه ف حضنها رسومات مشوشة لكن معبرة 
عن الصارع الداخلي الي عيشو ..
فارس دخل اوضتة وغمض عنيه وهو بيفتكر الي حصل بينه وبين ندي وكانت الضحكه ماليه وشه ورجع كشر 
والحزن اترسم ع ملامحة ومحبش انه فاق  وشرب قهوة عشان ميفتكرش انها كانت مش ف وعيها ولا دي 
طبيعتها وكل الي حصل ده مجرد استغلال للظروف من نحيته هيصدموا بالواقع الآليم ف الصباح الباكر هز دماغه بالنفي وهو مش عايز يفكر ف الي هيحصل بعدين وفتكر الفون وقام يجيبه عشان يتفرج ع خناقتها هي ودموع لما حس انه مشتاق لها ومش هيقدر يكلمها عشان نامت 
فتح عنيه وقام ياخد الفون من ع الكمدين وهو بيضحك من قبل ما يشوف منظرهم وشغل الفيديو وبقا يضحك بصوت عالي ولسه هيقفل الفون اتصدم لما لقاه الكام 
لسه شغاله ودخول سيف والطريقة الي شال بيها 
دموع الي كلها حنان وهمسه ليها وهو بيهديها 
ولما فضل شيلها ف حضنه ومشي بيها 
وكأنها بنته الصغيرة وبعد عن الكاميرا 
وظهر هو وندي وقلبه دق وهو مش 
مصدق ان اول للحظه بينهم موثقة 
فارس خبط ع جبهته وهو بيتنفس بسرعة : يالهووي 
ده انا مها بتحبني اووي بجد مش مصدق بس بس 
اهدي اكيد الفيديو مش مكمل للاخر 
نام فارس ع السرير ونفسه مضطرب وجسمه سخن لما شاف الطريقة الي قرب بيها من ندي وهو نص الي حصل 
بينهم تقريبا مش فكروا اوي 
قعد فارس يتفرج وهو مبتسم اول لمسه اول همسه اول حضن وبوسة ليه مع ندي الي كانت بتتكلم بطفولة مش 
لايقة ع شخصيتها القوي الي بتظهرها ديما 
وبلع ريقه اول لما شاف نفسه رفعها ف حضنه والطريقة الي كانوا بيتحركه بيها هيجته وخلت رجولته انتصبت 
وتمني اللحظات دي ترجع عشان يخلص نفسه ع انوثتها 
ونزل التيشرت من ع رقبته وشاف اثر ضوفرها علي جسمه فعلا وتجنن خد الفون وقام للحمام وهو مش قادر يستحمل خصتاً ان سيف قطعها علية وهو ف حضنها 
سيف قام لما اللوحات بهمجيه وهو رايح جاي ف الاوضة 
وعايز يبعد تفكيرة عنها مش قادر نزل يلعب ضغط 
فضل نازل بسرعة وعصبيه وهو محتاج لها ومش 
قادر ينكر ولا يغير الحقيقه دي جسمه محتاج 
لها هو عارف انه مش هيهدي غير وهي ف حضنه 
قام وقف بعد ما ارهق نفسه ف الضغط وجسمه كله عرقان وسخن خد الفوطة وراح ياخد دش بارد 
: احاا انت بتعمل ايه 
قالها سيف بصدمه بعد ما دخل الحمام الي كان مفتوح وشاف فارس واقف بيدلك رجولته بسرعه 
وهو ماسك الفون ..
فارس اتخض والفون وقع منه ف الارض ورفع البكسر بسرعه كل ده حصل ف للحظة : خخخخ ايه برووو 
مش كده ع فكررررة اجيبهم فين طيب عشان 
ترتاح بص انا اصلا كده كده بعد الي حصل 
ده ومن شوية انا قطعت اللبن مش الخلف 
اتفضل يكبير 
وزق سيف بنرفزة وطلع من الحمام وهو دمه محروق 
سيف بعد ما استوعب الي بيحصل اتكلم بحنق : مش انت الي عملت فينا كده بميتينك الله يحرقك ي شيخ واحد داخل و واحد طالع من الحمام بنتحاسب بسببك 
ي روح امكككك 
ودخل وهو بيرزع الباب وراه للمرة الي مش عارفه عددها كام انهاردة 
ده انت حالتك صعبه ي سيف 🙂
خلصت ليله جحيميه ع كل ابطالنا ما عاد ندي ودموع الي نيمين ف كوكب اخر 
سيف وفارس وتميم ياسمين الي مبطلتش بكي للفجر 
بسبب الي حصل والي عملته ..
صحي سيف عمل قهوة وصحه فارس وتميم ..الي شرب قهوته مع سيف وفارس عمل نسكافية ونزلوا كلهم مع 
بعض ...
ندي ودموع صحيو بسبب ضوء الشمس الي دخل من البلكونه المفتوحه 
دموع بإرهاق : اااه ي دمااغي الحقيني ي ندي صداع هيموتني 
ندي بنفس الارهاق : ومين سمعك انا كمان دماغي هتتفرتك ..وتنفضة مرة وحده وبصوت عالي  ..فاااارس فيين 
دموع فتحت عنيها بخضه : مالك ي بنت المجنونه فارس مين دلوقتي خضتيني 
ندي وقفت بدوخه : فارس ي زفته فارس كان هنا امبارح  انتي نسيتي 
دموع اتعدلت وفتكرت لما فارس جيه وكلامهم الي مش فكرة نصه وبعد كده لمحات كده زي الطشاش صور سريعه بتتحرك زي الشريط و صوتت بصوت عالي 
وهي حطه ايدها ع وشها 
ندي جريت نحيتها : ف ايه ف ايه ي بت مااالك 
دموع نزلت ايدها من ع وشها بصدمه : سيف كان هنا امبارح صح 
ندي بصتلها بقرف : سيف ازاي يعني مش فهمه 
دموع وقفت وهي بتهرش ف دماغها بقلق : مش عارف مش فكرة بس انا حسه انه كان هنا والله انا فكره 
حاجات كده وكان اممم حضني و و بيبوسني من رقبتي 
ندي بصتلها بدون تعبير ووحده وحده الضحكه سمعت ف البيت كله وهو مسكه بطنها : هاااااااااا ي نهار فحلوقي سيف باسها هههههههه تأثير الفراق وقلنا معلش لكن سيلفر حتة وحده يخربيت احلامك 
دموع قعدت وهي بتفكر : ممكن يكون حلم .. وبصة لندي بعصبيه ..وايه يختي سيلفر حتي وحده دي ليه انشالله كان النبي يوسف عليه السلام ده انت عيلة رخمه ع الصبح 
وقامت دخلت الحمام ورزعة الباب وراها وقفت قدام المراية وهي بتعصر دماغها وبتحاول تتفتكر الي 
حصل امبارح بدون فايدة غير صور زي 
الادغاث 
خدت شور عشان تفوق وطلعت لبست من هدوم ندي 
وخرجت تعمل قهوة عشان الصداع الي حسه بيه 
كانت ندي بعديها شور وهي 
تحت الماية شافت صورتها وهي بتقول 
لفارس انت حلو اووي ...لكن هزت 
دماغها بالرفض وخرجت لبسة 
وشربة القهوة مع دموع نزلو 
مع بعض وتقبلوا مع سيف 
فارس وتميم الي بيتكلموا مع بعض 
وسيف وراهم ولابس نضرته السودة وملامح وشه متتفسرش شاف دموع وقبض ع كف ايده وهي 
ذكريات الليله الجحيميه عدت قدام عنيه 
ندي بهدوء : صباح الخير 
سيف وتميم ردو الصباح وفارس كان متوتر 
ندي كملت : مشيت امته ي فارس اليوم كله كان ضغط اعصاب امبارح ومش فكرين الي حصل 
فارس بلع ريقه وبص لسيف الي معبرهوش 
: تعاااااااله ده انت جتي برجليك ي ابن مها الوطيييه 
قلتها صباح الي شفتهم معدين وهي جايبه فطار ورجعه 
تجري عليهم 
فارس وقف وراه سيف : اهدي ي صبوحه متفهميش غلط 
صباح : غلط بقا تشربني منكر وتدهولنا معاك وحنا وراك زي المغفلين وتقووولي غلط ده انا هطلع بروحك 
ندي ودموع بصو لبعض بصدمه وهما مش فهمين 
ندي برفعة حاجب : منكر ازاي يعني يامه 
صباح بصة لسيف : الواد السهون الي واقف وراك ده جبلنا عصير مخلوط بخمرة انا كدبت نفسي وصدقت كلامه اول ما دوقته لكن اتدهول ونام وانا قعده 
وصحي زي ما اكون وكله علقه حمار ف مطلع 
ده الي اكدلي بتستغفلني ي فاااارس 
فارس بص لندي وبهمس لسيف : متعمل حاجه ي برو خلاص بقا حقك عليا مش هتتكرر 
سيف قرب من صباح حضنها وباس دماغها : حقك عليا انا ي صبوحه عيل وغلط وبعدين انتي نسيتي 
انا ويوسف لما جبنالك سجاير فيها دناميت 
معلشي هو كان عايز يهزر معاكم شوية 
ويضحكم ميقصدش حاجه يعني 
وبعدين انا ظبطهولك ولسه كمان 
هفرجك عليه 
صباح بصة لفارس الي حدف لها بوسة ف الهوي : من نحية ضحكنا فهو ضحكنا بس مش هفوتهالك انا 
بقولك اهوو 
فارس ابتسم وراح حضنها : حببتي ي صبوحة وربنا بحبك 
صباح حضنته وهي بتضرب ع ضهرو وتقطم فيه بالكلام 
فارس بخفوت : هو انتي نسيتي لما قولتلك جوزيني بنتك 
صباح بعدت عنه : هو انت كمان ليك عين ي بجح ولا ي خويا منستش يلاا نهاركم ابيض خالي بالكم من البنات 
دي امانه عندكم 
سيف بص لدموع الي بصه لي وعنيها كلها توتر وقلق ولف وشه النحية التانية 
ندي : يعني ايه يامه تحضنيه وتضحكي معاه بعد الي عملو. ده 
تميم : خلاص ي انسه ندي هو عرف غلطه وسيف عطاه لما كفاه وهو ندمنا والله هو مكنش يجصد حاچه 
وحشه 
صباح : انتو نزلتو ليه من غير ما تفطرو ي بنات 
دموع بلعة رقها : بعدين ي خالتي يلا ي ندي عشان منتأخرش عن اذنكم 
صباح : استني هتمشي معاكم لحد الناصية اجيب بصل اخضر 
ندي : متصتبحي يامه ع الصبح بصل ايه بس 
صباح : ده انا هاكلوا لملك الي شبه الفرخه الديخه عشان تفوق هههههههههههه يخيبك ي فارس 
ندي بنرفزة : انتي كمان بتضحكي وعجبك 
صباح كتمت ضحكتها : اعمل ايه ما هو الي واد قمر ويتحب عسل كده عسل بس شكلوا عينه منك ي ندي
ندي بصت لامها : عينه من مين يامه ده عينه من كلو 
وبعدين ده عيل يامه هو ف ايه همشي اقول للناس 
ده عيل عشان تصدقو 
صباح : يختي خديه خبرة يدلعك وبعدين ابقي ربيه وبعدين مين ده الي عيل ي بت ده يشيلك يطبقك 
نصين هو بالسن والا ايه استني كده شوية 
وسيف هيخليه سيد العقلين وهيظبطه
صباح قالت يشيلك وندي عدت لمحه ع دماغه وهو فارس شيلها وزنقها ف الحيطه وتصلبت مكانها 
وقلبها دق بعنف 
دموع : ف ايه مالك ده اليوم ده مش فايت 
ندي بتوتر : هاا لا مفيش مفيش تهيوئات 
وصلة ندي ودموع ع اول منطقتهم مستنين تاكسي يعدي وصباح وقفه معاهم 
سيف طلع خد عربيته من الجراش وتميم قعد جمبيه وفارس وراه وعدا من قدام دموع وندي وصباح
الي وقفه معاهم ..
سيف ببرود من شباك العربية : اركبو يلا 
دموع : شكرا ي استاذ سيف اتفضل انت وحنا هنوقف تاكسي 
: ازاي بس ده انتو امانة صباح وزي اخواتي دلوقتي اتفضلي ي مدام دموع 
صباح : اش اش والله وبقالك عربية ي واد ي سيف 
سيف ابتسم من غير نفس : ملكك ي صبوحة ف اي وقت انتي عارفة يعني ده انا لحم كتافي من خيرك 
صباح مصت : والله اصيل ي واد ي سيف ويلموني ليه بحبك ده انت روحي كده روحي ..يلا يلا ي بت 
انتي وهي اركبو يلا مع سيف 
وفتحت الباب الي وراه وزقت ندي وبعدها دموع : يلا مع السلامه ف رعاية الله 
سيف شاور لها بإيده وطلع بالعربية ..من غير كلام 
ندي بصت لفارس بقلق وتكلمت بخفوت : ايه الي حصل امبارح ي مصيبة انا مش مطمنالك 
فارس قاعد جمبيها بإنوثتها المهلكة وريحت برفانها المثير زود نبض قلبه وفتكر الي حصل امبارح 
فارس الشهوة لمعة ف عنيه ولعق شفته و بخفوت 
: محصلش حاجه ي ندي 
ندي بصتله بستغراب وقلبها نبض من نظراته وطريقة كلامه واستغربة نفسها : اهي ندي دي اكبر دليل 
اني ف حاجه حصلت وهعرفها 
فارس ابتسم : ليه هو مش انتي ندي 
ندي بسخرية : الله يرحم طنط
فارس : انا كنت بنكشك مش اكتر ..طنط مين ده انتي 
وصله كوعي بالعافيه ..
ندي بصتله وهي مش مطمنه وفي حاجه من جواها 
هي مش عارفه ايه هي مش عارفة واكتر حاجه 
مخوفها انجذبها الغير طبيعي لفارس 
واقل حركة منه بتسرع نبضها 
وبتوتر جسمها 
دموع كانت قاعده تبص لسيف ف المرايه وكأنها لما تفضل بصه ليه هتفتكر الي حصل سيف كان مركز
معاها بس مش باين بسبب النضارة الي لابسها 
وتميم من ساعت ما فتح الفون ورسايل ياسمين بقت توصل وراه بعضيها ومش قادر يسامحها ولا قادر 
يقسي عليها ..
وصلوا الشركة وكل واحد راح ف مكان وتميم نزل وقف ف مكانه ومشي الحارس الي وصل ياسمين 
الي بصت له بعتاب وحزن وطلعت ع مكتبها سلمت ع سيف وفارس دموع وندي الي استغربو حالتها ..
وكل واحد راح مكتبه وشاف شغله بعقل شارد دموع خدت ملفاتها وخبطت ع مكتب سيف الي سمح لها 
بالدخول ودخلت بهدوء ظاهر لكن كلها توتر 
دموع : مساء الخير ده الشغل المطلوب مني اتفضل 
سيف شاور لها ع المكتب عشان تحط الملفات 
ببرود : شكرا ي مدام دموع تقدري تتفضلي 
دموع حطت الملفات ولفت عشان تخرج ووقفت ف مكانها : هو امبارح انت جيت عند خالتي صباح 
سيف : ليه بتسألي 
دموع لفت بهدوء : جيت ولا لا رد عليا ارجوك 
سيف بهدوء : جيت 
دموع بخوف : وحصل ايه 
سيف رفع كتافه بلا مبالاه : ولا حاجه كنتي بتتخانقي انت وندي وفارس اتورط وسطكم جيت لحقت
الموضوع وخدت فارس ومشيت وانتو 
دخلته اوضتكم بس كده 
دموع بتوتر : متأكد 
سيف هز دماغه : اكيد بس ليه بتسألي 
دموع هزت دماغه بالرفض : لا لا مفيش تهيوئات عن اذنك 
ولفت عشان تخرج 
: مدام دموع 
: ايوة 
سيف بجدية : في رحلة تبع شرم عشان اعلان شركة التخيم الي لازم نصورة ونكون موجودين 
هتعملي ايه 
دموع بتوتر : مش عارفه 
سيف ببرود وهو قابض ع كفة : ع العموم دي هتكون بعد اسبوع تكوني فكرتي كويس وشوفتي هتعملي ايه ايه بس مفيش مجال للرفض اتفضلي 
الشغل شغل نجيب غيرك لو مش 
قدو 
دموع بغصه : سيلفر هو انت ليه بتتعامل معاية كده 
انا دموع جارتك قبل ما اكون موظفة هنا 
سيف بحزن : روحي شوفي شغلك 
دموع بلعة غصتها واومأت بهدوء وخرجت وهي مقهورة 
راحت لندي الي قعدة سرحانه : سرحانه ف ايه 
ندي حطت ايدها ع خدها  : في فارس الواد مش طبيعي هادي كده وعاقل وبيخلص كل الشغل الي بسلموا ليه مش عارفه ولا انا الي بقيت مش طبيعيه ي دموع 
دموع : مش طبيعيه ازاي 
ندي بتوتر : مش عارفه ي دموع هموت وافتكر الي حصل امبارح انا من ساعتها مش ع بعضي 
واقل كلمه ولا حركة منه بتوترني كده انتي 
فهماني ي دموع 
دموع بتبص لندي كأنها براسين : بحاول افهمك ي ندي 
ندي زفرة بحنق : مش هتفهمي لاني مش فاهمه نفسي اصلا ي دموع قومي نشوف ياسمين منظرها الصبح 
كان مش مطمني ....
دموع اومأت وطلعت مع ندي الي شافت فارس واقف مع هنادي ووشها احمر بغضب : روحي انتي ي دموع وانا جاية وراكي اهو يلا 
دموع كملت وندي راحت لفارس والبنات الي واقف معاها 
: استاذ فارس 
فارس لف لها : عيونه ..احم ايوة ي انسه ندي 
ندي بلعة رقها وعدي عليها نفس الكلمه وهو قريب منها بشكل خطير : ايه الجنان ده بقا 
فارس : افندم 
ندي : ها اه فين الملف بتاع اخر صفقه مش لقياه اخر مره كان معاك بتراجع عليه 
فارس : ع مكتبك 
ندي هزت دماغها بالرفض : لا مفيش اتفضل شوف وديته فين عشان عايزاه ضروري عن اذنك ي هنادي ورانا شغل 
ندي مشيت وراه فارس وبعصبيه : مش مكسوف وانت واقف معاها بعد الحفلة والوقعه الي وقعتوها 
فارس رفع كتفه لفوق وايده ف جيوبه : واتكسف ليه موضوع وانتهي هفضل دافن نفسي فيها وبعدين 
مكنش في حاجه تكسف 
ندي بسخرية  : وبالنسبه لابو شفايف 
فارس لف لها : قليلي لو عجبك ابعتهولك او اجبلك زيه 
وبص لتحت ع فخدها ووسطها ..عليكي هيبقا جامد 
ندي بعصبيه : احترم نفسك 
فارس : مش انتي الي بتنكشيني ..وبص ع المكتب بعد ما دخلوا ..و اهو الملف ايه مش شيفاه 
ندي ببرود : انا عارفه انه ع المكتب بس مش همشي المك من وراه البنات ي استاذ فارس احنا هنا بنشتغل مش بنشقط 
فارس كتم ضحكته وبجديه : والله اشتغل اشقط مش قصتك المهم اني مخلص كل الي ورايه ولا ايه 
وبعدين ايه همشي المك من وراه البنات دي 
هما الي بيجو ورايه ي قلبي هما الي 
بيلفو ورايه افتكري دي كويس 
ندي بسخرية : وشمعنا انا بتلف وراية 
فارس ببرود : لو عليكي ف انت عشان مميزة والي عملته معاكي عمري ما عملته مع غيرك ويريت ف الاخر قدرتي 
ندي اتوترت بس ببرود مماثل  : حصل ايه امبارح ي فارس مش هسألك تاني وكنا بنعمل ايه فوق السطح 
فارس عض ع شفته وقرب منها شغل الفون وفرجها خناقتها هي ودموع 
: ي نهار ابوك اسووود 
فارس : نعمممم 
ندي : احححم انت اتجننت ي فارس انت مصورنا واحنا بنتخانق وبعدين بنتخانق ليه اصلا وحصل ايه بعديها 
فارس وهو خارج حط ايده ع رقبته مكان ضوفرها 
: محصلش حاجه ي قلبي 
وبخفوت ..روح قمر لبستك امبارح بس 
ندي بصدمه : انت. بتقول ايه تقصد ايه من كلامك ده اصلا فارس رد عليا انا بكلمكككك
فارس قرب منها بسرعه   : بقول اني عايزك
ومش هتنزل عن انك تكوني ملكي انا هتغير 
هتغير عشانك صدقيني 
ندي وقفت : لاا ده شكلها الخمره بتاعة امبارح مأثرة عليك عن اذنك 
فارس شدها من ايدها وخبطت ف صدره وبخفوت : انتي شايفه كده يعني ي ندي 
ندي بتوتر : ابعد عني ي فارس الي ف دماغك مش هيحصل انت مش هتعرف توقعني يومين تتسلي 
وتبعد زي زي غيري ف بقولك رايح نفسك وغير 
ده كلو انا اكبر منككك اكبر منك ليه مش مقتنعين 
فارس بخفوت : صدقيني مش هيحصل وحياتك عندي مش بتسلي اسمعيني انسي خالص اني اصغر منك 
يصيلي انتي شايفه اني يبان عليا اصلا ندي 
ارجوكي ادي علاقتنا فرصه واحده بس 
وصدقيني مش هتندمي 
ورجع شعرها لوراه ومسح ع خدها بهدوء: صدقيني انا حبيتك ي ندي ومش هتنازل عن الحب ده حتي لو 
انتي مش قدرة تبدليني فكري عشان خطري اوكي 
ندي اومأت بهدوء وجسمها كان بيترعش وهي بين ايديه 
فارس قرب منها بهدوء وندي اتصلبت مكانها فكرتو هيبوسها فارس ابتسم وباس دماغها براحه وهو 
بيتنفس ريحتها : بحبك ي ندي بحبك ومش هتنازل 
غير لما اسمعها منك مش هضغط عليكي بس برضو 
مش هسيبك براحتك ي طنط هههههههههههه
ندي زقته : اوعه ي مجنون انا اصلا غلطانه واقفه اسمع لك طنط فعينك ي طفل 
وطلعت تجري من المكتب وفارس وراها بيضحك وهي كتمت ضحكتها لما سمعته : براااحه ي غزال الشركة 
مش بتعتنا هههههههههههه 
دخلت لقت دموع حضنه ياسمين الي بتعيط ع اخرها وبتقول : بحبه بحبه والله ي دموع بس غصب عني 
غصبي عني صدقيني الي حصل مش بايدي 
ندي ضحكتها اختفت : ايه الي بيحصل مالك ي سوسو ف ايه حد يطمني 
دموع غمضة عنيها بمعني اهدي : بس ي ياسمين عشان خطري كفاية وبعدين الي انتي فيه ده مش طبيعي 
لازم تتبعي مع دكتور نفسي 
ياسمين مسحت دموعها : ده الي هيحصل بس انا كنت مترددة اخد الخطوة دي بس خلاص لازم اتعالج 
دموع : حببتي انتي كويسة هما بس شوية ذكريات وحشه لو اتكلمتي مع الدكتورة عنهم هتقدر تساعدك 
انك تتخطيهم وتميم صدقيني يستاهل ده حد محترم 
جدا وهادي وانتي بتحكيلي مكنتش مصدقه اني ده تميم 
ندي : برغم ان الفضول هيقتلني ولازم اعرف الموضوع بس حد يصاحب سيف وفارس ويفضل هادي ده شكلو 
كان بايت عندهم امبارح وكلمني لاول مره من ساعة 
ما اشتغلت هنا ف الشركة 
ياسمين بستغراب : تميم كان بايت عند سيف معقولة 
ندي قربة منها حضنتها : ولية لا سيف متواضع جدا وصاحب صاحبة واكيد قدر يتخطي اسوار تميم 
الكائن الالي زي ما البنات بتقول 
ورفعة وش ياسمين بين ايديها : شكلك بتحبيه 
ياسمين عضة شفتها بخجل :شكلي كده 
وبغصه ..بس انا جرحته 
ندي رجعت حضنتها وهي بتربت ع شعرها : كلو بيتعالج 
مفيش جرح بيدوم وطول ما بيحبك اكيد هيسمحك 
وقعدت وهي بتضحك : شوفتو فارس المجنون 
دموع : فارس تاني عمل ايه تاني 
ندي رفعة شعرها بغرور : بيقولي بحبك وهتغير عشانك 
دموع وياسمين بصو لبعض وفطسو من الضحك 
دموع بضحكه : يالهوووي بتهزري فارس بيحبك طب ازاي ي طنط 
ندي ضحكت معاهم : ما ده الي مجنني ي ابني انا اكبر منك يقولي بصيلي وهتعرفي انه مش باين عليا 
ده انتي محصله كوعي بالعافيه وربنا مجنون 
ياسمين خدت نفسها : بعيدا عن السن وجنونه بس فارس راجل يعتمد عليه وفعلا لو قدرتي تغيريه 
يبقا شبو ليكي وكلنا نقف نصقفلك ونرفع القبعه 
ع انجازك هههههههههههه
ندي بسخرية : انتي التانية صدقتي فارس هوائي ي ياسمين وشفني صاعبة الوصال دخلي من نحية 
الحب 
ياسمين : تؤ مظنش اخوية دنچوان ومدوبهم فيه دوب 
مفيش حاجه صعبه عليه سوري يعني  ي ندي 
ندي برفعة حاجب : وحياة البكسر ابو شفايف لتسكتي 
دموع غمزتلها وفتكرت كلام فارس امبارح 
: شغلك انتي البكسر ابو شفايف 
ندي ضحكت : انتي هتعملي زيه 
دموع بضحكه : مانا افتكرت الحته دي بس من كل الي حصل ..ااااه صح مش انا قولتلك سيف جيه مصدقتنيش 
ندي اتعدلت : عرفتي ازاي
دموع : هو قالي كنتي بتتخانقي انتي وندي وفارس معرفش يتصرف جيت فصلتكم وخدت 
فارس ومشيت 
ندي :  فعلا انا وانتي امبارح كنا بنتخانق ههههههههههههههههههه منك لله ي فارس 
سحلتنا 
وبصة لياسمين : اخوكي العاقل المتربي عشر مرات شربنا خمرة امبارح مخلوطة بعصير لا وايه بيقولنا عصير السعادة واحنا زي الخرفان شربنا بدون تفكير 
وقعدت تضحك هي ودموع وياسمين وكل وحده بتحاول تفتكر الي حصل برضو مفيش فايدة 
انتهي اليوم بين هزار وضحك وشغل وحزن وفضفضه 
ونكش فارس لندي وبرود سيف مع دموع وحزن 
تميم من ياسمين ...
فات اسبوع وكان حسين مش مبطل الحاح ع دموع ومن النحية التانية ملك الي كانت حسه بالذنب وبتحاول 
تصلح العلاقة استمر برود سيف من دموع وحزن 
تميم من ياسمين ومعامله روتينيه باردة 
وجنون فارس وندي ....
لحد قبل معاد الرحلة بيوم دموع نزلت تقابل حسين ف مطعم بعد اللحاح دام يومين ..
وصلت دموع المطعم وحسين شاور لها وهو قاعد ع التربيزة ومبتسم قربة منه دموع بهدوء 
وسلمت عليه : ازيك ي حسين 
حسين : مش كويس ي دموع يرضيكي كده بنتعامل زي الاغراب دموع ارجعيلي واوعدك مش هزعلك تاني 
ابدا صدقيني اتعلمت الادب ف الاسبوع ده 
دموع بحزن : مش قادرة اصدقك 
حسين مسك ايدها بسها بهدوء : لا صدقيني فرصة وحده بس وانا هثبتلك اني اتغيرت ي دودو..وحياتنا
هترجع زي الاول واحسن 
دموع اومأت : تمام هحاول اسامحك ع العموم ف رحلة تبع الشركة اسبوع لشرم الشيخ وكمان لازم تعتذر من المدير الي انت روحت اتخنقت معاه ..قولت ايه 
حسين جز ع اسنانه وقبض ع كف ايده تحت التربيزة و اومأ وهو ف باله... مانا مش هسيبك ليه ي دموع 
: موافق اعتذر وموافق ع الرحلة بس ع شرط انا هروح معاكي 
دموع اتعدلت : تيجي معايه ازاي يعني 

حسين ببتسامه : عادي ي دودو هاجي معاك وهو نغير جوي ونعيش يومين حلوين منها تشوفي شغلك 
وانا اروق عليكي .وغمز لها ...

دموع بدأت تفكر والموضوع عجبها وجنون حسين الاسبوع الي فات عليها والحاجات الي عملها 
رققت قلبها عليه : تمام بس هتعتذر هاا 

حسين ببتسامة مضغوطه : عنيااا 

حسين عشاها وجبلها تشيز كيك وعصير بعد الاكل وكان طول القعده يهزر وينكشها ومسبش ايدها وكان رومانسي معاها زي ما بتحب ..

خدها وروح بيها ع الساعه 10 دموع طلعت معه ع شقتهم وهي بتتفق معاه انه يعتذر لسيف ده لو فعلا 
عايز يتغير عشانها ..

وقربة من شقة سيف وخبطت ع الباب سيف قفل اللاب بتوب ووقف فتح الباب وهو بيدعك بين عنيه 

سيف بصدمه وستغراب : دموع 

دموع اومأت وهي بتبص لحسين بتوتر وهو واقف جمبيها وساند ع الحيطه الي جمب باب الشقه 

حسين قرب برفعة حاجب وستفزاز : اه دموع 

دموع ابتسمت : حسين جاي يعتذرلك ي استاذ سيف 
يلاا بقا سلموا ع بعض احنا جيران 

حسين مد ايده ببتسامه مضغوطه وسيف كل ده باصص لدموع ومقهور بس نظراته كانت باردة لدرجة حسست دموع انه هيقفل الباب ف وشهم بس ميلت راسها 
وعنيها كانت كلها رجاء سيف اومأ بهدوء 

سيف مد ايده : مفيش حاجه ي مدام دموع ..وسلم ع حسين وكل واحد بيضعط ع كف التاني بتحدي مبطن 
ونفوس شيله ..

دموع زقت حسين ببتسامه وحضنو بعض وكل واحد ربت ع كتف التاني بقوة وخشونه ..

دموع بحماس : بما انكم اتصلحتوا حبه اعرفك احنا جين معاكم الرحلة بكره 

سيف : احنا 

حسين بسماجه : اه احنا انا و دودو مرااتي 

سيف حط ايده ف جيب بنطلونه وضغط ع كفو : اه طبعا تنور بس احنا طالعين شغل 

حسين حط ايده ع كتف دموع بتملك : اه ما دموع هتشتغل معاكم بالنهار وبالليل ده بتاعي بقا اعتبرو شهر 
عسل متأخر 

سيف اومأ وهو بيتنحنح : احم اه اه طبعا تمام ماشي انا هعرف الإسستن عشان تحجز لكم ..احم اتفضلو طيب 

حسين : لا ي دوب انت تروح تنام بقا عشان تعرف تصحي بدري وانا بقا هشوف قمري الي غايبه 
عني اسبوع دي 

دموع بصة ف الارض بإحراج وسيف بقا اعصابه كلها تتنفض من كتر ما ضاغط ع نفسو : تمام عن اذنكم 

ودخل وقفل الباب ف وشهم واول ما دخل ادي ضهرو للباب وغمض عنيه بغضب وهو بيشد ف شعرو 

خد نفس وهو بيهز دماغه وكأنه بيهدي شياطينه الي عايزة تخرج تخدها وتقتل حسين ..

فتح عنيه وشاف فارس واقف قدامه وهو ماسك فنجان النسكافيه ف ايده وبيبص له بحزن 

سيف بخشونه : اعدل نظراتك دي عشان منزعلش مع بعض ايه بتشفق ع حااالي ولا ايه يااه تغور مرااه 
تيجي مليون 

فارس رفع كتفو لفوق : انا متكلمتش ي برو 

سيف زفر بحنق ودخل كالعادة خد السجاير والوسكي 
وقعد ف البلكونه ..

فارس فتح الواتس وبعت لندي لما حس نفسه 
مخنوق : ندي صاحية ولا نمتي 

ندي كانت قعده تتقلب ف السرير وهي اللمحات الي بتشوفها مجننها وحسه مش متأكده ان فارس وحشها 
سمعت صوت المسدچ وخدت الفون وقلبها نبض 
لما لقتها من فارس هدت نفسها : صاحيه ي فارس 

: بتعملي ايه 

: مش بعمل بحاول انام بس قلقت 

: ليه ي بابا مالك 

: بابا ..! 

: مدقيش بقا ي ندي هي دي طريقة كلامي 
مش عجباكي اغيرها 🙄

: طب ي خويا لا متغيرش 😏

: طب اعدلي وشك ي اختي وقليلي مالك 

: عايزة اعرف ايه الي حصل لما كنت عندنا 

: هعرفك 

: عرفني 

: تمام بعدين المهم 

: المهم 

: انا عايز احكيلك حاجه بس متردد هتحفظي السر ولا لا 

ندي اتعدل بتركيز : في ايه قلقتني اوعه يكون موضوع تافهه ف الاخر هقتلك 🔪

: اوعه وشك 😂

: طب اخلص الفضول قتلني 

: انا مش عارف اعمل ايه وتميم قالي اكتم ع الموضوع 
بس انا مش قادر 

: احيييه هو تميم حكالك ع ياسمين 😳

: ياسمين ؟! 

ندي خبطت ع وشها : ي نهار اسود انا شكلي بوظت الدنيا ..

: اصلي حصل حوار كده قديم هبقا احكيلك المهم ف ايه ي فارس بجد ..

: سيف 

: مالو 

: اممم مش عارف اجبهالك ازاي بس اخوية مقهور ي ندي 

: يخربيت سنينك انجز ي فااارس 

: خلاص متزقيش ده انت بنت صباح بجد 

: مش هرد عليك 😒 قول سيف مالو 

: بيحب دموع 

: .......... كان الصمت الرد الوحيد بعد ما ندي خدت الصدمه مع شهقه طلعت من قلبها 

: ندي انتي سكتي ليه 

: ي بنتي ردي 

: ندي فينك 

: ي نهار اسود انتي يا مصيبه 

: معاك 

: خضيتي ميتيني 

: والله محد خض ميتيني ف قبورهم غيرك ايه الي انت بتقوله ده 

: زي ما سمعتي 

: ازاي ولا منين ولا ايه بالظبط انا مش عارفه اجمع 

فارس قعد يحكيلها الي حصل وف اخر كلامه بعت لها حته من الفيديو بعد ما قصو لما سيف شال دموع بس 

: ندي يالهووي يالهووي انا مش مصدقه وربنا 🥺 انت بتقول ايه وااااايه ي زفت الطين الي خلاك مصور الحزن ده 

: انتي ف ايه ولا ف ايه وبعدين الفون كان بيصور وحديه المهم هنعمل ايه انا حابب اساعد سيف 
وبعدين دموع حياتها مش احسن حاجه يعني

: بص ي فارس الموضوع ده مينفعش نتكلم فيه  دي متجوزة بعيد عن انه جوزها واطي وابن كلب ومتخلف بس متجوزة هنخدها من جوزها عشان نجوزها اخوك يعني 
انا حسه بيك وفهمه انك عايز تساعد سيف 
الي حالتو تقهر ده بس مينفعش ي فارس 

: تمام ي ندي اقفلي ع الي عندك بقا واعتبري نفسك معرفتيش حاجه 

: فارس انت زعلت 

: انا مقهوور مش زعلان بس 

: انتي مشوفتيش منظرو وهو بيسلم ع جوزها عشان خطرها ولا منظرو بعد ما دخل وقفل الباب والقهر 
والكسرة باينه عليه الدخان والمايه الي بيشربهم 
عشان ينسا ومش هيقدر ..

: منك لله ي فارس وجعت قلبي 😢 طب وبعدين طيب 
يعني يوم ما دموع تلاقي الي يحبها يكون متحرم عليها 
قهرتني بجد وسيف عامل ايه دلوقتي 

: مش كويس ي ندي 

: يربي ع القهر 🤦

وفجاءة فارس سمع صوت وكأن وحده بتتوجع لا مش بتتوجع دي بتت... : خخخخخخ ي دين امي والله كنت حاااسس ووقف يجري شغل مكبر الصوت الي ف الصاله 
ع اخر درجه 

سيف الي ف البلكونه سمعو وبتسم بسخرية وعرف فارس شغلو ليه بسبب نفس الحاجه الي قعدتو ف البلكونه ...وخد نفس من سجارته 

: معاكي 

: انت روحت فين وسبتني اكلم نفسي 

: معلشي حصلت حاجه كده ولحقتها 

: حاجة ايه 

: بطلي فضول ي طنط عيب انتي كبيرة 

: وحياة طنط 

: وحياتك 

ندي اتكسفت 

: ايوة بس برضو مقلتيش هنعمل ايه 

: سبها للايام هي كفيله بكل شئ وربنا يصبر سيف وانت خليك جمبو الفترة الي جايه عشان صعبه اوي 
دموع قلتلي ان حسين زفت جاي معانا 
بكراا 

: احا كماان 

: احترم نفسك يلاااه 

: ماهي حاجه تقرف الصراحه وبعدين ايه يلاه دي يا بت انتي هتخيبي ولا ايه 

: مين معايه ؟! 

: جوزك 😉

: 😂 طب ماشي ي جوزي يلا هروح انام 

: ماشي ي بطتي تصبحي ع خير 

: وانت من اهل الخير ي فارس ♥️

فارس قفل الفون وهو بيعض ع شفته ومرجع راسه لوراه بفرحة وملامحه اتعكننت لما افتكر حال سيف 

ندي قفلت معاه وهي مبتسمه ومسكه الفون مقرباه علي صدرها وفاقت لنفسها ورمت الفون ونامت ع جمبها 

سيف لسه بيجلد ذاته وقلبه الي حب وحده مش ليه 

دموع كانت غطسه ف العسل مع ابن بتعه بتاعت الجاز 
المغشوش ...او غطسه زي ما وهمت نفسها 

ياسمين كانت بترن ع تميم كالمعتاد مش بيرد عليها ..

تاني يوم الصبح اتجهزو ابطالنا وكل واحد اخد شنطتو ومستلزماته الشخصية وطلع ع مكان الانطلاق وطبعا 
كان فيه موديلز ومصورين الاعلان 

فارس طلع ف العربية مع سيف.. ندي ودموع ركبو مع ياسمين وتميم وحسين الي نط ف الليلة ووراهم عربيتين تاني وسيف قدمهم ماشي بسرعة 
الصروخ ...

وصلوا شرم ونزلوا الكمب الي هيعملو فيه الاعلان ونزلو يشوفو الديكورات وتفقو هيبدئو ازاي وهيعملوا ايه 
وامته وبعد كده اتعشوا وكل واحد طلع الغرفه بتاعته 
عشان يستريحو من السفر ...

سيف دخل الغرفة بتاعته وخد شور وطلع نام ع السرير بالفوطه كالمعتاد ..عشان منمش الليله الي فاتت

حسين دخل مع دموع واول ما دخلو حضنها وقرب عشان ياخد شفيفها وعنيه ف عنيها اتوترت وفتكرت 
صور الحلم الي جمعها بسيف بعد ما اقنعت نفسها 
انه حلم وده حصل معاها امبارح ومقدرتش تبوس حسين الي مكنش مهتم غير بجسمها ومفرقش كتير باسها او لا ولما غمضت عنيها 
عشان تهرب من الذكرة دي مشفتش قدامها غير 
سيف جسمها كان مع حسين بس عقلها مع سيف 

ودي اكبر مشكله ممكن تقابل وحدة ست احترسو 
لان ده يعتبر غلط كبير انك تكوني مع زوجك 
وتتخيلي حد تاني او بتفكري ف حد تاني اثناء علاقتك مع زوجك ده  بيكون زنا خالي بالك
بدل ما ترتكبي كبيرة عقوبتها عظيمه 
عشان شوية تخيلات تراضي بيها 
قلبك او شهوتك او اين كان  ..يلا نرجع 

دموع بعدت عن حسين وهي متوترة وحسين رما نفسه ع السرير وتعدل مره وحده ع كوعه : ااايه ي بت ي دموع النضافه دي ايه الناس دي حقك والله تتبتي ف شغلك اكل وهدوم وعز ومنجها وأماكن نضيفه 
وحريم جااامده 

دموع بصتله بقرف : طب ناام ناام ي حسين الله يصلح حالك 

حسين نام تاني : تعالي خلعيني الكتش مش قادر كلت لما اتخمت 

دموع : ااه انت هتقولي شوفت بعيني محدش قالي وبعدين انت مش هتاخد دش

حسين : تؤ مش قادر 

دموع راحت خلعته الشوز والشراب مسكته بطرطيف صوابعها ورمته ف البسكت بسبب ريحته الي تخنق : طب قوم حتي اتشطف وغسل رجليك دي 

حسين بسخريه  : ايه مش عجبك دلوقتي 

دموع بحنق  : هو انا كل ما اكلمك هتقولي مش عجبك ي حسين هو في ايه 

حسين : مفيش يختي وبعدين ما انا من صبحيت ربنا لابس الزفت بسببك اكيد هيبقا ف ريحه 

دموع : مش مبرر ع فكرة مانا جيبالك بودرة بس انت الي بتكسل 

حسين : طفي النور ف ايدك ي دودو 

دموع طفت النور بزهق وخدت اللاب توب  وهي مخنوقة مش عارفه ايه السبب وحسها انها مشتاقة 
لريحه معينه ريحة دخان مع نعناع برفان داركي 
رجولي هزت دماغها بعنف وفتحت البلاكونه 
وقعدت تخلص الشغل الي اتفقو عليه ..

فارس طلع غرفتو ورن ع ندي الي كانت لسه وخده شور وقعده ع السرير ..ندي ردت 

: ايوة ي فارس 

فارس : عمله ايه ي قمري 

: كويسة وانت

: فل ي قلبي ..طب ايه 

: ايه 

: تعالي نتمشي شوية ع البحر 

: تؤ 

: انجزي ي ندي 

: لا ي كوكو عيب 

: كوكو وعيب طب تصبح ع خير ي طنط

وقفل معاها بنرفزه وندي قعدت تضحك وهي ف بالها ده الي لازم يحصل عشان العلاقة دي مينفعش تكمل ..
وحست انها زعلانه عشان ملحش عليها اكتر 
بس نفضت دماغها ونامت ..

ياسمين حست انها خسرت تميم وكرمتها مش هتسمح لها ترن عليه تاني ولا تبعتلو مسدچات وهتتجاهلو 
زي ما هو متجاهلها ولو كلمته يرد بكلمه او اتنين 

دموع قعدت تشتغل ع اللاب توب لحد 12 خلعت نضرتها ورجعت لوراه وهي بتاخد نفس عميق محمل بريحة البحر جو لذيذ خلاها بتتثأب زي القطه الصغننه 
وغمضة عنيها بنعس ونامت مكانها ع الفوتيه 
بعد ما ضمت رجليها لصدرها ..

تاني يوم قبل شروق الشمس كان سيف قام من النوم خد  
شور وطلع طلب قهوة وقام لبس بنطلونه ورش برفانه 
ع صدره ورقبته ولبس القميص وساب الازرار مفتوحه 
ووقف يسرح شعرو الاسود والروم سيرفس دخلت
بالقهوة والكروسون والذبدة والمربي وفطار خفيف 

البنت دخلت بالعربية وشافت سيف وشكله وصدرو العضلي وعضة ع شفتها بجرائه 

؛ صباح الخير ي فندم

: صباح النور مرسي ليكي تقدري تتفضلي 

: اوكي لو احتجت اي حاجه انا ف الخدمه 
وبصتله بنظرات جريئه صريحه وهي بتفصلو 
بعنيها 

سيف اومأ بتكلف والبنت خرجت ببطئ واغراء مأثرش فيه ولا ف قلبه الي متعلق بوحدة مش حسه بيه 

سيف قرب صب فنجان قهوة بدون سكر وطلع البلكونه 
ولتفت وخد اول رشفه وشنق ف القهوة وهو شيفها 
نايمه ف البلكونه الي جمبيه وشعرها بيطيرو الهوي 
وضمه نفسها وشفيفها مفتوحه بخفوت وخدودها 
ومنخرها حمره وباين عليها انها بردانه ..

سيف لعن حظو الي ديما موقعها ف طريقه ف كل حتي بقت تظهر لي زي الاشباح بقا فعلا بيصارع نفسه 
ومش قادر يقاومها بيهرب منها وتطلع له 
قدام عنيه كأن الدنيا والظروف كلها اتفقت 
تعذبة ..بس دي حركة مش ذكية من فارس
الي ظبط غرفهم جمب بعض 

سيف قرب من سياج بلكونته لحد ما بقا واقف ف
وشها : دموع ي دموووع ي بنتييي 

دموع محستش بيه سيف خد مخده ورماها عليها : دمووع ..

دموع المخده لطشت ف وشها قامت مفزوعه ..

سيف ابتسم : بس بس اهدي اهدي 

دموع برقة عنيها : سيف 

سيف : اممم للاسف 

دموع ابتسمت : صباح الخير 

سيف بخفوت : صباح القمر 

دموع حطت ايدها ع رقبتها بتوتر من منظر سيف وصدره العاري وبصة في الارض : اممم شكلي نمت هنا امبارح وانا بشتغل هتسسيي 

سيف وهو بيقفل ازرار القميص لما شاف خجلها : شوفيتم ي قطه ...انتي شكلك خدتي بارد لما نمتي هنا امبارح وبعدين انا مش قولتلك الصبح هنخلص 
باقي الديتلز مع بعض بتضغطي ع نفسك ليه 

دموع ربعة ايدها لصدرها : مش مهم بقا الي حصل 

سيف : استني اجبلك فنجان قهوة سخن تشربيه اوكي 

دموع اومأت بهدوء وسيف ركن فنجانه ع التربيزة ودخل صبلها فنجان قهوة بالبن وحط مكعبين سكر 
ودوبه وهو طالع خد شال بتاعه كان لبسه ف الطريق 
امبارح وهو سايق من الهوي والجو اصلا بقا خريفي 
وفيه برودة ..

سيف خرج البلكونه ومد فنجان القهوة : اتفضلي 

دموع اومأت وخدته ببتسامه : مرسي 

سيف : انا حطتلك معلقتين سكر شوفي كده عشان انا بشرب سادة زي مانتي عارفه 

دموع : اه انا اصلا بشربو كده تعبتك 

سيف : ولا تعب ولا حاجه خدي الشال ده 

دموع : مفيش داعي 

سيف : خدي بدل مانتي كشه ف نفسك كده لحد ما تشربي قهوتك وتدخلي 

دموع اومأت وخدته بكسوف ولفت نفسها بيه وغمضة عنيها ولقت نفسها بتقرب الشال من منخيرها وبتستنشق 
وكأنها هتموت ع الريحة دي حاجه تيها ولقتها حاجه 
بتكمل حلمها بتكمل الي ناقص جواها ومفتقداه 
ريحه بتداعب مشعرها وبتدب القشعريرة ف جسمها 

وفاقت ع نفسها بصدمه ده شاله دي ريحته ريحت سيف الي وقفه تشمها قدامه بدون خجل وفتحت عنيها بعنف وحمدت ربها لما لقت سيف مش مركز معاها وبيقلب ف الفون وبيشرب قهوته ...

قهوة ايه وفون ايه سيف جواه صراع دلوقتي لما شاف منظرها وهي بتشم ريحت شاله بالمتعه دي دمه سخن 
وقلبه بقا ينبض بعنف وهو عايز  يخدها من ايدها ويدفنها ف صدره جوه ضلوعه ...واول ما لفت ليه 
عمل نفسه بيقلب ف الفون ومش واخد باله 
نظراته ليها كانت هتكشف ضعفو ..

دموع شربة القهوة بتوتر وهي بتتنفس بالعافيه  ومدت ليه الفنجان : شكرا ي سيف عن اذنك 

ودخلت تجري ع جواه وفتكرت الشال وجت تلف عشان تديه ليه بس اترددت وطبقته وحطته ف شنطتها وطلعت 
غيار ودخلت تاخد شور عشان يبدئو شغل  فات خمس ايام عبارة عن شغل وبس من اول النهار 
لحد المغرب وتم تصوير الاعلان وجيه وقت الاحتفال 
وكان هيستمر يومين يوم حفله ع البحر ويوم هيخيمو ف الكامب  واليوم السابع هيرجعو للقاهرة ..

فارس كان بيحاول مع ندي يخرجو مع بعض وندي كانت بترفض... التجاهل بين ياسمين وتميم من الطرفين وكل واحد مداري وجعه وشتياقه ....دموع كل ما تغمض عنيها وهي مع حسين مش بتشوف غير سيف وده خلاها تتهرب منه اغلب الوقت غير طبعا نظرات سيف المتابعه دموع ف صمت ...

طلعو بعد العصر وصلو الكامب الي كان فيه حفلة شواء و
وقاعدات عربي وقهوة وخيم وناس بتغني وتعزف وهي قعده ع الارض بالبس البدوي وكان جو خيالي ...

نزل جروب الشركه وقعدو مع بعض ف مكان مخصص ليهم حولين النار وفارس سابهم وقام يرقص مع الاجانب 

وتميم وسيف بيتكلموا ودموع وياسمين قعدين جمب بعض وندي مش معاهم عنيها مع الوقح الي لما بيصدق يشوف شوية حريم وبقا يرقص ف حضن كل وحده شوية وندي قعده جواها نار و حسين جمب دموع وحاطت ايده ع كتفاها ..

وصلت عربية جيب فيها بنات مسكه قزايز خمره وصوت الاغاني والضحك عاالي ونزلت بيري عابد فكرنها الي ابوها ضم شركته مع سالم الالفي ووراها الشاله ..

الي دخلو يرقصو ع طول وفارس اتعرف عليها ولما عرف هي مين دعاها للسهر معاهم وراحت معاه هي وكام وحده من صحابها للمكان الي قعدين فيه ..

فارس قرب : جبتلكم الوجه الجديد لشركتنا 

: هاااي جاايز 

ياسمين ببتسامه : اهلا ي بيري 

: هاي ياسمين بتعملوا ايه هنا 

: كنا بنصور اعلان وبنحتفل بعد الشغل الي عملناه 

: طب ايه مش هتعرفينا ..وهي بتبص لسيف 

: اه طبعا ده سيف القاضي اخويا وطبعا انتي اتعرفتي ع فارس وده تميم اظن عرفاه ودي دموع مديرة الدعاية والاعلان ودي ندي وعرفتها ع الجروب كله ..ودي بقا ي جماعه بيري بنت عابد بيه شريكنا الي هينضمو لينا ف الشركه الاسبوع الجاي هي واخوها وابن عمها 

بيري قعدت جمب سيف : هاي سيف 

سيف ببرود : اهلا ي قمر 

وعنيه مش معاها مع دموع الي بتبتسم وحسين بيهمس ف ودنها والي يشوفهم يقول قمة الرومانسيه بس حسين اصلا كان بيتريق ع بيري ودموع بتحاول تكتم ضحكتها مش عارفه ....

بيري كانت بتحاول تفتح حوار مع سيف الي بيرد عليها ردود برده وشافت نظراته لدموع وأمأت بخبث وهي 
عايزة تجذبه ليه وحطته ف دماغها وف بالها مش بيري هانم الي تتعامل ببرود ..

بيري بحماس مزيف : ايه الملل يلا نعلب ايه رايكم ف جرأه وصراحه ..

كلهم وافق وحسين وقف : لا مع نفسكم انا رايح اشوف الخروف الحلو ده وهو بيتشوي ع النار 

دموع بصت له بصدمه بعد الاحراج ده وحسين طنشها ومشي لمكان الشوي ..

بيري فضت القزازه الي في ايدها ع جمب وبدأت تلفها جت ع ندي وتميم وندي هي الي هتسأل 

ندي ضحكت وتمتمت  : ده انت جيت ع حجري صراحه ولا جرأه ي تميم 

: صراحه

: انت بتحب ي تميم 

تميم بص لياسمين ورجع بص ع النار: اناا عاااشق مكوي بنار الحب ..

فارس بضحكه : سيدي ي سيدي  

ندي بصتله بقرف ولفة القزازة جت ع فارس وسيف 

فارس هيسأل : هههههعههعهعه حبيبي ي برو تختار ايه 

سيف بصله ببرود وهو عارف اسألت اخوه : جرأه ي روح امك 

فارس : ياااااه ده انت حبيبي اختار وحده بوسها من الي قعدين ..فارس فكرو هيبوس دموع عبيط فارس 

سيف بصله بخبث وقرب من ندي ومسك ايدها : Me permettrez-vous, mademoiselle ?

هل تسمحي لي انستي 

ندي بصتله بصدمه وبصت لدموع وهمست : يبختك بتسمعي من ده كتير  ..ورجعت بصت لسيف 

: بسرعه لو سمحت 

دموع وياسمين فطسو من الضحك وبيري نفخت بنرفزة وفارس قاعد عنيه بطق شرار وبيعض ع شفته ..

سيف ابتسم وباس طراطيف صوابعها برقه ضيقت دموع وخلتها بلعة ريقها وبصت بعيد وسيف عيونه عليها 

سيف رجع مكانه بعد ما غمز لفارس وفضلو سهرانين يلعبو ويهزرو وتعشوا مع بعض وحسين دخل نام ف خيمه من الخيم المنصوبة بعد ما طول السهرة خلي سيف عنيه بطق شرار لحد ما استأذن وقام يعمل تليفون ..

بيري خدت صحابها ورجعو الفندق عشان متقدرش تنام ف الخيم وتفقت تروح معاه رحلة الجزيرة ف نص البحر  بكرا ..

ندي قعدت تتكلم مع تميم ويدردشو لاول مره وكانت متجهله فارس بطريقه مستفزة ياسمين قعده جمبها بتلعب ف الفون بس مركزة مع كلامه وكان وحشها اوووي .. دموع لمة الجاكت بتاعها ع جسمها وراحت تتمشي لما زهقت من القاعده وهي بتفكر ف الي بيحصل وحصل وهيحصل 

..من ساعة ما دخل حياتي وشوفته لاول مرا وهي في حاجه غلط بتحصل معايه نظراته طرقته همسه كلامه 
مزاجه الرايق ضيقته وبروده انا مركزة مع كل ده ليه انا بقيت مشتته وخايفه انا بقيت مش طبيعيه ووقت ما حسين يرجع لاصله انا اتغير العيب ف مين يمكن مركزة معاه بسبب اهتمامه طب هو بيهتم بيا ليه اصلا يمكن عشان جيران طب مش بيعمل كده مع ندي ليه ..

وفتكرت لما خدت دور بارد وجبلها علاج المشريب السخنه الي كل شوية تنزل قدامها وهما شغلين 
كل ما تعطس ولا تكح يمد لها منديل جواكته 
الي بيخلعها عشانها وكأنه متاح لراحتها بس 
كل ده ليه وعشان ايه طب الاحلام والصور 
الي بتجيلي حتي وانا صاحيه دي سببها 
ايه ...انا بقيت خايفه خايفه اوووي 

دموع فاقت من شرودها لقت نفسها ف وسط الخلاه والصحرا فين المخيمات فين النار فين الناس كانت بتفكر لدرجة نسيت نفسها وهي ماشيه دموع قعدت مكانها بخوف وطلعت الموبيل بتاعه لقت مفهوش شبكه

حطت ايدها ع عنيها وغمضت بخوف .. ي تري ف حد هيحس بختافئ حد هيفتقدني ويقول دموع فين 
انا خايفه وف اصوات غريبه سمعاها اااه قلبي 
هيقف من الخوف حسين ..حسين مين ده 
في سابع نومه دلوقتي وندي ملهيه ف فارس 
وياسمين ملهيه ف همها وتميم طب وانا 
مييين هيلحقني ومجاش قدامها غير 
صورت سيف بطلها وقت ضعفها  
وحست ببعض الراحه وهي 
متيقنه ان سيف هيلحقها 

ده ملفتش نظرك لحاجه ي مغفله ..

سيف كان قاعد ف العربية لما شاف دموع بتتمشي بعيد عن الخيم لكن محبش يركز معاها عشان مكنش طايقها 
كل ما يفتكر نظرات حسين وهمسه ولمسه ليها كل شوية يكره نفسه. ويلعن قلبه ..

بعد ساعه رجع مكان ما هما قعدين شرب له كاسين روقو اعصابه وقعد جمب تميم تاني : ااحم امال فين دموع 

ندي وياسمين بصو لبعض وكل وحده رفعت كتفاها بجهل : منعرفش

سيف اتعدل : قومي ي ندي شوفيها ف خيمتها كده 

ندي وقفت وفتحت الخيمه لقت حسين بس الي نايم فيها رجعت لهم : مش موجودة ..

سيف وقف : دي بقالها ساعه وشوية ومحدش فيكم حس بيها 

ندي بخوف : هي راحت فين طيب 

: انا شوفتها بتتمشي لكن مركزتش روحي دوري عليها ف الكامب وانا هدور حوليه ..

تميم وفارس وقفو : جيين معاك 

: خليكم حولين الكامب عشان لو رجعت 

سيف مشي ف الاتجاه الي شافها فيه وفارس من نحية وتميم معاه ..

سيف فتح الكشاف عشان يشوف اثر رجليها ف الرمل ويمشي وراه وفعلا قدر يوصل لاثر بسيط وفضل وراه 
وهو دماغه بتودي وتجيب وكل الافكار السلبيه ركبت دماغه وهو ع تكه وهيتجنن عليها من الخوف ..

دموع كل ده كانت قعده مكانها وضمه ايديها ع ركبها ودفنه راسها ما بينهم وجسمها بيترعش من الخوف والبارد وهي مش بتردد ... تعالي ي سيف عشان خطري انا مستنياك انا خاايفه اوي ..ودخلت ف حاله هستيريه

سيف حس بحاجه بتعصر قلبه وسرع ف خطواته لحد ما شافها من بعيد متكورة حولين نفسها واحد غيرة كان جري من الخوف ومنظرها المرعب وسط الصحرا 
بس سيف عرفها عارف دموعه بيمزها من بعد بسبب ريحتها الي ادمنها قرب منها وهو بيمد ..

دموع سمعت صوت حركه بتقرب منها وبقت تصوت وخايفه ترفع راسها ..

سيف سماعها وحول يطمنها : بس ي بابا اهدي انا معااكي انا جمبك ي دمووعي اهدي ده انا 

دموع سمعته ورفعة عنيها براحه وشفته بيمد ايدو ليها وهو منور كشاف الفون وعنيه الي بتلمع بالخوف طمنتها .. مدت ايدها ليه وهي مطمنه اخيرا مخيبش ظنها ..دموع وقفت ورمت نفسها ف حضنه او هو شدها ليه المهم ان الاتنين اتمعشقو ف بعض وكل واحد جواه 
مشاعر بتخبط ف كيانه بعنف ..

دموع انهارت جوه حضنه وكل الخوف اللي حست بيه الساعه اللي عدت وبكل القلق وكل الرعب اللي عشته بقى يطلع على شكل شهقات وهي بتضموا ليها بكل قوتها وبتلف ايديها حوالين رقبته رقبيت منقذها اللي دايما معاها وحواليها ويقينها ان هو اللي هيلحقها طلع صح بقت تشهق وتعيط زي الاطفال الصغيرين وهي بتردد : سيف سيف كنت متاكده انك هتلحقني

سيف ضمها ليه بكل قوته ونسي نفسه ونسي الدنيا ونسي العالم نسي ان دي واحده متجوزه ما افتكرش غير ان دي حبيبته اللي كانت ممكن تضيع منه في اي لحظه و متعلقه في رقبته بتستنجد بيه عشان يطمنها حبيبته مرعوبه ودموعها نازله بتكوي قلبه بقى مش عايز يعمل اي حاجه غير ان هو يطمنها : بس يا حبيبي بس يا بابا انا معاكي ما تخافيش انا مش هسيبك يا دموع انا جنبك بس اهدي اهدي عشان خاطري دموعك بتقتلني 

دموع سكتت مره وحده وجسمها تقل بين ايديه وعرف انها اغمي عليها سيف نزل ع ركبة ونص ةخدها ف حضنه وهو بيخبط ع وشها بقلق.. 

: دمووعي فووقي 

سيف بصلها بحزن ودفن وشه ف رقبتها وهو بيضمها ليه ودمعه شرده نزلت من عينه ع حالها وحاله 

: اعمل ايه طيب مش قادر اعمل حاجه متكتف بسببك ولا عارف اقرب ولا انا قادر ابعد عذبتيني بحبك 

رفع راسه وبص لها بكسرة ولعق شفيفه وباس دماغها وهو بيشم ريحت شعرها بشتياق وهوس باس عيونها 
منخيرها وخدودها : Je veux profaner le caractère sacré de tes lèvres chaque fois que je désire t'embrasser après avoir goûté ton miel interdit.

(اريد ان استبيح حرمة شفاتيكي كل ما اشتهيت تقبيلك بعد ان تذوقت شهدك المحرم  )

وغمض عنيه وبكل رقة العالم حط شفيفه ع شفايفها وهو بيردد ...سامحيني وبقا يبوسها بوسات رقيقه 
وهو حاسس بملمس شفايفها الطرية تحت شفايفه 

ومحبش انه يتمدي اكتر من كده ولا يخدهم من غير رضاها تكفيه قبله رقيقه تراضي اشتياقه 

وراح وقف وهو شيلها بين ايديه وهو بيضمها لصدره لحد ما وصل بيها الكامب وشاف تميم وفارس ريحين جين بقلق واول ما لمحوه جريوا عليه 

: ايه يا سيف مالها دموع

: استر ي رب خير خير 

ودخل بيها المخيم وحطها ف خيمة ندي وياسمين الي شفوها ودموعهم نزلت بخوف ..

: مالهاا بالله عليك طمني حصلها ايه

: متخفيش اغمي عليها من الخوف وهي قعده وسط الصحرا بقالها ساعه ونص ومحدش حس بيها بس 
كده شوفتي بسيطه ازاي ..وبص لندي بغضب وراح العربيه طلع برفانه ورجع تاني للخيمه وشاف 
ندي مسكه ايدها وبتعيط بحرقه وياسمين 
مسك الايد التانيه ودموعها نزله بصمت 

وقرب ورش برفان ع رقبتها وهدومها ومفيش ثواني وبدأت تفوق من شدة برفانه الي دخل منخيرها ..

وبخفوت وعيوني بترمش : سيف 

ندي بصت لها بصدمه وبصت لسيف الي عض ع شفته بقهر : سبوها نايمه محدش يفوقها عشان كانت منهارة 
بدل تفتكر الي حصل وتتعب ..يلا تصبحوا ع خير

طلع سيف قعد جمب تميم وفارس عند النار وولع سجارا 

تميم : انت زين 

سيف بتهكم : زين اووي يعني ده من كتر مانا كويس وبخير همشي اوزع ابتسمات للناس 

فارس بحزن : اهدي ي بروو وهتتحل انشالله 

سيف بيأس : ولو متحلتش مش فارقه كتير بقا فكك فكك ..

دموع صحيت الفجر وهي بتشهق وفكرت انه كان كبوس لقت ياسمين وندي كل وحده نيمه جمبها من نحية  ابتسمت بحب وقامت براحه وراحت خيمتها 
مع حسين ودخلت براحه وقربة منه وحطت 
دماغها ع صدره وهي خايفه من مشاعرها 
واحلامها و كوابيسها الي بقت عبارة عن 
سيف ..وغمضة عنيها وهي بتهرب من افكرها 
وستحرمت تفكيرها ف راجل تاني وهي 
ف حضن جوزها وفجاءة ريحت سيف 
دخلت منخيرها وبقت تشم ف حسين 
بستمتاع وفتحت عنيها لما عرفة ان 
الريحه مش مصدرها حسين لا 

: هيييييئ ..شهقت دموع الي كتمتها لما اتضح لها ان الريحه ف هدومها وكانت خايفه ازاي ريحته جت ع هدومها ووقفت بسرعه وخلعت هدومها ولبست غيرها وحطت هدومها ف الشنطه  وهي حسه برضو بريحته خدت قزازة ماية وطلعت قدام الخيمه ..

وبقت تغسل ف وشها ورقبتها وتمسح ع شعرها وهي بتشم ف هدومها وايديها سيف الي كان سهران ومش جاي له نوم رفع راسه وهو قاعد ف عربيته وشافها 
قدام الخيمه وعرف انها مش عايزة ريحته عليها 

ضحك بسخريه : اايه لما تفوق كنت عايزها تجري عليك لا هي جريت ع جوزها الي خايفه ع مشاعر ابن الخرتيته ...ومش طايقه ريحتك عليها  

وفضل يضرب ف الدركسيون بكف ايده لحد ما مفصلو
زرقت وفيهم الي جاب دم ..

دموع دخلت تنام جمب حسين بس مجلهاش نوم وفضلت تتقلب وكان بطل افكارها سيف وجمبيه 
الف علامه استفهام 

وبعد الضهر كلهم جهزو نفسهم ورجعوا الفندق وكان دموع سكته بشكل مبهم وندي مقدرتش تسألها ع 
حاجه بسبب حسين الي لازق فيها ومحدش خد باله 
من ايد سيف بسبب انه طول الوقت حطتها ف جيبه 

رجعو الفندق وكل واحد خد شور وجهزو ونزلين عشان يتغدو ويطلعوا ع البحر ..

دموع خرجت من الحمام شافت حسين واقف ولابس شال سيف الي كانت مخبيه ف شنطتها وبيشم فيه 
ونظراته متتفسرش ...

حسين ببتسامه : ايه ي دودو الشال الحلو ده 

دموع كانت وقفه متصلبه مكانها ومش عارفه ترد عليه : ده مش بتاعي انا خدته من ياسمين امبارح لما بردت ونسيت اديه ليها ..

حسين اومأ : ااه ياسمين خلاص فرمناها الهديه لا ترد يلاا عشان منتأخرش 

دموع : انت هتنزل بيه 

حسين ببرود : ااه ولا مش حلو عليا 

دموع ابتسمت بتسليك : هاا لا حلو يلاا 

نزلوا كلهم وتقبلوا ف المطعم وسيف الي كان ماسك كأس وبيشرب ف عز النهار بعد ما خلطه بعصير عشان منظره 
قدام الناس شافها دخله ومحطوها حسين الي لابس شاله الي كان مديه لدموع والكأس اتفرتك بين صوابعه 
من شدت الضغط عليه كل الي قعدين صوته من الخضه 
وسيف اعتذر ودخل الحمام ..

دموع شافت الي حصل وقلبها اتقبض وكانت عايزة تعيط واحساس تاني بيرودها انها تجري وراه وتطمن عليه بس بصت لحسين الي مركز معاها وابتسمت وكملت معاه 
قعدت تلعب ف الطبق الي قدمها ومكلتش حاجه 
ومتكملتش مع الموجودين وسيف مرجعش من 
ساعتها ..وتليفون فارس رن 

: ايوة ي سيف ...تمام يلا طلعين اهو ..سلام 

فارس وقف : يلا ي جماعه عشان نخلص من ام الرحله المشؤمه دي يلاا 

هنادي : روق ي فارس اليوم مش بيكمل غير بمزاجك الرايق 

ندي بصت لها بقرف وفارس بص لندي بسخرية وخد نضارته وشنطه ع كتفه وخرج قدمهم ..وقابل بيري 
وصحابها 

و طلعوا كلهم ع اليخت الي كان ماشي بيهم ف عرض البحر ولسه موصلوش الجزيرة وكان اغاني مايوهات وهزار ومسخره من فارس الي تعمد يتجاهل ندي ..

اليخت رسي بيهم ف نص البحر بامر من فارس الي قال لسيف يلا ننزل نعوم ..سيف طلع بالمايوة ونط ف البحر وكانت كل الانظار عليه بما فيهم دموع الي اتوترت من منظره ونظراته وشكل عضلاته الرجولية ونزل فارس معاه وكام واحد 

وبعديها نطت البنات وراهم وكانت بيلعبو ف الماية ويتدلعو قدام الرجاله وبيري كانت قدام سيف وبتحاول 
تفتح معاه حوار وهي حطه ايدها ع كتافه وضوفرها 
ع رقبته ...ودموع وندي وياسمين بيتفرجوا وكل وحده بتبص للتانيه وهي مقهورة ..

بعد ساعه طلع سيف ورجع شعرو لوراه قربة وحده من البنات ومدت له باشكير اومأ ببتسامه باردة وخدها منها وهو بيمسح كتافه ورقبته ببطء جنن اغلب القعدين اله الي عينه عليها وهي مشغوله مع جوزها

سيف راح اخر اليخت وسند ضهرو ع السياج وهو متابع دموع الي الهوي كان بيطير شعرها وكل 
شوية ترجعو لوراه وهي بتتكلم وتضحك 
ومتابع كل حركتها مسح وشه بقهر 
وراح للقبطان وقالوا يطلع بيهم ع الجزيرة  

اغلب الموجودين اتزمرو لكن امر وانتهي النقاش ..

فارس بضحكه : خلاص ي بنات متزعلوش كل وحده تحضر نفسها عشان الحفلااااه 

كلهم صفرو وصوته بحمس للفكرة وصلو الجزيرة وقت غروب الشمس وجو كان حالمي وشتغلت موسيقي هادية وفي كابلز رقصو مع بعض ع الشط اول ما وصلو 

وبقا ينزلو واحد وراه التاني اول ما الليل ليل الاغاني اشتغلت بصوت عالي والاضاءة كانت ساحرة 

مع تربيزات وستدچ للرقص وبار ....

بيري بنفخ : اووف بقا ايه الملل ده 

فارس بضحكه : حد يبقا حاسس بلملل وهو قاعد معانه ي مزة 

بيري : ااه انا عايزة ارقص 

ندي بخفوت لياسمين : مالها الحلوة الي مش طيقه مايوها من ساعت ما شوفنها زهقانه وملانه وطبعا 
مين هيساعد الصبيه غير الدنجوان محن 

ياسمين كتمت ضحكتها : يخربيتك ي ندي 

فارس : اختاري ي حلوة عندنا البارد وشاور ع تميم المقطع وشاور ع سيف والغشيم وشاور ع حسين 
وغمز لها وهو بيشاور ع نفسه ..وانا 

حسين ضحك وضم دموع وهو بيخدها ف حضنه تحت الشال : تؤ متشغليش دماغك بيا بعد مراتي ميشغلنيش 

بيري طنشته ومدت ايدها لسيف : تيجي نرقص 

دموع كانت بصه لسيف ومستنياه يرد

سيف بص لدموع ببرود : يلا ي قطه ليه لا 

وسحبها وراه ومشي شوية وهو محاوط وسطها ووقف يرقص معاها حسين سحب دموع : يلا احنا كمان ي دودو 

دموع الي كانت مخنوقه : لا مش عايزة 

حسين قومها بالعافيه لحد ما وصل نحيت سيف ووقف يرقص معاها ...

فارس بص لندي : هتفضلي باردة كده كتير 

ندي بصتله بحزن متداري ف برودها : فكك مني ي فارس 

فارس بضيق : متفكك انتي بقا ي ندي انا مش عارف ايه البرود والملل الي انتي فيه ده 

ندي برفعة حاجب : خير مش عجبك دلوقتي 

فارس مسك ايدها من تحت التربيزة براحه : عجبني عجبني اوي بس بلاش برودك ده معايه عشان 
خطري اعمل ايه تاني عشان اخليكي تغيري 
وحس انك مهتميه بيه زي ماانا مهتم 
ندي ارجوكي بقا انا جبت اخري 

ندي بلعة غصتها : روح ي فارس عيش اللحظه وسيبك مني البنات ف كل حته وسهلة الشقط متقلقش 

فارس ابتسم : انا مش عايز غيرك ي طنط يلا بقا متنحيش وانتي قمر كده 

ندي كتمت بسمتها : لاه 

فارس حرك صوابعه ع ايدها براحه وبص ف عيونها بعد ما لعق شفته ببطء : يلا ي ندي عشااني 

ندي جسمها اترعش وجت تسحب ايدها ضغط عليها وهو بيهز دماغه بالرفض : مش هسيب اخر يوم يضيع مننا بسببك انا مصمم هتقومي ولا اشيلك بالعاافيه 

ندي بسخرية : وانت هتقدر تشيلني ي كوكو ..

فارس ضحك : شيلتك مره مش هعرف اشيلك التانيه 

ندي لسه هتسأله ع قصدو راح لافف ايده ع وسطها وشالها ومشي بيها لمكان هادي وندي بتحاول تنزل وتضرب ع كتفه عشان ينزلها 

لحد ما وصل مكان هادي مفهوش حد ونزلها وهو حضنها لصدره : انسي نفسك شوية معايه متقلقيش 
انا مش هبعد وهحبك كل يوم اكتر من اليوم الي قبلو 
ومش عايز غيرك ومش شايف غيرك خليكي ف حضني ي ندي بجد مشتاقلك ..

ندي سمعت همسه وهو حضنها ليه وسلمت كل حصونها ودفاعتها اتهدت وهي ف حضن فارس الي محتويها وكلامه الحنين دوبها ضمها ليه اكتر بعشق وفضل يرقص 
بيها بهداوة ...وهي كانت مشتاقه ليه ومحتاجه حضنو

دموع كانت بترقص مع حسين بس عنيها متعلقه بسيف الي بيبتسم لبيري ويتكلم معاها بخفوت وايده بتتحرك ع وسطها بس مركز مع دموع 

لحد ما حسين نزل ع رقبت دموع وكان بيبوسها بوضوح 
سيف شاف منظرهم وقلبه ماات بص لدموع بغضب 
ومسك وش بيري بين كفوفه ونزل ع شفايفها 
ف بوسه عنيفه وكأنه بينتقم منها ونظراته 
لدموع ..

دموع شافت نظراته وطريقته وهو ماسك بيري وشفيفه الي بتأكل شفايفها ..وفتكرت البوسه الي كنت فوق السطح وشهقت بعنف وهي بترجع لواره ووو
فارس كان في دنيا تانية وهو حاضن ندي وبيرقص معاها بهدوء وكل دقيقتين يبوس دماغها ويهمس له بكلمة حلوة شكل : بحبك
بحبك اوي يا ندي بحبك حب لو اتوزع علي الفقرا هينتهي الفقر 
مجنون بيكي ..انتي روحي
و النفس اللي بتنفسه
ندي كانت سنده راسها ع قلبه وف قمة احساسها بالمتعه والفرحة وهي سنده ع صدره العريض مع دقات قلبه العاليه وهمساته ولمساته البطيئه الرومنسيه ع وسطها 
وهنا اتاكدت انها بتبدله الحب لكن مش قادرة تعترف له
ولا حتي قادرة تعترف بحبه لنفسها اصلا 
ياسمين و تميم قعدين قصاد بعض و لغة وكلام العيون بتوصف عتابهم لبعض  لكن كل واحد مش قادر يعبر عن الي جواه وجوهم حزن ميتوصفش
دموع شهقت ورجعت لوراه بعنف وحسين ملحقش يمسكها ووقعت ف الارض سيف حس إن قلبه 
وقع معاها وكان هيجري عليها بس مسك 
نفسه لآخر لحظه وهو بيضغط ع وسط 
بيري السلعوة ..
حسين قرب من دموع بسرعه : الله يخربيتك انتي اتجننتي حصل ايه 
بصتله والقهر والدموع باينين ف عيونها وقامت وقفت وجريت من المكان وآخر حاجه شفتها نظرات سيف 
جريت ع اليخت ودموعها بتنزل زي المطر وهي بتشهق وتمسح دموعها زي الاطفال مش عارفه دموعها بسبب ايه يمكن عشان باست راجل تاني غير جوزها والي حصل فوق السطح مكنش حلم ولا كابوس لا ده كان واقع 
وحصل فعلاً ولا دموعها نزله عشان قلبها تقبض 
ودبت فيه نار لما شفته بيبوس غيرها بنفس 
الطريقه وعند الفكره دي زاد بكاها بحرقه 
وهي حسه بالذنب بسبب الاحساس ده 
هي ست متجوزه ف عصمت راجل 
ولا اخلقها ولا المجتمع ولا دينها 
يسمحولها بكده مينفعش
 *هايدي الصعيدي* 
طلعت اخر دور ف اليخت وقعدت ف الارضيه ولمة ركبها لصدرها بحزن ودموعها لسه نزله وحسها انا زعلانه من نفسها ومن سيف ومن جوزها الراجل المهمل معدوم الاحساس والضمير الي بيهمل وردته لحد ما تدبل 
وتبقا نفسها ف نقطة مايه حته من عابر سبيل 
الراجل الي بياخد امانة الناس وميكنش قدها الي بينسى وصية الله ورسوله
علشان اسباب تافهه ومشاكل 
عاديه متستهلش الجفاء
والفراق والبعد والاهمال ده كله
سيف بعد عن بيري ورجع الطربيزة بتاعتهم وبعت مسدج لندي : ...شوفي صحبتك مالها ..
وقعت ع الارض وجريت نحية اليخت 
يمكن محتجالك جمبها ..
بعتلها تاني وقالها بعصبيه
انتي فين مبترديش ليه بقولك دموع محتجالك 
ندي كانت نسيه نفسها ف بين ايدين فارس وصوت المسدجات الي جت وراه بعض فوقتها ..
بعدت عن فارس بتوتر وهي بتفتح شنطتها الصغيره المتعلقه ف كتفها ..
فارس بحنق : مين ابن المرا الي قطع علينا اللحظه دي 
ندي مردتش عليه وفتحت الفون وبصتله بشماته : اخوك هو ابن المرا الي قطع عليك اللحظه 
فارس بنرفزة : احترمي نفسك طب بدل ما اخليكي تروحي تكشفي ع وشك 
ندي كتمت ضحكتها وبرفعة حاجب : وانا مالي مش ده كلامك 
فارس عض ع شفته : طب نزلي حجبك ده بدل مقطعولك عيلة مستفزة 
ندي بستفزاز : بس ي طفل 
فارس لسه هيتكلم وصلها مسدچ تاني : هو فيه طب ي برو انت ورايا ورايا
ندي فتحت الرسايل وملامحها اتغيرت وبان القلق ف عيونها ..
: في ايه ي بنتي 
ندي رفعة فستانها ومشيت بسرعه : بيقولي ان دموع مش كويسه ..
فارس جري وراها : طيب استني انا جاي معاكي حصلها ايه 
ندي : معرفش معرفش 
ندي وهي ف طريقها قابلت حسين : دموع مالها وهي فين 
حسين : معرفش جريت ع فين هي كانت كويسة وفجأة وقعت 
ندي اومأت : خلاص انا هشوفها ....وكملت طريقها لليخت وفارس وراها 
طلعت ندي ع اليخت وهي بتدور ع دموع وبتنادي عليها بقلق وسمعت شهقتها وصوت بكاها جاي من فوق 
جريت عليها وشافت منظرها وقلبها وجعها قعدت قدامها وهي بتحضنها : ايه يا حبيبتي  ماالك ي دموع حصلك ايه 
دموع حضنتها وانفجرت باللي جواها : بااسها باسها بعد ما بسني طب باسني ليه من الاول وانا وحده متجوزة ليه يعمل كده هو عايز يبوظ حياتي طب هو شايف اني وحده مش محترمه 
طب ليه عمل كده ليييه ي ندي هتجنن 
ندي حضنتها بين ايديها بقوة وهي منهاره وبتقول اي كلام  : بس بس  في ايه يا دموع مالك فووقي انتي بتقولي ايه اهدي
و فهمينيي براحه 
دموع اومأت وهي بتاخد نفسها بلعت ريقها وندي مسحت دموعها براحه : حصل ايه واحده واحده 
براحه
دموع بغصه : فكرة لما قولتلك سيف جيه فوق السطح وكان مقرب مني بعدين اقنعت نفسي انه محصلش حاجه 
والصور الي ف بالي دي حلم بس طلع حقيقه انا افتكرت انهاردة هو بسني ي ندي صدقيني انا مش بخرف هو اصلا من ساعت ما قبلته هو اهتمامه وطريقة كلامه معايه مش طبيعيه انا وخده بالي بس كنت بنكر 
عشان مينفعش ده غلط ي ندي غلط انهاردة 
لما شفته بيبوس بيري بنفس الطريقه افتكرت 
مش عارفه انا حسه باية مش عارفه انا مشتته 
ندي ده كله كانت بتسمع بصدمه : هشششش بس خلاص انسي اعتبريه كان حلم متضيقيش نفسك انتي اصلا مكنتيش ف وعيك وبعدين ما يهتم ي دموع 
انتي كده كده مش فارق معاكي صح 
دموع بصت لها بصمت ومقدرتش ترد 
ندي بخوف : يعني ايه متردي 
بغضه ودمعه نزلت من عينها تاني : مش عارفه 
ندي بقلق : مش فاهمه 
دموع بجنون : اهتمامه فارق ي ندي حنانه الظاهر ليا انا بس فارق ي ندي خوفه ولهفته عليا ابتسامته اللي مش بتظهر غير من النادر عشاني فارقه ي ندي شوفتي 
ازاي قد ايه انا واحده حقيرة وخاينه لما اغير علي
راجل غير جوزي ومش بفكر غير فيه كل اما 
اغمض عنيه وانا ف حضن جوزي شوفتي 
قد ايه انا قذرة ومفرقش كتير عن العاهرت 
وانا بشم ريحته ليل ونهار ف شاله 
ندي رفعة ايدها وبكل قهر نزلت ع وشها بقلم 
وحصل لحظة جمود 
جمدت ملامحها 
ودموعها بتسيل ف صمت 
ندي بغضب : ولما انتي حاسه ب ده كله رجعتي لجوزك ليه زي الكلبه اللي بتلف وراه  ولا انتي عجبك دور الضحيه 
لما انتي مهتمه بحد تاني نمت ف حضن جوزك ليه 
ايه خايفه ع مشاعره ومخفتيش من ربنا 
دموع بحرقة : مكنتش وجهت نفسي مكنتش حسه بكل  
التشتت ده وبعدين لو كنت وجهت كنت هسيب حسين بسبب شوية مشاعر ملخبطه لراجل تاني
ساعتها بس هبقى فعلا  وحده رخيصه و واطيه 
 *هايدي الصعيدي** 
فارس ده كله كان واقف ع السلم وشاف منظر دموع كان هيسبهم لوحدهم لحد ما سمع كلام دموع و اتجمد مكانه لحد ما ندي ضربتها كان عايز يجري عليها يهديها و تكون اكتر تفاهم معاها بس محبش يدخل وهو حاسس ان نص الي بيحصل ده بسبب زجازة عصير مخلوطه بخمره 
ظهرت كل المشاعر المخفيه ...
ندي بعصبيه : كفاية شتيمه ع نفسك انتي مش كده اخرسي خالص ..امبارح عمل ايه ولا حصل ايه عشان يجيبك مغمي عليكي 
دموع بصتلها بتساؤل: مش فاهمه 
ندي بسستغراب : لما تهتي ف الصحرا ايه الي خرجك من الكامب اصلا ..
دموع شهقت بعنف وحطت ايدها ع فمها بصدمه : هو مكنش كابوس 
ندي بدون وعي : احاا ...هو انت للدرجة دي بتتهربي من الواقع بتاعك ومش عايزه تصدقي انه حقيقه ..
دموع بحزن : عشان مش عايزة اصدق اني كنت مستنياه ووثقه ان هو الي هيدور عليا ويحس بغيابي كنت ف وسط خوفي وضعفي وانهزامي مطمنه انه هيجي عشااني ..وبغصه ...انتي فهماني ي ندي 
ندي  مقهوره ع صحبتها : فهماكي ي قلب ندي فهماكي بس هتعملي ايه 
دموع ببرود : ولا حاجه 
ندي : يعني ايه 
دموع : يعني الايام كفيلة بكل شئ اكيد هعرف اتخطي كل ده 
ندي وقفت ومدت ايدها : قومي يلا معايه خلينا ننزل مش هسيبك لوحدك ...
دموع ابتسمت لها بحب ووقفت معاها وبتلف عشان تنزل مع ندي اتصدمت بفارس الي واقف بيفكر بشرود بصت لندي بتوجس ندي طمنتها بعنيها بمعني ..سبيه عليا 
فارس قرب من دموع : انتي كويسه 
دموع اومأت : هكون كويسة 
فارس قرب باس دماغها : حقك عليا لو كنت السبب ف الي حصل والله ما كان قصدي 
دموع ربتت ع كتفه ببتسامه : انا مش زعلانه منك انت ملكش ذنب وبعدين ايه الادب الي نزل عليك مره واحده ده 
فارس ضحك : وربنا بحبك ي ست دموع
دموع ضحكت بسبب ضحكته المرحه وبجدية : فارس 
فارس فهمها : اطمني اعتبريني مسمعتش حاجه ي دود 
دموع ابتسمت ليه بحب ونزلت قدمهم ..
ندي : انزل ي نحنوح انزل خربتها وقعدت ع تلها وطلعت منها زي الشعره من العجين ي خبيث 
فارس بصلها : عايزة ايه ي بت انتي 
ندي : مش عايزة بس وربي لو اللي ف دماغي حصل يا فارس مش هقولك انا هعمل ايه لأن طول ما سيف باس دموع 
فانت مكنتش قاعد بتعد النجوم بس اتأكد وساعتها 
هزعلك ..
فارس قرب منها بهدوء وعنيه ف عنيها : طب ما تيجي تزعليني ده حتي انا بحب الاكشن اوي 
ندي رجعت لحد الكبينه الي ف اليخت وفارس لسه بيقرب منها وبرفعة حاجب : وربي لو ما احترمت نفسك انت حرر يا بتاع الحريم الشقط ي طفل انت 
فارس قرب منها وهمس جمب ودنها وايديه محوطاها : هتعملي ايه يعني ي طنط 
ندي بلعة ريقها لما قرب منها بالشكل ده وانفاسه السخنه جت ع جلد رقبتها خلاها قشعرت ..
فارس : وبعدين انا لو عايز منك حاجه هخدها برضاكي ي ندي وهتكون علي مزاجك عشان مفيش حد ف الدنيا دي هيحبك قدي ولا هيخاف عليكي زيى يا مراتي 
ندي بتوتر : عشمان حنه يخش الجنه 
فارس حط ايده ع وسطها وضغط عليه برقة : حنه تاب ع ايدك وهيدخل الجنه الي بين رجليكي 
ندي شهقت من وقحته ولسه هتتكلم كان نزل بشفايفه الخبيرة ع رقبتها 
وقال 
 *أسمحي  لي ان أخذ نفس عميق في عنقك 💖🤤
Mo Salah* 
فارس استمر في مص وبوس ف رقبتها
 من غير ما يسيب علاماته ويبوسها بوسات متفرقه في كل حتة في رقبتها ورفع راسه وقرب بشهوة من شفايفها وهو بيتنفس هواه : شفايفك تغوي القديس
وانا جديد ف التوبة ومش هتحمل فتنتك 
وشفايفه لمسة شفايفها ف بوسه رقيقه ولسه هيتعمق كانت ندي ضربته تحت الحزام بركبتها بعد ما اتحكمت ف اعصبها فارس بعد عنها بإلم :اااه ي بنت صباح بتعت الكبده امممممم ده انا هطلع روحك تحت مني ي ندي وقولي فارس قال وانتي بتصرخي بإسمي ع الحلال ل اطلع ميتينك ...وهو حاطط ايده ع رجولته 
وموطي لقدام 
ندي عدلت شعرها بتوتر وهي جواها كانت عايزة شفايفه اكتر ما هو عايز بس لاا مش هتسمح له يتعود علي كده
لان  اللي بتقدم 
تنازل مره هتقدم الف مره وعليها زياده ومينفعش الخجل بعد كده ..
بمعني ان لو وحده قدمت تنازل لحبيبها بدون علاقه رسميه زي مثلا مسك ايدك اول مره لو جيه تاني 
مره يمسكها مش هتقدري تعترضي ولا تبيني 
خجلك ولا كسوفك ما انتي اتنزلتي مره ف خلاص 
بالعكس ده مسكت الايد هتجيب حضن هتجيب 
بوسه البوسه هتجر وراه بحور من الشهوة اللي ملهاش نهايه
 بلاش تقدمي تنازلات وترخصي من نفسك ...
ندي بسخريه : قوم ياعم القديس عشان تاني مره متستعبطش معايا
فارس اتعدل بعصبيه : خخخخخخ هو انا شقطك انتي لو عايزاني اجي اكتب عليكي بكرا هعملها انتي ليه مش مصدقه اني بحبك 
ندي: فكك مني ي فارس ..ومشيت من قدامه ببرود 
ندي نزلت وفارس فضل رايح جاي وهو بيشد شعره بقهر خلع هدومه بعصبيه ونط ف البحر من فوق اليخت
ندي شفته بينط من الدور الي فوقيها جريت ع السياج بخوف وشفته بيعوم بسبب الاضاءة الي طلعه من اليخت بلعت رقها وهديت وطبطبت علي قلبها الي اتصرع عليه 
ونزلت تحت شافت دموع وقفه ع المرسي 
الي قدام اليخت جريت عليها ..
دموع رفعة راسها : اتأخرتي 
ندي حكت شعرها بتوتر : كنت بتخانق مع القديس 
دموع ضحكت عليهم : انتي ع طول بتتخنقي معه كده الله يخربيتك انا عارفه بيحبك ع ايه 
ندي : وحيات امك انت معايا ولا معاه ي بت 
دموع : معاه ده حتة عسلية انا مش عارفه انتي منشفه دماغك عليه ليه وهو اصلا حبه واضح ليكي ده عنيه بتلمع لما بيشوفك وفكك من شوية الهجص الي 
كان عملهم ده كله عشان يلفت نظرك ويحركك 
وانتي باردة وجبله الواد واقع فيكي من الدور 
العشرين ...
ندي بعصبيه : ده اصغر مني وهوائي وطايش لا مش هو ده الراجل الي هأمنه ع حياتي ونفسي وقلبي ..
دموع بصت لها بمغزي وبخفوت : فين قلبك ده ي ندي احنا هنصيع ع بعض مهو سلم ليه خلاص انتي كنتي هتموتي مقهورة لما شوفتيه مع غيرك ..
ندي بصت لها بصدمه ومتكلمتش ولا عارفه ترد 
فارس خرج من المايه وكان ف الدور الاول وسمع كلام ندي عنه اومأ بسخرية وطلع ع الدور الاخير ف اليخت 
لبس هدومه وعداى من جمبها بكل برود الدنيا .. 
ندي مشيت بشرود و دموع فضلت ف مكانها و حضنت نفسها وحست انها بقت عريانه وضعيفه بسبب شوية 
اهتمام وحنية زيادة ..
سيف كان رايح جاي يدخن بقلق وشاف ندي ماشيه وفي دنيا تانيه قلق اكتر ومحسش بنفسه غير وهو واقف جمب دموع ع المرسي : انتي كويسه ..
دموع عضت شفتها وقلبها اتقبض بعدين مثلت البرود : اه كويسه ...وخدت نفسها 
دموع: انت عرفت مكاني ازاي امبارح ..واه شكرا انا كنت مفكراه كابوس بس ندي قلتلي اني كنت تايها فعلا 
سيف بهدوء بص ع البحر : احم شوفتك وانتي بتتمشي ولما اختفيتي دورت عليكي ف نفس الطريق ..
دموع اومأت : امممم شكرا تعبتك 
سيف اومأ بصمت وولع سجارة دموع شافت قبضة ايده المزرقة بشكل يوجع القلب : مال ايدك 
سيف بص ع كفه وحطه ف جيبه : مفيش متشغليش بالك 
دموع حست انها عايزة ترد له الجميل : تمام بس ايدك التانيه. محتاجه تغير
وكانت بتبص ع كف ايده التاني اللي الكاس عورها الصبح 
: وبعدين مش تخلي بالك وحده مكدومه والتاني مجروحه 
سيف بخفوت : بسببك 
: نعم 
سيف ابتسم ببرود : احم مفيش بقولك خايفه عليا 
دموع اتوترت : اه اكيد انتي مديري و جاري وخالتي صباح قالت ده زي اخوكم وانت قولتها قبل 
كده مش انت ف مقام اخويا صح ..
قالت الاخيرة بغصه وشفتها بتترعش
سيف ابتسم وهو مغمض عينيه وبيجز ع سنانه وكأن سمع حاجه وجعته : اااه اكيد اخواات 
دموع خدت نفسها وهي بتضحك معلش شوية اوهام مش هتضر هتسكن الالم مؤقت ..
دموع : اذا كان كده بقا تعاله اغيرلك ع ايدك دي اكيد ف اسعافات اوليه ف اليخت ..وبعدين حتي ارد جميلك ده انت انقذتني امبارح 
سيف : لا مفيش داعي يلا زمان جوزك قلق عليكي 
دموع : حسين قلق عليا انا
سيف : ايه هو مبيقلقش ولا ايه 
دموع: هاا لا بيقلق ..بس مش زيك انا ساعات بحس اني طفله صغيرة وانت قلقان عليا بالشكل ده بجد انا تعبت من المقارنه اصلا ..قالت ده كله ف سرها وهي بص له بشرود 
سيف اتنحنح : يلا نرجع ..ومد ايده قدامه 
دموع مشيت من قدامه بعد ما ابتسمت ليه وهو فضل شوية وبعدين اتحرك وراها وعيونه عليها دموع وقفت مكانها ..ولفت لسيف 
دموع : اتفضل انت وانا هعمل حاجه بسرعه وجايه وراك
ورجعت جري ع اليخت ودورت ع شنطة الاسعافات وطلعت مرهم جروح ولفة شاش ولزق ...
ودورت ع شنطة سيف وحطتهم جواها بعد ما حطت عليهم حتت لزق وكتبت علي المرهم ادهني .. وع الشاش لفني ..وبتسمت برضي 
وراحت المكاان الي قعدين فيه 
وشافت سيف قاعد حاطط رجل ع رجل وبيدخن بشرود ...
حسين : كنتي فين ده كلو 
دموع : مفيش كنت بتمشي ع البحر 
حسين بصلها : اتنفضتي ليه كده من شوية 
دموع بحزن : افتكرت حاجه خضتني 
حسين : حاجة ايه دي يختيي وبعدين مش هتبطلي الهبل الي انتي فيه ده 
ندي بعصبيه : ما خلاص ي حسين هو تحقيق 
حسين بأنزعاج : ريحي ي بت ومتتحشريش في اللي ملكيش فيه ايه الحريم الباردة دي 
ندي: جاك بته اما تبتك راجل مستفز بصحيح 
حسين لسه هيتكلم سيف قطعه وهو باصص ع فارس الي بيعض ع شفته وع وشك ارتكاب جناية 
سيف بهدوء : اجمعي الجروب هنرجع الفندوق ي ياسمين..... يلا ي فارس الليلة خلصت عدي قدامي 
ع اليخت 
فارس بص لسيف بقهر وقام مشي قدامه ..
 *هايدي الصعيدي* 
تميم : استهدو بالله يا جماعه  وانت ي اخ حسين ميصحش تصد وترد كده قصاد الحريم 
حسين : هي الي بتتدخل ف الي مالهاش فيه 
تميم : ولو دي صحبتها وف مقام اختها 
وبعدين ادخلت عشان شيفاك بتحقق معاها ولا المكان ولا الوقت يسمحو بكده بينك وبين مرتك حلو مشاكلكم بس مش 
قدام الناس ..
حسين بص لسيف الي متجاهل الحوار : صح انت صح عندك حق فعلا مشاكلنا مع نفسنا صح ي دودو 
ياسمين : الجروب اتجمع ي سيف يلا بينا 
سيف اومأ ووقف بكل غرور الدنيا زي الطاووس الي نافش ريشه وماشي يتمخطر بعد ما رما لحسين 
نظره استحقار...
طلعو كلهم ع اليخت والجو كان بارد جدا وهو ماشي ف ظلمات البحر كان فيه خمس غرف ف اليخت اتقسمت ع الموجودين فارس وسيف وتميم اوضه ندي وياسمين 
ودموع اوضة و اوضة لباقي البنات و اوضة لباقي الشباب والخمسه حسين دخل نام فيها لوحده 
بعد ما دموع رفضت تدخل معاه ..
وخرج وهو بيقول ...ماشي ي دموع لينا بيت يجمعنا 
سيف فتح علبة السجاير لقاها خلصت خرج يدور ع شنطته وطلع علبة سجاير وشاف المرهم والشاش 
وستغرب لكن الورق الموجود عليه عرفته ان 
دموع اللي حطتهم عشان عمل معاها كده 
لما وقعت وجرحت رجليها ..
لقي نفسه بيبتسم بحزن ودهن ايده مرهم ولف ايده بالشاش وكأنه مسير مش مخير حبيبته طلبت 
منه يهتم بنفسه ... 
خد السجاير وطلع فوق سطح اليخت وشاف الجنيه بتعته فتحه الكشاف وبتدور علي حاجه ف الارضيه 
سيف ولع سجارة بهدوء دموع سمعت صوت التكه ورفعت راسها بسرعه وبتسمت بتوتر لما شافت 
سيف ..
سيف : بتعملي ايه هنا دلوقتي ف البرد ده 
دموع رجعت تدور : السلسه بتعتي وقعت مش عارفه هنا ولا فين بس قولت ادور يمكن القيها ..
سيف : خلاص قومي من الارض الجو برد عليكي مش مهم يعني تلاقيها ولا هي هدية من حد غالي 
دموع : السلسه دي غاليه عليه اول حاجه جبتها من اول مرتب ليا مظنش ان حد قبل كده جبلي هديه غاليه ع قلبي 
سيف قرب ومد ايده : هات ايدك وانا هعملك غيرها او هعملك زيها بنفسي 
دموع بصت ع ايده الي مددها وشافتها ملفوفه و ابتسمت وهي بتعض شفتها سيف ابتسم لها 
بهدوء : عشان خاطرك بس 
دموع وقفت معاه : انت بتعرف تعمل مصوغات كمان 
سيف خد نفس من سجارته وهو باصص قدامه : ااه اتعلمت من واحد صاحبي ف فرنسا بس كنت مقرر اول حاجه هعملها بنفسي هو خاتم جوازي الي هقدمه لشريكة حياتي ..بس عشانك اغير القرار عادي 
دموع كانت بتبص له وهي مفتونه : وهتغير قرارك عشاني ليه 
سيف حب يردلها اللي قالته وقالها : عشان انتي اختي 
دموع قلبها اتعصر فجأة لكن ابتسمت بتوتر : ااه حلوة الوسطه  برضو مفيش كلام هههههههههههه
سيف بصلها بشرود وخلع جاكته وحطه ع كتافها : ابقي روحي اديه لجوزك تاني بقا عشان اعلقك انتي وهو 
: والله انا كنت حطه ف شنطتي بس هو خده لوحده ف اطريت اقوله بتاع ياسمين عشان هو تفكيره غلط 
سيف : كنتي محتفظه بيه ف شنطتك ليه 
دموع : هاا انا كنت هرجعو ليك بس ملقتش وقت مناسب  
سيف : بس انا مكنتش عايزه 
دموع معرفتش ترد وغيرت الحوار : انت بتدخن كتير اوي انت بتستفاد ايه 
سيف خد نفس ورما السجاره ف البحر ونفث الدخان ف وش دموع : بستفد اني لما اكون مضغوط متعصب او مخنوق متوتر دي بتساعدني اهدي شوية 
دموع ابتسمت وهي بتهوي ع وشها : بس كده هتضر صحتك 
سيف بخفوت : خايفه عليا 
دموع ببتسامه مستفزه :تاني السؤال ده اكيد مش انت اخويا 
سيف عض ع شفته وهو بيضحك وبعدين سكت مره وحده : انتي افتكرتي ايه ي دموع لما رجعتي لوراه فجأة 
دموع اتصدمت ومعرفتش ترد 
سيف رفع كف ايده : شيفه صوابعي دول انا حفظتك اكتر منهم ي دمووع الي نايم تحت ده مش هيفهمك 
قد ماانا فهمك انا خلاص تعبت واخري جاب اخرو 
قرب منها بسرعه ومسك وشها بين كفوفه الي باين فيه اثر حبه المؤلم ليها وبقا يمسح ع خدودها ويرجع شعرها لوراه وكان حرفيا بينهار : ابعدي عني ي دمووع عشان خاطري هاا ابعدي عشان انا مش هعرف ابعد مش هقدر ابعد انا مش هقدر اسيب الشركه دي امانه عندي سبيها 
وانتي ومرتبك هيوصلك كل اول شهر وانا  هتلقيني 
واحده واحده هبعد عن البيت وهطلع من الشقه 
ده لازم يحصل ارجووكي ي دموع ابعدي انتي ..
دموع بصت له ووو
سيف قرب منها بسرعه ومسك وشها بين كفوفه واللي باين عليهم اثر حبه المؤلم ليها وبقى يمسح على خدودها ويرجع شعرها لورا وكان حرفيا بينهار : ابعدي عني يا دموع عشان خاطري ها ابعدي عشان انا مش هعرف ابعد مش هقدر اسيب الشركه دي امانه عندي ..سيبيها انت ومرتبك هيوصل لك كل اول شهر وانا... انا هتلاقيني واحده واحده هبعد عن البيت وهطلع من الشقه ده لازم يحصل ارجوك يا دموع ...ابعدي انت
دموع رفعت عينيها بغضب ونزلت ايده : انت ازاي تطلب مني حاجه زي كده وبعدين ده شغلي... انا ما اتنازلتش عنه برغم المشاكل اللي حصلت لي بسببه ده شخصيتي وكياني مش مصدر للفلوس وبس زي ما انت فاهم وبعدين تبعد ليه وابعد ليه اصلا وهو ما فيش حاجه اساسا تخليك تقول لي كده هو مش احنا اخوات..
سيف اتعصب : يبقي بتضحكي علي نفسك قبل ما تضحكي عليا..
دموع بحزن : ولا تضحك عليا ولا اضحك عليك عايز تبعد اتفضل انا الشركه مش هسيبها وشقتي مش هسيبها وجوزي مش هسيبه قالت الاخيره لنفسها..
سيف اومأ بقهر وهو عارف نفسه وان مشاعره وقلبه خرجه عن سيطرته عيونه ونظراته واسلوبه معاها بقى مش قادر يتحكم فيهم..
وقعد علي أرضية اليخت وسند ايده علي ركبته وولع سيجاره وخد نفس طويل : انا حذرتك متزعليش مني بعد كده..
دموع ببرود : يعني ايه 
: يعني متشغليش دماغك ونزلي لجوزك ي قلب اخوكي..
قالها سيف بإعصاب مشدودة
دموع قربت منه بغضب وقلعت الجاكيت بتاعه وحذفته في وشه وبكل طفوله الدنيا ما عرفتش تعبر عن اللي حساه غير بكلمه واحده" انا بكرهك "
قالتها ومشيت تدب في الارض بنرفزه 
سيف بقى مش عارف يضحك من طفولتها ولا يزعل من واقع الكلمه وتاثيرها على قلبه... بس اللي كان متاكد منه انه مش قادر يرفع عيونه عن مؤخرتها اللي بتتهز قدامه بليونه واول ما اختفت من قدام عينيه حط الجاكيت على وشه ورجع راسه لورا وهو بينتهي بالراحه بسببها وابتسم لما شم ريحتها مخلوطه بريحته ودي بتحصل بعد كل مره يديها جاكيت ليه بيعشق منظرها فيهم وبيعشق ريحتها عليهم..
دموع فتحت باب الاوضة بعصبيه ندي وياسمين اتخضوا من فتحت الباب ومن وش دموع الاحمر بسبب العصبيه 
ندي بخضة : اعوذ بالله مين مات
ياسمين فاقت من خضتها وضربت ندي ع رجلها بضحكه : بس ي بت ملكيش دعوة بيها ..تعالي ي دودو 
مين بيكي ي قلبي ..
دموع بنرفزة: اخوووكي ..هو احنا ورانا غير اخواتك السنه السودة دي 
ياسمين : اخويا مين وبعدين هم اخواتي بيعملوا ايه دول ملايكه
: ملايكاااااه ..قالتها ندي ودموع بصوت عالي صدم ياسمين وبرقة عينيها ندي ودموع ضحكوا علي منظرها..
ندي بسخرية : قال ملايكا ده انتي عندك القديس فارس ده من احفاد ابليس ونعمه ..
دموع كملت : ولا الي عندو انفصام الي اسمه سيف القاضي ..شوية مركب الوش الخشب وشوية يسبلي 
بالالفرنك ..Oh mes larmes...Je t'aime..
مدام دموعي انا هنا مديرك قربي ابعدي سيبي 
تعالي اخوك مديرك جارك زفت علي دماغي 
انا تعبت..كل ده كانت وقفه وبتقلد صوت 
وحركات سيف  ومشيته..وقعدت ف الارض 
بانهيار ..انا بجد بقيت مشتته انا انا 
ونفجرت ف البكي زي الاطفال..
سيف كان بيدخن بشرود وشاف حاجه بتلمع بسبب ضوء القمر قرب منها ولقاها سلسله فضيه بشكل جناحين ملاك خدها بين صوابعه بالراحه وقربها من شفايفه وبسها برقه ونزل يديها لدموع قرب من الاوضه وسمع كلامها وانهيارها وصوت بكاها قبض على السلسله بين صوابعه وحطها في جيبه ورجع اوضته..
الجروب رجع الفندق وبامر من سيف جهزوا شنطهم ورجعوا على القاهره في نفس الليله كان مع سيف فارس وندى ودموع وحسين عشان ساكنين في نفس المنطقه وسيف طبعا مكنش ناقص حرقة دم....وساب فارس يسوق وفرد ضهره على الكرسي اللي جنبيه وحط الجاكيت على وشه ونام... فارس كان كل ما تيجي عينه  في عيون ندى يبص الناحيه التانيه ببرود وده عصب ندى
" ده ولا احبه ولا اطيق بعدو ده ولا ايه يا ندوش"
تميم وياسمين كانوا في العربيه مع بعض ياسمين حاولت تفتح معاه اي موضوع بس ما عرفتش بسبب الناس اللي كانت راكبه معاهم ..
وصل كل واحد فيهم على بيته وكان اللقاء في الشركه على الساعه 12:00 الظهر بسبب انهم راجعين من سفر 
كل واحد دخل فرشته وهو بيفكر في اللي شاغل باله لحد ما غلبهم النوم
ثاني يوم الظهر كلهم صحيوا وكل واحد واخد قرار جواه يا ريت هيقدر ينفذه 
ياسمين نزلت لقت واحد من الحرس واقف منتظرها جنب باب العربيه
: صباح الخير تميم فين 
: تميم واخد اجازه ي هانم 
: طب ده ليه 
: معرفش حضرتك ممكن تسألي سالم بيه 
ياسمين رجعت الفيلا وكان سالم قاعد بيفطر قربت منه بقلق : بابا هو تميم واخد اجازه ليه هو في حاجه
سالم ابتسم : لا يا حبيبتي كل الحكايه انه واخد اجازه عشان مروح بلدهم يتجوز بامر من والده واه جهزي نفسك عشان هنروح نحضر فرحه لو والموضوع تم..
ياسمين اومأت وطلعت بسرعه قبل ما ابوها يشوف دموعها الي نزلت وكانت بتنهار لكن هزت دماغها 
بالرفض مش هتسيب تميم يضيع منها خدت نفسها ومسحت عيونها وراحت نحيت الحارس : تميم فين 
: في الملحق بتاعه ي هانم 
ياسمين جريت على المكان اللي قاعد فيه تميم وفتحت الباب ودخلت من غير ما تخبط تميم رفع راسه وبص لها باستغراب ياسمين بلعت ريقها بخوف وهي شايفاه بيجهز شنطته قربت منه وهي جواها خوف 
وبغصه : ت.تميم 
تميم بهدوء : خير ي هانم 
ياسمين بلعت ريقها بخوف : هو اللي سمعته ده بجد انت فعلا مسافر بلدكم عشان تتجوز
: اه مسافر الحاج طلب مني كتير اني اروح عشان اتجوز وافتح بيت بس انا كنت برفض بس دلوقتي ما فيش سبب للرفض هروح اشوف حياتي
: تميم ارجوك بلاش ..قالتها ودموعها نزلت بانهيار
تميم بغصه : بلاش ليه ي هانم 
ياسمين بانهيار : انت مين عشان خاطري انا مش هقدر اشوفك مع واحده غيري
: وده اسمه تملك ولا انانيه وبعدين انت مهتمه ليه بواحد حقير 
ياسمين بشهقة : تميم خلاص بقى عشان خاطري انا قلت لك كذا مره اني اسفه وبعدين ده كان رد فعل غير متوقع على حركتك الجريئه وده مش غلطي لوحدي على فكره
تمام كان واقف يبص لها ببرود وهي عماله تلف وتدور وبتهرب من الحقيقه 
ياسمين سكتت مره واحده لما شافت تميم رجع يرتب هدومه وقربت منه اكثر واخذت نفسها وهي 
مغمضه عينيها  : تميم انا بحبك ومش هقدر اعيش من غيرك ولا هقدر اشوفك مع غيري ارجوك فكر وانا صدقني هكون كويسه هم بس شويه مشاكل بسيطه معايا وبالمتابعه هبقى تمام تميم عشان خاطري ما تسيبنيش...
هو قعدت على السرير وضهرها التميم وحطت ايدها على عيونها وقعدت تعيط في صمت وما لقيتش اي رد فعل من تميم على اعترافها ولملمت باقي كرامتها ووقفت تمشي بعد ما شافته ماسك الفون بيقلب فيه ببرود وهي عند الباب سمعت تميم 
:ايوه يا حاج الغي كل حاجه انا عروستي لقيتها خلاص وفي اقرب وقت هاجي اخدك ونيجي نتقدم لها قول ان شاء الله في رعايه الله سلام
تميم بضحكه : ايه قولك ي عروسة ..
ياسمين لفت بسرعه هي الابتسامه ماليه وشها وجريت على تميم ورمت نفسها في حضنه:  تميم...
: قلب تميم وحياته اللي راحت واللي جايه ي فله قلبي بحبك واعر انا كنت هتخوت وانت بعيده عني بس هعمل ...ايه ربنا على الهيبه وعلى الحب بجيامه وان لما البنت تتجل يوم عليك بالسلامه... هههههههه
ياسمين ضحكت : بس ي رخم انا اصلا زعلانه منك اووي اوعه 
: ايه بس ده انا لما صدقت انك نطاقتي وحسيتي بيا كيف ما انا حاسس بيكي كبرتي قصاد عيني يوم بيوم وانا متعلق بيك واقول لا يمكن تحس بيا وتكون من نصيبي ده حلم بعيد بس خلاص اتحقق يا قلبي تميم وخلاص مش هبعد عنك لحظه وهمسك ايدك واعدي بيك الصعب كله حتى لو هتحدى العالم كله لاجلك يا ياسمين مش هخليك تفارقي حضني لحظه تاني
ومسك وش ياسمين بين كفوفه وبتسم : يا بووووي ده الحب واعر جوي يا ولاد بس حلو جوي جوي هههههههه
ياسمين ضحكه بهدوء وهي بتتنهد براحه في حضن حبيبها اللي عذبها حبه بس خلاص انتهى العذاب بتنازل بسيط واعتراف لذيذ واتنفضت من حضن تميم: يا بووووي الشركه انا اتأخرت جوي يلا عشان توصلني ي بيه 
تميم ضحك ع شقوتها : يلا ي قلب البيه ..
ياسمين وصلت الشركه في نفس الوقت الي دموع وندى وصلوا فيه وهم التلاته دخلوا يجروا على فوق وشافوا سيف واقف بيبص في ساعته والشركه كلها عامله زي خليه النحل وما فيش نفس طالع... استر يا اللي بتستر قالتها ندى بهمس ودموع بلعت ريقها..
سيف بصلهم وحواجبه معقوده : لسه بدري ي دكاترة
ندي بخفوت : والله احنا كنا المفروض ناخد اجازه انهاردة اصلا احنا راجعين من سفر
سيف : المفروض ده مش هنا والله يا استاذه ندى احنا هنا بنشتغل مش بنلعب
ندى بصت على فارس اللي مبتسم بشماته وهو قاعد حاطط رجل على رجل باستفزاز اومأت بقهر
ياسمين بهدوء : خلاص يا سيف حصل خير وبعدين هم كانوا معايا انا اللي اخرتهم
: معاكي ده بعد ساعات العمل يا استاذه ياسمين اما الشغل الصحوبيه والزماله ده بره الشركه مش هنستعبط احنا... وحق الجيره والاخوية ده مش هنا ..قال الاخيره هو باصص لدموع السكته بتوتر ...يلا كله يشوف شغله وانت ورايا ..شاور لدموع ببرود ودخل على مكتبه
دموع خبطت على وشها بقله حيله ومشيت وراه خبطت على الباب ودخلت لقيته قاعد ورا اللاب توب وملامحه ما تتفسرش : أيوة ي استاذ سيف 
: النهارده هيتم دمج الشركتين شركه الالف جروب مع شركه عابد زيدان وفي ميتنج بينا وبينهم للاتفاق الاخير هيكون ليهم ثلاث مكاتب هنا لازم يكونوا جاهزين قبل الميعاد اما باقي الموظفين هيكونوا مع الموظفين بتوعنا وتحت تدريبهم لحد ما يكونوا زي ما احنا عايزين
دموع ببرود : أيوة والمطلوب 
سيف رجع ضهرو لوراه وبكل برود الدنيا حاط رجل ع رجل وهو بيتحدها بنظراته : المطلوب من حضرتك عايز ملف بكل كبيره وصغيره عن الصفقات اللي دخلتها شركه عابد زيدان اخر سنتين وتجهيز المكاتب اثنين بطابع رجالي والثالث انثوي لبيري زيدان أما اخرآ توزيع الموظفين هيكون عليك برضو يلا يا حلوه وريني شطارتك..
دموع كانت عايزه تقوله ده مش شغلها بس هي عارفه ان هيقول لها انا هنا اللي اقول انت تشتغلي ايه وما تشتغليش ايه وفهمه انه بيطفشها بالطريقه بعد ما طلب منها تسيب الشركه وهي رفضت وبكل بساطه اهزت دماغها بابتسامه : تمام يا فندم اي أوامر تانيه 
سيف اتصدم لكن مبينش : اتفضلي
دموع خرجت ببرود ولكن جواها نار من معاملته واسلوب المستفز وراحت مكتبها وهي بتفكر هتعمل الشغل ده كله ازاي في وقته قليل ومسكت الفون واتصلت بمديريه مكتب عابد زيدان : الو صباح الخير انا دموع رائف مديريه الدعايه والاعلان من شركه الالف جروب 
لو سمحتي كنت عايزه ملف بكل الصفقات اللي دخلتها شركتكم اخر سنتين عشان دمج الشركه والميتنج اللي هيتم النهارده تمام بالظبط كده
 وكمان عايزه ملف باسماء الموظفين اللي هيتم نقلهم هنا ووظائفهم عشان نبدا توزيعهم ودمجهم مع باقي الموظفين قبل الميتنج تمام مظبوط اه اكيد طبعا خلاص ساعه وانا بنفسي هقابل استاذ ادهم واخد منه الملفات ميرسي جدا لحضرتك مع السلامه..
قفل الدموع وخدت شنطتها ونزلت عشان تروح شركه الديكورات اللي بيتعاملوا معاها وقبلت تميم وهي خارجه من الشركه :صباح الخير يا تمام
: اهلا صباح النور يا مدام طمنيني عليك
: انا بخير الحمد لله بس مديركم الجديد ناوي يجيب اجلي 
:والله استاذ سيف ده ما فيش منه هو بس خلقه ضيقه
حبتين ..
: حبتين بس قول تلاته اربعه  ده نفضنا الصبح على التاخير ومعانا ياسمين كمان هههههههه اسكت كان منظرنا استغفر الله زباله قدام باقي الموظفين...
تميم ضحك : يا حول الله يارب حتي فلة 
دموع باستغراب : فلة مين 
: احم قصدي ياسمين هانم ..
دموع ابتسمت : لها قلتلي على العموم فله هانم محتاجه لك جنبها الفتره اللي جايه حاول تحلوا خلافكم بقى عشان كانت قالت لي انها ترجع من شرم وتدور على دكتوره كويسه تتابع معاها حالتها..
: هي حكت لك 
: أيوة 
تميم اومأ براحه : احنا حلينا خلافنا خلاص شدوا حيلكوا معانا الفتره اللي جايه عشان الخوف كله دلوقتي من سالم بيه احسن يرفض..
: لا لا متقلقش سالم بيه متحضر كفاية واكيد هيفهمكم 
خلصت دموع كلامها مع تميم بين هزار وضحك ودردشه على ياسمين واستاذنت وراحت مشوارها ورفضت انه يوصلها حرمت من اخر مره طلعت مع سيف في العربيه لوحديهم وحسين بهدلها.. وكل ده سيف مراقبهم بعيون حزينه ليه علاقته معاها مش طبيعيه زي علاقتها بتميم او فارس وخرج سلسلتها من تحت القميص وهو بيبص لها بشرود بعد ما قرر يلبسها ويحتفظ بيها ومش هيرجعها ليها تاني وهي حاجه من ريحتها لحد ما 
يعمل لها زيها....
دموع وصلت لشركه الديكورات واختارت ثلاث مكاتب بكل ديكوراتهم وطلبت انهم يكونوا جاهزين في الشركه قبل الساعه 4:00 وخرجت 
 وقفت تاكسي ونزلت قدام شركه زيدان وهي بتعدي الطريق وبتبص في ساعتها عربيه خبطتها وفرملت بسرعه بس كانت دموع وقعت في الارض وكفوفها تجرحت جروح وخدوش سطحيه لكن بتنزف نزل ادهم زيدان يجري من العربيه : انت كويسه ارجوك ردي عليا
دموع بألم : اه انا كويسه 
: طب هاتي ايدك اسعدك تعالي اوديكي المستشفي عشان اطمن عليكي 
دموع وقفت براحه : لا لا ميرسي انا بخير مش عايزه اتعب حضرتك حصل خير ..وطلعت منديل من شنطتها ومسحت أيدها بوجع ..
: انا بجد اسف ولو سمحت تعالي معايا مكتبي هنا انا ادهم زيدان عشان بس تطمني خليني بس اغير لك على جروح
: ايه ده بجد انا كنت جايه لحضرتك
ادهم استغرب : جايه لي انا
دموع ابتسمت بتوتر : اه انا دموع مديرة في شركه الالف جروب وكنت جايه اخد من حضرتك الفايلات
ادهم : اه انا اصلا كنت جاي مستعجل عشان الحق ميعادك بس مش غريبه انك مديره في الشركه وجايه تستلمي الملفات بنفسك..
دموع جزت ع أسنانها منك لله يا سيف وبتسمت : عاادي بقا 
ادهم ابتسم : تمام اتفضلي معايه ..
طلعت دموع مع ادهم المكتب وهو مش منزل عينه من عليها بيبص لها باعجاب وواضح وده وتر دموع اكثر لحد ما وصل قدام المكتب : اتفضلي انت يا استاذ دموع وانا ثواني وهكون معاكي
 دموع اومأت ودخلت المكتب وادهم راح لمديره 
مكتبه :مين يا سالي دموع وملفات ايه اللي عايزاها
: دي يا فندم مديره الدعايه والاعلان من شركت الالفي  وطلبت ملف بي صفقات اخر سنتين لينا وملفات باسماء ووظائف الموظفين اللي هتتنقل الشركه وانا قلت لها مش هقدر اخرج حاجه زي كده غير باذنك وافقت وقالت انها بنفسها هتيجي تاخدهم من حضرتك ورنيت عليك وبعتت لك مسج بس حضرتك ما ردتش عليا اجهزهم ولا لا 
ادهم بشرود : تمام تمام جهزيهم واطلبي لي فنجانين قهوه مظبوطين وحصليني علي مكتبي بالملفات 
دخل ادهم المكتب وبص لدموع بخبث : منوراني والله ي أستاذة دموع 
: ده نورك يا استاذ ادهم ميرسي ممكن بقى الملفات عشان ورايا شغل كتير 
:والله انا كان ممكن ابعتهم لحد عندك بس ده من حظي الحلو ان القمر ينور مكتبي بنفسه النهارده 
دموع ببرود : احم ميرسي على ذوقك
 ادهم دخل الحمام واخذ صندوق الاسعافات : ممكن اغير لك على جروحك لحد ما تشربي قهوتك هتكون الملفات جهزت يا قمر
دموع وقفت وبجديه : ما فيش داعي للضيافه حضرتك وانا هغير لنفسي شكرا مش عايزه اتعبك
 واخذت الصندوق ودخلت الحمام وغسلت ايدها ورجلها وطهرتهم وحطت عليهم مرهم وشاش وخرجت بالراحه 
ادهم ابتسم : احسن دلوقتي وبجد بعتذر لتاني مره 
: احسن مفيش داعي للإعتذار الغلط عندي 
: تمام اتفضلي اشربي قهوتك والملفات بتجهز ي قمر
: شكرا ي استاذ ادهم 
: مفيش داعي للرسميات احنا دلوقتي زمايل ولا ايه
: اه طبعا 
:خلاص يبقى تقولي لي ادهم وانا اقول لك يا قمري
دموع ابتسمت ببرود : لا كفاية دموع احسن جوزي بيغير اوي ..وحطت أيدها علي دبلتها عشان تصد ادهم الي قاعد يسب لها من ساعت ما شفته 
لكن دي حاجه جننت ادهم اكتر اللي بيعشق مرافقه الحريم المتجوزه وبضحكه : خساره القمر متجوز
دموع بحدة : خلاص بقا ي استاذ ادهم ميصحش كده 
: اعذريني بس انا مش قصدي انا هزاري وكلامي جريء شويه اسف لو ضايقتك لو مش حابه اني اتكلم معاكي بطبيعتي نقضيها رسميات عادي بس انا قلت ان احنا مطولين مع بعض الايام اللي جايه فنكون اصدقاء احسن من الرسميه الممله..
دموع خدت نفس وهي اتخنقت منه : معلشي انا بس مضغوطه شوية 
: تمام يا دموع لو حبيتي تتكلمي مع اي حد وتفضفضي انا موجود يا قمر اوكي
دموع اومأت بتسليك : اوكي ممكن تستعجل الملفات بقا بليز ..وبصت في ساعتها 
وفي نفس الوقت دخلت سالي بالملفات اللي اول ما شافتها دموع حطت القهوه على المكتب ووقفت خدتهم منها وادهم كان بيجز على اسنانه انه ما لحقش حتى يطلب رقمها..
: فرصة سعيده ي استاذ ادهم ميرسي علي القهوة عن اذنك ..
وقف ومد ايده : نورتي يا دموع وكلها ساعات وهنتقابل تاني خلي بالك من نفسك من هنا لوقتها..
دموع هزت دماغها وجت تخرج ..
: احم دموع ممكن رقمك ..
دموع ابتسمت بسماجه : اه طبعا ...رقمي مكتبي عند الاستاذه سالي عن اذنك ..
وخرجت بسرعها ادهم قعد علي الكرسي بصدمه اومل مره وحده ترفض ليه طلب لكن ضحك بصوت عالي و دموع دخلت دماغه اكتر بيحب الوحده القتيلة والصيدة الصعبة : الايام الي جايه دي هتكون جمده يلا خلينا نلعب شوية ..
رجعت دموع الشركه وكانت شركه الديكور بتجهز المكاتب واول ما طلعت لقيت سيف قدامها 
وبغضب :حصليني على المكتب حالا 
دموع نفخت بزهق وراحت وراه :خير استاذ سيف 
:انتي كنت فين وازاي تخرجي من الشركه بدون استئذان وازاي اصلا تطلبي حاجه وما تكونيش في استقبالها..
دموع بصوت بعصبيه : خلصت 
سيف بصلها بحدة دموع بلعت ريقها بخوف لكن كملت بدون اهتمام :انا مستاذنه وحضرتك قلت لي روحي شوفي شغلك صح ولا غلط طلبت مني ملفات والديكورات ووصلت ...والملفات اهي اتفضل ..ورميتها على المكتب ... نزلت اجيبها بنفسي وكنت هعمل حادثه عشان حضرتك ترتاح..
سيف يصلها بقلق ووقف بسرعه اول ما شاف أيدها ورجلها ملفوفه بشاش : دمووع
دموع رفعت كف أيدها بحزن : ما فيش داعي حضرتك انت مش متخيل انا كان منظري ايه وهو بيقول لي مش غريبه لما تبقي مديره وجايه بنفسك تاخدي ملفات... انت عارف ان ده مش شغلي وانا مش بعد تعب سنين هشتغل سكرتيره لحضرتك ولا ساعي بريد ولا مهندسة الديكور اللي انت بتعمله ده مش هيخليني اسيب شغلي بالعكس ده يخليني اشتكي لسالم بيه وانا مش عايزه الامور توصل بينا لكده عن اذنك..وخرجت بعصبية 
سيف قبض على كفو بعنف وزمجر بغضب كانت هتعمل حادثه بسببه اتاذت بسببه وخبط الكرسي برجله بعنف وفضل رايح جاي في المكتب يكسر ويرزع وهو بيشد في شعره وحاسس انه هينفجر ومش عارف هو بيعمل ايه...
دموع راحت مكتب ندى وهي بتحاول ما تعيطش واول ما دخلت
: ايه يا بنتي فينك من بدري
 دموع سمعت سؤال ندى وما قدرتش تمسك نفسها ودموعها نزلت وبقت تشهق زي الاطفال ندى جريت عليها واخذتها في حضنها 
: بس بس اهدي ما تعيطيش عمل لك ايه احكي لي..
ودموع حكت لها الي حصل 
ندي بهدوء : طب وانتي زعلانه عشان الاوامر اللي بيديها لك وهي مش تبع مجالك ولا عشان اسلوبه البارد المستفز ولا عشان ما خدش باله من جروحك وكمل  تهزيء فيك اول ما وصلتي...
دموع بصت لندى وكانها من كوكب اخر وبعدت عنها بعصبيه :صدقي ما فيش حد مستفز  وبارد غيرك هنا 
ندى ضحكت :  بس خلاص ما تتقمصيش هي الحقيقه بتزعل انا عارفه 
دموع بطفوله:  بس انت ي بتاعت فارس ههههه طنط هههههههه 
ندي بنرفزة : نيله عليك وعليك اللي مسابش بنت ما هزرش ولا وقف معاها النهارده 
: وانتي زعلانه ليه مهو مش عجبك سبيه يشوف حياته 
ندى اتكتمت وما قدرتش ترد وهي جواها نار بسبب تجاهل فارس ليها..
دموع بحماس غيرت الموضوع : اه صح مش تميم وياسمين اتصلحوا انا فرحانه ليهم اووي بجد تميم شخصية محترمه وياسمين جميلة وتستاهل 
ندي بحماس زيها : وربنا طب قومي قومي تعالي نشوفها الجزمه حكتلك وانا لا 
دموع وقفت : انا عرفت من تميم وانا نزله وبعدين هو حد فاضي بسبب سيف الغضبان ده 
وخرجت مع ندى ودخلوا مكتب ياسمين اللي حكت لهم كل اللي حصل وقد ايه هي فرحانه وخايفه في نفس الوقت بس ندى ودموع طمنوها
 ياسمين : بس انت مالك يا دموع باين عليك معيطه وبعدين بقى لك فتره مش طبيعيه وبتعيطي من اقل حاجه ممكن اعرف ولا لا..
ندي ضحكت : بتحب جديد 
دموع بصت لها بحدة : اخرسي يا حيوانه 
وبصت لياسمين بهدوء :ما فيش حاجه يا حبيبتي ما تشغليش بالك شويه هرمونات ملخبطه ما تقلقيش عليا 
ياسمين بحب : تمام يا قلبي بس انا موجوده في اي وقت تحتاجيني فيه ..
دموع وقفت حضنتها وندى قربت منهم وهي بتضحك وحشرت نفسها في النص..
المكاتب جهزت وميعاد الاجتماع قرب والشركه على قدم وسااق وكله مشغول ووصل ادهم وعاصم وبيري زيدان الشركه وكان في استقبالهم سيف ياسمين فارس ندى ودموع ومحامي شركات الالفي وباقي الموظفين وقفوا بترحيب..
بيري اول ما شافت فارس شورت ليه وهي مبتسمه وندي بصت لها بقرف وبهمس : كهيينه اوي 
ودموع وياسمين كتمو ضحكتهم سيف كان واقف جمبيهم اتنحنح وبجدية : اهلا وسهلا انا سيف القاضي مدير الشركه حاليا
: اهلا بيك انا ادهم زيدان وابن عمي عاصم زيدان ابن عابد باشا ودي بيري اخته
 بيري ادخلت وهي بتتكلم بمياعه انا تعرفت عليهم في شرم يا ادهم : هااي سيف ..وقربت باسته من خده بمحن ..
سيف ابتسم برسمية وعينه جت ع دموع الي كان وشها احمر : اهلا بيري ..اتفضلوا ونتعرف ع بعض بعدين المحامي منتظرنا..
ادهم وهو داخل غمز لدموع سيف شافه وبص لدموع بحدة الي ابتسمت لادهم بخجل شورت ليه براحه 
وبصت لسيف بتحدي ..
سيف دخل وراهم وهو عند الباب سمع ندي : احييه من القمر الي غمزلك ده وتعرفيه من فين ي بت انطقي 
دموع ضحكت : الله يحرقك فينك من بدري انتي 
ندي ابتسمت وهي بترمش ف عينيها : اصلي كنت مركزة مع المز الي جنبيه انجزي تعرفيه من فين 
: يا بنتي ده ادهم زيدان مانا قولتلك روحت الشركة بتعتهم انهاردة وهو الي قبليني وخدت منه الملفات يبان جنتل مان وهادي بس جرئ موت ..
ياسمين : اه جرئ اوي ده تميم كان هيتشل منه ساعت ميتينج العشاء ..
: اااه وايه كمان ..قالها سيف بغضب اعمي.. والبنات لفت بصدمة ووو.....
سيف بغضب: اه وايه كمان.. البنات لفت بصدمه وخوف 
: والله عال لما تلت سيدات محترمين واقفين يتكلموا على راجل بالطريقه دي وانتم يعتبر وجهه الشركه وقدوه لباقي الموظفين سبتو ايه لغيركم...
ياسمين بتوتر: سيف ده يعني.. 
سيف قطع كلامها: بس خلاص حسابنا بعدين يلا انت وهي على جوه مع الناس.. وشاور على ياسمين وندى.. وانتي تعالي معايا .. ومسك دموع من دراعها وسحابها وراه دموع حولت تفلت ايديها 
: سيب ايدي يا سيف اوووعه كده ما ينفعش سيبني بقول لك.. قالت الاخيره بصوت عالي ..
سيف فتح المكتب وزقها على جوه ورزع الباب وراه دموع اتنفضت في مكانها والخوف ظهر اكتر عليها لما شافت منظر المكتب اللي اغلبه متكسر..
سيف فضل رايح جاي في المكتب بعصبيه وقرب من دموع بسرعه وواقف قدامها :يلا انا سامعك 
دموع بخوف: مش فاهمه..
: عمل لك ايه عشان تقولي عنه جريء قرب منك لمسك اتمادى معاكي بالكلام حصل ايه هناك انطقي بدل ما اطلع اولع في الشركه باللي فيها انا جوايا نار اخلصي..
سيف كان بيتكلم وعروقه نفره وصوته كله غضب دموع استجمعت نفسها: ما يخصكش وبعدين بصفتك ايه بتسال..
سيف بحده: بصفه اخوك يا روح امك اخلصي يا بت عمل لك ايه..
دموع ببرود: معملش حاجه وبعدين ما تخافش عليا انا بعرف احافظ على نفسي كويس مش ماشيه ابوس في الرجاله يمين وشمال.. وهي قصدها على بيري..
سيف بسخريه لازعه: واضح من كلامك عليه انه جنتل مان وحلوه قوي للدرجه دي الخروف اللي نايم في البيت مش مالي عينك..
دموع بصه ليه بصدمه وبكل غضب نزلت بالقلم على وشه: انا ما اسمحلكش يا حيوان وبعدين وانت مالك اصلا ده مش غلطك ده غلطي انا ان اديتك اكبر من حجمك وتدخلك في خصوصياتي وفي الاخر بتعيب فيا وفي جوزي بني ادم وووقح.. وسبته وخرجت وهي بتمتم بعصبيه وحزن وكسره في قلبها..
سيف كان واقف مصدوم من كلامه اكتر من قلم وكلام دموع وحاسس انه زودهم بدون وجه حق وان دي حاجه ما تخصهوش وعمل كده بدافع الغيره والغضب على واحده ملك راجل ثاني واخذ قراره ان مهما حصل مش هيتدخل في شؤونها وهيتجاهلها تجاهل تام وخد بعضه وخرج لغرفه الاجتماعات وهو مش حاسس باي حاجه ومشاعره متبلده ولا غيره ولا غضب ولا حزن ولا حاجه خالص..
الاجتماع خلص وتم الدمج الشركتين وانتهى يوم صعب على بعض...
بالليل كان فارس وسيف وتميم سهرانين مع بعض عند سيف اللي كان قاعد بيشرب ويدخن بشرود
وتميم فتح الكلام: احم بقول لكم ايه..
سيف وفارس انتبهوا ليه 
: انا عايز اطلب ايد ياسمين ايه رايكم انا قلت بما انكم اخواتها افاتحكم انتم الاول في الموضوع 
سيف بابتسامه: اكيد مش هتلاقي راجل زيك يا باشا 
تميم بص لفارس اللي ساكت: وانت ايه رايك يا فارس 
فارس:بصراحه مش عارف هو انت عينك من اختي اللي احنا مامنينك عليها ويعتبر هي معاك اكثر مننا في كل حته يا تميم 
تميم بهدوء: عيب يا فارس انا احميها بروحي ويعلم الله اني امين عليها وبعدين ده انا اتمنى توافق انا هلاقي زيها فين.. ست البنات وعمرها ما خرجت منها العيبه ..وبعدين انا طالب ادخل البيت من بابه ولا رفقتها في الحرام 
ولا بصيت لها بصه عفشه احنا رجاله متخرجش مننا العيبة...
فارس بضحكه: بس بس خلاص ايه يا عم ده انا قشعرت يا جدع وبعدين احنا عمرنا ما هنلاقي في رجولتك ولا في جدعنتك يا تميم وهو تكمل حمايتها بس هتكون حرمك المصون
تميم بص ليه بصدمه وسيف ضحك: ما انت اللي غلطان حد ياخد راي التافه ده 
: مقبوله منك يا بروو بس قول لي مالك صح انت من الصبح حاسك مش تمام..
: اتخانقت مع دموع..
: وايه الجديد ما انت على طول بتتخانق مع دموع 
سيف بخفوت: المره دي غير انا زودتها وضربتني بالقلم 
فارس بصدمه: ييييح بالقلم يا نهار فحلقي انت اتحرشت بيها ولا ايه يا بروو هههههه
سيف بص ليه بقرف: اخرس يااه.. وبص ليهم بخبث.. اصل سمعتهم واقفين هي وندى وياسمين بيتكلموا على ادهم زيدان وبيقولوا عليه جريء وجنتل وحلو وكلام ابن مراا...
تميم وفارس اتعدلوا بصدمه: انت بتقول ايه لا انا عايز تفاصيل التفاصيل يا برو خخخخ احاااا ي ندي 
: لا ندى ما تكلمتش عليه 
فارس فرد ظهره ونفش ريشه: اصيله 
سيف كتم ضحكته: كانت مركزه مع المز اللي جنبه 
: واطيه بنت كلب..
سيف ضحك على اخره وبشماته: انت شفت حاجه دي كانت هيمانه وبتقول لدموع من القمر اللي غمز لك ده قالت لها انت كنت فين ده ادهم خراا قالتلها  اصلي كنت مركزه مع المزه اللي جنبه... و دموع قالتها انه جريء وكلام ابن وسخه شبه جوزها...
بص لتميم وهو كاتم ضحكته: راحت ياسمين قالت لها ااه جريئ مووت ده تميم كان هيتشل منه ساعه العشا 
هو انت كنت هتتشل ليه يا تميم صحيح..
تميم بعصبيه: عيل ماسخ كيف الحريم وكلامه ونظراته وعينيه كنت عايز افجعهم لي ومسك ايديها وفضل يتنحنح كان هاين عليا اجطعها انا مش عارف ايه
 اللي لم سالم بيه عليهم..
: انا اللي هيجنني هو عمل ايه لدموع وهي في الشركه عنده عشان تقول عليه كده.. ومسك شعره بعصبيه.. المشكله ان انا السبب هي  راحت هناك بسببي كل ما اتخيل انه لمسها ولا قال لها كلمه ما عجبتهاش ببقى عايزه اروح اولع فيه 
فارس بعصبيه: والله انت بعد اللي قلته ده كلنا عايزين نروح نولع فيه كانت ناقصه قرف هيا.. وتعدل وهو بيخبط على الترابيزه.... بقول لكم ايه احنا كده قاعدين بنبكت في نفسنا وسايبين الموضوع الاساسي احنا لازم نحط عينا وسط راسنا لاولاد الوسخه دول ويا احنا يا هما احاا هو انا عارف اطولها لما يجي غيري يلاغيها البت هتتشقط مني يا ولاد المراه...
سيف ببرود: انا عن نفسي ما ليش دعوه..
تميم وفارس بصوا ليه باستغراب 
سيف: ايه انت ركز مع حبيبتك اللي هي مش حبيبتك.. وانت ركز مع مراتك المستقبليه اما دموع ما تلزمنيش ولا لي دعوه بها دي واحده متجوزه انا مالي...
فارس بسخريه: اه اه عندك حق فعلا انا صدقت وتميم صدق وكلنا مصدقين ما تقلقش 
سيف برود: فكك يا فارس 
: هفكني حاضر بس ما تنساش انك انت اللي لطتها مع العر* ده زي ما قلت انك السبب ودموع هبله وعلى نياتها على العموم ركز انت بس مع بيري وانا هخلي بالي من اختي ومن دموع وندى ويلا تصبح على خير انا مروح بيتنا امي وحشاني ابقى تعالى زورها واعتبرها انها امك في مره سلام...
سيف زمجر بغضب واخذ الكاس وخبطوا في الحيطه اللي قدامه..
تميم مسك ايده: اهدى يا سيف وكل حاجه هتكون تمام 
سيف خد نفس ومسح وشه: ما فيش حاجه يا تمام روح وراه انا مش عايزو يرجع يسهر في الاماكن اللي بيروحها تاني يلا الحقوا وروح معاه..
تميم وقف: ماشي سلام تصبح على خير..
: سلام.. قالها سيف وكالعاده هرب من همومه في الرسم بعد ما شغل مكبر الصوت وبعد ما اخلص اخذ السجاير 
وطلع البلكونه وسمعها: بسس بسسس مشااكس تعالي هنا مشااكس متخرجش البلكونه..
وشاف قط اسود بفرو بيلمع وعيون خضراء نط في بلكونته شالوا بين ايديه وحضنه القط اتعلق فيه وطلع فوق كتفه..
وطلعت معذبته باسترتش وبادي حمالات وشال على كتفها وشافت سيف وعلى كتفه القط بتاعها واتعصبت: مشاكس تعالى هنا 
سيف بسخريه من غير ما يبص ليها: رد عليها مشاكس وخليك ولد مطيع
دموع نفخت بنرفزه: هات القط يا اسمك ايه انت 
سيف بص ليها برفعت حاجب ودخل وما عبرهاش ودموع كانت واقفه مصدومه من نظراته الحاده اللي ما تختلفش عن نظرات قطها اللي كان على كتفه ودخل المستفز و معبراش وخد قطهاالعزيز..
سيف مسك القط بين كفوفه: اخلص من صاحبتك تطلع لي انت 
:ميااوو
سيف ضحك: الله يحرقك يا دموع انا حالتي بقت تتطور بسببك من الكلام مع نفسي للكلام مع الحيوانات ولسه تعالى يا سيدي..
 وراح بيه المطبخ طلع له علبه تونه وحطها في الارض مع طبق صغير في ميه ودخل ياخد شاور قبل ما ينام..
دموع دخلت الشقه وهي بتتكلم بنرفزه حسين كان لسه داخل وشاف دموع بتكلم نفسها: ما شاء الله وبقيتي تكلمي نفسك كمان يا ست المديره 
دموع بعصبيه: بقول لك ايه يا حسين بلا مديره بلا زفت فكك مني مش ناقصه برودك 
حسين بعصبيه: مالك يا بنت الكلب انت انا كلمتك 
دموع: بقول لك ايه احترم نفسك وما تغلطش انا بحذرك 
حسين مسك شعرها: ايوه خير يا بنت الكلب تاني هتعملي ايه يعني ايه النكد والقرف ده يلعن ابو امك 
ودبت بينهم خناقه وصوتهم كان عالي سيف سمعهم وهو بياخد شاور ومتمزج وعمال يغني وقالوا عليكي....
ثاني يوم الصبح في الشركه كلهم وصلوا ودموع كانت واقفه في الريسبشن بتطبع اوراق لقيت ادهم بيقرب منها 
وفي ايده كوبايتين قهوه: صباح الخير يا قمر 
: صباح الخير يا مستر ادهم... قالتها دموع بعمليه 
ادهم عض شفته وقرب منها: اتفضلي جبت لي الكوفي معايا 
دموع ابتسمت بهدوء: ميرسي ما كانش في داعي تتعب نفسك 
: ولا تعب ولا حاجه يا قمر 
: دومي منور الشركه يا برنس تعالى عايزك في حوار... قالها فارس اول ما شافه واقف مع دموع وهو ولا في 
حوار ولا نيله 
وقرب من دموع بخفوت: لمي نفسك شويه بلا مستر ادهم بلا محن انا بقول لك اهو الشركه دي فيها راجل قولي لصاحبتك ان دورها جاي انا فوقت لكم يا ولاد ال... وعض على شفته ومشي وهو بيشد ادهم وراه 
سيف كان متابع من بعيد واول ما فارس اتحرك عدا
 من قدام دموع وبكل برود الدنيا خد الكوبايه الورقيه ورماها في الزباله وكمل طريقه ولا كانه عمل حاجه وهو ماشي يتمخطر بغرور وكالعاده دموع كانت واقفه بتبص ليه بتعجب.. اللي هو ماله المجنون ده..
وهزت دماغها وكملت شغلها وافتكرت كلام فارس وضحكت ...عليه وهي فعلا معتبره اخ ليها احساس ان يكون ليكي اخ يخاف عليك ويهتم بيكي ويوجهك للصح والغلط ده احساس جميل مفتقداه دموع وبتحسه مع فارس عشان كده بتحبه برغم دماغه السوا..
ندى كانت قاعده في مكتبها وسمعت الباب بيخبط اتعدلت بهدوء: اتفضل 
الباب اتفتح ودخل عاصم زيدان ندى وقفت بابتسامه: اتفضل يا استاذ عاصم 
عاصم: ابتسم صباح الخير 
: صباح النور حضرتك محتاج حاجه 
: لا ابدا انا بس حبيت اتعرف عليكي امبارح ما لحقناش نتعرف كويس انا المحامي عاصم زيدان.. ومد ايده
: اهلا بيك غني عن التعريف طبعا انا ندى... وسلمت عليه 
: اهلا يا ندى انا حبيت يكون بينا معرفه عشان الشغل يكون اسهل 
: اكيد طبعا تحب تشرب ايه 
: لا ما فيش داعي يا جميل انا بس حبيت اعرف شويه حاجات منك لو ما فيهاش تعب طبعا 
: اه اكيد اتفضل اقدر اساعدك ازاي وقعدت ندى قدام عصام وشويه يدردشوا وشويه يتكلموا في الشغل وندى كانت معجبه بلباقته واسلوبه في الكلام وشكله الرجوله وهدوءه الجذاب 
دخل فارس المكتب وشافها بتضحك مع عاصم وهو بيحكي لها عن اول معرفه ليه 
: طب ايه هنشوف شغلنا ولا هنفضل نضحك ونهزر كثير 
ندى اتعدلت ببرود: اتفضل يا فارس بيه خير 
فارس بسخريه: خير اللهم اجعله خير قلبه مرفرف زي الطير يا اختي... فين الملفات اللي سيف طلبها منك انا خلصت المطلوب فين شغلك 
ندى وقفت وراحت عند المكتب: خد دول وديهم وانا هخلص الباقي وحصلك اتفضل 
: لا مع نفسك بقى انت وسيف حرين 
: انا ممكن اساعدك لو تحبي واه ارد الجميل 
: لا ميرسي يا عاصم ما فيش داعي 
:يامحنننني قالها فارس... بهمس وهو بيجز على اسنانه 
عاصم وقف: احم طب استاذن انا ولو احتجتي اي حاجه في اي وقت الكارت معاكي يا جميل عن اذنكم 
: اتفضل... قالها فارس ببرود وهو بيشاور ناحيه الباب 
وقرب من ندى بعصبيه: فين الكارت بتاع ابن المراه ده 
: وانت مالك 
: ندى ما تقرفنيش انجزي فين الزفت 
: اهو خير بقى 
فارس خد منها الكارت وقطعه: احنا جايين نشتغل مش نشقط يا بنت صباح فوقي والزفت ده تبعدي عنه يا ندى الشغل الهق والمئ والمحن ده مش هنا...
ندى بسخريه: والله مين بيتكلم ما تقول لنفسك 
: انا غيرك انا راجل انتي بنت اقل غلطه هتدمرك وتدمر سمعتك خلي بالك يا ندى انت حره انا حذرتك 
ندى ببرود: وانا مش محتاجه تحذرك يا فارس وفروا لنفسك ولحريمك انا بعرف احمي نفسي كويس..
فارس بغضب: ماشي يا ندى واعتبريني ما قلتش حاجه ولو شفتك بتولعي مش هعبرك سلام 
فاتت الايام وعاصم بيقرب من ندى اكتر وهي بتقنع نفسها ان هو ده الشريك المثالي والمناسب ليها..
وادهم مش بيخلي فرصه غير هو بيحاول يقرب من دموع اللي لسه بتصده...
بيري كانت ال 24 ساعه في مكتب سيف ودي حاجه كانت بتجنن دموع..
ندى كانت مش مهتميه بتجاهل فارس ليها لان عاصم كان دايما حواليها....
تميم كل يوم بعد الشغل يوصل ياسمين للدكتوره النفسيه ودايما جنبها وبيشجعها و حياتهم هاديه 
في يوم في الشركه في مكتب ادهم كانت بيري وعاصم عنده..
بيري كانت قاعده حاطه رجل على رجل وبتتكلم بقرف: مش ناويين تبطلوا رمرمه وتفككم من دموع وندى وكفاياكم جري وراهم.. ونشوف شغلنا احنا كان زمانه اعلنا افلاسنا لولا بابا دمج الشركه دي مع سالم الالفي وانتم هنا بتجروا ورا بتوع الحاره...
ادهم بسخريه: شوف مين بتتكلم انتي ما بتخرجيش من مكتب سيف يا قلبي..
بيري ببرود: اديك قلتها سيف... سيف القاضي يعني ملايين مش بتنتهي انا لو عرفت اوقعه يبقى يا بختي مش شويه اوباش من حاره معفنه... واحد فيكم يحاول مع ياسمين الالفي بدل ما هي مقضياها مع حته سواق معدوم هياخد فرخه بتبيض دهب انتم اغبياء ليه..
ادهم بسخريه: ونوقعها ليه لما ممكن لو سمحت يا عمي انا طالب ايد بنتك...
: طب ما تعملها 
: مش هعملها غير لما ادوق دموع اصل بحب الحزين قوي هههههه... وبعدين سيبك من انهم من حاره المهم هم هنا ماسكين كل الشغل وده اللي احنا محتاجينه عشان نسيطر على الشركه عن طريقهم...
بيري بعصبيه: انتم فعلا اغبيه ورجاله معدومه الذوق انا مش عارفه فيهم ايه ندى ودموع عشان انت وسيف وعاصم وفارس هتتجننوا عليهم دي دموع لحسه دماغ سيف ال 24 ساعه متابعها ومراقبها ده غير اسلوبه وطريقته ونظراته اللي بتتغير 360 درجه لما يشوفها
او تتكلم معاه.. وبسخريه.. ما لكش فرصه يا دومي 
سيف القاضي نفسه ما عرفش يوقعها...
وسابتهم وخرجت وهي طالعه شافت دموع ماشيه خبطت فيها بقصد وبصت ليها بقرف من فوق لتحت ودخلت مكتب سيف وهي بتبص لها بسخريه...
ادهم بص لعاصم: بتفكر في ايه..
عاصم بشرود: بفكر اقول لندى اني عايز اخطبها عشان تلين معايا شويه انا حاسس ان هي مياله ليا بس مسترجله قوي 
ادهم بضحكه: وانا اللي فكرتك بتفكر في حاجه مهمه احنا فعلا اغبيه بس البنات بلدي قوي وعايزين يتاكلوا اووووف هتبقى وجبه دسمه جدا هموت واكلها...
: ومين سمعك دي ندى عليها حته جسم اوووف كرباج
ادهم: ايه رايك نعزمهم على الغداء النهارده اصل الاشكال دي جعانه لو صرفت عليها واكلتها وخرجتها وجبت لها هدايا تفتح لك رجليها بكل سهوله 
: تمام نجرب ليه لا مش خساره فيهم كام الف  
: طب يلا يلا خلينا نشوف الاجتماع اللي ورانا ده وفي استراحه الغداء نعزمهم 
وخرجوا عشان عندهم اجتماع بخصوص اتيليه هيتم افتتاحه وفي كولكشن فساتين لازم يتعرض ضمن الاعلان 
سيف اتعدل وبعمليه: بس كده تمام قوي نعرض الاعلانات اللي جهزناهم للمعرض ويختاروا اللي يناسبهم وكده مش هيكون فاضل غير الموديلز اللي هيعرضوا الشغل 
ادهم: والله انا من رايي بدل ما نجيب موديل بيقبضوا بالدولار نخلي دموع تعرض الكولكشن كله وبعدين مش هنلاقي اجمل منها اكيد 
دموع بصدمه: انا 
ادهم ابتسم: اه انتي
: لا لا انا مش هقدر طبعا 
عاصم: ليه لا وممكن كمان ندى تكون معاكي وبيري وياسمين 
بيري بابتسامه خبيثه: انا ما عنديش مانع 
فارس كان لسه هيعترض كان سيف اتكلم: رايك مرفوض 
: طب ده لي 
سيف بص لي بقرف: عشان مش هخلي اختي تطلع تستعرض جسمها ومنحنياتها والناس كلها تتفرج عليها عشان اوفر 3000 دولار هتاخدهم موديل ده شغلها..
ادهم بسخريه: تفكيرك بلدي او يا سيف ده حتى انا سمعت انك كنت عايش في فرنسا 20 سنه المفروض تكون بتقدر الجمال ودموع ايقونه جمال 
دموع توترت من نظرات سيف اللي بص ليها بغضب والقلم وقع منها نزلت تجيبه من تحت الترابيزه 
وتصدمت لما لقت رجل بيري بتحسس على رجل سيف بكل فجر وفهمت ابتسامتها الخبيثه سببها ايه اتعدلت وهي وشها احمر ومش قادره تبلع غصتها..
سيف بغضب: والله مش معنى اني قعدت بره كتير فالمفروض ارجع وقروني للسما وبعدين يا ريت يكون في حدود بينك وما بين باقي الموظفين مش قاعدين في بيت خالتك احنا..
دموع بصت على سيف لقيته لسه بيتكلم مع ادهم وهو ولا كانه في واحده بتتحرش بيه وما كانتش قادره تمسك نفسها الموضوع علي مزاجه يعني 
قامت وقفت وبصوت عالي: وانا موافقه.. انا هعرض الكوليكشن يا ادهم في تصوير الاعلان عن اذنكم 
ادهم عضه على شفته ورفع كتفه لفوق وبص لسيف بتحدي: وافقت 
سيف خبط على الترابيزه: وانا مش موافق وما تنساش ان اي حاجه لازم تحصل في الشركه هتكون بقرار مني انا في الاول وفي الاخر يلا الاجتماع انتهى اتفضلوا 
الجميع انسحبوا بهدوء الا بيري اللي فضلت قاعده مكانها لحد ما كلهم خرجوا... دموع كانت في الحمام غسلت وشها مره واثنين وهي بتحاول تمنع دموعها وحاسه ان قلبها وجعها وكرهت اليوم اللي افتكرت فيه انه بسها وغمضت عينيها بقهر على حالها واللي وصلت ليه وهي واحده متجوزه....
قربت من سيف اللي واقف وباين عليه الغضب: ريلاكس يا سيف مالك اهدى ما تعمل الاعلان انت مهتم ليه خليك معايا انا وحطت ايديها على رقبته وبتقرب عشان تبوسه..
سيف مسكها من رقبتها وخبطها في الحيطه: انت عايزه ايه هااا
بيري عضت عد شفتها بمحن: اه عايزاك انت ومش هتنازل من ساعه ما بوستني في شرم وانا مش قادره ابعد عنك يا سيفي..
سيف: انا كنت سكران وبعدين انا ولا بتاع حب ولا جواز والقرف اللي بتعمليه ده مفكره انك هتوقعيني بيه فكك منه كله بمزاجي يا حلوه سامعه.. وضغط على رقبتها اكتر بيري ئنت بمحن.. سمعته دموع اللي خرجت من الحمام وراحت تاخد حاجتها من غرفة الاجتماعات دخلت بهدوء وشافتهم واقفين بيري لمحتها وقربت بسرعه من سيف وقفشت في شفايفه.. 
دموع شقت بصوت عالي.. وسيف لف بسرعه وشاف دموع بتاخد حاجتها وخرجت بسرعه وبصت لهم وهي خارجه بقهر... بسبب بيري اللي كانت بتبص لها بانتصار وبتعدل الروچ بتاعها 
بيري بصت لسيف وابتسمت بخبث: سي يو بيبي 
سيف مسك ايديها ولفها ليه بغضب ونزل على وشها بالقلم: انا حذرتك ومش هحذرك تاني همحيكي يا بيري غوري يلا من وشي..
خرجت بسرعه واخذت شنطتها وطلعت بره الشركه وهي بتتوعد لسيف ودموع..
سيف راح مكتب دموع ودخل من غير ما يخبط دموع كانت واقفه قدام القزاز ودموعها نازله سمعت الباب اتفتح مسحت دموعها من غير ما تلف وهي عرفته من ريحته اللي وصلت ليها: خير يا استاذ سيف 
سيف بتوتر: احم انا يعني اللي حصل ده انت فهمتي غلط..
دموع ببرود: وانا مالي كنت من بقيت اهلي عشان تيجي تبرر لي انت حر.. اتفضل عشان عندي شغل 
سيف هز دماغه بهدوء وخبط الكرسي بغضب وهو خارج ولف ليها تاني وهي لسه مدياه ضهرها: العرض اللي انت وافقتي عليه ده تخرجيه من دماغك عشان مش هيحصل لو اطبقت السما على الارض مش قاعد انا هنا احقق احلام المراهق اللي عايز يشوفك في فساتين عريانه واحقق له افكاره القذره معاكي يا ست هانم سااامعه...
دموع لفت ليه بغضب: والله ما فيش حد هنا قذر غيرك وفالح بس تعدل على الباقي وانت مقضيها في المكاتب 
خليك انا اللي خارجه.. 
وعدت من قدامه وسيف واقف مبهوت من طريقتها وكلامها وعينيها اللي باين عليها اثر البكي ..
دموع خرجت وقابلت ياسمين في الريسبشن وقفوا يتكلموا مع بعض لحد ما ندى تيجي عشان يتغدوا سوا 
ندى وهي طالعه من مكتبها شافت فارس واقف مع هنادي وهو مقرب منها بشكل كبير وبيهزروا مع بعض بالايد: هات يا فارس بقا.. وكانت عايزه تاخد الموبايل منه بعد ما فارس قفشها بتحب على جنب..
فارس رفع ايده لفوق: تؤتؤ المقابل 
: اللي انت عايزه يا فروسه 
فارس قرب وهمس في ودنها بعد ما لمح ندى واقفه من بعيد متبعاه ...هنادي ضحكه بصوت عالي وضربته على كتفه: انت مجنون بس انا موافقه ماشي 
فارس بضحكه: قلبي يا ناس اللي بيفهمني.. وغمز ليها ما تجيبي بوسه..
ندى عدت من جنبه وخبطته في كتفه فارس ضحك وهو بيضرب كف على كف : ما تحااسب ي قطر 
هنادي بهدوء: والله انت مجنون انت كده هتخليها تطفش مش تغير 
فارس اتنهد: هتجنن يا هنادي مش عارف اعمل ايه عشان تحس بيا 
: معلش يا حبيبي لو لك نصيب فيها هتشوفه.. هات الفوم بقى خليني الحق اتغدى عشان ورايا شغل 
فارس مد ليها الفون: تمام يا قمر 
: قمر ايه بقى ده انت مسوء سمعتي خالص ههههه..
ندى راحت لياسمين ودموع ووقفت معاهم وهي عينيها بتطق شرار..
ياسمين بصت ليها وبصت لدموع: هو انتم فيكوا ايه انا خوفت...
لسه ندى هتتكلم وتسب وتلعن في فارس لقت عاصم جاي عليهم هو وادهم وابتسمت بهدوء..
عاصم: يعني لسه ما نزلتوش تتغدوا البريك فاضل عليه نص ساعه..
ندى: ما احنا نازلين دلوقتي 
ادهم بهدوء بص لدموع: خلاص يلا مع بعضينا احنا كمان لسه هنتغدى في مطعم جنب الشركه تووب..
دموع بصت ليه وافتكرت كلام سيف عنه واومأت وهي عايزه تحرق دمه اكتر زي ما دمها اتحرق بسببه
عاصم ابتسم: يلا يا ندوش ايه رايك 
ندى رفعت كتفها: تمام اوكي يلا يا ياسمين 
ياسمين بتوتر: تمام روحوا قدامي انا نسيت موبايلي هجيبه وجايه..
وراحت مكتبها و افتكرت يوم دمج الشركه لما تميم اتصل عليها بالليل وهزقها لما عرف انها كانت واقفه تتكلم عليهم مع ندى ودموع وحذرها ولا تقف ولا تتكلم معاهم عشان ما يزعلهاش وياسمين من ساعتها بتنفذ كلامه عشان هي متاكده ان ما فيش حد هيخاف عليها زي تميم وهي بتثق فيه وهو اكيد عارف حاجه هي ما 
تعرفهاش واتصلت بتميم: ايوه يا تميم عامل ايه 
: بخير يا حبيبي يعني لسه ما منزلتيش
: ندى ودموع نزلوا مع ادهم وعاصم وانا ما حبيتش اروح معاهم 
تميم ابتسم: ماشي يا جلبي خير ما عملتي 10 دقائق وهجيب لك الغدا اللي بتحبيه سلام 
قفل مع ياسمين وشاف ندى ودموع طالعين معاهم ورفع تليفونه واتصل بسيف وفارس وعرفهم وكانوا قاعدين مستنيين على نار عشان مش عارفين راحوا انهي مطعم 
سيف كان واقف في الشرفه بيدخن وبيشرب من قزازه الوسكي الصغيره اللي مش بتفارق جيبه دلوقتي... وعينيه على مدخل البنايه..
وفارس كان قاعد في الريسبشن مستنيها ترجع بعد ما رن عليها كذا مره وما ردتش..
سيف شافهم داخلين وقاعده على مكتبه بهدوء عكس اللي جواه.. 
فارس شافهم داخلين وبيتكلموا على الاعلان اللي رفضوا سيف وعاصم بيضحك مع ندى فارس قرب منهم بسرعه ومسك دراع ندى: تعالي عايزك.. وجرها وراه 
عاصم مسك ايديها التانيه وشدها ليه: سيبها انت ماسكها كده ليه احنا في زريبه وبعدين انت مش شايفها واقفه معانه
فارس بصله بغضب وعض على شفته وبكل غباء نزل بالبونيه على وشه مره واثنين وثلاثه بسرعه... وعاصم مناخيره نزفت وكل اللي واقفين شهقو بصدمه.. اول مره يشوفوا فارس كده هم عارفين ان هو مرح مش بتاع مشاكل ودايما بيهزر..
وبصوت عالي: قرب منها ولا المسها تاني وانا هطلع ميتينك.... وشد ندى وراه اللي بتزعق فيه عشان يسيب ايديها..
سيف سمع صوت دوشه وخرج يشوف في ايه عاصم قرب منه: اخوك لو مش عيل انا كنت حاسبته... وخبط سيف في كتفه ومشي بغضب..
ادهم: يلا كله يشوف شغله يلا خلصنا.. وقرب من سيف.. عقل اخوك يا سيف انه يضرب عاصم في نص الشركه ده عيب وعلمه الادب انت احسن..
سيف رفع عينه بحده وبص ليه بتحدي: انت بتقول اللي اخويا ده عمله غلط وما يصحش.. وانا بقول لك طول ما اخويا عمل كده يبقى يصح وربت على كتف ادهم ومشي من جنبه بكل غرور (طااوووووسي🦚💋)
ادهم عض على شفته بقهر وراح مكتب عاصم...
سيف قرب من دموع اللي واقفه جنب ياسمين وبتحكي ليه على اللي حصل وواقف قدام دموع: حصليني على المكتب حالا.. وسابها ومشي 
ياسمين بهدوء: روحي شوفيه يمكن عايز يعرف ايه اللي حصل.. دموع اوامات ببرود وراحت وراه..
في مكتب ندى وفارس ندى اول ما دخلت معاه نفضت دراعها بعنف وبصوت عالي: انت اتجننت ايه اللي عملته ده وازاي تمسكني كده وتجرني وراك في نص الشركه بالشكل ده مين سمح لك اصلا يا حيوان فضحتني..
فارس قرب منها ومسك فكها: صوتك ما يعلاش وما تغلطيش احسن لك في الوقت ده.. كنتي فين 
ندى ببرود: وانت مالك 
:نداااااي اتعدلي.. قالها فارس بصوت عالي.. كنت فين مع ابن العر*اللي بره ده 
ندى بقرف: ما يخصكش وبعدين هو انا كنت معاه لوحدي عشان تتكلم كده احترم نفسك وبعدين ما لكش دعوه انت هتعمل عليا راجل ولا ايه يا ابو شخه انت يلا روح شوف هنادي ولا شوف انت هترمرم فين النهارده...
فارس اتقهر من كلامها وببرود: انا لو رمرمت فانا رمرمت لما كلمتك وعرفتك يا ندى فوقي واوعي تنسي نفسك ولا الحاره اللي انت جايه منها انا اللي اديتك اكبر من حجمك وعملت لك قيمه وانت ولا تسوي اصلا واحده من اللي برمرم معاهم... سلام يا بنت صبوحه 
وخد الجاكيت بتاعه وخرج بره الشركه...
في مكتب عاصم اللي قاعد حاطط كيس ثلج على وشه: وديني لقهرو واحرق دمه عليها الخو*اللي عامل لي فيها روميو ويانا يا انت يا ابن الالفي 
ادهم بسخريه: هتعمل ايه يعني 
عاصم بوعيد: هتشوف..
دموع دخلت مكتب سيف وبرود: افندم 
سيف لفه ليها ونفخ دخان السيجاره وطفاها وقرب منها بهدوء: ايه اللي حصل وكنتوا فين..
دموع بنفس البرود: اللي حصل انت شفتو وكنا فين وانت مالك يشغل حضرتك في ايه مش فاهمه انا هو احنا هنا بنشتغل ولا بنراقب بعض يا ريت كل واحد يكون في حاله 
سيف بص ليها ببرود وعينه كان فيها جحيم ومره واحده ابتسم ابتسامه خلت جسم دموع قشعر وكأن شياطينه اتمكنت فيه: امم يشغل حضرتك في ايه.. وقرب بسرعه 
منها ومسك شعرها بغضب: انا بقول وانت سكرانه طينه  البوسة ما كنتش احلى حاجه وبالمره اثبت لك انك انت حالي وشغل الشاغل يا دمووووع.. قال الاخيره بخشونه وهو بيضغط على شعرها بهمجيه وقرب من شفايفها بغضب ونار بتحرق قلبه من الغيره ووو
دموع بنفس البرود والرد الي عمل مصيبه في المكتب التاني : وانت مالك يشغل حضرتك في ايه مش فاهمة انا ياريت كل واحد يكون في حاله ..
سيف قرب منها ببرود ودموع رجعت لوراه بتوتر : متقربش احسن لك 
سيف جز علي اسنانه وبتسم ابتسامة خلت جسم دموع قشعر من منظرها سيف : اممم يشغلني في ايه ..
وهجم عليها مره وحده ومسك شعرها بعنف دموع صوتت وغمضت عنيها بخوف : انا بقول وانتي سكرانه مكنتش احله حاجه وبالمرة اثبتلك انك حالي وشغلي الشاغل ي دموووع ..
دموع فتحت عنيها بخوف ولسه هتسألو يقصد ايه بكلامه كان سيف هبط علي شفايفها في بوسة عميقة وهو بيمتص شفايفها داخل شفايفه بعنف وقلبة بيتحرق 
من الغيرة ...دموع عقلها وقف ومكنتش مستوعبه الي بيحصل وجسمها اتشل من الصدمة ..بيبوسها في وضح النهار وهما في كامل وعيهم في مكان شغلهم ..وهو لسه مقرب من بيري بشكل حميمي وكان بيبوسها وجت ليه الجرئة انه يقرب منها بعد ده كلو..
والي قهرها اكتر قلبها الي اتصرع بين ضلوعها بسبب قربة المهلك وريحته وشفيفه الي بتلتهم شفايفها بتلذذ واضح من صوت زمجرته وأنينه الرجولي وفاقت من صدمتها وبعدته عنها بضعف : لا لا اوعه ابعد عني مينفعش مينفعش لاه ..
قالتها دموع وهي بتهز راسها ودموعها متحجره في عنيها من عنف الي حسااه وسيف مش معاها خالص 
بعد ما فصل البوسه وكان بيلتهم في خدودها ورقبتها 
بوسات رطبة وهو مستمتع بملمس جلدها الناعم 
سيف بصوت عميق من المشاعر الي هاجت جواه وهو بيحسس علي وشها بصوابعه الابهام وايده ملفوفه علي رقبتها ومسكه شعرها  : بدليني ي دمووعي انتي عايزاني قلبك عايزني جسمك عايزني روحك مشتاقه لي كل حتة 
فيكي محتاجه لي ...وباصص في عيونها الدبلانه الي بتبص ليه بضعف 
دموع لقته بيقرب منها تاني ببطء بقت تصوت علي اخرها وتتحرك بعنف وتضرب فيه : لا لا قولت لا انا مش خاينه مش خاينه ابعد عني ابعد انا مش عايزاك ولا انا محتجالك ولا محتاجه قربك اوعه ي حقير ي زباله  ..
وكانت منهارة علي اخرها وقعدت تصوت وتشتم وتضرب في سيف بشكل هيستيري فوقت سيف من حلمه لواقع مر بمرارة بعدها عنه وحقيقة انها ملك راجل تاني وعمرها ما هتكون ليه ولما شاف انهيارها مسك كتفها وهزها بعنف : خلاص اخرصي بقا اخرررصي 
قال الاخيرة بصوت عالي بعد ما رفع كف ايده ونزل بكل عنف علي الحيطه الي جمبها ..دموع غمضت عنيها فكرته هيضربها ..سيف بص ليها بتهكم وبعد عنها دموع فتحت عنيها وبدأت تستوعب الي حصل وجريت علي مكتبه خدت ورقه وقلم وكتبت استقالتها بإعصاب تعبانه ..
مش خوف من سيف بس خوف من نفسها والي حساه اتجاه سيف ورزعت الورقه علي المكتب وقبل ما تخرج 
بصقت بتجاه سيف وجريت علي مكتبها وهي خرجة سمعت صوت ضحكت سيف العالية وكان كلها حزن 
وكأنها عويل مش ضحكه ..
لمت كل حاجتها من المكتب وخرجت من الشركة خالص وقفت تاكسي : اطلع علي الكوبري الجديد لو سمحت ..
وصلت ونزلت علي الكوبري وبصت للنيل وخدت نفس عميق وجهشت في البكي بصوت عالي ..وهي مقهورة بسبب الحالة الي وصلت لها ..الشمس غربت وخدت معاها حزن كبير حصل من اول اليوم علي جميع الاطراف ..
دموع روحت شقتها و اول ما وصلت حضنت حسين بضعف وهي بتدور علي الامان في حضنه ..
ندي لمت حاجتها عشان تروح وهي لحد دلوقتي مصدومة ودمها محروق من كلام فارس هي عارفه انها 
زودتهم بس مكنتش متوقعها منه هي متعودة انها مهما 
قالت بياخد الامور بهزار وبيفضل معاها بس خلاص 
الكيل طفح والشخص الي بيتحمل كل حاجه منك عشان 
بيحبك وبيتحمل كل عصبيتك وغضبك ومزاجك المتقلب 
هيجي وقت هينفجر فيه خصتا لو الكلام مس الكرامة ..
ندي ابتسمت بسخرية ..ولاول مرة تحس ان فارس مش عيل مهزق هو بيسكت ويعدي ويفوت بمزاجه بس هو فعلا جراحها وخدش كبريائها كأنثي ..
وهي خرجه من الشركة لقت عاصم بيقرب منها بصت ليه بأسف : انا اسفه بسبب الي حصل ..
عاصم هز دماغه بالرفض : عادي انتي مالكيش دعوة ..ندي 
ندي بهدوء : نعم يا عاصم 
: انا بحبك وعايز اجي اخطبك قولتي ايه 
ندي اتفجأت : تخطبني انا ..
: اه انتي انا مش هلاقي في جمالك ولا اخلاقك يا ندي والصراحه مش عايز الي حصل يتكرر انا هكون خطيبك 
ومحدش يقدر يتكلم ولا يفتح بوقه بكلمه ..
ندي بتوتر : امم بس يعني الوضع ال..
عاصم قاطعها وهو بيهز دماغه بالرفض : انا ميهمنيش وضعك المادي والفرق الاجتماع الي بينا والكلام الفاضي ده يا ندي انا المهم بنسبالي انت انتي وبس ي قمري ..
ندي قارنة بين كلامه وكلام فارس وعضت شفتها بحزن وأمات لعاصم : موافقه 
عاصم ابتسم بإنتصار : يسسس ايوة كده هو ده الكلام هاجي ازوركم امته بقا ..
ندي ضحكت : ايه حيلك حيلك مش لما اعرف ماما الاول 
هرد عليك قريب اوكي ..
: تمام اتفقنا ي جميل متتأخريش عليا 
: تمام ماشي يلا بااي 
: تحبي اوصلك ..
: لا ميرسي مش وقته خليها مره تاني ..
ندي مشيت وادهم قرب من عاصم : ممكن افهم ايه الهبل ده ..
عاصم شال الوش البريئ وبخبث : ندي انا مش هطولها بإسم الحب بس ممكن اجبها بإسم انا خطيبك وقريب جوزك واخد منها الي انا عايزو وبعدين بقا تبقا تقابلني 
وبقا ضربت عصفورين بحجر وخطفتها من ابن الالفي 
وقهرتها عليه يبقا يخدها مستعمله بقا ..
: الله يلعن تفكيرك طب وانت ابوك وامك هيوفقوا مهو مش معقولة هتدخل بعلبة جاتو وتطلب ايدها بطولك وأهلها هيقول لك اتفضلها 
: حلها عندي متقلقش ..
دموع اول ما دخلت رمت نفسها في حضن حسين الي اتوتر وكان بيتكلم في الفون : احم ماشي ي كوكو بسلامه انت دلوقتي هكلمك تاني سلام يا عسل ..وقفل في وش ملك الي مستمر يكلمها ويسحب منها الاخبار 
وهي بقت طوع ايده بعد ما اتعلقت بيه وبمعملته 
الحنينة المزيفه ..او يمكن مش مزيفه مين يعرف..
: مالك ي بت في حاجه حصلت معاكي ولا ايه 
دموع فكرت لو قالتله انها سابت الشغل اكيد هيشك ان في حاجه حصلت ومش هيصدق انها سابت الشغل بإرادتها ..: مفيش يا حسين انا بس مخنوقة شوية 
: انتي ع طول مخنوقة ي قلبي خير ي رب حصل ايه 
دموع بخفوت : طردوني من الشركه ..
حسين بصلها بصدمة وبعدين ضحك بصوت عالي : هههههههه يا بووية همووت طردووكي يست المديرة تصدقي بالله اللهم لا شماته بس انا شمتان شغلي كياني تعبي حياتي مش هسيبو وفي الاخر نفضوكي استمارة سته يا حول الله ..
دموع شفتها كانت مقلوبة زي الاطفال وعنيها ماليانه دموع بلعت غصتها عشان متعيطش ..الامان الي بتدور عليه والحضن الحنين والرعاية الي بتوسيها وقت الصعاب وبكبرياء مجروح : تصدق انت بالله ..انت بني ادم معندوش دم وعلي فكرة بقا انا سبت الشغل عشانك بس انت متستهلش اصلا..
حسين بسخرية : ايوة ايوة علي بابا ما انا يامه اتخنقت معاكي عشان تسيبي الشغل وانت رفضتي وموتي وصحيتي وقولتي ابدا ..
دموع بقهر : ورحمة ماما سبت الشغل عشانك ..وفي بالها .. سبته عشانك عشان انا مراتك وعشان انا مش خاينه ولا قليلة اصل عشان مغدرش بيك بعد الي وصلتله بمسعدتك ربنا يرحمك يا ماما انا بجد محتجالك اوي جمبي الفترة دي ..
حسين بص ليها باستغراب عارف ان دموع مش بتعرف تكدب وعمرها ما حلفت برحمت امها كذب وقرب منها وهو بيضحك : بجد يا دموع ..
: بجد يا حسين عن اذنك ..وسبته ودخلت تاخد شور تهدي بيه اعصبها 
ندي روحت وبعد ما غيرت هدومها قعدت جمب صباح الي بتتفرج علي مسلسل قديم ..
: ماما في عريس عايز يجي يتقدم لي ايه رأيك 
: عريس مين ده وتعرفيه من فين وأيه الي فك العقدة ياختي ..
: اسمه عاصم زيدان مدير جديد في الشركه بعد ما ضم شركتهم لشركتنا وتعرفنا علي بعض وعجبته وهو كمان عاجبني ومناسب ليا وطلب معاد قولتي ايه ..
: والمدير الجديد يعرف بقا ان امك بياعت كبدة وانك عايشه ف حارة يا بنت صباح ..
ندي اتعصبت : والله انا كذا مره قولتلك سيبي النصبه بتاعت ابوية خلاص ممنهاش داعي دلوقتي وانتي الي مصممه تشتغلي عليها 
صباح بعصبيه : ايه دلوقتي مش عجباكي النصبه الي كبرتك وهي السبب في الي وصلتي ليه  وجوزت اخواتك 
ندي بهدوء : يا حببتي ابدا والله انا عايزة راحتك وبعدين هو قالي الفرق الي بينا مش مهم بنسبه ليه ..
صباح بشرود : طب قومي قومي وسبيني افكر ي ست هانم ..
ندي دخلت اوضتها وهي حسه بخنقه وصباح طلعت تليفونها ومدته لملك الي قعده سرحانة : خدي ي بت يا سهتانه انتي رنيلي علي الولاه فارس بسرعة من المخروب ده ..
: حاضر يا خالتي بس ايه الي فكرك بيه دلوقتي 
: رني ي بت وانتي سكته ..وبخفوت ..الواد ممكن يروح فيها
: رنيت يا خالتي كذا مره وتليفونه مقفول 
: وبعدين بقا هتشيلني همك ليه يا واد يا فارس بس 
ندي من وراها : ريحي نفسك يامه والي في دماغك خرجيه مااشي ..
ودخلت المطبخ تعمل قهوة ورنت علي دموع : ايوة يا بنتي فينك روحت مكتبك لقيتك مشيتي 
من غيري ... طب انا عايزاكي في موضوع ضروري 
..خلاص هطفي غلي القهوة وجيب ملك وجيلك ..ماشي سلام 
ندي كلمت دموع الي خرجت من الحمام وكانت قعده في اوضتها بتوهان وهي بتفكر في الي جاي سمعت جرس الباب لبست روبها علي القميص البيتي وخرجت تفتح لندي زي ما اتفقت معاها فتحت الباب براحه وشافت 
سيف وكدبت عنيها ده اكيد مش اثر البكي وجت تقفل الباب بعد ما بلعت ريقها سيف حط ايده علي الباب ودموع خافت ..
: دقيقه ..احم دموع انا اسف حقك عليا انا عارف اني بهدلت الدنيا بس انا مش عارف انا عملت كده ازاي سمحيني انا ..انا كنت مخنوق شوية وشربت وانا في الشركة ده مش مبرر بس تقدري تقولي اني كنت مش في وعي ..ده ميدنيش الحق اني اتعدي عليكي بس ارجوكي حولي تغفريلي ذلتي انا كنت وهكون امانك ولو احتجتيني في اي وقت هكون جمبك اتفضلي 
ومدلها سلسلتها : انا لقتها بعد ما نزلتي من علي سطح اليخت سلام ..وسبها ومشي 
دموع بخفوت : استني 
سيف لف بلهفه وهو كله امل انها تسامحه .. : انا عايزة القط بتاعي لو سمحت 
سيف ابتسم بحزن : حاضر  ..وسبها ونزل رايح ليوسف 
ندي كانت طلعه وهو نازل ودموع لسه وقفه علي الباب ومسكه سلسلتها بشرود ..
ندي باستغراب : وقفه كده ليه يا دموع كنتي بتتكلمي انتي وسيف ولا ايه ..
دموع فاقت من شرودها وبصت لملك وبعدين بصت لندي : ابدا انا فكرتك انتي الي بتخبطي طلع هو سلسلتي كانت وقعه وهو لقاها بس يعني تعالي يا ملك وقفه ليه كده ي قلبي اتفضلي وحشتيني مش بتسألي ليه يا وحشه ..
: اهلا وسهلا الكونتيسه ندي بجلالة قدرها عندنا ده البيت ضلم من الفرحه 
ندي لفت لحسين الي لسه طالع وراهم لما ملك بعتت ليه رساله وعرفته انها رايحه عندهم 
وبتسمت بسماجه : مضلم بيك يا حسين باشا والله 
ملك بندفاع : ايه يا ندي قلت الذوق دي عيب كده ..ازيك يا استاذ حسين عامل ايه 
حسين بضحكه : شايفه الناس الذوق الي بتفهم اتعلمو بقا جتكم البلا انت وخالتي عتمه امك ..
ندي بصت ليه بقرف ودموع غمضت عنيها وهي بتترجاها تسكت مش نقصه تعب اعصاب ..
: ايه يا دودو وقفين ليه كده يلا اقعدوا  انا جايب لب وسوداني وحده فيكم تعملنا حاجه نشربها 
ندي بهمس وهي بتجز علي سنانها  : ايه ده انا عايزاكي 
هو هيقعد بتقل دم امه ده ولا ايه 
ملك وقفت : انا هعملكم ارتاحي انتي يا دموع شكلك مرهق 
: حببتي ي ملوكة تسلمي يا قلبي ..
حسين وقف بعد ما ملك دخلت المطبخ : انا هقف في البلكونه وهسبكم براحتكم 
ندي بصدمه : ايه ده من امته الذوق ده هو عيان 
: اصلي قولتله اني سبت الشغل  عشانه يمكن ده السبب 
ندي وقفت وبصوت عالي : نعم يا اختييييي سبتي ايه يا محنييي..
دموع بصوت واطي : هووووش الله يخربيتك اقعدي وانا هفهمك 
ندي قعدت جمبها : تفهميني ايه يا حيوانه انتي ازاي تعملي كده بعد الي وصلتي ليه ..
دموع بخنقه وصوت واطي : يا ندي افهميني انا مضغوطه سيف خرج عن حدوده معايه هو قالي انا حذرتك وانا مسمعتش كلامه انهاردة باسني بالعافية وقبليها كان زانق بيري في اوضة الاجتماع ادهم الي 
بيطلعلي من كل حته زي عفريت العلبة سيف بسني 
تاني انتي مستوعبه انا كنت مبهوته ونسيت حلال وحرام وصح وغلط انا تعبت يا ندي تعبت ونفسي ارتاح ...
ندي : وانتي لما تهربي وتسيبي شغلك كده كل حاجه هتتحل ..
دموع مسحت وشها ورجعت شعرها لوراه : : اكيد مش هتتحل بس قولت ادي لنفسي ولحسين فرصة اخيرة 
يمكن معملته تتغير معاية بعد ما سبت الشغل والي اسمه 
سيف ده لو خرج من دماغي وحياتي زي ما وعد تمام 
متصلحش هطلب منه الطلاق ومش هتراجع المره 
دي انا مش هعيش مع واحد وعقلي مع واحد تاني 
حتي ده يبقا حرام وغلط غلط كبير في حق الراجل 
الي انا عايشه في بيته ...
في المطبخ كانت ملك وقفه تعمل عصير ودخل وراها حسين : ايه يا كوكو عامل ايه يا صغنن 
ملك لفت بخضه : هااا احم الحمدلله يا استاذ حسين 
: مش قولتلك بيني وبينك بلاش استاذ دي يا كوكي
: اه معلشي بنسه ..قالتها بإحراج وهي بتفكر صوابعها 
حسين مسك ايدها : مالك بتترعشي ليه كده ومش علي بعضك 
ملك سحبت ايدها بتوتر : م.مفيش 
حسين بهمس وهو بيقرب منها : مفيش ايه بس ده انتي بتترعشي علي اخرك وجسمك متلج 
وقرب من ملك اكتر لحد ما نفسهم اخطلت هو كان قاصد يربكها ويعلقها بيه كمان وكمان لحد ما تبقي زي الخاتم في صباعه بس لما قرب منها وشم ريحتها وريحت برأتها وخدوها الحمرة عيونها الملونه الي بتلمع بخجل شفيفها الي بتترعش جسمها الصغير الي تاه قدامه ..خلو نسي نفسه نسي دموع الي قعده براه نسي كل حاجه ونار الشهوة دبت في صدره وبقا مش عايز غير شفايفها 
قرب منها بسرعة وخد شفايفها بين شفيفه وملك شهقت بخضة وضربت علي صدره عشان يبعد عنها بس حسين كان عامل زي الوحش ضمها ليه اكتر وهو بيعصرها بين ايديه وبيمتص شفايفها بجوع وكأنه اول مره يبوس وحده ..
ملك دموعها نزلت بحزن دموع متستهلش منها كده ولم بطلت تكلموا هو اقنعها انهم زي الاصحاب وهيكون اخ ليها بس هو استغل طيبتها بخبث ..
حسين بعد عنها لما قعدت تخبط بسرعة علي صدره وحس بدموعها الي نزله ورجع لوراه وهو بيبلع ريقه 
بصدمه وستغراب من نفسه وهو عايز يرجع ياكل شفايفها تاني واكتر .. طلع براه بسرعه وهو معدي لمح ندي ودموع قعدين بيتكلموا بهمس وضرب علي وشه لو ما بوظش الدنيا مع ملك كان زمانه عارف هما بيتكلموا في ايه دلوقتي ....
ملك قربت من الحوض وغسلت وشها كذا مره وهي مش قدرة تتحكم في اعصابها وكلمت الي بتعمله ..
ندي حكت لدموع الي عملو فارس والكلام الي قاله ليها قبل ما يسيب الشركة ويمشي ..
: يا نهاري كل ده حصل هو غلطان بس الصراحه انتي زودتيهم يا ندي وكل شوية تقلي من كرمته وهو ميستهلش كده ابدا فارس ده اجدع واحد قبلتو في 
حياتي الصراحه انتي كمان غلطانه ... هو اكيد عمل كده لم خرجنا مع زفت الطين ادهم وعاصم احنا كانت فين دمغنا اصلا انا مش طيقه نفسي بسبب الموضوع ده ..
دموع بعصبيه : الي حصل وبعدين هو ماله اصلا ..
: ماانتي عارفه انه بيحبك ..
ندي بسخرية : طب ما كده يبقا سيف بيحبك برضو والي عمله ده غيرة عليكي ..
دموع بنرفزة : حبك برص بس بلا بيحبني بقولك كان زانق بيري اكيد لو حاسس بحاجه من نحيتي دي اكيد نزوة سيبك من ده كلو ده مينفعش اصلا انا وحده متنيله انتو ليه مش فاهمين انه مينفعش ..
: علي فكرة بيري هي الي بتتلزق فيه وبعدين فارس برضو مينفعش معاية وانا يعتبر وحده مخطوبة دلوقتي ..
: ده الي هو ازاي انشالله ..
: عاصم قالي انه بيحبني وعايز يجي يتقدم لي ..
: وانتي موافقه علي الهبل ده 
: وموفقش ليه راجل سنه كويس بنسبالي شخصية كويسه ورزين شكلو حلو ومحامي في شركة كبيرة 
ليه لاا ..
: يعني موافقه عشان ده كلو ولا موافقه عشان تقهري فارس وخلاص  بعد الكلام الي قالوا ليكي 
: فارس مش في دماغي اصلا عشان افكر اقهرو ولا لا 
ملك خرجت بالعصير قطعت كلمهم : العصير ي قمرات 
قالتها ملك بضحكه مزيفه عشان محدش ياخد بالو 
دموع ابتسمت لها : تعالي يا قلبي تعبتي نفسك والله 
: ولا تعب ولا حاجه يا دودو متقوليش كده..
خلصت السهرة ودموع كانت بتحاول تقنع ندي متوفقش وانها مش مطمنه للي اسمه عاصم ده ..بس ندي ركبت دماغها وصممت بعد ما فارس مفكرش يعتذر منها 
وشافت الحاله الي منزلها وهو في حفلة حولية بنات 
كتيير والدنيا ولعه معاه ...
سيف قعد يشكي ويحكي ليوسف كالعادة وروح الشقة وهو مهموم ومش طايق نفسه 
ندي روحت هي وملك ودموع دخلت الاوضة لقت حسين نايم خدت نفس عميق وهي بتحاول تصبر نفسها وخرجت البلكونه وهي زهقانه ومش جاي لها 
نوم ..
وهي وقفه شمت ريحت دخان السجاير وجسمها اترعش بصت علي بلكونت سيف بس مكنش واقف 
: سعات يا صاحبي الحب بيقتل صاحبة الغيرة علي حد مش حاسس بيك ومش ليك بتموت ..الوحدة والحزن 
لما بيجتعموا علي بني ادم بيدمروه ..
انا برغم كل الي انا فيه ده لكن وحيد وفارغ من جواية 
عامل زي العيل التايه مش لاقي مأوي ...روحي ضايعه 
في ملكوت الحب المحرم عليا بس غصب عني حبيت 
وتفتنت بلي مش ليا انا بني ادم مش آله من حقي اغضب اغير احب وتحب والفراغ الي جواية ده يختفي بس ده مش هيحصل انا عارف ..
بس عارف غصب عني والله إني أئذي اقرب حد من قلبي 
اقرب ايه ده هي كل قلبي ولي لونت روحي الكائيبه 
دموعها وهي نزله بينت لي قد ايه انا كنت واحد حقير نظراتها دبحتني كلامها كان زي الخناجر انا تعبت بجد 
ونفسي ارتاح بفكر اسافر تاني ..
بس هنا مصبر نفسي بطيفها بريحتها بقربها الي بيهلكني 
قميصها الي بنام كل ليله وانا حضنه بيطمني انها ممكن تكون هي الي في حضني فيوم من الايام 
بس انا بتقتل كل ليله عارف ليه ..يلا مش لازم كفايه عليك انهاردة روح لصحبتك يلاا هي عايزاك ..
: مييييييو 
دموع كانت وقفه تسمعه بهدوء وهو قاعد في ارضية البلكونه وكانت متأثرة وقلبها وجعها بسبب كلامه و فتحت عنيها بصدمه ..لما عرفت ان ده كلو بيكلم قطها ..
وقلقت عليه فعلا الشرب لحس دماغه ..
ودخلت علي جواه بسرعه اول ما حست بسيف بيتحرك من مكانه وثواني لقت قطها داخل من البلكونه جريت عليه وحضنته وهي بتعيط وبتشم ريحته الي كانت نفس برفان سيف لا وريحته دخان كمان ..
: هو كان يقصدني انا هاا هو كان بيكلمك عني اعمل اي حاجه نونو ...ولا اقولك لا مش عايزة اعرف وبعدين اكيد مش انا انا ماليش قمصان عنده اكيد وحده سفله من الي بيعرفهم يلا يلا ننام بلا قرف ..
ودخلت اوضة الاطفال ونامت علي السرير : بس تعرف كلامه وجع قلبي اووي وبجد صعب عليا ..قالتها وهي بتغمض عنيها و وخده مشاكس علي صدرها وبتحسس عليه ...
فاتت الايام وفات اسبوع وفارس مختفي وقافل تليفونه ...تميم وياسمين شيلين هم سيف وفارس 
مها كانت قلقانه علي فارس الي مش بيكلمها 
وتبريرات سيف مش مريحاها ..
حسين كان مختصر دموع بشكل غريب بس دموع كانت بتحاول علي قد ما تقدر تمشي الدنيا وكانت عايزة تبسط حسين وتبسط نفسها معاه بس في حاجه مقيداها..
وندي بتحضر لخطوبتها الي هتكون بليل ...
فلاش بااااك ..
: انت اتجننت ي ولد عايزني انا عابد زيدان اجي معاك اخطبلك وحده من حارة وامها بياعة كبدة لا ده انت شكلك اتهبلت خاالص 
عاصم بهدوء : يا بابا افهمني انا في حاجه في دماغي عايز اوصلها وبعدين اقولها بيباي ..
: مستحيييل 
: يا بابا دي ادارة الشركة تحت ايدها دي مديرة الشئون الماليه في شركة الالفي يعني كل حاجه هتكون في جيبي وبعدين انا عايز احرق دم الكلب ابن سالم الصغير  الي رفع ايده عليا ..
: خد الي انت عايزو بطريقة غير كده 
: يا بابا مش هينفع صدقني حاولت و اوعدك اول ما انفذ الي في دماغي هاجي معاك ونخطب بنت احمد التهامي الي انت قرفني بيها دي ..
: متأكد 
: اوووي 
: طب ومامتك 
: وهي هتعرف من فين بس هي بتعمل شوبنج في فرنسا هي ومرات عمي وقدمها شهر علي ما تخلص رحلتها وعلي ما ترجع هكون نفذت الي انا عايزو ..هنروح انا وانت وبيري وادهم نتفق بكرة وجيب لها شبكة الماظ فيك تنسيها نفسها اخد الي انا عايزو والي اطلبو منها 
تنفذه وبعدين هخلع بكل سهولةة..
وتفق مع ندي علي الميعاد وندي جهزت نفسها وكانت معاها ملك ودموع الي خلت صباح بالعافيه تقوم تغير هدومها عشان الناس علي وصول وصباح قامت من غير نفس ..
ندي بنرفزة : عجبك الي بتعملو ده 
: معلشي يا ندي يعني انتي مش عارفه امك ..
قالتها دموع بهدوء غريب وكأن روحها اطفت وده بقا باين علي ملامحها وديما حزينه وسرحانه من ساعت ما سابت الشغل او نقدر نقول من ساعت ما بطلت تشوف سيف من وقت ما ادها سلسلتها الي بقت مش بتفارقها 
بعد ما لمحت الحفر الي عليها وده مكنش موجود 
فيها عبارة عن كلمتين شغلو كل تفكيرها 
((انتي لي)) 
الجرس رن ودخل حسين الي حضر بعد ما دموع طلبت منه يكون موجود ... دخل وسلم عليهم وعينه بتدور علي الي خطف شفايفها ومن ساعتها ميعرفش عنها 
حاجه ..طلعت ملك من اوضة صباح بعد ما خلتها 
للمرة الاخيرة ترن علي فارس الي لسه قافل تليفونه
ومختفي ..وعنيها جت في عيون حسين جسمها اترعش 
ومدت ايدها سلمت عليه وحسين ميختلفش عنها 
وقعدت قدمهم بهدوء ..
صباح طلعت من غير نفس وهي قلبه وشها وقعدت معاهم 
: الحمدلله انا كويس يا خالتي ضلمة 
صباح بصت ليه بحدة : بقولك ايه ياض يابن بتعه انا مش طايقه نفسي اعمل بإصلك للاخر وقعد ساكت 
: ده انتي ولية عايزة الحرق 
قالها حسين بهمس سمعته دموع الي ابتسمت من غير نفس وهي بتهز دماغها 
الجرس رن تاني وملك وقفت : دول اكيد الضيوف 
صباح وقفت بلهفة : لا ده اكيد الولاه سيف حبيب قلبي جيه زي ما طلبت منه اوعي يا بت عديني اما اقوم افتح ليه بنفسي ...
دموع اتعدلت بتوتر وبصت لي ندي الي بصت لها بحزن 
: عامله ايه يا صبوحة 
: وحشني يا سيف مش بتيجي عندي ليه يا ولاه 
: معلشي يا حببتي مشاغل 
: تعاله تعاله ادخل واقف كده ليه 
دموع بلعت ريقها وعنيها لمعت بدموعها بعد ما سمعت صوته العميق ومسكت سلسلتها وصوابعها بتترعش 
سيف دخل وهو قلبة بيدق بعنف متأكد انه هيشوفها هيشوف الي تعبه قلبه وملكت احلامه وهو صاحي وهو نايم ومش بتفارق خيااله ..
صباح وهي دخله معاه وبهمس : معرفتش توصل ليه 
سيف بخفوت : لا انا هتجنن عليه وبيشوف رسايلي ومش بيرد عليها ..
: قولتله ان ندي هتتخطب 
: مش جاي لي قلب يا صباح..و خايف اقوله يتهور ولا يعمل حاجه وهو مش جمبي ومعرفش عنه حاجه ..
: اه يا نار قلبي عليك يا فاررس 
ودخلت بيه الانترية عند الي قعدين سلم عليهم وهو واقف مكانه وقعد جمب صباح وبيحاول ميبصش 
عليها بس عيونه خانته وبص عليها لقاها بتبص 
ليه وعنيها بتلمع وحوليها هالات سوده ووشها 
مطفي وخست كتير عن اخر مره ..
دموع اول ما دخل مقدرتش تنزل عنيها من عليه وهي شيفه شعره ودقنه الي طولو والهلات السودة الي 
حولين عنيه الي باين عليهم اثر السهر وكأن النوم 
مجفيه زيها ..جسمه الي خس النص بس لسه 
طوله وعرض كتافه بيزلزلو كيانها ..ريحته 
الي سبقته وكانت مفتقدها وكانت بتتنفس 
بعمق وكأنها كانت غرقانه وتنفست لما شفته ..
ندي لحظت نظراتهم وخافت من حسين الي قاعد مركز مع سيف وقربة منها بهمس : جوزك يا حيوانه نزلي عيونك 
دموع شهقت بخضة ووقفت بسرعة وبتوتر : هعملكم حاجه تشربوها.... وجريت علي المطبخ ووراها ندي 
الي رمت نفسها في حضنها وعيطت بانهيار وكل 
الي بيحصل كتير عليها 
ندي بحزن : بس كفاية بقا الله يخليكي انا مش عارفه انتي بتعذبي نفسك ليه 
: عشان انا استاهل قلبي مال لواحد غير جوزي انا استاهل الحرق 
: يحببتي قلوبنا مش في ايدينا المهم تحفظي علي نفسك من الحب ده ولو مقدرتيش يبقا الطلاق 
اسلم حل انتي احسن من غيرك في ستات كتير 
وقعوا في الي انتي فيه ده بس الفرق انهم مربوطين 
بإطفال 
: لا يا ندي خراب البيوت مش سهل والطلاق ده مش كلمه وخلاص ده صعب جدا انا خايفه وبعدين العشرة 
مش بتهون غير علي ولاد الحرام مش معني اني قلبي 
مال اروح اطلق بقا ما يمكن هو مش بيحبني ولو بيحبني 
اسيب راجل عشان راجل تاني يا مصبتيي انا امي لو عايشه كانت اتبرت مني انا لو طلبت الطلاق من حسين هيبقا عشان نفسي مش عشانه وعشان خاطر حسين 
مش هقدر اظلمه معايه وعيش واكون علي اسمه 
 وعقلي مع غيرة صعب صعب اووي 
يا ندي اوعي تفكري ان الطلاق سهل 
عشان كده بقولك انتي لو قلبك ميال لفارس اوعي تغلطي وتتجوزي غيرة هتعذبيه وتعذبي نفسك 
وتعذبي الي هتتجوزيه وهو حاسسس انك مش 
بتحبيه بيبان والله بيبان علي الوحدة اذا كانت 
بتحب جوزها ولا لا في المعامله وفي الحياة 
العادية وفي السرير وكل حاجه صدقيني 
الحب بيفرق كتير ...
ندي بمكابرة : لا مش بحبه وبعدين هو فين فارس ده فكك فكك يلا اغسلي وشك الناس قربت توصل 
: ايه يا بنات اتاخرتو ليه ...ايه ده انتي بتعيطي ليه يا دموع 
: ابدا يا لوكة انا بس اتأثرت ان ندي هتتخطب والجو ده وهتبقا عروسة عقبالك يا قلبي 
: عقبالي ايه بقا انا نصيبي خدتو خلاص 
: متقوليش كده يا قلبي انتي لسه صغيرة خدي القهوة دي قدميها للي برا وانا هغسل وشي وجيه وراكم 
: ماشي ويلا عشان الضيوف علي وصول ..اهو الجرس رن مش بقولكم ...
وقدمت القهوة لسيف وحسين وجريت فتحت الباب 
: اهلا وسهلا اتفضلوا ..يا خالتي الضيوف وصلت 
عابد بنظرة مش بريئة : اهلا يا شطرة انتي اخت العروسة 
: لا انا بنت خالتها اتفضل
: ميرسي يا قمر ..و ربت علي خد ملك براحة وهو بيحسس عليه بطريقة خفيه محستهاش غير ملك 
الي اتخضت ورجعت لوراه ..حسين خرج هو وسيف 
لمحهم وبص لملك بغضب ..
: اتفضلوا ..
: ايه ده سيف القاضي بتعمل ايه هنا ..قالتها بيري بصدمه وهي بتبص للشقة بقرف 
صباح خدت نفس عميق وطلعت وراهم سمعت بيري وبصت لها بقوة خلتها اتوترت بصت لادهم وعاصم 
واخر حاجه عابد : اه يا حببتي سيف ابني في الرضاعه 
ويعتبر اخو ندي الكبير وتربيتي انتي متعرفيش انه 
كان ساكن جمبينا هنا ولم رجع من السفر بسلامته 
رجع لاصله برضو وفتح شقت ابوه وقعد فيها 
اصلو اصيل مش واطي ولا دلوع ابوه وامه 
وماشي يتمنظر بفلوسهم يلااا اقعدوا نورتو ..
ندي لطمت علي وشها بعد ما سمعت كلام امها  ودخلت هي ودموع تقدم لهم عصير  ..
دموع بستغراب : انتي كنتي تعرفي ان سيف اخو شيماء في الرضاعه 
ندي بخفوت : ونبي انا لسه عرفه معاكي امي مفاجأتها مبتخلصش ...احم اهلا وسهلا بيكم نورته اهلا يا عابد بيه اتفضل ..
ادهم شاف دموع : ايه ده دموع كمان هنا ..
: اه اهلا يا استاذ ادهم ..اقدملك حسين جوزي 
: اهلا بيك ..قالها ادهم بتهكم واضح 
سيف بص ليه بقرف وبص لحسين بقرف اكتر وهو مركز مع ملك وناسي مراته ..
ودام صمت كأيب وكله قاعد بيبص علي كله وسيف كان كاتم ضحكته بسبب نظرات صباح القرفانه لبيري الي قعده بتناكه وبتبص لكل حاجه من طرف منخيرها 
عاصم ابتسم بهدوء : يا طنط صباح انا ..
وهنا سيف مقدرش يكتم ضحكته اول ما صباح عنيها برقت ولسه هترد عليه الجرس رن للمرة التالته ملك قامت تفتح الباب ودخلو اخوات ندي قمر وشيماء الكبيرة 
اخت سيف ويوسف في الرضاعه 
: مساء الخير ازيكم يا جماعه هيييييييء يالهووي مش معقوله سيييييف ..قالتها قمر وسابت ابنها الصغير لملك وجريت حضنت سيف الي وقف يستقبلهم وعلي وشه ابتسامه ونظرات حنين ..
: يا نهاري احلويت يابن اللذينه وحشني موووت وربنا 
سيف ضحك بقوة وهو بيبوس دماغها : يخربيتك انتي لسه مجنونه زي ماانتي 
قمر رفعت راسها وبهمس : ابدا وربنا انا اتجوزت وبحب جوزي اوي بس انت كنت وحشني وبعدين انا اصلا توبت بعد العلقه ايها وبعديها عرفت انك اخوية وانت كنت عارف ي لئيم وعملت فيها مؤدب في وش وكنت 
شمتان فيه انت ويو وغمضت عنيها بحزن 
سيف ربت علي كتفها والحزن بان في عنيه  : ربنا يفرح قلبك يا حببتي انتي تستهلي كل خير
: اخوية القمر ..قالتها شيماء بعد ما دخلت وراه قمر وسلمت علي كل الموجودين وحضنت ندي ودموع 
وامها 
: ازيك يا شوشو عمله ايه يا قلب اخوكي وحشني يا بنات 
: انت اكتر يا سيف والله طمني عليك 
كل ده وعاصم وادهم وبيري قعدين يتفرجوا ويبصوا لبعض ودموع كانت قعده بتهز رجليها وهتموت وتعرف 
سيف وقمر بيتكلموا في ايه وصوتهم واطي 
وسمعوا صوت نحنه عاليه وكحه خشنه قمر اتوترت وبهمس : يختيي جوزي اوعه يا سيف يعرف اني حضنتك وربنا ينيمني في التخشيبه ..
: عيب عليكي ي بت اجمدي كده مالك وبعدين هو ميعرفش اني اخوكي 
: ده بيغير من نفسه يا سيف اسكت اسكت 
: قمرررر ...قالها باسم بصوت عالي ودخل عليهم بالبدله الميري جته طول بعرض وشنب كثيف ..قمر اتنفضت 
وجريت عليه : تعاله يا حبيبي اتفضل ده بيتك ومطرحك 
: جوز بنتي الباشا منور يا حبيبي 
: حببتي يا حماااتي عامله ايه ..احم اذيكم يا جماعه وسلم عليهم وكف ايده تقيله كان هيخلع كتف عاصم 
ادهم همس لعاصم : هو جوز اختها ظابط يا بن الكلب وعايز تعلم عليها وتسبها ابقا قابلني ..
: وانا كنت اعرف من فين يا عم هما دول وش روتب 
باسم قعد جمب صباح الي ربتت علي كتفه : منور ي غالي مش بتيجي ليه انت وقمر طب شيماء وجوزها عايشين في السعودية وانتو بقاا 
قمر : انا ايه بس يامه هو انا قعده جمبك في الوراق ده انا عايشه في السويس و العيال في مدارس وسبتهم مع عمتهم وجيت عشان عليهم امتحانات هبقا اجيلك في الاجازة ..
: احم طب خلصنا بقا ولا ايه ..قالتها ندي بهدوء وهي بتجز علي سنانها 
صباح بصت لها بتهكم : اعرفكم باسم باشا جوز بنتي قمر اتجوزها لما اتقبلوا وعجبته اخلاقها العالية ..
باسم ايده كانت علي ضهر قمر ونزلت لمؤخرتها : والله يا حماتي من نحية اخلاقها عاليه في عاليه اووي وانا بموت 
فيها وقرص علي مؤخرتها ..
وهو اصلا كان مقابلها لما كان بيخدم في قسم مصر القديمه وكانت فتحه دماغ واحد عاكسها وشفها وشاف جمالها وقوتها وجرئتها دخلت دماغه وحب يفرد سيطرته عليها وقال اهي حاجه يتسالي بيها لحد ما تخلص خدمته لكن قمر قدرت تلف عليه ووقعته في شبكها 
وحبته وحبها وحملت منه وبعدين نقلت معاه السويس 
: ودي شيماء بنتي الكبيرة عايشه مع جوزها في السعوديه وشغال مدرس هناك ..
: ده يا باسم عابد زيدان وابنه عاصم وابن اخوه وبنته الي مش عارفه اسمها ايه 
بيري حطت رجل علي رجل وهي بتتمحن ونظراتها علي باسم الي قاعد فارد جسمه برجوله : اسمي بيري يا انطي
: اسمك بيري يا انطي ..يا حول الله وده ايه ده يختيي
كل الي قعدين كتمه ضحكتهم الا باسم وضحك بصوت عالي وسخرية : مرهم بواسير ..بالبيري طهريها ادهنيها ونضفيها هعهععععههههههعه 
سيف غمض عينه وبص في الارض وهو مش قادر يتنفس من منظر بيري الي عنيها خرجت براه وشها 
ندي بتسليك : هههههههه عسل يا جوز اختي بس بقا الجماعه مش وخدة علي هزرنا ..وبصت لصباح بغيظ
صباح : وده بقا حبيبي وقلبي سيف القاضي وده حسين جوز دموع ماانت عارفهم يا باسم 
: ايوة ايوة ..وبص لسيف وهو بيبرم شنبه ونظرات مجرمين ..انت بقا سيف 
قمر برقت لسيف وهزت دماغها سيف مفهمش ليه : لا معرفوش انا اسمي سيلفر يا باشا رسام تحب ارسمك 
انت والجماعه 
دموع بصت ليه بشماته وضحكت : هو بعينه يا باسم باشا ده حتي لسه واخد ق..
ندي وقفت بسرعة قطعتها : تعالي يا دموع نجيب عصير لاخواتي قومي..وسحبتها وراها وقمر بلعت ريقها وسيف كان قاعد مبتسم بخفوت بقالو كتير مشفش ضحكتها ..
حتي لو كانت هتلبسه مع الحيطة ده 
ندي بهمس وهي بتجز علي سنانها : الله يخربيتك انتي كنتي عايزة تقلبيها جنازة 
: عشان يعرف يحضن ويبوس كويس عملي فيها دنجوان 
: ده كانت هتبقا مدعكة وبعدين انتي كنتي هتعملي مشكلة لقمر مش لسيف يا مجنونه اهدي شوية 
ومسكيي العقل ..لا وكمان بتغير ..قالت الاخيرة بسخريه 
دموع بصت لها بصدمه : انا بغير ليه انشالله لا يا ماما بيتهيألك 
ندي : ايوة ايوة طب يلا خلينا نشوف فقرة عالم الحيوان الي براه دي هتنتهي علي ايه 
: ليلتك سودة يا قلبي ذنب الواد فارس ..وطلعت قدمها بالعصير ..
ندي بلعت ريقها بحزن وجمدت قلبها وخرجت وراها 
عاصم اول ما شاف ندي : احم طب بما اننا اتعرفنا انا حابب اطلب ايد ندي بنتك يا مدام صباح وده شئ
يشرفني ..
بيري ضحكت بصوت عالي : احم سوري هههههههه امم افتكرت حاجه ضحكتني 
كل البنات بصت لها بقرف خصتا دموع الي مش طيقاها من ساعت ما دخلت ..
صباح برفعة حاجب : طبعا تشرفك وانت هتلاقي زي بنتي ولا جمالها ولا اخلاقها ولا تعلمها العالي 
عاصم بسرعة : لا طبعا يا مدام صباح قولتي ايه 
صباح بحسرة : والله الرأي رأيها قولتي ايه يا ندي 
: موافقة يا ماما
: يلا زي بعضو مبروك 
عاصم وقف : ده حاجة بسيطه لحد ما ننزل نجيب باقي الشبكه الي تعجبك ..وقدم لها خاتم الماظ 
ندي ابتسمت : مرسي يا عاصم ..وخدت منه الخاتم لبسته 
سيف بسخرية : سلامتك يا عاصم باشا انت اضحك عليك ولا ايه يا حضرت المحامي ..
: نعم مش فاهم 
: الخاتم ده فيك مضروب مش الماظ اصلي يا قلبي 
عابد حاول يلم الموضوع اول ما باسم الي كان بيتكلم مع قمر بهمس اتعدل وبص ليهم ..
: مش معقوله ده انا هخرب بيته انا هوديه في ستين داهية الجوهرجي النصاب ده ..
باسم طلع تليفونه : اديني اسمه و عنوانه وانا هقوم معاه بالواجب ..
ادهم بتوتر : لا لا شكرا مش حبين نتعبك وبعدين مش عايزين شوشرة عشان سمعتنا الناس تقول ايه عاصم زيدان اتنصب عليه احنا هنحلها ودي ..
عابد بسرعة : نقراء الفاتحة وبكرة تنزل ندي مع عاصم تختار الشبكة الي عايزاها من المكان الي عايزاه ..
سيف بتهكم : طبعا وانا بنفسي هروح معاها عشان ميتضحكش عليك تاني يا عاصم وبالمرة تختار 
شبكة تليق بندي ..اختي ..قال الاخيرة بحزن وبص لندي الي بصت في الارض وما قدرتش ترفع عينها كأنه عمله حاجه غلط ..
وخلص اليوم الغريب العجيب  واتفقوا  ..بااك 
ندي راحت الكوافير هي وملك وحسين نزل عشان يوصل دموع بعد ما حضرت ليه الغدا ..
قابل امه علي السلم : امال فين يا حسين مصروف الشهر
بتاعي ..
: معلشي يامه قضيها بالمعاش الشهر ده الورشة حالها واقف وعلي ديون لسه مسددتهاش 
: خير وست السنيورة منعت عنك المصروف ولا ايه 
: لا يامه ست السنيورة قعدت من شغلها الي مكنش عجبك ايه دلوقتي بقا عليه سكر ..
دموع كانت نزله وراه حسين وبصت لها بسخرية معاها فلوس في البنك بس مش هطلعها عشان تصرف علي امه واخواته وطبعا مقبضتش الشهر الي فات وهي قعدت 
من الشغل في نصه ..بتعه بصت لدموع بقهر ودخلت شقتها ..
حسين طلع بعصبيه ومن ساعت ما دموع سابت الشغل الدنيا باظت معاه هو كان متكول عليها في جزء كبير من المصريف تقريبا هو مكنش بيصرف اصلا وحياتهم مكنتش احسن حاجه زي ما دموع اتخيلت وديما 
عصبي واخلاقه ضيقه ومش طايق نفسه ..
وصل دموع الكوافير وشاف ملك وفتكر الي حصل الاسبوع الي فات ساعت الفاتحة وهو شايف نظرات 
عابد لملك ..بعت لها رساله : قومي خشي جواه بدل 
ما اسحلك قدام الي قعدين ..
ملك بصت لحسين وبلعت ريقها من عنيه الي بطق شرار 
مركز مع ملك وناسي مراته الي ادهم بياكلها بعنيه وسيف 
قاعد متابع كل حاجه بعيون زي الصقر ..
ملك انسحبت ببطء وحسين قام وراها بعد ما استأذن يدخل الحمام ..سيف حط الفون علي ودنه ووقف يتكلم في الفون وخرج وراه حسين الي شافه واقف مع ملك 
من جواه الاوضة وماسك دراعها بعنف : الراجل الشايب الي براه ده كان حاطط ايده علي خدك ليه ..
: م . معرفش وبعدين ايه الي انت بتعملو حد يشوفنا ابعد وجعتني 
حسين شد ايدها اكتر : تدخلي جواه ومتخرجيش لحد ما يغور من هنا بدل ما افقع لكم عنيه الزيغه انتي سمعه 
وبعدين انا بقالي اسبوع برن عليكي وببعتلك رسايل 
مش بتردي ليه ..
: مش عايزة ارد ومش عايزة اكلمك بعد الي عملته وبعدين انا عايزة احضر الخطوبة 
: وانا قووولت لا 
: المفروض اني اسمع كلامك 
: اه ده المفروض يا قلبي يلا علي جواه 
: لا مش ..
حسين قطع كلامها وهجم علي شفايفها مره تانية وكأنه بيتلكك عشان يبوسها ويعيد نفس الاحساس بس المرة دي اتجراء اكتر وضمها ليه بقوة وايده بتعصر مؤخرتها 
بشهوة وبيحسس علي كل جسمها وهو بيمص شفايفه 
وبعد وهو بيشد شفتها السفلية بين سنانه كأن مش عايز 
يسبها ..سيف صور اللي حصل بهدوء ودخل الانترية تاني ..
حسين بهمس : يلا ادخلي كده كده مش هتعرفي تطلعي بشفيفك الورمه ي صغنن ..ودخل الاوضة 
.....
حسين لما شاف ملك افتكر البوسة ولعق شفايفه وحس انه هيتجنن عليها وعايزها باي طريقه وعينه عليها 
وهي وقفه جواه الكوافير وشعرها البني مفلوت 
سايح وطويل علي ضهرها ابتسم من جملها 
ورجع الحارة وهو بيبعت لها كل يوم مش 
بترد عليه ..لازم يكلمها انهاردة 
ندي خلصت وطلعت هي وملك ودموع وكانوا قمرين وبدر منور وحسين راح خدهم بعد ما طلع العربية 
الي بيصلحها في ورشته بيستغل اي فرصة تجمعوا
مع ملك ..
ياسمين حضرت نفسها من غير نفس بس عشان خاطر ندي متزعلش ونزلت شافت تميم جاهز ومستنيها 
ابتسمت ليه بحب تميم شافها لبسه فستان 
واسع طويل زي ما طلب منها وضحك 
بفرحة وكان هاين عليه يخدها في 
حضنه بس بيحاول يصبر نفسه 
ولسه هتطلع العربية شهقت وجريت علي فارس الي وقف المكنة بتعته قدمهم وعنيها اتملت دموع 
: اخص عليك يا فارس برضو تغيب ده كلو وتقفل تليفونك ومطمنيش عليك 
فارس بهدوء : حقك عليا يا حببتي كنت مخنوق شوية ورجعت هسلم علي امي ويمكن امشي تاني سيف بعت لي رساله وقالي انه مش عارف يكدب عليها تاني ..
: لا ليه كده يا فارس بلاش تمشي تاني عشان خاطري 
وبعدين انت كنت فين كل ده 
: كنت قاعد عند واحد صاحبي 
: واحد صحبك ولا وحده صحبتك 
: لا لا صدقيني مفيش منه الكلام ده 
: واضح باءمارة الاستوري الي كنت منزلها 
: دي قديمه ونزلت بالغلط اصلا 
الفترة الي فاتت فارس كان قاعد في شقته محدش يعرف عنها حاجه ومكنش حابب يعرف حد كان عايز 
يقعد لوحدو..
: المهم رايحة فين كده يا قمر ..
ياسمين بتوتر : ده ده اممم يعني 
: ايه يا ياسمين في ايه رايحة فين بقولك ..وبص لتميم بشك 
تميم فهم نظراته ومحبش يفهمهم غلط : رايحة خطوبة ندي ..
فارس بخوف : ندي مين 
: ندي يا فارس خطوبتها هي وعاصم زيدان 
تميم حب يضربو بالحقيقه عشان الهروب مش حل ..
فارس دمعة نزلت من عينه مسحها بضهر ايده بعنف وخلع سلسلته لفها علي ايده وطلع بسرعه بالمكنه ..
ياسمين بصت لتميم بحزن وطلعت تليفونها بسرعة ورنت علي سيف : الحقني يا سيف فارس رجع وعرف ان انهاردة خطوبت ندي وطلع بسرعة الحقة يا سيف 
احسن يعمل حااجه ..وووو
فارس طلع علي الحارة وهو جواه نار هتحرق الاخضر واليابس وهو فعلا ناوي يولع لها في الخطوبة بلي فيها 
وقلبها سواد علي الكل ..
سيف نزل يجري بسرعة وهو بيقفل القميص بتاعه و وقف يستناه في مدخل الحارة ..
فارس دخل الحارة وصوت المكنة سبقاه سيف وقف في نص الشارع وفارس نزل من علي الغالية الي رماها في الارض بدون اهتمام وكمل طريقة وسيف اعترضة 
سيف ببرود : علي فين 
فارس بغضب : هولع لها في الليلة بلي فيها اوعي من وشي يا سيف ..
سيف بهدوء : ارجع مكان ما كنت يا فارس مضحكش الاوساخ علينا 
: اوعة من وشي يا سيف الساعه دي انا مش طايق نفسي ينعل ك* ام اي حد انا مفيش مخلوق خلقه 
ربنا فارق معاية دلوقتي ..
سيف اتعصب : انا بتعمل ده كلو ليه خلي عندك كرامه دي معناها مش عايزاك بالبونت العريض ايه عايزها تحبك بالعافيه ..
فارس بوجع : ندي بتحبني يا سيف هيا بس عملت كده عشان اخر مرة زعلتها يا سيف ندي لو بقت لغيري انا همووت ابعد عني ..
علي اول الحارة حسين وقف العربية ونزلت ندي ودموع وملك جت تنزل دور العربية : ملك عايزة تشتري طلب هوصلها وهرجع العربية مكانها وجبها واجاي ..وطلع من غير ما يستني رد حد ..
ندي دخلت الحارة مع دموع وشافت مكنة فارس الي في الارض وهزت دماغها بالرفض وبلعت ريقها بخوف 
سيف اول ما شفهم جاين عليه حضن فارس بكل قوته 
فارس شفها وبصوت عالي : نددي لو عملتيها هندمكك انتي بتعتي يا ندي علي الحرام من ديني ما هحلككك 
اووووعه يا سيف ..كان بيتحرك بكل قوته بس سيف حكم قبضته عليه ..
ندي كملت طريقها وهي رفعه رسها بكبرياء ولا كأنها شفته ..سيف بعد عنه ونزل علي وشه بالقلم ودموع 
شهقت وحطت ايدها علي بوقها ..
: خليك راجل بقا مرة في حياتك عجبك الي انت عملته ده 
: انا بكرهك يا سيف بكرهك 
دموع جريت علية ومسكت ايده وهي قلبها محروق عليه : اهدي يا فارس عشان خطري اهدي يا حبيبي 
فارس بص ليها بحزن ودمعه نزلت من عينه : صحبتك قهرتني يا دموع 
دموع قلبها وجعها وجهشت في البكي ومسحت دمعته : بلاش عشان خطري تعمل في نفسك كده يا فارس 
فارس اومأ وهو بيضحك بسخرية وبص لسيف بقهر وخد مكنته وطلع من الحارة 
دموع مسحت دموعها : الحقو ونبي بلاش تسيبه وهو كده عشان خطري 
سيف بص ليها بحزن : امسحي دموعك اكيد مش هسيبه 
: انت بارد كده ليه زمانه مبعدش كتير وانت واقف تتفرج 
: ايه هتكوني احن علي اخوية مني يعني انا حطيت له خاتم في جيبه فيه جي بي اس متوصله بتليفوني يوصل 
المكان الي هو رايحو وانا هطلع وراه ريحي انتي بقا 
متعمليش فيها الحنينع روحي دوري علي جوزك يلا ...
: انت بتتكلم كده ليه انا اصلا غلطانه اني وقفه مع واحد زيك..
دموع مشيت من قدامه وسيف لف وراها وبصوت عالي : والله ما في حد غلطان هنا وابن كلب غيري يو ما فكرت انزل من فرنسا ورجع هنا ينعل اليوم الي جيت فيه علي ملعون ابو الحب علي ملعون الدنيا كلها بلي فيهااا
وجاي يطلع شقته شاف بيري نزله من العربية هي وادهم وعاصم وعابد بص لهم بقرف وطلع شقته كمل لبس وخد الفون والسجاير والمفاتيح وراح وراه فارس ..
نزل سيف وقابل ياسمين وتميم : ايه يا سيف فين فارس 
: رجعته مكان ما جيه كان عايز يعمل شوشرة وانا منعته 
: طب هو كويس 
: هيكون كويس يا حببتي متقلقيش ..تميم نص ساعه وروحها من لعب العيال الي بيحصل ده 
: تمام انت رايح فين 
: رايح وراه 
: اجي معاك طيب 
: لا خليك مع ياسمين سلام ..
وصل عاصم ولبس ندي الشبكة الي اضطر يجيبها اصليه بسبب سيف وكان تمنها غالي جدا ..
ندي كانت بتبتسم من غير نفس وهي بتعيط من جواها وصوت فارس المقهور بيرن في ودانها دموع كانت قعده علي جمب وبتبص ليها بحزن ..وملك وحسين لسه مرجعوش ..
: انت عايز ايه مني 
: عايز اتكلم معاكي شوية 
: وانا مش عايزة يا حسين 
: بتتهربي مني ليه طيب 
: عشان الي انت بتعملو كل ما تشوفني ده غلط 
حسين قرب منها وبخفوت : بعمل ايه 
ملك رجعت لوراه بتوتر وحولت تفتح الباب : افتح الباب ده انا عايزة ارجع زمان الناس وصلت 
: وانا مش عايزك تحضري عشان الراجل ابن الكلب الي مش بينزل عينه من عليكي 
: وانت مالك انت 
: معرفش بس مش حابب انه يشوفك 
: متعرفش طب ابعد عني لو سمحت بقا وسبني في حالي 
حسين بضحكه : ايه الصغير اتقمص ولا ايه 
: يا حسين مينفعش الي انت بتعمله ده وبعدين انت جوز صحبتي لا ده اختي الكبيرة ..
: دموع مش بتحبني ي ملك ولا افرق معاها ..
: طب وانت بتحبها ولا لا 
: مبقتش عارف 
: اممم طيب 
: طب وانتي 
: انا ايه 
: بتحبيني 
: اه بحبك بس زي اخوية 
: اخوكيي ..طب اخوكي محتاج حب وحنان ممكن حضن 
: لا طبعا وحترم نفسك وروحني 
: مش هتروحي ومش هفتح العربية انشالله نقعد للصبح 
: والمطلوب 
: تيجي في حضني 
: لا يبقا خلينا قعدين احله ده حتي الهدوء حلو والجو احله 
: انتي بتشغلي دماغك يا كوكو 
: لا ادخل في حضن جوز اختي 
: خلصانه خلينا قعدين ده انا نفسي اقعد معاكي الي باقي من عمري يا صغنن 
ملك قلبها دق وحولت تجمد قلبها عشان متسلمش ليه ولمحولاته ..
سيف نزل ركب عربيته وطلع المكان المتحدد في الجي بي اس علي تليفونه وصل قدام عمارة في التجمع طلع ووصل قدام شقت فارس وخبط علي الباب 
فارس رجع من الحارة وطلع شقته وقعد يشرب ودموعه نزله بوجع راح لحد عندها وهي تجهلته بكل برود ..
سمع باب الشقه بيخبط كان هيطنش بس الي علي الباب كان مصمم وبيرن الجرس بستمرار 
قام بنرفزة وفتح وشاف سيف : خير عايز ايه 
سيف بتهكم : لا والله مها عرفت تربي ..ودخل الشقة وشاف قزازة الوسكي والكاس علي التربيزة وعارف انه كان بيشرب ..
وبص لفارس وهو بيشاور علي التربيزة : لو فاكر ان ده حل تبقا عبيط كان غيرك اشطر ..
فارس بسخرية : اه مانا عارف مقضيها شرب ي عيني وفي الاخر الكاسين بيطيرو اول ما تسمع صوتها وهي 
في حضن جوزها ..
سيف رفع عيونه بغضب : فاااارس مش معني اني صاحبتك يعنيي تتعدي حدودك معايه فوووق انا لو اتجوزت وانا قدك كان زمان معايه شحط طولك ..
: لو انت جاي هنا عشان تفوقني احب اقولك انا مش هفوق لاني مش هقدر اعمل ولا استحمل الي انت بتستحمله مش هقدر اشوفها مع راجل غيري وقف 
اتفرج يا سيف مش هقدر ..
قال كلامها وهو بيشد شعرة وقعد مكانه بنهيار سيف قعد جمبيه وخد نفس طويل وربت علي رجله : هترجعلك صدقني ..
: خلصت يا سيف لبست دبلت غيري وصباح صباح وافقت كده بكل سهولة 
: لا مكنتش موافقه وكانت بترن عليك كل يوم بس انت كنت مختفي وندي كانت مصممه ..
: بنت ميتين الكلب ده انا هولع في امها لا امها حببتي 
صبوحة في صفي صح يا سيف ..قال الاخير بستعطاف 
: صح يا قلب سيف اهدي وكل حاجه هتتحل ..وخده في حضنه وطلع الخاتم من جيبه براحه 
: ايه يا برو انت بتقلبني ولا ايه 
سيف ضحك : لا بدورلك علي منديل عشان تمسح بيه دموعك يا قلبي هخهههخهه
فارس زقه :  ده انت راجل ثقيل اوعه انا اصلا مش طايقك يا ام العروسة ..
: ماشي يا فارس هعديهالك ..خد الخاتم ده البسه 
: خاتم مين ده 
: الخاتم ده غالي علي اووي جبهولي  يوسف الله يرحمة لما فتحت اول معرض ليا ودلوقتي عايزو يكون معاك 
فارس خد الخاتم وبص ليه بإعجاب : متأكد انك عايز تديني الخاتم ده يا سيف 
: اكيد يا فارس 
فارس حضنه : انا بحبك اوي يا سيف والكلام الي قولته ده كان غصب عني صدقني انا كنت مقهور بس ده لسه 
ميمنعش اني شيفك ام العروسة ..
سيف اتعدل وضربة بالبنيه في صدره : يلا ياض يا خو* من هنا 
وخد الكاس وقعد يشرب بعد ما ولع سجارة 
: اشرب اشرب محدش واخد منها حاجه يا بروو انت كنت صعبان عليا بس دلوقتي مش عارف اصعب 
علي نفسي ولا عليك هههههههععهههه عملوها فينا 
بنات العشوئيات يا دين امييي هموووت 
: دموع سابت الشغل ..قالها سيف بهدوء 
فارس اتعدل : بتهزر طب ده ليه دموع بتحب شغلها اوي هو ابو لهب السبب 
: لا ابو لهب بيجدد مرهقته دلوقتي مش فاضي لدموع انا السبب 
: انت السبب ازاي معلش ...سيف حكالو الي حصل وهو بيضحك بحسرة 
فارس مسح وشه : انا دلوقتي عرفت انا طالع غشيم لمين ..ده احنا بوظنا الدنيا خالص ده انا قولتلها انا 
رمرمت لما عرفتك ..سيف ضحك علي اخرو 
: اضحك يا خويا اضحك علي خيبتنا بقولك تيجي ننساهم 
: ازاي يا عم الرمرام 
: نقضيها ونعيش حايتنا بالطول والعرض ونبدأ من دلوقتي هبعت اجيب اتنين اعرفهم ونقضي سهرة 
صباحي وتنين ليه ده بيري نفسها 
: مش بقولك رمرام بيري مين دي حمام عمومي يا فارس لو دخلته فيها هتخرج من غيرة 
فارس بضحكه : ليه بتاعها فيه حمم بركانية ههههههععههه الله يحرقك ..
: والله مش مصدقني كان نفسي تشوف منظرها وهي قعده بتتمحن قدام جوز قمر راح رقعها وحده قصفت جبهتها وهي صباح بتقولها يطلع ايه بيري ده قالها 
مرهم بواسير يا حماتي وراح مغني ليها بالبيري طهريها 
ادهنيها ونضفيها ..
فارس كان قاعد يضحك علي اخرو وهو مش مصدق : احلف 
سيف ضحك علي ضحكته : والله وبعدين دي اسمها بهيرة ياعم ده لوحدة يخليه ميوقفش عليها اصلا 
فارس بصدمة : وحيات امك اسمها بهيرة اخخخخ هموووت هههههههه ده انا هزل امها ..انت عرفت من فين 
: وهي سكرانه في شرم حكت لي عن اكبر عقده في حياتها الاسم الي اخترته جدتها وبعد ما غيرت اسمها 
جدتها برضو في كل تجمع او مناسبه تقولها بهيرة وتخليها ضحكه لكل الموجودين عيلة تفهه فكك 
من السيرة الخرا دي بقا ..
: بتحب انت الدموع 
: انا عاشق الدموع وصحبتهم اول مره شفتها كانت بتعيط فكرت الشقة اتسكنت بس كان في طفلة في الشقة الي قصادي هي الي بتبكي ومن ساعتها وانا 
انتهيت واخر مره شوفتها برضو كانت بتعيط نفسي 
دموعها متنزلش تاني نفسي اكون سبب سعادتها 
ومتكونش اسم علي مسمه نفسي في حضنها 
اوي يا فارس وبلمسه من ايدها تنسيني 
كل المر الي شفته في حياتي بس انا 
حظي طبعا دكر وده اكيد مش هيحصل 
فا يلا بينا بقا نروح ..وحط الكاس وقام وقف 
: لا مع نفسك انت ..انت انهاردة خزان احزان وانا مش ناقص كمان عايز اكون لوحدي شوية ..
: فارس مش عايز اي تهور 
: اكيد يا برو انا هنام اصلا 
: ابقا تعاله الشركة بقا اسبت لها انك مكنتش جاي عشانها 
عايزك تبهرني ..وضحك هو وفارس وسلم عليه ومشي ..
سيف نزل وفارس حط ايده علي وشه ونزلت دموعه بحسرة : ايه يا فارس انت هتخيل ولا ايه بتعيط عشان 
وحده فوق مش بت الي تخليك تعمل في نفسك كده ..
وفتكر شكل ندي في الفستان الي كانت لبساه وقلبه وجعه زمنهم قعدين مع بعض دلوقتي ماسك ايدها او يمكن حضنها باسها ولا لسه قالها يا حببتي بص في 
عيونها الجريئة لمس حببته زي ما هو لمسها ..والف قصه وقصه ودمغة عماله تودي وتجيب ..وراح وقف مره وحده : لا مانا مش هسيب نفسي لدماغي حدالله 
هنزل اخطفها وقتل ميتين امه ..
ودخل اوضته طلع سجارة حشيش وقعد يدخن ومسك الفون يقلب فيه وشاف صورهم مع بعض في حالات 
الواتس ..وبكل جنون فتح الفيديو بتاعهم وبعت لندي 
حته وهما بيبوسه بعض بجنون وكتب اوعي تفكري 
الي حصل هينسيني اليوم ده وقولت بالمرة نحتفل 
انا وانتي ايه رايك ناخد رأي العريس ..
وقفل الشات وتصل بوحدة تيجي ليه ..
ندي كانت قاعدة طول الخطوبة متكدرة ومش فرحانة العريس المناسب طلع مش مناسب لقلبها الي اول ما شاف فارس كان هيتخلع عليه ويطلع من ضلوعها 
ويترمي في حضنه شكلو وهو منهار نغص فرحتها 
ومهما عاصم عمل او حاول يتكلم معاها ويضحكها 
كانت مش معاه اصلا ..اتصورو ورقصو وعملت 
كل حاجه وهي سرحانه ومش في طبيعتها 
كانت عايزة تقوم تطردهم وتنهي كل حاجه بس نظرات امها منعتها الي كانت بتبص ليها بتحدي وكأنها بتقول لها ده مش اختيارك اشربيي بقا ..الخطوبة خلصت والمعازيم مشيت وعاصم فضل وكل ما يحاول يقرب منها تصده سمعت صوت اشعار مسكت الفون ولقته 
من فارس وقفت مره وحده : عن اذنك يا عاصم 
انا تعبانه وعايزة انام اليوم كان طويل ..
عاصم جز علي اسنانه : ولا يهمك يا قلبي بس اكيد هنخرج مع بعض بكرة 
: اه اكيد تصبح علي خير 
عاصم قرب منها وباسها من خدها ده وده ببطء بوسه لزجه وهو بيمتص خدودها بين شفيفه براحة ..
ندي رجعت لوراه : عاصم بلاش حركاتك دي ..
عاصم اتنرفز : اوكي يا ندي سلام ..ومشي ..
ندي دخلت اوضتها وهي بتمسح خدودها بقرف وفتحت الرسايل ضغطت علي الفيديو عشان يحمل وهي متوترة من مضمون الرساله ..الفيديو حمل و اول ما فتحته شهقت بعنف وهي شايفه فارس شايلها في حضنه 
مش بيبوسها لا ده بياكل شفايفها والمشكلها 
انها كانت بتبدله بكل جنون ومندمجه معاه 
ندي وقفت بغضب بسبب الاحساس الي روضها اول ما شافت منظرهم مع بعض وتصلت بفارس لقت فونه مقفول ..بعتت له رساله صوتيه وهي مش قدرة 
تتحكم في اعصبها ولا تكتب : انت يا زفت امسح 
القرف ده والا وديني يا فارس اكون دخله فيك 
السجن فعلا مكدبتش لما قولت عنك عيل عشان 
دي مش تصرفات رجاله وانا الصبح رايحه لاخوك 
الكبير يا حيواان ..
فارس وصلت ليه رساله فتحها وسمع صوتها وضحك بصوت عالي وكان تاثير الحشيش اشتغل خلع هدومه 
كلها ووقف قدام المرايه وتصور عريان وهو موقف 
صباعه الي في النص ومخرج لسانه ورجولته منتصبه 
وبعت فويس : كان نفسي ارد عليكي بس ملقتش انسب من كده رد حاجه كده مناسبه للي بيحصل عشان الكلام الي هيطلع بيجرح ده بيداوي  ...معاكي تلت حاجات شوفي ايه الي ينسبك وحطيه في طيبة قلبك وبالشفي يا طنط ارڤوار يا مزة هعههههههععههععههه
ندي سمعت الريكورد وكانت مش فاهمه ايه التلت حاجات وضغطة علي تحميل الصورة وهي مش مطمنه
وفتحت عنيها بصدمة وصوتت بصوت عالي ..
: ايه يا بت في ايه لسه بدري علي الصرخه دي ي روح امك
: ها لا مفيش حاجه يا ماما متخديش في بالك روحي نامي انتي ..ملك جت ولا لسه 
وقعدت وهي بتمسح وشها بتوتر وبتاخد نفسها بالعافية 
مش مستوعبة انه عمل كده او انها شافته عريان وفتكرت حجمه وبلعة ريقها  : انا بفكر مقولش عليه عيل 
تاني لانها فعلا بتقلل من حجمه قصدي من حقه احيييه هو انا بفكر في ايه الله يحرقك يا فارس الله يلعن اليوم الي شوفتك فيه الله عاااااااااااا ..وصوتت وهي كتمه وشها في المخده وبتشد في شعرها ..
الباب خبط عند فارس لبس البوكسر وطلع فتح الباب شاف البنت الي اتصل عليها ..
: فارس حبيبي انت وحشني اوي بقالك كتير مكلمتنيش ليه يا وحش ..
فارس سحبها من شعرها : تعالي يا روح امك لا وقت للمحن ده ..
وشالها دخل بيها الاوضة بعد ما قفل الباب وراه ..
سيف بعد ما نزل من عند فارس قعد يلف بالعربية بعد كده روح شقته قلع هدومه وفضل بالبنطلون بس ولع سجارة وفتح الفون يشوف فارس نزل ولا لا 
ولقة العلامه علي الخريطة في مكانها بس بتتحرك بشكل مريب لفوق وتحت بسرعه ..وضحك بصوت عالي : عملتها يا بن مها ..
وتصل علي فارس علي الواتس اب ..فارس اتعدل فكرها ندي مسك الفون وشخر بصوت عالي : احا يا برو انت ورايه ورايه ده من ساعتها محبوسين بسببك همووت بلبني يا سيف 
ورد علي الفون : الو يا بروو ايه وحشتك 
: انت بتعمل ايه ياض يا عر* وبتنهج ليه 
: بلعب ضغط يا برو تيجي تلعب معايه جواية كبت عايز اخرجو 
: طب اهمد هاا صحتك يا حبيبي كفاية رمرمه 
: ده انا بموت فيها عقبالك بدل ما ..ولا قولك بلاش خليك بلبنك سلام ..
سيف قفل معاه بعد ما شتمه وتعدل اول ما شاف حسين داخل الحارة ومعاه ملك ..
دموع روحت من عند ندي وكانت حسه بصداع فظيع جت ترن علي حسين يجيب لها مسكن ملقتش الفون : شكلي نسيته عند ندي ..ولحظت دلوقتي ان حسين وملك مرجعوش طول الخطوبة وقلقت خدت شالها 
لفته علي جسمها ولبست شبشبها ونزلت تجيب 
الفون من عند ندي وتشوف ملك رجعت ولا لا ..
سيف خبط علي وشه اول ما شاف دموع وفضل واقف في مكانه وهو متابع وعايز يعرف ايه الي ممكن يحصل 
ملك فضلت قعده مع حسين في العربية المقفولة ووقفه في مكان هادي وكل ما الفون يرن تكنسل وتفضل تتحايل عليه يروحها ..وحسين كان مستفز وبارد 
ملك بعصبيه : انت عايز توصل لايه بالظبط اللي في دماغك مش هيحصل ومش هعمل كده بمزاجي ابدا انا ممكن اكون معجبه بيك بس مش هخون دموع ابدا روحني الله يخليك وخرجني من دماغك انت واحد متجوز وانا كنت غلطانه اصلا من الاول لما كلمتك بس كان غصب عني انا حبيتك من كلامها عنك قد ايه انت كنت معاها وسندها ودايما بتحط لك مبرر وكنت بالنسبه لها البطل اللي خرجها من اللي كانت فيه انا ما اعرفش ده حقيقي ولا لا بس اللي اعرفه من معاملتك معايا وكلامك معايا وكلامها عليك انك غير الحيوان اللي كنت متجوزاه انا كنت مذلوله وعايشه زي الكلبه انا انا مش عارفه اقول لك ايه بس دموع ما تستاهلش مننا كده وانا زي ما اتمنيتك هنساك كل واحده ليها بطل احلامها الفارس بتاعها وانا اخذت بطل واحده غيري وتخيلت نفسي مكانها قلت يا ريت تكون انت معايا مش مع دموع استكترتك عليها شفت الحقد والقرف بس لا والله انا كان نفسي اعيش اللي عاشته احب واتحب واعيش مع شاب قريب من سني مش عجوز قذر انا لما اتمنيت اتمنيت الشخص الغلط عشان خاطري روحني بقى...
حسين دور العربية من سكات وحس قد ايه انه كان حقير لما استغلها وحس نفسه قليل قدام دموع 
الي بتحليه ومش بتجيب سرته بالغلط ابدا قدام 
اي حد وهو اصلا فيه كل العبر وكان بيستغل 
اقل فرصة عشان يقلل منها قدام الكل ..
وصل العربية مكانها ونزل هو وملك : هوصلك بس لحد البيت الوقت اتأخر ..
ملك اومأت بهدوء وهي بصه في الارض لحد ما وصل بيها في مدخل البيت 
: ملك ..قالها حسين لما جت تطلع ..حقك عليا سامحيني 
: لا عادي يا استاذ حسين هتعبر الي انت عملته ده محصلش ..
: طب هتقوليلهم ايه فوق 
: هقولهم العربية عطلت بينا ومعرفناش نطلع منها غير لما جيه حد فتحها هعمل ايه لازم اكدب ..
: حقك عليا والله انا مكنتش عارف دماغي فين لم عملت كده 
: عادي بقا تصبح علي خير ..وقرب منها بخفوت ..ملك
هحضنك بس لاخر مره انا مش عارف مالي يس حاسس 
اني عايز احضنك حضن واحد بس مش هعمل حاجه 
تاني .. وقرب حضنها ملك انهارت في البكي وهي بتتشبث فيه وتدفن وشها في صدره وحزينه علي 
حالها ..
دموع قربة من مدخل البيت وسمعت صوت قربة بهدوء 
وشافت حسين حاضن ملك : بس عشان خطري خلاص يا حبيبي اهدي يا كوكو بقا ..قال الاخيرة بضحكه وصوت حنين ورفع وشها بين كفوفة : خلصنا اهدي 
وقرب باس دماغها وبهمس : هتوحشيني ..
دموع مقدرتش تشوف ولا تسمع اكتر من كده وجريت علي شقتها وهي دموعها نزله ..
: حسين احنا قولنا ايه خلاص ابعد 
: حاضر تصبحي علي خير 
: وانت من اهل ... وملحقتش تكمل كان حسين قرب بسرعه وخد شفايفها تاني ..
دموع روحت وهي بتحاول تمسك اعصبها لم شافت طريقته مع ملك حنيته وعنيه وطريقة كلامه لو كان ده معاها مكنش حصل لها الي حصل كله  ..الي اتمنته فيه لقته بس لوحدة غيرها وهي لقته بس مع واحد غيرة وطلعت براحه وهي سنده  علي  السلم ودموعها نزله 
سيف شفها وهي رجعه وحطه ايدها علي بوقها وبتعيط وجري فتح الباب واول ما شفها : انتي كويسه 
دموع رفعت عينها ودموعها نزلت اكتر وهزت دماغها بالرفض 
سيف اتوتر ومش عارف يعمل ايه : طب اسعدك ازاي اقدر اعملك حاجه 
: اه عايزة اسبرين 
: افنددم 
دموع رفعت راسها ومسحت وشها : عندي صداع عايزة اسبرين 
سيف اومأ ودخل يجيب لها ودموع وقفت تفكر انه مش من حقها تزعل او تضايق هو مختلفش عنها كتير 
بس انا مش خاينه انا معملتش زيه ..بس قلبك خانك وخانه ..
سيف طلع لها بالمسكن دموع خدته وبصت ليه بحقد : انت السبب انت السبب انا مش مسمحاك ...
: مااالك يا مرا في ايه ..قالها سيف بخشونه لم شاف نظراتها الي كلها قرف وفي سره ..جوزها بيخونها وانا 
السبب احا ..دي اتجننت شكلها 
دموع : وربنا انت السبب في الي بيحصل معايه من ساعتك ما شوفتك اول مره وانا حياتي باظت 
قال سيلفر قال ..سيلفر ببيقول مراه ويشتم 
ويضرب ويطلع اصوات غريبه ..
سيف بسخرية : اه شوفتي وبيطير في الجو كمان يختي يلا يا بت امشيي من هنا بدل ما ازعلك ولعلمك اول مره شوفتك فيها مكنتش ساعت الكيك لا قبلها بيوم وكنتي بتعيطي ومضروبة وطالع عين اهلك وبصيتي نحيت الشباك  ... وهوووووب الحمرة وقعت تصبحي علي خير يا قطتي ..ودخل وهو بيضحك بسخرية 
دموع بخفوت : الحمرة وقعت وبصيت نحيت الشباك وكنت مضروبة قبل ما اشوفه بيوم  .ولطمت علي وشها 
ينهاار اسووود الحمرة وقعت دي الفوطه الفوووطه يا مصبتييي شفني كان واقف كان واقف ي نهار اسود ومنيل شفني الحيوان السافل ..ودخلت شقتها 
سيف دخل وكان سامع كلامها مع نفسها  : حقك عليا كان لازم الهيكي وشغلك بحاجه تانيه غير الي شوفتيه 
بس ده مينكرش اني فرحان فيكي ..
ودخل اوضته وهو سرحان فيها ..هممم وايه الجديد🤗
ملك طلعت علي فوق وهي خايفه حسين كل ما يشوفها يتجرا عليها اكتر واول ما دخلت من الباب لقت القلم نازل على وشها وصباح جرتها من شعرها ودخلت بيها الاوضه 
ملك صوتت بخوف :  والله يا خالتي انا تاخرت غصب عني طب اسمعيني طيب 
صباح بغضب :  انت تخرسي خالص يا مقصوفه الرقبه احنا مش خاينين ولا قولالات اصلا عشان تخوني الست اللي دخلتك بيتها وانت عينك على جوزها يا وسخه
: انت بتقولي ايه يا خالتي 
: انا خليت ندى قبل ما تدخل اوضتها ترن عليكي وبدل ما تقفلي في وشي زي كل مره فتحتي بالغلط وسمعت كل حاجه يا كلبه مش معنى انك اتظلمتي يبقى تظلمي غيرك ودموع امنتك وفتحت لك قلبها قبل بيتها وانت تردي المعروف كده يا سافله انا جبتك عندي عشان شفتك مظلومه مع امك الخايبه وابوك الكلب الراجل العره بس شكلي هرجعك ليهم تاني.
ملك قعدت تلطم على وشها وهي بتعيط واول ما صباح قالت هتروحها جريت عليها وقعدت تبوس ايدها وهي بتعيط بحرقه : والنبي يا خالتي بلاش ابوس ايدك ابوس ايدك والنبي استري عليا الله يستر عليك والله غصب عني والله ما كنت عايزة ده كلو يحصل ونبي يا خالتي سامحيني عشان خاطري 
صباح بصت لها بحزن : الي اسمه حسين الكلب ده لو عرفت انه كلمك تاني هقطع خبرك يا ملك مش هرحمك 
انتي سمعاااه..
: سمعه والله سمعه والله انا اصلا مكنتش هكلمه تاني عشان خاطر دموع والله صدقيني ..
حسين روح وهو سرحان في ملك وكلامها وشاف دموع قعده في الصاله وهي بتكلم نفسها واول ما شفته وقفت 
: كنت فين ده كلو يا حسين 
: ابدا العربية عطلت مني ..
: اممم قولتلي طييب
: دموع انتي لسه بتحبيني 
دموع بحزن : السؤال هنا هو انت لسه بتحبني اصلا ولا عمرك حبتني اصلا يا حسين ..
حسين فضل ساكت ومردتش ودموع ابتسمت بخيبة ودخلت اوضت الاطفال ..هو ده الي ضحت عشانه بشغلها عشان متحسش في يوم انها خانته حتي 
في افكارها هو ده الي كان عامل اراجوز عشان 
يرجعها لما طلبت الطلاق ..يارتها كانت اطلقت في 
يومها مكنش ده كلو حصل ...هي زعلانه من ملك 
بس العتب كله علي جوزها الكبير العاقل واي 
وحده في مكانه اتعملت بالطريقة دي من بعد 
الي شفته اكيد هتقع وممكن تسلم ..وفضلت 
طول الليل تتقلب ومش جاي لها نوم 
تني يوم في الشركة ندي كانت وقفه مع عاصم وبيوزعه شكولاته بمناسبة خطوبتهم ووقفين يضحكوا مع باقي الموظفين ..دخل فارس وهو لابس كاچول وحاطت الايربودز ومصاصه في بوقه وماشي يغني ويتحرك 
مع الاغنيه ..: طب هق دي حببتك مش بتقول لا 
ودخل وسط اللمه : ايه ده انتو بتوزعه لحمه في شركت بابا ولا ايه هههههههه..وشاف عاصم واقف وحاطت ايده علي وسط ندي وضحكته اختفت ..
عاصم بشماته : ايه ده فارس فينك مختفي مجتش الخطوبة ليه امبارح 
فارس بخفوت من بين اسنانه : انا لو جيت كنت ولعت فيك انت شخصيآ..: تتعوض يا باشا في الليلة الكبيرة هقعدك عليه وزفك 
عاصم ببرود : هو ايه ده 
: المتوسيكل بتاعي يا غالي هو كده كده العروسة قعدت عليه قبليك 
غاصم بص لندي برفعة حاجب ورجع بص لفارس : المتوسيكل ..
: ايوة طبعا اومال انت فهمت غير كده حتي شوف ..
ندي بلعة ريقها وبطنها مغصت مكنتش متخيله ان فارس هيفضحها ..
بس فارس طبعا محدش يتوقعه وفرج عاصم صورها يوم الحفله لما كانت ركبة علي المكنة بتاعته 
عاصم ببرود : اه لذيذة اوي في كل حالاتك يا عيوني 
وباس ندي من خدها وهو بيضمها ليه اكتر ..
فارس عض علي شفته وهو عيونه في عيون ندي ورفع كف ايده بغل ..
: خلصت الحفلة يلا كلو علي شغله انتي وانت وراية علي المكتب عايزكم ..
قالها سيف وشاور علي ندي وفارس ودخل مكتبة 
عاصم دخل مكتب ادهم بعصبيه : انا العر* يقولي هقعدك عليه ويقولي العروسة قعدت قبليك الخو* ابو شفايف حمرة ..
ادهم ببرود : انا مش عارف ايه القرف الي دخلتنا فيه ده مش هنخلص من لعب العيال ده بقا ..
: لا مش هنخلص ويا انا يا هو مهي بتقعد اهي عمله عليا طهره ليه 
: عاصم ركز في شغلنا عايزين نستفاد بكبر قدر من وراه شركات الالفي فكك من المهزله دي وياريت تنهيه في اقرب وقت احنا مش فاضين ..
في مكتب سيف دخل فارس قعد بكل برود وندي دخلت ووشها احمر من العصبية 
: المشاكل الي بينكم يا ريت تخلوها برا الشركه 
: والله اخوك هو الي بيخلط بين حياته والشغل مش قادر يتقبل يا عيني الرفض واني مستحيل ارتبط بعيل زيه 
اتجرحت كرامته ومن امبارح يهدد وجاي يقول لعاصم 
كلام وسخ زيه ..
سيف بص لندي بقوة : لسانك ..بيهدد فيكي ازاي يعني 
: الباشا كان بيصور الي حصل فوق السطح يوم ما شربنا الزفت وكنا في وضع مش تمام وعلي فكرة انت ودموع ظهرتو في الفيديو ده ..
فارس ضحك بسخرية : بتسخنيه عليا يعني اخاف انا بقا 
سيف وقف وضرب المكتب بغضب : الكلام ده صح هي دي الامانه هنلعب باعراض الناس انت هتخيييب ولا ايه 
ندي بشماته : ومش كده بس المحترم بعتلي صورته امبارح وهو عريان بكل بجاحه 
سيف بص لفارس بقرف : مبسووط 
فارس بص لندي بقهر ومقدرش يرد علي سيف 
سيف خد نفس : خلاص يا ندي روحي شوفي شغلك وانا هتفاهم معاه ..
ندي بعصبيه : انا مش خارجه غير لما يمسح الفيديو ده قدامي 
فارس وقف : ده عندها مش ماسح فيديوهات والي عندك اعمليه ..
سيف لف عليه بغضب وضربه بالقلم ندي صوتت وحطت ايدها علي وشها وفارس بص لسيف بسخرية وساب المكتب ومشي من الشركه كلها 
سيف مسح وشه بقهر وبص لندي بعتاب ندي مقدرتش تقول حاجه وطلعت من المكتب بهدوء وقلبها وجعها ..
فارس وهو خارج قابل بيري : ايه ده بهيرة هانم صدقي ليكي وحشه 
بهيرة بصت حوليها لقت الموظفين بيبصوا عليهم بسبب صوت فارس العالي وبغيظ: فارس متهزرش
: اهزر ليه يا قلبي هو مش انت اسمك بهيرة برضو يلا يا جماعه عيد ميلاد بيري الاسبوع الجاي كلينا مع بعضينا هابي برز داي بهيرة  
سيف سمع صوت دوشه وضحك عالي طلع براه واول ما خرج بهيرة جريت عليه بعصبيه : سيف خلي فارس يحترم نفسه ..
: عمل ايه 
: هكون عملت ايه يا بهيرة يعني اله مش بحتفل بعيد ميلادك ..وسابهم ومشي 
سيف حاول يكتم ضحكته بجد بقا مش فاهم البني ادم ده بجد كارثة متنقلة لسه مضروب جواه وطالع يفش غله في بهيرة برا ..
: معلشي يا بهيرة متزعليش ..الموظفين انفرجو من الضحك 
بهيرة بصت لسيف بغضب ونار بتخرج من عنيها وهي بتستحلف لهم ..
فارس خرج وفضل يلف بالمكنه وهو مش عارف يروح فين ولا يعمل ايه عشان ينسى اللي حاسس بيه منظرها وهي جنبه... سيف واللي عمله كان مضغوط وروح شقته وقرر يحتفل على مزاجه وينسى سكر وشرب وبنات وفضل على الحال ده اسبوع 
دموع كانت مختصره حسين بشكل مريب بعد ما لاول مره من ساعه جوازهم قلبت في تليفونه وهو نايم وقرأت من اول ما كلم ملك لحد ما بعت لها رسايل وكانت ما بتردش عليه وفهمت هو كلمها ليه من الاساس وعرفت هو عرف ميعاد ومكان الحفله من فين وازاي الاستغلال اتحول معاه لحب على ما تظن ...
ندى طول الاسبوع بتتهرب من عاصم وكل شويه تلاقي نفسها فاتحها الفيديو بتاعها هي وفارس وبعدين تأنب نفسها وتنام 
ملك طول الاسبوع ده بتعاني من اشتياقها لحسين بس بتحاول وبتمنع نفسها على قد ما تقدر حتى البلكونه مش بتطلعها ودروسها مش بتروحهم ...
يوم الجمعه الساعه 8:00 الصبح كانت دموع لسه صاحيه ما نامتش وهي طول الليل بتفكر واتعدلت مره واحده من على السرير ومسكت تليفونها وهي واخده القرار اتصلت بملك اللي كانت سهرانه لحد الفجر بتقلب في الشات بتاعها هي وحسين وبتعيط ونامت بسبب الصداع وصحيت على صوت التليفون بيرن وبعيون وارمه مش قادره تفتحها وصوت مجروح باين عليه اثر الحزن من الكلام اللي بتقطمها بيه صباح 
ومن الفراق : الو
دموع بلعة ريقها : معلشي يا ملك صحيتك بس كنت عايزاكي في موضوع مهم ..
ملك اتعدلت بسرعه بخوف : دموووع خير 
: بصي يا ملك انا هسألك سؤال واحد وردي عليا بصراحه وانا ورحمة ماما القرار الي هاخده ملوش اي علاقة بالي عرفته او ممكن يكون بسبب جزء منه عشان انتو كمان متعنوووش بسبب الفقد والفراق 
ملك كانت مرعووبة وجسمها بيترعش : في ايه يا دموع 
: ملك وعد تردي بصراحه 
: اوعدك 
: بتحبي حسين ولا لا ..
ملك دموعها نزلت ومردتش 
: ملك حببتي ردي عليا انا عرفت كل حاجه وصدقيني مش بلومك ان الحب مش بإيدينا وانا متاكده انك مش خاينه الظروف جت معاكي بطريقة عكسيه من اول جوزك لحد ما كلمتي حسين وانتي لسه صغيرة مشوفتيش حاجه من الدنيا المهم ..مش عايزة اطول عليكي بتحبية ومستعده تتحملية وتتحملي مزاجة وعصبيته وايده الي سبقه لسانه واخواته وامه 
وعميلهم ولا لا ..
ملك خدت نفسها وبقلب عاشق : بحبه 
دموع قفلت مع ملك وخدت قرارها ودخلت عليه الاوضة وهي كلها اصرار فتحت النور بس كان السرير فاضبدي دخلت الحمام وبرضو فاضي خدت تليفونها ورنت عليه كان انتظار ..
حسين كان بيتكلم مع ملك الي قفلت مع دموع ورنت عليه في نفس الوقت 
: اخيرا افتكرتي ترني عليا 
: حسين مش وقته دموع كلمتني 
حسين اتعدل بتأهب دموع كانت سكته طول الاسبوع بشكل غريب وديما سرحانه وفجأة تكلم ملك مطمنش : في ايه انطقي ..
ملك بلعة ريقها : قعدت تقول كلام غريب وسألتني سؤال ..وحكت لحسين كلام دموع ..
حسين بصعوبة : وانتي قولتلها ايه 
: قولت اني بحبك 
حسين بغضب : الله يلعن ميتين اهلك يا غبيه دموع لو طلبت الطلاق انا هبيدك ..غوري من وشي ..وقفل السكه في وشها ملك كانت مبهوته ودموعها نزله بصمت وهي حسه بخزلان وقهر وحب من طرف واحد وهي حسه بالنقص والخسه لم حبت جوز صاحبتها ...
حسين خد نفس ورجع رن علي دموع : صباح الجمال علي الي نسيني وساب الشغل وقال ايه عشاني وفي الاخر ينام لوحده من غير حضن حبيبه ..
دموع ضحكت بحزن ودموعها نزلت لو كان كل يوم بيصبح عليها بالطريقه دي والضحكه والكلام الحلوين 
ويحسسها انه مهتم بيها وبيحبها مكنش ظه كلو حصل .في حياتهم ...
: صباح الخير فينك كده نازل من بدري 
: اجيلك يا قلبي انت شوري بس 
: تمام تعاله عشان عايزاك في موضوع مهم 
حسين جز علي سنانه : تمام هخلص الي في ايدي وجاي ماشي مش هتأخر سلام ..
حسين قفل مع دموع ومش عارف يعمل ايه في المصيبه الي وقعت علي دماغه ..
دموع فضلت رايحه جايه في الشقه بتوتر وتليفونها رن فتحت بسرعه : فارس انت فينك يا زفت رنيت عليك كتير  صوتك كان عالي انت وسيف امبارح الفجر ليه 
اايه الي حصل قلقتني عليك وايه الي انا سمعته ده 
: بس بس بااااس اهدي بكبورت اتفتح ..مش مهم دلوقتي الي حصل المهم ان في مصيبه ممكن تحصل تاني انتي لازم تدخلي شقت سيف دلوقتي ضروري 
: نعمممم يا روح امك 
: يا بت اهدي وسمعي 
: خي يا رب ..
: امبارح انا لما جيت لسيف كان بسبب ....
فلاش بااك يوم الخميس الساعه 12 بليل ...
فارس كان قاعد في شقته كالمعتاد ومستني البنت اللي هتيجي تسهر معاه ورن الجرس وفتح الباب
:  اتاخرت ليه يلا تعالي 
: لا تعالى انت يا روحي في حفله معموله في فيلا البرازيلي هتروح علينا لو ما رحناش والشله كلها هناك
:  لا لا فكك مش حابب اسهر بره
:  ايه يا كينج هي راحت عليك زي ما بيقولوا ولا ايه وبقى مالكش في السهر والشرب 
: ومين بقى اللي بيقول
: نادر وشلته 
: طب يلا يلا يا روح امك نعلم عليهم زي كل مره .
فارس دخل خد الجاكيت بتاعه والفون ومفاتيحه وبص على الخاتم اللي على الترابيزه وزفر بحنق ولبسه في صباعه ونزل ....البنت بعتت رساله :فارس معايا الدور عليكم
البرازيلي : جبت لك فارس اهو زي ما انت عايزه المقابل عليك... بس فكك من انك تحطي له بودره في جيبه وتبلغي عنه سالم الالفي مش هيسيبه يتحبس ساعه ده غير الشوشره اللي هتحصل لي في الفيلا 
بيري ببرود : افهم من كده انك خايف ايه مش قد انك تقضي ليلة مع بيري زيدان ولا ايه .
البرازيلي : عيب عليكي انا قدها بس خليها على قدها 
:ازاي 
: احنا نحط له حاجه في المشروب بتاعه تضعف عنده النشاط الجنسي يوم ولا يومين ونطلعه مع واحده وتكون الاوضه فيها حد بيصورهم ونسجل لهم ونفضحه ده كفيل يخليه يسيب اللعبه كلها ويقعد جنب امه وهو لابس طرحه
بيري بضحكه : لا حلوه عجبتني منك يا نادر 
: عيب عليك نادر البرازيلي يعجبك يا حته
نادر البرازيلي خصم فارس في الجو بتاعهم جو السهرات والشرب والسباقات بالمكن وياه يخطف من فارس الاضواء هو وشلته يا فارس يخطفها منه ودايره ما بينهم بس نادر مش بيلعب في الظهر واتفق مع بيري عشان يشقطها بس هو عارف ان فارس مش بيعملها في اي حته وصاحب مزاج ومزاجه رايق قوي وبيحب الهدوء...
وصل فارس الحفله وبيري شورت لكوكي اللي معاها برضو عايزه تنفذ اللي في دماغها كوكي بصت لوحده بتحدي يلا وريني شطرتك ..
راحت البنت ناحيه فارس : اه فارس انت واحشني قوي فينك غايب قالتها بمحن وهي بتحسس على رجولته 
فارس ضحك : اهمدي الله يحرقك مش هنا هههههه
البنت عضت شفتها : اومال فين ..بقولك ايه عندي ليك اصطفه بوووم ...
: وريني يا مزة 
البنت طلعت الكيس من جيبها 
: ايه ده بودرة لا ماليش في الشم يا قطة 
: لية بس دي هتخليك فووق اووي هتنسيك العالم 
: تؤ تؤ متحوليش 
: طب خدها علشاني ده تحدي بيني وبين كوكي انتيمت نادر عشان خطري حتة لو مش هتشدها خليها معاك دلوقتي وبعدين ارميها 
: تمام يا ستي مش هكسفك اما اشوف اخرتها ..بس متاكده انها بتنسي 
: اوووف مووت ..وخدت حته علي طرف صباعه وحتطها علي لسانها ودخلته في بوق فارس بعد ما قربت منه وباسته بعمق ..
فارس ضحك وخد منها الكيس حطه في جيبه ..البنت اتنطتط بفرحة : يس يسسس بعشقكك
: اومال لو مدياني كاس الامم الافريقيه كنتي عملتي ايه بروح امك 
: ده هدهولك بعد المتش الي هنلعبو ..
: تديه لمين ده انا اديهولك انت وامك وحريم عيلتك كلها يا بنت المرا هههههههه
: ايه ده فارس الالفي منور ده انا سمعت انها راحت عليك يسطا ..
: الي بيقولي اني انتهيت في وشي هوقفلو صبااعي يااض ..يا ناااااادر ....فارس نده علي نادر بصوت عالي 
واول ما نادر بص عليه فارس رفع صباعه الي في النص : your mather صحبتييييي  هههههههه
الحفله كلها انفجرت ضحك والإضاءة خفت والدي جي اشتغل البارستا الي واقف علي البار ..طلع عشر كاسات 
صغيرين في كل جهة وصب الفوديكا نادر بص لفارس بتحدي وفارس راح نحيت البار وكل واحد وقف وقدامه 
عشر كاسات 
وبقا يشرب كاس وراه التاني بسرعه نادر جيه عند التامن وبقا بيلف حولين نفسه بدوخه وصل عند التاسع ومقدرش يكمل كان فارس خلص العشرة 
وزمجر بصوت عالي والحفلة ولعت اكتر والبنات بقت تصوت وكلهم جريو علي فارس 
بيري قربت من نادر وهي مبتسمه بسخرية : هههههههةعلم عليك تعيش وتاخد غيرها اثبت لي العكس وخلي الفيديو يكون بث مباشر من على الفون بتاعه هتقول لي ازاي افتح لي انت بس الفون بتاعه وسيب الباقي عليا وهيكونوا ليلتين مش ليله واحده
نادر ابتسم بسخريه وكل شويه تثبت له جهلها وتفكيرها الغبي حتى لو فارس عملها وحصل البث من على فونه الناس هتفهم ان اكيد في انه في الموضوع اكيد مش هيكون عايز يفضح نفسه بس وماله المهم انه في الحالتين كسبان
: اوكي يا بيري عشان خاطرك بس... وشاور لكوكي اللي جات ومعاها كاس ف ايدها طلع برشامه من جيبه وفضها في الكاس
: ادي الكاس ده لفارس الالفي وبعتيلي تليفونه مفتوح كوكي بصت لنادر باستغراب... روحي بس وهفهمك بعدين والعربيه اللي انتي عايزاها اعتبريها بتاعتك
كوكي بثقه : اعتبر الفون معاك يا حبي 
وراحت ناحيه فارس وقربت منه وهي بتتمايل بميوعه وحطت ايدها على كتفه وهي بتحسس عليه فارس بص لها برفعت حاجب 
كوكي بدلع : بقى مش على هوايا وانت كل مره اتعلم عليه حبيت اكون مع الكينج عندك مانع 
فارس ضحك بصوت عالي وغمزلها البنت ما ادت لي الكاس فارس خده وهو مبتسم بخبث حضنها 
وبخفه ساب الكاس على الترابيزه اللي وراه واخذ غيره شربوا قدامها ومد ايده خد الكاس اللي جابته ليه ومده ليها والبنت شربته بسذاجه وبتفكر هتاخد منه الفون ازاي : ايه رايك نتصور انا وانت ونرفع الصوره عندك على الانستا عشان يبقى علمت على نادر مرتين 
فارس اومأ وهو عايز يجيب اخرها وفتح الفون بتاعه وتصور معاها سيلفي وهي متعلقه في رقبته وحضنها ليه 
وبدأ تأثير الخمرة يشتغل عليه كوكي قربت علية وخدت شفايفه في شفايفها وهي بتبوسه بخبرة وغمزت للبنت الي ادت فارس البودرة ومدت الفون ليها من وراه ضهر فارس ..
البنت خدت الفون وسلمته لنادر اللي مده لبيري وهو مبتسم بغرور:  قالبي في الفون عشان ما يقفلش وشويه وكوكي هتاخده فوق هيكون تاثير البرشام اشتغل والباقي عليكي
بيري اومأت بفرحه ومسكت فون فارس واخذت البنت معاها وطلعت فوق : بصي يا نانا شوية كده هتاخدي الفون ده وتشغلي اللايف وصوريهم وهما مع بعض 
تعالي نشوف مكان تقدري تصوري منه ..
ودخلو اول اوضة واتفقت معاها انها تصور من جوه الدولاب بعد ما تسيبه مفتوح شويه..: ودلوقتي بقى تعالى نشوف ايه على فونك يا فارس وقعدت بيري على السرير تقلب في الفون ونانه مستنيه جوه الدولاب بيري شافت فولدر تحتيه قلبين في الفيديوهات دخلت عليه وشغلت الفيديو اول حاجه كانت ندى ودموع بيتخانقوا بصت للفيديو بقرف وكانت هتقفلوا وبعدين شدها دخول سيف سرعت الفيديو شافت ندى مع فارس ضحكه بشماته وبعتت الفيديو لنفسها بسرعه وحذفت الرساله في نفس الوقت اللي جات لها رساله من نادر ان فارس طالع مع كوكي بيري قامت بسرعة ومدت الفون لنانا  وقفلت باب الدولاب نص نص وخرجت من الاوضه بعد ما شاورت لكوكي عليها وهي خارجه من غير مفارس ياخد باله منها بسبب الماسك الي لبساه ..
سيف كان سهران الساعه 3:00 الفجر بيرسم ويشخبط كالعاده وجالوا اشعار على الفون ببث مباشر على صفحه فارس فتح اللايف بفضول ووقف بصدمه لما شاف فارس في اوضه مع واحده عمالين يبوسوا بعض وباين عليهم السكر سيف رن على فارس لقى الفون مقفول فتح الوتس ورن عليه زي ما بيرن عليه اخر فتره البنت اللي في الدولاب اتنفضت وفارس وقف بصدمه وراح ناحيه الدولاب بعد ما زق كوكي اللي وقعت على السرير وكان تاثير البرشام اللي كان في كاس فارس اشتغل وحست بخمول واعصابها اترخت 
بيري اول ما اللايف اشتغل شربت كاسها مره واحده وهي بتضحك وهمست للي قاعد جنبيها : اللايف يخلص وبلغ عنه البوليس معاه بودره في جيبه قشطه
وطلعت رزمه فلوس من جيبها 
: قشطه جدا يا بيري هانم
بيري خدت شنطتها وجت تمشي
: على فين يا مزتي مش ده الديل اللي بينا 
بيري بتوتر : نادر لا ابدا انا كنت رايحه التواليت
نادر حط ايده على كتفها : انا بقول نروح اتواليت مع بعضينا ...ومشي بيها
: استنى بس انا مش في المود خليها بكره
: معلش ما هم ليلتين خلي واحده مش في المود وواحده بكره في المدت 
وسحبها وراه على الاوضه بيري دخلت معاه وهي مش عارفه تتهرب منه وصبرت نفسها على ما البث يخلص والبوليس يجي هيكون خلصت 
فارس فتح الدولاب لما سمع رنه تليفونه واخذ الفون منها وهو بيشاور لها بغضب وفتح الفون :ايه يا برو 
: نص ساعه وتكون قدامي بدل ما اجي اخدك انا بنفسي من المزبله اللي انت فيها يا رمرام 
: تمام تمام جاي بس انت عرفت ازاي اني بره 
: انا لوحدي اللي عرفت يا عرص ده نص مصر شافتك لايف على صفحتك يا مقطع ...وقفل السكه في وشه بغضب وفتح الجي بي اس عشان يعرف هو فين وشاف انه قدامه ساعه ولا ساعه ونص عشان يوصل ليه..
سيف قاعد بعصبيه بعد ما لم اللوح بتاعته وحطها على الكومودين...
فارس مسك شعر نانا : ايه اللي بيحصل هنا يا مومس انطقي 
: هقول لك على كل حاجه انا ما ليش دعوه والله 
: انطقي يا بنت المرا 
: ده ده بيري والبرازيل اتفقوا ان هم يصوروا لك لايف من على تليفونك بعد ما حطولك برشام في الدرينك بتاعك يخليك ما بتعرفش ويفضحوك
فارس نازل على وشها بالقلم واخذ جاكته وخرج بره الفيلا وركب المكنه بتاعته وطلع على الطريق وشاف عربيات البوليس رايحه ناحيه الفيلا وبص على رجولته : كانوا عايزين يعلموا عليك يا وحش ده انا هاهينهم يلا بالشفاء عليهم يسلم اللي بلغ على اولاد العر*..
اللي خد فلوس من بيري اول ما خرجت قفل اللايف وراح بلغ وخد بعضه وهبق من الفيلا .
بيري كانت مع نادر وسمع صوت دربكه وجري وصريخ اتعدلت بسرعه ولبست هدومها وجت تخرج لقت الظابط في وشها 
فارس وصل عند سيف كانت الساعه 5:30 الفجر بعد ما وقف في بنزينه وطلب قهوه ودخل الحمام غسل وشه وكمل طريقه 
خبط على الباب واول ما سيف فتح الباب نزل على وشه بالبونيه فارس زمجر بعنف  وسيف جره من جاكته وزقه على جوه فارس اتعدل : اهدى يا سيف ده كان كمين عملته بيري بعد اللي عملته معاها في الشركه ..
سيف ضربة بالرجل وبصوت عالي : ما انت لو ماشي عدل ما كانتش عرفت تعمل معاك حاجه بس انت داير زي الكلب الهايج ورا البنات كل ده عشان تنسى واحده ومش هتنساها مرا تعمل فيك ده كله يا خو* 
فارس لسه هيتكلم سيف كان نزل في ضرب وفارس بيحاول يصده ومش عارف واخر ما زهق زقه جامد وبصوت عالي كله غضب : ااااايه ما تمدش ايدك انت بتحاسبني بتاع ايه جاي تعمل فيها الاخ الكبير دلوقتي ده انا لسه عارفك من سنتين ما تسوقش فيها قوي كده انت طول عمرك هربان واجبن من انك تواجه مشاكلك جاي عايزني انا اواجهها ازاي ...انت لو بارد وما عندكش رجوله وعادي تسمعها وهي في حضن غيرك فانا ما عنديش ذر تحمل اني اشوفها واقفه جنب حد غيري 
حاسب نفسك قبل ما تحسبني يا سيف ..
قال الاخيرة بهدوء وقعد مكانه سيف دخل اوضته بهدوء غريب وقعد علي السرير وهو باصص في الارض بشرود   وكلام فارس جيه علي الجرح ..جرح بيحاول ينساه وينسه وجعه بس كلام فارس فتحه ..فارس كان ميختلفش عنه كتير وهو حاسس بالذنب 
..هو لو بيعمل معاه كده ده خوف عليه وبعدين الي حصل مش سهل والي بيحصل مش سهل عليه 
وافتكر وهي وقفه جمبيه وحاطت ايده عليها بتملك 
ودفن وشه بين ركبة ودموعه نزلت بصمت 
الي بيهربو منه طول الوقت لسه بيطردهم ومش هيتخطوه ..وفضلو ع حالهم ده ساعه وكل واحد تايه 
في ملكوته فارس قام وقف بعد ساعه ..
ودخل عند سيف وبهمس : بروو 
سيف مردش عليه.. فارس قرب منه وبلع غصته : سيف حقك عليا بس غصب عني والله انا تعبان تعبان قوي ومش قادره استحمل ولا اواجه اللي حصل انت اقوى مما كنت اتخيل انت مش جبان ده انا اللي جبان عشان خاطري ما تزعلش مني انا مخنوق
 سيف بص له واتنهد بحزن ومد له ايده فارس جري عليه حضنه وهو بيبوس دماغه وكتفه : ايدك تقيله قوي يا برو هههههههه 
سيف ابتسم ومسك كتافه : عايزك تحكي لي اللي حصل بالتفصيل وما تخبيش عني حاجه... فارس قاعد يحكي له كل اللي حصل 
سيف بهدوء : متاكد انك مش مخبي حاجه عني تاني فارس انا مش عايز حوارات تاني منك اقول لك على حاجه احسن عشان تبقى كملت لو عملت حاجه 
ومخبيها عني انا هاخد شنطتي وراجع فرنسا 
عشان نبقا خالصييين..
: وبعدين كده بتبين انك خسرت هي مش شايفاك راجل اثبت لها العكس خليك قد المسؤوليه وانزل الشغل ولا في دماغك ايوه صعب بس احسن من المسخره اللي كانت بتحصل كده فعلا بتثبت لها انك رمرام وفلاتي وما تتامنش على زوجه وبيت خليك قد المسؤوليه خليك راجل حتى لو مش عشانها فعشان اختك ابوك وامك وعشان نفسك غير من نفسك يا فارس..
فارس اومأ بهدوء سيف ربت علي كتفه : يلا يلا قوم خدلك دوش وتعاله عشان ننام الساعه بقت سبعه 
فارس وقف وهو واخد قرار :  لا انا هغير وهنزل اروح لمها وحشتني قوي بقى لي كتير ما شفتهاش
:  تمام
:  ما تيجي معايا
: لا انا هنام ما نمتش من امبارح وبعد الظهر هبقى اجي لكم 
: لا انا هنام ما نم?
 لا انا هنام ما نمتش من امبارح وبعد الظهر هبقى اجي لكم 
فارس بس دماغه : ربنا يخليك لنا يا سيف
 سيف ضحك : ويخليكم ليا يا روح امك يلا يلا كفايه يا محن عايزه اتخمد واقول لابوك كفايه محن برده وينجز بقى عشان انا جبت اخري منكم ومن شركتكم
فارس ضحك : واطي يا برو بس بحبكك 
سيف : وقف يلا هسيبك تغير
 وخرج ياخد شور 
فارس غير الطقم اللي كان لابسه واستنى سيف يخرج سلم عليه واخد بعضه ومشي روح الفيلا بتاعتهم وكان حوار طويل كله عتاب من ابوه وامه اخره حضن وضحكه مليانه راحه بعد ما قال لهم انه ناوي يتغير 
وطلع اوضته ونام على السرير براحه وتعادل مره واحده : يا دين امي البودره في الجاكيت اللي 
خلعته عند سيف
 بااااااك....
دموع بغباء : ايوه افهم ايه بقى من الحوار ده كله
 فارس : يا دموع افهمي سيف لو شاف البودره في جيبي مش هيصدق انها مش تبعي ومش بعيد ينفذ كلامه لما يعرف اني خبيت عنه حاجه وياخذ بعضه ويرجع فرنسا وشكرا على كده مش هنشوفه تاني 
دموع بالله ساعديني انت الوحيده اللي قدامي وانا اول مره اطلب منك حاجه ...
دموع : على عيني والله يا فارس بس  ادخل عنده ازاي احنا اصلا متخانقين ومش طايقين بعض واساسا ما ينفعش تعاله انت..
: ما انا عارف انه هينام مطبق من امبارح وقلت له ان رايح لامي ايه السبب اني ارجع تاني واصحيه ايه وحشني ده مش بعيد يقتلني فكري يا دموع وقولي له انك ناسيه حاجه عنده حاجه وقعت في بلكونته اي حوار اه صح اقول لك قولي له قميصك الاسود اللي غيرتيه ساعه الحفله عنده من ساعتها لما رسمك على التيشرت قولوا لي انك عايزاه...
فارس لم شاف القميص عنده عرف انه بتاع دموع 
ودموع كانت مش مع فارس وافتكرت كلامه مع قطها وطلع قميصها هي مش واحده من اللي يعرفهم وانه بينام حضنه وقلبها دق بعنف وجت فكره في دماغها :خلاص هقول له ان مشاكس نط عنده تاني 
: مشاكس مين يا ست سندريلا
: ولاااااه
: خلاص حقك عليا لو ليك حاجه عند دموع 
دموع كتمت ضحكتها : القط بتاعي 
: حلو قوي ادخلي دوري على قطتك وهو اصلا لو صحي دلوقتي مش هيبقى شايف 2 متر قدامه مش بعيد يسيب لك الشقه ويدخل ينام  ويقول لك دوري براحتك 
دموع قفلت مع فارس وجات فكره في دماغها نايم يعني حاضن القميص وبقى عندها فضول تتاكد ودخلت البلكونه شدت الستاره وحطت رجلها على سورها اللي جنب سور بلكونه سيف ...:يلا يا دموع ده حته صغيره طب لو صحي هقول له مشاكس برضو يلا الله يخرب بيتك يا فارس الله يخرب بيت الهرمونات 
ونطت في بلكونته واتسحبت على ركبها وفرحت لما شافت الباب مفتوح والستاره بس اللي مشدود عليه رفعت الستاره وقفت بالراحه وقلبها دق بعنف..
بيري خرجت من القسم الساعه 10:00 بعد ما اتصلت بالمحامي طلعت وعينيها بتطق شرار بعد لما عرفت ان البث وقف وفارس متقبضش عليه  وركبت التاكسي وطلعت على مكان وهي بتفكر بخبث وبتقلب في الفون بتاعها 
دموع دخلت الاوضه ولفحتها ريحه سيف اللي غصب عنها بتشتاق لها قربت من السرير وشافت سيف نايم على ظهره وبلعت ريقها من منظر صدره العريان اللي كله عضلات وعلى كتفه لقت قميصها الاسود فعلا وعينيها اتملت دموع وبلعت غصتها يعني كان الكلام عليها ..
سيف اتقلب على جنبه وحضن القميص جوه صدره :امممم دموعي 
دموع غمضت عينيها ودموعها نزلت على وشها فتحت عينيها وهي عايزه تخرج من الاوضه بس لمحت اللوحات اللي على الكومودين ..ورجليها خدتها ناحيتها وفتحت بوقها وعينيها بصدمه لما شافت نفسها بنفس ملامحها وقعدت تقلب في اللوحات وشافت نفسها بفستانها البرتقالي اللي كانت لابسه لي حسين قبل كده 
شافت نفسها في الفوطه الحمراء اللي قال عليها شافت نفسها في اوضاع جريئه معاه بشكل حرك الدم في عروقها وخلاها اتكسفت واخر حاجه شافت نفسها عريانه وجسمها بكل تفاصيله مرسومه بدقه وبرقت عينيها بغضب ازاي يستباح حرمتها بالشكل ده ازاي يفكر فيها كده ازاي يعريها ويحفظ تفاصيلها وهي متجوزه غيره ده مريض مهووس غير سوي ابدا 
وكانت مكسوفه ومشاعرها كلها ملخبطه وهي شايفه نفسها عريانه قدام واحد ميحلش ليها وكان نفسها
 تقرب من سيف تخنقه وهو نايم 
وفجاه الجرس رن دموع شهقت وجريت استخبت ورا الستاره والجرس مش مبطل رن سيف اتعدل وهو بيدعك عينيه ووقف والغطا نزل من على جسمه وكالعاده نايم عريان دموع شافت جسمه العريان ورجولته شبه منتصبه وغمضت عينيها وهي بتعض على شفتها 
سيف خد البنطلون من على الارض ولبسه وهو مغمض عينه ومفتح التانيه..فتح الباب ولقا بيري سيف بقرف : خير يا رب علي الصبح ايه اللي جايبك هنا يا بت انت 
بيري ربتت على كتفه : اهدى بس يا حب ..ودخلت الشقه وهي بتقفل الباب وراها
 بيري بعد ما خرجت رنت على عاصم : ايوه يا عاصم انا هعمل معاك ديل جيب لي رقم حسين جوز دموع بطريقتك وهبعت لك اللي يخلي ندى تنزل تحت رجلك ركعه تمام يلا قدامك نص ساعه 
كده انا هبقى ضربت شجره مليانه عصافير بحجر واحد ابقى علمت عليك يا فارس عاصم هيعلم على حبيبتك وابقى علمت على دموع الشرشوحه اللي بيحبها سيف ومش معبرني بسببها وابقى علمت عليكم كلكم وحاول مع سيف يمكن يجي سكه بعد الليله السوداه دي و اكون عنده واسمع صويت الهانم براحتي..
: كنت معديه من هنا وقلت اعدي عليك اصلك واحشني قوي 
: ده من امتى ان شاء الله يا خرا هانم انجزي يا بت عايزه ايه 
: عايزاك انت ونفسي فيك موت مره واحده بس عشان خاطري وانت مش هتندم اااه سيف مشتاقه لك.. وبقت تبوس في رقبته وصدره وهي ماسكه في كتفه 
دموع كانت بصه عليهم من ورا الباب وهي بتعض على شفتها بغضب وفي سرها ..اه يا رخيصه ابعدها يا حيوان ده وقت سرحان الله يلعنكم ويلعن اليوم اللي قابلتكم فيه ماشي يا فارس الكلب انا بسببك مجبره اشوف واسمع القرف ده 
سيف كان بيفكر ينتقم لفارس ويذلها ويصورها ويعلم عليها ويعمل معاها اللي كانت هتعمله في فارس بس للحظه جت صوره دموع قدام عينيه خليته غير تفكيره وقال ف نفسه انه ينتقم بطريقه غير دي مش هيوسخ نفسه معاها وما قدرش يعملها مع واحده غير دموع مش عايز يغير طعم شفايفها من على شفايفها بواحده قذره زي دي
سيف فاق من تفكيره وشد بري من شعرها بعيد عنه وهي عماله تبوس فيه وتمص في جلده زي الكلبه السعرانه ونزل على وشها بالقلم : يلا يا وسخه يا كلبه السكك من هنا هي ناقصه رمرامه غوري من وشي هطلع من الحمام مش عايز اشوف وشك يا زباله قدامي يلا في داهيه
 بيري اومات بشر هي كانت هتغير رايها لو ما رفضهاش بس هو اللي اختار هتندموا على الحلوه اللي اختارها مسكت فونها وداست على ارسال المشهد بتاعه هو ودموع لما حضنها لحسين وكانت كاتبه مراتك مقضياها من وراك لم عارضك قبل ما تتفضح يا خروف
 كلام يجنن اي حد مش حسين اللي مش بيفهم ونزلت من عند سيف... 
دموع جريت على بره وهي سامعه الميه شغاله في الحمام وهي طالعه لمحت جاكت مش ستايل سيف وعرفت انه بتاع فارس جريت عليه بسرعه وطلعت كيس البودره وجت تمشي وقع منها على الارض دموع ضربت على وشها ونزلت بسرعه رفعت طرف السجاده ودخلت البودره تحتيه وخدت الكيس في جيبها 
وجريت على بره حسين كان طالع على السلم لما جات له رساله فتحها وبرق عينيه من الكلام فتح الفيديو وزمجر بغضب 
وطلع يجري على السلم وفتح باب الشقه ولقى دموع طالعه تجري من شقه سيف وتصلبت في مكانها بصدمه وخوف شل اطرافها 
سيف وهو خارج من الحمام بعد ما غسل جسمه من لمسات بري المقززه لبس بنطلون وطلع لمح طيف دموع خارج من باب الشقه المفتوح جري وراها وهو مش مصدق عينيه وشافها واقفه متصلبه في مكانها بص لقدام وشاف حسين والغل باين في عيونه وبيبص ليه وبيبص لدموع بحقد واضح  نظراته جت على العضات  في رقبه سيف وعلى صدره ووو
حسين عنية كان فيها غل وحقد الي يشوفهم هيعرف انه هيصور قتيل ..وبص علي رقبت سيف وصدره وشعرو الي بينقط ماية علي صدرو وبتهكم :اله ده العريس مستحمي كماان ..

سيف لسه هيرد عليه ويفهمة الي بيحصل كان حسين هجم علي دموع الي لسه متصلبة مكانها جرها من شعرها ودخل بيها الشقة وقفل وراه خطوتين بس منعو
سيف من انه يلحقها

دموع كانت بتترعش وبقوة مزيفة : ايه يا حسين في ايه وبعدين اهدي كده انت فاهم غلط انا كنت بدور علي القط بتاعي دخل عنده ..

حسين ضحك بغضب وكان شكلة مخيف وسيف كان واقف قدام الباب مش هيتدخل الا لو لزم الامر
عشان ميعملش شوشرة ودموع هي الي هتتأذي

حسين قرب من دموع بهدوء : ااه وعلي سطح صباح ام قرنين الي مسرحاكي كنتي بتجيبي القط برضو ..

دموع بصت ليه بخوف وستغراب حسين شغل المشهد ودموع برقة عنيها وهي شيفة سيف شيلها بالشكل ده

ومتوقعتش انه ممكن يبعت حاجه زي كده لجوزها  عشان يخرب بيتها هي اصلا بعد ما شافت صورها
عريانه عنده توقعت منه اي حاجة : حسين والله انت فاهم غلط اهدي وانا هفهمك كل حاجه ..

حسين زمجر بغضب : اهدي ايه وغلط مين يا ك*** ده انت طلعة من شقته وهو مستحمي يا بت ده انت وكلة رقبته يا فجرة يا مومس ..ونزل طلتيش علي وشها

دموع حطت ايدها علي وشها وتعدلت وهي بتزقه بعيد عنها  : لا يا حسين انا مش رخيصة ولا انا خطية
عشان اعمل كده

حسين كان الغضب عمية : انا كنت شاكك فيكم عنية وكلامه معاكي مش طبيعي شاله الي لقيتك محتفظة بيه وتقوليلي مش عارف بتاع مين الف حاجه وحاجة وانا كنت بفوت وعدي وقول لا متعملهاش ..تعالي بس تعالي قوليلي جبهم فيكي ولا لسه انتي ملحقتيش تستحمي
يا عروسة تعالي وريني ..ومسك دموع بالعافيه الي كانت بترجع لوراه وهي بتهز دماغها بالرفض مش قدرة تستوعب الكلام الي بيقولة ..ولف شعرها علي ايده ودخل ايده التانية بغضب جواه هدومها وضغط بصوابعه بعنف علي انوثتها ..دموع صوتت بالم : ابعدي عني بلاش جنون اوووعه

حسين خرج صوابعه وابتسم بسخرية : وكمان غرقانه يا بنت الزانية ..ونزل فيها ضرب بكل غباء وغشوميه وهو مش عارف ايده بتخبط فين طرشها الدم من كل حته
فيها ودموع حطه ايدها علي وشها وبتصوت..

سيف سمع كلامه وبقا يخبط في الباب زي المجنون وهو سامع صوت صريخها : افتح يا عر* الرجاااااله افتح بقولك وكلمني انا خلييييك راجل ووجهناااااي

الدم خرج من بوق دموع ومنخيرها وغرق وشها وقعت في الارض وحسين بقا يضرب فيها برجليه بكل
قوته : بتغفلينيييي يا دموع مفهماني انك سبتي الشغل
عشانييي وانتي مقضيها معاه هناا ..وكان بيدب في ضلوعها وبطنها : حملتي منه في الحرام ولا لسه يا
شر**** انا طلعتك من التراب وانا الي هدفنك فيه تاني
: لو زعلانه لما عرفتي اني بكلم غيرك وعايزة تطلبي الطلاق مفكراني مش فاهمك يا بت هقتلك يا دموع هقتلككككك

سيف سمع صوت الضرب وصوت دموع الي بدأ يهدي وبقا يرزع في الباب بكل قوته وهو بيزمجر بصوته كله : دمووووع دمووووووووع

حسين بجنون : هقتلك بس قبل ما اقتلك انتي طااالق طااالق طاااالق يا فجرة عشان يوم القيامه مش عايز اوجهك وانتي مراتي وتموتي وانتي علي زمتي
7

قال الاخيرة وهو بيضغط علي رقبتها بكفوقه الاتنين دموع كانت بتعافر عشان تاخد نفسها وصوت شهقتها
عالي والدنيا بتضلم قدام عنيها ودموعها نزله وهي بتلفظ انفاسها الاخيرة ..

سيف كان لسه بيكسر في الباب ودموعه نزلت وهو سامع شهقتها وفي نفسه : استحملي يا دموع عشان خطري اوووعي يا دموع اقتل نفسي وراكي عشان خطري استحملي ..ودب الباب بكل القهر والغضب الي جواه
وتفتح وشافها وهي نيمه علي الارض ورجليها
بتتحرك بضعف ...

سيف دب حسين بالرجل وقعه من فوقيها ونزل فيه ضرب وكان بينتقم منه وجواه غل بسبب منظرها والكلام الي سمعته منه ...الجيران اتلمت علي الصوت وصباح وندي نزلو يجرو بهدوم البيت بعد ما وصل لهم الخبر ..

ونفس الكلام وصل لاخوات حسين وعليه بهرات من امه ..
3

ندي جريت علي دموع وحولت تفوقها وهي بتصوت بسبب منظرها والدم الي نازل منها ..وصباح طردت كل الي وقفين يتفرجوا ووقفت علي الباب لاخوات حسين الي عايزين يدخلوا يكملوا علي دموع ..
2

فارس كان بيتصل علي دموع عشان يقولها متدخلش عشان ميحصلش ليها مشكلة بس كانت مش بترد
قام بقلق غير هدومه وخد المكنه وطلع علي الحارة
وهو بيسبق الريح دخل الحارة الي الخبر اتنشر فيها
زي النار في الهشيم وسمع طراطيش كلام مطمنهوش
2

وطلع يجري علي فوق وسمع صوت صباح : والي خلق الخلق الي هيقرب من العتبة دي لاكون جيبه اجلو يا
عالم يا زباله يا ولاد الكلب ده انا وهديكم في داهية
يا اوسااااخ ...حسين وسيف كانوا لسه بيضربو بعض
وكسرو نص عفش الشقة وهما عملين زي التيران الهايجه
وسيف بالاكتر كل ما يبص علي دموع الي مش راضيه
تفوق ومنظرها وهي زي الجثة الهمده صريخ ندي وعويلها مكنش مطمنه

صباح شافت فارس الي طلع وشاف المنظر ووقف مبهوت : الحق يا فاارس بسرعة الحقناا

فارس دخل جواه وشاف دموع الي غرقانه في دمها وجري عليها بخوف : ياااالهوي دموع عمل فيكي ايه
ابن العر* دموووع دمووع فوقي عشان خطري ونبي
1

ندي بعويل : مش راضيه تفوق شيلها شلها بسرعة نوديها المستشفي ..

حسين زق سيف بغضب : الي هيحركها من هنا هقتلوو

سيف مسكه ركب فوقيه ونزل علي وشه بالبنيات : خدها يا فارس خد دموع وامشي ملكش دعوة بيا مفاتيح العربية انت عارف مكانها ..

فارس جري علي شقت سيف خد المفاتيح ودخل شال دموع وهو مرعوب عليها وخايف يكون هو السبب
3

سيف لف رجليه علي رقبت حسين الي كان عايز يخرج وراهم

اخوات حسين مسكو في فارس : الوسخة دي مش خرجه من هنا خليها تموت بعارها

: اوعي يا مرا يا بنت *** الكلب انتي وهي من وشي
2

قالها فارس بصوت عالي وهو بيضرب فيهم بالرجل وقعهم علي السلم ونزل يجري بيها وصباح ضربة ام حسين بالدماغ وقعتها في الارض ونزلت تجري وراه هي وندي ..فارس جري بدموع في الشارع وصوت الناس علي لما شافوا منظر دموع ..
1

صباح بصوت عالي : بس محدش يتفرج اااايه مش لقين جنازة تشبعو فيها لطم يا حارة معفنه محدش يجيب سيرتهااا علي لساانه جاكم قطع في لسانكم يا اوباش

وركبت جمب فارس الي حط دموع وراه وندي جمبيها وطلع بسرعة علي المستشفي ..
3

صباح بقلق  : المستوصف هناك اهو يا فارس انت رايح فين

: مستوصف ايه يا خالتي ده ممكن يموتها وهي لسه فيها الروح انا هوديها مستشفي خاص ..

ندي بغضب : مش وقت كدب ومنظره فاضيه البت بتموت نزلنا في اي داهية

صباح : اخرصي يا بت دموع حلوة وكويسه هي بس مغمي عليها وبعدين الحق عليه يعني عايز يوديها
مكان نضيف ..

فارس : فكك منها يا خالتي مش وقته الكلام ده خلينا نلحق دموع بس الاول هي عندها حق خايفه علي صاحبتها هننزل اقرب مستشفي عام ..

ندي بصت ليه وبصت علي دموع الي نيمه علي رجلها ووشها وارم وجهشت في بكي مرير علي حالها ..
4

وصلو بيها المستشفي والطوارئ اتقلبت اول ما فارس دخل بيها ودخلو بيها علي العمليات بسرعة

فارس قعد مكانه وهو مرعوب علي دموع وندي متختلفش عنه كتير وصباح فضلت رايحه جايه
بقلق وللحظة خافت يكون في حاجه بينها وبين
سيف الي كان باين عليه وعرفته من عيونه انه غويها

من اول مره شفته فيها بس رجعت وقالت في نفسها ان دموع وسيف ميعملوهاش

سيف قفل شقته و نزل يجري بعد ما خد الفون ولبس تيشرت علي بنطلونه وخد محفظته وكان حسين مغمي عليه في شقته بعد ما نزل بكرسي تقيل علي دماغه
1

وشاف مكنة فارس مركونه وفيها المفتاح شغلها وطلع بيها علي المكان المتحدد في الجي بي اس

سيف دخل المستشفي وهو بيقاوم الاغماء والدوار الي حاسس بيه لم كان بيتخانق مع حسين فتح علية المطوي
وجرحة في كتفه وبطنه ونزف كتير ...
1

الممرضة خرجت من اوضة العمليات : محتاجين دم المريضة حصلها نزيف في الرحم وهبوط حاد في الدورة الدموية عشان عندها انيمية حادة بسررعة

فارس : انا هتبرع لها ..

: تعاله معاية بسرعة

: محدش غيري هيديها دم انا السبب في الي هي فيه خدو دمي كله ..قالها سيف وهو ساند علي الحيطة بدوخة ..

فارس جري عليه سنده : سييييف انت كوييس
دكتووووور بسرعة

سيف بتعب : دمووع يا فارس خلي بالك منها ..وغمض عنيه ..قرب منه الممرضين ودخلوه اوضة الكشف

فارس بقا واقف في النص يروح وراه سيف ولا يروح وراه الممرضة ويتبرع لدموع ويقف جمبها ..هدا نفسه وراح وراه الممرضة الي مشيت مع ندي وهو بيرن علي تميم : ايوة يا تميم دموع وسيف في مستشفي ال ***
تعاله بسرعة ..

تميم كان خارج هو وياسمين من عند الدكتورة وفتح المايك وهو سايق بعد ما ياسمين طلبت منه بعد ما شافت اسم فارس ...

ياسمين سمعت كلام فارس وشهقت بخوف : بسرعة يا تميم اطلع علي المستشفي ..

فارس وندي راحوا وراه الممرضة وصباح راحت وراه سيف ..

الممرضة عملت تحليل لفارس : الفصيلة متطابقه بس اسفه مش هقدر اخد منك دم لان في نسبة كحول عاليه في دمك ..

ندي بصت لفارس بحزن مرير : طب ممكن تعمليلي انا تحليل ...

ندى عملت تحليل وفصيلتها غير متطابقة

ندي وفارس خرجوا بهم ندي بصت ليه بغضب : مش هتنفع في حاجه ابدا بتهورك وستهتارك

فارس بغضب مماثل : انا كنت هخدها مستشفي كبيرة بس حضرتك مكنش عجبك اهو احنا في اقرب مستشفي ومش لقينلها دم عشان ترتاحي ..

ندي بصت ليه بصمت وخرجت تليفونها وكل واحد راح في جهة وهي بتحاول توصل لحد يتبرع لدموع

ندي اتصلت بعاصم : ايوة يا عاصم انا في مستشفي ال دموع في العمليات ممكن تيجي محتاجة مسعدتك ..

مفيش ربع ساعه ودخل ادهم وعاصم : خير يا ندي ايه الي حصل لدموع ..عاصم قالها ببرائة وكأنه مكنش يعرف مخطط بيري وجيه هو وادهم يعملوا دور بطولي وينقذو الموقف ..

: عاصم تعاله بسرعة دموع محتاجة دم

اومأ بسرعة ومشي وراها هو وادهم عاصم بهمس : اعمل حاجه انا سهران للصبح بشرب

: وانا مختلفش عنك كتير حبيت تعمل فيها سند وحامي الحما البس بقا يا روح امك ...قالها ادهم بخفوت ونرفزة

ندي وصلت بيهم مكان التبرع كان فارس واقف قدام الباب وقف قدمهم : خييير

: ايه الي خير اوعه وبطل جنان مش وقتك عاصم هيتبرع لدموع ..

: خدي عريسك ويلا من هتا يا شطرة دموع مش عايزة دم خ**ات في راجل بيتبرع لها جواه ..

: راجل مين وزفت ايه اوعة بقولك ..

ياسمين خرجت علي صوت ندي العالي : ايه يا ندي في ايه اهدي احنا في مستشفي ..

: وانا اختي بتموت واخوكي بيلعب

: بيلعب ليه تميم جواه بيسحبو منه دم عشانها اهدي يا حببتي ...وحضنت ندي الي انهارت جواه حضنها

: دموع يا ياسمين دموع مش بخير انا حسه بيها كانت بين ايديا جثه يا ياسمين انا هموت وراها لو جرى لها حاجه..

ادهم وعاصم اتنفسوا براحة وفارس واقف بيبص لعاصم بحدة وعاصم بيبصله بستخفاف ..

الممرضة خدت الدم من تميم وقبل ما تدخل اوضة العمليات ندي سألتها : هو ايه سبب النزيف لو سمحتي

: المدام كانت حامل ونزلت وعلي فكرة احنا عملنا محضر بالحاله واول ما تفوق البوليس هيجي يحقق معاها
5

ندي قعدت بحيل مهدود وياسمين حطت ايدها علي بوقها بصدمة وتميم بص في الارض بحزن فارس
بلع غصته وراح يشوف سيف ..

الي بدأ يفوق وفتح عنيه لقه نفسه نايم علي سرير وفي ايده محلول وضماد علي بطنه وكتفه اتعدل بسرعة وصباح جريت عليه : اهدا يا موكوس هتسوورق تاني

: دمووع دموع يا صباح دموع فين وحصلها ايه ..وئن بتعب

: يا خبتك يا سيف يخبتك

سيف وقف بدوخة : مش وقت تقطيم يا صباح اوعي بدل ما اكتفك هنا

: تكتفني بس اصلب طولك الاول يا حليتها هويها يا سيف بتحب وحدة علي زمت نطع غيرك يابن الموكوسة

: صبااااح
2

: اهو وعييت روح لها روح اثبت للناس الكلام الي بيتقال عنكم اصل ناقص اثبات اكتر من انك كنت
هتموت الجعر الي متجوزاه روح يلا مستني ايه
اطلع افضحها كمان وكمان يا سيف يا بن محمد
القاضي الي الحارة كلها كانت تحلف بحياااته

سيف قعد علي السرير بنهيار ودموعة نزلت لتاني مره قدام حد بعد موت يوسف ...صباح بصت له بحزن
وقربة حضنته : بس يا سيف عيب يا واد الراجل ميعيطش
1

: الراجل تعب يا صباح ومش قادر يستحمل حبها هلكني وخلص عليا انا كنت ميت بعد موت يوسف وهي الي
دبت الحياة في قلبي الي مات  بعد موته اتكسرت وحبها الي قواني بس عذاب حبها ومنظرها وهي بتعافر قدامي
زيه لما روحه طلعت وهو في حضني خلصت علي
سيف القاضي يا صباح خلاص ..

ووقف لبس تيشرته وخد حاجته من علي التربيزة الي جمبية وطلع من المستشفي خالص وطبعا كلنا عرفين
راح فين ..
3

دموع خرجت من اوضة العمليات وراحت اوضة عادية والممرضين خرجوا كل الموجودين برا عشان وقت الزيارة انتهي ...

حسين فاق وفتكر كل الي حصل وشاف ناس كتير حولية وامه قعده قلباها مناحة ودموع تماسيح وهي بتسب وتلعن في دموع ....مهتمش ونزل بسرعة زي المجنون
يدور علي دموع وركب المكنة وطلع يدور عليها في
كل المستشفيات القريبة من منطقتهم لحد ما لقاها ..
1

بس كان وقت الزيارة انتهي بس هو بمنظرة وجروحه دخل يكشف علي اساس انه مريض ...
1

دموع كانت بدأت تفوق وهي بتهز دماغها والي حصل كان بيدور في دماغها زي الشريط وتمنت يكون كابوس

دموع فتحت عنيها لقت نفسها في المستشفي والوجع الي كان محتل جسمها كلو اثبت لها انه كان كابوس بس حقيقي وحصل ولسه مفقتش منه وشكلها مش هتفوق
لم شافت حسين دخل عليها وعنيه بتلمع بشكل يخوف

مدت ايدها وضغطت علي الجرس مره واتنين بس شكلو ده كمان بايظ زي باقي حياتها الي باظت وحسين قرب منها وبتسم بشر ..

فارس الفون بتاعه رن وقام يرد لما لقاه سيف ..سيف كان عند يوسف وفجأة حس انه قلبه اتقبض وكان
احساس بشع محتل كيانه ان في حاجه وحشه
هتحصل ومجاش في باله غير دموع
ورن علي فارس وهو حاطت ايده
علي صدره : ايووة يا فارس دموع فين فاقت ولا لسه
طمني عليها هي بخيير
2

فارس : اطمن يا سيف دموع كويسة خرجت من العمليات ومستنينها تفوق متقلقش ..كلنا قعدين
في الكافتيريا الي تحت لحد ما تصحي

سيف بقلق : روح اطمن عليها طيب انا حاسس انها مش بخير

: يا سيف وقت الزيارة خلص ي حبيبي وبعدين هي نايمه دلوقتي ..

سيف وقف وبصوت عالي : بقولك روح شوفهاا حاالا انتو سيبنها لوحدها ليه دمووووع مش كووووويسة

فارس لسه هيرد عليه سمع الممرضة في الاستقبال : مشوفتيش المريض الي دخل اسمه حسين طلب
مني تقرير طبي روحت اختم ليه التقرير رجعت
ملقتهوش ...
1

: لا مخرجش بس كان بيسال علي مريضه اسمها دموع ممكن يكون راح لها ..

فارس لعن بصوت عالي وطلع يجري علي اوضة دموع
تميم شافه هو وكل الي قعدين وكان عاصم وادهم مشيوا وطلعوا يجرو وراه بخوف ..

حسين بتهكم : ايه يا دودو برضو كده خيفه مني ده انا حته جوزك المتغفل مخفتيش وانتي بتلعبي بديلك معايه ليه تؤ تؤ عيب والله بس انا جيت اريحك وريح الدنيا
كلها منك ابن الحرام مااات الدور علي الزانية ..

دموع بصعوبة وصوت متحشرج بسبب خنقو ليها : ح.حسين و و رحمة ما.ما ا.انت فاهم غلط .والله
ما خنتك ..ودموعها نزلت بخوف
1

حسين نزلت دمعه من عينه : خونتيني يا دموع دي اخرتها بتكسريني بالشكل ده ..

دموع هزت دماغها بالنفي حسين مسح عينه بغضب وقرب منها وسحب مخده من تحت راسها وضغطعها
علي وش دموع ...

فارس فتح باب الاوضة بعنف : دموووع ابعد يابن المرا عنها

حسين بصله بغضب وراح زقه بعنف وطلع يجري تميم دخل الاوضة

فارس : وراااه يا تميم متسبهوش

تميم خرج يجري وراه حسين بس حسين كان خد الموتسيكل بتاعه وطلع بيه بسرعة تميم لمحه من
بعيد بس كان اختفي وسط الزحمة

سيف كان لسه علي التليفون مع فارس وساامع كل حاجه
وبيصرخ بصوته كله وفارس مش بيرد عليه ومش واخد باله اصلا ..

قفل ورن عليه تاني فارس مردش كان عامل غاغه في المستشفي وانا هحبسكم وانا هرفع قضيه عليكم وكان بيزعق بصوت عالي وطلب عربية اسعاف تنقل دموع ..
2

الي كان عندها نزيف وكسر في ضلعين وكسر في دراعها الشمال وتمزق في اربطة الرقبه وكدمات وجروح متفرقه
علي باقي جسمها ووشها " دموع اتخرشمت يا جماعه"
3

فارس رن علي سيف وساب تميم يتكلم مع الظابط الي تبع المحضر وجاي ياخد اقوال دموع وطلب تأجيل
المحضر عشان حالت دموع الصحية الي حصلها انهيار
وحقنوها بمهدء ..

: ايوة يا سيف متخفش خدت مهدء ونامت تاني وانا هنقلها مستشفي خاص دلوقتي انت روحت فين علي فكرة انا سمعت كلامك مع صباح بالغلط بص متضغطش علي نفسك وكل حاجه هتتحل ..احا انا دموع خرطت عليا ..

: خلصت ..خد دموع وطلع بيها علي شقتك

: شقتي انا ده اول ما تدخلها تموت محروقة

: اسمع يا فارس مش وقت هزار خد دموع وطلع علي شقتك وانا هبعتلك دكتور و ممرضة تتابع حالتها لازم
نخلي بالنا منها لحد ما يتقبض علي ابن الكلب ده

: تمام ماشي الي انت شايفو

: ماشي وانا هبقا اعدي عليك بعدين

حسين روح البيت واتصل علي ابو دموع الي الكلام وصلهم وتنشر في بلدهم بسبب خالت حسين الي عايشه
هناك وعليه زيادة انها هربت مع عشقها بعد ما حسين
مسكها بتخونه معاه
2

: الو اسمع يا راجل يا ناقص انت بلا ايه الي حصل ولا ايه الي محصلش جاي دلوقتي تسأل عليها وانت رميها
بقالك تمن سنين مسألتش فيها زي الكلبه وهي فعلا كلبة عضت الايد الي اتمدت لها بنتك انا طلقتها وورقتها هتوصلك كمان يومين بنتك خاينه وكانت
مرفقه غيري في الحرام يلا في داهية ..

ام حسين بغل : تستاهل تربية الشوارع الوسخه بكرا اجوزك ست ستها ..ولا تزعل نفسك يا حبيبي
تغور وحده تيجي مية مصيبه تاخدها مطرح
ما راحت الرخيصة ...
2

حسين كان قاعد بيدخن بشرود  وجواه نار كل ما يفتكر شكلها وهي خرجها وشعرها منكوش ووشها احمر وباين عليها الفرهده ويطلع من وراها سيف مستحمي وجسمه كل عضات بيبقا عايز يقتلها بدل المره الف كان شكه
في محله ياريته كان جاب اجلها من ساعتها
مكنتش حملت من غيرة في الحرام الكلام الي
كان بيجرحها بيه طلع حقيقه لما سأل علي حالتها
في المستشفي وعرف انها سقطت والدور عليها
4

" تقريبا حسين نسي انه ذكر بيتكاثر بالجماع مع انثاه وينجب ولاد كلب من فصلته ولا يمكن التمن سنين
بدون خلفه نسوه انه مش قدها "
2

فارس فتح شقته والمسعفين نقلو دموع علي السرير ونزلو.. وفارس كان عامل زي المجنون بيلم قزايز الخمرة
والهدوم الحريمي وصور خليعه متعلقه علي الحيطان
مخدات بشكال غريبه من نهود ومؤخرات وشفايف وصور ليه مجنونه في كل مكان ندي قربت منه
وهو بيلم ويرمي جواه الدولاب

: خد نسيت دي ..ومدت ليه برا دنتيل شفاف
4

فارس خدو منها رماه في البسكت وهو بيهرش في قفاه بإحراج ..
5

خمس دقايق والجرس رن ودخل الدكتور والممرضة كشف علي دموع وشاف حالتها ركب لها مغذي
وساب الممرضة تتابع حالتها ومشي ..

صباح وندي وياسمين قعدو بإرهاق وتميم وفارس بيتكلموا مع بعض

ياسمين : حصل ايه يا ندي وصلها للحاله دي

: جوزها ضربها

: يا خبر بالوحشيه دي طب ليه

: متهمها بالخيانه ..وبلعة ريقها .. مع سيف

ياسمين شهقت بصدمه : مش معقول دموع متعملش كده وسيف كمان ..

: انا هموت وعرف ايه الي خلاه متاكد بالشكل ده لدرجة انه كان عايز يقتلها مرتين ..
1

صباح بحده : يروح يمسح ط**و  بلي متاكد بيه احنا بنتنا متخرجش منها العيبه ايه هتخيبي ولا ايه يا ندي
1

: انا هتجنن يا ماما غصب عني

: لا يختي ابقي فكري الاول قبل ما تتكلمي مش نقصه هم
1

فارس كان كاتم ضحكته ومش قادر يتنفس ندي بصت ليه بعصبيه فارس اتنحنح : انا هطلب لكم عشي انتو من الصبح وقفين ومكلتوش حاجه ..
2

صباح لسه هترد الفون رن طلعته من صدرها : خدي يا بت ردي مفييش دماغ

ندي : يالهوي دي ملك احنا نسيناها خالص ..الو يا ملك انا وخالتك في مشوار مال صوتك احييه لسه صاحيه
دلوقتي ومحستيش بلي حصل صحيح ناس في خرا وناس في شم ورد
1

فارس بصلها بقرف : لا ومش عاجبها اني بحبها خرا عليكي وعلي معرفتك الخرا
1

تميم سمع همسه ومقدرش يكتم ضحكته وخرج البلكونه

صباح وقفت : يلا هروح انا لملك

: روحي انتي يا ماما وانا هقعد مع دموع

: وانا كمان هقعد معاها يا طنط متقلقيش قصدي يا خالتي

: تمام ..وبصت لفارس ..ولاه يا فارس مش عايزه حركه كده ولا كده من بتوعك انا بقولك اهو ..

فارس رفع ايده لفوق : حدالله يا صبوحه

ندي : ثانيه يا ماما قبل ما تمشي احنا مش عايزين نعرف دموع انها سقطت كفايه الي حصل لها اوي لحد كده
وانا هأكد علي الممرضة متجبش لها سيرة ...

تميم خرج : يلا هنزل انا ولو عوزت اي حاجه كلمني ولو في اي جديد انا هفضل متابعك وبالمرة اوصل مدام صباح

: يختي حليوه وبيقول مدام ..طب يلا يا واد يا قمر انت تعاله وصلني
3

ياسمين كانت قعده بصه لتميم ومبتسمه بحب وفارس قرب من صباح وبهمس : مش صغير ده عليكي يا صبوحه

صباح بصت له برفعة حاجب ولسه هتفتح بوقها فارس رجع لوراه : اقسم بالله بنكشك

صباح ضحكت عليه : مفيش بعد ابو البنات يا ولاه يلا فوتكم بعافيه طمنيني علي دموع اول ما تفوق يا بت
الي حياتها بقت هم وغم زي اسمها يلا سلام ..

خرجت صباح ووراها تميم الي وقف مع فارس قدام باب الشقه وصباح سبقته علي تحت ..

: فارس بالله عليك خلي بالك من البنات وبلاش تهور

: هو في ايه يا جدعان مش للدرجة دي يعني

: معلشي خدنا علي قد عقلنا يا راسي يا عاقل انت

: متخفش يا تميم ياسمين اختي ودموع اكتر منها

: وندي

: لا دي اعتبرها هوي مش شيفها خلاص ولا تهمني بعد الي عملته ده كوم وانها تحط دبلت واحد تاني في ايدها كوم تاني بقت علي الهامش خلاص ..
3

ندي من وراه : احم تميم معلشي ادي الفون ده لامي نسيته

فارس غمض عنيه وهو بيعض علي شفته تميم ربت علي كتفه ونزل ...

ندي رجعت مكانها بصمت وفارس خد نفس عميق ودخل وراها : الدولاب عندكم للي عايزه تغير هدومها من عندي
والعشي زمانه علي وصول وانا في اوضتي ..تصبحوا علي خير

فارس بص لندي وهز دماغه بيأس ودخل اوضته و رن علي سيف يطمنه ..

ندي وياسمين فضلو قاعدين جمب دموع والممرضة سبتهم معاها وخرجت عشان يكونه علي راحتهم ..

صباح روحت و اول ما دخلت ملك جريت عليها : كنتي فين ي خالتي وايه الي حصل وندي فين

صباح بسخرية : كنا في المستشفي بدموع سي روميو الي خنتي نفسك واهلك وصاحبتك عشانه كان هيقتلها
انهاردة ومش مره لا مرتين ومتهمها بالخيانه الواطي

: طب وايه هيخليه يعمل كده من غير سبب مش يمكن خانته فعلا..
2

صباح نزلت علي وشها بالقلم : انتي جبتي النجاسة دي من فين يا بت ولا هو من عاشر القوم
1

ملك بعد الي عمله معاها الصبح لم عرف ان دموع عرفت والكلام الي سمعته منه عشان خاطرها واسلوبه معاها الي اتغير في ثانية بسبب دموع خلو تفكرها مش سوي
وكانت حسه بالغيرة من دموع ..وستوعبت الي قلته و دموعها نزلت بحزن وكل شوية تكره نفسها اكتر من اليوم الي قبله : انا مش قصدي يا خالتي انا ..

: امشيي اخرصي ويلا غوري من قداامي

الساعه 12:00 ندي اتعدلت وصحت ياسمين الي نامت وهي قعده : قومي يا ياسمين نامي جوه يا حببتي

ياسمين خرجت وشافت المنرضة نايمه في الصاله راحت غطتها بمفرش خفيف ..

الممرضة اتنفضت : معلشي والله انا معرفش نمت ازاي بس امبارح كان عندي نبطشيه

: اهدي اهدي حصل خير المهم تكوني موجوده عشان لو حصل لها حاجه ومتقلقيش احنا كلنا جمبها نامي تاني ..

فارس كان بيعمل قهوة وسمع صوت ياسمين طلع عندها

: ايه يا سوو دموع لسه نايمه

: اه يا فارس ربنا يقومها بسلامه متبهدله اوي يا عيني ربنا ينتقم منه

: ده راجل ابن كلب ده لو جايبها من حضنه مش هيعمل كده ...روحي نامي يا حببتي وانا صاحي متقلقيش ...

ياسمين باست خده ودخلت تنام فارس دخل المطبخ وندي طلعت تجيب ماية وتعمل قهوة وشافت فارس واقف كانت هتلف وترجع بس فارس شافها ..

: خير محتاجه حاجه ..

: اممم كنت هعمل قهوة

: تمام هعملك معايه ارتاحي انتي

ندي سندت علي الحيطه وبصت لفارس : قطعت اللايف ليه امبارح كنت خلينا نشوف مواهبك
2

: مواهبي مش بتتشاف مواهبي بتتحس يا طنط وبعدين ده كان كمين ولعبه معموله عليا كان لازم اجريهم عشان اعرف اخرهم غير كده انا مواهبي مش بتخرج قدام حد

ندي اومأت ببرود وهي بتبص حوليها : خسارة سالم بيه يدفع فلوس في شقة نجسه

فارس ببرود : لا ارتاحي سالم بيه مدفعليش فلوس فيها انا الي اشترتها من السباقات الي كنت بدخلها

: يلاا اهو حرام بيروح في حرام عشان كده نجسه ..

فارس ببرود : انتي عايزة ايه بالظبط

ندي كانت مقهورة من كلامه مع تميم وكانت عايزة تحرق دمه وخلاص : مانا قولتلك عايزة قهوة

: انا بقول كفاية عليكي سهر لحد كده وروحي نامي انا هقعد جمب دموع

: لا وانت تقعد جمبيها ليه انت متتأمنش علي لي حاجه مؤنته ما بالك بقا بني ادمه

فارس بغضب : ندي الزمي حدودك ومتسوقيش مش معني اني ساكت لك يبقا تظيطي فيها دموع لو اخر بنات الدنيا انا مش هبص ليها وانا وانتي عرفين ليه وغير كده دموع دي اختي يريت نفهم مش ماشي بتجوز علي نفسي انا زي ناس ..

: تقصد ايه

: اقصد اقولك فكك وروحي نامي الي في دماغك مش هيحصل

: وايه انشالله الي في دماغي

فارس بخشونه : نداااا...انا مش عايز ازعلك امك سيباكي امانه عندي فاخلينا حلوين نع بعض

: والاه

فارس بصلها بغضب وغمض عنيه وفتحها وبتسم وهو بيقرب منها ندي رجعت لواره وفارس لسه بيقرب
والمكان بينهم بينعدم فارس بخفوت : عايزة توصلي لايه

ندي اتوترت : مش عايزة حاجه ابعد

: مالك يا طنط ولا هو عينك فيه وقول اخيه

وقرب منها اكتر وشم ريحتها بعمق : اممم وحشتك قوليلي كوكو وحشك مشتاقه لي ومتبعاني ومركزه معايه ونار الغيرة كل يوم بتحرق قلبك عايزاني ومحتاجه حضني في وقت زي ده عايزه تدوقي شفيفي
بس وانتي فاايقه همممم ..وحط ايده علي
وسطها وبقا يحرك صوابعه ببطء علي جسمها

ندي جسمها اترعش وقلبها نبضه زاد واعصابها اترخت وكان نفسها ترمي نفسها في حضنه وعنيها دبلت
والدموع لمعت جواهم ولسه هتتكلم فون فارس رن
ندي فاقت من تأثيرة عليها وزقته بعيد عنها

فارس مسح وشه وهو بيتنفس بغضب ومسك الفون وابتسم بسخرية وطبعا مين غيرة هادم اللذات : ايوة يا برو

: افتح الباب ...قالها سيف بصوت مرهق وقفل

فارس بص لندي : سيف براه

: وجي دلوقتي ليه علي فكره ده غلط ووجوده مينفعش

: اهمدي يا بتاعت الصح والغلط هيكون جاي يحب في وحده شبه ميته جواه خليكي انتي في تفكيرك الجاهل ده متعرفيش حاجه عن الحب وعذابه وان البني ادم
العاشق قلبه الي بيحركه مش عقله كل الي همك الي
ينفع ومينفعش لحد ما هتندمي ...وسبها وخرج يفتح لسيف

: ايه ساعه

: معلشي يا سيف اتفضل

سيف اول ما دخل اتلفت حوليه : دموع فين وعمله ايه دلوقتي

: لسه نايمه

ندي خرجت من المطبخ : عامل ايه يا سيف دلوقتي الف سلامه عليك

: بخير انا هطمن عليها وماشي متقلقيش ..

وقرب من الاوضة الي نايمه فيها دموع وقلبه بيتعصر مع كل خطوه وشفها وهي بتتنفس ببطء ودموعه نزلت بسبب منظرها المتبهدل : عملتي ايه يا دموع وايه الي كان مدخلك عندي اساسآ سمحيني لو كنت سبب الي
انتي فيه حبي ليكي مدكيش غير وجع يا دموعي
انا كان نفسي اكون سبب ضحكتك بقيت انا سبب
دموعك ..وفضل قاعد قدامها بيتكلم معاها بهمس
وقلب موجوع مقدرش يحميها كانت هتضيع منه

دموع بدأت تفوق وكشرت بوجع وهي بتئن : اممم سيف الحقني ونبي هيقتلني لا لا انا معملتش حاجه ابعد عني انت السبب انت السبب ...وكأنت بتتحرك بشكل يوجع القلب سيف خرج بسرعة وطلع لندي وفارس الي قعدين
قصاد بعض وكل واحد في دنيا تانية وشاور علي اوضة دموع وهو بيحاول يتمالك نفسه : دموع بدأت تفوق حولي تهديها عشان ميحصلهاش انهيار تاني ...

ندي جريت علي جواه وفارس وقف مع سيف الي كان بيمسح وشه بقهر

: هو حصل ايه يا سيف

: معرفش معرفش انا صحيت من النوم علي صوت جرس الباب فتحت لقتها بيري وكانت عايزة تتدق
قولت هنتقم منها علي الي عملته فيك بس جت
صورتها قدامي ومقدرتش المسها طردتها ودخلت
الحمام اغسل جسمي من قرفها وانا خارج لمحت
دموع طلعه من باب شقتي وقدمها الحيوان بتاعها
وعنيه بطق شرار فهم غلط وسحبها علي الشقه
وحصل الي حصل ...

سيف حكي لفارس وهو رايح جاي بعصبيه واعصابه مشدوده وجسمه بيتنفض من صوت عياطها وانهيارها
ومقدرش يستحمل يسمعها ولا يشوفها وهي كده

: انا ماشي سلاام ..وهرب من الشقه وكأن ملك الموت بيطرده ..فارس جري وراه

: استني بس يا سيف هتروح فين انت مينفعش ترجع الحارة بسبب الحوار الي داير ..

: هو انا عامل عمله ولا ايه يا فارس متفوق مش انا الي بهرب والكلب ده لو عنده حاجه انا هحطها ليه في مكان دافي عشان القرف ده كله محصلش انا مش ناقص جنان
وبعدين يعمل حاجه وانا وديني لكون قتلو ..ونزل علي تحت ..

فارس اتصل علي تميم بسرعة : ايوة يا تميم معلشي رنيت عليك دلوقت بس سيف انا مقدرتش عليه وعايز يرجع الحارة وممكن يمسك هو والزفت في بعض تاني
كلمه يا تميم ولا حصله مش هقدر اروح وراه وسيب البنات لوحدهم ....تمام سلام

ندي كانت وراه : وبعدين في القلق ده بقا ربنا يستر

: دموع عامله ايه دلوقتي

: خدت مهدء تاني مقدرتش اهديها كانت عمله زي المجانين منك لله يا حسين الكلب ...سيف مقلكش
حصل ايه ..

: سيف ميعرفش حاجه وقالي انه كان خارج من الحمام لقاها طلعه من شقته وحسين شفها ..

ندي بتفكير : بس كده شفها طلعه من عنده وعمل ده كلو اكيد في حاجه غلط دخلت ازاي وايه الي دخلها ده هنفهمو لما دموع تهدي وتتكلم وتعرفنا الي حصل
بالظبط ...

ندي استوعبت انها وقفه بتتكلم مع فارس عادي راحت بصت له بقرف ودخلت اوضة دموع ..

فارس رفع حاجبه بنرفزة لما شاف بصتها ولم مشيت قدامه نزل عنيه : اهدي ي عم شوشو انا محترم دلوقتي
بس غصب عني التوته بتاعتها احله من حياتي ..
2

سيف نزل وهو بيتوعد لحسين وعايز يرجع الحاره ونفسه يلاقيه تليفونه رن وكان تميم ..

: ايوة يا تميم

: فينك يا سيف عايزك في موضوع مهم

سيف بخنقة : معلشي يا تميم خليها وقت تاني

: تعاله بس نشرب كبايتين شاي مع بعض الموضوع يخص ادهم وعاصم ..

سيف غمض عنيه وخد نفس : تمام اجيلك فين

: شقتي انت عارفها ولا تيجي الملحق بتاعي الي في فيلا سالم بيه ..

: تمام هجيلك الفيلا وكمان اشوف امي وعرفها الي حصل عشان متقلقش علي فارس وياسمين وكملن
تبقي تزور دموع ..

: خلاص ماشي اديني مستنيك ..

دموع خدت اسبوع كل يوم تفوق وتنهار بشكل هستيري 
وتاخد المهدء وتنام ومها بقت تروح لها كل يوم بعد ما سيف منع صباح تروح لها احسن يكون حسين مراقبها
والخبر بعد ما اتنشر في بلد دموع ان جوزها مسكها مع عشقها وهربت معاه اخواتها المتجوزين اجوزهم رجعوهم بيت ابوهم غضبانين بسبب الفضيحه
ابو دموع واخوه وابن اخوه نزلو القاهرة يدورو
عليها ...
2

سيف كل يوم يوصل امه الفيلا ويروح لدموع من بعد 12 بليل يفضل قاعد قدمها ويتكلم معاها بهمس
لحد ما بدأت تفوق كالعادة وهي بتخرف بسبب
الكوابيس الي بتشوفها لكن سيف منع الممرضة
تديها مهدء وكان قبليها متخانق مع ندي وياسمين
الي قعدين معاها ومش عرفين يهدوها ولا يخرجوها
من الي هي فيه ....

: دمووع انتي سمعاني

دموع فتحت عنيها وشافت سيف قاعد قدمها وشهقت بخوف : انت بتعمل ايه هنا امشي امشي حسين عايز يقتلني قوله الحقيقه ونبي قوله الي في دماغك غلط
اااه انا مش قدرة اتحرك ليه بطني وجعاني اوي ..وقعدت تعيط بحرقه سيف كان واقف مبهوت من انهيارها وحس انها فقدت عقلها وكان مش عارف يتصرف ..

ندي قربت منها : بس كفاية عياط بقا انتي متعبتيش

دموع بحدة : وانتي شايفه الي حصلي ده سهل لما اكون عايشة مع واحد 8 سنين وفجأة بقا عامل زي الجدمجانين وعايز يقتلني مرتين وراه بعض انا
خايفه لا انا مرعوبة ..

فارس قرب منها : متخفيش يا دموع محدش هيقدر يقرب منك انتي في امان دلوقتي اهدي يا حببتي

دموع بصت ليه : فارس فارس قوله ونبي انا دخلت عنده ليه مش مصدقني والله وبيقول ابن الحرام مات
الدور عليكي يا فارس انا فكرته قتل اخوك يومها
انا مش فاهمه حاجه ...

سيف بص ليهم بستغراب فارس قرب منه وبهمس : دموع كانت حامل ونزلت الجنين بسبب ضربو ليها
هو مفكرو منك واحنا مش حبين نعرفها ..

سيف جز علي اسنانه ومسح وشه بقهر ...
1

دموع بصت ليه : امشي من هنا قوليله يمشي يا ندي يا اما انا الي همشي انا مش نقصه كفاية الي حصل..

وفي بالها ..لسه فاكر تيجي تشوفني لا وليك عين بعد الي عملتو

سيف بعصبيه : قولي لصحبتك اني هغور في داهية بس تهدي كده وتمسك العقل شوية وتعرفنا ايه الي حصل مانا مش هبقا نايم في امان الله ولاقي واحد عايز يقتل مراته بسبب انها بتخونه معايه وكانت نايمه في حضني

دموع بكاها زاد لما افتكرت الي حصل : انت  السبب انت الي بعتله الفيديو

سيف بعدم فهم : فيديو ايه يا بت انتي عبيطه ولا ايه

: فيديو لما كنا فوق السطح

ندي وفارس وسيف بصو لبعض بصدمه ندي قعدت جمبها ومسحت علي شعرها بهدوء : لا انتي تهدي كده وتعرفينا الي حصل وحده وحده ...

دموع بتعب : عايزة اشرب زوري وجعني

سيف طلع جاب لها ميه ومد الكباية لندي الي شربتها براحه ودموع ئنت بوجع بسبب رقبتها ..

ندي : يلا بقا احكي

دموع مسحت وشها بإرهاق : انا كنت صاحبة مطبقه في اليوم ده بسبب حاجه عرفتها المهم اتصلت عليه وقلتله اني عايزاه في موضوع مهم قالي هيخلص الي في ايده وجاي وبعديها حصلت حاجه خلتني دخلت شقته من البلكونه

سيف بهدوء : حاجة ايه

دموع بصت لفارس الي كان الندم باين في عنيه : مشاكس دخل عندك

سيف نزل دماغه لتحت وهو بيبصلها برفعة حاجب الي هو انت مصدقة نفسك اصلا ...

ندي بصدمه : نعم يختي قط ايه ده الي يخليكي تدخلي شقت واحد من البلكونه انتي اتجننتي

دموع بخفوت : الي حصل بقا ..

وبصت لسيف بقرف : بعد كده بيري جت عنده وانا كنت محبوسة جواه بسببها بعد ما صوت الجرس صحاه من النوم ..

فارس عرف ان بيري سبب الي حصل بس استني لحد ما دموع تخلص عشان يتأكد ..

: وانا طردتها بعد ما هزقتها ..

: اه بإمارة ما كنت سيبها تبوس فيك ما علينا بلا قرف
بيري خرجت وسابت الباب وراها مفتوح وهو دخل الحمام وانا خدتها فرصه وجريت علي براه وقبلته في وشي وهو طلع ورايه و كان مستحمي وفي علامات
علي رقبته وصدره وفهم ان احنا كنا مع بعض ولي
اكد ليه القيديو الي حد بعتهوله وهو شايلني فوق
سطحكم وكاتب مرااك مغفلاك ومقضيها يا خروف

سحبني علي الشقه وكان زي المجانين كلامه ونظراته
بهدلني وانا والله ما خنته وحياتك ي ندي ما عملت
اي حاجه من الي قالها

سيف بتهكم حزين : وتفتكري اني ممكن ائذيكي وبعت لجوزك حاجه زي كده يا دموع

: اومال مين هيستفاد لما يبوظ حياتي

فارس بخفوت : يا بهيرة يا بنت الكلب

سيف بنرفزة : وانتي مين قلك اني عايز ابوظ حياااتك اصلا

دموع بغضب : انت كده كده بوظتها اصلا

فارس بحزن : انا السبب

دموع بصت ليه بتحذير فارس طلب منها تدخل بس فضولها هو الي وصلها لكده : لا انت ملكش دعوة بس

فارس عرف انها فهمت لم طلب منها تدخل الشقه : لا ي دموع انا السبب بيري سرقت الفيديو ده من عندي حقك عليك انا لما صورته كان بدافع الهزار معرفش انه كل ده هيحصل انا السبب من الاساس وانا وحق كل نقطة دم نزلت منك لاكون مندمها

ندي وقفت قدامه بغضب وضربة بالقلم  : مش هو ده الفيديو الي قولتلك امسحه مره واتنين وانت كنت فرحان بنفسك فيه انت عمرك ما هتتغير ولا هتكون
راجل مره في حياتك بستهتارك وتهورك وشربك
وحفلاتك ونسوانك عمرك ي حيوان دلوقتي ممكن
توريه لعاصم وانا برضو بقول متغير معاية ليه
بقالو اسبوع انت فعلا السبب وديني الفيديو
ده لو حد شافه ولا اتسرب هكون قتلاك
3

سيف كان واقف متابع في صمت الي اتفق عليه امبارح هو تميم مينفعش يتنفذ دلوقتي عشان لو فعلا معاهم
الفيديو مش دموع الي هتضؤ ندي الي هتضر بالاكتر
وفارس ابوه ذات نفسه فقد فيه الامل يعني ندي هي
الي هتترفع علي الفضائيات ...

فارس بص لدموع ولقاها بتبص ليه بعتاب حزين ضربو في مقتل  قرب باس دماغها وهمس : حقك عليا

وخد جاكته ونزل علي تحت دموع فاقت من حزنها وبصت لسيف بعصبيه : هتفضل واقف عندك كده كتير
اتحرك روح وراه ..
1

سيف بصلها بحده ولسه هيتكلم ندي قطعته بسخرية : ايه خايفه عليه تلقيه هيروح اي مزبلة من الي بيسهر فيهم ده مش بيفرق معاه حاجه ولا حد مهم عنده ده اناني يعني المهم نفسه وبس

سيف ببرود : انا مش هقدر ارد عليكي عشان اخوية غلطان ولو سبتك تجرحي فيه وانا واقف عشان عايزة يفوق لنفسه شوية بس مش هسيبك تتكلمي عليه في ضهرو فوقي شوية يوم ما كان عندي وتخانقنا قالي انه هيفوق لنفسه وهيمسح الفيديو بتاعكم ومن وقتها  هو كده كده  قاعد معاكم ولا شرب ولا نزل ولا سهر برا

ومش ببرر ليه بس بسبب الضغط النفسي الي كان في اخر فتره هو كان مستعبط هزق بيري قدام الشركة كلها
وهي حبت تنتقم منه وكانت هتلبسو في حديد ده غير الفضيحه الي كانت هتعملها ليه الخلاصه لو حصل ايه حاجه ولا في اي جديد عرفيني ...تصبحوا علي خير

وطلع من غير ما يبص علي دموع مش عايز يشوف نظراتها ليه الي كلها غضب وشمئزاز ميعرفش سببه
ده غير طبعا اسمه الي منطقتهوش علي لسانها
من ساعت ما تكلمت ..

سيف خرج من الاوضة وشاور للممرضة عشان يفهمها انها متديش لدموع مهدء تاني وهو بيرن علي فارس و مردش عليه

فارس كان سايق المكنه بتعته علي الطريق السريع ودموعه نزله الحاجه الي بيحبها بتضيع منه الحاجة الي بيلمسها بتتدمر كل الي حصل لدموع بسببه من اول الفيديو لحد ما دخلت الشقه وكمان لما اتسلمت لحسين بسببه يعني دمرها وحده وحده وعند النقطة دي بقا يصرخ بغضب وهو بيزيد السرعه الفون رن حط ايده في الجاكت عشان يطلعه وسمع صوت كلاكس علي وأضاءة شديده عمت عينه سببها عربية نقل كبيرة

فارس ملحقش يستوعب الي بيحصل والعربية دخلت في المتوسيكل دمرته وفارس للاسف مااااااااات
2

ده انا اموت فيها مسا مسا عليكم ....
3

قبل ما العربية تدخل في المتسيكل فارس نط من عليه وقع علي الاسفلت وتصدم فيه بعنف ورفع راسه من علي الارض وشاف الغاليه وهي بتتفرم تحت العربية وكان ممكن يكون معاها رفع عيونه للسما وبتسم ودموعه نزله
غمض عنيه وراح في العتمه الي بتسحبه ليها ..
1

فضل رن علي فارس مره كمان كانت الناس اتلمت حولية وواحد رد علي تليفونه : ايوة يا زفت تعاله يلا عشان نازل انت روحت فين

: حضرتك صاحب الرقم ده عمل حدثة

سيف بخوف احتل كيانه : لا لا قول لفارس ده مش هزار حدثت ايه ياعم اديه التليفون وقوله انا مش زعلان تعاله ومش هيعملك حاجه ...بس بلاش الكلام ده

: والله حضرتك انا مش بهزر انا واقف جمبه اهو والمكنه بتعته متدمرة تحت عربية نقل واحنا اتصلنا بالاسعاف
تيجي تخده

سيف التليفون وقع منه ورجليه مكنتش شيلاه والايام بتعيد بعضيها تاني هيخسر اعز واحد علي قلبه في حدثة برضو : ااااخ فاااارس ليه ليه انت كمان ليه يا رب حيلي اتهد خلاص مش كلهم مره وحده كده كتير علياا
2

ندي ودموع سمعو صوته وكلامه ودموع شهقت بصدمه ودموعها نزلت برعب وخوف علي فارس

ندي وشها اصفر وجسمها تلج ووقعت في الارض فقده الوعي ..الممرضة جريت عليها وهي بتقيس النبض

دموع بخووف : سيييف سيييف الحق بسرعة ندددي يا ندي ردي عليا ونبي قووومي يا رب احميهم ونبي

سيف جري عليهم وشاف ندي وقعه في الارض قرب منها : مالها يا نرس حصل ايه
3

: سمعت الخبر وقعت من الصدمه لازم تنقلها المستشفي حالا نبضها بيضعف

دموع بقت تصرخ بصوت عالي : لا لا لا ندي ندي متسبنيش بالله عليكي انا ماليش غيرك عشان خطري

وحولت تقوم من مكانها سيف جري عليها وشاور للممرضة الي قربت منها وحقنتها بمهدء

دموع بخفوت : سيف ندي الحقها عشان خطري فارس يا سيف متسبنيش انا خايفه سيي

وغمضت عنيها وراحت في النوم سيف جري شال ندي بعد ما باس دماغها وطلع بيها وهو بيوصي الممرضة علي دموع خد تليفونه من علي الارض ونزل بيها حطها في العربية ورن علي ياسمين وهو سايق الي روحت مع مها تجيب هدوم وتسلم علي ابوها وكانت هترجع تاني

: ايوة يا ياسمين خدي امي وروحي شقت فارس دموع لوحدها وندي تعبت روحت اوديها المستشفي بس لو امي نامت  سبيها نيمه وخلي تميم يوصلك خلاص ماشي تمام هطمنك سلام ..

وفتح الفون علي الجي بي اس لقاه فارس مكانه في مستشفي قريبه منه بص علي ندي من المرايه
: اجمدي يا ندي قربنا نوصل يرب طمني عليهم
1

وداس بنزين وصل بندي ودخلت الطوارئ كشفوا عليها والدكتور كان بيعملها اسعافات اولية
وسيف سمع الدكتور : المريضة بتدخل في حالت صدمة
وضربات القلب بتقل ....جهاز الصدمات بسرعة المريضه قلبها وقف يلااا
2

سيف كان واقف مبهوت فارس لو مامتش هيموت لو ندي جرالها حاجة وشافهم وهما بيحطه جهاز الكهربا علي
صدرها وكانت بتترفع وتتهبد علي السرير بشكل يوجع القلب

: ارفع علي 2000 واحد اتنين تلاته ..وصدمها مره تاني والقلب واقف الدكتور بتوتر ارفع لل 3000 يلا وصدمه مره كمان ولسه النبض واقف والجهاز بيصفر ..الدكتور بص في الارض وسيف هز دماغه بالرفض مش مستوعب
يعني ايه قلبها وقف ندي ماتت ..الدكتور جاي يغطي وشها النبض اشتغل وابتسم لسيف الي خد نفسه براحه

: انقله المريضه لاوضة الكشف يلا اعمل الازم ...

سيف مشي وراها اطمن عليها وراح الاستقبال يسأل عن مكان فارس

: ايوة فارس سالم الالفي 23 سنه جيه في حدثة وهو دلوقتي في غرفة الاشعة بسبب الخبطة الي تلاقها
علي دماغه ..

سيف بخوف : هو حالته خطيرة

: انشالله خير الدكتور بيتأكد بس ان مفيش نزيف داخلي او كسر في الجمجمه هو بس عنده شوية كدمات وجروح
اتخيطت بسبب الوقعه الي وقعها علي الاسفلت هنطمن عليه وننقله غرفة عاديه انشالله

: طب اوضة الاشعه دي فين

: الدور التالت

سيف جري علي فوق  ووقف قدامه اوضة الاشعه شوية وخرج فارس الي كان وشه متبهدل واغلب جسمه عليه
ضمدات وراسه ملفوفه سيف جري جمبه وهو خايف عليه وقلبه وجعه

دخل اوضة وكانت جمب اوضة ندي : خير يا دكتور اخوية مالو

: خير اطمن المريض شكلو دماغه نشفه حبتين

سيف ابتسم بحزن وهو بيهز دماغه

: احنا عملنا كل الازم والحمدلله مفيش نزيف داخلي او اي كسور هو بس شوية جروح وخيطنا الجرح الي في دماغه وهو بس هيكون عنده صداع وممكن يحصلو اغماء بسبب الصدمه الي تلاقها مع المتابعه والعلاج
هيكون بخير اطمن المهم يكون حريص انه ميخدش
ضربة شديده علي دماغه عشان ممكن تقلب بنتيجه
عكسيه ..

: شكرا يا دكتور انا بجد مش عارف اشكرك ازاي طب هو هيفوق امته

: هيفوق في اي وقت دلوقتي اطمن

: طب ممكن حضرتك تطمني علي المريضه الي في الغرفه الي جمبنا دي

: تمام حاضر ثواني بس اشوف حالتها وطمنك عن اذنك

خرج الدكتور وسيف قرب من فارس باس دماغه : فوق بس وانا هنفخ امك علي الخضه دي يا بن الكلب

قالها سيف بخفوت حزين وهو بيضغط علي ايده بخوف

: طب وليه الغلط ده يا برو

سيف بص له بضحكه : فارس انت سمعني

فارس بإرهاق : اممم سمعك يسطا

: طب ما تفتح عنيك

: مش قادر عندي صداع هيموتني وحاسس ان جسمي كله ماخرشم

: حاسس مش متأكد هو مفيش غير حاجتين سلام فيك لسانك وبتاعك الي المفروض كانوا اتقطعو وخلصنا منك ومن نسلك

فارس بضحكه : ايه ده انا بايظ للدرجة دي وبعدين ملكش دعوة بإشيائي ياعم مش كفايه كل شوية
قاطع عليا اللحظه

: لا ي قلبي هو هما شوية مكياچ هيروحه مع الوقت متخفش المصيبه في الاوضة الي جمبنا

: مصيبة ايه

: انت هتفضل تكلمني وانت مغمض كده كتير متفتح عينك يا زفت

: خايف

: خايف من ايه يااه
1

: خايف اكون اتعميت زي الافلام

سيف اتوتر : والاه بطل استعباط وفتح عينك مش هتصعب علينا متحولش ..

فارس فتح عنيه و غمضها تاني : هي الدنيا ضلمه ليه يا سيف

سيف بلع ريقه : فاارس

فارس بص ليه : بس تعرف منورة بيك والله يسطا هههههههههههه
1

: ينعل ابو امك يا خ** ده وقت هزار انا اصلا غلطان اني واقف جمبك انا رايح لندي

فارس وقف ضحك اول ما سمع اسمها : رايح لها فين يا برو

سيف بص له بنرفزة : مش هريحك عشان تبقا تعرف تهزر حلو يا روح امك

فارس اتعدل وئن بوجع : اممم خلاص والله حرمت

سيف قرب بسرعه وعدله : بس خليك نايم عشان متدوخش الايام الجيه شكلها هتبقا سودة بسببك انت وام قلب مرهف

فارس بص له بستغراب والدكتور خبط ودخل : لا ده احنا بقينا عال اووي والمريضه انا اطمنت عليها هي كانت جيه بشتباه في جلطه بس لم دخلت حالت صدمه وقلبها وقف الدكاترة عملو الازم والحمدلله اتعدت مرحلت الخطر ظبطنا ليها الضغط وعلقنا مغذي بالادوية الازمه وهي ممكن تفوق في اي وقت دلوقتي ...بس لازم نراعي صحت المريضة بلا اي حزن او زعل المريضه قلبها ضعيف مش عايزين نوصلها لمرحلت انها تركب دعامه
لقدر الله هيكون عندها شوية اعراض جانبية بس مع
الوقت والادوية هتكون تمام بعد اذنكم

: تمام يا دكتور اتفضل شكرا علي تعبك ..

فارس بقلق : مين دي هي دموع تعبت تاني ولا ايه يا سيف في ايه متتكلم

سيف قرب منه بهدوء : اهدي يا فارس اديك سمعت
الدكتور عدت مرحلة الخطر

: ايوة هي مين بقا

: ندي لم عرفت انك عملت حدثة قلبها وقف وو.

فارس مستناش فارس يكمل وقام بسرعه من علي السرير المحلول اتشد من ايده وبقا دمه ينقط في الارض
وحس بدوخه شديده لسه هيقع سيف سنده

: اهدا يا غبي بقولك بقت كويسه

: اوعه يا سيف مش هتحوشني المره دي سبني

سيف بعد عنه وفارس فارس اتسند وبيحاول يبلع غصته و دموعه اتحجرت في عنيه وفتح باب الاوضة ودخل شفها نيمه والارهاق باين علي وشها الشاحب وشفيفها البيضه وجسمه اترعش وشهق بغصه ودموعه نزلت
قرب منها ومسح علي وشها وشعرها بخوف

: ايه يا طنط سلمتي بسرعة ليه كده قوومي لسه الي بينا مخلصش قومي يا ندي ده انا الي قلبي هيقف بعد ما شوفت منظرك كده يا حبيبي فتحي عنيكي عشان خطري يا ندي حقك عليا والله  انا ندمان انا غلطان وانا
عارف والله هتغير وحياتك وهكون زي ما انتي عايزه قومي بقا الله يخليكي يا ندي انا مش هقدر اعيش من غيرك والله طب بصي قومي وبقي حلوة وانا مش هضيقك تاني والله ولا هنكشك هبعد عنك و قلبك
وقف عليا ليه هو انا فارق معاك للدرجة دي يارتني

كنت موت وانتي فضلتي كويسه اااه يا رب ونبي والله ما هعمل حاجه غلط تاني بس قومها بسلامه ونبي

فارس فضل يتكلم معاها ويمسح علي وشها وشعرها ويبوس ايدها ودموعه نزله ندي بدأت تفوق ودمعه
نزلت من عينها: فااارس

وشهقت ببكي : حقك عليا انا السبب مت وسبتني يا فارس

فارس بهمس : افتحي عينك يا طنط

ندي هزت دماغها بالرفض

فارس : ليه ي قلب كوكو

: عشان انت مت وطول ماانت معايه يبقا انا كمان حصلتك  واحنا حاليا في النار ماانت مش هتخش الجنه
يا فارس
2

فارس ضحك : حته في النار مش هسيبك يا طنط فتحي عنيكي بقا الله يخليكي وبلاش حوراات عشان انا لسه
عامل اخوه في سيف هااا..

ندي فتحت عنيها وعيطت : مين شفلطك كده

: معلشي اصل ابوية الي عمل حدثة

: حقك عليا يا فارس انا كنت هموت لما عرفت والله انا مكنتش عايزة ده كلو يحصل انا نفسي تفوق لنفسك

: لا متقوليش كده انتي تعملي وتقولي الي انتي عايزاه يا بابا

ندي ضحكت بتعب وسخرية : بابا مين ي ابو شخه انت صدقت نفسك ولا ايه

فارس بعصبيه مزيفه : صدقي انا غلطان ليكي انا قال كنت هموت عليك انتي كده كده موتي ي قلبي وقلبك
وقف علشااني ..وقرب منها وبهمس

: بس تعرفي برغم الصدمات والفجعات والحوادث دي كلها انا قلبي كمان وقف لما عرفت انك زعلتي عشاني
وكنتي هتحصليني يعني ورايه ورايه ..ولعق شفته
بوقاحه وعينه في عيونها

ندي رفعت ايدها وزقت وشه برخامه : مش هتتغير ابدا ي كوكو ودي المشكله هههههههه

فارس ضحك وبخفوت : وحشتيني وحشتيني اووي يا ندي وكنت مش عايش من غيرك كنت تايه حقك عليا صدقيني هتغير و الفرصة الي بعتهالي ربنا بعد ما نجاني من الحدثة دي مش هضيعها تاني في المسخرة والكلام الفاضي

: وريني اثبت ووريني تغيرك عايزة اشوفلك

: طب ايه خلصنا ولا لسه نروح بقا ورحموا امي العيانه ومحدش يموت الفترة الجاية دي خالص عشان اتعقدت من المستشفيات ...قالها سيف ببرود الي يشوفه وهو منهار ميشوفش وشه الخشب ده فارس ضحك بحب وبقا متاكد ان دي عادة فيه مش هيغيرها مسك ايد ندي وعدلها ندي بصت علي ايدها الي في ايده وبتسمت وبعدين عقدت حواجبها : دبلتي وختمي فين

فارس بصلها ببرود وساب ايدها براحه وخرج يعرج من الاوضة ..

ندي غمضت عنيها وضربت جبهتها : انا مكنتش قصدي انا بس عايزة ارجعهم لصاحبهم ..

سيف قرب منها : طب يلا يلا مش وقته دموع لو صحيت ومشفتكيش ممكن يحصل لها حاجه فعلا الدور ده ودماغها تفوت وانا مش نااقص ..قدره تمشي ولا اجبلك كرسي

: هو مش انت الي جبتني هنا وانا تعبت بسبب اخوك يلا شيلني تاني مش هقعد علي كرسي مشلولين انا عشان اخوك يرتاح ويهمد شوية

سيف بخفوت : ينعل ابوكي لابو اخويه مهي لمة طين انا عارف

ندي كتمت ضحكتها : بتقول حاجه يا جوز اختي

سيف بص ليها وعنيه لمعت مرة وحده : قولتي ايه

ندي ضحكت : جوز اختي ما خلاص بقا الطريق مفتوح تخلص عدتها وخلي صباح تشبكك فيها

سيف شلها ومشي بيها : تفاكري هينفع دي مش طيقاني كأن انا الي عملت كده فيها فعلا

: دموع كانت حياتها عادية خالص واقل حاجه بتحصل فيها بتسبب فرق انا بقا من ساعت ما شفتك وحياتها فعلا اتشقلبت

: طب تفتكري انها ممكن تحبني

: ليه لا ي خويا ي قمر انت ..وفي بالها ..دي اصلا مسلمه
من زمان صحبتي وانا عرفاها بتحب تقاوح نفسها يا رب يا دموع تفوقي لنفسك ومتخديش دور الضحية وتقعدي تبكي علي الاطلال وتظلمي نفسك وتظلمي الي ميت فيكي عشر مرات ده منك لله ده سيلفر ي بنت المجنونه

وشافت فارس واقف قدام العربية وبيتكلم في الفون بعد ما استلمه من الامانات وهو خارج حاسب لنفسه ولندي ووقف يستناهم

سيف فتح باب العربية وقعد ندي

: جيب لها الرضعة يا عمو عشان النونه مش قدرة تمشي دورتلها علي الخاتم بتاعها ولا لسه
1

قالها فارس بسخرية ودمه محروق ندي كتمت ضحكتها ومعبرتهوش وفي بالها : ان ما علمتك الادب يا فارس يا بن مها مبقاش انا الي حصلي بسببك هطلعوا علي دماغك
وبعد كده يحلها ربنا خلاص بقا هو العمر فيه كام للحظة
1

وصلوا عند شقت فارس وياسمين ومها منتظرين بقلق وتميم واقف في البلكونه شاف سيف نزل ولف شال ندي وفارس نازل يتسند وطلع برا : سيف جيه تحت انا نازل ليه

ياسمين ومها طلعوا وراه سيف طلع بندي وفارس ماشي وراه ببطء بسبب الجرح الي في رجلو تميم قابلهم في مدخل العمارة : ايه يا سيف الي حصل تاني

: اسند فارس يا تميم ونتكلم فوق

فارس بتهكم : ونبي لسه فاكر فارس

تميم ضحك عليه ونزل سنده : اجمد يا وحش ولا اشيلك

: شيلني يعني هي جت عليا

تميم ضحك وفعلا شاله فارس بضحكه : يا بختك يا بت يا ياسمين تعرف يا تميم انا جسمي مدغدغ بعيد عنك

تميم بص ليه : واضح مين عمل فيك كده

: انا محدش يعرف يعمل معاية كده يا تيمو دي حدثة بسيطه والغاليه راحت يعني عليها اتفشخت

: يا عم المهم انك زين

: زين يسطا زين ده انا اتكتب لي عمر جديد حدالله

: يا كبددي

: مالك يا خالتي فيكي ايه

: مالك انت ياض بطل جعده مع الحريم ونشف اومال

ودخل بيه قعدو علي الكرسي مها وياسمين التفتو نحيته وشهقوا بخوف بعد ما كانوا وقفين جمب ندي وبيطمنو عليها ..

مها بخوف : مالك يا فارس ايه الي حصل لاخوك يا سيف

: مفيش يا ماما متقلقيش انا كويس

: كويس ازاي يعني انت مش شايف منظرك ولا ايه انا عايزة اعرف ايه الي حصلك انت وندي ودلوقتي حالا

سيف حضنها وباس دماغها : اهدي يا حببتي انا هعرفك كل حاجه ..فارس عمل حدثة بالمتوسيكل بتاعه والحمدلله ربنا نجاه وندي تعبت شوية و ودتها المستشفي

فارس : لا متعبتش ده قلبها وقف من خوفها عليا ..وغمز لامه وهو منشكح

مها بصت لهم هما الاتنين وندي اتمنت الارض وتبلعها  وبصت لسيف الي يدوب جروحه بدأت تتعافي وبصت علي اوضة دموع بحزن ودموعها لمعت في عنيها : هو ايه الي بيحصل بظبط انت ودموع بعدين ندي وفارس
ملكم يا ولادي هتعملوا في ايه تاني انا مش حمل خسارة حد فيكم انا بعد كده هخاف علي ياسمين وتميم

فارس بضحكه : حد شاخخ في حياتنا

مها بصت ليه بقرف وتميم اتنحنح وهو بيبص لياسمين الي مبتسمه بإحراج

مها ببتسامه : ايه يا تميم مفكر ان بنتي حببتي هتخبي عني ان قلبها مال وكبرت وبقت عروسه بتحب وتتحب

: لا العفو يا مها هانم

: هانم ايه بقا يا حبيبي احنا هنبقا عيله قريب ولا ايه

: ده يوم المني والله

: تقوم ندي و دموع بسلامه وحيوان ده يخف ونعمل خطوبة ليكم خلينا نفرح شوية بعد الهم ده عقبال سيف

سيف بص ليها بيأس كأن دي حاجه مستحيلة مها بلعت غصتها بحزن علي حاله ..وقربت من ندي : عمله ايه دلوقتي يا حببتي

: انا كويسة يا طنط

فارس بسخرية : طنط ايه بقا قوليلها يا ماما هههخهه

مها بحب : ما هي كده كده بنتي يا فارس وبنت الغاليه
وحضنت ندي

وفجأة الباب خبط خبط سريع كلهم بصوا لبعض بستغراب وووو
سيف وقف و بص في ساعته : انت مستني حد

فارس هز دماغه بالرفض : لا انا محدش بيجي عندي من غير معاد

ندي بصت له بقرف بعد ما فهمت كلامه صح

سيف بص لمها : خدي البنات ودخلي اوضة دموع وقفلوا علي نفسكم ومحدش يخرج

سيف طلع يفتح الباب ووراهم تميم وهما دخلوا اوضة دموع الي لسه نيمه بتأثير المهدء

سيف فتح الباب : اااايه ساعه عشان تفتحوا الباب اوعة كده مالك متنح في وشي ..قالتها صباح وزقت سيف ودخلت

: ازيك يا واد يا حليوة عامل ايه

: الحمدلله يا مدام صباح طمنيني عليكي

: يختي حلوة يا ناس ..وقرصت خد تميم ودخلت
1

تميم بص لسيف الي بيضحك ورفع كتافه لفوق : صبااح

ودخلوا وراه صباح الي اول ما شافت فارس شهقت : هيييء يا مصبتي مين عمل فيك كده يا منيل
1

فارس ضحك : صبوحة حبيبت قلبي ايه خبطت المخبرين دي وبعدين ليه كلكم وخدين فكرة غلط عني دي حدثة يا صبوحة تعالي اقعدي جمبي

مها وياسمين وندي خرجوا علي صوت صباح العالي

: هو انتي ي صباح ده انا خوفت والله

: وانا اعملك ايه يختي ماانتي الي طول عمرك جبانه وبعدين مش كفاية مش قدرة اجي للبنات زي الي عليا تار وطلعه اتسحب في نصاص الليالي لما ولاد الوسخع محدش فيهم رد عليا خوفت يكون جراه حاجه جيت اطمن

سيف : اوعي يكون حد اطرك وانتي جيه

: ودي حاجه تيجي بقولك طلعه اتسحب وستنيت لما الحارة الموبوئه هديت

فارس بدهشة : وحفظتي طريق الشقة من اول مره جيتي فيها يا صبوحة

: عيب عليك يا واد ده انا صباح

فارس ضحك وقرب باس كتفها : ايووة بقا

: دموع عمله ايه عرفتو النطع عمل فيها كده ليه ومالك يا بت يا ندي ما تيجي تسلمي عليه كنت بايته في حضنك ولا ايه يا ومالك كده وشك اصفر وسهتانه
زي الفرخه البيضه الي بتفرفر الواد فارس مش
بيأكلكم ولا ايه

مها : ابدا والله يا صباح ده انا كل يوم هنا وبعمل لهم اكل

: فيكي الخير يا مها يختي تعبينك بس البت وشها زي اللمونه انت حد مزعلك يا ندي

ندي حضنتها وباست ايدها وقعدت جمبها النحية التانيه : متخفيش يا ماما انا حلوة

فارس قرب منها وبهمس : انا لما عملت حدثة وصلها الخبر طبت سكته وعلي ما وصلت المستشفي قلبها وقف وعملولها انعاش شوفتي الحب يا سعدية

صباح بخضة خبطت علي صدرها وهي مميلة علي فارس وبتسمع ليه وندي مسحت وشها بنرفزة : يا مصبتي وانت مالك فرحان كده ليه يا خايب البت كانت هتموت

: طب ماانا كنت هموت بسببها يا ست اله وبعدين مهي زي العفريت قدامك اهي يانموت سواي يا نعيش
سواي يا صبوحة

: ندي فين ندي ماتت فارس فارس عمل حدثة ايه الي حصلو ونبي طمنيني اااه ندي حصلك ايه يا حببتي
فين فارس يا سيييف يا سيييف

كلهم جريوا علي صوت دموع الي الممرضة كانت بتحاول تهديها ومش قدرة

ندي قعدت جمبها وفارس قرب مسك ايدها : اهدي يا حببتي انا اهو جمبك شوية خربيش بس انا كويس
وندي جمبك اهي اغمي عليها بس اهدي

ندي كانت بتمسح في دموعها وتحسس علي شعرها وكلهم لفين حوليها

سيف واقف علي الباب وبيبص لها بحزن وهو مش قادر يقرب منها

دموع هديت وبصت لهم وجت عينها في عين سيف وكل واحد نزلت دمعه من عينه ودور وشه النحية التانيه

سيف بهدوء : تعاله يا فارس عايزك وانتي كمان ي صباح

مها بخوف : في ايه يا سيف

: مفيش حاجه يا امي عايزهم في موضوع كده

دموع بتعب : ثانيه وحده يا فارس

: نعم يا حببتي

: انا عايزه امشي من هنا كفاية كده انا تقلت عليك

ياسمين بزعل : اخص عليكي ي دموع ده كلام برضو

فارس بهدوء : سيبك منها يا ياسمين وبعدين تمشي تروحي فين يا دموع وانتي حالتك كده وبعدين
متزعليش مني الدنيا لسه مقلوبة وبعدين في
حد بيتقل علي نفسه وفي مكانه

وقام طلع ورقه من الدرج : انا كتبت الشقه دي باسمك من اول يوم دخلتي فيه هنا ناقص بس امضتك ي حببتي

: لا لا يا فارس مينفعش كده كتير كفاية الي عملتو معايه

: بس طيب انا اصلا وربنا مكسوف منك ده كفاية الي عملتيه انتي معاية ووقفتك جمبي ومزعلتيش مني
ولا قولتي اني سبب كل الي حصلك خوفك ده لوحده
عليا ده عندي بالدنيا وبعدين هو مش انا اخوكي ولا ايه
هتحطي فرق يا دموع

: اخوية طبعا يا فارس بس انا هرجع لاهلي

مها قربت وربتت علي شعرها بحب : احنا اهلك يا دموع يا حببتي خدي العقد يلا من فارس متردهوش يلاا

: بس

صباح بقوة : مبسش يا دموع وبعدين اهل ايه يختي دول قطعه تقطعهم نزلين يدورو عبيكي بعد ما الكلام وصل ليهم وعليه زيادة وقال ايه عايزين بنتنا وعايزين نغسل عارنا عار ايه ده ابوكي ميعرفش حاجه عنك من سنين

دموع بكسرة : هي جت اهلي والناس يا صباح اذا كان جوزي الي عشت معاه اكتر ما عشت معاهم بهدلني وطعني في شرفي يلا خليهم يعملوا الي عايزينو انا اصلا كده كده مش عايزة الحياة دي مش هقدر اعيشها وانا موسومه بالعار الناس كلها عرفت اني خطيه منك لله يا حسين

فارس بص في الارض بحزن والبنات بكوا علي حالها ..
ومعانم مها الي كانت بتبكي بحرقة

سيف بغضب اعمي : وحق لا اله الا الله يا دموع الي هيفكر يلمس شعرة منك لاكون دفنو بالحياة وحقك هيرجعلك وهخليكي ماشيه رفعة راسك للسما والكسرة دي مش هيكون ليها مكان تاني في عيونك ..انتي من النهاردة تخصيني برضاكي غصب عنك اعتبري نفسك بعد العدة هتكوني حرم سيف القاضي خلص الكلام
1

فارس تميم يلا خلينا نخلص من الحوار ده تعالي ي صباح لعب العيال خلص والغلط بدأ والبادي اظلم

دموع بغضب : مش هيحصل يا سيف سمعنييي مش هيحصل

مها قربت منها : اهدي يا حببتي والي انتي عايزاه هيكون

ندي وياسمين بصو لها بحزن وخيبة امل

: ايه بتبصو لي كده ليه اروح اتجوز الراجل الي اتهمني معاه بالخيانه عشان اكد كلامه وثبت للناس اني فعلا كنت مرفقاه وانا متجوزه

: معلون ابو الناس ايه مالك الناس الناس انتي لما وقعتي كان حد شالك ولا بص عليكي حد كان بيصرف وعليكي وكاسر عينك بالعكس ده انتي الي كنتي كسره عنهم وبتصرفي عليهم ومأكلهم فوقي بقا لنفسك شويه وبصي علي الي حوليكي وبيحبك بجد مش الي كان بيصبحك
بعلقه ويمسيكي بعلقه قوميني يا ياسمين انا حسه اني مش قدرة اقف علي رجليا بسبب دموع وفارس الي قهرني دول

: تعالي يا حببتي الف سلامه عليكي يا ندي ربنا ما يورينا فيكي حاجه وحشه ..

دموع بصت لمها : ندي مالها يا طنط

: اشتباه في جلطه وقلبها وقف انهاردة وعملولها انعاش بسبب الخبر الي صدمها ..

دموع شهقت بخوف وبصوت عالي : ومخطوبة لغيرة وانتي قلبك وقف عليه من الخوف صححي لنفسك يا ندي الاول

مها ضحكت وهي بتهز راسها : فكرتوني بنفسي انا وصباح واحنا صغيرين هي كانت زي ندي كده اصعب وانتي كنتي زي وحيدة ومعرفش غير ابو سيف الله يرحمه بعد ما سبت الصعيد انا وهو وتجوزته ونقلنا علي القاهرة

ولما اتوفي وسالم اتقدم لي انا كنت رفضه وقول مستحيل انا ابني راجل اتجوز ازاي وكنت بحب محمد الله يرحمه بس لكل حديثاً حديث ونتي لسه صغيرة وحياتك مش هتقف علي واحد غشيم زي الي كنتي متجوزاه انا مش بقول كده عشان سيف انا اقصد في

العموم لازم تتجوزي وتبدائي حياه جديده غير الي باظت تلاقي ضهر تتسندي عليه حضن دافي يحتويكي راجل يكون في حياتك وعلي رأي صبا ضل راجل ولا ضل حيطه الراجل امان يا دموع وستر وغطي راجل بجد مش زي طليقك انفضي حياتك القديمه من دماغك
ومتبصيش غير علي مصلحتك وبس كلام الناس مش هيفيدك ولا حتي اهلك انا مش ببكت فيكي انا بفوقك

وانا كنت في نفس حالتك وعتبريني امك وعايزة مصلحتك انتي مش هتلاقي ارجل ولا احن من سيف
فكري وهتلقيه امانك وضلك وسندم انا بكلمك كا أم
اما لو كلمتك كا حمي وعايزة مصلحت ابنها الي لسه مدخلش دنيا كنت قولت لا وانت تتجوز ليه وحده مطلقة
بيقوله عنها وبيقوله بس لا والله انا حبيتك زي ياسمين ولازم ادور علي راحت اولادي وراحت ابني هتكون معاكي انا حسه لاول مره من زمان انه بقا متعلق وبيحب وعنيه دبت فيها الحياة من بعد موت ابوه وصاحبه
خليكم تبقوا امان بعض يا دموع فكري كويس وفكري في مصلحتك قبل اي حاجه هيسبك ترتاحي
1

الممرضة قربت منها بهدوء ومسكت ايدها : تسمحي لي اتدخل

دموع اومأت براحة

: انا قعدت هنا اسبوع شوفت عجب العجاب بس الي متأكده منه الناس كلها بتحبك ومش مصدقين فيكي كلمة وحشه الناس دي سهرت علي راحتك ليالي

واولهم استاذ سيف الي كان بيجي كل يوم من بعد 12 بليل يفضل قاعد قدامك يكلمك وعيونه كسات دم من قهرته عليكي ويفضل للصباح ولو فوقتي وبدأت تجيلك نوبة الزعر الي بتحصل لك يقوم يجري وهو خايف زي العيل الصغير الي مش عايز يشوف امه في الحاله دي

وزي ما قلتلك مها هاتم كلام الناس لا هيقدم ولا يأخر المهم مصلحتك علمتي وحش عملتي حلو مش هيبطلو كلام متوقفيش حياتك عشان حد

دموع بحزن : غصب عني دول 8 سنين عشت اول سنين حلوين وبقيهم استحملت المرار وفي الاخر اكتشفت انه بيخوني مقدرتش اقوله انت غلطان بالعكس قولت انسحب بهدوء عشان يشوف حياته كنت صيناه وصينه نفسي من الفتن وربنا يعلم انه كان مقصر في حقي
بس كنت بعدي وفوت وقول ولا ديني ولا اخلاقي ولا تربيتي يسمحوا لي بكده وفي الاخر يحصلي كده يطعني
ويسوء سمعتي بالشكل ده ...اهلي دلوقتي افتكروا ان ليهم بنت يسألو عليها يريتهم جين يسألو لا ده جين
يغسلو عارهم انا تعبت تعبت والله ي رب اموت ورتاح

الممرضة ربتت علي كفها بحزن : متقوليش كده يا حببتي وعسي انت تحبوا شي وهو شر لكم وعسي ان تكرهوا شي وهو خير لكم ..مش يمكن كل الي حصلك ده عشان ربنا بيحبك وشيلك الاحسن ...مش يمكن انتي كنتي بتحبي حياتك القديمه وهي كلها شر واذي ليكي ...كل حاجه بتحصل بتبقا وراها حكمه من ربنا متيأسيش  رحمت ربنا كبيرة متدعيش علي نفسك تاني اضحكي ي دموع وقفي كده وشدي حيلك ابدئي حياتك من جديد
طول ما فيكي نفس عفري عشان خاطر نفسك

دموع ابتسمت بحب وحست براحه نفسيه : طب ممكن تقربي ي جميل وتسعديني عايزة ادخل الحمام اغسل جسمي وتوضي بقالي شوية مصلتش ..

الممرضة وقفت ببتسامه : اوي اوي ي سلام ده احنا عنينا لست دموع

: اسفه لو بتقل عليكي

: حببتي متقوليش كده ده شغلي ربنا يشفيكي ي قلبي..

برا في البلكونه سيف وفارس  وتميم كانوا قعدين مع بعض وصباح بتعمل لهم شاي ووقفه ترغي مع مها في المطبخ ...

سيف : بيري وادهم وعاصم  لعبو معانا لعبة قذرة  واولهم بيري لازم تتحاسب

فارس : بيري وعرفنا الي عملته والباقي مالهم

تميم : عايزين ينهبوا الشركة دخلين علي طمع بعد ما فلسوا ويلبسوها لندي بما انها مسكه الشؤن المالية وياسمين عشان مديرة تنفذية علي اي اوراق
وسيف مش موجود ..

: يا ولاد الكلب وياسمين هتسرق فلوسها دول اغبيه وبعدين مش هي دي خطبته الي فرحان بيها عايز يلبسها في حديد

: قدام المسائله القنونيه مفيش بنت صاحب الشركه في دي الي سرقت الشركة ...وعشان نبقا كسرنا بند من بنود الاتفاق ويخدو الشرط الجزائي الي في العقد يعني
كسبانين في الحالتين

: عرفتو الكلام ده كلو ازاي يا سيف

تميم بهدوء : من اول يوم ليهم في الشركة بعد ما كل الموظفين مشيت سيف طلب مني اركب كميرات مراقبه ومكبرات صوت في مكاتبهم مكنش مطمن ليهم وشكه
طلع في محلو

وفتح اللاب توب قدام فارس وقعد يتفرج علي اتفاقتهم وكلامهم وليه خطب ندي من الاساس وكلامهم الي يحرق الدم علي ندي ودموع ..

فارس : لا وبيخطط يتجوز ياسمين ده وسعت منهم اوي ولاد العر* دول هما فكرنا مغفلين

سيف ببرود :  والله من نحيت مغفلين في انت اكبر مغفل سلمتهم السكينه الي هيحطوها علي رقبتنا
بالفيديو بتاعك انت وندي ..

فارس بندم : طب وبعدين

: وبعدين في ايه يا واد يا فارس

: في ولاد المرا الي عايزين يسرقوا الشركه ويلبسوها في ندي ي صباح

صباح بصدمه : بنتييي مين عايز يعمل كده

: خطيبها وبن عمه ... خطبها عشان ياخد منها غرضو ويقولها امك في العش ولا طارت شوفتي اخرتها
واخته هي الي خربت الدنيا علي دموع

: ونبي ومن نبا النبي نبي لكون شربه من دمهم ولي هيفكر يأذي وحده من بناتي اكلو بسناني انا كفيه
الناس شري بس الي هيجي علي سكتهم هو الجاني
علي روحه

سيف : ده كده كده يا صباح احنا مبيتنها ليهم وهننزل الشركة عادي ولا كأننا عرفنا حاجه لحد ما ينفذوا
وطبعا هيقولو اني في سرقه والمسؤلين هيتحوله
علي التحقيق عشان يخدو الشرط الجزائي بس ساعتها
احنا هنطلع التسجيلات الي معانه والصفقات الي ياسمين مضت عليها ضربو تمنها في جيبهم في الاسبوع الي اتلهينا فيه ..اما بيري بقا لعبت معايه انا وهندمها

: هتعمل ايه يعني يا سيف

: هحرقها بنفس النار هي مش فضحت دموع يبقا تتفضح وتبقا فضحيتها بجلاجل ولا ايه يا صبوحه
عايزين يعلموا علي اختي وحببتي وانا هقف اتفرج

صباح : طب وده ازاي نورني يا سيف

سيف بص لصباح وبتسم بخبث : مسمعتيش نرجس عمله ايه دلوقتي ولا ايه يا صبوحه
3

صباح ضحكت : اااه منك يا كوكو الضعيف انت

فارس بحماس : ايه ده ثانيه وحده مش نرجس دي بتاعت الامبوبة يا بن اللعيبة يا بروو

تميم بضحكه : الا الشرف يا صاحبي

سيف ضحك بحنين والحزن بان في عنيه وصباح خنقتها العبرة : ربنا يرحمك يا حبيبي ...

دموع خرجت من الحمام وهي حسه بنشاط وبصت للممرضة : احنا هنلاقي في الشقة دي اسدال صلاة علي كده

الممرضة ضحكت : لا مظنش خاااالصىبس استاذ سيف جبلك هدوم جديده ومعاهم اسدال صلاة تقريبا عارف انك بتصلي وهتحتاجيه لما تفوقي ...

دموع كشرت لما سمعت اسمه وهي مش طيقاه ومتعرفش السبب يمكن محملاه ذنب احساسها اتجاهو
او بسبب نظراته الي كانت سبب شك جوزها ولا عشان استباح حرمتها وشفها وهي عريانع ومش بس كده
لا جسدها في واقع قذر ورسمها بكل وقاحه في
اوضاع جريئه معاه ...اشتهي وحده متجوزه
وستباح حرمتها وحيائها لاجل نزواته وعند
الفكره دي ركبت دماغها انها مش هتريحه
ولا هتكون ليه زوجه يمارس معاها افكاره
القذره في الواقع ..

لبست الاسدال بمسعدت الممرضة ووجهتها للقبله وهي قعده في مكانها بدات تصلي وتدعي بكل جورحها
ربنا ينجيها من المحنه دي

الممرضة قربت منها بعد ما خلصت صلاه : يلا تعالي اقعدي معاهم براه شوية كفايه نوم علي السرير

دموع اومأت من غير نفس والممرضة سندتها ندي وياسمين ابتسموا اول ما شفوها ...

مها خرجت من المطبخ وحطت صنية الاكل علي السفرة : يلا يلا تعالوا كلوا يلا يا ندي انتي ودموع وفارس عشان تخدوا علاجكم ايو كده ي دودا قومي وتحركي ي جميل ...يا صباااح هاتي والولاد وتعالي يلا
1

فارس بضحكه : ايه يا جماعه النشاط ده حسستوني ان الساعه تلاته العصر مش الفجر

: بس يا لمض تعاله كل وخد العلاج ولي ينام ينام ولي يمشي يمشي كفاية سهر ..

سيف دخل اخر واحد وعنيه وقعت علي دموع الي لسه بإسدلها وحس انه في حاجز بينه وبينها اكتر من الاول ميعرفش ليه ولي اقهرو نظرتها الي كلها قرف وشمئزاز
وهو خلاص حاسس انه هيسلم ومش هيحارب عشانها
يخلصها من الي هي فيه ويأمن حياتها بس الاول ..
1

كلهم قعدوا علي الاكل ودموع مكنتش بتاكل

مها : كلي يا دموع

: ماليش نفس

: لا ازاي بقا يلا عشان يبقا عيش وملح ونكون عيله وحده كلي يا حببتي انا هساعدك

: كلي انتي يا مها انا هساعدها

دموع بصت لصباح ومها بحب وبلعت غصتها : طول عمري كنت بتمنه امي تكون عايشه وتقف جمبي في محنتي بس دلوقتي ربنا عوضني بإتين واخين يسدو عين الشمس ..وبصت لفارس وتميم ..وختين غير الي سبتهم في البلد ..ربنا يخليكم ليا ..

سيف ساب اللقمه من ايده وبلع الي ف بوقه بالعافيه وقام وقف : الحمدلله مستنيك تحت يا تميم
يا ندي انتي وياسمين يا دوب تناموا ورانا
شغل الصباح ...تصبحوا علي خير ..

كل الي قعدين بصوا لدموع بحزن دموع قامت وقفت براحة وهي بتتسند ومشيه علي مهلها ودخلت قعدت في البلكونه تميم نزل وراه سيف وكان مستني مها وياسمين ينزلوا وراه

وقف جمب سيف وربت علي كتفه : متفكرش كتير قول يارب وهي هتتعدل متزعلش نفسك

سيف بص له : شكلي اتكتب عليا اعيش وحيد والفرحة مش مكتوبة لي يا تميم

دموع كانت سمعاهم ودمعه نزلت من عينه مسحتها بدون اهتمام ونسيت كلام القلب ومشيت وراه عقلها

تليفون صباح رن وردت وقامت وقفت بسرعه : اهدي يا بت وتكلمي براحه ايه الي حصل يا ملك يا بت في ايه
يخربيتككك مصيبة ايه

دموع وقفت بخضه وحيل مهدود : يا ندي ايه الي حصل تاني ونبي انا مش حمل صدمات حد يرد علياا ....اااه

وصرخت بصوت عالي لم اتشنكلت في طرف الاسدال
ووقعت في الارض

سيف الي واقف تحت العمارة سمع صرختها قلبه وقع في رجليه وطلع يجري علي فوق

صباح : يا مصبتي ودول عايزين مننا ايه اوغي تفتحي لحد وانا مسافة السكة هكون عندك يلا سلام

ندي بخوف : في ايه يا ماما ايه الي حصل فهمينا

سيف دخل بخضة : ايه في ايه صوتكم عالي ليه

صباح بغضب : حسين ابن الكلب جاب اهل دموع ولامم
الاضيش الحارة وراح خبط علينا بيدورو علي دموع
وملك مرضيتش تفتح لهم وبيقولوا من هنا لحد الصبح
لو مرجعتش وعرفتهم مكان دموع هيكسرو شقتك
ويولعو في حاجتك وهيطردونا من الحارة وهيروحو
عند الشركة ومش نوين علي خير ... مفكرنها سيبه
ولاد الكلب

دموع سمعت كلام صباح وشهقت بخوف وبقت تلطم علي وشها

سيف لف من غير اي كلام وجاي يخرج من باب الشقه تميم وقف قدامه وفارس ومها قبليهم

مها بخوف : رايح فين يا سيف انت مش هتنزل من هنا

سيف بغضب : ده علي اساس اني مرا هتحكمي عليا اوعي يا امي مش وقته هو انا عامل عمله ولا ايه
عشان افضل هربان ...

هو مش همو اي حاجه غير لوحات دموع الي لو وقعت في ايدهم هتكون فضيحه فعلا

تميم : امك عندها حق يا سيف انت مينفعش تروح هناك احنا نبلغ البوليس يروح يلمهم احسن

سيف بصوت عالي : يا تميم مينفعش يدخلو الشقه في حاجات يشوفوها مينفعش مخلوق خلقه ربنا يشوفها
علي جثتي الموت عندي اهون ولا حد يلمحهم وبعدين
البوليس لمهم ولا لا انا عايز ارجع شقتي يا جدع
هو في ااااايه

مها بعصبيه : حاجات ايه دي انت اتجننت بلاش تهوور يا سيف وستهدي بالله مش وقته

سيف بص لدموع بقهر ومعرفش يرد زق تميم وجاي يطلع مها قفلت الباب بالمفتاح وحطته في صدرها

سيف جز علي سنانه بغضب وفضل يكسر في الباب برجله مش متخيله ان حد هيشوفها عريانه هيفضحوها
بسببه وكان بيشد في شعره زي المجنون وهو بيزمجر

دموع خدت التليفون من ايد صباح ورنت علي ملك : الو ايوة يا ملك .....انا بخير يا حببتي المهم دلوقتي الناس دي راحت فين دلوقتي ....وقفين علي اول الحارة يعني مش تحت البيت ...تمام ...بصي ي ملك انا وقعه في مصيبه ومحتاجه مسعدتك هتساعديني يا ملك بعيد انا حاجه حصلت وبتحصل ولا لا ...

ندي قربت من دموع وخدت الفون من ايدها وفتحت المايك : اكيد يا دموع انا مشفتش منك غير كل حب واهتمام وانا هعمل اي حاجه عشان تسمحيني علي الي عملته ...

دموع قطعتها بسرعه : مش وقته مش وقته يا ملك انا كده كده مش زعلانه منك صدقيني

ندي كانت بتبص لها بعدم فهم دموع طنشته ..

: اسعدك ازاي يا دموع

: انتي هتدخلي شقتي المفتاح هتلاقي منه نسخه في عداد الكهربا

: تمام وبعدين

: هتدخلي بلكونتي وتنطي في بلكونت سيف هتدخلي الاوضة هتلاقي لوحاات علي الكمدين ولعي فيهم يا ملك
من قبل ما تخرجي من الشقه  متخليش ولا لوحة فيهم
المهم تخلي بالك من نفسك لو مش هتعرفي خلاص ..

: لا لا هعرف كده كده هما برا علي الشارع مستنين خالتي تيجي والحارة كلها نيمه

: تمام خلي الفون معاكي وطمنيني

صباح بقلق : وهي ملك هتعرف تعمل ده كلو ده بت عبيطه وبعدين صور ايه دي متفهمينا ..

دموع بصت لسيف الي واقف مصدوم دلوقتي عرف سبب نظرتها دموع بصت ليه بغضب وتفت نحيته ودخلت اوضتها ...

ندي وقفت قدمها قبل ما تدخل : هو في ايه متفهمينا كلنا بقينا في الهوي سوي وبنت خالتي هناك في خطر بسبب طلبك وحنا هنا عملين زي الهربانين بسببك وعايزين يطردونا من بتنا هو في ايه ولوحات ايه
دي الي خليتي ملك تعمل ده كلو عشانها ...انتي اقل حاجه كنتي عملتيها محضر بإثبات حالتك ولا حصل الي حصل ده كلووو

: خلصتيي... انا لسه فيقه اصلا من الي كنت فيه ومش بلحق افوق من صدمه لصدمه اصلا ومحااضر مش عمله محااضر بلا اثبات حاله بلا زفت انا استاهل اقولك علي حاجه احسن ايوه انا خونته عايزة حاجه مني خليكي في حالك بقا وملكيش دعوة شيفه نفسك مغصوبة علي وقفتك معايه اتفضلي الباب يفوت جمل روحي اعملي محضر بعدم تعرض ورجعي بيتك وسبوني بقا في حالي سبوني انا قرفت وتعبت وجبت اخري والله تعبت خدي اتصلي بملك وقليلها متعملش حاجه هي كده كده خربانه وفضايح بفضايح بقا ايه هيشوفوني عريانه ما انا كده كده اتعريت لما جوزي اتهمني في شرفي ...

وبصت لمها : ابنك المحترم السند والامان الراجل الكبير العاقل اشتهي مرات واحد غيره وعراها في خياله ورسم صور ليها قذرة وخياله ليه ابنك كان بيتجسس عليا وشفني عريانه وبدل ما يغض بصره وينسي الي شافه عراني مره واتنين وتلاته في لوحاته وستباح حرمتي
عشان شهواته
3

دموع قالت ده كله بصوت عالي وغضب وانهيار فارس كان بيبص لندي بغضب لانها سبب انفجار دموع وكل مره تثبت ليه انها فعلا معندهاش احساس ولا رحمه
1

مها قربت من سيف وهي مصدومه الي منزلش عيونه من علي دموع ونظراته كانت ميته

: الكلام ده صح بص لي هنا وانا بكلمك القرف ده حقيقي رد عليا رد عليا ...وكانت بتضرب في بالاقلام علي وشه وصدره ...وسيف لسه زي ما هو مرمش ولا تحرك من مكانه ...

مها ببكي : ربنا يرحمك يا محمد موت قبل ما تموت بحسرتك علي ابنك السافل الي مترباش ..

سيف كانت عيونه حمره زي الدم وبطق شرار وبيبص لدموع الي كانت وقفه مصدمه وحطه ايدها علي بوقها مش متخيله انها قالت ده كلو ونهيارها الي كان سبب اهانه ليه وليها ...
5

وحست ان جسمها سخن ونفسها ضاق واطرفها بتترعش بصت تحتيها ولقت بركت دم حوليها في الارض نزله منها

ياسمين بصت مكان ما دموع بتبص وصوتت بصوت عالي وخوف من المنظر ندي كانت وقفه مصدومه
وصباح جريت عليها دموع مقدرتش تقاوم الدوخه
الي حست بيها ووقعت في الارض لحقتها صباح والممرضة

سيف بص لمها وبص لدموع ودموعه اتحجرت في عنيه وبغصه : الحقييها عشان خطري وفتحي الباب عايز امش من هنا عايز اروح ليوسف

تميم قرب بحزن : هاتي المفاتيح يا مها هانم متقلقيش انا هروح معاه ...

مها طلعت المفاتيح وهي بصه لسيف وقلبها وجعها علي حاله وعلي الي وصل ليه بسبب الحب ..

فارس بخنقه : انا جاي معاكم

ونزلوا كلهم سيف فتح العربية تميم قرب منه : خليك انت انا هسوق

سيف ركب النحية التانيه وقعد جمب تميم وفارس وراه
وكانت اعصابه مشدودة وبيهز في رجله بعصبيه وهو بيدخن

في شقت دموع ملك دخلت تتسحب بعد ما رنت علي حسين الي بقالوا اسبوع بيرن عليها وهي مش بترد  عليه خالص ولما كنسل هي عرفت انه قاعد مع الرجاله دخلت البلكونه ووقفت علي السور وهي بتترعش نطت في بلكونت سيف ودخلت الاوضة بعد ما لقت الباب مفتوح
فتحت كشاف الفون بتاعها وراحت نحيت الكمدين لقت لوحات كتير زي ما دموع قالت لها خدتهم وراحت المطبخ ولعت البتوجاز وحطتهم عليه من غير ما تقلب فيهم من الرعب الي حساه بس لمحة وش دموع في اول لوحة

اللوحات ولعت وبقت رماد وملك جت تخرج من شقت سيف لانها اسهل ما ترجع وتنط في شقت دموع وتطلع منها بس لقت الباب مقفول بالمفتاح

ورنت علي ندي : ايوة يا ندي انا ولعت في اللوح كلهم.... لا لا متفرجتش علي حاجه والله انا في ايه ولا في ايه المهم انا جيت اخرج من شقت سيف لقتها مقفوله بالمفتاح مفيش نسخه هنا افتح بيها واخرج اسهل
.....خلاص مااشي شوفي ورني علياا

ندي قعدت ترن علي تليفون سيف مقفول وتميم كان سايب تليفونه في العربية وفارس مش بيرد ومعرفتش توصل لاي حد فيهم

رنت علي ملك الي ردت بسرعه : ايه فينك كل ده خلاص خلاص انا هخرج زي ما جيت سلام ماشي هكلمك باي

وطلعت بلكونة سيف ونطت في بلكونت دموع وهي خرجه لمحت تليفونها علي التربيزة وفي ضهرو البطاقة ..اكيد دموع هتحتاجهم وسمعت صوت مشاكي الضعيف وباين عليه مكلش ولا شرب طول الاسبوع ده
شالته بين ايديها بشفقه وطلعت من الاوضة وهي بتتسحب وشهقت بصدمه والفون وقع من ايدها

لما لقت حسين واقف في وشها وعنيه بتلمع في الضلمه
وكان في ايده سلاح ..

حسين كان مروح يخبي الفرد الي لسه واحد جيبه ليه وراح شقته وشاف الباب مفتوح سمع صوت حركه دخل يتسحب بعد ما طلع الفرد من تحت التيشرت وشاف ملك طلعه وفي ايدها تليفون دموع ومشاكس وعرف انها بتساعدها وعرفه مكانها ..

حسين قفل باب الشقه بعنف وقرب منها بغضب مسكها من شعرها : بتضربيني في ضهري يا ملك انتي كمان
وبتساعديهم في الغلط وعرفه مكانها ومش عايزة تقوليلي وانا كل يوم ببعتلك وبرن عليكي مش بتردي

ملك بخوف : ياحسين اكيد فيه سوء تفاهم دموع لا يمكن تعمل كده

حسين حط الفرد في دماغها : هيي فين انطقي

ملك دموعها نزلت : والله ما اعرف صدقني

: علي باب يا بت اكيد عارفه انتي وخالتك الوسخه الي بتساعدها

ملك بعصبيه : احترم نفسك ومتغلطش في خالتي اومال تسيبك تقتلها نزل السلاح ده وفوق لنفسك قبل ما تندم انت ايه مكدلك كده دموع محترمه

حسين حط السلاح في حزامه وبهدوء مريب : يعني ده كلامك بتدفعي عنها وجيه تساعديها ومش هتعرفيني مكانها يعني انتي كمان مشيه بمبدأ عر* حبه تزيد المحبه
1

ملك بخوف : انا ماشيه انت شكلك شارب حاجه ولا الي حصل اثر علي دماغك سلاام

حسين مسكها من شعرها وهي ماشيه من قدامه : سلام مين يا حلوة هو دخول الحمام زي خروجه

وقرب حضنها من ضهرها وهو بيعصرها بين ايديه : ده انا حته بقالي شوية محلتش ..وغير كده انا نفسي فيكي اوي وانتي جيتي لي لحد عندي يا قطه

ملك اتحركت بعصبيه والخوف احتل اعصابها : ابعد عني انت اتجننت اووعه بقولك هصوت ولم عليك الناس اوعه
يا غبي الي انت نفسك فيه ده حرام وانا مستحيل اجريك فيه

حسين بجنون خنقها بكف ايده : صوتي انتي الي جيه شقتي يا روح امك يلا حتي ينسوا حوار الفجرة التانيه ويتكلموا عليكي بدل ماانا ماشي والناس كلها بتشاور عليا

ملك بهدوء مزيف وتسليك عشان تفلت من بين ايديه والمصيبه الي وقعت فيها : حسين كفاية بقا انساها وبص لنفسك وبص للناس الي بتحبك وعايزاك انا جمبك مش هسيبك صدقني بس بلاش تعمل كده عشان خطري

حسين لفها ليه ونزل علي وشها بالقلم : اخرررصي وبلاش كدب انتي كمان كدابة كلكم صنف نجس وخاينين هي كمان قالت مش هتسبني وهتفضل جمبي
وغدرت بيا وانتي كمان غدرتي بيا ووقفتي في صفها
عشان كلكم شبه بعد بس انا مش هيضحك عليا
تاني خلااص
2

وقرب منها بسرعه ملك صوتت وجريت برعب بس مفيش فايده كان كتفها بين ايديه ودخل بيها الاوضة
وهو قافل فمها بكفه

حسين رمها علي السرير وشد عبايتها وشريط الكباسين  اتفتحت كله قطع قميصها القطني بكف ولسه كفه التاني علي بوق ملك الي بتضرب فيه وبتخربشه بايديها
وهي بتتحرك بشكل هستيري حسين قطع اندرها وحشره جواه بوقها عشان صوتها
ولفها نيمها علي بطنها وهو بيكتف
ايديها وراه ضهرها بعنف وبقا يعض
في جسمها بغل ويضربها وهو بيضاجعها
بكل قسوة وايده بتضغط
علي ايديها الي حست انهم
هيتكسروا تحت ايده وهي
بتعارف عشان تاخد نفسها
من الكتمه ومن الوجع
والقهر الشخص الوحيد الي قلبها مال ليه
اغتصابها بإبشع الطرق غمضت عنيها وسلمت
للسواد الي لفها ...

حسين خلص نفسه وقام من عليها لفها ليه لقاها مغمضه عنيها ووشها لونه مخطوف نزلت دمعه من عينه وتنفض بسرعة لبس هدومه وهرب الجبان حته من غير ما يفوقها

ملك بدأت تفوق بعد ما فات نص ساعه علي فقدنها للوعي وتليفونها مبطلش رن صباح مقدرتش تستني اكتر من كده وسيف غاب هو وفارس وتميم خدت ندي ونزلت وقفت تاكسي وراحت علي القسم عملوا محضر ان في ناس بتهددهم ووقفين بسلاح علي اول المنطقة عشان ميدخلوش بيتهم ...وطبعا بعد ذكرها لاسم باسم الرفاعي
طلعت معها قوة وبوكس علي الحارة

صباح رجعت صباح هي وندي ووراهم بوكس الحكومه

ملك فاقت وهي بتئن بوجع وتعدلت ودموعها نزلت بصدمه ووجع من حالها قامت بسرعة لمت هدومها
بألم ولبست عبايتها وهي مش قدرة تمشي
وطلعت تتسند وخدت تليفونها من الارض
وتليفون دموع وقطها : يا رب بس اكون وفيت حقك عليا ي دموع ومحسش اني خونتك في يوم من الايام انا استاهل الي جراي لي مصدقتش كلام ندي وخالتي عنه
ربنا رحمك منه يا حببتي وربنا يسترها عليا وميفضحنيش

ونزلت وهي بتعرج وهي عند باب بيتهم سمعت صوت سرينة شدت علي نفسها وطلعت تجري علي فوق ودخلت الشقه الي كانت سيبه بابها مفتوح وجريت علي الحمام تغسل جسمها من نجثته بصت في وشها لقته وارم  بسبب القلم الي ضربه ليها وباقي جسمها معلم بسبب عنفه غلست جسمها بماية برده وخرجت وهي بتحاول توقف دموعها ومتفتكرش الي حصل ..

علي اول الشارع الناس سمعت السرينه وهربت بس حسين اتمسك هو وابو دموع وعمها وابن عمه وكام
واحد من الي كانوا وقفين ..

وصباح وقفه تتفرج بشماته حسين عدا من جمبها : هه بسلامه يا حيلت امك هبقا اجبلك عيش وحلاوة

حسين ضحك وبهمس : انا كده كده علمت عليكي يا صباح زي ماانتي كنت موقفه قرونك وسبتيهم يعلموا عليا الدور علي الع** الي هربان والفجرة انا خدت حقي منها تالت ومتلت خلصت يا صبوحه  ..والعسكري زقه بالعافيه علي البوكس

صباح قلبها اتقبض من كلامه وجريت علي البيت ندي فتحت الباب ودخلت كانت ملك لسه خرجه من الحمام

ملك جريت علي ندي حضنتها : بالله ما تسبوني هنا لوحدي تاني انا كنت مرعوبة

صباح بصت لها بتركيز : مال وشك يا ملك و برن عليكي بقالي ساعه مبترديش ليه يا بت

ملك بخوف حولت تداريها بضحكتها : ما انتو الي اخترته الشخص الغلط يا خالتي انا هعرف انط واعمل الاكشن ده كلو جيت انط من بلكونة سيف من الخوف وقعت علي وشي من الخضه والخبطه اغمي عليا ولما فوقت خدتها جري علي هنا واه صح انا جبت تليفون دموع وفيه البطاقة قولت يمكن تحتاجهم وكمان مشاكي

ندي بضحكه : يا واد يا وحش كمان حرامي شقق بريمو
قطه وتليفون حته وحده

ملك ضحكت من غير نفس : بالله ما تفكريني ده انا كنت هموت مخضوضه ..

صباح مكنتش مقتنع وكلام حسين بيرن في ودانها ومش مطمنه بعد ما شافت وش ملك وعيونها ..

ندي بتعب : انا خلاص جبت اخري وفصلت ضلوعي طبقه عليا وقلبي وجعني والله من قلقي عليكي
انا دخله انام وصحيني بدري يا ماما الله يكرمك
تصبحوا علي خير

ندي دخلت وملك هربت من عيون صباح الي زي الصقر ودخلت وراها عشان صباح متفضلش تحقق معاها ..

صباح فضلت قعده للفجر ولا علي حامي ولا علي بارد وعماله تتقلب في سريرها قامت مره وحده دخلت اوضتهم وقعدت جمب ملك الي كانت صاحيه
ودموعها نزله بصمت تحت الغطي واول ما حست
بصباح بتفتح الباب مسحت وشها ..

صباح رفعت الغطي عنها : بت يا ملك انتي يا بت ردي عليا انا عرفه انك صاحيه عملك ايه ابن الكلب ده وانا وديني اجيب له تأبيده انطقي ..

ملك عرفت انها مش هتقدر تكدب علي صباح هي مش قدره تقول الحقيقه عشان ميحصلش شوشرة وخالتها تتورط مع ابوها الي عرفه انه شراني وخدتها من عنده بالعافيه بعد ما تفقت معاه تبعت له فلوس كل شهر من نصبة الكبدة وده سبب تمسك صباح بيها ..

ملك بنصف الحقيقه : ضربني يا خالتي وبهدلني سمعني كلام زي السم وقعد يشتم عليكي وعلي دموع وقلي انتي بتع**ي عليها وفضل يضرب فيا عايز يعرف مكانها وانا مرضتش اعرفه حاجه ولا قولتله دخله ليه هو شافني وانا خرجه ومعايه تليفونها ولم سمع السرينه نزل يجري وانا جيت علي هنا ..

صباح بشك : متاكده يعني ضربك بس يا ملك صرحيني
يا حببتي انا قلبي واكلني ..

: صدقيني يا خالتي ده كل الي حصل ..

صباح خدت نفس وربتت علي كتفها : نامي حقك عليا مش هسيبك تاني وانا وحياة امه ما هرحموا ابن بتعه
نامي يا حببتي ومتزعليش نفسك
2

..عند سيف الي اول ما وصل عند المدافن فتح العربية ونزل يجري علي قبر يوسف فارس وتميم نزلوا وراه

وسيف كان قاعد ساكت ودموعه نزله في عتمت الليل فارس ربت علي كتفه : هقف علي جمب انا وتميم وسيبك براحتك انا جمبك يا سيف وحاسس بيك
معلشي اعذرها دي كانت منهارة ومش عارفه
هي بتقول ايه وامي الي سمعته منها مش قليل

تميم بهدوء : خلاص يا فارس سيبه علي راحته

فارس طلع الفون من جيبه وعملو صامت وفتح الكشاف وسنده جمبيه : بدل ماانت قاعد في الضلمه كده

كل ده وسيف مش معاهم وكلام دموع بيتردد جواه وبيدبح فيه زي الخناجر

سيف كان اهون عليه تدب خنجر في قلبه ولا يحصل الي حصل ده كلو

: هدتني يا صحبي خلت منظري زباله ...زباله دي كلمه قليله قدام امي واخوية وباقي الي وقفين يااااه دبحتني بسكينه تلمه بقا هو ده رأيها فيا انا كنت بتعذب ليل نهار بسببها وئنب في نفسي وقول ميصحش انا مش قولتلك علي اول مره شوفتها فيها واني كنت سامع صوت عياط فكرت في حاجه في الشقه قمت ادور وهي شباك اوضتها كان مفتوح مش ذنبي انا شوفتها ولفيت وشي علي طول زي ما قولتلك وقولت لا دي حرمت بيوت سيف ابن محمد القاضي ميعملش كده

مكنتش بتجسس عليها زي ما هي قالت بس غصب غني كنت اتفتنت بيها وملامحها طبعت في خيالي ..تاني مره انا شوفتها لقتها بتقول سيلفر انا كنت مش مصدق نفسي العيلة الصغيرة الي كانت بتعيط زي الاطفال الي صورتها مفرقتش بالي طول الليل كانت وقفه قدامي

بملامحها الجميله وعنيها الي بتلمع ببرأة قتلتني بس في نفسي الوقت اتقتلت فعلا لما عرفت انها متجوزة حاولت ويعلم ربنا حاولت اعاملها ببرود ورسميه وصدر لها الوش الخشب وطلعها من بالي بس كنت بلاقيها قدامي في كل مكان في البيت والشغل كانت ملحقاني بطيبتها وحبها وحنيتها وانا محروم اووي يا صحبي من ده كلو

برغم كل الي انا فيه بس كنت وحيد ومعرفش يعني ايه اهتمام وفضلت تتسرسب جواية وحده وحده لحد ما بقت تجري مكان الدم الي في عروقي كنت بتنفس
هواها وريحتها في كل مكان كلامها وعيونها وضحكتها
كانت مبتفرقش احلامي ...
1

ماانت دعيت عليا وقولت ربنا يبليك بلي تخلص منك القديم والجديد ودعوتك استجاابت اوي لدرجة اني كنت بموت في الليلة الف مره وانا سامعها في حضن راجل غيري الوحيدة الي اتمنيتها تكون ليا كانت مع غيري وانا مكنتش قادر انطق ولا اغير زي باقي الرجاله ولا حت اغضب مكنش حد حاسس بالنار الي جواية كنت بجري علي الوسكي وحرق سجاير اكتر ما بتنفس وشغل موسيقي بصوت عالي وبهرب علي الحاجه الوحيدة الي بلاقي نفسي فيها ..

كنت بقعد ارسم وشخبط ولاقي الي بهرب منه في الواقع متجسد لي في لوحاتي برضو كنت بهرب وجيلك وفضفض لك وقولك قد ايه انا تعبان وفي الاخر تقولي شهواني انا لو بدور علي شهوتي كنت خلصت نفسي
مع كتييير مش وحده بس ...بس كان سبب تعبي قلبي وهي ورحتي معاها هي وبس

انا لو ماشي وراه شهوتي كنت استغلتها وهي سكرانه طينه في بيت صباح وكانت الحكاية بايظه خالص
وعايزة تتباس و بتترجاني انت عارف يعني ايه الي
بتمني طيفها يمر من قدامي عايزاني وانا مانع نفسي
عنها انا مش حجر انا كنت بصارع نفسي وقلبي وشطاني عشان مخدهاش مكانها ولما عملتها كان بدافع الغيرة والغضب لما سمعتها بتنطق اسم اكتر واحد انا بكرهه
في حياتي ...ولما لقتها استحلتها وعايزة تاني خليتها اغمي عليها عشان ترحمني ونزلتها سريرها وانا دموعي سبقاني ...

وساعت شرم لما مديت ايدي في ايد عدوي برضو عشانها كانت خولية في كل مكان وهو حاضنها
وعينه في عنيا وگأنه قاصد يحرق قلبي ويقولي
دي بتعتي ...

طب ماانا لو شهواني فعلا كنت استغليت ضعفها في الصحرا واحنا لوحدينا في الخلا ووقعت بين ايديه

بس انا كنت بمنع عنها نفسي كسره بكسره وقولتلها ابعدي عني عشان خلاص كنت فقدت سيطرتي علي
نفس بسببها كنت بطلع غضب وغيرتي علي نفسي
عشان مأذيش حد واولهم الي كانت فرحانه بيه

ايدي كنت مكسرها في الدركسيون والتانيه الكاس اتفرتك بين صوابعي وانا شايفها دخله معاه وشالي
علي كتافه وكأنها بتقولي انا في الاول وفي الاخر
ليه ومش هحس بيك ولا هشوفك ..

مكنتش بزعل لان ده الصح وانا الغلط بس غصب عني كنت بغير عليها من العر* الي اسمه ادهم الي عنيه كانت بتغتصبها في الريحه والجاية ده بقا الي يتقال عليه شهواني وهو كان بيحاول يوقعها لاجل نزواتهو

والي حصل حصل ساعتها واعتذرت لها لحد ما بيري جت لحد عندي كنت قولت وحده بوحده ودي فدي كنت ريحت نفسي منا كلب بقا وكنت علمت عليها
علي الي عملته مع فارس ..

بس مقدرتش لقيت طيفها جيه قدامي معرفتش اللمس غيرها ي صاحبي دمرت رجولتي وبتقولي مش عارف
ايه اااااه يا قلبي ياي وجعني وقعت لاول مره في وحده عمرها ما هتكون ليك ...

بتقول لفارس وتميم انتو اخواتي ووقفين معاية ذكرت كل الي قعدين وانا كنت هوي بنسبه ليها انا اكتر واحد اتعذبت عشانها انا اكتر واحد بتمني ارسم الضحكه علي وشها وهي مش شيافني انا اصلا وهي مش بتفارق خيالي
8

وتنهد بقهر ..قصرو صولت عليك يا صاحبي انا بس اخلصها من موضوعها ده وامن حياتها وخلص
موضوع الشركة ورجع تاني فرنسا انا ماليش
غير اني اعيش لوحدي بس الفرق المره دي
انت مش هتكون معايه يا يوسف انا مش عارف
هعيش من غيرك هناك ازاي الغربة بتموت الغربة خدتك مني يا صاحبي سامحني لو معرفتش ازورك تاني
سلام يا يوسف
2

وقف سيف بحيل مهدود وهو حاسس بفراغ من جواه
مسح وشه وفارس شافه وقف قرب منه خد تليفونه من علي الارض قفله : يلاا

: يلا يا فارس انا نفسي اغمض عيني وفتحها الاقي كل الي حصل ده اتبخر نفسي ارتاح

: متزعلش نفسك يا برو وكل حاجه هتعدي ..

وروحوا علي عمارة فارس

نزل فارس وتميم كان مستني مها وياسمين ينزلوا

فارس دخل الشقه : معلشي سهرناكم يلا تميم مستنيكم تحت فين ندي وصباح وملك عملت ايه في الحاجه

ياسمين : ولعت فيهم وندي و خالتو صباح نزلوا لما مردتش عليهم واه عملت محضر وحسين واهل دموع اتقبض عليهم ..

: يلا في داهية ي رب نخلص من الموضوع ده قريب بقا
ماشي يا حببتي وانا هدخل اطمن علي دموع ونام تصبحي علي خير

: وانت من اهله يا حبيبي بكرا هجيلكم تاني هنزل وراه ماما عشان من ساعت ما نزلته مبطلتش عياط بسبب الي حصل سلام

نزلت مها ووراها ياسمين وسيف طلب من تميم ينزله عند الشقه وتميم رفض واصر يبات معاه في الملحق لو مش عايز يبات في الفيلا ..

فارس دخل لدموع الي قعده علي السرير بشرود : دود يا دود باابا جيه
2

دموع ابتسمت من غير نفس : تعاله يا زفت

فارس حط ايده علي قلبه وبتمثيل : اااه قلبي حته انتي كمان زفت لاااا ازعل ده انتي الحضن الحنين حته

دموع ضحكت : تعاله يا فارس يا قمر حلو كده

فارس ضحك ونط جمبها علي السرير والاتنين اتألموا

: ما براحه يا زفت

: ههههههعه سوري نسيت ان احنا الاتنين متخرشمين
1

دموع : انت بتعيرني ولا ايه يااض

: يا ستي ولا تعيريني ولا اعيرك الهم طايلني وطايلك

: ايوة يا خالتي وايه كمان

: خالتك احا هههههههه انتي هتعملي زي تميم والتانيه كوكو والله انتو حلال فيكم الحرق

: معلشي يا كبدي نصيبك كده

: لا كده بقا افور ولا عشان دم تميم الثقيل بيجري في عروقك عارفه يا بت يا دموع كان نفسي اتبرعلك كنت هتبقي مسكره كده حتت شكولاته
1

: تبا لتواضعك يا فارس

: الا قوليلي يا دود انتي معترفتيش عليا ليه

دموع كتمت ضحكتها : شفقه

: لا العبي غيرها ده انتي مرفقه ندي السفاحه ده انتي غسلتي الواد انهاردة وخليتي شكله زي الكيلوت يا عيني
هههههههخههخههخه
1

دموع بحزن : انا مكنتش اقصد علي فكرة

: مكنتيش تقصدي ايه بس ده انتي فضحتيها قدام امه واخته وصاحبه واخوه ومراته وصبوحه بنتها الي عايزه الحرق والحجه القمر الي نيمه هناك دي انا لو مكانه كنت دبيت خنجر في قلبي والتاني كنت هسيبلكم مكانه مفاجأة

: خلاص اسكت كفايه وانا هعمل نفسي عبيطه ومسمعتش اخوه ومراته دي بس اسكت ونبي

: طب ليكي معايه حاجه بمليون جنيه بس قوليلي معترفتيش عليه ليه

: حاجة ايه دي

: قوليلي بس

: عايز الحق

فارس اومأ ودموع خدت نفس : حصلي فضول ادخل اشوفه حاضن قميصي لما بنام فعلا زي ما سمعت منه ولا لا يعني نص الي حصل عليك والنص التاني بسبب فضولي

فارس ضحك بصوت عالي : اصلاا ..هو ده الفضول الي قتل القطه كفاية فضول بقا الله يحرقكم قال شفقه قال
وانا بقا الي خدت مقلب في نفسي وقولت بتضحي عشان وهسيب ندي وتجوزك علي شوية وخليتي
غروري فشخ عنان السماء ههههههههههههههههه

دموع ضحكت : وعشانك برضو يا فارس اله

فارس اتعدل باس دماغها ومد الفون بتاعه : بصي انا شكلي مش هبطل الحركات بتعتي دي بس كله يهون لاجل العيون وانا مش عارف اذا كان في حد ليه الحق
يسمع التسجيل ده ولا لا بس مظنش ان في حد ليه الحق غيرك يسمعه انا مسمعتش الي فيه وربنا يستر بقا
بس الاكيد حاجه تخص الي حصل انهاردة يمكن تلاقي مبرر لكل الي بيحصل وحصل ...

دموع بقلق : انا مش فاهمه يا فارس مصيبة ايه الي عملتها تاني

فارس ضحك بهبل : سجلت لسيف وهو بيعترف شوفتي الاكشن يا شروق لو عرف هااا... انتي كبيره بقا وفاهمه

دموع اتعدلت : لا لا بتهزر مش هسمع اكيد

: لا بقولك ايه انا لو اتقفشت كان علقني لازم تحترمي تضحيتي خدي الايربودز يلا هروح اعمل قهوة وجيلك اعملك فشار

دموع اومأت بشرود وهي مش معاه اصلا وبتفكر تشغل التسجيل ولا لا ..وووووووو
..
دموع مسكت تليفون فارس بين ايديها وكانت مترددة اسمع ولا لا وايه الي هتستفيده لو سمعت سابت التليفون
جمبها بس كالعادة الفضول بيودي في داهية و دموعنا لسه محرمتش من فضولها ولا يمكن حاجه تاني بتحركها غير الفضول ...

دموع حطت الايربودز في ودنها وشغلت التسجيل ومع اول كلمه سمعتها مع بحت صوت سيف والقهر باين في نبرته جسمها اتنفض ودموعها نزلت وقفلت التسجيل
وهو بيقول " هدتني يا صاحبي "

حطت ايدها علي وشها وحست بفظاعت كلامها والي عمله فيه وهي من ساعت ما عرفته وهو ليه هيبه وشخصيه وهدوء ورزانه راجل فعلا وليه مكانته

وهي هزت ده كله لدرجة انه معرفش يرد قدام كل الي وقفين وامه ضربته كانه مراهق مش راجل كبير في منتصف التلاتين وزياده

مسحت وشها وبلعت غصتها وشغلت التسجيل وهي بتسمع والندم بيقتلها وفضلت تسمع بكل جوراحها
وملامحها كانت بتتقلب من الحزن للصدمه للندم
للاحراج وخجل وهي قلبها بيدق بعنف من كلامه
عنها هو ده بجد يعني هي لحد دلوقتي مش
مستوعبه الي بيحصل ...

واخر حاجه ملامحها اتقلبت لخوف وفزع وهي لتاني او تالت مره تسمعوا بيقول وياكد انه هيسافر وكانت بتهز دماغها بالرفض فارس دخل عليها

وشاف منظرها : هاااار اسود ...وجري نحيتها

: مالك ايه الي حصل ردي طيب التسجيل ده في ايه اعترف انه متجوز عليكي حصل ايه يا ست فهميني

دموع ضحكت وسط بكاها : متجوز علي مين يا فارس انت مجنون وبعدين انت مش هتبطل حركاتك دي سجلت ليه وانت مش عارف هو هيقول ايه والله
انت داهية متحركه

فارس بضحكه : ان يا بنتي انا وبعدين ده جزاتي عايز اساعدكم وشوفك حرم اخويه المصون يا وليه يا فقر انتي ...هاتي كده سمعينيى هو قال ايه

وخد التسجيل منها وقعد يسمع وهو بياكل فشار وبيعلق علي كل جزأية : فعلا هو يوم ما شافك هو قالي كده بس مكنتش اعرف انك هسسس..وغمز لها

دموع ضربته علي كتفه : بس يا سافل انت اصلا بتسمع ليه هات التليفون ده

: وانتي مالك اخوية يا ست اله وبعدين ده تليفوني اصلا يا ماما ..

وفتح التسجيل تاني ودموع قطعته بتوتر : هو ..هو كان يقصد ايه وانا سامعها مع جوزها يعني انا فهمت غلط ولا انا مش فاهمه ولا ايه انا هتجنن

فارس بدون خجل : الصراحه شكلك كان وحش اووي انا كنت هناك في مره وسمعتك واتصدمت يومها انا الي جريت شغلت الاغاني وسيف كان في البلكونه
وكأنه كان عارف الي هيحصل

دموع ضربت علي وشها : يا فضحتي يا فضحتك يا دموع يالهوي ..

: خلاص بقا يا ستي انت هتفضلي تلطمي كتير عدا وفات

فارس شغل التسجيل تاني وقعد يضحك بصوت عالي

دموع بنرفزة : بتضحك علي ايه يا حيوان

فارس بضحكه : اصلي افتكرت يوم السطح انتو كنتوا في عالم سمسم وسيف يا حول الله بعد ما روحنا
ضربني وفضل يكسر ويرزع ويخبط في البيبان
وكان مش طايق نفسه كان بيشع حرارة هههههههه
لا وتميم بيقوله انت مالك يا سيف عندك حمي ولا ايه ...انا دلوقتي عرفت السبب استحمامهه في اليوم ده تمنين مراه ليه و مايه متلاجه ده غير انه لعب رياضه و شرب لما اتلوح ويكسر في البيبان برضو وفي الاخر قعد يرسم مكبوتاته يا حبيبي يا خوية يا قلب امك يا سيف
هههههعههعههعهههه

دموع كانت بتسمع وهي مغمضه عنيها وهي مصدومه مش عارفه تضحك علي طريقة فارس ولا تزعل انها سبب الي حصل ليه وسبب ده كله انها طلبت منه بوسه
عملت فيه ده كله هو انا بجد ليه التاثير ده كله عليه
وكانت مكسووفه هتموت وطلعها من افكارها

: هو قالي كده برضو بس كان نفسي يعلم عليه بهيرة بنت الكلب سيف غشيم كان هيدمدمها

: بهيرة مين

فارس فطس من الضحك : ايه ده هو انا مقولتلكيش
بيري طلع اسمها بهيرة هههههههههععهععهه

دمةع ضحكت بسبب ضحكته وهي بتبص ليه بحب وقد ايه هون عليها وبيضحك ويتكلم ومش شايل هم حاجه برغم كل الي بيحصل وقررت تكون زيه

: تعرف اني بحبك يا فارس

فارس اتعدل وغمزلها : طب ايه ما تيجي ونفكنا من ندي وسيف المعقدين دول ده انا حته فرفوش وبحب الهزار والنكد وحش علي صحتي

دموع ضحكت : ااااه اظهر وباان هقوله علي فكرة وبعدين كان نفسك يعلم علي بهيرة يا حيوان
ده انا افتكرت والله لاربيك ي زفت ويلا بقا
من هنا بدل ما اتصلك
علي طنطك ..

فارس ضحك : اهلا احنا اشتغلنا عك من دلوقتي وشغل الخبص بتاع السلايف ...يااااه بس تعرفي احساس جاامد اتجوزي سيف ونبي يا شيخه عشان نكون
مع بعضينا علي طول وبعدين ده بيحبك وواقع
فيكي من الدور الخمسين

دموع سكتت ومردتش وبشرود : بس تعرف الحوار الطويل العريض ده كله مقلش ولا مره بحبها ولا حببتي
ولا حبتها ولا عشقتها مفيش كلمه بتدل علي
الي حسه هي تقيله علي لسانه اوي كده
ولا هو مش عايز يصدق احساسه
وينطقها ..

فارس بصلها كأنه من الفضاء الخارجي : تصدقي بالله انتو صنف عايز الحرق الراجل لو ولع لكم صوابعه
العشرة شمع تقولي ده مش بيطلع دخان من منخيره ليه
عارفه انا محقوق لك اوعي يا وليه يا نكد انتي هااتي الفشار ده الراجل كان علي تكه ويدب خنجر في قلبه والتاني فااا... ودي بتقولي مش عارفه ايه

دموع كنت مصدومه بسبب نرفزته ووشه الاحمر وضحكت علي اخرها ومسكت دراعه :خلاص اقعد
بهزر بهزر اسكت خلاص انا غلطانه اهدي يا كوكو
هطقي يا بيضه

فارس بصلها بقرف وكمل التسجيل وقام وقف وهو بيهز دماغه بخوف : لا لا يا سيف عشان خطري انا لما صدقت انك رجعت بالله عليكي يا دموع اعملي حاجه اخوية لما هرب من الي فيه اول مره فضل غايب 20 سنه عشان خطري قليلو ميسافرش ويسبني تاني ده انا لما صدقت
ان بقالي ضهر وكتف اتسند عليه في وقعتي ....

وقعد علي الارض وحط ايده علي دماغه ودموع نزلت بقهر ..

دموع مكنتش تختلف عنه كتير وهي حسه بالذنب وان سيف لو سافر هتكون هي السبب فعلا ..

ربتت علي كتف فارس : قوم يا فارس متعيطش عشان خطري

: هتخليه ميسافرش يا دموع

دموع بإصرار : لا يا فارس مش هخليه يسافر هو مش قال انه هيحميني وقال انه هيفضل جمبي مش قال اني
هكون حرمه خلاص انا مش هخليه يهرب تاني
وهبدأ معاه حياه جديده وهعوضه وهعوض
نفسي بس ي رب يسامحني بعد الي قولته
انهاردة..

فارس وقف وضحك بفرحه : بالحضن يا مرات اخوية هههههههه هو ده الكلام عقبال صحبتك ام قلب مرهف ..

دموع ضحكت وحضنت فارس والممرضة الي كانت نيمه جمبه في الاوضة ابتسمت ولفت النحية التانيه وهي فرحانه لدموع من قلبها ...

: هو مين يوسف ده يا فارس

: ده صاحب سيف يوم بيوم الي كان بيتكلم عنه ساعت الحفلة الكبيسه

: اه افتكرته يالهوي ده انا حسه دماغي في خلاط

: صحبه ده فضل ملازمه حتي لما سافر فرنسا وفي يوم سيف كان مفتتح معرض بتاعه عمل حادثة وهو بيجري عليه ومات في حضنه ومن ساعتها سيف كان عامل زي الخيال لحد ما شافك وحسيت انه الروح دبت فيه تاني
كان بيحبه اوي يا دموع والتسجيل ده انهاردة وهو بيكلمه في قبرة هو كده كل ما يتضايق ولا تحصل
معاه حاجه يروح يفضفض له مش بيخبي عنه حاجه

دموع بحزن : ربنا يرحمه ويصبر اهله ويصبر سيف علي فراقه

: انشالله ربنا هيعوض سيف بيكي بعد موت ابوه وصاحبه كان وحيد وامي انتي عارفه اتجوزت
بابا وهو تقريبا مكنش حابب الوضع وهرب
وفضل عايش لوحده وكان معاه يوسف بس

دموع قلبها وجعها عليه وخدت نفس وبصت لفارس : معااية

: معاكي طبعا بس جوزيني صاحبتك وانا كل اليباظ بسببي هصلحه وزي ما المغفل فهم انك خاينه
انا هعرفه الحقيقه وخليه يندم العمر كله عليكي
وعلي الي عملو معاكي يا وزتي

: لا لا فكك اصلا مبقاش فارق معايه انا هبدأ حياه جديده خالص وهنزل شغلي وتجوز اخوك شفقه يلا عشان تعرف اني بضحي

فارس بضحكه : شفقه طب وربنا بتحبيه متنكريش قولي قولي ده انا فروسه انتيمك

دموع بشرود : مش عارفه انا ملخبطه يمكن بحبه ويمكن حبيت حبه وهتمامه وحنيته ليا كله هيبان مش وقته

فارس بحماس : كله هيبان يا وزتي يلا هسيبك تنامي اليوم انهاردة كان طويل

دموع بتوتر : امم فارس ممكن تليفونك

فارس ابتسم ومد لها التليفون : الرمز اربع حروف هما كل حياتي عرفتيهم ولا لا

دموع ضحكت : ده مصر كلها عرفتهم يا كوكو ..

فارس ضحك وهو بيهرش في شعره : بحبها اعمل ايه

وراح اوضته وهو معدي علي الرسيبشن جت فكره في دماغه مجنونه وقف في البلكونه وبصوت عالي جدا : العمر لحظه والسنيورة مش ملااااااااااحظه... احاااههههههه ده طلع احساس جامد فشخ ...العمر لحظه والسنيورة مش ملاااحظه ...ده انا هعملها كل يوم خلي المنطقة كلها تسب وتلعن فيكي ي بنت صباح

ودخل نام دموع كانت بتضحك علي اخرها لما سمعت فارس وشغلت التسجيل وغمضت عنيها بتأثر واضح علي ملامحها وسمعت التسجيل مره واتنين لحد ما نامت

فاتت الايام وكلهم نزلوا الشركة وسيف مرقد لعاصم وادهم و بيري كانت مختفيه ..

ملك كانت منطوية في اوضتها مش بتخرج منها وصباح مكنتش مطمنه ..

دموع كانت بتحاول تتخطي الي حصل معاها وتستعد لحياة جديده وكانت مفتقده سيف و وجوده جمبها
من ساعت الي حصل وهو مش بيروح شقت فارس
ابدا ولا تعرف عنه حاجه ..

مها كانت علي طول عندها وفارس بيحاول علي قد ما يقدر يخرجها من الي هي فيه ندي كانت بتروح لها من وقت للتاني هي وياسمين

وفات اسبوع وراه اسبوع وندي فرحان بفارس والتغير الي واضح عليه وبقا له 3 شهور ملتزم بمواعيده وشغله
ومش بيقف مع بنات خالص ولا بيهزر ويتكلم مع اي حد زي الاول وبقا جد كده وشخصيه في الشغل كان كل حاجه بيعملها عجباها متعرفش ان دي خطه منه هو ودموع الي بتديه التعليمات وعرفته ايه الي بتحبه وايه الي بتركهه ولي عاجب ندي اكتر شكله في البدل الرسميه
وبقا من وجهة نظرها هو ده الراجل المناسب ..

ندي بعد الشغل اتصلت بعاصم الي كان مختفي ومش بيروح الشركة بقالو شوية ومش بيكلمها

: ايوة يا عاصم لو سمحت عايزاك في موضوع

: خير

: بص يا عاصم انت كويس جدا صدقني لاي وحده غيري سامحني مش هقدر اكمل معاك وكنت حبه ارجع لك شبكتك ..

عاصم بتهكم : والله وده من امته انشالله

: عاصم ارجوك خلينا نحلها مابينا ونكون متحضرين اكتر

عاصم بغضب : متحضرين مين يا بنت بياعت الكبدة انتي نسيتي نفسك ولا ايه هو انتي كنتي تحلمي اني ادخل حارتكم ولا اتقدملك يا زباله انتي لا وكمان مش عجبك قدامك نص ساعه لو شبكتي مجتش لحد عندي علي العنوان ده انا هزعلك يلا في داهيه

ندي كانت مبرقة عنيها وملحقتش ترد عليه وبغضب وقفت تاكسي وراحت العنوان كانت عايزة تنهي كل حاجه بهدوء وتعملها مفاجأة لفارس بس جننها رد عاصم

ندي وصلت تحت العمارة وطلعت تجري علي شقت عاصم ولقت الباب مفتوح طلعت شبكتها من
الشنطه وطلعت حاجه حطتها في جيبها ودخلت
لقت عاصم قاعد في الاستقبال وقدامه الاب توب
و كأس وقزازة خمره وفارد ضهره وحاطتت
رجل علي رجل

: اتفضلي يا حلوة

ندي رمت الشبكه في وشه : شبكتك اهي ي زباله ي حيوان كويس اني عرفتك علي حقيقتك يلا في داهيه
تاخدك ..

: علي فين يا نيورة الحارة الشعبيه لسه منتهتش قربي ده انا محضرلك مفاجأة جمده زيك

ندي بتوتر : تقصد ايه وبعدين انت مش عايز شبكتك غور بيها انا مااشيه

عاصم بصوت عالي : اقعدي بدل ما مصر كلها تتفرج عليكي وانتي ... وغمز لها

: اقعدي يا حلوة احسن لك علي ما اجبلك كأس

وطلع برا قفل الباب بالمفتاح بهدوء وشاله وخد كاس ودخل عندها

عاصم قعد قدام الاب توب : تعالي اتفرجي ماانتي بتعرفي تحكي اهو اومال عمله عليا الخضرة الشريفه ليه

وبسخرية : عاصم لو سمحت بلاش طريقتك دي معايه ..عاصم عيب كده ميصحش ..عاصم مشهحذرك متلمسنيش تاني ..ولا انتي ملكيش غير في العيال ي طنط

ندي بخوف : انت عايز ايه وبعدين انت مالك اصلا ميخصكش..

: امممم عايز ايه بصي انا اصلا كنت خطبك عشان اوقعك وكنت جايبلك شبكه فيك بس ابن الوسخه
بوظ الخطه انا اصلا يا ندي مستنضفش ارتبط بوحدة زيك انا كنت هعمل معاكي الغلط وهرميكي بس الصراحه
بعد الي عملتيه مع العيل ابو شخه ده خلاني قرفت منك
اممم زي ما بقولك كده فاانتي اخرك تنزلي علي ركبك وتمتعيني زي الكلبه يلا اصلي قرفان المسك

ندي بعصبيه : ده عندها يا روح امك انت مفكر اني هعمل كده تبقا بتحلم

: الاحلام اتعملت عشان نحققها يا حلوة انزلي علي ركبك يلا والا بضغطه وحده الشركة كلها هتتفرج علي ابن صاحب الشركة وهو زانق الموظفة المحترمه ربة الصون والعفاف ..

ندي اومأت بهدوء وقربة منه عاصم ضحك بشر ورجع راسه لوراه ندي وقفت قدامه وطلعت البخاخ المسيل للدموع من جيبها : عاااصم

عاصم بص لها في نفس اللحظه رشة علي عنيه بقوة عاصم صرخ وحط ايده علي عنيه ......ندي خدت
قزازة الخمرة ونزلت بكل قوتها علي دماغه فتحتها

: ده انا بنت صباااااح يا بن الكلب ..

عاصم وقع في الارض وهو بيشتم ويزعق ومكنش قادر يقف من الدوخه وعنيه المولعه ..

ندي خدت اللاب توب وتليفونه وجريت علي برا لقت الباب مقفول هزت دماغه برفض وحولت تفتحه
معرفتش دخلت اقرب اوضة وقفلت علي نفسها الباب
وزقت السرير بالعافيه وحطته وراه الباب

طلعت تليفونها من جيبها : مين مين مش قدامي غيرك مااحنا في الهوي سوا يا ابن صاحب الشركة ..يا شماتت ابله ظاظه فياا .. ورنت علي فارس الي مردش من اول مره وكان تقلان هههههههه

: ايه يا طنط

: الحقني يا فارس بسرعة انا في مصيبه وانت مش بترد نفسي ادور عليك في مره ولاقيك ..

: في ايه يا بنت المرا انتي في ايه ولا في ايه حصل ايه انطقي

: انا دلوقتي محبوسة في شقة عاصم وهو برا عايز يتهجم عليا عشان كان عايز حاجت قليلة ادب ياما
هينشر الفيديو بتاعنا يا حيوان كله منك

: اهدي اهدي وخليكي قفله علي نفسك وانا مسافة السكه هكون عندك ابعتي العنوان وانا معاكي اهو مش هقفل

فارس اول ما قلتله انها في شقة عاصم نزل جري علي تحت وخد عربية ياسمين الي كانت عنده وطلع علي العنوان بسرعة البرق وكسر كل الاشارات وصل تحت العمارة وعاصم بدأ عنيه تهدي ووقف بدوخة

حط راسه تحت الماية وراح يخبط علي باب الاوضة ويكسر فيه معرفش نط في البلكونه بتاعت الاوضة ومسك كرسي وعايز يكسر قزاز البلكونه الي ندي حبسه فيها نفسها ...

ندي زقت السرير وخدت الحاجه الي معاها وطلعت تجري علي براه وعاصم جري وراه : نهيتك قربت يا بنت الكلب

ندي حدفت عليه فاظه وكل ما يقرب تحدف عليه حاجه فارس كان طلع ومعاه البواب : افتح الباب ده ياما وربنا اكسره بيك

البواب اومأ بخوف وطلع مفتاح شقت عاصم وفتحها بسرعة فارس زقه ودخل الشقه وقفل الباب وراه

جري علي ندي : انتي كويسة

ندي ابتسمت بخوف : فارس

وحضنته بسرعة و اعصبها سيبه

: اهدي ويلا شوفي حتة طراوة اقعدي فيها

ندي بقلق : لا يا فارس والنبي خلينا نمشي الله يخليك

عاصم اول ما شاف فارس دخل برق عنيه بصدمه وبعدين بص له بحقد

فارس وقف ندي علي جمب : خليكي هنا

وقرب من عاصم وهو عنيه بطق شرار خلع سلسلته وقرب منه : انا مكنتش راضي انكشك وانت الي بدأت
وانا وديني ما هحلك

عاصم بسخرية : جيت برجلك يلا عشان اتغدي بقطتك وحلي بيك

: ده انا هحلي بامك ال** ** الي جابت عر* زيك

وبسرعة نزل علي وش عاصم بسلسلته بعد ما ضغط علي زرار الامان والسلسله طلعت سنون صغيرة زي الخناجر..

عاصم حط ايده علي خده وشاف الدم وجري علي فارس ضربة بالبنيه في وشه فارس فتح الخاتم الي فيه سن وضم قبضته ونزل ضرب في عاصم يمين وشمال وعاصم بيحاول يصده ويضرب بس ضربته مش زي فارس الي بيخرم فيه ...

فارس قفل السلسله ولفها علي رقبت عاصم بعد ما ضربة بالرجل وقعه في الارض : اتحرك وانا وهفتح السلسله وخليك تودع حياتك النجسه

فارس زقه برجله وبينزل بنطلونه : نخ ياااه

وبص لندي بغضب : انتي وقفه تتفرجي علي ايه ي روح امك امشي استنيني براه يلاا

ندي طلعت تجري بسرعة وهي لسه مصدومه وعندها فضول عايزة تعرف فارس هيعمل ايه وبقت وقفه
قدام باب الشقه من غير ما تخرج وكانت بتتسنط

فارس نزل برجله بنطلون عاصم القطني الي كانوا لبسه من غير بكسر وفتح التليفون : زيع الي معاك وانا هزيع خلي الناس تتبسط كده كده مش فارقه كتير انا هتجوزها

وفتح الكاميرا : اقدملكم الكلب الجديد بتاعي عاصم باشا زيدان وهو بلبوص هههه ....

عاصم زمجر بغضب : هوووش جود بوووي

وشد السلسله علي رقبته اكتر لحد ما خنقه

وجاب عاصم من اول وشه لحد رجله في الفيديو ولف وراه : ايه رايكم فيها نعمه وطريه وكلها حنيه للحجز اتصلوا علي بهيرة البو* عشان تاخدوا ديسكون هي
واخوها الخ** في لليلة وحده بس احذر الامراض
ولبس كاندم صحتك تهمنا ي غالي ..

عاصم كل بيزعق ويتحرك بغض وفارس كل مدا بيشد السلسله علي رقبته ويضربه بركبته في ضلوعه

وبسن الخاتم : يلاا للذكرة

وعمل حرف الF علي مؤخرته وصوره وقفل الفون
وقبل ما يمشي ضربة بالرجل

عاصم وقع في الارض وهو بيتلوي وبياخد نفسه بالعافيه : هقتلك يا فااارس هقتلك يا ابن الالفي

فارس ضحك بسخريه وطلع شاف ندي وقفه مصدومه : يلا يا مزتي ..وفتح الباب وخدها ونزل وقعدها في العربية ولف ركب النحية التانيه واول ما قفل الباب
لف لها بغضب ومسك شعرها

: رايحه عنده تعملي ايه لا وطلعه شقته كمان

ندي مسكت ايده الي قبضه علي شعرها بوحع : ااه فارس انت اتجننت سيب شعري

: اخلصي يا بت بلا فارس بلا زفت روحتي عنده ليه

ندي بصت له بضعف : كنت برجعلو شبكته بس هو هددني وطلب مني اعمله حاجه روحت رشيت من ده في عينه ونزلت علي دماغه بقزازة الطرش الي بيطفحوا
وجريت علي الاوضة كلمتك ...

فارس عض علي شفته : فجرة بس بعشق *ين امك

وقرب خد شفايفها بلهفة وشتياق وجنون وكان بيلتهمهم بكل شغف والي جننه اكتر ان ندي بتبدله بنفس اللهفة
وتحولت لبوسه عنيف لما لسانه جيه علي لسانها
وكل واحد بيمص التاني بحب وبيبلع ريقه

فارس فصل البوسه الرطبه وقرب منها بهمس : وحشتك

ندي اومأت ودموعها نزلت ورمت نفسها في حضنه وهي بتضمه ليها بشتياق : وحشتني وحشتني اووي

فارس باس دماغها وحضنها جواه ضلوعه بقوة : وانتي وحشتيني اكتر بكتير وكنت هتجنن من غيرك كنت هتجنن وانتي بعيده عني اااخ جننتي امي يا بنت صبوحة

: انا كنت خايفه اوي يا فارس

: متخفيش يا قلبي اوعي تخافي وانا جمبك ي بطتي

ندي اومأت وبعدت عنه وهي بتعض شفتها بكسوف

فارس ضحك وطلع بالعربية علي شقت دموع وياسمين فتحت لهم الباب : روحت فين يا فارس قلقتني عليك وايه الجرح الي في حاجبك ده

: متخفيش يا قلبي انا كويس خربوش بسيط دموع فين

: اهي جواه تعالوا

فارس دخل وهو حاطت ايده علي كتف ندي الي بصت في الارض دموع شافتهم وعقدت حواجبها ببتسامه : خير ايه الي لم الشامي علي المغربي

ندي نزلت ايد فارس من علي كتفها وبهمس : اهمد شوية

فارس بصلها برفعة حاجب وحط رجل علي رجل وحط ايده علي كتفها تاني ندي بصت له بنرفزة ونزلت ايده

فارس بخبث حط ايده علي وسطها وقرصها : ايه ي طنط

ندي اتنفضت ومبينتش وفارس مسكها جامد وبص لدموع وغمز لها دموع شورت بعنيها فارس فهمها
وضحك وهو بيهز دماغه دموع ضحكت علي اخرها
وندي قعده زي الهبلة وياسمين دخلت وهي جيبلهم عصير ..

: ايه الي حصل نزلت بسرعة من غير ما تفهمنا في ايه

: الراجل المناسب لحضرت الاستاذة ندي كان عايز يلعب معاها عريس وعروسة بالاكراه

ندي بصت له بنرفزة : وكان مين مسكه فرصه عليا خلصت يا فارس متفضلش تزيط بقا هاا ..انا قولتلك
كنت رايحه ارجع له شبكته اصلا

فارس بصلها من فوق لتحت : عشان تعرفي انك من غيري تضيعي

دموع كتمت ضحكتها هي وياسمين

ندي بزهق : ياعم بقا ارحم امي يخربيت كده

دموع وياسمين انفجروا من الضحك وفارس معاهم

وبجديه : انا الي يدوس لك علي طرف ادوس علي امه يا ندي

دموع: احم

: اه انتي و دموع طبعا

ياسمين : احم احم

: اه انتو فاضين صح يلا استأذن انا الي قاعد معاكم خسران هههههههه

وقام حضن ياسمين : ده انتي الاساس يا سوو

ياسمين ضحكت وغمزت لهم : اخوية الملااااك هاا

: لا ده قديس وانتي الصدقه

: معذوريني مشفتهوش انتو وهو بيخرم في عاصم يالهووي ياناس كان عايز جايزة اوسكر

فارس مسح وشه : اممم الحفله عليا يعني

كلهم ضحكوا لكن دموع كانت فرحتها نقصه بسبب سيف الي بقالها 3 مشفتهوش

فارس قرب منها : ايه يا وزتي مالك

: مفيش يا فارس

فارس بهمس : لا في قوليلي وحشك واتا هخليه يجي دلوقتي

دموع بصت له بعدم تصديق وضحكت بتهكم

: قوليلي ومش هتندمي وحشك

دموع بحزن اومأت : وحشني اوي

فارس ابتسم بفرحه وفتح تليفونه : ايه يا برو تعاله عايزك شوية انت فين ..لا تعاله انت لسه متخانق
انا وعاصم زيدان وضربين بعض ...اه متعور

فارس كان حاطت ايده علي حاجبه وهو كاتم ضحكته ولسه مخلصش كلامه سيف قفل في وشه وفارس ضحك بصوت عالي

ياسمين بعتاب : ليه كده يا فارس تقلقه عليك وانت زي القرد اهو

: معلشي بقا من اجل الورد يتسقي العليق الله يمسيكي بالخير يا صبوحه وغمز لدموع

الي ابتسمت بتوتر وبطنها مغصت مش مصدقه انها هتشوفها بعد الفترة دي كلها وقلبها كانت بيدق
بعنف وجسمها سخن وهي مستنيه بفارغ الصبر

ربع ساعه والجرس رن وياسمين فتحت وفارس فضل يتوجع بصوت عالي عشان سيف يدخل وفعلا دخل بسرعه والقلق باين في عنيه ووراه تميم

: في ايه

مشاكس كان نايم علي رجل دموع بعد ما ندي خبته ليه بعد خناقتهم بيوم وعنيها كلها اسف دموع وحضنه بعض

مشاكس اول ما سمع صوت سيف فتح عنيه وجري عليه سيف بص له وشاله من الارض وابتسم بحزن : اصيل والله يا صاحبي

وبص لفارس : حصل ايه ياض

دموع من اول ما دخل وهي غمضت وشمت ريحته الي مشتاقه لها بجنون ريحته بس قلبت كيانها وفتحت عنيها اول ما اتكلم وقتلتها ابتسمته الحزينه وشكله المرهق وعنيه الي مش بتبص لها بعد ما كانت بتطردها من مكان لمكان ولعنت نفسها وحظها ونهيارها ..

فارس بضحكه بص لدموع : مفيش اصل مشاكس كان مشتاقلك ..

سيف بغضب : نعم يا روح امك يلا يا تميم ده فاضي اصلي

: بهزر ياعم في اي مش شايفني مضروب اهو

: ايوة حصل ايه يعني

: طب اقعد طيب عشان احكيلك ما تقعد يا تميم عليكم ذنب ولا ايه ..

سيف بتهكم : لا مش علينا بس احنا سبنا الي في ايدينا وجينا علي ملا وشنا فكرنا في مصيبه تانيه وفي الاخر انت قاعد اهو ولامم الشلة حوليك والدنيا حلوة

وقعد وكل ده مرفعش عينه في دموع الي بلعت غصتها وكانت علي وشك البكي فارس حس بيها : ما تقومي يا وزتي تعمللنا قهوة دي شقتك برضو واحنا ضيوفك وبالمرا مشي رجليكي ده انتي بقالك تلت شهور نايمه يا اما قعده يا قلبي هههههههه

دموع اومأت بسرعة وراحت المطبخ ووراها ياسمين وندي

سيف كان باصص لفارس برفعة حاجب

فارس ضحك بتوتر وشاور نحيت المطبخ : اختيي..

: مش قصتنا اخلص حصل ايه

فارس حكلهم الي حصل : وبس كده وندي خدت الاب توب والفون بتوعه ..

تميم بتفكير : اكيد معاهم نسخه تانيه وممكن ينشروها

فارس طلع تليفونه : ده كان ممكن يحصل بس قبل ما اعمل كده مش بعيد عاصم هو الي يمسح النسخ الي عندهم بعدها ..

وشغلهم الفيديو تميم بص له بصدمه وخد التليفون بسرعه وقرب من سيف الي كان بيتفرج والضحكه فشخه
وشه واول ما الفيديو خلص ضحك بصوت عالي : اسد يلا في ايه

تميم بضحكه : يخربيتك يا فارس ده انت طلعت مصيبه ..جود بوي هههههههه

سيف بسخرية : الي هيشوف طيبة قلبه وعليها حرفك
هيfuck علي طول ..كده عينه اتكسرت واكيد اكيد مش هيجيب لهم سيرة بالي حصل مهو مش هيفضح نفسه يعني لسه خطتنا ماشيه زي ما هيا

دموع خرجت بالقهوة وهي بتترعش لما سمعت ضحكت سيف

سيف ضحكته اختفت ووقف : طب يلا همشي انا ولو في حاجه حصلت كلمني انا مش عارف جبتني ليه اصلا

: عشان افهمك الي داير يا برو اله ..وبعدين اقعد اشرب قهوتك وربنا هزعل

سيف خد القهوة ببرود واول ما شرب بص لدموع ..دموع بصت له بتحدي وبتسمت بخبث ..

دموع لما دخلت المطبخ كانت رايحه جايه بعصبيه : ماشي انا متعبرنيش انا متبصليش

ندي من وراها : ماانتي كنتي مش بتعبريه ولو بصيتي بتبصي بقرف انا كنت ماليش دعوة ولما اشوف بصاتك ليه ببقا عايزة اقفش في رقبتك دلوقتي زعلانه اكيد مش هيبص في وشك بعد الي عملتيه اخر مره

ياسمين بصت لدموع الي كانت مبهوته وعنيها اتحجرت فيها الدموع وتدخلت : او عشان ميشوفش نظراتك القرفانه منه تانب

: انا هوريه وهخليه يبص لي غصب عنه

وطلعت حاجة القهوة ..

ندي بسخرية : ايه هتعمليلو قهوة بالشطه هههههههه

دموع بضحكه : لا حرام ده مجنون وممكن يشربها وميبينش عادي انا هعملها حلوة هو بيشربها سادة
ده عقاب كفاية يلفت نظرة ويخليه يبص لي
عشان هو عارف اني عارفه بيشرب قهوته ازي

ياسمين بضحكه : ايووة بقا وبيحب ايه تاني يا ست دموع

دموع ضربتها علي كتفها وعملت القهوة وحطت الفنجان الحلو قدام سيف

سيف خد اول رشفه من الفنجان واتصدم من حلاوتها الي مش بتناسب زوقه وبص لدموع بسرعه وقلبه دق من استياقه ليها ونظراتها الي اتغيرت وكانت كلها حياة ومشاكسه جديده علي دموع ..

دموع لقته بيبص لها بحده ورفعة حاجب بصت له بتحدي وبتسمت وبسرعه نظراته لانت وشافت
الحب فيهم وعنيها لمعت وقلبها كان بيدق بعنف
وبصت له بشتياق وميلت راسها وهي تايه
في عيونه سيف فاق علي نفسه لما اتصدم
من حركتها وئنب نفسه شرب القهوة بسرعة
ووقف : يلا عن اذنكم خلص قهوتك وحصلني يا
تميم سلام ..

فارسبص لدموع وتنهد وقرب منها : شكلو المشوار لسه طويل معايه نجننه

دموع بإصرار : معاك

ياسمين بحماس : وانا معاكم

ندي رفعت ايدها لفوق : لا انا مش معاكم انا مع اخوية

فارس بص لها بقرف : حد يسكت البت دي

تميم وقف وضحك لي ياسمين بحب : انتو اتلميتوا علي فارس نهاركم ابيض انا ماشي

خلص اليوم وطلع حسين واهل دموع من السجن بكفاله بعد ما تحبسوا تلت شهور وانه بس كان بيدلهم علي مكان طلقته واهلها بيدوروا عليها ..

واول حاجه عملها راح الشركة وسأل وعرف انها منزلتش الشغل وفضل مترقد عشر ايام يحوم حولين الشركة مرجعش الحارة عشان ندي وصباح ميعرفوش وكان مراقب ندي وعرف دموع قعده فين بس هو كان بيخطط لحاجه تاني

دموع كانت قعده وسمعت صوت الجرس بصت من العدسه ملقتش حد جسمها اترعش ورجعت لوراه بسرعة
وشافت ورقه في الارض فتحتها وصرخت من مضمونها

: عدتك خلصت وعداد عمره خلص مش هسيبك تتفردي في طوله في الحلال وهخليكي عايشه طول عمرك خاطيه وهحؤق قلبك عليه وبكده نكون خلصين هتعيشي ميته زي ما موتيني بالحيه ...

جريت علي تليفونها الي مفتحتهوش من تلت شهور لقته فاصل شحن دورت علي شاحن تايب سي ملقتش ان فارس ماسك ايفون

مها كانت بتصلي العصر وخلصت وجريت عليها : في ايه يا دموع حصل ايه ومين رن الجرس

دموع مدت لها الورقة ودخلت تلبس مها قرأت الرساله ولطمت وجريت علي دموع : انتي رايحه فين ده اكيد كمين عشان تنزلني ايه ضمنك ان اهلك ولا طليقك مش تحت ..

: مش مهم هما عايزني انا خلاص المهم ان محدش يتأذي تاني كفايه بقا وبعدين انا مش هقدر استني
وممكن حاجه تحصل علي الاقل احذرهم

: يا حببتي ابني راجل قادر يحمي نفسه ومعاه فارس وتميم وقاعد جواه الشركة

: لا انا خايفه مش هقدر استني مش مهم انا انا خايفه عليه هو

: طب انا جيه معاكي يلا

دموع اومأت ونزلت تجري علي تحت وهي بتحارب خوفها ووقفت تاكسي وركبت هي ومها وطلعوا علي الشركة

دموع بتوتر : انتي مش معاكي تليفون يا طنط

: نسيته الصبح وانا جيالك

دموع بصت للسواق : معلشي ممكن تليفونك اعمل مكالمه

السواق عطها تليفونه ودموع رنت علي الرقم الي حفظاه رنت علي ندي وفضلت ترن عليها تليفونها كان علي المكتب وندي براه و الدنيا مقلوبة بسبب الاختلاسات
الي متخده من الشركة وندي وياسمين هما الي في الصورة والتهمه مواجهة ليهم سيف خد التسجيلات هو وتميم ومعاهم فارس وكانوا ريحين قسم الشرطة

دموع نزلت قدام الشركة وبصت يمين وشمال وشافت حسين بيقرب من بعيد وفي ايده سلاح

دموع صرحت بصوت عالي : سيييييف

سيف رفع راسه بصدمه ومش مصدق انها قدام

: حااااسب حسيييين وراك خالي بالك يا سييييييف

وهي بتجري عليه وبتصرخ بخوف

سيف لف بسرعه وصوت الطلقه وقف قلوب الموجودين تميم جري وراه حسين وفارس كان واقف مشلول

دموع وقعت في الارض ورجليها مش شيلاها ومها صرخت بصوت عالي : ابناااااااااي

الموظفين كلهم خرجوا برا الشركة وندي وياسمين جريوا علي برا ..

دموع ذحفت نحيته ورفعت راسه من علي الارض وحطت ايدها علي ايده الي حاطتها علي صدره والدم بيخرج بعنف وضغط بصوابع بتترعش : سيييف سيف خليك معايه عشان خطري متسبنيش عشااان خطري متغمضش عيونك ي حبيبي الله يخليك سييييف فووق
لا متغمضشييي

وبحرقة وصوت عالي وهي دموعها نزله : اتحرك يا فارس هات العربية بسرعه يلااااا

سيف كان بيفتح ويغمض والصوت وصله زي دوشه مكتومه وبيغيب ويفوق وبيحاول يسمع دموع او يركز معاها مش قادر في حاجه بتسحبه : لو موتي هيكون سبب نظراتك دي وخوفك عليا الوضح هموت وانا مرتاح سامحيني وحقك عليا يا دموعي

وببتسامه ووجع : جي لك يا يوسف ..وغمض عنيه

دموع سمعت كلمته الاخيرة وبقت تصوت علي اخرها وهي بتهز دماغه والدم نازل من صدره غرقها وغرقه

مها انهارت وندي وياسمين بيحاوله يهدوها مش قدرين

جيه فارس بالعربيه الي اخيرا اتحرك وشاله بمساعدت الموظفين

فارس طلع علي المستشفي وهو بيحاول يمسك اعصابه والعربية متتقلبش بيهم كلهم

تميم كان بيجري وراه حسين وطلع المسدس وضرب طلقة علي رجله وقعه في الارض وركب فوقيه ونزل ضرب فيه بالبنيات وحسين بيضحك زي المجانين
لحد ما اغمي عليه من كتر ما تميم بيضرب فيه
بغل وقهر واضح

تميم جروا وراه وسلمه للبوليس الي جيه عند الشركة بعد ما الموظفين بلغوا وخدوا حسين ..

سيف دخل العمليات وحالته حريجه بسبب الرصاصة الي اخترقت ضلوعة وستقرت في صدرة جمب القلب وفضل في العمليات ساعتين ودموع مبطلتش عياط الدكتور خرج وكلهم جريوا عليه سالم كان ساند مها وصباح وملك الي اول ما شافت دموع حضنتها وفضلت تعيط
بحرقه وندي كانت جمب فارس الي قاعد في الارض
قدام باب العمليات وتميم كان واقف جمب ياسمين

الدكتور : الرصاصه كانت مستقرة في منطقة خطيرة واي حركه غلط المريض كان ممكن يضيع مننا بس الحمدلله قدرنا نخرجها ودلوقتي المريض هيتنقل العناية المشددة لحد ما يفوق

سالم : طب هو ممكن يفوق امته يا دكتور

: والله ده علي حسب استجابت المريض بس لو فاق خلال 48 ساعه هيكون اتعدي مرحلة الخطر عن اذنكم

دموع قعدت وحطت ايدها علي وشها وهي حسه بالذنب مها قربت منها : بس كفاية محدش يعيط انا ابني قوي وهيقوم منها انا عرفاه محدش يفول عليه ادعو له بس

دموع حضنتها وهي بتحاول تبطل عياط

فارس قام مشي وتميم جري وراه : رايح فين يا فارس

: مشوار لحد الكلب الي عملها

: فارس بطل جنان مش وقته ده

: ايه يا تميم هو انا اتجننت عشان اروح اعمل مصيبه وسيب اخوية راقد ..انا بس هتكلم معاه كلمتين وفهموا الي حصل دموع مش هترتاح طول ما هو فاهم انها خانته ..

: وانت معاك الي يثبت العكس يعني

: ايوة هتيجي معاية ولا لا

: هااجي عشان مش هتعرف تدخلوا كده كده

راح فارس مع تميم المستشفي الحكومي الي محجوز فيها حسين وتميم اتكلم مع العسكري الي قاعد قدام اوضة حسين وفارس اداه مبلغ كبير ودخلوا مع بعض

فارس قرب من حسين وتميم مسكه : متخفش والله انا هودي نفسي في داهية عشان ده واخوية كده كده هيقوم منها بسلامه ..

فارس زغد حسين في كتفه لحد ما صحي وبتسم بسخرية : ايه اخوك اتكل ولا لسه

فارس بشماته : والله مفيش حد غيرك هيتكل تصدق صعبان عليا وانت ضيعت نفسك علي الفاضي وطلقت مراتك وانت مفكر انها خانتك بس تعرف كل الي حصل ده في مصلحتها خلصت منك وهتعيش حياتها وانت هتعفن في السجن

: روح اللعب غيرها ي شاطر

: مش مصدقني طب بص كده علي الفيديو الي اتبعت لك بس من اوله بقا

فارس شغل الفيديو وحسين شاف ندي ودموع وهما بيتخانقوا مع بعض : اليوم ده انا روحت عند صباح وخدت معاية قزازت عصير مخلوطه بوسكي والبنات شربت وهي متعرفش وزي مانت شايف كانوا خربانين
وانا كنت متورط واول ما سيف اتصل قلتله الحقني
ده ممكن وحده ترمي التانيه من فوق وسيف جيه
يجري وحشهم عن بعض خلصنا وعرفت حقيقه الفيديو

اليوم بقا الي شوفتها خرجه فيه من عنده هي مش كانت مكلماك يا مغفل يا واطي يا اوسخ خلق الله وقلتلك عايزاك وانت قولتلها انا جاي قلتلك متتاخرش يعني معني ذلك مستنياك يعني عارفه انك جاي يعني
مش قلبها ميت للدرجة دي هتدخل تتزنق علي
مالعر* يجي ..بيري فاكر بيري من رحلة شرم
كانت عندكم في العمارة اليوم ده وهي الي بعتت لك الفيديو وهي الي كانت معلمه علي رقبت سيف وصدره وانت فكرتها مراتك يا بن المرا انا حدلله بتكلم معاك ومش طايقك وعايز اطلع بروحك بس مش هوسخ ايدي بدمك النجس..

حسين افتكر وهو طالع خبط في وحده شكلها نضيف مش من الحارة وحس انه شافها قبل كده بس مركزش كتير ودماغه كانت مشغوله بالي شافه وكان طالع يواجه دموع بالفيديو الي مفهوش اي حاجه غير ان سيف شايلها ويعمل منه حوار وانها بتخونه وتبقا وحده
بوحده زي ما خانها

حسين بلع ريقه بمكابره : لو ده كلو صح ايه الي دخلها عنده

فارس اومأ : انا السبب انا كده كده الفون بتاعي بيسجل كل المكالمات وكانت المكالمه من تلت شهور تقريبا راحت فين راحت فين اهي ..وفتح مكالمته مع دموع

: كنت بقولها الحقيني كيس بودرة وقع مني في شقة سيف ولو شافه يبقا كده خسرته ومش قدامي غيرك تساعديني ادخلي شليه وهو كده كده نايم الصبح
يعني مش هيركز كتير اختي الجدعه مكدبتش خبر
مفكرتش في نفسها ولا ايه الي ممكن يحصل لو عر*
زيك شافها اتصلت بيها عشان ترجع ومتدخلش
عنده بس كان الي حصل حصل موت بغلك وقهرك
وسيب دموع تعيش بقا سلام هبقا ابعتلك عيش
وحلاوة متقلقش

حسين الي كله وكلام فارس بقا نازل علي دماغه زي الضربات وكان مصدومه لا ده مشلول من الصدمه
وحس قد ايه كان مغفل ومش بيفهم إذاها فضحها
شهر بيها سقطها يعني العيل كان منه ابنه الي قعد
8 سنين مستنيه

حسين بغضب ودموعه نزلت : انت السبب في كل حاجه يا بن الكلب هقتلك هقتلك يا فارس دموووووع دموووووع لااااا يا دمووووووووع

وكان بيتحرك زي المجانين : كدااااب اخوك عنيه عنيه كانت بتأكلها طريقته وكلامه ونظراته اخوك كان غويهااا

فارس بسخرية : انت مش واخد بالك طليقتك كانت عمله ازاي دي صروخ ده نص مصر بتاكلها بعنيها مراتك لا الي كانت مراتك وتكه ي حسين وتكااااايه يا بخت اخوية بيها دلوقتي ههعههعهعههه انت مقدرتش النعمه والجمال وهو فنان وبيفهم ايه كان معجب بيها مكتير كانوا كده المهم هي كانت علي ايه كانت صيناك وصينه نفسها وانت طلعت زي الخزوق شرفاااي شررفي هقتلكم كلكم جتها نيله امكككك ي مغفل انا عارف كانت عايه معاك ازاي

تميم قرب من فارس : خلاص بزيادة يا فارس عملت الي عليك وزيادة

فارس قرب من حسين : والي عز وذل اخوية لو كان حصل له حاجه كنت خدت فيك اعدام مش انت لوحدك في عيلتك كلها حريم برجاله كنت مثلت بيكم يا عيلة عايزة الحرق

وخرج حسين بص لتميم بهسترية : ابني ابنيييي دموع

تميم ربت علي كتفه بشفقه : ربنا يعوض عليك انساها وخليك في مصيبتك

حسين دموعه نزلت وهو بيصرخ بحرقة وندم وقهر بسبب كل الي حصل وعمله

فارس رجع المستشفى هو وتميم ولقاهم قاعدين في الكافتيريا و قرب بس دماغ مها : قومي روحي الدكتور قال مش هيفوق النهارده وانا هفضل قاعد ولو في اي جديد هعرفك

مها هزت دماغها بالرفض وفارس اصر عليها : عشان خاطري انت كده هتتعبي خدي البنات وروحي

مها بخوف : عرفوا مكان شقتك

: ما تخافيش حسين اتقبض عليه وغير كده انا عرفته الحقيقه يا دموع يعني مش هيقدر يعمل لك حاجه تاني تميم هيخلي اتنين من الحرس يقفوا قدام شقتك لحد ما نطمن برضو ان اهلك مش هيتعرضوا ليكي

دموع بخفوت : مش فارقه كتير يا فارس

سالم قرب منهم وهو كان بيتكلم في التليفون : بيري زيدان اتقبض عليها في قضيه دعاره والدنيا مقلوبه

دموع بصت لفارس اللي اومأ لها وصباح قعدت وهي ما مبتسمه بشماته وفردت ضهرها وهي متمزجه من الخبر

فلاش باااك

الصبح قبل اصابه سيف

بيري دخلت الشركه واول حاجه عملتها دخلت مكتب سيف : هاي وحشتك كنت في مدريد ولسه راجعه

سيف ابتسم وهو قبض على ايده : ااه وحشتيني انتي ي بت مش هتحرمي مش كده

بيري قعدت قدامه علي المكتب وميلت عليه بمحن : لا مش بحرم ومش هحرم ي قلبي

سيف اتعدل ببرود : وده ليه بقا خلصت الرجاله

: انت مش اي رجاله يا بيبي اصل انت حلو قوي وجنتل مان وشيك حد مشهور وفي نفس الوقت من حاره شعبيه يعني جواك عربجي نايم راجل حمش وكمان حلو ونضيف في نفسك اووووف حاجه كده توب ما فيش منها كتير وانا نفسي اجربها

سيف مسك شعرها : اممم قلتي لي عايزه تتهاني بس بطريقه شيك عايزه تشوفي العربج اللي من فرنسا

بيري عضت شفتها : اااوي مش قادره اوصف لك قد ايه نفسي في كده جربني ومش هتندم

سيف وقف : تمام هقابلك بعد المغرب هجربك مره عشان تحلي عند دماغي بس لو عجبتيني هطلبك 1000 مره

بيري قربت حضنته ولسه هتاخد شفايفه سيف شدها من شعرها : مش هنا ي روح امك ده مكان شغل قبليني في العنوان ده بعد المغرب واه ده مكان شعبي اصلي مزاجي بيروق هناك وكمان عشان تشوفي العربجي الي جواية بضمير ..

بيري هزت دماغها بحماس وخدت الورقة من ايده : هكون هناك في المعاد هروح اجهز نفسي سي يوو
بيبي امووووه

سيف فتح التليفون : ايوة يا نرجس الحلوة جيالك انهاردة وزي ما اتفقت معاكي انا وصباح وهبعتلك
الي انتي عايزاه وزيادة تمام ي نونه هانم سلام يا قمر

صباح راحت لنرجس الي عملت العمارة بتعتها بنسيون بس ده غطي علي شغلها في الدعارة بس لما عصلجت
مع صباح اتصلت لها بسيف

واول ما سيف وصل عندهم : مييين فتي الامبوبة اومال فين الواد الحرش الي كان معاك بس صدق طلعتوا عيال نايتي وانا كنت مخدوعه فيكم

: لا ده الله يرحمه بقا معلشي يا ست نرجس كنا اطفال هههههههه

: يا حبيبي المهم الكلام الي جيالي صباح فيه ده خطر عليا ومش اي حد هيرضي انه يتحبس

: انا هدفع من جنيه لمليون يا نرجس بس الموضوع ده يتم وبعدين انتي مالك هو ده مش بنسيون ولي هيدخلوا اتنين مستأجرين وهي اغرتهم لحد ما راحوا لها الاوضة وانتي لو اي حاجه حصلتلك انا هقوملك محامي كبير ده غير الفلوس الي هديهالك تبدئي بيها حياة نضيفه بعيد عن الدعارة وربنا يتوب عليكي ومتبقيش قوادة تاني
كفايه عليكي يا نرجس ده انت في المجال من وانا عيل

نرجس ضحكت : شوفي الواد طول عمرك مظبوط يا سيف لا وراجع عايزني اتوب وماله حاضر نجرب ..

: اشطه علي الاشطه يا فينوس الحارة الشعبيه اول ما الحلوة رجليها تيجي انا هبعتهالك وانتي قومي بالواجب مش هوصيكي اهي صورتها اسمها بيري لما تدخل الاوضة اديها الورقه دي والباقي عليكي

: تمام يا عسل اعتبروا تم

صباح وقفت : ما كان من الاول يا ولية ولا انتي لازم تشوفي دكر عشان تنفذي قال تتوب قال ده تموت القحب* وكعبها بيرف يلا يا واد يا سيف سلام يا نرجس

: مقبولة منك يا صبوحه وبعدين الواد كان ومزال سكسي اووي

صباح بصت لسيف الي كاتم ضحكته : قوم يا عم السكسي بدل ما ربنا يخسف بينا الارض واحنا قعدين مع الولية دي ..

بيري راحت العنوان الي سيف كتبه ليها في ورقه وكانت وقفه قدام بنسيون مكتوب عليه نونه هانم وكانت بتبص حوليها بقرف ودخلت وقفت قدام نرجس : اممم هااي كنت عايزة مفتاح اوضة عشرة تبع سيف القاضي

: اه اهلا وسهلا اتفضلي يا قمر بصي انتي هتنبسطي عندنا اوي ده المفتاح والورقه دي عشانك

وسبتها قدام الاوضة ومشيت بيري دخلت الاوضة وفتحت الورقه : صحبت البنسيون هتجيب لك قزازة وسكي اشربي كاسين وعايز اجي القيكي ملط يا فرسه

بيري ضحكت : ااه لوكل اوي بس جامده منك

نرجس دخلت لها بالقزازة وحطتها قدامها وهي بتتعدل خدت الورقة وهي خرجه بيري شربت كاس والتاني وقامت قلعت هدومها كلها وقعدت علي السرير تشرب وترن علي سيف الي مش بيرد عليها

وكانت بتشرب بعصبيه ولقت اتنين دخلين عليها شكلهم وحش وضخام وقربوا منها

بيري وقفت بدوخه : انتو مين اطلع براه يا حيوان منك ليه هصوت ولم عليكم المكان كله

مسكوا بيري وهما بيحسسوا علي جسمها والمشكله انها اتجوبت معاهم بسبب المنشط الجنسي الي نرجس حطته ليها في الوسكي وناموا معاه باعنف وابشع
طريقه ولسه عايزة تاني

نرجس دخلت عليها اتنين تاني وهي بتلم من وراها فلوس قبل ما تبلغ عنها وفضلت تدخل عليها اتنين في اتنين لحد ما البوليس دخل عليها وهي في وضع مخل

يلااا بسلامه انتي يا بهيرة ..

بااااك

تميم وقف جمب سالم : عن اذنك يا سالم بيه عايزك

سالم وقف مع تميم علي جمب : دلوقتي الشركة تم اختلاسها و مبالغ كبيرة علي مراحل والي في الصورة ياسمين هانم وندي

: انت بتقول ايه يا تميم انا بنتي هتسرقني انت اتجننت
اكيد في غلط في الموضوع وبعدين ندي معانه من زمان
لا يمكن تعمل حاجه زي كده

: مظبوط يا فندم معاك حق الي عمل كده عيلة زيدان وبدليل صوت وصورة سيف باشا كان مراقبهم من اول ما دخلوا الشركه وشكه كان في محله وكنا طلعين نبلغ بس حصل الي حصل

سالم بعصبيه : الكلااااب امنتهم علي شركتي ومالي وفي الاخر نهبوووني احنا هنروح نبلغ عنهم فورا

: تمام ي فندم نروح الجماعه الاول وبعدين نروح انا وانت

: ماشي يا تميم انا مش عارف من غيرك انت وسيف كان ممكن يحصل ايه

تميم ابتسم : وفارس كمان ساعدنا كتير بقالوا تلت شهور ملتزم جدا سيف تأثيره حلو عليه

: دي حقيقه ربنا يقومه بسلامه يلا بينا

تميم قرب منهم : يلا يا جماعه عشان اروحكم وانت يا فارس خليك هنا هروح مشوار مع سال بيه وهرجعلك

فارس اومأ بهدوء والبنات قاموا ومعاهم صباح ومها ركبوا عربيتين وراحوا شقت دموع وتميم خله اتنين من الحارس وقفين تحت العمارة وعطاهم التعليمات وراح علي قسم الشرطة هو سالم الالفي ..

البنات كانوا قعدين ومحدش جاي ليه نوم ولا نفس ياكل وصباح بتتكلم هي ومها والباب خبط وووو
الباب خبط وكلهم بصوا لبعض بخوف صباح وقفت بقوه : ايه مالكوا وشكم صفر كده ليه هيكون مين يعني وبعدين انا عايزه حد يعمل حاجه عشان اجيب اجله وراحت فتحت الباب

الحارس:  في ناس تحت بيقولوا انهم اهل المدام دموع وجايين يتكلموا معاها بالتفاهم من غير شوشره نخليهم يطلعوا ولا لا يا فندم

صباح بصت لدموع الا اومأت لها بهدوء : خليهم يطلعوا وتعاله معاهم

الحارس هز دماغه و فتح اللاسلكي : ايوه خليهم يطلعوا انا واقف مش هتحرك من هنا

طلع ابو دموع وعمها وابن عمها ودخلوا قعدوا ودموع واقفه وجنبها صباح وندى

رائف بهدوء : ايه مش هتسلمي على ابوك يا دموع

دموع قربت وباست ايد ابوها : اهلا يا بابا بس انت فاكر ان ليك بنت اسمها دموع اصلا وايه غيرت رايك مش عايز تقتلني خلاص

: ومين قال اني عايزه اقتلك انت اتطلقتي وكان لازم ترجعي بيت ابوكي أقتلك وافضل عايش بعارك طول العمر ويبقى كلام طليقك حقيقي

:  بس مش ده اللي وصل لي

: انا ما ليش دعوه باللي وصل لك انا ليا دعوه باللي انا نازل وسايب بيتي وارضي عشان اعمله اخواتك هيطلقوا بسببك رجالتهم مصدقين الكلام اللي طلع عليك وانك هربتي مع عشيقك

ابن عمها اتدخل : طليقك كلمني من تليفون الحارس وعرفني الحكايه كلها وانه كان غلطان واتهمك بالباطل وانا سجلت له المكالمه وهنسمعها لاي حد يفكر يتكلم عليك ويقول دي هربت كفايه مالنا وحلالنا اللي هملنا ثلاث شهور واحنا بندور عليك واتحبسنا واتبهدلنا في الاقسام على اخر الزمن ارجع واقول العيب مش عندك العيب على شبيه الرجاله اللي ابوكي جوزك ليه وامنوا عليك

ندى بقوه : واحنا ايه يضمن لنا انكم مش بتعملوا كده عشان ترجع معاكم وتأذوها في بلدكم ولا من شاف ولا من دري

جابر ابن عمي دموع : احنا مش عايشين في غابه يا استاذه احنا دورنا عليها عندكم اتحبسنا ثلاث شهور ما بالك لو قتلناها الدنيا هتتقلب علينا وبعدين اهو المكالمه عشان تصدقي ان احنا مش شايلين منها ولا عايزين ناذيها احنا عايزينها ترجع بيت ابوها معززه مكرمه وترفع راسها وراس اخواتها البنات بعد عمله جوزها الشينه

صباح : انا لا يمكن ائمنكم عليها كفايه بقى سيبوها في حالها البت اتبهدلت بسببكم وبسبب ان ما لهاش اب ولا اخ يدور عليها عاشت تمن سنين في ذل وقالت نار حماتي ولا جنة مرات ابويا ودلوقتي افتكرتم
ان لكم بنت يا اخي قطعوا

عمها الكبير اخيرا اتكلم : اخويا لو كان راجل دلدول حكمت عليه المراه ورمى بنته فده خلاص انتهى دموع هترجع على بيتي وتعيش معايا وفي كنفي ومش هسمح لاي حد يدوس على طرفها كفايه اللي حصل لها بعد موت امها الست الاصيله يلا يا دموعي يا بنتي خلينا نرجع بلدنا وكفايه اللي حصل لحد كده اخواتك بيوتهم هتخرب وانت وهما مالكمش ذنب وبلاش الي اتكتب عليك يتكتب عليهم قولي لي لا وانا هروح اقول لهم بنتنا ماتت وكله في ايدك يلا ورانا قطر فكري وردي عليا...

صباح وندى وكل اللي واقفين كانوا باصين لدموع بخوف وقلق دموع بصت لهم كلهم ودموعها في عينيها وبصت لعمها : لا يا عمي.... انا هرجع بيت ابويا تسلم وتعيش بس انا بنته ومسؤوله منه بعد كده كفايه طول عمره مش سائل على واحده فينا جه الوقت اللي يشيل بناته واخواتي انا مش هارضه ليهم الاذى عن اذنك هجهز نفسي وراجعه معاكم

ندى صرخت : لا يا دموع لا مش هسيبك ترجعي معاهم اخواتك ايه دول مش بيسالوا فيك اصلا

دموع بحزن : اخواتي يا ندى في الاول وفي الاخر اخواتي

صباح حضنتها : لو في اي حاجه حصلت لك ولا حد زعلك رني عليا وانا هاجي اخدك من قلبهم

دموع ابتسمت من وسط عياطها وهزت دماغها

عمها وقف : يلا هسيبك تسلمي على حبايبك على راحتك مستنيك تحت يا بنتي

ياسمين حضنت دموع : متاكده انك عايزه ترجعي معاهم يا دموع

: لازم يا ياسمين هستناك تعزميني على فرحك

ياسمين هزت دماغها بين دموعها ورجعت حضنت دموع تاني

دموع حضنت مها : هتوحشيني يا طنط مها وشكرا على وقفتك معايا الفتره اللي عدت واسفه لو كنت سبب اذى سيف انا خلاص مسافره ما حدش هيتاذي تاني بسببي

مها بحب : بس يا حبيبتي ما تقوليش كده ده مقدر ومكتوب وسيف هيقوم بالسلامه ان شاء الله

دموع حضنت ملك بحزن اللي كانت بتعتذر لها بهمس ودموعها نازله

ندى كانت واقفه على جنب وبصه لدموع بغضب دموع قربت منها : خلاص يا ندى بقى ما تزوديش هم كفايه عليا اني هسيبكم بعد السنين دي كلها هستنى فرحك انت وفارس هتوحشيني يا ندوش

وشهقت بغصه وندي حضنتها بقوة والاتنين صوت عياطهم عالي ...

دموع خدت مشاكس من الارض وقربت من ياسمين : ادي لسيف انا متأكده انه هيحبه زي ماانا بحبه  ومقدرش اعيش من غيره ...

ياسمين خدته منها وفهمت قصدها وبتسمت بحب

دموع دخلت لمت هدومها الي سيف جابها ليها ودموعها نزله خدت تليفونها ونزلت من غير ما تبص وراها كفاية صوت عياطهم

ابن عمها جري عليها خد شنطتها : عين العقل يا بنت عمي يلا قبل ما القطر يفوتنا ..

دموع بصت لفوق شافتهم كلهم وقفين وشورت لهم وركبت التاكسي الي طلع علي محطة القطر

دموع وصلت بلدهم واول ما دخلت البيت اخواتها الكبار جريوا عليا وحضنوها ودموعهم نزله

مرات ابوها بغل : اهلا بالست هانم الي جابت لنا العار

ابو دموع قرب منها بعصبيها ونزل علي وشها بالقلم : كفاية سم بقا اتا بنتي اشرف من الشرف ولي هيتكلم عليها نص كلمه هقطع لسانه واولهم انتي غوووري اخفي من وشي ولية عقريه

دموع بصت لابوها بحزن وفي بالها ..اخيرا فكرت تدافع علي وحده فينا من لسانه مراتك العقربه زي ما بتقول

وقعدت واخواتها حوليها الكبار والصغيرين من ابوها وهي بتسأل عن حالهم

وقبل ما تدخل تنام راحت لابوها : بكرا الصبح عايزة اروح البنك معاية مبلغ كنت شيلاه علي جمب عايزة اسحبوا عشان تجيب كل وحده من اخواتي زيارة
لم تيجي ترجع بيتها ودافع عنهم وقولهم بناتي تربيتهم نضيفه زي امهم الله يرحمها ورد حقهم مترجعهمش بالساهل رجعها معززة مكرمه

ابوها بص في الارض ومقدرش يرد عليها و اومأ بهدوء

راحت اوضتها القديمه لقت اخوتها فرشين في الارض وسيبين لها السرير تنام عليه ..

دموع ابتسمت بحنين ونامت علي سريرها بهدوء ونامت علي مخدتها ودموعها نزلت بصمت وكان نفسها تفضل
جمب سيف لحد ما يفوق وتطمن عليه ..

تاني يوم الصبح فارس روح شقته يغير هدومه ويرجع المستشفي تاني ..

وشافهم قعدين وباين عليهم السهر والحزن مخيم علي ملامحهم ...

: يا حول الله يا رب قعدين في جنازة ولا ايه انا اخوية كويس وهيقوم بسلامه هتفوله عليه ليه بس

محدش رد عليه فارس استغرب : هو في ايه ودموع فين هي تعبت تاني ولا ايه حد يرد عليا يا جدعان اله

ندي بدموع : دموع مشيت مع اهل خدوها بليل ورجعت بلدهم

فارس بصدمه : انتي بتقولي ايه انتي سمعه بوقك بيقول ايه ولا انا بيتهيألي اهل مين وبلد ايه دول كانوا عايزين يقتلوها انتي عبيييطه

ياسمين : بيقولوا حسين كلمهم وعرفهم الحقيقه وانها مطلقه ولازم ترجع بيت ابوها عشان اخواتها البنات الي رجالتهم فهمين انها هربت مع عيشقها

فارس بحده : ينعل ابوها لابو اخواتها البنات لابو رجالتهم دموع مكنش ينفع ترجع معاهم دموع
تخصناا احنا

صباح بهدوء : كله بالعقل يا فارس وبالاصول هيتم و اخوك لو عايزها يقوم بسلامه ويشد حيله ويروح يطلبها من اهلها

مها : صباح عندها حق يا فارس سيف يقوم انشالله و مش هنسبها هناك وهترجع وسطينا تاني يا حبيبي ...

فارس معرفش يرد ودخل اوضته ورزع الباب وراه بعصبيه وهو بيرن علي دموع الي كانت نايمه وصحيت علي صوت التليفون وبتسمت لما شافت اسم فارس

: ايوة يا فارس

: وزتي ..قالها فارس بغصه وبلع ريقه ...عامله ايه يا حببتي انتي كويسة حد عملك حاجه اجي اخدك قوليلي
انتي بس تعاله ومالكيش دعوة هخطفك وربنا يا دموع

دموع ضحكت بحب : اهدي انا كويسه والله ولو في اي حاجه كنت كلمتك ..وبلعت غصتها ..سيف لسه مفقش

: هيفوق وهنيجي نخدك من هناك مش هنسيبك متخفيش

: مش خايفه انا اخوية في ضهري انا عارفه

: قلب اخوها ابقي طمنيني عليكي ماشي

: ماشي وخلي بالك من نفسك وطمني علي سيف ...سلام

وقفلت مع فارس ومسحت وشها بهم وقعدت علي السرير وهي بصه في الارض بشرود ...

: ااايه يا ست هانم هتفضلي ناايمه طول النهار قربنا نبقا الضهر قوومي اعمليلك حاجه اوعي تفكري انك رجعه ضيفه لا ده انتي ايدك هتكون معايه في شغل البيت والزريبه قومي اعملي غدا يلا ولا مستنيا الاكل يجيلك لحد السرير لاااا الرفهيه دي تنسيهاا يا روح امك ..

قالت كده مرات ابوها الي فتحت الباب فجأة ودخلت زي القطر وهي بتقول يا شر اشتر من صباح الله خير

دموع فضلت بص لها ببرود واول ما خلصت هجمت عليها ومسكت شعرهاا بغضب : لو مفكرة اني كنت مرفها تبقي غلطانه ولا مفكره اني كنت عايشه في جاردن سيتي لا يا حببتي ده انا كنت عايشه مش شوية اوبااش
دموووع القديمه دي تنسيها خاالص ولو فكرتي تدوسي لي علي طرف هدوس علي وشك انا مش هقوم اخدم عليكي زي زماان يا روح امين امك وانتي قعدة زي البقرة لااااا ده كان زمااان يختييي انا الي ملزمه بيه اكلي وشربي وهدومي و اوضتي غير كده مفيش لحد ما اغوور من وشك يلا غووري جتك البلاا علي الصبح

وزقتها بعنف مرات ابوها بلعت ريقها وهي مبرقه عنيها ومصدومه هي دي دموع الي كانت مرمطون عندها الي
تهب فيها تعملها علي نفسها من الخوف : بتمدددي ايدك عليا طيب انا هوريكي يا دموووع وحالا عايزة تغوري من وشي ده انتي بتحلمي ااايه مفكره فارس الاحلام
هيجي يخدك علي حصانه الابيض يلي ملطقة بفضيحه
يا فاجرة ده بعدك وانا اهو وانتي اهو

دموع بحده : قولتلك غوري من وشي بدل ما اطلع بروحك انا مش طايقه نفسي ومش فارق معاية حاجه دلوقتي اووعي جتك مصيبه ولية عقربه

وزقتها وطلعت دخلت الحمام لمت شعرها وغسلت وشها وطلعت غيرت هدومها ولسه مرات ابوها بتشتم وتزعق بصوت عالي طلعت تدور علي ابوها واخواتها ..لقت واحده بتنضف البيت والتانيه بتعمل الاكل ..وكانوا سامعين كل حاجه وبيضحكوا بصوت واطي

: ايه ده يا دموع ايه ده انا معرفتكيش ده انتي غسلتيها

دموع ضحكت بهبل : وربنا ماانا دي اختي ندي انا ذات نفسي مستغربه نفسي ههههههه

: اتعلمتي الردح ده فين يا دموع

: صباح مدرسه يا بنتي

: صباح مين

: لا دي قصه طويله يلا يلا سيبوا الي في ايدكم تعالوا محدش يعملها حاجه الولية الي عايزة الحرق دي
هننزل نشتري اكل وكل الي عايزينه ونفسكم فيه
يلااا ... بابا فين

: في الغيط

: انا رايحه ليه هعرفوا ان احنا خرجين علي ما تلبسوا يلا بسرعه

دموع طلعت راحت نحيت الاراضي الزراعيه وهي بتاخد نفس عميق وفتكرت امها الي كانت تسيبهم في الارض مع ابوهم وتروح تجيب لهم الغدا وكانت حياتهم بسيطه
وبتسمت بحزن ودعت لها بالرحمه فاقت من شرودها وشافت الحريم بتبص عليها وتشاور ويهمسوا لبعض
رفعت راسها بغرور ومشيت تتمخطر وشعرها بيطيروا
الهوا حوليها وجمالها منافس قرص الشمس وهي بتدعي سيف يفوق بسرعها عشان ينتشلها من هنا ..

وصلت عند ابوها : ربنا يعينك

ابوها شافها وبتسم بفرحه : تعالي يا دموع تعالي بقالك كتير مجتيش الارض من ساعت ما مشيتي وخيرها قال
يا دموع ..قال الاخيره بحزن وهو باصص في الارض بندم وحسرة

دموع قربت منه وهي بتتنهد بهم : الي حصل حصل يا بابا ده كان نصيبي

ووصلت لها رساله فتحتها : وزتي انا خدت رقم حسابك من ندي وحولتلك علية مبلغ صغير عشان لو عوزتي تجيبي حاجه لحد ما ترجعي ماشي يا قلبي ♥️♥️

دموع ابتسمت بهدوء وفتحت رساله البنك الي لسه وصله علي تليفونه ولقته محول 50 الف جنيه
هزت دماغها علي جنونه : مبلغ صغير هتفضل فارس الالفي مش هتتغير هههههههه

قفلت الفون وبصت لابوها : بابا انا جيت اعرفك اني هنزل اشتري شوية حاجات انا واخواتي هتجي معانه ولا لا

: روحي انتوا يا بنتي انا لسه ورايه شوية شغل بس متتأخروش ماشي

: ماشي عن اذنك

: سامحيني يا دموع انا ظلمتك يا بنتي .

: عادي مش زعلانه يمكن لو مجوزتنيش وانا صغيرة مكنتش وصلت للي انا فيه دلوقتي حلو اوي وحش
..وفي سرها ..ومكنتش قابلت سيف ...

ومشيت راحت عند البيت ولقت اخواتها مستنينها و اول ما شافوها ضحكوا بحماس وخرجوا مع بعض راحت البنك الاول سحبت فلوس وعملت لكل وحده حساب باسمها وحطت لكل وحده فيهم 25الف جنيه  و غدتهم واشترت حاجات نقصها واشترت لاخواتها كل الي نفسهم فيه وكل ده من فلوسها مجتش جمب فلوس فارس واشترت لاخواتها الصغيرين مش هتخدهم بذنب امهم ورجعوا علي المغرب وشايلين شنط كتيير مرات ابوها شافتهم ودمها اتحرق وقعدت تلقح بالكلام

دموع طلعت حاجت اخواتها الصغيرين : تعالوا شوفوا جبتلكم ايه اجروا يلا

: تعالوا هنا محدش ياخد منها حاجه احنا عرفين فلوسها دي جيباها من فين ..

: ي ولية قولتلك اكتمي انتي مبتحرميش

: سيبها وايه الجديد ..دي فلوسي من تعبي وشقايه وسهري ليالي وانا بخلص شغل وصحياني من النجمه
ده تعب خمس سنين ولا انتي مش بتشوفي اسمي
تحت الاعلانات في التلفزيون يا مرات ابويه
اه صح نسيت انك جهله مبتعرفيش تفكي الخط

اخوها الصغير : انا بشوفه يا دموع وفضل اقول لصحابي ده اسم اختي محدش بيصدقني ..

دموع ابتسمت : انا هاجي بكره معاك المدرسة واطمن علي مستواك وفرجهم كمان الاعلانات وهي بتتصور
عشان يصدقوا يا علي ايه رايك بقا

علي فرح وحضنها بحماس طفولي وهي حضنته بحب وقلب ام مشتاق لطفل وحسره علي سنينها الي راحت
هباء ...

مر يومين علي رجوع دموع و الاخبار اتنشرت في البلد ان دموع رجعت وعلي قلبها فلوس قد كده وحطت لاخواتها فلوس في البنك وجبتلهم شئ و شويات و اخواتها راجعوا وكل واحده جوزها طمعان في فلوسها وعز اختها الي غرقتهم فيه وكل واحد عايز من الحب جانب

بس ابو دموع مرضيش يرجعهم غير لما رد حقهم وحق دموع وطلع عينهم مره واتنين لحد ما اتوسط ليهم راجل كبير في البلد وسمعوا تسجيل طليقها والحقيقه بانت ..

دموع اليومين دول مروا عليها عذاب وسهر ندي كانت كل شوية تكلمها ويفضلوا يرغوا وفارس ساعات يدخل معاهم في المكالمه وعرفت ان سيف لسه مافقش

دموع كانت سهرانه وقعده فوق السطح وبصه للنجوم والقمر ودموعها نزلت : قوم بقا يا سيف متوجعش قلبي
عليك كفاية الندم الي حسه بيه والذنب الي بيقتلني كل
يوم اشتقتلك اوي وشتقت لعيونك وصوتك وريحتك
وشهقت ودموعها نزلت اكتر شغلت التسجيل الي فارس
بعتوا ليها وهي بتقلب في صور سيف علي انستجرام
وشهقتها بتزيد وشتياقها وحزنها ..

فات اسبوع وهي مش قدرة تتأقلم علي الحياة دي الي كلها روتيين وملل وكل يوم خناق مع مرات ابوها ويجي
عليها الليل دموعها مش بتجف ونار الاشتياق بتكويها ..

سيف فاق بعد مرور 15 يوم في العناية المشدده وتنقل اوضة عادية وشافهم كلهم حوليه الا دموع وغمض عنيه بحزن وفكر لهفتها عليه يوم الحدثه حلم من احلامه

صباح كانت متفقه معاهم محدش يعرفه ان دموع سفرت غير لما يشد حيله وبعد كده هو حر ..رحبوا بيه وفضلوا قعدين حوليه بفرحه

سيف شاور لتميم الي قرب منه بسرعه : عايز اخرج من هنا

: يا سيف انت لسه خارج من العناية مكملتش كام ساعه خليك يومين تلاته

: يا تميم مشيني من هنا انا كويس مش عايز اقعد في المستشفي يلاا

تميم اومأ بهدوء وراح يشوف الدكتور ..

سالم قرب ومسك ايده الي في ايد مها : شكرا يا سيف علي وقفتك معاية واهتمامك بالشركة في غيابي ادهم وعاصم زيدان اتقبض عليهم بفضلك ودي مش اول مرا ليهم ده بيحصل في كل الشركات الي بيتعاقدوا معاها
خد راحه انت وانا كده كده نزلت الشركة شكرا يا حبيبي

سيف براحه : ده واجبي يا سالم بيه وبعدين انا معملتش حاجه ده حقك عليا ...

ياسمين قربت منهم : كفاية كلام في الشغل انت تعبان يا سيف ..

سيف ابتسم لها بهدوء : عامله ايه يا سو

: بخير طول ماانت بخير ي سيف ويلا بقا قوم بسرعه ليك عندي امانه عايزة اديها ليك ..

ملك شدت كم صباح الي قربت منها ومش بتسبها لوحديها خالص بعد الي حصل : يلا يا خالتي نروح انا تعبانه وحسه ضغطي واطي وريحت المستشفي كتمه نفسي من الصبح ..

صباح اومأت : طب يلا همشي انا وهجيلك تاني يا سيف عايز حاجه يا حبيبي

سيف بتعب : تسلمي يا صباح خلي بالك من نفسك عايز سلامتك

: يلااا يا ندي

ياسمين مسكت ايدها : خليها يا خالتي بايته معايه انهاردة بليز

: بليس بليس يااختي ومالوا خليها و خلي بالكم من بعض سلام يا مها لو في حاجه كلميني فوتك بعافيه يا سالم بيه

سالم ابتسم لها بمتنان لان صباح كانت سبب رأسي في موافقت مها عليه : تصبحي علي خير يا ست صباح

ملك طلعت مع صباح ونص الممر حست بدوخه وغمي عليها صباح صوتت وهي بتنادي علي دكتور ونقلوها اوضة الكشف وعملولها تحليل وقاسوا الضغط وركبت محلول ..وبعد نص ساعه دخلت الممرضة

: مبروك المدام حامل

صباح برقت وضربت علي صدرها وملك لطمت علي وشها ودموعها نزلت بخوف ..

: انتي متاكده يا بنتي

: ايوة حضرتك التحليل اهو اتفضل يا دكتور اتاكد بنفسك

صباح بصت لدكتور وهي دماغها هتنفجر : احنا عايزين ننزل الحمل ده يا دكتور دي هتطلق هي وجوزها ومفيش تفاهم بينهم

: والله يا مدام انا مش هقدر اعمل حاجه زي كده غير لو في خطر علي حيات الام وبعدين المدام حامل في ارع شهور علي الاقل يعني لو نزلت في خطر علي حياته

صباح قعدت علي السرير بهدت حيل والدكتور خرج وسابهم ووراه الممرضه صباح فضلت تضرب علي رجلها
وهي هتتجنن وقامت مسكت شعر ملك : انا مش سالتك عمل فيكي ايه ابن الكلب ده وانتي نكرتي كان زمنا لحقنا نفسنا وخدتك عملتلك محضر وعملتي تنضيف في الرحم قبل المصيبه دي ...

: والله يا خالتي غصب عني عملها غصب عني بعد ما كتفني وضربني وانا خوفت اقولك احسن تحصل مشاكل واناي عارفه ابويه كان قتلني فيها وبعدين مجاش في بالي ان ممكن يحصل حمل من مره

صباح حطت ايدها علي راسها : يا مصيبتك يا صباح يا مصيبتك ليه كده يا ملك كدبتي عليه ليه استغفر الله العظيم يا رب سترررك

: هنعمل ايه يا خالتي انا خايفه اووي

صباح مدت لها التليفون : رني لي علي فارس

: ليه يا خالتي

: هخلي يكتب عليكي ويشيل شاله مش شالته يعني رني مش وقت اسألتك ..

ملك رنت ومدت لها التليفون فارس رد : ايوه يا

صباح قطعته : متقولش قدمهم انك بتكلمي اخرج وتعالي لي اخر الطرقة الي فيها سيف

فارس وقف بقلق : ماشي سلام

وطلع من غير كلام وصباح كانت وقفه مستنياه علي باب الغرفة ..

: في ايه صباح ايه شغل المخابرات ده قلقتيني

: سيف لازم يتنازل عن القاضيه بتاعت حسين لازم يخرج من السجن يا فارس

: انتي بتقولي ايه يا صباح

: الي سمعته يا فارس وبعدين خلاص هو مش عارف الحقيقه يعني مفيش منه خوف دلوقتي البت الغلبانه دي راحت في الرجلين بسبب الي حصل ولازم يخرج عشان يكتب عليها

فارس بص لملك الي نيمه علي السرير ووشها اصفر ودموعها نزله وبصدمه : هو الي فهمتوا صح ولا انا دماغي علي طول بتحدف شمال

: ايوة يا فارس حسين اغتصابها يوم ما دخلت شقت دموع ودلوقتي هي حامل منه في اربع شهور ومينفعش تنزل هو ده الحل الوحيد مفيش غيره

: طب تعالي دلوقتي اروحكم ونبقا نشوف الموضوع ده لم سيف يفوق انا مش عارف هيرضي يتنازل ولا لا

ملك وسط بكاها : دموع دموع حد يكلمها هي الي ممكن تقنعه كلموها ونبي ..

: ماشي اهدي ده غلط علي صحتك يفوق سيف شوية ونخاي دموع تقنعه انه يتنازل ..

صباح بهم : فااارس ...

فارس قاطعها : عيب عليكي يا صباح مش هعرف حد اكيد اهدي ومتخفيش من حاجه انشالله خير ربنا هيسترها ...

قامت ملك بهدوء وصباح سندتها ونزلوا مع فارس الي دفع الفتورة ووصلهم لحد بيتهم ورجع الفيلا لما عرف ان سيف راح هناك فارس وهو دماغه بتودي وتجيب
رن علي دموع الي كانت قعده فوق السطح كالعادة وردت علي فارس

: ايه فارس عامل ايه فينكم من الصبح محدش رن عليا يا واطيين

: ايه يا وزتي بخير انتي اخبارك ايه وبعدين محدش رن انتي مترنيش

دموع ضحكت : مانا هشوف هتنسوني ولا لا

: مقدرشي انسكي يا وزتي

: قلبي يا ناس هههههه ..وتنهدت بصوت عالي .. سيف عامل ايه لسه مفقش

: عشان كده كنا مشغولين عنك سيف فاق انهاردة يا دموع

دموع قلبها دق بسرعه وتعدلت : بجد وهو عامل ايه كويس طمني عليه سأل عليا ولا لا

: اممم كويس رجع الڤيلا مرضيش يقعد في المستشفي ومسألش لا هو ميعرفش انك سافرتي كانت عنيه بتدور عليكي بس مسألش تقريبا كده فهم انك مش عايزة تزوريه

دموع غمضت عنيها بحزن : عادي المهم انه كويس

فارس بتوتر : دموع انا كنت عايزك في موضوع بس مش عارف ابدأ من فين امم بصي هوو يعني يختيييي
انا مش عارف اتكلم

دموع بقلق : بس خد نفس اهدي وتكلم قلقتني شكل الموضوع كبير لدرجة ان لسانك اتربط ودي في حد ذاتها مصيبه

: لا هو عادي يعني

: اخلص يا فارس

: ملك حامل من حسين بعد ما اغتصبها اليوم الي دخلت فيه شقتك

دموع شهقت بصوت عالي وحطت ايدها علي قلبها ومقدرتش تنطق

فارس بخوف : دمووع انتي فين الو دموووع انتي بلعتي لسانك ولا ايه نهاار اسود الوووو

دموع فاقت من صدمتها : يا مصبتييي يا مصبتي انت بتقول ايه يالهوووي ملك كويسه انا السبب انا السبب

: اهدي يا ست انا بكلمك عشان تفكري معايه مش تقعدي تندبي وتصوتي البت كانت منهارة وصباح اول مره اشوفها مكسورة كده لازم سيف يتنازل عن القضيه
وحسين يخرج يكتب عليها وانتي طبعا عارفه
سيف مش بيطيقه ومستحيل يتنازل بسهوله

: طب وبعدين وبعدين يا حببتي يا ملك حقك عليا

: مفيش حد غيرك يقدر يقنع سيف انه يتنازل

: انا اقنعه اتنيل بس ده مش بيبص في وشي بعد الي عملته فيه مانت عارف

: يا دموع يا حببتي سيف مهوس بيكي ودي حقيقه لازم تقنعي دماغك المتخلفه بيها ده اولا ..ثانيا بقا لازم شئ قووي يحرك سيف انا هفهمه ان ابن عايز يتجوزك وابوكي موافق ومش بعيد يجوزوكي غصب ولازم يلحقك مش قطع وعد وكلمه لازم يكون قدها
اول ما يجي يتقدملك انتي بقا استعملي سحرك
وقنعيه قوليله هتجوزك بشرط تتنازل اعملي
اي منظر قوليله سيف بصوتك الشتوي او لوقه
ايهما اقرب

دموع ضحكت بهم : خلاص ماشي بس هو كده هيتجوزني عشان عايز يتجوزني ولا عشان ينقذني من ابن عمي

: لااا عشان هو ابن ميتين كلب يستاهل الي بيحصالوا

: هو فعلا كده

: بنت عيب متبقيش نووتي

وهما الاتنين ضحكوا بصوت عالي ..

: المهم يومين كده يكون خف شوية وهقوله وهتلاقينا عندك قريب يا وزتي استعدي للقاء يلا هسيبك دلوقتي  عشان وصلت

فارس قفل مع دموع وضحك وهو بيضرب دماغه صباح دماغها وقفه دلوقتي ودموع اصلا كده كده هبله ومتعرفش سيف وجدعنته ووفقت تعمل كده
من غير ما يجربوا الطريقه السهله ان صباح
تطلبها من سيف تلقائي هو عايز يضرب عصفورين
بحجر يجوزهم ويساعد ملك تتجوز حسين وفي نفس الوقت يطير من دماغ حسين فكرت انه ممكن بديرد دموع ويلم نفسه ويكتب علي ملك من غير شوشرة

وبعدين ده فارس الالفي يا جماعه مش بيحب السهل والبسيط لازم يكون في مغامرة في الموضوع ..

فارس دخل الفيلا وشاف ندي قعده مع ياسمين : ايده ايده ام قلب مرهف منورانه

وقعد جمب ندي وغمز لها : طب ايه ده هما دبلتين وعلبة بسبوسة وجوزيني يا ماما ونهيص كلنا مصعباها ليه يا حتة

: اهمد يا فارس احنا في ايه ولا في ايه

: ايه اهمد دي يا بت احترميني شوية ده انا حته هبقا ابو العيال يا بطتي ..

: مش لما تحترم نفسك انت الاول يا طفل اخوك مضروب بالنار وانا وانت عايز تهيص

: هو انا اخوية مضروب بإربچيه متأڤوريش وبعدين سيبي اخوية عليا دواه عندي هههههههه

وبص لياسمين : بابا وماما فين والمضروب بالنار مانا مضروب في قلبي والسنيورة مش ملاااحظة

ندي كتمت ضحكتها

ياسمين بضحكه : ماما وبابا في اوضتهم وسيف في اوضته ..

فارس بص لندي وعمل حركت حمدي الوزير : طب ايه الفيلا فاضية وماما راضيه تعالي اوريكي البكسر ابو شفايف حمرا

ندي وقفت ومسكت شنطتها : انا ماشيه

فارس بهمس : ولية كأيبه ..ووقف ... اقعدي يا اختي انا بهزر انا رايح لابو قلب مجروح اسماً وفعلاً سلاام

فارس طلع فوق وندي فطست من الضحك هي وياسمين

: مجنون بس بتحبيه صح

ندي اومأت : بحبه اووي ومش عارفه ازاي انا لازم اروح اكشف انا اكيد بميادل لتعذيب الذات وجلدها

فارس من علي السلم : بتحبني طبعا يا حياتي ..بتحبني وبقولها يوماااتي هههههههههههه العمر للحظة والسنيووورة ملاحظة

ودخل اوضة سيف ونط جمبه علي السرير : ايه يا برو وحشتك

سيف جز علي سنانه بألم : ينعل ابو اشكالك ياض انت مش هتبطل غباء

: لا ده انا مخمضت دموع يا عينييي لما كانت تعبانه

سيف بص له وعايز يسأل عليها ومتردد

فارس ضحك : وزتي بتسلم عليك وبتقولك حمدلله علي السلامه يا استاذ سيف

سيف بص له بحده : قول وزتي دي تاني وانا هقطعلك لسانك وحطه في حته دافيه

فارس ضحك : بتغير عليها يا برو

سيف ببرود : قوم يا فارس وفكك مني عايز انام

فارس ابتسم بسماجه : لا ماانا هنام جمبك انهاردة افرض قومت بليل عايز تعمل بيبي متلقيش حد يساعدك

سيف بقرف : قوم ياض يا عر* من جمبي

فارس ضحك : بجد والله وغير كده ندي هنا وانا مضمنش نفسي ممكن اروح لها بليل وتحرش بيها
وجيب لكم مصيبه ..

فارس قال كده وهو ولا عشان ندي ولا حاجه هو عايز يفضل جمبيه مش مصدق انه فتح عينه تاني الاسبوعين دول مروا عليه زي الجحيم ..

سيف فهموا ومردش عليه وسابه ينام جانبه

فارس فضل قاعد ساكت وطلع التليفون بملل وفضل يقلب فيه وضحك : بص الصورة دي

ووراه صوره ليه هو ودموع كانوا بياكلوا ايس كريم ومبهدلين وشهم

سيف بغضب : انت عايز ايه بالظبط قولتلك فكك مني انا مش نااقص

فارس كتم ضحكته : معلشي يا سيف اهو ذنب بهيرة وبيخلص منك ..

سيف فضل باصص له ببرود وغصب عنه ضحك بسبب ضحكت فارس : اسكت بعد الي عملته نرجس فيها
فكرتني بمنال الي اتصلت تبلغ عن البلطجيه الي
بيطلعوا ليها كل يوم يغتصبوها وهي بتقوله

حضرتك دول بياكلوا بورشااام ويفضلوا ين****  فيا لحد ما جالي تهتك في الرحم ..هو حضرتك كشفتي يا استاذة منال ...لا بس حاليا بتاعي واجعنيي
هههههههه يا دين امي هموووت

سيف ضحك بقوة وفضل يكح بصوت عالي فارس جاب له مايه من التلاجه الصغيرة : برووو متموتش دلوقتي احنا عايزينك

سيف كان حاطت ايده علي الجرح الي شد عليه شرب مايه وبص لفارس : الله يلعنك هو في حد هيجيب اجلي غيرك

فارس ضحك : لا بس حاليا بهيرة بتاعها واجعها فاذنوب وبتخلص ههههعههععهههه

فات خمس ايام وفارس كل يوم يفتح المكالمه لدموع ويقعد يهزر مع سيف وهي حطه الايربودز في ودنها وبتسمع بصمت وهي مبتسمه ومش قادرة
تبطل اشتياق ليه ولصوت وصوت ضحكته
الي من النادر حد يسمعها بس علي مين
ده فروسة ..

يوم الجمعه الساعه تسعه الصبح سيف كان قاعد في اوضته بيدخن والباب خبط وياسمين دخلت

سيف اتعدل وطفي السجارة : تعالي يا حببتي اتفضلي

ياسمين ابتسمت : عامل ايه انهاردة

: كويس يا بابا

: دموع قلتلي اديك ده ..ومدت له صندوق صغير جواه مشاكس

سيف خرجه ومسكه بين ايديه وباسه : مشااكس ؟!

: اممم قلتلي اديهولك وقلتلي انك هتحبه زي ما هي بتحبه ومتقدرش تستغني عنه ..

سيف عقد حواجبه بستغراب ومكنش مطمن لكلامها : طب وهي بعتاه ليه

ياسمين تليفونها رن : عن اذنك لازم ارد ضروري ..

سيف حضن مشاكس وهو بيدور علي ريحت دموع فيه مش لاقيها وقلبه وجعه ..

فارس دخل وهو جايب له عصير : عملك شوب عصير هيخليك تقوم ترمح في الجنينه علي رأي تميم

: ليه عصير السعادة

: احييه هههههههه هو كان سعاده عليهم وحزن مغلي علينا هههههههه

سيف بتسأل : انت سايب دموع بقالك خمس ايام ولازق لي ليل نهار مش بتروح تطمن عليها ليه احنا لو خلصنا من طليقها في لسه اهلها بيدوروا عليها

فارس بهدوء : دموع رجعت بلدهم مع اهلها يا سيف

سيف بخوف دب في قلبه : انت بتقول ايه

: زي ما بكلمك كده دموع رجعت مع اهلها يوم ما اتصبت وانهم مش هيتعرضوا لها بأذه هما بس عايزينها ترجع معاهم بعد ما اطلقت

سيف بعصبيه : وانت ايه ضمنك انهم مش هيعملولها حاجه ازاي تعملوا حاجه زي كده ازااااااي

: يا سيف اهدي دموع رجعت بإردتها عشان سمعتها وسمعت اخواتها بدل ما كانوا بيقولوا عليها انها هربت
مع عشيقها والبغل حسين عرفهم الحقيقه وفهمهم كل حاجه بعد ما روحت ليه زي ما حكيت لك ..

: انا مش مطمن علي دموع انا وعدتها اني هحميها وقولتلها انها تخصني بعيد عن اي حاجه حصلت مابينا

فارس فتح التليفون ورن علي دموع وكان متفق معاها لو قالها ايه يا دموع من غير وزتي تعرف ان سيف سامعهم وتقول الي تفقوا عليه ..

: ايوة يا فارس عامل ايه

: الحمدلله يا دموع انتي عامله ايه طمنيني عليكي يا دمووع

دموع حطت ايدها علي بوقها وفهمت ومثلت الحزن : مش كويسه يا فارس ابن عمي ماقدم لي وبابا
عايز يجوزني بيه بالعافيه بعد الي حصل

سيف خد التليفون من ايد فارس بغضب : هقتلكككك يا دموعع لو بقيتي لغيري تاني فااااهمه جهزي نفسك انهاردة جاي اكتب عليكي ومن غير سلام يلاا

وقفل في وشها ودخل يغير هدومه فارس فضل يقول يس يسسس من غير صوت وهو رافع ايده بعلامت النصر وبيضحك بحماس وتنحنح ودخل وراه سيف : يا بروو اهدي دلوقتيي خليها بعدين حتي تكون خفيت شوية

سيف بعصبيه : متقوووليش اهدي تااني مش هاهدي انا انتي مش سامع كنت بتقول ايه اخف ايه وزفت ايه ده انا ممكن اروح فيها المره دي شوف لو هتيجي معاية ونزل بلغ امك تجهز نفسها عشان ريحين نتقدم لزفته هااانم مغناطيس الرجاله ده انا هكفن امها ماااشي
مااشي يا دموع ورزع الدورج بعد ما خد زراير
الكم الي كانت جيباها ليه وقفل القميص ..

فارس اومأ بتمثيل : خلاص الي تشوفه

ومشي بهدوء وهو عند الباب خدها جري مسك ايد مها وهو بيجرها : قوومي قومي البسي يلا مسافرين سيف هيتقدم لدموع يلا مهاميهو بقا بابا فين

: دلوقتي مش لما يخف شوية بايا فوق نايم انت عارف يوم الجمعه بيصحي متأخر

: لا مش وقت نوم اجري يا بيضه صحيه يلا وانا رايح اقول سوو يلاا ده هب فيه كان هيقتلني لما عرف اننا سبناها تسافر ده سيكو ياست عنده هسهس اسمه دموع

فارس خبط علي اوضة ياسمين ودخل لقاها بتتكلم في الفون : يلا يلا قومي بسرعة مفيش وقت مسافرين

ياسمين بستغراب : مسافرين فين يا فارس علي الصبح اجري نام مطبقش تاني يا قلبي

: يا بت انجزي سيف رايح يتقدم لدموع

ياسمين وقفت بسرعه : احلف

: وربناا اجري يلا

ياسمين جريت تاخد شور وتغير هدومها وفارس فتح الفون ورن علي صباح : ايوة يا صبوحه سيف رايح يتقدم لدموع وهي هتطلب منه يتنازل افرحي ولا
اقولك قومي غيري انتي والبنات هعدي عليكم
في طريقنا يلا دموع هتفرح اول ما تشوفكم ..يلا سلام

وراح اوضته يلبس وفرحان كأن انهاردة فرحه مش فرح
سيف ...

سيف لبس بدله سوده وقميص اسود ورش برفانه ولبس نضارته الشوبارد ودقنه وشعره طوال محلقش من اربع شهور ومش هيحلق غير لما ينفذ الي في دماغه

وفي خلال ساعه كان سيف علي الطريق مع ندي وصباح وملك وفارس في عربية والعربية التانيه تميم وياسمين ومها وياسمين وسالم...

فارس بص لسيف الي مرجع ضهروا لوره ومريح علي الكرسي بسبب العملية الي شدت عليه

: طب ايه يا برو مفيش طبق بسبوسة علبة جاتو كيلو موز اي منظر ده انت رايحه تتقدم حتي

: سوق يا فارس وانت ساكت و لما نوصل ابقي جيب الي نفسك فيه انا المهم عندي دلوقتي اهلها ميعصلجوش ويطلعوا لي بحوار وبعد كده هفرش لها الارض فلوس
فابص قدامك الله يصلح حالك انت الايام الي فاتت
دي دخلت مستشفيات اكتر ما دخلت الحمام

فارس بص لصباح في المراية : طب ايه يا صبوحه وانا مش هنول المراد بقا ولا ايه

صباح ضحكت : لم تتم السن القانوني يا فارس تعاله وانا عنيه ليك

فارس ضحك : احا يا صبوحه سن قانوني وربنا اقلبكم بالعربية ماتقولي حاجه يام قلب مرهف في الحوادث بس غير كده بيبقا تلاجه

ملك بخفوت : نفرح بدموع يا فارس بعد كده سبها عليا

: الناس الي بتفهم هههههه

علي بعد الضهر وصلوا البلد وفارس مخلاش حاجه الا لم جابها ملا العربيتين زيارة لدموع واهلها ..

وكلهم نزلوا والناس كانت وقفه تتفرج علي العربيات النضيفه الي نزلت منها ناس انضف وعلي الزيارة
الي ملت البيت

دموع بصت لمرات ابوها وضحكت : الفارس ابو حصان ابيض جيه اهو وريني شطرتك يا مرات ابويه هههههههه

ونزلت جري عليهم : يا علي اجري علي الارض قول لابوك الضيوف جت يلا بسرعه

وفتحت الباب واول حاجه قبلتها حضن ندي وحضنتهم كلهم

: تعالوا اتفضلوا وحشتوني اوي مكنتش عارفه اعيش من غيركم اتفضل يا سالم بيه والله نورتني وزيارتك دي شرف لياا بابا جاي دلوقتي

سالم ابتسم : انتي زي بنتي يا دموع متقوليش كده وانشالله الي جايين عشانه يتم وترجعي تنوري الشركة
من غيرك مالهاش لازمه

دموع ابتسمت وجيه ابوها من اخر الشارع وراها عمها وابن عمها وباقي قريبها ...

دخلوا كلهم وسيف ودموع نظراتهم اتلاقت في لامحه سريعه قلبت كيانهم ..

رائف : اهلا وسهلا نورتونا ايه يا دموع مش هتعرفينا علي ضيوفك

: اه طبعا يا بابا ده سالم بيه مدير الشركة الي كنت شغاله فيها ودي المدام وفارس وياسمين اولاده وده استاذ سيف مدير الشركة حاليا وفي مقام ابن سالم بيه

: دي بقا ندي اختي وصحبتي من ساعت ما روحت
القاهرة ودي مامتها صباح قلبي وفي مقام امي وكانت سندي في الايام الصعبه وبنت اختها ملك وبصت لها بحزن واسف ..وده تميم رئيس حرس سالم بيه وكان ونعم الاخ ..دول كانوا عيلتي التانيه في القاهرة يا بابا

رائف ببتسامه : يا الف اهلا وسهلا دموع اتكلمت كتير عنكم وقد ايه انتوا ساعدتوها ووقفتوا جمبها متشكرين

صباح : مفيش شكر بنا يا بو دموع دي بنتنا امها الله يرحمها جابت بنت ولا كل البنات ادب واخلاق الكل يحلف بيها ..

: الله يكرمك يا ست يا طيبة

فارس بص في الارض وكام ضحكته بعد طيبه

مرات ابوها : اهلا بيكم

صباح بصت لها بقرف وكلهم ردوا الا هي

: مكنش في داعي تكلفوا نفسكم

مها ببتسامه : ده واجبكن وواجب دموع حبيبت قلبي دي حاجه بسيطه

دموع وقفت بفرحه : هعملكم حاجه تشربوها عن اذنكم ..

وطلعت حضنت اخوتها الي دموع كانت معرفاهم من الصبح ومن بدري عندها وهما فرحانين لها من قلبهم ..

سالم بهدوء : احم بص يا استاذ رائف ابني سيف طالب ايد بنتك دموع علي سنة الله ورسوله يمكن سيف ميكونش ابني من صلبي بس ربنا يشهد اني اتمني
اخوه فارس يكون زيه لانه راجل وقد المسؤليه
ويعتمد عليه وقد امانتك وانشالله ربنا يتمم
علي خير ..

جابر : هو ده مش الاستاذ الي طليقها قال انها خانته معاه

سيف بص له ببرود واخيرا اتكلم : ايوة و اهو انت قولت الي قال يعني كلام فاضي مفيش منه اساس واظن انكم اتاكدتوا من كده دموع كانت جارتي وموظفه معايه في الشركه مشفتش في ادبها ولا اخلاقها واكيد احب انها

الي تشيل اسمي واسم عيالي من بعدي واكيد يعني مش هاجي لوحده كنت مرافقها زي ما طليقها شهر بيها وأمنها
علي بيتي واسمي مثلا ..الي حصل اخر فترة مكنش سهل وانا وعدت بحمايتها من الباطل الي اضربت بيه

طليقها ضرب عليا نار وكنت بين الحياة والموت ولسه عند وعدي ليها انا هكون السند والحمايه والعوض الي ربنا بعتوليها بعد كل الي حصل وهكون جمبها للنهاية
وهخرص اي حد يفكر يجيب سيرتها بالسوء قولت ايه
يا استاذ رائف وانا تحت امرك في كل الي تطلبه لو عايز
وزنها دهب فلوس الدنيا كلها متسواش حاجه جمب بنتك

دموع كنت حطه ايدها علي قلبها ودموعها نزلت وهي بتسمع وجمبيها اخواتها وصوته القوي زلزل كيانها
وكنت مبتسمه بفرحه ومتنان ..

عمها : عداك العيب يا بني بس احنا بنتنا نقدر نحميها

مها اتدخلت : يا استاذ دموع لسه صغيره وعليها العين وتظلمت في حياتها كتير وواكيد حياتها مش هتقف
وهيجي يوم تحتاج لراجل جمبها وابني سيف مش هتلاقوا احسن منه خلينا نفرحهم ونعوضهم بعد كل
الي مروا بيه

رائف بتفكير : عندك حق يا مدام بس دي لسه مطلقه مكملتش ست شهور

صباح بقوة : وااايه يعني مش وافت عدتها هنخالف شرع ربنا عشان كلام الناس الي ولا بيقدم ولا يأخر
يا ابو دموع اوزنها في دماغك تعيش مع راجل
ملو هدومه وتكون مسؤليته ولا تفضل قعده
في بيتك مطلقه ولسه قدمها العمر طويل

رائف بص لسيف الي قاعد وباين عليه العز والهيبه والنضافه وفي باله ...راجل ملو هدومه بصحيح
هو ده الي يليق بيكي يا دموع

مرات ابوها بحقد : طب ما احنا لو وافقنا يبقا الكلام صح وانت جاي تصلح غلطك

فارس جز علي اسنانه : حد يسكت الولية دي بدل ما اقوم لها

رائف بنرفزه : محدش خد رأيك قومي يلا علي جواه وبعتي دموع ناخد رأيها ..

دموع دخلت وهي مسكه صنية العصير قدمته ليهم وهمسة وهي بتقدم لسيف : حمدلله علي السلامه

وقعدت جمب ابوها : بصي يا بنتي استاذ سيف جاي يطلب ايدك قولتي ايه ...

دموع بهدوء بصت لملك بعدين بصت لسيف : موافقه بس عندي طلب

سيف : ايه طلبك

دموع بلعت ريقها : تتنازل عن قضية حسين

سيف وقف بغضب

دموع بسرعة : قبل ما تقول اي حاجه حسين ده صفحه في حياتي وحرقتها ومش عايزة يكون ليه اي علاقة بحياتي الجديدة

سيف باصص لها وهو بيحاول يفهم هي عايزة ايه ولا بتفكر في ايه وجننه الرجاء الي في عنيها بس حب يشوف اخرها

مسك الفون : ايوة يا متر اتنازل عن القاضيه ايوة بالظبط شكرا لحضرتك واتعابك هتوصلك علي حسابك سلام

رائف ابتسم وفي باله ...الي يخليك تتنازل عن الي حاول يقتلك عشان طلبت منك يخليك تعمل اي حاجه عشان خاطرها وشكلك شريها بالغابي وانا كده اطمنت

سالم بهدوء : نقرأ الفاتحه يا استاذ رائف علي ما يجي المأذون

عمها : بالسرعة دي

سالم : خير البر عاجله وبعدين دول كباركفاية وعقلين مش محتاجين فترة خطوبة والكلام الفاضي دخ ودموع بنتنا ومتعودة علينا

فارس بحماس : ما تصالوا علي النبي بقا يا جماعه وحد يتصل علي المأذون مقالك بنتنا يلا عايزين نفرح بعد الاكشن ده كلوو

رائف ضحك : عشان خاطرك يا فارس باشا نقرء الفاتحه

فارس وقف : عليا النعمه انت راجل بتفهم راسك ابوسها

و قرائو الفاتحه والمأذون جيه وكتب لهم بعد ما شاف قسيمة طلاق دموع : بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خييير

صباح ومها زغرطوا وندي حضنت دموع وفارس خطف المنديل : يلا عقبالي

وتميم حضن سيف وبارك ليه هو وسالم والرجاله سلمت علي بعض

وسيف عمل لدموع قيمه قيمتها خمسه مليون جنيه ده بعد اصرار منه

سيف بص لدموع بهدوء واخيرا قلبه حس بالراحه وعذاب ايام وليالي في حبها اختفي : عن اذنك يا عمي انا هاخد مراتي معايه وانا راجع

رائف : كده سُكيتي

: انا موافقه يا بابا وبعدين هيعملي فرح يعني هي اول مره

سيف بص لها ببرود وفكه اتصلب : هعملها الي هي عايزاه ولو عايزه فرح اعملها بس في القاهرة قولت ايه

رائف : الي هي عايزة وبعدين انت جوزها دلوقتي وانا سلمتها امانه ليك

دموع : مش عايزة افراح انا اشهار ووليمه وحلو علي كده

سيف : تمام ابعت هات الدبايح وتصل علي طباخ يا عمي والتكليف كلها عليا انصب سوان واعزم البلد كلها بس انهاردة ترجع معايه ...

رائف : الي انتو شايفينه يا بني يلا قوم يا جابر انت وعيال عمك اعزم وزيع في المأذن ان عندنا كتب كتاب ووليمة بعد العشا يدوب نكون لحقنا يلا هم قبل صلاة العصر وتاجر البهايم جمبنا هنا تعاله جيب الي انت عايزو يا سيف يا بني ...

سيف وقف : يلا تعالي معايه يا تميم انت وفارس

سالم وقف : وانا هاجي معاكم وبلمره اتمشي انا ورائف في الاراضي الزراعية دي يمكن اشتري لي حتة ارض هنا ..

خرجت الرجاله وفارس شغل الاغاني بصوت عالي في عربيته وهو ماشي وعمال يغني ويصقف بصوت عالي

سيف راح سحب فلوس وعمل اوردر وصل لدموع بعد ساعتين فستان ابيض ستان بالصندل والاكسسوارت بتاعته وراح اشتري لها شبكه الماظ وكل تكاليف الليله
شالها لوحده وسالم حاول يشيل معاه رفض رفض قطعي

اخوات دموع والجيران اتلمت عندهم في البيت وشغالولها اغاني وقعدوا يرقصوا ودموع لبست
الفستان الابيض الي سيف بعتوا ليها وكانت
زي الملايكه وعنيها بتلمع من الفرحه

سيف دخل ولبسها شبكتها وباس دماغها وخرج بهدوء يقف مع الرجاله وخلصت الليل الساعة 12 بليل بعد ما البلد كلهم اتغدت والي زاد من اللحمة اتفرق والبلد كلها
بعد ما كانت مسكه سيرت دموع وطلاقها بقت تحسدها علي جوزها والفلوس الي معاه وانها باضت لها في القفص..

دموع سلمت علي اهلها وابوها باس دماغها : يا رب اكون قدرت ارضيكي بعد جوزتك الاولنيه الي تكسف وربنا
يهدي سرك ويفرحك يا حببتي ..

سيف خرج بيها وهو ماسك ايدها بتملك بعد ما لمت شنطتها وفارس حطها في العربيه

وركبت وراه جمب ندي وملك الي دموع كانت حضناها وكل شويه تبوسها وتقولها حقك عليا ..

وسيف كان قاعد جمب فارس الي بص لدموع من المراية : منورة يا مرات اخووووية

دموع ابتسمت : وحشتني يا فارس

فارس ضحك : قلب فارس وانتي اكتر يا وزتي

سيف جز علي اسنانه : طب يلا وايه اخلص

ندي : لا لازم يعيش جوي العشق الممنوع قولي صح يا سيف الموضوع حصل بسرعة نوين تقعدوا فين

فارس بسرعة : معانه طبعا وربنا ما هتنازل عن كده

سيف بص لدموع : ايه رايك

: عادي مفيش مشكلة

: خلاص نقعد في شقتك لحد ما ابني ڤيلا جمب ڤيلا سالم بيه

: طب وليه ده كلو يا سيف ما الڤيلا وسعه وجناحك موجود

: خلاص هابني دور جديد بمدخل لوحديه

: برضو انت غاوي مخمضه وخلاص

: معلشي يا فارس كده هكون مرتاح اكتر

: تمام الي يريحك المهم هتكون معانا عقبال ما اجبلك صحبتك يا وزتي مش هخليكي قعده لوحدك متخفيش

دموع ضحكت وهي فعلا خايفه بس خايفه من الي جاي متعرفش القرار الي خدته ده صح ولا غلط وحسه بلخبطه وتوتر ومش متخيله ان سيف القاضي بقا جوزها
جوزها !!.. حاجه غريبه واحساس اغرب بيداعب قلبها وهي بتنطقها حسه انه غريب وقريب في نفس الوقت
وقلقها من المجهول مش مطمنها ....

فارس وصلهم عند العمارة وبصوت عالي : مبروك يا برووو ارفع راسنا عايز فارس صغير كمان تسع شهور

سيف لف ليه وهو بيجز علي اسنانه : انت لو ما مشتش دلوقتي انا هاجي اجيبو منك

فارس ضحك : اخلاقك بقت زباله اووي يا برو انا بقول ترجع فرنسا تاني

صباح نزلت من العربية التانيه وركبت مع فارس الي روحهم البيت

: انزلوا انا طلع ميتيني انهاردة في السواقة كنت شوفير ابوكم ومفيش في الاخر شكرا

صباح نزلت : بطل ولوله ياواد زي الحريم اله ..

ملك نزلت بهدوء بعد ما سلمت علي فارس وندي جت تنزل وراها فارس قالها عايزك وقفل العربيه الكتروني

: عايز ايه وقفلت العربيه ليه

: ما تجيبي بوسة مشبك زي يوم ما انقذتك

: انت هتفتح العربية ولا انادي علي امي تنزلك

فارس بجديه : يا ندي انا عايزك بجد ونفسي تكوني معايه وفي حضني حلالي وانا اوعدك عمرك ما هتندمي قولتي ايه والله مش عارف اعيش من غيرك

ندي بهدوء : انا مش عارفه هعملها ازاي بس قلبي عايزك وعقلي مش مطاوعني

فارس ابتسم بشقاوة وقرب منها  : وقلبك من غيري ينتهي فكك من عقلك ابن الجاحده ده

ندي بخفوت : مااشي يا فارس

فارس بدهشة : وربنا يعني افاتح ابوية في الموضوع بكرا

ندي عضت شفتها و أومئت فارس قرب منها اكتر وخرج شفتها من بين سنانه : تؤ تؤ تؤ حبيبي بيتكسف مني
قوليها يا ندي عايز اسمعها منك

ندي اترعشت وغمضت عنيها : بحبك يا فارس

فارس قلبه دق بعنف وجسمهه سخن حط صوابعه بين شعرها وهجم علي شفايفها الي بتترعش من احساسها
وهو قريب منها وكان بيمص شفايفها بجنون وهو مش مصدق انها نطقتها اخيرا : اممم بعشقك يا طنط

ندي بعدت عنه : وانا كمان يا كوكي

فارس عض شفته : انزلي عشان بعد كوكو دي عايز ارزعك بوسه تاخدي فيها عشر غرز

ندي اتخضت و جت تنزل مسك ايدها وباسها بهدوء : اطلعي خدي شور وكلميني وانا بكره هكلم ابوية
سلام يا بطتي

ندي وهي نزله : انا بطتك ودموع وزتك وعايش لي دور شوجر دادي وانت كلك علي بعضك 23 سنه ده انا هشوف معاك ايام فحلوقي بس هعمل ايه في قلبي المغفل الي حبك ..

: اعمليلو تاج باسم فارس يا روح امك سلام

ندي ضحكت وطلعت شقتهم وهي بتفكر وبتحاول تقنع نفسها ان فارسهيكون جوزها هههههه...

دموع دخلت مع سيف الشقة ووو
دموع دخلت مع سيف الشقه وفضلت واقفه مكانها بتوتر سيف اتعداها وقعد على الانتريه وحط ايده على صدره بألم ورجع راسه لورا وهو بيفك القميص

دموع كانت داخله اوضتها بس لمحت الغيار الطبي اللي كله دم وقربت من سيف بخوف : انت كويس اتصل على فارس ينقلك المستشفى

سيف ضحك في نفسه : عشان يفضل شمتان فيا العمر كله اخويا وانا عارفه ويقول لي وديتك المستشفى ليله دخلتك "وبإستغراب" هي فين دخلتي دي ليه حاسس ان فرحتي ناقصه حاسس ان في حاجه غلط في الموضوع يمكن لسه شايل منها بسبب اللي قالته يوم حادثه فارس ولا عشان الجوازه جت اسرع مما كنت اتخيل او عشان حاسس انها مش هتكون معايا زي ما حلمت او عشان حاجات كتير ملخبطه جوايا انا مش فاهمها بس اللي متاكد منه ان دموع خلاص بقت مراتي حلالي ملكي انا وبس

دموع كانت واقفه قدامه وهي بصه في عينيه اللي جواهم حزن باين وبلعت غصيتها لما مردش عليها ودخلت جابت الغيارات الطبيه اللي كان بيستعملها
فارس وقربت من سيف..

سيف فاق من شروده : ما تتعبيش نفسك انا هغير لنفسي

دموع بصيت له بغيظ وقعدت جنبيه : ما فيش تعب يا استاذ سيف اعتبرني زي مراتك

سيف بص لها : انت مصدقه انك بقيتي مراتي اصلا

دموع : والله ده اللي حصل وبقينا متجوزين المهم تكون انت مقتنع .....هو انت اتجوزتني ليه اصلا

سيف بص لها ورفع كتافه لفوق ببرود : مش عارف يمكن عشان قلت كلمه ولازم اكون قدها او زي ما قلتي عريتك في افكاري ولازم اصلح غلطي ...

دموع عضت على شفتها وهزت دماغها بالراحه وهي عارفه ومتاكده انه بيحبها بس مش قادره تقنع نفسها بكده يمكن عشان ما اعترفش ليها بحبه هيعترف ازاي وهي اخر حاجه بينهم هزقته قدام الكل

وهي بتطهر له الجرح بإحراج  : امممم اللي حصل اخر فتره بينا والحاجات اللي شفتها وعرفتها واللي حصلت لي كانت كثير عليا اممم ويعني الكلام اللي قلته انا كنت منهاره ومضغوطه حقك عليا انا عارفه اني زودتهم بس كان غصب عني انا اسفه و عارفه اعتذاري ده مش هيرجع اللي حصل بس ...

وسكتت وهي مش عارفه تقول ايه : ممكن نفتح صفحة جديده

سيف بص لها وهو اصلا عنده تقريبا صدمه عصبيه مش متخيل انها قاعده جنبه وبتتكلم معاه لا وكمان مراته مش متخيل ان حبه المستحيل اللي تعبه ايامه ليالي بقت معاه ومراته لا و قاعده كمان بتغير له الجرح وبتعتذر له وعايزة تفتح معاه صفحة جديده
هو مش مستوعب كده

سيف رفع ايده بالراحه ورجع شعرها من على عيونها وهو بيتاملها وعيونه بتلمع وقلبه بيدق بسرعه : دموع بصي انا مش هغصبك على حاجه انت مش عايزاها وعايزك لما تقربي مش عشان ده واجبك اتجاهي لا انا عايزك تقربي مني وانت عايزه كده مشتقالي ونفسك فيه محتاجه حضني عايزاني اكون جنبك احنا لسه العمر قدامنا وهسيبك براحتك لحد ما تتعودي عليا انا مش مستعجل على حاجه ما تخافيش انا مش شهوتي اللي بتحركني

دموع عضا شفتها : انا بجد اسفه خلاص بقى كلام طلع غصب عني في فتره صعبه

سيف اومأ براحه وهو بيربت على شعرها ومش قادر ينزل عينه من على ملامحها

دموع خلصت وابتسمت ليه : دقنك طويل ليه كده

سيف خد نفس : الفتره اللي عدت مكنتش احلى حاجه ومكنش ليا نفس اني اعمل اي حاجه اصلا بعيد بقى عن ده كله انا قلت مش هحلق غير لما تكوني مراتي واكون وفيت الوعد اللي في رقبتي العمليه تهدى شويه وهحلق لنفسي

دموع بهدوء : انا ممكن اساعدك لو تحب

: مش عارف هتلاقي هنا مكنة حلاقه ولا لا

: لا انا فاكره في الحمام هقوم اشوفها ثانيه واحده كان فارس بيجيبها

دموع دخلت الحمام طلعت مكنه حلاقه جديده ومعجون حلاقه وخدت فوطه نظيفه وحطيتهم قدامه على الترابيزه ودخلت جابت طبق في ميه
دافيه وخرجت : يلا

سيف اومأ من غير كلام

قربت منه حطت الفوطه على صدره وحطت المعجون على دقنه وبدات بكل هدوء تمشي المكنه وتشطفها في الطبق وترجع تمشيها بهدوء على جلده وخلصت ومسحت وشه بالفوطه بابتسامه جميله : نعيما يا استاذ سيلفر ما تنساش تبقى تمضي لي بقى

سيف بص لها وهي بتتحرك وشالت الحاجه وحاسس انه في حلم جميل مش عايز يفوق منه

دموع رجعت و معاها قزازه برفان : ما لقيتش غير برفاني ينفع ولا لا

و قربت حطت في ايدها برفان وحطتها على وشه
سيف العقد حواجبه وابتسم

دموع بخوف : ايه بتحرق

سيف بص لها وعينيه في عينيها : النار منك برد يا دموعي انا موافقه اتحرق عشانك 1000 مره بس كفايه انك معايا

دموعي ابتسمت بتأثر وهي شايفه نظراته ودموعها اتحجرت في عينيها وهز دماغها عشان تفوق من تاثيره عليها :  قوم عشان تنام شويه التعب واضح عليك

سيف هز دماغه : مش جاي لي نوم عايزه تنامي انت تفضلي اليوم كان طويل لو مش هتعبك قبل ما تنامي اعمليلي فنجان قهوه

دموع : حاضر ثواني

دخلت وصبتله عصير وطلعت قدمته ليه : القهوه غلط عليك انت تعبان وبعدين الوقت اتاخر على القهوه

سيف ابتسم : انتي تاني

دموع ابتسمت : اه بس المره دي ما فيش تيشرت تمضي عليه عصير بدون مقابل بس ما تتعودش على كده

وقعدت قدامه : هو انت صح كنت عايز ايه مقابل

سيف غمض عينيه واتنهد : مكنتش عايز حاجه انا كنت بماطل معاكي

: طب ليه

: عشان ريحتك  تفضل معايا اطول فتره ممكنه

دموع بلعت ريقها ووقفت بسرعه : انا هروح انام تصبح على خير

ودخلت تجري على اوضتها

سيف بشرود : هتفضلي تهربي لحد امتى يا دموعي انا مش مستعجل

دموع نامت على السرير وفضلت تتقلب يمين وشمال بأرق ومش جاي لها نوم فتحت الفون وبعتت
مسدج لندى : "صاحيه

ندى كانت بتدردش مع فارس وشافت رساله دموع : الحق يا كوكو دموع بعتالي رساله تسالني صاحيه ولا لا

فارس : اعملي روم ودخليني معاكم

: وانت ايه حشرك اصلا يا بارد

: ده انت وليه رخمه هعمل انا

وعمل جروب سماه كتاكيتي وجمبيه فيس لابس
نضارة:  سيب سايبه جوزك وقاعده على النت يا ست هانم من اولها

دموع فتحت الرساله اللي وصلت لها وقرات اسم الجروب وضحكت : انت بتطلع لي من فين

:  استني بس لما نشوف بتاع الكتاكيت ده عايز ايه يا دموع

: بس يا بنت ما لكيش دعوه بيه

: قلبو يا ناس سيف فين

: قاعد بره

: وانتي قاعده فين وسايبه ليه

: انا قاعده في الاوضه بتاعتي وبعدين اعمل ايه يعني

: ما تردي على صاحبتك يا طنط

: ما اتجوزتش قبل كده والله يا فارس

فارس بعت لها غمزه : طب ما تيجي اعلمك

: يلا ياض من هنا وبعدين اكيد هي مستغربه فعشان كده هي اتعودت على التيران

: ندى لو سمحتي مش حابه انك تجيبي سيرة الموضوع ده

: فكك منها يا وزتي قومي خدي شاور حلو طول ما انت مش جاي لك نوم والبسي حاجه مريحه اعملي طبق فشار مع كوبايتين نسكافيه وشغلي فيلم الجهاز عندك وتحتيه هتلاقي السيديهات وبس سيف هيقوم بالباقي

: والله انت عيل وقح انت ازاي اصلا تتدخل في الحاجات دي

: سيبك منها يا فارس المهم ده رايك يعني اعمل كده

: يلا انتي لسه قاعده وسيبك من الوليه المعقده دي ولو في اي حاجه اعتبريني دكتورة العلاقات الزوجيه بتاعتك ههههههه

دموع ضحكه : طب يلا سلام دلوقتي باي يا ندى

: بالراحه على الولد ده لسه طالع من العنايه ما كملش اسبوع

دموع : يلا يا زفت من هنا سلام

وقفلت التليفون وقامت خدت شور ووقفت قدام السرير وهي بتفكر تلبس ايه وكان قدامها قميص قطني قصير وبيجامه طويله والتانيه شورت وهزت دماغها ولبست البيجامه الطويله الستان والبادي بتاعها كان بنص كم على الكمر رشة برفانها وسابت شعرها مفرود علي ضهرها

وطلعت راحت المطبخ شافت سيف قاعد مكانه بس من غير القميص وبيقلب في الفون وهو بيدخن بلعت ريقها و دخلت عملت فشار وشغلت الكاتيل وعملت نسكافيه وخرجت حطيتهم قدام سيف على الترابيزه

: اممم مش جاي لي نوم قلت نتفرج على فيلم مع بعض طول ما انت سهران

سيف هز دماغه وقفل الفون :  تمام براحتك نتفرج

دموع راحت ناحية الجهاز وحاولت تشغله بس ما عرفتش  : ممكن تيجي تشغله وانا هختار فيلم

سيف قرب منها وشغل جهاز العرض دموع اتوترت من قربه وشكله من غير قميص برغم الضماده اللي مغطي نص صدره بس شكله مهلك واختارت اي فيلم وقعدت على الكنبه بعد ما طفت النور سيف قاعد جنبها برجوله مهلكه ومشيته وهو بيقرب منها الي زي عارضين الازياء جسمها ساخن وهزت دماغها بسبب افكارها الغريبه واخذت النسكافيه وما اديته لسيف : ميرسي

وفرد جسمه علي الكنبه وايده ورا دموع اللي كانت عايزه تهرب على اوضتها بس غمضيت عينيها وهي بتهدي نفسها وبتقول.. ده جوزي...

الفيلم بدا وكان رومانسي جريء اكيد يعني ده في مكتبه فارس

واول مشهد كان في الفيلم بوسه بين البطل والبطله سيف بص لدموع اللي مبرقه عينيها :  حلو اختيارك كمليه بقى

وابتسم بهدوء بسبب وشها الاحمر وعينيها المبرقه ونفسها السريع وكان شكلها فتنه

قرب منها وفي باله خلينا نلعب شويه حط ايده على كتف دموع واخذ سيجاره بايده الثانيه وهو بيتفرج على الفيلم

اول ما احط ايده على كتفها دموع بصيت له لقيته مش معاها اصلا وقالت مش واخد باله

وحاولت تركز في الفيلم ما عرفتش بسبب حركه ابهام البطيئه على جسمها

نبضاها زاد وجسمها سخن وبدا مشهد البطل كان هيعمل علاقه مع البطله وبدوا يخلعوا هدومهم

سيف خد الريموت كنترول وقفل الجهاز : انا بقول كفايه يا سهر قومي نامي عشان ما تتعبيش

دموع وقفت ورجعت قعدت ووقفت تاني وهي مش عارفه هي عايزه تعمل ايه ولا تروح فين : لا انا مش عندي نوم وعندي فضول خلينا نخلص الفيلم

وشغلت الجهاز تاني وعدت المشهد الجريء ورجعت مكانها نص ساعه فاتت وسيف حس بيها بتسند راسها على كتفه وبتقرب ببطء من صدره

سيف بص لها بهدوء لقاها نامت خدها في حضنه اكثر وبس دماغها بهدوء وهو بيشم ريحه شعرها وجسمه بيترعش من الاحساس اللي جواه

وان دموع نايمه في حضنه دي عنده بالدنيا ومكنش عايز غير انها تكون في حضنه ويشوف ضحكتها وعينيها اللي بتلمع زي الاطفال

احساس لذيذ داعب قلبه وسند راسه على راسها وغمض عينيه براحه نفسيه انها بقت مراته خلاص

تاني يوم الصبح دموع صحيت لقيت نفسها نايمه بين رجلين سيف ودماغها على بطنه اتعدلت بسرعه فوقته

سيف وهو مغمض عينيه : كنت عايز انقلك بالليل بس ما قدرتش بسبب الجرح حقك عليا

وفتح عينيه وابتسم من شكلها الجميل حتى وهي صاحيه : صباح الخير

دموع تاهت في ابتسامته وصوته الصباحي وعينيه اللي بتحسسها انها اجمل واحده في الدنيا كأنه طفل بيبص لامه بحب بعد ما اديته حاجه حلوه هو بيحبها مع حضن كله حنان

واتمنت في اللحظه دي يكون عندها طفل من سيف يبص لها بنفس الطريقه دي عند الفكره دي فاقت من شرودها وهي متوتره : صباح النور لا عادي المهم متكونش تعبت بسبب النومه دي

سيف حطي صوابعه في شعره وحركه : دي احلى نومه واهدى نومه انا نمتها بقا لي فتره كبيره اوي احلامي اللي كانت بتقلق نومي بقت قدامي بشكل يطمن الروح

دموع عينيها كانت بتلمع وعضت على شفتها : هقوم احضر لك فطار

: لا مش بفطر دلوقتي فنجان قهوه كفاية لو مش هتعبك

: اولا مفيش قهوة على الريق ...ثانيا لازم تفطر عشان تاخد علاجك اتصل بفارس يجيبه وخليه يجيب هدومك وحاجتك ....ثالثا بقى قوم فوق كده واغسل وشك لحد ما اجهز الاكل يلا صباحك عسل يا سلفر ..

وهي ماشيه ضحكت : سيلفر جوزي احيه على احلام اليقظه يا جدعان ...وهرشت في شعرها بهبل

سيبف سمعها وضحك بهدوء وفتح التليفون ورن على

فارس اللي كان حاضن ندى وبيبوس فيها

وهي بتهمس : فارس عشان خاطري يلا

: حاضر يا قلبي تعالي يا عيوني بعشقك يا ندى ....وحبيته ايوه وغيره هو ما هويت وفي بعده عني بحس اني انتهيت .....وصحي على صوت رنه التليفون ورد :  احا يا يا برو حتى في الحلم انا بقول سافر محدش مصدقني عايز ايه على الصبح نايم تحلم بيا ولا ايه

سيف ضحك : ايه كانت زنقاك في الحلم ولا ايه

فارس اتعدل :  لا لا لا ما اسمحلكش مش انا اللي اتزنق ده انا ازنق بلدك يا فتى الانبوبه انت

سيف ضحك : ياض انت اتعلمت رط الحريم ده امته

: البركه في مراتك يا اخويا

سيف لعق شفته وابتسم بشقاوه من واقع كلمه مراتك على قلبه : مراتي... مراتي دي مش حريم ياض مراتي دي ملاك ملاكي انا وبس دموع القاضي

فارس ضحك بصوت عالي :  ايوه بقى يا برو قسم وسمعني شكل فيلم السهره جاب نتيجه

: هو انت اللي ورا الفكره دي... انا قلت كده برضو دي مش طبيعتها ولااااه انزل من على ودانها وسيبهالي اوريجينال زي ما هي كده انا حابب اتفرج على مهلي

: انا غلطان ده انا كنت هخليها تجيب لك زي الممرضه النهارده وتعيشي الدور بجد

: اقفل يا فارس الله يحرقك على الصبح

: انت متصل بيا ومصحيني من النوم عشان تقول لي اقفل ايه البيض ده

: اه افتكرت ابقى جيب لي هدومي وحاجتي اللي عندكم وهشوف لو في اي طلبات ناقصه هبعت لك تجيبها معاك لحد ما اخف شويه وانا هنزل اجيب كل حاجه

: طب ما تجيبها وتيجي هنا اسهل من ده كله يا سيف

: معلش يا فارس كده مرتاح

: ماشي براحتك على العموم امك مصدقه نفسها وانك عريس والنهارده صباحيتك ومحضره لك فطار ملوكي تحت وهجيبها واجي لك كمان شويه

سيف ابتسم : خلاص ماشي سلام

دموع كانت واقفه وراه ده كله وهي سرحانه في كلامه
سيف قام و شافها وقفه بشرود : واقفه كده ليه

دموع اتعدلت بسرعه : ده ده اه بتحب تاكل البيض ازاي

: حضري انت الحاجات الجانبيه وانا هاخد شاور واجي اعمله ...ونكش شعرها ومشي من قدامها بكل هدوء

بس عمل اعصار جواها دخلت المطبخ وهي دايخه قطعت طماطم وخيار وحطت جبنه وزيتون وسخنة العيش وقلت بطاطس

سيف دخل الحمام حاول يغسل جسمه من غير ما يجيب مياه على الجرح وغسل شعره على الحوض وبص على وشه في المرايه وهو حاطط ايده على دقنه وابتسم برغم الجروح اللي فيه وضحك بصوت عالي

وخرج بنشاط وهو لافف الفوطه على خصره دخل المطبخ على دموع بعد ما اشغل جهاز الاغاني على اغنيه فرنسيه

دموع لفت ليه وهي مبتسمه على روقانه وشهقت وبرقت عينيها

سيف : ايه مالك

: ما مفيش

: امال اتخضيتي ليه

: هو انت مش شايف شكلك انت تقريبا نص عريان

سيف قرب منها : انا ممكن اكون كلي عريان في لحظه بس انت أشري ... وقرب منها اكثر وهو بيتنفس انفسها السخنه

دموع كانت بصه له بتوهان وقلبها بيدق بعنف بسبب قربه وسيف بيقرب منها لحد ما لزق فيها

دموع جسمها اتخدر و كانت بتترعش ومش قادره تقف على رجليها بس مجمده قلبها : لازم يقرب مني ده جوزي ده حقه وكان عندها فضول تجرب نفس الاحساس وهو جوزها وفتحت شفايفها بخفوت

لكن اتصدمت لما سيف خد البيض من وراها على الرخامه وقرب من البوتاجاز

بكل هدوء في اللحظه دي كانت عايزه الارض تنشق وتبلعها وهي واقفه متصنمه قدامه ومستنياه يبوسه

سيف عض شفته وهو مانع نفسه عنها بالعافيه ومستنيها هي اللي تقرب زي ما طلب منها واتفق معاها

ووقف يعمل اومليت بكل احتراف على الطريقه الفرنسيه واول مادها ضهره فضلت تهويه على وشها وهي سانده على الرخامه وبعدين اتنفست ببطء و قربت منه وفضلت تتفرج عليه وهو بيعمل الاكل وشكله كان يجنن

ولما خلص حاطه على الطبق وغمز لدموع اللي كانت واقفه متنحه : هلبس على ما تحطي الاكل

دموع اومأت من غير كلام

وهو خارج فك الفوطه قدامها دموع صوتت سيف حدف الفوطه على وشها وخرج وهو بيضحك

دموع كانت واقفه مصدومه من حركته الجريئه ومن شكله و هو عريان وضحكته هو بيحدف عليها الفوطه

شالت الفوطه من على وشها وقعدت على الكرسي وهي حاطه ايدها على قلبها وافتكرت شكله وغمضت عينيها وسندت دماغها على الترابيزه قدامها بانهيار

سيف لبس هدوم امبارح واستنى فارس يجيب له لبس وفضل بالبنطلون بس من غير القميص

دخل المطبخ ولقاها حاطه الاكل على السفره ومستنياه ومشغله الكاتل : يلا عشان الاكل ما يبردش

قالتها من غير ما تبص ليه وهي لسه مكسوفه من اللي حصل

سيف عشان يخرجها من المود : مشغله الكاتيل ليه

: هعمل لك شاي بعد الاكل

: لا ما ليش فيه

: دموع خدت نفسها وبتسمت : ولا انا

وطفته وقعدت تاكل جنب سيف بهدوء

الجرس وقامت عشان تفتح

سيف وقف : روحي انت غيري وخدي شاور لو عايزه وانا هفتح ده اكيد فارس وماما

: اوكي هلم السفره طيب

: روحي انت يا بابا جهزي نفسك وانا هلمها يلا

دموع مشيت وهي فرحانه حاجات بسيطه بتفرق مع الواحده الجواز اصله مشاركه في كل حاجه مش في السرير بس وباقي الامور هي خدامه والراجل هو السي السيد بتاعها حاجات بسيطه مع شويه اهتمام طالعين من القلب بيفرقوا كتير اوي

دموع دخلت اخذت شاور سريع وطلعت نشفت شعرها ولبست بنطلون وشميز ابيض وصندل بيتي خفيف ورشه برفانها مع ملمع شفايف وكحل وكانت زي القمر

سيف لم الاطباق بسرعه وطلع فتح الباب

: ايه يا برو احنا هنمثل من اولها وعريس بقى ولسه مصحيش ده انت مكلمني من ساعه يا اسطا

مها ضربت فارس على دماغه : يا واد بطل لماضه واهمد شويه ..وحضنت سيف وهي بتبارك ليه

: اه ما انت مش شايله اللي انا شايله وسعي يا حجه مش وقت احضان بالصينيه بتاعه 2002 دي

سيف : انت جايبه معاكي ليه ده

فارس دخل : لا وكمان مش عاجبك وانا اللي جايب لك المشمر والمحمر من النجمه عشان ترفع راسنا

: طب اقفل بوقك بقى يا خالتي اللتاتهة هاا

: عامل ايه يا حبيبي سيبك من الحيوان ده

: حيوان طب ماشي ما تجيش تقوليلي بقا يا فارس حاول تقنع سيف ... ايه القمر ده  ... وغير كلامه اول ما شاف دموع

دموع ضحكت : قلبي يا قلبي

فارس وقف : بالحضن يا مرات اخويا

وحضنها وهو بيضحك لسيف وبيرقص حواجبه : عامله ايه يا وزيتي مع الراجل ده قولي لي لو مضايقتك..اااا حبيبي يا برو منور والله الليد بهت من حلاوتك يا عريس ...و غير كلامه اول ما شاف سيف بيبص له
برفعه حاجب وهو بيجز على اسنانه

دموع قربت من مها حضنتها : عامله ايه يا طنط

: الحمد لله يا حببتي بلاش طنط دي بقى قوليلي يا ماما ولا انا مش زي مامتك

: لا ازاي وانا طول ماما قمر زيك كده

فارس ضحك : لا وبتعرف تبستف كمان  ما شاء الله زوجه مثاليه يا برو

دموع بصت له بحده ...وسيف ضحك عليهم وحط ايده جمبيه ودموع قعدت جمبه بهدوء وفهمته من غير ما يتكلم وكانت مستغربه نفسها اوي

: جبتلي الحاجه اللي قلت لك عليها

: اه و الشنطه في العربيه وانا نازل هديها لك كنت شايل صينيه فجر الاسلام وانا طالع

وبص له وابتسم : نعيما يا برو بس مالك حالق بمطوه ولا ايه

سيف حط ايده على دقنه وبص لدموع اللي بصت  في الارض ووشها احمر

: ابدا ما كنتش عارف احلق كويس بسبب العمليه

مها : ربنا يقومك بالسلامه يا حبيبي يلا يا فارس كفايه كده خلينا نسيبهم براحتهم ابقا جيب دموع وتعالى يا سيف ومتنساش ان جناحك جاهز ومفتوح ليك في اي وقت يا حبيبي

دموع وقفت : ما تخليكي شويه ماما انت لسه جايه

: معلش يا حبيبتي تتعوض لو عوزتي اي حاجه رني عليه رقميى مع سيف

وسلمت عليهم وفارس طلع الشنطه لسيف ومشي مع مها

دموع بصت لسيف : تحب اعمل لك حاجه تشربها

: تؤ مش عايز حاجه ميرسي

: طب تيجي نلعب بس

سيف عقد حواجب باستغراب : نلعب

دموع بحماس : اه ايه رايك

سيف ابتسم وحب يجاريها : يا ترى بقى هنلعب ايه

: بص انا ما انصحكش تلعب معايا دومينو عشان ههزمك وهيبقى شكلك وحش اوي

سيف ضحك :  يعني افهم من كده انك عايزه تلعبي دومينو وكمان هتخسريني ده انا قضيت نص حياتي على القهاوي انا ويوسف يا دموعي

دموع بغرور :  تحب تشوف تحب

: اوي ...وابتسم بخبث... بس على شروط

: ايه هي

: هتقبليها وتكوني قدها الاول هعرفها لك مش هتقبليها وتكوني قدها يبقى بلاش احسن

: تمام هقبلها شايفني طفله ايه هيا

: تمام الفوز من 200 ببسطها لك اهو ...تمام وكل جوله هخسرك فيها هتقلعي حاجه من اللي لابساها ولو هزمتك هرسمك بعديها ...ولو انت غلبتيني في جوله ممكن تسأليني على اي حاجه واوعدك هرد بصراحه ولو انت هزمتيني اطلبي اي حاجه وهعملها اي حاجه تتخيليها يا دموع

دموع فكرت في عرضه وكالمعتاد الفضول اشتغل و وثقة في مهاراتها وهزت دماغها بحماس : موافقه ثانيه هجيبها الفتره اللي قعدتها مع فارس كان بيحاول يوفر لي كل حاجه وكان عايز يلهيني فارس ده كان ملاكي في وقت صعب جدا في حياتي ...دموع قالت ده كله وهي بتجيب الدومينو من مكانها

وسيف بيسمع لها بهدوء وفتكر اللي حصل وازاي مكنش قادر يقرب منها ولا يساعدها ولا يكون جنبها في وقت زي ده وحس بخنقه بسبب الايام دي

دموع قعدت قدامه : ايه رحت فين

معاكي يا بابا يلا

: يلا

وبدأو يلعبوا اول جوله دموع كسبت بعدد بسيط وصقفت بحماس

: اول سؤال... حبيت قبل كده

: ولا مره حبيت ولا جربت معنى الحب غير لما احم ...يلا نكمل

دموع هزت دماغها وتاني جوله برضو كسبت :  مش قلتلك هخسرك ما صدقتنيش ...السؤال الثاني... ليه سبت مصر 20 سنه ومفكرتش ترجع

: ظروف مكنتش متقبلها برغم انها عاديه بس مكنتش قادر اتاقلم معاها وهي جواز امي من حد تاني غير والدي كنت شاب ومش عاقل كفايه عشان افهم انه حقها ولما استوعبت كان الاوان فات واتعودت اني اعيش لوحدي

ولعبوا تالت جوله وبرضو دموع كسبت :  اسالك ايه  اسألك ايه امممم انت متقبل انك مش اول راجل في حياتي ولا لا

سيف فضل ساكت ودموع حبه تغير الموضوع : خلاص مش مهم يلا نكمل

سيف خد نفس : بصي مش قصه متقبل ولا لا بس دي حاجه مكنتش في ايدينا ... انا مش اول راجل في حياتك بس اللي متاكد منه اني هكون الاخير انا عانيت كفايه بسبب انك كنتي لغيري بس اظن جه الوقت اللي ارتاح فيه في قربك جنبي ولا انت ايه رايك

دموع هزت دماغها بسرعه : اكيد ... اكيد

:راضيت فضولك ولا لسه شويه

دموع عقدت حواجبها باستغراب : ليه بتقول كده

: هتعرفي دلوقتي يلا نكمل

دموع فهمت قال لي كده وبلعت ريقها لما كسب من اول ما بدأوا الجوله الجديده ...

ابتسمت بتحدي و فكت التوكه المشبك من شعرها اللي نزل على كتافها زي الشلال : طريقك طويل وانا لسه ما رضيتش فضولي يلا

سيف ابتسم على شقوتها... ولعب تاني معاها وخسرها

دموع رقصت حواجبها وفكت الحلق من ودنها

سيف ضحك بصوت عالي : لسه الجوله النهائيه قدامها كتير يا دموعي احنا في ال 50 بس

دموع اتوترت وافتكرت ان الفوز من 200 وقال ايه بيبسطها لك ده كان بيطولها لنفسه ..وكملت باصرار

وبدات جوله جديده ...قلعت صندلها واللي بعدها

بصت مكنش قدامها غيري التيشرت يا البنطلون

سيف رجع ضهرو لوراع وقعد يتفرج على حيرتها باستمتاع

دموع خلعت البنطلون وهي قاعده وقدامها الترابيزه يعني مش هيشوفها

سيف ضحك وولع سيجاره : ما تقومي تعملي لنا فنجانين قهوه خلي القعده تكمل

دموع لسه هتقف وقعدت مكانها تاني بسرعه وبصيت له بغيظ : واللهي ... لا خليها بعد ما اخسرك بقا

: لسه مصممه

: ايووة

وبدات جوله جديده الدور ده كانت هتقلع تيشرتها

بلعت ريقها ورفعت التيشرت ببطء جنن سيف....دموع قدامه وبتقلع هدومها بإرادتها يخربيت الاحلام لما تتحقق بتبقى دمار

سيف عض شفته بحماس وهو عايز يشوفها زي اول مره شافها فيها واتجنن اكتر لما شاف سُتيانها الاسود علي بشرتها الحليبيه صدرها المليان الطري وهو نصه من بره

دموع وشها احمر من نظراته و واطت لتحت وهي بتحاول تداري صدرها من عيونه

سيف فاق على حركتها وبدأجوله جديده بسرعه وفاز تاني

دموع حطه ايدها على وشها وهي بتحرك صوابعها في شعرها وفي خوف بدا جواها

سيف شاف حالتها واتعدل : خلاص لو مش عايزه تكملي هعمل قهوه واسيبك تلبسي براحتك

دموع هزت دماغها  بالرفض وهي بتحاول تغلب خوفها وتوترها وتقنع نفسها ان ده جوزها ولازم هيجي يوم ويشوفها كده وانها لازم تعمل كده وغمضت عينيها ونزلت الاندر من تحت الترابيزه و هي لسه قاعده

رفعت راسها بهدوء : يلا نكمل

سيف لعب معاها جوله ودموع فازت :  ايه اكتر حاجه حصلت كانت صعبه عليك غير وفاة يوسف

: انا وعدتك اجاوب بصراحه ... الحقيقه هي كذا حاجه اولهم لما سمعتك في حضن راجل تاني ...ولما اخواته ضربوكي وانا متكتف ومش قادر اساعدك ... ولما اتهمتيني اني شهواني

دموع رفعت كف ايدها وبخنقه : خلاص كفايه لو سمحت مش حابه اعرف حاجه تاني

وبدات جوله جديده وسيف كان عايزها تكسب لكن دموع كانت مش مركزه وخسرت

وللاسف اخر حته على جسمها كان لازم تقلعها مع انتهاء الجوله بفوز سيف 212 نقطه

سيف كان قاعد واحاسيس كتير جواه لما شافها رفعت ايدها وفكت مشبك السُتيانه وبان صدرها قدام عيونه الجريئه.. بهالتهم الورديه وانتصاب يجنن وحسنه على صدرها الشمال لمحها عن قرب

دموع كانت باصه في الارض وهي قرصه على الكرسي اللي قاعده عليه

سيف قرب منها ورجع شعرها لوراه ورفع دماغها وبص في عيونها وبهمس :  حابه ارسمك ولا لا

دموع هزت دماغها وهي عايزه تعرف ده كله هيوصلهم لايه

سيف قام فتح الشنطه اللي جابها فارس وشاف الاسكتش بتاعه مع قلم رصاص

سيف قرب منها و مد ايده ليها مسكت ايده ومشيت معاه قعدها على الكنبه اللي كان قاعد عليها : حابه تاخدي وضعيه معينه ولا اقعدك انا

دموع وهي مش قادره ترفع راسها :  براحتك

سيف قاعدها علي الكرسي وتني رجليها تحتيها ورافع راسها وخلى ايدها الشمال على كتفها وصوابعها لمسه رقبتها وايدها التانيه على وركها وجاب شعرها على كتفها اليمين

وقعد قدامها باعصاب مشدوده ونفس ضيق ونبض سريع وهو بيحاول يسيطر على نفسه وهو شايفها قدامه عريانه وكل تفاصيل جسمها واضحه قدامه بجرأه قتلته

ومسك الاسكتش بصوابع بتترعش ومن كم الاحساس اللي جواه وبدا يرسم بهدوء

وهو عيونه على دموع اللي بصه في الارض ودموعها متحجره في عنيها و 1000 احساس واحساس جواها

خنقتها العبره بسبب رده الاخير على سؤالها وبسب انها لسه مش مستوعبه انه جوزها وانها قاعده قدامه بالطريقه دي وهو بيرسمها وحست بالرخص ووقفت بسرعه وهي بتشد قميصه اللي على الكنبه من امبارح لبسته بسرعه :  انا مش واحده من اللي كنت بترسمهم في فرنسا ... انا مش عارفه انت حقير لدرجة ترسم مراتك عريانه ....انت مش بتحرم افرض حد شافهم انا مش مستوعبه انت ازاي تعمل حاجه زي كده.... انا مش رخيصه زي اللي كنت بتعرفهم و بتطلع معاهم مواهبك الدفينه

وقربت بسرعه من سيف :  هات القرف ده

وخطفت الاسكتش من ايده ولقت وشها بس اللي في الصفحه كلها وملامحها يا دوب متحدده

بصيت لسيف وهي عقد حواجبها سيف ابتسم بتهكم ومشي راح اوضة فارس القديمه

دموع قعدت مكانها وهي حاطه ايدها على وشها وانهارت في بكي حاد هي مضغوطه غصب عنها اعصابها بقت مش مستحمله اي حاجه وحاسه انها فعلا مش طبيعيه حياتها اتشقلبت 360 درجه مش قادره تستوعب كل اللي حصل وبيحصل ولتاني مره تأذي سيف بكلامها واتهاماتها البطله وكأنه الحيطه المايله في حياتها وبطلع عليه كل ضغوطاتها وهو مش بيكن ليها غير حب وعشق خالص هي مش قادره تستوعب برده ان في حد بيحبها بالطريقه دي والشخص ده سيلفر الرسام المشهور في فرنسا ومديرها في الشغل سيف القاضي وبقى جوزها حاليا مسحت دموعها

وقامت تدخل اوضتها اللي بعد اوضة فارس ولمحته قاعد على السرير باصص في الارض وبيهز رجليه بعصبيه وفي ايده سيجاره

دموع رجعت تاني ودخلت المطبخ عملت له فنجان قهوه ساده ودخلت بهدوء لقيته ساند ضهرو على السرير ومغمض عينيه وشعره نازل على وشه وكأنه كان بيشد فيه

دموع حاطت القهوه على الكومودين سيف اول ما حس بيها فتح عينيه اللي كانت حمراء بطريقه تخوف

دموع بندم : اسفه

سيف اتعدل بسرعه ومسك ايدها شدها على السرير وركب فوقيها ودخل بين رجليها وبغضب :  انت عايزه ايه ها شويه تقربيني وشويه تبعديني وتسمعيني كلام زي السم شويه تتضحكي في وشي وشويه تكشري وتبصي بقرف كأني ناقص تنغيص في حياتي انت عايزه ايه بالظبط انا زهقت

وكتف ايدها فوق دماغها وقرب منها دموع غمضت عينيها وبانهيار : لا لا عشان خاطري ابعد عني انت قلتلي مش هتغصبني على حاجه ارجوك بلاش انت كمان تاخدني غصب عني زيه

سيف برق عنيه بصدمه وحس ان في نار بتطلع من دماغه

دموع حاطت  ايدها على بقها بسرعه

سيف بغضب : انا مش حيوان ولا بهيمه عشان اخدك غصب عنك ودي تاني مره تفكري فيها ان شهواني وبتبع غريزتي زي الحيوانات و لاول واخر مره يا دموع تشبهيني بيه ولا تجمعيني معاه في جمله واحده انت فااااهمه ولو فكرتي بس مجرد تفكير انك تجيبي سيرته على لسانك انا هقطعهولكككك ..

قال الاخيره بصوت عالي... خلى دموع اتنفضت في مكانها وهي بتهز دماغها بسرعه ودموعها نازله

سيف شاف منظرها وجز على اسنانه بعصبيه مفرطة : انت بتعيطي ليه دلوقتي هو مش انت اللي عامله ده كله خلاص اسكتييي بقا

دموع زادت في بكاها اكثر وشهقاتها بقت عاليه وكانت بتجرح صدر سيف مش صدرها هي

: مصممه ليه تخرجيني عن شعوري وتشوفي وشي التاني اللي انا مش عايزه ابينه لكي انا مش بتمنى في حياتي غير اني ارسم الضحكه على وشك ليه توصليني للدرجه دي مش عايزه الحاجه ارفضي بهدوء ليه بتوصليني معاكي للسحاب وتهبديني في الارض انا بدات اجيب اخري يا دموع بدات اجيب اخري ما تزعليش من اللي هيحصل بعد كده ...مسح دموعها بكف ايده وباس دماغها

وقام بسرعه دخل الحمام وفتح الدش على ميه بارده وهو بيلكم الحيطه بغضب وحزن.. مره واتنين لحد ما جرحه اتفتح من كتر ما هو شادد اعصابه

خرج من الحمام ولف الفوطه على خصره وراح ناحيه الشنطه طلع بنطلون قطني لبسه ودخل البلكونه
وخد علبة سجاير معاه

دموع شدت شعرها وهي مش طايقه نفسها وكان الندم بياكلها من جواه وصوت بكاها عالي... مسح دموعها وبس دماغها رغم كل اللي عملته وقالته وحست نفسها قليله اوي وهي كل شويه تغلط فيه وترجع تعتذر وهو بيتعامل معاها بكل حب وبيراعي شعورها وهي معدومه الاحساس اتجاهه

سيف فضل واقف في البلكونه لحد ما الشمس غربت وجرحه مع الميه والهوا كان زي النار وحس انه التهب ولا دي النار اللي جواه رمى السيجاره الاخيره من العلبه

ودخل اوضته لقاها مستغطيه ونايمه في راح قدامها وهزها بهدوء

دموع كانت مصدعه من كتر العياط مش قادره تفتح عينيها ونامت من التعب :  امممم

: قومي نامي في اوضتك عايز اريح شويه بدل ما تصحي وتفكري اني استغليتك وانت نايمه

دموع كشرت وهي لسه مغمضه عينيها : لا مش قايمه نام ما حدش مسكك

سيف ببرود : انا بحب انام عريان في سريري

دموع بنفس البرود : عادي ما انا شفتك عريان الصبح مش هتفرق لو شوفتك مره وكمان و عشان نبقى خلصين دي المره التانيه بالنسبه لي... ورمت قميصه من تحت الغطا ..دورك..

ولفت على جنبها التاني وكملت نوم

سيف اومأ بنرفزه ولف الجهة التانيه وخلع بنطلونه ودخل تحت الفرشه بتستفزه وفي الاخر تبقى عامله زي الكتكوت المبلول بس هيفضل وراها وراها برده لحد ما يجيب اخرها 

سيف نام ووشه قدام وشها ودمعه نزلت من عينها : حقك عليا انا مش مش عارفه هفضل اقولها كم مره بس عشان خاطر استحملني شويه انا حاسه نفسي مش كويسه وبنهار من اقل حاجه

سيف مسح دمعتها : نامي وما تفكريش كتير ريحي دماغك الصغيره اللي مش هتقدر تستوعب... حبي ليكي...

قال الاخيره بهمس دموع ما سمعتهوش وغمض عينيه بتعب وارهاق

دموع حست بهدوء انفاسه وعرفت انه نام قربت منه وهي بتتأمل ملامحه وقلبها اترعش من جماله وبلعت غصتها لما شافت حواجبه معقودين رفعت صباعها ومشته بين حواجبه عشان التكشيره تضيع .

قربت منه بأنفاس مضطربه وكأنه بيسحبها ليه ومش قادرة تقاوم منظر شفيفه المنفرجة براحه .

وحطت شفايفها علي شفيفه وباسته بكل هدوء وهي بتشهق بخفوت وجسمها بيترعش بعنف مره واتنين ودموعها نزله وبتمسح علي شعره براحه واسف

سيف فتح عيونه بإعياء ولقاها بتبوسه ورجع اغمض عينيه تاني وهو بيحاول يقام التعب بس ما قدرش

دموع لسه بتبوس في شفايفه ومش قادره تبعد عنه وضغطه بضوافرها علي كتفه وهي مش حسه بنفسها  ولفت على ضهرها بسرعه وهي مصدومه من نفسها ازاي  عملت كده ولما قرب انهارت ..

رجعت لفت ناحيته تاني وغمضت عينيها وهي بتدفن نفسها في حضنه الدافي ونامت بارهاق مره ثانيه الساعه 1:00 بالليل دموع صحيت وهي حاسه بسخونيه فظيعه بتحرق جسمها بدات تفوق

وهي حسه بجسم سيف على جسمها العريان وحست بحاجه صلبه تحت وركها وقامت بسرعه وتوتر بس الحراره اللي كانت منبعثه من سيف ما طمنتهاش

حطت ايدها على جبهته واتصدمت من حرارته العاليه وجسمه العرقان : سيف سيف انت كويس انت سامعني رد عليا عشان خطري

: دموعي نفسي اسعيدك ومش عارف تعبتيني يا دموع وهديتي حيلي ...قالها سيف بصوت مبحوح وارهاق وغمض عينيه تاني

دموعها نزلت وقلبها اتفطر عليه وحاولت تفوقوا تاني
ما فقاش

قامت واخذت قميصه من على الارض لبسته بسرعه وطلعت خدت تليفونها من بره

ورنت على فارس : الو ايوه يا فارس اسمعني مش وقته سيف تعبان وحرارته عاليه ومش عارفه اعمل ايه مش راضي يفوق  ماشي سلام مستنياك سلام

ودخلت لبست هدومها عشان فارس قال لها هيجيب الدكتور وجاي

ودخلت عند سيف اخدت بنطلونه من الارض ولبسته بسرعه وهي بتحاول ما تبصش على جسم العريان قدامها وتقاوم خجلها

وقامت جابت فوطه نظيفه وميه ساقعه وقعدت تعمل له كمادات

ربع ساعه والجرس رن جريت على الباب : تعالي يا فارس اتفضل يا دكتور

ودخلت قدامهم الاوضه.... الدكتور قرب كشف على سيف وقاس درجه حرارته وحقنه بمضاد حيوي وخافض للحراره ومضاد للالتهابات

وكشف عن جرحه : ده اهمال الغيار مبلول والجرح ملتهب هو اللي سبب ليه السخونه دي يا ريت نهتم بالمريض شويه واضح ان العمليه كانت كبيره والاصابه ما كانتش سهله...

وطهر الجرح وحط له غيار نضيف : يا ريت يمشي على العلاج بانتظام انا اديت له حقنه وشويه كده هيفوق يا ريت يا مدام تستمري بعمل الكمادات ولو في اي جديد عرفيني تصبحي على خير والف سلامه مره تانيه

فارس بهدوء : اتفضل يا دكتور عشان اوصلك

خرج الدكتور ووراه فارس اللي لف لدموع : ايه اللي حصل له وصلوا لكده

: شدينا شويه مع بعض .... ودموعها اتجمعت في عينيها

فارس بخفوت : بس خلاص اهدي حصل خير اهتمي شويه بسيف يا دموع هو محتاج لك تعب كتير قبل ما يشوفك وتعب اكتر بعد ما اقابلك جه الوقت اللي يرتاح فيه جنبك وانتي كمان اظن عانيتي كفايه في حياتك القديمه سيبي نفسك وحرريها من الضغوطات وافتحي قلبك لسيف وما تخافيش ده اكثر واحد ممكن يكون بيحبك في الدنيا وعمره ما هيأذيكي

: غصب عني يا فارس انا حاسه اني مش كويسه واقل حاجه بتخنقني ومش عارفه مش عارفه انا خايفه ما ميرتاحش معايا او ماقدرش اسعده هو اكيد محتاج لواحده يكون هو اول راجل في حياتها

فارس ربت على شعرها بحنيه : بس ما تقوليش كده سيف تفكيره غير كده خالص قربي منه وانت هتفهميه وبعدين انت نفسيتك تعبانه ومحتاجه تغيير جو سيف يخف شويه وهروق عليكم اشطا يا حب

دموع هزت دماغها من غير كلام

: يلا هنزل انا بقى وراه الدكتور اللي اتحنط تحت ده والصبح ابقى اجي اطمن عليه

: سلام خلي بالك من نفسك وسوق بالراحه معلش تعبتك

: ده اخويا يا ست انت عبيطه ولا ايه يا وزتي ...وابتسم لها ونزل

دموع دخلت عند سيف وقعدت جنبيه على السرير تعمل له كمادات سيف بدا يتحرك ويخرف : لا يا يوسف عشان خطري امممم يا امي.... دموع لا ما تسيبنيش لا دمووووع لا لا

دموع حطت ايدها علي وشه : بس اهدي انا معاك انا جنبك مش هسيبك صدقنيي سيف فتح عينك ده كبوس

سيف قام منفوض و بص لدموع باستغراب و شال الفوطه اللي على دماغه : حصل ايه

دموع بهدوء : جرحك التهاب بسبب الميه والهواء اللي كنت واقف فيه وحرارتك ارتفعت ومكنتش راضي تفوق اتصلت بفارس جاب دكتور عالجك وبيقول لازم اهتمام ورعايه وما نستخفش بالجرح

سيف اومأ وحط باطن كوعه على وشه وعطس وحط ايده على الجرح بألم : ااه ...يالهوي اومال اللي بتبقى فاتحه قيصري وتعطس بيبقى ايه حالها

دموع ابتسمت باستغراب على كلامه وقام اتعدل

دموع وقفت بسرعه : رايح فين

سيف بهدوء : هعمل حاجه سخنه احسن حاسس ان هيجي لي برد وانا مش ناقص

: طب خليك وانا هعمل لك ارتاح انت تعبان

سيف : لا مش هنام في السرير لو نمت هتعب اكتر هاتي لي تيشرت بس من شنطتي لحد ما افضيها بعد اذنك

: حاضر

وطلعت وهي متضايقه من الرسميه اللي بيعملها بيها وخرجت جابت له تيشرت ودخلت لقيته قاعد على السرير وساند دماغه على كفوف ايديه وشكله وجع قلبها

قربت وحاطت التيشرت في رقبته سيف بص لها باستغراب بس سابها تلبسه وقف بهدوء : شكرا تعبتك

دموع بنرفزه : انت بتتعامل معايا بالرسميه دي ليه هو انا مش مراتك وبعدين انا اعتذرت لك انا نفسيتي تعبانه الفتره دي ارجوك تعذرني

سيف بص لها :  مش معنى اني بطلب منك الحاجه بادب اكون بعاملك برسميه انت مش من حقك تخدميني فلازم اطلب منك الحاجه من غير ما احس اني بامرك وان انتي لازم تنفذي من غير تفكير ده واحد...

اثنين انا لو زعلان منك مش هعبرك اصلا ولا هتعامل معاكي اساسا انت واخده عني فكره وحشه انا مش هقدر اغيرها غير بافعالي مش بكلامي...

ثلاثاً بقى انت مش متقبلاني في حياتك زوج ليكي وانا مش حابب افرض نفسي عليكي مش بالعافيه هي فياريت المعامله بينا تكون بادب واحترام متبادل ويا ريت تمسكي اعصابك وما تغلطيش فيا تاني

وانا لو عديتها مره واثنين فما تفكريش ان ده ضعف مني ابدا ... واتقي حلمي وصبري عليكي ان انا مش حابب اوريكي وشي التاني وخلينا نعيش بهدوء ان احنا اتكتب علينا نعيش مع بعض لازم نأقلم نفسنا بقى ..يلا عن اذنك

دموع قعدت على السرير ومش عارفه تعمل ايه كانت عريانه قدامه وجمبيه وهو مقربش منها ودي حاجه ضايقتها ولما اقرب قالت لا وبعدته وانهارت خبطت في الكلام لما حاولت تعمل حاجه تخلي حياتهم سهله وبسيطه ويقدروا يتعاملوا مع بعض جت في الاخر بوظتها بتهورها وكلامها اللي زي السم

بقت بتشد في شعرها زي المجنونه ومش عارفه تعمل ايه سيف كسر كل توقعاتها غير اللي هي عارفاه خالص وغير اللي هي فاهماه تفكيره غير تفكير الحيوان اللي كانت متجوزاه قبليه و هي مش مستوعبه ده كله

مش حابه تجيب سيرته ومش طايقاه ومش طايقه تفكر فيه بس مش قادره تبطل مقارنه بينه وبين سيف من جواها ...هي خايفه ليه ومن ايه ما تعرفش

مسكت تليفونها وبعتت رساله لندى : تعالي لي بكره عايزاكي ضروري وهاتي ياسمين معاكي انا محتاجه لكم جمبي

وطلعت بره لقيت سيف حاطط شال على كتافه وماسك مج كبير بين ايديه وبيتفرج على التلفزيون دموع قعدت جمبيه ومش عارفه تقول ايه : انت ما اكلتش من الصبح هقوم احضر لك عشا

سيف من غير ما يبص ليها :  لا طلبت بيتزا ما تتعبيش نفسك

دموع عضت شفتها بغيظ : تمام براحتك

وفضلت قاعده جنبيه لحد ما الجرس رن سيف وقف وقام فتح الباب واخذ العلبتين من الدليفري وحاسبه ودخل

مد واحده لدموع اللي خدتها منه بهدوء واول ما شمت ريحتها حست انها كانت جعانه اوي فتحت العلبه :  دي زي ما انا بحبها عرفت ازاي ...واخذت حته.. واو انا فاكره اني كلت من المطعم ده قبل كده امممم لذيذه اوي

وافتكرت اكلت امتى من المطعم وبلعه اللقمه اللي في بقها وكشرت وسابت البيتزا قدامها سيف عرف انها افتكرت وزي ما كانت فاهمه ان حسين اللي جابها
يومها نفسها سدت وبتسم من جواه بس ما هنتش عليه يسيبها جعانه وهي كانت فرحانه بيها زي الاطفال وبهدوء : انا اللي جبتها لك

دموع : افندم

: اليوم ده انا اللي جبتها سمعتك وانت بتقولي لندى
وانا اللي طلبتها لك

دموع شهقت وحطت ايدها على بقها بصدمه وهي لسه دلوقتي مستوعبه ان حسين عمرو ما جاب لها اكل من برا لا وكمان من مطعم غالي زي ده

وابتسمت لسيف ونفسها اتفتحت تاني ورجعت تاكل بسرعه

سيف ابتسم بتكه ورجع ياكل بهدوء

وهي في نص اكلها : وانت كل حاجه كده كنت بتسمعها كنت مركز انت اووي

سيف : مش قولتلك متفكريش كتير وريحي مخك الصغنن ده

: بجد والله رد علي سؤالي عندي فضول

سيف اتنهد : مكنتش بتجسس ولا اتعدي علي الخصوصيه هي كانت بتبقا صدف ومشالله
شبابيكك كانت علي البحري بس يعني
بتصدف نازل بتصدف طالع واقف في
البلكونه في الاوضة وهكذا وقفلي
بقا علي الموضوع ده انا كنت في فترة
صعبه وفاقد الشغف في اني حته اتنفس
ولقيت قدامي المضاد لده كله  فا بقيت مركز
معاكي ولقيتك بتسحبيني من العتمه وحده
وحده بدون ماانتي تحسي ولا حتي تخدي
بالك ..بس

: وليه انا الي بسحبك ايه عجبك فيه ايه شدك

سيف بص لها بعيون عاشق من فوق لتحت ونظراته كانت بتلمع وسط الاضاءة الخافته : لما تكبري هتعرفي

: عشان خطري

: تؤ مش هريحك عشان تبطلي فضولك ده شوية عارفه هقولك امته لما تعرفيني كنتي دخله شقتي ليه ...

: وايه الي فكرك باليوم الكأيب ده بقا

: عاادي بص يا دموع ..وقام وقف قرب منها وقعد جمبيها ومسك ايديها الي اترعشت من لمسته

: حياتك القديمه مش عايزها تأثر علي حياتنا دلوقتي عايزك تتعملي كأنها مكنتش ولا عشتيها انسيها عشان
انا كمان انساها لو صدف وفتكرنا حاجه من الماضي
عايزك تبقي عادي ومتحسيش باي حاجه اذا كانت ذكره حزينه او لا انا كنت جزء من الماضي ده ومزلت معاكي وهكون للابد فهماني ..

دموع بخفوت من طريقة كلامه الهادية وايديه الي بتحسس علي صوابعه عيونه صوابعه الي كل شوية ترجع شعرها لوراه : بحاول افهمك صدقني يا سيف

سيف ابتسم بهدوء وباس دماغها : ماشي ي وزته

: بس ملكش دعوة بيه ده حبيبي

: طيب ياختي وشك عليه

والفون رن دموع مسكته وضحكت : كنا لسه جايبين سيرتك انا وسيف

: ههههعههعه الطيب عند ذكرو

دموع كانت فتحه المايك : مين الطيب ده يا مقطع

: هههههههه حبيبي يا برو قلبك ابيض ايه يا بيضه فرهدتي من اول ليله شكلي كنت مخدوع فيك يسطا

: بس ياض يا ع.. وسكت عشان دموع متسمعهوش وهو بيشتم ..

: هههههههه ايه الادب ده بركااااتك يا قدرة عملتيها ازاي دي يا وزتي

: انا يا فارس ده انا غلبانه ومعملتش حاجه

سيف نزل التيشرت من علي كتفه وظهر اثر ضوفرها عليه : غلباانه اوي قطه سيامي ..وبهمس ..بس ضوفرها
عايزة تتقص

دموع اتصدمت : ده ده

سيف حط صباعه علي شفايفه : هوووش ..وشاور علي الفون

: انتو بتعملوا ايه هو ايه الهدوء ده انا جيت في وقت خطأ

دموع اتهربت من نظرات سيف وبتوتر : لا يا فروسة ده انا كنت بشرب كنت بتقول ايه يا حبيبي

سيف بصلها برفعة حاجب خلاها بلعة ريقها : مش بقول يا قلبي انا بس كنت عايز اطمن عليه وخلاص اطمنت
يلا تصبحوا علي خير يا وزتي

: وانت من اهله يا فارس باي

دموع قفلت ووقفت بسرعة : هروح اعملك عصير

سيف مسك ايدها وقعدها جمبيه تاني رفع وشها وبخفوت : بصي لي

دموع رفعت وشها الاحمر من الاحراج : وانا تعبان كنت حاسس بيكي قربتي مني وبوستيني بس كنت مش قادر افتح عيني من التعب فكرته حلم زي احلام كتير جيتي فيها وقربتي مني كان حلم ولا لا يا دموعي

دموع كانت علي وشك البكي : مش عارفه

سيف ابتسم : تؤ مش حلم ضوافرك معلمه عليا مش حلم يا دموع

وعض شفته : طب مش المفروض وانا فايق عشان اكون ند ليكي وقدر احسسك الي عمرك ما حستيه يا قطتي

دموع بتهرب : خلاص عشان خطري وبعدين ده كان حلم يمكن خربشتك لما شدينا مع بعض بيتهيألك انا معملتش كده

سيف لعق شفته ..هتهربي لحد امته انا معاكي للاخر يا دموع لحد ما تيجي مسلمه بكامل ارضتك بس ده ميمنعش اني اللعب معاكي شوية ..

وحط ايده علي خدها : انت حلوة اووي يا دموعي عيونك فتنتي ..وباس عيونها ...خدودك مش عايزه غير انها تتعض ..وباسها بهدوء مره واتنين وفتح شفايفه عضهم براحه..

دموع وهي مغمضه عنيها وبتتنفس بصعوبه: اوووتش
سيف

: قلبو

دموع فتحت عيونها : هاا

سيف بص علي شفايفها المفتوحه وشكلهم المغري وقرب منها : شفيفك يا دموعي شفايفك بتقتلني عايز احس بيهم وبحلاوتهم وهي بتدوب بين شفايفي و لسانك
علي لساني اوووف ... تسمحيلي ...

دموع كانت متخدره من سحر عيونه الجريئه وكلامه الاجراء وهمساته ولمساته وووو
...سيف بص علي شفايفها المفتوحه وشكلهم المغري وقرب منها : شفيفك يا دموعي شفايفك بتقتلني عايز احس بيهم وبحلاوتهم وهي بتدوب بين شفايفي و لسانك 
علي لساني اوووف ... تسمحيلي ...
دموع كانت متخدره من سحر عيونه الجريئه وكلامه الاجراء وهمساته ولمساته وهزت دماغها زي المغيبه 
سيف بخفوت وصوت عميق :Laisse-moi violer la sainteté de tes lèvres comme je le souhaite, car tu es désormais à moi.
(دعيني أنتهك حرمة شفتيك كما أشاء، لأنك الآن ملكي.)
دموع قلبها تنفض من كلامه وطريقته ونفسه السخن الي بيضرب في وشها وغمضت عنيها لما قرب منها وشفايفها مفتوحه سيف كان بيقرب بكل بطئ وبيتنفس بسرعه وعنيه متخدره من احساسه ..
لمس شفايفه ورجع لوراه ودموع قربت غصب عنها لعق شفته وقرب تاني وشفايفهم اتلمست وانفاسهم اختلطت 
ورجع لوراه وهو بيعذبها وبيشوف هتعمل ايه وعايزة البوسة دي زيه ولا لا 
دموع شهقت بخفوت وشفايفها اترعشت و اعصبها تعبت من غير حتي ما يقرب منها وبهمس : انت بتعمل فيه ايه 
سيف بنفس الهمس : Je te veux follement
( عايزك بجنون ) 
وهجم علي شفايفها بسرعه خطفت دموع وكان بيلتهم شفايفها بجوع واضح وشهوة وحب مفرط يوجع القلب من سرعة دقاته كان بيمص شفايفها وهو بيتلذذ ويزمجر بخفوت حط صوابعه في شعرها والتانيه علي وسطها 
وقربها منه بقوة وهو بيمص شفتها الي تحت وبيعضها
بعنف ويرجع يمصها براحه خد الي فوق ومصها وداعبها 
بلسانه 
ومسك وشها بين ايديه : Oh Échange avec moi,  mes larmes
( ااه بدليني يا دموعي ) 
دموع كانت في عالم اخر وهي ديبه بين ايديه وكأنها اول مره تتباس ريحت انفاسه وطعم شفايفه اللذيذه 
احساسه واحترافه قتلوها كانت مش قادره حته تحرك 
ايدها او تفتح عنيها ومن غير ما تفهم هو قال ايه 
شدته ليها وفتحت شفايفها وخدت شفته الي تحت مصتها بين شفايفها وهي عايزة تعمل زيه سيف اتجنن 
من حركتها وشالها قعده علي رجليه وهو بيعصر ضلوعها بين ايديه وبيضمها ليه كأنه مش مصدق انها حقيقه 
وبنفس سريع ومشاعر هايجه : افتحي عيونكك عاايز اشوف تأثيري عليكي فيهم افتحي شفايفك ونسي الدنيا 
جواه حضني يا دمووعي 
دموع فتحت عيونها النعسانه الي بتلمع بدموعها من فرط مشاعرها الي هاجت جواها سيف انتهي وقلبه اتصرع لم شاف نظراتها زمجر وهو بيشد شعرها وحط جبهته علي جبهتها : عيوونك قتلتني يا دمووعي مش قاادر 
دموع بهمس : سيف 
سيف بص في عيونها : ااه قلبو 
وهبط علي شفايفها ودخل لسانه الدافي ولمس لسانها وداعبه وخده بين شفايفه ومصه وهو متلذذ من طعم ريقها المُسكر بدرجة اشد من الوسكي الي كان بيشربه 
دموع لفت ايدها حولين رقبته وضمته ليها وهي بتبدله الشغف بشغف اكبر ولسانها بيداعب لسانه سيف خد شفايفها الاتنين بين شفايفه ومصهم ولسانه بيتحرك عليهم بسرعه ولهفه دموع اترعشت وهي بتغرز ضوافرها 
في رقبته وايد سيف بتتحرك علي وسطها وضهرها والتانيه في شعرها بيشده برومانسيه دموع انتهت بوسة وحده خلتها اترعشت وضمت رجليها بقوة 
سيف فصل البوسة وحضنها ودموع دفنت وشها في رقبته وهي بتشهق : بس يا بابا اهدي يا دموعي 
اششش خلاص بس شهقاتك دي بتجرح قلبي 
دموع بنفس عالي ورجفة  : سيف مش ق.قادرة حسه اني اممم 
سيف قعدها علي الكنبه وقام دخل المطبخ جاب لها كباية عصير وهو اعصابه بتتنفض ..
قرب منها وخدها علي رجليه تاني : اشربي يا حبيبي 
دموع عضت شفتها من حنيته وقربت بسرعه باست شفايفه تاني سيف ساب العصير علي التربيزة ومسك وشها بين ايديه ودخل معاهم في حرب جديده وكل واحد بيمتص شفايف التاني بشهوة 
فصل البوسه وحط الكبايه علي شفايفها دموع خدت رشفه والتانيه وسيف متابعها بعيون بتلمع بنار الحب والرغبة بعد الكباية ولحس العصير من علي شفايفها ورجع يشربها تاني وقبل ما تبلع قرب منها بسرعه ومص شفايفها وشرب من بينهم العصير ورجع شربها تاني ودموع مبلعتش وستنته يقرب منها تاني تشوف 
هيقرف منها ولا لا لقته عمل نفس الحركه 
ومص العصير من بين شفايفها تاني وعملها 
مره واتنين لحد ما خلص الكبايه 
سيف عض شفته بأثارة : هو ده بجد عصير السعادة 
دموع عضت شفتها ودفنت وشها في رقبته وضحكت وهي بتشم ريحته الي بتعشقها : اممم ريحتك حلوة اوي 
سيف حضنها : كلي ملكك يا دموعي ..
ومسك وشها بين ايديه : انتي عارفه بقا ريحتك دي 
ودفن وشه في رقبته وشم بعمق وطلع لسانه ولحس رقبتها من اولها لاخرها وهمس عند ودنها : كانت بتقتلني 
كنت مهوس بيها من ساعت ما حدفتي تيشرتك علي وشي وانا ادمنتها كل ليله كنت باخد تيشرتك في حضني وانا بدور علي ريحتك فيه كنت بنام وحاسس انك في حضني وطول الليل احلم بيكي انك معايه زي دلوقتي 
احلامي اتحققت يا دموعي وانتي معايه صح 
دموع هزت راسها بتأثر : صح انا معاك انا في حضنك ريحتي وكلي ملكك دلوقتي ..انا... انا سمعتك وانت بتقول بنام وانا حاضن قميصها مكنتش مصدقه انك 
بتعمل كده فعلا مش مصدقه انك بتحب ريحتي 
للدرجة دي فضولي خدني ودخلت شقتك وانت
نايم وشفتك حضنه بجد 
سيف رفع وشه من رقبتها وبص في عيونها : سمعتيني ازاي 
دموع بكسوف : وانت بتتكلم مع مشاكس 
: انا مش مجنون علي فكره ..او اقولك انا مجنون بيكي فعلا ..ودفن وشه في صدرها ...احضنيني يا دموع 
دموع حضنته ودموعها نزلت : علي فكرة انا 
: انتي ايه يا دموعي 
: انا امم يعني 
: هششش بس متتكلميش كل حاجه في وقتها حلوة الايام بنا كتيرة متقوليش حاجه غير لما تكوني متاكده انك عايزة تقوليها بجد
دموع ابتسمت واومأت بهدوء : انت ازاي كده 
سيف عقد حواجبه باستغراب وكان شكله لذيذ اوي قابل للاكل : كده ازاي 
دموع تاهت في جمال ملامحه وعيونه الحادة الي جواها حنان الدنيا كلها : انت جميل اووي 
سيف ضحك : والله انتي الي جميلة انا خايف بعد شوية تقوليلي انت كيوت اوي و يبقا يا شماتت فارس و يوسف فيه 
دموع ضحكت ووشها احمر  : بس بقا 
سيف ضحك برجولة : بتتكسفي يا قطتي 
دموع بدلع رباني : سييف 
سيف عض شفته : يالهووي علي سيف الي طلعه بتزلزل من بين شفايفك بعشق اسمي لما تنطقيه ..قلبوو 
دموع بصت له بخفوت : قلبك بجد 
سيف لعق شفته وقرب منها وخد شفايفها بين شفايفه تاني : امممم شفايفك جننتني 
مش عايز يعترف لها بحبه غير لما تقرب منه بكل ارادتها مش عشان هو بيحبها 
ومص شفايفها بجنون وهو بينيمها علي الكنبه وطلع فوقيها دموع اتعلقت في رقبته وبدلته البوسه 
سيف دخل بين رجليها ورجولته المنتصبه لمست انوثتها دموع اتنفضت ووقفت البوسة وجسمها اتخشب 
: هششش متخفيش انا مش عايز غير اني ابوسك مش قادر ابطل مش عايز غير شفايفك دلوقتي وانا لسه عند كلامي هستناكي انتي تيجي ومش هيكون بتأثيري عليكي 
لا ده برغبتك الخالصه انا لو عايزك دلوقتي تسلميلي 
كل حصونك هعملها بس مش عايز كده تؤ عايزها 
تكون بإرداتك انا اه عايزك وعايزك اوووي فوق ما تتخيلي بس كفاية عليا دلوقتي شفايفك الي بتنقط 
عسل صافي دي هيبقا كتير عليا اوي وانا قلبي 
ضعيف في محراب جمالك ....
دموع كانت فتحه شفايفها وعيونها ولو طلب منها تفتح حاجه تاني مكنتش هتتردد لحظه كانت مصدومه انا ازاي كنت غبية لدرجة اني قولت عليه شهواني ازاي كنت وحشه لدرجة اني غلط فيه مره واتنين ده ملاك يأمر يطاع هو قادر يفرض سيطرته ورجولته عليها ويقولها
حقي وفعلا هيكون حقه بس سيبها براااااحتها جدا 
قلبها مات وداب و مات وصحي في حبه الف مره 
كان جواها الف احساس واحساس واولهم جلد الذات وكان هيجيلها هارت اتاك من كلامه والي بيعملوا فيها 
دموع بغصه وعيونها بتلمع : سيييف ..ورفعت وشها وخدت شفا
يفه تاني وتالت وهي مش قدرة تبعد عن شفايفه زيه واكتر ...الاحساس الي اتسرب في قلبها ودب في باقي جسمها بسبب البوسه وملمس شفايفه وطعمهم اصعب من انها تقدر تقاومه
سيف حضنها وندمج معاها وهو مش قادر يسيطر علي نفسه اكتر من كده قام وقف وهو شايلها في حضنه 
ولف رجليها حولين خصره ..
دموع فصلت البوسه و بخوف : لا نزلني جرحك يا سيف مينفعش 
سيف حضنها وباس دماغها وحط راسها علي صدره : جرحي في قلبي ي دموع وانا بداويه متقلقيش روحي 
فدا عيونك ولحظة من لحظاتك اللذيذة دي يا بابا 
( يخربيتكككك حد يسكت الراجل ده يا بنات مش عارفه اكتب دوخني 😂😂♥️) 
دخل بيها الاوضة وحطها علي السرير ولف النحية التانيه  ونام جمبها سند ضهرو علي السرير وفرد دراعه : تعاالي 
دموع قربت بكسوف وحطت راسها علي كتفه وهي بتغمض عنيها وعضت شفتها وبتتنفس ريحته وتتنهد براحه ..
: مرتاحه 
: اوووي 
سيف لف ليها وبقا نايم علي جنبه باس دماغها : عايزك تكوني مرتاحه ومبسوطه ديما  ده كل الي يهمني مش مهم انا كفاية عليا اوي اني حسك مرتاحه معايه 
راحتك راحتي يا دموعي ..
دموع ابتسمت بحزن وبشرود .. انا مكنتش عايشه حرفيا ااخ علي وجع سنين اتداوي في ساعتين ومش عايزني اكون مرتاحه وانت بتقدم راحتي علي راحتك انا مش 
متخيله ان في كده هو انا بجد محبوبة بالطريقه دي 
سيف حط صوابعه فشعرها ورافع راسها ليه : مش قولتلك متفكريش كتير وتشغلي دماغك الصغننه 
عيشي معايه لحظه بلحظه ومتفكريش انا مش 
هأذيكي مش هجرحك ثقي فيا اووكي 
دموع هزت دماغها وعنيها في عنيه ونفسها ضاق اول ما لعق شفته الحمرة سيف ابتسم بشقاوة وقرب منها 
: اممم عايزاهم 
دموع هزت دماغها وجسمها اترعش من ابتسامته 
سيف بهمس : اتكلمي قولي عايزة ايه سيبي نفسك لمشاعرك والي انتي حساه بس ...
دموع برجفة : عا عايزاك تبوسني تاني 
سيف مسح علي خدودها بهدوء : عجبتك البوسة 
دموع اومأت : عشان منك 
سيف ابتسم وقلبه دق وجسمه كله اتشد بس عادي مستعد يعيش في جحيم كفايه انه مطمن بقربها جمبه 
برغم احتياجه الشديد ليها بس هو عايزها تطمن ليه 
تثق فيه تسلم له بكل جوراحها مش عشان اثار شهوتها 
سيف نام علي ضهرو ومد ايده ليها : Viens ici, mes larmes
( تعالي يا دموعي )
دموع قربت زي البيبي الصغير وسندت علي كتفه السليم 
سيف بص في عيونها وبحنيه : بوسي زي ما انتي عايزة وعملي الي نفسك فيه انا كلي ليكي 
دموع حسست علي وشه بأناملها الباردة : سيف ..
سيف غمض عنيه بتأثر مش مصدق نفسه بجد حببته اخيرا في حضنه فتح عيونه وكنت دموعه متحجره في عنيه  : حيااتو
دموع عضت شفتها من نظراته الي اسرتها وئنت بخفوت وقربت باست عيونه فكه وصوابعها بتحسس علي رقبته نزلت بشفايفه لرقبته وباسته بوسات رقيقه متفرقه زي قطرات الندي علي ورق الشجر لحد ما وصلت لجرحه وباسته براحه وهي بتحرك صوابعه عليه برقه : انا اسفه حقك عليا سامحني انا السبب اليوم ده انا موت يا سيف 
كنت خايفه عليك اووي فقدت جزء من روحي وانا شيفه منظرك وانت غرقان في دمك عشان خطري متسبنيش ولا تبعد عني انا مقدرش اعيش من غيرك ...
سيف مسك شعرها وجواه صراع حب علي اشتياق علي رغبه علي صدمه وبيحاول يكون قد وعده بجد 
وشدها ليه قعدها علي رجولته وقرب منها ولف رجليها حولين ضهرو وكانوا في وضع اللوتيس عنيه في عنيها 
انفاسها في انفاسه وشفايفها قريبه من شفايفه صدرها علي صدره ايديهم بتضم التاني ليه واجسامهم سخنه وانفاسهم بتحرق وقلب سيف بيدق زي الطبول علي قلبها 
سيف بخفوت وجبهته علي جبهتها : اعترفي لي اعتراف واعترفلك زيه في المقابل 
دموع غمضت عنيها من صوابعه الي بتتحرك علي وسطها ببطئ تعبها وحست انها هيغمي عليها من وضعهم 
: من ساعت ما رجعت لي سلسلتي وانا مش بقلعها من رقبتي بسبب جملة انتي لي الي اتحفرت علي ضهرها 
: من ساعت ما قلعتي قميصك يوم الحفله وانا بحضنه ومكنتش متخيل ابدا ان ريحتك هتفضل معايه بعض ما اخدتي التيشرت الي رسمتلك عليه 
: لما افتكرت انك بوستني من وقتها شفايفي ملمستش غير شفايفك 
سيف قرب باسها بعمق بوسه رطبه ريقه اخطلت بريقها وهو بيداعب شفايفها ولسانه بيجي علي لسانه في كل مره يلتهم شفايفها بين شفايفه وفصل البوسه ودموع عضت علي شفته السفليه وهي بترجع راسها لوراه 
سيف زمجر وقربها منه وعض شفتها وسحابها بين سنانه 
دموع عملت نفس الحركه بس عضت ببعض القوة 
سيف بأنين : عضي اكتر 
دموع عضت شفته اقوي وهو بادلها بنفس العنف وهو بيشد علي شعرها وهي زيه لحد ما كل واحد حس بطعم الدم الي اخطلت بريقهم 
سيف بلع ريقه من انينها : الذ طعم دقتوا في حياتي شفايفك هتكون خمرتي المفضله 
دموع اتنهدت بصعوبة : كان نفسي احضنك لما شوفتك يوم كتب كتابنا انا استنيتك كتير اوي واليوم كان بيمر بالعافيه 
: انا في كل مره بشوفك فيها ببقا نفسي اكسر ضلوعك بين ايديه وحياتي كانت وقفه وانتي بعيد عني بس خلاص حياتي بدأت لما اتكتبتي علي اسمي 
: كنت بغير عليك اوي من بيري وكان دمي بيتحرق لما تكون جمبك 
سيف بص لها ومقدرش يتكلم ولا يعترف اعتراف زيه هينغص عليها وعليه لو فتح موضوع غيرته عليها 
افتكر والمواجع اتقلبت جواه وحس بخنقه 
ضرب مؤخرتها بكف ايده : قومي اعملي لي حاجه اشربها يلا زي ما كنتي عايزة من شوية ولا اقولك 
انا جعان تعالي نعمل باستا ..
ومسك ايدها وقام راح بيها المطبخ ودموع كانت مصدومه ودماغها عمله ايرور من تغيرو المفاجأ 
ومشيت معاه وهي تايها 
دموع بهدوء : باستا ليه هسخن لك من اكل ماما معا محدش جيه جنبه لحد دلوقتي 
سيف : اووكي سخني ثواني وجاي لك ..
ودخل الحمام حط راسه تحت المايه السقعه وهو بيحاول يهدي نفسه من مشاعره الهايجه ومن 
الذكريات الي هجمته ..
ونشف شعره كويس وخرج لها كانت دموع حطه الاكل في المكرويف وبصه عليه بشرود سيف قرب حضنها وباس دماغها : سرحانه في ايه 
: مفيش... انت كويس دلوقتي لسه حاسس بإعراض البرد 
: لا انا كويس يا بابا متقلقيش حضنك دفاني وخلاه عندي مناعه هههههه
دموع حضنته اكتر وهي حسه اتجاهه بحنان فظيع كأنه ابنها مش جوزها نظراته وطريقته حسستها بكده رقته عليها وحبه ليها خلاها بتكن ليه جميع انواع مشاعر الحب الي في الدنيا ..
سيف دفن وشه في رقبتها وغمض عنيها وهو بيضمها ليه اكتر وبغصه : دموع انتي مراتي 
دموع بتأثر : انا مراتك يا سيف 
حضنها اكتر : انتي ليا 
نزلت دمعه من عينها : انا ليك وبس 
دمعه نزلت من عينه علي رقبتها : انتي ملكي 
شهقت وجسمها اترعش لما حست بدمعته السخنه علي جلدها : انا ملكك انا ليك انا مراتك انا..
والمكرويف الجرس بتاعه رن فصل عليهم اللحظه 
سيف لف وبص عليه و بخشونه : ينعللل ك...
دموع ضحكت بتوتر وحطت ايدها علي شفايفه : هششش عيب متبقاش ولد نووتي 
سيف ضحك لضحكتها اللذيذة : احا نوتي هههههههه
دموع ضحكت اكتر : ولد قولت ايه كده عيب 
سيف حسس علي مؤخرتها : اوكي يا ماما سيلفر مش هيكون نوتي تاني 
وقرب خطف شفايفها في بوسه دوختها دموع فصلت البوسة : سيلفر جنن دموع 
سيف باسها برقه مع كل كلمه : انتي دموع سيلفر 
دموع ساحت واتحكمت في اعصابها بالعافيه : يلا عشان تاكل الاكل هيبرد تاني 
سيف قعد علي التربيزة وهي ماشيه من قدامه ضربها علي مؤخرتها دموع صوتت وبصت له بصدمه : بردون  مش عايز ابقا نوتي فكل مره هكون عايز اشتم فيها هضربك عليها دي الحاجه الوحيده الي هتخليني مشتمش والحاجه الوحيده الي هتخليني مشربش 
خمره تاني شفايفك 
دموع حطت الاكل قدامه : والحاجه الي تخليك تبطل سجاير ...
سيف بص علي صدرها الي قدام عنيه وعض شفته برجوله تفتن دموع تنحت وتصلبت مكانها 
سيف رفع ايده وحسس علي صدرها وضغط عليه برقه دوبتها : حاجه امصها بدل الدخان 
دموع برجفه  : انت سافل 
سيف ابتسم و عيونه كانت جريئه بطريقه تقتل : اوووي ولحد دلوقتي مش عايز ابين لك الجزء ده مني خليكي مع الكيوت احسن لاعصابك يا دموعي 
ونزل بايده من صدرها لوسطها لحد ما وصل انوثتها وحسس براحه عليها : واحسن للكوكي بتاعك ..
وقرص عليها 
دموع شهقت ورجعت لوراه وبصت لها وكلامه دار في دماغها تاني : عاااااااااااا سيلفر بيتحرش بيا عااااااا 
وقح وقح اوووي  ...وجريت علي اوضتها.
رمت نفسها علي السرير ودفنت وشها في المخده .. يالهوي يالهوووي ده جوزي والله جوزي حقه يقول ويعمل اكتر من كده بس انا مش مستوعبااااااه بيقولي 
كوكي وحط ايده علي....يختييييييي  
سيف كان قاعد مكانه مصدوم بعد كده ضحك بصوت عالي وهو بيضرب علي جبهته : البت دي هبله وربنا دي كانت لسه بتاكل في شفايفي من شوية قولت كلمتين في منتهي البرائة صوتت انا قولت طفله محدش صدقني ده شكل الي جاي هيكون جرعات اوفر دوووس 
وكل هو بيبتسم وحاسس انها لسه بنوته متلمستش قبل كده بسبب تأثورها من اقل لمسه منه ودي حاجه عجبته موت وكان فرحان جدا ان ليه تأثير عليها زي كده  
دموع فضلت تفكر وتفكر لحد ما سيف خلص اكل وقام لم من وراه السفره وشرب سجارة وغسل اسنانه ودخل لقاها نايمه علي بطنها قرب منها بكل هدوء وقلع هدومه 
ونام جمبها وخدها علي دراعه وحط رجله عليها وايده علي ايدها وتقريبا كان نايم عليها 
دموع كانت هتتعدل سيف حط صوابعه في صوابعها : بس انا هنام مش هعمل حاجه خليكي زي مانتي 
دموع بخفوت : انت عريان 
: ياريت تتعودي عشان مش برتاح غير كده يا دموعي نامي تصبحي عليا 
دموع ابتسمت بنعس و غمضت عنيها وهي حسه بالامان بعد ما حوطها وكتفها جوا حضنه وكانت مرتاحه اووي ونامت ووراها سيف علي طول وهو بيشم ريحتها الي كانت مصدر امان كبير اوي ليه بعد ما كان بيدور علي ريحتها الضعيفه في قميص بلا روح ...
....
تاني يوم بعد الضهر دموع صحيت ولفت بصعوبه بسبب دراع سيف ورجله عليها وبتسمت بحب وهي بتحسس علي خصل شعره الي نزله علي عيونه حطت ايدها علي فكه وهي بتحرك ابهامها عليه ونزلت لرقبته وحسست علي كتفه وغمضت عنيها وفتحتهم وباسته بوسه رقيقه سيف كان صاحي من ساعت ما تحركت وحس بحركتها ونبضه زاد وتحرك كأنه لسه هيصحي عشان ميكسفهاش ..
وفتح عنيه لقاها مغمضه ابتسم بخبث ..يعني انا مش عايز اكسفك وانتي بتشغلي دماغك يا دموعي ..
وعضها من خدها وقام وهو بيضحك فرد عضلاته وهو بيتمطع وبيلف بجسمه يمين وشمال دموع فتحت عنيها بشويش وشفته وقف بيتمطع وفارد عضلاته وواقف علي طراطيف صوابعه وجسمه كله مشدود 
شافت رجولته المنتصبه وشكله وعروقه النفره حجمه الكبير وراحت مصوته غصب عنها وقامت من علي السرير وطلعت تجري سيف ضحك بقوة ولبس بنطلونه وجري وراها وكان يروح كده تيجي كده وبتجري منه حولين العفش 
: خدي يا بت 
دموع بتوتر : ابعد عني يا وقح اخد ايه لا مش عايزة 
سيف ضحك : هههههههه يا بنت المجانين تعالي طب متخفيش 
دموع هزت دماغها : لا انت متحرش ومحدش يتوقعك 
سيف بضحكه وفتكر يوسف : انا بنكشك يا دموعي ده انا سو كروت 
دموع بقرف : سو كروت 
سيف بضحكه : سبحان الله نفس الريأكشن مش بقولك انتي بتعتي يا دموعي تعالي خليني اصبح عليكي بقا اله 
دموع بصت له بشك : تؤ مش مطمنه لك صبح من بعيد 
سيف غمز لها : انا لو عايز امسك همسكك بس ساعتها هزنقك زنقه تجيب اجلك علي الصبح تعالي انتي احسن 
وقعد علي الكرسي وفرد ضهرو وفتح رجليه برجوله وبخفوت وصوت مثير : يلاا يا دمووعي  
دموع قربت بهدوء وعنيها في عنيه وبلعت ريقها من صوته وكلامه وشكله وهو قاعد وصدره العريان : ايه يا سيف 
سيف شدها من ايدها نزلت في الارض قدامه علي ركبها حط صوابعه في شعرها وقرب منها وخد شفايفه في بوسه رقيقه : صباح القمر يا قلبو كل يوم الصباح 
صباحي مش هيبدأ غير لما اصبح عليكي بنفس 
الطريقة وياريت تقومي جري من قدامي 
عشان لما وقعتي قدامي في الشركة بنفس 
المنظر ده انا جت في دماغي افكار لو 
متحركتيش حالا هحققها دلوقتي 
دموع بتوتر وفضول : افكار ايه 
سيف قربها ودفن وشه في رقبتها وهو بيبوسها برقة : انك تقعي قدامي وعلي ركبك ووشك قدامه مكنتش عايز غير اني احطه بين شفيفك وهمووت وجرب الاحساس 
ده معاكي وانتي بتمصي ...
دموع شهقت وحطت ايدها علي شفايفه : بس خلاص رجعلي سيف ونبي المؤدب انا مش متعوده عليك كده بليييز 
سيف عض ايدها : بليييز انا قووومي حالا 
دموع وقفت بسرعة : انا مشيت خلاص 
وجريت علي الحمام خدت شور وطلعت وهي بتنشف شعرها ولبسه الروب سيف كان قاعد مستنيها تخرج 
وبتسم بحب وتقريبا كده هيفضل فترة مش مصدق انها خلاص بقت مراته قرب منها ودموع اتوترت لما شفته 
خد منها الفوطه ونشف شعرها بهدوء : تعرفي نفسي 
في حاجه عايز اعملهالك 
: ونبي انت كل الي نفسك فيه قلة ادب اسكت 
: تعالي بس متخفيش 
: المشكله اني خايفه 
: كده برضو يا دموعي خايفه مني انا 
: لا خايفه من افكارك 
: ههههههههه تعالي يا قطتي ..ومسك ايدها وهي مشيت معاه غصب عنها ضحكته فتنتها وغيبت وعيها قعدها قدام التسريحه وخد الفرشه وبدأ يمشط شعرها 
بهدوء وهو بيبص لها بحب وعنيه في عنيها 
في المرآية دموع كانت بتبص ليه وعيونها بتلمع 
واحساس لذيذ بيداعب قلبها اهتمامه بالتفاصيل 
الصغيرة دي بتفرق معاها اووي 
سيف خلص وعملها ضفيرة فرنسيه من اول منبت شعرها لحد اخرو وكان شكلها قمر اوي 
دموع وقفت بفرحة زي الاطفال وهي بتلمس شعرها : وااااو حلوه اووي انت عملتها ازاي ده انا مش بعرف 
جميله بجد يا سيف 
سيف بغرور لايق عليه : يا بنتي انا صوابعي فنيه في كل حاجه 
دموع بسخرية : توضعك طرف عيني 
: تحبي تشوفي 
دموع اومأت بدون فهم سيف حضنها من وراه ودفن شفايفه في رقبتها ولف ايده علي وسطها وكان بيحرك رجولته علي مؤخرتها الطريه وهو بيزمجر مع كل مصه لجلد رقبتها 
البوسة اتحولت من رقيقه لعنيفه وكان بيسيب عضاته علي رقبتها ولفها ليه وخد شفايفه وهو بيمصهم بعنف 
ونزل لرقبتها مص كل سنتي فيها وساب علاماته حط ايده علي صدرها من فوق الروب وهو بيضغط عليه 
بشهوة بين صوابعه وكان بيبوس الظاهر منه 
رجع خد شفايفها ودموع اندمجت معاه وايده نزلت من صدرها لانوثتها ودخل ايده من فتحت الروب دموع شهقت وترعشت بين ايديه سيف دخل لسانه في بوقها وداعب لسانها وايده بتداعب انوثتها براحه في حركه دائريه بطيئه دموع اتعلقت في رقبته واعصابها سابت وهمست بتعب : سيف ارجوك 
سيف رفع وشه من رقبتها بعيون حمرا وفك متصلب وبصوت متهدج من اثر شهوته واحتياجه ليها : ايه يا دموعيي 
وطلع صوابعه الغرقانه من انوثتها ومصهم قدام عنيها وهو مغمض عنيه بستمتاع دموع قلبها نسي دقه من دقاته وشهقت بعنف اول ما فتح عيونه وشافت نظراته 
الداكنه مسك شعرها وتنفس قدام شفايفها : افتحي بوقك 
دموع فتحت بوقها بطاعه وسيف دخل صوابعه الي في النص براحه وشد شعرها ببعض العنف وهو بيلهث : مصي 
دموع مصت صوابعه وسيف كان بيحركهم جواه بوقها ويدخلهم ويخرجهم ودموع بتمصهم بشهوها غريبه اول مره تحسها وعنيها كانت متخدره سيف قرب وبقا يعض في خدودها ورقبتها وايده بتتحرك جواه بوقها والتانيه بتشد شعرها ..
خرج صوابعه الغرقانه من ريقها وحركهم علي انوثتها بهدوء وهو بيخترقها بهداوة خدرت اطرفها وضيقت انفاسها سيف شد شعرها ورجع راسها لوراه وهو بيسرع من حركته دموع ئنت بمتعه : اووووف ضيقه موووت عجباكي صوابعي وهي جواكي يا دموووعي 
دموع اومأت وهي بتعض شفتها وتأوهت بلذة  حركته المحترفه الي عرفه نقطة لذتها وضغط عليها : صوابع فنان صح... وغمز لها وقرب عض شفتها السفليه بين سنانه وسحبها بعنف ونزل علي رقبتها كالها وهو بيحرك صوابعه اسرع واسرع جواها ودموع اهاتها ذادت وجسمها اتشد وبرقة عنيها لما همس في ودنها : ز** هيفشخك لو دخل جواكي ونا نفسي 
وخرج صوابعه من جواها دموع شهقت بصدمه وبصت له ودموعها اتجمعت في عنيها مش قادرة كانت علي وشك 
تجيب شهوتها 
سيف قرب منها ورجع بيها لوراه لزقها في الحيطه ودخل ايده في الروب وقرص علي صدرها وبخفوت : ااايه يا دموعي عايزة ترتاحي علي ايدي وتنزلي عسلك ع صوابعي 
دموع بهمس وجسمها لسه متأثر من لمساته الجريئة : سيف عيب كده 
سيف ضغط علي صدرها : خخخ عيب انتي لسه شوفتي عيب يا قلبوو ده انا هعيشك افجر لحظات حياتك هفسدك عشان مفيش غيري يصلح ليكي يا دموعي 
دموع اتعلقت في رقبته وباست شفيفه وعضتهم بين اسنانها وبمحن : مش عايزة اكون غير ليك افسدني يا سيلفر ورجع شكلني زي ماانت عايز وبتحب وعلي هواك 
سيف شخر بمتعه وشالها بين ايديه وقفش في شفايفها اغتصابهم وهو بيحرك رجولته الي مغطيها بنطلون قطني خفيف علي انوثتها العريانه دموع كانت بتبدله البوسه وبتعض شفايفه وايدها بتتحرك علي ضهره وكل ما يضغط عليها برجولته تنبت ضوافيرها في ضهرو 
وتئن بمتعه كانت بتخلي سيف يهيج اكتر ويتحرك 
اسرع 
دموع جسمها اتشنج وبهمس ونفس عالي : ااهة سيييف سييييف 
: خخخخ نزليهم يلااا يا دمووعي غرقيني 
بشهوتك يا قلبو 
دموع اتنفضت وهي بتشده ليها اكتر وايدها التانيه بتشد خصل شعره وئنت بمتعه وفضلت تبوس رقبته وتعضها 
وتسيب علامتها عليه هي عملت الحركه دي وسيف حس بلسانها الدافي علي رقبته وعضتها الشهوانيه زمجر وهو بيضغط علي مؤخرتها برجوله فاحشة 
ونزل شهوته السخنه الي حست بيها علي انوثتها 
الحساسه ودفن وشه في رقبتها وهو بيتنفس 
بصعوبه : قتلتيني يا دموعي وحيتيني في حضنك 
دموع نزلت من بين ايديه وفاقت من غمرة شهواتها وبصت في الارض بخجل سيف رفع راسها : ايه يا قطتي 
دموع عضت شفتها ومتكلمتش سيف خرج شفايفها من بين اسنانها : تؤ تؤ متعضيهمش انا بس الي اعملها 
دموع اتكسفت اكتر لما عنيها جت علي بنطلونه الغرقان سيف ضحك : شوفتي معملتهاش وانا مراهق بس عشان خاطر عيونك اعمل اي شئ يا دموعي 
دموع غمضت عنيها وتمنت الارض تتشق وتبلعها من الاحراج الي كانت حساه وانقذها جرس الباب الي رن 
سيف عقد حواجبه : مين الي جاي دلوقتي 
دموع رفعت كتفها لفوق : معرفش هلبس اشوف مين بعدين هبقا اخد شور يلا روح انت خد شور وغير هدومك 
ومشيت من قدامه بسرعه وتوتر فتحت الدولاب وطلعت فستان بيتي خفيف واندر وبرا لبست الاندر ونزلت الروب عشان تلبس البرا وكل ده سيف واقف وراها ومنظرها كان مهلك وحس انه لو متحركش هيروح يخدها دلوقتي حالا ويسيب الي علي الباب عض شفته وهز دماغه ودخل الحمام يغسل جسمه ...
دموع خرجت بعد ما لبست هدومها وطلعت تفتح بسرعه ولقت ندي وياسمين قدام الباب 
ندي : ايه ساعه عشان تفتحي يا ..وسكتت بعد ما شافت منظر رقبتها ..احيييه 
ياسمين ابتسمت بخجل وبصت في الارض : بس يا ندي ما انا قولتلك رني عليها الاول قولتيلي هي مستنينه من امبارح وعرفه ان احنا جايين 
دموع ابتسمت : حقك عليا كنت في التواليت تعالوا مالك يا ندي متنحه ليه كده 
ندي ضحكت : تواليت برضو يا بنت اللئيمه وتقولي تعالوا محتجاكم وانا قال جيت وحطه ايدي علي قلبي 
دموع بصت لها بستغراب ندي شورت علي رقبتها وغمزت : ايه مالدنيا حلوة اهوو 
دموع حطت ايدها علي رقبتها وجريت علي المرايه الي جمب باب الشقه وشهقت بخضه من منظر رقبتها المتشوهه : يا مصبتييي ..وجريت علي الاوضة طلعت 
اسكارف صغير ربطته عليها وخرجت 
بكسوف : اسفه يا بنات مكنتش وخده بالي والله 
ندي بضحكه : لا براحتك يا قلبي ده احنا الي اسفين جينا في وقت غلط شكلنا 
دموع بحنق وكانت علي وشك البكي : بس بقا يا ندي اله 
ياسمين حضنتها : بس يا حببتي فيها ايه ندي بتنكشك وبعدين ده انتو لسه متجوزين جديد وده طبيعي 
دموع بصت لهم بخفوت : مفيش اي حاجه بتحصل هنا طبيعيه ده مجنون وربنا عندو انفصام انا بكون متوترة اوي وانا جمبه 
: ده الي هو ازاي ده انشالله 
: استني ..وبصت حوليها 
: مالك يا بت انتي بتتلفتي حواليكي ليه زي الحرميه 
دموع بهمس : عشان ده محدش يتوقعه وبيسمع اي حاجه وكل حاجه 
ندي وياسمين باصوا لبعض باستغراب ولسه هيتكلموا سيف خرج لهم وهو لابس تيشرت اسود بكم خفيف 
وواسع علي جسمه وبنطلون اسود قطني وشعره لسه رطب ..
سيف ببتسامه : صباح القمر 
ندي ببتسامه : مساء الجمال صباح ايه بقا يا عم سيلفر 
ياسمين بحب : مساءك عسل يا حبيبي عامل ايه دلوقتي 
سيف قعد وحط ايده علي كتف دموع : انا ميت فل وعشره عشان دموعي جمبي ..وقرب باسها من خدها 
دموع كانت متغاظه من جماله وبتسامته وهو بيكلم ندي وياسمين الي عنيهم طلعت قلوب ايوة اخ كبير ليهم بس نار الغيرة دبت في قلبها ولما قعد جمبها جسمها ترعش وتكسفت مووت من كلامه وبوسته 
ندي ضحكت وهو بتصقف : اخووووية الجامد هههههههه
وياسمين ابتسمت لهم بحب وبعض الخجل 
سيف ضحك لندي وغمز لها : بس ايه رأيك صحبتك وشها منور صح 
ندي اتنهدت براحه وهي طيره من الفرحه ليهم 
وبغصه:  اووي قمر منور ربنا يخليكم لبعض 
سيف قرب من دموع وهمس لها : قمر ...ظلموكي لما قالوا انك للقمر شبيه يا دموعي 
دموع وشها احمر ووقفت بسرعه : هعملكم حاجه تشربوها وماما كانت عامللنا كيك هجيبلكم لحد ما احضر غدا 
سيف مسك ايدها : خليكي مع صحابك يا بابا انا هجيبلكم ارتاحي انتي ..
ووقف : عن اذنكم يا بنات 
دموع قعدت وندي بخفوت : ايه ده  
دموع عضت شفتها وبتوتر : شوفتي انا مش مصدقه يا ندي انا خايفه افوق من الحلم الجميل ده علي كبوس 
خايفه اسلم واقع ودوب في حلاوته ويحصل حاجه 
ندي قعدت جمبها : بطلي هبل سيف بيحبك وهو اصلا في العادي زوق اوي ما بالك بقا مع مراته 
ياسمين هزت دماغها : اتفق معاها بلاش تسلمي نفسك لافكارك السودة سيبي قلبك وروحك وسلمي لسيف وانتي واثقه فيه 
دموع مسحت وشها : مش عارفه حسه انه غريب وقريب في نفس الوقت مش مصدقه انه جوزي لحد دلوقتي سافل ومحترم هادي ومجنون راقي وساعت وقح انا متلخبطه لما اقرب يبعد ولما يبعد اقرب وانا حسه انه متلخبط زي ..
ندي بتفكير : افهم من كلامك انه لسه مدخلش عليكي مثلا 
دموع اومأت بخجل : قالي هسيبك براحتك لحد ما تيجي انتي برغبتك فيا مش عشان واجبك وده مفروض عليكي 
ندي بصدمه : احوو وبتقوليلي خايفه يا بنت الكلب وبنسبه لخريطة العالم الي كانت علي رقبتك دي 
دموع : شكليات 
ندي : الي هو ازاي يعني 
: بيتحرش بيا 
ندي ضحكت بصوت عالي وهي مش قادرة تتنفس وياسمين حطت ايدها علي وشها وهي بتسمع بصمت 
مش متعودة علي حورات ندي ودموع غير في الفترة الاخيرة ..
: بس يا ندي بقا انا جيباكي تضحكي بقولك مش عارفه اتعامل معاااااه 
ياسمين : بصي يا حببتي هو حقك وكل حاجه انتي مريتي بفترة صعبه وتقريبا كده عندك نكران للواقع ان سيف بقا جوزك حولي تتعودي عليه وعلي شخصيته 
الي كل حاجه وعكسها زي ما بتقولي واهم حاجه تكوني وثقه انه عمرو ما هيجرحك ولا يأذيكي ده بيحبك اووي 
دموع بصت لها : ما هو مقاليش انه بيحبني ايوة باين وايوة واضح بس حبه اسمعها منه حبه انه يطمن قلبي حسيت انه اتهرب لما سألته وحسه انه لسه متأثر اني كنت متجوزه قبل كده حساه حاجات كتير قلقاني 
ندي مسكت ايدها : بت انتي اهدي كده ومتشغليش دماغك  انا مش عارفه اقولك ايه ايش حال انك 
كنتي متجوزة قبل كده 
دموع بحده : قولتلك متجبيش سيرت القرف ده انا مكنتش متجوزة ولا اتجوزت ولا هعترف برجاله غير سيف ده واحد اتنين بقا انا معاه حسه اني اول مره اتجوز اتلمس اتباس عايشه معاه حاجات عمري ما حسيتها وده بيوترني انا مش عارفه انتي فهميني ولا لا 
انا حسه اني معرفوش الشخص البارد الي كان ع طول مصدر وشه الخشب الي كان سعات نظراته بتفضحه 
بقا جوزي وغير كده شخصيته غير خالص الي كنت اعرفه عنه انا اتهمتم اتهامات كتير بطله كنت فهماه 
غلط بس الي متاكده منه انه جريئ اووي وانا انا مش عارفه اوصف بيحصلي ايه من جرأته دي ..
ندي حطت ايدها علي دماغها : ايه الحزن المغلي في كنكه ده انا دماغي دخلت في بعض الله يحرقك 
: شوفتي بقا انا عايشه في صراع داخلي ومحدش حاسس بيا 
: تروحي للدكتورة الي بتابع معاها 
: مش عارفه سيف هيوافق ولا لا 
سيف دخل عمل لهم نسكافيه وقطع الكيك في اطباق وهو خارج سمعهم لما كانت بتتكلم بحده وبتقول علي جوزتها الاولي قرف وحس ان قلبه اتضخم من الي سمعه انا مش هعترف برجاله غير سيف الكلمه دي هيجته 
ووقف يهدي نفسه وكان حابب يسمعها اكتر لانه متاكد هي مش هتتكلم معاه بالراحه دي زي ما بتتكلم مع ندي 
وكان عايز يعرف ايه جواه مش فضول ولا تدخل في خصصيتها هي وصحابها بس هو حابب يكون مرتاح معاها في حياتهم والغاية تبرر الوسيلة 
ندي : يا ستي ولا ايه دكتورة انتي محتاجه تتعرفي عليه اكتر وتفهمي اكتر وبلاش خجل وتوتر ومقارنه بين البغل والدنچوان سوري لو بفكر وكمان انت مش كنتي بتقولي قلبك مال ليه وهربتي من الشغل لما حسيتي بمشاعر اتجاه يبقا اهدي كده وبلاش الي انتي عملها في نفسك ده 
دموع اومأت : ايوة قلبي مال ليه وكنت هطلب الطلاق من قبل ما يحصل الي حصل ده كله 
ندي بتسأل : و دلوقتي 
: مش عارفه انا بحبه ولا بحب حبه ليا بس انا مفتونه بيه كلامه ونظراته واسلوبه ضحكته وحركاته لما اضرب بالنار حسيت روحي هتتخلع عليه لما سفرت مع اهلي كنت بعد الساعات عشان يجي ياخدني كنت مشتاقه ليه اوي وبموت الف مره وهو في العناية و. وبغير عليه اوي 
وحسه ان ضحكته دي مينفعش تكون غير ليا ..بس انا مش انانيه والله بس نار بتكون في قلبي لما بيضحك او يبتسم لغيري اااه انا بحبه بحبه بحبه اوي مفيش داعي للمكابرة انا وقعت يا ندي انا بحب سيف وخايفه يجي يوم ويبعد عني ...
سيف حط ايده علي وشه لما سمع جوابها وبلع ريقه بتحبه بجد يعني دموع بتحبه بتبدله الحب ايوة مش قد ما بيحبها بس المهم ان قلبها بيدق ليه عض علي شفته بجنون وهو خلاص مش قادر يسمع اكتر من كده 
وطلع يتنحنح وينبهم انه جاي : ايه خلصتوا كلام ولا لسه يا حلوين 
ندي ابتسمت : تعاله يا غالي احنا كلامنا كده كده مش بيخلص 
دموع وقفت خدت منه الصنيه وقدمت لندي وياسمين وهو قعد يشرب قهوة جمبهم وولع سجارة وقرب من دموع نفخ في وشها وبهمس : وحشتيني 
دموع برقة وشورت بعنيها علي ندي وياسمين سيف ضحك وبص لهم : اخبار الشركة 
ياسمين : كله تمام بس مفتقدين وجودك 
سيف بهدوء : لما دموع تنزلها تاني هبقا انزل معاها 
دموع : بس انا قدمت استقالتي 
سيف : ومين قالك اني قبلتها انتي مفكره اني هضيع تعبك سنين بسبب قرار متهور زي ده 
دموع بصدمه : سييف 
سيف قرب منها بهمس : قلبو يا دموعي هتنزلي شغلك امته يا بابا انا مش هبعدك عن الحاجه الي بتحبيها 
دموع غصب عنها حضنته : ربنا يخليك ليا 
ندي بضحكه : هههههههااههه ايه يا بشر نحنوا هنا بس تعرف حقك الواد سيلفر ده مسبلاتي اصلي وانا اقول الواد كوكو طالع لمين 
وهلي ذكر كوكو الجرس رن وياسمين قامت تفتح : يا وزتيييييي بابا جيه 
دموع ضحكت ووقفت بسرعه : فااارس 
سيف مسك ايدها : لو حضنتيه هزعلك 
دموع : ايه يا سيف ده فارس 
: ايه يعني فارس يختي ولي وانا مش عارف ولا ايه 
فارس بضحكه : ااايه ده يا خاينين بتكلوا كيك من غيري وبعدين مقولتوش ليه كنت جبتكم انا 
سيف : جاي ليه ياه 
: ايه يا برو الاستقبال ابن المرا ده وبعدين انا جاي لوزتي صوتها مكنش عاجبني امبارح ...
: ربنا ميحرمنيش من سؤالك يا حبيبي 
فارس ضحك : بالحضن يا مرات اخوية القمر
دموع مقدرتش تقاوم ضحكته ولا ايديه المفتوحه ومستني استقبلها وغصب عنها ابتسمت بحب وحضنته 
سيف عض علي شفته وهز رجله وهو بيبص لفارس الي بيرقص حواجبه ليه من وراه دموع ..
ندي بغيظ : يلا يا ياسمين معاد الغدا خلص يدوب نرجع الشركة 
فارس بص لها وغمز : ايه يا طنطي ولا هو اذا حضرت الشياطين 
ندي ببرود : بالظبط كده 
فارس قعد جمبها وكل حتت كيك من طبقها وبهمس : وحشتك 
ندي بخفوت : اهمد يا فارس 
فارس رفع راسها وبص لهم : انهاردة هتيجي معايه ولا لسه تعبان يا سيف 
سيف كان باصص لدموع ومش معاهم وبيكلمها وهو جازز علي اسنانه ..
فارس شاف رقبته الي عليها عضات دموع : هههععههععهعه لا تعبان ايه بقا ده الدنيا حلوة اهو 
سيف بص له وفارس غمز له وهو بيحسس علي رقبته سيف حط ايده علي رقبته ودموع خبطت علي وشها وسيف كان عاادي جدا لمسها وبتسم وهو بيعض شفته 
سيف : اجي معاك فين 
فارس حط رجل علي رجل : هخطب 
ندي بصت له بصدمه وياسمين حطت ايدها علي وشها 
سيف : تخطب مين انشالله  
: انت مش مصدقني والله كلمت بابا وهيجي معايه انهاردة 
: ايوة مين برضو 
فارس ببرود : ملك 
ندي شهقت ووقفت بسرعه : انت بتقول ايه 
وسيف بص له بحده 
: قصدي بنت خالت ملك هههههههههههههه
ندي حدفته بالشنطه في وشه ودخلت المطبخ وهي دموعها نزله ...
دموع بزعل : برضو كده يا فارس مش هتبطل حركاتك دي 
فارس : انا قولت انكشها مش قصدي ازعلها وبعدين انا معرفش انها عندك انا كنت جاي افرحك بالخبر كلمت بابا واحنا في الشركة وواقف وقالي نزورهم انهاردة هاا يا برو جاي ولا نخليها في الخطوبة ..
دموع بصت له وهي مش عايزاه يبعد عنها وفي نفس الوقت مش عايزة ترجع الحارة ولا تروح هناك ..
سيف بهدوء: تمام هاجي معاك قوم صالحها يا زفت يلا 
فارس اومأ وقام دخل وراه ندي وحس انه زودهم 
دخل لقاها في المطبخ وبتمسح وشها : قلب كوكو 
ندي بخنقه : ابعد عني يا فارس دلوقتي 
فارس قرب منها : حقك عليا مانتي الي بتضيقيني طيب 
ندي بغصه : اه فتلعب بقلبي الي انت ضمنت حبه ليك واني ممكن اموت لو بعدت عني صح ده الي انا كنت خايفه منه ..
فارس مسك وشها بين ايديه : والله ابدا ي روحي وبعدين انا جديد عليكي خلاص حقك عليا مش هرخم 
عليكي تاني يا بطتي 
ندي هزت دماغها بالرفض : لاه ابعد زعلانه منك انا قلبي كان هيقف 
فارس لزق فيها : ازقه زقه يا فرس سلامت قلبك وكفاية دلع بقا عشان قلبي انا الي هيقف وسيف حدالله بيطلعلي في احلامي مابالك واحنا في شقته 
: بالظبط كده ابعد عنها يااض بدل ما اجيلك 
ندي اتكسفت ورجعت لوراه وهي بتشيل ايد فارس من علي وسطها وفارس ضحك بصوت عالي 
: تعالي يلا يا بطتي ده انهاردة ليلتك يا جميل 
: هرفضك ع فكرة متتعبش نفسك وتيجي 
: احا ده انا اقلع لكم ملط في قلب الشقة 
سيف ضحك وخده تحت دراعه وخرج بيه : كبرتي يا بيضه وهتخطب اقولها انك لسه مبلغتش ولا هترفع راسنا 
فارس ضحك : يسطا انت لو عايزني ارفعك انت شخصيا معنديش مانع 
سيف ضربه بالقلم علي قفاه : امك لو مكنتش امي كنت قولتلك لفظ ابن عر* زيك 
دموع سمعته : سيف قولنا ايه 
سيف ابتسم ببرأة : هو الي مستفز يا وزته ..قال الاخيرة وهو بيعض شفته بغيظ 
فارس ضحك : يلا سلمي علي الشهدا الي معاكي يا وزتي هنزل انا هتيجي يا سو ولا هترجعوا في عربيتك 
ياسمين بزعل : هرجع بعربيتي 
فارس قرب منها : مالك يا بسكوتي 
: ملكش دعوة 
: يبقا انا الي زعلتك وربنا ده انا افشخني فيها 
ياسمين كتمت ضحكتها : بقا رايح تخطب وانا اخر وحده اعرف ده انت حتي مجبتليش  سيرة ..
فارس بص لندي : اهو شغل الضراير اشتغل قابلي بقا 
ياسمين ضربته علي كتفه : بس ي يا حيوان 
فارس ضحك وباس دماغها : حقك عليا ي قلبي والله انا اصلا فاجأت نفسي مش متخيل اني هدخل القفص برجلي انتي متخيله... تيجي نهرب 
ياسمين اومأت بحماس : يلاا 
ندي : اااه يا ولاد الغدارين 
دموع ضحكت عليهم وهي فرحانه من قلبها ليهم وكلهم مشيوا بعد ما ودعوا دموع وسيف ..
سيف بص لدموع ببرود ودخل اوضته دموع استغربت ودخلت وراه : سيف مالك ..
: مااليش 
دموع قربت منه : بجد والله في ايه
: في اني هوي وكلامي مبيتسمعش هو انا مش قولتلك متحضنيش فارس يا وزته 
دموع بصت لها بصدمه : انت غيران من فارس 
سيف بحده : لا طبعا هغير من اخوية انا بغير عليكي انتي مش من حقك تلمسي اي حد ولا حد يلمسك غيري 
سااامعه ...وقام وقف وخد السجاير ودخل البلكونه 
دموع دموعها اتجمعت في عنيها والفون اتهز في ايدها ووصل لها مسدچ عقدت حواجبها بستغراب لما شافت سيف باعت لها رساله ..
: ممكن نتعرف ..ووو 
ياسمين نزلت مع ندي وكبت معاها العربية بعد ما فارس لم عليهم ومشي  : بصي تعالي اوصلك يا ندوش جهزي نفسك بقا يا قلبي ومتقلقيش شغلك انا هخلصه يا حببتي خدي باقي اليوم اجازة 
ندي مسكت ايدها وبتسمت بفرحة : حببتي يا سوو يا قمر اقسم بالله انتي قلبي يلاةيدوب الحق اجهز نفسي 
يختييي هجهز نفسي لفارس انا مستهيفه نفسي اوي اصغر مني يا نااااااس 
ياسمين ضحكت : طب بس بدل ما يسمعك 
ندي لفت وراها بسرعة : لا ي شيخه ده مشي من بدري ولا اقولك سوقي سوقي ده محدش يتوقعه وبيسمع حاجات غريبة بس عارفه بحبه اووي جنني ابن اللذيذة 
ياسمين بحب : ربنا يخليكم لبعض يا قلبي انا فرحانه ليه هو وسيف اووي بجد وكمان انتي ودموع هتفضلوا معايه ومفيش حد هيفرقنا ..
ندي حضنتها : بحبك يا بسكوتة الالفي 
ياسمين طلعت بالعربية لان تميم كان مع سالم في مشوار ومكنش فاضي انهاردة يوصلها للمكان الي هي عايزاه 
وصلت ندي الحارة الي طلعت تجري علي فوق بعد ما ودعتها وهي كلها حماس ورجعت بالعربيه علي الشركة 
والعربية عطلت بيها في نص الطريق وطبعا مفيش غير المنقذ بتاعها رنت عليه : ايه يا تميمي 
: جلب تميم فينك يا غالية 
: انا روحت اوصل ندي وانا رجعه للشركة العربية عطلت بيا ومش عارفه اعمل ايه 
تميم وقف كان لسه واصل الشركة بسالم وقاعد يشرب فنجان قهوة : خليكي مكانك وانا بس مسافة السكه هكون عندك اقفلي علي نفسك العربية ومتنزليش لحد 
ما اجيلك سلاام يا حبيبي ..
ياسمين قفلت الفون وابتسمت بحب وافتكرت اخر جلسة ليها عند الدكتورة الي طمنتها وقلتلها انها دلوقتي مهيئة لخطوات الارتباط والجواز وانها قدرت تتحكم وتفصل بين الواقع وذكريتها القديمه وعقدتها الي اتربت جواها من الطفولة وانها هتقدر تفرق بين ده وده وحب تميم ليها اهتمامه وحنانه ومسندته ليها فرقت في علاجه وتحسنها كتير 
الراجل الحنين رزق الراجل الصبور رزق الراجل المتفاهم رزق الراجل المهتم رزق الراجل المحب جنه للست ..
تميم وصل عندها بعد ما عرفته مكانها ومعاه واحد من الحرس : خد عربية الهانم وديها الصيانه وانا هرجع بيها للشركة يلاا 
شاور لياسمين الي فتحت باب العربية ونزلت تميم قرب منها : هاتي المفتاح يا بابا 
وخد منها المفتاح وساب العربية مع الحارس وطلع بياسمين بعد ما فتح لها باب العربية 
ياسمين ابتسمت بخجل : عامل ايه 
تميم بص لها وبتسم ورجع بص قدامه : بخير يا جلبي طول ماانتي بخير.. اتأخرت عليكي 
ياسمين هزت راسها بالرفض : لا متأخرتش وبعدين انا مستعده انتظرك الباقي من عمري يا تميم 
تميم ضحك برجولة وربت علي شعرها : مش هتبطلي كلامك الي يدوب ده وانا واحد جلبي علي كدي مش حمل كلامك وانتي بعيده عني 
ياسمين مسكت ايده براحه : انا جمبك مش بعيده 
تميم ضغط علي ايدها : طول ماانتي مش حلال تبجي بعيدة بس خلاصك هانت انا ناوي افاتح ابوكي انهاردة بعد خطوبة فارس ايه رايك 
ياسمين اومأت بفرحة : تمام الي تشوفه 
تميم شبك صوابعه في صوابعها وقربها من شفايفه وباسها بوسه رقيقه وفضل سايب ايدها علي شفيفه وكل دقيقه يبوسها ياسمين اترعشت وقلبها دق من لمست شفايفه الدافيه علي جلدها الناعم 
وبخفوت : تميم 
تميم نفسه اضطرب ومكنش عايز يبص لها لو بص لها هيوقف العربية ويخدها في حضنه ويقع معاها في الغلط وهو مش عايز كده دلوقتي مش وقتها ..
تميم اتنحنح وساب ايدها  : ايه يا حبيبي 
ياسمين استغربت بس ما فكرتش كتير وغيرت الكلام
: هتيجي معانه انهاردة 
: انشالله بالمره اسلم علي الست صباح هههههههه
: يختي بيضه وبيقول مدام 
وضحكوا مع بعض نزلها عند الشركة وودعها بعنيه وقبل ما تنزل : انتي امانه عندي ولازم احافظ عليها وكل حاجه في وقتها حلوة يا فلتي 
ياسمين عضت علي شفتها وامأت بحب وعشق خالص لهذا التميم ونزلت وهي حسه انها طيره ....
ندي طلعت جري علي شقتهم : يا ماما يا مامااااه 
: ايه في ايه الي حصل وجايه بدري يعني 
: في عريس جاي يتقدم لي انهاردة يا صبوحة 
صباح بحده : ونبي ما يحصل ولا اقعد مع اشكل رمه تاني يا بت انتي 
ندي ضحكت : اسمعي بس يا ماما 
: ولا اسمع ولا زفت انا مش هقعد غير مع واحد بس وانتي مش عجبك ي روح امك يبقا مش هقابل حد تاني كفاية اول مره الواد كان هيروح فيها 
ندي بغيظ : يعني انا لو متجوزتش فارس مش هتجوزيني يعني ولا ايه يا ست انتي 
صباح ببرود : بالظبط كده ولو حد جيه انا مش خارجه قوليلهم امي مااتت 
ندي بعند : طب ايه رايك بقا هيجوا وهتقعدي معاهم وبمزاجك يا صباح 
صباح بعصبيه خلعت الشبشب حدفتها بيه : هتمشي عليا يا نقصه يلي دخلتي الخو**ت بيتي والنصابين وفي الاخر تقوليلي قلبي يا ماما وط**ي يا ماما اما انتي يختي ديبه في الواد السهتاان ابو شفايف حمرا بتكبري 
ليه يا بنت الموكووووسه 
ندي جريت علي اوضتها وهي بتضحك وسابتها مفاجأة مش هتقولها ان السهتان هو الي جاي يتقدم ..
ندي دخلت شافت ملك الي وشها مرهق وديما نايمه في السرير ورونقها اطفي زي ايام ما كانت متجوزة شبيه الرجال الاول ..
قربت منها : ايه يا ملك هتفضلي نيمه في السرير ومطفيه كده عرفيني بس مالك انا اختك حببتك 
ملك بهدوء : مفيش حاجه يا ندي ...مال خالتي بتزعق ليه وعريس ايه الي متقدملك يا ندي فارس بيحبك صدقيني بلاش تهور تاني وسلمي بقا 
ندي ابتسمت بحب : ماانا خلاص سلمت يا ملوكه وهو الي جاي يتقدم بس متعرفيش الولية الي برا دي ده بتحبه اكتر مني وربنا هههههههه
ملك اتعدلت بفرحة : بجد والله يا ندي انا مبسوطه ليكي اووي ربنا يتمم لكم علي خير 
ندي حضنتها : عقبالك يا حببتي 
ملك ابتسمت بحسرة ..عقبالي كلمة سمعتها كتير بس مكنتش متخيله اني الي حبيته يكون متجوز ولما يكون عقبالي معاه هيكون بسبب اغتصابه ليه بطريقه قذرة
سبابها هيكون عيل في الحرام ..كنت مفكراه حبني 
وعايشت نفسي الوهم اني احب واتحب شب قريب
من سني خطفني وروحت معاه لبعيد بعدين هبدني 
في سابع ارض الوقعة دي بالذات مش هفوق منها 
الي باقي من عمري ..
ندي : ايه روحتي فين مني يلا يلا قومي خلينا نعمل اي منظر ده انا حتي انهاردة الفارس ابو شفايف حمره متقدم لي ههههههههههه بحبه يا ناااس 
ملك وقفت معاها وضحكت من غير نفس وعملت لها مسك علي وشها و عملتلها شعرها وندي كانت بتحط 
منكير في ايدها ورجلها وروقت علي نفسها وبعد فتره دخلت خدت شور سريع وطلعت عشان تلبس ..
كانت ملك قعده علي السرير بإرهاق و دوخه ندي دخلت الاوضة ومسكت قزازة البرفان ورشة علي رقبتها ومقدمة صدرها وكانت رفعه شعرها لفوق : قومي يا ملك عايزة اللبس ولا لفي وديني ضهرك يلاا 
ملك رفعت راسها بتعب وشمت برفان ندي وحطت ايدها علي منخيرها : الله يقرفك يا ندي ايه البرفان ده انا كده كده خرجه مش قادرة اتنفس 
وعدت من جمبيها كانت الريحة اقوي زودت عليها الغثيان وجريت علي الحمام ..
ندي كانت وقفه مصدومه ..ده البرفان الي كنا بنتخانق عليه عشان متحطش منه وخلعت الفوطة ولبست الفستان وخرجت من غير ما تقفله ..
ندي بشك : ايه ماما ملك بتستفرغ ليه هي مالها 
صباح بتوتر : امبارح استحمت ووقفت في البلكونه شكلها خدت دور بارد اما انزل اجيب لها حاجه من الصيدليه اوعي ..
ملك خرجت من الحمام ووشها اصفر وبتمسح وشها بالفوطه : مفيش داعي يا خالتي هشرب حاجه سخنه وهخف انا كويسه 
ندي سندتها بقلق وهي مش مطمنه لشكلها : تعالي يا حببتي الف سلامه عليكي روحي يا ماما جيبي لها علاج 
الفلوس في محفظتي لو عايزة 
صباح نزلت بهم من غير ما ترد : علاجها مفيش طبيب يداويه علاجها تتجوز الوسخ الي اغتصابها ويلمنا من الفضيحه ويكتب العيل علي اسمه بدل ما يكون ابن حرام اسم وفعل اااااه منك يا ملك وعلي الي عملتيه 
فينا ...
عند دموع والحب ...
دموعها اتجمعت في عنيها والفون اتهز في ايدها ووصل لها مسدچ عقدت حواجبها بستغراب لما شافت سيف باعت لها رساله ..
: ممكن نتعرف 
دموع بستغراب : افندم 
سيف ابتسم : ايه عايز اتعرف عليكي شوفتك وعجبتيني وحابب اتعرف عليكي 
دموع بتوتر : هو في ايه يا سيف
: ايه ده انتي كمان تعرفيني ..طب بصي بقا عايزك تنسي كل حاجه واي حاجه حصلت تنسي انك كنتي تعرفيني اصلا وحياتنا الشخصيه ملهاش علاقة بالي هيحصل في الدردشة دي يا وزته 🙄
وبعت رساله تانيه بعد ما ولع سيجارا : ممكن نتعرف يا قمر انا سيف القاضي 38 سنه وانتي 
دموع كانت مسكه الفون و مصدومه : هو انتي بتهزر ولا هو في بالظبط 
: خخخخخ ما تخلصي هنتعرف علي بعض ولا لا 
: انت قليل الادب وبعدين مين قالك اني عايزة اتعرف عليك اصلا وانت تعرفني من فين ولا انا اعرفك من فين يا زفت انت عشان تكلمني كده 
سيف ضحك وهو واقف في البلكونه : اوووبة السلك لمس حلو اوي اندمجت بسرعة انا عارف انها هبله 
بس يارب مجيش انام جمبها تقولي هو انت تقربلي 
: علي مهلك مش كده هدي اعصابك يا وحش 
: ايوة خير يعني 
: خلينا نتعرف علي بعض و ديني فرصه لو متبسطيش معاية انا هبعد اوكي ومتحوليش تعمليلي بلوك لاني هقرفك وهفضل وراكي ومش بعيد اجيلك تحت البيت 
هاا قولتي ايه 
: وانت شوفتني فين 
: شوفتك في شركة سالم الالفي وعرفت اجيب رقمك بالطريقه 
: بس انا معرفكش 
سيف فتح الفون وبعت لها صورة ليه : اهو يا قمر 
: تسمحيلي اتعرف عليكي وعزمك علي فنجان قهوة بقا 
دموع بصت للصورة بإعجاب : اممم هفكر 
: لا مش هقدر استني من ساعة ما شوفتك وانتي شغلتيني وعايز اعرفك اكتر وصدقيني مش هتندمي 😉
: انت كلامك ده بيوترني 
: عيييب ده انا جود بووي اوي 
: ههههههه انت مجنون اوي 
: مجنون بيكي 🫦
: وقح 🫢
: هههههههههههه احله وقح دي ولا اي ...يلا بقا 
: انا دموع 26 سنه وبس كده 
: تؤ تؤ اكتر عايز اعرف اكتر اسأليني وسألك عايز اعرف كل تفاصيل حياتك ي قمري 
: امممم مش عارفه اقول ايه اسأل 
: هربتي من المدرسه قبل كده 
: ايه ده لا طبعا هههههههه
: وربنا كنت واثق 
: طب وانت 
: يا ديني ده انا كنت بروح عشان اهرب لذة كده يااااه 
: ايه اكتر حاجه بتكرهيها في حياتك 
: حياتي القديمه كلها ..وانت 
: الخيانه الغدر وان الشخص الي قدامي ميكنش واثق فيه ...ايه الحاجات الي بتحبيها 
دموع بهمس... بقيت بحبك انت : بحب شغلي بحب البحر بحب القمر والنجوم والايس كريم في الشتا 
بحب ايه تاني اممم بحب الليل بحب الاطفال اوي 
الخروجات بس مش بخرج كتير وحاجات كتير بقا
هفتكر وقولك اه والملاهي 
سيف ابتسم بحب وهو بيعض شفته : هخدك ونروح شط اسكندريه في شهر واحد وناكل ايس كريم وهخرجك كل يوم وهجيب منك كل سنه بنوته شبهك هلففك العالم وهخدك ونعمل شوبنج في باريس وهاكلك بيتزا في ايطاليا وديزني لاند في امريكا هاخدك ونروح كندا وفرجك علي الشفق القطبي واجمل سما ونجوم في العالم والقمر هيكون جمبي وفي حضني 
دموع ابتسمت بتأثر غمضت عنيها وحضنت الفون : وده هيكون علي اساس ايه بقا 
: انك هتكوني مراتي 
: والله ومين قال كده 
: وحيات عيونك هيكون ومش هسيبك لغيري ..قوليلي بقا عملتي مصيبة قبل كده ومحدش يعرفها 
: انا لا مظنش بس ندي كتير اووي 
: انت حاجه كده نعمه يا دموعي مينفعش تعمل مصايب 
: طب حاجه مجنونه نفسك تعمليها بصي اعتبريني فنوسك السحري وطلبي اي حاجه 
: بجد 😃
: بجد اووي 
: عايزة اجرب ادخن ومره الواد فروسه شربنا عصير السعاده وكنت طيره اووي ومبسوطه ممكن برضو اجرب 
: خخخ احا هههههههه ايه الفُجر ده ..انا اصلا كده كده عايز افسدك🔥
: بس بقا متكسفنيش انا طبعا مش هعمل كده 
: طب بتعرفي ترقصي 😉
: تؤ شرقي لا 
: اومال 
: بحب الزومبا ...تانجو ..سالسا ..كده 
: بجد حلو ده هعزمك علي العشاء ونرقص تانجو وشوف شطرتك 
: وانت بتعرف ترقص تانجو 
: انا بعرف اعمل كل حاجه واي حاجه 
: هههههههه مجنون قولي بقا بتحب ايه 
: انا يا ستي بحب الجنون شوية في رسمي في تماثيلي في حياتي بحب المغامره التخيم التزلج التسلق سباق العربيات بحب الخيل وهروح اشتري واحد عربي من قنا الفترة الجايه من حد معرفة بحب السفر الموسيقي والاغاني الفرنسيه جدا وحاجات تاني كتير هعرفهالك مع الوقت وبعشق جنس حواء بس في وحده بيهم كلهم 
: مين هي 
: هعرفك بعدين ..دلوقتي مش هتيجي اعزمك علي فنجان قهوة وتسبيني اسرح في عيونك وانتي 
بتحكيلي عن حياتك ..
: لا مش دلوقتي بعدين لما اعرفك اكتر انا لسه متعرفه عليك من نص ساعه 
: تمام بس انا مش هتنازل اوكي 
: اووكي 
: يلا هسيبك دلوقتي يا حبيبي عشان عندي مشوار ولما ارجع نتكلم 
: ماشي هستناك باي 
: باي يا دموعي 
قفلت دموع الفون وطلعت براه وهي بتضحك لقت سيف دخل من البلكونه وبيبص لها ببرود دموع ضحكت من جنانه ولا كأنه كان لسه بيعزمها علي فنجان قهوة 
سيف ببرود : هعمل فنجان قهوة علي ما تلبسي عشان نروح اتفاق فارس يا وزته يلاا 
دموع بسرعة : لاااا.. احم هعملك انا وانتي روح البس انا مش رايحه
سيف بص لها بحدة وفتح الفون ورن علي فارس : ايوة يا فارس روح انت انهاردة انا مش جاي مره تاني ..سلام 
وقفل في وش فارس الي رجع رن مره تانيه 
دموع بحزن : ليه كده انت لازم تروح فارس هيزعل 
: مش رايح في حته فكك 
دموع بقلق : خ.خلاص انا عايزة اروح يلا تعاله عشان توديني ..
سيف وقف وهو عايزها تحارب خوفها من شبح الماضي وتعرف انه في ضهرها : مكان من الاول عشان خاطر النونه يختيي ..وبص لها بقرف ودخل اوضته 
دموع مكنتش عارفه تضحك بسبب طريقته الطفولية ولا تحزن من انها هتروح الحارة الوسخه دي تاني ..
عملتله قهوة ودخلت بيها اوضته كان سيف خارج من الحمام ولافف الفوطة علي خصره واول ما شاف دموع 
وفكها وقعت منه في الارض وراح يلبس هدومه بكل برود ولا كأنه ماشي قدمها عريان 
دموع غمضت عنيها بسرعة وهي بتكتم انفسها من منظره لكن رجعت اتنفست بهدوء وفتحت عنيها 
جوزها وده شئ وارد وتقريبا هيحصل كتير بس 
غصب عنها اتوترت وايدها اترعشت وهي شايفه 
ادق تفاصيله قدامها ..
سيف لبس البوكسر ولبس القميص وسابه مفتوح : هتفضلي وقفه عندك كده كتير 
دموع فاقت بسبب نبرته الباردة معاها وقربت منه حطت القهوة علي الكمدين : القهوة اهي وخلاص بقا بلاش تكلمني بالطريقه دي عشان خطري ومش هعمل كده تاني لو ده يرضيك بس عايزاك تحط في بالك ان فارس ده اخوية الصغير وغالي علي قلبي فوق ما تتخيل وبحبه 
سيف قرب منها شد شعرها وقربها ليه وبإنفاس سخنه : بس متقوليش بحبه عشان مزعلكيش 
دموع بخوف : سيف 
سيف بجنون : ايه نظراتك دي انتي مفكره اني ممكن أئذيكي انتي خاايفه مني انا 
دموع غمضت عنيها ومردتش 
سيف قرب ولزق فيها اكتر وتكلم قدام شفايفها : افتحي عيونك وردي عليااا قوليلي انت ملكش الحق انك تغير عليا قوليلي انك خايفه مني او انك شكيتي للحظه اني همد ايدي عليكي 
دموع هزت دماغها بالرفض وغمضت عنيها اكتر 
سيف حط ايده علي وشها وشفايفهم اتلمست والجو سخن  : فتحي عيونك قوليلي الي جواكي 
دموع فتحت عيونها ببطء وبلعة ريفها من قربه المهلك : انا مش خايفه منك انا وثقه انك مش هتأذيني ومش هتمد ايدك عليا في مره بس اسلوبك الي بيتحول خوفني انت اوقات تبصلي بطريقة بتخليني ملكه 
العالم ودلوقتي بصتلي بنظرة خوفتني بسبب غيرتك 
انا حبه غيرتك عليا صدقني بس انا شوفت نظراتك الحوة الايام الي عدت دي وتعودت عليها بلاش تغيرهم 
وديما بصلي بنفس الطريقة دي وكأني بنتك ..
سيف متكلمش حرف واحد غير انه هجم علي شفايفها قطعهم وفضل يبوس فيها ويغض في شفايفها ويمصهم بجنون وشغف وحط جبهته علي جبهتها : انتي بنوتي يا دموعي حقك عليا لو خوفتك بس غصب عني بغير عليكي تاني مره هتحكم في نفسي اكتر متخفيش يا حبيبي 
دموع اومأت برجفة واعصاب سيبه وقلب مرهق بسبب حبه ليه وعنف دقاته : سييف 
سيف زمجر : قلبوو 
: انا ..وبلعة ريقها ..انا 
سيف قطعها وحط شفيفه علي شفايفها ولسانه علي لسانها ودعبه بسخونه : انتي اناا يا دموع يلا عشان ننزل 
دموع اومأت بتوهان وراحت اوضتها وهي بتفكر : هو انا كنت هعارف له بحبي بس مش عارفه انا حسيت اني عايزة اقولها ليه اووي من مشاعري الي هاجت جوايه 
اتجاه ولا ده بسبب تأثير البوسة ..يلا بقا مش مهم الايام جايه كتير خليني في المصيبه الي انا فيها ..
سيف شرب فنجان القهوة بشرود : مش هخليكي تنطقيها تحت بسبب شهوتك ولا الاثارة الي بتحسيها وانتي جمبي هتقوليها في الوقت الصح يا دموع الصبر ..
خلص فنجان القهوة وكمل لبسه وخرج شاف دموع طلعه ولبس فستان اسود ومش حطه في وشها اي ميكب ولسه شعرها زي ما هو بالضفيرة ..
: ايه ده 
: ايه وحشه 
: قمر في كل حلاتك بس احنا مش رايحين جنازة ولا اقولك يلا يلا 
ونزل قدمها بضيق دموع خرجت وراه بصت لنفسها في المراية الي جمب باب الشقة : ايه ده فعلا ..بس انا رايحه الحارة الناس هتشوفني هتقول عليا ايه 
راجعه تكيدهم وشمتانه بعد ما حبست طليقها 
وفكرت شوية ..ملعون الناس علي كلامهم علي طليقي انا رايح خطوبة فارس وندي جمب جوزي سيف القاضي الي بيملع في عتمة الليل من جماله ونضفته ..
انتي بجد مستفزة سبحان الله صابر عليا ازاي ومش بيعترض برغم شكلي الكأيب قالي قمر بجد انا لازم 
اغير من نفسي كتير عشان اوفيه حقه ..
وجريت علي اوضتها عند الفكرة دي قلعت فستانها الاسود ولبسة واحد غيره كله الوان وحياه فكت شعرها 
ورشة برفانها حطت ميك اب سريع مع ملمع لشفايفها 
لبست هيلز وشبكتها الالماظ ونزلت وهي ماشيه 
بغرور لايق علي جمالها وانوثتها الطاغية 
سيف كان واقف قدام العربية بيبص في ساعته بعد ما اتأخرت ربع ساعه وكان لسه هيرن عليها شاف ملكة جمال قلبه والعالم جايه عليه وهي ماشيه بكل فخامه تهز الارض من تحتيها ابتسم برفعة حاجب من جمالها 
وعنيه لمعة بغرور هي دي مراتي ..
دموع قربة منه وبتسمت بفتنه : معلشي اتأخرت عليك يلا 
سيف غمز لها : يلاا يا فرسة 
دموع ضحكت وركبت معاه العربية سيف بص لها : ايه ده 
دموع بتوتر : اية 
: اية انتي ده انا عايز اطلعك تلبسي الاسود تاني انتي فتنه في كل حالاتك ايه الي انا عملته ده انا اه عايزك تعيشي وتتغيري وتنسي الماضي وتعيشي سنك وتثقي في نفسك بس شكلها كده هترسي اني انقبك وحياتك 
دموع ضحكت وكلامه داعب قلبها وراضي انوثتها : وانا مستعده اعمل كده عشانك علي فكرة 
سيف عض شفته : متحوليش انك تتفوقي علي المستر بتاعك يا دموعي ..
دموع بثقة : ما عشان انت المستر بتاعي لازم اراضيك واعمل اي حاجه عشان خاطرك وده كله قليل جمب نظره من عيونك ليا يا سيف 
سيف ضحك وضرب الدركسيون قدامه : اوووف سيف مات يا قلبه وبراحه كده هاا وهدي عليا عشان انا زيرو تحكم معاكي عايز افش*ك تحتي واخدك علي الطريق العام ونعمل فضيحه وقحه 
دموع ضحكت : والله انت الي وقح و محدش مصدقني ..
سيف ابتسم ورد علي الفون الي رن : ايوة يا زفت انت فين ..خلصنا بقا متعيشي الدور واللحظة بروح امك اخلص ..تمام انا تقريبا وصلت هطلع قدامكم ..
سيف وصل الحارة وقفل العربية ونزل مسك ايد دموع ودخل بيها الشارع دموع كانت متوترة بس جمدت قلبها ومشيت جمب سيف بثقة وغرور لايق بيهم ...والحارة كلها دماغها لفت اتجاههم 
ام حسين كانت قعده في الشارع وجمبيها كام وحده وقامت منفوضة ..
: عملتيها يا فجره يا تربية الشوارع يا وسخه ارتحتي لما حبستي الواد الي محتليش غيره لا ورجع بعينك البيضه الي عايزة فقعها مع عشيقك يا خطيه ااااايه راجع تكديني وتشمتي فياا بالمحزق والملزق وشبكتك 
الالماظ هقول ايه مانتي ش....
سيف قطعها قبل ما تكمل كان مستني دموع ترد عليها بس مبدهااش وبخشونه وصوت عالي : انتي لو راجل كنت عرفتك مقامك بس انتي وليه نقصه ولسانك بيبخ سم زي العقاااارب مراتي محدش يجيب سرتها علي لسانه ابنك الي كان غشيم وضيعها من ايده وتهماته 
بطله والي رجعه تشمت فيكي دي هي الي قالتلي 
اتنازل عن قضية ابنك الي ضربني بالنار يعني مش 
هي الي حبسته بروح امكك ماتخبطيششش في الكلام 
وحترمي سنك بدل ما هقل منك ومن سنك يا وليه 
يا شايبه يا عااايبه فوووووقي وعرفي انتي بتكلمي مرات مييين ..وبص حوليه وبصوت عالي ...اي حد ابن متنااا** هيفكر يجيب سيرت مراتي علي لسااانه انا هقطعهوله والدكر يفرجني نفسه اي مره فجرررره هتفكر ترازيها بالكلام انا هني..
دموع حطت ايدها علي بوقه وبخفوت : خلاص ونبي عشان خطري كفاية احنا جايين نفرح لفارس مش نتخانق يلا عشان خطري انا يا سيف 
سيف نزل ايدها وخدها تحت كتفه وباس دماغها وبص لباتعه بقرف ومشي وهو حاضن دموع قدام الحارة كلها 
صباح دخلت الحارة وهي ماشيه سمعت همز ولمز وكانت الحارة كلها في حالت زهول استغربت ولكن كملت طريقها عشان تشوف ملك 
سيف دخل بيت صباح بدموع الي اترعشت تحت ايده اول ما شافت المدخل وعرف ان في ذكرة وحشه شفتها هنا وحب يبدلها ليها بذكرة تدوم معاهم في كل مره يدخلوا البيت ده وشدها لبير السلم ومسك وشها بين ايديه : ماالك 
دموع هزت دماغها : مفيش 
: متاكده 
دموع بلعت غصتها : ااه 
: كلام المره العل*ة دي زعلك في حاجه اطلع اهنها وربي 
دموع شهقت بغصه وضحكت غصب عنها : اكتر من كده انت فظيع اووي 
سيف بخفوت : فظيع اووي لا يا روحي انا فاجر اوي 
وهجم عليها خد شفايفها الاتنين بين شفيفه وكان فعلا بياكل بوقها من عنف مصاته وعضاته وهو بيزمجر ويحرك دماغه يمين وشمال وهو بيقطع في شفايفها
دموع اتعلقت بيه وكانت بتبدله بنفس الشهوة والجنون
وأنينها زاد لما حط ايده علي مؤخرتها وضغط عليها 
: انتو مين يا ولاد الوسخه وبتعملوا ايه تحت بير السلم 
قالتها صباح بصوت عالي بعد ما دخلت البيت وسمعت صوت المصمصه والئنين وهمهمات سيف وهو بيشفط شفايف دموع برقت عنيها وجتتها اتلبشت  وقربت براحه وبصت تحت بير السلم بس كانت الدنيا ضلمة تقريبا ..
دموع كانت هتقع من حضن سيف الي مسك وسطها بخضه ..
: خخخخ ايه صباح الدخله بنت المرا دي 
: ااااه يا بن الكلب بتنجسلي البيت يا كوكو الضعيف  وحيات امك ما هسيبك وانتي يا سهتانه تعاليلي 
دموع اصلا عدت من وراه سيف وتفت في ايدها وخدت ديلها في سنانها وطارت علي فوق وسيف مشفش غير تراب رجليها ...
سيف ضحك ..يا بنت الغداره سبتيني في وش المدفع بس علي مين ده انا حبيبها ...
سيف قرب منها وخدها تحت دراعه : تعالي بس يا صبوحه وبعدين انجس ايه هو كده كده نجس وبعدين دي مراتي يا ست اله حلااااااالي 
: اوووعه يا واد كده متخدنيش في دوووكه 
ضحك وباس دماغها : بحبها يا صباح بحبها اووي وروحي طايرة بيها وعايز اعمل اي شئ عشان ارضيها 
و المرا المعر** ام طليقها لسه مسمعها كلمتين 
صباح ابتسمت له بحب بعدين ملامحها اتبدلت لما جاب سيرت باتعه وعرفت الحارة مقلوبة ليه : وديني ما هسيبها يا انا يا هيا انهاردة مش كفايه عمايل 
ابن الكلب ابنها ..
سيف مسك ايدها : تعاااله بس يا وحش متقلقيش قمت معاها بالواجب 
صباح ضحكت : اذا كان كده ماشي عرفاك مبتتكسفش ورداح زي ولسانك متبري منك بلاد الخواجات مغيرتكش يا واد يا سيف عشان كده بحبك بحبك فوق ما تتخيل 
سيف ضحك : تربيتك يا ستهم ..وغمز لها .. ما تيجي نكمل اللحظه الي قطعتيها عليا 
صباح خلعت الشبشب : وحيااات امكككك يلا يا وسخ 
سيف جري علي فوق وصباح وراه : انت شكلك نسيت العلقة ايها يا واد وانا هرجعلك ذكريااااتك 
دموع لما جريت علي فوق خبطت علي الباب بسرعة وندي جريت فتحت لها : في ايه يا بت مال وشك وبتنهجي ليه كده 
دموع بخوف : خبيني خبيني امك هتعلقني اوووعي من وشي ..وجريت علي جواه وندي جريت وراها 
: يا بت في ايه خوفتيني وامي مالها 
دموع قعدت علي السرير وهي بتاخد نفسها بالعافيه : قفشتني انا وسيف تحت بير السلم 
ندي بصت لها بصدمه وبعد كده صوت ضحكتها سمع البيت كله : اااااههههههههههه همووووت هههههههههههه يالهوووي وعملت ايه 
: هو انا عبيطه مستنتش طبعا سبت سيف وهربت 
: ونعمه الانتماء والاخلاص وافيه انتي برضو يا دموع مفيش كلام 
: لا وفاء مع الوفاء يختي ده امك قدرة وميقدرش عليها غير ربنا 
سيف سمعها من برا بعد ما دخل الشقه : وجوزك يا بت العبد لله قادر عليها 
: هو انا هسيبك انهاردة تعااااله يااض هنا 
ملك الي كانت نيمه علي السرير وبتضحك في صمت لحد ما سمعت خالتها وهي بتجري وراه سيف وضحكت بصوت عالي ..
دموع لفت لها : ايه ده انتي هنا من امته يا فضحتي يا فضحتي 
ملك ضحكت وفتحت لها ايديها دموع قربت منها : وحشتيني عامله ايه انتي كويسة وشك مرهق ..
ملك بخفوت : كويسة يا حببتي متقلقيش عليا 
دموع بحزن : حقك عليا انا اسفه 
: متقوليش كده تاني ده مقدر ومكتوب 
ندي قربت منهم : بتتودوده في ايه يا بت انتي وهي 
دموع اتعدلت وبتسمت لها بفرحه : مفيش حاجه يا عروسة خلصتي ولا لسه 
ندي لفت لها : خدي اقفليلي السوسته وتعالي اعمليلي ميكب زي بتاعك ده يلا زمنهم علي وصول ..
وسمعوا صوت ضحكت صباح العالية : جوزك بلفها فعلا ميقدرش علي القادر غير الي اقوي منه 
دموع بشرود : انتي هتقوليلي ده قادر وفاجر علي رأيه هههههههههههه اسكتي بهدل ام حس احم باتعه
ندي لفت بصدمه : وربنااا عمل ايه 
: يختييي قولي معملش ايه قعد يشتم ويزعق وقال شوية الفاظ مع كام شخره جانبيه كده انما ايه مزيكه 
ندي ضحكت : جوووز اختي الاسد 
دموع بضحكه : تموتي انتي في قلة الادب عشان كده ربنا كرمك بواحد الادب في طريق وهو في طريق ده سافل سفاله ووقح وقاحه يا نهااري ده بقا الي مالوش وصف ..
ندي عضت شفتها : عشان كده حبيته باد بوي اوووي وانا هخليه قديس مع الكل الا انا 
دموع ضربتها علي دماغها : وربنا انتي ازفت منه وحله ولقت غطاها اسبتي عشان ارسملك الايلينر ..
خلصت دموع لندي وطلعوا مع بعض وملك نامت بهدوء 
ندي خرجت ووراها : ايه يا صبوحه كنتي بتضحكي بصوت عالي ليه 
صباح ضحكت : الواد شالني وقعد يدوخ بيا ابن الجزمه 
سيف باس دماغها : بحبك يا ست اله وبعدين ماانتي فرهدتي امي عرفه لو ينفع كنت رزعتك بوسه دوختك احسن من ده كلوو بس انتي امي بقا ..
دموع شهقت وبصت له بصدمه وندي ضحكت بصوت عالي وصباح ضربته علي دماغه بالقلم : يا واد اهمد وبطل سفااله بقا 
سيف مسح مكان الضربه : سفاله ايه بس يا صباح دي بتتكسف منك 
دموع مقدرتش تكتم ضحكتها وصباح بصت لها : انتي طلعتي يا مزنوووقة دي اخرتها تحت بير السلم يا بت 
وباب الشقه خبط دموع جريت عليها وسدت بوقها : ابووس ايدك استري عليا الي جاي ده مش بيرحم 
هيفضل يعايرني بيها العمر كله بلاش فضايح ..
سيف قام فتح الباب وسلم علي اهله وحضن امه وفارس 
صباح بعصبيه : هو انا مش قولتلك مش هستقبل حد يا بت ايه لوي درااااع غير فارس مش هجوزك الواد طلبك مني مره واتنين ورايدك وانا مش هكسر نفسه عشان خطرك 
: قلبااااااااي علي الطلاق بعشق امك يا طنط 
صباح وقفت مره وحده لما شافت فارس ومعاه اهله دخلين : واد يا فارس هو انت العريس 
فارس حضنها وهو بيضحك : ايه ده انتي متعرفيش ندي غفلتك يا صبوحه ..
صباح ضحكت وضربته علي كتفه : يعني انا مغفله يا زفت اوعه كده اما اسلم علي الناس الي تفرح مش النصابين ..اهلا اهلا بسالم بيه تعالوا اتفضلوا 
ندي بهمس لدموع : امي دي ولا مرات ابوية هتفضل تعايرني بخطوبتي الاولي العمر كله 
: مهي الي كانت خطوبة تعر جتك البلا في مجايبك شايفه القمر الي هناك ده جوزي 
ندي ضحكت : الله يرحم ههههههههههه وبعدين اسكتي ده فارس غروره هيوصل السما بعد ما سمع الكلمتين بتوع امي ومش هجوزك الي هو ..
دموع ضحكت : يحق لحبيبي يتغر هو اي حد ده فارس قلبي 
ندي همست لها بكلمة قبيحه في ودنها وراحوا يسلموا عليهم 
دموع حضنت مها وياسمين وسلمت علي فارس وتميم وسالم بالايد وقعدت جمب سيف الي حط ايده جمبيه وهي بتلقائيه راحت جمبه من غير ما يشاور ولا يتكلم بص لها وفرد ايده جمبه يابخت اي اتنين بيفهموا بعض من نظرات العين ...
ندي سلمت عليهم وطلعت جابت عصير وقدمته وقعدت جمب صباح الي مسكت ايدها بفرحه ..
سالم بهدوء : بصي يا ست صباح انتي اكيد عرفاني انا في النسب بدور علي الاصل الطيب اذا كان ليا ومسك ايد مها ..دموع بصت لسيف الي بص في الارض ومسكت ايده وبتسمت له بحب .. او اذا كان لحد من اولادي سيف انا اطمنت عليه مع مراته وجيه دور فارس وانشالله ياسمين قريب مع حد اصيل يستاهلها 
فارس هو يمكن طايش حبتين بس راجل يعتمد عليه في وقت الشده وكفاية الحب الي شوفته في عنيه لما جيه 
يكلمني علي ندي حببتي وانا انهاردة جاي اطلب ايدها منك لابني فارس ..
صباح : وانا موافقه والعروسة موافقه وانا هلاقي احسن من فارس ليها كفاية انه ابن صحبت عمري وعشرتي كلها وكفاية انه ابن راجل طيب زيك واصيل ..
سالم ابتسم براحه مع الناس البسيطه دي بيحس بالانتماء : علي بركت الله يا ست صباح 
فارس ضحك : مبروك عليا يلا خطوبة وشبكه وكتب كتاب وفرح ودخله وكل الي نفسكم فيه الاسبوع الجاي 
نقرا الفاتحه ..
ندي بصت له بصدمه وصباح ضحكت : يا واد اهدي اما نرتب الدنيا ..
سالم : بالهداوة يا حبيبي مش نعرف طالبتهم الاول ونشوف العروسة عايزة ايه 
صباح : لا يا سالم بيه انا بشتري راجل يسند بنتي بعد ابوها الله يرحمه انا مش ديمه العمر كله ليهم وانا وثقه في فارس انه قدها ..يا رب طمني علي ملك هي كمان قادر يا كريم ...قالت الاخيرة في سرها 
فارس وقف باس دماغها وايدها : والله انتي قلبي ما تجيبي بوسة 
سيف ضحك بصوت عالي الواد واخد نفس جيناته الوقحه : حدالله ابني ياض مش اخوية 
صباح ضربته علي كتفه : اخاوية زفت علي دماغكم جتك البلا في خلفتك يا مها ..
مها ضحكت : قولي براحتك عارفه انه من وراه قلبك يا قلبي 
تميم كان قاعد مبتسم : والله انتو لو عايشين في بيت واحد مش هتحبوا بعض بالشكل ده ربنا يديم بينكم المحبه ..
سيف ابتسم : تسلم يا اصيل يا بن الاصول وي رب تنجز بقا وتشد حيلك فارس هيتجوز وانت نايم في الخط 
تميم ضحك من قصد كلامه الي بيلفت بيه نظر سالم : قريب يا غالي خلاص حقك تقول كده مهو من سبج 
كل النبج يا بو عموو ..
سيف ابتسم بفرحه وباس دماغ دموع : احله نبق يا بو خالو والله 
فارس : خلصنا بصي يا صبوحه انا مش عايز ندي غير بشنطت قمصانها قصدي هدومها غير كده انا جناحي كامل وجاهز للعروسه ولو عايزة واحد جديد هجهزوا في خلال الاسبوع ده قولتي اااايه ...انا مش مسؤل عن 
افعااالي الايام الي جايه انا بقولكم اهو جوزوني 
وستروا علياا ..
صباح ضحكت وبصت لندي : قولتي ايه يا ندي 
ندي ابتسمت : ايه رايك يا سيف مش انت اخوية الكبير برضو 
سيف اتعدل بعد ما كان قاعد وفارد ضهرو وحاطت ايده علي كتف دموع وبيحسس عليه بهدوء : احمم انا بقول فترة خطوبة سنه يكون عقل شوية 
فارس حط ايده علي قلبه وضحك : سنه قلبك جابك تقولها يا برو ايش حال مانت شايف حالتي وعرفها 
لا لا ده عندها يا سطا ..
سيف ضحك : من نحية شايف وعارف فانا شوفت بعيني محدش قالي ..وغمز له ..وهما الاتنين افتكروا 
لما كان فارس في الحمام وفارس انفجر ضحك هو وسيف وندي ودموع هما الاتنين الفضول قتالهم
فارس : اهو وشهد شاهد من اهلها هاااا قولت ايه 
وبص لندي بغيظ : بتمسكي القادر ده فرصه عليا مااشي كلها اسبوع ولينا بيت يلمنا ..
ندي ضحكت وهي مش مصدقه نفسها ولا انها هتكون مرات المجنون ده وبصت لسيف واومأت بخفوت 
سيف ابتسم : يلا علي خير الله زغرطي يا صبوحه عندنا فرح الاسبوع الجاي 
قرائوا الفاتحه و مها وصباح زغرطوا وياسمين حضنت ندي وهي بتضحك بفرحه ودموع كمان ..
وخلص اليوم في جو عائلي جميل كله ضحك وهزار وكل واحد روح بيته وهو بيفكر في بكره ..
سيف خد دموع وركب عربيته : تعالي اشتريلك فساتين جديده عشان الفرح والحنه ..
دموع احساس لذيذ داعبها اول مره حد يشتريلها هدوم هي الي كانت بتجيب لنفسها من مرتبها وأومأت بفرحه كانها طفلة ابوها وخدها يجيب لها لبس العيد 
سيف ابتسم اول ما شاف لمعت عنيها ومسك صوابعها وباسهم برقه وهو بيمص كله صباع بعد ما بيبوسه 
دموع كانت بص له وهو بيمص صوابعها وبيبسهم وكأنهم قزاز رقيق خايف عليه من الكسر : سيف 
سيف لسه سايق ومش بيبص لها همهم وصباعها بين شفايفه 
دموع بخفوت : انت بتعمل ايه 
سيف ركن العربية علي جمب هادي : ببوس كل حته فيكي وبحب كل حته فيكي علي مهلي يا دموعي 
ومص اناملها وعضهم بشهوة دموع اترعشت : سيف كفاايه 
سيف وقف العربية علي جمب هادي وقرب منها بسرعه بعد ما نيم الكرسي بتاعها وهجم علي شفايفها وبإنفاس سخنه : هممم شفايفك وحشتني يا دمووعي 
دموع كانت بتتنفس بسرعه وشدته تاني من لياقت القميص ومصت شفايفه وسيف اندمج معاه في بوسه شرسه عض ومص ولحس بعنف وجنون وكل واحد عايز يبوس التاني اكتر وعايز يشبع من شفايفه مش قادر 
سيف فصل البوسة ونزل علي رقبتها وفتح ازرار الفستان عض رقبتها ولحسها وباس مقدمت صدرها وهو بيحرك خصره علي انوثتها دموع كانت حسه بتقلو عليها برغم انه رافع نفسه علي كفوف ايديه بس العربية ضيقه 
بس كان عاجبها اوي وجوده فوقيها بكل الشهوة والجنون والعشق الي في عنيه وضمته ليها اكتر ولفت 
رجليها علي خصره وفخدها البيض الطرية بانت والبانتي بتاعها الاحمر ....
سيف رفعها من وسطها و رجعها لوراه ونزل قدام انوثتها 
حسس بصوابع بتترعش من شهوته علي انوثتها براحه 
لمسات خفيفه زودت رجفت جسمها وكان بيحرك صوابعه بخفه لفوق وتحت وقرب وشه ودفنه 
في انوثتها وهو بيشمه البانتي بعمق 
دموع بانفاس سريعه : سيييف 
سيف عض انوثتها من فوق البانتي : اووف قلبو 
وحط صوابعه علي حافة البنتي دموع كانت متخيله جنس يدوي زي الصبح بس ظنها خاب لما حسس علي عانتها بس قرب وحط لسانه فوق بظرها وحركة بهدوء 
: امممم رحته تهبل واكيد طعمه يجنن عايز ادوووق اووي عايز اني** بلساني ومص كل حته فيه علي مهلي لحد ما تنزلي عسلك وبلعه لاخر نقطه ..اممم 
وزمجر وهو بيبوس فيه ويعض من فوق البانتي دموع اتصلبت بس سيف رفع راسه بسرعه قبل ما تخلص وغمز لها 
دموع بصت له بصدمه وكانت عايزة تقوله بوسه ونفذ كلامك عشان خطري بس سيف دور العربية وهي كانت قعده مكتومه وحسه انها هتنفجر وبتهز رجليها بعصبيه وهي حسه بالبانتي بتاعه الغرقان وجسمها الي لسه اعصابه سايبه ..
سيف عض علي شفته وهو بيبلع ريقه بالعافيه : مالك 
دموع بخفوت : مفيش 
سيف ضحك : متاكده 
دموع بصت له بغيظ : انت بتستفاد ايه من الي انت بتعملوا ده 
سيف برفعة حاجب : افهم من كلامك ده ايه 
دموع بمكابرة : متفهمش حاجه بس مفيش داعي انك تقرب وتبعد 
: خخخخخ واللهي علي هواكي انا حضني مفتوح ولو  علي هواكي ببعد وانتي مش بتعترضي وبعمل كده ليه اعتبري مزاجي وفكك بقا ..
دموع اومأت وهي بعض علي شفتها وبتحاول متعيطش 
دموع بهدوء : روحني مش عايزة اجيب حاجه دلوقتي محتاجه اخد شور 
سيف ببرود : اوكي 
رجع بيها الشقه ودموع دخلت اوضتها خلعت فستانها والصندل ورجعت ضهرها لوراه وهي بتغمض عنيها 
برجفة ورهاق ونفخة بزهق وهي بتبلع غصتها 
سمعت صوت رساله وفتحت عنيها ومسكت الفون من غير نفس : ايه يا حبيبي وحشتك معلشي اتأخرت عليكي 
دموع لوت شفتها زي الاطفال ودموعها نزلت : كفاية بقا ونبي انا مبقتش عارفه اتعامل معاك انت صعب اووي 
ومستحيل اني افهمك بحركاتك دي وعقلي الصغنن علي رأيك ..
: لا عادي عامل ايه 
: هكون احسن اما اشوفك 
دموع ضربت جبهتها : يا بني بقا ارحم امي انا كنت جمب مين من شوية ولا اه صح كنت جمب جوزي انت عشيقي دلوقتي ..
سيف ضحك : اه تمام ابعتيلي صورتك بقا 
دموع تنحت بهبل وبصت للفون وبصت لنفسها وبرقة عنيها لما لقت نفسها بغيارها الدخلي بس 
لكن ابتسمت بخبث وسندت الفون قدمها بعد ما فتحت الكاميرا ولقطة صوره وهي في وضع مضر بالصحه 
ونظرات عنيها كلها شقاوة وبتسامتها تهوس 
وبعتتها لسيف وتحتها ايموشن بريئ 😇
سيف اتعدل بصدمه كان متخيل تبعت ايرصور من عندها الا الكارثة دي ولع سجارة وهو بيعمل زوم للصورة علي وشها وعض شفته من ملامحها السكسي ببرائة
: اااايه ده يا غزالي جمددده *يك 
دموع بعتت ريكورد وهي بتصوت : انت ساااافل اوووي 
سيف ضحك : واعجبك اووي بس ايه الصوت سكسي ده 
دموع ابتسمت من صوت ضحكته الي سمعتها من الاوضة الي جمبها : كفاية قلة ادب بقا 
: حاضر هكون مؤدب بس كلميني صوت عايز اسمع صوتك اكتر 
دموع : اوكي 
سيف رن عليها بسرعة بعد ما طفي النور وولع سجارة وفرد ضهرو علي السرير وغمض عنيه وبصوت يسيح 
: ايه يا قلبو 
دموع عضت شفتها وحست انها اول مره تكلموا فون كده اول مره هي الاولة فعلا بنسبالها مع سيف وبنسبالها مع حسين الي علي ايمها مكنش معاها لسه تليفون ويكلمها من تليفون ابوها يطمن عليها ويقفل  : ايه يا سيف 
: عامله ايه يا عنيا
: ب بخير وانت 
: انا حلو اوي يا غزالي 
: غزالك 
: اوف غزالي بس يا فرستي ده انتي كل واي حاجه جمده بتتركب يا مكنه 
دموع بصدمه : ايه ده 
سيف ضحك برجوله وسحب نفس من السجارة ونفثه ودموع سمعته وعجبها الصوت ده اوي 
: ايه ده انتي يا بت جمالك قتنلي 
دموع ضحكت : والله ما في حاجه قتلتني غير صوتك ده 
سيف نفخ الدخان : صوتي بس 
: وصوت انفاسك وانت بتدخن 
سيف سحب نفس ونفخه : كده 
: ااه كده 
: اووف قولتلي ايه 
: ااه كده 
: لا قولي اه بس 
دموع ضحكت بهبل : اه بس 
: متستظرفيش يا كُ.. احم 
دموع ضحكت بصوت اعلي : طب وربنا انت عمرك ما هتبطل قلة ادب
: طب يلا يا بطل قولي ااه 
دموع بهدوء : اه 
: غمضي عينك وفردي ضهرك وقوليها براحه اوي 
دموع كانت عمله كده بس غمضت عنيها : ااه 
سيف بهمس : انعم 
دموع قالتها بطريقة انعم 
: خخخ انعم يا بت 
دموع اترعشت من شخرته وقالتها بدلع 
سيفر زمجر بخشونه : اممم طلع كلي انوثتك واحتياجك فيها 
دموع بكل محن الدنيا رقعته وحده ااه خلت رجولته انتصبت وبقت تقول اها وراه التانيه وهي فعلا حساها 
وسيف شد في شعره وهي بيتنفس بصعوبه : المسي نفسك عشاني يلاا حطي ايدك علي الكوكو يا دموعي يلا 
دموع برعشة : ازااي 
سيف بهمس : زي ما عملتلك الصبح بس من غير ما تدخلي صوابعك في نفسك انا بس الي ادخل فيكي 
من براه يا قلبو 
دموع حطت ايدها علي انوثتها من فوق البانتي وانفاسها زادت سيف سمع صوت انفاسها العالي وبشهوة : ايوة كده 
دموع بهمس وهي بتحرك صوابعها : كده 
سيف بهيجان : ااه كده يا عيوني يلا حركي صوابعك اسرع عشاني يلا 
وفضلوا علي كده سيف يدي تعليمات ودموع تنفذ زي المغيبة لحد ما غرقوا هما الاتنين في بحور الشهوة 
سيف خلص معاها وابتسم وهو بيودعها بحب وقام ياخد شور ودموع نفس الكلام 
سيف خلص وطلع يعمل حاجه ياكلها وهو لابس بنطلون بس وشعرو رطب دموع خرجت من الحمام لبست ترنج احمر 
وهي حسها انها رجعت سن المراهقة تاني ومشتط شعرها وخرجت تشوفه بيعمل ايه بعد ما سمعت صوت تخبيط ..
قربت من المطبخ بهدوء : بتعمل ايه 
: مفيش بعمل اكل 
: طب ما قولتليش ليه اعملك 
: واحد يا حبيبي ..ومد لها كباية عصير 
دموع خدتها منه وابتسمت سيف قرب وباس دماغها : حقك عليا لو زعلتك واحنا في العربية بكرا ننزل وجبلك كل الي نفسك فيه ..
دموع عضت شفتها واومأت براحه ...
سيف سابها في العربية عشان يعيش معاها اللحظه دي في الفون عايز يجرب معاها كل التجارب الجنسيه قبل ما يلخد الخطوة الاخير عايز يعيشها الحب بكل مراحله وتفاصيله عشان لما تقرب منه بكل ارادتها تكون استوت علي الاخر واتعودت وجرأها عليه وعرفها شخصيته كويس ..
وقعدت اتعشت هي وسيف وعملت نسكافية وقعدوا قدام التلفزيون بعد ما غيرت له علي الجرح 
سيف ولع سجارا وفتح ايده دموع قعدت جمبه ورأسها علي صدره وحضنها ليه ..وكانوا بيتفرجوا علي فيلم رومانسي ..
لحد ما دموع بدأت تنعس سيف شالها ودخل بيها الاوضة ونيمها علي صدره بكل هدوء وراحه وراح في نوم عميق 
فات خمس ايام وسيف لسه بيكلم دموع شات ومعيشها الحب بكل تفاصيله وعايش معاها اللحظة اوي وهي حست انها رجعت بنت ال18 سنه من جديد 
سيف خدها ونزل بيها اشتري لها فساتين جديده وحاجات كتير واكسسوارات وشنط وجزم وهدوم 
بيتي علي زوقه مجموعات عناية بالجسم والبشرة 
وشتري لها طقم الماظ جديد ودموع كانت طيره 
في السما وهي ماشيه معاه قدام الدنيا كلها وايدها 
في ايده خلصوا وراح يغديها في مطعم ..
وقرب النادل وكانت بنت لبسه جيبه قصيرة وقميص ابيض ضيق مبين تفاصيل جسمها ..
وبتسمت لسيف بإعجاب واضح : تحب تطلب ايه يا فندم 
سيف شاف نظرات دموع وبتسم غصب عنه ودموع برقت له اكتر : احم اه تحبي تاكلي ايه يا بابا 
البنت بصت لدموع من فوق لتحت 
دموع بقرف : اي حاجه ولا اقولك مش عايزة اكل يلا بينا 
: ليه بس يا فندم مانتو منورينا ..وبتسمت لسيف تاني 
دموع برفعة حاجب : انا الي بكلمك علي فكرة بصي لي هنا 
: مالك يا طنط اهدي 
دموع بردح : طااااااانط انتي عبيطه يا بت 
سيف ضحك بصوت عالي والبت بصت له بسهتانه وتنهدت : اووف قمر اوي 
دموع وقفت مره وحده وزقتها لوراه : انتي اتجننتي بجد غوري يلا من هنا ..ومسكت كباية الماية كبتها في وشها بعنف ..
سيف فتح عنيه بصدمه قطته طلعت شرسه مش سيامي 
البنت شهقت : انتي مجنونه متجوزها ازاي دي مش لايقه عليك 
دموع كانت بطلع دخان من ودانها وقربت من البت وهي مبتسمه ببرود وهوب مسكتها من شعرها وشدتها جامد 
سيف وقف بسرعه وحاول يشيل ايدها من شعر البت مش عارف ويشد فيها وهي تشد في شعر البنت وكل الموجودين كانوا بيتفرجوا بصدمه والمدير قرب بسرعه 
: يا فندم ميصحش كده مطعم راقي مش محل كشري 
سيف بص له برفعة حاجب :اسكت بدل مشتري مطعمك وخليك بتغسل صحون فيه ..
ودموع لسه بتضرب في البت و سحلاها من شعرها 
المدير بلع ريقه وسيف بص لدموع الي لسه ماسكها من وسطها وهي لسه بتجر في شعر البت وبتشتم فيها 
بعصبيه 
سيف قرب شالها وؤجع بيها لوراه ودموع مسبتش شعرها غير لما طلع خصل في ايدها ..
ولسه بترفس بايديها ورجليها وبتضرب قي ايد سيف وعايز تنزل تكمل عليها : سبني بقولك سبني وربنا ما هسيبها الحقيرة دي 
سيف ركبها العربية ورزع الباب وراها وركب جمبها : بس بقا خلاص اهمدي 
دموع بصوت عالي : انت كمان بتزعق لي ولا كان علي هواك وانت قاعد توزع ابتسمات 
سيف بص لها بحده : صووووتك ميعلاش ..وقفلي علي الي عندك بقا 
دموع هزت رجلها بعصبيه : ماشي مااشي يا سيف 
وصل بيها الشقه ودموع نزلت من العربية ورزعت الباب وراها 
سيف بسخرية : براحه طيب يطق لك عرق 
: مالكش دعوة بيا لو سمحت ومتكلمنيش 
سيف ضحك وطلع الحاجه من شنطة العربية وهو عاضض شفته من جنونها وغيرتها عليه ودي حاجه 
خلته في قمة الاثارة ..
خد الحاجه وطلع بيها حطها في اوضتها وهو خارج ادته ضهرها سيف راح غمزها بصباع خلاها صوتت وجسمها اتنفض وهي مبرقة بصدمه 
سيف ضحك : سلامتك يا جمل 
دموع مكنتش عارفه ترد ولا تقول ايه وقعدت علي السرير ووصلها رساله جريت علي شنطتها فتحت الفون 
وهي متشوقة بقت تعشق للحظاتهم دي مع بعض 
: ايه يا حبيبي معلشي اتأخرت عليكي 
: لا عادي 
: وحشتك 
: اممم 
: امممم ايه وحشتك 
: اااه وحشتني 
: وانتي وحشتيني موووت مش هتخليني اشوفك بقا وعزمك علي تشيز كيك 😉
وبعت لها صورته دي 
دموع باست الصورة بحب : موافقه 
: ايووة بقا هو ده الكلام جهزي نفسك ونتقابل كمان نص ساعه ...
: بسرعة كده 
: ايوة اول ما وصل تحت بيتك هرن لك 
: وانت تعرف مكان بيتي 
: انا اعرف كل حاجه عنك يا دموع يلا À plus tard, mes larmes
: باي ..وقفلت الفون بصدمه وجريت علي الدولاب تقلب في هدومها تشوف هتلبس ايه ..وهي متوترة وكأنه اللقاء الاول ليها فعلا 
دموع ما عشتش الحب مع حسين ولا كان الي بينهم حب من اصله الحب احتواء و اهتمام حنان تفاهم مراعة احساس الحبيب  الحب انك تحب الشخص التاني بعيوبة قبل مميزاته الحب انك تعافر عشان تنجح العلاقه الحب مسئولية مش كلمه بتتقال وخلاص الحب تبادل ومشاركة الحب حياه الحب جنون الحب شئ مقدس مش هيفهمه غير العاشقين انك تحب الشخص وتتشرب ملامحه انه يجري محل الدم في العروق الحب انك تحس بوجع حبيبك قبل ما يحس بيه الحب انك تقدم راحت حبيبك عن راحتك تسهر علي تعبه تحس
___________________________$$$$_____
تميم يوم خطوبة فارس وصلهم البيت وفارس فضل عند ندي ..فلاش بااك
: سالم بيه لو سمحت كنت عايزك انت ومدام مها في موضوع
: تعالي يا تميم اتفضل انت لسه هتاخد الاذن
تميم ابتسم ودخل معاه في الرسيبشن وقعدوا مع بعض
: خير يا تميم
: احم خير انشالله انا يا سالم بيه طالب ايد الانسه ياسمين علي سنة الله ورسوله واخد بس موافقتك
وجيب اهلي وناسي من الصعيد وتحت امرك في
اي حاجه ..
ياسمين بصت لمها الي ابتسمت لها وقامت بسرعة
سالم بهدوء : اقعدي يا بابا متتكسفيش ..وبص لتميم.. انت فاجأتني يا تميم والله بس طبعا انا مش هقولك اسأل عليك ولا الجو ده خالص انت متربي معايه
وانا بثق فيك ومأمنك علي روحي ومأمنك
علي ياسمين من زمان وعمري ما شوفت
منك الغلط وانا مش هلاقي لياسمين
راجل احسن منك قد الثقه ويأتمن
بس مش هسمحك لو نزلت دمعه
من عينه
تميم ابتسم بفرحه : وانا عمري ما هخيب ظنك يا سالم بيه وياسمين هتبقا في قلب و العين وتاج فوق الراس
جولت ايه
سالم بص لياسمين : القول قولها هاا يا بابا
ياسمين ابتسمت وبصت في الارض وهي بتفرك ايديها وهزت دماغها بهدوء
سالم ضحك : علي خير الله الفرحه بقت فرحتين انهاردة اسعد يوم في حياتي
ومها زغرطت بقوة ودموعها نزلت بفرحه وهي بتحض ياسمين بتحبها زي بنتها واكتر ..الام فعلا الي ربت مش الي ولدت
تميم ضحك وقام باس دماغ سالم : خير انشالله اقراء معاك فتحت كلام وبداية خير وبعد فرح فارس هجيب اهلي ونكتب الكتاب ونتفجوا ..وبنسبه لخواتها الرجاله فانا واخد منهم الاذن ومعرفهم كل حاجه
سالم ربت علي كتفه : الفرحه الي في عيونك انت وبنتي
دي خلتني مش عايز حاجه تاني من الدنيا ربنا يتمم لكم علي خير وطول ما عرفت فارس وسيف يبقا خلاص
وبص لياسمين وفتح ايديه جريت عليه حضنته : انا بحبك اووي يا بابا ربنا يخليك ليا
سالم ضحك : خلاص بقا بابا ايه راحت عليا والولد ده هياخدك مني
ياسمين باست خده : مفيش حد هيقدر يخدني منك يا حبيبي انا هتجوز وقعده معاك برضو مش هسيبك
سالم ضحك : اذا كان كده يلا نقراء الفاتحه
تميم ابتسم وبص لياسمين بحب وعنيه بتقولها وعدتك ووفيت ..فعلا وعد الحر داين وميوفيش بالوعد غير الراجل الحر ..
وقرائوا الفاتحه وتميم سلم عليهم وخرج بهدوء وهو طاااير وياسمين جريت علي واضتها وفضلت تلف
حولين نفسها وهي بتضحك بفرحه الفون رن
ردت وطلعت البلكونه شافت تميم واقف قدامها
في جنينة الڤيلا
: مبروك يا فلة جلبي
ياسمين ابتسمت ودموعها ملت عنيها : تميميي انا مش مصدقة
: لا صدجي يا حبيبي هتكوني لي مرتي وحلالي وعمل فيكي الي يحلالي
ياسمين ابتسمت : اضحك انا بقا ولا اتكسف بعد الكلمتين دول
تميم بص لها بحب : انتي تعملي الي نفسك فيه وبس يا غالية
: انا بحبك اووي يا تميم
: وانا بعشجك اكتر من روحي يا جلب تميم وعدتك ووفيت ووعدتك اني مفيش دمعه تنزل من عيونك
الحلوين هكون ليكي الضهر والسند والحضن الدافي
هكون ليكي كلي الي انتي عايزة ونفسك فيه
ياسمين هزت دماغها بهدوء ومسحت دموعها وهي بتبتسم : وانا وانا يا حبيبي هكون ليك كل الي بتتمناها ونفسك فيه هكون زوجه صالحه وام حنينه وهكون امانك وحضنك الدافي هتكون حلالي وانا حلالك
ونعمل اسرة صغننه وجو دافي يعوضنا السنين
الي فاتت دي كلها
تميم ضحك بصوت عالي : يا بووووي يا ولاد الحب واعر جوووووي
ياسمين ضحكت لضحكته وهي عايزة تنزل ترمي نفسها في حضنه بس خلاص هانت ....
.....
اليوم ده فارس فضل عند ندي بعد ما اهلوا مشيوا وصباح دخلت تشوف ملك الي كانت لسه نايمه
فارس كان قاعد يبصلها بصات متحرشين واول ما صباح قامت قرب منها بسرعه ندي اتوترت ورجعت لوراه : اهمد ياض انت الفرح الاسبوع الجاي خلاص اتحكم في نفسك شوية
فارس ضحك : خخخخ ياض وتحكم في نفسك هو انا بقولك عايز اعمل بيبي يا طنط ولا ايه
ندي ضحكت : مانت الي بتوترني
فارس غمز لها : والله ما في غير ضحكتك دي هي الي بتوتر قلبي ..وبص علي رجولته ورجع بص لها
ندي حطت ايدها علي جبهتها : مفيش فايدة
فارس قرب منها اكتر وحط ايده علي كتفها : مالك بس يا حب علي فكرة انتي بسببك ضاعت الغالية
: ايوة اجيب لك وحده غيرها يعني ولا ايه
: لا يا قلبي هو انا عيل هتصرفي عليا انا بس عايز طلب انساني
: الي هو
: انك تكوني مكانها وقت ما حب اركب تسخني علي طول بلاش جفاء ده الغاليه اتهرت مني وجابت بنزين كتير
ندي بصت له بصدمه ابتسامته بريئه بس عيونه خبيثه مفهاش اي برأة وغصب عنها ضحكت لضحكته
: والله دموع عندها حق لما قالت انك سافل يا سافل يا قليل الادب
فارس ضحك : قلب اخوها الي فهماني وزتي دي
ندي ابتسمت بغيظ : ربنا يخليكم لبعض يا خوية
: حدالله انتي وسيف اعداء مشاعر فيها ايه يا جماعه لما ادلع طفله عندها 26 سنه وقولها وزتي اذنبت
: طب ماانا طفلة 26 سنه يا خويا دلعني انا وسيب سيف في حاله يا كياد
فارس بضحكه : انتي طفله انتي ده انتي مراه محنكه
ندي بصت له بقرف : فارس الالفي بيقول مرا
فارس ضحك : طب بنسبه لمحنكه ايه ملفتتش نظرك
وضحكوا هما الاتنين بصوت عالي وفي بينهم كيميا جمده
ندي بضحكه : سامحيني يا دموع ..شوفت الي حصل انهاردة مش امي قفشت سيف ودموع تحت بير السلم
فارس اتعدل بسرعة : احلفي حصل ايه تفاصيل بسرعه
ندي ضحكت : لا مش هريحك
فارس وقف قدمها وكتف ايديها فوق راسها : خخخخ وربنا هرقعك بوسه تخدي فيها ست غرز انطقي يا بت
ندي ضحكت اكتر : خلاص خلاص هقول بس سبني
: ايوة كده ناس متجيش غير بالعض
: كانت دخله هي وسيف بعد ما شد مع ام حسين وشتمها في الشارع وسحبها تحت السلم امي وهي راجعها شفتهم انتو مين يا ولاد الوسخه دموع خلعت وسيف وقف في وش المدفع بس دموع بتقولي اتنفضنا نفضه
فارس خد نفس ورجع لوراه : يااااااه لما الواحد يكون قاعد وحقه يجيلوا لحد عندوا هههههههه اتقطعت عليه صبوحه تلاقيها قطعتلوا الخلف يلا ده كان فشخلي
افكاري والواقع والخيال هههههههههههه
ندي بفضول : بس انت انهاردة بتقوله انت شوفت حالتي قالك شوفت بعيني هو انت عيط عليا ولا ايه يا فروسة
فارس بصلها من فوق لتحت : مش هريحك
ندي بغيظ : اخلص بقا هموت وعرف انا ودموع
فارس ببرود : تؤ لا برضو بطلوا فضول فضحتونا
ندي بعصبيه : اخلص ياااه
فارس بصلها بقرف : طلعي عبدو موته الي جواكي كمان وكمان بس اخر دور ليه كان جامد هبقا اجبلك طقم زيه
ندي ضحكت لما فهمت كلامه وبدلع : يلا بقا يا فارس
فارس بص لها وهاج : اووف ده نفس الكلمتين الي قولتيهم لي في الحلم
ندي بستغراب : انت بجد بتحلم بيا وكنت بقولك ليه كده ولا كنا بنعمل ايه
فارس ضحك : يالهوووي بحلم بيكي بس ده انا بغتصبك في احلامي وانا صاحي ونايم ههههه وكنتي بتقوليلي كده عشان ادخلوا يا قلبي
ندي بصدمه : ساااافل
فارس ابتسم ببرائه : ما تصفي النية يا طنط ادخل شاحن الايفون كنتي بتفصلي شحن قصدي فونك
ندي : والله بضحكتك دي انا اتاكدت ان نيتك انت الي سودة بتبقا عامل زي العيل الي عامل مصيبه وبيضحك لامه عشان يبوش علي الي عملوا
فارس قرب منها بخفوت : طب ايه يا ماما كوكو جعان
ندي اترعشت و برفعة حاجب : فااارس
: ايه يا ست جعان جعان قومي هاتيلي خرطتين جاتو من الي جايبوا خسارة فيكي لابوار قال ده حلال فيكي
فرن الفينو الي علي اول شارعكم
: وحيات امك جايب الحاجه ومستخسرها فيه يا فارس امال لو كنت جبتلي تورته مش جاتو كنت عملت ايه
اومال هتعمل ايه في تورتة الفرح الست ادوار
فارس حط ايده علي بوقها : يااامه بهزار يا غاااليه خلصناا يا ست وبعدين ست ادوار ليه عمارة
: والله علي قدك الناس بتبني بحديد ومسلح وانا هخليك تعملي عمارة بشكولاته وكيك يا كيكه
فارس غمز لها : خخخخ كيكه ده انا عندي ليكي ترتايه ست ادور هقعدك عليها للصبح
ندي كتمت ضحكتها : وربنا انت زودتها قوم يلا امشي خلاص تعبانه ..قالت الاخير بدلع وهي بتثأب
فارس عض شفته : يا ديني علي الدلع ..ما تجيبي بوسة ده انا حتي خطيبك
ندي هزت دماغها : لوئه
فارس ضحك : هههههههههههه ازوقه زوقه تعالي يا بنت المرا
وشدها من شعرها خد شفيفه الاتنين جوه بوقه ومصهم بعنف وهو بيهمهم بلذة وندي داخت من حلاوتها حطت ايدها في شعره وندمجت معاه وبقت تعض علي شفايفه
: هو يوم اسود من اوله يا ولاد الكلب
قالتها صباح بصوت عالي وخلعت شبشبها وجريت نحيتهم
ندي صوتت وقامت بسرعه : وربنا هو الي جرجرني للرزيله ياامه
فارس وقف جمبها : وربنا هي الي قلتلي لوقه يا صبوحه يرضيكي تقولي لوقة وسيبها من غير ما زنوقها
صباح بحده : زنقك كل بلدي يا خايب يا ابن الخايبه تعاااالي هنا يواد وديني ما هحلك من علقه زي بتاعت
كوكو الضعيف وانتي يا قدرة ده اصغر مني يا ماما
وجابك من اول قعده علي بوزك يا بنت الكلب
قولتيله لوقه يا ندي الله يرحم ابوكي الي
كان بيسمع الشخطه يسيب علبة الجاتو
ويمشي من علي الباب ..
فارس ضحك بصوت عالي : ياااا ديني ..ولسه هيتكلم الشبشب لزق في وشه
ندي ضحكت بصوت عالي : اوووف شكلك خرااااا فارس الالفي اضرب بشبشب الحمام...و
والشبشب التاني لزق في وشها خلها قطعت النفس فارس ملحقش يضحك عليها كانت صباح جريت وراهم بعصاية المكنسه فارس لف خد الفون بتاعه وفتح باب الشقه
: بيباي يا طنط واااه انا مش جاي عندكم لحد الفرح
ندي بصوت عالي : ياااض يا فارررس يا بن الخاااينه وربنا ماااشي يا فاارس عاااااااا ..ايه يامه الغباء ده
وربنا يا فااارس ما هسيبك انت السبب وفي الاخر
سبتني وخلعت
فارس سمعها وهو نازل علي السلم وبصوت عالي : ضربتك علي التوته يا طنط حطلها قطره وسبيها
فترة بقا معلشي يلا وهي ذنوب وبتخلص كان نفسي
الحقك بس اخاف علي حنطكوري وانا عريس
فارس مشي و الخمس ايام الي فاتوا فارس كان بيروح ياخدها من تحت البيت وشترلها شبكه و جهز كل حاجه وحجز الفندق الي هيتعمل فيه الفرح وندي حجزت الفستان الي فارس صمم انه يكون مقفل كله و بكم هو عارف اصحابه الي هيحضروا الفرح ده لو اداهم الاذن هينتشروا في القاعه ويتحرشوا بالحريم الكبيرة قبل الصغيره و ندي خلصت كل الي ناقصها واختارت هي وفارس عفش جديد وسجاد وستاير والجناح بقا ملكي ..
ملك زي ما هي بالعكس ديما كانت قلقانه وكلها خوف لما عرفة ان حسين خرج من السجن وصباح قالت لها بعد فرح ندي هتتكلم معاه عشان يجي يكتب عليها ..
عند سيفي ..
سيف شغل الفون بتاعه علي موسيقة لرقصة التانجو وسط الاضاءة الهادية : تسمحيلي
دموع بصت له : ده بجد
سيف مسك ايدها والتانيه علي وسطها وفرد جسمه بشموخ وغمز لها : خايفه ولا ايه
دموع تاهت في سحر عنيه وابتسمته وفردت جسمها ورفعت راسها بغرور : خااف انت يا عيوني
سيف عض علي شفته وهو عنيه في عنيها وبيتنفس انفاسها وخطي خطوة سريعه في اتجاها دموع اندمجت معاه ورجعت لوراه مع كل خطوة بياخدها كانت في نفس سرعته واحترافه يميل تميل معاه وعنيها في عنيه بجرأة غير معهوده منها وايد سيف ضغطه علي خصرها
بتملك وريحته دخلت صدرها وكانت مركزة بالعافيه من حلاوتها وحلاوة قربوا ونظرات عينيه ..
و مسك ايدها وخلاها تلف حولين نفسها وعيونه بتلتهم جسمها المشدود الي بيلف بحتراف هيج مشاعره
مسكها من وسطها دموع رجعت لوراه بليونه و رفعت رجلها لفتها علي خصره
سيف حسس علي جسمها بسخونه وضمها ليه اكتر ورفعها من الارض وبقا يلف بيها نزلها
وكانت دموع مندمجه في الرقصه وبتحاول متركزش مع نظراته ولمساته
بس سيف مكنش راحم جسمها وبيحسس عليه بطريقه
جننتها مع كل حركه لحد ما دموع قربت منه بشكل كبير ونفسها في نفسه مقدرش يقاومها اكتر وخد شفايفها
في بوسه عميقه وهو بيمص شفتها السفليه بين اسنانه بجوع ..شالها بين ايديه ونام بيها علي السرير ولسه شفايفه في شفايفها ودموع بتجارية وبتمتص شفايفه
بشهوة
سيف فصل البوسة : اااايه ده وبتقوليلي مش بعرف ارقص شرقي ده انتي جسمك فاجر وبيتلوي زي التعبان
وقام من عليها ...قوومي
دموع بستغراب : اقوم فييين
: هترقصي شرقي يا غزال
دموع هزت دماغها بالرفض : لا مش بعرف صدقني
: الي يعرف يرقص تانجو بحترافك ده يعرف يرقص اي نوع وعلي اي حاجه ..وغمز لها بوقاحه
دموع حطت ايدها علي وشها : تؤ تؤ هتكسف
سيف مسك ايدها : هرقص معاكي
: عاااااااا كده هتكسف اكتررر
سيف ضحك : خلاص هقعد هنا وانتي بس اتميلي علي الاغنية وجسمك هيرقص لوحديه هووووبه ..وضربها علي فخدها
دموع وقفت بخجل وهي خايفه مش يعجبه
: اقلعي الشوز بتاعك وخليكي حافيه برجليكي الحرير يا دموعي
دموع بصت له و امأت وبعدين ابتسمت بخبث وعضت شفتها سيف شغل اغنية ودموع غمضت عنيها وبدأت تتمايل وتعمل كام حركه اتعلمتهم
سيف عض شفته : ادلع يا غزالي وتميلي اكتر
دموع فتحت عنيها وياريتها ما فتحت لقت نظراته جريئه اووي بشكل شهواني نظره سخنت جسمها
وبيبص لها كأنه عايز ياكلها
دموع قلبها دق بسرعه وهي بتحاول تكمل ورفعت ايدها لسوستة الفستان وعرفنا ليه كانت بتبتسم بخبث نزل عند رجليها وظهر بيبي دول كحلي ستان بصدر دانتيل
وحملات رفيعه واصل لنص فخادها البيضه الي ظهرت بسخاء والون كان علي جسمها يهبل
سيف فتح عنيه بصدمه و وقف بسرعه وهو بيقرب منها دموع جت ترجع لوراه مسكها من وسطها وخبطها ف صدره ورجولته غمزتها ..
سيف بشهوة قرب من ودنها : خخخخ ايه ده يا غزااالي
دموع اتنفضت من شخرته الي في ودنها : ااايه بيبي دول عادي يعني
: عااادي ده موووت بس من امته ي قلبو
دموع لفت ايدها علي رقبته وهي بتبلع ريقها : من انهاردة وكل يوم
: سيف رفعها ليه ولف رجليها علي خصره : يلا اتميلي في حضني وتدلعي الرقص ايه غير انك ترقصي علي قلبي
دموع كانت بصه في عنيه وعايزة تعرف كلامه برئ ولا هي فهمت صح سيف ضحك من حيرتها وضربها علي مؤخرتها : خخخخ يلااا ارقصي علي ز** حلو كده
دموع شهقت من وقاحته ومن الضربه وجسمها اترعش : اترعشتي ليه كده الكلمه هيجتك ولا الضربه عجبتك
دموع بتوهان : الاتنين
سيف بهت بعد كده ضحك بصوت عالي : العب ده الشمبانيا عمله شغل عااالي اوي
دموع هزت دماغها بالرفض : ده انت الي بتعمل فيا كده
سيف خد شفايفها في شفايفه في بوسه اقل ما يقول عنها هااايجه انفاسه سريعه سخنه وسنان حده متعطشه
وشايفه شرسه بتلتهم بعنف وجوع واضح
وحط ايده علي وسطها وحركها علي رجولته ودموع بقت تتمايل علي رجولته وهي متعلقه في رقبته
سيف فصل البوسه لما خبطت علي صدره ونزل علي رقبتها كلها بإسنانه ومصها بعنف شهوة وتلذذ واضح
من همهماته وايده وصلت ضهرها ودموع بتميل لوراه
اكتر وبتديه مساحه اكبر ولسه بتتحرك علي رجولته
لفوق وتحت وهي بتتلوي بخصرها وصدرها
ظهر كله من فتحت القميص
سيف خدها علي السرير وهما بنفس الوضع وطلع صدرها من فتحت القيص ومص حلمتها بين شفايفه وغمض عنيه وهو بيزمجر ورجولته نبضت علي انوثتها
وتضخمت بشكل حست بيه ..جسمها اترعش
واعصبها سابت اول ما حست بلسانه السخن
علي صدرها وطريقتة وهو بيرضع منها نفضت قلبها
سيف مكنش قادر يسيب صدرها ولا يبطل رضاعه عامل زي البيبي الجعان الي كله لهفه وشتياق بلع نص صدرها جواه بوقه ولسه عايز اكتر عايز ياكلها ..
رفع جسمه من عليها ورفع القميص بسرعه وفك البرا بتاعه وعنيه الحمرا جت في عنيها الي كلها ضعف
: دمووع محتاج لك اوي مش عاايز انام معاكي
لا عاايز ادخلك جوااه يا دموع امممم
وزمجر وهو بيحضنها ليه اكتر ودفن وشه في صدرها وبقا يبوس جسمها بكل رقه بوسات رطبه ومع كل بوسه
كان بيقولها بحبك وبعشقك وكل كلام الغزل والغرام الي في العالم بالفرنسي
دموع ساحت ونفسها اضايق وضطربت لما شفته قام من عليها بسرعه وطلع براه وستغربت ولسه هتتعدل لقته داخل وفي ايده قزازة الشمبانيا ..
خد بلعه وقرب من شفايفها وشربها دموع مسكت وشه بين ايديها وقربته منها اكتر وهي بتبلع الشمبانيا بريقه
الي اشد من تأثير الشمبانيا عليها
سيف فصل شفايفه عن شفايفها وعض شفته
دموع بهمس : تااني
سيف وقف خلع قميصه وبنطلون وفضل بس بالبوكسر الابيض الي كان محدد رجولته ومنظرها المنتصب وحجمه
دموع بلعت ريقها الي جف من منظره الرجولي وعضلاته كتافه وصدره الصلبه وشكله وهو شعره نازل علي عنيه
ونظراته الملتهبه ..اووف
سيف بخفوت : افتحي بوقك
دموع عملت كده وسيف خد من القزازه ونزلهم في بوقها من غير ما يقرب من شفايفها ونزل المشروب علي خدها ورقبتها
سيف قرب بسرعه طلع لسانه ولحس شفايفها وخدها ورقبتها وكب شمبانيا علي صدرها وكان بيشفط ويمص ويلحس صدرها بطريقه افقدتها النفس ونبضات القلب
لحس كل صدرها ببطنها وخصرها لحد ما وصل لانوثتها
سيف بص لها وحط ايده علي الاندر كأنه بياخد الاذن وهي اومأت وهي بتعض شفتها وفهمت نظراته
سيف شد الاندر وبص علي انوثتها وهي قاعد بين رجليها
وفتح رجليها برجليه وانوثتها وضحت قدامه اكتر بكل تفاصلها وهي مبتله من الي عمله فيها ...
دموع غمضت عنيها بخجل من نظراته وهو بيبص عليها بالطريقه دي : سيف بطل وقاحه
وكانت هتقفل رجليها بس سيف زمجر وفتحهم اكتر وضربها علي رجليها من جواه بالقلم
: اوووعي تفكري تخبي نفسك عن عيوني تااني
دموع اومأت وهي بتعض شفتها
: افتحي رجليكي اكتر يلاا ..قالها وصوابعه بتحسس عليها ببطء
دموع فتحت رجليها ...
: خخخخ ك**م حلاوووتك
وكب من القزازة علي انوثتها وهبط عليها بجوع ومص بظرها بين شفايفه ولسانه بيتحرك عليها بسرعه
دموع صوتت وجسمها اتنفض اول مره تحس الاحساس ده لسانه السريع الدافي الرطب علي انوثتها دوخها
وسيب اعصابها ومكنتش قدره تتنفس ولا تفتح عنيها
مسكت شعره وهي بتحرك وسطها وبتدفن وشه اكتر فيها وهو مستناش رفعها ليه بعد ما لف ايده تحت رجليها ودفن وشه اكتر فيه وشفيفه كانت بتلتهم كل انوثتها
من فوق لتحت وهو هيتجنن من طعمها والاثارة
كانت توب وريحت الجنس ملت صدرهم
سيف اخترقها بلسانه وكان بيدخل لسانه ويطلعه في مهبلها ببطء تعابها اكتر
: سيييييف
قالتها دموع وهي بتجز علي اسنانها وجسمها بيتصلب
سيف رجع لوراه بسرعه وحط ايده علي بظرها وحرك ايده بحركه سريعه وضربها تلت خبطات سريعه ورجع
حط شفيفه علي انوثتها تاني وابهمامه علي بظرها
ولسانه جواها ..
دموع اتخشبت وجسمها اتصلب وسيف كان هيشيل شفايفه بس رحمها بعد ما سمع كلامها الغير مفهوم
وهي بتصرخ برجاء قتله وفضل يلتهم فيها لحد ما
شهوتها غرقة شفايفه ولحسها لاخر نقطه ..
دموع ماتت يا جماعه مش قادرة اوصف الحاله الي فيها
سيف يرحمها لا فضل طالع بشفايفه لحد ما وصل لصدرها ودفن نفسه ما بينهم وهو مش قادر يشبع منهم
خد صدرها الشمال بين شفايفه برقة ومص حلمتها براحه وهو بيداعبها بلسانه كانها قطعة توفي بالكراميل وعايز يستمتع بطعمها اطول فتره ممكنه يمص ويبلع ريقه
من حلاوتها وهو بيتمني تجيب منه طفل عشان هو الي يرضع مش الطفل غمض عنيها وهو حاسس بكمية حنان رهيبه بتداعب قلبه وتنعش روحه المتألمه ..
دموع فاقت من غمرة شهوتها وحطت صوابعها في خصل شعره وهي بتحسس عليهم برقة وحسه بيه وبغصه : انا بحبك يا سيف بحبك اووي فوق ما تتخيل مش عشان انا حسه بشهوة ولا عشان انت في حضني ومأثر عليا لا انا بحبك من قبل ما اكون مراتك ولما حسيت بكده انا اصلا كنت هطلب الطلاق عشان مقدرتش اعيش وقلبي معاك انا دموع رائف وبكل الي جواية من مشاعر واحسيس
بحبك يا سيف القاضي بعشق تراب رجليك وبموت
فيك وفي رجولتك وحنانك ورقتك ونظراتك وكلامك
واهتمامك بيا بعشقك بكل ذرة انوثه جواية وبكل
احساس الامومة انت ابني وجوزي وحبيبي
سيف كان مغمض عنيه ومندمج ومره وحده اتصلب وقلبه نبض بعنف وفيه سخنيه شعت من جسمه اكتر
ونفسه اضطرب وسمعها بكل جورحه هو سمعها قبل
كده بس كلام منها ليه غير حسه انه عايز يمسك
السما من كم احساسه عايز يهد الدنيا ويبنيها
عشان خاطرها عايز وعايز وعايز حاجات كتير
اووي عجز قلمي عن وصفها ..
سيف رفع دماغه ببطء وفتح عنيه الي كانت بتلمع بدموعه وجواه الف احساس واحساس : دموع
دموع حسست علي فكه بحنيه : ايه يا ماما
سيف شهق بخف من اضطراب انفاسه وعض شفته : دموووعي
دموع اتعدلت ومسكت وشه وباست عنيه : قلبها وعيونها وروحها وحياتها وكل حاجه حلوة حستها انت انفاسي الي مش هقدر اعيش من غيرها يا سيف
انت نبضي انا بحبك بحبك اووي
وباست شفايفه برقه قتلته وهي بتبوس الي تحت وتمصها وترجع تبوس الي فوق ..
سيف ساب نفسه ليها وهو لسها مش حاسس بنفسه من اعترافها ودموع قربت منه اكتر ومصت شفيفه اكتر
وحسست علي فكه : افتح شفيفك يا حبيبي وخليني ادوق احله طعم دوقته في حياتك ريحت انفاسك
بتجنني ..
سيف فتح شفايفه ودموع دخلت لسانه جواه شفايفه ودعبت لسانه بلسانها وهو عايزه اكتر من كده خدت لسانه ومصته بين شفايفها ولسانه عليه في قبله
ساخنه رطبة
دموع فصلت البوسه وسيف ابتسم وهو لسه مغمض عنيه بتتعلم بسرعه بتقلد طريقته بكل احتراف ..
نزلت علي رقبته وخدت نفس عميق : ريحتك بتخلي قلبي يترعش ..
سيف اخيرا اتكلم : قلبك الي فوق ولا الي تحت يا غزالي
دموع ضحكت وضربته علي دماغه : ده سؤال.. الاتنين يا سيف
سيف ضحك اكتر وقام شدها من علي السرير وخدها في حضنه وقعد يلف بيها ودموع متعلقه في رقبته والاتنين
بيضحكوا بصوت عاالي : بتحبنااااااااااااي هههههه
دموع ضحكت : نزلني كده ثواني
سيف نزلها ودموع خدت قميصه الي علي الارض وجريت علي براه وهي بتلبسه ووقفت علي سور البلكونه
: بحبكككككككككك يا سيييييف بحبوووووووه يا ناااااس بعشقككككككككك يا سيلفررررررر
بصوت عالي وهي بتضحك من قلبها وكأن روحها القديم اتحررت منها وتولدت من جديد هتعترف هي المهم انها تقولها وترتاح هي عارفه انه بيحبها وهيجي يوم ويقولها بكل بساطه زيها كده وهتفضل قعده علي نار ومنتظره اليوم ده ..
سيف كان واقف وراها وبيضحك لضحكتها وطريقتها وصوتها العالي وقلبه كان بيدق في صدره زي الطبول
طبول ايه ده كان في فرح جواه صدره
راح من وراها وحضنها ودفن وشه في رقبتها : ربنا يخليكي ليا يا دموووعي سيفك مشتاق لك بقيتي
خفيف خفيف وفرش ونسيتي ده ..
وغمزها برجولته المنتصبه علي مؤخرتها ..
دموع لفت بهدوء وهي بتبتسم بهبل : طب يلا استأذن انا محتاج حاجه ...وجريت منه وسيف وراها
وبتضحك بصوت عالي وسيف بيضحك لضحكتها الي بتداعب قلبه واخيرا مسكها من وسطها ونام بيها
علي السرير
: بتهربي منه يا غزاال ده انا صياد
دموع فركت في حضنه بدلع : مقدرش اهرب منك يا سيفي نظراتك اسرتني
: احااا علي سيف والي جبته خفي علي قلبي شوية يا بت
دموع لفت ليه وبقت تبوس في صدره ورقبته : مش هقدر متدلعش عليك يا بابا ومن افسد شئ عليه اصلاحه
سيف حط ايده علي مؤخرتها وضغط بعنف : وانا مش عايز اصلحك يا قلب بابا اتدلعي اكتر يا غزالتي
دموع بصت علي رجولته بخجل وعضت شفتها
سيف بخفوت : المسيني يلا حسسيني نفس الاحساس
دموع بتوتر : نفسه نفسه
: نفسه نفسه
: طب ده انت قادر هعملك ازاي الي انت عملته فيا من شوية
سيف ضحك وضربها علي وشها بخفه : انت بقيتي لمضه كده امته اخلاصي عشان دققتين كمان وهقوم اغتصبك وانا مش عايز اجي جمبك غير لما اتجوزك
دموع قعدت ثنيتين تستوعب بعد كده فهمت انه لسه عايش تلدور وهي دلوقتي مع حبيبها : لا اصيل يا بو رحاب هههههههههههه
سيف ضرب جبهته وضحك وكان شكله قابل للاكل دموع خدت قزازة الشمبانيا من علي الكمدين وخدت شوية منها وقربت ولزقت شفيفه في شفيفها وشربته بكل بطئ لحد ما خلصت سيف مسكها وقطع شفيفها باسنانه لحد ما حس بطعم الدم اختلط بريقهم ..
دموع بعدت عنه : عورتني
: لازم اسيب لك علامه يا قلبي عشان تفتكريني ..فكك بقا من اللحظه دي خخخخ هي اول مره يا روح امك
دموع ضحكت وقربت مسكت شفته بين اسنانها وشدتها بعنف
: عضي براحتك خديها مش عايزها هههههههه
دموع فضلت تعض علي شفيفه لحد ما جرحته اكتر من جرح وسيف بيزمجر ويضغط علي خصرها اكتر ويحركها علي رجولته ..
دموع لفت رفعت راسها وخدتها في دراعها وطلعت لسانها ونزلت الشمبانيا عليه وسيف فتح بوقه
وخد الشمبانيا الي نزله من بين شفايفها
ولسانها لبوقه من غير ما يبلع
لحد ما بوقه اتملي راح بخهم علي وشها دموع غمضت عنيها بشقها وسيف ضحك ونزلت علي شفايفه تبوس وتعض فيهم
دموع فصلت البوسه كانت سكرانه وحسه بهياج وشهوة مش طبيعيه
وبدلع : سييف
سيف عض شفته : لا ريحي نفسك
: خلص بقا شفايفك السبب
سيف ضحك علي سكرها الواضح : لا برضو
دموع وقفت قدامه وخلعت قميصه ونامت علي صدره ودفنت وشها في رقبته : حبيبي
سيف زمجر : اوووف لا برضو
دموع كانت بتفرك فوقيه وفضلت تبوس وتعض في رقبته وتلحس في عضلات صدره لحد ما وصلت
رجولته وشدت البوكسر ببطء سيف كان بيبص
لها وهو فاتح عنيه ..الاحلام بتتحقق
واول ما شافت رجولته عضت شفتها وحسست بإيدها ببطء : هتقوم ولا لا
سيف بخفوت ونفس عالي مرتجف : لااا
دموع مسكت رجولته وطلعت لسانها ودعبت راسه سيف زمجر وهو فاتح عنيه بتخدر من لسانها السخن ونظرتها السكرانه : دموووع
دموع لسه بتبوس برقه وهدوء وهي بتحرك لسانه ببطء في حركة دائريه علي اول رجولته : هممم قلبها ..
سيف عض شفته : يا بنت *** الكلب..
وتعدل بسرعه مسكها من شعرها : افتحييي شفايفك
دموع عضة شفتها وهزت دماغها بالرفض : لااه
سيف زمجر ومسك رجولته ضربها علي خدها
بيه وعلي شفايفها خبطات عنيفه بتلسع : خخخخ يلاا
دموع غمضت عنيها وفتحت شفايفها الي وخده وضع البوس والمص والعض وكل حاجه جنسيه في الدنيا
سيف داعب شفايفها برجولته وخترق فمها ببطء : مصي
دموع ضمت شفايفها عليه وبقت تمص فيه بكل قواتها وحتياجها وعشقها ليه سيف زمجر من سخونته جوفها الي بلع قضيبه وبقا يتحرك جواها اسرع وهو بيشد شعرها وبيحسس علي خدها ويمسح عليه برقه
: افحي عيونك يا دموعي اقتليني بنظراتك الهايجه يلا
دموع فتحت عنيها ببطء وبصت له وشافت منظره وشه الاحمر وعنيه الي سودت بهياج شفايفه المفتوحه وهي بيتنفس بسرعه ونظراتها بقت اسخن ومصت اسرع
وهي بطلع صوت همهمات وتلذذ وبتتنفس بسرعه
سيف سمع صوتها ودخل رجولته اكتر جواه بوقها لحد ما وصلت حلقها فضل حطه شوية بعد كده خرج رجولته ودموع شهقت ودموعها نزلت وكان فيه خط لعاب
بين رجولته وشفايفها ..
سيف نزل لحس شفايفها ومصها وداعبها بصابعه الابهام ورجع دخل رجولته جواه بوقها تاني وفضل يضاجع بوقها برجولته شوية طوال لحد ما حس بيها
وبإرهقها خرج رجولته ولفها علي بطنها
سيف بشهوة : لسه مسلمتش عليها دي ..ونزل بكفوف ايديه علي مؤخرتها ..
دموع شهقت واترعشت : ااه سيف
: سيف داخ من الاه يا دموع سيف
ودفن وشه في مؤخرتها بعد ما رفعها علي ركبها وداعب فتحتها بلسانه ونزل لانوثتها وهو بيلتهمها من فوق لتحت دموع مسكت فرشة السرير : انت بتعمل فيا ااااايه
يا سيييف
: بحب كل حته فيكي علي مهلي يا قلبو
ومسك رجولته وفضل يخبط بيها علي مؤخرتها ويداعب فتحت مهبلها ومؤخرتها لحد ما اترعشت للمره التانيه
ولسه سيف منتصب
سيف عض علي شفته : انا لو فضلت علي حالي ده معاكي هموت بلبني علي رأي فارس
ولفها علي ضهرها وحط رجولته بين صدرها وهي بيضمهم عليه بكفوفه بعنف فضل يتحرك ومع كل
حرك يخبط في شفيفها دموع تطلع لسانه وتلحسه
سيف اتجنن من حركتها : عاايزهم في بوقك ولا ايه
دموع اومأت : اممممم عايزة اعيش نفس الاحساس
سيف قعد علي السرير دموع قامت بكل خضوع قعدت قدامه علي الارض وهي بتبوس رجليه قرب رجولته سيف رفع رجله التانيه وحطها علي صدرها دموع
حطت كف ايدها علي رجله وبقت تحركها علي صدرها
ونزلت بشفايفها علي رجليها وبقت تمص صوابعه وتبسهم برقه
سيف اتصدم من حركتها الغير متوقعه ..
دموع رفعت عيونها وشافت نظراته المصدومه وبتسمت بحب وخدت رجله حاطت باطنها علي شفيفها وهي بتدعك شفايفها وخدها في رجله : ده اقل حاجه ممكن اعملها لك من كم حبي ليك ..اني ابوس رجلك ده مش هيقلل مني لا ده هيعبرلك قد ايه انا بحبك وبعشق
كل تفاصيلك ..
سيف زمجر وهو بيعض شفته بعنف هتجننه بكلامها وحركتها ويعلم ربنا هو ماسك نفسه ازاي عشان ميخدهاش تحتيه ويخليها متقدرش تمشي
لمدة شهر من احتياجه ليها ..
دموع خدت رجولته بين صوابعها ودخلتها في بوقها وهي بتمص بعنف ورغبه شديدة وحتياجها دلوقتي
انها تريحه وتدوق طعمه بين شفايفها وعلي لسانها ..
سيف رجع راسها لوراه وهو بيشخر بمتعه من طريقتها الشهوانيه الجريئه في مداعبته ومسك شعرها وحرك وسطه بسرعه وجسمه اتصلب ونبضت رجولته
وهو بينزل كل شهوته وهو مش مستوعب
ان دموع بين رجليه وهو بيفرغ شهوته
بين شفايفها وقلبه بينبض بعنف
من روعة الاحساس ..
🙃🙃 اذيكم 😎
سيف ربت علي شعرها بهدوء ودموع ابتسمت وعنيها بتلمع بشقاوة سيف ضحك وضربها بخفه ونكش شعرها
دموع لسه بص ليه : ايوة ايه برضو
سيف رفع حاجبه : ايه يا بت
دموع ضحكت وعضت شفتها : يالهوي علي رفعة الحاجب مع البت دي بتقتلني الناس ليها الي برا
بس انا خدت الي جواه بحلاوته ووقحته كله والي برا برضو اصبح ملكي ...وحسست علي صدره برقه
سيف ضحك بصوت عالي : انتي بقيتي باد جيرل اوي وانا بموت في كده
: والله يسطا انا اصلا دماغي حاليا في كوكب زمردة وانت السبب هههههههههههه
سيف ضحكته اختفت : يعني ايه
دموع ضحكت : لا لا متقلقش انا بحبك من غير اي تأثير كحولي يا مفسد
سيف باس دماغها وبتسم بحب : انا تاجك وسلطانك وتحت امر معليكي يا دموعي
دموع ضحكت بفرحه وغمزت له : ايوة ايه برضو هتيجي تتجوزني امته الي حصل ده مش هيتكرر
تاني غير بعد الجواز والصراحه انا نفسي يتكرر كتيرر
سيف ضحك بصوت عالي وخدها في حضنه وقام بيها دخل الحمام : لا ده انتي تقومي تخدي شوار وتفوقي
عشان انا عندي مشوار مهم عايز اروح ورجع قبل
فرح ابن الهبله ..
دموع ضحكت ورفست برجليها : لا ونبي يا سيلفر سبني شوية وبعدين مشوار ايه وامك مش هبله
يا بن الهبله
سيف ضحك وضربها علي مؤخرتها بعد ما وقفها تحت المرش : يا بنت المرا اهمدي بقا وانتي عايزة تتكلي كده
مشوار سد رد لحد قنا مع تميم عشان كنت واخد معاد مع الراجل قبل اتفاق فارس وعيب اني اخلفه والراجل مستني هرجع قبل الحنه انشالله ..يلا عشان يدوب اوديكي عند صباح علي ما ارجع ولا تروحي الفيلا
بس ياسمين عند ندي بقالها يومين ..
دموع كانت بتغسل في شعره بعد ما سيف فتح الماية وتاهت في ملامحه وهزت دماغها وهي مش عارفه قال ايه : ماشي ماشي وطي شوية بقا انت طويل كده ليه
سيف وطي وهو باصص في عنيها بحب : اوطي ونزل تحت رجليكي يا امرتي لو طلبتي مني روحي مش خسارة في ضحكه من ضحكاتك الذيذة
دموع بصت له وعنيها طلعت قلووب : اووووه سو كروت
سيف ضحك وضربها بالقلم علي فخدها : ضيعتي اللحظه يا بنت الكلب هههههههههههه
خدوا شوار بين ضحك وهزار وسيف لفها بالفوطه وشالها بين ايديه قعدها علي السرير ونشف شعرها ولبسها هدومها بكل هدوء ودموع سرحانه في عيونه
ونزل لبسها الشوز وباس رجليها برقه بعد ما خلص ووقف لبس البوكسر والبنطلون وخد القميص من الارض ولقاه ريحتها مخلوطه بريحته فيه بس دلوقتي وهي حلاله ..
دموع بهدوء : بتشم القميص ليه كده
سيف ابتسم : كنت بحب اديكي جواكتي عشان بعد ما تخلعيها بلاقي ريحتك مخلوطه بريحتي فيهم
دموع ابتسمت بحب وضحكت : وانا الي كنت مفكراك جركن مان وبتضحي وخايف عليا من البرد
: انا لو طولت ادفيكي برموشي هعملها بس ده سبب من الاسباب يعني يا مزتي
ولبس القميص دموع قربت منه باست ايديه الاتنين بحب : انا هساعدك
سيف عض شفته ودموع قفلت القميص ببطء وخلصت ربتت علي صدره موضع قلبه وباسته بكل رقه : ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا
سيف حضنها : ولا يحرمني منك يا غزالي يلاا ..
دموع بصت حوليها واومأت : يلا يا حبيبي
سيف باس دماغه وخد الجاكت بتاعه والفون والسجاير ودموع خدت شنطتها ونزلوا مع بعض ..
سيف فتح لها باب العربية ولف قعد مكانه وفتح سقف العربية وشغل اغنية
وكان بيغني ودموع ترد عليه وهو ماسك ايدها ..ودموع كانت فرحانه وطايرة فوق السحاب وهو ميختلفش عنها كتير ..
وهو في الطريق طلب اوردر بيتزا زي ما بتحب بس كذا وحده عشانها و ندي وياسمين ملك وصبوحه وبزيادة
ووقف عند هايبر ماركت جاب لها شكولاته وكاندي بلهبل بيبسي وشيبسي ومكسرات ونسكافية وطلع حطهم في شنطت العربية
: جبتلك شوية تسالي لحد ما ارجع عشان عرفك بتحبي تنأنأي بليل
وطلع فلوس من محفظته مش عارف هما كام بس مبلغ كبير يدخل في 5000 جنيه : خلي دول معاكي عشان لو عوزتي حاجه يا وزتي
: حبيبي ده كتير وانا مش نقصني حاجه وبعدين انا معايه
سيف بصلها برفعة حاجب : الي معاكي ده حطيه مكان ما كنت حاطت لساني من شوية
دموع خدتهم بهدوء وهي كتمه ضحكتها : شرس انتي برضو بس في سؤال بسيط فين بظبط انت حطيت لسانك في حتت كتير
سيف ضحك : كان نفسي اقولك في طيبة قلبك بس ك** احله
دموع حطت ايدها علي وشها : سااافل
سيف لعق شفته : بس لذيذ
دموع اومأت وهي بتقرب منه ولحست شفته ومصتها : فعلا
: خخخخ ده انتي طلعتي سكسي اوفر دوس اووي ولا لسه تأثير الشمبين شغال
دموع سندت دماغها علي الشباك وغمضت عنيها : مفيش حد سكسي هنا غيرك يا سيف والله
سيف ضحك برجوله وقرب من الحارة ووقف : انزلي يلا قدامي وانا هحاسب الدليفري وجاي وراكي
دموع هزت دماغها : هستناك
: يا بابا هو وصل هناك اهو يلا انزلي قدامي ..
سيف كان حابب انها تدخل لوحديها عشان مش ديما هيكون معاها وعايز برضو يشوف في حد هيتعرض لها تاني ولا لا ..
دموع اومأت بقلة حيله ونزلت بهدوء ومشيت وهي مبتسمه ولسه الفرحه مش سيعاها ..
سيف حاسب بتاع الدليفري وخد البيتزا منه حطها في العربية ودخل الحارة ..
: دموووع
دموع جسمها اتصلب ولفت بسرعه وفتحت عنيها بصدمه لما شافت حسين ومنظره كان متبهدل وفي سواد حولين عنيه ودقنه طويله وبقا جلد علي عضم ...ووو
سوسكا حبيبت قلبي كل سنه وانتي طيبه يا عمري
وحقك عليا جت متأخر بارت طويل هدية ليكي يا حب
____________$$$$_______________$$$_____
دموع جسمها اتصلب اول ما سمعت صوت اكبر كوبيسها لفت ببطء و شافت منظر حسين وعقدت حواجبها وهي جواها مشاعر كتير كره حزن خيبة امل وجع قهر علي سنينها الي راحت معاه قرف من نفسها وشمئزاز انها عاشت مع واحد زيه واخرهم شماته .. ..
حسين بندم : دموع حقك عليا انا ..انا غلطانه انا مكنتش عارف انا بعمل ايه ارجعيلي يا دموع انا هتغير والله صدقيني وهعوضك انا معاكي يا دموع هنجيب
غير ابن..
وسكت لما شاف سيف الي كان جاي من وراه بعد ما نزل من العربية كان عايز يشوف رد فعلها بس افتكر انه ممكن يقولها علي موضوع الطفل وقرب من دموع حط ايده علي وشها بتملك ومسح خدها وكلمها بهمس حميمي ..
: انتي كويسة يا بابا
دموع هزت راسها بهدوء وبلعت غصتها والدموع متجمعه في عنيها سيف باس دماغها و مسح علي شعرها ولمه علي كتفها وبان اثر حبه ليها واضح علي رقبتها
حسين فاق من صدمته وهو عنيه علي رقبت دموع
وزق سيف بعنف : انتي مقرب منها كده ليه انت اتجننت غوور اطلع من حياتنا بقا انت السبب في كل حاااجه يا بن الكلب ..
سيف بص علي كتفه مكان ما حسين زقه ورجع بص له بكل برود وحط ايده علي كتف دموع وقربها منه و كانت وقفه بصمت ومسكت ايد سيف بخوف
اول ما حسين زقه
سيف بسخريه : كان فيه وخلص يا روح امك هههئ حياتنا ده فات ومااات يا قلبي
وبص لدموع : يلا يا دموعي ..وخدها تحت كتفه ومشي بيها بكل غرور
حسين كان باصص علي ايدها الي مسكت دراعه بصدمها وكلام سيف الي ضربوا في مقتل ..دموعي ..دموع مين دموعك انت دي مراتي دي بتاعتي انا الي عملتها انا الي جبتها من بلدهم دي البت الصغيرة الهبله الي كانت بتدور علي راحتي ليل نهار وتتمني رضاية لا لا مش
ممكن تكون اتجوزتك بالسرعه دي ورمت الي عملته
عشانها وراه ضهرها انا غلط وغصب عني بس مينفعش
تكون ليك بالسرعه دي مش هيحصل ..وفاق من كلامه مع نفسه وجري وراهم وهو بيصرخ باسمها
: دمووووع مش هسيبك ليه يا دمووع هو كان عايز كده كان عايز يخدك منييي انا مش هحلك انتي بتاعتي
ووصل عندهم وشد سيف ولسه هينزل علي وشه بالبنيه كانت دموع وقفت في النص وبشراسه غير معهوده فيها
: اااااانت عااايز ايه ابعد عني بقا وسبني في حااالي انا مش بتعتك وعمري مكنت ليك روح شوف حياتك وسبني اشوف حياتي مع الي يراعيني ويتقي ربنا فيا اوعه تصدق نفسك انك كنت راجل يا حسيييين ده انا كنت
بسكن في جرحي وبحاول علي قد مااقدر بس
انت متستهلش بعتني وغدرت بيا وشهرت بسمعتي
انت وسختني بوسختك سنين كتير جيه الوقت
الي انضف منك وعيش مع حد يستاهل ابيع
عمري عشااان خطروا غووورر بقا انا عمري
ما كرهت حد قد ما كرهتك عايز ايه بعد ما
كنت عايز تقتلني يلا بقا امشيييي امشييي
وزقت حسين بعنف وهي بتضرب في صدره سيف كان واقف ببرود مفيش اي مشاعر بينه علي وشه
دموع بغضب : ولو فكرت تتعرض لي انا وجوووزي مره تاني انا هوديككك في ستين داهيه و لو اتنزلنا فعشان تطلع تصلح قرفك يا حقير ..
ولفت شبكت صوابعها في صوابع سيف ومشيت معاه وهي اعصابها بترتجف سيف كان فكه متصلب بغضب
واول ما دخل بيها بيت صباح مسكها من كتفها وقربها منه بغضب : انا سبتك تقولي الي جواكي وتعملي ما بدالك بس الي عز وذل يا دمووووع هتفكر تلغيني
تاني ولا متعمليش تقدير لوجودي هزعلك بتدفعي
عني شيفاااني مش راجل هوووواي انا مش هعرف
اتعااامل معاه عشان تتحشري في النص ده انا طلعت خو* معاكي بقا
دموع برجفه : سيف انا مقصدش انا مش عايزة تحصل مشاكل وبعدين غصب عني
سيف بسخرية : اتحكمي في اعصابك الاول بس يا دموع ... ههئ وانا الي كنت متخيل انه هيبقا وجوده زي عدمه مالوش تأثير بس طلعت غلطان ..قتلتيني لما حسيت انه وجودة لسه مأثر عليكي حتي لو احساسك اتجاهه كره وغضب
دموع بصدمه : انت بتقول ايه وتأثير ايه وزفت ايه انت مش متخيل الي انا كنت فيه وعشته يبقا متحكمش عليا
سيف مسح وشه وجز علي سنانه وببرود : اطلعي فوق
دموع اومأت بحزن : انت شايف كده يعني
سيف عض علي شفته وهو بيحاول يتحكم في غضبه : ابعدي عني في وقت غضبي يا دموع مش حابب ازعلك ولا اجرحك بكلامي ..
دموع قربت منه : يا سيف اسمعني بلاش يبقا الحوار بينا كده تعاله فوق ونتكلم براحتنا
: وانتي مفكره اني هقعد وتكلم معاكي في اي حاجه تخصنا قدام اي حد اين كان مين هو وبعدين انا اصلا
مش عايز اتكلم في الحوار ابن المرا ده ..
ولف خارج من البيت دموع مسكت دراعه : انت رايح فين
سيف بص لها برفعة حاجب : ايه خاايفه عليا احسن اضرب
: اه خايفه عليك ومش عايزة حياتي القديمه تأثر علي حياتنا مع بعض متخرجش عشان خطري ..
سيف نزل ايدها : رايح اجيب الحاجه من العربية يلاا اطلعي فوق مش هكرر كلامي تاني ..
دموع نفخت بقهر ودبت الارض برجليها وعايزة تطلع وفي نفس الوقت خايف يحصل بينه وبين حسين اشتباك
صباح كانت وقفه في البلكونه وشفتهم دخلين طلعت عشان تفتح لهم الباب وسمعت حوراهم
: اطلعي اطلعي يختي ابني راجل ميتخفش عليه
دموع بصت لها بغصه : غصب عني يا صباح ده ابني مش جوزي بس... انا مش عايزة حاجه تضيقه او تزعله
مش عايزاه يتأذي تاني بسببي
صباح : مسسس اما كلام عبره بصحيح اطلعي يا بت يلا بدل ما يرجع يلاقيكي وقفه ومنفذتيش كلامه والموضوع يوسع عمل ايه ابن باتعه الوسخه
دموع طلعت علي السلم : ونبي يا صباح ما حد يجبلي سيرت الشخص ده جتتي بتتلبش وببقا عايزة اجيب الي في بطني من اسمه ..
صباح : عايزة اقولك الله يرحم وفكرك بالذي مضي بس انتي مرات الغالي دلوقتي وانا مش هقبلها عليه ..
دموع حضنتها : الغالي بيقول كلام كبير ي صباح وتأثير وبتاع وانا والله مفيش منه الكلام ده انا كان فيه كلمتين محشورين جوايه ولو مطلعتهمش كنت هفضل مقهورة
نكد علينا الي الله ينكد عليه دنيا واخره
سيف طلع وهو بيتمني يلاقي حسين قدامه وفعلا الي بيتمناع لقاه وشاف حسين لسه واقف قدامه في نفس
المكان متحركش
قرب منه مسكه من قميصه ورزعه في الحيطه : الي فااات حاجه والي جاي حاااجه تاني خالص مراااااتي ساامع مراتي لو فكرت تتعرضلها ولا تدوس لها علي
طرف ولا توجهه لها نص كلمه هبيدددك خلصت يااض
انت سااامع كان زمان وجبر لو شوفتها ماشيه في طريق
تلف وتمشي من طريق غيره ومتفكرش ترفع عينك فيها
وحقي انا مسمحك فيه هعتبروا حلاوة جوازي انا حذرتك بلساني الدور الجاي هيكون ببتاعي
وخبط حسين علي وشه خبطتين بسخرية لذعه ومشي وهو بيجز علي فكه عايز يطلع بروحه بس شكله مخليه مش كفيل انه يكون ند ليه ودمه محروق ان دموع وقفت وتكلمت معاه اصلا حتي لو خناق ..
راح فتح العربية وولع سجارة ومسك الفون : ايه يا تميم .....علي بعد 12 نوصل هناك الصبح ونرد علي هنا بعد الضهر كده نريح ساعتين ونقوم عشان حنت
الزفت ....خلصانه انا عند صباح ابقا تعاله ننزل
مع بعض مش لازم عربيتين ...والله لو لا المعاد
انا ما كنت روحت اصلا نفسي اتسدت بس عيب
الراجل قدر ووافق يبيع لي مع انه مش بيبيع خيله
بس عشان غلاوتك ..تسلم يا صاحبي يلا سلام
خلص سجارته وخد نفس عميق وهو بيحاول يهدي اعصابه ودور العربية ووقف بيها تحت بيت صباح
خد الحاجه ونزل قفل الباب برجله وطلع علي
فوق ..
دموع دخلت عند صباح سمعت صوت ضحك واغاني جاي من اوضة ندي ابتسمت بفرحه ودخلت لقت
ندي وياسمين بيرقصوا علي السرير وملك بتتفرج
عليهم وهي بتضحك وتصقف
: لولولولولولولولولولي
ندي لفت علي صوت الزغروطه العاليه وعرفت صاحبتها وصوتت بفرحه :دمووووع جيتي امته
حضنوا بعض بفرحه وياسمين قربت من دموع : ايه يا دودو الزغروطه دي علميني
ندي ضحكت : اسكتي ونبي بدل ما تغير رأيها دي مش بترضي تعملها قدام حد وحده تاني ورحمة امك يا شيخه
امي بتبقا عمله زي عربية النقل وهي بتزغرط
دموع ضحكت وزغرطت لها تاني زغروطه من قلبها صوتها عالي خلت الي طالع علي السلم واقف مصدوم
سيف هز دماغه : لا لا اكيد مش هي وربي ازغرط علي وشها بالمطوي بتاعت صباح تعمل العمله و ولا كأنها
بنت ال... وعض شفته بغيظ ورجع ابتسم هبقا اخليها تزغرط بس علي حاجه تاني ..
سيف دخل عند صباح الي وقفه مستنيه علي الباب عشان لو اتأخر تنزلوا وشافت سيف طالع
: نورت يا غاالي تعااله
سيف ابتسم : حببتي يا صبوحه الحقيني بفنجان قهوة وخدي الاكل ده انا ماليش نفس كلوا انتوا يامه
: سد نفسك الي ميتسماااش داهيه تاخده البعيد
: خلصنا يا صباح فكك من الحوار ده هي شكلها هتبقا ايام سودة
: يا واد يا مضروب ولا سودة ولا نيله ده هتبقا ايام فل مزهزها ده البت ديبه فيك دوب يا ولااه
: وانتي مين قالك
: عنيها يا خويه وهي بتقولي ده مش جوزي بس يا صباح ده ابني وحقي اخف عليه مش عايزة يتأذي
بسبب وحسستني انك واد مش مظبوط كده بس
بتحبك اسمع مني انا صبوحه عمرها قلتلك حاجه وطلعت غلط
: لا والله يا صباح مش حاجه وحده بس
: طب يلا يا بن الوسخه من قدامي قوم اعمل قهوة لنفسك
سيف ضحك بصوت عالي : ضحكتيني وانا ماليش نفس والله يا غاليه
: امك والي جبتها يا سيف مش هتضحك عليا
سيف باس دماغها : والله بعشق طيبة قلبك ..ومتفهمنيش غلط عشان انا عارف دماغك
بتحدف شمال زي فارس
صباح فردت ضهرها : مسسس فارس ده حته شكولاته كده يتاكل اكل ضحكته بتغسلني كده الواد مش عارفه
اوصفه ازاي بحبه كده بحبه
سيف ضحك : حله ولقت غطاها يا غاليه
صباح بصت له بقرف من فوق لتحت ومردتش عليه
سيف رفع عينه وهو بيضحك وشافها وقفه قدامه وبتبص له بحب وعنيها سرحانه فيه
دموع اول ما حست انه برا طلعت بعد ما سمعت صوت ضحكته ووقفت قدام باب الاوضة كلامه مع صباح وضحكته جننوها واول ما رفع عينه اتعدلت وهي
بترجع شعرها لوراه وقربت منهم
سيف وقف : هعمل قهوة انا يا صبوحه ادي الاكل للبنات
دموع عضت شفتها بغيظ واومأت بقهر وراحت قعدت جمب صباح وخدت علبة بيتزا فتحتها وقعدت تاكل بنرفزة ...
: ابلغي ريقك يا حببتي بلاش طفاسه
: سبيني يا صباح انا متغااااظه
: طب حتي نادي علي اخواتك الي ياكل لوحده يزور ده انتي بت جعاانه
قالتها صباح بطريقه خلت دموع شنقت في الاكل وهي بتضحك
: اهو عشان تسمعي كلامي هتموتي مشنوقه في حتت عيش يا متغاظه
دموع فتحت الكيس التاني طلعت كانز وبعدين عضت شفتها ودخلت المطبخ تجيب كباية
ههههي يا حكاكه 😉
سيف كان واقف يقلب في الفون لحد ما القهوة تستوي براحتها علي نار هادية
وشم ريحتها قبل عينه ما تلمحها وعمل نفسه عبيط
دموع دخلت براحه وهي ماشيه لمست كتفه بكتفها
وخدت كبايه ماية ملتها وشربت وهي وقفه بتبص له من وراه الكبايه سيف لمحها وكتم ابتسامته دموع مش معبرها نزلت ست كبايات وعملت نفسها بتدور
علي صنيه وكل ما تتحرك جسمها يلمس جسموا
رفعت راسها وهي عارفه الصواني فوق مدت ايدها وعملت نفسها مش طايله : هت لي الصنيه دي لو سمحت
سيف حط الفون في جيبه وقرب منها ..عايزة تلعب ومالو
وقف وراها ومد ايده يجيب لها الصنيه وجسمه لزق فيها
وحست بيه صدره علي ضهرها لفت ومسكته من لياقت القميص وباست رقبته برقه : انا اسفه مكنتش اقصد اضيقك حقك عليا
سيف بص لها بضعف والقهوة فارت ونزلت علي البتوجاز
بعد عنها : محصلش حاجه عشان تعتذري هو انتي عملتي حاجه ده انتي بس وقفتي تتخانقي مع طليقك وانا واقف زي الخروف مش قصه يا بنتي ..
دموع عضت شفتها بحزن : خلاص طيب والله ما هتتكرر
: روحي كلي يا دموع
دموع خدت الصنيه وحطت عليها الكبايات وخرجت : شكرا نفسي اتسدت
سيف مردش عليها عارفها مش هتقدر تقاوم الاكل ومن النوع الي بيجوع كتير ووقف يعمل قهوة تاني بكل هدوء
دموع خرجت لقت البنات قيمين بالواجب مع البيتزا والحاجه الي في الكياس كلها طلع وفتحين كذا حاجه
جريت عليهم حطت الصنية قدمهم : يلاا الي خدت حاجه تطلع بيها بالزوق عشان مفتشكمش ويبقا شكلكم وحش
ندي بصت لها وبصت لياسمين وملك وهي اصلا الي فتحت الكياس وحدفت لكل وحده شكولاتايه وفتحت
كذا نوع تدوق : احنا يا بنتي حدالله وبعدين احنا كنا بندوق بس صح يا ياسمين
ياسمين هزت دماغها وهي كتمه ضحكتها وملك بتاكل مش معاهم
ندي : وبعدين خير اخويه انت مالك انتي.. وبصوت عالي .. يابو فااارس يرضيك اختك حببتك مراتك
اخوك قريبا متاكلش من الحاجات الحلوة الي انت
جايبها
سيف من المطبخ : تحت رجلك يا قلبي وعليهم زيادة كلي الي نفسك فيه بس بلاش ابو فارس دي الله يرضي عليكي كفاية واحد علي البشرية
دموع اتغاظت اكتر : طب يلا هااتي بقا جاكي خوتك يخوتك انتي واخوكي المنفصم هااتي يا بت... وخدت الحاجه من ايدها ولمت الشكولاته في الكيس تاني
: انا قولت طفيه محدش صدقني ..
دموع : ايوة انا طفسه ..وبصوت عالي ..وبعدين انا هسمي فارس انت مالك انت كنت تقرب له
سيف من وراها وهو ماسك فنجان القهوة : هتجبيه بالتكاثر الذاتي ولا ايه
: هههه مااسخ
سيف بص لها برفعة حاجب : اعدلي طيب
دموع اتكتمت وقعدت جمب ندي وبقت تفتح وتاكل وترمي قدمها وهو واقف يشرب قهوة ويتفرح علي شكلها اللذيذ بستمتاع ..
: خدي الكيس ده من صحبتك يا ندي احسن يجيلها ثمنه مفرطه وتسد نفسي اكتر ما هي مسدودة ..
دموع رمت الكيس من ايدها وقامت بحزن
ياسمين بعتاب : ليه كده يا سيف زعلتها
سيف بهدوء قرب قعد جمبهم : سبيها تتربي شوية
وبص لندي : خلصتي كل حاجه محتاجه اي حاجه عرفيني
: لا كله تمام ربنا يخليلي الغاليه والمحروس
سبف ابتسم : المحروس لو عرف اني مسافر كمان شوية ممكن يتشل فيها
ندي بصدمه : بتهزر ازاي وربنا الفرحه ما يتعمل من غيرك
وفارس يتشل فعلا
سيف ضحك : يا ستي جاي والله ده مشوار صد رد متقلقيش
: الملافظ سعد ياخويه انت وهي متفولوش علي الواد اله
سيف ضحك وبص لملك الي قعد بهدوء وهو مش قادر يحبها لانه شاف خيانتها لدموع بعينه ..ميعرفش الي فيها وانها كانت ضحيه ولعبه مش مبرر بس الظروف بتحكم ..
ندي بضحكه : ما تقوم يا سيف تراضي البت بقا متبقاش تقيل
سيف هز دماغه بالرفض : لا
: ليه بس
: عشان تفكر قبل ما تتكلم بعد كده ولا تعمل حاجه هتفضل بتمص في صباعه لحد امته
: ليه بس حصل ايه
: وقفت تتخانق مع طليقها وانا واقف
ملك برقة وبصت لصباح الي شورت لها ونسحبوا بهدوء
ندي ضربت علي جبهتها : هدف في مرماها بس ثواني دموع اتخنقت ده انجاز ده مش طبعها ابدا معني ذلك انها مش طيقاه وخلاص جابت اخرها منه وبتكرهه كمان
: قفلي يا ندي بالله
وبص لياسمين : ايه يا حبيبتي الواد تميم عامل معاكي ايه يلا كلها ايام ونفرح بيكي انتي كمان
ياسمين ابتسمت بحب: تميم ده ملاك بعته ربنا ليا من السما وانشالله هنفرح كلنا قريبا بمولودك يا حبيبي
سيف هز دماغه ...مش باين لها يا فضحتك يا سيف لو فارس عرف ده غلط كبير في حقي ياريتها تقدر الغبيه
هي زعلت بجد طب هي ممكن تكون بتعيط دلوقتي هي ضيقتني مهي لسه متعرفش طبعي برضو دي وحده اتعودت تكون هي الراجل والست في حياتها
وكل حاجه تعملها بنفسها برغم نعومتها .. ناعمه بس ده مرشيمللو بالعسل ..يلا مبدهاش مش هاينه عليا اكتر من كده ..
سيف وقف بهدوء وراح وراه دموع البلكونه ..
ندي بخفوت : قد ايه انت قلبك قاسي وعايز تربيها
ياسمين ضحكت بهدوء : بس يا زفت سبيهم في حالهم بيحبها اله ..مش نفسك فارس يعمل كده
: يا خوفي انا الي اراضي فارس بعد ما أعقبه وقول هسيبه يتربي بعد كده يعدي من قدامي وهو ماشي يتدلع وقوله خلاص يا ابيض انت يا بو شفايف حمره عفوت عنك تعاله بوس ايدي وقدم الولاء
ياسمين كتمت ضحكتها : سوري يا ندي بس انا كنت بسجلك وبعت الريكورد لفارس
ندي ضحكت : لا حلوة ..وشافت منظر ياسمين وبرقة عنيها بصدمه ....بتهزريى عااااااا يا ولاد الغدرين انا عارفه انتي فيكي عرق منه هاااتي يا بت التليفون ده هيرفعني وربنا انتي يا بت وربي هولع فيكي لو سمعني
وفضلت تجري وراها لحد ما ياسمين فتحت ريكورد لسه واصل لها : خخخخخخخخخ ده انا جااايلك اقدم فروض الولاء والطاعه و ابوس بس هبوس طيبة قلبك يا بنت صباح وهحطلك ولاء فيها
ندي لطمت علي وشها بصدمه لما سمعت الريكورد
ياسمين بصدمه : وربنا انا كنت مفكراكي هتقولي حاجه رومانتيك انا ماليش دعوة
: رومانتك ده انا هطلع بروووحك تعاليلي
ملك لما دخلت مع صباح اوضتها : حسين طلع امته يا خالتي وكلمتيه ولا لا انا خاايفه ونبي
صباح حضنتها : يا بت متخفيش طلع الي بان غضب ربنا عليه ويسخطه كمان وكمان انا هكلمه متخفيش بعد فرح ندي وهخليه يلم عرضك ويكتب الواد باسمه غصب عنه
ونبقا نقول ولدتي في السابع ..
ملك دفنت وشها في حضن خالتها وبكت بنهيار : يا مصبتي يا مصبتي انا السبب انا الي جبته لنفسي
انا صدقت واحد زيه بس غصب عني والله يا خالتي
صباح حضنتها بقهر : خلاص بقا متقطعيش قلبي عليكي انا هجوزك ليه وانا صباعي تحت ضرسه غصب عني لازم يحصل يا حببتي يس انا مش هسيبك معاه اولدي وهطلقك منه
: تاني يا خالتي تاني لا انا هتحمل نتيجة غلطي وختيار الدور ده وربنا يتولاني ويصبرني ويسامحني علي الغلط الي عملته في حقي وحق دموع
: دموع مش زعلانه منك وبعدين ربنا هناها اهو ونسيت الايام السودة كلها الدور والباقي عليكي يا موكووسه
ملك عيطت اكتر وصباح حضنتها وفضلت تربت علي ضهرها بحزن ..
سيف دخل البلكونه وشافها بتمسح وشها : وقفه كده ليه
خشي جواه يلا
دموع ردت بهدوء عكس النار الي حواها : العد عني عشان انا بسد نفسك دلوقتي
سيف كتم ضحكته : اممم انتي هتقلبي التربيزة عليا والمفروض بقا انا الي غلطان دلوقتي
: ولا غلطان ولا مش غلطان بقا عن اذنك
ودخلت اوضة ندي وقفلت وراها الباب سيف خرج وراها وراح خد الاكياس الي جايبها وندي وياسمين بيضحكوا من تحت لتحت
: اضحكوا اضحكوا كتمنها ليه
ندي : عيب يسطا هنضحك بعد ما تدخل تعيد المحاوله
اتفضل اتفضل
سيف عض شفته بغيظ : انتي حلال فيكي فارس بت مستفزه
: افتحييي يا دكري
ندي سمعت خبط علي الباب بعد كده صوت فارس وجريت تستخبه وياسمين ضحكت وقامت تفتح له
سيف خد الحاجه ودخل لها الاوضة وقفل الباب وراه دموع كانت نايمه علي السرير وسمعت فتحت الباب
وعرفت ان هو من ريحته وتأكدت لما قفل وراه
غمضت عنيها وجسمها اترعش لما قعد جمبها وحط ايده علي وسطها
: دمووع
مردتش عليه ودموعها نزلت حط ايده علي وسطها وبخفوت : دمووعي
دموع شهقت ودموعها نزلت سيف غمض عنيه بقهر وفتح شكولاته وقرب حطها في شفايفها دموع قفلت بوقها وتعدلت بسرعه وهي بتمسح دموعها : بس عشان متخنش وسد نفسك هو انا بقا لو جبت بيبي منك وحملت وجسمي باظ هتقرف مني معذور اتعودت علي العارضات والعود الفرنسي
سيف قرب منها ومسك وشها بين ايديه : حقك عليا انا كنت بنكشك وبعدين انتي ملكة جمال قلبي وعنيه في كل حالاتك يا غزالي وهعشقك اكتر لما اشوف ابننا بيكبر
جواكي وبطنك كبيرة عمري نفسي ما تسد منك يا دموعي بس هو هيجي لما افضي جواكي مش جواه بوقك يا قلبو
دموع ضربت ايده وابتسمت غصب عنها وقربة حطت ايده علي وشه وبتبص في عيونه بلهفه : سيف يا عيوني انا مقصدش الي حصل ولا اني الغيك صدقني غصب عني لقتني بعمل كده والله انا انا
سيف حط صوابعه علي شفايفها : هشش خلاص مش عايز اتكلم في الموضوع ده انا وثقت فيكي وعارف انك مش هتخيبي ظني ولا ثقتي يا دموع عارف انك مش هتكدبي عليا في حياتك ولا تفكر تأذيني ولا تطعني رجولتي انتي اطهر من انك تعملي كده انا متأكد
دموع بلعت غصتها وهي بتهز راسها وبتأكد كلامه : عمري عمري يا سيف
سيف ابتسم وباس دماغها : ربنا يخليكي ليا يا دموع
: ويخليك ليا يا سيف
سيف خد لوح شكولاته : افتحي بوقك
دموع فتحت بوقهاا برقه دوبته وحط الشكولاته علي شفايفها ودخلها جواه بوقها دموع لسه هتكلها شالها
وحط شفايفه وباسها ومص شفايفها بمتعه
دموع ضحكت وعضت شفتها وسيف قرر نفس الحركه وباسها تاني وتالت لحد ما الشكولاته ساحت ودابت علي شفايفها واخر حاجه حط الوح علي لسانها وقبل ما تقفل بوقها عليه كان حاطت لسانه وشفايفه وبتاكل شفايفها ولسانه وكانت بوسه بطعم الشكولاته اللذيذة ..
داب الوح من سخونت البوسه الرطبه ودموع اتنهدت بعمق سيف شدها ليه وقعده في حضنه وشفايفه في شفايفها وايد في شعرها والتانيه علي وسطها ودموع لفت ايدها حولين رقبته وندمجت معه بكل مشاعرها
سيف فصل البوسه وبهمس ساخن : كنت بتقوليلي انتي ايه
دموع بنفس الهمس ونفسها عالي : بحبكك بحبك يا سيف انا بعشقك
سيف هجم علي شفايفها ونيمها علي السرير وركب فوقيها وهو بيفرك علي جسمها ..
: اطلع يا بروووو ده انت جيت علي حجرررري
سيف فصل البوسه وبص لدموع بغيظ الي ضحكت وحطت ايدها علي وشها بكسووف
: مبسووطه اوووي ..وبصوت عالي ..ده انا هاجي اني...
ودموع شهقت وحطت ايدها علي شفيفه : قولنا اااايه عيييييب عيييب
سيف ضحك : والله ما في عيب غير الي بيحصل ده عيب كبير في حقي
دموع لسه هتتكلم
: طب ااايه يا وزتييي يلا عايز امشي تعالي خدي الحضن
فارس لما دخل دور علي ندي وسأل ياسمين هي فين
ودخل الاوضه الي كانت مستخبيه فيها ومسكها من شعرها بعد ما صوتت وكانت هتجري منه ولسه هتتكلم كان هجم علي شفايفها في بوسه عميقه دوبتها وقطعت نفسها وتعبت اعصابها
فارس فصل البوسه ومسك وشها بين ايديه : هششش اهدي ..علي ركبك يلا ..وقرص علي شعرها ونزلها علي ركبها في الارض
: فاارس انت بتعمل ايه ..
فارس قرب منها باسها تاني بعنف اكبر وشهوة اعله : خخخخ اعتذري
ندي بصت له بضعف : انا اسفه بس انا كنت بهزر علي فكره
فارس شد شعرها اكتر ومسك فكها بين صوابعه وشد شفتها السفليه بين اسنانه بشراسه : مييين راجلك يا بت
ندي بخفوت : انت انت يا فارس
فارس غمز لها وربت علي شعرها : ابقي فكري قبل ما تنطقي يا روح امك ..
وخرج وسابها وهو بيعدل بنطلونه عشان انتصب رجولته الي كان واضح ...
ياسمين بقلق : قتلتها ولا ايه
فارس ضحك : لا عبطها بس
: وربنا انت حيوان عملتلها ايه
: متخفيش كشفتلها بس
ياسمين هزت دماغها بيأس : انا هروح اشوفها
فارس: مين مدلعكم كده انا شوفت عربية سيف تحت هو هنا
: اه في الاوضة التانيه هو ودموع
فارس ضحك بفرحه : اخخخ قلبي يا بركة دعاكي يا مهاميهو كتري بقا كتري
سيف بص لدموع بحده : وربي ههينك لو حضنتيه ..رايح ياااض يا عل* بدل ما جيلك
فارس ضحك : بقت اخلاقك زباله اوي يا برووو بتعمل ايه عندك يا قليل الادب هروح اجيبلك صباح
: تجبني ليه يا موكوس وبعدين انت جيت امته
دموع اتعدلت بسرعه : يلا مع نفسك بقا انا رايحه اشرب ماايه
وجريت بعد ما عدلت شعرها ومسحت شفايفها فتحت الباب
فارس اول ما شاف الباب اتفتح : نااس متجيش غير بصبوحه انا لسه جاي يا حبيبت قلبي كنت بجيب لندي
حاجه ومااشي تاني ..
: حاجة ايه يا ولاه
: قميص نوم
صباح بصت له برفعة حاجب ولسه هتفتح بوقها
فارس ضحك : وربنا بهزر ..اااخ ..وحط ايده علي قفاه لما سيف لطشه بالقلم ..
: متهزرش تاني يا روح امك ومتشغلش دماغك وهمد هاا
دموع بخضه : اسمله يا قلبي ..وبصت لسيف بعتاب.. ليه كده سيف ايدك تقيله
فارس بمسكنه : اااه رقبتي شوفتي يا وزتي عمل ايه عشان عايز اسلم عليكي
: ضربه واحد تاني ونبي عشان خطري
قالتها ندي الي ياسمين دخلت عليها لقته لسه قعده علي الارض وحطه ايدها علي وشها بصدمه وهي مش مصدقه نفسها ولا الي قلته ولا الي عمله فيها ياسمين فوقتها من شرودها وطلعت معاها وهي مقهورة شافت القفه الي خده من سيف وضحكت بشماته
فارس بص لها من تحت لفوق وابتسم بهياج وهو بيعض
شفته ندي اتوترت ودموع حط ايدها علي وشها بصدمه
وصباح كانت قعده بتاكل ومش معاهم
سيف شده من قميصه : البت حملت من نظراتك يا بن الكلب تعااله ..وانتي بتبصي علي ايه امشي كلي يلاا
دموع نفخت : انت كل ما تتخنق تقولي كلي كلي وفي الاخر تقعد تسد نفسي
سيف رفع حاجبه ولسه هيرد عليها الفون رن : ايوة يا تميم انت جيت ..خلصانه ثواني ونزلك يا غالي ..
فارس : رايحين فين دلوقتي ده الساعه دخله علي 12
سيف : مشوار صد رد مسافر الصعيد هخلص مصلحه وهرجع الصبح
فارس بصدمه : انت بتهزر انا بكرة حنتي
سيف حط ايده علي كتفه : عيييب يا صاحبي انا هكون اول الحاضرين وهحنيك بايدي يا بيضه
: مش بهزر والله وبعدين حبكت يعني تسافر دلوقتي
: معلشي والله غصب كنت متفق مع الراجل من قبليها
: انا جاي معاك
: لا خليك هنا ورتب الدنيا لحد ما اجي
: لا يسطا برضو جاي معاك مش هتم غير بيك انت هنا هتم انت مش هنا مش هتم فانا هروح معاك عشان اضمن مش هسمحلك تقطع عليا في حنتي يا برو
سيف ضحك : خلاص لو هيطمنك تعاله بس انا كده كده كنت هرجع قبل العصر ..
: خلصانه يلاا انا كده كده مش هحلق غير يوم الفرح الصبح وبعدين كل حاجه متجهزه مش واقفه غير علي التنفيذ الفرحه المنتظره يا بروو نص بنات مصر هتنتحر بكره
سيف بخفووت : انت لو فضلت واقف مكانك هتسيح اهرب نظراتها تخوف
فارس لف ببطء وشاف نظرات ندي الحده الي بتبص له وكأنها عايزة تقوم تقفش في رقبته وضحك بهبل : قمر مشالله يلا انا هستناك تحت يا بروو
ونزل يجري بعد ما باس دماغ صباح ودموع وهو بينكش شعرها بحب ودموع بتضحك له وعنيها بطلع قلوب
سيف بخشونه : دمووووع... تعالي عاايزك
ودخل البلكونه دموع بلعت ريقها ودخلت وراها : نعم
سيف بهدوء : خلي بالك من نفسك ومتخرجيش لحد ما ارجع ولو في اي حاجه عرفيني تمام وانا هتابعك علي الفون
دموع اومأت بهدوء وشفتها اترعشت وبلعت غصتها : وانت برضو خالي بالك من نفسك وطمني عليك ورجعليى بسرعه
سيف باس دماغها وهو بيمسح علي شعرها : مش عايز حد غيري يلمسك انا عارف انتي بتحبيه قد ايه وهو كمان بس بلاش علي قد ما تقدري عشان خطري
بتخنق ..
دموع حضنته بقوة : حاضر يا حبيبي حاضر سلامتك من الخنقه عشانك اعملي اي حاجه يا سيف
سيف حضنها اكتر وهو بيعصرها بين ايديه وبعد عنها بصعوبه : في رعاية الله يا حبيبي
وسابها وخرج من غير ما يبص عليها سلم عليهم ونزل علي ولقاه تميم وفارس بيضحكوا مع بعض : يلاا
: يلاا يا برو
: ايه ده انت چاي معانه
فارس قرب منه وحط ايده علي صدره : مقدرش اعيش من غيرك يا تميمي
سيف ضحك وتميم شال ايده : استغفر الله العظيم بعد عني يااض ونشف اشوية احنا رايحين لراچل ملتزم
حدالله يجيم عليك الحد لو عملت حركاتك دي هناك
متكسفنيييش
فارس ضحك : عيب عليك يسطا ده انا بنكشك وبعدين انا ماليش في الخشن يا تميم
وركبوا مع سيف الي ساق العربية وهو خارج شاف حسين قاعد قدام بيتهم وبيدخن وهو بيشد في شعره زي المجانين وبيهز رجليه بعصبيه نزل القزاز وغمز له بعد ما بعتله بوسه في الهوي وهو بيضحك بصوت عالي ..
فارس ضحك : معرفش انك كياد اوي كده يا برو
سيف ولع سجاره وسحب نفس طويل ونفخه بغل : اسكت ده انا لو اطول اقطع ايديه وخلع عنيه وحرق روحه هعملها
: ايه يسطا الرعب ده
سيف مردش عليه وطلع علي الطريق الصحراوي وداس بنزين وهو بيدخن سجاره وراه التانيه والساعه خمسه الفجر وصل بنزينة قبل بوابة اسيوط نزل يفول ويشرب فنجان قهوة هو وتميم وفارس الي الارهاق كان باين عليه
تميم بضحكه : مال وشك اصفر ليه كده يا فارس
: اسكت بالله عليك ده طريق ابن مراه الطيارة سبت لكم الدين وقالت علي الطلاق مانتوا ركبني ايه يا جدع المخمضه دي
تميم ضحك وولع سجارة : عيل نايتي
فارس حط دماغه علي التربيزة وسيف بيقلب في الرسايل الي بعتتهالوا دموع من بعد ما نزل بساعه
واخرها كان من خمس دقايق وعرف انها لسه مانمتش
رن عليها وردت من اول رنه
: لسه فاكر ترد عليا فينك ده كلو انا مش جاي لي نوم مش قولتلك طمني عليك
: اهدي يا بابا انا كويس الرسايل لسه وصله وبعدين كنت سايق منمتيش ليه احد دلوقتي
: مش عارفه انام وانت مش جمبي يا سيف
: ااخخ علي سيف منك.... نامي يا بابا انا بخير متقلقيش واول ما اوصل هطمنك اوكي
تميم كان بيدخن بشرود وفارس حاطت ايده علي خده : هممم وايه كمان يا محنيييي
سيف بحده : علي الحلال من ديني اقوم اكمل بيك انت الطريق علي الاقل هتكون نعمه وطريه بدل كرسي العربيه
دموع كانت مبرقة من تغيره المفاجئ وحطت ايدها علي بوقها لما فهمت قصدوا الوقح
: سييييف
سيف بضحكه : قلبووو بقا يا مامي ما هو الي عيل ع..عرره ولا تزعلي خلاااص
: مرات اخويه المسيطاااااارة ايوة بقا ويلا بقا اديلو
دموع ضحكت : سيبه ونبي عشان خطري خليك معايه انا
سيف وقف : انا في العربية لحد ما تخلصوا وخد ..
كباية القهوة وخرج ..
: معاكي يا حبيبي
: وحشتني اوي علي فكره مش عارفه اقعد من غيرك انت عملت فيا ايه خلتني كده مش عارفه انام بجد سحرتني ولا سحرتلي
سيف ابتسم بحب : انتي شايفه ايه
: شيفه انك سحرتني بعيونك ونظراتك واهتمامك وحنيتك وخلتني مش عارفه انام من غيرك عودتني
انام جمبك وفي حضنك وعلي صدرك السرير مفهوش
ريحتك ولا نبض قلبك وانفاسك يا سيف
: دموووعي
: قلب دموعك وحياتها وعنيها
سيف عض شفته من حلاوة الاحساس وقلبه نبض بعنف وبخفوت: هلف ورجعلك وحياتك خفي عليا انا سيبك
وماشي بالعافيه انفاسي اشتاقت لريحتك وعنيا
مش محتاجه غير جمالك وشفايفي عايزه
شفايفك تدوب ما بينهم عايز حضنك
ولمست ايديكي... عاايزك يا دموع
دموع جسمها اترعش وانفاسها زادت من همسه وصوته العميق الي طالع من روحه نفض قلبها : اممم سيف
سيف بهمس : قلبوو
: واحشني
: عايزة ايه يا دموعي محتاجه ايه قوليلي يا حبيبي
: عايزة شفايفك عشان خطري محتاجه لحضنك ورجولتك وايديك الخشنه وهي بتعصرني جواه
صدرك
سيف غمض عنيه وهو بيجز علي اسنانه وكلامها جننه : اووف لا ده كده انتي الي طلعتي سكسي من غير اي تأثير امممم وايه تاني يا ...
: برووووووووووو ...قالها فارس وهو لازق دماغه في الشباك المفتوح نص فاتحه
سيف فتح عنيه مره وحده والفون وقع مين ايده : خخخخخخ ده انا هطلع ميييتينك
ونزل يرجري وفارس الي جري وهو بيضحك ويصووت : اللهم لا شماته بس انا شمتااان دووووووق حدالله لو هتقتلني و اموت شهيد وبقا عريس الجنه هموت وانا مرتاح
: شهيد وعربس الجنه ليه موت في سينا دي اسيوط يا روح امك بيقولوا عليها بلد اليهوود يعني هتموت مع اشكالك يا عر*
فارس وهو بيلف حوالين العربيه : خلصنا بقا يا برو شكلي بقا بيبي اووي مش هعملها تاني خلاص حرمت
سيف اومأ وهو بيعض شفته : اعملها تاني وهمرجحك الي فاضل من عمرك ببلاش
: مرجح دموع الاول بس بعد كده ابقا مرجحني انت شكلك ناوي تدخل وانت علي المعاش انا سمعت انك
بتجدد لحظات المراهقه ههههههههههه
سيف رفع حاجبه : انت ميين قالك دمووووع ...
: لا بعيد عن ان مراتك لتاته ومش بتخبي حاجه عن الي مش بيتبل في بوقها فوله كان هيبان عليك يسطا
واخوك شويف وبيفهم
: طب اقفل علي الي عندك بقا وملكش دعوة بالحوار ده وبطل قعده مع الحريم
: طب ايه فقرت الجط والفار دي هتخلص امته خلينا نفضوا
سيف هز دماغه : تمام يلااا
فارس قرب عشان يركب وسيف غفله وراح ضربه مقص رزعه في الارض فارس مسك ضهروا : ينلع غبااائك يا جدع عايز تشلني حدالله هدخل قبلك برضو ههههههه ااااخ ضهري يا جوز اختي تعاله شيلني
تميم ضحك وشدوا من الارض : لاجل جوز اختي دي بس غير كده انت لسانك طويل وتستاهل حااشر نفسك
ليه في الي ميخصكش يا باارد
: سمعت العيله يا جدع
: فاااااارس اقفل بووقك بقا خلصنا
فارس قرب باس كتفه : حقك عليا انا بنكشك
: لا متنكشنيش في حاجه تخصنا انا ومراتي ادخل في اي شئ غير الحوار ده
: خلصه يا برو متزعلش نفسك دلوقتي بقيت كخه ده انا الي مجوزهالك موضوع ابن عمها ده كان حوار مني عشان تتحرك
: وهي جريتك في الحوار ده وانا كنت المغفل المدلوق مابينكم صح
: انت حسبتها ليه كده يعني
: امال عايزني احسبها ازاي غفلتني انت كده ولا لا
: يا سيف انا كنت بحاول اساعد
: متحولش تاني الله يحرقك حرقت دمي
: ماشي يا سيف ..وبصوت عالي نده علي تميم الي ساب لهم مساحه .. يلااا يا تميم خلينا نخلص من المشوار ابن العر* ده
: كان ايه الي جبرك
: ولا حاجه يا سيف فكك بقا
: اتكلم عدل ياض عشان مزعلكش انا غلطان اديتك مساحه وحجم اكبر من حجمك وعملتك صاحبي
بس انت بتسوء فيها وبتدخل في حاجات متخصكش
امسك نفسك شوية وسترجل مش كل حاجه هزار وضحك ...
فارس بص له بصدمه ومقدرش يرد وسيف عض شفته وحط ايده علي خصره وبص فوق وهو بيغمض عنيه
وبيتنفس بغضب وهو بيحاول يسيطر علي اعصابه
وقت غضبه بيقول كلام بيرجع يندم عليه بيجرح الي قدامه ومش بيتحكم في لسانه ودي حاجه مكنش بيستحملها غير يوسف الي كان بيعرف يتعامل معاه وفاهموا ..
تميم قرب منهم وشاف منظرهم وعرف انها مخلصتش علي خير : احمم ريح انت يا سيف وانا هكمل
سيف اومأ بهدوء وخد الفون الي وقع في ارضية العربية وشاف دموع لسه معاه علي السكه قفل في وشها وقعد في الكرسي الي وراه وفارس قرب قعد بهدوء جمب تميم وفكه متصلب وعنيه حمرا دم ..
سيف شاف منظره وضغط علي الفون بين صوابعه دموع رنت تاني الي كانت سمعه اغلب الحوار وتعدلت بصدمه
وخوف من سيف وخوف علي فارس وفضلت تسمع بهدوء ولما المكالمه فصلت رجعت رنت تاني وسيف
كنسل ..ولقته باعت رساله ..نااامي ..ولا زيادة ولا اقل
ورنت تاني لقت الفون مقفول دموعها نزلت وقامت صحت ندي
: قوومي عايزاككي
: في ايه يا بنتي دلوقتي احنا الفجر الصبح الصبح
: انت حكيتي لفارس علي الي بيني انا وسيف وبحكيهولك
ندي اتعدلت لما سمعتها بتتكلم ومحموقه : في ايه يا دموع
: اخلصي ردي علي سؤالي
: لا مش كل حاجه انا بس كنت بهزر معاه وبقوله شوف سيف بيعمل ايه مش زيك وبتاع وكده حصل ايه
: محصلش حاجه وانا لو بحكيلك عشان تسمعيني ولو غلطت تنصحيني بس مش بحكيلك بتفاصيل عشان مكنش حسه اني بخرج سري انا جوزي وهو بقت حياتنا هزار وضحك معاكم ..
: حصل ايه بس فهميني والله مكنتش اقصود حاجه فارس عمل ايه
: مفيش حاجه يا ندي نامي ربنا يرجعهم بسلامه بس الاول وبعد كده كل شئ سهل تصبحي علي خير
وخرجت البلكونه وهي حسه بخنقه وبتحاول ترن علي سيف وتبعت له رسايل ...
دموع بلعت غصتها وبصوابع بتترعش ضغطة علي تسجيل الصوت : سيف عشان خطري رد عليا يا
حبيبي وانا قولتلك مش هعرف انام وانت بعيد
صدقني مش هعرف انام من غير حضنك الدافي
سيف هييئ سيف انت قفلت ليه طمني عليك طيب
ومسحت عنيها وبعتت الريكورد وقفلت الفون وبصت في الشارع لقت عيون حسين الي متابعها بتلمع اشد من لهب السجارة الي في ايديه شهقت بخوف ودخلت تجري علي جواه ...هي كانت نقصه
حسين الي كان قاعد تحت بيت صباح من ساعت ما سيف ميشي وسمع دموع وضعفها وحبها الواضح وطريقتها في الكلام ولما دخلت فرك السجاره بين صوابعه ورمها في الارض وهو بيشد في شعره وحس
انه هيشت ..دموع راحت منه خلاص ..
دموع دخلت نامت علي السرير وهي بتقلب في الشات بتاعها هي وسبف وفي صورهم وصوره الي كان بيبعتها ليها وندي جت من وراها حضنتها وخدت الفون من ايدها : نامي وهو هيكلمك اكيد مفيش شبكه علي الطريق وحقك عليا انا مكنتش اقصد اطلع سرك
دي اول مره تحصل متفكريش كتير دلوقتي ونامي
يا حببتي والصبح نتكلم
دموع لفت ونامت علي دراعها وهي بتحاول متعيطش
ندي ربتت علي شعرها بحنان ساعت كتير بتحس دموع بنتها مش صاحبتها علي طيبتها وسذاجتها وقلبها النقي
سيف رجع راسه لوراه وغمض عنيه وهو بيحاول يتجاهل نظرات فارس ومنظروا الحزين وتميم سايق بهدوء وبعد الفجر فونه رن : وعليكم السلام يا ود خالتي تقبل الله منا ومنكم كيفك يا غالي ..اديني جربت علي سوهاچ يا غالي ..يعز مجدارك يا نوارت العزايزه علي رأي چدتي هههههههه ..خلاصك ماشي اول ما دخل البلد هرن عليك ربنا يخليك ليا زي ما رفعت راسي جدام الناس دي ...مع السلامه سلام
وفضل تميم سايق وفارس لاول مره حرق سجاير ودخن بعد ما ساب الڤيب وهو حاسس انه مقهور وفي نفس الوقت غلطان وقلبه وجعه من كلام سيف ..
وعلي الساعه سبعه الصبح كان خرج من سوهاج وداخل علي قنا تميم شاف حركه غريبه في الجبل وكان بيحاول يفهم الي بيحصل
: حااااااااسب يا تميييييم حااااااسب
حااااااااسب يا تميييييم حااااااسب 
تميم بص قدامه بسرعه بس كانت عربية خبطت فيهم قلبة العربية ونزلوا ناس بسلاح مثلمين من الجبل 
: محدش يُضرُب ناااار هناخدوا الامانه حييية كيف ما الكبير امر يلاااا جبِل جبِل 
فارس خبط في الشباك وتميم زيه وكانوا حسين بدوار سيف كان نايم وفجأة حس بالعربية بتتقلب بيهم مسك في الكرسي الي قدامه وحمي دماغه بين ايديه واول ما العربيه استقررت عن الحركه حاول يفتح الباب كان 
تارس نط من الشباك الي كان متكسر 
والخوف دب في قلبه لما شاف فارس الدم مغرقه : فاارس 
وحاول يفتح الباب بتاعه بكل قوته وسحب فارس بعد كده سحب تميم ولسه هيطمن عليهم حس بضربه عنيفه 
علي دماغه من وراه 
لف ببطء والدوار اتمكن فيه ونفس الضربة نزلت علي جبهته فتحتها ورجاله كتير لفاه حوليه بسلاح سيف وقع في الارض واخر حاجه قالها ..فارس ..
فارس حس بيه وحاول يقوم وهو بيقاوم الدوخه الي حاسس بيها بس كان الاون فات وشاف الرجاله بتشيل 
سيف وطلعت بيه الجبل ..
فارس بوجع : سيييف سيف ..وتعدل بصعوبة وجري وراهم بس وقع في نص الطريق 
تميم اخيرا قدر يستجمع نفسه وفتح عنيه شاف العربية فاضيه ومطلعه دخان قام بصعوبه لان رجله اتحشرت في الدواسه ولما العربية اتقلبت رجله اتكسرت 
: سييييف فاااااارس ..وبدأ يدور حولين مكان الحدثة ولمح فارس واقع في نص الطريق الرملي جمب الاسفلت 
قرب من العربية خد قزازة الماية وتليفونه الي وقعين في الارضيه وقرب من فارس بصعوبة وهو بيرن علي رقم 
ابن خالته : ايوة يا ليل بحر عليا الله يصلح حالك عملنا حدثة علي الطريج في دخلت جنا اخر سوهاچ كده 
طلعوا علينا المطاريد ماشي ماشي شوف هتعمل ايه ولحجنا واحد متصاب والتاني معرفش وينه وانا حالي متشندل ..سلام 
وفي اخر قنا في بيت الشيخ ليل العزايزي الي وقف بصدمه وهو قاعد يفطر مع اهله : جوم يا حمزه تميم عمل حدثه في اول جنا 
: ولد اختااااااي 
: اهدي يامه هو بخير بس الچماعه الي كانوا چاين معاه اتصابوا يلااا هم منك ليه 
ادم بتفكير : طب ما نبلغوا احسن يا ليل احنا في اخر جنا وهو في اولها علي ما نوصل ليه عايزين تلت اربع سعات 
ليل طلع علي فوق وهو لابس قفطان ابيض بينافس سواد شعره ولحيته الكثيفه : فض يااا ادم الحكومه يومها طويل وبين له حوار كبير وفيها مطاريد 
هتصل علي مراد بيه هو اجرب ليه يسبجنا علي هناك 
وقامت الرجاله تلبس ومسك جريت وراه ليل وفتح باب الاوضة لقته بيلبس الجلابيه : ليل انت بجد هتروح للمخاطيق دول لا بلاش عشاني انا خايفه عليك 
ليل ضحك بمحبه : متخفيش يا مسك الليل المخاطيف مفيش حد فيهم ممكن يأذيني الا بأمر الله الراچل استنچد بيا اسيبه هو وضيوفه هتبجي عيب في حجي 
يا مِسك 
مسك قربة حضنته : طب طمني عليك بليز ليلي 
ليل باس دماغها : اطمني يا جلب الليل وهواه يلا في رعاية الله يا جلبي 
وطلع سلاحوا من الدولاب الي من النادر يمسكه ولا يشيله في جيبه اله وقت اللزوم عشان ده زي ما احنا عرفين اتقي شر الحليم اذا غضب 
نزل ليل بسرعه وهو بيرن علي مراد باشا عمي وعم عيالي ووراه حمزه وادم وباقي الرجاله 
ليل لف : رايح فين منك ليه ..وشاور علي سند ومعاذ 
: جايين معاك ي ليل 
: لاه خليكم في الدار حدا الحريم واحنا انشالله مسافة السكه ربنا يعيديها علي خير يلا فوت منك ليه يلا 
وركب العربية مع حمزه وادم وعمر ورجع رن علي مراد باشا الي كان نايم وعلي كتفه رحيل الي باين عليه انها عاشت سهره جحيميه بطعم الجنس وشعرها منكوش 
وجسمها كله واضح عليه بصمات الحب 
مراد فتح عنيه وعقد حواجبه بستغراب وبصوت رجولي خشن : صباح الخير يا مولانا ... سلام عليكم مرحب بولد الهوااري ...وعليكم السلام مرحب بيك يا غالي  كيفك وكيف عيالك ...حمدلله في نعمه ربنا يديمها علينا وعليك بس في حاچه حصلت وعايز عونكم يا مراد بيه ...
مراد اتعدل بهدوء وولع سجاره : امرني يا ليل خير 
ميأمرش عليك ظالم يا ولد الاصول ود خالتي كان چاي علي الطريج ومعاه ضيوفه تميم ولد النعماني... ايوة اسمع عنه مش ده الي كان في المدرسة العسكرية.. ايوة ايوة وطلعوا عليه المطاريد والعربية اتجلبت بيه نواحيكم في اول جنا علي الطريج الصحراوي 
تميم مكملش كلامه كان مراد باشا سبقه : ربنا يچيب العواجب سليمه انا هسبجا علي هناك متجلجشي وخير انشالله ضيوفك ضيوفي ي ليل واحنا متخلجش الي يأذي ضيوفنا اسياد ابلاد احنا يا مولانا اعتبرهم عندك معززين ..ربنا ينصرك يا مراد بيه خلاصك اديني في الطريج وربنا يسلم ..سلام 
قفل مراد ويص علي رحيل الي خدت السجارة من بين صوابعه وطفتها : ايه يا مراد علي الريق كده صحتك يا حبيبي 
مراد ابتسم : هتخافي علي يا رحيلي 
رحيل ضحكت برقه : انت مش هتبطل تسأل السؤال ده يا مراد بقا 
مراد عنيه اسودت من جمالها الصباحي وشعرها المنكوش وجسمها الي نصه عريان وعليه عضات حبه : مراد ايه عااد يا مهرتييي مراد انتهي من چمالك ياام مراد 
وغمز لها وهو بيسحبها عليه برجوله : مااتيچي اچدد لك العضات دي حسسه بهتت من الليل 
رحيل ضحكت وقامت تجري : لاااا انا مبتشبعش زمان العيال مجننين ماما راضيه تحت وبعدين انت مش وراك مشوار وضيوفه وحدثه وانا بتموت 
مراد رفع حاجبه : ارچعي مطرحك بدل اچيبك بطريجتي 
رحيل عضت شفتها : تؤ تؤ تعاله جيبني بطريقتك 
مراد اومأ بهدوء ورفع التليفون ورن مره واتنين ومحدش رد وقف لبس القفطان علي جسمه العريان ورحيل لعقت شفايفها من منظر جسمه المهلك الي كله عضلات وسماره يجنن وكأنه بيصغر مش بيكبر ابن اللذيذة 🔥
وطلع البلكونه وبصوت عالي : محمدييييين انت يا زفتتتت 
: اوامرك يا مرااااد بيه 
: رووووح المضيفه كسر الباب علي اللوح الي نااايم ده وجوله يجوم ورانا مشواررر مهم يلا هم انت لسه واااااجف 
دخل مراد ورفع القفطان ودخل وراه رحيل الحمام الي دخلت تغتسل وتنزل لاطفالها 
وحست بمراد لازق فيها شهقت ولفت له : مراد انت بتتكلم بجد والناس الي علي الطريق طيب 
مراد دفن وشه في رقبتها وهو بيحرك ايده علي مؤخرتها : عايزاني انزل نچس يااك داخل اخد دش ولبس ونزل فيها ايه يعني الدنيا خربت 
: مراد من امته بتتأخر علي الواجب يلا حبيبي انا هنا مش هروح في حته هترجع تلاقيني طوع ايدك وعلي راحتك 
مراد عض شفته : بجيتي تشغلي مخك و كلامك بجا مرتب ياام مراد وهتغلبيني بس خليكي عند كلامك 
: كلام ايه يا حبيبي 
مراد ضحك وقلدها : تعاله جيبني بطريقتك ..متزعليش من الي هيحصل عااد 
: انا معاك لاخر نفس جواه صدري 
مراد حضنها : يومي جبل يومك يا رحيلي ..يلا همي طلعيلي غبار علي ما اطلع بدل ما اغير رأي 
رحيل ضحكت وجريت من قدامه عشان ده بيحذر مره وبيفعل في التانيه ...
مراد ضحك : براحه يا مدبوبه تزحلجي ولا اعرف اخد ابيض ولا اسود 
رحيل ضحكت وبصوت عالي عشان يسمعها من برا : متحولش عارفه انك خايف عليا من الهوي يا مراادي 
مراد ضحك لضحكتها الحلوة : يبووووي يا ولاد ده الحب كفيل يشندل اچدع راچل 
وخد شور سريع وطلع لبس وحط الخنجر في جزمته وعمر سلاح وحطه في الجراب بتاعه جواه الجلابيه ووقف رحيل لبسته الساعه والخاتم ورشة له البرفان وخد الفون والمحفظه والمفاتيح ونزل يهز الارض من هيبة ورجولته وهو بيتنحنح بصوت عالي ويكح 
: صباحك الله بالخير يامه 
: صباحك ورد و فل يا ضي عيني اجعد افطور 
: لاه عند مشوار ضروري لازم اطلع دلوجتي ادعيلي يا غالية 
وطلع مراد وخد بندقية في ايده للوح الي نايم في المندرة ودعوات الحجه راضية سبقاه 
محمدين راح خبط علي باب المضيقه خبط عاالي وقام بطلي بخضه : خخخخخ ايه خبطت المخبرين دي ع الطلاق نضيييف 
: انت لسه هتتخض قوووم العيال هتصحه وربنا اقتلك فيهااا يا تاااايسووون قوووم 
فهد ضربها بالبنية في كتفها : ينعل ابو ام صباااحكيا بنت المرا غووري اتخمدي قااااايم قااايم 
وقف فهد لبس بنطلونه وطلع وهو بيتمني الي علي الباب ميكنش مراد فهد بغيظ .. ده انا هطلع ميتين ام الم**** امه ...وفتح الباب بعنف  : ااااااايه في ااااايه يا جدددع انت بترزع في الباب كده ليه 
: لمؤاخذة يا فهد بيه مراد بيه جالي اكسر الباب عليك وبيجولك جوم عندكم مشوار ضروري 
: هي اجازة خرا انا عااارف ..وبص للغفير بشر .. عارف لو فكرت ترزع في الباب كده تاني هعمل فيك ايه 
: هتعملي ايه يعني ده اوامر البيه 
وبصوت خشن يخوف : فرعووووووون ...
فرعون صحي ولف حولين نفسه وهو بيهوهو بصوووت عالي وصوته غشيم 
الغفير مسك طقيته ورفع الجلابيه وسلم فرار : ربنا علي الظااالم ربنا ع الظااالم 
فهد بنرفزة : ينعل ابو ام تناحت امك راجل مجلييط 
ودخل ينكش في دهب قبل ما يمشي : انتي يا بت قومي طلعيلي غيار خليني امشي 
دهب رفعت الغطي من علي وشها بنرفزة : امشي من وشي يا فهد كفاية طول الليل مسهرني وفي الاخر نمت بعد ما صحيت الدلوعة بتاعتك حبكت يا خوية تدخل تحضنها قبل ما تنام ممممحن ..وغطت وشها تاني 
: ايه يا بت البكبورت الي اتفتح ده كل ده عشان بقولك قومي جبيلي غياار زي الحريم النصحه انا ابقا راجل 
مغفل لو مجبتش مرا تانيه عليكي 
دهب اتعدلت وهي بتبص له بشر : انت مفكر بتاعك هيقوم علي وحده غيري يا تااايسون ده انا كنت اقطعه 
وبعدين من يا خويه هتستحمل المخمضه الي بتمخمضهالي كل يوم 
فهد ضحك بصوت عالي : خخخ هيقوم وقطعه ك*** وبعدين انا هجبها تخدمني وهمخمضك انتي برضو 
حلالي يحلااالي يا بت وانا اما صدقت يا دهبي 
دهب بصت له بطرف عينه وهي بتحاول تكتم الضحكه بتغير عليه حته من تاج بنتها : انا اخدمك بعيوني يا قلب  دهبك وحياتها انا ليا غيرك يا بو ليل 
فهد ضحك : حدالله متجيش غير بالسك والشتيمه انا داخل استحمه يلا عشان ورايه مشوار مع عمي 
: سك وشتيمه طب والله لانا نيمه تاني شوفي مين هيطلعلك بقا يا بن ام بووسي 
طلع فهد ووقف علي الباب وولع سجاره يصتبح بعد جنن دهب الي علي قلبها زي العسل وشاف مراد جاي عليه وفي ايده سلاح 
: اوووعه ده شكلها فيها نووش ولا ايه يا كبااره 
مراد بهدوء : خد السلاح ده ويلا و مطرتش كتير يلا اتأخرنا 
: لاااا مش بتعامل غير بالمذنبة وفرعون مانت عارف وكزلكي اهوو..وسحب الكزلك من البنطلون 
: فض يا فهدد عااد طلعين الچبل وانت تجولي فرعون ومذنبة يلاا الله يصلح حال امك خلينا نفوض 
فهد خد البندقيه عمرها ومشي معاه : طب الكلام علي ايه فهمني جبل وسلاح القصه فيها مسجلين خطأ ولا ايه 
مراد دور العربية : والله ما في حاچه خطأ في حياتي غيرك انت هتطفح ايه علي الصبح هنروح للناس وانت 
متنيل علي عينك ياااك 
فهد سحب نفس طويل و غمز له وهو الدخان بيطلع من منخيره : عيييب ده انا اشرب المحيط ده انا بفووق يا كبير هاات اما سوق بدل ماانت ماشي علي الهادي يا زبادي كده 
: وانا عبيط يااك عشان اسلمك عمري بيدي اهمد كان مالهم فهد وعامر مريحيني ولا هشام نسمه كده بس 
انت بيهم كلهم وانت شبه التور اكده 
فهد ضحك : ده مدح ولا ذم يا عمناا 
: دي ذنووب وهتخلص يا ولد المركوب ..وداس بنزين وطلع علي الصحراوي 
تميم قفل مع ليل وراح لفارس يشوفه عدله من علي الارض وقعد جمبيه وهو بيكب ماايه علي وشه وبيفوق 
فيه : فااارس فاارس جووم انت سامعني فااارس 
فارس زمجر بوجع : اممممم الصداااع هيموووتني 
تميم مسك وشه بين ايديه : اهدي اهدي مفيش حاجه تلافيه بس بسبب الخبطه الجديمه فتح عينك انت كويس متصاب في مكان تاني 
فارس فتح عنيه وغمضها وقام مره وحده : سيييف خدوا سيف ولاد الكلب ضربوووه ضربوا سيف يا تميممم 
يا سييييييف 
تميم بصدمه : خدووه ازاي اسككككت وفهمنييي 
فارس وقف وهو بيلف حولين نفسه ومش عارف يعمل ايه : الرجاله الي نزلت من الجبل معاها اوامر انهم يخدوا حي انا كنت سامعهم بس مش قادر افتح عنيه خدوا وطلعوا بيه علي الجبل بعد ما واحد ضربه علي دماغه 
تميم حط ايده علي دماغه : يا بوووي 
فارس بخوف : اايه وميين دول قووم ندور عليه 
تميم وقف بصعوبه وفارس بص علي رجله الي مسكها بوجع : يا دين امي ماال رجلك 
: سهله سهله المهم سيف دلوقتي انا اتصلت علي الجمااعه وهما چايين في الطريج ..
فارس سنده وراح بيه علي العربية المتدمره وطلع تليفونه من الدواسه ورن علي سيف كان تليفونه مقفول 
فضل واقف وتميم قعد بتعب وفارس حاطت ايده علي دماغه وحاسس انه متكتف ومستني ومش عارف يتصرف ولا يعمل ايه ...وبعد مرور ساعه 
: لا لا انا مش هستني انا هبلغ 
: حلني علي ما المركز يتحرك ولو طلعوا الچبل هيدورا عليه فين واحنا مش عارفين مين عملها ..
: يعني ايه اقعد اتفرج وسيب اخوية مخطووف 
وشاف عربية جايه علي الطريق تميم طلع سلاحه من الجراب الي في حزام بنطلونه ووقف بصعوبه وعمروا 
اول ما العربية وقفت قدمهم ونزل واحد جته طول بعرض وشعروا طويل ولابس تيشرت وبنطلون مقطع وماسك بندقيه آلي والتاني طول وهيبه وجلابيه صعيدي زادته فخاامه 
تميم ضرب طلقه في الجو : مين انتوو 
: نزل سلااحك مراد الهوووواري 
تميم فتح عنيه بصدمه ونزل سلاحه بسرعه : لمؤاخذه يا كبير هواره الي ما يعرفك يچهلك 
مراد قرب منه : ولا يهمك انت تميم ولد النعماني ليل العزايزي كلمني عليك وانا كنت اجرب منه عليكم 
: ايوة يا عمده انا تميم وتسلم يا بو الرچوله والواچب 
فارس بعصبيه : انتو لسه هتتعرفوا اخوووية مخطووف يا جدعان وتسحل علي الجبل هو في ايه 
فهد : ماالك ياض انت بتتكلم كده ليه مفيش شكرا يا كبير جاي بنفسك تلحقنااا 
مراد رفع كف ايده : معذوور يا فهد اخوه مخطوف يا راچل 
وبص لفارس بقوة : فهمني ايه حصل عشان نعرفوا نتصرف 
فارس بلع ريقه وهيبة الشخص الي قدامه تزلزل كيان اي حد : نزلوا شوية رجاله من الجبل خدوا اخوية بعد ما قلبونا بالعربية وضربوا علي دماغه ومعاهم اوامر يخدوا حي زي ما الكبير امرهم هو ده كل الي اعرفوا 
مراد بض لفهد : تعرف تچيب لنا مطرحه يا تايسون علي تليفونك 
فارس فتح بوقه : احااا انت فهد تايسون الهكر 
فهد ضحك : اااله انت سامع عني بقا لا تبقا ابن كاار وشكلنا هنحب بعض بس دخلتك علي عمي وعم عيالي 
مش هعديها 
: اخلص يا فهد مش وجته 
: يا باشا انا اجيب لك تاريخ حياته لو عايز احنا لسه هنتعرف علي راي الواد الفرفور ده ولا ايه 
: خخخخ فرفور 
فهد بسخرية : بس يا حبيبي متزمرش تاني كده عيب انت لسه صغير كخ ... قولناهابالادب ... خخخخخخخخخخ هتفكر تُشخرلي تااني هبلعك وسمعك الشخره علي اصولها  ...ورجع ابتسم ..سهله اهي 
تميم : اهدي يا فارس شوية وانت يا اخ تايسون مش وجته وبعدين اعتبره اخ صغير ..
مراد بص لفهد : خلصناااا يلاا شوف هتعمل ايه وهعرفك ازاي تشخر لضيوف ليل 
: اديني رقم اخوك يا برنس 
فارس ملاه رقم سيف وفهد دخله عنده علي الفون : وانتو تعرفوا مولانا من فين علي كده 
: ود خالتي وده يبجا فارس الالفي ابن سالم بيه الي انا شغال عنده واخوه سيف كان رايح يشتري فرس من ليل 
: حبيب ليل حبيبي واشيلكم فوق الراس ..وادي راسك ابوسها يا عم فاارس ..حقك عليا 
فارس ابتسم وباس كتفه : ولا يهمك يا زعاامه اعرفلي مكان اخوية بقا الله يسترك ده انا حنتي انهاردة حدالله اقلع لكم ملط وجري في الصحراي الي مفهاش صريخ ابن يومين دي 
مراد ضحك : الله انضم لشلة المخويت يلا بزعامة شيخ المنصر 
فهد وهو بيتكتك في التليفون : ده رائد وجلجل وفهد هواره هيعملوا معاك مكس جاامد ..اما انت يا تميم شكل هادي وابن حلال شبه ليل مش زي المقطع ده الي جاي يعشها علي تايسون هههههههههههه 
: سيف محمد عتمان القااضي 37سنه ااا
ولسه هيكمل مراد قطعوا بصدمه وتميم في نفس الصدمه مختلفش عنه كتير : هتجوووول ايه ولد محمد عتمان الجااااضي كيف يعني ... انت عااارف يا تميم وعديت بيه هنه ازاااي 
: وربنا يا مراد بيه لسه عارف دلوجتي 
: هو في ايه يا جدعان انا اخوية ارهابي ولا ايه 
مراد شااور له بكف ايده وتصل علي هشام : اچمع الرچاله وتعالي لي علي الطريج الصحراوي اول جنا 
فارس اتكلم بهمس : ايه يا تميم مهرب طيب بيبع اعضاء مخدرات لا هو وسكي انا كنت شاكك ياعم رد عليااا 
تميم فاق من شروده : امك اسمها مها ايه يا فارس 
فارس : ايه السؤال ابن الوسخه ده هو ده وقته 
: هو ده ابو وقته فض يا فارس 
: اسمها ياعم مهاا رسلان 
تميم ومراد كملوا : الديب
: ايه ده انا ماما مسجله خطر هي كمان 
فهد ضحك بشخره وصوت عاالي ولسه بيقلب في التليفون: بتقول ماما وبتشخرلي يا فارس ده انا هروقك 
مراد : اجفل تليفونك يا فهد خلاص عرفنا هو فين 
وبص لتميم ..عند داغر ولد محمد رسلان الديب .
تميم اومأ وهو بيضرب علي جبهته وبص لفارس : ود خاااالك 
: لا انا امي مقطوعه من شجر وكذلك الامر ابو سيف اخوية 
: ده الي انا وانت وسيف نعرفوا 
مراد بص في ساعته : امك ومحمد القاضي زوچها هربوا زمان وهملوا البلد وهي حامل في ابنها بامر من رسلان الديب بعد ما دبت نار الغدر بين العالتين ومعاها ورج وحجج وعجودات املاك العالتين كلها 
فارس بصدمه : ايه الكلام ده يا تميم اكيد في اشتباه 
تميم : وايش عجب يتخطف علي ارض الديابه انت مهتسمعش عن اكبر خلاف بين عائلات سوهاج 
والتار الي بايت من تلاتين سنه واخبار الجتل 
والوفيات الي هتيجي علي النشره 
فارس هز دماغه بالرفض ومراد ولع سجاره بشرود ووصل هاشم ومعاه رجاله كتير علي عربيات نقل 
مراد طفي السجاره : يلاا هموا ليل لسه جدامه شوية علي ما يوصل اتصل عليه يا تميم وانت خليك هنا 
مستنيه كده كده رچلك مكسورة 
: كيف يا مراد بيه 
: كيييف ما سمعت الچبل واعر وكله اللغام هتطلع معانه كيف ورچلك متصابه انتظر ليل يلااا يا فهد 
فارس وقف قدامه : هتقولي رجلك متصابه ايدك متصابه جااي معاكم مش هسيب اخوية واقف اتفرج لو فيها مووتيى خلصناا 
فهد عض شفته وقرب حط دماغه علي دماغ فارس 
وبخشونه : ياااض مش هحذرك تاني اتكلم عدل عشان مزعلكش 
مراد شد فهد و بص لفارس بصه خلته اتوتر وبلع ريقه : سيبه يا فهد ده چاهل وخداه الدنيا وفاتح لها صدره ميعرفش انها غداره ولا يعرف الاصول واحترام الكبير الايام هتعلموا كيف يتحدد بعدين عايز تتربة من اول وچديد يا فارس والي هيجي عليك الايام الچايه هينشفك صوح ويخليك وتد وهتلف بينا الايام وهشوفك وصلت الايه ..هعذرك وجول مضروب علي نفوخه وزعلان علي اخوه يلاا ادوووووه سلااااح وريني همتك يا عريييس 
ورزع فارس كف علي ضهرووا خلاه بلع قلبه : انششسف امااال يااض 
فارس اتصدم وفهد ضحك عليه ..
طلعوا علي الجبل بالعربيات وفهد مااسك السلاح وطالع من شباك العربية وجاب الالغام كلها علي تليفونه بالقمر الصناعي : وقااااف بس بس هدي مينفعش تدخل العربية 
اكتر من كده الجبل متلغم 
ونزلوا كلهم من العربيات 
فهد زق فارس لقدام : ما تمشي يا عريس مستني ايه 
فارس بص له وحس انه ولا شاف حاجه من الدنيا ولا راح ولا جيه وكل الي عدا عليه وفي حياته والتنطيط والشغب ده لعب عيال وميجيش نقطه من بحر اذا كان الفاجر تايسون ولا ابو الرجوله كلها مراد الهواري 
مراد سحب فارس من كتفه : خليك في ضهري احميني هسلمك روحي وانا عارف انك كدها 
فارس بص حولية : اشمعنا انا من الرجاله دي كلها
: عشان الي جاي عليك غير الي راح عايز اعلمك كيف تتحمل المسؤلية صوح مش لعب عيال بس بلاش تتغر بچسمك والسلاح الي في يدك عشان مش دايمه لحد 
يلاا هموووا 
فارس مسك كتفه : هتمشي من غير ما يوجهك للطريق افرض دوست علي لغم نتفجر بكل سهوله كده عادي 
مراد ضحك وربت علي كفه : جدي رباني في الچبل وحفظته كيف اسمي يلا متخافش ولا مش واثج فيا 
فارس ابتسم : يا باشا حدالله همشي وراك متغمي ده انا عايش مع شوية حريم بشنبات فوت فوووت اشهد ان لا الله الا الله وان محمد رسوله الله بحبككك اوي يا ندي 
فهد مشي جمبيهم والرجاله وراه وسمع فارس وضحك بصوت عااالي : يلا يا خوو* يا بتاع ندي 
مراد ضحك : رد عليه يااض جوله بلاش انت يا بتع دهب الله يرحم ايامك يا صالح هههههههههههه 
فهد بغيظ : عليا الحلال من ديني اكتفك في لغم لو نفذت كلامه وبعدين ايه يا عمنا مانت عرفت الي فيه 
وانا كنت خربان 
مراد ضحك برجوله  : انا عاايز دهب اهئ اهئ هههههههههه 
فارس ضحك بصوت عالي : يا كبدددي 
فهد عض شفته بغيظ وفضلوا ماشين لحد ما شاف جبل فيه مغاره بس عاليه عن الارض 
وكان واقف واحد فوق الجبل بجلابيه سوده ولافف عمه سودة علي دماغه ومتلثم : مرحب بكبير هوااااره خيررر
: انزلي يا داااغر صوتك مطالعش وانت متحامي في الچبل 
: اناااا الي حااامي الچبل يا مراد مش هو الي حمييييني ولا نسسسسيت مين الديب 
: لو انت ديب الچبل فانا الچبل نفسه يا داغر والراچل الي عندك يخصني وضيف عندي وانت خطفته ويمين باااااااالله وكلام يوصلك ويتعدااااك الراجل لو اتمس شعره منه هتبجا عداوتك مع هواره كلها مش مع عيلة الجاااضي الراچل ده تبع العزايزة وتبعي جبليهم 
وجااابل ووريني رچالتك وزخيرتك 
: روووح يا مراد عداووتي مش معااك اخد اماانتي تاااخد اماانتك غير كده يا مرحبابه بالمعااارك 
وانا سيد من يعااارك والراااااچل من عندنا 
بميييية وانت عارف وانا عااارف سلاحي 
لو عياار من فلت هيكرر وراه الشريط 
كله والطلجه براچل مهتهيفش 
: ابعت الراچل وامانتك خدها بالاصول مش لوي دراع وغدر كيف التعااالب يلاااا هم ورااانه فرح بدل ما نجلبها ميتم والدواوير تتفتح بانااا العمر كله ودمنا مش ساااهل يا ولد الديااابه 
: كاان علي عيني والله يا غاالي چيتك لحد عندي بس انا الي بيدخل تحت ضرسي مهيطلعش غير بالدم ..
مراد عض شفته بغضب واومأ بهدوء وطلع سلاحه في ثواني وضرب نااار علي داغر الديب الي اتفداها 
ونزل من فوق الجبل ورجالته طلعت من المغاره بإعداد كبيرة 
فارس بصدمه : يا دين اميييي الله يخربيتك ياا مها ويخربيتك يا سيف انت وابوك جاي تتخطف قبل 
فرحي وتموتني في الجبل وسط الدياابه 
مراد بغضب : انشف يااض مش انت الي فتحت صدرك وجولت انا راچل يلاا جبِل وكفااية ولويل بدل ما اتويك في ارضك 
فهد وقف قدام مراد : سيبك منه دلوقتي خلينا في العركه دي يا عم 
ونزل داغر الديب وتحت دراعه سيف وهو حاطت السلاح علي دمااغه والدم مغرق وشه من جرح جبهته 
فارس شافه وجري عليه : سيييف 
داغر ضرب طلقه تحت رجله : ارچع مطرحك يا فرخ التانيه هتكون في جلبك ..ااايه يا كبير هواره چايب معاك حريم تعاارك علمهم ان الي هيتحرك من غير امر كبيره هيموت 
واحد من رجالت داغر رد : الديب الي هيطلع من الجطيع هيتاكل يا كلب سيدك 
داغر ابتسم بشر : اهاا سمعت ..وضرب رصاصه في قلب الي اتكلم وقع ميت ..اتكلم من غير امري ..
فارس اتصدم وبرق عنيه سيف بصله بهدوء : ارجع يا فارس ومتتحركش الجبل متلغم حولينا حقك عليا يا ابن امي لو كنت زعلتك انا السبب في سحلتك دي 
داغر ضحك بسخرية : ووه صدج چتتي جشعرت بس تعرف انا رصاصتي اجرب من دمعتي متتحركش تاني 
عااد من غير امر بدل ما حزن عمتي علي فرخها 
الصغير كنت هسحلك معاه بس الي شفعلك 
ان اسم چدك الالفي مش الجاضي 
مراد بهدوء غريب : خلصت رط ولا لسه هتعرضها في حج نفسك كمان وكمان 
داغر : مش محتاچ والله يا بو عمو ده احنا دفنينه سواي 
: عمي وعمك وتفرجوا العمام وطريجي غير طريجك من ساعت ما دخلت في المشبوه يلا فضنا جولتلك ورانا فرح يدووبك نلحج ضيفي هيطلع من هنا سليم 
والخدش الي ف راسه هعتبر انكم جرايب وشدتوا 
مع بعض وانك مكنتش تعرف انه ضيفي 
: الورج الي مع امه يلزمني مش نجصني مال بس كسرة عين لبيت الجاضي اها هفني الشوج وكيفي اكده عاد 
: داااااااااغر انا حذرتك مره وتنين والتالته اعتبرها للايام الخوااالي
وعمر سلاحه في نفس اللحظه غمز لسيف الي رجع بدماغه علي وش داغر بكل عنف ومراد ضرب طلقه علي كتفه وقع منه السلاح ودار ضرب نار عنيف بين الرجاله الي وقفه وحصل اشتباك بين داغر وسيف وكل واحد بيضرب ويصد ويرد علي التاني لحد ما رجالت داغر اتصفت وفهد كان مشغل الرشاش ولا كأنه لعبه غربلهم ومن وراه رجالة مراد 
مراد كان واقف متابع بعيون زي الصقر وف ضهروا فارس الي واقف مزهول كأنه في فيلم اكشن والدم في كل حته 
وفي رجاله جت تهرب داست علي اللغام وتفجرت 
ومراد كان مركز علي سيف وداغر وعارف ان مفيش رصاصه هتهوب نحيته عشان مش قد انهم يعادوا 
مراد الهواري وعشان فهد كان واقف قدامه زي الاسد 
بس واحد من الي واقفين صوب سلاحه علي مراد الي واقف يتفرج بهدوء ولا كأنه دور عركه مات فيها كتير 
فارس الي كان واقف يتفرج من وراه شاف الي مصوب سلاحه اتجاه مراد وعمر الفرد وطلع من وراه وضرب الخزنه كلها نحيته مفيش غير رصاصه صابت كتفه 
مراد بص عليه وضحك وخده تحت كتفه : برغم انك فاشل في النيشان بس عچبتني عااش يا بطل 
وسيف لسه بيتعارك هو وداغر و مراد قرب منهم بهدوء وهو عارف بيخطي فين 
داغر اتعدل وهو بيسحب سيف وقفه جمبه : ااايه يا ولد الجاضي تعبت 
: ك*** ده انا نفسي اطول من بلدك يا ديب 
داغر شده نحيته وحط ايده علي كتفه : طب تعاله يا ود عمتي خلينا نرحب بالحكوومه
سيف زقه بعيد عنه : ابعد عني انا ولا ابن عمتك ولا اعرفك والتار بقا بيني وبينك 
: تعااله عاد متنشنش تعرف ايه انت عن التار يا بو كاس وسچارة وحريم عريانه ... تعاله بس ده حتي هيجلوا انت وولد عمتك علي الغريب 
سيف زق ايده للمره التانيه ومسح شفته وبسخريه : ده انت متاابع بقا 
: وانت هتجول ايه يا داغر 
: انا ونفسي علي اي حد حتي اخوية 
مراد نزل بالدماغ علي وشه : دي عشان مكبرتليش ..وخد سيف وحطه وراه ضهروا 
: اتعاامل معايه عااد يلا وريني روحك 
داغر زمجر بغضب : عااايز اايه انت مش جولت غيرتنا الايام وفرجتنا الليالي روووح سبني في حااالي ومتدخلش في الي يخصني عاااد بعد يا مراد 
خلي حبل الود ممدود بيناا 
: حبل الود اتجطع لما خدت عاطل في باطل و يدك اتعاصت حتي بدم الحريم يا ديب 
: مش هما الي شوية خو**ت مش عرفين يحموا حرمتهم مش جصتي بعد يا مراد 
: لاااه ويلا عشانك الحكومه داخله علينا بدل ما شكل اخوك الظابط يبجا عره جدام اسيادة 
: مالنااااااش اسياد يا بو عمو واديك جولتها اخوك الظابط انت هيكون ايه موجفك في المدعكه دي 
: هو انا رفعت يدي بسلاح يااك 
: ولي في كتفي دي 
: كنت بعلمك ازاي تعمر فردك وطاشت منه رصاصه 
داغر رفع راسه وضحك : لا حلوووة يلا اتصلي علي عمتي يااض خليها تبعت الورج الي عندها ولا اجولك 
هكبرلك يا مراد بيه الدور ده وعزمت نفسي علي 
فرحك يا فرخ امك ..ومشي بكل برود وهو بيرجع بضهروا وباصص لمراد 
مراد جز علي اسنانه : مش ناووي تچيبها لبر يا ديب خربتها دياار ولسه مكمل بس هيچي لك يوم وهتجع 
وجول مراد نصحنييي يوم الكلب بتاعك جرب وهتخليك تلف حولين روحك كيف المدبوب الحب وااااااعر يا داغر وانت هتجع في شر اعمالك 
داغر بسخرية : هاهاههه سيب الحب للي بيحبوا زيك يا مراد وجلبهم اخضر انا جلبي اجسي من الچبل الي شايلك يا ود عمييي ..وبهمس ..يومي چيه زمان حصل وضاعت مني بسببهم ..
وطلع الجبل : كبرت ليك مره مش هكبر التانيه يا مراد الورج الي مع امك ياض يا ملسلس يلزمنييي ياما
مش هتخلص بيناتنا يا بن الجاااضي اكتر ما هي  مخلصنااش ...يا عليييي نضف الچبل 
مراد بس لسيف : انت زين طلعنك من تحت ضرسه بالموووت ده عضته والجبر 
: ده راجل هلس اخروا فاضي ونصه كلام 
مراد ضحك : هو يحب يبن كده للجدامه عشان محدش يتوجع غدرته والضربه الي هتيچي منه وبعدين احمد ربك ده انا حاافظه ابن الكلب ده 
: طب ايه يا عمو مراد هفضل متذنب كده كتيير عايز احضن اخوية 
فهد ضغط علي جنبه الي اتصاب برصاصه وزقه وهو بيضحك : طب ما تعدي يا فارس يلا 
فارس زق ايده : اووعه يا جدع وبطل هزارك التقيل ده قولتلك انا عريس اروح للبت من غير رجليا ليه 
وتليفونه رن وكانت ندي : ايه يا طنط لسه فكره ترني تطمني عليه يا بنت الكلب مخطوفين ومسحولين في الجبل وضرب نار واربچيهاات وقتل وجثث وانتي لسه 
صاحيه فين دمووع هتيلي دموع الي مبطلتش رن عليا 
الاصيله ..ايه كانت بترن عشان تطمن علي سيف ولا يختي مش بهزر قوليلها جوزك اتخطف يا دموع 
مراد بص لسيف الي هز دماغه بيأس وضحكوا مع بعض  وطلعوا رايحين للعربيات وفهد ساند علي فارس ومتقل 
فارس فتح له باب العربية : الله يحرقك ضهري اتقطم انتو ليه مش مصدقين اني عريس 
مراد : خلاص يااض عااد عرفنا انك زفت خوتنا كفايك رط الواحد دماغه لفت من صوت العيارات علي الصبح 
فارس ركب جمب فهد ومعاهم سيف ومراد سايق وباقي الرجاله وراهم في العربيات وفي منهم متصاب وفي الي اتقتل ووخدينه يدفن 
: طب هو علي كده داغر الكلب ده هيجي فرحي فعلا 
مراد اومأ بهدوء : هيچي بس ناوي علي ايه محدش يعرف امك خافيه نفسها العمر ده كله ايه الي ظهرها 
وابوك فين يا سيف 
: ابوية الله يرحمه يا مراد بيه وانا لسه راجع مصر يمكن من سنه مكملتش وامي كانت مع ابو فارس ولا بتروح ولا بتيجي الفترة الاخيرة دي حصلت حوارات كتير 
ودخلت مستشفي بطلق ناري يمكن هو كان بيدور 
ورانا بقا 
: ده اكيد علي العموم سهله يخلص فرح فارس وكل حاچه سهله 
: الله اكبر ينصر دينك يا عمهم يلا بقا عشان كلكم تحضروا فرحي 
مراد ابتسم : نحضر فرحك ولا نحميك من الي هيحضر فرحك 
فارس ضحك : البيه نبيه وبيفهم ههههههه بس لا والله انا اطول مراد باشا ينورني 
مراد ابتسم ورفع تليفونه : ايوة يا جااسم شوف غيث المحمدي بكرا ورانا مشوار للقاهرة عايزين  نأمن فرح واحد تباعنا خلاصك بليل هعرفك التفاصيل فرحك وين يا فارس ...
فارس بحماس : فندوق فور سيزون نايل بلاز القاهرة يا باشا 
سيف حضنه بحب وهو مش متخيل ولا مستعوب كل الاحداث الي دارت دي 
فهد ضحك بإرهاق : حدالله لعملك زفه ياض يا فارس مفيش حد اتزفها وهجبلك رائد المصرصر والواد جلجل 
فارس بص له بقلق : انت كويس يا تايسون مال وشك اصفر ليه كده 
فهد رفع كف ايده الي غرقانه دم بس مكنش واضح من التيشرت الاسود : عيييب اخوك اسد رصاصه طاايشه 
مراد بص له بخوف وداس بنزين : ومجلتش ليه يا ولد الكلب كنت عاايز تصفي ولا ايه 
ووصلوا الطريق السريع شافوا ليل واقف ومعاه عيال عمه وتميم الي مرضيش يروح مستشفي غير لما يطمن عليهم 
ليل جري عليهم لما شاف سيف وفارس نزله ومراد نزل يبص علي فهد والخوف باين في عنيه وصل عندهم : سلم يا رب سلم مالك يا ابو ليل 
فهد قرب باس دماغه : متقلقش يا مولانا ده خدش بسيط 
ليل رفع التيشرت : وه وه واخد رصاصه وتجولي بسيطه 
وفك العمه بتاعته البيضه وضغط علي جرحه : دوس علي جرحك تعاله يلا خلينا ننجلك المستشفي انت وتميم حجك عليا يا استاذ سيف علي كل الي حصل دهه 
سيف بهدوء : والله حقكم انتو عليا في الي حصلكم ده كله بسببي 
وراح يبص علي تميم ومراد طلع علي المستشفي ومعاه فهد وليل 
تميم وقف بصعوبه وحضن سيف : كفاره يا وحش حدالله جلبي اتخلع عليك 
: انا بخير يا تميم بخير المهم انت ..وسلم علي باقي الرجاله وطلع وراه مراد وتليفون فارس جمع شبكه 
اخيرا وشاف دموع بترن عليه مد التليفون لسيف 
: ايوة يا سيف ...متقلقيش يا بابا انا بخير والله عدت علي خير هنطمن بس علي الرجاله الي كانت معانه 
وهاجي علي طول كفايه عيط والله كويس اهو 
وتليفوني انا معرفش راح فين حاضر هطمنك سلام 
وبص لفارس بغيظ : كان لازم تعرفهم يعني اهو قلبنها مناحه يا زفت 
وتليفون تميم رن وكانت ياسمين بص لفارس بنفس الغيظ ورد عليها 
فهد دخل العمليات وتميم جبس رجله وسيف غير علي جروحه هو وفارس وطمنوا علي فهد الي خرج من العمليات وسلموا علي الرجاله وتميم خد عربيه 
ليل عشان يرجع بيها غير عربية سيف الي ادمرت 
علي الطريق ومراد وعدهم باللقاء بكرا بس يطمن 
علي فهد الاول  ..
رجع فهد وفارس وسيف ووصلوا بعد العصر وكانت الفراشه منصوبة في الحارة بعد ما فارس كلم 
صحابه يقفوا مع بتاع الفراشه لحد ما يرجع 
وطلعوا علي فوق ودموع كانت قعده تعيط وندي متختلفش عنها كتير وياسمين بتعمل شاي هي وملك للرجاله الي تحت 
وصباح ومها حطين ايدهم علي راسهم 
وسيف دخل ساند تميم وفارس النحية التانيه 
دموع شافت منظر سيف وحطت ايدها علي بوقها وشهقت بصدمه ودموعها نزلت ..ومها جريت عليهم 
: ايه الي حصل يا سيف طمني يا حبيبي 
فارس : قولي ايه محصلش بصي انا هقولك اسم وخمني انتي بقا الباقي ..داغر محمد رسلان الديب .. تعرفيه ده يا ماما 
مها شهقت بصوت عالي ورجعت لوراه بصدمه وصباح سندتها : مااااالك يا زفت ما براحه علي امك 
سيف قعد تميم ومسك دموع من ايدها وراح بيها الاوضة وقفل الباب عليهم وخدها بين ضلوعه 
بكل قوته ودموع بتعيط بصوت عالي ...
سيف بخفوت : هُشش اهدي انا كويس صدقيني انا بس كنت خايف مقدرش اشوفك تاني كنت خايف اسيبك لوحدك بعد ما بقيتي ليا ملحقتش افرح معاكي 
يا دموووعي احضنيني يا بابا خليني انسي 
الي شوفته وحسيته بعيد عنك 
دموع شهقت بصوت عالي وبكاها زاد : انا كنت خايفه عليك اووي ورنيت عليك كتير وانت تليفونك مقفول 
ومش عارفه اوصلك قلبي كان واجعني يا سيف 
ولما فارس قال كده ندي فكرته بيهزر بس انا 
صدقت عشان انا كنت حسه بيك صدقني 
متبعدش عني تاني ونبي ومتسبنيش لوحدي 
انا ماليش غيرك يا سيف عشان خطري 
سيف رفع راسه من رقبتها ومسح دموعه وهو بيبوس كل سنتي في وشها : انا معاكي انا جمبك مش هسيبك 
متخيفش انا كويس جروحي بطيب في قربك يا دموعي 
دموع كانت مسكه وشه وبتبوس فيه بنفس اللهفه ودموعها نزله مش قدره توقفهم كل ما تشوف وشه المتجرح وراسه الملفوفه بشاش وشكله المتبهدل 
وهدومه المتربه 
قعدته علي السرير وخلعته الجزمه والقميص وهي بتبوس في ايده وكتافه وكل حته ايدها تلمسها 
وسيف قعد بهدوء مغمض عنيه وهو بيفكر في
الي حصل وايه الي ممكن يعملوا داغر بكرا 
دموع وقفت وطلعت له غيار نضيف : قادر تقوم تاخد شور ولا اجيب مايه دافيه وفوطه ومسحلك جسمك وتغير 
سيف فتح عنيه وابتسم : مايه دافيه وفوطه وشفايفك وبعديها حضنك ومخده وسرير وينلع ابو فارس علي ابو فرحه الشوؤم 
دموع ضحكت وحطت ايدها علي وشه : وحشتني يا سيف ووحشتني ضحكتك وكلامك 
سيف شدها في حضنه : وانت وحشني اكتر يا غزال
وخد الغيار من ايدها : بس جبتيلي هدوم من فين انتي نزلتي ..وبصلها برفعة حاجب 
: ابدا والله انت قولتلي متنزليش بس الصبح بعت ياسمين جابتلي وجابتلك هدوم قولت بدل ما تيجي ولسه هنروح الشقه نغير هنا علي طول مكنتش اعرف الي حصل لسه ..
سيف باس خدها : مفيش حاجه حصلت يا حبيبي انسي حدثة وربنا سترها علينا بس متفكريش كتير ...يلا هقوم اخد دش وفك الغيار الي علي دماغي ده وشوف الدنيا 
دموع بخوف : لا لازم غيار احطلك لزقه حته 
سيف مسك وسطها ودفن وشه في صدرها : يسلملي ابو قلب حنين 
دموع وقفت : يلا يا حبيبي قوم خد شور لحد ما اعملك تتغدي تلاقيك مكلتش حاجه من امبارح 
سيف وقف : ماشي يا حبيبي احسن انا هابط من الجوع من امبارح فعلا مكلتش حاجه ..وبخفوت ..ابن الكلب كان عايز يأكلني لحمه نايه مفكرني حيوان زيه 
دموع باست خده : حقك عليا تحب اساعدك ولا هتكون تمام 
سيف ضحك : والله نفسي بس شكلنا هيبقا وحش اووي كفاية كلهم برا واحنا هنا يلا اطلعي قدامي 
دموع عضت شفتها وفتكرت الطريقه الي خدها بيها وطلعت ووشها احمر شافتهم كلهم قعدين وفارس عمال يحكي الي حصل وهو لحد دلوقتي مصدوم ومها قعده علي الكرسي وفارس قاعد وساند علي رجلها قدمها في الارض 
صباح ضربت علي صدرها : يا قلب امك تلاقيك قطعت الخلف يا حبيبي 
فارس اتعدل : لا اطمني علي بنتك تحبي تشوفي يا صبوحه 
مها ضربته علي دماغه ووقفت : تعالي وصليني الفيلا يا ياسمين 
سيف بهدوء : رايحه فين 
مها دموعها اتجمعت في عنيها وجريت حضنته وهي بتبوس فيه : حقك عليا حقك عليا انا السبب كان لازم انبهك بس معرفش ان السر الي ادفن من 38 سنه هيتكشف دلوقتي معرفش انك كنت رايح الصعيدي 
وده كله هيحصل انا رايحه اجيب له الورق الي 
عايزوا الولد ده اكيد شراني زي اخوية الكبير 
سيف كان حاضنها ومش بيتكلم بس اول ما قالت كده بعد عنها : لاااا مش هيحصل ومش هنفذلوا الي في دماغه لحد ما اعرف كل كبيرة وصغيره اطمن علي 
فارس بس وهروح الصعيد انا وتميم وهعرف كل حاجه وايه الي دار مع عمامي وعيالهم ومراد بيه قال انه بيقتل فيه حريم برجاله 
مها بصراخ : لااااا مش هيحصل علي جثتي ترجع من فرنسا بعد العمر ده كلو عشان ترزح الصعيدي وتعيش 
وسط التار والقتل لااا ده مستحيل يغورو بورقهم 
انا ابوية كان غلطان لما فكر اني دي حاجه هتمنعهم 
من قتل بعض ..
صباح وقفت : خلصنا ولا ايه سيب الحكايه دي دلوقتي يا سيف خلينا في فرح العيال يلاا يلاا قومي يا بت منك ليه عندنا فرح بلا تار بلا قتل جتكم البلا ناس نكديه 
اعذرنا يا واد يا حليوة انت كان علي عيني نأجل 
الفرح لحد ما رجلك تخف بس احنا عزمنا وجهزنا كل حاجه والناس خلاص علي وصول ..
تميم ضحك : ولا يهمك يا ست صباح يعني انا العريس المهم فارس زين ولا الخضه اثرت علي صحته 
فارس وقف : لاااا مسمحلكش انا اتخضيت ااه لكن صحتي بومب قووومي يا طنط يلااا شوفي هتلبسي 
ولا تروحي البيوتي ولا هتفضلي قعده بالاسود وكأنك 
بتاخد عزايه كده كتيرر ده انت ولية نكديه علي راي امك 
يا بووومه ..
: بس يا فارس الله يصلح حالك ده انا نفسي اتسدت برضو ده كلو يحصل يوم حنتي وليك نفس تتجوز 
انا بقول نأجلها 
: لاااااا ده عندها قووومي يا بت انا كويس وسيف كويس وتميم رجله مكسورة اه بس كويس هو مش العريس ابقي سنديه يا سوو معلشي تايسون هو الي خد رصاصه بس قالي هجيلك مشفتهوش انتي يا بت يا دموع عامل ازاي يخربيته ديناصور مش بشري 
كان ماسك السلاح بيخرمهم ولا كأنه بيلعب بابجي 
سيف راح مسكه من ليقته : انزل شوف صحابك يا فارس... وطلع محفظته وسحاب مبلغ كبير ..روح اشتريلهم اكل وروق عليهم يلاا انت عريس انت نسيت 
فارس ضحك بحماس : حبيبي يا برو لا منستش يلا نازل هههههععهعهه انهادرة فرحي يا جدعان 
ندي حطت ايدها علي دماغها وشورت لسيف : كان لازم تاخده معاك انت شايف انه ده شخص طبيعي الواد اتهبل اكتر مهو مجنون بعد الي شافه ..ودموعها نزلت ..يا حبيبي يا فارس ..ولسه هتتكلم لقت شبشب لزق فيها 
: قووومي يا بنت الكلب انزلي روحي الكوافير قبل المغرب يا فقر يا بومه يا بومه الواد حلو ده من الفرحه بس 
والمهرجانات اشتغلت اول ما فارس نزل واصحابه صوتهم بقا عالي .. يا عرييييس ...ايووووةة بقا يا فرووووسه ...هاااااااه العريس ااهو العريس اهووه
اووووووه اووووه وفارس كان بيتنطط معاهم وبيضحك 
: لولولولولولولولولولولولوي مبرووووك يا قلب اختك مبروووووك يا ندي هييييء اييييييييييه دااه
***********************************
: لولولولولولولولولولي مبرووووك يا قلب اختك مبروووووك يا ندي هييييء ايييييه دااه مييين مااات يا مضروووبة بتعيطي ليه يا بت

ندي ضحكت وهي بتمسح دموعها وجريت عليها : قمرررر اتأخرتي ليه

قمر حضنتها وهي بتبص علي الي وقفين : اتأخرت ايه ده انا هلف ورجعه تااني ايه السَحن الغم دي والواد تحت بيرقص زي المجانين وهدومه متربه مش لاقي دوش ولا ايه


صباح راحت حضنتها : مفيش حاجه دي من الفرحه وزعلانه عشان شيماء مش هتقدر تحضر بس كده يلا خدي اختك وخليها تحضر نفسها

سيف خرج من الحمام ودموع طلعت بصنية الاكل : يلا يا سيف يلا يا تميم حد ينده علي فارس عشان تاكلوا قبل الدووشه ...اااايه ده قمر جيتي امته

: لسه وصله يا حببتي عمله ايه انتي وجوزك

سيف حضن دموع وباس دماغها : انا جوزها يا بت

: بتهزززززر

دموع ربتت علي صدره : لا يا حببتي مش بيهزر انا اطلقت و سيف جوزي دلوقتي

: اخص عليك يا سيف اتجوزت من غير ما تعزمني لا والله زعلت منك هو انا مش اختك ولا ايه

سيف راح باس دماغها : حقك عليا والله جت بسرعه وكان كتب كتاب بس ...انشالله تنوري ساعت سبوع ابني

دموع عضت شفتها وهي بتهز رجلها وفي دخان بيطلع من راسها : يلاا عشان تاكل الناس بدأت تيجي تحت
يا سيف

:وانتي يا ندي تعالي هعملك شعرك و ميك اب سريع جواه وبكرا من النجمه هنكون في البيوتي سنتر
وتعملي الي نفسك فيه

ندي اومأت وجريت علي جواه بحماس : يلاا ياسمين تعالي يا ملك وانتي يا قمر تعالوا كلكم ما تزوقيني يا ماما قواااام يا مااااما

صباح بسخرية : مسسس وبتعيب علي الواد فعلا اتلم فارس علي ندي والاتنين اجن من بعض

سيف بص لدموع والغيرة واضحه في عنيها
وبتسم بشقاوة : ما تيجي تاكلي معايه يا قمر

قمر قعدت تاكل معاه : مين شفلطك كده يا قلب اختك

: ابدا حدثه بسيطه يا ح...وضحك من غير ما يكمل كلمته لما لقاه دموع بتضغط علي رجله وهي بتحط العيش علي الصنية

: احمممم يا حمااتي

سيف بص لدموع وبخفوت : خشي شوفي ندي يلاا

دموع اومأت بغيظ : مااشي مااشي يا سيف

: اهلا بحبيبي الي نورني اهلا بجوز بنتي

باسم حضنها : حببتي يا صبوحه عقبال لليلتك

: ونبي ندراها انا وامك في ليله واحده

باسم ضحك وقمر قربت منه : تعاله يا باسم يا حبيبي
واقف ليه علي الباب

: لا خدي الواد ده انا هقف مع الشباب تحت لحد ما العروسة تجهز وهبعت العريس ياخد دش احسن شكله من الصبح واقف مع الرجاله ومستحماش

سيف ضحك وهو بياكل وشنق في الاكل وباسم بص لقمر بصت سفاحين : هو مين جواه يا بت

: ده ده سيف اخويه في الرضاعه مش انا حكيت لك عنه دلوقتي اتجوز دموع صحبت ندي شوفت ومراته جواه
واخو العريس يعني اخوية واخو جوز اختي وجوز
صحبتي مننا وعلينا يا باسم يلا يلا يا حبيبي انزل شوف الشباب وابعت العريس يلاا وانت قمر كده واسد في نفسك يالهووووي يا ناااس بعشق امككك

باسم حرك لسانه جواه خده وغمز لها : لا ثبتيني يا بت اشترييت علي العموم اناا سايب دااكر هنا هااا سمعه مش عايز اسمع صوت ضحكتك هابيتك في التخشيبه يا قمر وقد اعذر من انذر يلاا عاايزة حاجه يا حماتي

: وايه لازمتها حماتي انت كلت بوقك وانا وقفه يا جوز بنتي كان علي عيني افضيلكم اوضه عشان تشوفي اسدك يا قمررر

باسم ضحك وساب قمر ونزل للشباب..تميم كان بياكل هو وسيف ومش قدرين يبطلوا ضحك وتميم باصص
في الارض ووشه احمر قربت منه ياسمين

: تحب اوصلك الفيلا تاخد شور وتغير هدومك ولا اجيب لك من هدوم سيف ولا هتعمل ايه بالظبط وانت رجلك مكسورة كده .. وتحمقت في اخر كلامها

سيف ابتسم علي شكلها اللطيف وتميم اتنحنح من جمالها

: يا بويه انا زين والله وبعدين متشغليش بالك انتي بيا روحي اجهزي وفرحي لاخوكي وانا هتصرف متقلقيش
يخلص فرح فارس وهروح البلد لحد ما افك الجبس

ياسمين دموعها نزلت ومعرفتش تقول له ايه هو عايز حد يهتم بيه وهو في حالته دي وهي مش قادرة تساعدوا ..

: هتبكي ليه بس دلوجتي بكفايه عشان خطري وبعدين انا اصلا كنت هروح البلد بعد الفرح هخف وهاچي عشان اكتبك علي اسمي يا فلة

سيف ضحك : سيدي يا سيدددي هههههههه افرحي يا ست فلة

ياسمين ضحكت بخجل وجت تمشي

: هتي له غيار من عندي لو عمله حسابك في كام طقم يا حببتي ومتقلقيش انا معاه اهو

ياسمين اومأت : تمام دموع قلتلي اجيب لك بدله وطقم عشان تختار الي يريحك

: حدالله دموع دي بتفهم هاتي لتميم البدله انا عايز حاجه مُريحه وهاتي مقص نقصلوا الرجل بتاعت
الارماني مش خسارة في جوز اختي

قمر دخلت للبنات الي مها قعده معاهم والفرحه مش سيعاها وبتحاول تندمج معاهم ومتفكرش كتير لحد ما الفرح يتم علي خير وصباح خدت طرحتها ونزله

سيف وقف وشال الصنية : علي فين يا صبوحه

: نزله اجيب حنه عشان اعجنها وحني الولاه فارس بإيدي حبيب قلبي ده

سيف بصلها بشمئزاز : متنسيش تبقي تحني طيبة قلبو يامه ينلع ابو ام دي علاقة قذرة

صباح ضحكت : غايظك انت وحطه بين عنيك ورموشك ليه مش عارفه ولا عشان الواد حليوة وفرفوش مش زيك يا مأتب

سيف ضحك ورفع التيشرت بين لها عضلات بطنه
السته : انا مأتب يلي مركبة طقم سنان عيرة
وبعدين لازم احطه بين عنيا انا حلتي الا
هو يا صباح ده الي باقيلي في الدنيا

: عارف كنت هسمعك سطرين علي طقم سنان عيرة دي بس باقي كلامك شفعلك يا مدهول جتك البلاا عيل
ملبككك ..ونزلت

تميم ضحك بصوت عالي وسيف ضحك معاه : بمووت فيها وهي متعصبه

: هتيچي فيوم تنشك بحاجه تفتح دماغك وقول تميم قال

: لا الله يسترها علينا وعليك دي قدرة وتعملها هههههههه
يلاا يا برنس تعاله اتسند كده ودخل اتشطف وانا اهو جمبك هعمل قهوة لو عوزت مساعده ولا حاجه نادي عليا
ولا اجيب فارس يحميك

تميم وقف مره وحده : لا متشكرين ده واحد السفاله هتفط من عنيه يا راچل هههههههههههه بس هجولك ايه مراد الهواري حبو واعر مكنتش متخيلها ديي

و ضحك هو وسيف وكلهم اتجهزوا وبنات الجيران بدأت
تطلع تشوف ندي وسيف خد تميم ونزل والناس ملة الشارع تحت وصوت الاغاني عالي وفارس راح الفيلا خد شور و روق علي نفسه ورجع وندي اخيرا ظهرت بقفطان مغربي وميك اب هادي مع تسريحة شعر بسيطه

و ضحك هو وسيف وكلهم اتجهزوا وبنات الجيران بدأت تطلع تشوف ندي وسيف خد تميم ونزل والناس ملة الشارع تحت وصوت الاغاني عالي وفارس راح الفيلا خد شور و روق علي نفسه ورجع وندي اخيرا ظهرت بقفطان مغربي وميك اب هادي مع تسريحة شعر بسيطه 

و دموع وقمر من وراها بيزغرطوا بصوت عالي ومها وياسمين وملك بيحدفوا عليها ورق ورد احمر وابيض

ونزلت وهما وراها معدا دموع الي لسه هتجهز نفسها بعد ما خلصت ندي

دموع بصوت عالي : ياسمين خلي سيف يكلمني من عندك عشان عايزة ..

ودخلت لبست فستان قصير اسود كت وفتحت صدر واسعه وقعدت علي السرير ومسكت الفون ترن علي ياسمين لقت الفون بيرن بإسمها ابتسمت بخبث اول ما سمعت صوت سيف الي حوليه دوشه : ايوة انت سامعني ..تمام تعاله اقفلي سوستة الفستان بسرعه الله يخليك ...ولسه هتكمل قفل السكه في وشها وضحكت بصوت عالي ..علي المجنون بتاعها ...

مكملتش دقيقه سمعت صوت قفلت باب الشقه وخطواته بتقرب من الاوضة ضحكت وهي بتعض لسانها وكان شكلها لذيذ

مكملتش دقيقه سمعت صوت قفلت باب الشقه وخطواته بتقرب من الاوضة ضحكت وهي بتعض لسانها وكان شكلها لذيذ 


سيف اول ما شاف منظرها اتصدم : يخربيت امككك

دموع قربت منه بدلع : ايه يا سيفي

: خخخ وربي لو ما بطلتي هاخدك في بيت صبوحه وتبقا دخله بلدي انتي حررره اظبطي

دموع اتلعقت في رقبته وعنيها بتلمع بشقاوة : تؤ تؤ مالك يا عيووني انا بس عايزاك تقفلي لي السوسته عايزه انزل

سيف تاه في عيونها وبعدين فاق وبص لها من فوق لتحت : انتي عايزة تنزلي بقميص النوم ده تحت
انا اه قولتلك عيشي بس مش تركبيلي
قرنين يا روح امك

دموع ضحكت : هو انت ازاي كلامك مش لايق علي شكلك كده وبعدين في فنان محترم يقول قرنين

: ماانت الي بتستفزني يا غزالي اله

: قلب غزالك علي العموم انا بنكشك يا قلبي انا هغير دلوقتي انت بس وحشتني عشان كده كلمتك

سيف قرب منها وحط ايده علي وسطها ورجع بيها لوراه : وانتي وحشاني اكتر بكتير ما تيجي اقفلك السوسته وبعدين الدريس ده البسي يا عيوني
بس واحنا مع بعضينا في سهره رايقه شموع
وجو رومنسي تدخلي جوايه وادخل جواكى
وتكي علي اخر كلمه عشان انا قربت اجيب اخري

دموع ضحكت : قريب متقلقش هانت ...

سيف دفن وشه في رقبتها : امته بس يا بابا انا بنتهي عايزك يا دموع وانا لسه عند وعدي ليكي يا حبيبي
1

وبدأ يبوسها بوسات رقيقه وهو بيمص جلدها بخفه ولسانه بيداعب جلدها بمتعه لحد ما وصل شفايفها
وكانت عنيها مسبله وشفايفها مفتوحين براحه وبتتنفس
بثقل من مشاعرها الي هاجت من بوسه علي الرقبه
4

سيف تنح من جمالها وكان بيتشرب ملامحها وعيونه بتلمع : اوووف دمووع انتي في حضني وعيونك يا عيوني انا لحد دلوقتي مش مصدق ولا هصدق
كأني في حلم لذيذ مش عايز افوق منه يا دموعي
5

دموع بخفوت وجسمها اترعش من صوابعه الي بتضغط علي وسطها : صدق يا سيف انا معاك وفي حضنك انا مراتك يا حبيبي
3

سيف زمجر بلذة : امممم مراتي مراااتي اووف علي دي كلمه بتوقف بتاعي من جمالها
7

دموع اتصدمت فكرته هيقول حاجه رومانسي ولسه هتستوعب كان نزل علي شفايفها كالهم وهو بيعض
ويمص الي تحت وياخد الي فوق ويدخل لسانه ما بين شفايفها ويرجع يمص الي الاتنين مع بعض ولسانه
بيداعبهم بشهوة
4

دموع لفت ايدها حولين رقبته وتاهت من جمال شفايفه وطعم ريقه وحلاوت انفاسه وبقت تفتح شفايفه وتلتهم شفايفه وتمصهم بشهوة وهي بتأن بتلذذ واضح ومتعه
2

وفصلت البوسة ونزلت تمص رقبته وايديها بترفع التيشرت بتاعه سيف خلعوا بسرعه : ااايه يا قلبو عايزاه
2

دموع اومأت وهي بتبوس في صدره بلهفه وشتياق واضح سيف مسك شعرها : اربطي شعرك ده
2

دموع بنفس مضطرب : لييه

سيف قلعها الفستان وايديه بتعصر صدرها من فوق البرا : عشان اوريكي اكتر واحد بيقف معاايه يا فاجرة
5

وزقها علي السرير بعد ما خلع جزمته وفك حزام بنطلونه وشد الاندر بتاعها وطلع فوقيها وهجم علي شفايفها وهو بيحرك رجولته عليها بهياج وايديه بتشد شعرها والبوسه بقت عنيفه وشرسه وكل واحد بيقطع في شفايف التاني ..

سيف نام علي السرير وخدها فوقيه بس بشكل عكسي بقت انوثتها و مؤخرتها قدام وشه وكان بيشلها ويحركها كأنها لعبه بين ايديه ..
2

سيف فتح اردفها بكفوفه وهو عنيه بتاكلها قبل شفايفه وشخر بمتعه لما شاف انوثتها الي بتنبض قدام عنيه والشهوة مغرقاها وهبط بشفايفه عليها وهو بيقرص علي مؤخرتها بعنف دموع رفعت رسها لفوق وهي بتشهق من المتعه الي حستها وكأن فولت عالي نفض جسمها اول ما حست بلسانه السخن علي انوثتها

وايدها كاانت بتتحرك علي رجولته المنتصبه وفكت زرار البنطلون ونزلته وشافت رجولته المنتصبه وجسمها سخن اكتر مسكته بين صوابعها وهي بتحرك ايدها لفوق وتحت وتحركه علي شفايفها سيف زمجر بمتعه اول ما دخلت رجولته في جوفها السخن وهي بتمص بكل قوتها
وتداعبه بلسانها

سيف كان بياكلها وصوابعه بتداعب فتحت مؤخرتها وبيحرك وسطه وبيضاجع شفايفها بكل قوته

لحد ما دموع اترعشت وجسمها اتخشب ونزلت شهوته ولسه سيف مش راحم انوثتها الحساسه وفي غمرت شهوتها دخلت رجولته جواه بوقها اكتر وهي بتمص بسرعه وسيف بيزمجر بمتعه وبيضربها علي مؤخرتها
وبيتحرك جواها اسرع لحد ما نزل شهوته
ودموع بلعتها لاخر نقطه وسيف لسه بيبوسها برقة وهدوء وهو بيتنفس براحه

واول ما خلصت وكل واحد خد نفسه اتعدلت وهي بتقرب زي القطه علي ركبها وايديه لحد ما وصلت عند رجله وبقت تبوسها بكل رقه وهي بتتمسح في رجله بخدودها وشفايفها
2

سيف غمض عنيه وعض شفته من كم المشاعر الي بيحسها لما بتعمل الحركه دي مش متخيل دموع بتعمل معاه كده كتير علي قلبو

سيف اتعدل وسحبها من ايدها : تعالي يا بابا انتي مكانك في عيوني وجواه قلبي

دموع هزت دماغها بالنفي وطلعت صوت اعتراض زي الاطفال : بحب اعمل كده ملكش دعوة انت
1

سيف ابتسم بحنان وحرك ايده علي شعرها وهي حضنه رجليه ومغمضه عنيها وبخفوت : وانا بحبك انتي

دموع ابتسمت وهي لسه مغمضه عنيه وستوعبت الكلمه وفتحت عنيها بصدمه : قولت ايه
2

سيف ضحك بشقاوة وولع سجاره : وانا بحبك تعملي كده
4

دموع رفعت شفتها الي فوق بتذمر وهو مش عاجبها

: قومي البسي واخلصي ورانه فرح تحت
2

دموع شهقت بصدمه : يالهوووي ده ندي هتنفخني قوم قوم
3

سيف وقف وعدل هدومه ولبس التيشرت وظبط شعره قدام المراية ودموع قربت منه نكشته : يلاا يا خوية مش لازم تسبسب شعرك والبنات تقعد تتفرج

سيف ضحك وضربها علي مؤخرتها : يا بت انا حلو حتي وانا لسه صاحي من النوم مش محتاج
1

دموع زمت شفايفها بغيظ واومأت : ده للاسف فعلا

سيف قرب باس خدها : بس انا عنيا مش شافتش ولا شايفه ولا هتشوف غيرك يا دموع السيف

دموع ضحكت وقرصت خده : قلبي يا ناااس

سيف ضحك : طب يلا يا بنت المجانين مستنيكي برا عشان انزل معاكي ولبسي حاجه عدله ..
1

دموع اومأت وسيف عند الباب دموع بخفوت : سيف انت ممكن تكون فهمت غلط وحسبتها ان احنا كنا بنغفلك بس انا كنت عايزاك تيجي تاخدني مراتي ابويه قلتلي فوقي الفارس ابو حصان ابيض مش هيجي ياخدك
انا كنت خايفه متجيش بعد اخر موقف حصل بنا بس صدقني انا كنت محتجالك اووي في الوقت ده
وعشان كده اتفقت مع فارس
1

سيف جري عليها حضنها بعد ما شاف عيونها بتلمع بالدموع : انا عشانك اعمل المستحيل ولو هكون
مغفل يا ستي انا قابل اكون مغفل عشان خاطر
عيونك وضحكه من شفايفك يا دموع انسي يا
حبيبي ومتفكريش كتير انسي كل الي عدا
وفات وخليكي معاايه انا وبس وحياتنا
الجاايه
6

دموع حضنته ليها اكتر بكل حنان الدنيا : انا بحبك اووي يا سيف
1

سيف ابتسم وباس دماغها ونكش شعرها بحب : يلاا بقا اخلصي بدل ما صباح تطب علينا هههههههه

دموع ضحكت وجريت ظبطت الميك اب الي ساح من الفرهده  ورتبت شعرها ولبست

دموع ضحكت وجريت ظبطت الميك اب الي ساح من الفرهده  ورتبت شعرها ولبست 
3

وخرجت لسيف ووقفت بدلع : ايه رايك

سيف صفر بصوت عالي : وووتكه

دموع ضحكت وقربت منه شبكت صوابعها في صوابعه ونزلت معاه وصوت المهرجانات كل ماده بيزيد ...

تحت كان الفراشه عبارة عن فوتية ابيض لندي وقدامها الحريم ملفوفين حوليها وقدامهم بتاع الدي چي وقدامه الشباب الي بترقص وتتنطط وفارس معاهم الي لسه مشافش ندي لحد دلوقتي وتميم كان قاعد جمب سالم و باسم قام يرقص مع الشباب ..
1

سيف ساب  ايد دموع وغمز لها : يلا وحش خلي بالك من نفسك احسن تتحسدي ولو عوزتي حاجه انا معاية تليفون فارس لحد ما اسحب خطي ..

دموع اومأت وهي فرحانه وعنيها كلها حماس وهي بصه علي ندي الي بترقص وسط البنات : ماشي ماشي يلاا هروح لندي
1

سيف ضحك وسابها ومشي راح للرجاله وصحاب فارس سحبوه وسطيهم وهو بيزق فيهم وبيضحك بس فارس مسكه ومقدرش يزعله ورقص معاهم وكان شكله
جاامد وهو بيضحك ويرقص مع الشباب الي بقت
تلف حوليه هو وفارس وهما بيتنططوا
5

ووقف باسم طلع الفرد الميري وضرب ست طلق في الجو والشباب صوتها بقا عالي اكتر
1

دموع دخلت وسط الزحمه وحضنت ندي : كنت فين ده كلو يا بت

: كنت بلبس يا قلبي

: ااه وكنتي وخده سيف يساعدك يا قدره وسيباني
1

دموع ضحكت ومسكت ايدها : جيت لك اهو يا عرووسه

وهزت وسطها وهي بتتمايل معاه ومسكه ايدها وهي بتبص لندي بفرحه والاتنين بيغنوا ويرقصوا والضحكه ماليه وشهم دموع حضنتها تاني وهي بتحاول متعيطش
وكانت متأثرة اووي والفرحه مش سيعاها
3

وقربت منهم ياسمين وقمر الي دخلت تبدع في وسط اللمه عشان باسم ميشوفهاش وكانت بترقص بحتراف
بعد ما سابت ابنها مع مها ودموع كانت وقفه مركزه معاها هههههههههههه
2

اخر الليل علي الساعه 12 صباح طلعت جابت صنية الحنه وولعت عليها شمع ونزلت حطاها فوق دماغها وهي بترقص وراحت وسط الرجاله وسحبت فارس من ايده
لف لها وضحك بفرحه وفضل يرقص معاه والشباب نزلت
علي ركبه ونص وبقوا يصقفوا له وهي بترقص مع فارس والصنيه علي دماغها وفارس كل شوية يقرب منها
يبوس خدها
3

وراحت وخده سيف في ايد وفارس في التانيه ودخلت بيهم وسط الحريم : يلا حني مراتك يا سيف انا ملحقتش افرح بيك

سيف باس دماغها ودموع عضت شفتها بفرحه وقربت منه وهي بتمد له ايديها وعنيها بتلمع بالحب

سيف خد الحنه علي طرف صباعه وحنا كفوفها الي فرداهم ليه بكل استسلام وعنيها في عنيه
3

دموع قفلت عنيها بتأثر وهو بتضحك بعد ما شافت عيونه الي بتلمع وجواهم حب وحنان الدنيا ووعدت
نفسها انها عمرها ما هتزعلوا وتدي كل الي جواها
من حب ومشاعر واهتمام ..
1

سيف خلص وباسها من خدودها وخدها تحت دراعه وهو بيضمها لصدره وباس دماغها : ربنا يخليكي ليا يا احله هدية بعتهالي ..
1

صباح ربتت علي كتفه بحنان وقربت الصنية من فارس الي اول ما شاف ندي تنح وكانت بصه في الارض
لاول مره بخجل مكنش مصدق عنيه وكان شكلها
مغري اووي وكان نفسه يزنقها بس خلاص هانت
كلها سواد الليل وتبقا مراته اسم وفعل ..
2

: يلا يا فارس عشان تحني ندي يا قلبي
1

فارس قعد جمب ندي وقرب منها وبهمس : احني ندي بس ده انا عايز اكلها حدالله ايه القمر ده يا قلبي
3

ندي بصت له بحب : بس يا فارس بقا الناس اله

: ناس مين بقا يا بطتتي ده انا دوخت من حلاوتك يا قلب فارس فرحانه يا ندي
5

: اووي يا فارس اووي هطير من الفرحه وحياتك

فارس ابتسم بحب : ربنا يقدرني وسعدك يا ندي ويخليكي ليا يا حبيبي انا بعشقك وربي
1

ندي ابتسمت بحب وبهمس : وانا بعشقك يا فارس 

فارس ضحك بفرحه وبصوت عالي : عروووستي هههههههههههه
1

ندي بخفوت : مبتعرفش تقعد شوية عاقل ابدا لازم تتجنن

: الجنون لذة يا عمري وانا مجنون بيكي

: يالهوووي خليك كده علي طول يا فارس

: فارس معاكي علي اي لون انتي حباه يا طنط هههههههههههه
1

ندي ضحكت وهي شايفه الفرحه في عيونه : مفيش فايده
1

: طب يلا يختي انتي وهو الدنيا مطرتش اتزفته عايزة اطلع انام
1

: وربنا بعشقك يا صبوووحه هااتي بوسه

صباح ضحكت وفارس قام حضنها وباس خدها : هاتي يا غاليه يلاا

مها ضحكت : ده انت حضانت صباح وباستها اكتر مني يا فارس

فارس عض شفته : هو في زيك يا مهاميهو يا بيض انت يا جميل هاتي بوسة شفايف
1

مها ضحكت وضربته علي دماغه : اعقل بقا خلاص بقيت عريس وكلها كام شهر وتكون بابا اهمد شوية

فارس ضحك : يالهووي علي الكلام الي يفتح النفس وبعدين خلاص متجبيش انتي بوسه والله لابوس ندي
1

وفعلا راح نحيتها وهي كانت بصه له ومصدومه وقرب منها ولسه هاا صبح قفشته من لياقته : بعد كتب الكتاب يا روح امك
1

: كتب كتاب ايه يا صبوح ده انا جبت منها عيال في خيالي هههههههههههه
8

ندي حطت ايدها علي وشها بصدمه وفارس قرب منها وبهمس : افتحي ايدك يا عروسه عقبال ما افتحلك قلبك
ودخل جوواه
3

ندي هزت راسها بالنفي اكيد ميقصدش الي في بالها هتصفي النية بس ده فارس وفتحت ايدها وهي
مش عايزة تبص له عارفه نظراته دلوقتي هتكون
بتاكلها ...فارس حناها وقرب باس دماغها : عقبال ما احنيكي يوم فرح بنتنا
2

ندي بصت له بستغراب فارس ضحك : شايفه انا هعيش معاكي كام سنه لقدام افرحي
7

ندي ضحكت من شقاوته وهي عايزة تقوم تشده من شعروا المغرور ده

صباح حطت ايدها في الصنية : افتح ايدك يا فروسه ونبي ما حد هيحنيك غيري
1

فارس بص لها بصدمه وندي ضحكت علي منظروا : يلا يا كوكو افتح ايدك بدل ما تقلب عليك وتفشكل الجوازة
1

:  ده انا ممكن افتح عليكم حنطكوري مش ايدي بس لو حد فكر يعملها يا بت
6

ندي ضحكت : طب يلا عشان خطري بقا يا فارسي

فارس عض شفته : فارسك دي حقيقه انا هكون خيالك يا مهره هاايجه عايزة تتلجم بس علي شرط
1

ندي بخفوت : بطل سفاله وايه هو الشرط

فارس قرب من ودنها وهمس لها كلمتين
2

ندي برقة عنيها ووشها احمر واومأت من غير كلام
1

فارس ضحك : بسررررعه يا صبوحه
1

صباح ضحكت : بلفتك يا ابن الهبله كنت متاكده نصحه زي امها ده انا كنت بختبرك
1

: بحبها يا ست اله وبعدين بلاش نصحه زي امها دي بدل ما تجيب اجلي زي ابو البنات الله يسترك
1

صباح ضحكت : مسس هو في زي المرحوم ونبي انتو مش هتيجوا في ضفروا حاجه ده الغاالي
1

ندي بصت في الارض بتأثر سيف شافها الي كان واقف جمب دموع ولسه ايده علي وسطها وقرب منها وهو ماسك دموع في ايده

: قلب اخوها مبروك يا حبيبي ..وباسها من دماغها وبخفوت ..انا جمبك وسندك بعد ربنا وفارس
مفيش حد فيوم هيقدر يزعلك وانا عايش
حتي اللوح الي قاعد جمبك ده ساامعه
1

ندي بصت له بحب وهزت دماغها بسرعه وعنيها اتملت دموع : ربنا يخليك ليا يا سيف

دموع وقفت وسطيهم : اسمها يخليك لدموع وانت يخليلك فارس يختي
1

وضحكت هي وندي وفارس من جمب ندي وصباح بتحنيه  : اخص دلوقتي بقا فارس كخه الله يرحم ايام ربنا يخليك ليا يا فارس انا من غيرك مكنتش عارفه هيحصلي ايه دلوقتي بقا سيف الي علي الحجر
2

دموع حطت ايدها علي صدره : ده علي الحجر وفي القلب ونن العين يا فروسه وبعيدن انت قلبي شوفت بقيت جوزي اختي وانا مرات اخوك يا فارس
2

فارس ضحك وبحب : شوفتي يا وزتي عقبال ما ابقي حمي بنتك كماان
3

: ده عندها يااض انا اجوز بنتي لابنك يا متحرش
1

: طب وانا يا سيف

: اه انتي اه معقوله ابن تميم هيكون عاقل زي ابوه
1

وضحكوا كلهم مع بعض وملك كانت قعده فرحتها متنغصه وقامت بهدوء وبلعت ريقها وهي عايزة
تتصرف ...رنت علي حسين بعد ما طلعت الشقه

: ههههه انتي لسه فكراني يا ملك لا فيكي الخير والله عايزة ايه يا بت

ملك عيطت بصوت عالي : دلوقتي عايزة ايه يا بت والاول كنت بتجري ورايه من هنا لهنا ومش سيبني في حاله وترن وتبعت رسايل
1

حسين كان قاعد بيشرب ودموعه نزله بعد ما شاف سيف بيحضن دموع وسط الناس كلها وبقت بتعته وهو اتنسي : كنت عايز منك حاجه وخلاص خدتها
1

: انت بني ادم زباله وحقير منك لله ضيعت نفسك وضيعتني معااك
1

: خخخخ ما تعدلي يا روح امك انت متصله تشتمي ولا ايه
2

: انا حااامل حامل في الرابع يا بن الكلب بسبب الي عملته فياا ..
3

حسين اتصدم : حاامل من مين يا بت انتي عبيطه ولا شربه حاااجه روحي ارمي بلاكي علي غيري انا ما بخلف....وبعدين استوعب كلامه وابنه الي مات بسببه وبلع ريقه وسكت
1

ملك بنهيار : احترم نفسك يا قذر انا طول عمري محفظه علي نفسي لحد ماانت دخلت حياتي بوظتها منك لله منك لله والله انا حامل منك بعد ما اغتصبتني انا هتفضح بسببك يا حيووان
1

حسين كان مش معاها وافق من شروده وعنيه بتلمع بشر : خلي الي كانت سبب الي انتي فيه هي الي تطلب وتتحايل عليه و تترجاني اصلح غلطتي ولا هي تتهني مع عريس الغفله وانتي تتفضحي بسبب مسعدتك ليها وساعتها هفكر
7

ملك بشرسه : ده بعدك انا عمري ما هأذي دموع تاني حتي لو علي حسابي كفايه اني خنتها وقلبي مال ليك
وانت جوزها كفاية الي حصل اووي عليها سبها تعيش
بقا وانت موووت بسمك يا ناقص ..
4

وقعدت علي السرير بهدت حيل ومش عارفه تعمل ايه صباح قالت لها بعد فرح ندي بس خوفها كل يوم بيكبر وهي شايفه بطنها كل شوية تظهر اكتر
2

خلصت الليلة والحنة فضت وابو فارس بعت جاب صنيه من قصر الحاتي لصحاب فارس وتميم
وسيف وباسم وصنية بعتها للحريم ..
وصنية لبتوع الفراشه والدي جي
1

وكلهم قعدوا يتعشوا ودموع حضنه ملك وبتأكلها وعماله تحط اكل قدمها وبهمس : كلي عشان البيبي وسيبك من اي حاجه وانشالله ربنا هيسترها كلها ايام متقلقيش
1

ندي وهي بتاكل : بتتودوده في ايه

دموع ضحكت علي فضول صاحبتها : اتغذي يا عروسة انتي بس ومتركزيش ويلا عشان تنامي بدري قدامك بكره يوم طويل وفارس طبعا مش هيتوصي هههههههه
1

ندي باعة اللقمه بالعافية وقربت منها بخفوت  : انتي بتفكريني ليه الواد بيشع طاقة رهيبة اول ما بيقرب مني انا خاايفه ده مجنون حساه هيعمل زي كركر هيييييح
انااام معاااها ..
23

دموع شنقت في الاكل ومكنتش قدره تتنفس ومها مدت لها كباية مايه : اسمله عليكي يا حببتي ..ووقفت تخبط علي ضهرها وتمسح شعرها بحنان
1

دموع بصت لها بحب بعد ما خدت نفسها وبطلت كحه وباست ايدها : ربنا ما يحرمني من حنانك يا ماما ولا انتي ولا القمر ابنك هههههههه
2

مها ضحكت بفرحه : ربنا يخليكم لبعض يا حببتي جاالك كلامي لما قولتلك ده هيكون العوض

دموع بحب : ده احله عوض واحله سند واحن وارجل راجل شافته عيووني بجد انا ربنا بيحبني عشان رزقني بيه

سيف كان طالع يشوفها هتروح معاه ولا هتبات مع ندي  وسمعها وجيه من وراها بهدوء وهمس عند ودنها

: طب مفيش بوسه بقا بعد الكلام الحلو ده كله

دموع شهقت بخفه ووشها احمر ولفت بسرعه : سييف خضتني
2

سيف كان بيبص لها بحب زي ما قلت منه وقت انهيارها قدامهم ردت حقه وهي في كامل قواها العقلية والنفسية
وهو عارف انها قصداها
1

سيف باس دماغها : سلامتك من الخضه يا قلبو

دموع ضحكت له بحلاوة ومسكت ايده : ده انا ابوس الايد والعين والقلب الحنين يا عيوني ..وباست ايده برقه
6

سيف تاه في جمالها وحس انه ملك الكون بكلامها وضحكتها والحب الي بيلمع في عيونها وقرب
منها وهو متاخد ولحم شفايفه في شفايفه
في بوسة سطحيه دموع كانت عينها
في عنيه وبتبتسم له بحب بس مكنتش
متوقعه انه يعمل كده خالص ..

ياسمين صوتت و حطت ايدها علي وشها وندي بقت تضحك وتصقف وصباح حطت طرف طرحتها علي بوقها وضحكت ملك بصت في الارض وبلعت غصتها ومها
كانت فرحانه من قلبها علي علاقتهم الجميله
بس قامت مسكته من ودنه : انت مش هتبطلت قلت ادبك دي يا ولد
6

سيف قرب باس خدها وبهمس : بحبها بحبها اوي ي مها
3

مها الدموع اتجمعت في عنيها وحضنته وهي بتضحك بصوت عالي وبتضرب علي ضهروا بخفه : يا حبيبي يا حبيبي اخيرا اطمنت عليك مع الي تستاهلك

دموع بعد ما مها فصلت اللحظه قامت تجري علي جواه وهي حسه انها هتنصهر ..
1

سيف ضحك وبصوت عالي : لا اتعودي انا بعد كده هبوسك وحضنك في اي حته وفي اي مكان وقدام اي حد حلااالي يا دموووعي
5

دموع غمضت عنيها وبتسمت وهي حطه ايدها علي قلبها
وبتعض شفتها : يخربيتك يخربيتك جننت امي يا سيف

ندي جت من وراها حضنتها : ايه يا بيضه مكسوفه تعرفي يا دموع انا دلوقتي فرحانه ليكي اكتر من فرحتي لنفسي اخيرا لقيت حد يستاهل الؤلؤة بتاعتي ويقدر يحافظ عليها برقتك و رومنسيتك وحنانك الطافح ده
مكنش هينفع لك غير سيف صدقيني هيعرف يقدر جمالك الداخلي قبل شكلك وجسمك وهيديكي اضعاف اضعاف حبك ليه
3

دموع لفت حضنتها : انا فرحانه فرحانه اووي يا ندي لا ده انا طيره بيه حسه اني مكنتش عايشه قبليه ولا هعيش غير معاه وفي حضنه وتحت عنيه سيف
ده مش قادرة اوصفلك الي جواية من نحيته
ياربي بعشقه دي كلمه قليله من الي جوايه
2

ندي ضحكت : فهماكي فهماكي يا قلبي المهم دلوقتي هتباتي ولا هتيجي لي الصبح عشان سيف بيقول انه ماشي

دموع بصت لها بإسف وعنيها لمعت زي القطط : سوري يا ندي هجيلك الصبح مش هقدر اسيبه لوحديه

: واطيه واطيه مفيش كلام وبعدين انتي مش ناوية تحني عليه بقاا يا ست خلاص استوي علي ما اظن
2

: انا كنت هستناه يعترف لي بحبه الاول بس خلاص اليوم الي هكون ليه فعلا هيكون يوم عيد ميلادي عشان ده فعلا هيكون اليوم الس اتولدت فيه من جديد
1

: يخربيت محنك وبعدين هو لسه هيستني عيد ميلادك فاضل عليه ...احيييه ده بكره يا بنت اللعيبة هنبقا سواي سواي حتي في دي هههههههههههه
دموع ضحكت : لا والله هي جت صدفه كده وبعدين اه كان هيستني اكتر من كده انا متأكده
1

ندي مسحت علي شعرها بحنان : كل سنه وانتي عيوني يا عيوني ..وباست خدودها بحب
1

: كل سنه وانتي معايه وفي قلبي يا ندي ربنا يخليكي ليا انا من غيرك اضيع
5

: لا مخلاص بقا راحت عليا وعم سيف بقا هو الي في القلب

: يا قلبي تعاالي انتي بس وسيبك من دموع وسيف وانا هحطك علي القلب
3

دموع لفت هي وندي علي صوت فارس وضحكوا بصوت عالي

فارس بضحكه : انتي زنقاها في المطبخ كده ليه يا طنط انتي طلعتي الوان ولا ايه
5

: اخرص يا سافل ده عيد ميلادها بكره

فاؤس اتفاجأ :  وزتيي كل سنه وانتي وتكه يا مرات اخوية احله 26 سنه يا دموعي ده بكره الاحتفال
هيكون احتفالين يا قلبي
1

دموع ضحكت : هشش اسكت بقا هشوف سيف هيعرف من نفسه ولا لا وعشان انا محضره مفاجأة حتي لو مفتكرش مش عايزاها تتحرق
1

: اشطا تمام يا وزتي ...ااايه يا طنط بطلي شغل اليهود ده هاتي بوق ماايه حته

: وانا هعرف من فين انك عايز تشرب

فارس قرب منها : لا ماانتي لازم تحسي بيا واحس بيكي
وانتي قمر كده وعاايزة تتكلي

دموع ضحكت وسابته معاها وخرجت لسيف الي كان قاعد حاطت رجل علي رجل ودراعه علي كتف صباح وبيتكلم معاها بهدوء

سيف وقف : ايه يلا ولا ايه محتاج انام يا دموعي

دموع اومأت : ايوة يا بابا يلا ثانيه بس هجيب تليفوني

: تمام يلا انا تحت مستنيكي ...يا فااارس

فارس بعد ما دموع سبته مع ندي الي رجعت لوراه وهو لسه بيقرب منها ..

: انت بتقرب ليه روح امشي يلا بكرة يوم طويل

فارس قرب منها اكتر : امشي ايه بس ده انا هموت عليكي من ساعت ما شوفتك تحت

: بس يا فارس خلاص كلها بكره

: تؤ تؤ عاايز شفايفك مش قادر استني ..يلااا

ندي بتوتر : بس بقا يا فارس امي براا
1

فارس لزق فيها : فرنشاية علي السريع تصبيره بس

ولزق شفايفه في شفايفه ولسه هيتعمق ندي فصلت البوسه : بس يلا خلاص امشي بقا

فارس شد شعرها : هششش ..ومص شفتها الي تحت برقه مره واتنين يمصها ويسبها لحد ما ندي ساحت بين ايديه وبقت هي الي تمص في شفايفه وتجريه في البوسه الي اتحولت لعنيفه

وتنفضوا هما الاتنين لما سيف نداه عليه ...فارس غمض عنيه بغيظ ولعن بصوت واطي وندي كتمت ضحكتها
وهي بتمسح وشها وتعدل شعرها ..
5

: هانت يا بطتي كلها كام ساعه وهزنقك براحتي من غير ما يقطع عليا

ندي بلعة ريقها ومتكلمتش فارس بص لها بستغراب وضحك بصوت عالي : ايه ده انتي خااايفه لااااا
مش معقول

ندي بصت له بنرفزة : بس يا بارد وانت مالك انت

فارس باس دماغها وهو بيحسس علي خدها برقه : متخفيش يا روحي اووعي تخافي مني يا ندي
امووت فيها وحياتك
1

ندي مسكت ايده : بعد الشر عليك يا فارس

: قلب فارس يا فرسه هههههههه يلا تصبحي علي خير
نتقابل بكره يا حب

: وانت من اهله خلي بالك من نفسك

فارس عض شفته ولف وهو عنيه في عنيها بتوعدها بحاجات كتير ...ندي غمضت عينها وبتحاول تهدي نفسها وخرجت وراه

سيف : يلاا ياض قدامي

: انا كده كده مااشي ياعم متزوقش بسس ايه يا ماما يلا انتي و سو ولا هتباتي يا ساسو

ياسمين وقفت : لا هاجي معاكم والصبح بدري هبقا اجيلك يا ندي اوكي

ندي اومأت : ماشي يا حببتي هستناكي

ونزلوا كلهم مع بعض فارس ركب هو وتميم وياسمين وسالم ومها وراحوا الفيلا وسيف في عربية سالم
وسيف خد دموع وركب العربية الي رجعوا بيها من البلد و روح بيها علي شقتهم ...

دموع دخلت من باب الشقه وسيف لما صدق شدها من ايدها ولزقها في الباب بعد ما قفلوا وهجم علي شفايفها
دموع اتخضت بس اول ما حط شفايفه علي شفايفها ومصهم دابت وغمضت عنيها وقلبها زاد نبضوا اتعلقت في رقبته وسابت له نفسها ..
1

سيف فصل البوسه ودفن وشه في رقبتها : كنت عايز اكل شفايفك لما سمعتك بتتكلم عليا بالطريقة دي
بس مها قطعت اللحظه
1

دموع ضحكت وهي بتبوس فكه وصوابعها في شعره : وانت يعني كدبت خبر مانت بوستني قدمهم يا وقح
2

سيف مص رقبته وهو بيطلع صوت : هممم احله وقح يا مامي صح
1

دموع اترعشت من صوته الي كله متعه : ااه يا قلب مامي

سيف زمجر بلذة ومشي بيه وشفيفه رجعت تاكل في شفايفها برغبة دخل بيها المطبخ وهو لسه بيبوسها فتح التلاجه وطلع علبه عصير قعد دموع علي التربيزة ولسه رجليها حولين خصره : شربيني عطشاان يا حبيبي

دموع عنيها دبلت وهي بتبص له بمحنه  عضت شفتها
وخدت علبة العصير شربت منها وقربت من شفايفه
سيف خد شفايفها الاتنين جواه بوقه بلهفه وكان بيمص شفايفه ويشرب العصير بعطش ..

سيف بخفوت : طلعي لساانك الي كنتي بتعضي عليه انهاردة

دموع طلعت لسانها برقة وهي بتبتسم سيف طلع لسانه ولعق لسانه وزمجر بمتعه ومصه بين شفايفه ولسانه بيتحرك علي لسانه بسخونه في بوسه رطبه بلت
اندر دموع من لذتها حست انه هيخلع لسانها
من عنف البوسه لكن كان علي هواها ..

سيف لما حس انه بدأ يخرج عن السطيرة فصل البوسه وسند جبهته علي جبهتها وجسمه بيرتجف وهو بيحاول يسيطر علي شهوته : يلاا يا بابا قومي خدي شور وانا كمان عشان ننام

دموع بصت له وهي بتوعده بليله بكره ولا كل الليالي

وقامت بهدوء بعد ما باست خده برقه ومشيت من قدامه وصوتت بخضه اول ما غمزها بصباع

: سوري بقا يا مامي عايز اشتم
1

دموع استوعبت كلامه وضحكت ومعرفتش ترد عليه
وهي عارفه عايز يشتم ليه ..خلاص يا حبيبي كلها ساعات ..

سيف خد شور وطلع لبس بنطلون قطني قعد علي السرير وولع سجاره كان هيشربها ويروح ينام جمبها زي كل يوم بس لقها دخلت عليه وهي لبسه تيرشت من بتوعه وبتقلب في الفون

سيف صفر بإعجاب وهو بيضحك : قمر يا غزالي تيشرتي عليكي يجنن

دموع مسكت ايده وسيف ميشي معاها من غير سؤال ووقفت قدام المرايه وهو وراها : انت كلك علي بعضك
معايه تجنن

سيف عض شفته وهو بيلف ايد حولين خصرها وبص لها في المراية : صدقي فعلا احنا لايقين علي بعض مووت
بقيتي افجر وانتي جمبي وف حضني يا دموعي
4

دموع ضحكت وفضلوا واقفين قدام المرايه وكل واحد بيتأمل شكلهم مع بعض دموع عنيها كانت بتلمع بالحب وسيف بيدخن وباصص لها ومش قادرة اوصف نظراته ..
كانت مظلمه بدرجة تقتل جواها براكين ثايرة مش مشاعر حب وعشق بس ده هوس وجنون ..
2

سيف خلص السجارة طفاها ومسك ايدها نيمها علي السرير ونام جمبها بعد ما طفي النور شد دموع ليه وايده
بترفع التيشرت ..

دموع مسكت تيشرتها : بتعمل ايه

سيف برفعة حاجب : مش هتنامي جمبي بهدوم من هنا ورايح وده امر انا بعرف امسك نفسي متخفيش ..وثانيا بقا عايز انام وانا برضع عندك اعتراض
1

دموع معرفتش ترد وهي مبهوته وسيف قلعها التيشرت وقلع بنطلونه وشد الغطي ونام علي دراعها وهو بياخد صدرها في بوقه وبيرضع منها بهدوء وكأنه بيبي
2

عمل ده كله ودموع لسه بتستوعب هو بيحصل ايه وقلبها اترعش اول ما حست بلسانه الدافي وشفايفه
وهو بيرضع منها وكأنها امه وحست بحنان رهيب
اول مره تحس الاحساس ده مكنش فيه اي شهوة
حست فعلا انه ابنها وغمضت عنيها وهي بتضمه
ليها اكتر وبتداعب شعره ...

وهنا منقولش سيف محروم من الحنان لا ده بيعوض دموع بالاحساس الناقص جواها والفقد الي حساها
حتي لو مقلتش عليه اي وحده اين كانت بتتمني
يكون لها بيبي بيتغذي منها واعتماده الكلي عليها
وعلي مصدر الحنان والامان صدرها الدافي ...
3

وراحوا في نوم هادي وكل واحد حاسس بالامان جواه حضن التاني ...

تاني يوم الصبح دموع صحيت علي صوت الفون ردت من غير ما تشوف مين : الو ...انتيييي لسه نااايمه قووومي الساعه عشر يا ست هجيلك من النجمه ...
خلاص خلاص يخربيتك جايه اهو مسافة السكه
بااي ..وقفلت من غير ما تسمع ردها
1

وبصت علي سيف الي نيم بهدوء : سييف يا سيف قوم يلاا الساعه عشره يا حبيبي

سيف بصوت صباحي مثير : هممم قلبوو

دموع ابتسمت : دوبني كمان وكمان اصلي انا نقصه ههههههههه
5

سيف ضحك وباس شفايفها برقه : صباح القمر يا غزالي

دموع بتوهان : بعشقك وربنا

سيف ضحك بصوت عالي وشالها وقام بيها دخل الحمام وفتح المرش وهي لسه متعلقه في رقبته وبتبص له بحب سيف حط ايده علي وشها بنكش : متنحييش بقا اله خليني هاادي
2

دموع ضحكت وخدت الشامبو : غمض عيونك يلا

سيف ضحك : تعرفي انا الكلمه دي متقلتليش من ساعت ما امي كانت  لسه بتحميني وانا عيل انا خاايف تعمليلي سندوتشات وانا نازل يا دموع خفي عليا

دموع ضحكت : انا غلطانه عايزة ادلعك

سيف بضحكه : يا يامه انتي كده عايزة تفسديني حدالله وانا بحب كده اووي
4

: وانا موافقه ومن افسد شئ عليه اصلاحه زي ما قولتلك وانا عايزاك تبقا ولد نوتي معايه انا وبس

: يا دين امي علي الضحك عالصبح يا جدعان انتي هرمون السعادة بنسبالي يا غزالي وعيونك
2

: انت ليه بتحلف بعيوني

: عيووونك دي جنتي ونااري بنظره منها بكون طاير وبنظره تانيه احس ابشع احساس في الدنيا عيونك
دي فتنتي هي وريحتك ...
2

دموع عضت شفتها و سكتت ..السكوت في حرم الجمال جمال وكلامه عدي الجمال
3

خدوا شور وكل واحد طلع لبس ودموع عملت له فطار سريع توست بالمربي والزبده ومعاهم فنجان قهوة سادة
وسيف خد التوست وفنجان القهوة ودخل وراها وهي بتجهز حاجتها وبياكل وياكلها لحد ما خلصت خدها ونزل وهو بياكد عليها تلبس فورير علي الفستان عشان تغطي صدرها وكتافها العريانين ..
2

وصلها عند ندي وراح الڤيلا يشوف فارس ويطمن علي تميم ..وصل لقاه صحاب فارس واقفين بالعربيات قدام الفيلا ومشغلين اغاني صوتها عالي وبيرقصوا لحد ما فارس يطلع لهم سيف سلم عليهم وطلع لهم علبتين سجاير من الشنطه الصغيره الي في ايده ودخل الفيلا

شاف تميم بيفطر هو ياسمين في الجنينه عمز له : ايوووة بقا حد لاقي الدلع وميتدلعششش
عقباااال ليلتك يا ابن عمييي
1

تميم ضحك ووقف بهدوء سلم عليه وسلم علي ياسمين ودخل الڤيلا شاف فارس نازل يجري من فوق وعلي كتفه البدله : عاااااا حبيبي يا برووووو انهاردة فرحاااي
1

سيف ضحك وحضنه وفارس شاله وبقا يطنطط بيه : اهمدددد يا خربيت امك مش انا مش انا انت غلط في العنوان
15

مها لطشته بالقلم علي دمااغه : بطل لساانك الطويل ده يلا تعالوا افطروا الدنيا ما طرتش ..
2

سيف باس خدها : ما تفكك من عمو سالم ده وتعالي اجوزك شب صغنن من سنك يا بيااضة

فارس بضحكه : ايه ده انت بتقطع علي ابوة كمان يا برووو ايه يا جددع النداله دي وبعدين انا ابوية اه الشعره بيضه بس قلبو حديد ولسه شبااب
1

سيف ضحك : ايوة ايوة حديد زيك يا كوكو

ومها بتبرق بعنيها وبتشاور وراهم
1

سالم بهدوء : هو انا بيتحفل علي ولا انا بيتهيألي
1

فارس ضحك بصوت عالي : البسسس

سيف اتنحنح بهدوء وبيحاول يكتم ضحكته : صباح الخير يا ابو فارس ههه احم عامل ايه

فارس بخفوت : اضحك اضحك كتمها ليه

سيف ضحك من غير صوت وحط ايده علي وشه وبخفوت : علي الحلال انت عيل عر* مفضوح

خد نفسه وتنهد بهدوء : احمم يلا صحابك برا يا عريس نهاارك ابيض ..وغمزله

فارس خد نفس وضحك بفرحه : يااااه انا مش مصدددق اخيرا ه..
1

سيف حط ايده علي بوقه : اخرررص عيل مخك في بتاعك ان مكنش قلبك كمان
1

فارس شال ايده : هفرح هفرح يا برو متفهمنيش خطأ
3

سيف حط ايده علي كتفه ومشي بيه : ايوة ايوة انت بريئ انا عارف متحولش توصف لي نفسك ..يلا
عشان منتأخرش

فارس بص له بحب : ما تجيب بوسه يا بروو

سيف بص له برفعة حاجب

فارس ضحك : يسطا قولتلك متفهمنيش خطأ انا كده لما بحس بالحب ببوس علي طول وانا بحبك يا سيف

: نفسي مفكرش فيك بطريقه وحشه بعد كلامك ده هههههههههههه
1

طلع فارس ووقف يرقص مع صحابه شوية بعد كده ركبوا العربيات وهما بيسوقوا بتهور ويعملوا حركات علي الطريق وصوت الكلكسات والاغاني عالي وسيف راكب جمبيه تميم وبيضحكوا علي المجنون وصحابه بعد ما طلعوا من شبابيك العربيات وبيغنوا بصوت عالي ...
1

وصلوا مركز كبير للعناية بالرجل حلاقه وجاكوزي وساونا ومساچ حاجه فخمه ..

عند دموع الي دخلت عند ندي ولقتها عماله تجري في كل حته ومتوترة وموتره الي حوليها

ندي بغضب : لسه بدري

دموع ضحكت وحضنتها وبخفوت : اهدي ومتقلقيش وكل حاجه هتكون تمام انا جمبك ومعاك لحد ما اسلمك لفاارس

: متقوليييش اسمه انتي كده بتوتريني مش بتهديني

دموع ضحكت اكتر : والله ده عسل وبعدين مالك مش هو ده كوكو الي انتي كنتي مستقله بيه وبتقولي عيل
عمل فيكي ده كلو

ندي بلعة ريقها : كنت مغفله الواد قدراته في لساانه رهيبه مبالك باقي الحاجات هيكسحني وربنا
6

دموع كانت بتبص لها بصدمه اول مره تشوفها مرعوبة بالطريقه دي : يا بنتي في ايه مالك اكيد لا يعني فارس يبان شقي ومجنون بس حنين ومش ممكن يأذيكي

ندي بخفوت : علي الله هو قالي اوعي تخافي مني بس انا مش عارفه ماالي متوترة ليه كده

دموع ربتت علي ايدها : لا يا عيوني متقلقيش ويلااا بقا
انهاردة يوومك يا عروووسه ...

ندي ضحكت ووصلت ياسمين خدتهم بالعربية وطلعت علي مركز تجميل وعناية عملت كل الي تحتاجه سويت تاتو حمام مغربي ساونا وعناية بالشعر والبشرة وبعد العصر وصلت الميك اب ارتيست وبدأت تعمل لها
الميك اب ودموع اتصلت حجزت جناح للعرسان ليها هي وسيف مع تورته وشموع و ورود وعشي رومانسي وشمبانيا...في نفس فندق الفرح

عند فارس الي القعده كلها كانت هزار وضحك واغاني عاليه ..

: جتلك يا مقطع هو انا هحلككك بدأت من غيري ده انا كنت ناووي احلقلك بايدي مع اني اعتزلت

فاارس اتنفض وجري عليه : تاااااااايسووون هههههههههههه
3

فهد ضحك وفارس جري حضنه : علي الطلاق فرحت بدخلتك اكتر مانا فرحان ان انهاردة دخلتي حمدلله علي السلامه يا شبح

فهد ضحك وخده تحت دراعه : يااض بطل هرري ..وبص لسيف ..اريح البشرية منه وريحك

سيف ضحك : لا لا سيبه بدل ما يموت بلبنوا
6

فهد ضحك ودخل الاسد اللهم لا حسد : ايه يا فارس مفيش كيفك يا عمو مراد
10

فارس ضحك بصوت عالي : لا لا كتير عليا وربنا مراد باشا بنفسه ..وسلم علي مراد وهو بيبوس كتفه ده وده

وقف فارس وسلم علي مراد برجوله طغيه : بااشا نورتنا والله
1

: تسلم يا سيف كيف حالك دلوجتي

: بخير يا كبير تسلم

: اعرفك فهد وعامر وهشام ولد عمي

: اهلا بيكم يا رجاله ..وسلم عليه

فارس سلم عليهم : الصعيد والي منهاا اهلا اهلا

: ااايه يا تايسوون المنطقه الي مفهاش بفرااه ديي كلها عيال بتتن*** بتمص فيب يسطا

فهد بص لصحاب فارس وضحك : معلشي يا بشوات  جلجل شرس شوية ..

جلال هرش في قفاه : احم منوريني يا اسود ع الطلاق
مركااات يا جدعان
7

وبص لفهد : امال فين العريس

فهد : اهو المقطع

جلال ضحك : احاا ده احنا كنا بايرين علي كده يا تايسون انا كنت هروق عليك بچوان يسطا بس خلاص احسن تروح تلعب مع العروسة خلاويص وهي تلاقيه مواليد 2003
1

فارس بص له بخبث : لا يسطا ده انا الي 2003 هي 98..وغمزله.. وبعدين خااف علي نفسك انا اشربك انت في جوان 
1

فهد ضحك : ايوووووة بقا يا شبححح عملتها ازاي دي يااض ..

جلال ضحك : هووو ده احله مساا عليك يا كبير ..ومدله الجوان

فارس خده منه : خليها في السهره بقا

فهد غمزله : لا لا ولع ولع و سهرتك دي علياا انا عندي ليك اصطفه بيووور بص مدافع واربجيهات وقنابل نواوي هلحقك بالمطاافي ..

فارس بهدوء : انت شايف كده

: امممم روق دماغك يا عريس

مراد خلص المكالمه وسحب فهد : يااض انت ماليكش صالح بالواد معرفش انا كيف توبت وانت زي الشيطان الرچيم

فهد ضحك : ايه يا عم عايز اروق دماغ الواد خد ولع خد ولع تلاقي دماغك لفه من السفر ..

وقرب من سيف : احله مسا عليك يا بن عمي بيييور

سيف ضحك : لا ماليييش فيه

جلال بضحكه : اوعه تقولي مبتدخنش تبقا مش تبعنا يا زمااله

سيف غمز له : عييييب ده انا جايب المشروب بتاعي معاايه ..وطلع قزازة الوسكي الي كانت في الشنطه الصغيرة مع السجاير

: العببببب ومنكر كمان من غيري ده احنا ليليتنا جهنميه

فهد لف : رااااائد مش قولتلك هجبهولك ياض يا فارس تعاله يا مصرصر هههههههههههه
5

رائد قرب منهم : ايه تااه ايه تااه الرجاله الجمده دي ...وهو بيحسس علي دقن سيف وتميم وفارس الي واقفين جمب مراد  وحضن فهد ...وحشنيييي فشخ ..
3

تميم كان واقف مصدوم وبيشاور علي رائد : فارس اتنين اهوو

سيف ضحك : ولسه ده احنا هنشوف العجب

جلال : اومال فين المسطاااره بتاعنا ياض يا رائد

دخل مالك وهو شايل شنطه في ايده : حبيب قلبي يا جلجل انا اهو ومعايه المخلل عشان رائد هههههههههههه
5

فهد ضحك بصوت عالي هو وجلال وكلهم وسلموا علي بعض وراح وقف جمب مراد وسيف وكانوا بيتكلموا علي الترتيبات وتأمين الفرح الي هيكون علي غيث
1

وفهد شرب كل الي في الصالون حشيش وصحاب فارس اتشندلوا ورجالت هواره مسخسخين عليهم ضحك وسيف خد كام نفس وعاجبه النوع وكمل وفارس
وداااه مع فهد وجلال ورائد ومالك زي سيف ومراد وتميم اتسطل علي الريحه ..

: جلبتهاااا كرخااانه يا بن الكلب

: دي غرزه وانت الصاادق ارجعليييي بالبوكس يابنييي ارفع ايدك ياااض منك ليه حكوووومه ..قالها غيث لجاسم الي بيبص لفهد اول ما دخلوا وشافوا الدخان

صحاب فارس وقعوا في الارض وهما طالعين يجروا هنا وهنا وفارس بيضحك هو و رائد ومش قدرين يخدوا نفسهم
1

: يا دين امييي الحق الواد بيحفر في الحيطه
10

فارس كان مسخسخ : طب بنسبه للي عايز يستخبي في الدرج ده ايه ملفتش نظرك
4

: صدق صح يالهوووووي هموووت يخربيتك يا تايسون

غيث قرب من واحد : اثبت مكااانك اسمك ايه

: انا اسمي ميدو

غيث سحبله واحده اسكندراااني : انشف ياااض يا معر* اسمك ايه
2

الواد فاق ووقف انتباه : عبدالحميد احمد محمد عبدالحميد يا فنداااام

غيث خد من ايده الجوان وسحب نفس وربت علي خده : شااطر يا ميدو يلا اجري هاتلك بنبوني ومتشربش ممنوعات تاني
4

وكل الي قعدين ضحكوا بصوت عالي وغيث سلم عليهم وجاسم وكل الرجاله قعدين مع بعض كانوا يسدوا عين الشمس ..
1

جاسم بضحكه : لا بس حلوة الدخله يا ابيه غيث الي تبوظوا بت جلبي تصلحوا طبنجتك الميري
2

غيث عض شفته : خخخ ام جاسم ابن الكلب دي انا بعشق امهاااا
1

جاسم بخشوونه : يجلع ابو امك يا ي عر* جولتلك الف مره ملكش صالح بإمها

غيث ضحك بصوت عالي ومراد هز دماغه بيأس : خلصنااا يلاا فضوا الليلة وبص لفهد ..فوج الناس دي
وانت يا فارس يلا جوم اخلص عشان تلحج عروستك
عملت ايه يا غيث

غيث : يا باشتنا كله تحت السيطره وبعدين ده احنا لوحدينا نقوم بكتيبه مش محتاجين تامين

مراد ربت علي كتفه

فارس ضحك : علي عيني والله يا كبير احلق ..بس بص

وشاور علي الحلاق الي قاعد علي رجل صاحب فارس
عشان يعرف يحلق له ..

سيف وقف : هروح اطلب لكم قهوة سادة ولا اجيبلكم رايب عشان يفصل

فهد ضحك : رااايب ليه يسطا مااحنا عندنا منه طاازة كتييير وبعدين مفيش حاجه هتفصل معاهم غير المخلل اسمع مني هااات يا استذه ...يلاا استعنا علي الشقي بالله

فهد حاول يفوق العيال الي خربت وبقا يشيل ويرمي في  الجكوزي ووقف هو حلق لفارس وروق عليه وعمله
خط في حاجبه زي ما بيعمل لنفسه
4

فارس بص في المراية : احااا يا جدعان ايه القمر ده علي النعمه فااجر
5

فهد ضربه علي قفاه : مفيش تسلم ايدك يا سيد المعلمين يلااه ده انا معملتهاش غير للكبارة بعد ما اغتزلت الفن
1

: لا يسطا فناان تسلم يا غالي

: حبيبي يا ابو الفوارس يلا قوم ادخل السونا ولا خدك غطس مع الخربانين عشان تلبس يلااا المغرب علي ادان

فارس وقف وطلعوا الحلاقين بعد ما فوقهم فهد حلقوا للرجاله وسيف استني يكون اخر واحد عشان يطمن
انهم فاقوا كويس

وفضل قاعد جمب مراد يفهم منه كل الي دار السنين
الي فاتت والي عملوا داغر و ايه سبب الخصومه
ومراد مبخلش عليه واول ما خلصوا كلهم وكانوا مستنين فارس يطلع وطل القمر بالتوكسيدو وكان شكلووو فااااجر بعد ما فهد روق عليه ..

وكلهم بصوت عالي : ايووووة بقا يا فااارس... ابو الفوارس ..العرييييس ...المقطع

سيف ضحك برجوله وراح حضنه والاغاني اشتغلت بصوت عالي والشباب بقت ترقص حوليهم ..

فهد طلع فتح شنطة العربية وسيف حاسب المركز وطلعوا كلهم وفهد طلع شنطة شمريخ حمره
ووزعها علي الشباب ..
1

: محدش يولع غير لما يااخد العرووسة يعني في الزفه فهميييين ولا لسه متدهولين هههههههههههه

وكلهم ركبوا العربيات وفهد ركب وراه جلال المكنه الريس ومراد بيزعق له عشان يهدي علي نفسه شوية

وكانوا العربيات كتير وراه عربيت فارس الي سايقها سيف وطلعوا علي البيوتي الي فيه ندي وفارس
نزل وهو عايز يطير عليها وخد في ايده بوكية
الورد ووراه سيف والرجاله كلها نزلت من العربيات

دخل فارس وكانت دموع وياسمين وقفين وجمبهم ملك

: هي فين

دموع شافت شكله وتأثرت وقربت حضنته : مبروك يا فارس قمر يا حبيبي جواه مستنياك تخطفها

فارس ضحك وباس دماغها : حببتي يا دموع
وسلم علي ياسمين وربت علي دماغ ملك بحنان ودخل وندي كانت مدياه ضهرها : طنط

ندي عضت شفتها ولفت وهي بتبتسم : كوكو
2

وضحكوا هما الاتنين وفارس عنيه لمعت بدموع وندي كانت مسكه نفسها بالعافيه وحضنوا بعض بلهفه

فارس بخفوت : مبرووك يا عيوني اخيرا يا ندي اخيرا

ندي اومأت : اخيرا يا فارس عرفت تجيب رجلي يا بن مها ووقعتني ونفذت كلامك

فارس ابتسم : علي هواكي ولا لا يا بت

: علي هواية يا قلب البت

فارس بعد عنها وباس دماغها بحب ومد لها بوكية الورد : قمر يا بطتتي يلااا

ندي خدته منه واومأت بحماس ومسكت ايده وخرجت
دموع اول ما شفتهم زغرطت بصوت عالي ..

وطلع فارس بندي ووراهم البنات

سيف قرب منهم باس دماغها وسلم علي فارس وتلوح اول ما شفا دموع وجمالها والميك اب بتاعها الهادي
وحس انه عايز يخبيها عن عيون كل الي وقفين

كانت لبسه فستان فاضي وعليه فورير روز وصندل هيزل روز وفاضي ...

كانت لبسه فستان فاضي وعليه فورير روز وصندل هيزل روز وفاضي 
6

سيف حضنها وباسها من خدودها ودموع اتكسفت ومشي بيها وهو ماسك ايدها ..

فهد بخفوت : اتفضل ياعم مواليد الفين وتلاته الي مكنش عجبك اهو مواقع صروخ قارات انا قولت مقطع محدش صدقني
4

جلال : بس ام تاج لو سمعتك هتعمل منك صواريخ صغيره بس الفنان معاه نواوي يا جدع

فهد ضحك :يا ابن المكن**ة بوسي لو سمعتك هتحكلك شكه في كيزك
1

: وربي وما اعبد لو مانزلت عينك منك ليه لاكون مخزجهم ليكم يا ولاد الكلب حرمت بيوووت يا خ**ات
9

فهد لف هو وجلال بخضه من مراد الي طلع لهم زي القضي المستعجل ونزلوا يرقصوا مع الشباب

طلعوا العربيات وفهد ماشي قدمهم وولع الشمروخ وكل الي وراه طلعوا من شبابيك العربيات وولعوا الشماريخ
وكانت الزفه عبارة عن لون احمر واغاني عاليه وكلاكسات وندي ودموع بيتفرجوا وفتحين
بوقهم بزهول من الي بيحصل  ...
1

ندي بخفوت : مين المجنون الي واقف علي المكنه وهي ماشيه ده يا فارس يخربيته

فارس بصلها برفعة حاجب : وانتي مركزه ليه يختيي

: مهو الي يلفت ياعم انا مالي

سيف ضحك : ده فهد الديناصور الي كنت بتحكي عنه لمراتي يا فارس يلاا احكي لمراتك بقاا ..وبص لدموع وغمزلها ..لا تقيله يا بت عجبتيني

فارس بخفوت : ده مش داين تدان ده ممشيها خد من وراه وقدام
4

ندي كتمت ضحكتها : بتقول حاجه يا فارس

فارس بضحكه : افتح لنا ياعم سقف العربية ده خليني اطير لها في الجو بنت المرا عشان يعجبها ..
2

كلهم ضحكوا عليه وندي قربت بخفوت : عجبني من غير اي حاجه يا كوكو انت لو مختفطنيش بعميلك كنت زماني قعده جمبك دلوقتي ولا ايه

فارس عض شفته : مش عارف انتي بتمدحيني ولا بتتغري بنفسك يا طنط بس حلوة

وقام وقف وطلع من سقف العربية : ودييييي يا تايسووون وداااااااي انهاردة فرحااااي

وبص جمبيه لعربيت مراد وبصوت عالي : ايه يا عمو مراد مفيش طلقتين لفروووستك

مراد ضحك برجوله وحط ايده في السياله بتاعت الجلابيه وطلع الفرد المتعمر وخرج ايده من الشباك وهو ساايق وضرب له الخزنه كلها ..والزفه ولعت ..

دموع عضت شفتها وبخبث : يالهوووي مين الاسد ابو جلابيه ده
11

: خخخخخخخ نزليييي عينك ياااا بنت ال

دموع حطت ايدها علي بوقه : وربنا وربنا بنكشك وربي قصداااااهاااا اسكت

سيف عض شفته بغل وهو بيبص لها بنرفزة وخد نفس طويل : مصممه تخليني اوريكي وشي التااااني ليه

دموع بخوف : خلاص والله كنت بهزر

سيف اتنفس بالراحه وهو فكه متصلب هدي نفسه ومسك ايدها من غير ما يبص لها دموع شالت ايدها بزعل سيف مسك ايدها تاني جت تسحبها ضغط عليها
ومسكها بكل قوته لدرجة ان صوابعها وجعتها

: ازعلي زي ماانتي عايزه بس متفكريش تحووشي نفسك عني يا دموع انتي بتعتي

دموع بصت له بحزن : ايدي وجعتني يا سيف

سيف نظراته رقت بطريقه غريبة وبص علي ايدها ورجع بص لها وقبضته اترخت عنها : حقكك عليا ..وباس ايدها برقه

دموع هزت دماغها بالرفض مع صوت اعتراض زي الاطفال

سيف عض شفته وبقا يبوس صوابعها براحه : انا اسف ..مع كل صباع بيبوسة

دموع بصت وراها لقت ندي وقفه جمب فارس وطلعه من سقف العربية ومش معاهم

سيف كان بيبوس صوابعه ويمصهم وبص عليها لقاها لسه بتبص له بزعل ..

مسكها من شعرها وعينه لسه علي الطريق مد رقبته وخد شفايفها في شفايفه وهو لسه ساايق ودموع شهقت بصدمه سيف فصل البوسه هو بيسحب شفتها بين اسنانه

: خلااص بقا متبوذيش انهاردة فرح ..ومن غير الروچ احله علي فكرة
1

دموع بصت له بستغراب وبصت لنفسها في المراية لقت الروچ ممسوح من شفايفها

دموع : انت بقا كنت بتصلحني ولا بتمسح لي الروچ الي مش عجبك

سيف بهدوء : انتي جايه معاكي بنكد

دموع رفعت شفتها الي فوق ومردتش عليه سيف عض شفته وولع سجارة وهو وهز دماغه لما دموع فتحت البرتيفي صغنن الي مسكاه وطلعت روچ نبيتي
غير الهادي الي كانت حطاه ولونت شفايفها

اول ما قرابوا من الفندوق فارس نزل هو وندي وهما بيضحكوا وفرحانين شافوا منظر سيف ودموع سكتوا

: يا حول الله يا رب افردي وشك يا بت انا مش عايزة نكد انهاردة

دموع بحده : وانتي شوفتيني قعده بلطم وشد في شعري عشان تقوليلي نكد انتي كمان
1

فارس بضحكه : اوووف ده انتي حرارتك الف مالك يا وزتي

دموع بصت له بغيظ وسيف بحده : اهمد يااه ويلا عشان تنزل اقفل بدلتك دي متفضحناش
1

ندي ضحكت : يالهووي يا كوكو ده الاتنين شيطين

فارس ضحك : اضحك انت بس يا رايق وملكش دعوة

ندي عضت شفتها : يالهووي

فارس ضحك : هووب هووب مش هنا استني لما نروح

ندي بلعت ريقها وسكتت وفارس ضحك علي منظرها

وصلوا وفارس مسك ايد ندي وعملوهم زفه وهما دخلين بعد كده راحت عملت سيشن هي وفارس وسيف قعد الرجاله علي تلت تربيزات جمب بعض ونزل علي تربيزاتهم مشاريب ومكسرات وسناكس وفاكهة

ووقف جمب سالم الي واقف يستقبل معزيمه الي نصهم رجال اعمال ومستشارين وناس تقيله ..

خلصت ندي وفارس جلسة التصوير وفارس دخل الصاله وسيف وقف جمب ندي وبص لها بحب : جهزة يا عروسة تبدأ حياتك مع الحيوان ده

ندي اومأت بسرعه وسيف ابتسم لها وتفتح باب الصاله الكبيرة مع اغنية طولي بالابيض ...

ومشي سيف بيها بهدوء وغرور وهو رافع راسه وندي ماشيه جمبيه ببتسامه هادية وعنيها علي فارس
الي واقف الابتسامه مالية وشه

صباح اول ما شفتها هي ومها وعنيهم اتملت دموع وقمر حضنت امها وملك حضنتها من النحيه التانيه وياسمين ودموع جمب مها وكل واحد فيهم الفرحه مش سيعاه

دخل سيف وقف بيها جمب فارس والمأذون بدأ مراسم الزوج وفارس ردد وراه بكل حماس وندي بتبص له بفرحه وسيف كان وكيلها والشهود تميم ومراد بيه ...

: بااارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير
2

فارس حضن سيف ومراد وتميم وابوه وسيف سلم ندي الي فارس بعد ما باس دماغها ..

فارس ضحك بفرحه والحب بيلمع في عنيه : بقيتي حلالي

ندي اومأت بتأثر واضح وهي بتضحك فارس حضنها بسرعه ولف بيها وشتغلت موسيقي عاليه ..بعد كده رقص معاها سلوو ..

سيف قرب من دموع بهدوء وحط ايده علي كتفها وباس دماغها : متزعليش بقا وفكي

دموع عضت شفتها وغمضت عنيها وهي بتشم ريحته وسبف باصص علي ندي وفارس الي بيرقصوا بهدوء والفرحه ماليه عنيهم ..

: تيجي نرقص

: مش عايزك تتحركي كتير قدام الرجاله دي كلها بس عشان خاطر عيوونك يلاا يا غزالي ..

وطلع بيها علي الاستيدچ وحط ايده علي وسطها وضمها ليه ورقص معاها بهدوء دموع بهمس : بحبك

سيف ابتسم وحضنها اكتر ودموع حطت راسها علي قلبو وغمضت عنيها براحه وهي بتتمايل معاه علي الموسيقي الهاديه

فارس بخفوت : حتي في دي يا بروو تيجي تدخل مكاني احسن

سيف ابتسم بشكل جميل وهو بيجز علي اسنانه وبخفوت : بس يا عر*

ندي كتمت ضحكتها بالعافيه هي و دموع الي رفعت راسها وبصت لسيف : مش هتبطل قلت ادب

سيف ببرود : لا ونزلي راسك بدل ما رزعك بوسه بشفيفك الي عايزة تتقطع دي

دموع بضحكه : يا رااجل

سيف بصلها برفعة حاجب ونزل علي شفايفها وهو بيدي ضهروا للمعازيم وايديه علي وشها وفضل ياكل في شفايفها بجنون ..

دموع فصلت البوسه ووشها احمر : يخربيتك فضحتنا

: محدش ليه عندي حاجه وبعدين مش انتي الي استقليتي بكلامي

: نزلي ابوس ايدك انا هموت من الاحراج

سيف ضحك وخدها تحت دراعه ونزل بيها وهي دفنه وشها في صدره ومش عايزه تبص لحد

فارس بص لندي : هي مش المفروض اللقطه دي بتاعتي

ندي برفعة حاجب : اعملها ونا وديني اسيبلك الفرح بالمعازيم وطلع ارمي نفسي في النيل الي برا ده
1

فارس ابتسم بهدوء وبقرف : ينعل ميتينك متجوز دكر

ندي ضحكت : يلا كفاية خلينا نقعد رجلية وجعتني

: تعاالي يا ستي الحجه براحه علي مفصلك الي هتتخلع انهاردة وربي لطلعوا عليكي الوان انهاردة
1

ندي اتكتمت ومعرفتش ترد وفارس ضحك بشماته

فهد كان قاعد وهو بيتاوب بملل : ينعل ابو ام افراح ولاد الزوات دي

جلال بضحكه : سوبر بيض

: ده كرتونة بيض يا جدع ..وبتسم بخبث ومسك الفون بتاعه ..هقلبهالك مدعك يا زمااله

: ايوووة بقا يا تايسوون سمعنييي
1

فهد ضحك ودخل علي السستم بتاع الدي چي وشغل مهرجان جااادل جالكوا بتاع الجااادل بعد ما قطع الموسيقي الهادية وصحاب فارس والشباب الموجودة كلها طلعت ترقص ومعاهم فهد وجلال ورائد وفارس
والفرح ولع ...

تميم بضحكه : انا دلوقتي عرفت ليه الشيخ ليل اعتذر عن الحضور

غيث كان بيتفرج بهدوء وبصدمه : ااايه ده باااسم يا بن المرا ..وطلع علي الاستيدچ من وراه ...انت مش هتكبر بقا يا راجل يا عااايب
4

باسم لف بغضب وفتح عنيه بصدمه : احااااا غيث المحمدي يا خربيت امكككك انت لسه عاايش

وحضنوا بعض برجوله وهما بيضحكوا

باسم بضحكه : فين ايااامك يا سكندرية نانا عامله ايه علي حسك يا مدقراتي

غيث ضحك : لا يا باشا نانا ايه بقا انا توبت الي الله ومتجوز دلوقتي ومعايه عيال نحن نخشي الله
1

: خخخخخ مييين بيتكلم مش مصدقك يسطا نص وشك الشمال بيكدب هههههههه لوله حبيبت قلبي عامله ايه

: احم ام جاسم يا تور حرمي وسبب توبتي

: احااا انت اتجوزت بنت اخوك وبتقولي توبت مش بقولك شمال محدش صدقني اوعه ياض يا نجسس
4

غيث ضربه بالبنيه في كتفه : هتفضل طول عمرك غشييم
بنت اخوية بالتبني ياعم متجوزها في الحلال حدالله ..تعاله اما اعرفك علي الكتيبه ..

ونزل هو وباسم وبص نحية الحريم : العب ايه الحيه الي بتتلوي دي

باسم ضحك : ده انا حفظك علي الطلاق ...وبص نحيت ما بيبص ودخان طلع من دماغه ..يا بنت العر*
1

غيث ضحك : البس دي المدام ولا ايه

باسم مردش عليه وقرب منها وهو زي الطور الهايج بيطلع دخان من منخيره قمر شفته جاي عليها
وطلعت تجري وهو وراها وهو بيشتم ويزعق
بصوت عالي وقمر بتصوت لحد ما مسكها
من شعرها ودخل بيها اوضة علي جنب
1

قمر بخوف : وربنا فرح اختي وبعدين انا كنت وسط البنات يا باسم اهدي اهدي يا حبيبي

: ده انتي خليتي شكلي ك* يا بنت الكلب وانا صحبي بيقولي ايه ده دي المدااام يا لبو* بترقصي وتتقصعي بفخاادك دي ...ةنزل بلقلم علي رجلها بكل قوته

قمر صوتت : خلاص عشاان خطري حقك عليااا توبة والله

باسم بشر بص حوليه : تؤ انا عارف ايه الي هيهمدك يا قمرر انا عارف دوااكي

وهجم عليه وبقا يبوس ويقطع في شفايفها ورقبتها وهو بيرفع الفستان بعنف وشالها بين ايديه : انا هفشخك عشان متعرفيش تقووم من مكانك لحد ما نمشي

: والله ما هتحرك خلاص بقا يا باسم مينفعش عشان خطري

باااسم شد شعرها : تؤ متحوليششش ..وقطع الاندر بتاعها وخترقها بكل عنف وهو بيتحرك جواها بكل قوته
وهو بيشد شعرها ويزمجر بصوت عالي خرج رجولته
وخترق مؤخرتها وقمر صوتت بصوت عالي وهي
بتنبت ضوافرها في رقبته ودموعها نزلت من الوجع
4

وباسم بيدفع جواها بكل قوته وبيضاجعها بسرعه رهيبه وايده بتضرب علي مؤخرتها :خخخ اديني خرقتلك الي كنتي بتهزيها عشان متعمليهاش تاااني
1

مراد كان قاعد يدخن بهدوء وهو بيخبط علي التربيزة بحركه رتيبه بصباعه وكأنه منتظر حاجه وفعلا مفيش كتير والفندوق كله بقا عبارة عن كحل بعد ما النور اتقطع فجأة وصوت ضرب نااار عااالي بشكل يخوف رشاشات كتير بتضرب في نفس الوقت ..

مراد ابتسم بشر داغر الوحيد الي بيخليه يطلع الجانب المظلم الي جواه ووقف برجوله منتظر دخوله والصاله كلها بتصوت ومها دموعها نزلت بخوف وهي بتنادي علي سيف ودمووع قلبها وقع في رجليها وتخشبت مكانها ..

والمحولات اشتغلت والاضاءة جت وكان داغر قدام مها وسيف الي راح لها يطمنها وجمبيها فارس

: اااااارحب ببن العمه مبارك يا فرخ امك عمتيي الغاليه مفيش مرحبابه يابن خوووي

سيف عض شفته ولسه هيتحرك في اتجاهه مها وقفت قدامه وبشراسه ولهجه صعيدي دفنتها مع الايام : من غير اهلا ولا سهلا  عاايز ايه يا ود اخووي عمتك متبريه منك من غير ما تعرفكك خطفتي ولدي وعايزني ارحب بيك اتفووو علي المرا الي ربت رسلااان الديب لو كان عاايش كان فرغ فيك سلاحوووه وربنا الوكيل

داغر ابتسم بشر وهو بيبص لسيف : المرا الي ربت طلعت راچل خد حج رسلان الديب وغيره كتييير يا عمتي مش لمؤاخذة بتاع ورجه والوان وانا معيزش ترحاابك انا عاايز الي معاكي انا كت كفيكي شري لحد ما لعبتي بديلك معااي
1

مها بستغراب : تجصد ايه
1

سيف بغضب : امشي من هنا وخلينا نلعب علي ارضك وجبلك الي انت متحامي فيه ولي ليك مش هتاخده واعله ما في خيلك اركبه مش لما يكون ليك اصلاا

ندي بخوف : هي دموع فين

سيف لف بصدمه وخوف احتل قلبو : دموووع

ووووو كان نفسي اقفلها عليكم بس صعبتوا عليا ...
7

سيف اتلفت حولين نفسه وهو بيصرخ بإسمها وداغر بيضحك بصوت عالي سيف لف له بغضب

داغر رفع ايده بسخرية : ماليش ذنب فيها دي

دموع دخلت بخوف واعصابها سايبه كانت رايحه تشوف اخبار الحجز والدنيا ضلمت وضرب النار اشتلغت ورجعت بخوف وهي بتدور علي سيف وخايفه
عليه لا دي مرعوبة وشفته واقف جريت عليها
ودموعها بتنزل

داغر بخفوت : لااه حجك تتدرع عليها بس مش واعره عليك دي يا بن عمتيي وعايزالها راچل ي

سيف لف بكل غشميه ونزل علي وشه بالدماغ ولسه بيرفع ايده وهينزل علي وشه مراد مسكها وهو كان
كالمعتاد بيتفرج في صمت : هشش اهدي مش وجته لم ليلة اخوك وبعدين انت حر يلاا شوف چماعتك

وحط ايده علي كتف داغر : رحبت يا ديب كفيت ووفيت

داغر كان بيبص لسيف وعنيه بتلمع بالشر وايده علي طبنجته مراد شده ليه : يلااا متنحش تعرف حلال
فيك انا لو كت مكانه كت سويتك بإرضك عشان
تدب عنيك الي عايزة رصاصه في مرته بس
هطلجوا عليك بعدين ليمهاا يا داغر

داغر ضحك ببرود : تؤ مش هلايمها و تطلجوا عليا مين دهه لا وسعت دي يا بو هواره خد تلفون الوحش الي انت فرحان بيه عشان تعرف بس اني راچل حجااني نسيه عندي يوم ما سحلته و يلا سلملي علي ام مراد وبسهااالي
3

ونط في النيل بعد ما غمز لمراد الي طلع الفرد وضرب عليها رصاصتين وعنيها كانت جحيم

داغر بضحكه : وه وه مالك انا اجصد الحچه راضيه متبجاش غشيم

مراد : هتچمعنا الليالي يا داغرررر وهجعد اتفرچ وانا حاطت رچل علي رچل لما تيچي راسك

داغر غني موال وهو بيعوم للمركب الي مستنياه وراه الفندوق : دنيااا سجتني المرار ولا دوجت عنااابها طلبت اشووف حسنها كشفتلي عن ناابها صرخت جولت المداااد ولا نفررر عااااني يا كبيرهمممم ...
4

في القاعه فهد شغل الاغاني تاني والناس رجعت اندمجت وفارس بيرقص مع ندي وبيحاول يمشي
الليلة الي قلبها ابن خاله ...

سيف حضن دموع الي كانت خايفه : انتي كويسه مالك وشك اصفر ليه كنتي فين

دموع اومأت بخوف : اه اه انا كويسه خوفت عليك بس كنت في التواليت

سيف اومأ بهدوء : اهدي متخفيش علياا انا بخير
1

دموع حضنت مها الي بصت لسيف : روح شوف الزفت ده مشي ولا لا ..

صباح مشيت وراه سيف احسن يتهور وهي بتلعن غباء مها سيف قرب من مراد الي رجع قعد جمب الرجاله

: مشيي

: غاار متشغلش دماغك مش هيظهر تاني دلوجتي خد تليفونك چابه معاه وسابه ليك جبل ما يمشي 

سيف اومأ : وااد يا سيف راح فين فاشخ التعلب ده
3

سيف بصلها وضحك وباس دماغها : فشخوا ومشي يا صبوحه متقلقيش ...وكل الي قعدين ضحكوا عليها

: اعرفك يا مراد بيه افخم ما انجبت مصر صبوحه امي في الرضاعه واجدع وحده بتعمل كبده في المنطقه
تعمل تسمم
3

صباح ضربته علي كتفه : بس يا نطع مانت زي الطور اهو كان جالك تسمم
تميم اتدخل : لا مهو خد مناعه يا ست صباح من كتر مطفاحها

صباح بعتب : مسس حتي انت يا واد يا حليوةة

فهد بضحكه : حليوةة العب يا صبوحه يا خطيرة

: سبحاان الله اول مره اشوف دبابه بتتكلم
3

رائد بضحكه : ده مدح ولا ذم يا برنسيسة الحي الشعبي

: نفاااق يا روح امك
6

مراد مقدرش يكتم ضحكته هو وكل الي قعدين
2

مالك بضحكه : اووف سفلتت جبهتك
1

: ايش ايش ايش ده شفايفه حمره زي الواد فاارس يا ولاه يا سيف هو انت من العيال الي بتمص فيب
1

جلال فطس من الضحك : علي الطلاااق رشاش بتتكلم بتضرب ولا تبااالي ..دماااغك ابوسها اول مره الاقي نسخه مني بس نسائي ..
2

فهد بنكش : مش نسااائي اوووي يعني
1

صباح بصت له برفعة حاجب : مين الحمار الي نعر ده

فهد ضحكك : ده نسائي موووت يا صبوحه عيب
1

صباح ابتسمت وهي بتهز دماغها : لا حلوة يا واد لحقت نفسك

مراد بخفوت : مراه لسانها عايز يتجب نصه

: بتقول حاجه يا سمراني انت يا بو جلابيه

سيف ادخل : استوب بقاا ده مبيتفهمش بلساانه

: اومال بيتفااهم بإيه

غيث من وراها : ببتاعه انتو بتشقطوا حريم من ورايه
3

مراد ضربه بالبنيه في صدره وفهد ضحك بصوت عالي

صباح برفعة حاجب : بتاااع مين يا بو بتااااع اظبط يا واد انت

جاسم ضحك : اديلووو

غيث برفعة حاجب : واد انتي بتكلميني انا كده ميين الولية المسترجله دي وانا الي فكرتكم شقطين حريم
عدله ...
1

سيف ضحك وهو بيشاور لغيث علي رقبته : مش هعرف اسدها

: هييييئ انا مسترجله يا راجل يا بو شنب عيره يا طول بعرض احتار منك توب الارض يا كسر الرجااااله يا مقشف حريممم عدله ده انا صبوووحه يااالااااه
كنت بوقف السيده ذينب كلها علي رجل ياادلعااااديييي
8

: يا سيددددددي ..قالها فهد وجلال وجاسم في بوق واحد وفطسوا ضحك
2

: سمعيه سطرين كمان ابيه غيث ده يا ست صبوحه

: خساارة فيه قال ابيه قال ده محصلش بيبي
3

غيث فتح عنيه بصدمه : هي مين المراه دي
2

باسم من وراه بعد ما شاف صباح وقفه معاهم : حماااتي يلااه

: عشاان كده نفس اللسان القبيح سبحان الله

: لا لا لا مسمحلكش دي صبوحه دي جوهرة ست نسمه كده نسمه
1

مراد بقرف : الله يسم بدنك

: دي نسمه دي ..صباح بصت له برفعة حاجب ..دي نسمه بريحت الورد البلدي يا جدع

صباح بصت له وكتمت ضحكتها : من قلبك
2

غيث : ده من جواه جواه جواه قلبي من جواه يا صبوحه

صباح ضحكت : قمر يااناس حتة شكولاته بتتكلم
1

غيث بضحكه : اله ..من قلبك

: دي من روحي يا واد يا غايث

غيث بضحكه : ايوووة بقا
1

: كبيرة عليك يا ولد الرفضي

: بس يا راجل يا شايب انت بلا كبيرة

غيث ضحك : سكعيه علي دمااغه كماان

مراد بص لسيف : ده احنا نطلج لسانها علي عيلت الديب تاخد بتارك وترچع ايه ده ياعم ده احنا حريمنا غلابه حدالله
3

سيف ضحك : لا دي الشبح بتاعنا علي كيفك هههههههه

الدي چي : العريس يا جمااعه محضر مفاجأة للعروسه وجايب لها الفرق المفضله بتاعتها

ندي بصت لفارس بصدمه : انت جبت بيستي بتهززر انت مش اتخنقت معايه عشا بقولك بحبه

فارس ضحك : ماانا مقدرش ازعلك يا طنط

الفرقه الي وصلت دول شوية شباب بيعملوا حفلات وبيغانوا اغاني اجنبي وعربي وهما بيرقصوا علي الايقاع وكلهم لبسين مسكات علي بوقهم وعليها ضحكت وحش
وليدر بتاعهم اسمه بيستي ندي متابعاهم علي السوشيال ولما فارس سألها عايز مين يغني في الفرح قلتلوا عليهم

وتفتح باب اخر القاعه وكان وراه استيدچ والدنيا ضلمت وطلع دوخلن مع الموسيقي الصخبه : 3..2...1 وشتلغت مزيكه راب عاليه وظهر الشباب واحد وراه التاني لحد ما طلع بيستي في المقدمه وكانوا بيغنوا ويرقصوا وعملوا جو نااار وندي بتتفرج بحماااس لحد ما خلصوا

بيستي اول ما خلص قلع التيشرت ولف بضهروا : لاجل عيوونك

ندي شهقت بصدمه وحتط ايدها علي بوقها بزهوول وهي شايفه ملامحها ووشها مرسوم بدقه عليا علي ضهروا ولف قلع الماسك والايس كاب الي لبسواه

وطلعت ضحكه عاليه من اخر القاعه : يا مقطططططع
2

فارس جري علي ندي وراح مسك وشها وباسها بعمق : بعشقك يا طنط

وكل الحضور صوته بصوت عااالي وصقفوا وصفروا وندي لسه مزهوله : انت بتغني طب ازااي انا ازاي معرفتكش من الحسنه الي تحت عينك ولا من جسمك ولا صوتك ازاااي
3

فارس ضحك وهو بيقفل القميص : مؤثرات سمعيه وبصريه يا قلبي هههههههه
1

ندي رجعت حضنته وسيف فتح البوفيه والناس كلت وبدأت تخف من القاعه وقمر قعده علي الكرسي متحركتش ووشها مرهق ياسمين خدت طبق وراحت قعدت هي وتميم علي جمب لوحديهم وسيف نزل اكل للرجاله علي تربيزاتهم وراح لدموع الي سكته من ساعت الي حصل

: ااايه يا غزالي قعده كده ليه

: مفيش يا سيف بطني وجعاني من الخضه

سيف ضحك : سلامت بطنك يا بابا تعاالي قومي متقعديش كده يلاا

خدها وقام راح نحيت فارس وندي الي قعدين بياكلوا ويضحكوا مع بعض ..

سيف بضحكه : ما تنزل تمشي رجليك يا فارس سلم علي ضيفك متخفش مش هطير

: حدالله يحصلك حاجه لو مقطعتش عليا يا بن مها ..اما اروح انكش عمو مرااد اقعدي جمبيها يا وزتي متقعديش الراجل ده

: متقلقش مش هيروح نحيتها

سيف ضحك وقرب من ندي : تسمحيلي

ندي ضحكت وهزت دماغها بسرعه : اووي اوي

وقامت ترقص مع سيف علي الموسيقي الهاديه وفارس اول ما قرب منهم فهد حضنه وحطلوا حاجه في جيب الچاكت ..

فارس ضحك : وربنا فهمني خطأ انت انا اعجبك من غير حااجه

غيث بخفووت : اسمع منه بس البت ..وسكت لما مراد بص له ..

: راچل ياض يا فارس ملكش صالح بالمسفدين دول

فهد بص له بغيظ ومد كباية عصير لرائد : خد يا رائد بدل ما تموت مشنوق اشرب يا حبيبي وكفاية طفاسه فضحتنا

رائد ضحك : حشيشك بيجوع يا تايسون

فارس خد منه كباية العصير : جت في وقتها ده انا عطشان فشخ ..وشربها مره وحده
3

رائد بغيظ : احنا بنقطع علي بعض من دلوقتي يا عريس

فارس ضحك : يلاا مره علي نفسي اما اروح اشوف المدام

وجلال وفهد بصوا لبعض : باظت ....وضحكوا بصوت عالي
2

خلصت الليلة بحلوها ومرها وطلع فارس وهو ماسك ندي وبيرقص ومش همدان وزفوهم لحد ما طلع الجناح الي حجزوا في الفندوق والرجاله مشيت بعد ما سلمت علي سيف وتميم ودع ياسمين وسافر مع مراد

سيف قرب حط ايده علي وسط دموع : يلااا يا حبيبي

دموع ابتسمت له : يلاا بس انا حجزه جناح هنا

سيف بص لها بستغراب ومشي معاها ..

وياسمين ملك وقمر مشيوا مع باسم الي ساند قمر الي ماشيه بتعرج وهو بينكشها ويحاول يصالحها ..

ومها وياسمين مع سالم ..

فارس دخل الجناح مع ندي ولسه بيقرب منها ندي جريت : اهدي كده وصلي علي النبي في قلبك
ناخد شور نغير اي منظر الدنيا مطرتش يا
حبيبي ولسه قدامنا العمر طويل صح

فارس اومأ لها بهدوء غريب ودخل قعد علي السرير وهو بيخلع هدومه ندي خدت القميص الي علي السرير وجريت علي الحمام ..وهي حطه ايدها علي قلبها

فضلت شوية في الحمام علي ما خلعت فستانها وفك الفورمه وخدت شور وطلعت وهي مسكه روب القميص الابيض بإحكام ..

لقت هدوم في الارض وقشر فاكهة وفارس نايم رجل علي الارض ورجل علي السرير

ندي قربت منه بصدمه : فااارس انت نمت
1

فارس فتح عنيه وضحك : مراااتي

: ماالك يا فارس

: هممم انا كويس كويس
: واضح انت شارب حاجه يلااه
: يه ده انا

: لا انااا

: تؤ تؤ انا حاسس اني عايزز خخخ احا انا نسيت عايز ايه

ندي كانت وقفه مبهوته اول ما فارس وقف علي السرير
: ينهاار اسود انت بتعمل ايه

: السهم المنطلق شعااااااااع الليزر بووو بووو بووو انتظري ايتها الفتااة سأنقذك من هؤلاء الاشرار

وطلع يجري في الجناح وندي بتجري وهي بتصوت وفجأة قعد مكانه ودلوقتي عرفنا فهد وجلال بصوا ليه لبعض وكانوا عايزين يعملوها في رائد وجت في المحروس ...

سيف دخل مع دموع الجناح وبص لها بصدمه : اايه ده

دموع باست خده : كل عيد وانت عيدي انهاردة عيد ميلادي وعيد اول ليلة ليا معاك

سيف برق عنية بتفاجأ وحضنها بلهفه  : اوووووه اما انا مغفل حقك عليا يا حبيبي كل سنه وانتي كل اعيادي يا دمووعي ..اطلبي واتمني نفسك في ايه ..

دموع خدت نفسها براحه : تفضل معاية علي طول ومتتغيرش عليا ابدا في يوم من الايام تفضل زي
ماانت عنيك تلمع كل ما تشوفني وكلامك
وضحكتك وطريقتك تفضل زي ماانت يا سيف

سيف ضحك وحضنها اكتر  : سيف يموت لو اتغير علي دمووعه انا ليكي وانتي ليا يا دمووعي عمري ما اقدر اتغير عليكي

وخدها وقرب من التورته واكلها حته ومص شفايفها ودخل لسانه جواه بوقها وخدها كلها بتلذذ

دموع فصلت البوسة وهي بتضحك برقة خدت القميص من علي السرير : استناني خمسه وجيالك

سيف بخفوت : متأكدة انك هتسلمي ليا من كل قلبك يا دموع

دموع اومأت : انا سلمت ليك من زمان يا سيف وقلبي بقا مش لياا

سيف ابتسم بهدوء دموع دخلت الحمام غمض عنيه بحماس وهو بيفك ازرار القميص وفضل بالبنطلون بس بعد ما فتح الزرار وفك الحزام وقعد يدخن وهو بيهز رجله ومنتظر علي ناار فتح قزازة الشمبانيا وخد كاس والتاني وكل شوية يبص في ساعته

وفتح الفون يقلب فيه ودخل علي الچي بي اس وهو بيضحك يشوف فارس بيعمل ايه ولقاه السهم ثابت
مكانه دقيقه دققتين مش مطمن لما شاف السهم
اخر مره كان بيطلع وينزل بسرعه ودلوقتي
اتجوز وقااعد ولا نايم ..

ورن علي فارس الي ندي مدت له التليفون : خد رد يا حليتها

فارس خد منها التليفون : ايوة

: ايييه يا وحش عملت ايه طمنييي

فارسكان مبتهج بطريقه غريبة : ايه ده سيف عامل ايه

: مش مهم انا عامل ايه انت الي عملت ايه

: ايه ده هو انا المفروض اعمل حاجه يا سيف

: يختييي بيضه يخبتك يا ندي يخبتككك

: ولاااه ركز معااايه كده متستعبطش...عملت ايه مع مرااتك

: حميتها من الاشرار يا سيف و هي كانت بتقولي ارقصلك

: ااه وبعدين

: انا بقا مش عبيط كنت هقوم ارقص معاها بس انت قطعت اللحظه

: احااااا انت فهد ادااك ايه يااه

: هممم فهد مين

: الله اقفل اقفل سلام

ورن علي فهد الي ضحك بصوت عالي اول ما شاف مكالمه من سيف : وربنا ما ليا ذنب هو خد الكاس بتاع رائد وجت فيه

: ايوة المفروض اعمل ايه انا بقا في الواد الي رجع في تانيه ابتدائي ده وربنا يموت فيها لو مدخلش

: كان نفسي اعلم عليه وسيبوا كده بس صعب عليا في جيب البدله بتاعته في نوع تاني هيفصل النوع الاولاني
خليه يخدوه وخمسه وهيبقا فل الفل يا كبير

: متاكد الواد احسن يحصلي حاجه ولا يجيلوا هرد اتاك
: لا لا متقلقش دي حاجات امنه هههههههههههه

: الله يحرقك يا فهد بوظت الواد

سيف كان طالع يشوفه بعد كده افتكر دموع وعشان ميحرجش ندي وتصل علي ندي

ندي بعصبيه : ايوة يا سيف عجبك الي بيعملوا اخوك ده اي حاجه يطفحه وخلاص

: اهدي هو مالهوش ذنب ده واحد هزر معاه هزار تقيل وداه حاجه في العصير المهم في جيب البدله بتاعه هتلاقي برشامه تقريبا اديها ليه وحولي تديه
دش ولا تطلبي له فنجان قهوة ولو في
اي حاجه حصلت رني علياا ..

: ماشي يا سيف ماشي سلام

وراحت مسكت الچاكت من علي الارض وفتشت فيه ولقت البرشامه ومسكت كباية مايه وقربت منه

: خد يا فارس البرشامه دي خليك تفوق

: ايييع مش بحب العلاج

: اخلص يا روووح امك

فارس فتح عنيه بيدمه بعد ما كان مغمضهم وخد البرشامه بسرعه : انتي نووتي وشرسه اوي

: ابلع يااااه بدل ما ضربك علي التوته زي عيل قمر وشيماء

فارس بلع البرشامه : خلاص خلاص بلعتها

: منك لله الناس تاخد فيجرا منشطات مصحصحات مهببات علي دماغها وانت واخد برشام رجعاك طفل
يا حززززنك يا ندي ..

فارس حط ايده علي بوقه : انا حااسس اني انا حاسس

ندي سحبته بسرعه وجريت علي الحمام وفارس استفغر وبدأ يفوق و المفعول يختفي وقعد بدوخه علي الارض
وبص لندي ..

ندي بحزن : قوم خد شور وانا هجيبلك البچامه بتاعتك يلا

فارس بخفوت : ماالك ايه الي حصل

: مفيش يلا قوم خدلك دش

فارس وقف بهدوء ياخد دش وهو حاسس بسخونه رهيبه في جسمه ونبضات قلبه سريعه فتح مايه باردة وحاول يهدي نفسه وفضل قاعد شوية تحت المية
وطلع لف البشكير علي وسطه وخرج

شاف كباية مايه علي الارض والبرشامه : احااا انا خدت امته البرشامه دي

ندي : لما بدأت تطير في الجو وتنقذني من الاشرار

فارس بصلها وفتح عنيه بصدمه : انت خلعتي الفستان من غيري

: هو انت كنت حاسس بنفسك اصلا طلعت لقيتك ناايم متدهول علي السرير

: بتهزرررري

: لا مش بهزر واحد هزر معاك هزار تقيل وشربك حاجه

: يا فهد يا بن الكلب

: اخرة الشمامين الي بتمشي معاهم عمرك ما هتتغير

: احا احنا رجعنا للاسطوانه دي

: ولا رجعنا ولا مرجعناش تصبح علي خير

ونامت علي السرير وهي بتشد الغطي فارس برق عنيه وجري نحيتها : لا يروح امك ده بموووتي كفاية فقرة الفستان طارت عليااا كمان هطير الدخله

ندي صوتت وجريت وفارس وراها مسكه من ضهرها وزنقها في الحيطه علي وضعهم

ودفن وشه في رقبته وانفاسه سخنه : اوووف رحتك تهبل وجسمك ملبن يا فرسي اححح عااايز اكل كل حته فيكي علي مهلي سهرتنا صبااحي يا جمل

وحرك رجولته علي مؤخرتها وايده بتعصر صدرها وشفايفه في رقبتها ..

ندي برجفه : اووعه يا فارس

فارس شد شعرها وميل رقبتها علي صدره وقرب من شفايفها : اوووعه ايه بس ده انا هتجنن عليكي

وهبط علي شفايفها يكلهم بجوع وشهوة عاليه وهو بيمصهم بعنف وايد علي صدرها والتانيه علي انوثتها
ورجولته بتتحرك علي مؤخرتها بعنف

شالها ومشي بيها رماها علي السرير وفك البشكير ورجولته نطرت مره وحده ندي اتعدلت و شافت
المنظر صوتت وغمضت عنيها فارس طلع فوقيها

ندي رجعت لوراه : اهدي يا فارس

فارس سحابها من رجليها : تعاالي بس بلاا اهدي ده انا هني** بس مش هعمل حاجه متخفيش

: يخربيتك يخربيتك

فارس حط ايديه علي رجليها وهو بيطلع لفوق ومعاه القميص قرب من شفايفها وخلعها القميص بالروب وعض شفتها السفليه ومصها بين شفايفها والاتنين كانوا عريانين وجسم فارس ملتهب بطريقه رهيبه

خدها علي صدره وشفايفه بتاكل في شفايفها : خخخ بدليني متخفيش مش هأذيكي

ندي بلعت ريقها وغمضت عنيها ولفت ايديها حولين رقبته وسلمت له ورمت خوفها وندمجت شفايفهم في بوسه طويله واجسمهم التحمت وفارس بيفرك جسمه علي جسمها وبيتقلب بيها يمين وشمال علي السرير
وشفايفهم في بعض ومره يخدها علي صدره ومره يبقا فوقها لحد ما حسوا بطعم الدم الي اختلط بريقهم

فصل البوسه نزل يلتهم رقبتها بعنف وهياج وهو بيحرك ايده علي جسمها كله وبيتحرك فوقيها ندي فرهدت من قبل ما يبدأ وكانت مش قدرة تتنفس ولا تتحكم في اعصابها وكانت بتأن بخفوت ومغمضه عنيها

فارس شد شعرها وبخفوت : بصي لي ...عاايز اشوف نفسي في عيوونك اهه عاايزك اوووي همووت
عايز اكلك عايز ..وعض شفته بعنف ..عااايز
حاجات كتير مش قادر اوصفها خايف
تخافي مني يا ندي ..

ندي جسمها اترعش وكانت مبرقة عنيها من صوابعه الي بتداعب انوثتها وشكله وهو بيكلمها ومش قدره حتي تحرك لساانها..

فارس مسك صدرها بين كفوفه وضم الاتنين علي بعض وهو بيدعك وشه مابينهم ويمص ده ويرجع يمص التاني
ويشد بإسنانه حلامتها الي بقت حساسه من عنفه

ندي بخفوت : ااه فارس براحه وجعتني

فارس بهياج رفع رجليها لفوق ودفن وشه في انوثتها : مش قادر مش قادر اتحكم في رغبتي فيكي سامحيني

ندي صوتت اول ما شفط انوثتها كلها بين شفايفه وطلع لسانها كله ولزقه فيها وبقا يلحسها من فةق لتحت وهو بيشخر بمتعه

وندي بترجع لوراها وهو دافن وشه فيها وحاكم قبضته علي رجليها لحد ما نزلت شهوتها ولسها مش راضي يسبها وقام بيها لدرجة ان راسها بس كانت علي السرير وباقي جسمها مرفوع بسبب رجليها الي علي كتافه صوت صراخها مل الجناح وفارس لسه بياكل فيها
وبيزمجر بجنون ومتعه ..

اتعدل بسرعه وندي اترمت علي السرير ومش قادره تتحرك فارس شدهاا : احاا انت فرهدتي كده ليه تعالي ده لسه بدري

ندي قلبت شفتها : ارجع طفل ونبي عشان خطري يا كوكو

: مكنتش عجبك وبتقولي عيل ..وقرب منها وحط جبهته علي جبهتها وغمض عنيه وبيحاول يتحكم في شهوته .. انتي مش مبسوطه في حضني قوليلي عاايزاني ابعد مش حسه بالمتعه وانتي معاايه

ندي هزت دماغها بسرعه وحطت ايدها علي رقبته : لا لا يا حبيبي انا طااايرة وحيااتك خليك عشان خطري متبعدنيش عن حضنك يا فارس

فارس ابتسم وطلع لسانه لحس شفايفها : بعشقكك
تعااالي علي ركبك يلاااا

ندي نزلت علي ركبها وفارس وقف قدامها وبيبص لها بهيااج وهي ركعه تحت رجليه : خخخخ شكلك فااجر

ندي بصت علي رجولته الي قدام وشها ودققت في تفاصيله غصب عنها

فارس عض شفته ومسك رجولته وهو بيحرك ايده عليها قدام شفايفها : عاااجبك عاايزة تدوقيه يا ندي هممم

ندي بلعت ريقها ونفسها اضطرب ةهزت دماغها براحه فارس قرب منها وهو ماسك رجولته ودعك راسه علي شفايفها وهو بيزمجر : خخخخ فتحي شفايفك ومصي يلاا

ندي فتحت شفايفه وبدأت تمصه براحه وفارس مسك شعرها ودخل رجولته جواه بوقها مراه واحد ندي برقة وملحقتش تستوعب وحست انه روحها هتطلع وهو بيضاجع شفايفها بسرعه وعنف وماسك راسه بايديه الاتنين وهو بيأن بمتعه لحد ما تصلب وخرج رجولته وحرك ايده بسرعه عليه لحد ما شهوته نطرت علي وشها وصدرها وشفايفها

ندي غمضت عنيها وقلبها نسي دقه من دقاته ولحست شفايفه الي حست بدفء شهوته عليها فتحت عنيها

وشهقت بصدمه لما لقت رجولته لسه منتصبه : ايه ده

: ايه ..اهاا لا لسه بدري مش هينام غير جواكي يا طنط

ندي مسحت وشها : لا كفاية كده انهاردة ..ووقفت بسرعه وجريت

فارس ضحك : بموووت في الفرهده بس انتي الي هتتعبي وفي الاخر هتيجيلي اني**

ندي لفت له : ده كلامك يعني مش هتتهد

: تؤ مش بتهد تعالي بالزوق بدل ما اجيبك بنفسي

ندي قربت منه : وعلي ايه المخمضه

فارس ضحك وفتح قزازة الشمبانيا ورجها وهو بيوجهه علي ندي وجسمها كله اتغرق وهي بتصوت : ده انت عيل بشخه فعلاا

فارس ضحك وشرب كتير من القزازة في بوق واااحد : هيييح ده انا هشخ فيكي للصبح عشان تبطلي تطولي لسانك ده هكربج امككك

ندي ببرود : يلا يااض من هنا هنرش ماايه ..

فارس قرب منها : تعاالي بس ماية ايه اللبن احله

وقرب من ندي وهي واقفه ونزل علي ركبوا وباس انوثتها برقه بوسات رقيقه وهاديه ندي اترعشت وغمضت عنيها

فارس فتح عنيه وبص لها وبتسم بخبث وعضها ندي اتخضت وشدت شعره : انت مش هتبطل بقااا

فارس ضحك : سيبيييي شعري يا بنت المرااا ايه قطعت شهووتك تعاالي اجيب لك غيرها يا مزتييي

وشالها قعد يلف بيها ويلزقها من للحطه دي لباب ده لف بيها الجناح كله وعلي كل كرسي شوية وهو شفايفه في شفايفها وكل شوية ينكشها وصوت ضحكهم بقا عاالي
بعد ما عودها عليه وعلي جنانه في ساعتين خدها وراح السرير نيمها وهو فوقيها ..

فصل البوسة وغمز لها : استويتي

ندي بعيون دبلاانه : اووي يلاا يا حبيبي

فارس ابتسم لها بحب وباس عيونها وخدودها وايده مسكه رجولته بيحركها علي انوثتها بشكل بطيئ ودخل جواها مره وحده ندي صرخت بصووت عااالي

فارس ضحك علي منظرها : هششش هششش بس انتي بتولدي ولا ايه خلاص ده شكت ابرة دخل دخل خلصنا يا حيااتي بس يا بابا اهدي اهدي اخيرا يا ندي بقيت ملكي اسم وفعل مدام فارس الالفي مبروك يا عيووني

ندي كانت بتشهق بخفوت ودموعها نزله : انا كنت عارفه انك غدار وملكش امان مش تديني تنبيه يا زفت هييئ ابرة ايوة يا روح امك هييئ ااه مداام فارس الهايج يا عيوني

فارس ضحك ومسح وشها بهدوء ورجع شعرها وراه ودنها بحنان : بحبك يا ندي

ندي عضت شفتها وتعلقت في رقبته : وانا بعشقك يا فاارس

فارس بصلها بطريقة تموت : امم جااهزة عاايز اتحرك جواكي مش قاادر يلاا بقا نبهتك اهوو

ندي ساحت من نظراته وانوثتها قبضت علي رجولته وئنت بمتعه ووجع وقربت باست شفايفه برقه وهي بتهز دماغها براحه : يلاا يا حبيبي

فارس ضمها لصدره وحضنها بكل قوته وبدأ يتحرك بهدوء وراحه لحد ما خدت علي حجمه وبقا يدفع جواها بسرعه وهو بيشخر ويزمجر ويضمها ليه اكتررر : اوووووف يخربيت الجمداااان ك** نااار وضيق
اووي وعجبنييي مووت اااااه عايز افضل جواكي
عمره كله يا قلبيي اممم يا ندي حسه بيا وانا جووواكي
شايفه المتعه يا رووحي

ندي كان جسمها بيرتجف بشكل واضح وعنيها مقلوبة لفوق من اللذة والمتعه بسبب سرعته وحجم رجولته
: اااه يا فاارس ااه يا عيووني بعشقك بعشقكك اتحرك جوايه يا قلبي انا مراتك انا مؤاااتك يا فااااااارس

وصخرت بصوت عالي بإسمه وهي بتتنفض بين ضلوعه وشهوتها بتغرق رجولته وهو لسه بيتحرك جواها بشهوة
وشفايفه في شفايفها لحد ما نزل شهوته السخنه جواه
مهبلها الضيق ...

عاااااااااا فارس دخل زغروطه يا بناااات 🤝😂♥️

عند عم النحنوح ...

سيف كان قاعد حاطت رجل علي رجل وبيهز رجله بسرعه وبيدخن وكان مش قادر يستني اكتر من كده قرب من الحمام وفتح عنيه بصدمه لما سمع صوت شهقتها وبكاها الخافت

: دموع انتي كويسه

دموع سمعت صوته وصوت بكاها بقا اعلي

سيف بدون تفكير فتح الباب ودخل عليها : مااالك في ايه حصلك حاجه

دموع شهقت بحزن : البيريود نزلتليييي هاااا

سيف بص لها بصدمه وبعدين ضحك بصوت عالي : يا لهووي وعمله ده كلو ليه بس يا بابا

دموع مسحت وشها : عشان انا كنت عايزاك تخدني انهاردة كنت مرتبه كل حاجه عشان اكون ليك كنت
عايزة افرحك

سيف حضنها بهدوء ومسح علي شعرها برقة : بس يا حبيبي انا فرحانه طول ماانتي معايه جمبي وفي حضني يا دموعي انا هستناكي عمري كله بس بلاش دموع دي عشان خطري بتحرق روحي يا بابا

دموع اومأت وبعدت عن حضنه ببرود : شكلي كده مش عجباك ولا بحرك اي مشاعر جواك عشان تبقا بالبرود
ده وطولت البال دي

سيف بص لها بهدوء : دي هرمونات صح انتي كان باين عليكي من اول اليوم بتيجي معاكي بنكد صح

دموع لوت شفتها زي الاطفال ورمت نفسها في حضنه وهي بتهز دماغها : انا اسفه حقك علياا

سيف ابتسم بحنان وشالها في حضنه ومشي بيها بهدوء قعدها علي رجله وبقا ياكلها من التورته الي بشكولاته : بس يا غزالي كلي شكولاته يلا هتحسن مزاجك العكر ده يخربيتك اسم علي مسمي

دموع ضحكت وضربته علي كتفه وبصت له بإحراج وتوتر وهي بتفكر في ايديها ..

سيف بهدوء : عايزة تقولي ايه

دموع بتوتر : انا يعني كنت عايزة اخلي اليود ده مميز لو تحب ممكن نعملها بطريقة تانيه

سيف ابتسم : مااحنا عملنها بطريقة تانيه بس مش شرط انهاردة انتي عياانه

دموع هزت دماغها بالنفي : لا طريقه تاني يعني من

سيف قطعها : ايه القرف والهبل ده ليه شيفااني هايج للدرجة دي عشان اخدك بطريقة الحيوانات سيبك مني انا مش هقبل اهينك ولا اسبب لك وجع بالطريقة القذرة دي اوعي تفكري في كده تاني

" بعيد عن ان الجماع من الدبر حرام شرعا  البني ادم ربنا كرمه بلاش احنا نشبه نفسنا بالحيوانات الا انه اهانه للمرأة الي ربنا عززها وكمان بيسبب اضرار نفسيه وجسديه ووجع غير طبيعي للأنثه " الي عملوا باسم فوق ده مش شهوة ولا حب ده اهانه بكل الطرق
ووجع غير محتمل وقذارة لان ده موضع نجاسه "

دموع كانت بتتمني الارض تتشق وتبلعها وكانت هتقوم من علي رجل سيف

سيف مسكها وضمها ليه اكتر : انا مش بقول كده عشان تحسي بالاحراج انتي بنوتي الي هفضل عمري كله اعلم فيها ومش معني انك عايزة تفرحيني تيجي علي نفسك بالطريقة دي ولا تقبلي لنفسك الاهانه انتي كرمتك من كرمتي فهمااني

دموع اومأت بهدوء وقربة باست خده برقه : بحبك

سيف ابتسم وغصب عنه : هي حصلت قبل كده

دموع فهمت قصده : لا طلبها مني كتير وانا رفضت وكنت خايفه ..

سيف اومأ وتنهد براحه : طمنتي قلبي لو حصل معاكي كده كنتي هتفضلي عيانه في المكان ده وديما عايزة كده

دموع اتكسفت مووت ومقدرتش ترد سيف ضحك : مالك يا ديمو ده انا بابي يا صغنن متتكسفيش مني

دموع بضحكه : انت فعلا بابا الفرق مابنا 12سنه يا عجوز

سيف ضحك : انتي عجوز وصباح مأتب لا انا لازم اصحح المعلومه دي ..وشال دموع وفضل يلف بيها وهي بتضحك بصوت عالي وراح بيها علي السرير وفضل يبوس في شفايفها بحب ومع كل بوسه دموع تقوله بحبك سيف يبتسم برقه وقلبه ينبض من حلاوة الكلمه ويرجع يبوسها بوسه احله من الي قبلها ..

خلصت لليلة طويله ويوم اطول علي ابطالي وتاني يوم الصبح عند بيت صباح الي كانت في المطبخ الباب خبط
وملك قربت فتحت الباب بهدوء وفتحت عنيها بصدمه
ووو
سيف صحي علي صوت انين دموع التعبان وهي نيمه في وضع البيبي ووشها احمر
سيف اتعدل بخوف وعدلها : دمووعي مالك يا بابا
دموع بصت له بتعب : مش عارفه يا سيف شكلي كترت شكولاته هههههههه عندي مغص
سيف باس خدودها بحنان وشفايفها برقة وهو بيمسح علي شعرها : يلا نرجع شقتنا هعملك حاجه دافيه وتاكلي وتخدي مسكن وهتبقي قمر يلا يا حبيبي قومي
دموع بضحكه : ونبي انت الي قمر
سيف ضحك برجوله وحضنها وقام بيها علي الحمام ..
دموع بإحراج : خلاص يا سيف انا هاخد شور لوحدي
سيف بص لها بهدوء : انتي مفكره اني ممكن اقرف منك وانتي عيانه ودي حاجه غصب عنك
دموع دفنت وشها في رقبته : معلشي كده هكون مرتاحه اكتر عشان خطري
سيف اومأ وحب يديها مساحتها الشخصيه ونزلها في الحمام وخرج : تمام متقفليش الباب عليكي ..عندك فوط ولا لا
: سيييف
: مالك يا بابا ده سؤال عادي
: لقيت هنا باكت امبارح ناس بتفهم هههههههه
: تمام يلا يا حبيبي تحب اطلب لنا فطار ولا مالكيش نفس دلوقتي
دموع بصت له بحب : لا خليها لما نرجع شقتنا عايزة اكل من ايديك
سيف عض شفته : استغلال بموت فيه
دموع ضحكت ودخل الحمام خدت شور وطلعت كان سيف لبس هدومه وقاعد طلب قهوة لحد ما تخرج
دموع بصت حوليها في الجناح وشافت الترتيبات وتنهدت بحزن سيف قرب منها حضنها من ضهرها
: متزعليش نفسك خفي انتي بس والمفاجأة الجايه هتكون من تحضيري
دموع لفت ليه وباست خده وسيف خد الفون : اما ارن علي عم المنقذ ده انا مش هحلوا
دموع بضحكه وهي بتلبس فستانها : بس يا سيف بقا بطل رخامه وبعدين انهاردة صبحيتهم لسه بدري بلاش تصحيهم دلوقتي
سيف بص لها بغيظ : عقبالك صبحيتك يااختي برضو لا
دموع بتمثيل : ااه سيف مش قدره بطني وجعاني اووي
سيف جري عليها وساب الفون من ايده : معلشي حقك عليا حبيبي يلا نمشي قدرة تمشي ولا اشيلك
دموع بصت له وهي ممثلة التعب : شيلني بطني وجعاني
سيف بخوف : لا تعالي هكشف لك ده اكيد من تأثير السق.وقفل بوقه بعد ما استوعب هو كان هيقول ايه
دموع بستغراب : تأثير ايه
سيف عنيه لمع فيها الغضب : احم النزيف الي حصل لك قبل كده ساعت الي حصل
دموع اومأت بعد ما بلعت غصتها : اه ممكن يلا شيلني يا بابا
سيف ملامحه لانت وقرب منها : نبض بابا يا غزالي..وشلها بين ايديه ودموع ابتسمت
خدو كل حاجتهم وطلعوا من الجناح ..
فارس صحي من النوم قبل ندي الي كانت ليلتها طويلة وفتح عنيه وغمضها وهو بيستوعب انها نايمه جمبه في حضنه وعرياانه وضحك بصووت عالي ..
ندي بهدوء : اكيد بتضحك علي فكرة قذرة جت في دماغك
فارس بص لها لقاها مغمضه عنيها : الي فهمني هههههههههههه
وتعدل بحماس : صباحية مباركه يا شبه
ندي ضحكت : صباحيه مغفلقه علي دماغي يلا ياض من هنا عايزة انام
فارس وقف : تنامي ايه بس يا فرسه ..ووصل الفون بتاعه علي السماعات البلوتوث الي في جدران الجناح وشغل اغنية بصوت عالي وهو بيغني ويرقص وندي بتضحك علي شكله وباين عليه الفرحه والحماس عنده الف
ندي اتكلمت ومسمعهاش قفل الصوت : بتقولي ايه
: بقولك انت جايب الطاقه دي منين انا مش قدرة اتحرك
فارس ضحك وهو بيخمس في وشها : الله اكبر عليا اهمدي عشان الحاجات دي بتتنظر
ندي ضحكت بصوت عالي وفارس قرب منها بهدوء وهو بياكلها بعنيه : صباح الندي علياا ..وهجم علي شفايفها
ندي ملحقتش ترد كان بلع كلامها بين شفايفه ولقت نفسها بتدوب وبتتعلق في رقبته فارس شدها ليه اكتر وايده وصلت لمؤخرتها وكان بيحسس علي جسمها بهياج
فتح رجليها ودخل ما بينهم ايد علي رقبتها وايد مسك رجولته بعد ما قلع البوكسر وداعب انوثتها بحركها سريعه ولسه شفايفه بتاكل شفايفها وخترقها بهدوء ..
ندي ئنت بوجع وهي بتنبت ضوفرها في ضهروا ..
فارس بشهوة : قطعيني يالبو* عشان كده كده مش هرحمك ..
وبدأ يتحرك جواها بسرعه وجنون وايده مش رحمه جسمها وشفايفه بتاكل في رقبتها وصدرها ورافع رجلها الشمال علي خصره عشان يوصل لاعمق نقطه فيها ..
وسمع صوت خبط عالي علي الباب : اصحييي يا منقذذذ هو انا المفروض اعمل حاجه يا سيف ..وضحكت دموع العاليه وهي بتقوله بس يا سيف يلا بينا بقا
سيف وهو خارج قال برضو ينكشه خبط علي الباب ومشي وهو شايل دموع
فارس ضحك بشخره : لا مع نفسسسسك يا برووو مش فاااتح ده انا قتيلها وبعدين ماانا بعمل اهو عقباااااااالك
ندي ضحكت علي كلام سيف وضحكت دموع وهي مفكرها ليلتها كانت بتنور زي حالاتها ..
فارس لقاها سرحت منه غمزه جامد خلاها صوتت : ركزززي يا روح امك انا هشتغل وانتي تعدي ولو غلطتي هعيد من الاول
ندي عضت شفتها وتعلقت في رقبته وهي حسه بالمتعه والشهوة : عيد من الاول يا فارسي
فارس زمجر بجنون وتحرك اسرع وهو بيشيلها وقام بيها وهي لسه متعلقه في رقبته ..
: قولي الكلمه الي اتفقنا عليها ساعت الحنه
: مش فكرها
فارس خبطها في الحيطه وحركها علي رجولته : خخخ اخلصي
: لاه
فارس ضربها بالقلم علي صدرها ومسكه بين صوابعه ومص حلامتها بسرعه وهياج ولسانه السخن بيداعبها
وسحب صدرها بين شفيفه وفلته وهو بيعضها براحه
ندي صرخت بمتعه ووجع : انت ني**ي يا فارسي
فارس زمجر وتحرك جواها اسرع : خخخخ تاني ..
ايه مش يلا نشوف باقي البلاوي السودة 🙂
في شقت صباح ملك فتحت الباب وشهقت بصدمه لما شافت الي بيخبط : انت بتعمل ايه هنا
: جاي لك انا قولتلك انتي عجباني وانا حابب اتعرف عليكي وانتي مدتنيش ريق سألت عنك وعرفت انك تبع فارس وجيت لحد عندك اهوو انا نادر البرازيلي صاحب فارس اديني فرصه ومش هتندمي
ملك افتكرت امبارح وهي طلعه من الصاله بعد ما حست بكتمه وسمعت صوت : بسس بسس يا انسه
ملك عقدت حواجبها بستغراب لكن مرديتش تلف وكملت طريقها وهي حطه ايدها علي بطنها بتهكم ..انسه ههئ
لحد ما وصلت شرفه بطل علي النيل غمضت عنيها وخدت نفس عميق وجسمها اترجف وبلعة غصتها
فتحت عنيها علي صوت كاس عصير بيتحط قدمها : ممكن نتعرف
ملك بصت له بصدمه : افندم
: حابب اتعرف عليكي من اول الفرح وانا عيني عليكي مش قادر ابعدها عيونك خطفتني وحابب اتعرف عليكي
ملك رجعت لوراه بخوف : ابعد عني يا استاذ انا مش عايزة اعرف حد ولا حد يعرفني ..ومشيت بسرعه وتوتر
ملك فاقت من شرودها علي صوت طرقعت صوابعه قدام وشها وضحكته الجميله : رووحتي مني فين عشان خطري فكري انا مش عارف انام من ساعت ما شوفتك
ملك بلعت ريقها وبعصبيه : اتفضل يا استاذ منها كده ميصحش جاي ورايه لحد بيتي انت مش معقول
: ليه مش معقول وانتي قولتيها لحد بيتك وحياتك انا اول مره اعملها وفكر اني ادخل البيت من بابه
ملك اتأملت شكله الجميل الرجولي هدومه طريقة كلامه
وبلعت غصتها : اتفضل من هنا انا والله مش مناسبه ليك
ربنا يكرمك بالاحسن
: احسن من البرائه الي في عيونك مظنش ..اهو شوفتي وبتتكسفي كمان ده انتي حاجه نادرة دلوقتي
ملك اتكسفت و اتوترت : يعني انت مستعد وعايز تتعرف عليا
: ااه اووي
: تمام انا وحده مطلقه بعد زواج فاشل دام سنتين اتعرفت علي واحد افشل من الاولاني واغتصبني
بدون سبب وحاليا انا حامل في الرابع من غير ما هو يعرف اتفضل بقا من هنا الله يبارك لك انا منفعكش
نادر فتح عنيه بصدمه وهو بيدور علي الكدب في عيونها مش لاقيه شاف كتير وعرف بنات اكتر سهرات وحفلات ومجون بس اول ما شفها خطفته وفي الاخر تكون كده
ملك ابتسمت بتهكم وجت تقفل الباب ..
: ميين يا بت يا ملك
: احم معرفش يا خالتي
نادر فاق من صدمته : احم صباحك عسل يا خالتي انا صاحب فارس جيت اطمن عليكي وشوف لو نقصك حاجه ..
صباح ابتسمت : ونبي اصيل زي صاحبك تسلملي يا امير
نادر ضحك من غير نفس : لا انا نادر يا قمر
صباح ضحكت : ونبي انت نادر فعلا يا واد يا عسل انت تعاله اشرب حاجه
: تسلميلي يا غاليه ده رقمي لو عوزتي اي حاجه في اي وقت كلميني متفكريش
: شالله يخليك
ومد لملك الكارت وهي لسه وقفه قدام الباب وستأذن ونزل وقبل ما ينزل همس : كلميني
: مالك يا بت متنحه كده ليه ..ودخلت المطبخ
ملك كانت لسه علي وقفتها وهي بصه للكارت وبتفكر
: هههه ما الدنيا حلوة اهو وزباين طلعه ونزله خالتك ام قرنين مسرحاكي اهو وعايزه تلبسيها فياا
ملك شهقت بخوف ورجعت لوراه : يا خالتيييييي
صباح طلعت تجري من المطبخ علي صوت صرختها وفي ايدها المغرفه : فيي ... هوووو انت جييييت والله جااابك تعالاااااالي
وجريت علي حسين جرته من لياقت القميصه وقفلت الباب وراها
حسين نطر ايدها : اوووعي ايدك يا ست انتي عشان مرتكبش فيكي جناايه علي الصبح
صباح نزلت ضرب فيه بالمغرفه وفين يوجعك : جناااايه يا نااقص يا وااطي يا بن الكلب بتغتصب البت يا ووووسخ هقووول ايه ماانت طول عمرك بتستقوي علي الحريم يا عرررة الرجاااله ..وبتضرب فيه مع كل كلمه
حسين مكنش ملاحق علي ضربتها السريعه وبغضب : وربنا همد ايديييي عليكي وانتي وليه قد امييي
صباح دبته وحده علي دماغه : اخررررص يا نطع وليك عين تتكلم ده انا هدخل فيك مؤبد يا روووح امك فكر ارفع ايدك وانا والي خلق الخلق هكون قطعهالك وحطاها في زورك الي بينعر ده يا جحش ..
حسين كان بيتلدلد مع كل ضرب لحد ما المغرفه الي في ايدها اتكسرت علي جسمه جريت مسكت عصاية المكنسه ونزلت فيه ضرب وحسين مش ملاحق عليها
يروح كده تروح وراه
: جتك البلاي راجل شبه الخرتيت البت دي انت لو مكتبتش عليها والي في بطنها اتكتب علي اسمك انا مش هرحمك والله لاخصيك وريح الحريم من امثالك يا بن باتعه
: يلا يا مراا يا قادرة من هنا مش كااتب علي حد انا واعلي ما في خيلكم اركبواا عندكم المحاكم وروحي لفي بيها ..
وزق صباح بعيد عنه وملك وقفه مصدومه بصلها بصه رعبتها : ماشي يا ملك وربي ما هحلك ..
وفتح الباب ونزل صباح قعدت علي الكرسي بهدت حيل ودموعها نزلت لاول مره من سنين : كسرتي عيني وضهري يا ملك لما قبلتيها علي نفسك وخلتيه فلت بعملته اعمل ايه بس يا ربي اعمل ايه مش هيرضي يتجوزك لوي دراع ده ابن كلب وانا عرفاه
ملك بصت لها بقهر ودخلت اوضتها نامت علي السرير ودموعها نزلت في صمت ..
.......
سيف رجع بدموع الشقه نيمها علي السرير بهدوء وخلعها الشوز الي ف رجلها : ثواني يا بابا
وراح المطبخ عملها مشروب سخن ودخل شافها مغيرة فستانها ولبسه قميص واسع طويل ومريح وسنده راسها علي تاج السرير ومغمضه عنيها ..
سيف ابتسم لها بحب وقرب منها : خدي يا حبيبي اشربي ده هاخد شور لحد ما تخلصيه اووكي
دموع خدت منه المج وباست ايده برقه : ربنا يخليك ليا يا سيف وميحرمنيش من حنانك ولا اهتمامك يا حبيبي
سيف ابتسم بحب وباس دماغها وربت علي شعرها بحنان ودخل ياخد شور ..
سيف طلع من الحمام دخل المطبخ بعد ما لبس بنطلون بيتي ووقف يحضر لها فطار وهو سرحان وبيفكر
: الي واخد عقلك يتهني يا سيف
سيف ابتسم بخفوت وقرب منها دفن وشه في رقبتها وضمها لصدرة جامد : محدش غيرك واخد عقلي يا دموع خطفتيني من اول مره شوفتك فيها
بعد عنها وبص له بحب وهو ماسك وشها بين كفوفه : انتي بجد بتحبيني يا دموع متاكده من مشاعرك ولا عشان طالعه من علاقة دمرت نفسيتك ووهمتي نفسك
ان ده حب انا عايزك تتيقني من مشاعرك دي انا ...
دموع حطت ايدها علي شفيفه : ايه الي خلاك تقول كده وانا مش وهمه نفسي انا عارفه انا حسه بإيه يا بابا وبعدين انت بتقول كده عشان مسلمتش ليك من بدري ولا ايه جاب الفكرة دي في دماغك ..
سيف حط ايده علي خصرها ورفعها قعده علي التربيزة قدامه ومسح شعرها بحنان : اولا لو قعدت عمر علي عمرك من غير ما تسلمي لي انا مكنتش هضايق يكفيني وجودك ثانيا حابب اطمن اكتر انتي مش متخيلة انا عديت بإيه فلما القيك معايه وكمان بتحبيني ده صعب اني استوعبه خايف يا دموع افوق علي كبوس وانا لما صدقت قلبي ارتاح ...
دموع لفت ايدها حولين رقبته وبلعت غصتها : بحبك بحبك يا سيف صدقني مفيش وجع مفيش خوف مفيش كوابيس كله انتهي يا حبيبي انا معاك انا ليك استوعب براحتك مش همل من اني بقولك بحبك لحد ما تصدق يا عيوني دمووع خاصت سيف دموع ليك دموع مراتك دموع حببتك صح ..
سيف ضحك علي اخر كلمه ونكش شعرها وهي ضحكت معاه
دموع غنت وهي بتضحك : يا واد يا تقيل يا مشيبنى
يااااااااااااه دنا بالى طويل وانت انت عاجبنى بس يا ابنى
بلاش تتعبني عشان عمرك ما هتغلبنى.......
عنده برود اعصاب
اسماله ولا جراح بريطاني
سيف كتم ضحكته : لا يروح امك رسام فرنساوي
دموع بضحكه : عاادي مش هتغلبني برضو نفسي طويل ده انا كنت عايشه مع ..وسكتت وبلعت ريقها
سيف محبش يحبكها معاها : تلاجة ميتين هههههههههههه
علي رأي فارس وبقي مسكي لسانك بعد كده يختيي
يلا عشان تاكلي وتخدي المسكن عشان عندي مشوار نامي شوية لحد ما ارجع..
دموع قلبت شفتها وبهمس : هتروح فين خليك معاايه
: عايز اقولك انا لو عديت بس كده من قدام المقابر هيطلع يسب لي وينام تاني اتلهيت الفترة الي فاتت
ومكنتش بروح ليوسف زمانه بيقول مرا خدتك مني
يا سيلفر مكنش العشم يا صاحبي
دموع قربت حضنته : ربنا يرحمه يا حبيبي طول ماانت بترتاح لما تزوره يلا غير و روح ليه
سيف باس دماغها : هبقا اخدك معايه في مره وهاخد ونروح لام سيف مراته مريم هتحبيها وولدته كمان
: انا اروح معاك اخر الدنيا يا سيف لو دي حاجه هتفرحك
سيف بص له بحب وعيونه قالت كتير هو عايزها تحبه وتكون متاكده من حبه ليها مش بكلامه وكلمة بحبك وبعشقك لا بإفعاله وهيجي وقت وينطقها كلمة بحبك
اصعب كلمة علي لسانه بس هو مهوس بيها ...
سيف غير هدومه بعد ما اكل معاها وداها مسكن ولبس ونازل : هتكوني كويسه انا مش هتأخر عليكي
دموع اومأت : اه يا حبيبي متقلقش انا كويسه
سيف خد شفايفها في بوسه رقيقه ونزل ركب العربية وطلع علي المقابر زار يوسف وحكاله كل حاجه حصلت
معاه كالعادة ...
دموع دخلت الاوضة ومسكت الفون ورنت علي ملك : ايه يا كوكي عامله ايه انهاردة
: كويسة يا دموع
: مال صوتك
: حسين كان لسه هنا وخالتي اتخانقت معاه وقال انه مش هيكتب عليا واعلي ما في خيلكم اركبوا وقدمكم المحاكم خالتي قعدت تعيط لاول مره اشوفها بتعيط يا دموع يا رب اموت ورتاح يا رب خدني ونبي ..
دموع بغصه : اهدي يا حببتي اهدي خير انشالله متقوليش كده بعد الشر عنك
: هو في شر اكتر من الي انا فيه ده يا دموع
: عوض ربنا يا ملك كبير خليكي وثقه في كده ونشالله ربنا هيعوضك قومي صلي ركعتين وانا هشوف سيف وجيالك ..
: ماشي يا دموع سلام ..
دموع وقفت غيرة هدومها وتصلت بسيف الي طلع من المقابر وكان رايح مشوار تاني : ايه وحشتك
: مووت
: بلاش بكش يا دموعي
: انت بتوحشني وانت جمبي يا سيف عيوني مش بتشبع منك
: هههههههه قلبي يا غزال
: قلبك قلبك ولا نص نص
: اممم مش عارف يمكن نص نص
: ونبي
: هههههههه عايزة ايه يا بت
: انا عايزة اروح عند صبوحه شوية خلص مشوارك وتعاله خدني هروح بتاكسي اوكي
: ماشي يا حبيبي خلي بالك من نفسك ولو في اي حاجه كلميني
: ماشي يا عيوني وانت كمان خالي بالك من نفسك يا سيف ومتتأخرش عليا
: ماشي يا غاليه سلام
دموع خدت شنطتها ونزلت وقفت تاكس وراحت علي الحارة ونزلت تمشي بكل ثقة وهي رافعه راسها يحق لها مرات سيف القاضي شافت ام حسين قاعده بتبص له بغل ...بصت لها من فوق لتحت وضحكت بسخريه
وكملت طريقها وهي بترفع شعرها والخاتم الالماظ
بيبرق في صباعها ..
راحت بيت صبوحه خبطت وملك فتحت لها وصباح كانت لبسه ونزله تودي الصبحية لندي بعد ما اتصلت بيها
وعرفت انها راحت فيلا سالم الالفي
: مساء الخير يا صبوحه رايحه لندي ولا ايه
: مساكي عسل يا دموع اومال سيف فين اه هروح اشقر عليها وشوفها عمله ايه ورد علي طول كويس انك جيتي اقعدي مع ملك بقا لحد ما ارجع
: سيف في مشوار استني اما يجي ويوصلك
: لا ما حبيب قلبي قالي هبعتلك سواق يخدك .. هو بيزمر شكله جيه تحت يلا سلام خلي بالكم من نفسيكم
دموع اومأت ومسكت ايد ملك وقعدت بيها : قولي لي بقا ايه الي حصل براحه
: الصبح الباب خبط وطلع واحد صاحب فارس كان عايز يتعرف عليا امبارح في الفرح وانا مشيت وسبته انهاردة لقيته واقف علي الباب وبرضو عايز يتعرف والجو ده قلتلو انا منفعش ليك وعرفته ظروفي وبرضو ساب الكارت بتاعه قبل ما يمشي وقالي كلميني
دموع بقلق : مين ده وبعدين لا بلاش انا خايفه عليكي احسن يكون عايز يستغلك ولا يضحك عليكي زي الكلب التاني
: والله يا دموع مش عارفه كل الي بقع فيهم كلاب وعايزين يستغلوني والله ما بعمل حاجه غلط ولما
غلطت خدت علي دمااي ضربه مش هقوم منها العمر كله
: بس يا حببتي متقوليش كده كلنا بني ادمين والبني ادم خطاء المهم الي يرجع ويتوب ويندم علي غلطه ميتمداش المهم وبعدين
: الشب ده نزل من هنا ولقيته طالع زي التور الهايج ماانتي خلتك مسرحاكي اهو وزباين طلعه ونزله
وعايزين تلبسوهالي
: الكلب الواطي عمره ما هيتغير ولا هيندم وبعدين
: راحت خالتي سحباه ونزلت فيه ضرب وفين يوجعك وبرضو الي فيه فيه وقال الي قاله ونزل بيقولي مش هرحمك
دموع وقفت وملك بصت لها بستغراب : انتي رايحه فين
: رايحه اتكلم معاه انا السبب في الي انتي فيه وهحاول معاه يمكن يفوق ويصلح غلطه
: بلاش ونبي يا دموع هو ده الي عايزو قالي خلي الي كنت سبب في الي انتي فيه تيجي وترجاني وساعتها هفكر بلاش عشان خطري تروحي ده بني ادم غبي
: متخفيش مش هيقدر يعملي حاجه وبعدين لو انا هروح وتحايل عليه يصلح غلطه وهيرضي انا مش هتردد خمسه وجيه متخفيش رني عليه كده شوفيه فين
....
سيف راح المستشفي الي كانت فيه دموع عشان يشوف الدكتور الي كان متابع حالتها ويشوف اذا كان النزيف والاجهاض الي حصل لها ليه تأثير سلبي عليها ولا لا
وصل المستشفي وتكلم مع الدكتور الي طلع حالتها من علي الكمبيوتر وفهموا الاضرار الي حصلت لها وايه تأثيره علي الحمل والولادة بعد كده وسيف اتفق معاه انه هيجيبها في اقرب وقت تعمل فحص وتفق معاه
انه ميعرفهاش انها اجهضت قبل كده وسلم علي
الدكتور ومشي ..وهو خارج قابل الممرضه الي
كانت مع دموع ومتابعه حالتها في شقت فارس
: استاذ سيف مش معقول طمني عليك ومدام دموع عامله ايه دلوقتي
: اذيك يا مدام دموع بخير الحمدلله
: خير في حاجه معاكم هنا
: لا ابدا انا كنت جاي بس اعرف حالة دموع من الدكتور لانها كانت تعبانه شويه لما جت لها الشهريه قولت يمكن ده بسبب الاجهاض الي حصل لها
: خير انشالله هو حضرتك اتجوزتها
: اها اتجوزنا عقبال اولادك
: الف مليون مبروك والله فرحت له من قلبي ربنا يبارك لكم يارب وتفرحوا بإطفالكم ..
وقف سيف دردش معاها خمس دقايق وطلع من المستشفي وشه باهت وسرحان وبيفكر في كلام الدكتور والممرضة
وصل الحارة وشاف دموع طالعه من بيت حسين وملامحها متتفسرش غمض عنيه وفتحها وهو مصدوم
ايه الي وداها عنده ..
دموع بعد ما ملك اتصلت علي حسين وعرفت انه في الشقه قفلت السكه في وشه ونزلت دخلت البيت وطلع علي الشقه بسرعه وخبطت الباب بعصبيه
: اااايه ايييه يالي بتخبط ..فتح الباب وتصدم وبعدين ضحك بسخرية ...اهلا اهلا مدام سيف القاضي منوراني خير يا رب
: ولا اهلا ولا سهلا انا بس عايزه اسألك سؤال انت جبت الحقارة وقلة الاصل دي من فين انت مش بتتغير ليه مش بتتعلم ليه من غلطك ليه مش بتوب وتندم وتبص
علي الي في ايدك ليه بتبص تحت رجلك دمرتني ودمرت عيله صغيره مشفتش حاجه من الدنيا انا مش جايه افتح في القديم ولا اقولك انت عملت فيا ايه بس ليه ليه ملك ذنبها ايه استغلتها وستغليت طيبتها وجهلها عشان تعرف تتجسس عليا وتعرف اخباري طول عمرك ندل وملكش امان وبعدين اغتصبتها وحملت منك واحد غيرك بعد ما ابنك ضااع وقتلته بإيدك تقول ده عوض ربنا دي اشارة
عشان اتوب وفتح صفحه جديدة مع بنت غلبانه زي دي اتكتب عليها الشقي العمر كله مهو الي يعشرك شقي وتكتب عليه المرار بس ادي الله وادي حكمته فوووق
فوووق قبل فوات الاوان
: انتي عايزة ايه
: عايزة دم جوزي ميضعش هدر بعد ما خليته يتنازل علي قضيتك عشان تطلع تكتب علي الغلبانه دي وتربي
ابنك وانت طول عمرك بتتشحطف علي ضفر عيل موت ابني منك لله بس عارف هما مخبين عني انه اجهضت عشان مزعلش بس انا عرفت حسيت وفهمت وسمعتهم
بس عارف انا مش زعلانه والله ما زعلانه وعسي اتكرهوا شئ وهو خير لكم الطفل ده لو فضل كان ربطني بيك وانا مش عايزة اي شئ يربطني بيك لانك ما تستهلش
: ما تحترم نفسك يا بت انتي هتخيبي ولا ايه سبع البرمبه مديكي دفعة شجاعه ولا ايه اوعي تنسي نفسك وانت مزلوله تحت رجلي زي الكلبه يا دموووع اجيب
اجلك ومحدش يهمني
دموع بعصبيه : اتفوووو عليك بتتشطر علي الي اضعف منك مبتعرفش تتشطر غير علي الحريم سيرة جوزي متجيش علي لسانك الزفر وقولك حاجه وربي لاجوز
ملك لسيد سيدك وخليك انت كده عايش في زبالتك
يا كلب انا غلطانه جاي اتكلم معاك فكرتك بقيت بني ادم وتغيرت بعد عملتك السودة
دموع كل ده كانت بتتكلم وهي وقفه علي الباب حسين بيمد ايده عايز يمسك رقبتها رجعت لوراه بسرعه وملحقش يمسك غير الاسكرف الي لفه علي رقبتها
عشان عضات سيف ..
حسين شاف منظر رقبتها وبهت مكانه وهي بصت له من
بقرف ونزلت تجري وهي مش طايقه منظره وكل ماده بتكرهوا اكتر وبتتمني لو تطلع بروحه النجسه ..
روحت شقت صباح وملك كانت رايحه جايه بتاكل في ضوفرها دموع دخلت وجريت عليها : هاا عملتي ايه قالك ايه يا دموع مالك
دموع اجهشت في العياط : حقك عليا انا السبب ده لني ادم قذر انا ورطتك معاه ده عمره ما هيتغير سمحيني
ملك حضنتها ودموعها نزلت وغمضت عنيها بخوف بطنها بدأت تظهر ومش عارفه تعمل ايه وفكرت تكلم نادر فعلا
تليفون دموع رن مسحت عنيها : احم ايوة يا حبيبي فينك
: انا تحت انزلي ..وقفل
دموع استغربت نبرة صوته بس هزت دماغه بالنفي وراحت غسلت وشها : يلا يا ملك تعالي معايه هخليه يودينا عند ندي نسلم عليها ورجعي مع صبوحه متقعديش لوحدك
ملك اومأت بشرود ودخلت تلبس وفتحت التليفون نقلت رقم نادر البرازيلي وبعتت له مسدچ : انا ملك
ولبست درس واسع ولفت حجابها وحطت ميك اب بسيط تداري بيه ملامحها المطفيه وطلعت
دموع نزلت معاها وهي لحد دلوقتي جسمها بيرتجف من كم الاشمئزاز الي حسه بيه وطلعت علي اول الحارة لقت سيف واقف قدام العربية بيدخن بشرود وملامحه متتفسرش بص له وبص لملك ببرود وركب العربية
دموع قعدت جمبيه : مالك
: ماليش
دموع اومأت : طب ودينا نسلم علي ندي وملك هتبقا ترجع مع صبوحه هي في الفيلا ..
سيف اومأ من غير كلام ودموع مش عارفه ماله بس قالت في نفسه يمكن لما زار صاحبه مواجعه اتقلبت
ولما تروح هتبقا تراضيه
سيف وصل بيهم الفيلا دخل سلموا علي كل الموجودين ودموع حضنت ندي وسلمت علي فارس الي وشه منور والفرحه مش سيعاه ..
دموع قعدت جمب ياسمين : ايه يا سو اخبارك وتميم عامل ايه دلوقتي
: كويس يا حببتي الحمدلله ربنا يرجعوا ليا بسلامه
: ايوة بقا يا رومانسي
ياسمين ضحكت بخجل وندي قربت منهم وهي رجليها مخصمين بعض وبتمشي علي مهلها
دموع كتمت ضحكتها وبصت لفارس الي مركز علي مشيتها ومبتسم بغرور ومقدرتش تكتم ضحكتها اكتر
وفارس ضحك معاها..
فارس بضحكه : علي مهلك يا فرسه
ندي بصت لفارس بعصبيه وضربت دموع : بتضحكي علي ايه يا حيوانه ايه محصلش فيكي الي حصل فيا
دموع بخفوت : صاحبتك زارتني امبارح
ندي بصدمه : يا عيني علي بختك المايل يا سيف يا اخوية ..عشان كده وشك اصفر
دموع اومأت هي عارفه وشها اصفر ليه : المهم انتي عامله ايه مرتاحه مع فارس
: والله زي مااناي شايفه كده طاهرني ابن مها هههههههه
: الله يحرقك يا سافله
: معلشي معلشي عدوة تم انتقالها عبر الحيوانات المنوية الي طرشتها من امبارح
دموع ضحكت بصوت عالي وسيف كان قاعد جواه نار وشافها بتضحك ولا في بالها وعنيه كانت حمرا دم
هو مش عايز يسألها هو عايزها تجي من نفسها
تقوله حصل كذا وكذا هو اداها الثقه ومش عايز
يفكر كفاية عليه الي عرفه من الممرضة
....
: والله كنت متاكده انكم هتتجوزه فارس بيه كان بيحاول علي قد ما يقدر وكمان بعد ما سمعت التسجيل الي عملوا ليك تقريبا وهي رأيها تغير 360 درجه
سيف بستغراب : تسجيل ايه ده الي عملوا
الممرضة اتوترت : يوم الخناقه بتاعتكم انتو رحتوا مشوار وهو راح معاك رجع مسجلك ربنا يكرمه بيحبك وبيعز مدام دموع اوي وكان بيحاول يساعدكم
سيف افتكر الي حصل يومها ولما حط قاله خلي الغون جمبك بحجة الفلاش الي نوره وجز علي اسنانه وستأذن من الممرضة ومشي
.....
مها بهدوء :
مها بهدوء : مالك يا سيف عيونك حمرا ليه
: مفيش يا ماما مصدع شوية
فارس قرب من البنات وبخفوت : هو مال سيف يا وزتي
: مش عارفه والله يا فارس نازل كويس راح يزور يوسف رجع كده
: اممم مش عارف بس غريبه ده بيجي من هناك رايق ده انا بسلم عليه رد عليا بالعافيه
: انا هقوم اعمل له قهوة وشوف مالو
وقفت دموع : هعملك قهوة عشان الصداع الي عندك
مها : المطبخ اخر الطرقه يمين يا حببتي البيت بيتك براحتك
دموع باست خدها وخرجت وسيف خرج وراها فضل واقف وراها وهو ساند علي باب المطبخ ومتابعها بهدوء
وصل له مسدچ فتاحها وعيونه بقا فيها جحيم مشتعل
الرساله كانت صورة حسين وهو حاطت اسكرف دموع علي منخيره وكاتب تحتيها ..علم كلبتك عليك بدل مهي رجعه لسيدها الاولاني
دموع لفت علي الصوت وشفته ماسك الفون وعنيه فيها غضب وفكه متصلب ولسه هتقرب منه سيف قفل الفون وتنحنح : احم مالك وشك اصفر ليه كده
: مفيش شوية ارهاق انت مالك
: قولت مصدع
: الف سلامه احله فنجان قهوة لعيونك
: طليقك اتعرضلك تاني ولا حد كلمك تاني انهاردة
دموع هزت دماغها بخوف : لا ابدا
: يعني متكلمتيش مع حسين ولا هو كلمك عرفيني
دموع خافت تعرفه ويزعل منه ولجأت للكدب : لا انا ولا عايزه اكلمه ولا عايزاه يكلمني
: متأكده
: اااه متأكده هو في ايه يا سيف
سيف بغضب : خخخخخخ في انك بتكدبي عليا يا بنت *** الكلب هو انا مش قولتلك متكدبيش عليا واني اديتك الثقه بلاش تخونيها بلاش الضربه تيجي منك ....اتفضليييييي شوووووفي حتت خو* مستنضفش البسه شبشب في رجلي بيقووووولي ايه
ووراها الصورة والكلام الي تحتيها دموع برقة بصدمه وعنيها اتملت دموع وبنفس الخوف والتهور ومن غير تفكير ..
: ده اسكرف قديم وانا مالي متعملش مشكله يا سيف
سيف بهت وبص له بصدمه : انتي مصممه ده انا شيفك بعنيا خرجه من البيت عنده اول ما وصلت الحارة
دموع عيطت : والله كنت بكلمه علي موضوع ملك
سيف بغضب : دينك علي دينها انااااا مااالي مقولتليش ليه معرفتنيش ليه بيقولي علم كلبتك عليك بدل مهي رجعه لسدها الاولاني ...وقرب منها بغضب مسك شعرها ..رجعه لسيدك الاولاني يا دمووع هنتي
نفسك وهنتيني معاكي ليه
دموع كانت مصدومه من صوته وطريقته الي اول مره تشوفها : سيف انت بتشك فيا انت مخوني زيه شفتني طلعه من هناك وفهمت لي الغلط زيه
سيف عض شفته بغضب ولكم الحيطه جمبيها مره واتنين وتلاته وهو بيردد : اخرصي اخرصي قولتلك الف مره متشبهنيش بيه ومتجمعنيش معه في جمله وحده انتي مبتفهميييش ليه
فارس قرب منهم والباقين وراه : في ايه يا سيف صوتكم عالي ليه
: اخرص انت التاني يا خو* انا مش طيقك سجلتلي يا فارس وسمعتها ..وبص لدموع ..صعبت عليكي هاا اتجوزتيني شفقه وانتي سمعاني ببكي علي الاطلال وعلي حبي الضااايع مانا بقول ازاي كانت بتبص لي
بقرف ومش طيقاني وبعديها بكام يوم بتنام وتصحي تشهق بحبي رتبتوا وخططوا ونفذتوا ونا زي الخروف
دموع بصوت عالي : اسكككت يا سيف كفاايه
: صوووتك ميعلااااش ومتفكريش روحتك لطليقك انا هعديها بالسااهل اين كان السبب انتي لغتيني لغتيييييني
وركبتيلي قروون يا كلبة سيدها
دموع حطت ايدها علي ودانها ومش عايزة تسمع منه اكتر
ملك ادخلت وهي بتعيط علي حال دموع : انا السبب انا السبب راحت له عشان انا السبب حسين اغتصبني يوم ما روحت اولع في اللوحات الي كانت في شقتك وانا دلوقتي حامل منه
ندي شهقت بصدمه هي وياسمين ومها وصباح وقفه ده كله بتسمع وسالم متدخلش وطلع غرفته لما سمع صوتهم
سيف بص لدموع : علي اساس اني مش هي دي الي كانت بيخونك معاها يا ست المُصلحه
صباح ببرود : لم لسانك يا سيف واهدي ومتخليش النفس تشيل
سيف كان مش قادر يتحكم في غضبه ولا لسانه : متشيل ولا تتفلق محدش بقا فارق
دموع بعياط : سيف افهمني
: مش عايز افهم ولا اسمع ولا عايز اشوف وشك تاني اصلا
دموع بغضب من كلامه : هو فيه ليه الي انت عمله ده كله شوفتني اترميت في حضنه ولا طلعتني من سريره ما تفوووق وتعرف انت بتقول ايه انا زهقت وقرفت ليه كلكم شيفني خاينه ...هو انا للدرجة دي وحشه وبان اني ست مش مظبوطه و
سيف بغضب ضربها علي شفايفها بضهر ايده : قولتلك اقفل ك* ام الخراره دي مبتفهميش متتكلميش قولتلك
متجمعنيش معاه ومصممه قولتلك متكدبيش عليا وكدبتي قولت و قولت وقولت وفاهمت وحايلت
وراعيت حالتك ومطلبتش حقي منك مع انك كنتي قدامي وقدر اخده بالزوق والعافيه قولت اعملك بنتي واصحبك وتعرف عليكي من اول وجديد ومشي معاك خطوه خطوه وعوضك من كل الحرمان الي شوفتيه
خلتيني في الاخر راجل خو* مش قادر
احكمك
دموع حطت ايدها علي بوقها بصدمه وشافت الدم غرق صوابعها وكانت بتسمع كلامه الي نازل زي السكاكين علي قلبها وببرود : طلقني يا سيف روح شوف حالك مع وحده بتفهم مش زي بترعيك ومش بتكدب عليك
وبتديك حقك مش معقده نفسيا زي يلا يلا روح
اتوكل علي الله عشان انا وحشه دلوقتي اقولك
حاجه انا اصلا مبحبكش وكنت وهمه نفسي
فعلا كنت وهمه نفسي براجل بيحبني وبيثق
فيا ومهما اغلط عمره ما هيجرحني ولا هيمد
ايده عليا كلكم زي بعض ..
سيف ابتسم بسخرية ووجع احتل قلبه : بس للاسف انا حبيتك يا دموع عشقتك من كل قلبي انتي..
وغمض عنيه بحزن وبلع غصته وسبها وخرج من غير ما يبص له ..
دموع قعدت في الارض وهي مش قادر تتحكم في اعصابها ونهارت في بكي مرير وبتصرخ بعويل
ندي قربت حضنتها هي وياسمين : كان هينطقها كان هيقولها كان هيطلقني ...راح فين مشي وسبني ليه
هو مش عارف اني مبعرفش انام من غيره مبعرفش
اكمل يومي غير لما اصحي وشوفه جمبي هو ليه
شك فيا هو انا وحشه يا ندي قالي بحبك وبعشقك
دلوقتي بعد ما الدنيا باظت طب كان قالها ليه وحرق
قلبي اااااااه انا عايزة سيف يا فارس عشان خطري
مش انت ديما بتساعدني شوفه ونبي راح فين قوله
دموع بتقولك ارجع وهتعملك الي انت عايزو ..
وقامت وقفت بسرعه تجري وراه : يا سييييف يا سييييف
صباح مسكتها : تعااالي خلاص مشي ايه هتجري وراه في الشوارع ...خديها يا ياسمين انتي وندي ودخلوا يلا
فارس كان واقف مكانه باصص في الارض وقلبه وجعه علي دموع وعلي اخوه الغبي الي مش بيعرف يمسك لسانه وعلي فرحته الي متمتش ..
ملك كانت وقفه قدامه وبتعيط قرب منها : اهدي يا حزينه اهدي ده انتي ابنك هينزل مكلدم وشه بطريقه
عكره زي ابوه ابن العر* الي خربها
ملك زادت بكي : انا نفسي ينزل ورتاح منه ومن ابوه الكلب انا السبب في كل الي بيحصل ده
: لا هو الفقر عارف صحابه يامه انتي ملكيش دعوة
ملك شهقت وبتسمت غصب عنها بسبب كلامه : صحبك عايز مني ايه
: صاحبي مين
: نادر البرزيلي
: احا وانتي عرفتيه من فين ده
: عكسني امبارح وانهاردة جيه عند البيت ومصمم يتعرف عليا وبيقولي اول مره تحصل ويبقا عايز
يدخل البيت من بابه ولما خالتي طلعت قالها انه
صاحبك ولو عازت حاجه تكلمه عرفتوا حالتي
وبرضو ساب الكارت وقبل ما يمشي قالي
كلميني
فارس طلع الفون من جيبه ورن عليه : تعالي لي الفيلا عاايزك دلوقتي سلام ..
: هتعمل ايه يا فارس اوعي ونبي تعمل مشكله انا قولت اعرفك بس
: متخفيش روحي اغسلي وشك وهو جاي دلوقتي اقعدي وتكلمي معاه والله لو عجبه الوضع يبقا ربنا
بيحبك وغورتي من وش حسين والواد ده بعيد بقا
عن ان احنا بتوع سهرات وحفلات وشرب بس لو حبينا بنخلص وهو اكيد شاف حاجه فيكي مشفهاش في بنات كتير ..
: بتهزر
: هو ده وقت يسمح بالهزار يا روح امك امشي يا بت من وشي يلا اما اروح اشوف دموع ..
ملك اومأت وحطت ايدها علي بطنها بأمل وبتدعي ربنا من كل قلبها يعديها علي خير ..
مها كانت قعده مع صباح وبيتكلموا بهدوء
وندي وياسمين بيحاولوا يهدوا دموع الي رنت علي سيف مش بيرد ...
دموع بخنقه : طب هو راح فين طيب
: كنت سألتي نفسك قبل ما تقوليلو روح
: اهدي يا ندي متزوديش عليها
: اهدي ايه هو ايه البرود الي انتو فيه ده و هي كانت رايحه لطليقها ليه من الاساس من غير ما تعرف حد
دموع بعصبيه : انتي بتستهبلي صح
: اه بستهبل طول ما قبلتها علي نفسها وسكتت ليه يبقا تستاهل طول ما حدش دخلني في الموضوع ومعرفتونيش حاجه كأن عدوه ولا غريبه
يبقا ميهمنيش وبعدين هي كانت امي
اشتكتلك صباح غلبت في حسين
عشان تروحي انتي ليه مصممه
يكون ليه وجود في حياتك
الجديده دمرتي حياتك
بايدك وهتفضلي طول
عمرك غبيه ومتسرعه
دموع انهارت في البكي : انتي عايزة مني ايه ليه مش فهمني حصل لها كده بسببي والله حصل لها كده عشان ساعدتني وفي الاول استغلها عشان يتجسس عليا انا
السبب دي عيلة متعرفش لؤم او خبث وتضحك عليها
ندي بلعت غصتها وبصت النحية التانيه وهي حسه قلبها مقسوم نصين علي ملك الي بتقع من هم لهم اكبر
ياسمين حضنت دموع : اهدي يا حببتي كفاية هيرجع يعني هيروح فين وبعدين سيف بيحبك قال كده من غيرته عليكي صدقيني
دموع بقهر : انا قلتلو مش بحبك
ياسمين : كلام وقت غضب مالوش لازمه وهو اكيد فاهم كده
: قلبتوها محزنه ياولاد الكلب تاني يوم فرحي
قالها فارس وقعد جمب دموع : نفسي دموعك تخلص ويجيلك تصحر في احزانك عشان اموت مرتاح
دموع بخفوت : بعد الشر عنك يا فارس انا حلوة متقلقش
: حلوة ايه بس ده انت قمر متعيطيش اكتر من كده عيونك هتختفي
: تختفي بقا ولا تتعمي كله زي بعضه
: اخص عليكي بنت نوتي كتدعيش علي نفسك وبعدين ده سيف يعني حد يعيط علي سيف
ندي ببرود : لا نعيط عليك انت يا نحنوح
فارس بص له بقرف وزقها برجله من علي السرير : غوري يابت من وشي عيله بومه بتفولي عليا يوم صبحيتي اجري هاتي عصير لستك دموع يلا اجري من هنا
ندي وقفت من علي الارض : انت قد الزقه دي
فارس غمز لها : انا قد اي زقه تجي اوريكي
ندي بلعة رقها : هعملك للمون يا دموع يروق اعصابك
دموع بصت له بصدمه وبصت لفارس : انت عرفت تسكتها ازاي
فارس ضحك : قدرات يا بنتي هههههههههههه
ياسمين ضحكت : اخوية الملاك
دموع افتكرت الايام دي وتاهت في الذكريات اول مره شافته اول مره اتكلموا الحزن الي كان مالي عيونه وملامحه المطفيه كلامه معاها نظراته اهتمامه
وفكرت كان بيبقا حاسس بإيه وهي مع جوزها
قدامه وكشرت بوجع وبلعت غصتها وبصت لفارس
وهي حسه انها بتتخنق
: احسن يكون راح ليه يا فارس
: متقلقيش هيروح يقوله مراتي كانت بتعمل ايه عندك لا مظنش ممكن يكون راح ليوسف
: طب ماتروح تشوفه ونبي
: حاضر جاي واحد صاحبي هقبلوا واول ما يمشي هروح اشوفه مع انه مش طايقني هو عرف من فين
: مش عارفه
: يلا المهم دلوقتي هتصلحيه ازاي بعد الي قولتيه ده انتي فشختي قلبه
دموع بغصه : انا مش فكره نص الي قولته اصلا انا وجعته للدرجة دي
: امممم ربنا يستر بقا
: يلا نازل خمسه وجاي لك
ياسمين تليفونها رن وكنسلت بس دموع لمحت الاسم : قفلتي ليه روحي ردي علي خطيبك انا حلوة هقف شوية في البلكونه وهكون تمام
ياسمين اومأت بهدوء وطلعت ترد علي تميم دموع كتمت وشها في المخده وصوتت بقهر بعد مارنت عليه ومردش
سيف كان سايق العربية وبيدخن بشرود بيفكر في الي حصل والكلام الي سمعه منها الي نازل علي ودانه زي الرعد واعصابه كلها مشدودة طلع التليفون وعمل حجز
وعنيه فيهم غضب
دموع كانت عماله تبعت له رسايل صوتيه وترن عليه ومش بيرد عليها ..
ندي كانت وقفه مع فارس الي عرفها موضوع نادر وصباح ومها قعدين بهم وياسمين بتكلم تميم
ملك كانت قعده في الجنينه ودموعها نزله وشافت فارس بيتكلم في التليفون وخارج نحية باب الفيلا وبطنها مغصت اول ما شفته دخل بيتكلم مع نادر الي ماشي
برجوله وشكله بيلمع بالنضافه وتشائمت ده هيكون معايه مظنش
فارس : مع اني مش طايقك بعد مااتفقت مع بيري عليا يا عر*
: هههههههه تعيش وتاخد غيرها من بعد الي بتعمله فيا وبعدين مانا غمزتلك وهي كوكي رايحه لك ونبهتك عايز ايه تاني
: قفل علي السيرة دي يلا الله يحرقك مطرح ما روحتي يا بهيرة هههههههه...المهم عايز تلعب بديلك مش هنا
امينتك ودخلتك وسط اهل بيتي هتكون قد المسؤليه اهلا مش هتكون يبقا تمشي من قاصرها ولا كأنك عرفت حاجه ملك في الجنينه هناك اهي اتكلم معاها خمسه علي هواك كان بها مش علي هواك كلامي اتفضلي من دلوقتي
: متزوقش بس وبعدين انتي هتمن عليا بروح امك ماانا روحت اتكلم معاها عند حماتك و كانت عمله زي الحمامه الزاجل مش وقفه علي بعضها
: هههههههه بس ملك دي اكتر وحد خام ممكن تقبلها في حياتك هي بس حظها وحش شوية وده الي اتأكدت منه بعد ما طلعت في حياتها
نادر بص له بقرف : مش هرد عليك
: نااادر امك صاحبتي
: عيل بقا محدش بياخد علي كلام العيال
فارس ابتسم له ببرائه : طب اجري بقا بدل ماا انت فاهمه ودي بتبقا اخرة الي يمشي وراه العيال
نادر مشي بضهرو وهو باصص ليه : شرفي دي الا الشرف اللعب في اي حاجه الي دي انت لا امان معاك
فارس ضحك : ليه بس يسطا ده انا محترم جدا
وساب نادر ومشي الي وصل عند ملك وقعد قدامها
: احم مساء الخير يا قمر
ملك بتوتر : مساء النور
نادر ابتسم بهدوء : مالك متوترة كده ليه متخفيش هنتكلم خمسه وهمشي مش هخطفك
: مش خايفه ..وبغصه ..انا مرعوبة
نادر ضحك علي شكلها اللطيف : لا اطمني انا حابب اسمعك بس احكيلي كل الي حصلك والدنيا الوحشه دي عملت فيكي ايه ..
ملك ابتسمت وهي بتحاول تسيطر علي اعصابها : عملت كتير صدقني بس الحمدلله علي كل حال اتجوزت غصب عني وانا عندي 17سنه لواحد قد ابويه عذبني وبهدلني والاهانه دي كنت زي صباح الخير وفي الاخر طلقني عشان محملتش منه بعد سنتين مرار وهو بيقول العيب فيا ...خالتي خدتني عندها ورحمتني من شر ابوية
وقولت اكمل تعليمي وعوض الي فتني كنت بروح لدموع
وبتفصل تحكي عن جوزها وتمنيت احب وتحب من شاب قريب من سني جوزها لقته بيبعت لي رسايل
وبيتدخل حياتي لعب بمشاعري وفضل ورايه من هنا لهنا
مش سيبني في حالي لحد ما اتعلقت بيه وبهتمامه كنت بكره نفسي لما احس اني بخون دموع الي كانت ليا اخت كبيرة بس كان غصب عني كنت محرومه من كل حاجه في الدنيا الاهتمام الحب والحنان والكلمه الحلوة كنت مغفله لحد ما حصل مشاكل بينه وبين دموع وعرفت انه كان بيستغلني عشان انقل له اخبارها بكل سذاجه جيه يوم و دخلت شقتها اجيب لها حاجات بعد ما ضربها ورقدها في المستشفي وشفني وانا خرجه من هناك ..وعيطت بصوت عالي وقهر ..ضربني وشتمني نام معايه بالعافيه صحيت لقت نفسي مكسورة ومرميه ولا حول ولا قوة لميت نفسي وروحت شقت خالتي ودريت عنها عشان ميحصلش مشاكل ولا ليها ولا ليا بس مكنتش
اعرف اني هحمل وكان خطر نزول الطفل علي صحتي
وهو دلوقتي ناكر ومش عايز يكتب عليا ولا يكتب العيل بإسمه انا خايف وقلقانه انا تعبت ويأست من حياتي
عشان كده اتهربت منك انت ملكش ذنب تقع مع وحده زي ...عن اذنك
ملك قالت ده كله وراه بعضيه وهي بصه الارض وكل شوية تمسح دموعها وخلصت وخدت نفسها ووقفت
نادر وقف بسرعه بعد ما كان بيسمع لها ونفسه يقابل جوز دموع ده يكسر وشه ويخنق ابوها ويقتل الراجل العايب الي اتجوز وحده قد بنته : اقعدي رايحه فين انا لسه مخلصتش كلامي معاكي
: هو في اكتر من كده كلام
: اه في انا مش عايزة تعرفيني ...اوعي تفكري اني ملاك اي بني ادم بيغلط انا مش احسن منك ولا كتير عليكي ولا استاهل وحده معصومه من الاخطاء انا عايز وحده شافت من الدنيا كتير وتعلمت تعرف تصوني في غيابي وحضوري ايوة هكون غيور متحكم بس هكون ليكي السند وانتي تكوني ليا الامان انا كنت مقضيها سكر ونوم وعربدة ابويه وامي منفصلين وكل واحد بيبعت لي فلوس بالكوم كل شهر مفكرين ده هيعوضني انا فاسد بكل الاشكال وانتي زي الملايكه كل الي حصلك مطفاش لمعة البرائه في عيونك انا متأكد انتي كلك علي بعضك 19 سنه بالكتير معملتيش حاجه تستاهل انك تعيشي متعذبه العمر كله انا معاكي ايدي في ايدك ننسي الماضي وتخديني لطريق الخير وانا هعيشك اجمل سنين عمرك وهعوضك انا مصدق كل حرف قولتيه وهنسا كل حرف قولتيه وهبدأ معاكي من جديد وطفلك برغم اني مش طايق ابوه بس هحبه عشان خاطر انه منك وهكتبه علي اسمي وهخدك ونسافر ايه رايك
ملك كانت بص له وبتشهق ودموعها نزله في صمت وابدها بتترجف ده كيانها كله بيرتجف مش متخيله
انها ممكن تكون معاه
: ايه مش حبه تكوني معايه
ملك هزت راسها بالرفض : حبه حبه اوي انت ربنا بعتلك ليا من السما اوعدك اني عمري ما هقصر معاك وهسعدك علي قد مقدر و هصونك والله انا مش قليلة ادب صدقني
نادر بتأثر : هشش اهدي انا متأكد انا هثق فيكي وهكتبك علي اسمي وانا مطمن انا عارف انك مش ممكن تأذي حد
: انت ازاي كده انا مش مصدقه نفسي انت بجد عايز تتجوزني
: لا انا هكتب عليكي ورقتين عرفي
ملك بصت له بصدمه : انت بتقول ايه
نادر ضحك : شكلك قمر وانت مصدومه اقعدي يا هبلة
ده انا كنت عامل فيها عم اسامه منير من شوية المهم هنتجوز امته
ملك ابتسمت وهي بتاخد نفسها : انت فعلا صاحب فارس
: هههههههههههه علي فكرة بقا انا وفارس مش بنطيق بعض بس عشان خاطر عيونك هحبه وهو شكله بيعزك
عشان كده اتصل بيا هبقا احكيلك كل حاجه عني
دموع وقفت في البلكونه وشافت ملك قعده مع واحد وفتحت عنيها بصدمه ونولت تجري علي تحت قربة من ملك وخدتها وراه ضهرها
دموع بخوف : انت مين وعايز منها ايه انا مش هسمح لحد تاني يأذيها انت سامع
ملك غمضت عنيها وكل يوم تندم اكتر من اليوم الي قبليه : ده نادر صاحب فارس يا دموع
: انا عرفت ليه خايفه عليها يا مدام دموع بس متقلقيش انا مش هأذيها
: ايه يثبت لي
: انا هتجوزها وهكتب الطفل علي اسمي وهخدها وسافر
: متاكد انك عمرك ما هتعيرها ولا هتوجعها بكلامك
: متاكد انا الي حيت وطلبت قربها مش هيا
: هتحبها وتخاف عليها وتتقي فيها ربنا
: اوعدك وعد راجل حر اني هكون العوض ليها زي ما هي هتكون العوض ليا انا واثق في كده
دموع اتأثرت ودموعها لمعت في عنيها ولفت لملك وحضنت وشها بين ايديها : مش قولتلك عوض ربنا حلو
ملك هزت دماغها بسرعه ودموعها نزله : اه يا دموع ربنا عوضنا ...
دموع ضحكت وحضنتها ونادر بيبص لهم بحزن وهو بيوعد نفسه يكون عوض لها فعلا ..
: انت بتعملي ايه عندك يا مرات اخوووية عايزه يرجع يشخرلك تاني
: يرجع بس يا فارس ويعمل الي عايزة ده بقالو ساعتين غايب
: متقلقيش ايه يسطا معاد نومنا قرب
دموع ضحكت علي المستفز بتاعهم : عيب كده يا فارس وبعدين ده هيبقا زي كده عند صبوحه ويمكن اكتر
: لاااا مش هيعرف صبوحه بتحبني انا بس
نادر بضحكه : يختي بيضه طب هي فين صبوحه بقا انا عايزها
: مسس شوف يا ولاد الطيب عن ذكره بيبان لقيت الهبلة دي نزله تجري زي المجنين قولت اطلع اشوف في ايه لقيت القمر بيسأل عليا
فارس بص لدموع : تموت لو بطلت نفااق
: انا منفقه يا سافل خير متجمعين
نادر ابتسم : خير انشالله يا غالية انا عايز اطلب ايد ملك منك
صباح برقة عنيها وتلبشت ومعرفتش ترد لاول مره فارس راح حضنها وباس خدها : عارف كل حاجه
وعايزها
صباح بصت له وهي مش مصدقه وبخفوت : متأكد يا فارس ده في بطنها ابن نطع غيره
: بص هو من نحيت نطع فا هو نطع بس انا واثق فيه
صباح بصت لدموع الي اومأت لها وهي حضنه ملك لصدرها : انت متأكد من قرارك يا ابني البت مش حمل خبطه تاني هتفرفر
: بعد الشر عنها يا ست الكل متأكد ومعاها لاخر العمر انشالله
صباح حست ان هم انزاح من علي قلبها وكتفها : ياك تموت بسمك ياابن باتعه هشمت فيك العمر كله يلااا مبروك علي خيرة الله بس نطمن العيل الي تايه ده وعنيا ليك
: ده انا الي عنيا ليكي بس انا ابوية وامي برا مصر وكل واحد منفصل انا هخدها منك بنفسي هتثقي فيا وتسلميهالي ولا لا
صباح بهدوء : انا وثقة في فارس طول ما واثق فيك انا عنيا ليك
: ونا رقبتي تحت رجلك يا غالية
: مقامك في القلب يا ولاه تعاله هات حضن يا غالي
نادر ضحك وراح حضنها وباس دماغها
: ولية خاينه ملكيش عزيز
صباح ضحكت وضربته علي كتفه : ده انت روحي يا ولاه يا فارس محدش هيوصل لغلاوتك حتي الكلب الي مشي وقلي تتفلقي
دموع بلعت غصتها ومشيت بهدوء وهي بتحاول ترن عليه تاني لقت التليفون مقفول دموعها نزلت وشافت مها متختلفش عنها كتير راحت حطت دماغها علي صدرها
: حقك عليا زعلته مني
: ابني مشي يا دموع
دموع بصت لها بصدمه وبرقة عنيها وهزت دماغها بالرفض : لا مشي فين لا مش هيمشي ويسبني انا
عارفه هو بيحبني ميقدرش يبعد عني
: سيف هرب تاني انا عارفه بقولك ايه
دموع ببكي : متقوليش كده ونبي سيف جاي هو بس تلاقيه عند يوسف
: اتمني اتمني يا دموع ..تصبحي علي خير
وسابت دموع ومشيت الي كانت عمله زي المجنونه وبتكلم نفسها
فات ساعه واتنين وتلاته وسيف مرجعش ولا تليفونه اتفتح والساعه تلاته الفجر لقت اشعار من انستجرام
فتحت الصورة وشهقت بوجع لما لقت صورة لسيف ووراه برج ايفل تحتيها : اهلا بجحيم الغربه مره اخرة
اهلا بالوحده واشباح الماضي اصبحت مضاعفه
*************************************
لما لقت صورة لسيف ووراه برج ايفل تحتيها : اهلا بجحيم الغربه مره اخرة اهلا بالوحده واشباح الماضي اصبحت مضاعفه
فضلت بصه للصورة بصدمه وعيونه الحزينه وجعت قلبها
وهزت دماغي بالرفض : لا انت مسبتنيش صح انت مسافرتش وسبتني رد عليا يا سيف اااااااااااااااه
وصرخت بصوت عالي ووجع وصوت بكاها وشهقتها بيجرح القلب ..
سيف وصل فرنسا وهو في دنيا غير الدنيا جرحها يمكن وجعها بالكلام بس هي كسرت قلبه وحطمته وبقا مش
واثق في حبها ليه وهي قلتها قالت انها محبتهوش
طلبت منه الطلاق شبهته بواحد من اشباه الرجال
هو مش مخونها هو مكسور من كدبها من انها راحت ليه مسكته فرصه يدخل حياتهم ويقلبها وده طبعا غير انها سمعت كلامه عنها وقد ايه كان مثير للشفقه وقتها
طلع شقته الي بتطل علي برج ايفل وقعد بهدت حيل شاف رسايلها ومجاش ليه قلب يفتحهم قام طلع قزازة وسكي وفضل يشرب والحزن مغلف قلبه وعيونه الي
الدموع متحجره فيهم ..هرب تاني مش بيقدر يواجهه احزانه الغضب بيطلع اسواء ما فيه وكلامه بيكون جارح ومش بيراعي مشاعر الي قدامه ..
بص علي ايده الي اتمدت عليها وقبض كفه بقهر وغمض عنيه بوجع ونار جواه بتزيد مش بتهدي
دموع فضلت تعيط وتكلم نفسها وهي مش قادرة تصدق انه مشي وسابها رماها وره ضهروا غلطانه وتستاهل اكتر من كده بس مكنش سابها ومشي بعد ما اتعلقت بيه
مها كانت بتصلي الفجر وسمعت صوتها خلصت صلاة وراحت لها فتحت الباب ودخلت شافت دموع منتهيا من كتر البكي قربت منها حضنتها ودموعها نزلت
: مشي وسبني سافر يا ماما راح فرنسا تاني قلبي وجعني اووي انا عايزاه سيف
: اهدي يا حببتي اهدي
: مش قدرة جواه قلبي نار ااااه حسه اني بتخنق من غير وجوده جمبي
: مش عارفه اقولك ايه مش قدرة اقولك هيرجع سيف اخر مره مشي قعد عشرين سنه هربان
دموع بوجع : هيرجع انا متاكده هو بيحبني هو مش هيسبني هيرجع لي انا عارفه
: انشالله ادعي ربنا واكيد مش هيخذلك
دموع مسحت وشها وامأت بهدوء
مها مسحت شعرها بحنان : حولي تنامي شوية وبكرة احسن انشالله
: انتي زعلانه مني
: مقدرش ازعل من بنتي لما تغلط بس اقدر افوقها وقولها انتي غلطتي انتي وهو غلطانين انتي وهو عايزين
تتحاسبوا انا مش هتدخل وهخليكم تحاسبوا نفسكم
عشان ده استهتار وعدم مسؤلية مفيش ثقة مفيش
غير تجريح لازم تتحكموا في كلامكم لازم تفهمي
انتي بتعملي ايه وبتقولي ايه قبل ما تندمي
والحيوان ابني الي كل حاجه يهرب لما
ميقدرش يواجه يرجع لك بسلامه
وانا خلاص مش عايزاه طول
مابيرعيش حالتي ولا يقول امي
تصبحي علي خير ..
دموع غمضت عنيها بوحع وحطت ايدها علي وشها وهي مقهورة عليه وفي نفس الوقت زعلانه منه اوي ...
فات يوم واتنين واسبوع وعشر ايام ودموع مستنيه سيف يرجع لها كل يوم سهرانه دموعها منشفتش دخلت في حالة اكتئاب وديما بتسمع اغاني حزينه مش بتاكل وشكلها باين عليه الارهاق وديما بتبعت له رسايل مش بيفتحها ومش بيرد علي حد خالص ...
فارس وندي وياسمين بيحاول يخرجوها من الي هي في بكل الطروق ..
سيف كان عايش ميت مش بينام مش بياكل والوحده بتاكل في روحه وديما قاعد بيدخن ويشرب في ظلام
غرفته ..
الباب خبط وسيف قام من غير نفس يفتح وشاف موديل من الي كان بيرسمهم : اوووه سيلفر عزيزي اخيرا عودت
لم اصدق نفسي عندما قال لي بعض الجيران انك عودت
سيف ابتسم ببرود : مرحبا يا صغيرة كيف حالك
: بخير هيا هيا اريد كأس ولوحه من للوحاتك افتقدتك بشدة
: اووه هناك فتاة جامحه لكن الان انا متزوج
: لا يهم انا فقط اريد الجلوس معك لبعض الوقت
دخلت غابي وقعدت مكان ما سيف كان بيرسمها ديما
وشربت هي وسيف وقعدوا يدردشوا شوية وبعديها غابي وقفت قلعت الفستان ونامت علي الفوتيه عريانه
: هيا سيلفر امامك امرين اما تضاجعني حد اللعنه او ترسمني مجانآ ..وحطت ايدها علي انوثتها وهي بتأن بفجور
سيف ابتسم بسكر وقام مسكها من شعرها وهبط علي شفايفها في بوسة ماجنه وشلها في حضنه ودخل بيها
الاوضة
دموع قامت مفزوعه وهي بتشهق بصعوبة من علي السرير في جناح سيف في فيلا الالفي والحلم لا
الكبوس حرق قلبها
و كانت مش قادرة تتحمل الفراق والانتظار وفقدت الامل انه يرجع لها وانه ممكن يضيع من ايدها
جريت علي جناح فارس وخبطت بسرعة ..
فارس خرج من الحمام وساب ندي ولبس الروب وطلع فتح الباب : ايه في ايه مالك يا دموع خضتيني
: انا عايزة اروح لسيف ارجوك يا فارس وديني عنده
عشان خطري
فارس ضحك : اخيرا فوقتي يا وزتي يلا يلا اجري اللبسي وانا هحجز خمس ساعات بالكتير وهتكوني
عنده جوازك فين
دموع ابتسمت ودموعها نزلت : في الشقه روح خدوا ولا اقولك تعالي وديني عايزة اجيب لي غيارات من هناك علي ما تحجز يلا يلا بسرعه
: ماشي حاضر اللبس يا ست عايزة تنزليني عريان وانا واحد عندي حياء
: حياء دي تبقا ستك يا منافق
فارس لف وضحك لندي الي خرجت من الحمام وبتنشف شعرها وعض شفته وعنيه بتلمع بشهوته بص لدموع بسرعه : هلبس وجاي لك علي ما تلبسي يلاا ..وقفل في وش دموع ودخل يجري وراه ندي الي جريت منه
وهي بتضحك
: انتي غاوية مخمضه انا عارف عامله زي الفرسه الهايجه بس ومالو
وقعد علي السرير ببرود وفتح رجليها وبانت رجولته الي حط ايده عليها وبدأ يدلكها بهدوء ونظراته مثيرة وهو بيعض علي شفته وبيلعقها بشهوة
ندي نفسها اضطرب وضمت رجليها وهي شايفه نظراته ومنظره وعنيها غيمت بالشهوة
فارس بخفووت وهو بيحرك ايده علي نفسه بفجر : اايه يا قلبي عايزة تعااالي ..قربي تؤ تؤ علي ركبك يلاا
ندي كنت بتقرب منه بس وقفها بكلامه ونزلت علي ركبها وعيونها بتلمع وقربت منه زي القطه وهي بتبص له
فارس حط ايده علي راسها وربت علي شعرها : بتحبيني
ندي بلهفة : انا بعشقك يا فارس بحبك دي كلمه قليلة ان بموت في انفاسك وصوتك وضحكتك بعشق عيونك وشفايفك ورجولتك الي بتخرجها وقت ما يكون ليك
مزاج وبتخليني طوع ايدك بعشق سيطرتك عليا
وجنونك معايه انا مجنونه بيك يا فارس وقلبي
يموت في بعدك
فارس عض شفته وقلبه دق بعنف وهبط علي شفايفها مصهم برغبه حراقة ونار العشق والشهوة دبت في قلوبهم
ندي اتعلقت في رقبته وكانت بتمتص شفيفه بشغف ولهفة وبتتلذذ من طعم ريقه وريحت انفاسه
زقته علي السرير ونزلت تمص في رقبته وصدره بجنون وشهوة مش بتهدي لحد ما وصلت رجولته وباسته برقه
وعيونها في عيونه وبتهمس : بحبك بعشقك مجنونه بيك ....مع كل بوسة رقيقه وعيونها بتقول اكتر
فارس انفاسه زادت ووشه احمر وعروقه نفرت وكان جسمه كله متصلبه مسك شعرها بين كفوفه : مصي بكل العشق الي جواك والنار الي حسه بيها يا فرستي
ندي عضت شفتها ومصت رجولته بعنف وسرعه وكانت بتحرك لسانها عليه وفارس مش رحمها وهو بيدخله
بين شفايفها اكتر
قام بسرعه عدالها ونزل مص وبوس ولحس في كل جسمها وايديه بتعصر كل حته فيها وصوابعه علمت
علي جسمها الابيض وأنينها وزمجرته السخنه ملت الغرفه
وخترقها بسرعه وهو بيتحرك فيها بجنون وندي اهاتها زادت وتعلقت في رقبته وكتافه وهي بتأن بمتعه : اااه يا حبيبي ااه يا فارس ..
فارس زمجر : بعشقك يا ندي اتجننت بيكي من اول مره شوفتك فيها ااامممم مش قادر اشبع منك يا بنت ميتين الكلب اممم عايزك كل سنه وكل دقيقه بحبك اوووي
وهما الاتنين اترعشوا ووصلوا لقمة المتعه مع خبط الباب
: يا فارس يلا بقا كل ده بتلبس
ندي غمضت عنيها بإحراج وفارس ضحك وباس خدها وهو بيمسح جبهتها من العرق وبيرجع شعرها لوراه بحنان : حنينه برضو دموع مش زي اللوح جوزها بيجي فنص الحوار ويطلع زي الخزوق
ندي ضحكت وحضنته : والله حلال فيك
فارس باس شفايفها : ايووووة جاي اهو يا مرات اخوية البنطلون مكنش راضي يدخل في رجلي
فارس وهو داخل الحمام : جهزي نفسك يا بطتي عشان هتروحي معايه فرنسا نقضي الهني مون ونوصل دموع لي عم المجروح وهما يتصرفوا بقا
ندي اتعدلت بحماس : وربنا هتوديني فرنسا يا فارس
: باريس كمان يا قلب فارس بلد العشاق وزنقك تحت برج ايفل
ندي ضحكت : قليل ادب وتعملها
فارس دخل خد شور بسرعه وطلع لبس وخد الباسبور بتاعه هو وندي وخرج لدموع الي كانت رايحه جايه في بهو الفيلا بتوتر
: يلا يا حببتي
دموع اومأت بسرعه وباست مها من خدها : ادعيلي ونبي يا ماما انا خايفه اوي
: متخفيش يا حببتي ربنا يريح بالكم ويهدي سركم
وطلعت مع فارس راحت الشقه ادته الباسبور بتاعها وجهزت شنطة صغيرة حتط فيها هدوم ليها ومستلزمات خصه بيها وفارس نزل حجز ورجع لها ..
دموع بعد ما فارس نزل خدت قميص بتاع سيف غرقان في برفانه وريحته الرجوليه قربته من منخيرها وجسمها ارتجف ودموعها نزلت بهدوء حطت ايدها علي قلبها وشهقت بوجع : سيف حبيبي ااه ...هنت عليك تسبني وتمشي انا زعلانه منك اووي يا بابا بس انا عارفه اني غلطانه ارجعلي وصدقني مش هزعلك تاني ابدا مش قادرة اتنفس وانت بعيد عني اشتقت لعيونك ونظراتك
اشتقت لكلامك وهتمامك حنيتك عليا اشتقتلك اوي
يا سيف انا جيالك وصدقني هحاول اراضيك بكل
الطروق بس اشوفك بس المح طيفك ...
وحضنت القميص وغمضت عنيها وبتفكر وفي بالها الف سيناريو للقائهم وممكن يعمل ايه لما يشوفها عشر ايام فاتو زي الجحيم عليها وندمت بعدد شعر راسها علي كلامها واسلوبها وتهورها ..
فات ساعه والجرس رن خدت شنطتها ومسحت دموعها وقامت بهدوء
: يلا يا وزتي مفيش وقت الطيارة هتطلع كمان ساعتين
حظك يا بنت اللذيذة
دموع ابتسمت وهي في جواها خوف من المواجهة بس الاشتياق كان اكبر بكتير اومأت بسرعه ونزلت مع فارس
الي كان راجع علي الفيلا
: راجع الفيلا ليه احسن الطيارة تفوتنا
: بعيد عن اني مخدتش اي هدوم ليا بس انا وعدت ندي اخدها معايه ونقصي كام يوم عسل في باريس وانتي بقا مع نفسك يا بيضه
: ربنا يخليكم لبعض يا فارس ندي بتحبك اوي علي فكرة وبتحب تنكشك
فارس ابتسم بحلاوة : انا عارف عايزة تعيش دور انها الاكبر مني بس علي بابا عيييب يا وزتي وبعدين انا
متأكد انها بتحبني ولا انتي نسيتي لما قلبها وقف وهي
مفكرة اني موت دي بتعشقني
: نص ثقتك بس يا فارس نص ثقتك اديها لسيف الي مش واثق في حبي ليه طب انت شايف اني مش بحبه
فارس بص لها بهدوء : بشكلك والهلات تحت عينك والاغاني الحزينه الي طفحتيهالنا ونفسك المسدودة
ومزاجك العكر وشعرك وعيونك الي بهتت وكأنك جثة فقدت الروح لا بتحبيه بس لازم تثبتي له وخطوتك دي اول الطريق سيف بيحب الافعال مش الكلام اوعي تخزليه تاني بس انا مش هقولك اعملي ايه بس لازم تعقبيه وتخليه ندم انه هرب هو مش مراهق عشان
كل حاجه يتهرب منها لما ميقدرش يواجهه
دموع اومأت : اشوفه بس انا حسه بوجعوا حسه بنار قلبه في روحي حسه بوحدته لما قعدت من غيرة لاول مره احس بالوحدة وفي ناس كتير حولية اولهم نديبس غصب عني يا فارس انا اتعلقت بيه اوي فوق مانا كنت اتخيل ..
فارس ابتسم بحزن : كفاية بقا مش قادر استحمل اشوفك كده او اسمع كلامك ده يا وزتي انتي ساعت الي حصل كنتي منهارة بس مكنتيش كده
: فراق الحبيب اصعب من الموت يا فارس
فارس ضحك بهدوء : سيدي يا سيدي البعد خلالك بتقولي اشعار
دموع ابتسمت : مش اشعار بس ده الي انا حساه اني احس نفسي مستهلكه مفيش طاقة مفيش حيل حتي اتكلم واحكي عن الي حساه محدش هيفهمني ولا هيحس بيا وقد ايه انا الفراق والبعد والاشتياق
بياكلوا في روحي عشر ايام بس فاتوا عشر
شهور وانا بدور عليه في كل حته بدور علي
نظراته في صور ودفي حضنه في هدوم
بدور والحنين وجع قلبي ااه جوايه كتير
بس اشوفه بس ..وبعلت غصتها في اخر كلامها
: وحياتك عندي مش هسيبك غير وانتي جمبه ومعاه هوديكي ليه حتي لو كان في اخر العالم بس اضحكي عشان خطري بقا
دموع ابتسمت وربتت علي ايده بحب : انت عوض ربنا ليا بعد سيف وقبل سيف انت عوض ربنا ليا كأخ يا فارس ومكنتك عمرها ما هتتغير في قلبي حتي لو جبت عشر اولاد وابوهم جمبي واخواتي كبروا وبقوا في ضهري انت هتفضل عندي غيرهم كلهم
فارس ابتسم بحب : طب وربنا بعشقك اكتر من ندي هههههههه
: لا ي منافق متقعدش مع صبوحه كتير هههههههه
: خلاص يا ست بحبك اكتر من صبوحه
: لا انت كده بقا كداب مصر كلها انك بتحب صباح اكتر من ندي اصلا هههههههههههه
: ده الغاليه ام الغاليه هههههههه خمسه وجاي لك هجيب ندي هي جاهزة هاخد منها الشنطه بس
: متعملش زي الصبح ونبي يا فارس انا حسه اني مش هرتاح غير وانا هناك
: متقلقيش يا قلبي ولا اقولك الرجوله طلعت لوحديها اهي كنت مفكرها ست رقيقه مش قدرة تشيل الشنطه
بصي بتجري ازاي بنت الهبلة عايزة وتوقع اطفالي وهما لسه بيجروا جواها
دموع بصت له بصدمه : انت هتبطل سفالتك دي امته بجد
: لما سيف يبقا فلافي كده و روش وبيضحك مش معقد
ساعتها هفكر هههههههههههه
دموع ضحكت : لا خليه زي ما هو بحبه بعقدوا تقيل كده وراسي والضحك متطلعش غير ليا انا وبس
: عندنا هنا وحده مسيطره همشيك مسطره
: مسيطرة اوي يا خوية عشان كده سبني وخلع هههههههههههه
ندي ركبت معاهم : يلا يا كوكو سوق بسرعه عايزة اغمض عيني القييني في بارييييس انا متحمسه اوووي
بت يا دموووع اضحكي حلم بيتحقق اهو واحنا مع بعض سيف هيرجعلك وهتبقوا حلوين فكي بقا
دموع ضحكت علي حماسها هي وفارس وطلعوا علي المطار خلصوا الإجراءات ودموع قعده في صالة الانتظار وبتهز رجلها بتوتر لحد ما سمعت اسم الرحلة بتاعتهم
وغمضت عنيها وخدت نفس عميق وفتحتهم وعنيها كلها اصرار و اتقدمت فارس و ندي الي مشين جمب بعض
ركبوا الطيارة والرحله انطلقت بعد ربط الاحزمه وندي جالها رهاب وفارس كان بيحاول يهديها معرفش غير لما خد شفايفها وهداها بطريقته طول الرحله كانت نايمه علي كتفه ودموع موصلة الايربودز وبتسمع اغاني وعنيها بتبص بشرود من شباك الطيارة جواها حزن افقدها لذة المنظر
وصلوا فرنسا بعد مرور ست ساعات كانت الساعه عشرة بليل والتلج بدأ ينزل والاجواء رهيبة ..
فارس وصل ندي الاوتيل الي حاجز فيه وسابها ترتاح لحد ما يرجع وخد دموع ونزل يتمشي لحد شقة سيف
الي قريبة من الفندق في شارع الشانزليزيه
وصل بيها السكن وطلع ودموع وراه وهي قلبها بيدق بسرعه فارس حط الشنطة علي الارض وخبط علي الباب ونتظر سيف يفتح دموع وقفت جمبه وهي بتفرك صوابعها ونفاسها سريع وجسمها برتجف من برودة الجو
وخبطت مره واتنين وتلاته ومفيش فايدة بقت تخبط علي الباب بكل قوتها وهي بتنادي عليه بس سيف كان نزل يجيب سجاير واول ما التلج نزل فضل يتمشي في الشوارع لحد ما حس اطرافه اتجمدت ..
دموع بصت لفارس : هو راح فين
: مش عارف انا معرفش مكان ليه غير هنا هحاول اتواصل معاه ثواني ..
دموع سندت ضهرها علي الباب وقعد علي الارض رفعت ركبها ودفنت وشها بينهم ودموعها نزلت بقهر فات نص ساعه وهما منتظرين سيف يجي مفيش فايدة وفارس مش عارف يوصل له ..
فارس قرب منها بحزن : قومي يا دموع ونبقا نيجي الصبح الفندق اهو جمب الشقة مش بعيد يلا يا بابا الجو بارد عليكي
دموع هزت دماغها بالرفض : لا روح انت لندي انا مش هتحرك من هنا غير لما يرجع مش هقدر صدقني
فارس مسح وشه بخنقه وهو مش قادر يساعدها وفضل رايح جاي في الطرقه
ودموع شقتها وصوت بكاها زي الاطفال سيف روح السكن بتاعه وطلع السلم بهدوء وسمع صوت بكي
فكر طفل من عند الجيران بس كل ما يقرب كل ما الصوت يوضح ونبض قلبه يزيد واعصابه تتوتر
وشفها قدامه مغمضه عنيها وخدودها ومنخيرها حمرا ودموعها نزله بصمت وهي سنده علي باب شقته وحطه ايدها علي قلبها ..رجع لوراه شويه بس هو لسه شايفها
منظرها هلك شوية القوة الي جواه وحس انه اتهد فكر انه بيحلم او بيتهأله زي الايام الي فاتت بس الكبوس المتنقل الي جمبيها هو الي اكد له ان دموعه قدامه
فارس من اخر الطرقة : مش هتبطلي عيااط
: مش قادرة يا فترس صدقني انا حسه نفسي بموت بالبطيئ وهو مش جمبي انا عايزة عشان خطري مش قادرة اتنفس من غيره همووووت هموت من غير ريحته وانفاسه جمبي قلبي اتكسر في بعده مش قاااادرة وو
سكتت مره وحده غمضت عنيها اكتر وخدت نفسها خدت نفس عميق : ريحته ريحته يا فارس انا شماها كأنه معايه
: حدالله انتي العشر ايام دول كلو البرجين الفضلين في دماغك
دموع فتحت عنيها ووقفت بهدوء : سيف ..سيف
سيف اتحرك لقدام وظهر قدام عيونها وشافته شهقت وهي بتتنفس بصوعبه رجعت لواره وسندت علي الباب وسيف قرب منها بهدوء وهو نفسه مضطرب وميختلفش عنها كتير ..
دموع بخفوت : انت كنت فين انا استنيتك كتير مشيت وسبتني ليه انا انا ..وجهشت في بكي بصوت عالي
سيف غمض عيونه بقهر وشدها لحضنه او هي رمت نفسها معرفش بس الاتنين كانوا بيعفروا وكل واحد بيضم التاني اكتر ليه وصوت بكاها بيزيد ويعلي وهي بتشهق بوجع وبتشم ريحته بجنون سيف ضمها لصدره عصرها بين ضلوعه غمض عنيه ودفن وشه في رقبتها وشعرها كان زي المدمن الي بيشم جرعة المخدرات بتاعته زنقها في الباب وضمها ليه اكتر واكتر ونزل علي رقبتها زي المغيب وبقا يبوس ويمص في جلدها ودموع هديت بعد ما عيطت وطلعت كل الي جواها وانفاسها
اختفت اول ما حست بشفايفه علي رقبتها وجسمها سخن ..
: والله كان علي عيني اتفرج بس البت لوحدها في الاوتيل يلا تصبحوا علي خير
وعده من جمب سيف الي بيبص له بصدمه وكأنه كان بيحلم وفاق فارس بص له ببرود وربت علي كتفه : ربنا يهديك يا ابني ويكملك بعقلك
دموع كانت بصه فالارض بعد ما فاقت لنفسها وكتمت ضحكتها علي ابني ..
سيف بص لدموع ببرود : احم تعالي الجو بارد
دموع دخلت وراه بعد ما شال شنطتها من الارض وكانت بتبص حوليها وهو بيولع الدفاية وبتتفرج علي لوحاته الي في كل مكان شافت صورة ليها في الارض
وكان لسه بيرسم فيها وعضت شفتها
: ايه الي جابك يا دموع
دموع سمعت صوته الي ابرد من الجو وقلبها اتقبض بلعت غصتها وبهدوء : جيت عشان لاول مره من سنين
حزني اضاعف ويتمي اضاعف وحسيت اني يتيمة الاب
بعد ماانت مشيت وسبتني وراه ضهرك ...
سيف غمض عنيه بقهر : وانا كنت سبتك ومشت ليه مش انتي قولتيلي روح امشي انا فعلا محبتكش انتي متخيلة كلامك ده عمل فيا ايه انتي متخيلة كدبك قهرني قد ايه انتي حسه بوجعي وانتي روحتي لطيقك من ورايه انا بغير عليكي من اخوووووية انتي فاهمه الي عمتيله ده ايه شبهتيني بالي ...يلا مفيش فايدة
دموع بغصة : لا اتكلم وقول كل الي جواك متهربش
: كان اهون عليا لموت ولا اني اسمع منك طلقني الي طلعت من بين شفايفك بكل سهولة
: انا مكنتش مستوعبه انا بقول ايه
: وانا مكنتش في وعي والغضب عميني افرض كنت نطقتها كان هيبقا اااااايه موقفنا كلامك حطمني
لدرجة اني اتمنيت ايدي تتقطع ولا تتمد عليكي
خرجتيني من شعوري انا عمري ما فكرت اني
همد ايدي عليكي او حته اغلط فيكي قدام
حد انا مقهور من نفسي والحاله الي وصلت
له بسببك وبسبب تهورك وكلامك وكدبك
دموع ببكي : انا اسف كنت خايفه تزعل مني او تحصل مشكله والله انا مكان في نيتي غير اني اساعد طفلة اتأذت بسببي بسببنا
: وانتي معرفتنيش ليه من الاساس انا كل تفكري دلوقتي انك اتجوزتيني عشان اتنازل عن القضيه عشان سمعتيني وانا مقهور بسبب حبي ليكي وانتي شفقتي عليا
دموع قربت منه : لا والله صدقني انا حبيتك حتي من قبل ما اطلق كنت بتهرب منك انت كنت خطيئة بنسبالي
بس دلوقتي انت اكبر احلامي وبقيت كل حاجه ليا انا كنت مستنياك تخدني انا مكنتش متخيله انك بتحبني انك بتكن لي المشاعر دي انا كنت خايفه وفي اسوء حلاتي والتسجيل ده رجع الحياة لقلبي انا كنت بنام وانا بسمعه وكأن حياتي متعلقه بيه انت بتبدلني الحب زي مانا ببدلك واكتر انا كنت مفكرة الحب ده كتير عليا بس
انت خليته من ابسط حقوقي انا قولتهالك وهقولها
الباقي من عمري انا عشقتك يا سيف القاضي بس
مش مسمحاك علي انك بعدت عني وسبتني ومشيت
ومشيت من قدام سيف بهدوء ومسحت دموعها وخدت شنطتها وكانت ماشيه
سيف راح وراها : انتي رايحه فين
دموع بخفوت وهي ضهرها ليه : همشي مش انت قولتلي ايه الي جابك همشي واريحك مني
سيف حضنها من ضهرها ودفن وشه في رقبتها : انتي راحتي انتي ريحانتي انتي جنتي الي طلعت منها وكنت ملعون العشر ايام دول وكنت عايش في الجحيم من غيرك
دموع بهمس : مش هتسبني تاني وتمشي مهما حصل
سيف بخفزت ونفس مضطرب : مهما حصل يا دموع هربيكي علي ايدي من اول وجديد وكل ما تغلطي هصحح وعدل وربي فيكي زي بنوتي الصغيرة هطول بالي عليكي اكتر هستناكي الباقي من عمري هكون سندك وامانك وحبيبك مش انا حبيبك صح
: انا اوعدك مش هغلط تاني مش هكدب عليك ومش هعمل اي حاجه غير لما اعرفك مش هنطق كلمه غير لما افكر فيها الاول عشان الي عشته في بعدك مش عايزه اعيشه تاني عقبني بكل الطرق الا الفراق والبعد يا سيف
: حقك عليا يا قلب سيف يا روحه وحياته وجنونه انتي هوسي يا دموع انا من غيرك بموت سامحيني يا كل سيف وكيانه وعشقه المستحيل نبض سيف وقلبو
يا غزالي
دموع غمضت عنيها وقلبها اتصرع من عنف دقاته ومن اعترافه الي قلب كيانها : بتحبني اووي كده
: اووووه بحبك بس انا بعشقك اكتر من روحي وعيوني انفاسي تروح فداكي وانا مرتاح ضحكتك بتفرح قلبي ودموعك بتكويني ريحتك بتنعش روحي و عيونك بتحيني
دموع بهمس وايد سيف بدأت تتحرك علي وسطها : انا بحبك اووي وحياتك عندي ولا حبيت ولا هحب غيرك
انا بموت فيك يا سيف وكنت بموت من غيرك عشان خطري بلاش تبعد تاني وانا اوعدك هكون زي مانت عايز وتحب
: انا بحبك في كل حالاتك يا دموع السيف ..ومسك ايدها ..تعالي يا بابا
دموع قلبها كان طاير فووق اوووي كانت فوق السحاب بعد اعترافه مسكت ايده بكل قوتها وعيونها بتلمع بالحب وهي بتبص له بكل العشق الي جواها ...
سيف لف لها ولسه هيتكلم شاف نظراتها ليه وتااهه في سحر عيونها وبخفوت : عيونك يا عيوني
دموع بهمس وهي بتقرب منه : مالها
سيف مسك وشها بين كفوفه : بتسحرني بتاخدني لدنيا غير الدنيا بتحاربني وبتأنبني وبتاخد حقك مني قوليلها ده حبيبك قوليلها مش هيستحمل اكتر من كده خليها تخف علي قلبي
دموع اترعشت و بخفوت : سيف
: سيف انتهي يا قلبو ...وهبط علي شفايفها في بوسه مالحميه خرج فيها كل مشاعره وشتياقه ووجع الايام
وهو بيلتهمها كأن روحه هتفرقه لو ممصش كل نقطه من ريقها المُسكر ولسانه لمس كل ملي في شفايفها
دموع لفت ايدها علي رقبته وتعلقت فيه وكانت بتبدله بشغف وشتياق وشغف وهي بتمص شفيفه وبتداعب لسانه بلسانها وصوابعه مسكت خصل شعره وبتتعمق اكتر جواه
سيف فصل البوسه و ابتسم : وحشتيني
دموع بلهفه وهي بتبوس فكه ورقبته : وانت اكتر وحشتني اووي يا سيف اووي
سيف خد مفرش فرو فرشه قدام الدفايه : تعالي يا قلبو انتي انهاردة ضيفه عندي ..وربت علي الارض
دموع قعدت جمبيه ولسه هتقلع الشوز سيف قرب بسرعه : انا هساعدك تعبتي يا بابا وانتي جايه
دموع بخفوت : تعبت في بعدك اكتر
سيف باس صوابع رجليها برقة : مفيش بعد تاني يا دموعي حقك عليا مش هعمل كده تاني يا مامي
دموع ضحكت من كل قلبها : قلب مامي يا سيفي
سيف ضحك لضحكتها اللذيذة ووقف
: رايح فين
: هعملك حاجه تاكلي يا بابا
دموع هزت دماغها : اوكي وانا هغير هدومي واخد شور
سيف هز دماغه وعض شفته وهو جواه حماس وفرحه غير طبيعيه : ماشي يا غزالي ..
ودخل المطبخ سب كاس نبيت احمر شربة مره واحده وغمض عنيه وهو بيحاول يسيطر علي مشاعره طلع
من التلاجه بيتزا جاهزة حطها في الميكرويف وطبق
سلطة فراخ كان طلبه ومكلهوش وحطهم علي صنيه
وحط سناكس ومكسرات وعنب احمر
وخد قزازة النبيت في ايده وخرج
وحطهم قدام الدفاية ودخل ياخد شور في الحمام التاني
حلق دقنه الي طولت وخفف شعره بالمكنه غسل اسنانه
ورش برفان وطلع لابس بنطلون قطني وشاف دموع لسه مخرجتش..نام علي الفروة وهو منتظرها علي نار
دموع دخلت اوضة فيها حمام ومعاها شنطتها لمت شعرها لفوق وخدت شور سريع وطلعت دهنت
مرطب علي جسمها ورشت برفانها وحطت
ميك اب خفيف ولبست بيبي دول اسود دنتيل
والروب نازل من علي كتفها
وطلعو برا بهدوء وجسمها كله متوتر واعصابها سايبه
ومشيت بخفوت سيف حس بيها اتعدل وتصدم من جمالها
بص له وعيونه فيها كتير حط ايده علي شعره ورجعوا لوراه ودموع مش قدرة تبص له
سيف عض شفته من جمالها وربت جمبيه : تعالي يا بابا قربي متقفيش عندك الجو برد تعالي هنا
دموع ابتسمت له بحب وقربة بهدوء وقعدت قدامه سيف شدها لحضنه وحط راسها علي صدره وكانت قاعده بين رجليه ..
قرب منها الاكل دموع من التوتر مكنتش قدرة تاكل وبطنها ممغصه : تؤ مش قادرة
: عشان خطري طب بصي كل عنب
وخد عنقود عنب رفعه لفوق وخد منه وحده وغمزل لها ودموع تنحت من جماله ضحك ونكش شعره وقربه
منها فتحت بوقها عشان تاكل وحده قرب بسرعه
ومص شفايفها ولسانها وفصل البوسه
ولعق شفته : اللذ من العنب
وقربه منها تاني دموع خدت حبة بطرف اسنانها وقربة من شفايفه سيف هجم عليها كل شفايفها بحبة العنب
وبتسمت لما طلع صوت تلذذ وهو بيمس شفايفها فصلت البوسه وخلصوا العنقود بين شفايفهم وكل مره ياكلها وياكل من شفايفها
سيف بص لها بحب ونظراته دكنه : بحبك
دموع غمضت عنيها ونفسها اضطرب وشفايفها مفتوحه بخفوت : قولها تاني عشان خطري ..وحسست علي فكه
وايدها التانيه علي شعره
سيف بهمس وانفاسهم السخنه اختلطت : بحبك يا دموعي بحبك اوي فوق ما تتخيلي بعشقك وبعشق
كل تفاصيلك مهوس بريحتك وعيونك بحبك يا بنوتي
ومراتي وحببتي بحبك يا قلب سيف وكل حياته
دموع اترجفت من كم المشاعر الي حستها وتعلقت في رقبته اكتر وهي بتضمه ليه : ااه يا قلب دموع بعشقك يا سيف بعشقك يا قلب ماما وروحها
سيف حرك منخيره علي منخيرها وبتسم بشقاوة : طب ايه يا ماما بقالي كتير مرضعتش
دموع ابتسمت : تؤ تؤ انت معاقب ولد نوتي سبت ماما لوحديها ومشيت
سيف بخفوت : خلاص صدقيني مش هعمل كده تاني يلاا عشان خطري مشتاقلك يلا يا حبيبي
دموع وقفت بهدوء وسيف متابعها بنظراته خلعت الروب ونزلت حمالات القميص وقع عند رجلها وكانت قدامه عريانه سيف فضل يبص له وهو بيحفظ تفاصلها اكتر واكتر وعيونه دابت واعصابه اتشدت دموع اتكسفت من نظراته الجريئه بس محبتش انها تقطع عليه اللحظه
وتداري نفسها عنه ..
سيف مسك ايدها وشدها ليه وقعده علي رجليه : دمووعي انتي معايه وبين ايديه يا حببتي
: ااه يا سيف معاك يا حبيبي وملكك انا ليك وانت ليا ومفيش حاجه هتقدر تفرقنا العمر كله يا سيف
سيف حضنها وجسمها لزق في صدره العريان وهو بيحرك ايده علي ضهرها وخصل شعرها : بحبك
دموع ابتسمت ولحست رقبته بطرف لسانها سيف رجع رقبته لوراه وداها مسحتها ودموع باست رقبته حته حته
وهي بتمص جلده برقه وبتشم ريحته بعمق وحطت شفايفها عند قلبه وهمست : انت ليا ملكي نبضك السريع ده عشاني انفاسك السخنه بسببي انت بتحبني انا وبس
سيف ضحك علي كلامها : طب مش عايزة تسلمي علي حاجه تانيه ..وحرك رجولته علي انوثتها
دموع عضت شفتها : تؤ تؤ
سيف بضحكه : يا جدع
دموع ضحكت علي ضحكته وهزت دماغها
سيف عض شفته وايده مسكت صدرها وداعب حلامتها بصوابعه : متأكده
دموع اترعشت : ااه
: ااه ايه انا لسه معملتش حاجه يا غزال
وهجم علي رقبته وهو بينيمها علي الارض ولتهم كل سم فيها يبوس ويعض ويمص ويلحس كلها وهو بيزمجر بلذة وبيهمهم مع كل اها ليها
نزل علي صدرها دفن وشه بينهم : اااه اشتقت لحضنك وريحتك ..وباسها برقه بوسات متفرقه علي صدرها كله
ومص حلمتها بين شفايفه بكل رقه ولسانه السخن بيتحرك عليها دموع اترعشت وئنت بمتعه وبتضمه ليها اكتر ولفت رجليها حولين خصره وبترفع وسطها علي تلمس رجولته سيف ابتسم برجوله طاغيه ولزق نفسه فيها وهو بيعض شفتها : لسه عند رايك
دموع هزت دماغها بالرفض وهي عنيها نعسان من شهوتها سيف قرب منها وفض يرضع من صدرها
لحد ما حست حلامتها هتتخلع وبقت حساسه
من اي لمسه ونزل ببوساته لتحت باس وسطها
فخدها رجليها صوابعه واحد واحد
ودموع مستنيه يلمس انوثتها بلسانه زي ما عودها اخر فترة وبتبص له وهي بتتنفس بصعوبه
سيف لفها نيمها علي بطنها وخلع بنطلونه ونام فوقيها دموع كانت فرده رجل وتانيه رجل اتجاه بطنها وهو نام عليها بنفس الوضعيه رجل مفروده والتانيه علي رجله المتنيه وشفايفه علي ضهرها ورقبتها ورافع نفسه علي كوعه وكان بيتحرك عليها بهدوء وكل حته في جسمه لمسه جسمها وكانوا مش حسين ببرودة الجو من سخونت مشاعرهم ..
سيف قرب منها وباس ضهرها لحد ما وصل لمؤخرتها باسها بهدوء وضربها كف خله دموع صوتت
سيف مسك شعرها : هششش ..ده عقاب بسيط يلا اعتذري عن اخطائك
دموع عضت شفتها وهزت دماغها بخفوت وسيف نزل بكف تاني عليها دموع شهقت وترعشت : انا اسفه مش هكدب تاني
سيف ابتسم برضا والشهوة زادت في جسمه ونزل بكف تاني عليها
دموع صوتت : مش هقول كلام من غير ما افكر فيه
سيف نزل بكف تاني ودموع ئنت وهي بتضم رجليها : اممم مش هقرنك بحد تاني ابدا لانك غير يا عمري
سيف لعق شفته وحسس علي مؤخرتها بشهوة ونزل بكف تاني
دموع بإنفاس سريعه : مش هخبي حاجه عنك وكل حاجه هعملها هاخد اذنك
سيف خد نفس ومد ايده خد قزازة النبيت وكب علي مؤخرتها الحمره وكفوفه معلمه عليها ونزل يمص كل نقطه بشفايفه ويلحسها ...رفع دموع من وسطها
وزمجر بمتعه بعد ما فتحت رجليها ونوثتها
وفتحت مؤخرتها الي بتنبض قدام عيونه
الجريئة
ونزل بشفايفه مص انوثتها وصباعه بيداعب فتحتها وهو بيزمجر ويتلذذ : امممم اشتقت لطعم ك** اممم غرقانه عشاني ومشتقالي يا غزالي
دموع كانت قبضه علي المفرش بإيدها ومغمضه عنيها وجسمها كله مرخي من لسانه السخنه علي انوثتها : ااه مشتقالك اووي يا حبيبي
سيف حط لسانه في فتحته وهو بيداعبها بشهوة ولذة وشغف وريقه نزل من مؤخرتها لانوثتها وصوابعه بتداعب انوثتها لحد ما حس انها قربت بعد عنها
وقف بسرعه : خليكي زي ماانت متتحركيش
دموع اومأت وهي لسه علي نفس وضعها سيف خد قلم حبر وقرب منها : كنت طالبه امضتي اول جوزنا وانا كنت ناوي ممضيش غير علي التوته وانت مسلمه بالطريقه دي
دموع ابتسمت من جنانه وسيف قرب وبكل احتراف نقش اسمه علي مؤخرتها : سيلفر
والتانيه : سيف
وضحك برجوله ريقه وصوابعه وامضته وكل بصماته عليها : اوووف تجنني يا قلبي
دموع اتعدلت : عايزة اشوفها
سيف ضحك وقام شالها ودخل بيها الاوضة ووقف بيها قدام المراية دموع لفت راسها وبصت علي امضته وعضت شفتها وبصت في عيونه لقته بيبص له
بطريقه غريبة شهوانيه وكلها هياج و جنون
سيف لمس مؤخرتها : ملكي كلك ملكي بتاعتي مراتي انا وبس ..وحضنها بتملك ..اصرخي باسمي وبحبي اعلني للعالم انك بتاعتي وليااا وطوع ايدي
شد شعرها وبص في في عيونها : انتي ايه
: انا ملكك يا حبيبي انا مراتك انا ليك ..ولسه بتردد كلامها نام بيها علي السرير ضم وشها بين كفوفه
: بحبك يا دموع وعايزك تكوني ليا اسم وفعل عايزك تكوني مراتي وحط بصماتي حته جواكي عايزك ومشقادر استحمل اكتر من كده يا حبيبي
دموع هزت دماغها وجسمها بيترعش : انا ليك انا مراتك انا حلالك يا حبيبي انا عايزاك اوووي ومحتجالك عشان خطري يا حبيبي عشان خطري ..وكانت بتشهق بخفوت وانفاسها سريعه ونظراتها كلها احتياج وبتضمه ليها
سيف باس شفايفها برقه وحط رجولته علي مهبلها الضيق السخن وجسمه اترجف وقلبه بيدق جواه
زي طبول الحرب بس ده حرب سلام وقلوب
اتلاقت واجسام اتألفت وعشق خالص مزين لحظاتهم
حب مستحيل واماني واحلام بتتحقق لاحظات محرمه
اصبحت مكلله بالحلال هوس وجنون وشتياق
للحظه دي سيف كان بينهار و دموع منتظراه
يتم وسمها ببصمته للابد
وخترقها بهدوء عكس البراكين الي جواه دموع شهقت وجسمها اترعش ودموعها نزلت وسيف ميختلفش عنها
وهو بيمسح دموعها ودموعه نزلت علي وشها وشهق
بكل العذاب الي شافه والنار الي قادت جواه الف مره وهي مش ليه جسمه كان كله مشدودة ونظراته فيها
كل الحب الي في العالم دموع انهارت اكتر وهي بتمسح دموعه وسيف بدأ يتحرك جواها ببطئ وكأنه بيسلتذ بكل لحظه وهو حاسس بيها : ااه دمووعي يا حبي المستحيل يا كل احلامي وامنياتي دمووع انت معايه وفي حضني وانا جواكي واناي جوايه متعشقين بكل حب دموع السيف وحياته بقيتي مراتي اسم وفعل انا انا..وشهق وهو مش قادر يعبر عن الي جواه
دموع قربت منه وباست عيونه : اتحرك يا حبيبي جوايه وثبت لي بأفعالك الي انت حسه ..
سيف بخفوت : خايف أئذيكي خايف اوجعك يا بابا انا جوايه كتر
: بحبك يا سيف بكل الي جواك ..وباست شفايفه برقة ..سيف حولها لعنيفه وهو بيمسك شعرها بين
صوابعه بعنف وبيعض شفايفها بشراسه غير معهودة
فيه وهو بيتحرك جواه اسرع واسرع ودموع بتأن بمتعه ووجعه من حجم رجولته جواها وكان مغمض عنيه وبيخبط فيها بكل قوته يخرج رجولته ويرزعها في انوثتها وصوت ارتطام اجسمهم كان عالي دموع قلبت عنيها لفوق من سرعته ومن عنف ومن حجمه وصرخت بإسمه : ااااه سيييييف سييييف يا حبيبي ااه يا عيوني ملكك كلي ليك كلي ليك يا سيف طلع كل الي جواك وكل الي حسه يا بابا انا مراتك انا حببتك
سيف رفع دماغه لفوق وهو بيزمجر بصوت خشن زلزل كيانها وتحرك جواها اسرع واعنف وهو بيرفع رجليها
لفوق وبيعض شفته بشراسه وهو بيتنفس بعنف
وزمجر وهو بيتحرك جواها : اممممم دمووووع دموووع امممممم عااايزك اااه عايزك بجنووون م قادر اسيطر علي نفسسسسي سامحيني سامحيني ...
ولفها بسرعه ورفعها من وسطها وهو بيخترقها وايده نول نولت علي مؤخرتها : اصررررخي صوتي بإسمي متكتميش اهاااااتك عايز اسمعها اللغيييي الاصوات الي في دمااااغي الغي كل الي فاااات
دموع عضت شفتها وبكت غصب عنها وحست قد ايه كان بيتعذب وقد ايه هي مقصره مع برغم كل الحب الي بيكنه ليها ووعدت نفسها انها هتستحمل كل الوجع وكل الي هيعمله حتي لو انفاسها هتنتهي وهو بيضاجعها
وصرخت بصوت عالي كله لذة ومتعه ووجع : ااااه سيف بعشقك بعشقك اكتر يا حبيبي اكتررر
سيف شخر بمتعه وهو بيشدها من شعرها وبيلزقها في صدره ولسه بيتحرك جواها : امممم انتي بتاعتي يا دموووع بتاعتي ملكيييي خخخخخخ بعشقككك
وهبط علي رقبتها مصها بعنف واسنانه بتنهش جلدها وايدها بتعصر صدرها ووصل لانوثتها فتح رجليها وصوابعه بتداعب بظرها ولسه رجولته بتتحرك جواها
: يلاااا نزليهم هتيهم يلا عشاني يلا عاايز احس بسخونتك عليه نزلي عسلك يا متن***ي
دموع دموع جسمها كان بيترعش بشكل غير طبيعه من كلامه وحركته وصوابعه وتخشبت وهو بتصرخ بإسمه وشهوته غرقته ونزلت علي رجليها سيف زمجر وحط ايده علي رقبتها وضمها ليه اكتر وايده بتعصرها جواه صدره ورجولته بتتحرك جواها بكل عنف ودموع لسه بتترعش بكل قوتها سيف خرج رجولته وحرك ايده بسرعه علي انوثتها وطلع شلال شهوة منها غرق السرير
ودموع بتشهق وعنيها انقلبت وجسمها اتشل من عنف شهوتها الي احتلت جميع اطرفها ..
سيف عدالها ونزل علي شفايفها مص وعض ومسك صدرها بين ايديه ومص حلامتها وعضهم بإسنانه
وهيج مشاعرها تاني ورجولته بتتحرك بين رجليها
قعد علي طرف السرير ودموع نزلت تمص رجولته ومسك شعرها بين ايديه وهو بيزمجر وبيخترقها
لحد ما حست انه رجولته وصلت زورها وطلعها
رفع دموع وقعدها عليه مره وحده ولف رجليها حولين خصرة ومسك مؤخرتها ووسطها وكان بيرفعها وينزلها علي رجولته بكل قوته دموع مكنتش حسه بأنوثتها من عنفه ومتعلقه في رقبته وبتصرخ بكل قوتها بإسمه
مسكت وشه بين كفوفها : افتح عيووونك افتح عيونك عشان خطري
سيف فتح عيون وهو بيتنفس بصعوبه وشفايفه مفتوحه ونظراته حادة ومظلمه
: اهدي انا معاك انا في حضنك انا ملكك العمر كله لاخر نفس جوايه
سيف بلع ريقه وهز دماغه بسرعه ودموع قربت خدت شفايفه بين شفايفها : بحبك بحبك بحبك وفضلت ترددها بهمس وهي بتبوسه بشهوة وشغف
سيف لف بيها علي السرير و فضل يتحرك يمين وشمال وهو حاضنها وشفايفه في شفايفها وايده بتعصر جسمها
الي بيطلع سخونه متجيش نقطه من اللهب الي بيشع منه
ونام علي السرير : يلا اتحركي وتنططي علي ز** وريني حبك يا متن***ي
دموع عضت شفتها ورفعت شعرها لفوق وهي بتحسس علي رقبتها وصدرها سيف ضربها بالقلم علي ايدها : تؤ تؤ تؤ ملكي انا ده انا بس الي المسه ..وقرص حلامته
دموع ابتسمت وحطت ايدها علي صدره وبدأت تتحرك بهدوء وسيف باصص له ونظراته سخنه وجريئه لعق شفته وهو باصص علي صدرها الي بيتحرك لفوق وتحت بسبب حركتها وضم الاتنين علي بعض وقرب يمصهم
ودموع بتتحرك اسرع سيف ضربها علي مؤخرتها مره واتنين : يلا خخخخ اسرع يا دموووعي يلا
ومسك وسطها وبقا ينزلها ويطلعها علي رجولته بسرعه وقوة دموع قربت منه ومصت رقبته وصدره وعضت حلامته بين سنانه بعنف سيف زمجر وشتماها بخشونة ورفع وسطه وبقا يرزع فيها بكل قوته و دموع اترعشت للمرة التالته من سرعته الفظيعه وحجمه الكبير الي بيوصل لاعمق نقطه فيها ..
سيف عض شفته وهو هو بيداعب مأخرتها بصوابعه وبيتنفس بصعوبه وزمجر بصوت عالي وهو حاسس بيها وبمية شهوتها السخنه علي رجولته
وقلبها علي السرير وطلع فوقيها بعد ما ضم رجليها علي رجولته وكانت بين رجليه الوضع كان صعب علي دموع الي انوثتها مش مستحمله لفت ايديها علي ضهره وبقت تخربشه مع كل دفعه منه سيف شخر ومسك ايدها فوق دماغها : قطه شرسه بس مش علي بابا يا دموعي ..افتحي بوقك
دموع فتحت بوقها وسيف دخل لسانه جواه وبيحركه علي لسانها : انا هني* كل حته فيكي وكل فتحه يا دموعي ..وبيرجع لوره وبيرزع فيها بكل قوته وهو بيزمجر ..
دموع بخفوت : يلا عشان خطري عايزة احس بيك جوايه يلا يا سيف جبهم عشاني كوكي وجعني
: تؤ قولي ك** وساعتها هفكر
دموع عضت شفتها ولفت ايدها علي رقبته وهمست في ودنه : ك** وجعني اووي و عايزة احس بسخونتك جواية وانت بتنفض كل شهوتك فيه يلاا يا بابي
دموعك عطشاانه ومحتاجه ترويها ..
سيف عض شفته بشراسه وهو بيتنفس بخشونه : انتي ايه
: متن***ك
سيف ابتسم وغمز لها : طبعا يا روح امك تعاالي... وضمها ليه وهو بيفتح رجليها برجليه وبيدخل جواها ودموع لفت رجليها حوليه وتحرك جواها بسرعه وهو بيهمس في ودنها بكلمات حب قذرة .. بعشقك وبعشق ك** الضيق الي بينبض ويضم علي ز**** اممم كده
ااه اوووي يا فاجرة اااه هجبهم ااه هجبهم ضمي
اكتر يا متن***ي اااه خخخخخخ اههه
وضمها ليه اكتر وهو بيعصرها بين ضلوعه وبيتحرك بكل سرعته جواها ودموع بتئن بمتعه وآلم وهو مستلذة من تقل جسمه عليها وكلامه وزمجرته الهايج في ودنها لحد ما جسمه اتصلب ورجولته نبضت بسرعه وشهوته بتددفق جواها بشكل عنيف وهو بيتنفض ويزمجر بإسمها ...
دموع اترخت وهي بتتنفس بصعوبه وامضت عنيها وسيف بيتنفس بهدوء وبتسم : حلو للبني يا قطه ريحك
دموع ضحكت وضربته علي كتفه : سافل وقذر ولسانك عايز يتقص نصه
سيف ضحك : مش مهم لساني المهم بتاعي ..وغمزها بيه
دموع ضحكت بصوت عالي وسيف بيبوس خدودها وعيونها وجبهتها وبيمسحها من العرق وبيرجع شعرها لوراه : بحبك بحبك اووي يا دموع وحاسس اني ملكت العالم وانا في حضنك يا بابا
دموع ابتسمت بحب: بعشقك يا سيلفر هههههههه
سيف قام من فوقيه وطلع رجولته من جواها ودموع ئنت بوجع ..سيف شاف منظرها وجسمها الي حرفيا اتشوه وكله علامات من شفايفه وصوابعه ..
فتح رجليها وبص علي انوثتها الحمر وورمه بشكل صعب وعقد حواجبه بوجع وقام من غير كلام ..
وقف في الشرفه وطلع سجارة ولعها وهو مش طايق نفسه دموع لمت الملايه علي جسمها ووقفت بصعوبه
وهي ماشيه فتحه رجليه ومش حسه بنصها الي تحت
وضهرها ...
وحطت خدها علي ضهره المتصلب ولفت ايديها حولين صدره : انا كويسه
سيف سحب نفس من السجارة وصوابعه بترتجف : مش باين
دموع باست ضهره : صدقني كويسه ودي اجمل ليله في حياتي عشان معاك وفي حضنك حسستني بإنوثتي لاول مره من سنين طويلة حسيت اني مرغوبة وحبك خدني لدنيا تانيه كلامك وجموحك عاجبني ويلا بقا عشان عايزة اخد شور دافي وانام في حضنك بقالي كتير مش عارفه انام يا سيف
سيف رما السجارة ولف لها وشكلها بعد المعركه الي حصلت قابله للاكل باس خدها وعضه برقة : حقك عليا مش عارف انا عملت كده ازاي سامحيني
: انا عايزة كده كل يوم و اسمحك علي ايه علي اللذة والمتعه والرعشة الي اول مره احسها اه وجعتني شوية صغننين بس كنت تايها فوق السحاب وانا بين ايديك
سيف بخفوت : شوية صغننين يعني
: ااه
سيف شالها في حضنه وقعد يلف بيها ودموع بتضحك بصوت عالي : بحبككككك يا ابن مهااااا
: بعشقكككك امك يا دموووعي انا بفكر اغير اسمك ايه رأيك هههههههههههه
دموع ضحكت وتعلقت في رقبته وهو ماشي بيها للحمام : انا بقول كده برضو كفاية دموع بس هتسميني ايه
: وتيني انتي وتيني
: يا سيددددي ندي لو سمعتك ايووووة بقا اخوية الجامد
سيف ضحك : فكرتيني العل* بيقولي ربنا يهديك يا ابني ..انا المفروض اعمل حاجه يا سيف بيقولي يا بني
دموع ضحكت بصوت عالي : بس بقا ملكش دعوة بيه ده بيحبك اوي والله وكان بيحاول يساعد يومها جاي بيقولي بصي انا مش عارف هبطل حركاتي دي امته وسيف لو قفشني هيعلقني ومش عارف ده صح ولا غلط بس ي رب الي هتسمعيه يغير فكرتك عنه ..
: وتغيرت يا روح امك
: يالهوووي اتغيرت بس انا مكمتش متخيله انك بتحبني للدرجة دي الصراحه اتغريت في نفسي موووت
سيف ضربها علي مؤخرتها ونزلها : يلا يا بت من هنا حقك تتغري سيف القاضي بيحبك
دموع رفعت شفتها لفوق : اخيييه هو انت منهم
سيف مسك شعرها وقربها منه : هما مين يا روح امك
دموع غمزت له : بس انت غيرهم انت طوس ابيض يحق لك تتغر بالوانك
سيف ضحك علي شقوتها وفتح مايه سخنه في حوض الاستحمام ولف ايده علي وسطها ..
دموع كتمت ضحكتها : فارس قالي يوم السطح انت استحميت كذا مره ولعبت رياضه وشربت وكسرت في الابواب ده كله ليه
سيف بص له برقعة حاجب عض شفته : عشان كانت عايز اعمل فيكي نفس الي عملته ده ولو مسكتيش هعيدوا ..وغمزلها بوقاحه في اخر كلامه هو بيبص لها من تحت لفوق ..
دموع ابتسمت بتكه وغمزتها بانت ومشيت من قدامه بغرور وهي بتعرج
سيف ضحك علي منظرها : براحه علي الارض يا غزال هههههههههههه هوب هوب اظبطي الرفارف هتقعي
دموع ضحكت بصوت عالي ولفت شدته من شعره : انت مش مديني فرصه اتغر بأنوثتي ليه هااا
سيف عض شفته وهو بيخد نفس : انوثتك دي بنت فاجرة قتااااله ..
دموع ضحكت وسيف شالها ونزل بيها في الحوض دموع ئنت بآلم اول ما المياة لمستها
سيف عض شفته وباس دماغها: حقك عليا
دموع باست ايده برقه : عادي يا حبيبي
سيف غسل جسمها بهدوء وهو بيحسس عليها بكل رقه وكانه عايز وجعها يختفي ولمس انوثته بخف
: ااه
سيف ضحك : وجع ولا دلع
: حرقاان
سيف ضحك بصوت عالي : قليلة ادب وقحه
دموع ضحكت : والله بقول الحقيقه انا عايزة مية سقعه
مش سخنه
: لا الماية الدافيه احسن ليكي يا غزالي عشان جرحك
دموع عضت شفتها وحست انها بنت بنوت واول مره تتجوز وهي فعلا الاوله دي كانت تخليص ذنوب مش جوازة
: سيف ...
: هممم
: بتحبني
: تؤ
: خلص بقا
سيف بخفوت وهو بيضمها ليه : Je t'aime et je t'aimerai jusqu'à ce que les étoiles s'éteignent, que les mers s'assèchent et que le monde disparaisse.
( أحبك وسأحبك حتى تنطفئ النجوم،
وتجف البحار، ويختفي العالم.)
دموع قلبها نبض من حلاوة لكنته ولفت ليه : انا مفهمتش غير جوتيم
سيف ابتسم : مش مهم المهم انك حستيها
: طب قولي معناها ايه عشان خطري
: لو يعلم الحب كم احببتك لتمني الحب ان يكون حبيبي
دموع ببرود : ريحي انتي يا هايدي متدخليش
سيف ضحك : بس بدل ما تقطع الفصل علي دماغك دي صبوحه عايشه جواها
سيف كان بينكش دموع وشوية يغسل جسمها وشوية يداعبها ودموع بتضحك في حضنه من كل قلبها وكل شوية يهمس لها بكلمه غزل ووقف بيها تحت المرش وهو بيعاملها بكل رقه وحب وكأنها قزاز خايف عليه من الخدش
دموع لفت بلهفه وباست شفايفه برقه : بحبك اووي يا سيف ومش عايزة اطلع من جواه حضنك
سيف ضمها ليه اكتر وباس جبهتها براحه : انا مش هطلعك ابدا يا قلب سيف خلاص مفيش فراق وبعد تاني ..
ووقف وهو شايلها في حضنه وخرج بيها من حوض الاستحمام لف الفوطه علي جسمها وقرب بيها من المرايه
علق مجفف الشعر في الكهربا وبدأ ينشف شعرها وهو بيبص لها بحب وعنيه بتلمع وبسمته مش مفرقه شفايفه
ودموع زيه واكتر قلبها بيدق بسرعه وعنيها بتلمع بالحب وبتعض شفتها من اهتمامه وحنانه وهي بتبص له بعشق
نشف شعرها وقرب من رقبتها بسها برقه وشالها في حضنه وخرج مشي بيها بهدوء و دموع بتبتسم بخفوت ومتعلقه في في رقبته
سيف بخفوت : تعالي يلا عشان تنامي
: تؤ مش عايزه انام عايزة افضل معاك وفي حضنك
: معاكي وفي حضنك لاخر نفس جواية يا دموعي بس كفايه عليكي انهاردة اليوم كان طويل
: كان طويل بس ارتحت اول ما شوفتك
سيف ابتسم وقعدها قدام الدفايه ودخل جاب لها تيشرت من عنده وهو لبس بنطلون وطلع لها : البسي ده لحد ما اجيلك يا غزالي
دموع اومأت ولبست التيشرت وهي بتشم ريحته فيه وقعد قدام الدفاية وهي سرحانه والضحكه مرسومه علي وشها
سيف قرب منها وبتسم علي شكلها : ايه الي واخد عقلك يتهني يا ديمو
دموع ضحكت : اتهنا يا قلبي مفيش غيرك خطفني هههههههه
سيف قعد جمبها ومد لها فنجان شكولاته سخنه دموع مسكت الفنجان بين ايديه : امممم جت في وقتها ميرسي يا قلبي
سيف باس شفايفه برقه : بحبك
وقام وقف فتح الشرفه الي بتطل علي برج ايفل والاجواء كانت خياليه وخد مفرش وغطي رجلين دموع وقعد وراه
وخدها بين رجليه وهي سندت راسها علي صدره وبتبص علي برج ايفل وجمبيها الدفايه وفي حضن سيف غمصت عنيها وخدت نفس طويل وزفرت براحه خلصت المشروب بتاعها وسيف كان حضنها ليه وايده علي وسطها بيحركها براحه وهو سرحان و بيفتكر الي حصل وتنهد براحه
دموع لفت ليه وسندت علي صدره وعنيها في عنيه : بحبك يا سيف
سيف بص له بحب وبتسم بخفوت وقرب باسها برقه مره واتنين وهو بيضمها ليه دموع قعدت في حضنه ولفت ايديه علي رقبته والتانيه علي فكه : بحبك بحبك اووي
والبوسة الرقيقه بتسخن وبتتعمق وبتزيد شبق بقت بوسه رطبه ولسانها علي لسانه وشفايفه بتمتص شفايفها صوت
الانفاس زاد والأنين السخن والمتعه الي زودت نبض
القلب سيف كان بيعصرها بين ضلوعه وصوابعه في شعرها
والتانيه بتقرص علي مؤخرتها ودموع بتفرك في حضنه
وبتضمه ليها اكتر واكتر وانفسهم اتقطعت من شدت البوسه
الي دبت النار في جسمهم سيف فصل البوسه وقلعها التيشرت ونزل علي رقبتها وصدره بوس ومص ودموع بتبوس فكه ورقبته وايدها بتحسةس علي ضهره وعضلات كتافه بشهوة وهي بتئن بمتعه من شفايفه : اممم سيف سيف ااممم
سيف رفع عيونه ليه وبص لها بنظرات داكنه ونفس سريع : قلبو يا دموعي ..عايزة ايه يا بابا
دموع بخفوت وهي بتتحرك علي رجولته وايدها بتحسس علي صدره : عايزاك يا سيفي عايزاك يا حبيبي امممم
سيف نزل علي شفايفها بسرعها مصهم بشغف : انا خايف اوجعك وانت اصلا مجروحه
: تؤ تؤ انا حلوة يلا عشان خطري ....دموع كانت تعبانه بس هي عايزة تعوض سيف ايام الحرمان والوجع الي عاشه بعيد عنها وعرفه لو مطلبتش منه مش هيقرب منها حتيلو عايزها بجنون ومعني كده هي مش عايزة لا ده هتتجنن عليه ......
سيف باس خدودها وشفايفها وعيونها بلهفه وهو متردد يكمل معاها ولا لا دموع شافت حالته ونزلت بنطلونه
ومسكت رجولت السخنه المتصلبه بشكل فظيع ونزلت بشفايفه علي رقبته وصدره وهي ايدها بتدلك رجولته
لحد ما وصلت عنده وباسته برقه وعيونها في عيونه
سيف اتنفس بصعوبه منظرها وهي قدامه بالخضوع ده افتكر تخيلاته لما وقعت قدامه في المكتب وقد ايه اتمنها تعمل معاه كده نفسه اضطرب وهو شايفها بتمص رجولته بتلذذ وشبق ولعابها غرق رجولته وهي بتدخله كله جواه
بوقها وبتخرجه وترجع تبوسه وتمص الراس بين شفايفها
وسيف بيزمجر وجسمه بيرتجف من كم المتعه الي وصل لها شدها ليه ونزل علي شفايفها ولحسها ريقها الي مغرق شفايفها بعد ما مصته بالشكل ده ومصهم بشغف وهو عايز ياكلها مش يبوسها ودموع لفت رجلها حولين ضهرو ودخلت رجولته جواها براحه ووحده وحده بقت تنزل عليها لحد ما
مهبلها استوعبه كله عضت شفتها من الآلم والمتعه وبقت تتحرك بهدوء وسيف سايبها براحتها وهو بيحضنها ليه
وبيدفن نفسه جواها وبيشم رقبتها وبيهمس في ودانها : امممم بحبك يا دموعي جننتيني وانا شيفك بتمصيني بالطريقه دي مش قادر اتحركي اسرع يا غزالي انا مش هتحرك يلا يا بابا اممم ايوة كده اااه يا دموعي امممم
دموع كنت بتنزل وتطلع بسرعه وأنوثتها بتنبض علي رجولته المتصلبه وبتلهث من المتعه ومن الوجع ومن كلامه
ومش قادرة تتحكم في اعصابها : يلاا يا سيفي اتحرك عشاني متخفشي انا كويسه يلا يا حبيبي عايزاك اوووي
سيف غمض عنيه وهو بيعض شفتها وبيحاول يتحكم في نفسه مسك وسطها وبقا ينزلها ويطلعها علي رجولته بسرعه وبيحاول ميتعنفش معاها بس ئنين دموع ورجائها وانفاسها السخنه مش مساعدينه زمجر بشهوة ونام بيها علي الارض وهو لسه جواها ورجليها ملفوفه علي ضهره وبقا يتحرك بهدوء لكن بيضغط جواها بكل قوته لحد ما حست انه بيوصل بطنها من شدت دفعته يرجع لوراه ويرزع فيها
وهو بيشد نفسه علي قد ما يقدر عشان يوصل بسرعه
وميتعبهاش
دموع مسكت وشه بين كفوفها : سيف يا عيوني بص لي يا حبيبي اهدى ومتفكرش في حاجه خليك معايه انا وبس
انا كويسه يلا يا بابا اعمل ما بدالك انا ليك وبتاعتك
اعمل كل الي نفسك فيه يا سيفي ..وبهمس وضحكه هاديه وكأنها عايزه يصدق .... انت جوزي يا سيف جووزي ....وعضت شفتها ودموعها بتلمع في عنيها
سيف بص له وبلع غصته وهي بيهز دماغه : جوزك يا حبيبي انا جوزك انا رجلك انا سندك وضهرك وامانك
انا حبيبك انا هكون ابو عيالك انا وبس يا دموعي
دموع اومأت بسرعه وبتسمت وهي بتبوس شفايفه وبتربت علي شعره بحنان : ملكك يا روحي ملكك ....
سيف اطلق العنان لنفسه وسيطرته وبقا يتحرك جواها بكل سرعته وبجنون وهو بيمص ويعض في شفايفها ورقبتها وصدرها وبيعصرها بين ضلوعه : اااهه دمووووع اممممم بعشقك بعشقككك يا حبيبي مش قادر امنع نفسي عنك اممم عايز افشخكك
دموع كانت بتتنفس بصعوبة من سرعته وعنف : اكتررر من كده فشخه يا قلب دمووووعك
سيف زمجر وهو بيشد شعرها وبيلحس رقبتها بلسانه لحد شفايفها وبيسرع دفاعاته اكتر جواها : انت مش متخيله انا جوايه اااايه لو طلعته عليكي هتتعبي هتتعبييا قلبي بس وحده وحده خدي علي حجمي وطريقتي وانا هوريكي الفشخ يا ك**ك علي اصوله تعالي
ووقف بيها رفع رجل علي الكرسي ورجل علي الارض وجيه من وراها ودخل رجولته رزعها كلها مره وحده دموع صوتت بكل قوتها وكانت هتقع لقدام سيف مسكها من وسطها : اثبت يا وووحش مش انتي الي حضرتي العفريت
اجمددددددي
دموع لفت ليه بعيون زي القطط : انا مراتك هاا
سيف ضحك وهو بيتحرك جواها وغمز لها : انت لبوتي الي هقطعها وهكلها بسناني حته حته اممممم خددي
ورجع لوراه ورزعها بكل قوته دموع صوتت تاني سيف مسكها من صدرها وهو بيضغط عليه بكل قوته : اوووووف صوووتي تاني صراخك بيكهرب قلبي يا دموعي
ااممممممم ك* ام المتعه وانا جووواكي يا غزالي اااح بطلعي ناااار امممم وضيقه ومش قادر اشبع منك
دموع لفت ليه بعد ما ميلت علي صدره وحطت كفها علي رقبته وسيف قرب منها وشفط شفايفها الاتنين بين شفايفه ومصهم بعنف وهو بيتحرك جواها بسرعه وايد علي صدرها والتانيه علي بظرها بيداعبه بهدوء عكس حركته جواها لحد ما دموع اترعشت وجمسها اتشد ونزلت شهواتها الي غرقت رجولته وصوابعه وسالت علي رجلها سيف عض شفته وقرب صوابعه الغرقانه من شهواتها : افتحي بوقك
دموع فتحت شفايفها بطاعه وعيونها دبلانه ونفسها سريع ودخل صوابعه جواه بوقها ودموع مصتهموطلعهم لحس شفايفها ومص لسانه وهو بيبلع بتلذذ وبيزمجر بمتعه
لفها ليه وشالها في حضنه وشفايفها في شفايفه وايده علي مؤخرتها ورجولته مش راحمه انوثتها ونيمها علي ايد الكرسي بقا جسمها من فوق علي المرتبه و ونصها السفلي علي الايد وفتح رجليها ونزل يبوس في شفراتها ويلعقهم ويمص بظرها ويداعبها بلسانه بسرعه ودموع بتصوت من المتعه والوجع وجنونه الي خلاها طايرة فوووق غرق انوثتها من ريقه ومسك رجولته وبقا يداعب بظرها بسرعه وهو بيدلكه بإيده وبقا يدخل الراس ويخرجه يدخل ويخرجه وهي نيمه قدامه ومسلمسه ورجليها مفتوحه وكل تفاصيلها باين قدام عنيه
دموع بنفس مضطرب : اااه سيف عشان خطري يلا يا حبيبي يلااا
سيف دخل رجولته جواها وهو بيتحرك بسرعه وعنفه وقرب منها شدها ليه ومسك شعرها : عااايز بوسة تخليني مستحملش ونزلهم دلوقتي ..
دموع بصت له وهي مش عارفه تعملها ازاي دي بس هتحاول سيف ضحك علي منظرها وقرص حلمتها عشان تفوق وهو بيتحرك جواها ومش قادر يشبع منها تعنده شرهه غير طبيعي في موضوع الجنس ومش بيقدر يجيبهم بسهوله ممكن ياخد من ساعه لساعه ونص لحد ما يوصل لمتعته بس في نفس الوقت بيقدر يتحكم في نفسه
دموع قربت وعنيها في عنيه حطت ايدها علي رقبته وبهمس ومحنه : بعشقكك ..وطلعت لساانه ولحست رقبته
لحد شفايفه وخد شفته الب تحت مصتها وهو بتشدها بين اسنانه بعنف وشهوة ... اممممم بحبك يا سيف ..وهبطت تاني علي شفايفه وهي بتمص الاتنين مع بعض بشغف ودخلت لسانه بينهم ...اهه افتح شفايفك يا حبيبي عايزة لساانك عايزة ادوق طعمك الي جنني من اول بوسه عشقت شفايفك ومعترفتش بعديها برجاله غيرك خطفتني من بوسه يا سيفييي .... سيف زمجر وفتح شفايفه ونزل علي شفايفه في بوسه ملحمييييه كلها قطعهم بأسنانه ودخل لسانه كله جواه بقها وبقا يضاجعها فوق وتحت وهو بيزمجر وبيتحرك جواها بجنون لحد ما تصلب وهو بيشخر في ودنها بخشووونه : خخخخخ امممم خدددي خدددي يا غزالي و اتغذي خلي لبني يطفي ناارك
دموع كانت متعلقه في رقبته وبتشد شعره بكل قوته وهي و اهاتها عاليه وسخنه وبتتنفس بصعوبه عضت كتفه وهي بيتحرك جواها وبيدفع شهوته السخنه : امممم بحبك يا سيف بحبكككك
سيف خد نفسه وباس دماغه وفضل وخدها في حضنه وبيبسها برقه ودموع نايمه علي صدره لحد ما حس بنفسها الي انتظم من حركت ايده الهاديه علي شعرها وضهرها وشفايفه الي بتبوس جبهتها كل ثنيتين برقه وحنان خالص
سيف ابتسم بحب وشالها براحه نيمها علي الفرشه وراح الحمام خد شور سريع ورجع لها وفي ايده فوطه قطنيه
حطتها في مايه دافيه مسح جسمها ومسح انوثتها بهدوء وعض شفته بحزن من منظرها و عقدت حواجبها وائنينها اول ما لمسها وزعل من نفسه علي الي عملوا فيه بس غصب عنه ...غطاها وقام جاب مرهم جروح ودهن لها برقه وباسها براحه وقام ولع سجاره بشرود وهو بيأنب نفسه ...
طفي السجارة وراح لها خدها في حضنه ونيمها علي صدره وهو بيضمها ليه وقلبه بينبض بعشقها دموع ئنت بخفوت : سيف وحشتني اوي
سيف باس دماغها وهمس : قلب سيف يا دموع عشقتك من اول نظره خطفتيني اتعذبت في فراقك وبعادك بعدد شعر راسي وانتي مش ملكي كل مره تتأذي او تتوجعي وانا ماليش الحق اني اقرب منك كنت بمووت اتمنيت
ارسم الضحكه علي وشك ومسح دموعك اتمنيت حاجات كتير اولهم انك تحسي بيه وتكوني لياا واهوو اعظم احلامي اتحقتت وانتي معايه وفي حضني دلوقتي مش عايز غير اني افرشلك الارض ورد وعيشك ملكة علي عرش قلبي احطك في جفوني وخبيك من الوجع والحزن سامحيني مش هبعد عنك تاني مش هزعلك تاني مش هوجعك تاني وهعيشك اجمل ايام حياتك يا دمووع هخليكي طايرة علي السحاب الفرحه والسعادة والمتعه والجنون رجليكي مش هتلمس ارض الحزن والوجع تاني
هكون ليكي كل الي تتمنيه وانا دلوقتي مش عايزك غير في حضني فرحانه ومتهنيه وبنوته شبهك بدموعك وشفايفك وعيونك وشعرك و برائتك اخبيها عن كل العيون وسلمها بس للي يستهالها ويكون عاشق متيم بيها زي ابوها
ما بيحب امها وبتسم بلذة في اخر كلامه وهو بيضمها ليه اكتر .....وحس بدموعه الي نزله علي رقبته ورفع وشها بسرعه وخوف : مالك يا حبيبي تعبانه تعالي اكشفلك قومي انا وجعتك صح
دموع هزت دماغها بالنفي وهو بتبلع غصتها : انا بعشقك وربي بعشقك يا سيف بتنفس هواك وكنت هموت من غيرك مبقتش عايزه حاجه من الدنيا غيرك انت اهتمامك بيا حنانك وحبك ومعملتك ليا خلوني ملكه فعلا بحبك دي كلمه قليلة يا سيف انا لو هموت بين ايديك هكون مرتاحه ومبسوطه عشان اخر حاجه شوفتها عيونك تعبي فداه راحتك كلي فداك يا سيف روحي وعيوني وقلبي انا انا
وشهقت في اخر كلامها ومعرفتش تعبر عن الي حساه اتجاهه وقربت باست شفايفه بكل عشق ولهفه
سيف ضمها ليه وبدلها البوسه بعشق اكبر وخدها في حضنه ونام براحه ولذة ماليه قلبه وبتداعب روحه
تاني يوم الصبح سيف قام حصر لدموع فطار ونزل جاب لها حاجات كتير شكولاته كرواسون ومعجانات وقهوة فرنسيه وشتري فاكهة وكان عايز يجيب لها هدوم وبرفانات بس استني لما تنزل معاه وتختار الي علي هواها ..
دخل لقاها طلعه من الحمام وبتنشف شعرها دموع جريت عليه حضنته وسيف رفع مغلف الي فيه كوبين القهوة لفوق : اهدي يا مجنونه تتحرقي
دموع ضحكت : عندي اترمي في النار بعد حضنك ده عادي مش مهم
سيف ضحك: يا جدع بطل باكش
دموع ضحكت لضحكته اللذيذة : والله والله هههههههه
سيف ضحك اكتر : والله والله .....وقرب باس شفايفه ..والله انا بعشقك يا دموعي
دموع بحب : تؤ مش اكتر مني يا سيفو
سيف غمز لها : اوووعه بقا سيفو وحركات ونزل يا متدلع
دموع ضحكت بصوت عالي : انت كنت مخبي جنانك ده فين ده طلعت جينات فعلا والواد فارس ورثها منك
: فكرتيني ..خدي حطي الفطار ده علي التربيزة في البلاكونه يلا وانا هرن عليه يجيب ندي ويجي نفطر مع بعض
دموع خدت من الاكياس : يس يسسس كلمه بسرعه وانا هحطهم اهو
سيف مسكها من قفااها : رايحه فين يا رووح امك بفوطة الاداب دي
دموع بصت لنفسه وبصت لسيف : سووري
سيف عض شفته : نركز هااا والاااا
: ااممم والااااا ايه
سيف ابتسم وربت علي خدها بستفزاز : انتي كبير وفهمه بقا يلاا اجري يا غزال البسي حاجه عدله
دموع بصت له بقرف وهي كتمه ضحكتها ومشيت من قدامه سيف راح غمزها بصباعه من وراه دموع صوتت
وسيف بضحكه : ط**ك دي ولا مغارة علي بابا
دموع برقة بصدمه : وربنا وربنا انت قليل ادب
سيف بضحكه : طب وربنا وربنا جداا ده انا قليل ادب وقح ومتربتش هههههههه بسبقولك ايه ...وغمز لها ... لا منورة وخدودك عمله زي التفاح الامريكاني شكل للبني مفيد لصحتك
دموع غصب عنها ضحكت بصوت عالي : احيانا
: ده الي هو ازاي
: مفيد لحاجات ومؤذي لحاجات تانيه يا مؤذي
سيف قرب وعض خدها : كلها ايام يا كنافه بالمناجا وهتاخدي عليا وعلي حجمي واسلوبي وانتي الي هتيجي
تقوليلي ائذيني ونبي يا سي سيلفر
دموع بصت له برفعة حاجب : سي سيلفر
سيف بخشونه : ااايه يا بت مش عجبك ولا ايه
دموع عضت شفته : عجبني بس ده مجنني ده انت حبيبي ورجلي وسيد روحي وقلبي يا سي سيلفر
سيف عض شفته وهو بيضحك وراح ضربها بلقلم هلي مؤخرتها : طب امشي بدل ماارفعك علي الصبح وانتي مش نااقصه يا قلبو
دموع دخلت الاوضة دورت في الهدوم الي جايبها ملقتش غير هدوم نوم وخروج لبست تيشرت بكم من بتوع سيف علي استيرتش من عندها وخرجت بعد ما لمت شعرها
وسيف رن علي فارس الي كان فوق ندي : طب وربنا هو من غير مشوف مين بيرن
ندي ضحكت : طب شوفه طيب
فارس خد الفون وفتح : نعم يا بني عايز ايه علي الصبح
ندي سمعت شخرت سيف وكتمت ضحكتها ..اظبط يااض بدل مااجيلك ومتتفردش وتتني كتير يلا هات ندي وتعاله عايزك
: لا مش فااضي
: طب يلا يا عسل حطلها قطرة في عينها بسرعه وتعاله دموع عايزاكم
فارس كتم ضحكته : عشان خاطر وزتي بس ..وقفل في وشه قبل ما يسمع الموشح
فارس غمز لندي : ااايه
ندي قربة منه وطلعت فوقيه : ايه يا كوكي ..ونزلت علي شفايفه وباسته بشهوة وفصلت البوسه ونزلت علي رقبته وصدره وفارس اختراقها بهدوء وهو بيتحرك جواها براحه
ندي كانت بتتحرك بسرعه بس مش قدرة توصل للذة الي بيحسسه بيها وبمحنه : فااارس
فارس عض شفته : هممم عايزة ايه
: يلا عشان خطري عشان خطري يا فروستي
فارس زمجر وقلبها علي السرير وشربها جنونه وعشقه ولذته وخلص معاها وخدوا شور ونزلوا بتمشي وندي متعلقه في دراعه وبتبص حوليها بفرحه لحد ما وصلوا
شقت سيف ...الي كان بياكل دموع شكولاته من بين شفايفه
وسمع جرس الباب وبعد عنها : اهو جيه الخرا
دموع ضحكت : بس بقا يا سيف ملكش دعوة بيه اله ..ولحست شفته من الشكولاته السيحه عليها
سيف عض شفته : حاضر يا وزته ..وطلع فتح لهم الباب
ندي بحمااس : جوووز اختااااي
سيف ضحك وقرب باسها من هنا ومن هنا وفارس واقف بيبص لهم ببرود وبتسم بخبث ودخل : دوووودي قلب باباااا وزتييي بابا جيه
دموع ضحكت وطلعت تجري عليه وفارس فتح ايديه وسيف دخل هو وندي وبرق لدموع دموع ضحكت بصوت عالي : تؤ تؤ مش قاادرة اقاوم ضحكته ...وحضنت فترس الي ضحك بصوت عالي : قلبي يا ناااااااااااس
وسيف في دخان بيطلع من ودانه وندي متختلفش عنه
وراحت فصلت الحضن ودخلت في النص : وانتي كمان وحشتيني يااختي
فارس ودموع ضحكوا بصوت عالي : عايزين يفرقونا الناس الوحشه دي يا دمووعي
سيف من وراها : طب عدي يا رووح امك وخلي نهارك يفوت
فارس بص له ببرود ودخل : انا جعااان يا دموع صحبتك مهبطاني من الصبح يلا بقا يا فارس
ندي برقة عنيها وتمنت الارض تبلعها وسيف غصب عنه ضحك بصوت عالي ومسك فارس من رقبته وهو بيخنقه : انت ياض مش هتبطل التعري* بتاعك ده
فارس كتم ضحكته : لااا وبعدين متلمسنيششش
سيف بضحكه قرص صدره : احا هو انا بتحرش بيكي يا بيضه ولا ايه
فارس صوت بدراما وحط ايده علي صدره : يا متحرش يا بن الكلب يا واطي اشيااائي انا لسه رفعها واحد بس لسه ولد ولود
كلهم ضحكوا بصوت عالي ودموع دخلت هي وندي البلكونه
سيف : اول مره اشوف واحد فرحان ببتاعه قدك ماكلنا بنرفع اشمعنا انت الي بتتفشخر
فارس بص له بخبث : ايه ده انت بترفع زينا اثبت لي
سيف ضحك : طب لف يا روح امك
فارس ضحك بشخره : لاااا يسطا مش كده مش كده
: اله مش انت عايز اثبات
: خلاص انا هثبت لنفسي ....وزتيييي
دموع خرجت : نعم يا فارس
: عايز مايه وحيات امك ريقي ناشف
دموع اومأت : عنيا .. ومشيت من قدمهم براحه ورجليها مفتوحين بشكل واضح وبتعرج كمان
فارس بشفقه : مسسس يا حول الله ده انتي ملختها خالص يا برو واخيرا مبروووووك بركاتك يا فرنسا
سيف استوعب وراح ضربه بالقلم وطلع يجري وراه : وربنا ما هحلك يا بن الكلب وفارس بيضحك بصوت عالي ...بركاااتك يا قااادر اعطيني مما اعطااك الله
سيف ضحك : طب مانا قولتلك لف وانا هديك للصبح حتي اسبها ترتاح شوية
فارس شهق بصدمه : سافل قليل ادب وقح
سيف ضحك : انشف يالاه صدق فيكم شهقه من بعض
وحضن فارس ودخل البلكونه ودموع جابت المايه ودخلت وراهم : ده ماية ربنا اقرب يا دموع المطره مطرات وانتي لسه بتجيبي مايه يا قلبي عذرك عذرك
سيف بهدوء : خلصناا بقا متظيتش تعالي يا حبيبي جمبي
دموع ابتسمت وقعدت جمبيه والمطره نزله بس بلكونه سيف عليها تنده عشان كده وخدين راحتهم وبدأو يفطروا مع بعض والجو رومانسي اووي ..
سيف كان بياكل دموع وهو وخدها في حضنه وندي وفارس بيتكلموا بهمس ومش معاهم لان فارس كان حاطت ايده ع انوثت ندي الي بتبص له بغيظ وبتكلمه بهمس
: شيل ايدك يشوفونا
فارس غمز لها : هما مش معانه اصلا .. وشاور علي سيف ودموع الي المربه نزلت علي شفايفها وسيف نزل يمسحها بشفايفه ونسيوا نفسهم ونسيوا العالم وشفايفه اتلحمت في بوسه فرنسيه بطعم فرنسا واجوائها
ندي اتكسفت ونزلت عنيه بسرعه : نول عنيك يا قليل الادب
: وانتي مالك وبعدين عايزه انزل عيني هاتي بوسه مشبك زيهم
: ونبي لو قلعت ملط ما هعملها
فارس بص لها بقرف : مسيرك تجيلي ملط وقولك بطلت
تليفون فارس رن فوقها من غمرت العشق تلي كانت فيها وبعدت عن سيف وهي بتبص علي ندي وفارس بخجل وحمدت ربنا انهم مش مركزين معاها وسيف كان بنسبه ليه عاادي جدا
فارس فتح المكالمه الفيديو بتاعت ياسمين : سووو حبيبت قلب بابي
: عامل ايه يا فارس ودموع عملت ايه
فارس قلب الفون علي دموع وسيف وياسمين صوتت بفرحه : اوووووه اخيرررا ماما قلقانه عليكي من امبارح يا دموع
دموع ابتسمت: حببتي يا سووو هي فين هاتي اكلمها
ياسمين وقفت : ثانيه وحده ..وجريت علي مهاا ...يا ماما يا ماما مفاجأة
مها ابتسمت بهدوء : خير يا رب
ولفت لها الفون مها دموعها اتجمعت في عنيها : عامله ايه يا حببتي مرتاحه ومبسوطه
: ااه يا ماما مبسوطه اووي
: ربنا يفرحك يا حببتي يلا عايزة حاجه
سيف كان باصص في الارض ومالوش عين يرفع عيونه عارف انها زعلانه منه دموع مسكت ايده وكأنها بتشجعه
ورفع عينه و بخفوت : امي
مها بلعت غصتها ولفت وشها النحية التانيه
سيف بخفوت : حقك عليا انا عارف انك زعلانه مني بس صدقيني كان غصب عني وصدقيني مش هعمل كده تاني وحياتك عندي
مها بحزن : وحياتي عندك هو انا مهمه عندك اصلا يا سيف
سيف عض شفته بقهر : امي متقوليش كده حقك عليا عشان خطري متزعليش مني انا اسف وبعدين لو مضحكتيش وعرفت انك سامحتيني من قلبك
هاخد اول طيارة وجيلك وبوظ شهر عسل
فارس يلا بقا
مها ضحكت غصب عنها لما سمعت فارس بيعترض
سيف بحب : ايوة كده يا مها خلي فرحتي تكمل ربنا يخليكي ليا وميحرمنيش منك يا بنت رسلان الديب
وعيش وشوف من وراكي
مها ابتسمت : بس يا سيف ملكش دعوة بالقصه دي خالص عيش حياتك مع مراتك وعوض نفسك وعوضها
ومتشغلش دماغك بحاجه ماشي يا حبيبي
سيف بضحكه: ماشي حاضر المهم سامحتيني ولا اجي اخدك من سالم ورجعك لاهلك
مها ضحكت ومسحت دموعها : بس يا واد يلا خد ياسمين معاك اهي
سيف بعت لها بوسه وبتسم براحه وضم دموع ليه اكتر وياسمين فضلت تدردش معاهم ودخلت تميم في المكالمه ..
: مرحب بالعريس
فارس ضحك : تميم يا جوز اختيي
تميم ابتسم : جوز اختك ايه عاد امبارح هفتح الموضوع مع ابويه هيجولي امال مين هيتچوز بنات عمك العكريت دول ده حتي شبهي
سيف ضحك : يلا يبقا زيتكم في دقيقكم وتتجوز وحده شبه ابوك
تميم ضحك : وه وه الهربان رچع يا ولاد ههههه روحت فين يا راجل وهملت چماعتك
: طب ونبي مين المغفل الي يهمل جماعة بالحلاوة دي وانا اقدر يا جدع ..وباس خد دموع
ياسمين بخفوت : تميم انت كنت بتتكلم جد يعني باباك مش موافق
تميم بهدوء : ايوة يا بت الحلال مكتوب علينا الفراق
ياسمين بغصه : يعني ايه
تميم ضحك : وه وه حمرتي وصفرتي ليه بس يا فلة ده انا احرج الدنيا عشانك يا غالية
كلهم ضحكوا عليهم وفضلوا يدردشوا شوية وقفلوا فارس وقف : يلا يا ندوش هتيجي معانه يا سيف
ولا هتنزلوا لوحديكم
سيف بص لدموع : ايه رايك
دموع بحب : الي انت عايزة يا حبيبي
سيف ابتسم وباس دماغها : لا احنا قعدين انهاردة بكرا هننزل روح انت يا فارس
فارس خد ندي ومشي بعد ما ودعت دموع ..
سيف بهدوء : اوعي تزعلي انا بس عايزك تخفي كويس عشان محضرلك بروجرام تحفه هلف بيك العالم يا دموعي
دموع ضحكت بحماس وحضنته : انا خلاص شوفت العالم كله في عيونك وضحكت يا سيفي
سيف ضحك وفضل يبوس في خدودها وعيونها وهو بيذغذها وبيضحكوا بصوت عالي ...
سيف بخفوت وعيونه في عيونها : انا بقول ننزل معاهم احسن ما نقعد لوحدينا ....وعض شفته بأثارة
دموع رجعت لوراه وهي بتهز دماغها : نو نو نو نوه انت بقيت نوتي جدا وخارج عن السيطرة كم داون يا عيوني
سيف ضحك : طب يلا لو هتقدري تمشي كويس ادخلي اللبسي و تعالي هوديكي دزني لاند
دموع بحماس : طيارة
: دلوقتي عايزة تركبي مراجيح دزني ومش عايزة تركبي مراجيح سيف ده حتي مرجيحه وحده
دموع ضحكت وهي بتجري : مرجيحه وحده بس بتموت اصعب من قطر الموووت وحياتك هههههههه
سيف ضحك : طب يلا هخلي فارس يسبقنا علي هناك
دموع لبست طقم بنطلون جينز وهايكول احمر وجاكت وكانفرس وخرجت بعد ما لمت شعرها لفوق عشان تاخد راحتها
: سييييييف فينك انا خلصت
سيف خرج من البلكونه وهو مولع سجارة ولابس بنطلون اسود وجاكت جلد اسود وكان يخطف الانفاس
دموع شفته وقربت منه : انت حلو اووي انا بحسد نفسي عليك ومش مصدقه انك جوزي
سيف نفث الدخان من بين شفيفه : قال يعني انا الي مصدق يلا يختي عشان اركبك قطر الموت وساعته تقولي حقي برقبتي هههههههههههه
دموع ضحكت وباست خده ونزلت معاه وفضلت تلعب وتتنطط هي وندي وفارس معاهم وسيف من النادر لما يشاركهم كلت غزل بنات وفشار ورسمت علي وشها زي الاطفال وبعدين راحوا مع بعد اتعشوا في مطعم راقي
وعلي الساعه 12 خرجوا من المطعم وكان التلج بينزل سيف خدها وراح بيها ساحة تزلج وكان بيعلمها التزلج علي الجليد وكل شوية تقع هي وندي ويضحكوا بصوت عالي ..
سيف قرب منها وبهمس : فشختي انا احلاه ولا فشخت الجليد يا دموعي
دموع ضحكت : الجليد يا قلبي
سيف شالها في حضنه وقعد يلفي بيها وهو بيجري علي الجليد بكل احتراف ودموع بتضحك وتصوت
ندي بصت لفارس : طب ايه
فارس خد ايديها وحطها علي وسطه : اشعبطي كويس بقا اوووعي تقعي ...وجري بيها زي توم وجيري هههههههه وندي بتضحك ..جيالك يا دمووووع
بعد كده سيف خد دموع وركبوا تلفريك بيمشي في الجو وركبت لوحديها هي وسيف فيه وكان مقفول عليهم دموع لزقة في القزاز وفتحت بوقها بحماس : واااااااو المنظر يهبل
سيف كان قاعد وراها وبيبص علي مؤخرتها : فعلا يجنن
... وضربها بالقلم دموع اتنفضت وهو بتصوت ولفت له
سيف شدها وقعدها علي رجليه وهجم علي شفايفه وهو بيدخل صوابعه في شعرها وبيقربها منه اكتر دموع اندمجت معه ونسيت نفسها ولفت ايديه حولين رقبته
وبقت تمص شفيفه بشتياق ...
سيف بخفوت وهو بيحرك وسطها علي رجولته الي بدأت تنتصب : متيجي اخطفك واحد في الجو
دموع رجعت راسها لواره : اممم سيف بطل جنان
سيف دفن وشه في رقبته وحركها اسرع علي رجولته : احله حاجه الجنان معاكي يا دموووعي
دموع هجمت علي شفيفه بشهوة وباسته بشبق وهي بتلحس شفايفه وبتمص لسانه ونزلت بين رجليه
فتحت البنطلون بسرعه وخدت رجولته بين
شفايفها وهي بتئن بتلذذ سيف اتنفس بضطرب
وشفايفه انفرجت و وشه احمر اول ما حس
بجوفها السخن وهو بيبلع رجولته بشهوة
وحط ايده علي دماغها وبقا يحركها اسرع وهو بيزمجر ويئن بمتعه ولذة وصلت في جميع اطرافه وجسمه اترجف وهو حاسس بيها بتمص بكل قوتها بسرعه
وجنون وغمض عنيه ونسي نفسه وهو بيحرك
راسها اسرع ويحشر رجولته اكتر جواها
لحد ما زمجر بصوت عالي وخشن
وهو بينفض جواها شهوته
الي بلعتهم بكل حب
سيف مسك شعرها وهبط علي شفايفها قطعهم وبخفوت : خدتيني علي خوانه مينفعش ابدا
اني ارتاح وانتي لاه ..وبص في ساعته .. يلا قومي دققتين وهننزل عشان هخطفك
دموع ضحكت : علي فين يا مجنون
سيف باسها برقة : مجنون بيكي يا دموعي
دموع ابتسمت بحب ودفنت نفسها في صدره سيف خدها وطلع بيها علي محطة القطر كان حاجز تذاكر لايطاليا في قطر اكسبريس الرحلة خدت 14 ساعه
وفضل يتنقل بيها من بلد لبلد لحد ما وصل بيها القطب الشمالي ورجع بيها بعد شهر مش عسل ده جنون ولذة وعشق خيال واحلام مستحيلة اتحققت كل يوم كان بيشرب منها ويشربها لذة العشق والحب لحد ما اتعودت عليه وعلي جنونه وجموحه واسلوبه ...ودلوقتي هما في طريقهم للحارة عشان كتب كتاب ملك علي نادر
الي اتعرف عليه اكتر في الشهر الي فات و زارها كذا مره وحسين كان هيتجنن وبيرن علي ملك مش بترد عليه
وقاعد شاف الناس دخله وطلعه عندهم وقام وقف
ووو
********************************
---&----&------&------&------&
كان سيف و الدموع في العربية الي بعتها سالم بالسواق تخدهم من المطار وطلعين علي الحارة
سيف بهدوء : يعني كان لازم تحضري كتب الكتاب ما كنتي زورتيها في شقتها وخلاص
دموع مسكت ايده : حقك عليا قطعت رحلتنا بس دي ملك يا سيف لازم اكون جمبها وكمان فرح ياسمين خلاص الاسبوع الجاي
سيف اومأ : ماشي يا حبيبي الي انتي عايزة والي يريحك انا هعملوا
دموع باست خده وبهمس : ربنا يخليك ليا يا سيفي
سيف بخفوت : طب اهمدي بقا بدل ما اركب عليكي دلوقتي والناس تتفرج
دموع عضت شفتها وكتمت ضحكتها : طب ما تركب ..وغمزت له
سيف تنح وهو بيبص له برقعة حاجب دموع ضحكت : بهزر بهزر
سيف عض شفته وقرص وسطها : لا متهزريش تاني يا روح امك عشان منفذش وانا لما بصدق
دموع حطت ايدها علي ازرار القميص وبنظرات جريئة : انت مش بتشبع يا عمري ..ونزلت بإيدها من صدره لخصره لرجولته ..وانا مش عايزاك تشبع مني ابدا يا سيفي
سيف زمجر بخشونه وهجم علي شفايفها مصهم بين شفيفه وهو بيعضهم بعنف بين اسنانه ودموع بتأن بتلذذ وبتبدله العنف بعنف اكبر ..
سيف فصل البوسه وقرص علي مؤخرتها و بخشونه : غزالي بقت شرسه و مولعه علي طول
دموع بمحن : تربيتك يا عيوني انت الي فسدتني وخلتني علي طول عايزك ومش قادره علي بعدك
سيف خد نفس عميق وبص في الساعه ورجع بص علي القزاز العازل الي بينهم وبين السواق وساحبها لصدره وهو بيرفع فستانها لفوق وشفايفه في شفايفها ودموع بتفك حزام بنطلونه بسرعه ولهفة سيف فصل البوسه ومسك شعرها وبص في عيونها
: مش عايز اسمع صوت نفسك حتي سمعه
دموع اومأت بسرعه وسيف هبط علي رقبتها وهو بيمسك رجولته بالايد التانيه وبيدخلها في انوثتها
دموع رجعت راسها لوراه وهي بتتنفس بصعوبه اول ما اخترقها وبدأت تتحرك ببطء تعب اعصابهم سيف جز
علي اسنانه وهو بيضغط علي وصتها وبيتحرك جواها
اسرعه ونفسه عالي مسك الفون وشغل اغاني بصوتي
عالي بسبب صوت حركتهم وبدأ يتحرك جواها بشكل
اسرع دموع لفت ايديها حولين رقبته ونزلت تبوسه رقبته وعضلات صدره وبتحرك مؤخرتها اسرع
سيف قلبها علي الكرسي وهما علي نفس وضعهم عشان يتعمق جواها اكتر ونزل ياكل في رقبتها وبقا يرزع فيها بكل عنف وسرعه ودموع بتهز دماغها بلهفه ونظراتها اسخن من انفاسهم وفضل يتحرك جواها بسرعه لحد ما نفض كل شهوته جواها وهو بيزمجر وبيحضنها بكل قوته في نفس الوقت الي سواق وصل فيه الحارة
سيف باسها وتعدل وهو بيضحك : هنتمسك بفعل فاضح يا دموعي هههههههه......و سحب منديل ومسح انوثتها برقه ولا كأنه كان بيتعارك معاها من شوية ومسح رجولته
ودموع اتعدلت وهو بتتحكم في انفاسها : قلب دموعك يا سيفي ...وباست خده وعدلت هدومها ولبست الاندر
وسيف مسح شفايفها المتبهدله بسبب الروج ودموع مسكت منديل وبتمسح رقبته وشفايفه وبتقفل ازاره
والاتنين بصين لبعض بحب والضحكه مرسومه علي شفايفهم
سيف عدل شعرها : يلا يا قلبي ..
دموع اومأت : بحبك
سيف ضحك وباس دماغها ونزل ومد ايده ليها دموع مسكت ايده ونزلت معاه يتمشوا لحد بيت صباح
سيف لمح حسين واقف في البلكونه ابتسم ببرود وهو بيجز علي اسنانه وحط ايده علي وسط دموع بتملك وباس خدها وهو بيهمس في ودنها : عارفه تمشي ولا شيلك يا غزال
دموع ضحكت : بس يا وقح
سيف عض شفته وضمها ليه اكتر وهو ماشي يتمخطر بيها بكل غرور ورفع راسه براحه وغمز لحسين الي خبط سور البلكونه بغل ودخل ورزع الباب وراه ..
دموع كانت ماشيه وكتمه ضحكتها علي الكياد الي ملك قلبها وروحها ومسعده تعمل اي حاجه عشانه حتي لو هتضحك بقصد وتشترك معاه في لعبته من غير ما ياخد باله ...
وصلوا عند صباح ومها فتحت لهم الباب سيف قرب من مها باس ايديها الاتنين ودماغها : وحشتيني
مها بحب : يلا يا بكاش وحشتك ايه بقا الي وخدك مني يتهني بيك
سيف ضحك وباس خدها وبهمس : انتي روحي وهي وتيني مقدرش اعيش من غيركم يا مها
مها حضنته بفرحه : ربنا يخليكم لبعض ويخليكم ليا وشوف عيلكم في اقرب وقت يا حبيبي
دموع : احم احم انا هبدأ اغير ولا ايه
مها بعدت عن سيف وفتحت ايديها لدموع الي دخلت في حضنتها بشتياق وبضحكه : وحشتيني وحشتيني وحشتينااااي هيييييئ ..وشهقت في اخر كلامها بخضه غصب عنه بعد ما حست بصباع سيف الي غمزها بيه في الخباثة
مها بعدت عنها : اسماله عليكي مالك يا حببتي
دموع بتوتر : ده ده اها نسيت هديت صباح هتقتلني
وسيف كاتم الضحكه بالعافيه
: من يوومك واطيه هقول ايه يعني دون عن الناس تنسي هديت صباااح
سيف اتدخل : حببتي يا صبوحه وانا اقدر انساكي يا غاليه
صباح ببسمه : حبيبي حبيبي كده بحبه ..وبصت لدموع بقرف ...مسسس مش زي ناااس
ودخلوا بعد ما سلموا علي صباح وكانت ياسمين مع ملك في الاوضة بتاعتها ودخلت لهم دموع شافت ملك لبسه دريس اوف وايت رقيق مع حاجبها وكانت عنيها بتلمع بفرحة حضنتها بحب وهي مش مصدقة اخيرا ملك هترتاح ...
بعديها بنص ساعه وصل نادر وسلم علي سيف وقعدوا يتكلموا مع بعض وسيف اتعرف عليه ووصاه علي ملك
وكانوا منتظرين فارس وندي عشان يتصلوا علي المأذون
: صبوووووووحه حبيبت قلبي انااااا
صباح وقفت بسرعه وجريت علي برا بلهفة : ولاه يا فارس اخص عليك برضو تغيب عني ده كله
ندي كانت وقفه بصدمه : ااايه يا ام فارس مفيش وحشتيني يا بنتي
فارس كان حاضن صباح وبيضحك : سيبك منها البت الصفرا دي
صباح ضحكت وضربته علي كتفه : اه بقا ماانت خلاص وقعتها في شباكك وطبقتها وحطتها في جيبك الصغير يا لئيم
فارس ضحك بفخر : اتعلمت منك يا قادرة ..وطلع يجري من قدامها
صباح حضنت ندي : وحشتيني يا مضروبة الشقه من غير هادية والبت ملك علي طول سهتانه كده ...وحطت ايدها علي بطنها ..ايه مفيش حاجه من ريحة الولاه فارس تملي عليا الشقه قريب
ندي بضحكه : لسه بدري يا ماما
: بلا وكسه جيبي انتي بس وملي الشقه عيال وانا هربيهم لك ملكيش دعوة
: ونعم الربايه يا صبوحه ..قالها سيف وحط ايده علي قفاه
وكلهم ضحكوا عليه وعلي قصدوه
فارس بضحكه وهو حاضن مها : يختييي دي هتحطلهم شطه في التوته قادرة وتعملها
ندي ضحكت : لا لا مش للدرجة دي هتلسعهم بالشبشب بس عليه
كانوا كلهم قاعدين بين هزار وضحك والمأذون وصل و بيحضر الورق ..
دخل حسين بزعبيبه بعد ما شاف المأذون بتاع الحارة داخل عندهم ومقدرش وطلع جري علي شقت صباح
وشاف سيف قاعد وحاطت ايده علي كتف دموع وعنيه لمعت بالشر وبص لملك الي قعده بتضحك مع نادر وقعدين جمب المأذون ورفعت عنيها وبسمتها اختفت ..
حسين بسخرية : خير اللهم اجعله خير خالتي عتمه هتتجوز ولا ايه
صباح ببرود : اقصر الشر ويلا من هنا ياض انت بدل مااقوم اقطع شبشبي علي دماغ الي خلفوك يا واطي
حسين لنادر : هو انت الخروف الي هتلبس الليلة
سيف كان بيتابع ببرود و نادر لسه هيقف سيف شاور بعنيه قاعد تاني ..
حسين مشفش رد فعل : انت بتعمل ايه يا مولانا جاي تكتب علي وحده حبله في الحرام شيله في بطنها ابن زني
المأذون وقف بصدمه : لا حول ولا قوة الا بالله استغفر الله العظيم
صباح بتوتر : يا مولانا ده كان اغتصاب
: ولو يا ست ولو مينفعش تتجوز غير لما تضع مولدها وتطهر لا اله الا الله ربنا يستر علي ولايانه سلام عليكم
ملك حطت ايدها علي بوقها بصدمه ودموعها نزلت دموع كانت قعده بتهز رجليها بعصبيه وندي كان فارس ماسك ايدها جامد عشان متقومش ولا تتكلم
ملك بحزن : منك لله انت عايز مني ايه مش كفايه الي عملته فيا
حسين بغضب : انتي مفكرة اني هسيبك تعيشي حياتك وتاخدي ابني وتكتبيه علي اسم اللوح ده
ملك بسخرية : ايه دلوقتي اعترفت انه ابنك خدوا مش عايزة ولا عايزة حاجه من ريحتك بس مش هعيش معاك ثانية يا حسين
حسين بص لنادر : و هتعيشي مع الخو* ده الي قبل يشيل شاله مش شلته
سيف شاور لنادر الي وقف وكأنه كان مستني الاشارة دي وكانت عروقه نفره وهو بيجز علي اسنانه قرب من حسين وهو بيبتسم ببرود ونزل علي وشه بالبوكسات وراه بعض بكل غل وغضب
: انت بقا الدكر الي مفيش من دين امك اتنين وعملي فيها عفريت وماشي تدوس علي خلق الله
حسين استوعب هجومه وضربه بالرجل في بطنه نادر ولا كأنه اتضرب ومسك فيه تاني واحد يضرب والتاني يصد وصباح بتتفرج وهي مبتسمه بشماته وياسمين خايفه وحضنه ملك
وندي بعد ما كان فارس ماسكها اول ما نادر وحسين اشتبكوا هي الي مسكت فارس وبتتحايل عليه برجاء ميعملش حاجه ومش عايزين فضايح
دموع بخفوت لسيف : هتفضل تتفرج كده ما تعمل حاجه
سيف وقف وفصل بينهم وبص لحسين ببرود : لو ليك عيل عندنا قدامك المحاكم وروح لف عليها وخدوه بالقانون غير كده اتوكل علي الله ملكش حاجه عندنا
ولا مرا ولا عيل ويلا من هنا عشان مش هوسخ
ايديا بيك وهتصلك علي البوليس ونفتح دفاتر قديمه
وربت علي وش حسين ببرود مبطن بغضب
حسين بص له بغل ورجع بص لملك : ماشي ماشي يا ملك انا وانتي وزمن طويل
فارس بصوت عالي : خخخخخ ك*امك اعلي ما فخيلك اركبه يا معر*
حسين بسخرية : حقك مانت عملي دكر وسط شوية حريم شرا..
فارس جري نحيته ومسكته ندي ومها ومكملش الكلمه كان سيف رزعه بالدماغه خله منخيرة نزفت ورجع لوراه بدوخه : يلا يا خو* الرجاله من هنا بدل ما وسخ الحارة كلها بدمك الزفر
حسين اومأ بشر ونزل علي تحت وعنيه بطق شرار
صباح فهمته ووقفت من بير السلم : كلمتك قصاد كلمتي يا ابن باتعه وشوف مين هيصدقك بعد الي عملته وانت مفكر اني هرضي بيك وجوزك لبنت اختي بعد الي عملته في دموع يا عرة الرجاله ...روح لم حريم بيتك الاول
وشوف سكينه اختك بتعمل ايه عند صاحبك يا مغفل
ومقرطسك ومقرطسه جوزها ومركبلكم القرووون
حسين سمعها وكأن خد خبطه علي دماغه ورجليه مشلتهوش صباح مش بتقول كلام وخلاص صباح
مش بتاعت رط فاضي طلع علي النصيه وكان
حاسس انه هيتجنن وقف مع ديلر
: عايز حاجه تنسيني معاك ايه
: طلبك عندي يا برنس معايه حاجه هتخليك بتشوف الاموات وتقعد تتكلم معاهم لو عايز
: هات اي زفت علي دمااغك انجز
: طب براحه بس متزوقش صحيح الكيف بيزل يا جدعان ...ومد له كيس صغير فيه مده مخدرة تأثيرها قوي بتعمل تهيأت وبتخلي الواحد يخرف ومينمش بالايام برغم دماغها العاليه في الاول بس بتجنن
بعدين وبتزود نسبة الشك وبتخلي الراجل يبقا زومبي
كأن حي ميت ماشي من غير احساس ولا تمييز
حسين نزل وفارس بص لندي بغضب : خخخ انتي مسكاني كده له شيفاني بمص صباعي اوووعي ايدك
مها بخوف : اهدي يا حبيبي هي بس خايفه عليك
فارس بعصبيه : دي لو خايفه علي ابنها مش هتقفشني القفشه دي
ندي بخفوت : انت لو مش ابني وحبيبي وجوزي هخاف عليك ليه خلاص يا فارس براحتك روح وراه روح جيب لنفسك مصيبه ولا اعمل لنا فضيحه روح يلا
فارس عض شفته بنزعاج ومشي من قدامها ودخل البلكونه ..
سيف بص لنادر : انت كويس
نادر بغل : للاسف مشفتش غليلي كانت عايز اطلع بروحه
سيف ابتسم : عارف انا الاحساس ده تعاله يا عريس ليلتك زفت علي دماغك
نادر ابتسم من غير نفس وقعد جمب ملك الي حطه ايدها علي وشها وبتبكي بصمت
: لوووكه كفاية عياط يا بابا انا لسه عايش ممتش
ملك بلهفة : بعد الشر عنك متقولش كده تاني
نادر ابتسم : طب يلا امسحي دموعك دي بقاا
ملك اومأت وبلعت غصتها ومسحت دموعها بهدوء
نادر بص لسيف وصباح : انا عايزها ومش هسيبها وبعد ما تولد هكتب عليها وهكتب العيل بإسمي مش ههنيه
بحته منها هخليه يلف حولين نفسه في المحاكم تلاتات
ويوم ما ربنا ينتعه بسلامه ده لو نتعه هكون خدتها وسفرت وهسيبه محسور العمر كله
دموع ابتسمت بسخرية وفي نفسها : اللهم لا شماته بس انا شمتانه فيك يا حسين الكلب تستاهل اكتر من كده قولتلك فووق وفي الاخر عملتلي مصيبه بدل ما تدور علي لحمك وتلم عرض العيله الي ظلمتها معاك يلاا
في داهيه تاخدك
سيف اومأ وبتسم بشر : تمام انا موافق جدا
مها بهدوء : قولتي ايه يا صباح
: هو فيها كلام يا مها انا لا يمكن اهني بحاجه ابن الكلب ده
مها وقفت : يبقا يلا بينا هتيجي معايه انتي وملك لحد ما تولد هي قدامها تلات اربع شهور وكمان عشان محدش ياخد باله من بطنها هنا والكلام يكتر
صباح بهدوء : بسس
ندي قطعتها : مفيش بس يا ماما حسين مش هيمهد وكل شوية هيجي ينطلك هنا كمان بعد الكلام الي قولتيه علي الي متتسماش
صباح بعصبيه : وانا كنت اتبليت عليها انا شيفاها بعنيه طالعه له وهي بتتلفت زي الحريمه ومش مره ولا اتنين وبعدين لو مقولتش كده كان نزل جعجع وفضح البت ده وسخ ويعملها
سيف وقف : يبقا يلا بينا تعاله يا نادر اتعشي معانه يلا
نادر سلم عليه : مره تاني يا باشا هبقا اجيلكم
نادر قرب من ملك : متخفيش ومتزعليش انا معاكي ومش هسيبك
ملك ابتسمت غصب عنها وامأت بسرعه : خلي بالك من نفسك
نادر ابتسم : ماشي يا كتكوته يلا سلام يا فاااارس
قالها بصوت عالي عشان فارس يسمعه ونزل ركب عربيته وطلع من الحاره ..
ونزله كلهم ركبوا مع سيف وفارس وطلعوا علي الفيلاا بعد ما ملك لمت شنطت هدوم ليها ولصباح ...
وهما علي الطريق فارس مد ايده ومسك ايد ندي الي بلعت غصتها وسحبت ايدها بهدوء فارس جز علي اسنانه وخبط الدركسيون وكمل طريقة
دموع وهي جمب سيف وبخفوت : انت كويس
سيف ابتسم بهدوء : انا تمام انتي تمام
دموع ضحكت : انا تمام طول ماانت تمام يا قلبي
سيف خد نفسه عميق : لا ده انا كده تمام اوي يا غزال ..وغمز لها
وصلوا الفيلا ومها دخلت المطبخ هيا وصباح يحضروا عشا
ياسمين لدموع : متخليكم قعدين معانا الاسبوع ده يا دموع بالله عليكم
دموع بصت لسيف : ايه رايك
: الي يريحك يا بابا
دموع ابتسمت بحب ومسكت ايد ياسمين : خلاص نقعد الاسبوع ده لحد ما سو تتجوز ..
سيف ضحك وبخفوت : ومالو حتي نجرب ديكور جديد غير الشقة
دموع فهمت قصدوا وعضت شفتها بإثارة وبصت لسيف سيف شاف عيونها ونظراتها وقام وقف
: يلا تعالي افرجك الجناح وكمان تخدي شور ونغير لسه رجعين من سافر عن اذنكم
ومسك ايد دموع ومشي بيها بسرعه مستناش الرد فتح باب الجناح وقبل ما يدخل كان شال دموع بين ايديه وهجم علي شفايفها ودخل وقفل الباب برجله
دموع جسمها اترعش وبقت تبدله بنفس اللهفة
سيف بخشونه : وحشتيني يا غزال في العربية معرفتش اخد راحتي معاكي
دموع مشت ضوافرها علي رقبته وبرغبة : وانت وحشتني اوي يا سيف ..ونزلت علي رقبته بشفايفها
سيف جسمه اترجف وزمجر بصوت عالي وقرص علي مؤخرتها وهو ماشي بيها للسرير
في جناح فارس وندي الي خرجت من الحمام بعد ما غيرت هدومها فارس وقف قرب منها
: يا طنط طنط طنط يا طنط ..وندي مش راضيه ترد عليه ومتجهلاه وبتسرح شعرها ببرود قدام المرايه
فارس بنرفزه : مخلاص بقا بك...امك متردي
ندي رقعت الفرشة علي التسريحه بعصبيه وقامت ماشية من غير ما ترد فارس مسك ايدها
: ده المحن الجدي ده انشالله متردي يا بت
ندي بصت له ببرود ومردتش عليه بردو فارس عض شفته بغيظ بعدين التسم بخبث : انا عارف ازاي هخليكي تردي وتعزفي اهات للصبح ...وشالها بين ايديه بعد ما كنت عايزة تجري منه ..تعالي بس هرضيكي
وندي بترفس بين ايديه نيمها علي السرير وبص في عيونها : هتردي عليا ولا لا ..وايده بتداعب انوثتها
ندي بصت له بضعف وهزت دماغها بالرفض
فارس بخفوت : خلاص بقا حقك عليا كنت متنرفز
ندي ودت وشها النحية التانيه ومردتش
فارس بخشونه : خلاص بقا مبدهاش ..وراح رافع وسطها لفوق وشد بنطلون البيجاما بالاندر بتاعها
وندي لسه هتتحرك كان هو بين رجليها وبيبتسم ببرأة عشان ملحقتش تعمل حاجه ندي كتمت ضحكتها من شكله وقفلت رجليها
فارس ضربها علي وركها : انت مفكرة انك كده منعتيني يعني
ندي طلعت لسانه وعيبت عليه من غير صوت فارس هجم عليها ومصه بين شفايفه ندي شدت شعره عشان
يسيبها وفارس زمجر ومصه اكتر وبعد عنها
وهو بيلحس شفايفه بتلذذ وستفزاز : امم فرولة يا نااس
ندي بصت له بقرف متعمد ومردتش برضو فارس اتجنن راح فتح رجليها برجليه ولف ايديه حولين رجليها وقبل ما ينزل غمز لها وهبط علي انوثتها ..
ندي بدأت تفرك وتئن وصوت نفاسها عالي ومغمضه عنيها وعضه شفتها عشان متتجوبش معاه ولا تتكلم بس فارس عض شفراته خلاها صوتت بصوت عالي
وبصت له فارس ضحك وعنيه بتلمع بشرارة
الشهوة وطلع لسانه ولعق مهبلها كله من تحت
لفوق ندي اترعشت وهو شايفه كده وعنيه في عنيها
وبيلعقها ببطء تعب اعصابها
وغصب عنها وبأنين : امم ف.فارس
فارس طنشها ومردش ولسه مستمر في حركته البطيئه
ندي ضمت رجليها وجسمها كله كان مشدود و بخفوت : عشان خطري يا فارس
فارس بصلها بقرف ومردش ولسه بيداعبها ببطء مميت
ندي من الشهوة الي لعبت في اعصابها وحركته البطيئة وانه رد له نفس المعامله بعد ما كانت هي الي زعلانه
عنيها لمعت بدموعها وبصوت مرتجف بسبب غصتها : اوعه ابعد عني
فارس شاف منظرها ولعن نفسه وزمجر وهو بيحرك لسانه اسرع وبيداعبها بطريقة محترفه ووصل لنقطة متعتها وبقا يمص ويداعب بلسانه لحد ما ندي صوتت وهي بتمسك شعره وجسمها اتخشب فارس مدهاش الفرصه كان نزل بنطلونه وهي في غمرة شهوتها واول ما فتحت عنيها وبدأت تستجمع انفاسها كان اخترقها برجولته ..
فارس بخفوت : بحبك علي فكرة
ندي ضحكت غصب عنها : وانا بعشقك علي فكرة
يلا نشوف الدنيا تحت ومش محتاجه اقولكم وانا نزله كان فيه حرارة عاليه متوهجة من جناح سيف ودموع 🫣😛
بعد مرور ساعتين تميم دخل مع سالم عشان كان عايزهم في موضوع و دخل سلم علي سيف وفارس والبنات كانوا قعدين في ركن لوحديهم وعنيه كانت متعلقه
بياسمين ومش قادر ينزل نظراته من عليها مش مصدق
ان كلها اسبوع وهتكون ملكه ..
سيف كتم ضحكته وخبط علي رجل تميم : وانت عامل ايه يا عمده ورجلك عمله ايه دلوقتي
تميم انتبه له : احم بخير الحمدلله يا غالي ليك وحشه والله
: وانت اكتر والله يا كبير الدنيا كلها تمام ولا ايه
تميم بهدوء : بص يا سيف انا وحيد ابوي وامي علي سبع بنات وعايزين يفرحوا بيا الي انتو عايزينوا والي تعوزه ياسمين انا تحت امركم بس طلبي اني يكةن فرحي ودخلتي وسطيهم في الصعيد جولته ايه وهي لو عايزة
تعمل حنه وليله كبيرة في افخم الاماكن انا معنديش مانع
سالم بهدوء : انا تميم كلمني في الموضوع فا قولت ياخد رأيها ورايكم انتو اخواتها الكبار وعارفين مصلحتها انا مش هاخد زمني وزمن غيري
سيف بص لياسمين الي متابعه معاهم هي والباقين : ايه رايك يا حببتي
ياسمين بخفوت : الي يحبه تميم ويرتاح له انا هعمله وانا متاكده انه مش هيعوز لي غير الخير
تميم ابتسم بفخر وكان طاير من الفرح علي الجوهرة الي بين ايديه
فارس ببتسامه : والله انا بقول نروح كلنا الصعيد نقعد الاسبوع ده والحنه والفرح هناك لسه هنعمل حنه هنا وفرح هناك ومخمضه اعمل فرحك ادخل علي مراتك و وقت ما تحب ترجع بيها انت حر وبالمرة نتعرف علي جماعتك يا تميم
تميم ابتسم و بلهفة : يا بوي ان مشالتكم الارض نشيلكم فوج الراس والله ياريت والله تنورونا وكمان ياسمين تتعرف علي اخواتي وامي واهلي وفي بدل البيت
اتنين وتلاته والمكان الي يريحكم اجعدو فيه
مها بصت لسيف بقلق الي فهم هي بتفكر في ايه : خلاص روحوا انتو اتعرفوا علي الجماعه الاسبوع
ده لو حابين وانا هخلي بالي من الشركة ويوم الحنه هجيب دموع واجي
سالم ابتسم : ربنا يبارك فيك يا ابني
دموع مسكت ايده بحب وضغطت عليها بمعني انا معاك وصفك في اي قرار ..
وتفقوا كلهم يسافروا مع تميم الصبح ومها اقنعت صباح بالعافيه ودموع روحت شقتها هي وسيف عشان تاني يوم ينزلوا الشركة مع بعض ..
سيف روح مع دموع شقتهم بعد ما اتعشوا كلهم مع بعض وكل واحد راح يجهز حاله ..
دموع دخلت وبصت للشقه وعنيها لمعت ولفت لسيف : لفيت معاك الدنيا ونمت جمبك في اماكن كتير بس اول مكان جمعني بيك غير عنهم كلهم ..
سيف بص له بحب وقرب حضانها : بحبك يا دموع بحبك بعدد انفاسي بحبك بدرجة انتي مش هتتخيليه
دموع دفنت نفسها في حضنه اكتر : بعشقك يا سيف اكتر من نفسي وروحي وعيوني
سيف باس دماغها وشالها بين ايديه : تعالي ناخد شور عشان تنامي بقا اليوم كان طويل وبكرة هنصحي بدري يا قلبي
دموع ضحكت : انا بعرف اخد شور لوحدي علي فكرة
سيف بخفوت : انا انهاردة علي العشا كنت عايز اخدك علي رجلي وكلك جواه بوقك ومسكت نفسي بالعافيه
من هنا ورايح طول مااحنا مع بعض كل حاجه انا هعملهالك بنفسي اكلك واشربك واحميكي وسرحلك
..وعض شفته ..وني**
دموع ضحكت وضربت كتفه : وقح ..ومسكت خده ..بس بموت فيك
سيف ضحك لضحكتها الحلوة وشقوتها و وقف بيها تحت المرش بعد ما قلع وقلعها هدومها
دموع وهي بتدلك شعر سيف تحت الميه بخفوت وعيونها بتلمع من جماله : سيف
سيف حرك ايده علي وسطها بهدوء : قلبو
دموع جسمها اترعش وبنفس الخفوت : سيف
سيف قربها منه اكتر : عيونه
دموع حركت ايديها من شعره لرقبته وبرجفه : سيف
سيف بهمس وهو وبيقرب منها وعنيه لمعت
بالشهوة : حياتو ...ونزل علي شفايفها بلهفه
مص شفته السفلية وسحبها بين اسنانه
ودموع بتبدله ونبضها سريع ونفسها عالي مش قادرة تشبع منه ولا من حبه الي مشربهولها كاسات
سيف شال دموع وطلع بيها وهي متعلقه في رقبته وبتهمس بين كل بوسه والتانيه ..بحبك
نام بيها علي السرير وشفايفه بتاكل شفايفه ومش قادر يشبع منهم ولا طعمهم بعد ما كان متحشتف علي ريحتها
بقت كلها ملكه مجنون بيها مهووس بيبوسها ويمص لسانه ويبلع ريقها وكأنه جرعة لازم ياخدها كل شوية
سيف فصل البوسه وبيبص له بعيون مسودة من الرغبة وعروق نفره ونفس عالي وشاف منظرها تحتيه مسلمه وعيونها كلها رجاء سخن دب النار في قلبه قبل جسمه
سيف نزل علي رقبتها وصدرها يمص ويرضع ويعض ويزمجر بخشونه وصوت عالي بيدب الرعشة في جسمها كل ما تسمعه : اممم بعشقك يا دموعي بعشقك عاايزك كل دقيقه وكل ثانيه مش قادر اشبع منك جواية نار
بتقيد اول ما اشوف عيونك بتبص لي بالطريقة دي
او ايدك تلمسني بتهيجيني من لمسه راحت الهيبه
معاكي يا دمووعي ..وضربها بكف ايده علي فخدها بعنف
دموع هجمت عليه نيمته علي السرير وطلعت فوقيه وبقت تتحرك علي رجولته وشفايفها في شفايفه
بتقطعهم بشهوة حراقة : انا ملكك يا عيوني انا ليك وعشانك اشبع مني انا معاك لاخر نفس جوايه
طفي نارك يا حبيبي طفي نارك ..قالتها وهي بتمسك رجولته بإيديها وبتقعد عليها براحه ..جسمها اترعش وشهقت بمتعه من حجمه الي ملاها ووصل لعمق نقطه جواها وهو لسه متحركش..
وبقت تفرك فوقيه وتهز مؤخرتها من غير ما تنزل ولا تطلع وهي عضه شفتها ومرجعه راسها لوراه وسيف
هيتجنن وبيبص له بطريقة كأنه اسد وعايز يهجم علي غزاله ماشيه تتدلع قدامه ..
دموع فضلت تتحرك بالطريقة دي وتتأوه وتئن وايديها بتتحرك علي صدره وسيف ماسك وسطها وضاغط عليه بكل قوته وفكه متصلب وسايبها تتدلع براحتها اول ما حس بيها قربت رجولته اضخمت اكتر ونبضت جواها
دموع اترعشت وبقت تصوت بصوت عالي : اااه سيف اممم يا حبيبي يلا يلا عشان خطري عشان خطري
سيف زمجر بصوو عالي ورفعها من وسطها ونزلها علي رجولته بعنف وسرعه وكأنها للعبه بين ايديه ودموع رفعت راسها لفوق وعنيها اتقلبت من المتعه واللذه الي وصلت لها وجسمها اتخشب وسيف بيحرك خصره جواها بكل سرعته وهي قاعده علي رجولته ورفعها من وسطها وبيتحرك هو وشهوتها سالت من انوثتها وغرقت رجولته
ورجليه سيف حس بيها وسخونتها وتجنن اكتر
مسك شعرها بعنف : تعاااالي يا بنت المرا ..وقلبها علي السرير ونزل عض شفايفها بعنف ومصهم بين شفايفه وهو بيتحرك جواها بكل سرعته ورجليها الاتنين علي كتافه سيف رفعها بالطريقه دي ودموع بقت تصوت بصوت عالي حسه خبطاته في قلبه مش في الرحم من عمق دفعاته ....فصلت البوسه ورجعت لوراه سيف سحبها من رجليها وحط ايده علي وسطها في ثانية كان قلبها علي بطنها ورفعها لفوق ونزل بكف ايده علي مؤخرتها : جزي مني تاني ورجعي لوراه وانا هفشخك اكتر يا مت****ي
دموع لفت راسها وبصت له بعيون بتلمع بدموع الشهوة واللذة : انا اسفه
سيف ضربها كف تاني : تؤ تؤ متعتذريش بس يلا غني وسمعيني صوتي يا دموعي وقولي الي جواكي
ومسك شعرها وكفه التاني حطه علي مؤخرتها وضغط عليه وبقت فتحته باينه قدامه ورجولته وهي دخله
وطلعه من مهبله وشخر بصوت عالي من منظرها
وشد شعرها وبقا يتحرك بكل قوته
دموع بقت تتأوه بصوت علي من المتعه والوجع : اااه سيف بحبك اكتر يا حبيبي اكتر عشان خطري امممم
اووي اوي ااه يا عيوني بعشقك يا سيفي انا ملكك يا روحي انا ليك ...
وفضلت علي الحال ده طول الليل تترعش وتصوت وتصرخ بحب والي بيعملوا فيها لحد ما رحمها
ونزل كل شهوته جواها وهو بيشخر في ودنها
: بحبك يا دموعي ..
خدها في حضنه وهو بيحسس علي كتفها ودموع بتحسس علي صدره وبيدخن سجارته ..
: سيف
: هممم
: البيريود اتأخرت
سيف اتعدل طفي السجارة ورجع بص له : ازاي
دموع بهدوء : اتأخرت يا سيف بقالي عشر ايام تقريبا مجتش
سيف اتوتر وفتكر كلام الدكتور ان الضرر والنظيف الي حصل لها والاجهاض ممكن يأخره في الحمل وميتمش بسهوله ومحتاجه علاج ومتابعه : يا حبيبي عادي تغير هرمونات وكده بعد دخلتي عليكي يمكن مش حمل
دموع بخفوت : يعني تتفتكر مش حمل
سيف حط ايده علي خده : يا بابا لو حامل انا هطير من الفرحه ولو مش حامل هطير من الفرحه برضو عشان همخمض فيكي براحتي يا دموعي
دموع بغصه : بس انا عايزة اجيبلك بيبي انا سمعتك لما بتقول عايز بنوته مني انا مش عايز اخلي نفسك في حاجه ومعملهاش بس غصب عني اني ..
سيف حط ايده علي شفايفها : بس يا حبيبي اهدي انا عايزها منك انت هتكون منك غير كده مش عايزها
وبعدين براحتها يا قلبي انا مش مستعجل خالص
احنا لسه متجوزين يا بابا يعني براحتنا ولا انتي
مش عايزه تدلعيني
دموع باست صوابعه الي علي شفايفها وابتسمت : بعشقك يا سيفي
سيف ابتسم بحب وباس دماغها : وانا بموت فيكي يا عيون سبف يلاا خدي شور وانا هعملك عصير مع سندوش خفيف عشان تكلي وننام
دموع وقفت ومشيت بهدوء وبتفكر تستني البريود تنزل لها ولا تجيب اختبار وفي نفس الوقت مش عايزة تجيبه عشان متتعشمش علي الفاضي وفي الاخر يطلع سالبي
سيف وقف بحث علي حاجه في النت وبعدين عمل مكالمه وعملها توست بالمربة والقشطه زي ما بتحب
وصب له عصير ودخل الاوضة كانت دموع خرجت من الحمام سيف ابتسم وحط الصنية علي الكمودين
وقرب منها نشف شعرها ولبسها هدومها وكان بيسرح لها بهدوء وهو سرحان و دموع بتاكل براحه وبتبص له في المرايه ..ولسه هتتكلم رن جرس الشقة ..
سيف لبس تيشرت علي بنطلون وخد محفظته : ثانيه يا بابا متقلقيش
وخرج حاسب الدليفري ودخل ماسك كيس صغير وقرب من دموع : خدي عشان عرفك مش هتهدي غير لما تجربي
دموع بصت علي العلبه الي في ايده وعرفت انه اختبار مسكته بتردد وجايه تدخل الحمام سيف وقفها
: اعملي ده كمان عشان تتأكدي اكتر
دموع اومأت بهدوء وخدت العلبتين ودخلت الحمام عملت الاتنين وطلعت وشها اصفر وملامحها متتفسرش وو
*************************************
دموع طلعت بتوهان وقعدت علي السرير ودموعها نزلت وهي جسمها بيترعش سيف قرب منها بسرعه وقعد قدامها علي الارض ومسك ايديها بحنان : حبيبي دموع بس يا بابا بتبكي ليه لسه قدامنا العمر طويل وكل حاجه في وقتها حلوة متضيقش نفسك عشان خطري ..
دموع بصت له و دموعها نزلت اكتر وبخفوت : اان.ا ح.حامل
سيف بص له بصدمه وخد الاختبار منها وشاف شرطتين لونهم احمر وبص لدموع وهو مش عارف يقول ايه : حامل بجد
دموع اومأت وبتسمت وشهقت ودموعها نزلت سيف مسح وشه ورجع شعره لوراه وقام وقف ورجع قعد قدامها تاني وبصوابع بتترجف بقا يمسح دموعها : هششش يا بابا بس اهدي متبكيش.. وشهق بخفوت بسبب غصته والدموع لمعت في عنيه وحضنها بسرعه بلهفه وفرحه مش قادر يعبر عنها
: حامل يا دموعي انتي حامل مني انا هتجبيلي بنوته
شبهك يا غزالي هتقولي يا بابا... دموووع ..وحضنها اكتر وهو بيبص لعيونها وبيبوس وشها كله بلهفة ..مش مصدق مش مصدق ..وشدها لحضنه اكتر ودموع ده كله في حالة زهول مش مصدقه انها اخيرا حامل ومن سيف
حبيبها وكل حياتها ..
دموع بغصه : حامل يا حبيبي حامل وهجيب بنوته انت باباها ااه سيف قلبي نسي دقه من دقاته مش مصدقه نفسي احنا لازم نتأكد اكتر عشان خطري
سيف وقف بسرعه : ايوة يلا يا عيوني تعالي هكشف لك تعرفي دكتورة ولا نسأل عن حد كويس قومي يا بابا مالك
دموع ابتسمت بحب ووقفت حضنته : الساعه اتنين الفجر يا عيوني ..وباست خده ..بكره يا حبيبي انا بحبك اووي يا سيف اوووي
سيف ابتسم بحلاوة وخدها في حضنه ومشي للسرير : بعشقك يا قلب سيف يلا ناامي وانا بعد ما ارجع من الشركة هعدي عليكي ونروح سوي تكشفي
دموع بهدوء : مانا جايه معاك يا سيف
سيف بقلق : هخاف عليكي
دموع ضحكت : لا يا حبيبي متخفشي وبعدين انا كويسه اصلا هو انا بعد الي انت عملته فيا من شوية
هتعب من مشوار الشركة مثلا
سيف عض خدها بلذة وهو بيضحك لضحكتها : الي بعملوا فيكي مثبت حمل طبيعي والييقول غير
كده حمار مبيفهمش ولو روحنا لدكتوره
منعتك عني هنغير علي طول عشان نكون
متفقين انا لسه مفرحتش بيكي
دموع حضنته وهي بتدفن وشها غي رقبته وبتشم ريحته بلذة : اممم مفيش حاجه هتقدر تمنعني عنك
يا سيف ولا حاجه هتاخدني منك يا عيوني ..
سيف ضمها ليه اكتر وخلال دقايق راحت في النوم وهي بتتنفس علي صدره بهدوء سيف عدالها براحه وقام خد شور واغتسل وطلع فرد سجادة صلاة وجسمها بيرتجف وقلبه بينبض بقوة بقالو سنين مش بيصلي و في رهبة في قلبه وخوف انه ربنا ياخد منه دموع او يأذيه في حملها ورجع لربنا وهو قلبه بيتضرع بالدعاء ودموع نزلت بغزارة وهو بيسجد بخشوع وبيدعي من كل قلبه وكيانه ان ربنا يخليهم ليه ويحافظ عليهم ..وقطع وعد بينه وبين نفسه انه مش هيقطع تاني ولا هيرجع للخمره
وقام وهو مرتاح خد مراته في حضنه ونام وهو حاسس انه انسان جديد زوج واب عما قريب واسرة صغيرة دافيه ومسؤليه لازم يكون قدها ..
الاب مش مجرد عامل يشتغل ويصرف علي البيت ويكفي احتيجات اولاده و زوجته الاب اكبر من كده بكتير الامان والدفي والحنان والكلمه الحلوة والاحتواء
والسند ..الي مفكر نفسه انه بيدخل مصريف للبيت ومكفي كل احتيجات اولاده كده عمل الي عليه يبقا
غلطانه لازم تشوف اولادك وتقعد معاهم وتتكلم وتحتوي بناتك وتسمعهم احل كلام حب ودلع عشان الي بتلاقي كده مع ابوها واخوها عمرها ما هتكبر في يوم وتدور عليه براه لانها بتكون مكتفيه منه جوه بيتها وقلبها و
مليان حب ودفي وامان ...
تاني يوم الصبح تميم خد عائلتة الجديدة ونزل بيهم الصعيد بما فيهم ملك وصباح الي بيعزها جدا ..
ووصل البلد علي اخر النهار كانوا اهلو في الانتظار كبير وصغير ورحبوا وهلوا بياسمين و اهلها واخواته استقبلوا
بالزغريط و اولاد عمه بضرب النار وفرحوا ليه ..
ودخل بيهم البيت الكبير وكانت السفرة عليها مما لذ وطاب مشمر ومحمر ومعمر
فضيلة ام تميم : يا مية مرحب يا الف اهلا وسهلا نورتونه تعالوا اتفضلوا يا مرحب يا مرحب
مها ببتسامه : مرحب بيكي يا حببتي يا خير ما ربيتي وكبرتي والله ..وربتت علي كتف تميم بفخر
فضيلة بفرحه : الله يبارك فيكي ويفرحك باولادك يا غاليه اتفضلوا الوكل چاهز
ماهر ابو تميم : اتفضل يا سالم بيه بيتك ومطرحك خطوة عزيزة والله
سالم بهدوء : الله يعز مقدارك يا ابو تميم سالم بيه ايه بقا احنا اهل وحبايب ولا ايه
: امال يا ابو فارس امال طبعا يلا مد يدك وجول بسمله عشان يبجا عيش وملح
سالم كان قاعد علي السفرة وهو و جماعته وتميم قاعد جمب ياسمين وهو هيطير من الفرحه امه وزعت الاكل وجت عند وربتت علي كتفه وهي بتحط قدامه كمية كبير : كل وتغذي يا عريس امااال فرحتي بيك ظجدراش اوصفها يا غالي
تميم ضحك وباس ايدها : ربنا يخليكي ليا ام تميم ويبارك في عمرك يا حبيبتي
وراحت عند ياسمين وحطت قدامها الاكل : كلييا حبيبتي مالك مكسوفه ليه ده بيتك جبل ما يكون بيت چوزك يا مرت الغالي نورتينا ..وباست خدها بفرحه
ياسمين بخجل وبتسامه جميله : ميرسي يا طنط
تميم كتم ضحكته وامه بصت له بصدمه : لاه لاه ميرسي وطنط ليه كده يا بتي هو انا غريبه فكي كده امال وجوليلي يا امايه
ياسمين بتوتر : مقصدش ولا الله حقك عليا حاضر ياماما الي انتي عايزاه
فضيلة ابتسمت بفرحة : يختي تتاكل وكل يا مضروب اكمنك جعدت بحري وجولت عدو لي
تميم شرق غي الاكل : احم منورة يامه اجعد كلي عاد اكفياكي تلاجيكي وجفه من الصبح
فضيلة قعدت مكانها : وانا افديك الساعه ام اجف وانت راچع بمرتك يا جلب امك
فارس كان بياكل بسرعه ومش معاهم وبيحط قدام ندي وبيبص لمها وبيرقص حواجبه : وعمله نفسك بتعرفي تطبخي يا مهاميهو ام تميم كسحتك يا غاليه ..خدي يا بت ياندي يالهوووي علي الحمام بيتقرقش بعضمه
ندي بخفوت : اهمد سا فااارس ده اكل كل سمن بلدي وانت واخد علي اكل المطاعم هتروح مني يخربيتك كفايه حمام انت كده كده سخن لوحدك مش ناااقص
فارس بضحكه وهو بياكل ممبار : خايفه علي نفسك ولا عليا يا طنط الاكل لذيذ بشكل فينك يا سسسسيف
وصباح بتاكل وبتبص عليه وبتضحك وعماله تحط قدامه : كل وتغذي يا ولاه يلا عشان تجيب لي حتت العيل الي شبهك يا خاايب بقالك شهر متنيل ولسه
مشفتش منك حاجه تبل ريقي
فارس بخفوت : كفاية ببل حاجه تانييا صباح هتبقي انتي وبنتك عليا
ندي كتمت ضحكتها وهو بتدوس علي رجله من تحت التربيزة
تميم بيتكلم مع ياسمين بخفوت : كلي يا فلة ولا الوكل مش عچبك
ياسمين بكسوف : لا عاجبني يا حبيبي هو بس تقيل وانت عارف انا اكلتي قليله
تميم مد له الاكل : كل بس دي عشان خاطر امي متزعلشي ونأنأي علي قد ما تقدري بدل ما هتكليهم
اجباري متجميش دلوجتي ابويه يدب تلاج تلاته
وهتكليهم مضطره
تميم حطت قدامه الاكل بسرعه وبخفوت : طب كل معايه ونبي يا تميم مش قادرة صدقني
تميم ضحك وبقا ياكل ويأكلها علي قد ما يقدر
تميم وقف : يا بووووي تسلم ايدك يا حجه الواحد كان مشتاج لوكلك والله يا ام تميم
فضيلة : وه حالا جومت يا ولدي كل زين وكلك زي ما هو
تميم بضحكه : لاه انا كده تمام جووي وبعدين لسه چاي من سفر وحده وحده يا غالية
ياسمين وقفت ونفس الحوار من ام تميم وابوه وحوله معاها لكن تميم انتشالها وراح بيها نحيت المغسلة عشان تغسل ايديها ..
ياسمين غسلت ايدها ولفت شافت تميم بيبص له بحب وعيونه بتتكلم ..تميم قرب منها وسند ايده جمبها علي الحيطه وعيونه في عيونها ..
: مرتاحه يا فلة
ياسمين بخجل : اووي يا تميم اووي واهلك طيبين جدا
تميم ابتسم براحه : ولسه يا حببتي اما تخدي عليهم اكتر
وقرب منها اكتر : وتخدي عليا وتبطل كسوفك ده
ياسمين بتوتر : تميم حد يشوفنا
: وفيها ايه يا جلب تميم
: ميصحش يا تميم
تميم شدها ليه : يصح يا جلب تميم
ولسه بيقرب من شفايفها سمع شهقت اخته الصغيرة
: ا .ا الفوطه يا خوي
ياسمين غمضت عنيها بخجل وتميم عض شفتها علي منظرها ولف لاخته : حبيبت جلب اخوها تسلم ايدك
ولسه بيلف يديها لياسمين كانت هربت من قدامه : ازيك يا قمر انا ياسمين انتي اسمك ايه
اخته ضحكت بفرحه : انا وداد عندي 18 سنه نورتينا يا جلبي تعااي تعالي البنات هتموت وتتعرف عليكي
ياسمين مسكت ايدها ومشيت معها بحماس وهي بتشاور لتميم وبتضحك من كل قلبها ..
تميم طلع وقعد يشرب الشاي مع فارس وسالم وابوه وباقي ولاد عمه ومها وصباح مع الحريم وندي وملك راحوا للبنات مع ياسمين ..
سيف ودموع نزلوا الشركه الساعه تمانية بعد ما سيف ساب دموع تحضر نفسها وطلع حضر لها فطار صحي
وكانت لبسه فستان طويل بأكمام و واسع نسبيا من اختيار سيف الي كان لابس بلدله كل المعتاد بدون
كرافت مع برفانه وساعته ونضارة من اغلي الماركات
وكان بيلمع واسهام منطلقه من عيون دموع بسبب الغيرة
وانه شكله جذاب وملفت اكتر منها لانها كان لبسها بسيط والميك اب بتاعها كذلك الامر سيف امر وتم التنفيذ ..
وصلوا الشركة ونزل وهو شابك صوابعه في صوابها والانظار كلها التفت عليهم وفي الي اتقدم منهم ورحب
وفي الي رما تحية فترة وفي الي كان صامت وفي عيونه نظرات حقد وغيرة اتجاه دموع وحسد ..
سيف وقف في نص الاستقبال وحياهم وقال كل الي عنده وخد دموع وطلع علي مكتبه ..
دموع دخلت معاه المكتب و بحماس: يلا هروح مكتبي انا اشتقت للاجواء دي
سيف شاور وراها بعيونه : روحي حد مسكك
دموع لفت مكان ما بيبص لقت مكتبها في ركن من الاوضة وبزهول : بتهزر صح
سيف بثقة قرب منه وعنيه في عنيها : تؤ مش هطمن غير لما تكون قدام عيوني وعشان بشتاقلك وانتي في حضني فا كده هكون مرتاح اكتر
دموع عضت شفتها وعيونها بتلمع قربت باست خده : وانا ليك وعشانك وعشان راحتك يا سيفي
سيف بص له برغبة ودخل صوابعه في شعرها : البوسه مش كده يا قلبو ..وهبط علي شفايفها مصهم بين شفايغه وهو بيتلذذ بطعمها ..دموع حولت تمنعه في الاول لكن قدر يسيطر عليها وبعقل مغيب وانفاس سريعه
لفت ايديها حولين رقبته وهي بتقف علي اطراف صوابعها عشان تتعمق في البوسه اكتر وتبدله
الحب بحب اكبر ..
سيف شاف تجاوبها معاه وزمجر وهو بيضمها ليه وايده بتعصر مؤخرتها وبيحرك رجولته علي انوثتها ...والباب خبط قطع لحظتهم وسبف فصل البوسه دموع مشيت اتجاه مكتبها وهي بتحاول تجمع انفاسها وسيف
مسح شفايفه من اثر الروچ بتاعه وعدل شعره وبصوت رجولي خشن : اتفضل ..
دخلت سكرتيرة سالم وببتسامه ودلع : استاذ سيف اهلا بحضرتك مبسوطه انك نورتنا تاني وياريت تفضل معانه ديما ده الاوراق الي حضرتك طلبتها محتاج حاجه تاني
..وهي بتبص له بدلع ..
سيف لسه هيتكلم كانت دموع قربت ووقفت قدامها وبصرامه : لا شكرا تقدري تتفضلي يلاا شوفي شغلك
البنت انسحبت بغيظ ودموع بصت لسيف الي بيبص له بتسليه وعيونه نظرة شقيه : خييير
سيف ضحك ورفع ايديه لفوق : انا اتكلمت
دموع بنرفزة : طب اتفضل شوف شغلك جين نشتغل احنا مش نفتح حورات جانبية ماسخه
سيف كتم ضحكته وعقد حواجبه و اومأ لها بجديه واول ما لفت ليه كان غمزها بصباعه بحركته المعتادة
دموع اتنفضت وكملت طريقها بعد ما ادته نظره غاضبة
وسيف ابتسم بتسليه من نظراتها الذيذة اكتر من انها مخيفة وشتغل وهو كل دققتين يبص عليها ويلاقيها
مندمجه في تصميهم علي الاب توب ..
ياسمين كانت قعده وسط البنات بفرحه وهي بتتكلم معاهم وتتعرف عليهم ..
: وتميم ود عمي علي كده هيحبك
ياسمين بخجل : اكيد والا هيتجوزني ليه
البنت بصت لها من فوق لتحت : جليلة حيا ولبسك مكشف من كل حته وجلنا معلشي كمانك جليلة ادب وربايه وحب ومحبش ايه كان رمي ود عمي علي الحزن ده اكيد غوتيه مهو شغال حداكم ويمكن هيصلح غلطه
هبت اخت تميم الكبيرة : احترمي نفسك يا واطية يا جليلة الادب والربايه انتي الظاهر عمي معرفش يربكي
الي يمس مرت تميم بكلمة يستاهل جطع لسانه
وقفت اخت البنت الكبيرة : حجك عليا ياام خالد امسحيها في وشي يا بت عمي عيلة صغيرة ومتعرفش هتجول ايه بلاش الكلام يوصل لابوي وعمي
ياسمين وقفت بهدوء ظاهر : خلاص يا نعمه حصل خير عن اذنكم
جريت وداد وراه ياسمين : متزعليش نفسك راوية بت عمي دي بت حجودة ابوي كان خاطبها لتميم جبل سابج بس محصلش نصيب واختارك انتي يا چميل ..
ياسمين بصدمه : تميم كان خاطب قبل كده
وداد اومأت بتردد : بس هو مكانش رايدها والله
ياسمين اومأت بهدوء وهي حسه اني دموعها بتحرق عنيها استأذنت من وداد وطلعت تجري علي برا خبطت في ابن عم تميم الي مسكها قبل ما تقع : محسب عليكي علي مهلك
ياسمين عدلت نفسها بتوتر وهي بتتكلم : انا اسفه مكنتش اقصد
: عادي ولا يهمك انا عمر ود عم تميم مين انتي ..ومد ايده
ياسمين ببتسامه متكلفة : انا ياسمين خطيبته
عمر فتح عنيه بصدمه : وه مش كبير عليكي تميم حبتين يا شاطرة
ياسمين لسه هترد سمعت صوت تميم الغاضب من وراها الي بلغتها وداد الي حصل بالمختصر ..
: خير يا عمر
عمر بص له بتوتر : خير يا واد عمي عرفت انك هنا چيت اسلم عليك ..
تميم وعنيه بتبص لياسمين بغضب شافه وهو ساندها وهو بتتكلم معاه وايديها بتتحرك في كل اتجاه كاعادتها
بعدين ابتسمت له ابتسامتها الي تهبل ومدت ايده في ايده تميم كانت عفاريت الدنيا بتتنطط قدام وشه
: تعبت نفسك تسلم ..عن اذنك ..
ومسك كف ياسمين بغضب وجرها وراه وهو بيضغط علي صوابعها الرقيقة بعنف ياسمين بواجع وغضب : تميم انت اتجنن سيب ايدي اوووعه انت بتوجعني
وبعدين ازاي تجرني وراك كده اوووعه بقولك ..
تميم فضل ماشي بيها ومرضش عليها ودخل بيها اوضته وقفل الباب وراه وجرها بعنف : واجفه تتحدتي وتدلعي دلعك الماسخ وتمدي يدك في يده ليه تعرفيه يجرب لك
في بينكم صلة رحم وانا معرفش انتي اتخووووتي
ياسمين بغضب : وانت مالك
: ياااااسمين فوووجي واعرفي انتي هتجولي ااايه
ياسمين ببرود : انا فعلا فوقت بس فوقت متأخر
: جصدك ايه
: قصدي قالته بنت عمك رواية حبيبت القلب الي كنت خطيبها
تميم بنرفزة : اتحددي زين يا ياسمين ومتجلبيش التربيزة علي وبعدين انا لو كانت عايزها ولا رايد حبها مكنش زمانك واجفه جدامي دلوجتي ولا في بينا حاجه
ياسمين بسخريه : طب ومالك زعلان كده ليه ما تروح لها
تميم قرب منها بغضب وهو بيعض علي شفته مسك ايدها لفها وراه ضهرها : يدك تتمد في يد راچل غير يلمسك هجطعهالك ابوك واخوكي وبس سااامعه
اايه عاايزاني اروح لها ليه شوفتي نفسك اصغر مني يا شاطرة فچأة
ياسمين بصت له وعيونها بتلمع بالدموع : سيب ايدي يا تميم وجعتني
تميم بخفوت : دوجي من الوچع الي دب في جلبي وروحي وانا شايف يدك في يده وهتتبسمي وتتساهري مع رأجل غريب عنك ...
ياسمين بضعف : مكنش قصدي اوجعك واكيد مش هكررها بس انتي و جعتني لما خبيت عليا انك كنت خاطب قبل كده كنت بتغير عليها وتكلمها في الفون وتتغزل في وحده غيري
يا تميم
تميم بخفوت : وربك يا جلب تميم ما حصل انا هغير عليكي انتي وبس وهحبك انتي وبس ورايدك انتي
دون عن بنات حوا كلهم يا فلة
ياسمين تنفسها اضطرب وجسمها اترعش من قربه المهلك وغمضت عنيها واول ما حسته بيقرب منها وبينزل علي شفايفها يمتصهم بلهفة وشتياق واضح قلبها وجعها من عنف دقاته وتمسكت في قميصه بعد ما ساب ايدها
وضمها اكتر ليه وهو بيتراجع بيها لواره لحد ما نامت علي السرير وهو فوقيها ولسه بيلتهم شفايفها بجنون
ياسمين بخفوت : تميم ..تميم لا ميصحش اوعه
تميم كان دافن وشه غي رقبته وايده بتعصر صدرها اليمين برقة : يصح يا جلبي انتي ملكي حلالي مش جادر ابعد عنك عاايزك يا فلة عايزك واعر
ياسمين افتكرت طلبه لكتب كتابهم قبل السافر امبارح وكان الشهود فارس وسيف ..واصبحت حلاله علي اسمه
وغمضت عنيها بضياع وانفاس سريعه وتميم بيفك ازرار فستانها وشفايفه بتبوس كل سنتي بيظهر منها وساب علاماته علي مقدمت صدرها الي ظاهر من حملاتها
تميم قرب من شفايفها وهو بيتنفس بسرعه وعيونه اسودت برغبه ووشه احمر وعروقه نفره وكان بيحاول يسيطر علي نفسه مش قادر ..ورجع يمص في شفايفها
وياكلهم بلهفه ومش مصدق انها اصبحت ملكه
تميم بخشونه : ياسمين حبيبتي اااخ مشتاجلك واعر ضميني ليكي وبدليني يا حبيبتي انا تميمك انا امانك انا سندك وحضنك الدافي
ياسمين فتحت عنيها الي بتلمع بسبب قرب المهلك ليها وقربت بلهفه تمص شفايفه بجهل وشهوة جديدة عليها
وهي جسمها بيتنفض تحتيه وكل اطرفها متصلبه
تميم شافها بتبدله وتجنن مسك شعرها بين ايديه وكان بيمص شفايفها بعنف وشهوة و هياج وهو بيضمها ليه اكتر وترفع فستانها ونوثتها السخنه الي بيغطيها قماش الاندر الخفيف حس بيها علي رجولته المتصلبه وبقا يتحرك بسرعه اكبر وبيحتاك فيه بجنون وبيمص شفتها السفليه ويعضها بين اسنانه مد ايده وعصر مؤخرتها
وياسمين اتأوهت بصوت نعم كان لسانه اخترق جوفها وهو بيداعب لسانها السخنه وبيمتصه بجنون
لحد ما حسها بتترعش بعنف تحتيه وهي زي المغيبة بتنطق اسمه بوجع ولذة جديده عليها وكأن فولت عالي
صاعقها تميم شاف منظرها واسمه الي بيتنطق بالطريقه دي وزود حركته وهياجه وجسمه كان بيشع سخونه
وهو بيطلع صدرها وبيمتصه بجوع واضح
وياسمين مش قادره تتحكم في اعصابها ولا اطرافها وكانت مسلمه ليه بكل جوراحها لحد ما سمعته بيزمجر وهو بيقرص علي حلمتها وبنبض رجولته علي انوثتها وتدفق سائل سخن حست بيه علي قماش اندرها..
وتميم بيلهث بصوت خشن وجسمه بيترجف ولسه شفايفه بتبوس كل سنتي فيها واخيرا دفن وشه في رقبتها وهو بيشم ريحتها بعنف : اوووف يا ريحتك
بس كفيلة تشندل حالي عشجتك يا فلة
ياسمين ابتسمت بسعادة غريبة وكأنها اصبحت خفيفة وطايره فوق السحاب ضمته ليها اكتر وهمست : بحبك ..
تميم بعد مرور بعض الوقت حس بنتظام انفاسها قام وقف وقفل ازرارها ونزل فستنها وغطاها ودخل ياخد دش ويغير هدومه .. و طلع باس دماغها ونزل ..
وسألوا عن ياسمين قالهم نامت و والد تميم اثر علي سالم انهم يقعدوا معاهم في نفس البيت وحلف طلاق تلاته انهم يقعده وكل واحد كان ليه اوضة
سالم ومها ..ندي وفارس الهايج ..صباح وملك ..
وياسمين تميم قال انها هتنام في اوضتة وهو هينام في المندرة وبعد يوم شاق عم الهدوء البيت وكله دخل اوضته وتميم طلع يتسحب في عتمة الليل ونام جمب ياسمين وضمهاا اكتر ليه ونام وهو بيتنفس ريحتها
وفضل علي الحال ده اسبوع يتسحب بليل فيرالهدوء ويطلع يشرب منها علي قد ما يقدر ويطفي ناره وجنونه وعشقه فيها ويخدها في حضنه وينام وكان بيدخل يلاقيها مستنياه في وسط السرير بخجل ونظرة
احتياج للمتعه الي اول مره تجربها ...
خلص اليوم ودموع وسيف بيشتغلوا بإتقان مخليش من بعض تحرشات سيف بدموع الي كانت متعمده تغرية وتجننه وهي عارفه انه اكيد مش هيعمل حاجه في الشركة ..
سيف كان سأل عن دكتورة نسا كويسه وحجز عندها وعلي الساعه خمسه كانوا في العيادة ودموع قعده تهز رجليها بتوتر وقلق وخوف وعنيها بتلمع
سيف مسك ايدها وباسها : اهدي يا بابا متخفيش انشالله خير بلاش توتر عشان خطري
دموع اومأت بهدوء ووقفت بسرعه لما سمعت الممرضة بتنادي اسمها سيف مسك ايدها وتقدم بيها وهي بتأخر جل وتقدم رجل ..
قعدت قدام الدكتورة الي باين عليها الوقار في سن الأربعين تقريبا وملامحها بشوشة ومطمأنه ..
: اهلا مدام دموع اتفضلي ..وبدأت تطرح عليها بعض الاسأل المعروفه ولدتي قبل كده ولا لا فصيلة دمك
بتشكي من اي مرض سكر ضغط جوزك بيدخن وهكذا
دموع بعض ما ردت علي كل اسألتها : انا عملت تيست في البيت وطلعت النتيجة اجابي وكنت حبة اتاكد اكتر
الدكتورة وقفت تمام اتفضلي معايه علي غرفة الاشاعة
دموع اتمددت علي السرير وسيف واقف جمبها ورفعت فستانها وسيف غطي رجليها وكانت الممرضة الي وقفه مالهاش لازمه ..
الدكتورة ابتسمت : متشكرة لتعب حضرتك بس هنكشف نسا ممكن تتفضل برا لو تحب
دموع خافت ومسكت ايد سيف : لا اتفضلي انا هفضل معاها ..
الممرضة طلبت من دموع تخلع الاندر وير سيف خلاها متمدده زي ما هي ومد ايده من تحت الغطي وخلعها اندرها ودموع كانت في قمت الاحراج
وقربت منها وهي مسكه الجاهز ولسه هترفع الغطي سيف وقفها : ثانية وحده البتاع ده هيدخل في مراتي
الممرضة اومأت بكسوف سيف بنفس الجدية : وانتي هتدخليه
الدكتورة ضحكت غصب عنها : يا استاذ سيف ده شغلها
سيف خد منها الجهاز : بعد اذنك ..انا هدخلوا ..وبهمس وبرطمه... مش كفاية حاجه هتدخل فيها غير بتاعي
دموع سمعته وتمنت الارض تنشق وتبلعها وسيف رفع الغطي وقبل ما يدخل الجهاز حسس علي انوثتها بحركه خفية خلت دموع برقة وهو غمز لها في الخفي ..حط الجهاز براحه ودموع اتأوهت غصب عنها
سيف رفع حاجبه وبخفوت متغاظ : ايه وجعك
دموع ضحكت غصب عنها غيران من جهاز والدكتورة مدت ايدها وبقت تحركة وبتسمت : انا شايفه كيس حمل واضح والماية كويسه والجنين ..وحركت الجهاز ..لا الاجنة ..مشالله واضح تلت اجنه قدامي حجمهم لا يكاد يبان هنتأكد اكتر المره الجاية
وحضرتك حامل في ست اسابيع تقريبا مبروك
دموع شهقت وبصت لسيف بصدمه الي كان مركز وباصي في الجهاز لعلي وعسي يشوف حاجه مفهومه واول ما سمع تلت اجنه حط ايده علي وشه بفرحه وبص لدموع وقرب بسرعه باس دماغها وخدودها وايديها : مبروك يا دموعي مبروك يا ام بناتي
دموع ابتسمت بسعادة غامرة ودموعها نزلت من فرحت سيف الواضحه وشكر الدكتورة الي كتبت لها علاج مع بعض التعليمات المعروفة وطلبت تشوفها بعد اسبوعين وساعدها في هدومها وطلع مد للمرضة الحلاوة الي خدتهم بفرحة وبرضو مد للي وقفه في الاستعلام والداده وكل الي موجودين في العيادة تحت اشراف الدكتورة وهو الفرحه هطير برج من نفوخه ..
وطلع بدموع علي معطعم علي النيل اتعشوا مع بعض وعنيهم بتتكلم بعد كده خدها ونزل هايبر ماركت وبقا يشتري كل الي تقع عينها علي ببذخ وهو عايز يجيب لها نجمه من السما ...
روح بيها شقتهم وساعدها تاخد شور وطلع دخن سجارة في البلكونه ورجع لها وهو شايل صنيه عليه عصير ومكسرات وشكولاته وفاكهة مقطعها وسناكس
قعد جمبها وببسمه حلوة : حبيبي لازم يتغذي
دموع كتمت ابتسامتها و بحنق : وده عشاني ولا عشان خاطر بناتك
سيف بص له بصدمه : مالك يا بت هي اول مره ولا ايه وبعدين ايه بناتك دي هنبدأ شغل الغيرة من دلوقتي
دموع ضحكت وباسته من خده : بعشقك وبغير عليك حتي من نفسي بموت فيك يا سيف
سيف ضحك وركن الصنية : انا بقول اغذيكي انا احسن
مفيد ومثبت طبيعي وهيظبط هرموناتك وبالمرة عايز اسمع الاه الي طلع في العيادة من الصباع الي دخلته فيكي ..
دموع ضحكت : انت قليل ادب ووقح ايه الي انت عملته وقولته ده اصلا
سيف شدها ليه وهمس قدام شفايفها : قولت ايه يا دموعي ..وهبط علي شفايفها في بوسه رقيقه هاديه وعميقه عبرت عن حبه وفرحته وعشقه ليها ..
فات اسبوع وسيف خد دموع وراح سوهاج وهو بيحاول ميتعبهاش في الطريق وكل شوية يقف في استراحه ..
لانه كان شايف دوختها وتعبها الواضح وشحوب وشها وكان القلق بياكل فيه
سيف بنرفزة : قولتلك بلاش مسمعتيش كلامي شايفه منظرك عامل ازاي
دموع بخفوت : انا كويسه والله انا اصلا بتعب من السفر من غير ما اكون حامل
سيف نيم الكرسي بتاعها : طب حاولي تنامي بقا لحد ما نوصل ..هخدك اكشفلك ..
دموع اومأت بتسليك عارفه خوفه عليها وقلقه الدايم وبيعملها وكأنها عروسة لعبة سهلت الكسر طول الاسبوع الي فات وهو مش بيخليها تعمل حاجه ولا تتحرك لكن بيجي الليل ويتحول الخوف لجنون وهي بتترجاه يتعامل معاها زي ما عودها وهو مش بيتأخر معاها ..
ومش بيقدر يتحكم ولا يسيطر علي نفسه تحت رجائها وعيونها الجريئة ونظراتها السخنه ..
سيف وصل بدموع البلد زي ما وصف ليه تميم و في نفس مكان الحدثة علي اول البلد مد ايده ومسك
ايد دموع بخوف بس خوف عليها وعلي اطفاله
مش علي نفسه ..لكن عدت علي خير وده الي
استغرب منه داغر فيه من غرور الي يخليه يتفشخر
بنفسه لو عمل معاه حركه من بتوعه خصتا
قدام مراته ...نفض دماغه بنرفزة وكمل لحد ما وصل بيت تميم قبل المغرب كان الصون منصوب والرجاله
وقفه وتميم في استقباله..
سيف قبل ما ينزل فوق دموع تظبط نفسها ومد له ازازة ماية ونزل سلم علي تميم برجولة وضحكه واضحه وفارس جيه يمشي بهداوة عليه وهو لابس جلابيه صعيدي وشال مكلف ومن تحتيها قفطان ومخفف شعره
مخليه ميري سيف شاف منظره وتصدم
بص لتميم : عملت ايه في الواد
تميم بفخر : خليته ينشف اشوية جعدته مع الرچاله هنا وسحبته من وسط جعدت الحريم
سيف مد ايده لفارس الي سلم عليه بكف جامد طلع صوت : عامل ايه يا خوووي اتوحشتك ..وحضنه وهو بيبوس كتافه برجوله ..
سيف ضحك بصوت عالي علي لهجت فارس : ايه ده مالك في ايه
فارس بخفووت : اخرس خالص انا لو معملتش كده هيربطني مع الرجاله ومش هشوف ندي ده بيقعدني معاها بمعاد يا برووو انا هتجنن
سيف فطس ضحك ومنظر فارس وهو بيعاني ومتقمص الشخصيه يالهوووي
فارس بنرفزة : انت بتضحك ده انا بقيت عامل زي العيل الي في ثانوية وابوه مخبي مراته منه لو ذكرت كويس هجبلك مراتك تلعب معاها شوية
سيف ربت علي كتفه بقوة : عاااش يا وحش انشف اماال ..وضحك تاني
وراح نحيت العربية وخد دموع تحت دراعه ومشي بيها بكل رجوله وفارس واقف جمب تميم ودموع ضحكت لفارس من كل قلبها بس فارس كان مش فارس وضحكتها اختفت من منظره وبرودة في استقبالها
مش زي كل مره
دموع وقفت قدامه : مالك يا فارس
فارس : كيفك يا مرت اخووي
دموع بصت لسيف ورجعت بصت لفارس
وتنحت بصدمه : نعم !!
فارس بخفوت : وحشتيني يا وزتي عايز حضن يا قلب بابا بس متكتف ادخلي جواه وبعدين هفهمك ..
سيف ضحك وبص لفاري بلعانه وضم دموع اكتر ودخل بيها لحد المدخل وسابها وخرج عشان الحريم ..
دموع دخلت تمشي بهداوة لحد ما وصلت وراه ندي وشافت ياسمين قعده وسط اللمه ولبسه توب صعيدي ولبسه الكردان والحلق الدهب والغوايش والدهب مغطيها من فوق لتحت وفتحت بوقها بصدمه : هو ايه الي بيحصل هنا
ندي لفت علي صوتها وجريت عليها حضنتها : وحشتيني يا بنت الكلب اخيرا جيتي ياسمين اتحولت والواد فارس بقا نصه ضارب اكتر من الاول الصبح فارس الخط وبليل
فارس المسهوك انا جالي هسهس يا دموع
دموع ضحكت وحضنتها وهمست في ودنها : انا حامل
ندي رجعت لوراه وشهقت بفرحة : احلفي
دموع اومأت وعنيها بتلمع : والله في تونز كمان
ندي حطت ايدها علي بوقها ودموعها نزلت ورجعت حضنتها : يا قلبي يا قلبي مبرروك يا عيووون هبقا خالتو وعمته يا ناااس ااه قلبيي هيقف من الفرحه يا دمووع
دموع ضحكت بفرحه : بعد الشر عنك يا قلبي
قربت منها مها وصباح وملك وسلموا عليها وندي عرفتهم الخبر بحماس والفرحه كانت مش سياعهم قربت من ياسمين وسط البنات الي قعدين حوليها وبيغنوا ليها
وحضنتها وهي عنيها بتلمع بدموع الفرحه : مبروك يا عيوني انا فرحانه ليكي اووي يا سو
ياسمين بفرحه : دموع يا قلبي حمدلله علي السلامه مبسوطة اوي انك جيتي انا فرحانه اووي سيف عامل ايه
دموع ضحكت من قلبها علي فرحتها الوضحه : بخير يا حببتي يلا بقا عايزة نونو بسرعه يلعب مع بنوتاتي ..وحطت ايدها علي بطنها
ياسمين بصت لها بستغراب وبعدين استوعبت حطت ايدها علي بوقها ودموعها نزلت : يا حياااتي يا حياتييي
مبروووك انا فرحتي بقت اتنين بجد مش مصدقه
دموع حضنتها وجت ام تميم واخواته اتعرفوا عليها وخدوها تتغدي دخلت الاوضة الجانبية لقت سيف قاعد مستنيها ياكلوا مع بعض عشان وصلت متأخره عن معد ما اكلو الموجودين
وطلعت مع ندي اوضتها غيرت ونزلت معاه وهما بيدردشوا ودخلوا وسط اللمه وقعدوا مع ياسمين
يغنوا ويصقفوا بفرحه واخر اليوم دخل تميم
مع سالم وفارس وسيف بارك لها وباس دماغها وسط الموجودين و دموع فتحت بوقها بصدمه ورفعت تليفونها بسرعة وعملت فيديو وسيف داخل يمشي
بهيبة ورجوله وهو لابس جلابية صعيدي مكلفة
بالقفطان والشال علي كتافة زاده هيبة ورجوله
وشافها بتصوره رفع عيونه وبتسم لها بغمزة وقربت منه صباح ومها سلموا عليه وصباح بتهلل وتكبر من جماله
تميم خد ايد ياسمين عشان يحنيها : مبروك يا فلة جلبي
ياسمين بفرحه وكسوف : الله يبارك فيك يا تميمي
تميم باس خدها بلهفة : جلب تميم من جواه
فارس بصوت عالي : لاااا متفقناش علي كده يابو النسب مش قدامي
تميم بخفوت : امال لو عرفت الي هيحصل من وراك ..وبصوت عالي..مرتي حلالي يااض انا حر فيها
ياسمين سمعت كلامه وعضت شفتها بخجل وفتكرت الي بيحصل بينهم وجسمها اترعش
تميم حس بيها وبخفوت : هاانت يا حبيبي كلها سواد ليل يا غالية
وخلص اليوم وفصلوا العرسان سهرانين وسط حبايبهم في جو اسري سعيد وكله فرحه وحواديت مش بتنتهي
لحد ما كل واحد راح اوضته وو
خلصت ليلة الحنه وكل واحد راح اوضته ودموع دخلت مع سيف اوضة خاصة بيهم واول ما دخلوا دموع لفت علي سيف بلهفة ودمجت شفايفها في شفايفه
سيف ضحك بصدمه بعد كده ضمها ليه وحط صوابعه في شعرها ومشي بيها خطوه خطوه لواره لحد ما وصل للسرير
دموع فصلت البوسة وبصت له بعشق وعنيها بتلمع سيف عض علي شفته من نظراتها : مشتقالي اوي كده
دموع وشها احمر وعضت شفتها : من اول ما شوفتك بالجلابيه وانا عايزة ابوسك
سيف ضحك برجولة : طب و معملتهاش ليه
دموع شهقت بخفه : كنت عايزني ابوسك قدمهم
سيف فرق بين رجليها وقرب منها و بخفوت : انتي تبوسيني في اي وقت وفي اي مكان انا ملكك وليكي
وبغمزة ..كنتي عرفتيني وانا كنت هقوم بالواجب
دموع ضحكت وحطت صوابعها في شعره : عرفاك وقح وتعملها عشان كده حولت مبصش ليك طول الاقعده عارفاك هتفهمني وتعرفني من نظراتي ليك
سيف قرب منها اكتر وانفسهم اختلطت : ايه الثقة دي مين قالك اني بقرأ عيونك
دموع عصت شفتها وئنت بدلع وبصت له بنظرات سخنه كلها احتياج ورغبة
سيف زمجر وهبط علي شفايفها و مصهم بخشونه وعنف دموع لفت ايديها حولين رقبته وتاهت معاه في بحور الحب والشهوة ..
تميم كل ضيوفة مشيت والبيت فضي وكلهم ناموا وطلع اوضتة الي نايمه فيها ياسمين كالمعتاد في اخر اسبوع
وفتح بالباب لقاه مقفول من جواه
ياسمين حست بيه وضحكت بخفوت وقربت من الباب : مين
تميم بخفوت : مين يعني هيجيلك دلوقتي افتحي الباب
ياسمين كتمت ضحكتها : تؤ تؤ خلاص حظ اوفر المرة القادمه
تميم كان هيتجنن عليها انهاردة بعد ما شفها بالتوب الصعيدي والطرحة مربوطه لوراه وشعرها العسلي مزين كتافها وبينافس الدهب الي كانت لبساه وبنرفزة : فصي عااد حد يسمعنا
ياسمين بهدوء : لا يا تميمي عشان تشتاقلي من هنا لبكرة معادنا قرب يا حبيبي
تميم بيأس : انا بشتاجلك كل ثانيه يا فلة وصدجت لما بجيتي ملكي وحلالي وتعب سنين في حبك راح مع اول حضن ليكي ومن وجتها وانا ادمنتك
ياسمين ابتسمت بتأثر وعنيها لمعت بدموعها : حقك علي عيني يا نور عيني بس عشان خطري بلاش انهاردة بس عايزة احس اني عروسة وفرحي بكره يا تميمي كتير عليا
تميم سند راسه علي الباب وبتسمت بحب : لاه يا جلب تميم وحياته احله عروسة واحله وردة بجت في بوستاني يا فل وياسمين ودوار شمس و چوري
ياسمين ضحكت برقة : كل ده يا تميم
تميم بخفوت : واكتر يا حبيبتي واكتر يلا هنزل تحت ورن عليكي ..وهو نازل سمع الباب بيتفتح
وياسمين بتطل من وراه بكسوف وهي لبسه قميص للنوم واسع وطويل بنص كم تميم شافها وقرب منها بسرعه شالها بين ايديه ودخل بيها الاوضة وشفيفه في شفايفها
وايد علي وسطها والتاني علي راسها بيعمق البوسه اكتر وياسمين لفه ايديها حولين رقبته وبتبدله الحب بحب اكبر
تميم فصل البوسه الي سلبت انفاسهم وبقا يبوسنا بوسات رقيقه مع كل كلمه : بحبك ..بعشجك ..اشتياجي
ليكي عد الحدود وبعد الساعات الي هتكوني فيها مرتي
اسم وفعل
ياسمين اترعشت وانفاسها اضطربت : خلاص بقا يا تميم عشان خطري
تميم نزلها علي الارض وباس عيونها وخدودها شفايفها ودماغها وبعد عنها بالعافيه : تصبحي علي خير يا فلة جلبي
ياسمين باست فكة برقه : وانت من اهل الخير يا عيوني كلمني لحد ما انام ..
تميم اومأ ووعدها ونزل وهو قلبه بينبض بالحب اكتر واكتر ..
عند فارس الي كان بيجري وراه ندي من نحية لنحيه : يا واد اهمد يخربيتك من ساعات ما طلعنا وانت بتهبد فيا تعبت
فارس بجنون : ما هو انا هجيب الواد انهاردة يعني هجيبوا سيف مراته تحمل وانا لا احا مش لاعب
ده انا داخل قبلوا
ندي بنرفزة : يعني هو بالعافيه يا روح امك يلا من هنا عشان مزعلكش انا مش عارفه امشي
: اه يا روح امك عافيه وبعدين مش عارفه تمشي مين يختيي يا محن ده انتي بقيتي الفضل لله ثم ليا بير يا قلبي وبعدين ما انتي بتجري زي الفرس اهو تعالي بس همتعك والله مره كمان هدلعك يا بت
ندي قعدت علي السرير بتعب : مفيش فايدة فيك انا حامل اصلا عرفت من اسبوع وكنت عايزة اخليها مفاجأة عيد ميلادك لما نرجع
فارس بص له بصدمه : ده بجد ولا بتسكتيني
ندي فتحت الكمودين جمبها وطلعت الاختبار ومدته لفارس : اهو شوف شرطتين
فارس قرب خد منها الاختبار بسرعه : احا يا ندي حامل مني ومقولتليش ..انتي حامل بجد
ندي بصت له وهزت دماغها بيأس فارس مسح دماغه بصدمه : مراتي حامل انا هبقا بابا هههههههههههه يخربيت التهيأت
ندي بنرفزة : تهيأت مين يا فارس البريود مجتليش بقالها شهرين يا غالي
فارس بدأ يستوعب : صدق صح انا كنت فرحان فشخ ..ثانية يعني انتي بجد حامل يالهوووي
انتي حااامل احييييه مش مصدقة هاتي
بوسه مشبك كده عشان اعرف انه مش حلم
ندي ضحكت غصب عنها وهي بتهز دماغها علي جنون حبيبها الي مش هيكبر ابدا ..فارس جري عليها وحط راسه علي بطنها : انتي يلاه يا حبيبي بابا سامعني
تعاله بسرعه ده انا هرفع امك يالهوووي الحمدلله يا رب
الحمدلله ..وحضن ندي بلهفه ..ندي ندي يحلم وتحقق وبقيتي مراتي وام عيالي هيجلي هارت اتاك يا بنت المرا
مش قاادر انا فرحاااااااااان
ندي حضنته بحنان ودموعها اتجمعت في عيونها وسمعت هارت اتاك ( نوبة قلبيه ) وضربته علي دمااه بخفه : بعد الشر عنك يا عيوني ويخليك لينا يا فارس
مبروك يابو سيف يتربي في عزك
فارس بص له وهو بيضحك ومش مستوعب : يالهوي ابو سيف كمان لا لا ويتربي في عزي الله ايه الاحساس الجامد فشخ ده
ندي ضحكت من قلبها وفارس سكت مره وحده : مالك يا فارس
فارس بخوف : ده مش خطر علي صحتك وكده انتي قلبك ضعيف
ندي بتهكم : دلوقتي افتكرت اني قلبي ضعيف وانتي بتمخمض فيا مكنش ضعيف وبعدين انا حلوة يا حبيبي متخفشي انا قلبي بيضعف وانت مش جمبي طول ماانت بخير انا بخير يا فروستي
فارس اتشال وتربع علي السرير وكان علي وشك يطير في الجو من الانشكاح الي هو فيه : يا دين النبي علي فروستك والي خلفوه قلباااااااااي بحبك يا بنت صبوحه
ووقف مره وحده : صبوووحه انا لازم افرحها
ندي وقفت مسكت ايده : استهدي بالله كده وعقل هتروح فين دلوقتي احنا في بيوت ناس وكلو نايم
فارس حضنها ولف بيها : انا عايز ارقص من الفرحه حسي بيا يا طنط حسي بياااا..لا لا انا مش هستنا
وطلع يجري علي برا واول اوضة جت في وشه خبط علي بابها : بروووو يا بروووو اصحى يا غااالي
سيف خارج من الحمام لف الفوطه علي خصره وجري فتح الباب : مالك ياض يا بن المفضوحه في ايه
فارس حضنه وبقا يطنطت بيه : ندي حامل يا بروو ندي حاااامل
سيف مسك الفوطه من هجوم فارس وهو بيستوعب الي بيحصل وضحك معاه : حتي في دي يا بن الكلب ورايه ورايه
فارس ضحك : شوفت بقا يلاا انا حجزت وحده من بناتك وش ماليش فيه ..او هاخد التلاته انا وحظي بقا
سيف ضحك: ده عند امك يلا يااض من هنا معندناش بنات للجواز
: يا رب يا سيف لما جوزت بناتك لعيالي يطلعوا كلهم ولاد وفسدهم ليك
سيف ضربه بالرجل : يلا ياض يا خو* من هنا بنات انا عشمان في ربنا
فارس بسخرية : اخييي الي بيبيع سبح ومصاحف
سيف ضحك وقفل الباب في وشه
: يا جدع استني هفرح وزتي
: وزتك نامت يا روح امك يلا من هنا ياه
فارس راح اوضة صباح وفتح الباب ونط علي السرير : صبوووووحه
صباح قامت مخضوصة : هيييييئ يا خربيتك مين ماااات
فارس بضحكه : تفي من بوقك يا غاليه يلا انا عايز الحلاوة
صباح بنرفزة : حلاوة ايه وزفت علي دماغك قطعتلي الخلف
: خلف ايه بس يا صبوحه انتي انتهيتي الصلاحيه من زمان
صباح تضربته علي كتفه بالقلم : يلا ياض يا ابن الوسخه من هنا
فارس ضحك وهو بيمسك مكان الصربة : اااه ايدك يا صبوحه يا خربيتك وبعدين ده جزاتي جاي افرحك
صباح بقرف : مسسس وانت بيجي من وراك غير المصايب يا بلوة
فارس بفرحه : احله مصببة جيالك في السكه كمان تسع شهور يا غالية
صباح عنيها لمعت بحماس : ولاه يا فارس بتتكلم جد
فارس اومأ بضحكه : ندي حااامل
صباح اتعدلت بسرعه : ونبي ايه لولولو
وفارس حط ايده علي بوقها : مش دلوقتي مش دلوقتي الناس نايمه
صباح ضربته علي دماغه : طب ما كنت قولت لنفسك من الاول كتمت عليا فرحتي
فارس ضحك : مانا مقدرتش اول ما عرفت جيت قولتلك
صباح حصنته وبتأثر : مبروك يا فارس مبروك يا غالي علي قلبي ربنا يقومها بسلامه هي والي في بطنها يا حبيبي ونفرح بيهم اخيرا هموت وانا مرتاحه
فارس باس دماغها : بعد الشر عنك يا صبوحه يلا اما اروح ازعج مها
فارس طلع وملك دخلت من البلكونه : ايه موقفك كده يا خالتي
: اه مانتي دايبه يختي في الحب مش حسه بالي حوليكي وانا الي فكرتك اتخمدتي من بدري اتريكي
مزوية في البلكونه بتنونوي
ملك بتوتر : يا خالتي ده ده
صباح ضحكت عليها : خلاص هعديها لك المره دي اصلي فرحانه ندي حامل يا بت عقبال ما تقومي بسلامه
ملك بفرحه : بجد يا خالتي مبروووك ..وحضنت صباح بفرحه
صباح بهدوء : فرحانه يا بت يا ملك مع الولاه نادر ده
ملك اتنهدت براحه : اووي يا خالتي اوي ده عوض ربنا ليا ده فرحت ايام الي راحت والي جايه
صباح حمدت ربنا في قلبها وبعدت عنها : ربنا يسترها عليكي ويبعد عنك ولاد الحرام ويكمل ستره عليكي
ملك بتوتر : البنات هنا لما سألو علي جوزي قولتلهم مسافر و ورتهم صورة نادر الي اتصورناها يوم ما كان جاي يكتب عليا بس دلوقتي نادر هيجي بكره مع باقي صحاب فارس احسن حد يشوفه
صباح بتفكير : عادي مهو جاي يحضر الفرح وماشي تاني و ربنا يستر بقا ياسمين تتجوز ونمشي احنا كمان ايه الي يقعدنا اكتر من كده في بيوت الناس ..
فارس عمل نفس الي عمله مع صباح مع ابوه وامه ونط في نص السرير وبصوت عالي بابا ماماا وصحاهم مفزوعين وفرحهم ورجع لندي
فارس دخل وهو بيضحك وشافه مغمضه عيونها ومتكيه علي السرير فارس وقف قدامها ونزل لمستواها وباس شفايفها برقه
ندي فتحت عنيها : كنت فين ده كلو
فارس بيبوس في وشها ورقبتها وكل سنتي فيها برقه : انا هو يا حبيبي معاكي وجمبك مبروك يا ندي قلبي
ندي ابتسمت برقه وحضنته : بحبك اوي يا فارس
فارس ضحك بفرحه كل مره بيسمع منها كلمة بحبك بيحس انه عمل انجاز ندي الي مكنتش بطيقه بقت مراته وملكه وحامل منه ودايبه فيه
باس دماغها وخدها في حضنه ونام علي السرير وصوابعه بتداعب شعرها بحب : وانا بحبك اكتر من روحي يا طنط
ندي ضحكت وضربته علي كتفه براحه وغمضت عنيها ونامت علي صدره ..
من الصبح الساعه تمانيه كان العيلة كلها علي قدم وساق وكان فارس وسيف وقفين مع تميم بيتممه علي كل حاجه تميم دبح الدبايح وساب الجزار يكمل هو والطباخ
وبتوع الفراشه بتنصب الصوان واحد للرجاله والتاني للحريم
ووصلت الميكب ارتيست بالفستان بتاع ياسمين وكل حاجه تخصه بعد ما تميم خد ياسمين ونزلوا اشتروا
وحجزت في اكبر بيوتي سنتر في المحافظة الاسبوع
الي فات ..
ومن بعد صلاة الضهر بدأت الرجاله تيجي تتغدي ووصلوا ضيوف تميم وقريبه من كل مكان واولهم الشيخ ليل العزايزي وولاد عمه واعمامه وكان في منشدين
وشيوخ كتير افتتحوا الليلة بالخطاب والقرأن
والمدح لحد المغرب العروسه جهزت
وخدها سالم ونزل بيها ووراها البنات بتزغرط ويرشوا عليها بتلات الورد الملون بفرحه
وشافت تميم مستنيها تحت بجلابيته البيضة والعباية البني علي اكتافه والعمه ملفوفه علي دماغه وشكله كان يهبل شاف ياسمين بتقرب منه بهداوة وكأنها بتمشي علي دقات قلبه وابتسم بفرحه مش سيعاه
سالم بهدوء : انا سلمتك وردت بيتي ووحدتي واول فرحتي حافظ عليها عليها يا تميم
تميم بعشق : في عيوني وجلبي وتاچ علي راسي
ياسمين اترعشت وقلبها نبض بعنف وبتحاول دموعها متنزلش علي قد ما تقدر تميم رفع الطرحه عن وشها
وعيونه جت في عيونها وقرب باس دماغها والزغريط وكل الاصوات اختفت من حوليهم بقا هو وهي وبس
تميم بخفوت : مبارك عليا يا فلة جلبي
ياسمين شهقت بخفه ودمعه نزلت من عينها
تميم بلهفة : هششش لاه عشانك خاطر بلاش دموعك تنزل في ليلتك يا عروسه ..وباس مكان دمعتها بشفايفه
وخدها وطلع قعدها علي الكرسي بتاعها العالي وكأنها ملكه متوجه وقعد جمبيها وايده في ايدها وقعد معاها
شوية وهو بيهمس لها بمعسول الكلام وقام عشان ضيوفه بدأت تستأذن
الرجاله الكبيرة والشيوخ بدأت تمشي بعد ما كلت وخدت واجبها وفضلت الشباب الي شغلت مهرجانات وبدأ الفرح بنسبالهم ...
فارس قعد يرقص مع اصحابه ويتنطت بفرحه مضاعفة
فرحته باخته وفرحته بمراته
واشتغل مزمار صعيدي تميم خد عصايه وحدف لسيف وحده الي وقف برجولة وهيبة وكأن الجلابية الصعيدي
متلقش غير بيه مولود فيها
ووقفوا يحطبوا قصاد بعض وحوليهم الشباب بترقص بلدي وصحاب فارس بتعبط وتخبط في بعض وبيضحكوا وقلبنها مسخره مفضوحين حدالله هههههههه
تميم حضن سيف بفرحه وضحكوا مع بعض
سيف بضحكه : طب ايه هتفضل قاعد معانه كده كتير وسايب الانسه ياسمين لوحدها
تميم : لاه رايح لها اهو وبعدين ايه انسه دي يا نطع
سيف بغمزة : لحد دلوقتي انسه لحد ما نشوف لحمر ونعرف بقا سبع ولا ضبع
تميم خبطه بالبنية في كتفه وضحك علي كلامه وطلع غير الجلابيه ولبس بنطلون بدله اسود وقميص ابيض
ونزل راح لياسمين مسك ايدها من وسط البنات وشدها ليه وكانت بتتمابل بين ايديه وبتضحك من كل قلبها
وقربت منه : غيرت الجلابيه ليه شكلك كان قمر فيها
تميم ابتسم وقرب منها : مكنتش عايز احرمك من حاجه شوية جلابيه وشوية بدله
ياسمين بدلع : في كل حالاتك عاجبني وبعدين يلا بقا نرقص سلو
تميم بص حوليهم وشاف الحريم فتحه بوقها ونصهم مصدومين : لاه يا غاليه موصلش حدانه ده ههههههههه يلا بينا علي شجتنا هرجصك سلو للصبح
تميم ضحكت بكسوف واومأت تميم باس دماغها ورفعها بين ايديه وبصوت عالي : يلا تصبحوا علي خير
الحريم ضحكت وفي الي زغرط وفي الي كان قاعد يهري وينكت في نفسه ..
طلع تميم مع ياسمين شقته وسط مباركات وزغريط الاهل والحبايب ونزلها في نص الصاله : نورتي بيتك يا فلة خدي راحتك يا غاليه
ياسمين بخفوت : منور بيك يا تميمي
تميم قرب منها وبخفوت : براحه علي تميمك يا جلبي عشانك خلاص علي تكه
ياسمين اتوترت وجسمها اترعش وتميم لاحظ قرب منها اكتر ومسك ايديها : ايه يا بويه مالك جلجانه ليه مانا علي طول معاك طول الاسبوع الي فات مفيش حاجه تخوف
ياسمين بتأتأه : م.مهو احنا مكملناش للاخر وانا خايفه
تميم ضحك علي لطافتها : اوعي تخافي يا جلبي وانا معاكي وبعدين يا حبيبي لو معيزاش وتعبانه عرفاني
انا عمري ما اغصبك علي حاجه
ياسمين باست خده برقه : ربنا يخليك ليا يا تميم ممكن بقا تفك لي السوسته دي عشان زهقت من الفستان وعايزة اخد شور
تميم بخفوت : عيوني ليكي حتي لو عايزاني اساعدك في الشور
ياسمين برقة وبلعت ريقها بخجل ومردتش تميم ضحك وخدها من ايديها لاوضة النوم وشافت قميص النوم الابيض علي السرير وجسمها ارتجف من برودة الاوضة وريحتها والاضاءة الخافته والي جيه في دماغها من افكار منحرفه ونفضت دماغها بسرعه كل ده قدام عيون تميم الي بيضحك بخفه علي جمالها وبرأتها
قرب منها وحضنها من وراه وهو بيبوس رقبتها وخدها وانفاسه سخنه
ياسمين بخفوت : تميم
تميم بخشونه : جلب تميم ..وضمها ليه اكتر ..مشتاجلك جووي يا فلة
ياسمين بتوتر : حبيبي الليل قدمنا طويل
تميم اومأ وبدأ يساعدها في فك الطرحه الطويلة وبعدينا الفستان الي كان هيقع لكن ياسمين مسكته من عند صدرها وجريت علي الحمام ..
تميم ضحك علي جنانها وقرب من الحمام : انا برا هاخد دش لحد ما تطلعي وتخدي راحتك تعالي نتعشو مع بعض
متنسيش تتوضي
ياسمين اتنفست بهدوء وحولت تهدي نفسها سابت الفستان الي وقع عند رجليها وقفت علي الحوض مسحت وشها من الميكب وفكت البنس الي تسريحت شعرها البسيطه وخلعت الاندر والبرا رمتهم في سلة الهدوم و دخلت تحت المرش خدت دش دافي وغسلت جسمها و روقت اعصابها ولبست روب الاستحمام وتوضت وخرجت بهدوء نشفت شعرها وحطت مرطب علي جسمها ولبست القميص وعليه الاسدال الي كان علي الكرسي وخرجت تمشي براحه عشان متدسش علي طرف الاسدال وتقع ..
شافت تميم قاعد علي الكرسي بشرود ولابس قفطان ابيض وشعره رطب واول ما شافها ابتسم بحب وقرب منها باس دماغها وفرض السجادة وصلي بيها ودعا دعاء المتزوجين وايده علي دماغها وعيونه في عيونها الي بتلمع بدموعها وخلص وحضنها ووقف بيها
تميم بحنان : يا بوية عشان تاكلي تلاجيكي من الصبح مكلتيش حاچه
ياسمين ابتسمت بهدوء وامأت ومشيت معاه للسفرة ورفع الغط عن صنية الاكل تميم ضحك : وه الحجه عمله معانا الواجب وزيادة
وقاعد ياكل الاكل بسمن البلدي ويأكل ياسمين علي قد ما تقدر وبعدين قامت غسلت ايدها واسنانعا وتميم زيها ودخل وراها كانت طلعت من الحمام ..
تميم بهدوء : طب ايه يا ست فلة هتخلعي اسدالك ده ميته
ياسمين مسكت الاسدال بتوتر : ما هو اصلي اه انا بردانه
تميم ضحك وقرب منها : تعالي وانا هدفيكي متجلجيش
ياسمين رجعت لوراه : لا لا ميرسي متتعبش نفسك انا كده حلوة
تميم وقف مكانه : خلاصك علي راحتك ..وسابها وخرج
ياسمين بصت مكانه بصدمه : انا عملت ايه انا مش قصدي ازعله والله يووه بقا انا زفت ايه مانا بقالي اسبوع في حضنه ايوة بس انا مكنتش بخلع هدومي حته خلاص بقا هو جوزي وده لازم يحصل
وعضت شفتها وخلعت الاسدال ونفضت شعرها حطت ملمع ورشة برفانها وطلعت تمشي بهداوة وهي بتشد اطراف قميصها القصير الشفون
شافت تميم قاعد علي كرسي الانترية وبيدخن بشرود قربة منه وبرفانها وصل قبليها بس تميم مرفعش عينه
قعدت قدامه وبخفوت : تميمي
تميم رفع عيونه طفي السجارة وبهدوء : ايه يا فلة منمتيش ليه
ياسمين مسكت ايده باستها برقة : مش هقدر انا من غيرك يا قلب فلة تعااله
ووقفت وهي بتشده براحه تميم مشي معاها وهو مسير غير مخير مفتون بجمالها ورقتها متيم في حبها
دخلوا الاوضة وتميم وقف وشدنا لحضنه وبهمس : بعشجك ..وهبط علي شفايفها بكل اللهفة والحب الي جواه كان بيمص الي تحت برقة ويرجع يسحبها بين اسنانه براحه ويتبادل معاها البوسه ويرجع ياخد شفتها الي فوق وايده علي وسطها بتقربها ليه اكتر وبيضمها اقوي وجسمهم بيرتجف من العشق الي بيضرب في قلبهم
بعنف وبيدب النبض في كل اطرافهم ..
تميم مشي بيها وهي بين ايديه ونام بيها على السرير وشفايفه في شفايفها : اممم ياسميني ..زمجر وهو بيدفن وشه في رقبتها وبيلتهمها براحه وعلي مهلة
كل سنتي فيها ويسيب علامته وايديه بتتحسس كل جسمها لحد ما وصل رجليها وبدأ يرفع اطراف القميص براحه وايده بتمشي علي جسمها لحد ما خلعوا
وتعدل قلع قفطانه وعيونه علي جسمها العريان الا من اندر خفيف بشكل سبعه يدوب مغطي انوثتها وجسمها بيترعش تحتيه ومغمضه عنيها وايديها بتخبي صدرها
تميم عض شفته بشهوة وعروقه بتنبض بقوة وانفاسه سريعه وسخنه وقرب منها حسس علي وشها برقة
: فتحي عيونك يا جلبي وعيشي معايه كل لحظة يلا يا حبيبي
ياسمين عضت شفتها وفتحت عيونها وانفاسها اضطربات من نظراته الشهوانية : اممم تميم
وئنت بمتعه اول ما حست بيه بيبعد ايدها وبياخد صدرها اليمين بين شفايفه وايده بتداعب الشمال برقه
وبيطلع اصوات تلذء وزمجره رجوليه تعبت اعصابها اكتر
ونزلت بشفايفه علي بطنها بعد ما داعب صدرها الشمال ومصه بين شفايفها وحرك لسانه السخنه علي حلمتها
لحد ما وصل وسطها وبقا يبوسها بوسات عميقه رطبه وصوابعه بتداعب انوثتها برقة دوبتها
وصل للاندر بتاعها وسحبه براحه وانفاسه السخنه ضربت منطقتها الحساسه خلها شهقت ومسكت الملايه بصوابعه بتترعش
تميم بهمس سخن : ياسمين عايزاني ابوسك هنا ودوج طعمك عايزاني احط شفايفي ولساني عليكي ..وبيتكلم وشفايفه بتلمس انوثتها وعيونه في عيونها
ياسمين رفعت راسها وبصت له وشافت منظره بين رجليها وامأت ورمت راسها لوراه مش قادره تتحكم في اعصابها ...وتميم هبط علي انوثتها يا كلها بشهوة ويمصها برقه بصوت مسموع شهواني ولسانه بيخبط في منطقتها الحساسه خلها اترعشت وشدت جسمها واطرفها اترعشت بقوة وبقت تتنفض بين ايديه وهي بتتأوه بصوت كله متعه
تميم اتعدل وهو بيلعق شفايفه وقرب منها بعد ما خلع البوكسر بتاعه ونزل علي شفايفها وايده في شعرها
وباسها بوسه سلبت انفاسه وهو بيمص لسانها وبيداعبها بلسانه في بوسة رطبه سخنه وايده التانيه بتحرك رجولته علي انوثتها ياسمين بدأت تفوق وحست بيه وشهقت وهي بتنبت ضوفرها في كتفه
تميم بخفوت : هششش اهدي متخفيش براحه و وحده وحده انا مش مستعچل سيبي نفسك يا حبيبي
ياسمين خدت نفس عميق وحولت متركزش وسابت جسمها وندمجت معه في البوسه ولسه رجولته بتتحرك علي انوثتها وحط مقدمت رجولته علي فتحت مهبلها
وخترقها مره وحده بس براحه وساعده رطوبة انوثتها الغرقانه في شهوتها
ياسمين شهقت بخضه و وجع وبرقة عنيها بس صرخها اتكتم بين شفايف تميم الي بسها بكل رقة العالم
تميم برجفة : بس يا حبيبي بس يا بوية خلاص اهدي كل حاجه خلصت مبروك يا فلة جلبي بجيتي حرم تميم
النعماني اسم وفعل
ياسمين اومأت بلهفه ودموعها في عنيها ونفسها سريع : اه يا تميمي مبارك عليك يا عيوني
تميم ضمها ليه ودفن وشه في رقبتها وباسها برقع بوسة رطبه عميقه وهو بيتنفس ريحتها وبهمس : عايزك يا ياسمين مشتاجلك واعر
ياسمين شهقت بخفه : انا ليك يا حبيبي اتحرك يا تميمي
تميم خد الاذن وبدأ يتحرك جواها وهو بيشربها جنون العشق ولذته والمتعه في حضنه وفضل معاها وقت طويل بيعاملها بكل رقه وحنان لحد ما خرج كل شهوته وتاكد من راحتها علي اكمل وجه وقام وقف بعد ما باس دماغها خد القفطان من الارض لبسه
ياسمين بخجل : رايح فين
تميم بضحكه : هحدف المنديل لاخوكي الناس تحت مستنيه تطمن
ياسمين شهقت بصدمه : بتهزر صح لا ونبي عشان خطري بلاش
تميم باس شفايفها وهو بيمصها بعمق وضحك وسابها ودخل البلكونه وهو داخل خد السلاح بتاعه وطلع ضرب نار في الجو والزغريط اشتغلت وضرب النار وصحاب فارس بتزيط في الزيطه وسيف حضن فارس الي دموعه نزلت غصب عنه
دخل تميم وشال ياسمين بهدوء وفتح ماية دافيه في البانيو وقعدها براحه باس دماغها وطلع غير فرشة السرير ودخل خد معاها شور وطلع وهو شفايفه في شفايفها ...وقضوها حتي مطلع الصباح 😌
**********************************
دموع حضنت ياسمين بعد ما باركت لها و سط تجمع الحريم الي جايين يباركوا للعروسة في الصباحية
و قدمت لها هدية الماظ جابها سيف و ندي قدمت لها
هدية جبتها هي و فارس و كمان مها و صباح و ودعوها و خرجوا عشان راجعين القاهرة و طلعت معاهم و هي دموعها في عيونها و وقفه جمب تميم الي ضمها تحت دراعه
سيف قرب سلم علي تميم : اي اوامر يا باشا
: حبيبي يا غالي ميأمرش عليك ظالم
: عايزة حاجة يا قلب اخوكي
: شكرا يا سيف خلي بالك من نفسك و من دموع و سوق علي مهلك
سيف ابتسم له بحب و محبش يقرب منها زي الاول عشان تميم بيغير
فارس قرب منها و حضنها حضن طويل و هو بيهمس في ودنها : مكنتش متخيل هيجي يوم وحد يخدك مني تعالي بسرعة و متتأخريش عليا هتوحشيني اوي و لو
في اي حد زعلك او ضايقك كلميني خالي بالك من نفسك
ياسمين اومأت و دموعها نزلت : و انت كمان يا فارس خالي بالك من نفسك يا حبيبي متقلقش عليت تميم
مش هيزعلني
فارس رفع عنية وبص لتميم الي بيبص له بغيظ و رقص حواجبه و هو بيبوس خدها و هو بيضحك بستفزاز لتميم بعد مكان متأثر و علي وشك البكي : بحبك و انتي عايزة
تتكلي كده يا سوكا
ياسمين سمعت نحنت تميم و ضحكت و هي بتمسح دموعها و بتبعد عن فارس و رجعت في حضن تميم
تاني و هي بتربت علي صدرة بحب و عنيها في عيونها
و كأنها بتهدي " انا ليك انا بتعتك انا مراتك "
و كلهم ركبوا عربيتهم و رجعوا القاهرة بعد وداع حار ..
حسين كان علي النصية و شكلو فعلا بقا مدمن هلات سودة تحت عنية و جسمه هزيل و ماشي يمسح
منخيره و هو باصص حوليه بتوهان كان لسه في
الورشة و مش عارف يشتغل بسبب الجرعة الي خدها
و هو ماشي لمح اخته ماشية تتلفت و دخلت عمارة اخر الشارع و بعديها بشوية صاحبة دخل وراها
حسين حسه ان في برج طار من دماغه و كلام صباح نزل يرن في ودانه زي جرس الانذار و من غير ما يفكر مرتين طلع يجري وراهم
و شاف صاحبة بيفتح باب شقته و اخته بتضحك له و بتدخل قبليه و هو دخل وراها و لسه هيقفل باب الشقة
شاف حسين قدامه الي زق باب الشقة بعنف خبطه في وشه وقعه في الارض بسبب الصدمة ...اخته صوتت بصوت عالي و هي بترجع لوراه مرعبة من منظر حسين
حسين دخل و خد المفتاح قفل الباب و حطه في جيبه و بشر : انتو بتوعي انهاردة يا ولا *** *****
: يا صحبي افهم بس
حسين ضربة بالرجل في وشه بكل غشومية : خخخخخ صاحب مين يا بن ال***** ده انا ***** خليك انت دورك جااي
و طلع المطوة من جيبة و غزة في بطنه و سابه بيصرخ
و قرب من اخته الي بتعيط و تلطم و نزل ضرب فيها بالاقلام : بتعمل ايه هنا هاا جااية ****** ده انا هفرتكك ...و ضغط علي رقبتها بغل و هو بيخط دماغها
في الحيطة بقهر و جنون و غضب اعمي
و هو شايف الدم نازل من دماغها و بيتلذذ اكتر و بيزود عنف ضرباته بجنون
و سابها وقعت في الارض قطعه النفس و لف لصاحبة الي قام وقف و هو حاطت ايده علي بطنه و بيرجع لوراه
بخوف
و حسين بيقرب منه و هو مغيب عن الدنيا : هقتلك هتروح مني فين هغسل عاري خلتوني بقرون يا ولاد ******
صاحبه فضل يرجع لوراه و حسين قرب منه ضربة بالبنية صاحبة فقد توزنه و مسك في قميص حسين
قبل ما يقع من البلكونة ويخده معاه من الدور السادس
الناس صوتت وهي بتجري يمين و شمال و في الي قرب منهم و اتصل علي الاسعاف و البوليس حضر و اتنقلوا المستشفي
دخلت دموع شقتها و سيف ماسك ايدها لحد ما قعدها علي الكرسي ..
سيف قعد قدامها علي الارض : انتي كويسة يا بابا
دموع ضمت وشه بكفوفها و طبعت شفايفها برقة علي شفايفة : متقلقش يا حبيبي
سيف ابتسم بخبث : لا مش مطمن طمنيني تاني
دموع ضحكت علي جنانه و قربت باسته تاني برقة : و كده
سيف هز دماغه : لا برضو مش مريحاني
دموع باسته تاني بس سحبت شفتة السفلية بين اسنانها و رجعت مصت شفايفه بعمق
سيف بخفوت : بلسانك
دموع اومأت بسُكر : افتح شفايفك
سيف فتح شفايفة وهجم عليها ياكل شفايفها بهياج و هو بيداعب لسانها بلسانه الدافي و شالها بين ايديه
و هو بيمص شفايفها في بوسه رطبة و فصل البوسة
بعد ما سلب انفاسها و نزل علي رقبتها يمصها و يلحسها
بلسانه و كفوفة بتعصر مؤخرتها الطرية بشهوة و هو بيحرك وسطها و انوثتها علي رجولته المنتصبة
سيف نزلها علي السرير و بيفك القميص دموع بصت له بدلع و قربت منه و بقت تفك الزراير واحد وراه التاني
ببطء و عنيها في عيونه خلعت القميص و حسست
بصوابعها علي عضلته القاسية و خدشته بضوفرها
براحه من اول رقبته لحد حزام البنطلون
عضة شفتها و هي بتبص علي رجولته الواضحه من بنطلونه و جسمها اترعش لعقت شفتها بشهوة و صوابعها
بتحسس علي رجولته ببطئ
سيف زمجر و هو بيتنفس بسرعة : دموووع
دموع بصت له بأنوثة مفرطة : عيونها يا سيفي
سيف عض شفته و مسك شعرها : بلاش لعب
دموع فكت الحزام ببطئ و الزرار و نزلت البنطلون و البكسر و رجولته المنتصبة خبطت شفايفها بسبب قربها
طلعت لسانها و هي بتداعب بدايته براحه من غير ما تمسكه سيف غمض عيونه و جسمه ارتجف و تشد
اقل لمسه منها بتجننه الخضوع الي كان بيحلم
بيه بقا يشوفه في عيونها كل دقيقة الحب
و الاشتياق الي مبينتهيش
سيف برجفة : اممم دموعي اكتر يا بابا
دموع سمعت صوته و نبرته الي اتغيرت و جسمها سخن و بقت تمص و تشفط رجولته بجنون و عنيها في عيونه و هي بتحاول تاخدة كله بين شفايفها لحد ما تتخنق و نفاسها يروح و عنيها تدمع و هي بتبص له بخضوع
سيف بعد عنها و نزل علي شفايفها قطعهم و هي زيه و اكتر بقت بتاكل شفايفة و تئن بتتلذذ و تطلع صوت همهمه و كأنها بتاكل الذ و اطعم حاجه في الدنيا
: امممم شفيفك حلوة اووي مش بقدر اشبع منهم
سيف ابتسم و هو دافن وشه بين صدرها : ملكك يا غزالي عجبينك اووي كده
دموع حطت صوابعها في خصل شعرها و رفعت راسه و قربت شدت شفته بين سنانها بعنف : اممم اووي
سيف سحب نفس عنيف و هو بيعض شفته عايز يكلها يمسكها يطلع روحها يضاجعها و يرجعها تاني بس خايف عليها
دموع ضحكت : ايه بتفكر
و شدت سيف علي السرير و طلعت قعدت علي رجولته : اممم وحشتني
سيف رفع حاجبة : ده الهرمونات عندك علي هووواية اووي
و قرب منها خلعها هدومها بسرعه و دموع بتتحرك علي رجولته براحة : وحشتك يا سيفي
سيف ضربها بالقلم علي مؤخرتها : اوووي يلا بلاش دلع بقا بدل ما اقلب الو وع وساعتها هزعلك
دموع رفعت نفسها ببطئ ومسكت رجولته بكفها و دعبت نفسها برجولته سمعت زمجرة سيف و كفوفه الي عصرت مؤخرتها و قعدت عليه براحة و هي بتستوعبه حتة حتة جواها
سيف غمض عيونه بنشوة سخونة مهبلها و عضلتها الي بتنقبض علي رجولته و رطوبتها بتخليه زي المدمن
الي لسه واخد جرعة و منتشي
فتح عيونه الي ضلمت و قرب منها باس شفايفه برقة بوسه و التانية و هو بيتلذذ بطعمها
و همس : بحبك بحبك اووي يا دموعي بعشقك مش قادر اصدق لحد دلوقتي انك بقيتي في حضني
كنت بعيدة اوي عني بس خلاص بقيتي ملكي
و هعملك اي شئ عشان اسعدك و رسم الضحكه
في عيونك قبل شفيفك يا بابا
دموع ضمته ليها و هي بتترعش بمتعه و حب من كلامه و حضنه : آه سيف بحبك ااوي يا قلبي انت هديتي و انت فرحتي انت اجمل حاجه في حياتي احضني اووي
عشان خطري اممم مشتقالك يا سيفي عوضني عن سنين ضاعت و انت بعيد عني ..
سيف ضمها ليه بكل قوته و هو عايز يكسر ضلوعها بين ايدية من تنف حبه واشتياقة الغير منتهي ليها
و رجع لوراه و بدأ يتحرك جواه بعنف و هو بيرفع خصرة بسرعة و يخرج رجولته و يدخلها بعنف و اشتياق وجنون
دموع رجعت راسها لوراه بنتشاء و قلبت عنيها من المتعه و الذة الي حستهم
و جسمها اترعش بعنف من سرعته جواها : اااه سيف بعشقكككك
سيف ضمها ليه و اتقلب بيها علي السرير عشان يقدر يتحكم فيها اكتر : جنوون سيف انتي يا دموعي
و تحرك جواها و هو شفايفه مش رحمه صدرها و لا رقبتها و دموع ضوافرها نبته في ضهرو من غير احساس
منها بسبب المتعه الي عيشاها ..
سيف خلص و قام شالها دخل بيها الحمام كالمعتاد و ساعدها و طلع بيها قعدها علي السرير و لف و راها وهو ماسك الفرشة و بيمشط لها شعرها بهدوء
: مبسوطة يا دموعي
دموع اتنهدت براحة و هي بتبتسم من قلبها : انت لسه بتسأل يا سيف
: ومش هبطل اسألك يا عيوني المهم عندي راحتك انا ليكي وعشانك يا حبيبي
دموع مسكت كفه الي كنت علي كتفها و باستها برقة : ربنا يخليك ليا يا سيف و ميحرمنيش منك انا بحبك
اووي بجد مكنتش متخيلة اني جواية طاقة الحب
دي غير لما عرفتك و حبيتك بكل الحب الي جواية
سيف بخفوت : كله كله
دموع بضحكه : فارس ليه حبة
: ابوكي لابو فارس يا شيخه انا قايم اجبلك تاكلي خلي فارس ينفعك بقا
خارج سيف و ابتسم من صوت ضحكتها الي بترد الروح في قلبه و بتنعشها اكتر و اكتر
حضر لها اكل خفيف و صحي و خرج كان دموع سنده علي السرير و مغمضه عنيها و الروب بين فخدها البيضة
و صدرها بعد ما وقع من علي كتفها الشمال
سيف بلع ريقة من شكلها الي يفتن و قرب منها و هو بيحاول يسيطر علي نفسه و ميخدهاش تاني : دموع يا بابا انتي نمتي
دموع فتحت عنيها بصعوبة : هممم
سيف قعد جمبها و عدلها : معلشي يا حبيبي كلي حاجه بعد كده نامي براحتك عشان خطري
و بدأ ياكلها و هي مغمض عين و مفتحه عين و كل ما يحس انها بتنام يفوقها لحد ما خلصت الاكل كله شربها
كباية العصير بس بشفيفة و هي كانت بتشرب زي البيبي
و هي مغمضة عنيها و سيف بيضحك علي شكلها الذيذ و قد ايه النوم وخدها و عرف انه هيعدي عليه ايام طويلة
لوحدية بسبب وحمها الي بدأ بالنعاس الغريب ده
سيف كان بيفكر يروح الشركة يطمن علي سير الشغل بس حضنها و شكلها خلو النوم كبس عليه خلع البنطلون الي كان لابسة و فك الروب الي مش مغطي حاجه منها
وخدها في حضنه و نام و هو بيدفن منخيره بين خصل شعرها وكفه بيمسح علي ضهرها بهدوء لحد ما راح في النوم ...
سيف كان نايم وواخد دموع علي صدرة وسمع صوت الفون بيرن فتح عنية و رد : ايه يا صبوحة وحشتك
: حسين في المستشفي بين الحياة و الموت و طالب يشوف ملك و دموع هتودي مراتك و لا لا
**************************************
: حسين في المستشفي بين الحياة و الموت و طالب يشوف ملك و دموع هتودي مراتك و لا لا
سيف بنرفزة : هو اية القرف ده علي المسا يا صباح ما يموت و لا يغور و انا ايه دخل مراتي انتي سامعه نفسك بتقولي ايه علي اساس اني لما اعرف ان روحة متشعلقة
بشوفة مراتي انا هوديها ليه وهو لما كان هيموتها مره واتنين محسش بالذنب ليه فكك من انه كان هيقتلني
اقفلي يا صباح الله يصلح حالك بيموت قال و عايز يشوفها ...
وقفل التليفون و رزعه علي الكمدين بغضب دموع قربة منه و مسكت كتفه بخوف : في ايه يا سيف و مين بيموت
سيف لف لها و عنية بطق شرار : خيرر بتسألي ليه متشغليش دماغك و رجعي نامي
دموع رمشة بصدمه : ايه ده
سيف مسح وشة وهو بيتنفس بعمق و بيحاول يهدي نفسه : طليقك في المستشفي بيموت و طالب يشوفك
دموع حطت أيدها علي بوقها من الخبر و عنيها دمعت بتأثر سيف شاف منظرها و تجنن قام وقف بعد ما لبس بنطلونه : ايه زعلتي عليه و لا حنيتي و عايزة تشوفية و تقوليلة مسمحاك
وخد السجاير وطلع برا وهو بيدب الارض بغضب دموع كانت مصدومة من رد فعلة
سيف وقف يدخن و هو بيفكر و فتكر صدمتها و كلامه و لف عشان يرضيها هي مالهاش ذنب و مش ذنبها ان قلبها
حنين ..شافها وقفه وراه
دموع بخفوت و نظرات عتاب : انت مفكر اني ممكن احن لراجل غيرك او افكر في غيرك انا نسيت كل
الماضي و مفيش غيرك يهمني بس دي كانت
دموع شفقة لا اكتر و لا اقل و انا مش عايزة
اشوف حد ان..
سيف جري عليها وخدها في حضنه و همس : حقك عليا انا غيرتي عليكي مش بقدر اتحكم فيها عشان خطري متزعليش نفسك انا واثق فيكي ومش محتاجه توصفي لي نفسك لو عايزة تروحي انا معنديش مانع انتي حرة
دموع هزت دماغها بالرفض : انا مقدرش اعمل حاجه ممكن تضايقك و ربنا يسامحه علي الي عمله بس
بلاش عصبيتك المفرطة دي تاني ..
وبعدت عنه بزعل سيف شد شعره بضيقة دلعتو و زعلاها فلازم يرضيها
دموع دخلت المطبخ فتحت التلاجة بعد كده رزعتها تاني و بصت لسيف بنرفزة : انااا جعانه
سيف بص له ببرود من صوتها العالي : ما تاكلي حد مسكك
دموع بسخرية : و الله الراجل التاني لسه مجاش و جاب طلباتي النقصة
سيف عض شفته بغضب و قرب منها : دموووع
دموع شافت شكله و رجعت لوراه بخوف : ولا تكلمني و لا اكلمك انا بقولك اهو لحد ما تعرف تمسك لسانك
و جريت علي اوضتها سيف بغضب من وراه الباب : مااشي يا دموع انا ليكي راجل تااااني ده انا هني** في لسانك الي بيتكلم من غير ما تفكري ده
دموع بستفزاز : لو مش عجبك طلقني
سيف اتجنن و ضرب الباب بكف ايده : انت ياااااا بت هرموناتك دي مش عليااا اطلقك انا أني** بس يا روح امك اما اطلقك لااااا افتحييي الباب ده يا بت
دموع كتمت ضحكتها و بصوت كله محن : لاه و لو مش عجبك طلقني برضو
سيف زمجر بصوت عالي و ضرب الباب بكتفه دموع صوتت و جريت لوراه لما الباب اتفتح من ضربة و بقت وقفه قدامه و عنية بطق شرار
دموع بخوف : سيف اهدي كده انا حامل صح بناتك يا عيوني
سيف قرب منها و مسك شعرها و جزز علي اسنانة : هششش مش عايز اسمع صوتك طلعي لسانك
دموع قفلت شفايفها و هزت دماغها بالرفض سيف ابتسم بخبث و قرب منها و فرد صوابعه علي مؤخرتها و اتحسسها بنعومة من فوق قميصها الستان الي جننه
من ساعت ما شافها بيه ..
دموع اترعشت و غمضت عنيها بتوهان من حركت صوابعه بين اردافها و علي فتحتها
و صوتت مره وحده و برقة عنيها من الكف الي نزل لسعها من قوته علي مؤخرتها
: خخخخخخ عايزة تطلقي ده انا هفشخك طلعي لساااانك
دموع اومأت بصدمة من صوته الخشن و الشخرة الي فقعت ودنها و طلعت لسانها سيف هجم عليها يمصه
بعنف و هو بيعضه بإسنانه و صوت ئنينها بقا عالي
بسبب الوجع و حست انه هيخلع لسانها و مش راضي
يبعد عنها غمضت عنيها و نزلت بصوابعها من فكه لرقبته
و صدرة لحد ما وصلت رجولته سيف اترجف و خفف حدة مصه و ضمها ليه وهو بياخد شفايفها و بيقرص علي مؤخرتها بعنف
دموع ئنت بدلع و سيف حس انه هيضعف رجع بيها للسرير و رفعها علي ركبها و مسك شعرها بعد ما رفع قميصها القصير و بانت مؤخرتها الطرية و حسس عليها براحة و نزل عليها بقلم سريع
دموع صوتت و بصت له : براحة
: هششش ده انا هربيكي عشان الراجل التاني معرفش يا بنت المرا
دموع كتمت ضحكتها و بصت له بدلع و هي بتهز مؤخرتها لفوق و تحت : خلاص بقا يا بابا عشاني
سيف تنح من جمالها و حركتها و شقوتها و عض شفته و نزل بكف تاني عليه خلاها صوتت و جسمها اترعش : اممم سيفي
سيف قرب منها و همس عند ودنها : ااايه عجبك
: ااه اووي ...و قربة خدت شفيفة في بوسه عميقة رطبة
سيف داخ من حلاوتها و فصل البوسه ودخل صوابعه بين شفايفها و بقت تمصهم بشهوة و هو بيتحرك علي مؤخرتها بهياج و طلع صوابعه الغرقانه من رقها و قرب من انوثتها يداعبها بصوابع فنان
طب ايه هنفضل مع سيف و دموع كتير 🙂⁦
ملك بصت لصباح الي سيف قفل في وشها و ابتسمت غصب عنها من منظر خالتها : مش انا قولتلك متتعبيش نفسك
صباح بنرفزة : وانا يعني الي كنت طيقاه اووي بس هنعمل ايه ده طلب واحد روحه متشعلقه و عايز يطلب السماح
ملك حطت ايدها علي بطنها : وانا عمري ما هسمحوا عشان انا مأذتهوش في حاجه ده انا خنت نفسي
و صحبتي عشانه و في الاخر اتكتب عليا بسببه
اشيل عيل في الحرام حسبي الله فيه
: خلاص بقا الميت متجوزش عليه غير الرحمة
ملك ضحكت : انتي موتيه خلاص
: يلا بقا مهي كلها حلاوة روح عقبال مخلص منك انتي كمان جتك الهم بلاتيني علي اخر عمري فضلك كام شهر و تتنيلي
ملك بهم : ربنا كبير انا مش مطمنه
صباح حضنتها : متخفيش انا جمبك
ملك باست خدها و بصت لها بتوتر
صباح فهمتها : خير قوليهم انا مش مطمنالك من بدري
: ده ده نادر عايز يجي يخدني يكشف و يطمن عليا و كده يعني
: اه و نتعشا في مطعم علي النيل و نتمشي و نتمرقع و تيجي اخر الليل و انتي بطنك علي منخيرك
: يا خالي مفيش الكلام ده و بعدين اهو انتي قولتي بطني علي منخيري اتمشي فين بس و بعدين انتي مش
واثقة فيا يا خالتي
صباح ابتسمت لها : لااا
: ايه خالي ده بقا يا خالتي اله انا غلط و عرفت غلطي و دي نتيجة اني امشي علي عماية من غير ما افكر مرتين
مفيش حد غيري اتبهدل و عمري ماهدي الثقة تاني
لحد بسهولة
صباح بحركتها المعتادة : مسس خلاص يختي قلبتي علي حقوق الانسان مرة وحده كده ليه روحي يلا انجري و قبل العشا تكوني هنا و ابقي طمنيني
ملك قامت بفرحة نادر اكيد هيتبسط بقاله شوية يزن عليها عشان تخرج معاه ..
في نفس المكان بس في جناح خاص جدا بالمجانين ندي فتحت عنيها بتوهان بعد ما رجعت من الصعيد خدت دش و نامت رفعت الغطي و شافت فارس بيتكلم قدام انوثتها
ندي بخفوت : انت بتعمل ايه يا فارس
فارس بص لها و ضحك : بكلم ابني
ندي بصدمه : هو مش كانوا بيكلموهم من البطن انت بتكلمهم من عندك
فارس انفاسه السخنه كانت بتضرب فيها و حسس علي انوثتها بإطراف صوابعه : اه عشان يوصله علي طول من غير عقبات
ندي اترعشت : اممم و كنت بتقوله ايه
فارس عض شفته : كنت بقوله ياخد جمب عشان داخل اسلم عليه
و هبط بشفيفه علي انوثتها و ندي غمضت عنيها و هي بتمسك الغطي بين صوابعها و بتحاول تتحكم في اعصابها الي باظت بسبب لسان فارس المحترف
الي كان بياكلها و وصل لاعمق نقطة فيها
فارس رفع وشه من انوثتها و قرب منها و عنيه في عنيها : ايه يا طنط مش عارفه تتنفسي ليه
ندي اتعلقت في رقبته : و حشني يا فارس
فارس اتعدل : طب ماانتي كنتي وحشاني و سبتيني و نمتي يا بنت صبوحه العايقة
ندي اتعدلت بصدمة عشان سابها و قعد ياكل من طبق الفاكهة : انت بتردهالي يعني يا فااارس
فارس قرب منها بخفوت : طب وانا اقدر يا قلب كوكو
و حط فرولاية بين شفايفها وقرب عشان يكلها منها راحت ندي كلتها عند فيه و هي بتبتسم بستفزاز
فارس لعق شفته و جاب وحده تاني حطها بين شفايفها و قرب منها راحت برضو كلتها
فارس اتنرفز : ده انتي بنت صبوحة اوووي يا بت ايه الفصلان ده
ندي ضحكت : خلاص خلاص
فارس حط وحده كمان كلتها راح مسك فكها و دماغها كلها بين كفوفة بنرفزة ودخل لسانه في بوقها خد باقي الفرولاية و كلها و ندي بتضحم علي جنانه
فارس برفعة حاجب : حريم مبتجيش غير بالزق ينعل ابو الي سحبت رجلك
ندي بضحكه : طب ما تيجي تزق
فارس حط لسانه في خده من جواه و بصلها من فوق لتحت : الحرارة عندك عالية و لا ايه
ندي ضربته علي كتفه : انا غلطاانه ياك تموت مزنوق بيهم
فارس ضحك بصوت عالي : اله ده انتي لقطيني وبقيتي مراتي اووي يا طنط
ندي اتحرجت و بتهرب : بس يا تافه
فارس قرب منها و همس قدام شفايفها و هو مبتسم : بس بتعشقيني
ندي بصت في عيونه و ضحكته الي غصب عنها بتعشقها و اومأت براحة : اووي
فارس ضحك : طب ايه عايز اسلم علي ابني
ندي حضنته بحب : طفل جاب طفل وربنا بس انتو عندي بالدنيا و ما فيها
يلا بقا بلاش تناحة مفيش قلة ادب فارس تاب😁
ملك لبست و طلعت و هي فرحانه و نادر كان واقف قدام العربية ولما صدق انها وافقت كان قدام فيلا سالم الالفي خلال نص ساعة و شافها بتقرب بهداوة و هي بتبتسم برقة و تاه في جمالها و جمال عيونها
مالك وقفت قدامه و بخجل : ازيك
نادر ابتسم : انا بقيت كويس يا توتة انتي صغننه اوي كده ليه و جميلة اوي كده ازاي عايز اخطفك بجد
ملك ضحكت و حطت ايده في بوقها برقة جننته
نادر ضحك من جمال ضحكتها : بسكوتة اوي انا عملت ايه حلوة عشان تكوني ليا انا مستني اليوم ده بفارغ الصبر هتجيبي الواد الشقي ده امته بقااا
ملك ضحكتها اختفت و حطت ايدها علي بطنها : خلاص هانت
نادر مسك خدها برقة : بلاش ضحكتك تطفي ده ابني خلاص و هكتفي انه ابنك صدقيني مش مضيقني
ملك اومأت براحة : ربنا يخليك لينا انت بجد احله حاجه حصلتلي في حياتي الكئيبة
نادر فتح لها باب العربية : طب يلا بقا عشان خالتك لو اتأخرنا ربعاية عن المعاد هترفعني و نبقا نشوف الكلام الرايق ده بعدين يا كوكي
و خدها وراح بيها للدكتور الي حدد لها معاد الولادة و طمنها علي حجم الجنين و بعد كده خدها و طلع بيها
من العيادة راح مول كبير اشتري حاجة البيبي كلها
نادر و هو ماشي جمبها و ماسك شنط كتير : هاا بقا نفسك تاكلي ايه
ملك هزت دماغها : كفاية بجد مش مهم يلا نروح
نادر : بس يا بنت قولي حاضر و بعدين لسه شوية علي معاد صبوحة
و طلع بيها علي مطعم علي النيل و قعد في تربيزة الفيو بتاعها يخطف الانفاس
: هاا بقا مبسوطة قوليلي نفسك في ايه و انا هعملوا
: مش عايزة اي حاجه غير انك تكون جمبي تحبني و تقدرني و متبعدش عني ف يوم تكون الامان و السند
اغمض عنيا و انا مطمنه بوجودك معاية و بس
نادر لعق شفته و ضحك : يالهوووي حتة بسكوته نواعم بتتكلم امته بس اقدر اطمنك علي اكمل وجه
ملك بجهل : انت قصدك ايه
: الله اكبر كماان لاا خليكي كده في الرايق لحد ما يجي وقتها ده انا احم المهم تاكلي اي يا كتكوتي
: مش عارفه اي حاجه بس يلا عشان نروح
نادر اومأ بهدوء و شاور للنادل وطلب عشا و و سط الهدوء و العيون بتحكي كتير وسط نكش نادر و خجل
ملك الوقت عادة بسرعة
: خالي بالك من نفسك و لو عوزتي اي حاجه كلميني و هروح و هكلمك
ملك اومأت : حاضر و يلا روح متتأخرش برا و سوق علي مهلك عشان خطري
نادر باس صوابع ايده : عيوني يلا جري علي جواه عشان خالتك وقفه مشغله الردار هناك اهي في البلكونه
ملك ضحكت و دخلت و هي شيله اكياس البيبي و قلبها بيدق بفرحة ...
قبلت فارس شايل صنية اكل وطالع بيها : يعني علي الحلو لما تبهدلو الايااام
فارس بص لملك بحدة : ريحي يا بت ده بمزاجي اصلي بطتي حامل و غير كده تعبانه من السفر ..و بتسم ببرائة اخر كلامه
ملك ضحكت : ايوووة يا سيدي علي الدلع
: كنتي فين كده
: كنت بكشف و جبت شوية حاجات للبيبي
: مقولتيش ليه كنت روحت معاكي انا وندي
ملك بكسوف : ما هو نادر راح معاية
: هالله هااااااااالله يا ست هانم و انا هنا ايه كيس فراولة
ندي من فوق : اشمعنا فراولة يعني
فارس بنرفزة : اسكتي انتي دلوقتي انا متعصب و بعدين بحبها اله
ملك و ندي ضحكوا : طب اطلع يا فارس الله يصلح حالك و بعدين ده في مقام خطيبها
فارس بنرفزة : ماانا كنت خطيبك يختي و امك كانت قعده لي زي قرد قطع
: زي مين يا ابن مهاا
فارس بص وراه عكس ندي : حيااااتي بحبك كده بحبك هاتي بوسة يا صبوحة
: باسك قرد اما ينططك انا قرد يا فااارس
: انتي ده انتي ملك جمال الكون يا صبوحة انتي هتسيبي البت دي توقع ماابنا
: سبتني سبت يا واد
: يا فااارس جعانه هتطلع و لا ايه انهاردة ..و غمزة له الي هو انقذتك اي خدمة
: ايوووةة جااي حاضر يسلااام ده احنا عنينا يا بنت صبوحة الغالية
مرت الايام و ملك ولدت و نادر كتب عليها بعقد تاريخة قديم و طبعا كله بيمشي بالفلوس و الوسطة وسجل الطفل بإسمة حسين مات في نفس اليوم الي دخل فيه
المستشفي البوليس و هو بيحقق في الي حصل و دخلو الشقة الي وقعوا منها كانت اخت حسين ميتة في مكانها
هرمونات دموع مجننه سيف شوية رايقة و شوية اعصبها بركان تميم و ياسمين رجعوا من الصعيد
و قعدين في فيلا صغيرة جمب فيلا سالم الالفي
ندي و جنون فارس عليها و الحمل الله يعينها ...
و النهاردة و بعد مرور شهرين من ولادة ملك كانت وقفه قدام المرآية و بتبص لنفسها بفرحة و هي لبسه فستان ابيض سوارية هادي و حوليها ياسمين و ندي و دموع
الي بطنها بدأت تكبر بعد ما دخلت شهرها الرابع و ندي في الخامس ..
دموع بتأثر : مبروك يا ملك مبروك يا قلبي
ملك بصت له : انا فرحانه اوي يا دموع بجد
دموع مسكت ايدها : حببتي ربنا يفرحك ديما يا كوكي
فارس خبط و دخل : طب ايه ده خوتني تحت مش كده انت لو عملاله سحر عند ام عباس علي لباس مش هيكون كده يا ست ده ماشي رايح جااي راايح
جااي علي بيضة حدالله يلا ياست انزليله
البنات ضحكوا علي كلام فارس الي سكت وبص لملك : ايه القمر ده ايه الكياااته دي ايه الرقة دي انطري حبت رقة علي بنت خالتك احسن انا حاسس اني عايش مع جلحف طول الليل بتشخر و طول النهار بتاكل لحد ما بقت ....قمر يااااناااااااس
و طبعا غير كلامه بعد ما شاف نظرات ندي القاتلة
سيف من برا : انت يا زفت بعتك تجيبهم و لا تتساهر معاهم يلااااا انجز
دموع طلعت علي صوته و اول ما شافه عقدت حواجبة اتفكت و ابتسمته اترسمت علي وشه : ايه المهلبية بالمانجا دي عاايزة تتاكلي بفستانك و بطنك الي كبرت
و بقيتي قمر اووي يا احله ماما ..
دموع حطت ايدها علي بطنها بفرحة و عنيها لمعت : بجد يا سيف
سيف بحنية : يا قلبو انتي لسه بتسألي انت غزاله في كل حالاتك يا عيوني و بعدين هو في ماما بتبقا قمر كده زيك
دموع كل ما بتسمع منه كلمة ماما جسمها بيقشعر من واقع الكلمه سنين من الحرمان و الاهانه عاشتها و هي
اكتر وحده كان نفسها في بيبي يملا قلبها فرحة
ربنا رزقها بتلاته من عوضها و حبيبها
دموع اتحمقت : انا بجد فرحانه اووي اني هكون ماما لعيالك يا سيف انا بجد فرحانه اووي و مش مصدقة هيبقا عندي تبت قططه ريحتهم من الجنة و صغننين سيييف انا بحبك اووي
و فرت منها دمعة سيف مسحها بسرعة بصوابعه : بس يا قلب سيف و روحه و كل دنيته دموووع دموووعي يا عيوني يا احله ماما اهدي يابابا عشاني
دموع اومأت بخفة و دفنت نفسها اكتر في حضن سيف و هي بتشم ريحته الجديدة بعمق بعد ما برفانها و برفان سيف المفضل كان بيعملها غثيان و غيرو عشانها
سيف ضحك : عجباكي ريحة التوت مرتاحه وانا شبه فواحة العربيات
دموع ضحكت برقة : حقك عليا
سيف مسك وشها بين كفوفه : انا عشانك اعمل المستحيل بس انتي تضحكي
دموع وقفت علي اطراف صوبعها و طبعة شفايفها علي شفيفة برقة سيف اندمج معاها و نسيوا كل حاجه و فاقت علي صوت زغروطة ندي العالية
: هييييئ ملككككك
سيف مسك ايدها : اهدي يا مجنونه و متشهقيش كده تاني هتبلعي لسانك في مرة
دموع ضحكت و سيف مسك ايدها و نزلها تحت شافت ملك قعدة جمب نادر الي بيضحك لها من قلبة و كل ثانيتين يبوس ايدها و ملك مكسوفة
نادر وقف اول ما ساف سيف : يلا هستأذن انا بقا
فارس : ما تهمد شوية يسطا الدنيا مطرتش ااااله
نادر بص له بغيظ : معلشي يسطا اصلي صاحي بدري كنت في الشركة من الصبح
: لا وعقل بقا بيروح شركة ابووه سبحااااانه
: الي هداك هداني يخووويه ماحنا دفنينة سوي
فارس غمز له : ما تيجي نرجع نعمل تنقيب
وحس بوجع في دراعه الي ندي قرصة عليه بضوفرها و هي متعلقه في ايده : سيب الواد في حاله يا شيطان
فارس ضحك على غيرتها : الواد برضو علي بابا يا بت
ندي بخفوت : ايه وحشتك المليطة مااشي ماشي يا فارس ده انت هطلع اعمل تنقيب في مصرينك بس
نخلص ...
نادر ودعهم و صباح خدت البيبي الليلة دي و ملك هتعدي الصبح تاخده منها بعد ما صباح اقنعتها
و خد ملك و راح بيها فندق خمس نجوم و حجز لها جناح عرسان ..
نادر شالها قبل ما تدخل : استني يا كوكي
ملك اتعلقت في رقبته بسرعه : نزلني يا نادر لا
نادر ضمها ليه اكتر : لا ايه بس مفيش لا انهاردة يا عمري
ملك غمضت عنيها و دفنت وشها في رقبته بكسوف و دي حركة جننت نادر اكتر
حطها علي السرير و خلعها الشوز بتاعه و فضل قاعد قدامها : انا فرحان اووي اخيرا بقيتي معاية
ملك اتوترت و معرفتش ترد و قامت وقفت : ان انا هغير هدومي
نادر وقف قدامها و لزق فيها : انتي انهاردة مش هعملي حاجه انا بس الي هعمل سبي لي نفسك خالص
و قرب خد شفايفها بين شفايفة بشهوة و ضحه علي ملامحه و عيونه الجريئة و البوسه الي كانت رقيقة
اتحولت لعنيفة اول ما حس بجهلها و هي بتحاول تبدلوا
فك حجابها و لف ايده و راه ضهرها و فتح السوسته و الفستان وقع عند رجليها و لسه شفايفه بتاكل شفايفها
النعمه بهياج
فصل البوسه بعد ما انفسها اتقطعت و نزل علي رقبتها و مقدمت صدرها و هو بيرجع بيها لوراه : اووف رحتك تهبل زي الاطفال تجنن اممم عايزك اووي يا ملك
ملك غمضت عنيها و اعصبها سابت من الي عمل فيها و جسمها كنت بيترعش بوضوح
دخل بين رجليها و مسك وشها بين ايديه : هشش متخفيش اهدي لو مش مرتاحه هبعد
ملك هزت دماغها بالرفض و عنيها بتلمع من تأثيرة عليها
نادر ابتسم بخفوت : ايه
ملك بهمس : خليك معاية
نادر خلع قميصه و فك البنطلون و قرب منها و فضل معاه براحه و وحده وحده و كأنها بنت بنوت ودي اول مره ليها ...
في مكان تاني كله دفه و حب : يا فلة
: نعم يا قلبها
: هاتي فوطة
: عندك يا تميم الفوط في الرف
: مفيش يا جلبي يلا فضي
ياسمين خدت فوطه و قربت من الحمام : اهي يا تيمو
تميم بص له من وراه الباب و مسك ايدها : انا بقول تيجي تخدي معاي دش بالمرة مش لازم بالدور
ياسمين اتكسفت : بس يا تميم بطل جنان
: و ايه هي الحياة من جنان معاكي يا جلبي
و سحبها الحمام و دخل بيها تحت المرشو ياسمين بتقاومة : يا تميم استني بس يا تمييييم
تميم ضحك : استني ايه بس ده انتي كتي جمر انهاردة و مفيهاش اساءت ادب كت بوستك قدامهم زي المفضوح سيف الي كل ثانية الواحد يغض البصر بسببه
ياسمين ضحكت : عجبك كده اهو شعري باظ و
الميك اب ساح و الكحل هيبهدلني دلوقتي
تميم بحب : هو في كيف عيونك العسلي لما الكحلة تسيح عليهم يااااابوي فتنه
ياسمين ضحكت برقة : اه اضحك عليا بقا
: لاه انا ممكن اعمل حاجه تاني جليلة ادب خالص
و قرب منها و باسها برقة مره و اتنين : ابوسك احضنك ان
ياسمين حطت ايدها علي شفايفة بسرعه و هي مبرقة : متقعدش مع فارس و سيف تاني
تميم ضحك : لاه انتي الي متجعديش مع حريمهم انا كت هجول انام معاكي بريئة خالص اهي
ياسمين اتصدمت و اتمنت انها تتبخر من قدامه جت تمش راح حضنها من ضهرها : تعالي بس رايحه وين
: اوعه يا تميم
: لاه عااايزك
: طب سبني اغير هدومي دي الاول
تميم خلعها هدومها و رماها بعيد : خلاصك اتحلت اهي
و قرب منها و ضمها من ضهرها و ايده لفت علي صدرها و التانية علي انوثتها يداعبها برقة
: عايزة تمشي و تسبيني يا فلة
ياسمين ئنت غصب عنها : ااه
: دي متعه و لا تأكيد هههههههه
ياسمين زقته : اوعه يا مستفز
تميم شالها و خرج بيها : اوعه ايه بس مشتااااجلك يا جلبي عاايزك نفسي فيكي اجولك ايه تاني
ياسمين بحب : قولي بحبك
: يا بوووي ده انت هعشجك يا فلة جلبي
فااتت الايام و فارس قام منفوضة علي منظر ندي و هي وقفه و فتحه رجليها و الماية نزله : عاااااااااااا الحقني يا فارس القرن طش قووووووم بسرعه
فارس وقف بسرعه : قرن ايه يا بنت المرااااه كنا عند الدكتور امبارح مقولتيش لييييية
: انت لسه هتتكلم الحقنيييييي بولددددددددد
فارس جري علي برا : يا نهار اسووووح اعمل ايه اعمل ايه يا ماماااااا القرن طشششش يا ولية الحقيناا
و جري علي ندي شالها : بس بس خدي نفس اهدي انا الي جبته لنفسيي
ندي مسكت شعره : مين جاب لمين هااا انت السبب انت السبب و انا الي جبته لنفسي مش انت
: و انا كنت اغتصبتك مهووو بمزاجك ياااختي اخرصي بقا احسن هعملها علي نفسي و ربنااااا قطعتي خلفي يا بنت الكلب
و فتح العربية وقعده جمبه و مها بتجري و راه بشنطة البيبي و معاها سالم الي كان اجازة
و طلع علي المستشفي و مها مسكه ايدها : بس يا حبيبتي خدي نفسك متخفيش هتعدي علي خير
دخلت ندي علي غرفة الولادة و فارس كان رايح جاي بقلق و مها اتصلت علي سيف و تميم و صباح و ملك جت هي و نادر و ابنها الي بقا عنده ست شهور
سيف وقف جمب فارس : انت كويس
: بحاول انا اتخضيت خضه جابت اجلي
سيف ضحك علي منظرة و فارس اتغاظ
فارس رفع ايديه : اشوف فيك يوم يتقطع خلفك زي يا سيف يا ابن مها
دموع كانت وقفه متوترة و صوت ندي الي واصل عندها مش مطمنها و كانت رايحه جايه و هي بتمشي بصعوبة من بطنها الكبيرة و ياسمين مش احسن منها و هي حطه ايدها علي بطنها الصغيرة
: سييييييف
سيف لف لها بسرعة و جري عليها من صوت صراخها: ايه في ايه مالك انتي كويسة
دموع بخوف و صوت عالي : انا في حاجه نزله مني
سيف مسك ايدها برعب : انتي بتقولي ايه لسه فاضل علي معادك شهر
: يا سيف بقولك ....و بصت تحتها لقت المية نزلت غرقتها
دموع صرخت برعب : انا بووووووولد
سيف اتصلب مكانه و معرفش يعمل حاجه و حس قلبه نسي دقه من دقاته و فاق علي نظرات دموع و صراخها
دموع ببكي : الحقنييييييي
سيف بص حولية و شاف الممرضين جايين يجروا بعد ما صباح بلغتهم : انتو وخدنها فين لا هي كويسة هي بس خايفه دموووع لا متعيطيش عشان خطري
تميم مسك كتفه : اجمد يا سيف سيب الدكتور يشوف شغله
: لااااا مش هسيبها دموع جبانه مش هتقدر تستحمل مش هتعرف تتصرف اوووعه يا تميم سبنييي
و جري علي الباب : افتح الزفتتت ده دمووووع متخفيش يا بابا انا جمبك انا معااااكي افتحواااا
الباب ده بقوووول
و فضل يرزع في الباب بيديه و رجلية لحد ما دخل معاها بالعافية و اتعقم و لبس الزي و دخل مسك ايده
و كل ما تصوت يربت علي شعرها و يمسح عرق جبينها
مكان الممرضة
نزلت اول بنوته و دموع كانت بتنهار سيف مسك ايدها جامد : شدي حيلك عشان خطري بناتك محتاجين لك فايقة عشانهم يلا بابا انا جمبك متخفيش خدي نفس
يلا
دموع اومأت بصعوبة و خدت نفس و داست علي نفسها و طلعت تاني بنوته و الممرضة خدتها و جريت بيها جمب اختها
سيف ابتسم بغصه و دموع لمعت في عنيه لما سمع صوتهم الضعيف : سمعه صوتهم يا دموعي سمعه بناتنا
نوره الدنيا يا احله ماما يلا عشان خطري خلاص هانت
يلا يا ماما
دموع غمضت عنيها بتعب و هزت دماغها : سيف خلي بالك منهم عشان خطري
سيف حط ايده علي و شها : هششش بس متقوليش كده تاني هقتلك انتي هتقومي و تخلي بالك منهم يلاا هااا نفس جامد كمان و خلااص يا حبيبي
دموع نفزت التعليمات و نزل البيبي الاخير الممرضة : ولد زي القمر
سيف رفع راسه بصدمه : لا انا متفق معاكم علي تلت بنات جيه من فين ده
الدكتور ابتسم : مكنش باين في الاشعة كويس
دموع ابتسمت علي جنان سيف و غمضت عنيها و رمت راسها علي دراعه
سيف بص له بخوف : د دموع مالك دموووع ردي عليا
الدكتور بهدوء : متقلقش اهدي نامت من الارهاق شوية وهتفوق متخفش
: متاكد يا دكتور دي مش بترد عليا
: متخفش يا استاذ سيف يلا بقا اخرج عشان الممرضات تشوف شغلها و دقايق و هتخرج وراك
سيف خرج بعد تردد و طلع قعد علي الكراسي بهدت حيل و لا كأنه هو الي كان بيولد حط ايده علي وشه
و دموع نزلت بنهيار
مها جريت حضنته هي و صباح : بس يا ولاه يا سيف مالك مش اطمنت عليها هي و عيالك
سيف رفع راسه و خد نفسه بصعوبة : انا مش هعمل فيها كده تاني ابدا
مها ابتسمت بتأثر و صباح ضحكت و ضربته علي كتفه : يخيبك يا منيل ده انت طلعت كوكو اوي يا واد
سيف ضحك و حضنهم هما الاتنين : ندي عملت ايه
: ولدت اول ما دموع دخلت فارس و ملك عندها و احنا كنا مستنين نطمن علي دموع
ياسمين قربت من سيف : مبارك يا سيف بتربوا في عزك
: يبارك فيكي يا حببتي ربنا يقومك بسلامه
و خرجت دموع و معاها البنتين و الولد راح الحضانه
سيف جري وراها ودخل نقلها علي السري براحه و مها شالت طفلة و صباح طفلة و فارس كان قاعد شايل ابنه الي اداه لياسمين و قرب من دموع
بلع ريقة بغصة و مسح علي شعرها : ايه يا وزتي فتحي عنيكي يلاا صحبتك قردة اهي يلاا قومي حمدلله علي سلامتك يا دموع
سيف بعصبية : اوعه يا حيوان انت مش كنت لسه بتدعي عليها
فارس بصدمه : انا ادعي علي دموعي انا بدعي عليك انت و الدعوة رشقت فيك يا فقري و اهي وضحه علي عنيك
و قرب حضن سيف : يتربوا في عزك و صحة امهم يا برووو
سيف ضحك من قلبو : ابنك لو جيه نحيتهم هرفعك انت وهو
دموع بدأت تفوق : اممم سيف بناتي فين
سيف جري عليها : حبيبي حمدلله علي السلامة
: الله يسلمك بناتي فين ندي عملت ايه اه تعبانه
: سلامتك يا بابا بناتك اهم و هيطمنوا علي الولد و جاي دلوقتي ندي اهي
دموع رفعت راسها و بصت لندي الي شورة لها : انتي ورايه ورايه
دموع ضحكت و دموعها نزلت : اناي السبب يا حيوانة من خوفي عليكي ولدت بدري امممم اعدلني يا سيف
سيف رفعها من وسطها و سند ضهرها علي السرير : قلب سيف و حياته ربنا يخليكي ليا يا دموعي
دموع بحب : و يخليك ليا يا عمري كله و ابو عيالي
سيف ضحك و قرب منها البنات : هتسميهم ايه
: آدم ..ليان ..ليليان سيف القاضي
سيف ضحك و باس شفايفها برقة
: يختييي هي سليمه تبوسها عيانه تبوسها ولدة تبوسها انت بتستغل الفرص ارحمنا يا بروووو
و قرب من ندي : هتسميه ايه يا روحي
ندي بضحكه : علاء
: تفففف عليكي و انا لي كنت قال محضرلك بوسة بعد الاسم
كلهم ضحكوا علي جنان فارس الي م هيعقل و خرجت دموع و ندي و تعمل لهم حفلة سبوع كبيرة
بعد مرور شهرين من المعانه مع تلت اطفال و سهر و رضعات و بمبرز و الغيارات
دخل سيف يتسحب و هو بيهمس : ناااموا
و قفل الباب براحة و لف و وقف مكانه من جمال الحرية بتاعته الي قعدة في نص السرير في احلة طله
: و حشتني يا سيف
: قلبو يا دموعي
*"*************************************
تمت بحمدلله

خلصتي؟ الرواية الجاية أقوى وأحلى… تعالي وعيشيها معانا👇

تعليقات